#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/02/2010 13:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι έξι αλλαγές που χρυσώνουν το χάπι





(απο το ΒΗΜΑ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/02/2010 13:54:52

    Οι αλλαγες ειναι ανεπαρκεστατες.Το νομοσχεδιο αυτο ειναι ιστορικης σημασιας και το ΠΑΣΟΚ θα επιχειρησει να καταστησει τη ΝΔ συνενοχη για οσα αναποφευκτα θα ακολουθήσουν.Δεν πρεπει να πεσει στην παγιδα και πρεπει να καταψηφισει το νομο.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 05/02/2010 15:52:28

      δηλαδή, συγνώμη, για να καταλάβω: τίθεται θέμα να ψηφίσει η ΝΔ το συγκεκριμένο νομοσχέδιο;!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 05/02/2010 22:01:55

      Γιατι να μη τιθεται BΚΣ;Επειδη φωναζουμε εμεις;
      Εμεις καλα κανουμε και φωναζουμε αλλα υπαρχει η ακατανικητη ταση της ΝΔ να φανει προοδευτικη που πρεπει να καταπολεμησουμε.

  2. Γιώργος avatar
    Γιώργος 05/02/2010 13:59:16

    To ΠΑΣΟΚ κατόρθωσε το ακατόρθωτο....Να επιτύχει συναίνεση σε πολιτικές, που μέχρι πρότινος θα ήταν αδιανόητες.
    Στο θέμα της νεοφιλεύεθερης πολιτικής λιτότητας που επιβάλλει, έχει την συναίνεση της Δεξιάς, όπου βλέπουμε Καρατζαφέρη και Σαμαρά να συναγωνίζονται στην αποδοχή των σκληρών μέτρων.
    Από την άλλη, στο θέμα του λάθρο-νομοσχεδίου έχει την συναίνεση της Αριστεράς η οποία πιέζει για ακόμα χαλαρότερες ρυθμίσεις.
    Έτσι στην ουσία το ΠΑΣΟΚ ισχυρίζεται ότι έχει την πολιτική νομιμοποίηση να προχωρήσει σ αυτές τις πολιτικές.
    Στη μέση είναι ο Έλλην πολίτης, που εν γένει διαφωνεί τόσο με την πρωτοφανή πολιτική λιτότητας, αλλά και με το λαθρονομοσχέδιο ή τουλάχιστον σε κάποιες πτυχές του.
    Δεν βρίσκει όμως συνολική πολιτική έκφραση σε κάποιο κόμμα, γιατί όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης, σε κάποια καίρια σημεία συναινούν με το ΠΑΣΟΚ.
    Και με τέτοια αντιπολίτευση, το ΠΑΣΟΚ αλωνίζει.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιώργος 05/02/2010 14:21:02

      Ακριβως ετσι ειναι τα πραγματα.Δεν ειναι δυνατον ενα αντιπασοκικο μετωπο αφου οσοι ειναι κατα του μεταναστευτικου ειναι υπερ των οικονομικων μετρων και αντιστροφα.
      Ωστοσο θα πρεπει να δουμε το μελλον.Η σταση της αριστερας θα ειναι και το τελος του φαινομενου της λεγομενης "πατριωτικης αριστερας" και αυτο θα ξεκαθαρισει τα πραγματα αρκετα.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Γιώργος 05/02/2010 14:36:07

      Μήπως ξέρετε τι ακολουθεί αυτές τις καταστάσεις; Συνήθως κατάρρευση και πλήρης αποδιάρθρωση του κοινωνικού ιστού.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Γιώργος 05/02/2010 14:52:33

      Πολύ καλό σχόλιο του Γιώργου. Στο πασόκ αποδεικνύονται μάστορες τελικά. Αν δεν ήταν μάστορες [της πιάτσας] δεν θα κυβερνούσαν 20 χρόνια σερί.

    • donaE avatar
      donaE @ Γιώργος 05/02/2010 15:03:03

      Οχι μονο πολιτικη λιτοτητας,αλλα και λιτοτητα αδικα μοιρασμενη.
      Αλλα δεν βλεπω που ειναι το δυσκολο και το ακατορθωτο ,οταν απο χρονια τωρα η πολιτικη εχει ενα νοημα αυτο της λογιστικης,που απλως εκυπηρετει την κοινη ιδεολογια ολων που ειναι καταναλωση με δανεικα.
      Δεν υπαρχουν κομματα,πλεον συμφεροντα υπαρχουν.

  3. thespieys avatar
    thespieys 05/02/2010 14:37:45

    Παρουσιάζουν τα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ως αλλαγές για να ρίξουν στάχτη στα μάτια των πολιτών! Ελεος με την υποκρισία τους.

  4. man8os avatar
    man8os 05/02/2010 15:08:53

    Ας κανουμε και εμεις απο εδω μερικες προτασεις:
    1) Καθε παιδι θα μπορει να πολιτογραφηθει εαν
    -εχει γεννηθει στην χωρα
    -και εχει παρακολουθησει 9 χρονια σχολειο.
    -και στα 18 του δηλωσει οτι θελει να πολιτογραφηθει
    -και αποποιηθει την αλλη του ιθαγενεια
    2) Για τους νομους μεταναστες θα πρεπει να γνωριζουν καλα ελληνικα και νομιμη παρανομη 10 χρονια με αδεια μακρα διαμενοντος.
    3)Συμφωνω απολυτα.
    4)Συμφωνω απολυτα αλλα να μας εξηγησουν ποιοι ειναι λογοι δημοσιας ασφαλειας.
    5)Αυτη η προταση να αφορα μονο πολιτες κρατων της ΕΕ.
    6) ΜΟΝΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ.

    • Άφατος avatar
      Άφατος @ man8os 05/02/2010 17:37:44

      Συμφωνώ με τις προτάσεις σου. Το ότι θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα και την επιλογή να πάρουν την υπηκοότητα άτομα που γεννήθηκαν και έζησαν εδώ ως τα 18 τους είναι αδιαμφισβήτητο και δεν πρέπει να το λησμονούμε εν ονόματι κινδυνολογιών. Άλλο αυτό όμως και άλλο οι άθλιες προθέσεις του ΠΑΣΟΚ που έχουν στόχο να αλώσουν τη χώρα και τη σύνθεσή της.

      Θυμίζω απλά δηλώσεις του Λοβέρδου πριν κάποια χρόνια πριν ακόμη φτάσουμε σε αυτόν τον υπέρογκο αριθμό μεταναστών που ήδη μίλαγε για "πολυπολιτισμικότητα". Πώς είναι δυνατόν ένα κράτος που εδώ και 200 χρόνια είναι καθαρά εθνικό να το κάνεις πολυπολιτισμικό σε μόλις 10 χρόνια; Οι άνθρωποι είναι και επικίνδυνοι και ανίκανοι.

  5. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 05/02/2010 16:50:50

    Για ποιο χρύσωμα μιλάμε; Σύμφωνα με τα ΝΕΑ θα αποκτήσουμε μισό εκατομμύριο συμπατριώτες. Και αυτό θα είναι μόνο η αρχή. Όσο για την εξέτασή τους σε γλώσσα, ιστορία, κ.λ.π., όποιος ξέρει πώς παίρνουν τις άδειες παραμονής εδώ και χρόνια οι αλλοδαποί και τα κυκλώματα που έχουν στηθεί γύρω από αυτό το θέμα (δημόσιοι υπάλληλοι και δικηγόροι) μπορεί τουλάχιστον να αμφιβάλλει για την αξιοπιστία τους.

  6. Loretta avatar
    Loretta 05/02/2010 17:45:17

    Δεν ακουσα τιποτα για ποσοστοση,για το ποιους πιθανον να εχουμε αναγκη..για το αν σαν προυποθεση ειναι η σταθερη εργασια για τουλαχιστον 5χρονια και σταθερο τοπο διαμονης επισης,μορφωτικο επιπεδο,οχι απλη συστατικη επιστολη αλλα και εγγυητης συχρονως,αποποιηση οποιας αλλης ιθαγενειας αυτο κλεινει το θεμα των εθνικων μειονοτητων, και χιλια αλλα δυο που σε αλλες χωρες ζητανε με το καλημερα σας .

    Επισης δεν ακουσα τιποτα για τους παρανομους μεταναστες ετσι ωστε οταν εκδιωχνονται δεν θα εχουν δικαιωμα επιστροφης ουτε με νομιμη εισοδο αφου προγενεστερα εχουν παρανομισει.

    Ζηταω πολλα ???

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Loretta 05/02/2010 18:31:58

      Loretta, για την ποσόστωση που ρωτάς, αν σου λέει κάτι η Αγγλία έχειέκταση 200.000τετρ.χλμ. και πληθυσμό 60 εκ. ...

    • Loretta avatar
      Loretta @ Loretta 05/02/2010 20:50:54

      Η ποσοστοση αγαπητη φιλη αναφερεται συνηθως στην πληθυσμιακη αναλογια...απο οσο γνωριζω...τωρα ακομα καλυτερα αν ισχυει και η εκταση της χωρας...μειωνετε ο αριθμος των μεταναστων!!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Loretta 05/02/2010 21:56:38

      Loretta, η Αγγλία με αυτη την έκταση ειναι πολύ πυκνοκατοικημένη [το πιο πυκνοκατοικημένο νησί στον κόσμο], η Ελλάδα αντίστοιχα έχει έκταση 133.000 τετρ.χλμ., αλλά μόνο 10 εκ. κατοίκους. Σκέψου λοιπόν ότι οι σχεδιασμοί που ίσως εξυπηρετούνται με το νομοσχέδιο μπορεί να ξεπερνουν και τους χειροτερους εφιάλτες μας.

  7. στ. τακης avatar
    στ. τακης 05/02/2010 18:24:51

    ΕΔΩ Η ΧΩΡΑ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΠΙΕΖΟΥΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ.

  8. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 05/02/2010 19:03:10

    Το χειρότερο είναι το εξής: Γονείς (ή μόνο ο ένας γονέας;) που έχουν απλά 5 έτη νόμιμη άδεια παραμονής, γεννούν παιδιά που αυτομάτως, ΜΕ ΤΗ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥΣ, λαμβάνουν ελληνική ιθαγένεια.
    Ο Ανδρέας Λοβέρδος το πρωί στον Αθήνα 9,84 έκανε μαύρη προπαγάνδα υπέρ του νομοσχεδίου και το απέκρυπτε.

  9. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 05/02/2010 19:53:54

    Δηλαδή εδώ συζητάμε ποιός είναι ό καλλίτερος τρόπος γιά νά αντικαταστήσουμε τόν πληθυσμό τής πατρίδας μας;Ελεος,βρέ συμπατριώτες,έλεος.Συνέλθετε!

  10. what avatar
    what 05/02/2010 21:32:47

    Το μεγάλο δούλεμα είναι με τη νόμιμη διαμονή.
    Ουσιαστικά κανείς δεν έχει έρθει νόμιμα αλλά νομιμοποιείται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Δηλαδή, όποιος καταφέρει και μπει, τελείωσε, κάποια στιγμή θα πάρει υπηκοότητα. Τόσο απλά.

    Μιλάμε, είναι η απόλυτη συνταγή στο πώς να καταστρέψεις ένα έθνος.

  11. fitsulas avatar
    fitsulas 05/02/2010 21:41:17

    Το ζουμί είναι ένα: Το νομοσχέδιο ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες.

  12. KNWD avatar
    KNWD 05/02/2010 22:29:49

    Επειδη είδα το προσχέδιο νόμου, από ότι βλέπω παραμένει και το Άρθρο 14
    Δικαίωμα του εκλέγειν. Δηλαδή με λίγα λόγια έκαναν γαργάρα και την αντισυνταγματικόητα αυτού του άρθρου.

  13. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 06/02/2010 02:06:31

    Πήρε είδηση κανείς ότι, τα κανάλια "παίζουν" δήλωση του Υπουργείου Εσωτερικών, που λέει ότι, οι 265000 περίπου, που θα πάρουν δικαίωμα ψήφου είναι το 0.65% των εκλογέων; Έκανε κανείς το λογαριασμό; Αν ήταν έτσι, τότε οι Έλληνες εκλογείς είναι 41.000.000 άτομα.
    Λέτε να είναι λάθος, ή βολικό "λάθος", για να μην αγανακτήσει κανένας, αφού κανένας δεν αμφισβητεί τα νούμερα, που δίνουν τα χαζοκούτια; Γιατί η αλήθεια είναι ότι το ποσοστό είναι τετραπλάσιο. Μάλλον αύριο θα πάρει την ευθύνη του λάθους "ο δαίμων του τυπογραφείου". Γίνονται, όμως, τέτοια λάθη από το αρμόδιο Υπουργείο;;;;

  14. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 06/02/2010 08:41:04

    Οι Έλληνες είναι πανάκριβοι ψηφοφόροι.
    Θέλουν θέσεις στο Δημόσιο (δεν έχει άλλες είπε η ΕΟΚ), θέλουν δουλειές με το κράτος (δεν έχει άλλες είπε η ΕΟΚ), θέλουν πρόωρες ή μαϊμού συντάξεις (δεν έχει άλλες είπε η ΕΟΚ).
    Το ΠΑΣΟΚ όμως έχει τις λύσεις για όλα τα θέματα, για αυτό και το ψηφίσαμε άλλωστε:
    Απλά, αντικαταστούμε τους ψηφοφόρους με φθηνότερους.
    Τους δίνουμε ένα πιστοποιητικό "eparkoys gnosis tis glossas", τους μαθαίνουμε πώς να βάζουν σταυρουδάκια στα πράσινα ψηφοδέλτια και τους αφήνουμε να κουρεύονται κι αυτοί.
    Για μετά βλέπουμε. Άλλωστε, και οι σκύλοι και οι γάτες και τα ωδικά πτηνά έχουν δικαιώματα…

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Φυγόκεντρος 06/02/2010 08:56:50

      οι νέοι ψηφοφόροι για ένα λόγο θέλουν να γίνουν ψηφοφόροι -εκτός φυσικά από την συγκινητική τους αγάπη για την Ελλάδα!-: για να έχουν μερίδηο τα παιδιά τους στην πίτα του Δημοσίου και τα εγγόνια τους στις δουλειές με το κράτος. α, και οι ίδιοι μπας και προλάβουν τις συντάξεις μαϊμού!

  15. o aneksartitos avatar
    o aneksartitos 06/02/2010 09:03:52

    Με 250.000 ταγμένους πράσινους (λαθρο)ψηφοφόρους, που στάνταρ στην πράξη θα γίνουν 700.000, με τους λαθρομετανάστες που θα κουβαλήσουν παραμονές των εκλογών, η ΝΔ θα δει εξουσία μετά από καμμία 20αριά χρόνια. Πραγματικό εκλογικό πραξικόπημα, ανάλογο του 1967, χωρίς τάνκς αυτή τη φορά....

  16. anonymous avatar
    anonymous 06/02/2010 17:45:34

    Σήμερα είχε διαμαρτυρία στη Σταδίου στην παλιά βουλή. Πήγε κανείς; Εγώ δεν το ήξερα σήμερα το διάβασα στο τρωκτικό, αρκετά αργά και δεν πρόλαβα να πάω ή να το πω σε γνωστούς.

    Όλα τα άλλα μέσα το θάψανε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.