#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/05/2008 11:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Ρομπέν του Μετρό και των μπλογκς

Το «αντάρτικο» που κάνουν αρκετοί επιβάτες μετά την αύξηση των εισιτηρίων κάνει τον γύρο του Διαδικτύου και έγινε και σήμερα θέμα στα ΝΕΑ που το περιγράφει ως «μια κίνηση συνεργασίας των πολιτών της Αθήνας που αντιδρούν στις μαζικές αυξήσεις των τιμών βασικών αγαθών». Δηλώνει αναγνώστρια: «Ψάχνοντας στο Διαδίκτυο, έπεσα τυχαία σε μια ιστοσελίδα που καλούσε τον κόσμο να δώσει το εισιτήριό του στον επόμενο επιβάτη. Ομολογώ ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε περάσει ποτέ από το μυαλό μου. Κατάλαβα ότι είναι μια πράξη με ουσία, ενάντια στην ακρίβεια…δεν έχει περάσει ημέρα χωρίς να δώσω το εισιτήριο ή να το αφήσω σε κάποιο διακριτό μέρος όπου μπορεί να το πάρει κάποιος άλλος. Είναι ό,τι πιο λογικό μπορώ να κάνω».Διαβάστε κι εδώ: ΜΙΑ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 21/05/2008 13:02:23

    Πολύ έξυπνη ιδέα. Υπάρχουν τόσοι λίγοι τζαμπατζήδες, ας αποκτήσουμε περισσότερους για να αυξηθεί κι άλλο το εισιτήριο! Μπράβο ζώα!

  2. ant avatar
    ant 21/05/2008 13:15:15

    Κα-τα-πλη-κτι-κή ιδέα. Προτείνω επίσης να αφήνουμε τον φραπέ για τον επόμενο (κατά προτίμηση με ένα παγάκι), το σουβλάκι για τον επόμενο (τζατζίκι απαραίτητο) και φυσικά βενζίνη για τον επόμενο (αφήνουμε τουλάχιστον 5 ευρώ καβάτζα για το επόμενο αυτοκίνητο).

    Τί βλακείες είναι αυτές; Το μετρό είναι από τις ελάχιστες υπηρεσίες που δουλεύουν επαρκώς σε αυτή τη χώρα, ξέρεις πότε θα έρθει και πόση ώρα θα κάνει, είναι οικολογικό, με εξαιρετικά καθαρούς χώρους συγκριτικά με την υπόλοιπη Ευρώπη και αντί να το στηρίζουμε (οι αυξήσεις δεν είναι "υπέρογκες" και όποιος το χρησιμοποιεί συχνά μπορεί να βγάλει κάρτα) το χτυπάμε με ψευτο-αλτρουιστικές ιδέες της πλάκας; Τέλεια, έτσι θα δημιουργήσουμε μια ωραία μαύρη τρύπα που μετά θα την πληρώσουμε διπλή και τριπλή, εύγε!

  3. MENT avatar
    MENT 21/05/2008 14:03:33

    RE VAPSTE TO METRO KAI TO HSAP NA ISIXASOUME!!!!!

  4. da... avatar
    da... 21/05/2008 14:08:29

    skotadismos

  5. Nick avatar
    Nick 21/05/2008 14:25:26

    Στόχος είναι να ξεμπροστιάσουμε τη ληστρική επιδρομή στα εισοδήματά μας και να αναδείξουμε τις αντιφάσεις κάνοντας “σουρωτήρι” το σύστημα.
    -----------------------------------

    Πάψ'τε να πηγαίνετε στις καφετέριες, στα σουπερ-μάρκετ, να βάζετε βενζίνη στο αυτοκίνητο και 1002 άλλα πράγματα που για τον ΝεοΈλληνα είναι "αυτονόητα" και θα δείτε πως αποκαλύπτεται η μικρο-αστική κλεπτοκρατία.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 21/05/2008 18:26:49

    Οι μικροκλεφτοκοτάδες θέλουν να λέγονται κοινωνικοί αγωνιστές.
    Γαμ..ώ τη κοινωνία μου, μέσα.

    Γι΄ αυτό θα πουλήσουν όχι τα λιμάνια, αλλά και τους επιβάτες που είναι μέσα στα πλοία για σκλάβους στην Αραπιά.
    Και καλά θα κάνουν σε τέτοιους ηλίθιους.

    Μόνο ηλίθιοι στρέφονται κατά του εαυτού τους.
    Κατά μιας εταιρείας του ευρύτερου δημόσιου συμφέροντος που παρέχει αξιοπρεπείς υπηρεσίες σε λογικές –για τη συγκυρία- τιμές.

    Οι ίδιοι ηλίθιοι πληρώνουν αδιαμαρτύρητα στο Κολωνάκι 10 € για να παρκάρουν 2 ώρες και 6 € για έναν καφέ.

  7. alex avatar
    alex 21/05/2008 22:55:29

    γιατί δεν λέτε στον κ.Παπά-ή μάλλον γιατί δεν το σκέφτεται μόνος του-να πάρει μία κάρτα απεριορίστων που έχει 30 ευρώ; Ή μία για όλα τα μέσα που έχει 35; Αν πραγματικά είχε ανάγκη, θα το είχε σκεφτεί...Είναι εντελώς ασύμφορο να χτυπάει κάθε μέρα εισιτήριο...

  8. Nick avatar
    Nick 21/05/2008 23:03:55

    Το να χτυπάς τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι κοινωνικός αγώνας... Μάλιστα.

    Αν τα υποστήριζε ο κόσμος ενώ ταυτόχρονα άφηνε το αυτοκίνητο στο σπιτάκι του, τότε είναι κοινωνικός αγώνας.

    Αυτό με τα εισιτήρια του Μετρό το θεωρώ μια μακακία, γιατί πολύ απλά την πληρώνουμε όλοι.

    Θέλετε κοινωνικό αγώνα; Ούτε καφετέριες, ούτε σουπερ-μάρκετ, ούτε Mall, ούτε, ούτε. Τολμάτε ή κωλόνετε επειδή θα σας πούν "αναχρονιστικό, μονόχνωτο, βλάκα," κλπ. κλπ.;

  9. Anonymous avatar
    Anonymous 22/05/2008 00:28:52

    Τελικά ο Έλληνας τη γυφτιά και το σούφρωμα το λέει "κοινωνικό αγώνα". Μετά πάνε να γλείψουν κανα βουλευτή να τους διορίσει κι ύστερα πληρώνουν 6 Ε το φραπέ για να κάνουν "κοινωνικό αγώνα" από την καφετέρια.

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/05/2008 00:51:35

    Ελίτ, τηλεόραση και απαιδευσία έχουν διαστρέψει το περιχόμενο των εννοιών.

    Δεν μιλάμε πια την ίδια γλώσσα, κι ας είναι ελληνικά.

    Ανων. 9:50, να μού πεις ότι είμαι σκασμένος και αδύναμος να ξεσπάσω εκεί που πρέπει, το καταλαβαίνω.
    Την παροιμία "φταίει ο γάϊδαρος και δέρνουν το σαμάρι" την ξέρεις; Αντί στους πολιτικούς και στους μαυραγορίτες εκτονώνεσαι σε ανώδυνους για τους υπαίτιους τρόπους.

    Κατάλαβε όμως αγαπητέ φίλε ή φίλη : δεν είναι κοινωνικός αγώνας να κλέβεις μια εταιρεία η οποία έχει δημιουργηθεί και συντηρείται από τους δικούς σου φόρους.

    Κοινωνικός αγώνας είναι
    διαδήλωση
    συλλαλητήριο
    μποϋκοτάζ προϊόντων
    αποδοκιμασία-γιαούρτωμα πολιτικών
    θεματικές συγκεντρώσεις
    δημιουργία δικτύων πολιτών
    ενημέρωση κοινού.
    Κι αυτά light, δεν πιάνουμε σκληρές μορφές.

    Το "τζάμπα" θα στραφεί εναντίον των "αγωνιστών" που εννοείς εσύ αφού
    -θα ακριβύνουν τα εισιτήρια
    -τα ελλείμματα θα καλυφθούν από έμμεσους ή άμεσους φόρους που θα καταβάλλουν οι τζαμπατζήδες.

    Αν μού προσάπτεις ελιτισμό ή συμπάθεια στο Σημίτη, τι να πω, τα γραπτά μένουν, κι έχω γράψει πολλά εδώ.

  11. apache avatar
    apache 22/05/2008 01:26:34

    εγώ δεν θα έλεγα όχι να πληρώνω κάτι παραπάνω για να έχω μετρό και βασικές γραμμές λεωφορείων όλο το 24ωρο

  12. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 22/05/2008 01:49:43

    Βλέπω κάποιους έτοιμους για ...εθελοντές ελεγκτές! Πολιτικώς όρθιους και πιασμένους από την χειρολαβή της αριστερής αυθεντίας, συν+άμα.

  13. Stealth avatar
    Stealth 22/05/2008 08:21:19

    εγώ προτείνω να κάνουμε όλοι και κάτι άλλο. Να ακυρώσουμε την ελεγχόμενη στάθμευση του κακλαμάνη. Αν δεν έχουμε εξαντλήσει το χρόνο, τότε πριν ξεπαρκάρουμε να δίνουμε την ξυστή κάρτα στον επόμενο οδηγό που θα περιμένει να βγούμε εμείς για να μπει αυτός στη θέση στάθμευσης.

  14. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/05/2008 10:03:41

    Ανων. 8:15, για την τιμολογιακή πολιτική στις μεταφορές δεν διαφωνώ.

    Τα "τζαμπα" εισιτηρια είναι πολύ κακό για το τίποτα.
    Ποια μπορεί να είναι τα απτά αποτελέσματα που δίνουν νόημα στην "πρακτική".
    Πόση αναμένεται να είναι η μέση εξοικονόμηση για τον μέσο χρήστη των ΜΜΜ, κατά μέσο όρο ετησίως ;
    10, 20, 30 € ;

    Είναι ενέργεια από αυτές που λειτουργούν καλά σε τηλεοπτική αναπαραγωγή, "δίνοντας θέμα" και αφορμή σε ακριβοπληρωμένους τηλεσταρ να κουνήσουν επιτιμητικά το δάχτυλο στο πόπολο : "αταχτούληδες".
    Χέστηκαν οι κυβερνώντες αν κλέβεις στα εισιτηριάκια, την τσέπη τους κλέβεις ;
    Κι όσο θα αντιδράς ατομικιστικά και εξυπνακίστικα θα είσαι
    αναποτελεσματικός και
    υπόλογος στην Εξουσία for peanuts.
    Αντί για διεκδικητής γίνεσαι "κλεφτάκος".

    Όσο για τον "πολυμήχανο" Έλληνα, είναι ο μόνος στην Ευρώπη που κατάπιε τον ογκόλιθο της ακρίβειας αμάσητο.
    Χωρίς να πάρει απόφαση να παραιτηθεί από το "κλίμα του ατομικιστικού ψευτοευδαιμονισμού".

    Είθε η ανάγκη να αναβιώσει την κοινωνική ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.
    Αλλά τα μηνύματα είναι ζοφερά : έχει περάσει η νοοτροπία "όποιος φάει τον άλλο, με όποιο μέσο".

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 22/05/2008 11:36:27

    Για να μην ξεχνάμε ορισμένοι:

    Πανηγυράκι της κυρα-Γιάννας δεν θέλατε το 2004; Λουστείτε τώρα τις συνέπειές του (ακρίβεια, οικονομική δυσπραγία και κατάρρευση της εθνικής οικονομίας) για τρεις γενιές...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.