#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2008 13:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Πόντιοι χαιρετούν…

Του Βασίλη Ν. Τριανταφυλλίδη (Χάρρυ Κλυνν). Χαιρετούμε με τον προσήκοντα σεβασμό το «μεγάλο διπλωματούχο ιστορικό», τον «υμνητή» της φιλελεύθερης πολιτικής παρακαταθήκης ΤΟΥ MILTON FRIEDMAN, τον «υπερήφανο μαθητή» του «σεσημασμένου» νεοταξίτη αμπελοφιλόσοφου Νίκου Δήμου, τον «αβανταδόρο» της «επιστημονικής ληστοσυμμορίας» Ρεπούση-Λεωντσίνη, τον «ιδεολογικό παρατρεχάμενο» της «παρέας» Ανδριανόπουλου, Ευαγγελόπουλου, Μπήτρου, Παπανδρόπουλου, Χρηστίδη, τον αθεράπευτο θιασώτη του «αμερικάνικου ονείρου» και του «άσχημου, αλλά βολικού μπλου τζιν»!!! Χαιρετούμε των «πρωτοπόρο των αγραμμάτων», το νέο δείγμα του «ελεγχόμενου μικροαστικού λαϊκισμού» που ανακάλυψε «το διχασμό της δυτικής φιλοσοφίας, της αντίληψης δηλαδή που έχουμε για τον κόσμο που έχει μακρά ιστορία. Από τη μία υπάρχουν οι «ηπειρωτικοί φιλόσοφοι» (continentals) και από την άλλη οι Αγγλοσάξωνες…»

Πρωτοποριακώς ανατριχιαστική η φιλοσοφική σκέψη που θα μείνει ακέραια στην αιωνιότητα για να δείχνει στον τυφλό κόσμο ότι πέραν των μεγάλων της ανθρώπινης σκέψης (Πλάτωνας, Αριστοτέλης, Στωικοί, Επικούρειοι, Ντεκάρτ, Σπινόζα, Λάιμπνιτς, Λοκ, Κοντιγιάκ, Ντιντερό, Χιουμ, Καντ, Χέγκελ, Μαρξ, Νίτσε, Κοντ, Μπέρξον, Μπασελάρ, Χάιντεγκερ, Σαρτρ… υπάρχει και ο εκ Κοζάνης «Πάσχων» Μανδραβέλης, φιλόσοφος, ιστορικός, αρθρογράφος ειδικός σε θέματα πολιτικά, επιστημονικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά, στρατιωτικά, βιοτεχνολογικά, απορρυπαντικά, ποδοσφαιρικά, ενδοκρινολογικά, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ζαχαροπλαστικά, εδώδιμα αποικιακά, είδη κιγκαλερίας και είδη υγιεινής! (Μακάρι να ήξερε να τραβάει και το καζανάκι!)
Χαιρετούμε τον «Πάσχοντα» Mανδραβέλη γεννηθέντα το 1963 στην Kοζάνη. Σπουδάσαντα οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Aθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο πανεπιστήμιο της Nέας Yόρκης “New School for Social Research”. (Εσείς που νομίζατε ότι θα σπούδαζε στο Πανεπιστήμιο της Λάρισας;). Από 1982 εργαζόμενο(;) σε αθηναϊκές εφημερίδες και περιοδικά. Σήμερα αρθρογραφούντα στην εφημερίδα «Καθημερινή». Μέλος της «΄Eνωσης Συντακτών Hμερησίων Eφημερίδων Aθηνών» (EΣHEA), του Oικονομικού Eπιμελητηρίου Eλλάδος, της Eλληνικής Eταιρείας Oικονομολόγων, του Electronic Frontier Foundation (EFF), και της «American Association for the Advancement of Science». (Εσείς νομίζατε ότι δε θα ήταν μέλος της AMERICAN ASSOCIATION;)

Χαιρετούμε τον εμπνευστή της «συλλογικής ιδιοκτησίας της γνώσης», (!) τον βαθυστόχαστοι αναλυτή του «δομικού στοιχείου κάθε ζώντος συστήματος», τον χαριτοσυνεντευξιαζόμενο μετά της «Λολίτας» γίγαντα της σκέψης, τον υπέρμαχο της Φιλευλεύθερης Συμμαχίας που δεν έχει καμία σχέση με το Ουράνιο Τόξο, τα Σκόπια και τον Τζορτζ Σόρος…

Χαιρετούμε τον «Πάσχοντα» Μανδραβέλη, υπέρλαμπρο άστρο της Θεωρίας του «ιστορικού ενταφιασμού» και τους ομοϊδεάτες του Παναγιωτόπουλο, Λιάκο, Λούκο, Νικολακόπουλο, Πεσματζόγλου, Ρεπούση, Κουλούρη καθώς και τα κραυγάζοντα δημοσιογραφικά απομεινάρια του Ιού της Ελευθεροτυπίας και των άλλων «εκσυγχρονιστικών αμερικανοϊσραηλινών φυλλάδων» τύπου Καθημερινής.

Χαιρετούμε τον ιστορικά ημίαιμο «Καθημερινό» ινστρούχτορα της Νεοταξικής κουλτούρας μια και αναρωτιέται «πως και τι» περί του«ολοκαυτώματος» (όχι, βεβαίως, του Εβραϊκού) αλλά του Ποντιακού, και των «γενοκτονιών» επί το γενικότερο και απαντούμε στο ερώτημα αν και γνωρίζουμε ότι ο «Πάσχων» Μανδραβέλης θα συνεχίζει να μεταφέρει, προσβάλλοντας βάναυσα ιστορία και δημοσιογραφία , μόνο όσα του υπαγορεύονται…

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2008_08_01_archive.html#6924012194724920887 

Και δεν υποχωρούμε, αν δεν δικαιωθούμε, Χάρρυ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Χαζος του χωριου avatar
    Ο Χαζος του χωριου 20/08/2008 13:36:51

    Χαιρετουμε και το χχχχχχχ Χαρρυ Κλυνν που χχχχχχχ απο τον Απολλωνα Καλαμαριας μαζι με τον χχχχχ Μπαλτιδη οταν βρεθηκε χχχχ Αγγελοπουλος που ειδε και απηυδησε...


    FactorX: Είναι πολύ κουραστικό για μένα να αναγκάζομαι να μπαίνω στο σύστημα για να σβήνω αμετροέπειες ενός παλιού αναγνώστη όπως εσύ! Έχεις στοιχεία για όσα γράφεις; Κι αν τα έχεις μπορείς να μας τα στείλεις, παρακαλώ, ενυπόγραφα;

  2. Sakis avatar
    Sakis 20/08/2008 13:40:08

    Προς Χαζό του Χωριού...

    Σε έτσουξε που δεν υμνεί τους Αμερικανοτσολιάδες στυλ ΣΥΡΙΖΑ κτλ. εεε;;;;;

  3. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2008 13:50:31

    Saki- min bgasis spirakia .oute Χαζος του χωριου ine
    oute ap oti blepis ton etsoukse .Mathe na diabazis .Dioti edo hrono ehis den ine TV.

  4. Factorx avatar
    Factorx 20/08/2008 14:03:54

    Όποιο σχόλιο ξανααρτηθεί με greeklish θα κόβεται. Μιλημένα , ξηγημένα. Σας στείλαμε πρόγραμμα πανεύκολης μετατροπής και το ξαναδίνω:
    http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

    Προτιμάτε δηλαδή την ευκολία σας, αλλά δεν σας νοιάζει αν στραβωθούμε οι υπόλοιποι. Κατα τα άλλα πήξαμε στην δημοκρατία, έτυσι άτακτε;

  5. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2008 14:29:35

    FACTORX- Μου θυμίζεις την μάνα μου 83 χρονών σήμερα ,που όλοι την ζωή της πάει να με βάνει σε τάξη( λες και αυτή δεν με γέννησε)
    Στα χωριά μας λένε μια παροιμία « Μην βλέπεις πως έφτασε στα χέρια σου (εννοώντας το γράμμα ) ,αλλά τι εμπεριέχει» .

  6. προό avatar
    προό 20/08/2008 14:52:03

    Προτιμάτε δηλαδή την ευκολία σας, αλλά δεν σας νοιάζει αν στραβωθούμε οι υπόλοιποι.

    Δεν είναι ευκολία. Είναι καθαρή, καραμπινάτη και απροκάλυπτη περίπτωση ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ.

    Η μόνη δικαιολογία που έχουν και που θα έστεκε κάπως είναι ότι γράφουν από internet cafe στο εξωτερικό ή από μηχάνημα ξένο (=όχι δικό τους) που δεν έχει περασμένη υποστήριξη για ελληνικό πληκτρολόγιο. Αλλά πόσοι να είναι αυτοί; Όλοι οι άλλοι δεν δικαιολογούνται με τίποτα.

  7. isnogood avatar
    isnogood 20/08/2008 15:44:57

    Ρε τον Πασχουλίνο...
    Μας το παίζει και φωτεινός παντογνώστης!
    Ένας ακόμη γνήσιος απόγονος του Σάντσο Πάντσα...
    Ένας ακόμη που στο πρώτο χτύπημα θα φωνάξει 'σας τα έλεγα εγώ...'
    Ένας ακόμη μικρός και λίγος...

  8. sofia avatar
    sofia 20/08/2008 16:01:21

    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

  9. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2008 16:27:11

    proo,insogood- danke Ya vol!!!
    Dziekuje Tak jest!!!

  10. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2008 16:40:38

    Και για να σοβαρευτούμε ,μιας και η πλάκα του Κλην έχει σβήσει προ πολλού καλή(;;)παντως όλο βρισιά και βωμολοχία-οχι για μενα
    Ο Πασχος είναι και γράφει καθημερινά στην «Καθημερινή»
    Είναι σχετικά νέος(πάντως για μένα), εργατικός
    πάντα τεκμηριωμένος
    Έχει ακροατές ,και παραλήπτες αρθρογραφίας -μεταξύ αυτών και εγώ
    Δεν χρησιμοποιεί 30 λέξεις στα γραπτά του όπως οι καθηγητές της ελληνικής Δημοσιογραφίας Ντερμπεντέρης ,Ψυχάρης κλπ

  11. xxx avatar
    xxx 20/08/2008 16:43:35

    μια ζωη ολο παπαριες αυτός ο χάρυ κλυν

  12. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 18:16:46

    Ο Χάρρυ Κλίν είναι ένας μύθος. Επειδή είναι και Πόντιος, διαβάζοντας το άρθρο του Μανδραβέλη θόλωσε, δεν δέχεται τα «εθνοκάθαρση» λες και είναι κάτι υποτιμητικό για τον Ποντιακό Ελληνισμό, αλλά εξαπολύει λίβελους επειδή ο Μανδραβέλης επιχειρηματολογεί υπερ του οτι αυτό που έγινε στον Πόντο δεν συνιστά γενοκτονία αλλά εθνοκάθαρση. Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι λέω εγώ. Και πάλι η εθνοκάθαρση ως έχει και φυσικά με τον τρόπο που έγινε είναι ποινικά και ηθικά κολάσιμη, πρέπει να αναγνωριστεί και να καταδικαστεί. Δεν είπε πουθενά κάτι αντίθετο ο Μανδραβέλης, για την επιλογή των λέξεων μιλάει. Και πάλι οι συζητήσεις περι «κρυφών προθέσεων» καλά κρατούν και άκρη δεν βγαίνει. Παραθέτω αυτούσιο το επίμαχο άρθρο του Μανδραβέλη και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του γιατί έχουμε πήξει στην αντι-ορθολογική μαλακία:

    "Kαι τώρα πώς θα χαρακτηρίσουμε το συμβάν της Σαντορίνης; «Φρικιαστικό»; Λίγο είναι, αφού η λέξη «φρίκη» χρησιμοποιήθηκε από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για άλλα, πιο συνηθισμένα εγκλήματα, τα οποία δεν συμπεριλάμβαναν αποκεφαλισμούς. Να το ονοματίσουμε «τερατώδες»; Ελάχιστο κι αυτό, αφού τερατώδη είναι μέχρι και τα λάθη κάποιων υπουργών. «Μακελειό»; Τέτοια, γίνονται κάθε Σαββατοκύριακο στις Εθνικές Οδούς. Στην Ελλάδα της υπερβολής καταστρέψαμε τις έννοιες. Χρησιμοποιήσαμε τις λέξεις τόσο πολύ που τις κάναμε ξέπνοες. Τις θανατώσαμε. Κυρίως σκοτώσαμε τις λεπτές διαφορές, εκείνες που βοηθούν την αναλυτική σκέψη. Ισως γιʼ αυτό δεν μπορούμε ποτέ (σε συλλογικό επίπεδο) να χωρίσουμε το στάρι από την ήρα.

    Ετσι στον δημόσιο διάλογο οι μισθωτοί είναι «σκλάβοι», η αγορά εργασίας «σκλαβοπάζαρο», ενώ «τρομοκρατία» είναι τα πάντα - από την αστυνομία μέχρι τα Ι. Χ. Σχεδόν όλα τα έντυπα και όλα τα κανάλια πλημμυρίζουν από επίθετα. Τα πάντα έχουν αναχθεί στον υπερθετικό βαθμό, που σημαίνει ταυτόχρονα, ότι όλα έχουν την ίδια βαρύτητα.

    Εκεί που κυρίως μεγαλουργούμε είναι στα αποκαλούμενα εθνικά θέματα. Κάθε κίνηση των γειτόνων μας είναι «πρόκληση» και δη «ιταμή». Ετσι αποκτά την ίδια βαρύτητα μια επιστολή ενός αρχηγού κράτους, με τις παραβιάσεις του εθνικού μας εναέριου χώρου, και με τη διεκδίκηση εθνικού εδάφους με τις «γκρίζες ζώνες». Ολα μπαίνουν σε έναν τορβά, αρκεί να κάνει αίσθηση το ρεπορτάζ και να βρίσκονται σε ένταση οι πολίτες.

    Ο ίδιος πληθωρισμός άρχισε να απαντάται και στην ιστορία, ειδικά στα ευαίσθητα θέματα. Εκεί οι όροι εκτοξεύονται ακρίτως για να τονισθούν τα «δίκια των Ελλήνων». Ετσι η εθνοκάθαρση που έκαναν συστηματικά οι Τούρκοι στις αρχές του 20ού αιώνα προήχθη σε γενοκτονία, ενώ προσφάτως έγινε «χριστιανικό ολοκαύτωμα». «Ολοκαύτωμα»; Πόθεν και πώς;

    Πρέπει ίσως να αποσαφηνίσουμε τις έννοιες, για να συνεννοηθούμε. «Εθνοκάθαρση» είναι η συστηματική εκδίωξη πληθυσμών από έναν τόπο. Αυτή, από μόνη της, αποτελεί βαρύ έγκλημα πολέμου. Συνηθέστατα γίνεται με βίαια μέσα (σφαγές, βιασμοί, καταστροφή περιουσιών κ. λπ.), γεγονός που κάνει το έγκλημα βαρύτερο. Η «γενοκτονία» δεν γίνεται για να εκδιωχθούν πληθυσμοί από τις πατρογονικές τους εστίες, αλλά για να εξαλειφθούν από προσώπου γης. Για να τεκμηριωθεί το βαρύτατο επίσης έγκλημα της γενοκτονίας πρέπει να αποδειχθεί ότι υπήρξε κεντρικός σχεδιασμός και διαταγή άνωθεν για τις μαζικές αυτές δολοφονίες. Οι σφαγές που στόχο έχουν την τρομοκράτηση των πληθυσμών, ώστε να εθνοκαθαρθεί μια περιοχή, δεν τεκμηριώνουν αυτομάτως γενοκτονία. Πολύ δε περισσότερο «ολοκαύτωμα». Η τελευταία είναι μια λέξη που ανασύρθηκε από το ελληνικό λεξικό για να περιγράψει τη μοναδική φρίκη της βιομηχανικής εξόντωσης των εβραϊκών πληθυσμών και άλλων μειονοτικών ομάδων (Ρομά) από την Ευρώπη.

    «Η διαφορά μιας λέξης και μιας περίπου ακριβούς λέξεως, είναι η διαφορά μεταξύ πυγολαμπίδας και αστραπής», είχε γράψει κάποτε ο Μαρκ Τουέιν. Μήπως ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να τις ξεχωρίζουμε; Οχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά επειδή ο πληθωρισμός των χαρακτηρισμών μάς απαγορεύει την κατανόηση, αλλά κάνει και τις λέξεις σαν τα πληθωριστικά νομίσματα της κατοχής. Αχρηστες..."

  13. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 18:23:17

    Μην ακούσετε "Δήμου" και "Μανδραβέλης" μερικοί εδωμέσα, δυστυχώς και ο FactorX, παθαίνετε τρομώδες παραλήρημα. Όλο χαρακτηρισμοί επί χαρακτηρισμών, ειρωνείες και παπαρίτσες τέτοιες, αλλά απο ουσιαστικά αντεπιχειρήματα, σχεδόν πάντοτε μηδέν εις το πηλίκο.

  14. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 18:32:16

    Τελευταίο και κλείνω: Οι Τούρκοι έδιωξαν βίαια, πολύ βίαια τους Ποντίους. Η κτηνώδης βιαιότητα, δεν αποτελεί κριτήριο στην διαφοροποίηση μεταξύ "εθνοκάθαρσης" και "γενοκτονίας". Για να πούμε ότι κάποιος κάνει γενοκτονία, σημαίνει οτι εξοντώνει αυτούς που έχει βάλει στο μάτι χωρίς να τους αφήνει περιθώριο φυγής. Θέλει να τους εξολοθρεύσει από τον πλανήτη. Όχι να τους διώξει από τον χώρο του. Αυτό είπε ο άνθρωπος και στον λίβελο του Χάρρυ δεν βλέπω ούτε μισή σπιθαμή αντίκρουσης. Να χαμε να λέγαμε δηλαδή. Αλλιώς να καταργήσουμε την εννοιολογική διαφορά ανάμεσα στις δυο λέξεις και να χρησιμοποιούμε μια καινούρια που να περιλαμβάνει και τις δυο μαζί, τι να πω πια

  15. Anonymous avatar
    Anonymous 20/08/2008 20:08:29

    Ενα καρο παπαριες μαζεμένες απο τον χάρυ χωρίς ουσιαστικά ΟΥΤΕ ΕΝΑ αντεπιχείρημα στα όσα γράφει ο μανδραβέλης.

    Επιχειρηματολογία του κόλου στο στυλ ο πάσχων μανδραβέλης.

    Χάρυ άντε τράβα να διδάξεις..πολιτισμό τους ραγιάδες με επιθεωρήσεις της ξεφτίλας που βρίθουν απο χριστοπαναγίες.

  16. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 20:12:27

    Και που σε, ανώνυμε #15, ξέχασα και το άλλο, που τον άκουσα με τα αυτιά μου και τον είδα με τα μάτια μου να λέει σε εκπομπή, νομίζω στον Πρετεντέρη, "εμείς περνάγαμε καλά με τους Τούρκους, αλλά φυσικά εντάσεις και έκτροπα υπήρχαν που και που μεχρι που έγινε το μεγάλο μπαμ" και άλλα κάμποσα αντικειμενικά. Γι αυτό κι εγώ έχω κάποιες επιφυλάξεις αν αυτό το κείμενο το έχει γράψει πράγματι ο Κλύνν, έχει άρκετό μυαλό για να μπορεί να καταλάβει τι είπε ο Μανδραβέλης ακόμα κι αν δεν τον χώνευε καθόλου, τέτοιο κατεβατό που όλο να "λεει, λεει, λεει" χωρίς να έχει πει τίποτα, ο Κλύνν δεν νομίζω να το έγραφε, θέλει ψάξιμο το θέμα.
    Αν όντως το έγραψε, καταλαβαίνω την συναισθηματική παράμετρο που τον εμπόδισε να καταλάβει το περιεχόμενο, αλλά και πάλι κρίμα

  17. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 20/08/2008 20:46:55

    Καλά ξηγήθηκες Φάκτωρ με τα γκρίκλις.

  18. ataktos avatar
    ataktos 20/08/2008 21:21:54

    anonymous -Ότι σε κάθε καθεστώς (έτσι και εδώ ) υπάρχει και η προπαγάνδα είναι δεδομένο –σε μας λειτουργεί και το περίφημο παρακράτος παντού .Δεν απέκλισα ούτε κάνεις –εγώ τουλάχιστον όχι –και έβανα το χέρι του μου για κάθε Πάσχω αλλά και Χάρη (ο εχθρός του εχθρού μου δεν είναι παλι …) .
    Αλλά αφού η ΕΣΗΕ είναι αυτή που όλοι μας βλέπουμε δηλ. διαπλέκομενοι μέχρι το μεδούλι(Σομπολος -Τσαλαπατης ) ,οι άλλοι δημοσιογράφοι που γνωρίζουν τι κρύβονται ,θα τους δώσουν μήπως κανένα οικόπεδο στη Μύκονο ( ο Ρουσοπουλος με τον Αλογοσκουφη διαθέτουν πολλά από τους πλειστηριασμούς )

  19. Anonymous avatar
    Anonymous 20/08/2008 21:28:13

    Χάρρυ, μόνο το χιούμορ σου είναι πιο ξεπερασμένο από την εκθεσούλα ιδεών (;) σου (;) Όσο για την δημοκρατικότητα, την καλλιέργεια και την ωριμότητα του να βρίζεις όσους έχουν άλλες απόψεις από σένα, αυτή δυστυχώς στην Ελλαδάρα των κάφρων του 2008 είναι πολύ συνηθισμένη...

  20. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 21:34:03

    #19 οφείλεται στο γεγονός οτι όσο περνάει ο καιρός, η ποιότητα ανθρώπων και κατ' επέκταση αναγνωστών όπως η δική σου, μειώνεται με ραγδαίους ρυθμούς δίνοντας τη θέση της σε ανθρώπους που ξέρουν να εκτιμούν και να αξιολογούν ένα σωστό κείμενο ανεξαρτήτως του πως νιώθουν για αυτόν που το έγραψε. Χωρίς κούφια υπονοούμενα και αντανακλαστικά καφενείου.
    Παραφράζοντας αυτό που είχε πει ο Γεωργιάδης για τον Ιο (πετάει κάτι καλά ο Γεωργιάδης αραιά και που, νομίζω του το αναγνωρίζουμε οι περισσότεροι αυτό), όσοι από εσάς πείτε καλό λόγο για γραπτό των Δήμου και Μανδραβέλη κανονικά πρέπει να σας κάνουν αμέσως μήνυση.

  21. Aθανάσιος Ι. avatar
    Aθανάσιος Ι. 20/08/2008 22:09:00

    anonymous 9.32 ολοι μας θα πληροσουμε μην εχεις αυταπατες οτι θα υπαρχουν οι "τυχεροι"

  22. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 23:23:45

    Οτι και αν παρακολούθησες, αυτό δεν δίνει το δικαίωμα σε κανέναν να ταυτίζει Δήμου και Μανδραβέλη με τον Μπούς, την Κοντολίζα, το Γκουανταναμο, τη ΔΟΕ, τον Κεμάλ Ατατούρκ, τον Εωσφόρο, το Ιράκ, κάποιους ανεγκέφαλα ισοπεδωτικούς ορθολογιστές κλπ. Αν μερικά από αυτά που γράφουν, μπορεί σε μερικές περιπτώσεις να εκλαμβάνονται από μερικούς ως ελαφρυντικά για τη δράση ή λεγόμενα των προαναφερθέντων, δεν σημαίνει ότι αυτομάτως συνάγεται πως είχαν αυτό το σκοπό όταν τα έγραφαν. Άλλα πράγματα λένε στα κείμενά τους, η κριτική πρέπει να περιορίζετε στα γραπτά τους αν δεν θέλουμε να γινόμαστε φθηνοί. Ακόμα, η έστω και απότομη ευημερία κάποιου, δεν συνιστά αυτομάτως και λόγο να κληθεί σε απολογία ενώπιον κανενός αν δεν συντρέχουν φορολογικές παραβάσεις. Γράφει απλά και καλά, είναι κεφάλαιο για την εφημερίδα που γράφει και πληρώνετε αναλόγως από το λογιστήριο. Αυτά λεει η απλή λογική, όποιος παρουσιάζει κάτι ποιο σύνθετο και ζητά να ληφθεί σοβαρά υπόψη ως εξήγηση, να ας το τεκμηριώσει. Αν έχει κάποιος να αποδείξει η να προσφέρει τρανταχτές ενδείξεις οτι χρηματίστηκε από σκοτεινά κέντρα για να γράφει κείμενα που κάνουν πλύση εγκεφάλου και προετοιμάζουν το αφελές πόπολο για τη Νέα Τάξη Πραγμάτων, αυτή με τα κέρατα και τα 12 κεφάλια, ας τα παραθέσει. Δεν είναι υποχρεωμένος κανένας Πάσχος και κανένας Δήμου να αποδείξουν οτι ΔΕΝ ειναι ελέφαντες, το βάρος της απόδειξης βαραίνει εκείνους που κάνουν κατηγορούν.
    Μέχρι τότε, εξετάζουμε κάθε κείμενο βάση του περιεχομένου του, προσέχοντας κάθε παράγραφο και κάθε λέξη που υπάρχει σε αυτό. «Πίσω από τις λέξεις» ο καθένας μπορεί να αποδίδει ότι θέλει αλλά δεν προσφέρει τίποτα αυτός ο τρόπος προσέγγισης, περισσότερο ζημιώνει, ειδικά όταν στάζει δηλητηριώδη μεροληψία. Όπως στην περίπτωση αυτού του κειμένου που ανέβηκε εδώ από τον Χάρρυ Κλύνν (αν και εφ’ όσον).

  23. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 23:37:43

    O Μανδραβέλης και ο Δήμου, όταν λένε «δεν τα παίρνουμε από κανέναν», το ισχυρίζονται με ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, και δημόσια εμφάνιση προσώπου.
    Όποιος έχει να καταγγείλει δημόσια, έστω και μέσω blog, κάτι σχετικά με τις περιπτώσεις τους που να στηρίζεται σε αξιόλογα στοιχεία, πρέπει να το κάνει με ονοματεπώνυμο και διεύθυνση τουλάχιστον, ώστε να ευσταθεί η εγκυρότητα της καταγγελίας. Αλλιώς κι εγώ ως ανώνυμος μπορώ να αφήνω μέχρι και υπονοούμενα ότι έχω δουλέψει μαζί με τον Πάσχο και πως σε μια μεσημεριανή μας έξοδο σε ταβέρνα στη Χασιά, μέτα από 2 καραφάκια ούζο μου εξομολογήθηκε αυτοπροσώπως οτι τα τσεπώνει από τους bilderberg, ή οτι τον είδα με τα μάτια μου να ψαρεύει παρέα με το Σόρο. Καταγγελία χωρίς σοβαρότητα και υπευθυνότητα είναι από άχρηστη έως εξόχως επικίνδυνη για τον δημόσιο διάλογο.

  24. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 20/08/2008 23:42:34

    Και εν πάση περιπτώσει, ας δεχθώ σαν υπόθεση εργασίας, ΕΣΤΩ οτι έτσι είναι και πληρώθηκε από τους Τούρκους για να πει οτι δεν είναι γενοκτονία αλλά εθνοκάθαρση η περίπτωση των Ποντίων.
    Τι με ενδιαφέρει ως αναγνώστη του κειμένου εμένα αυτό? Αφού έχει δίκιο σε αυτό που λέει και το τεκμηριώνει, δεν πα να τον πλήρωσε και ο Εφιάλτης?
    Τι λένε δηλαδή μερικοί εδώ, οτι δεν έπρεπε να το γράψει, γιατί αν και σωστό είναι ενάντια στο «εθνικόν συμφέρον» με τη στενή έννοια του όρου?

  25. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 21/08/2008 01:01:28

    Ανώνυμε, είναι πάγια τακτική του FactorX να απαντάει μόνο όταν:

    a) συμφωνεί απόλυτα και εντυπωσιασθεί από την εμβρίθεια του σχολίου σου έχοντας κάτι να προσθέσει
    b) αν τον βρίσεις,
    g) αν τον ειρωνευτείς χοντρά
    d) αν αφήσεις σοβαρά υπονοούμενα για την αξιοπιστία του
    e) αν γράψεις με κινέζικα

    και τέτοια παρεμφερή, αλλιώς κάθε ερώτηση ή και αντίκρουση ανάρτησής του στο σύνολό της ακόμα, μένει εκεί να αραχνιάζει

  26. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 03:56:16

    @Ξένε Δάκτυλε: Ευχαριστώ για το ...ψυχογράφημα. Επεσες περίπου μεσα.Μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί 26.660 (!!!) σχόλια τα οποία τα έχουμε διαβάσει όλα (διαγωνίως μερικα). Δεν μπορούμε να απαντμαε σε όλα. Είναι αδυνατον. Θέλει γραμματιακή υποστήριξη κάτι τέτοιο κι εμείς δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να το κάνουμε ακομα. Ξοδεύουμε εδω όλο τον ελεύθερο χρόνο μας και δεν υπάρχει άλλος. Σκεφτόμαστε να λειτουργήσει επαγγελματικά, αλλά είναι μεγάλο βήμα και δεν το αποτολμούμε ακόμα

  27. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 21/08/2008 03:58:03

    Και λίγα λες, να ήταν μόνο αυτά για τα οποία ευθύνονται οι Δημομανδραβέλιδες? Εδώ υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως ο ένας είναι απόγονος του τύπου που έβγαλε τον συρτι από την Κερκόπορτα και ο άλλος έδωσε την πληροφορία στη CIA πως ο Ράντοβαν άφησε μούσι.
    Ειδικά ο Μανδραβέλης έχει πει ξεκάθαρα πως ο Κάραζιτς καλώς πιάστηκε και δικάζετε και οτι άλλοι όπως ο Bush και τα γεράκια του καλώς ΔΕΝ πιαστήκανε για όσα έχουν κάνει, γιατί ήταν καλύτεροι άνθρωποι και είχαν δίκιο, όχι σαν τον Καραζιτς που δεν είχε. Τα λέει ξεκάθαρα, πίσω από τις λέξεις των κειμένων του, έχω μάτι εγώ.
    Και σαν να μην έφτανε αυτό, όταν οι Αλβανοί και οι Κροάτες έκαναν εγκλήματα, αυτοί φώναζε «ζήτω».

  28. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 21/08/2008 04:04:00

    FactorX επειδή δεν έχω καταλάβει κι εγώ, πίσω από το nick αυτό όταν σχολιάζει, είναι ομάδα ανθρώπων που εναλλάσσονται και όχι ένας? Μπορεί ας πούμε να έχω απευθυνθεί στον FactorX δυο φορές και να έχω μιλήσει με άλλο άτομο? Γιατί έχω μπερδευτεί εδώ και μήνες, γιατί μερικές φορές βλέπω η μια συμπεριφορά να μη θυμίζει την προηγούμενη και δεν καταλαβαίνω με ποιον έχω να κάνω..

  29. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 21/08/2008 04:12:03

    FactorX κάτι τελευταίο και δεν θα καταχραστώ άλλο τον χώρο. Πρέπει να καταλάβεις είτε είσαι ένας είτε είσαι πολλοί, πως κάποιες φορές όταν δεν υπάρχει προσοχή, όπως σε αυτό το post, συμβάλετε στην δημιουργία και γιγάντωση συνανθρώπων και συμπολιτών όπως ο Ανώνυμος του σχολίου #32 και κάποιοι άλλοι μη-ανώνυμοι (τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται).
    Σίγουρα ο κόσμος δεν είναι οκ και νομοτελειακά σίγουρα κάποια αλλαγή ρότας θα υπάρξει, αλλά είσαι σίγουρος πως η κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να πάμε είναι αυτή που εκφράζουν τα εν λόγω άτομα? Είσαι σίγουρος πως καταλαβαίνεις τι ακριβώς κάνεις μερικές φορές?
    Τι ακριβώς επικρότησες σε αυτά που φέρεται να είπε ο Χάρρυ Κλύνν? Το κείμενο του Μανδραβέλη το διάβασες? Με τι διαφωνείς ακριβώς επι του κειμένου του? Τι μηνύματα είναι αυτά που περνάει ακριβώς το post αυτό και μερικά άλλα που με αφήνουν παγωτό κάποιες φορές?

  30. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 21/08/2008 04:19:06

    anonymous -για την ερωτησει σου"γιατί δεν πάνε στα δικαστήρια οι πράκτορες των αγγλαμερικάνων" καλυτερα
    να ρωτησουμε Σημιτη και Καραμανλη .αυτοι δεν το ελεγαν στη Βουλη .Μαγος ειμαι .

  31. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 21/08/2008 04:32:37

    Και κάτι άλλο, συγνώμη αλλά είναι πάρα πολύ σημαντικό. Είχες πει κάποτε οτι θα ανέβαζες post ξεχωριστό για τον «ύποπτο πλουτισμό του Μανδραβέλη» δεν θυμάμαι πως το είχες θέσει.
    Εγώ με Δήμου και Μανδραβέλη έχω γαλουχηθεί και ανδρωθεί από τα κείμενά τους (αν ο Σπύρος είχε γυρίσει από τις διακοπές θα έλεγε «ΦΑΙΝΕΤΑΙ!», το ξέρω) και το λεω για να εξηγήσω προς τι η πρεμούρα να τους υπερασπίζομαι κάθε τρις και λίγο οταν προκύπτει θέμα.
    Από τη στιγμή λοιπόν που άφησες τέτοιο υπονοούμενο, ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι οτι έχεις δεσμευθεί. Στην περίπτωση που εγείρεται όντως ζήτημα θα πρέπει να το μάθουμε όλοι και πρωτίστως όσοι τους διαβάζαμε και εξακολουθούμε να διαβάζουμε προσεκτικά, αλλά και για το ενδεχόμενο να μην ευσταθούν και τόσο οι υπόνοιες, οπότε σε αυτή την εκδοχή να γίνει ορατό στους αναγνώστες και να ξεδιαλύνει το τοπίο.
    Προσωπικά, θα περιμένω να δω πότε θα το ανεβάσεις ή ανεβάσετε αυτό το post, γιατί νομίζω το σχόλιό σου εκείνο τότε έδωσε τροφή σε πολλούς.

  32. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 05:00:24

    @Ξένε Δάκτυλε: Η ομάδα είναι μία και αυτή. Την μια φορά μπορει να σου απαντά ο ένας που κάνει βάρδια, την άλλη ο άλλος. Η στάση όμως είναι κοινη. Και εξελισόμαστε. Δεν μένουμε οι ίδιοι με οτι είμαστε πριν απο ένα χρόνο. Μαθαίνουμε. αφομοιώνουμε. ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΕΛΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑΣ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ. Βάλαμε το άρθρο του Χάρρυ επειδή πρέπει να ακούγονται όλες οι απόψεις. Ειναι επίσης αντιπροσωπευτικό της διαμάχης που υποβόσκει εδώ και καιρό και θα εξελιχθει σε εθνική, να το θυμάσαι. Θεωρούμε επικίνδυνες τις ιδεες του Δημοπασχισμού. Το προβλημα για την χώρα και το λαό της ειναι να αποκτήσει εθνική συνείδηση στη νέα εποχή. Οτι το υπονομεύει αυτό θα μας βρίσκει αντίθετους. Ποιος θα είναι ο νέος πατρωτισμός; Αυτα τα ζητήματα μας απασχολούν και γι αυτα ψάχνουμε συνεχώς ερεθίσματα για διάλογο. Και πραγματικά λυπάμαι που εσύ δεν κατάλαβες ακόμα τη λόγική μας. Εδω θα δώσουμε βήμα σε όλες τις φωνές που δεν εκούγονται στα ΜΜΕ και εντάσσονται στη λογική που περιγράφω.

  33. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 21/08/2008 05:50:31

    Δεν βάλατε απλά το κείμενο, κλείσατε με πνεύμα που δήλωνε συγκατάβαση, πως ο Μανδραβέλης δεν έπρεπε να πει οτι είναι εθνοκάθαρση και όχι γενοκτονία, οτι δηλαδή καλά του τα έσουρε ο Κλυνν για το θέμα. Από που και ως πού? Επειδή και εσείς όπως και ο Κλυνν και πάμπολλοι άλλοι «οσφραίνεστε» » κρυφές προθέσεις και υπενιγμούς πίσω από την ορθότητα των θέσεων?

    Λυπάμαι κι εγώ που δεν είχα καταλάβει ξεκάθαρα οτι στην κεντρική φιλοσοφία του blog, εντάσσεται η ταύτιση του "Δημοπασχισμού" με τόσο αρνητικές ιδέες, αντιλήψεις και κατευθύνσεις, που να οδηγούν σε καταφανή προκατάληψη. Για να σπάσουμε αυγά, βαράμε τον «Δημοπασχισμό» ανεξαρτήτως ορθού και λάθους, βάλλουμε γενικώς τα κείμενά τους γιατί αυτό θεωρούμε πως επιτάσσει το εθνικό συμφέρον απέναντι στην γενικότερή τους κοσμοαντίληψη. Ίσως δεν ήθελα να το καταλάβω πως είναι έτσι, αφού εδώ οδηγήθηκα μετά από τη δημόσια προτροπή του pitsirikou, οπότε και θεώρησα αυτονόητα κάποια πράγματα που δεν έπρεπε. Κάποια σοβαρή παρεξήγηση έγινε, γι αυτό μπλέκαμε τα μπούτια μας τόσους μήνες και δεν μπορούσα να καταλάβω τι έφταιγε ακριβώς. Δεν θα απασχολήσω ξανά σε αυτό το blog.

  34. rs avatar
    rs 21/08/2008 10:29:27

    Factor ή καλύτερα Factor ες
    Κατ’ αρχή ένα σύντομο –παράπλευρο- σχόλιο για το θέμα.
    Χωρίς να κάνω τον συνήγορο όλων όσων αναφέρει ο Χάρρυ Κλύν, οι οποίοι σας προκαλούν αλλεργικό σύνδρομο και αποτέλεσαν και τον κύριο λόγο (κατά την εκτίμησή μου) αναδημοσίευσης του επίμαχου σχολίου νομίζω ότι ο @Ξένος Δάκτυλος έχει δίκαιο επι της ουσίας. Άλλο η αντιπαράθεση σε απόψεις και άλλο ο «πετροπόλεμος» στον ….. εκάστοτε υπογράφοντα. Είναι σημαντικό ποιός είναι ο συντάκτης αλλά σημαντικότερο είναι το τι γράφει. Η «αντιπαράθεση» γίνεται για τις απόψεις και όχι για τα πρόσωπα. Εγώ δηλαδή σαν Πόντιος και μάλιστα από την Καλαμαριά, θα έπρεπε να σας γράψω διάφορα για τον Β. Τριανταφυλλίδη που εσχάτως «ενέσκυψε» για να μας σώσει. Το παράδειγμα δεν είναι τόσο άσχετο όσο φαίνεται και δεν αφορά φυσικά το «Ποντικό Ζήτημα», αλλά το ποιός γράφει τι.
    Απλά «ολίγον έγκυος» δεν υπάρχει.

    Στη συνέχεια ένα δεύτερο σχόλιο.
    Γράφεις (-τε): «Το προβλημα για την χώρα και το λαό της ειναι να αποκτήσει εθνική συνείδηση στη νέα εποχή. Οτι το υπονομεύει αυτό θα μας βρίσκει αντίθετους. Ποιος θα είναι ο νέος πατρωτισμός; Αυτα τα ζητήματα μας απασχολούν και γι αυτα ψάχνουμε συνεχώς ερεθίσματα για διάλογο».
    «Τι έγινε ρε παιδιά» όπως θ’ αναφωνούσε και ο Σ.Π. Ζηλέψατε τις απόψεις του …Άνθιμου;
    Σαν παλιός αναγνώστης του ΑΝΤΙ (ξέρω εσείς δεν έχετε καμία σχέση και…. τα γνωστά ) αλλά εγώ από εκεί έρχομαι και έχω άλλες εικόνες στο μυαλό μου και μου προκαλεί θυμηδία (το δέχομαι όμως σαν άποψη) ή αναζήτηση του «νέου(!!!) πατριωτισμού». Και για να είμαι ειλικρινής λίγο προς το ομιχλώδες με πηγαίνει.
    Μπορείτε ν’ ανατρέξετε σε παλιά τεύχη του ΑΝΤΙ και να διαβάσετε για το «ρεύμα» των «νεορθόδοξων» και τα συναφή ή και τις απόψεις του Σ. Καράγιωργα για τον Γιανναρά και τους λοιπούς. Πάντως το ότι ή αριστερή θεώρηση των πραγμάτων θα οδηγούσε στην «πατριωτική ορθοδοξία» δεν το περίμενα ποτέ. Όταν ήμουν νέος φυσικά. Γιατί τώρα τα είδα όλα που λένε και οι πιτσιρικάδες.
    Αντίστοιχα λοιπόν με τους «αριστεριστερούληδες» που τόσο απαξιωτικά αναφέρετε εσείς πως πρέπει να χαρακτηρισθείτε; Ίσως «νεοπατριωτιούλιδες»;
    Και ποιός σας είπε ότι καλά που είστε και σεις και «φυλάττετε» τις Θερμοπύλες του πατριωτισμού, διαφορετικά θα μας έπαιρνε το ποτάμι , θα μας αγόραζε ο …Σόρος και θα μας κατηχούσαν ο Δήμου με τον Μανδραβέλη και τον Παπαχελά.
    Συγνώμη του «νέου» πατριωτισμού. Αλήθεια τι σημαίνει το «νέο» και σε αντιδιαστολή με πιο … «παλιό»;

  35. χχχ avatar
    χχχ 21/08/2008 10:48:51

    Ο Δήμου και ο Μανδραβέλης απλά ονειρεύονται μία ελλάδα ισάξια των προηγμένων χωρών της δύσης.

    Κάποιοι ηλίθιοι ονειρεύονται την επ άπειρο διατήρηση της βαλκανικής μιζέριας και της ορθόδοξης κακομοιριάς.

    Το να θέλεις η χώρα σου να αποκτήσει το βιοτικό επιπεδο την νοοτροπία και την τεχνολογική ανάπτυξη του προηγμένου δυτικού κόσμου είναι για κάποιους φρενοβλαβείς..προδοσία.

  36. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 21/08/2008 10:59:25

    Μια μικρή διακοπή στις διακοπές μου λόγω των διαφωνιών που άναψαν για το συγκεκριμένο ποστ. Αντίπαλον δέος του Μανδραβέλη και άλλων δώδεκα τουλάχιστον που αναφέρονται ονομαστικά στο σχετικό άρθρο ως μαύρα πρόβατα, ο Χάρρυ Κλυνν (The Legend of Comedy). Μπράβο Χάρρυ, βλέπω και ιστορικός της φιλοσοφίας άμα λάχει, χάριν της πατρίδος. Ως Πόντιος «θόλωσες» διαβάζοντας Μανδραβέλη… Δύσκολο χειμώνα θα περάσουμε. Κάθε φορά που θα επιχειρούμε σε τριάντα γραμμές να κρίνουμε και να αντιπαρατεθούμε στις θέσεις Μανδραβέλη (γενικώς, όχι σε αυτές που εκφράζονται στο συγκεκριμένο άρθρο) θα χρειαζόμαστε άλλες εξήντα να αποδείξουμε ότι δεν ταυτιζόμαστε με τον Χάρρυ. Όπως την πάθαμε και με το βιβλίο της ιστορίας, ιδρώσαμε να πείσουμε ότι όποιος το έκρινε αρνητικά δεν ήταν κατ΄ανάγκη οπαδός των ιδιότυπων ιστορικών απόψεων του Χριστόδουλου. Τώρα δεν μένει παρά να κυκλοφορήσει ο Χάρρυ και κάποιο σχετικό CD, θα σπάσει τα ταμεία λόγω του ότι η χώρα και ο λαός μας πρέπει να αποκτήσουν εθνική συνείδηση στη νέα εποχή. Αγαπητέ Factorx θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω με την άποψη σου για το φιλοσοφικο-πολιτικό πόνημα του Χάρρυ, το μόνο που δεν χρειαζόμασταν αυγουστιάτικα ήταν βούτυρο στο ψωμί του Μανδραβέλη .

  37. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 12:21:24

    Τακτικέ Αναγνώστη: Θα είχες δίκαιο για το βούτυρο, αν θα είμαστε πολιτικό κόμμα. Αλλά δεν είμαστερ....Και ξέρεις κάτι; Τώρα αρχίζω και τα παίρνω κανονικά με αυτόν τον φασισμό των υπολοίπων περί επαγγέλματος. Ο Χάρρυ δεν μπορεί να γράφει για τα εθνικά θέματα επειδή είναι ηθοποιός;

  38. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 12:28:45

    @rs: Απο τη στιγμή που ταυτίζεις κάθε προσέγγιση του "πατριωτισμού" με τον Ανθιμο, νομίζω οτι δεν έχουμε καμια ελπίδα δε διάλογο μαζί σου. να σου δώσω το τηλέφωνο του Παπουτσάκη για να δεις οτι και για το "παλιό Αντί" κάνεις λάθος;
    και δεν κινδυνεύουμε ως έθνος, χώρα και λαός που έλεγε και κάποιο άλλος απο τους ταμπελαρισμένους οργανοπαίκτες του Σόρρος και των αλλων, αλλά ακριβώς απο κάτι αριστερούληδες ταχα που προσκυνουσαν τον κάθε ηλιθιο ΄γειτονικό δικτάκτορ αστο όνοαμα του σοσιαλισμού και φοβούνται να πουν τη λέξη ¨πατριδα¨" μπας και τους καοκοχαρακτηρίσουν

  39. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 12:36:38

    @Ξένος Δάκτυλος: Λυπάμαι που θεωρείς θέσφατο τις απόψειος του Δήμου και του Μανδραβέλη και γι αυτό το λόγο αποχωρείς απο την μικρή κοινότητά μας. Εμείς αντιθέτως δεν θεωρούμε τις απόψεις κανεός θέσφατο, ούτε καν τις δικές μας. Και πραγματικά, ίσως δεν υπάρχει δυνατότητα διαλόγου με πολίτες που εξοργίζονται επειδή δημοσιεύσαμε ένα άρθρο του Χάρρυ Κλην που μας άρεσε, αλλά δεν το κάναμε και εικόνισμα. Πραγματικά λυπάμαι

  40. rs avatar
    rs 21/08/2008 14:45:36

    Αγαπητέ (οί) Factor (ες),
    επειδή πάλι η απάντησή σου προσομοιάζει των απαντήσεων της ..Πυθείας, έχοντας φυσικά και την ανάλογη δόση πρόκλησης (δεν σε κατηγορώ όμως γι΄αυτό, γιατί το ίδιο έκανα και 'γω αναφέροντας τον τον Άνθιμο)και εμείς οι "πτωχοί" δεν καταλαβαίνουμε, σε παρακαλώ μπορείς τουλάχιστον να μου εξηγήσεις τον όρο "νεός πατριωτισμός" σε αντιδιαστολή με τον όποιο "παλιό";
    Όσο για το ΑΝΤΙ και τον αγαπητό Χ.Π στον οποίο εύχομαι νάναι καλά, εκτιμώ οτι κάνεις λάθος.
    Μάλλον προς το ΑΡΔΗΝ ταιριάζει,αυτή τουλάχιστον η πλευρά του Blog.
    'Οχι οτι κατ' ανάγκη είναι κατακριτέο, άσχετα με την δική μου αποψη, αλλά πολύ ..... πετροπόλεμος βρε αδελφέ και πολλά ..."κολλήματα" τα οποία αρκετές φορές οδηγούν σε ..."κατινιές".

  41. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 15:06:18

    @rs48: Διαβλέπω τελικά μια επίμονη προσπάθειά σου να μας κατατάξεις σε κάποια ταμπέλα. Προφανώς δεν μπορείς να λειτουργήσεις διαφορετικά, αν κλαι αντιολαμβάνομαι οτι είναι δυσκολο. Αντιπαρέρχομαι τις ειρωνείες περί "πτωχών τω πνεύματι" που μάλλον δεν σε κολακεύουν. Και όταν βρούμε τον ορισμό του νέου πατριωτισμού θα βγούμε και θα τον πούμε. Αυτό που είπα κι αυτό που κάνουμε είναι οτι ψαχνόμαστε. Και κανείς δεν μπορει να αμφισβητήσει οτι το κάνουμε έντιμα και τελείως αντι-δογματικά.

  42. xxx avatar
    xxx 21/08/2008 15:25:19

    Πολύ μου άρεσε αυτό το ψαχνόμαστε.Θα μου πεις εδώ ψάχνεται ο τσίπρας που θέλει και να κυβερνήσει.

    Τον ρωτάνε πως θα λύσει το τάδε πρόβλημα και απαντάει ότι δεν έχει λύση αλλά το στοίχημα για την αριστερά είναι να βρεί τη λυση!

    Αρε μάρες κουκουνάρες δηλαδή.

  43. rs avatar
    rs 21/08/2008 15:38:03

    Factor,
    δεν πιστεύω να κρίνεις "εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια".
    Από τα λίγα που έχω ξεπεράσει στην ζωή μου(με την έννοια του "ακούω" την άλλη άποψη.Και την ακούω το δυνατόν χωρίς παρερμηνείες) είναι οι "ταμπέλες" τουλάχιστο στο ευρύ κοινωνικό πεδίο.
    Στο προσωπικό είναι άλλο θέμα. Εκεί επιλέγω πλέον τις συναναστροφές μου διότι και λόγω ηλικίας δεν έχω ...την οργή της νιότης.
    Το προφανές στην προκειμένη περίπτωση είναι τα "ετεροβαρή", απο την πλευρά σου σχόλια σε θέματα "νέου πατριωτισμού".
    Το οτι "ψάχνεσε", όπως κάθε σκεπτόμενο άτομο πιστεύω, είναι θετικό. Το οτι το κάνεις έντιμα δεν το αμφισβητώ και σε τιμά. Γιαυτό άλλωστε υπάρχει και αυτή η επισκεψιμότητα στο blog.
    Το "αντι-δογματικά" και μάλιστα "τελείως" είναι πολύ απόλυτο και σηκώνει συζήτηση.

  44. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 15:58:15

    @rs.OK. Πλησιάζουμε σε ένα modus vivendi. Γράφεις: "Από τα λίγα που έχω ξεπεράσει στην ζωή μου (με την έννοια του “ακούω” την άλλη άποψη.Και την ακούω το δυνατόν χωρίς παρερμηνείες".
    Δεν πρέπει λοιπόν να ακούσουμε και την άποψη του Χάρρυ Κλην;

  45. χχχ avatar
    χχχ 21/08/2008 16:34:17

    Το παρακάτω εμετικό και ακατάσχετο υβρεολόγιο κατά τον φάκτορα είναι συγκροτημένη άποψη άξια προβολής.Και σε ανώτερα:

    Χαιρετούμε με τον προσήκοντα σεβασμό το «μεγάλο διπλωματούχο ιστορικό»

    τον «υπερήφανο μαθητή» του «σεσημασμένου» νεοταξίτη αμπελοφιλόσοφου Νίκου Δήμου, τον «αβανταδόρο» της «επιστημονικής ληστοσυμμορίας»

    τον «ιδεολογικό παρατρεχάμενο»

    Χαιρετούμε των «πρωτοπόρο των αγραμμάτων»

    ο εκ Κοζάνης «Πάσχων» Μανδραβέλης, φιλόσοφος, ιστορικός, αρθρογράφος ειδικός σε θέματα πολιτικά, επιστημονικά, οικονομικά, περιβαλλοντικά, στρατιωτικά, βιοτεχνολογικά, απορρυπαντικά, ποδοσφαιρικά, ενδοκρινολογικά, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ζαχαροπλαστικά, εδώδιμα αποικιακά, είδη κιγκαλερίας και είδη υγιεινής! (Μακάρι να ήξερε να τραβάει και το καζανάκι!)

    Χαιρετούμε τον εμπνευστή της «συλλογικής ιδιοκτησίας της γνώσης», (!) τον βαθυστόχαστοι αναλυτή

    Χαιρετούμε τον «Πάσχοντα» Μανδραβέλη, υπέρλαμπρο άστρο της Θεωρίας του «ιστορικού ενταφιασμού»

    Χαιρετούμε τον ιστορικά ημίαιμο «Καθημερινό» ινστρούχτορα της Νεοταξικής κουλτούρας

  46. rs avatar
    rs 21/08/2008 16:51:20

    Καταρχήν κάνεις λάθος.Διάβασε λίγο το πρώτο σχόλιό μου και ειδικά την αναφορά στον Χ.Κ.
    Η αποψη που εξέφρασα δεν ήταν για το κείμενο του Χ.Κ. αλλά για το ότι την "έπεφτε" στον Π.Μ για τους όρους "εθνοκάθαρση" και "γενοκτονία" χωρίς το άρθρο του δεύτερου να αναφέρεται σ΄αυτό το θέμα. Το θέμα του ήταν αν δεν κάνω λάθος οι υπερβολές στις δημοσιογραφικές και όχι μόνο διατυπώσεις.
    Και εδώ συμφωνώ απόλυτα με την άποψη του @Ξένου Δάκτυλου.
    Προσοχή η συμφωνία μου αφορά στην ερμηνεία που δίνουμε στα γραφόμενα/σχόλια του κάθε "μαύρου πρόβατου" το οποίο κατα την πάγια πεποίθησή μας πρέπει να εξωβελιστεί απο την στάνη.
    Με λίγα λόγια είμαι αντίθετος να διαβάζουμε απλώς ποιός τα λέει χωρίς να προσπαθούμε έστω να καταλάβουμε τι..λέει.
    Σαν Πόντιος και σαν Καλαμαριώτης δεν νομίζω οτι έχω λιγότερη ευαισθησία απο τον Χ.Κ. σίγουρα όμως δεν θα την "έπεφτα" στον κάθε Π.Μ. τόσο επιθεωρησιακά αποζητώντας ουσιαστικά το χειροκρότημα.
    Και εδώ πιστεύω οτι "τσιμπήσατε" εσείς για λόγους δικούς σας.
    Ειμαι πολύ μακριά ιδεολογικά και απο τον Π.Μ. και τον Ν.Δ και πολλούς που κινούνται σ' αυτόν τον χώρο.
    Απο τον Π.Μ.όσο μπορώ να γνωρίζω είμαι και αισθητικά μακριά γιατί τον θεωρώ υπερφίαλο άτομο.
    Δεν πρέπει να παραβλέψουμε όμως οτι έχουν έναν συγκροτημένο λόγο, κυρίως ο Ν.Δ. ο οποίος αξίζει της προσοχής και φυσικά της κριτικής μας.

  47. Factorx avatar
    Factorx 21/08/2008 17:27:45

    RS says: "Σαν Πόντιος και σαν Καλαμαριώτης δεν νομίζω οτι έχω λιγότερη ευαισθησία απο τον Χ.Κ. σίγουρα όμως δεν θα την “έπεφτα” στον κάθε Π.Μ. τόσο επιθεωρησιακά αποζητώντας ουσιαστικά το χειροκρότημα."

    Μα περί αυτού ακριβώς πρόκειται, Ο ΧΚ βρήκε ένα επικοινωνιακό τέχνασμα για να έκφράσει τη διαφωνία του με μια κατάσταση. Όπως κάνουν δηλαδή κι εκείνοι στους οποίουες επιτίθεται. Κι αν κρίνω απο τις αντιδράσεις τα κατάφερε

  48. Τακτικός Αναγνώστης avatar
    Τακτικός Αναγνώστης 21/08/2008 17:38:52

    @Factorx: Προφανώς κάθε έλληνας πολίτης είναι ελεύθερος ανεξαρτήτως επαγγέλματος να γράφει όχι μόνο για εθνικά θέματα αλλά και για ότι άλλο επιθυμεί (π.χ. για τον Τραμπάκουλα και τα UFO). Προφανέστατα επίσης είναι δικαίωμα των υπόλοιπων να κρίνουν τα κείμενα που παρουσιάζονται δημόσια. Το συγκεκριμένο κείμενο του Κλυνν ήταν πράγματι ένα συνονθύλευμα ύβρεων και δήθεν «σάτιρας» άθλιου επιπέδου (βλέπε προηγούμενο σχόλιο του χχχ). Το πρόβλημα όμως δεν ήταν η ποιότητα του κειμένου. Εδώ υπάρχει κάτι πολύ σοβαρότερο. Ο Κλυνν και οι έχοντες τις ίδιες με αυτόν απόψεις, δεν είναι δυνατόν μονίμως να υποδεικνύουν στον κόσμο ως αργυρώνητους πράκτορες των αμερικανών και του Σόρος αυτούς με τους οποίους διαφωνούν πολιτικά. Αυτή είναι η ατμόσφαιρα που ζεσταίνει το αυγό του φιδιού για να επωασθεί. Αυτό είναι ο φασισμός αγαπητέ Φάκτορα, και μάλιστα ο λαϊκός φασισμός ο πιο ανεξέλεγκτος και επικίνδυνος. Το άλλο στο οποίο αναφέρεσαι είναι μάλλον τάση να περιφρονείς τους άλλους (σνομπισμός), όταν κρίνεις ότι είναι εξαιρετικά ανεπαρκείς για αυτό με το οποίο καταγίνονται . Όσοι διαβάζοντας το πολιτικό-ιστορικό-φιλοσοφικό κείμενο του Χάρρυ αισθάνθηκαν έτσι είναι βεβαίως κατακριτέοι, αλλά τελικά κάθε αντοχή έχει και τα όρια της. Προφανώς αυτό είχε να κάνει με την ποιότητα του κειμένου, δεν οφείλονταν στο ότι ο άνθρωπος είναι ηθοποιός ή πιο σεμνά «The Legend of Comedy».

  49. rs avatar
    rs 21/08/2008 18:43:59

    Αγαπητέ Factor,
    λές:"να έκφράσει τη διαφωνία του με μια κατάσταση"
    Ποιά... κατάσταση; "Δίκη προθέσεων" κάνει.
    Καταλογίζει στον Π.Μ. πρόθεση "υποβάθμισης" του Ποντιακού ζητήματος, γιατί έτσι τον βολεύει να δεί το κείμενο.
    Και μην αρχίσουμε τώρα για τα "ύπουλα" υπονοούμενα των κειμένων τα οποία "ρίχνονται στην θάλασσα" σε άσχετο χρόνο για να αλλιευθούν σε δεδομένη στιγμή και να χρησιμοποιηθούν κατάλληλα, γιατί παραδώσαμε αξία σε ένα "ακόμη" κείμενο, και "διυλίζοντας τον κώνωπα" φθάσαμε πολύ ...μακριά.

    Υ.Γ. Σχετικά άσχετο.
    Η απάντηση στο κείμενο του Π.Μ. θα έπρεπε να δοθεί απο τον Ζουράρη για να υπάρξει αντίλογος επι του....γλωσσολογικού/ερμηνευτικού/συντακτικού του άρθρου.
    Εκεί ο "ποιητής θα σήκωνε τα χέρια".
    Ο σχολιασμός απο τον Χ.Κ. το υποβαθμίζει ποιοτικά.

  50. gkavros_Diogo avatar
    gkavros_Diogo 21/08/2008 22:39:27

    Εγώ πάντως ύστερα απο 57 σχόλια ακόμα δεν έχω καταλάβει την επιχειρηματολογία της άλλης άποψης. Αντί να κρίνετε τα σκοτεινά κίνητρα και τη συνωμοσία που ενδεχομένως κρύβεται πίσω από αυτήν την τοποθέτηση του Μανδραβέλη τι ακριβώς απαντάντε Factorες? Είναι γενοκτονία ή εθνοκάθαρση? Εάν είναι πως το τεκμηριώνετε με βάση τα ιστορικά δεδομένα, υπάρχει κάποια βιβλιογραφία? Αυτό είναι το ενδιαφέρον που προάγει τη συζήτηση όλα τα άλλα είναι για να περνάμε την ώρα μας κάνοντας δίκη προθέσεων..το αγαπημένο σπορ του ηλίθιου Ελληνα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.