29/04/2009 23:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Πραίτωρες της Θεσσαλονίκης.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 29/04/2009 23:46:14

    Φίλε Μαρκούζε, πολύ περισσότερο, πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων, ούτε καν θέσεις στάθμευσης για μηχανές δεν υπάρχουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πόσο μάλλον, να επιδοτείται η κατοχή και κίνησή τους. Ελλάδα: Το βασίλειο του αυτοκινήτου (το οποίο επίσης αγαπάμε) που το ξεσκίζουμε στη χρήση καθημερινά, ακόμα και για να πάμε στο περίπτερο να πάρουμε τσιγάρα.

  2. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 29/04/2009 23:50:29

    Θα επαναλάβω βελτιομένα αυτά που έγραψα εκτός θέματος σε άλλη ανάρτηση
    Δυστυχώς οι Δήμοι έχουν μετατραπεί σε μεγάλη πληγή. Ο κάθε άξεστος τυχάρπαστος , που με την εύνοια και το προμοτάρισμα του οιονδήποτε πολιτικού κόμματος, εκλέχθηκε δημοτικός σύμβουλος και ίσως έγινε για λίγο αντιδήμαρχος, βλέπει τον δήμο σαν λάφυρο και τον δημότη σαν υποτελή υπήκοο. Κλασσικό δείγμα -οπως θα έλεγε και ο δρ.-ατόμων που ενώ κατά βάθος γνωρίζουν την ασημαντότητα τους, προσπαθεί να δείξουν οτι ειναι κάτι. Ποιό απλά το είπε ο Σαββόπουλος “” Ο Καραγκιόζης στον καθρέπτη βλέπει τον Μ. Αλέξανδρο."

  3. Le canard avatar
    Le canard 29/04/2009 23:51:32

    Το'χουνε παραχέσει παντού με τις δημοτικές αστυνομίες που μαζεύουν όλα τα ρουσφέτια που θέλουν να κάνουν είτε ο Κακλαμάνης (πριν η Ντόρα) ή ο "ιπτάμενος γιατρός" (τρομάρα τους). Μέχρι και στις γειτονιές έχουν φτάσει και γράφουν. Ασε που στο π.χ. Σύνταγμα γράφουν μηχανές, τη στιγμή που όλοι οι δρόμοι είναι κλειστοί από τα υπουργικά και τα παραϋπουργικά αυτοκίνητα και λιμουζίνες. Για να μην μιλήσει κανείς για τα τρία ξενοδοχεία που είναι επί της πλατείας και μόνον τα παρκαρισμένα κυριλάτα ΙΧ κλείνουν τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας. Και κανείς δεν τους μιλάει! Τα ρουσφέτια αυτά όμως τα πληρώνουμε εμείς απο την τσέπη μας για να το κωλοβαράνε. Ε, ρε βρεγμένη σανίδα που τους χρειάζεται. Ε, κύριε Κακλαμάνη; Τι έχετε κάνει για το κυκλοφοριακό στην Αθήνα; Ρε παιδάκι μου, το απόλυτο μηδενικό αποδεικνύεται τούτος δώ. Μόνο με τον άλλον τον γίγαντα τον Σκανδαλίδη του ΠΑΣΟΚ, ξέρει να τα βρίσκει. Προφανώς. Μεταξύ κατεργαρέων, συνεργασία.

  4. Marcuze avatar
    Marcuze 29/04/2009 23:59:07

    Με ποιο δικαίωμα η Δημοτική Αστυνομία Θεσσαλονίκης αφαιρεί πινακίδες (που η ίδια δεν εξέδωσε) για είκοσι (20) ημέρες παρακαλώ!!!! Δεν της φτάνουν τα 67 Ευρώ? Πρέπει να τον πατήσετε τελείως τον πολίτη? Να τον ξεζουμίσετε για να καταλάβει? Τι? Αφού δεν υπάρχουν δημοτικά πάρκιγκ ούτε και νόμιμες ελεύθερες θέσεις στάθμευσης. Αν σας καίει τόσο πολύ το ζήτημα της ραγδαίας αύξησης των Ι.Χ., εισηγηθείτε ως Δήμος στην Κυβέρνηση να απαγορεύσει την εισαγωγή και πώληση αυτοκινήτων για δέκα χρόνια και βλέπουμε. Ή εναλλακτικά δημιουργήστε πάρκιγκ. Αυτές είναι πολιτικές λύσεις και για τέτοια σας ψηφίζουμε. Όχι η εισπρακτική πολιτική των 67 Ευρώ και ο ευνουχισμός του πολίτη που του αφαιρείτε τις πινακίδες. Αλήθεια, γνωρίζετε αν ο εν λόγω ταλαίπωρος που του πήρατε τις πινακίδες έχει ανάπηρο παιδί ή καρκινοπαθή γονέα ή σύζυγο που χρειάζεται αιμοκάθαρση? Θα τους μεταφέρει με τα Δημοτικά λεωφορεία? Λίγη ντροπή. Επαναλαμβάνω για να γίνει αντιληπτό. Άντε και σε καλή μεριά τα Ευρώ, ο Δήμος έχει έξοδα…. Τις πινακίδες γιατί τις παίρνετε?
    Τέλος να σας αναφέρω και το καλύτερο. Ο ευσυνείδητος αστυνομικός σας (που τα παράνομα Ι.Χ. των εμπόρων μαντράδων επί των πεζοδρομίων δεν τα βλέπει!!!) αφαιρεί την μία πινακίδα και αφού σημειώσει στην κλήση 20 και όχι 10 ημέρες όπως δικαιούται(?) σε αναγκάζει να μεταβείς στα κεντρικά (Μοναστηρίου 93) προκειμένου να παραδώσεις άδεια κυκλοφορίας και πινακίδες (που δεν πρόλαβε να βγάλει) διότι ως γνωστόν οι 20 ημέρες αρχίζουν από την ημερομηνία παράδοσης των ανωτέρω!!!!!! Και πηγαίνει εκεί ο νομοταγής (παραβάτης) μόνο σε ώρες εργάσιμες παρακαλώ, χάνοντας κατ`αρχήν ένα ημερομίσθιο. Και τι συναντάει? ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ. Σε ένα προθάλαμο του Β` ορόφου συνωστίζονται ίσως και εκατό ταλαιπωρημένοι (Ζουαζιλανδοί) οι οποίοι άκουσον άκουσον ήρθαν ή για να πληρώσουν ή για να παραδώσουν πινακίδες κλπ. Και τους τιμωρείτε με το απέραντο νεοελληνικό γραφειοκρατικό χάος (παράβολα, συνωστισμός, ουρές, αναρμόδιοι,διαπληκτισμοί κλπ.) Σε εποχή που η Ελλάδα σε επίπεδο Κεντρικής εξουσίας κάνει τεράστιες προσπάθειες αποφυγής της ταλαιπωρίας των πολιτών (βλέπε ΚΕΠ, ΔΟΥ κλπ) έρχεται ο Δήμος σας να μας θυμίσει ότι ζούμε στην μόνη Αφρικανική χώρα που κατοικείται από λευκούς. Ούτε αν μας χρωστούσατε λεφτά δεν θα μας φερόσαστε με αυτή την απαξίωση. Και αν τυχόν κάποιος ζητήσει να παραπονεθεί στον Πολιτικό Προϊστάμενο (τον οποίο και ψήφισε), τότε οι κοπέλες του γραφείου σας αναλαμβάνουν ρόλο μανδαρίνου και με ύφος καρδιναλίου εξηγούν στον υπήκοο ότι αυτό απαγορεύεται κατευθύνοντάς τον στους κάτω ορόφους και από τον Ανα στον Καϊάφα. Μονά ζυγά δηλαδή εμείς οι πολίτες χάνουμε…
    Διαμαρτυρομαι
    1-Για την αφαίρεση πινακίδων (εκτός του προστίμου που ντέφι να γίνει)
    2-Για τη χαριστική (?) συμπεριφορά των οργάνων σας απέναντι σε επαγγελματίες παραβάτες (Διαθέτω και φωτογραφίες για του λόγου το αληθές)
    3-Για την απίστευτη ταλαιπωρία στην οποία υποβάλλονται οι προσερχόμενοι στην υπηρεσία σας για να πληρώσουν και όχι για να ζητήσουν δανεικά.
    4-Για το ότι «ο Αντιδήμαρχος δεν δέχεται παράπονα» την στιγμή που ακόμα και οι Υπουργοί διαθέτουν κάποιο χρόνο για να ακούσουν τους πολίτες.

  5. Gus avatar
    Gus 30/04/2009 00:06:35

    Σε γραψαν και σενα ε???Αλλιως δεν εξηγειται!
    Ξεχασες ομως να θεσεις το σημαντικοτερο ολων ερωτημα:

    Γιατι δεν μαθαινει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο μαλακας, ο Ελληναρας ο Σαλονικιος να χρησιμοποιει τα ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ???

  6. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 00:09:15

    Υπόψιν κ.Κακλαμάνη.

    Δημαρχάρα, εσύ που κατάφερες να μαζέψεις στο Δήμο σου (ούτε επί ΠΑΣΟΚ δεν είχε γίνει αυτό το θαύμα) σχεδόν όλα τα κωλάδικα, τα ξενυχτάδικα και όλους εκείνους του Οίκους νυκτερινής Τέχνης (σύντροφε Σκανδαλίδη εσύ ποτέ δεν συμφωνούσες με τα "κακά παιδιά" της νύχτας, ε;) και που κόβεις μονέδα από τα λεφτά που πρέπει να σου πληρώνουν -αμαν ρε παιδί μου, στο Δήμο εννοώ- γιατί δεν κατεβαίνεις να κάνεις καμμιά καταδρομική, εσύ που σου αρέσουν αυτά, για να δείς τα χάλια σου τα μαύρα με τους τραμπούκους παρκαδόρους, τους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας τίγκα στο αυτοκίνητο των θαμώνων των "μαγαζιών", ακόμα και τους μικρούς, τους γειτονικούς δρόμους να είναι γεμάτοι με ΙΧ μέχρι τα ξημερώματα; Δημαρχάρα μου, μόνο για το Βοτανικό, άραγε, ενδιαφέρεσαι;

  7. osaperas avatar
    osaperas 30/04/2009 00:12:27

    Μπορεί αυτά που κάνει η δημοτική αστυνομία του παπαγεωργόπουλου να ειναι για εμάς λάθος ή ακόμη και παράνομα.

    Όμως αυτό που έχιε σημασία είναι ότι για τους θεσσαλονικείς είναι απολύτως σωστά και νόμιμα. Τουλάχιστον για την συντριπτική πλειοψηφία ή οποία σε κάθε εκλογική αναμετρηση δίνει πολύ υψηλά ποσοστά στον "βελτιωμένη έκδση του αβραμόπουλου"

  8. Karmacedon avatar
    Karmacedon 30/04/2009 00:15:44

    @ Gus nu. 5
    " Γιατι δεν μαθαινει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο μαλακας, ο Ελληναρας ο Σαλονικιος να χρησιμοποιει τα ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ??? "

    Γιατι πρεπει να παθει πρωτα , για να μαθει . Γιατι εμεις οι στριγκακιδες οι Αθηναιοι [κατα Ψωμιαδη] ημαστε χαζοι που μπαινουμε στο τρενο-μετρο κλπ . Σαλονικιοι φιλοι μου ξυπνατε γρηγορα !!!

  9. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 00:17:18

    Έτσι ακριβώς. Όπως τα λένε οι παραπάνω είναι.
    Αν σε γράψει η τροχαία υπάρχουν πάμπολλες δικλείδες για να βρείς το δίκιο σου (ιεραρχία, πολιτικοί προιστάμενοι κλπ) και εν πάση περιπτώση καταλήγεις και σε δικαστήριο στο φινάλε. Στην περίπτωση της δημοτικής αστυνομίας ένα μόνο άτομο κάνει κουμάντο. The buck stops here που λέγανε και οι σερίφηδες στην άγρια δύση. Ο αντιδήμαρχος αρχηγός της. Πάνω απ`αυτόν κανένας. Δημιουργήθηκε δηλαδή ένας "ανθύπατος" με τεράστιες εξουσίες και δύναμη , με ιδιωτικό "στρατό" πραιτωριανών και όλα αυτά σε εποχή ...δημοκρατίας! Δημιουργήσαμε δηλαδή ένα ανεξέλεγκτο τέρας που μας αρμέγει. Μέσω ρουσφετολογικών διαδικασιών προσλήφθηκαν χιλιάδες νέοι οι οποίοι σαν ζόμπι κυκλοφορούν ολημερίς φέρνοντας χρήμα στα ταμεία του Δήμου γράφοντας όμως μόνο άσχετους και αδικτύωτους. Οι επαγγελματίες καταληψίες πεζοδρομίων (μαντράδες, καφετέριες κ.ά.)τα έχουν βρεί με την δημοτική αρχή αλλιώς.... Είναι τα προνόμια της εξουσίας όταν αυτή βρίσκεται ανεξέλεγκτη στα χέρια ενός μόνο που λέγαμε.
    Σε τελική ανάλυση αν η ΕΛ ΑΣ είχε το μισό προσωπικό που έχει ο δήμος διαθέσιμο σε περιπολίές στη Θεσσαλονίκη, τότε θα είμασταν Ελβετία ή Βερολίνο του `40 σε επίπεδα ασφάλειας. Κι`όμως παραμένουμε Βαλκανικό γιουσουρούμ με πλούσιο όμως δήμο και ....αντιδήμαρχο....

  10. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 00:24:20

    @karmacedon

    Ναι να πάνε οι Σαλονικιοί με το ΜΕΤΡΟ τους (που θα γίνει, οταν γίνει). 'Η εν πάση περιπτώσει, με τον Βουκεφάλα, βρε αδερφέ (τις μηχανές, εννοείται).

  11. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 00:26:47

    Γιατί κυνηγιούνται οι μοτοσικλέτες αντί να επιδοτούνται στη χρήση τους;

    Σημαντική ερώτηση που μέσα στο νεοελληνικό κυκλοφοριακό χάος αναμένει ακόμη την απάντηση της από κάποιον, οποιονδήποτε (αν)αρμόδιο πολιτικάντη ο οποίος έχει συνήθως άποψη επί παντός επιστητού (ακόμη και για το Ιράν!) αλλά στα ουσιώδη (βλ. ερώτηση) ποιεί την νήσσαν.
    Ψωμιάδη ακούς;

  12. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 00:27:47

    η Δημοτική Αστυνομία είναι μέγα σκάνδαλο. Είναι αστυνομία δίχως αρμοδιότητες, που την χρυσοπληρώνουμε για να κόβει κλίσεις, τη στιγμή που λέμε ότι έχουμε πρόβλημα με την εγκληγματικότητα και παραβατικότητα. Και μην ξεχνάμε, αν αθροίσουμε Δημοτική, ΕΛΑΣ, ειδικούς φρουρούς, συνοριοφύλακες, αγροφύλακες, εχουμε τους περισσότερους αστυνομικούς στην Ευρώπη. Ε, δεν είναι κατάντια μετά να μην υπάρχει αστυνόμευση; Κοροϊδία είναι όπως σε όλους τους τομείς της ελληνικής κοινωνίας και του κράτους. Χαλάλι όμως. Θα τους πλερώσω για τα μάτια του Κακλαμάνη και μόνο....χοχοχοχοχο

  13. Vass avatar
    Vass 30/04/2009 00:29:13

    Αγαπητέ Marcuze,
    Γιατί σου κάνει εντύπωση η κατάσταση; Εμείς τα ζώα επιλέγουμε τα ζώα που θα διαχειριστούν τη ζωή μας. Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς μαζί με τη ψήφο μας (πχ στις δημοτικές) παραδίδουμε και τα κλειδιά του σπιτιού αφήνοντας ένας δημοτικό σύμβουλο ή τον οποιοδήποτε σε δημόσια θάση να κάνει κουμάντο στην καθημερινότητά μας. Η Εγνατία είναι κανονική έκθεση αυτοκινήτων. Μάλιστα το χειρότερο είναι ότι τα "εκθέτουν" χωρίς πινακίδες ή τα πλένουν σαν σε υπαίθριο πλυντήριο. Οι λαικές αγορές πάλι δημιουργούν τις απόλυτες χαβούζες. Ας μην αναφερθούμε για τις ψαραγορές που στήνονται στον δρόμο όπου η βρώμα μένει μέχρι την επόμενη εβδομάδα της λαϊκής ούτε στις συνθήκες πώλησης... Για όλα αυτά την απόλυτη ευθύνη την έχει ο Δήμος.
    Το θέμα είναι ότι όλοι περιμένουμε από το γείτονα να ξεκινήσει τον αγώνα κι εμείς μετά να του πούμε "μπράβο καλά του τά' πες". Ξεκίνα λοιπόν να ζητάς πίσω αυτά που σου χρωστά να κάνει ο Δήμος. Παραπάτησες στο πεζοδρόμιο; Μήνυση στο Δήμο; Δεν μαζεύουν τα σκουπίδια; Πάρε τα σκουπίδια σου και πέτα στην πόρτα του Δήμου; Δεν καθαρίζουν μετά τη λαϊκή τα ψαρόνερα από το πεζοδρόμιο; Πέτα μια κασέλα με σάπια ψάρια στο σκάλες του Αθλητή. Αν μαζευτούν περισσότεροι κι αντιδράσουν, ο Μανδαρίνος θα σκύψει να σε ακούσει. Μπορεί και να κάνει κάτι.
    Το θέμα είναι όταν τον ενοχλήσεις αρκετά και γνωριστείτε να μην του ζητήσεις ρουσφέτι.

  14. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 00:35:16

    Vass Says: Ας μην αναφερθούμε για τις ψαραγορές που στήνονται στον δρόμο όπου η βρώμα μένει μέχρι την επόμενη εβδομάδα της λαϊκής ούτε στις συνθήκες πώλησης

    Αμ, αυτή η φοβερή Βαρβάκειος, έχει και πομπώδη ονομασία, παναθεμά την.

    Αλλά να πούμε και κάτι υπέρ. Είναι απαράδεκτο να κλείνουν τους διαδρόμους αναπήρων και τυφλών στα πεζοδρόμια αυτοκίνητα και μηχανές. Καλά μην βαράτε, το ξέρω ότι για να κατέβει απο το πεζοδρόμιο ο ανάπηρος, πρέπει να έχει καροτσάκι εντούρο. Αλλά, όπως και να'ναι...

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 00:36:26

    Αν αφιέρωναν ελάχιστο χρόνο και προσωπικό να μαζέψουν τα πάμπολλα εγκαταλειμένα ΙΧ σε γειτονιές της Θεσσαλονίκης θα έκαναν διπλό καλό. Θα απομάκρυναν εστίες μόλυνσης και αισθητικής καφρίλας και θα απελευθέρωναν συγχρόνως θέσεις στάθμευσης για τους οδηγούς. Αλλά που; Αυτό απαιτεί κοινό νου και κοστίζει. Η δημοτική αστυνομία κόβει μόνο κλήσεις για να εισπράττει ο Δήμος και να μεγαλώνει η διαπραγματευτική δύναμη του αντιδήμαρχου στις όποιες συναλλαγές.
    Ο δε Ιπτάμενος Ιατρός & αντίγραφο του Αβραμό ασχολείται με άλλα.... Και τον ψηφίζει ο κόσμος.

  16. Marcuze avatar
    Marcuze 30/04/2009 00:41:46

    @15 lecanard
    αν ηταν να γράφουν αυτούς που κλείνουν ράμπες κτλ τότε και εγώ θα ήμουν μαζί τους. Αυτοί όμως δεν γράφουν αυτούς που ενοχλούν ή τους διπλοπαρκαρισμένους αλλά αυτούς που παρκάρουν εκεί που υπάρχει απαγορευτική πινακίδα (δλδ παντού) κια άσχετα αν δεν εμποδίζουν τίποτα και κανεναν. Η δράση τους είναι καθαρα εισπραχτική και όχι διευκόλυνσης κυκλοφορίας. Και οι μηχανές τι στο διάολο τους φταίνε; Δεν θα έπρεπε να οθείται ο κόσμος προς τη χρήση τους;
    Η δημ. αστυνομία της θεσσαλονίκης έχει εξελιχθεί σε ιδιωτικό στρατό ενός ανδρός! Και δεν εννοώ τον ανύπαρχτο δήμαρχο.

  17. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 00:51:14

    Marcuze Says: Και οι μηχανές τι στο διάολο τους φταίνε; Δεν θα έπρεπε να οθείται ο κόσμος προς τη χρήση τους;

    Ψηφίζω υπέρ και με τα δύο χέρια ψηλά. Οπως επίσης, θα έπρεπε να επιβάλλεται να μην κυκλοφορούν σε φορτωμένες με κίνηση περιοχές ΙΧ που έχουν μόνον ένα οδηγό. Βλέπεις τις κυράδες και κάτι κυριλάτους με τις τζιπάρες που πιάνουν σχεδόν δυό λωρίδες να κυκλοφορούν στο κέντρο της Αθήνας... Που πάς ρε Καραμήτρο, και σεις κυρία μου! Σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, άνθρωποι που δουλεύουν μαζί ή κοντά, και μένουν κοντά, πολύ συχνά συννενοούνται και πάνε μαζί στη δουλειά. 'Η τους πετάς στο μετρό ή σε μια στάση. Μα αφού πιά τα ΙΧ από το πολύ μποτιλιάρισμα δεν κινούνται. Και τα αμέσως επόμενα χρόνια τα πράγματα θα γίνουν δραματικά. Αλλα τι λέμε, τι επιδότηση της μηχανής να υπάρξει. Αν γίνει τέτοια πρόταση, θα τον δολοφονήσει ο ίδιος ο κόσμος αυτόν που θα την κάνει. Εδώ οι ΙΧήδες σκοτώνουν τους μηχανάκηδες ή οδηγούν λες και δεν υπάρχουν. Καλά, δεν μιλάμε για το πως οδηγούν ειδικά οι "παπάκηδες". Α, τώρα πιά δημόσιος κίνδυνος έπαψαν να είναι οι παπάκηδες, είναι οι "κύριοι" και οι "κυρίες" με τα Σμαρτ.

  18. blue nile avatar
    blue nile 30/04/2009 01:03:39

    Γράφτηκε ότι οι εμείς οι Σαλονικιοί δεν χρησιμοποιούμε τα μαζικής μεταφοράς.
    Ποια μέσα ?
    Αν εξαιρέσεις το αστικό λεωφορίο τι άλλη επιλογή υπάρχει σε αυτή τη πόλη ?
    Ακόμα και στο αστικό η μόνη γραμμή που λειτουργεί κάπως αξιοπρεπώς είναι η γραμμή κέντρο Καλαμαριά.
    Το να πας από Έυοσμο στο κέντρο είναι μια αέναη εξερεύνηση. Από τις άλλες δυτικές συνοικίες τα ίδια.
    Από κάθετους συγκοινωνιακούς άξονες το απόλυτο τίποτα.
    Μπορούσαν να εφαρμοστούν μέτρα και χωρίς μετρό που θα ανακουφίζαν κάπως την κατάσταση.
    Είμαι εδώ και πολλά χρόνια μοτοσυκλετιστής. Κάποτε το έκανα από ευχαρίστηση, σήμερα καβαλώ τη μηχανή λόγω ανάγκης. Όσο για το Δήμο Θεσσαλονίκης τι να πω. Πιο πολύ με τσαντίζει από την κεντρική ηγεσία. Θα το δείτε ότι σε λίγο με τους δημοτικούς αστυνομικούς και τη συμπεριφορά τους θα έχουμε και εμείς και αυτοί κακά ξεμπερδέματα.

  19. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 01:13:01

    Δημοτικοί αστυνομικοί. Μ'αρέσει που στην Αθήνα τους φοράνε και φαιοπράσινη στολή. Κομμάντα δηλαδή, με το μπλοκάκι στο χέρι για να κόβουν κλήσεις.

  20. Το πνεύμα του Μάη avatar
    Το πνεύμα του Μάη 30/04/2009 01:17:46

    Συντονισμένο ντου από παντού για άμεση καθαιρεση των δημαρχαίων ύστερα από συνέλευση στην αγορά των μεγάλων πόλεφν που θα εκλέξει με αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες τους αντικαταστάτες τους για συγκεκριμμένο έργο και εξουσίες ο καθένας. Η συνέλευση όλοι μαζύ δηλαδή προχωρούν σε ένα πρώτο γενικό καθαρισμό των δημόσιων χώρων από αυτοκίνητα τραπέζια πάγκους κλπ. Οι δημοτικοί υπάλληλοι να αναγκαστούν να υπηρετήσουν τη νέα κατάσταση αλλοιώς θα εκδιώκονται με κλωτσιές. Προϋπολογισμός, σχεδιασμός και άμεσο ξεκίνημα των έργων με ευθύνη των ανακλητών πάντα και ανά πάσα στιγμή "αρχόντων" που λογοδοτούν στην τακτική πλέον συνέλευση. Λαϊκά δικαστήρια για όσους πάνε να κλέψουν. Οι συνελεύσεις οριοθετούν και κατευθύνουν το έργο της Βουλής και της κυβέρνησης. Επαναπροσδιορισμός στα ατομικά πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα των πολιτών. Πραγματικό συμβόλαιο με το λαό με συνταγματική ισχύ κλπ κλπ.
    Γνωστά πράγματα δηλαδή...

  21. chocofreta avatar
    chocofreta 30/04/2009 01:23:58

    Το δημαρχείο και τον δημαρχίδη το εχουτε καψει καμμια φορα ?
    Για κάψτε το και μετά μου λέτε τι έγινε.

  22. Gus avatar
    Gus 30/04/2009 02:01:36

    @19 # blue nile
    Δικαιολογιες, δικαιολογιες, δικαιολογιες!!!
    "Δεν εχουμε ΜΕΤRO, δεν εχει γραμμες, τα λεωφορεια δεν ειναι καλα, θα στριμωχτω τωρα ΕΓΩ με τον Αλβανο;;(αυτο λεγεται απο μεσα)" και αλλα ...Σαλονικιωτικα!
    Δεν αμφισβητω καθολου τα οσα καταγγελονται για αλητειες του Δημου, αλλα και ο Σαλλλονικος πρεπει να αλλαξει λιγο τη νοοτροπια του, που ειναι ενα αυτοκινητο ανα ενα ατομο(εγω τουλαχιστον αυτο βλεπω στα μποτιλιαρισματα της), οκ?
    Ωραιο το Καγιενακι, καταλαβαινω οτι καταχρεωθηκε ο Χ κακομοιρης για να το αποκτησει, αλλα μη μου βγαινει μετα να διαμαρτυρεται για το ΧΑΟΣ...

  23. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 30/04/2009 02:08:17

    Φάκτορα μου κατέβασες ......κάγκελο???

    factorx: Μην μου την σπας νυκτιάτικα κι ακούω μαντινάδες με τη Ντόρα

  24. mesaios daktylos avatar
    mesaios daktylos 30/04/2009 02:09:36

    Σόρυ αλλά προσπαθώ κάμποσες ώρες ν΄ανεβάσω τον πόνο μου

  25. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 07:43:51

    Το παράδοξο για μια ακομη φορά είναι ότι η Δημοτική αστυνομία μπορεί να τα βάλει μόνο με όσους είναι νόμιμοι "παραβάτες". Εννοώ ότι δεν μπορεί να γράψει αυτούς που δεν έχουν πινακίδες, ούτε να τους συλλάβει. Δεν μπορεί να γράψει τους μαύρους μικροπωλητές αφού δεν δίνουν τα στοιχεία τους (αν έχουν) ούτε να τους συλλάβει. Οπότε; Εξαντλείται το γράμμα του νόμου στους νορμάλ πολίτες που έχουν πινακίδες, ΑΦΜ, ταχ. δν/ση, νόμιμα καταστήματα κλπ.
    Κατά τα άλλα η ασυδοσία στο κυκλοφοριακό και στο παραεμπόριο καλά κρατεί. Ο δήμος απλά εισπράττει και βασανίζει τους.... νόμιμους δημότες.

  26. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 30/04/2009 08:41:55

    Γιαουρτωμα οπου τους βλεπετε. Πολυ γιαουρτι.
    Και αγωγες. Πολλες αγωγες.
    Μονο ετσι θα μαζευτουν οι πραιτωρες και ο υπατος τους.

  27. dr.thess avatar
    dr.thess 30/04/2009 08:54:09

    σε πληροφορω οτι τον δημαρχο τον εξελεξαν με ψηφοφορία οι δημότες .......αυτός μας αξίζει

  28. pon pon avatar
    pon pon 30/04/2009 09:04:24

    18 @ Le Canard

    πα,πα,πα....

    θες και τα λές ή σου ξεφεύγουν;

  29. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/04/2009 09:39:03

    Καλα σας κανουνε .Φωτια επρεπε να τους βαζουνε κιολας,μπας και γλυτωσει ο κοσμος απο την ανοησια και τον εγωισμο σας.
    Οι δρομοι που εχουμε,απλως δε χωρανε ολα αυτα τα σιδερα με τα οποια τους γεμιζετε.
    Αντι λοιπον,να εισαστε σεμνοι,και να ζητατε συγγνωμη προκαταβολικα,φταιτε δε φταιτε,βγαινετε κι απο πανω.
    Να σας γραφουν 100 φορες.Και αλλες 100 απο μενα.
    Δεν εχετε αφησει τιποτα,που να μην το γεμισετε με τον εγωισμο σας.
    Βεβαια,για τα παιδια σας,δεν αφησατε τιποτα ελευθερο,και τα κανατε να εχουν κλειστει μεσα μπροστα σε καποιο κομπιουτερ και να αποβλακωνονται,αλλα αυτο εσας τι σας νοιαζει;
    Και τι σημασια εχει αν οι χωροφυλακες του δημου,ειναι μπλε η πρασινοι;Το κρατος δεν ειναι ενιαιο;Εσεις περιμενετε να κανουν τα στραβα ματια,αφου υπαρχει νομος,για να μη σας χαλασουν τη ζαχαρενια;
    Και τι χαζομαρες λες για τη δυνατοτητα και τη νομμοποιηση του δημου να παιρνει πινακιδες,αμα υπαρχει ο νομος που το προβλεπει;
    Ποδαρακια δεν εχετε να βαδισετε;Η περιμενετε να σας πιασουν τα αρθριτικα,για να καταλαβετε την υπαρξη τους;
    Οσο για τους εμπορους αυτοκινητων,πως και δε βρεθηκαν μερικοι κουκουλοφοροι,να κανουν αυτο που πρεπει;

  30. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 30/04/2009 10:02:37

    @30 πασχεις απο γεροντικη ανοια η απλα εχεις γιο δημοτικο αστυνομο;

    Απο οτι καταλαβα εγω το ποστ ειναι κριτικη στα στραβα ματια και στα ρουσφετια και στις μιζες της δημοτικης αστυνομιας απο τους εμπορους ΙΧ και οχι κριτικη στην σωστη αστυνομευση αν υπαρχει τετοιο πραμμα στην ελλαδα.
    Νομικα ισχυει αραγε να σε περνει ο δημος τις πινακιδες; Αφου εχεις πληρωσει στο κρατος και καθε χρονο πληρωνεις τελη κυκλοφοριας. Το οτι υπαρχει νομος δεν λεει τιποτα διοτι μπορει να καταπεσει στο Συμβουλιο της Επικρατειας. Λιγοι ειναι οι παρανομοι νομοι που ψηφιζουν οι νυσταγμενοι απο τα μποζουκια βολευτες μας ; Ε προβοκρατορα;

  31. nyfitsa avatar
    nyfitsa 30/04/2009 10:11:21

    Κύριε νομάρχα της καρδιάς μας,… τα διαβάζεις??? Όλα αυτά σε αφοράν , εδώ πρέπει να γίνεις ΖΟΡΟ, και όχι μαγκές μπροστά στην κάμερα. !
    (προχθές περπάτησα από το ΚΤΕΛ μέχρι τις 40 εκκλησιές και μιλάμε για το «σλαλομ». Τα πεζοδρόμια τίγκα στα ΙΧ)

  32. Ferrari avatar
    Ferrari 30/04/2009 11:02:38

    Στην Ελλάδα το θέμα της παράνομης στάθμευσης δεν είναι τίποτα άλλο από μια μορφή έμμεσης φορολόγησης.

    Από τη στιγμή που οι θέσεις στάθμευσης είναι λιγότερες από τα υπάρχοντα αυτοκίνητα, είναι παράλογο να λέει ο δήμος ότι είναι παράνομο να σταθμεύεις στα μισά πεζοδρόμια. Τι θα γίνουν τα αυτοκίνητα θα τα παρκάρουν οι κάτοχοί τους στα μπαλκόνια ή θα τα εξαφανίζουν;

    Για να σταματήσει ο παραλογισμός, η λύση είναι μια:

    - Ελεύθερη στάθμευση παντού.
    - Για να βγάζει λεφτά και ο δήμος ας βάλει ένα μικρό σταθερό τέλος που να πληρώνεται από όλους τους δημότες με τα άλλα δημοτικά τέλη (όλοι έχουν αυτοκίνητα και όλοι κάποια στιγμή θα τα παρκάρουν κάπου και ας έχουν και ιδιωτικό πάρκινγκ).

  33. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 11:38:24

    @pon pon 29

    Μου ξεφεύγουν.

  34. Saloniciano avatar
    Saloniciano 30/04/2009 11:39:39

    @ Gus nu. 5
    ” Γιατι δεν μαθαινει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ο μαλακας, ο Ελληναρας ο Σαλονικιος να χρησιμοποιει τα ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ??? ”

    Γιατι πρεπει να παθει πρωτα , για να μαθει . Γιατι εμεις οι στριγκακιδες οι Αθηναιοι [κατα Ψωμιαδη] ημαστε χαζοι που μπαινουμε στο τρενο-μετρο κλπ . Σαλονικιοι φιλοι μου ξυπνατε γρηγορα !!!

    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΤΡΕΛΛΑΙΝΕΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΤΙ ΜΑΝΙΑ ΚΙ ΑΥΤΗ, ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ;

    ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΑ.
    Η ΠΟΛΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.

    ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΕΓΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΛΟΝΙΚΙΩΤΙΚΗ, ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΒΡΙΣΕΤΕ ΟΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ) ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΑΛΛΑ Η ΠΟΛΗ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΥΠΟΔΟΜΕΣ.

  35. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 11:42:19

    @pon pon 29

    Οι Γερμανοί που συχνά το κάνουν, δηλαδή, να πηγαίνουν μαζί στις δουλειές με το αμάξι, είναι βλάκες ή πιο φτωχοι από τους Ελληνάρες; Εκτός κι αν μιλάς για τις “κυρίες” με τα Σμαρτ.

  36. pon pon avatar
    pon pon 30/04/2009 11:54:45

    @Le Canard
    "Εδώ οι ΙΧήδες σκοτώνουν τους μηχανάκηδες ή οδηγούν λες και δεν υπάρχουν΄..."

    γι αυτό μιλάω

    Στους καλούς μηχανόβιους και στους κακούς οδηγούς αυτοκινήτων αναφερόμουν.

    Αλλά άστο καλύτερα γιατί...θα πεις, θα πω και δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε ποτέ!

    Αλλά αν θέλεις να μιλήσουμε, παρατήρησε τις μηχανές πως συμπεριφέρονται, "αντικειμενικά" όμως κι έλα να τα πούμε.

    Εδώ θα είμαι.

  37. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 30/04/2009 11:57:37

    Τα πραματα ειναι απλα. Καποιοι τα παιρνουν χονδρα και απο τα προστιμα και απο τα μαυρα λεφτα που τους δινουν οι εμποροι για να εχουν εκθεσεις με καινουργια και μεταχηρισμενα ΙΧ επανω στα πεζοδρομια.
    Ποιος δημαρχος και ποια δημοτικη αστυνομια;
    Μηχανη κοπης χρηματος ειναι.

  38. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/04/2009 12:09:58

    Τα περισσότερα ρητορικά ερωτήματα καλά και άγια, όμως δεν μπορώ να χωνέψω δύο από αυτά:

    1)Με ποιο δικαίωμα ο Δήμος αφαιρεί πινακίδες από ΙΧ τις εκδίδει το κράτος; Με ποιο δικαίωμα η δημοτική αστυνομία ζητάει παράδοση της άδειας κυκλοφορίας προκειμένου να αρχίσει να μετράει η ποινή που έχει επιβάλλει δια της αφαίρεσης πινακίδων;

    2)Που θα σταθμεύει ο απλός κόσμος; Στα ανύπαρκτα δημοτικά πάρκιγκ; Πως θα κυκλοφορεί; Με τα δημοτικά!!!! λεωφορεία;

    Και απαντώ σε καθένα:

    1) Με το δικαίωμα του νόμου, αγαπητέ. Είτε μας αρέσει είτε όχι, ο νόμος του δίνει αυτό το δικαίωμα. Και καλά κάνει εδώ που τα λέμε. Και να το πάω ακόμα παραπέρα; Επειδή προφανώς η τροχαία και η δημοτική αστυνομία δεν επαρκούν για τον έλεγχο της αντικοινωνικής οδηγικής συμπεριφοράς (περιλαμβανομένης και της παράνομης στάθμευσης), πρέπει να ξεκολλήσουμε από θεσμολαγνικές προσκολλήσεις περί "αντισυνατγματικοτήτων" και να εκχωρηθεί ο έλεγχος της στάθμευσης (και η επιβολή προστίμων) ΤΑΧΙΣΤΑ σε ιδιώτες.

    2) Πρόβλημά του, αγαπητέ. Έτσι όπως έχει γίνει η Θεσσαλονίκη, ας μην αγοράσει αυτοκίνητο "ο απλός κόσμος". Ειδάλλως, ας μάθει να το αφήνει στο σπίτι του και να παίρνει αποκλειστικά τα ΜΜΜ. Δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να δίνεται άφεση αμαρτιών στη γενικευμένη παρανομία επειδή αυτή την κάνει "ο κοσμάκης". Επιτέλους, πόσο λαϊκίστικη νοοτροπία κουβαλάμε σ' αυτή τη ρημαδοχώρα;

  39. pon pon avatar
    pon pon 30/04/2009 12:11:49

    Αρχίδαμε συμφωνώ μαζί σου.

    Το πιο ενοχλητικό που κάνει η Δημοτική Αστυνομία είναι αυτό.

    Σε βλέπει που πας να παρκάρεις λάθος (έστω οτι δεν το έχεις αντιληφθεί ή πετάγεσαι δυο λεπτά να πάρεις το φάρμακο της χημειοθεραπείας που πρόκειται να υποβληθείς).

    Δεν έρχεται να σου πει "ξέρεις απαγορεύεται κλπ..)

    Περιμένει ν' απομακρυνθείς και πάει και σε γράφει.

    Το βλέπω με τα μάτια μου κάθε μέρα!!!!!!

    Δυο βήματα πιο κάτω που σε κλέβουν πακιστανοί.. η πρεζόνια δεν το βλέπει όμως...

  40. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 30/04/2009 12:26:11

    Αυριανιστης ονομα και πραμα. Καλα ειναι τα ΙΧ να τα αρμεγουμε σε φορους και τελη και προστιμα. Ας προσεχε ο κοσμακης. Το οτι ο δημος η οποια αλλη εξουσια δεν φτιαχνει παρκιγκ αλλα απλα κοβει προστιμα ειναι καλο για σενα. Και αντε να το δεχτουμε. Γιατι ομως κανει τα στραβα ματια στους μαντραδες που καταλαμβανουν κοινοχρηστους χωρους με τα αυτοκινητα που πουλανε; Εκει δεν υπαρχει νομος; μονο για τα θυματα που δεν μιζαρουν την δημοτικη αστυνομια ειναι οι κλησεις;
    Τι στον διατανο πληρωνουμε στο κρατος πινακιδες και τελη κυκλοφοριας αφου μπορει ο καθε δημαρχος να μας παρει και τις πινακιδες και την αδεια κυκλοφοριας; Εξηγα μου ρε κρατιστη.

  41. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/04/2009 12:35:23

    @43 Αρχίδαμος:
    Μάλλον βιάστηκες να παραβλέψεις ότι χαρακτήρισα καλά και άγια όλα τα ρητορικά ερωτήματα, εκτός από τα δύο που επισήμανα. Προφανώς λοιπόν και θεωρώ εξοργιστική την ανοχή και τα στραβά μάτια στους μαντράδες.

    Όσο για τις αρμοδιότητες κράτους-δήμων, το ποιος είναι ο κρατιστής αγαπητέ φαίνεται από το ποιος αντιδρά στη συμπληρωματικότητά τους και προσκολλάται στη διακριτότητά τους. Απεναντίας λοιπόν, εγώ πάω κι ένα βήμα παραπέρα και ζητώ άμεση ανάθεση της αστυνόμευσης της στάθμευσης σε ιδιώτες, αφού η τροχαία και η δημοτική αστυνομία δεν είναι όσο αποτελεσματικές θα έπρεπε.

    Αλλά φαίνεται ότι οι Ιάπωνες, που στο Τόκιο έχουν συνδέσει την έκδοση άδειας κυκλοφορίας νέου αυτοκινήτου με τη δυνατότητα του υποψήφιου κατόχου του να αποδείξει ότι έχει ιδιόκτητη ή νοικιασμένη θέση στάθμευσης για να το σταθμεύσει, είναι ηλίθιοι. Μόνο εμείς, οι Ελληναράδες της αυθαιρεσίας και του "έτσι μ' αρέσει", είμαστε τα εξυπνοπούλια που πάντα βρίσκουμε τον τρόπο να συντηρούμε την ακινησία στα πάντα, να μην αλλάζει ποτέ τίποτα...

    Ε, ρε ένας Βγενόπουλος που χρειάζεται!

  42. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 30/04/2009 12:46:26

    Καλο το Τοκιο αλλα στην ελλαδα αντιστοιχουν 3 μονον νομιμες θεσεις σταθμευσης ανα 100 κυκλοφορουντα ΙΧ
    Στις πολεις, όλες μα ολες οι θεσεις στα οδοστρωματα είναι αν προσεξες παρανομες για παρκαρισμα Γιατι; Για να πεφτουν τα προστιμα.
    Γιατι δεν φτιαχνουν παρκιγκ οι δημοι; Γιατι δεν απαγορευονται οι εισαγωγες ΙΧ για 10-20 χρονια; Αντε και πηρε τον ελεγχο της κικλοφοριας ιδιωτης, που θα σταθμευουν τα ΙΧ; Στο κεφαλι σου;
    Εδω κυνηγιουνται τα μηχανακια, τα κρανη ειναι φορολογησιμα ως ειδος πολυτελειας και οποιος πληρωνει ιδιωτικο παρκιγκ όπως εγω για 16 χρονια τωρα, ΔΕΝ δικαιουται καμια φοραπαλλαγη η επιδοτηση η μειωση τελων η οτιδηποτε.
    Δεν υπαρχει ουτε κρατος ουτε δημοςουτε πολιτικη. Συμμοριες είναι ολοι τους και εσυ περιμενεις απο τους ιδιωτες να μας σωσουν; Πας καλα;

  43. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 30/04/2009 13:01:10

    Όπου (στην Αθήνα τουλάχιστον) φτιάχτηκαν τα τελευταία χρόνια σοβαροί και οργανωμένοι χώροι στάθμευσης με υποδομές (και φυσικά δεν εννοώ τις υπαίθριες αλάνες της αρπαχτής και της φοροδιαφυγής), έχουν αποτύχει παταγωδώς ως επενδύσεις και αυτό οφείλεται στην ανεξέλεγκτη παράνομη στάθμευση. Όταν ο μέσος νεοελληναράς ξέρει ότι θα παρκάρει και θα διπλοτριπλοπαρκάρει ανενόχλητος όπου γουστάρει, γιατί να πληρώσει για να σταθμεύσει νόμιμα; Έχω βαρεθεί να ακούω κροκοδείλιες κλάψες για "ανυπαρξία χώρων πάρκινγκ", όμως όλοι όσοι υπάρχουν έχουν πάντα πολλές κενές θέσεις, ακόμα και στις ώρες της μεγαλύτερης αιχμής.

  44. Ferrari avatar
    Ferrari 30/04/2009 14:19:52

    @Αυριανιστής

    Σε ποια πόλη ζεις;
    Κινήσαι καθόλου;
    Εργάζεσαι;
    Χρησιμοποιείς αυτοκίνητο;

    Αν έχουν αποτύχει (αν λέω γιατί όλα τα πάρκινγκ τίγκα είναι) αυτό θα οφείλεται στην ακρίβεια του ενοικίου που πληρώνουν και όχι στο αν έχουν πληρότητα ή όχι. Όταν ο κάθε εργολάβος ή οικοπεδούχος ζητάει ενοίκιο ή τιμές Νέας Υόρκης και Λονδίνου στο Παγκράτι ας μην ζητάμε πολλά πολλά.

  45. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/04/2009 15:11:24

    Απ ο,τι καταλαβα εγω,κριτικη γινεται γενικως πρωτα,για το γραψιμο που πεφτει,και μετα,για ξεκαρφωμα,λεει και για το οτι οι εμποροι,τυγχανουν ειδικης μεταχειρισεως.
    Μα για το τελευταιο με τους εμπορους,επρεπε να θυμαται,οτι Ο Νομαρχης,περυσι,μειωσε το προστιμο που ειχε πεσει σε ενα βενζιναδικο,για νοθεια,αν θυμαμαι καλα,κατα 90%.Αρα,υπαρχει γραμμη για τους επαγγελματιες στη Θεσ/νικη.

  46. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 30/04/2009 15:17:35

    Το μεγαλυτερο προβλημα της κυκλοφοριας στην πολη,ειναι τα παρανομως παρκαρισμενα αφιτοκινητα, κατα τους συγκοινωνιολόγους.
    Και αυτο γινεται,αφ ενος,γιατι ο Ελλην,ειναι γυφτος,και ενω δινει ΤΑ λεφτα για το μπουρδελο του,λυπαται να δωσει κατι τις,για να το βαλει καπου που να μην ενοχλει,και αφ ετερου,γιατι παει και παιρνει σπιτι στου διαολου τη μανα,σε σχεση με τη δουλεια του.
    Και δε βλεπει οτι οι λεφταδες,γυριζουνε παλι πισω,στο κεντρο,καταλαβαινοντας οτι μια ζωη την εχουνε,και δεν μπορουνε να την χαλανε με τις μετακινησεις περα δωθε.

  47. Gus avatar
    Gus 30/04/2009 15:57:48

    H Θεσσαλονικη ειχε την ευκαιρια ολα αυτα τα χρονια να πρωτοπορησει σε συγκοινωνιακα θεματα και να γινει η πιο "Ευρωπαικη" και οικολογικη πολη απ'ολες.
    Θα μπορουσε πραγματικα να γινει προτυπο και θα μας βγαζαν ολοι το καπελο!Πρωτοι μαγκες!
    Και πραγματικα εναλλακτικοι!Οχι ΝΤΕΜΕΚ οπως τωρα!
    Αλλα προτιμησαμε να πορευτουμε-κλασικα με τη ψυχολογια και τη νοοτροπια του φτωχου συγγενη και να περιμενουμε ενα χαζοΜΕΤΡΟ για να μαθει ο Σαλονικιος να χρησιμοποιει τα ΜΜΜ.
    Γιατι ολα αυτα τα χρονια του μαθανε οτι "ειναι ξεφτιλα μετα τα 18 να μην εχεις αμαξι" και οτι "τα λεωφορεια ειναι ΜΟΝΟ για τους γερους και τα δουλικα".Ψεματα ειναι;;;


    υ.γ. και γω απο Θεσσαλονικη ειμαι

  48. Gus avatar
    Gus 30/04/2009 15:59:11

    Οποτε οπως πολυ σωστα ειπε ο Προβοκατωρ
    "να σας γραφουν 100 φορες-και αλλες 100 απο μενα"

    ...και αλλες 100 απο μενα!

  49. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 16:33:54

    @pon pon 37

    Δεν διαφέρει ο οδηγός είτε είναι αυτοκινήτου, είτε μηχανής. Ελληνες είμαστε. Εχουμε πρόβλημα, μην συζητάμε τα κοινώς γνωστά. Ομως, ο οδηγός της μεγάλης μηχανής, έχει κάνει θεαματικά βήματα προς τη σωστή οδήγηση τα τελευταία χρόνια. Και προφανώς είναι και οι ηλικίες (κάπως μεγαλύτεροι οδηγούν τις μεγάλες) και ο φόβος ότι αν κάτι γίνει, θα βγείς το λιγότερο με κανα κόκκαλο σπασμένο. Από εκεί και πέρα μεγαλύτερο πρόβλημα βλέπω στους "μικρούς" (παπάκηδες, κ.λ.π.). Οσον αφορά τους ΙΧηδες, και αυτοί κάπως έχουν γίνει πιο προσεκτικοί στην οδήγηση. Αλλά, παραμένουν δημόσιος κίνδυνος (να μην αναφερθώ σε κατηγορίες, γιατι θα με πούν ρατσιστή) κυρίως για τους μηχανάκηδες, ακριβώς επειδή εξακολουθούν να οδηγούν πολύ επικίνδυνα. Και που'σαι pon pon, και οδηγός μηχανής είμαι και αυτοκινήτου. Ημουν μόνο αυτοκινήτου. Αλλά δεν συγκρίνεται ρε γαμώτο με τη μηχανή.

    Ασε που'ρχεται και το "καλοκαίρι με βαριά μοτοσυκλέτα μεσ' τ' ασκέρι"....

  50. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 16:35:19

    Είχα τη τύχη να ζήσω σε αλλά και να επισκεφτώ αρκετές μεγαλουπόλεις της Δυτικής Ευρώπης και της Βορείου Αμερικής. Βασικό στοιχείο έκπληξης αποτελούσε και συνεχίζει να αποτελεί για εμένα η κυκλοφοριακή τάξη που επικρατεί καθώς και η παντελής απουσία των άναρχα και διπλοπαρκαρισμένων ΙΧ στους δρόμους αυτών των πόλεων. Η αντίθετη δηλαδή εικόνα απ`αυτήν που χαρακτηρίζει την Ελλάδα μας αλλά και τις χώρες της Μέσης ανατολής και της Αφρικής.
    Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Λονδίνο (των δεκαπέντε και εκατομμυρίων κατοίκων) όπου δεν συναντάται σχεδόν κανένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο στους δρόμους και πόσο δε μάλλον στα …πεζοδρόμια. Το ίδιο στη Βιέννη, στη Ζυρίχη αλλά και στο Τορόντο και στο Μοντρεάλ…. Τι συμβαίνει; Γιατί εμείς εδώ έχουμε πήξει στα ΙΧ και η κυκλοφοριακή μας κατάσταση θυμίζει Βεγγάζη και όχι Βρυξέλλες; Μήπως έχουμε πιο πολλά οχήματα; Δεν νομίζω. Η λύση είναι μάλλον απλή.
    Πέραν της αυστηρής αλλά και το κυριότερο συστηματικής αστυνόμευσης, τα κορόιδα οι ξένοι, ανακάλυψαν..... τον τροχό! Ανακάλυψαν δηλαδή την ευεργετική επίδραση στο περιβάλλον και στη ζωή τους της υποχρεωτικής κατασκευής υπογείων χώρων στάθμευσης κάτω από κάθε σχεδόν κτίριο του κέντρου της εκάστοτε πόλης. Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι αυτό που εμείς (που όταν αυτοί έτρωγαν βελανίδια μπλα μπλα…,) να το βλέπουμε σαν υπέρτατη και ανεκπλήρωτη επιστημονική φαντασία. Την τάξη στους δρόμους δηλαδή. Φαντάζεστε να υπήρχε υπόγειο ασφαλές πάρκιγκ κάτω από κάθε Ελληνική πολυκατοικία; Το φαντάζεστε ως εικόνα; Οι πόλεις μας θα ήταν ανθρώπινες. Βατές.
    Εμείς όμως τι κάνουμε; Τι εφαρμόζουμε ως χώρα; Τι προτείνουν και τι υλοποιούν οι λαμπροί πολιτικοί μας σωτήρες που ασχολούνται με οτιδήποτε εκτός της βελτίωσης της καθημερινότητας του Έλληνα «υπήκοου»; Τι κάνουν για εμάς οι δημοτικοί μας άρχοντες; Η Ελληνική λύση είναι απλή και συνάμα σιχαμερή. Δημιουργούν δημοτικές αστυνομίες και έτσι πετυχαίνουν με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια.
    -Παύουν να γίνονται ζήτουλες χρημάτων από την κεντρική εξουσία με αποτέλεσμα και οι δυο να είναι ευχαριστημένοι.
    -Δημιουργούν θέσεις εργασίας (βολέματος) σε χιλιάδες «δικά μας-τους» παιδιά καταπολεμώντας την ανεργία.
    -Τρελαίνονται στις επιβολές προστίμων επί των χρυσών αγελάδων (ΙΧ) και γεμίζουν τα δημοτικά ταμεία.
    -Ρουφάνε συστηματικά πλέον τα τέλη από καφετέριες, εστιατόρια κλπ
    -Αποκτούν εξουσία και ικανοποιείται η ανθρώπινη ματαιοδοξία τους έχοντας χιλιάδες ένστολους κλακαδόρους.
    -Χρησιμοποιούν την Ελληνικότατη ρουσφετολογική πολιτική εξυπηρετώντας ημέτερους και κάνοντας τα στραβά μάτια όπου θέλουν…. και ο νοών νοείτω.
    -Διαθέτουν ιδιωτικό στρατό με ότι αυτό συνεπάγεται σε υπόγειες συναλλαγές.
    Και άλλα πολλά.

    Το ουσιαστικό όμως αποτέλεσμα είναι η συνέχιση της κυκλοφοριακής αναρχίας καθώς με τα πρόστιμα και τις αφαιρέσεις πινακίδων δεν δημιουργούνται νέες θέσεις στάθμευσης ούτε υπόγεια πάρκιγκ. Τα χαστούκια στο κεφάλι ποτέ δεν θεράπευσαν τον πονοκέφαλο. Πέραν αυτού, οι καθ`έξιν επαγγελματίες παραβάτες (λαμόγια) συνεχίζουν το έργο τους καθώς ήδη βρέθηκαν για αυτούς τα αντίστοιχα κονέ μέσα στους δήμους και οι μέθοδοι ασυλίας τους, και πάει λέγοντας.
    Η παραπάνω εικόνα είναι η μικρογραφία της μεγαλύτερης εικόνας, δηλαδή της κεντρικής μας κυβέρνησης. Λαμογιά και άγιος ο Θεός.
    Άβουλα ανθρωπάκια με ελαστικές συνειδήσεις και μεγαλεπήβολους σχεδιασμούς που στη πράξη το μόνο για το οποίο ενδιαφέρονται είναι ο «μπουλκουμές».
    Να τους και να μας χαιρόμαστε.

    Strange Attractor

  51. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 16:45:54

    Προς όλους τους συν-σχολιαστές:

    Παιδιά γιατί δεν δίνουμε "ανταποκρίσεις", όπως ο φίλος από τη Θεσσαλονίκη, που προκάλεσε και όλη την κουβέντα μας, με τέτοια προβλήματα που παρατηρούμε στο κέντρο και τις γειτονιές μας;

    Γιατί δεν φτιάχνουμε επίσης έναν συνοπτικό κατάλογο με τα πολύ συγκεκριμένα κυκλοφοριακά προβλήματα, πάρκινγκ, εμπόδια στους πεζοδρόμους και τους δρόμους, που εμείς διαπιστώνουμε;

  52. Aurοra avatar
    Aurοra 30/04/2009 16:57:21

    56. Δυσκολο αυτο που ζητας, καναρινακι, οταν ο Ελληνας δε νοιαζεται Ρουπι περα απο το δικο τους συμφερον.
    Κι αν υπαρξουν μερικες κορωνες σα τη δικια σου τη δικια μου, τοτε μας λενε γραφικους και μας κατατασουν στα στρατοπεδα ψυχικων νοσων.

  53. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 17:42:29

    @55 Le Canard- Δράττομαι της ευκαιρίας και αρχίζω:

    Τα κατοικίδια εν Ελλάδι.

    Κάποιος κάποτε κάπου είπε ότι «ο πολιτισμός ενός λαού μετριέται με βάση το πώς ο λαός αυτός φέρεται στα ζώα.» Κάποιος άλλος πάλι (νομίζω ο Βολταίρος) είπε ότι «όταν γνώρισε τα ζώα … μίσησε τους ανθρώπους». Συμφωνώ και επαυξάνω. Παίρνοντας λοιπόν τα παραπάνω τοις μετρητοίς, τι συμπέρασμα μπορούμε να βγάλουμε για την σημερινή Ελλάδα και το επίπεδο πολιτισμού της;
    Επειδή λοιπόν η χώρα μας τελούσε επί Οθωμανικής κατοχής για 400 και βάλε χρόνια και επειδή κυρίαρχο στοιχείο του τόπου (εξ`υπανέκαθεν!!!) υπήρξε η πείνα και η στέρηση, φυσικό ήταν οι πρόγονοί μας να «μισούν» τα κατοικίδια. Τα θεωρούσαν κυρίως ως ανταγωνιστές στην λιγοστή διαθέσιμη τροφή και ως εκ τούτου τα κυνηγούσαν. Η μόνη χρήση των σκυλιών και των γατιών ήταν ανάλογη αυτής ενός εργαλείου. Όσο μας κάνει το κρατάμε και μετά το πετάμε. Για αυτό και δεν υπάρχουν Ελληνικές ράτσες σκυλιών σε αντίθεση με πολύ νεώτερες χώρες και λαούς που εξειδίκευσαν τις ανάγκες τους και δημιούργησαν εκατοντάδες φυλές σκύλων για διάφορους σκοπούς η καθεμία. Αν δε προσθέσουμε στην παραπάνω εξίσωση και την παραδοσιακή «έχθρα» της Ορθόδοξης εκκλησίας προς τα ζωάκια (άψυχα θεωρούνται!!!) τότε εύκολα καταλήγουμε στα όποια συμπεράσματα για το πολιτιστικό μας επίπεδο. Ο Έλληνας ποτέ δεν είδε τα ζωάκια ως "ζώα συντροφιάς".

  54. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 17:47:43

    Σήμερα τι γίνεται; Μέχρι και τη δεκαετία του`60 ίσχυαν πάνω κάτω τα ανωτέρω περιγραφόμενα. Από τότε και μετά και λόγω της ξαφνικής επιβολής ξένων προτύπων αλλά κυρίως λόγω του κλίματος νεοπλουτισμού που περιέβαλλε τον νεοέλληνα, έχουμε έκδηλα φανερό το φαινόμενο «Μαντάμ Σουσού».

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 17:56:25

    Ο κάθε πικραμένος πήγε και αγόρασε σκύλο για να το παίζει Άγγλος λόρδος στας εξοχάς, Ο Κίτσος έγινε σερ Τζέρεμυ. Μόνο που οι εξοχές προέκυψαν να είναι οι στενόχωρες ελληνικές πόλεις και τα κλουβιά διαμερίσματα.

  56. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 17:57:01

    Στο χωριό του τα πετούσε πέτρες και στην πόλη τα αγόραζε μπλουζίτσες Αρμάνι. Αποτέλεσμα; Επειδή ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που απέκτησαν κατοικίδιο δεν παύουν να είναι γονιδιακά ακόμη στο επίπεδο του προπάππου τους που τα έκαιγε ζωντανά ως παιχνίδι, μόλις φανερώθηκαν οι απαιτήσεις αλλά και οι υποχρεώσεις που συνοδεύουν την κατοχή σκύλου… και μάλιστα σε σύγχρονη νεοελληνική πόλη (παναγία μου) επέλεξαν την εύκολη λύση. Τα αμολύσανε στους δρόμους και γαία και πυρί μειχθήτω. Βάλτε και την παντελή ανυπαρξία οποιουδήποτε κρατικού μηχανισμού που θα μπορούσε να ελέγξει και να σουλουπώσει την όλη κατάσταση και εύκολα καταλαβαίνετε τι έγινε.

  57. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 17:57:28

    Δυστυχώς και σε αυτό το επίπεδο η Ελλάδα σέρνεται πίσω από τις παγκόσμιες εξελίξεις και δίνει το δικαίωμα σε λαούς (που όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες ………) να μας θεωρούν αγροίκους και κάφρους. Nα περιγράφουν τον πολιτισμό μας ως «πολιτισμό της φόλας». Έχουν άδικο άραγε;
    Αυτά και ξεθύμανα.

  58. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 17:59:49

    Που είναι οι δήμοι με τα τεράστια έσοδά τους; Άντε πάρκιγκ δεν φτιάχνουν. Καταφύγια αδέσποτων γιατί δεν φτιάχνουν;

  59. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 18:46:12

    Strange Attractor Says: Ο κάθε πικραμένος πήγε και αγόρασε σκύλο για να το παίζει Άγγλος λόρδος.

    Τι πράμα κι αυτό βρε παιδί μου. Και βγαίνεις έξω να περπατήσεις, στην κατάφυτη με τροπική βλάστηση Αθήνα και με κήπους γεμάτη (είναι κρεμαστοί -πάνω- γι'αυτό δεν μπορούμε να τους χαρούμε), και πρέπει να κινείσαι ως σε ναρκοπέδιο (κουραδοναρκοπέδιο). Αλλά ακόμα και εκείνοι που έχουν ζωντανά και προσέχουν -όσο βέβαια είναι δυνατόν σε μια τόσο πυκνοδομημένη πόλη- έχουν τους γείτονες να τους βρίζουν. Εν πάση περιπτώσει, καλό είναι να'χουν ζωντανά. Αλλά αφού τα παίρνουν, πρέπει να ξέρουν ότι αναλαμβάνουν ευθύνες και απέναντι στα ζωντανά και στους ανθρώπους.

    Με την ευκαιρία, στο Παρίσι, θυμάμαι, ο Δήμος έβγαζε στο κέντρο μοτοσυκλέτες με μια ειδική φυσούνα που μάζευαν τα περιτώματα των γαλλό-σκυλων.

  60. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 18:49:59

    @Aurοra 56

    Κατ'αρχήν δεν είμαι καναρινάκι, αλλά παπί. Και δεύτερον, σε πειράζει να σε λένε γραφικό(η); Εδώ πλέον, έτσι όπως γίναμε, ο χαρακτηρισμός αυτός αποτελεί τίτλο τιμής.

  61. Gus avatar
    Gus 30/04/2009 18:49:59

    Και για αυτο υπαρχει η δικαιολογια-καραμελα:
    "Δεν υπαρχουν υποδομες"
    Δεν μπορουν να καταλαβουν οτι πρεπει ΠΡΩΤΑ να βαλουν οι ιδιοι υποδομες στους εγκεφαλους τους και τη συμπεριφορα τους, για να ερθουν και οι αλλες που ζητανε...

  62. Καφρο Pon pon avatar
    Καφρο Pon pon 30/04/2009 19:11:50

    @66

    Τέλειε Άνθρωπε και Έλληνα ,μίλησα εγώ για Φαρμακείο;

    Αλλά αφού ΔΕΝ γνωρίζεις από Αθήνα δικαιολογείσαι.....
    Στην ΠΛ. Κάνιγγος υπάρχει Φαρμακείο ΙΚΑ για αιματολογικές ασθένειες που σου εύχομαι να μην γνωρίσεις.

    (Υπάρχει κι άλλο στο ύψος Σόνια άκριβώς πίσω από την Λ. Αλεξάνδρας).

    Παρακάμπτω το γεγονός ότι αν δεν έχεις ασφάλιση σαφώς και θα το αγοράσεις από το ιδιωτικό φαρμακείο.

    Περισσότερα θα ήταν περιττό.

  63. Le canard avatar
    Le canard 30/04/2009 19:25:27

    @Anonymous 67

    Αυτά κι αν χέζουν (για τους πεντακάθαρους Γάλλους δεν μιλάμε, αλλά τουλάχιστον αυτοί βάζουν τις μηχανές να καθαρίζουν τους δρόμους). Απλά, προτάσεις κάνω στη Δμαρχάρα, τον Κακλαμάνη, μπας και βρεί κανά τρόπο να κάνει καμμιά προμήθεια και να βγάλει κι ο Δήμος κανα φράγκο απ'αυτήν. Οχι για να τα κονομήσουν οι πέριξ αυτόν, όπως έκαναν προηγούμενοι Δήμαρχοι με τα απορριματοφόρα. Οοοοοχι.

  64. Marcuze avatar
    Marcuze 30/04/2009 19:26:01

    @66 Εσύ σίγουρα έχεις κάποιον στην δημοτική αστυνομία βολεμένο, αλλιώς δεν εξηγείται. Άκου λοιπόν νηφάλιε Έλληνα: Πινακίδες παίρνουν και στα στενοσόκακα της περιοχής Μαρτίου και της Μπότσαρη! Κάθε άλλο παρά κέντρο δηλαδή. Αν όμως τους μιλήσεις για την κατάληψη πεζοδρομίων από τα γνωστα μανάβικα της Μπότσαρη τότε εισπράττεις σιωπή. Γιατί λές εσύ άραγε;
    Είναι απαράδεκτο να σε γράφουν εσένα και όχι τα δεκάδες ΙΧ των εμπόρων αυτοκινήτων που πιθανόν να σημαίνει υποτραπέζια συναλλαγή.
    Η έχεις ισονομία ή δεν έχεις νόμο! Απλά πράγματα.
    Τώρα εσύ ...τραγούδα για τον Παπαγεωργόπουλο που έβαλε τάξη. Νυχτωμένε.

  65. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 20:26:53

    Όπως κάθε μαφία ανά τον κόσμο έτσι και η δημ. αστυνομία της θεσσαλονίκης δημιούργησε ήδη δίκτυο με τους ρουφιάνους και τα παπαγαλάκια της. Ψιλικατζήδες -χειροκροτητές- αφισοκολλητές τραμπούκοι κ.ά. που σε άλλες εποχές θα εμπαιναν στις τάξεις της οργάνωσης ΚΑΡΦΙΤΣΑ. Γιοσμάδες και Γκοτσαμάνηδες.
    Είναι πολλά τα λεφτά ανώνυμε....

  66. Greco avatar
    Greco 30/04/2009 21:17:48

    αυτο δεν συμβαινει μονο στη θεσσαλονικη...Παντως καλο θα ταν οι αθηναιοι να παρουν μερικα παραδειγματα απτη θεσσαλονικη σε θεματα χωροταξιας,καθαριοτητας,πρασινου και ασφαλειας,Το χαλι της αθηνας δεν παιζεται-μπετον παντου...ο πειραιας ειναι καλυτερος! :)

  67. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 30/04/2009 22:33:41

    Περιέργως πως ευχαριστήθηκα το άρθρο. Ζώ στην Θεσσαλονίκη. Είμαι κάτοικος κέντρου και εκεί βρίσκεται και το γραφείο μου. Έχω το σχετικό σήμα του κατοίκου του κέντρου στο αυτοκίνητό μου, αλλά αυτό είναι και το μόνο, που επιτρέπει να το κρατώ κάπου κοντά στο σπίτι ή στο γραφείο. Σαν και εμένα υπάρχουν και μερικές χιλιάδες Θεσσαλονικέων κατοίκων του κέντρου, για τους οποίους έχουν προβλεφθεί περίπου ισάριθμες θέσεις σταθμεύσεως.

    Περισσότερος χώρος δέν υπάρχει ούτε και η δυνατότης μετακινήσεως του αυτοκινήτου, άν βρεθεί κάποια θέση ελεύθερη, γιατί κάθε νέα μετακίνηση σου αφαιρεί περισσότερη απο μία ώρα απο τις καθημερινές σου δραστηριότητες και υποχρεώσεις.

    Καλώς ή κακώς υπάρχει αυτό το σύστημα, που, άν δέν υπήρχε θα είχαν πρόσβαση οι ερχόμενοι έξω απο το κέντρο με αντίστοιχη μετακόμιση αυτών απο το κέντρο προς τα έξω.

    Υπάρχουν άλλες θέσεις για στάθμευση; Θα υπήρχαν περι τις 6.500 θέσεις, άν είχε κατασκευασθεί η υποθαλάσσια αρτηρία, όπως μελετήθηκε και έφθασε μέχρι την φάση της οριστικής μελέτης. Δέν έφθασε όμως στην δημοπράτηση εξ αιτίας μερικών ηλιθίων θεσσαλονικέων, κατοίκων της παλιάς παραλίας, που είχαν συνηθίσει να φτύνουν στην θάλασσα απο το μπαλκόνι τους. Άν χρειασθεί μπορούν να αναφερθούν ένας ένας. 'Ολοι τους δείγματα αεριτζήδων, που νόμιζσαν ότι, θα έχαναν την θέα προς την θάλασα και τον Όλυμπο. Και δυστυχώς μερικοί απο αυτούς διεκδικούν και θέση κομματάρχη σε νέο κόμμα που ξεκινάει απο την Θεσσαλονίκη.

    Με την έλλειψη λοιπόν περισσοτέρων θέσεων σταθμεύσεως δημιουργούνται τα γνωστά προβλήματα. Το κέντρο της Θεσσαλονίκης πλημμυρίζει κάθε πρωϊ όχι μόνο απο οχήματα επαγγελματιών, που κάνουν την δουλειά τους, αλλά και οχήματα κλασσικών χασομέρηδων, ανδρών και γυναικών που πίνουν επι τετράωρο τον στιγμιαίο τους καφέ στις καφετέριες της Θεσσαλονίκης, αφήνοντας το όχημά τους σε δεύτερη και μερικές φορές και σε τρίτη σειρά με αναμένα τα φλάς, που για αυτούς σημαίνει ότι, "επιστράφουν αμέσως", δηλαδή σε όσο χρόνο θέλει η στιγμιαίος καφές.

    Υπάρχουν ακόμα πολλές θέσεις σε πολυόροφα γκαράζ. Εκεί ο συνωστισμός γύρω απο αυτά είναι το κάτι άλλο. Μέσα δέν μπαίνει κανείς, ή μόνο ελάχιστοι, γιατί στοιχίζει πολλά ή δέν υπάρχει φράγκο στην τσέπη αυτού που βάζει στο Καγιέν κάθε φορά που πάει στο βενζινάδικο μόνο 7 λίτρα βενζίνης!

    Η παρανομία είναι μικρότερη απο την ακαταστασία και τον περιορισμό της κυκλοφορίας σε μία πόλη που δέν έχει δρόμους πιο νέους απο την βυζαντινή εποχή. Έτσι δέν δικαιολογούνται μόνο τα ΜΜΜ που παρακαλούν για περιορισμό της κυκλοφορίας με διόδια, αλλά και όλες οι ζημίες που δέν αφήνουν τους φανοποιούς χωρίς λαμαρινοδουλειά. Το χειρότερο όμως είναι η κατάληψη των πεζοδρομίων και ακόμα χειρότερο το κλείσιμο των διαβάσεων με τις ράμπες για τα ΑΜΕΑ. Ευχαριστιέμαι όταν βράδυ βλέπω μερικούς με κομμένα πόδια, που ψάχνουν να ανεβούν στο πεζοδρόμιο με το καροτσάκι τους, αλλά εμποδίζονται απο οχήματα πιτσιρικάδων, που εμποδίζουν την χρήση της ράμπας. Ευχαριστιέμαι επειδή τους βλέπω να βγάζουν απο τις τσέπες τους κάποια αιχμηρά εργαλεία, με τα οποία τρυπούν τα λάστριχα των παράνομα και εγκληματικά στραθμευμένων οχημάτων.

    Δέν μπορώ να δεχθώ ότι, οι παραβάτες ταλαιπωρούνται. Γιατί με την συμπεριφορά τους ταλαιπωρούνται εξ ίσου και περισσότεροι οδηγοί και πεζοί.Και είναι ο μόνος τρόπος μέχρι στιγμής, με τον οποίο μπορεί οι θεσσαλονικείς οδηγοί να βάλουν μυαλό. Γιατί μία προσπάθεια που είχε ξεκινήσει για να δηλώσουν και να υποδείξουν οι ιδιοκτήτες των διαφόρων καφετεριών τις θεσεις σταθμέυσεως που προβλέπουν για την πελατεία τους και με ποινή αφαιρέσεως της αδείας λειτουργίας τους, κατέληξε σε φιάσκο όπως ήταν ευνόητο.

    Το πρόβλημα αλλη μία φορά λύνεται με την αφαίρεση των πινακίδων και την επιβολή προστίμων, αντί να λυθεί άπαξ με τα διόδια, όπως έγινε στην Στοκχόλμη. Πού να βρεθεί όμως τόσο μυαλό απο τους εδώ υπευθύνους.

    Εκτος και άν ο νέος Υπουργος Οικονομικών κατάλαβε επι τέλους ότι, μόνο με τα προστιμα των τραχαϊκών παραβάσεων μπορεί η χώρα μας να καλύψει το 5% του κυρίου Αλμούνια.

    ΠΕΛΙΑΣ
    ΠΕΛΙΑΣ

  68. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/04/2009 23:41:15

    Ας μη ξεχνάμε και τις περιβόητες λεωφορειολωρίδες που όσο δούλεψαν πέτυχαν μια ανακούφιση στα ΜΜΜ. Έκτοτε όμως υπερίσχυσε το κομματικό ρουσφέτι και ο λαικισμός και επετράπη στους ταξιτζήδες να κυκλοφορούν σε αυτές με αποτέλεσμα να γίνουν ταξιλωρίδες. Τώρα τα λεωφορεία είναι η μειοψηφία στις εν λόγω λωρίδες. Ασε δε που όποιος ΙΧης θέλει μπαίνει καθώς ΔΕΝ υπάρχει αστυνόμευση και η δημοτική αστυνομία δεν δικαιούται να ελέγξει τη κίνηση! όνο να αφαιρεί πινακίδες....

  69. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/05/2009 15:45:52

    @77
    Μιλούσα για την Θεσσαλονίκη όπου κυκλοφορούν ελεύθερα τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες εδώ και πολύ καιρό λόγω Λιάπη και Παπαγεωργόπουλου που θέλουν να τα έχουν καλά με την"συμπαθή τάξη".

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.