#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2012 15:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι Νεοδημοκράτες που ήθελαν "ανανέωση" τι ψήφισαν τελικά;



Που πήγε η περιβόητη ανανέωση, η διάθεση των ψηφοφόρων της ΝΔ, να ανανεώσουν το πολιτικό προσωπικό;

Στην Α’ Αθηνών η ΝΔ βγάζει οκτώ βουλευτές. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Εσωτερικών πρόκειται για τους: Δ.Αβραμόπουλο, Νικ.Κακλαμάνη, Όλγα Κεφαλογιάννη, Βασίλη Κικίλια, Νότη Μηταράκη, Προκόπη Παυλόπουλο, Φωτεινή Πιπιλή και Ανδρέα Ψυχάρη.

Στη Β’ Αθηνών εκλέγονται οι: Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Σοφία Βούλτεψη,Αδ.Γεωργιάδης, Γερ.Γιακουμάτος, Άννα Καραμανλή, Ευ.Μεϊμαράκης,Κυρ.Μητσοτάκης, Αργ.Ντινόπουλος, Πάνος Παναγιωτόπουλος, Γιάννης Παπαθανασίου, Αικ.Παπακώστα, Βύρων Πολύδωρας, Αρης Σπηλιωτόπουλος και Κωστής Χατζηδάκης.

Στη Β’ Πειραιώς εκλέγεται ο Ιωάννης Τραγάκης, αλλά δεν εκλέγεται ο Φαήλος Κρανιδιώτης

Να μην διαλέγουμε ονόματα από τους ανωτέρω, όλοι καταλαβαίνουμε τι έγινε. Ανάλογα φαινόμενα παρατηρούνται επίσης σε όλη την Επικράτεια.

Οπότε  δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:

Είτε η πλειοψηφία των ψηφοφόρων της ΝΔ που ζητούσε επιτακτική "ανανέωση"  πήγε χθες για μπάνιο..

Είτε ότι μεταπήδησαν σε μικρότερα κόμματα   και έτσι κατέστη –για ακόμη μία φορά- δυνατή η συντήρηση των γνωστών ονομάτων. Άλλωστε οι ηλικιακές κατηγορίες που διάλεξαν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ δεν φημίζονται για τη διάθεση αλλαγών.

Ίσως έτσι εξηγείται και η «μαλθακότητα» με την οποία αντιμετώπισαν πολλοί "γαλάζιοι" τις εκλογές. Δεν τους ενδιέφερε και ιδιαίτερα να μεγαλώσει η επιρροή του κόμματος, το σημαντικό ήταν το δικό τους κομμάτι εξουσίας να μείνει ανέγγιχτο.

Γι αυτό λέμε ότι η ΝΔ "πέθανε". Κι ότι σε κάθε εκλογική αναμέτρηση απλώς ανανεώνεται το πιστοποιητικό θανάτου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Greco21 avatar
    Greco21 07/05/2012 15:23:02

    Μαλθακότητα. Αυτό ακριβώς.

  2. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 07/05/2012 15:24:46

    Και στις επόμενες εκλογές που θα είναι με λίστες, εκεί να δεις ανανέωση.

  3. Παύλος avatar
    Παύλος 07/05/2012 15:31:24

    Το ότι δεν εξελέγη ο Φαήλος, αποτελεί όνειδος για τους ψηφοφόρους της !
    Αλλά , μην σκοτώνουμε την Ν.Δ. για χάρη του !

    • anonymous avatar
      anonymous @ Παύλος 07/05/2012 15:47:32

      Δεν έκανε ο Φαήλος για βουλευτής. Οι λόγοι είναι πολλοί. Σωστά δεν εξελέγη.

      Τώρα για την κεντρική ανάρτηση ένα έχω να πω. Οι δεξιοί που δεν προσδοκούσαν τίποτε από τη ΝΔ σε επίπεδο συναλλαγής την έκαναν για άλλα κόμματα. Δεν έκατσαν να παλεύουν με αλλαγές μέσω σταυρών. Τους καταψήφισαν ως σύστημα, μηχανισμό όπως θέλεις πες το.

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ anonymous 07/05/2012 16:09:55

        Mεγάλο λάθος φίλε.Χωρίς να θέλω να "γλύψω" το σάιτ,φαίνεται άλλωστε απο τα κατά καιρούς σχόλια μου,έπρεπε όλοι να είναι σαν τον Φαήλο.Γνήσιοι και 24 καρατίων δεξιοί.Ούτε κεντροδεξιοί,ούτε δεξιοφιλελεύθεροι και άλλα τέτοια κομψά.Ετσι δεν θα υπήρχε Καμμένος,ούτε ΧΑ,ούτε 30 χρόνια εξουσία Πασόκ

      • blue nile avatar
        blue nile @ anonymous 07/05/2012 16:43:10

        ...δεν έκανε ο Φαήλος και ποιος έκανε; ο Τραγάκης; ...

        • romeo avatar
          romeo @ blue nile 07/05/2012 17:43:58

          Απλό: Να φύγει ο Τραγάκης!

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ romeo 07/05/2012 19:45:36

            Σε παρακαλώ πολύ! Άκου να φύγει ο Τραγάκης! Η κολώνα της Β Πειραιά! Το ζωντανό μαμμούθ! Ο άνθρωπος που ήρθε από το Πλειστόκαινο! Θες να καταρρεύσει συνολικά η ΝουΔου στη Β΄ Πειραιώς;
            Πάντως, το ότι βγαίνει βουλευτής ο Τραγάκης και το ότι βγαίνει επίσης βουλευτής ο Γιακουμάτος μπορεί να είναι θέμα και μάστερ στην κοινωνιολογία.

          • romeo avatar
            romeo @ ΒΙΣ 07/05/2012 20:36:52

            Αυτός ο λαός μας έχει πιάσει πάτο και ... καθεύδει! Κατά τα άλλα ο Σαμαράς τους φταίει, που δεν κάνει ανανέωση! Τι ανανέωση να κάνει κι αυτός ο έρμος, που πρέπει να ξεκινήσει τις ανανεώσεις του από το ... λαό;

          • anonymous avatar
            anonymous @ romeo 07/05/2012 20:30:55

            ΒΙΣ
            δεν κανένα μάστερ στην κοινωνιολογία. Αυτούς ξέρουν αυτούς ψήφισαν. Στην περιοχή μου κατέβασαν 2 εντελώς νέους υποψήφιους. Πάτωσαν. Μου είπε η μάνα μου ότι δε θα τους ψήφιζε διότι δεν τους ήξερε κι αν χρειαστεί κάτι που θα πάει να τους βρει. Η προσωπική επαφή παίζει τεράστιο ρόλο σε ένα κράτος που οι πολίτες δεν έχουν δικαιώματα ή για να το πω καλύτερα η ενάσκηση των δικαιωμάτων τους περνάει μέσα από το γραφείο του βουλευτή.

    • Kommenos avatar
      Kommenos @ Παύλος 07/05/2012 19:24:39

      Τι, δεν εξελέγη ο Φαήλος, ο καλύτερος φίλος του Σαμαρά, ο άνθρωπος του antinews.gr;

  4. Nikos avatar
    Nikos 07/05/2012 15:31:54

    Εγώ θα πρότεινα να αλλάξει ο τίτλος. Να φύγουν τα εισαγωγικά από την ανανέωση και να μπουν στους Νεοδημοκράτες.

  5. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 07/05/2012 15:36:15

    αφού η εγχώρια διαπλοκή στραγγάλισε πολιτικά τη μόνη αξιόπιστη πολιτική δύναμη, εξαναγκάζοντας τον Σαμαρά σε συναίνεση από το καλοκαίρι του 2010, δρέπει τους καρπούς της αλαζονείας της. Η νεκρανάσταση του Αν.Παπανδρέου είναι γεγονός….
    Στη Β’ Αθηνών, και όχι μόνον, οι εκλεγμένοι βουλευτές της ΝΔ αποδεικνύουν ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός: το νεοφιλελεύθερο μπλοκ, που στήριξε Μπακογιάννη την 29/11/2009 έμεινε ΝΔ και άφησε τη ΔΗ.ΣΥ εκτός βουλής. Οι σαμαρικοί και η λαϊκή δεξιά που στήθηκαν με τις ώρες στην ουρά, θεώρησαν ότι προδόθηκαν οι προσδοκίες τους κι έμειναν σπίτι τους ή ψήφισαν Καμμένο….
    Σήμερα, ο Σαμαράς είναι πρόεδρος όχι στη ΝΔ, αλλά τη ΔΗ.ΣΥ.
    Τύποις πρόεδρος, ενώ στην πραγματικότητα προεδρεύει η Μπακογιάννη.....

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ http://chomatery.blogspot.com 07/05/2012 17:44:19

      Δεν είναι σημερινό αυτό: ολόκληρος ο ντορικός μηχανισμός παρέμεινε στη ΝΔ, εξ ου και το "σπρώξιμο" των αντιστοίχων υποψηφίων. Οι ψηφοφόροι είναι εν πολλοίς ανυποψίαστοι για τη λειτουργία των μηχανισμών - αφού κι εδώ ακόμη χρειαζόταν κάθε φορά να αιτιολογείται (ανεπιτυχώς...) η δυσκολία του Α.Σ. να παραμερίσει τους φιλομητσοτακικούς δεινοσαύρους ... Η διαπλοκή τέχνας κατεργάζεται ...

    • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
      ΓΣΠΥΡΟΥ @ http://chomatery.blogspot.com 07/05/2012 22:08:33

      Η "λαική δεξιά" έχει φύγει απο τη ΝΔ. Οι κρατιστές ουσιαστικά που συνιστουν την κύρια συνιστώσα της λαικης δεξιάς εχουν ήδη παει στον Καμμενο και στον Σύριζα. Η ΝΔ ειναι και οφείλει να μεινει Φιλελευθερη παράταξη όπως την προσδιόρισε ο Ιδρυτής της. Και μεσα σε αυτό ιδεολογικο πλαισιο θα εχει ηγεμονικό ρόλο στην Κεντροδεξιά. Αλλιώς θα την διεμβολίζουν πολιτικά μορφωματα όπως του Καμμενου με μεγάλη ευκολία. Η Κρατικιστική διαχειριστική αντιληψη (λαικη δεξιά) δεν συγκροτεί στιβαρή ιδεολογικη προταση με συνεπεια να ειναι επισφαλης η ενότητα το κόμματος, όπως και έγινε.

      • Mason avatar
        Mason @ ΓΣΠΥΡΟΥ 08/05/2012 00:24:21

        Ετσι ακριβώς να μείνει μόνο η αστική δεξιά με γνήσιους εκπροσώπους σαν τον Βουλγαράκη και το
        Λιάπη. Εντάξει κι αμα πάρει πάνω από 10% να μου τρυπήσεις τη μύτη.

        • ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
          ΓΣΠΥΡΟΥ @ Mason 08/05/2012 14:30:28

          @Mason: Η έννοια "αστικός" αναφέρεται στα κομματα που πιστευουν στον κοινοβουλευτισμο και στην ελευιερη οικονομια. Με αυτή την έννοια η ΝΔ ειναι αστικο κομμα. Ο Ριζοσπαστικός Φιλελευθερισμος ειναι η βασικη ιδρυτικη αρχή του κομματος. Η στρατηγικη του μεσαίου χώρου έδωσε 45% το 2004. Οι περιχαρακώσεις και έμμονες στο φανατισμο ( Καμμενος, Καρατζαφερης, Ντορα) και στην ακρότητα θα φτιαξουν ενα πολύ καθαρο κόμμα διαμαρτυρίας όχι όμως ενα κομμα εξουσίας. Η ευθύνη της ΝΔ απεναντι στην Ελλαδα ειναι μεγάλη και σε όλες τις περιπτωσεις στο παρελθόν πιστεύω που καλεστηκε το απεδειξε. Σημερα παλι θα βαλει την πατρίδα πανω απο όλα και θα ενωσει όλα τα μερη της κεντροδεξιας που συμμεριζονται τις ιδεες της ελευθερης κοινωνιας και οικονομιας.

  6. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 07/05/2012 15:38:07

    Συνέχισε έτσι να προσβάλλεις τους ψηφοφόρους και θα δεις το 18% να γίνεται 8%.Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι οτι ψηφίζουν δεξιοί και όχι Σαμαρικοί.Μακάρι να έμπαινε ο Φαήλος και να απουσίαζαν κάποια "τζάκια" αλλά έτσι έκρινε ο κόσμος,πρέπει να το σεβαστείς.Και στο κάτω-κάτω ο Σαμαράς τους έβαλε στα ψηφοδέλτια.Η ζημιά άρχισε κιόλας απο την επόμενη ημέρα και το δεξιό DNA της κοινωνίας αλλοιώνεται

  7. factorx avatar
    factorx 07/05/2012 15:40:33

    Μην προδίδεις την ηλικία σου.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ factorx 07/05/2012 15:50:29

      Ας έχω αυτό το ελαφρυντικό,αν εννοείς οτι είμαι νεαρός για να κρίνω.
      Πάντως για το αποτέλεσμα δεν κατηγορώ ούτε σύριζα.ούτε χα,ούτε καμμένο,Τον άλλο μου εαυτό κατηγορώ,τον λάιτ και ντεμί δεξιό

  8. απ avatar
    απ 07/05/2012 15:40:36

    'Οταν -με το καλό- σχηματιστεί η "νέα" κυβέρνηση "σωτηρίας", οι ίδιοι άνθρωποι που πίνανε καφέ στο κυλικείο της Βουλής πριν λίγες μέρες, θα ξαναβρεθούν και θα αστειεύονται εις βάρος μας. Οι γιοί και οι κόρες ένδοξων πατεράδων με τις σωστές σπουδές και την τέλεια άγνοια του τι σημαίνει να είσαι έλληνας πολίτης. 'Οχι μόνο από τη ΝΔ, αλλά από όλα τα κόμματα, που οι πολιτευτές τους έχουν αναπτύξει ιδρυματισμό τόσα χρόνια παρατρεχάμενοι της εξουσίας. Για ποια ανατροπή και ανανέωση συζητάμε;
    Ποιος Φαήλος (no offence) μπορεί να τα βάλει με αυτό το σύστημα εξουσίας; Και πώς αυτό το πολιτικό προσωπικό θα καταφέρει να αποκωδικοποιήσει την αγωνία του απλού ανθρώπου.

  9. S.P. avatar
    S.P. 07/05/2012 15:41:58

    Και τι έγινε αυτοί που βγήκαν τι θα κάνουν. Τελείωσε το παστόψαρο.

  10. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 07/05/2012 15:46:57

    Τελικά αυτό αξιζουμε: Παυλόπουλο, Κεφαλογιάννη, Βαρβιτσιώτη, Νάκο κ.λ.π.
    χρειάζεται ΕΠΑΝΕΚΤΙΜΗΣΗ από σοβαρούς ανθρώπους με ΕΝΣΗΜΑ και επαφή με την κοινωνία.

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ ΠΕΛΙΑΣ 07/05/2012 17:48:29

      «Τοιούτοι ημίν έπρεπον αρχιερείς»

  11. Kanaris avatar
    Kanaris 07/05/2012 15:52:06

    Τα παλαιά κόμματα διαχείρισης πέθαναν. Το γεγονός και μόνο ότι οι ψηφοφόροι της ΝΔ προτίμησαν τους ίδιους «δοκιμασμένους ηγήτορες» αποτελεί και το πιστοποιητικό θανάτου της. Αν δεν ήταν ο νόμος «ένα+ένα» δώρο, ίσως δεν θα έμπαινε και κανένας καινούριος ή αναπαλαιωμένος (πχ. Παπακώστα). Όσο ποιο γρήγορα συνειδητοποιήσουμε ότι η εποχή της μεταπολίτευσης τελείωσε, τόσο περισσότερες ελπίδες υπάρχουν να ξαναγεννηθεί κάτι σωστότερο.

    • romeo avatar
      romeo @ Kanaris 07/05/2012 17:50:19

      Η ΝΔ πέθανε! Αντώνη θάψε την βαθιά και πάμε γι άλλα!

      • juliet avatar
        juliet @ romeo 07/05/2012 18:28:57

        romeo,
        αγαπημένε ,κάποτε είπα ότι την παράγκα ότι και να της κάνεις παράγκα θα μείνει ,ακόμη και αν αλλάξει ο νοικοκύρης.Ασε που την διεκδικούσαν και πολλοί.

        • romeo avatar
          romeo @ juliet 07/05/2012 20:08:56

          Ε, λοιπόν γλυκυτάτη, να χαρίσει την παράγκα στη Ντόρα και να χτίσει άλλο μαγαζί. Έτσι κι αλλιώς, οικόπεδο έχει...

  12. o deksios avatar
    o deksios 07/05/2012 15:55:19

    Η απαντηση στο ερωτημα του τιτλου ειναι απλη:
    ψηφισαν.. μπανακι και φραπε στη ξαπλωστρα....
    Ειχε και καλο καιρο χθες, ειχαν βγει και τα αριστερα πιπινια στις παραλιες με ολα φορα παρτιδα (αυτα βεβαια αφου πρωτα ειχαν ψηφισει), που να τρεχει τωρα ο δεξιος στην καλπη...

  13. sok avatar
    sok 07/05/2012 15:57:21

    οι Νεοδημοκρατες που ηθελαν ανανεωση ψηφισαν Ανεξαρτητους Ελληνες γιατι ειδαν και εζησαν την διαπλοκη της Νεοδημοκρατικης elit. Οχι οτι δεν υπηρξε και εκει στους Ανεξαρτητους αυτη η διαπλοκη αλλα δεν ηταν εμφανης ή δεν εγινε αμεσα αντιληπτη απο τους πολλους...

  14. ko avatar
    ko 07/05/2012 16:00:03

    οι περισσότεροι που ήθελαν την ανανέωση, οι αγνοί πατριώτες της δεξιάς, ψήφισαν τον λαοπλάνο Καμμένο δυστυχώς. κι έμειναν οι περισσότεροι να ψηφίσουν τα ίδια άτομα στη ΝΔ.

  15. S.P. avatar
    S.P. 07/05/2012 16:01:25

    Συγχαρτήρια στους Αθηναίους που ψήφισαν τζάκια και διαπλοκή. Νομίζουν ότι έτσι θα κάνουν την δουλειά τους.
    Καλή πρόοδο.

    • anonymous avatar
      anonymous @ S.P. 07/05/2012 16:26:52

      Μόνο ένα μικρό ποσοστό Αθηναίων ψήφισε ΝΔ. Σε όλη την Αττική ο Τσίπρας είναι πρώτο κόμμα.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ anonymous 07/05/2012 19:20:00

        Στην οποία Αττική δεν μπορούν να πάνε οι γριούλες στο σούπερμάρκετ λόγω των λάθρο και άλλα δακρύβρεχτα!!! Έλεεεεεος, τι σας ψεκάζουν εκεί κάτω!

        • anonymous avatar
          anonymous @ TopGunZ 08/05/2012 01:41:42

          Δεν ξέρω φίλε. Ο πατέρας μου είπε, μα καλά κάθε φορά καίνε την Αθήνα και τους ψήφισαν;

  16. Αιζενχάουερ avatar
    Αιζενχάουερ 07/05/2012 16:08:04

    Οι χτεσινές εκλογές έδειξαν την ανωριμότητα του σημερινού έλληνα.

    Όταν μετά από αυτήν την κρίση στην βουλή παραμένουν οι φαμίλιες και το νέο που μπαίνει είναι διάφοροι τατσόπουλοι, ρεπούσηδες και παγανιστές, να πάμε να ...θούμε πατριώτες, να πάμε να ...θούμε.

    Δυστυχώς δεν υπάρχει σωτηρία.

    Προσδεθείτε! Επακολουθεί η σύγκρουση με το σύγχρονο σκληρό, παγκόσμιο γεωοικονομικό περιβάλλον.

  17. Tassos avatar
    Tassos 07/05/2012 16:11:27

    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! Στην Θεσνίκη επί 3 τετραετίες βγαίνουν απαράλλαχτα οι ίδιοι!

  18. juliet avatar
    juliet 07/05/2012 16:11:33

    Φάκτορα,
    μεγαλώσαμε και ακόμη ονειρευόμαστε .Η κοινωνία έτσι είναι ,εκεί που φτύνουν -γλύφουν .
    Οι ψηφοφόροι είναι ο κόσμος που συναστρεφόμαστε .Είναι αυτοί που κατακρίνουν τους πάντες και τα πάντα για να τα κάνουν κρυφά οι ίδιοι.
    Είναι αυτοί που άλλα σου λένε μπροστά και άλλα πίσω.Πίκρα......

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ juliet 07/05/2012 16:28:43

      Και επειδή χθες βράδυ η Αττική, η Θεσσαλονίκη και η Πάτρα ψήφισαν Τσίπρα, να μη διαμαρτύρονται για τους λάθρο που έχουν τεράστιο πρόβλημα, ούτε οι Θεσσαλονικείς για το όνομα της Μακεδονίας που επιβουλεύονται τα Σκόπια. Έκαναν Θεό τους την τσέπη και ψήφισαν την εκδοχή#2 του "λεφτά υπάρχουν". Αυτός είναι ο Τσίπρας. Και θα το δούμε όλοι πάρα πολύ σύντομα. Μόνο που πλέον δε θα υπάρχει τρόπος να κερδίσουμε χρόνο όπως προσπάθησε ο Αντώνης μπας και αλλάξει πορεία στον τόπο.

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Γεώργιος Τ. 07/05/2012 22:22:11

        Οταν κάποιος δεν θέλει να σωθεί, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Αυτός είναι ο κόσμος, θέλει ότι τον βολεύει και του χαϊδεύει τ'αυτιά. Θα πληρώσει το τίμημα της επιλογής του, όπως γίνεται πάντα στη ζωή.

  19. vassilis avatar
    vassilis 07/05/2012 16:20:35

    Πολυ σοφα ψηφισε ο λαος.Κατεστησε το καθε κομμα υπευθυνο για αυτα που προτεινει, καλωντας τους να εφαρμοσουν αυτα που λενε και οχι να κανουν κυβιστησεις.Φυσικα παντα τις πρωτες θεσεις παιρνουν οι αξιοι που με τους αγωνες τους εχουν προσφερει στο κοινωνικο συνολο,ειναι δε δυσευρετοι για αυτο γινονται και μεταγραφες.Σιγα σιγα το τοπιο ξεκαθαριζει και οι Ελληνες θα παρουν τις τυχες στα χερια τους!

  20. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/05/2012 16:21:07

    Αντε πάλι φταίνε οι κακοί ψηφοφόροι που δεν καταλαβαίνουν...
    Εντάξει και εμένα δεν μου αρέσουν ορισμένοι υποψήφιοι και επέλεξα νέους στην Αχαία.
    Είναι γέροι ή μαλθακοί οι περισσότεροι που επέλεξαν παλαιότερους; Διαφωνώ αλλά σέβομαι την ετυμηγορία.
    Εντάξει τότε η πλειοψηφία δεν επιλέγει στις δημοκρατίες και είναι ανώριμοι...
    Ξανά εντάξει ας κάνει τότε ο Πρόεδρος εκλογές με λίστα και βλέπουμε τι θα πάρει αφού έχει το αλάθητο.
    Γιατί το ξανά έγραψα:
    ...ο κόσμος ψήφισε με θυμό
    ...ο κόσμος γύρισε την πλάτη
    κλπ κλπ κλπ
    Αλλά τα γραφεία και η αυλή με τις επιλογές τους και τις στρατηγικές τους και τις παλινδρομήσεις τους ήταν και είναι στην καρακοσμάρα τους όταν λένε για 3...μπροστά...καιρός να πάψουν να είναι.
    Θα πρέπει οι εκάστοτε "Προεδρικοί" να καταλάβουν ότι δεν είμαστε ούτε Καραμανλικοί ούτε Μητσοτακικοί ούτε Σαμαρικοί αλλά ΔΕΞΙΟΙ για αυτό ψηφίζουμε ΝΔ.
    Αν δεν μπορούν να το καταλάβουν ...εντάξει εμείς πάλι φταίμε όχι οι επιλογές οι στρατηγικές και οι κυβιστήσεις.

    ΥΓ

    Η ΝΔ ακόμα και σήμερα θα πρέπει να ξεγυμνώσει τη γύμνια του πολιτικού σκηνικού και να καταδείξει στον κόσμο ότι στις εκλογές οι πολίτες ψηφίζουν για κυβέρνηση.
    Αν δεν συναινέσουν οι υπόλοιποι ας στηρίξει τον ΣΥΡΙΖΑ για κυβέρνηση και ας πάει ο κάθε Αλέξης να συνομιλήσει με την Μέρκελ την ΕΕ και τους λοιπούς εταίρους, γιατί είναι διαφορετικό να φιλοσοφείς και διαφορετικό στην πράξη και στην ώρα ευθύνης κάθε ...διαμαρτυρόμενος να δει πόσα απίδια πιάνει ο σάκος.
    Σε τελική ανάλυση ούτε την κοινοβουλευτική πλειοψηφία έχει ούτε την κοινωνική όπου η δεξιά χωρίς την ΧΑ μάλιστα ξεπερνά το ...40%.
    Ας κυβερνήσουν λοιπόν οι αποφεύγοντες τις ευθύνες αιώνιοι συνδικαλιστές και τα ξανά λέμε στις κάλπες σύντομα.
    Ας δούμε λοιπόν μια φορά τι εμείς κάνουμε και όχι η διαπλοκή ή αντίπαλοι οι "ανόητοι" ψηφοφόροι οι "κακοχαρακτηρισμένοι & αδικημένοι" σύμβουλοι γιατί η ζωή είναι απλήQ
    ή δουλεύουμε ή δεν μπορούμε να δουλεύουνε τον κόσμο που συνωστίζεται στα συσσίτια στον ΟΑΕΔ και στα παγκάκια.

  21. airman avatar
    airman 07/05/2012 16:41:55

    Το μόνο για το οποίο λυπάμαι είναι γιατί επέλεξα τέσσερα καινούργια πρόσωπα από τα οποία μάλλον εκλέγεται το ένα, ενώ με την ψήφο μου έβαλα εμμέσως ''δεινόσαυρους'' στη Βουλή.
    Είναι όμως γεγονός ότι πολλοί υποστηρικτές της παράταξης, βλέποντας ποιοι τελικά διεκδικούν την εκλογή, ορθώς εκτίμησαν ότι οι ''παλιοί'' σε κάθε περίπτωση είχαν τον πρώτο λόγο. Οι ''παλιοί'' που γνώριζαν ότι ως πρώτο κόμμα επωφελούνταν από το ''bonus'', οπότε έχοντας εξασφαλισμένη την είσοδο στη Βουλή από τον ''κύκλο'' τους δεν έδωσαν καμία σημασία στην παράταξη.
    Στην επόμενη εκλογική μάχη με λίστα, η σειρά με την οποία θα τοποθετηθούν οι υποψήφιοι πρέπει να είναι τέτοια ώστε οι ''παλιοί'' να είναι κατά το 1/3 από το τέλος σε εκλόγιμες θέσεις. Τότε να δούμε εάν θα αγωνιστούν ώστε να επανεκλεγούν. Προσωπικά πολύ φοβάμαι πως δεν θα αγωνιστούν γιατί έχουν συνηθίσει να τελειώνει γι' αυτόυς ο αγώνας το βράδυ της Κυριακής των εκλογών και ''ξαφνικά'' θα διαπιστώσουν ότι είναι πολύ κουρασμένοι να συνεχίσουν πλέον.
    Προσωπικά επιμένω: ''Αντώνη τη δύναμη που ζήτησες την αξίζεις.
    Από τη Δευτέρα ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να μην πάει χαμένη.
    Σε εμπιστευόμαστε, συνεχίζουμε τον αγώνα, έχουμε δρόμο μπροστά.''

  22. karenin avatar
    karenin 07/05/2012 16:43:17

    Τελικά αν εξαιρέσεις τους οπαδούς Σαμαρά, που απέμειναν λόγω ΑΝΤΙΝΕWS, η υπόλοιπη σημερινή εκλογική βαση της ΝΔ αποτελείται απο την χρονια εκλογική πελατεία των βουλευτών που εκλέγηκαν.

    • anonymous avatar
      anonymous @ karenin 08/05/2012 01:40:07

      Δε θα το έλεγα. Η ΝΔ είχε κάποιες προτάσεις για τη διαχείριση της κατάστασης. Οι άλλοι δεν είχαν. Τη ΝΔ την πήρε στο λαιμό του το ΠΑΣΟΚ καθώς και το ότι κατέβηκαν ως υποψήφιοι οι ίδιοι που τους είχε βαρεθεί ο κόσμος.

      Τέλος πάντων εδώ που ήρθαν τα πράγματα μάλλον πάμε σε νέες εκλογές, η ΝΔ θα πέσει κι άλλο, διότι ο κόσμος θα λειτουργήσει με όρους κεκτημένης ταχύτητας ως προς την αποδόμηση των παλιών σχημάτων και ο θεός βοηθός.

      Εκείνο που θέλω να επισημάνω είναι ότι η ΠΑΣΟΚοαριστερά ανασυγκροτείται γρήγορα. Είχε έτοιμο κόμμα και πήγε και το ψήφισε. Εμείς έχουμε τον Καμμένο και δεν τραβάει.

  23. theo1611 avatar
    theo1611 07/05/2012 16:49:31

    Εκ του αποτελέσματος (απάντηση στο ερώτημα του Post)Q

    Ο,τιδήποτε άλλο εκτός από ΝΔ.

    ΥΓ:
    1. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ είχαν να απαντήσουν πέρα από το τί θα κάνουν και σε ένα ακόμα αμείλικτο ερώτημα: Με ποιούς? Ολιγώρησαν. Ο κόσμος δεν έθεσε το ίδιο ερώτημα για τους υπόλοιπους, τους νικητές, ας πούμε, των εκλογών.
    2. Αν ο ΑΣ καταφέρει να σχηματίσει σταθερή κυβέρνηση, θα πιστωθεί ηγετικές ικανότητες, τις οποίες σήμερα το εκλογικό σώμα δεν φαίνεται να πολυπιστεύει ότι τις διαθέτει.

  24. svetlana avatar
    svetlana 07/05/2012 16:53:35

    ....Του ενού ο πατέρας χρόνια δέκα
    παράλυτος - ίδιο στοιχιό
    του άλλου κοντόμερη η γυναίκα
    στο σπίτι λιώνει από χτικιό,
    στο Παλαμίδι ο γυιός του Μάζη
    κ' η κόρη του γιαβή στο Γκάζι.
    -Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
    -Φταίει ο θεός που μας μισεί!
    -Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
    -Φταίει πρώτ' απ' όλα το κρασί!
    "ποιος φταίει; Ποιος φταίει;... κανένα στόμα
    δεν τόβρε και δεν τόπε ακόμα.
    Ετσι, στην σκοτεινή ταβέρνα
    πίνουμε πάντα μας σκυφτοί,
    σαν τα σκουλήκια κάθε φτέρνα
    όπου μας εύρει, μας πατεί:
    δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα!
    προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!

    (απόσπασμα από το ποίημα "Οι Μοιραίοι"
    Γιατί εκτός από τον Ελύτη, υπάρχει και ο Βάρναλης

  25. kotstak avatar
    kotstak 07/05/2012 16:54:13

    Έχω την αίσθηση, πως στη Β. Αθηνών μια ομάδα πολιτικών της ΝΔ έχουν δημιουργήσει ένα ιδιότυπο καρτέλ, ένα “παραμάγαζο”.
    Αυτό που διαπίστωσα είναι, πως όσοι πολιτικοί της Β. Αθηνών, προεκλογικά μου έδιναν την εντύπωση πως “γκρεμίζουν” αντί να “κτίζουν”, πήραν τους περισσότερους σταυρούς.
    Εάν μια ομάδα τεσσάρων βουλευτών δημιουργήσουν ένα ιδιότυπο καρτέλ και ο καθένας από αυτούς έχει 500 προσωπικούς ψήφους, οι πολιτικοί αυτοί θα εμφανιστούν με +1500 σταυρούς λόγω του καρτέλ.
    Εκτιμώ ότι στις μεγάλες περιφέρειες πρέπει να γίνει μια διακριτική έρευνα που να αφορά την τομή του συνόλου των σταυρών.
    Εάν πχ σε μια περιφέρεια, πάνω από το 50% των σταυρών ενός βουλευτή, προέρχονται από ψηφοδέλτια που έχουν ακριβώς τους ίδιους σταυρούς (4), είναι σχεδόν σίγουρο, πως αυτοί οι τέσσερις βουλευτές έχουν δημιουργήσει ένα ιδιότυπο καρτέλ, ένα πολιτικό παραμάγαζο.
    Σε μια τέτοια περίπτωση συναγωνίζονται αθέμιτα τους άλλους.
    Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο, οι πολιτικοί αυτοί αντιγράφουν τις μεθόδους της αριστεράς, αποδεικνύουν ότι είναι στη πολιτική άνευ λόγου και αιτίας, και σε καμιά περίπτωση δεν είναι χρήσιμοι για τον τόπο.

  26. chrisss avatar
    chrisss 07/05/2012 16:57:31

    Το πρόβλημα είναι δομικό για την δεξιά..όταν έγινε συνέδριο, δεν είχε πατήσει κανείς, παρά μόνο όταν μιλούσε ο Αντώνης..ο κόσμος και ειδικά η νεολαία, στην οποία και ανήκω, αποιδεολογικοποιήθηκε αρχικά και ύστερα γοητεύτηκε και γοητεύεται, από οτιδήποτε ''λάμπει"..όταν λέω λάμπει, εννοώ ότι η νεολαία, ψάχνει κάτι διαφορετικό, κάτι περίεργο, χωρίς να την ενδιαφέρει το περιεχόμενο..
    Είναι αλήθεια πως η δεξιά ήταν και είναι βασισμένη στην Ελλάδα, στο ότι υπήρχε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής..από την στιγμή που δεν υπήρξαν ισάξιοι ηγέτες αυτού, ο κόσμος σταμάτησε να ξέρει(κακώς), γιατί να ψηφίσει δεξιά.
    Ερωτήματα πολλά..
    ταμπού επίσης πολλά..
    οτιδήποτε κακό ήταν δεξιό..
    σε μια κρίση τα προβλήματα διογκώνονται, η δεξιά, με τις θέσεις που τη ξέραμε είναι στο 24-25%( ΝΔ-ΔΗΣΥ-ΛΑΟΣ)...
    απογοήτευση...

    • Kanaris avatar
      Kanaris @ chrisss 07/05/2012 18:23:12

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. Το παράδοξο όμως είναι ότι όταν σε άλλη ανάρτηση (http://www.antinews.gr/2012/05/07/159962/) είπα ακριβώς το ίδιο πραγμα με "πήραν με τις πέτρες". Δεν πειράζει, παταξων μεν άκουσων δε!

  27. Γιάννης avatar
    Γιάννης 07/05/2012 17:12:58

    Να ψηφίσω ΝΔ γιατί
    1 για να έρθει ο συμπιλίδης
    2 για να έρθει ο αδωνις και ο βοριδης
    3 για να κάνει τα μπάνια του στην μύκονο ο άρης και ο μιλτιάδης
    4 για να είμαι το κορόιδο εγώ να τρέχω ( έτρεχα 20 χρόνια για ψήφους ) ενώ προτείνει συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ ο δημητράκης πριν ακόμη γίνουν οι εκλογές
    5 για να διορίζουν τις γυναίκες τους τα αδέρφια τους στην βουλή
    6 για να διώξει σε μια νύχτα βουλευτές που έτρεχαν για χρόνια για την παράταξη και να κρατήσει τις λολίτες και να πάρουν οι αγωνιστές σε 2 μήνες 10τοις εκατό
    για αυτά και άλλα πολλά έφυγα από αυτό που αγάπησα γιατι μέ πρόδωσε όλους τους αγώνες που έκανα 20 χρόνια. απλά τα πράγματα

    • tasos1 avatar
      tasos1 @ Γιάννης 07/05/2012 17:55:24

      Μπράβο σας! Κερδίσατε! Περάστε από τα γραφεία του Καμένου να πάρετε τη μπούτσκα με τον κύπρο.

  28. Alilouia avatar
    Alilouia 07/05/2012 17:21:08

    Το πως ψηφίζει ο Έλληνας είναι μια διαχρονική "αξία" ,είναι σαν ένα νήμα που συνδέει το 1925 με το 2012 ,τάξε ρουσφέτι βάλε ολίγο από παραπλάνηση ανακάτεψε με μπόλικη πλύση εγκεφάλου,παρεξηγημένο φιλότιμο και να δεις πως σου βγαίνει η "συνταγή" .

    Μην μένετε στα όρια της Ν.Δ ,δείτε ποιοι είναι πρώτοι στην Β΄Αθήνας στο Πασοκ , ο τύπος που διέλυσε την υγεία και έκανε τα γερόντια να διαμαρτύρονται ; (σιγά την επανάσταση) πως δεν βρίσκουν γιατρό και αναγκάζονται πλέον να πληρώνουν εξετάσεις και φάρμακα και επίσης ο πολύς Σερίφης Ρόσκο Π.Κόλτρειν (Ντιούκς) ,οπότε είναι γενικό το κακό συνέλληνες !

  29. Θετταλός avatar
    Θετταλός 07/05/2012 17:58:51

    Σε αυτές τις εκλογές το πασοκ φαίνεται να βγαίνει κερδισμένο, παρόλο που υπέστη συντριπτική ήττα, γιατί έτυχε μιας άνευ προηγουμένου εσωτερικής αυτοκάθαρσης, αφού πρωτοκλασάτα για χρόνια στελέχη πήγαν στα σπίτια τους. Αν αυτή τη στιγμή επιχειρήσει και μια αλλαγή ηγεσίας τότε σύντομα θα βρεθεί σε ανοδική τροχιά, αφού οι ψήφοι σε σύριζα και κουβέλη είναι ψήφοι αποδοκιμασίας και θυμού.

  30. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 07/05/2012 18:10:49

    Τρελοκομείο η ΕΛΛΑΣ ,
    τόσα χρόνια ψήφιζα ΠΑΣΟΚ όχι φυσικά για τα σοσιαλιστικά του πιστεύω ,αλλά γιατί το βιασμένο σύνθημα ΠΑΤΡΙΣ -ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ το κάλυψε γοητευτικά το τρίπτυχο της 3 Σεπτέβρη ,εθνική ανεξαρτησία ,κοινωνική δικαιοσύνη ,λαική κυριαρχία ,με αυτά πορεύθηκα χρόνια και χρόνια ,μέχρι που διαπίστωσα ότι με δούλευαν κανονικά .Μέσα στην αντάρα των δύο προηγούμενων χρόνων μια φωνή Πατριωτική άρχισε να χαιδεύει όμορφα τα αυτιά μου ,φωνή για μέναν τουλάχιστον που κάλυπτε τις οικογενειακές και πατριωτικές μου αρχές .Και χθές έκανα το καθήκον μου ,εσείς που ψηφίζατε την Ν.Δ. που στο καλό ήσασταν ,γιατί προδόσατε την μόνη πατριωτική φωνή του ΣΑΜΑΡΑ που έδινε ελπίδα στην Ελλάδα ,ψηφίσατε χαβαλετζίδικα ,ανεύθυνα τους Μάνους ,δημιουργίες ξανά ,Καμένους ,χρυσαυγίτες μέχρι και την Αλέκα .
    Τώρα μόνος μπροστά στον υπολογιστή μου αναρωτιέμαι (ρε που έμπλεξα )μέχρι και τον Κυριάκο έβγαλαν βουλευτή μαζί με τον Αρούλη .
    Καληνύχτα Ελλάδα τα παιδία παίζειν.
    Ρε Πειραιώτες πάτε καλά αφήσατε τον Φαήλο εκτός Βουλής για την χάρη του Τραγάκη ;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αντάμ Παπαντάμ 07/05/2012 19:53:43

      Eπειδή ψηφίζω στη Β Πειραιά και κατοικώ εκεί, μπορώ να σου απαντήσω:
      1. Ο Τραγάκης, λόγω ρουσφετιών, έχει αναδειχθεί στον αρχικομματάρχη της ΝΔ στην περιοχή. Δεινόσαυρος τοπικής εμβέλειας.
      2. Η Β Πειραιά εμφάνισε πανελλαδικά τα υψηλότερα ποσοστά στη ΧΑ, με εξαίρεση την Κορινθία νομίζω. Σχεδόν όσες ψήφους πήρε η ΝΔ, πήρε η ΧΑ! Πολύ απλά, οι γριές και οι γέροι δεξιοί στη Β Πειραιά ψήφισαν ΝΔ και Τραγάκη, οι νέοι δεξιοί στην ίδια περιοχή ψήφισαν ΧΑ. Υπήρξαν και εξαιρέσεις (εγώ ψήφισα ΝΔ και Φαήλο), αλλά μιλάω για τον κανόνα. Στο γυμναστήριο που πηγαίνω η ΧΑ έχει πολλές συμπάθειες. Και εδώ που τα λέμε, έτσι ξεκουμπίστηκαν κάτι βρωμιάρηδες Πακιστανοί που έρχονταν 5-5 να γυμναστούν (ή να κάνουν μπανιστήρι....). Το ξέρω ότι γίνομαι μακιαβελλικός, αλλά τι να κάνουμε...

  31. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 07/05/2012 18:33:43

    ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΕΧΟΥΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΨΗΦΩΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ .ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕ ΛΙΣΤΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ .

  32. Kommenos avatar
    Kommenos 07/05/2012 19:27:55

    Να φέρουν πίσω τη Ντόρα και το Μάνο (και στους δικούς τους), να καθοριστεί η σειρά τους σε εκλόγιμη θέση, έτσι ώστε με τις επόμενες εκλογές με λίστα να πάρει μεγαλύτερο ποσοστό η Ν.Δ.

    Διαφορετικά, μπορεί να έρθει πρώτο κόμμα ο Τσίπρας και να πάρει και τις 50 έδρες bonus (που παίρνει το πρώτο κόμμα).

  33. Γιάννης Π. avatar
    Γιάννης Π. 07/05/2012 19:36:46

    Σε αυτή την μη ανανέωση ευθύνες έχει και το κομμα που δεν προνόησε για έγκαιρη κατάρτιση ψηφοδελτίων, με εσωκομματική συμμετοχή των μελών της παραταξης κατά ένα ποσοστό στην επιλογή των υποψηφίων που θα εκπροσωπήσουν την παράταξη.

    Οι νέοι υποψήφιοι καταδικάστηκαν στην αφάνεια αφού είχαν ελάχιστο χρόνο να εμφανιστούν και να τους γνωρίσει ο κόσμος. Κι όσοι είχαν την ενδεδειγμένη προβολή ως "προεδρικοί", δεν τους ήξερε ο περιπτεράς της γειτονιάς τους, αφού η προεκλογική περιοδος γίνεται στο δρόμο κι οχι στο πληκτρολόγιο ή σε κάποιο γραφείο...

  34. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 07/05/2012 19:45:12

    Σε όσους θρηνούν για την απώλεια του Φαήλου Κρανιδιώτη θα ήθελα να τους επισημάνω κάτι απείρως σοβαρότερο που μπορεί και να απαλύνει τον πόνο τους: Το ότι η παρουσία του στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στη Β Πειραιά δεν βοήθησε καθόλου το κόμμα και συνετέλεσε μεταξύ άλλων στο να φέρει τη ΝΔ από το 23% και τις 42.978 χιλ ψήφους, στο 9,77%, στις 17.661 ψήφους και στην τέταρτη θέση ελάχιστα πάνω από τη ΧΑ. Με τέτοιες επιδόσεις μήπως να το ξανασκεφτείτε λίγο;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ τηλέμαχος αναγνώστου 09/05/2012 11:35:46

      Δηλαδή, σύντροφε, ισχυρίζεστε ότι άνευ Φαήλου θα πήγαινε καλύτερα στην Β' Πειραιώς η ΝΔ, και τους ψηφοφόρους τους χάλασε ο Φαήλος ε; Εγώ λέω, πάλι καλά που βρέθηκε κι αυτός.

  35. Δεξιός Ψάλτης avatar
    Δεξιός Ψάλτης 07/05/2012 20:14:06

    ΄΄Το της πόλεως ήθος ομοιούται τοις άρχουσιν΄΄ (Ισοκράτης)
    Αύτους ξέρετε αυτούς εμπιστεύεστε αγαπητοί νεοδημοκράτες;Αυτούς αξίζετε!!!!!
    Είδα την ψήφο κατά ηλικιακή ομάδα και τρόμαξα. Πρώτη επιλογή η ΝΔ ξέρετε σε ποιά ηλικία αντιστοιχεί; 55+. Ειλικρινά τρόμαξα.Αναρωτήθηκα μήπως η επιλογή μου να έχω ως πρώτη και μοναδική επιλογή τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά αυτομάτως με εντάσσει ψυχικά σε αυτό το γκρουπ.Όταν δε είδα και ποιοί εκλέγονται από τη ΝΔ σε όλη την Ελλάδα αλλά κυρίως στην Αθήνα και τον Πειραιά βεβαιώθηκα πλέον. Ξεκινήσαμε να φτίαξουμε μια νέα Ελλάδα και οι υπόλοιποι έβγαλαν βουλευτές αυτούς που έβγαλαν.ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟΥΒΛΑ ΑΠΟ ΑΧΥΡΟ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ.
    Πάκης,Πιπιλή,Βούλτεψη,Τραγάκης,Νάκος κτλ,κτλ..
    Αρε λούρος που χρειάζεται..(για όσους δεν ξέρουν το λούρο, βάλτε το ξύλο στη θέση του)
    Να σας κυβερνήσει τώρα ο Αλέξης,ο Στρατούλης,η Ρεπούση, ο Καμμένος και η λοιπή παρέα.Α, και ο Τραγάκης..
    Υ.Γ.
    Φαήλο ,αδερφέ, μήπως να φύγουμε όλοι για τη Λιμνούπολη;Καλύτερα με το Χιούη,το Λιούη και το Ντιούη παρά με όλους τους από πάνω. Μη στεναχωρηθείς.Ψηλά το πράσινο μπερέ αδερφέ.

  36. Σικελιανος avatar
    Σικελιανος 07/05/2012 20:33:22

    γνωριζω ολοκληρη οικογενεια (6 ατομα γονεις, παππους και 3 παιδια) που ομαδικα στην α Αθηνων ψηφισαν Πακη επειδη υποσχεθηκε διορισμο για ενα απο τα παιδια... τι να λεμε τωρα.... εχει καταντησει αηδια αυτο το πραγμα...

  37. Παραδοσιακός Νεοδημοκράτης avatar
    Παραδοσιακός Νεοδημοκράτης 07/05/2012 21:01:51

    ...καλά ακομα και τα κουμμουνια της Αλεκας ειναι πιο ανανεωτικά απο τους κλασσικούς κολλημένους που ακομα ψηφίζουν το γιο του Μητσοτάκη και του Βαρβιτσιώτη...αυτοι αν μπορούσαν θα ψηφιζαν και Ντόρα

  38. Γιάννης Νικολάου avatar
    Γιάννης Νικολάου 08/05/2012 00:46:05

    ... όποιος ανακατεύεται με τα μνημόνια τον τρώνε οι μαύρες κάλπες...
    άντε τώρα να κάνεις ανανέωση με Άρη και Κυριάκο και να χτυπήσεις τη διαπλοκή με Ψυχάρη...

  39. Γιαννης Ν. avatar
    Γιαννης Ν. 08/05/2012 00:54:30

    ... όποιος ανακατεύεται με τα μνημόνια τον τρώνε οι μαύρες κάλπες...

  40. Kostas Mavroskoufis avatar
    Kostas Mavroskoufis 08/05/2012 15:53:23

    Το είχα γράψει στον τοίχο του Φαήλου...
    "Με την επιλογή ως υποψηφίου στην Θράκη του τυπου που στο Facebook είναι σε όλα τα ακραιφνώς Τουρκικά Γκρουπς που υμνούν τον Κεμάλ, με σημαίες Γκρίζων Λύκων κλπ κλπ και τους Βαρβιτσώτη, Χατζηδάκη, Σπηλιωτόπουλο, Χατζηδάκη, Παυλόπουλο θα πάμε να κάνουμε την ρήξη και την διαφορά????
    ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΟΤΕ....
    Απλά πράγματα!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.