04/12/2009 18:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι ΑΠΕ και η πράσινη αναπτυξιακή μπαρουφολογία



Δεν πρόκειται και δεν μπορώ να σταματήσω, εγώ, την αναπτυξιακή πρασινολογία, ειδικά τις ανεμογεννήτριες. Μπίζνα συγκεκριμένη, που πηγαίνει από χώρα σε χώρα και ψάχνει για κορόϊδα, και θα αποδειχθεί φιάσκο, όπως τόσα άλλα, αλλά όχι τώρα, σε 5-10 χρόνια. Θα ήθελα όμως τουλάχιστον να ξεκαθαρίσω ορισμένα «περιβαλλοντικά».

 Είχε πει ο Τάκης ο Αθανασόπουλος της ΔΕΗ ότι το CO2 δεν είναι δηλητήριο. Πράγματι, δεν είναι. Το CO2 είναι αυτό που κάνει τα φυτά να μεγαλώνουν. Χωρίς CO2 δεν υπάρχει πουθενά βλάστηση. Το CO2 είναι επίσης στην μπύρα και την κόκα κόλα. Η κόκα κόλα, σας κάνει περισσότερη ζημιά από το CO2 της.

Με αφορμή την Κοπεγχάγη, έδρα της ανεμοδιαπλοκής, βγαίνουν πολλά στην φόρα.

1. Η απάτη των πλούσιων χωρών σε βάρος των φτωχών.

2. Η μερική αμφισβήτηση ότι το ανθρωπογενές CO2 φταίει για κάποια επικίνδυνη υπερθέρμανση.

3. Ότι οι ΑΠΕ δεν πρόκειται ποτέ να λύσουν κανένα μα κανένα πρόβλημα στο θέμα του CO2, για πολύ απλούς λόγους: (α) ποτέ δεν θα παράξουν αρκετή ωφέλιμη ενέργεια και, (β) για να κατασκευαστούν οι ίδιες εκλύεται του κόσμου το CΟ2, ούτως ή άλλως.

 Φόρος CΟ2, αν επιβληθεί, θα μας σπρώξει μακριά από τα συμβατικά καύσιμα (σε βάρος της ανάπτυξης, που, σε καιρό ύφεσης, μου ακούγεται εξαιρετικά χλωμό). Ωστόσο φόρος CO2, θα σπρώξει ακόμα πιο μακριά τις ΑΠΕ, αφού οι ΑΠΕ βασίζονται στο CO2 για να κατασκευαστούν, και το εκλύουν στο φουλ, όταν ΔΕΝ δουλεύουν. Τα έχουμε πει, οι ΑΠΕ είναι η πατερίτσα των πετρελαίων και του αερίου.

 Φόρος CO2, ή, αν το πιστεύετε, το τέλος του πετρελαίου, σημαίνει δύο πράγματα:

(1) εξοικονόμηση και

(2) η κακιά λέξη: πυρηνικά, κατά προτίμηση αυτά που αυτοανακυκλώνουν το καύσιμό τους.

 Τα φοβάστε, το ξέρω. Κάρβουνο; Σας έχουν πει ότι είναι καρκινογόνο. Το ίδιο δεν είναι, ορισμένα προϊόντα καύσης είναι, και τα βαριά μέταλλα στην στάχτη και τα σωματίδια είναι. Το διοξείδιο του θείου κάνει κακό, όπως και τα οξείδια του αζώτου. Θα το πω απλά: Σύγχρονοι λέβητες κάρβουνου με σύγχρονους (και όχι εξεζητημένους) αποθειωτές και φίλτρα, λύνουν το πρόβλημα. Όχι σαν αυτό της Φλώρινας του κου Πασόκ, ξέρει αυτός,  εννοώ σύγχρονα.

 Επειδή στην Ελλάδα, πιστεύουμε τις αυθεντίες, και εγώ δεν είμαι, θα σας πω τι είπαν τρεις αυθεντίες:

 Λέει κάποιος James Hansen που ξέκοψε από τον άλλο μπαρούφα τον Gore:

 Congress may flatter itself that it is saving mankind, but what the Members really want is a cap-and-trade windfall that they can redistribute in the green pork of Mr. Osama’s “new energy economy,” whatever that means…  It is essential that hardened ‘environmentalists’ not be allowed to delay the R&D on 4th generation nuclear power.” (φαίνεται ότι ο δικός μας πιστεύει τον Ομπάμα… τι να κάνουμε…) (δείτε και την http://www.naftemporiki.gr/news/maties.asp)

 “The London Array offshore wind farm will make a crucial contribution to the UK’s renewable energy targets”.  (Είπε ο James Smith, chairman της Shell UK) (Τι είπατε; Shell;) http://www.inference.phy.cam.ac.uk/withouthotair/c10/page_60.shtml

Wind farms will devastate the countryside pointlessly. (James Lovelock) συγγραφέας του «Γαία» (http://www.inference.phy.cam.ac.uk/withouthotair/c4/page_32.shtml)

Κύριε Γ. Παπανδρέου και κυρία Μπιρμπίλη. Είστε σίγουροι ότι δεν πάτε να κάνετε πατάτα που θα σας βρίζουν τα παιδιά σας σε 10-15 χρόνια; Ή σκοπεύετε να μετακομίσετε;

Archaeopteryx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 04/12/2009 18:47:03

    Έχεις την στήριξή μου αρχαίε.

  2. Νίκος avatar
    Νίκος 04/12/2009 18:56:49

    Και απο μενα αρχαιε. καιρος να αποκαλυφθουν οι μπαρουφες.

  3. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 04/12/2009 18:57:04

    Ένας κυκλώπειος σιδεροσωλήνας σαν τους παραπάνω, γράφε σύγχρονη Α/Γ, που τοποθετείται σε φυσικό εξωτερικό περιβάλλον [σε δάσος, σε βουνό] έχει ύψος ουρανοξύστη 30 ορόφων. Χώρια οι φτερωτές.

    Tελευταίο νέο: Ο ΑΛ ΓΚΟΡ ανακάλεσε την παρουσία του στη Σύνοδο της Κοπενχάγης και δεν θα παραστεί για να παρουσιάσει το νέο βιβλίο του για την πράσινη αείπτυξη.

    Το Climategate που ανέδειξαν οι μπλόγκερ σχετικά με τα παραποιημένα επιστημονικά συμπεράσματα για την υπερθέρμανση του πλανήτη [που μπορεί τελικά να είναι και ψύξη], ανάγκασε σε παραίτηση τον πρύτανη του πανεπιστημιακού ιδρύματος του εξωτερικού που πρωταγωνίστησε στην παραποίηση των στοιχείων.

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 04/12/2009 19:01:53

      αείπτυξη=new order morphology of linguistics χαχαχαχα
      O Γκορ δεν πάει γιατί θα του κλέψει την παράσταση ο ηλιοκαμένος.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 04/12/2009 19:04:15

        χα χα χα τώρα γράφοντας άστραψε ξαφνικά η φαεινή ιδέα ...

        • Orestios avatar
          Orestios @ αλλενάκι 04/12/2009 19:17:54

          μ'αρέσει ο όρος γιατί περιγράφει επακριβώς το συμπίλημα της μπαρουφολογίας (στήστε μέταλλα παντού για να πρασινίσουμε και να σωθούμε τάχα) προκαλώντας πολλαπλή βλαπτική επίδραση στην ήδη ευαίσθητη φύση.
          Κατά τον ίδιο τρόπο ο όρος περιγράφει την πολλαπλά βλαπτική σκέψη των πράσινων μεταλλάδων.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 04/12/2009 18:57:37

    Καιρός ήταν, Αρχαίε, να τα γράψεις όλα αυτά που μας έχεις πει κατά καιρούς αποσπασματικά και σε σχόλια, σε ένα μόνον ενιαίο πόνημα για να έχουμε να το δείχνουμε στους ενδιαφερόμενους. Ευχαριστούμε για την προσπάθεια, ας ελπίσουμε ο κόσμος να ενημερωθεί, οι ιθύνοντες να ενημερωθούν, και να σταματήσει το κακό που πάει να γίνει.

    Δεν έχω πάρα πολλές γνώσεις για το θέμα, όμως μέσα μου είμαι αρκετά σίγουρος ότι έχεις δίκιο. Σε ευχαριστούμε.

  5. theo1611 avatar
    theo1611 04/12/2009 19:28:33

    Αρχαίε, Χημικός Μηχανικός είσαι?

    Γράφτους και τα ισοζύγια (αυτά του 2ου Θερμοδυναμικού νόμου - τις πραγματικές εκπομές/αποδόσεις δηλαδή) και κάνα τεχνικοοικονομικό (μια και δεν είμαστε παραγωγοί τεχνολογίας) και βάλτους να κάνουν τους δικούς τους υπολογισμούς, για να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!!!

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ theo1611 04/12/2009 20:24:04

      ήμουν μηχανικός το πάλαι ποτέ... μετά άλλαξα (μεταλλάχτηκα...). Που να γράψω τεχνική ή οικονομική ανάλυση σε σχόλιο... Το παρακάτω site έχει εξαιρετική περίληψη του όλου θέματος, δυστυχώς στα αγγλικά, αλλά έχει και πολλές τεχνικές λεπτομέρειες.

      http://www.withouthotair.com/

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/12/2009 19:36:35

    Κυρίες, κύριοι και factorx, σας ευχαριστώ de profundis. Απλά ελπίζω οι κυβερνόντες να καταλάβουν και να μετριάσουν την ζημιά.

  7. γιωργος avatar
    γιωργος 04/12/2009 19:45:33

    αρχαιε μαζι σου!!!

  8. The methanol economy avatar
    The methanol economy 04/12/2009 19:47:48

    http://en.wikipedia.org/wiki/Methanol_economy

  9. Pro avatar
    Pro 04/12/2009 22:37:14

    Οι μπαρούφες που διάβασα στο post αυτό άλλα και τα σχόλια είναι άνευ προηγουμένου.Λυπάμαι γιατί είμαι φανατικός αναγνώστης του site και ειλικρινά έχω πέσει από τα σύννεφα...κρίμα...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Pro 04/12/2009 22:55:03

      Ενδιαφέρουσα η άποψή σου και περιμένω να ακόυσω κάτι συγκεκριμένο... Τι νομίζεις; Κοιμάμαι;

  10. Αδέσποτη avatar
    Αδέσποτη 04/12/2009 22:46:13

    Aρχαιοπτέρυγα, αισθάνομαι την αγωνία σου και αυτό είναι κακό σημάδι. Μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την πράσινη ανάπτυξη, δηλ. τις ανεμογεννήτριες, τα υπόλοιπα είναι για ξεκάρφωμα. Τώρα θα ρυθμιστούν οι τελευταίες νομοθετικές εκκρεμότητες και από το Πάσχα όταν σταματήσουν οι βροχές θα αρχίσουν το σκάψιμο.

    Όσο για τους κυβερνώντες μην ελπίζεις. Εδώ κάηκε η Πάρνηθα και κόντεψε να καεί και η Αθήνα, για την επαρχία θα ενδιαφερθούν;

    Άσε και τη Μπιρμπίλη στην ησυχία της. Αυτή ένας αχυράνθρωπος είναι. Γιώργο να λες.

    • Le canard avatar
      Le canard @ Αδέσποτη 04/12/2009 22:51:10

      Αδέσποτη, "Γιώργο να λες" ή αμερικανάκια (πρώτος ο Μπούς -ναι ο άνθρωπος των πετρελαιάδων- μίλησε και προμόταρε τις ΑΠΕ) και τη Siemens που κλείνει σχεδόν όλα της τα τμήματα στην Ελλάδα (C4i π.χ. άραγε πως θα λειτουργήσει αυτό το ακριβοπληρωμένο σύστημα της Μαρίας Αντουανέτας- Γιάννας Αγγελοπούλου) και το ρίχνει αποκλειστικά στην ενέργεια και στις Ανανεώσιμες. Ασε που έχει κλείσει το μεγάλο ντίλ με τους Ρώσους (Ροσατομ) για πυρηνικούς σταθμούς ανά τον κόσμο.

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ Le canard 04/12/2009 22:57:52

        Mα τί κάνει σε τόσα ταξίδια o δικός μας; Μόνο για την παγκόσμια ειρήνη τρέχει;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Le canard 04/12/2009 23:02:00

        μα είναι ξεκάθαρο: Οι ΑΠΕ είναι άλλοθι για πετρέλαια και αέρια. Το κάρβουνο είναι φτηνότερο από πετρέλαιο. ή πετρέλαιο + ΑΠΕ. Μόνο αν είσαι κλειδωμενος σε πετρέλαιο και αέριο συζητάς για ΑΠΕ. Αν είχες κάρβουνο, θα γελούσες με την ιδέα. Και φυσικά πυρηνικά αλλά αυτά έχουν άλλη συναισθηματική φόρτιση. Το σύστημα της Μαρίας Αντουανέτας δικαιολογείται ΜΟΝΟ με την ύπαρξη πολλών ΑΠΕ. Σε τελευταία ανάλυση, η Μαρία Αντουανετα, δύο διυληστήρια, ο εισαγωγέας αερίου, οι μέτοχοι της Καθημερινής. Για αυτούς κόπτεται ο ΓΑΠ και η καημένη η υπουργός του. Λες νοιάστηκαν για τον φουκαρά στην Πτολεμαϊδα; αν νοιάζονταν για τον φουκαρά, θα έιχαν βάλει φίλτρα και αποθειωτές, η δεν θα έβαζαν τριτοκοσμικά καζάνια και να παρακαλούν την Lachmeyer να τους βγάλει λάδι αργότερα, μερικοί μερικοί.

        • Le canard avatar
          Le canard @ archaeopteryx 04/12/2009 23:09:48

          archaeopteryx ξέχασες τον ΔΟΛ, με τον κύριο Νέζη (επι πασοκ δ.σύμβουλο της ΔΕΗ) παρακαλώ

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ archaeopteryx 04/12/2009 23:14:07

          «μπουμπούκι» όπως θα έλεγε και ο ...Τράγκας.

        • anendotos avatar
          anendotos @ archaeopteryx 05/12/2009 11:06:50

          Ξεχάσατε και τον ΔΟΛ (μαζί με τις παραφυάδες του) και τα τσιράκια του στην κυβέρνηση του Γιωργάκη.
          ΓΕΚ, ΤΕΡΝΑ, μας λέει τίποτε;

        • Y. avatar
          Y. @ archaeopteryx 05/12/2009 11:27:16

          Γιατί, ο κουφός πίσω πήγαινε? Στη κυβέρνηση του ΚΚ.

      • PARSIFAL avatar
        PARSIFAL @ Le canard 05/12/2009 00:26:11

        Γιατ΄πι σ'αρέσει το αμάλγαμα ? Γιατί μπερδεύεις τις Α/Γ και την οντως μπαρούφα της πράσινης ενέργειας με το C4I ?
        Την μεγαλύτερη ζημιά σε αυτήν την χώρα την κάνουν οι "πολιτικές αναλύσεις" τέτοιου τύπου. Ασε το Αρχαίο που το ξεκίνησε να τεκμηριώσεικαι εάν μπορείς να συμβάλλεις, οχι σλόγκαν και χιλιοειπομένες μπούρδες περί Siemens και C4I !

  11. trochalos avatar
    trochalos 04/12/2009 23:39:41

    ΦΑΚΤΟΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ
    Ακούσε τι μου είπε φίλος από τον Καναδά,πολύ σοβαρός και γνώστης του είδους.
    Λοιπον ο κύριος αυτός μου είπε ότι η μεγαλύτερη εταιρεία που κατασκεεάζει φωτογεννητριες και συστήματα εναλλακτικών πηγών ενεργείας,στην Αμερική ανήκει στην αδελφή της μαμάς του Γιωργάκη
    Πες μας τι παίζει με αυτά τα εναλλακτικά και αν είναι αλήθεια αυτό.

  12. Giorgos_T avatar
    Giorgos_T 05/12/2009 00:02:47

    ;

  13. Κανένας avatar
    Κανένας 05/12/2009 02:15:13

    Αρχαίε, απλά έγραψες.... Συμφωνώ κατά 1000% μαζί σου. (Απλά να πω ότι είμαι μηχανικός περιβάλλοντος, και ότι το ζήτημα αυτό το έχω μελετήσει αρκετά). Έθεσες το πρόβλημα στην σωστή του βάση.
    Αλλά εγώ θα ήθελα να θέσω και μια άλλη διάσταση των πράσινων αλόγων.... εεε sorry της πράσινης ανάπτυξης ήθελα να πω. Όταν ανέλαβε ο νέος υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, μελέτησε, λοιπόν, το μέτρο της απόσυρσης των αυτοκινήτων (της προηγούμενης κυβέρνησης) και αποφάσισε ότι είναι ακριβό μέτρο για την Ελλάδα, αφού δεν έχουμε εγχώρια βιομηχανία αυτοκινήτων. Συνεπώς θα πρέπει να γίνουν εισαγωγές από άλλα κράτη για να καλυφτεί η ζήτηση εδώ. Και μάλιστα ανέφερε και ένα ενδεικτικό κόστος της τάξης των 400 εκ. ευρώ. Σωστό σκεπτικό. Η Ελλάδα θα αναγκαζόταν να ξοδέψει από τα συναλλαγματικά αποθέματικά για να εισάγει αυτοκίνητα που δεν εκτελωνίζονται σε ευρώ. Οπότε τα οφέλη είναι δυσανάλογα με το κόστος. Καμία αντίρρηση και συμφωνώ μαζί του. Όμως γιατί δεν λένε το ίδιο και για την πράσινη ενέργεια? Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν εταιρίες κατασκευής ανεμογεννητριών ούτε βεβαία εταιρίες κατασκευής φωτοβολταικών. Τις ανεμογεννήτριες θα τις εισάγουμε κατά κύριο λόγο από Γερμανία και τα φωτοβολταικά από ιαπωνία καθότι αυτές οι χώρες είναι πρωτοπόρες στους τομείς αυτούς. Γιατί λοιπόν, αντί να ξοδέψουμε άπειρα χρήματα να εισάγουμε τις ανεμογεννήτριες να μην σκεφτούν την λύση της απευθείας διακρατικής συμφωνίας? Π.χ. Πάει ο Γιώργος στην Μέρκελ και τις λέει: Λοιπόν, πες μου πόσα θέλεις να σου σκάσω σε μετρητά (παράλληλα με την αγορά 3-4 φρεγατών και μερικών αρμάτων μάχης για να είναι πιο πειστικός) ώστε να τα δώσεις σε επιδοτήσεις στις γερμανικές εταιρίες που κατασκευάζουν ανεμογεννήτριες και να τις πείσεις να έρθουν να φτιάξουν εργοστάσια στην Ελλάδα ώστε να μου φέρουν την τεχνολογία και την τεχνογνωσία για να καρφώσω μια ανεμογεννήτρια σε κάτι σημείο της χώρας μου??? 1 δις ευρώ??? 2 δις ευρώ?? Πες πόσα, να σου κόψω μια επιταγή! (:P)

    Τα οφέλη, με μία τέτοια κίνηση θα ήταν τεράστια:
    1) Βελτιώνουμε τις σχέσεις με την Γερμανία που μας έχει στην μπούκα του κανονιού
    2) Φέρνουμε τεχνολογία και τεχνογνωσία στην Ελλάδα που δεν υπάρχει τώρα
    3) Και το κυριότερο, όταν θα έρθουν αυτές οι εταιρίες να φτιάξουν εργοστάσια παραγωγής τέτοιου εξοπλισμού, θα ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και έτσι ταυτόχρονα αντιμετωπίζεις και ένα άλλο φλέγον ζήτημα, αυτό της ΑΝΕΡΓΙΑΣ
    Αντι λοιπον να πληρώσουμε 2 δις ευρώ και να πάρουμε μερικές ανεμογεννήτριες, πληρώνουμε 2 δις και τους ζητάμε να έρθουν εδώ να τις φτιάξουν για να βάλουμε σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Και αν θέλετε, πάει και πιο πέρα το ζήτημα… Με την κατάλληλη συμφωνία, αναλαμβάνεις να πουλάς και να εξάγεις τέτοιο εξοπλισμό στην περιοχή μας (Βαλκάνια, Τουρκία, Μέση Ανατολή, Βόρια Αφρική)….

    Γίνεται???? Άραγε από το Μαξίμου, θα το βλέπουν αυτό το site να παίρνουν ιδέες? Ή μονο με το facebook (βλέπε Κουτούπης) ασχολούνται ?

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Κανένας 05/12/2009 07:54:04

      @κανένας,

      έχουν γίνει κάτι κρούσεις, μία νομίζω από την Vestas, να κάνει ακριβώς αυτό, δηλαδή να συναρμολογεί (ή να κατασκευάζει) Α/Γ εδώ, αλλά έθεσε σαν όρο να της δώσουν εγκατεστημένη ισχύ δεν ξέρω πόσα ΜW (πολλά είπε αλλά δεν θυμάμαι 1000, 2000; Μην τρομάζεις, δεν θα έχουμε πλεόνασμα ρεύματος, γιατί δεν φυσάει παντού και πάντα) Ωστόσο κάθε MW είναι 6 στρέμματα περίπου και 100 μέρα ύψος οδοντογλυφίδα.

      Σημειωτέον, στην Αγγλία η Vestas, έκανε κάτι τέτοιο, έβαλε Α/Γ όπου μπόρεσε μέχρι που ξεσηκώθηκε ο κόσμος (έτσι μαζεύτηκαν και όλα τα αρνητικά για τις Α/Γ), και η Vestas απελυσε 1900 άτομα και ψάχνει αλλού. Και στις ΗΠΑ και εδώ. Αυτό είναι που λέω «ψάχνει για κορόϊδα».

      έχω επίσης ακούσει ότι ψάχνονται ελληνικές εταιρίες να γίνουν υπεργολάβοι σε τέτοιες δουλειές, αλλά μην νομίζεις ότι ή χώρα έχει την βιομηχανική υποδομή για έλικες ή καμπυλωτά ελάσματα ή τέτοια. Εξ ου και ο κυνισμός περί απασχόλησης χωματουργών και μπεταζτήδων. Αυτά βασικά ξέρουμε.

      θα φύγω από το κυρίως θέμα γιατί δεν είναι περιβαλλοντικό το πρόβλημα, ουτε καν ενεργειακό, σε αυτήν την φάση. Σε ατή την φάση είναι θέμα απασχόλησης, απορρόφηση παγίων εξόδων και διατήρησης εν ζωή αυτών των δανέζικων και γερμανικών εταιριών. Χώρια τα συμφέροντα των πετρελαιάδων και των κρατικοδίαιτων μεταπραττών. Αν δεις την λίστα της ΡΑΕ, θα γελάς (ή θα κλαίς). Αν χρειαζόμαστε ενέργεια θα βάζαμε το προφανές (λιθάνθρακα) και αν μας έννοιαζε το περιβάλλον θα βάζαμε φίλτρα και αποθειωτές στην Πτολεμαϊδα, την Φλώρινα, την Μεγαλόπολη κλπ.

      • Nick avatar
        Nick @ archaeopteryx 05/12/2009 11:02:45

        Ναι, κάπου είχα διαβάσει ότι η Vestas θα έφτιαχνε εργοστάσιο συναρμολόγησης με την προϋπόθεση να υπάρχει εγκατεστημένη ισχύ (κάπου 2000).

        Πάντως όλη αυτή η μπαρουφολογία με την "πράσινη ανάπτυξη" μου θυμίζει τη φούσκα των χρηματοοικονομικών παραγώγων...

  14. Νίκος avatar
    Νίκος 05/12/2009 10:41:14

    "ελπίζω οι κυβερνόντες να καταλάβουν και να μετριάσουν την ζημιά" .

    Αρχαιε, αμφιβαλλω. Τους απασχολει μονο η επικοινωνια των ειδωλων τους, οχι η λυση των προβληματων. Πως τεκμηριωνεται; Ε, μα θα αλλαζαν,και γοργα το προτυπο αναπτυξης της χωρας με πρωτο μελημα την αποκεντρωση απο το βρωμερον αστυ. Διαβαστε τον σημερινο Κοσμο του Επενδυτη για το τι υποφερουν οι Μακεδονες, και γενικα οι βορειοελλαδιτες επιχειρηματιες για να κανουν τη δουλεια τους. Η Θεσσαλονικη που ειναι γεωστραηγικα σπουδιαοτερη απο την Αθηνα ειναι απολυτως παραμελημενη. Αυτος ειναι ο ορισμος της η κατωελλαδικης ανικανοτητας και αβελτηριας. Κοινως, ας οψονται οι χαμουτζηδες.

  15. Νίκος avatar
    Νίκος 05/12/2009 11:50:46

    Παντως ειναι σατανικοι:
    Πρωτα διαμορφωνουν την "κοινη γνωμη" υπερ των με διαφορες μεθοδους, π.χ. παραπληροφορηση, ψεμματα, λασπολογια εναντιον εναντιων, καταστροφολογια, στρατολογηση "προοδευτικων" και "συντηρητικων" με αξιοπιστια, και μετα περνουν στην πρακτικη εφαρμογη.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Νίκος 05/12/2009 14:06:18

      αν δείτε τα δημοφιλή και διεθνή sites, δημοσιογραφικά και μη, η ενορχήστρωση, είναι από τις 7 αδερφές (τις 5 που έχουν μείνει: Shell, BP, Amoco κλπ). Και φυσικά Siemens που πέρυσι έδειχνε πράσινους λόφους, και φέτος αχανείς θάλασσες με Α/Γ. Στην πράξη, πάνε σε μιά χώρα, βάζουν, βάζουν μέχρι να ξεσηκωθούν οι ιθαγενείς, (Σκωτία) και μετά φεύγουν και πάνε αλλού.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Νίκος 05/12/2009 15:16:43

      Δεν θα ξεχάσω ότι για κάμποσα χρόνια το Star Channel έδειχνε μεταξύ διαφημίσεων και προγράμματος ένα τρέηλερ με έναν τύπο να κάνει το ζογκλέρ με κορίνες και στο βάθος ανεμογεννήτριες να γυρίζουν σε ένα υπέροχο πράσινο φόντο!

      Δείτε επίσης και μια εικόνα ανεμογεννήτριας που γυρίζει όπως βγαίνεις από το μετρό στη στάση Φιξ όπως έρχεσαι από Σύνταγμα. Προσπαθούν να μας κάνουν να το συνηθίσουμε

  16. desmo avatar
    desmo 05/12/2009 22:35:13

    σε κάθε περίπτωση δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για την πράσινη ανάπτυξη διότι απλούστατα η σημερινή κυβέρνηση έχει ήδη σπείρει το σπόρο της καταστροφής οποιασδήποτε ανάπτυξης, όχι μόνο της πράσινης. Όποιος παρακολούθησε την ημερίδα για το περιβαλλοντικό έγκλημα(!) θα καταλάβαινε ότι μέσα στο πλαίσιο της διαφάνειας κλπ. η παιδική χαρά-ηγεσία του ΥΠΕΚΑ αναμένει συναίνεση και ανοιχτό διάλογο με τις διάφορες ΜΚΟ με τις γνωστές τους (αμιγώς...) οικολογικές ανησυχίες. Ένα ακρώς ουτοπικό σενάριο αφού όλες οι τοπικές ΜΚΟ δεν θέλουν οποιασδήποτε φύσης ανάπτυξη...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ desmo 06/12/2009 00:17:57

      μπά, μερικές MKO τα πιάνουν (τι μερικές; Ολες!). Και ειδικά τα ελληνικά τους παραρτήματα. Θα δεις φάλαινες και αρκούδες να παρακαλούν να μην θερμανθεί ο πλανήτης, θα δεις φώκιες και τζιτζίκια να κλαίνε να μην ανέβει το CO2... θα δεις μωρά 22 ετών να σκούζουν να μην αυξηθεί ο καρκίνος από το κάρβουνο.. Το έχουμε δει το ποίημα στην Αγγλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία...

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ archaeopteryx 06/12/2009 00:21:57

        archaeopteryx
        Ξέχασες τα βατράχια που θα πνιγούν από την άνοδο της στάθμης των υδάτων.
        Και τις καμήλες στην έρημο που θα σκάσουν απο τη ζέστη.

  17. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 06/12/2009 02:09:12

    αυτό με την αποθήκευση του υδρογόνου μάλλον είναι άλλα κόλπα....
    http://www.isotimia.gr/default.asp?pid=24&ct=13&artid=79089

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 06/12/2009 02:18:05

      γράφει συγκεκριμένα:
      Το κλειδί για τη «Νέα Κοινωνική Ευρώπη» είναι η διανομή της ενέργειας («distributing energy»), εξήγησε ο κ. Ρίφκιν. Όπως συμβαίνει με τη διανομή της πληροφορίας μέσω του Διαδικτύου και την επικοινωνία που πλέον τρέχει με «ταχύτητες του φωτός», έτσι ακριβώς πρέπει να διαχέεται και η ενέργεια.
      Για να γίνει αυτό, πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και στην κατασκευή κτιρίων όπου θα αποθηκεύουν την ενέργεια με τη μορφή υδρογόνου και θα διανέμεται μέσω έξυπνων «μικρών» δικτυώσεων. Όταν συμβεί αυτό, θα περάσουμε στην εποχή του «μετά άνθρακα», κατέληξε ο Τζέρεμι Ρίφκιν.

      Καθώς φαίνεται όσο και να αντισταθούμε το παίγνιο των ΑΠΕ είναι και πολυποίκιλο και προσελκύει κάποιους επενδυτές που δεν μπορείς να τους αγνοήσεις (ΜΙG, Μυτιληναίος)

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ B.K.Σ. 06/12/2009 08:10:17

      η MIG (Μαρφιν κλπ) ανακοίνωσε συνεργσία με την Veolia. Η Veolia θέλει τα νερά, τα βουνά και τσα νησιά (φαντάζεται μερικές χιλιάδες ανεμογενήτριες).

      Αυτά που λέει ο Τζέρεμι Ριφκιν για μετά άνθρακα έποχή είναι 200 χρόνια από τώρα. Οι Α/Γ της Veolia θα έχουν σαπίσει σε 15-20 χρόνια (και σιγά μην «αποκαταστήσουν το περιβάλλον»)

      Κάπου είδα επίσης να λεει η Κυβέρνηση ότι δεν θα αυξηθεί το τέλος υπέρ ΑΠΕ (διαβάζουν τα πουλάκια μου). Ενας τρόπος να μην αυξηθεί το τέλος υπερ ΑΠΕ είναι να τους χαρίσεις δημόσιες γαίες. Επειδή είμαι συνιοδικτήτης των δημοσίων γαιών, παρακαλώ να ερωτηθώ.

      Ο Μυτιληναίος είναι αποδεδειγμένος κρατικοδίαιτος. Και φυσικά, ο ΜΙG μπορεί αύριο να έχει γεμίσει τα blogs με μπανεράκια με Α/Γ και τι καλές που είναι. Ούτε οι νόμοι της φυσικής, ούτε το ένα και ένα κάνει 2 αλλάζει. Δίνουμε γη, για να έχουν δουλειά οι Γερμανοδανοί και την ησυχία τους ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗΣ MIG.

      • B.K.Σ. avatar
        B.K.Σ. @ archaeopteryx 06/12/2009 15:11:55

        μ΄ εξοργίζει αυτό το μίζερο επενδυτικό παίγνιο το σύμφωνο με τις τάσεις του συρμού. Οι πραγματικά πρωτοπόροι επιχειρηματίες ήταν αυτοί που διείδαν και επένδυσαν στο μέλλον -και το μέλλον μας πλέον για να υπάρχει έχει συγκεκριμένες επιλογές.....
        όταν πριν από είκοσι χρόνια τολμούσα να θέσω σε φιλικές συζητήσεις το θέμα της καταστροφής του περιβάλλοντος, με κοιτούσαν ως εξωγηϊνοι οι συνομιλητές. Τώρα έχει γίνει καραμέλλα και μάθημα στο βιβλίο και αρμοδιότητα του δήμου. Είμαι από τους τυχερούς που μεγάλωσαν σε υγιή -με την έννοια των διαθέσιμων αγαθών, ήτοι της φτώχειας- αγροτικό περιβάλλον και θυμάμαι πως όλα ανακυκλώνονταν, ακόμα και οι τσίγκινοι τενεκέδες της φέτας γινόντουσαν γλάστρες. Το πρόβλημα ενέσκηψε με τον ερχομό της υγρής χλωρίνης και του πλαστικού της μπουκαλιού, μέχρι τότε όλα πλενόντουσαν με πράσινο και άσπρο σαπούνι και μετά ήρθε το τάιντ αλλά κι αυτό σε χάρτινη συσκευασία και καιγότανε. Θυμάμαι τον προβληματισμό των μανάδων τί να κάνουν με αυτό το πράσινο λοιωμένο σίχαμα που και να το θάψουν το ξαναβρίσκαν μπροστά τους στον σκάλο της άνοιξης. Και μετά ήρθαν οι κάδοι......

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ B.K.Σ. 06/12/2009 15:16:36

          όπως τα λες, ακριβώς...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.