#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/05/2012 20:22
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οικουμενική χωρίς ΣΥΡΙΖΑ θα είναι χαρακίρι για τη ΝΔ!



Οικουμενική κυβέρνηση με χρονικό ορίζοντα το 2014 πρότεινε ο Πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης. Πρόταση την οποία έσπευσε να υιοθετήσει και ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Βαγγέλης Βενιζέλος.

Βέβαια, για να έχει πιθανότητες ..επιβίωσης ένα τέτοιο σχήμα προϋποθέτει απαραιτήτως και τη συμμετοχή της Νέας Δημοκρατίας γιατί διαφορετικά δεν...βγαίνουν τα κουκιά!

Σύμφωνα με πληροφορίες Κουβέλης και ΠΑΣΟΚ θα ήταν πρόθυμοι να δεχτούν για πρωθυπουργό ακόμα και στέλεχος προερχόμενο από τη ΝΔ  με προτίμηση τους δυο αντιπροέδρους της!

Την ιδέα φαίνεται ό,τι προωθούν παρασκηνιακά και γνωστά συγκροτήματα που έχουν ...προσβάσεις στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, υπό την προεδρία του οποίου αναμένεται να ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις.

Προς τούτο, έχει ενδιαφέρον η δημοσκόπηση της εταιρείας MARC η οποία ως γνωστόν συνεργάζεται με το «ΕΘΝΟΣ» και δείχνει τον ΣΥΡΙΖΑ να προηγείται με 27%, τη ΝΔ να ακολουθεί με 20%, το ΠΑΣΟΚ να καταρρέει στο 10%, τους ΑΝΕΛ στο 10% και τη ΔΗΜΑΡ στο 4.5%

Γνώμη μας είναι ό,τι η  συμμετοχή της ΝΔ σε οποιοδήποτε κυβερνητικό σχήμα που αφήνει εκτός ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, θα αποτελέσει χαρακίρι για τη Νέα Δημοκρατία.

Οι λόγοι είναι αυτονόητοι.  ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ που έδρεψαν τις δάφνες του λαϊκισμού, θα ενισχυθούν ακόμα περισσότερο.

Κοντά σ’ αυτά ήρθε και η επιστολή του Αλέξη Τσίπρα προς την ΕΕ  από την οποία απουσιάζει η ...καταγγελία του Μνημονίου!

Ποιά είναι η πρότασή μας: Οικουμενική με τη συμμετοχή όλων  εκτός ΚΚΕ και Χρυσής Αυγής. Διαφορετικά ο καθένας να αναλάβει τις ευθύνες του.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. coyote avatar
    coyote 10/05/2012 20:25:06

    ..Να και ενας με το κεφαλι του βιδωμενο σωστα στον λαιμο του.ΑΜΗΝ

  2. tak avatar
    tak 10/05/2012 20:26:56

    Αντώνιε ούτε σαν σκέψη στο μυαλό σου! Ο Τσίπρας δεν είναι σαν κάτι άλλους Ηπειρώτες που ξέρεις, δεν έχει μπέσα...

    • airman avatar
      airman @ tak 10/05/2012 20:40:57

      ''Καθαροί'' Ηπειρώτες είναι μόνο οι ''βουνίσιοι''. Ο Τσίπρας έλκει καταγωγή από την Άρτα.

      • tak avatar
        tak @ airman 10/05/2012 20:46:57

        Μη το ψάχνεις! Βουνίσιος είναι κι αυτός... Συνεπώς airman άσε τα κόλπα!

        • juliet avatar
          juliet @ tak 10/05/2012 20:59:15

          Tελικά μας βγήκατε πολύ παιχνιδιάρηδες ...εννοώ τους Ηπειρώτες .

          • tak avatar
            tak @ juliet 10/05/2012 21:11:21

            Έτσι είναι! Το υψόμετρο ξελαμπικάρει το μυαλό!

      • artemis avatar
        artemis @ airman 10/05/2012 20:58:41

        ο τσίπρας ελκει καταγωγή απο τα Τσουμερκα απο το Αθαμάνιο Αρτας, υψόμετρο 756 μέτρα

  3. Διογένης avatar
    Διογένης 10/05/2012 20:28:55

    Μα... να αφήσει τη χώρα να βγει από το ευρώ;! Τέτοια καταστροφή; Να μην δείξει υπευθυνότητα; Τσ τσ τσ. Τέτοια ανευθυνότητα!

    Μεταξύ μας: Και με τον ΣΥΡΙΖΑ να γίνει η οικουμενική, πάλι χαρακίρι είναι. Απλώς θα κάνουν το χαρακίρι μαζί με τον ΣΥΡΙΖΑ. Τα κόμματα της οικουμενικής θα βρουν 15-20% όλα μαζί στις επόμενες εκλογές (και πολύ λέω) και ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ θα βγουν από πάνω.

    Καταλάβετέ το: Όσοι ακουμπάνε τα Μνημόνια καταστρέφονται. Δεν φταίει η οικουμενική, φταίει η στήριξη του Μνημονίου. "Για το ευρώ", έστω.

    Δεν θέλει ο κόσμος το Μνημόνιο, έστω και αν αυτό σημαίνει όχι στο ευρώ. Καταλάβετέ το.

    • S.P. avatar
      S.P. @ Διογένης 10/05/2012 20:43:45

      Έχετε δίκιο, αλλά μέχρι που θα πάει αυτό;
      Θα σχηματίσουν κυβέρνηση κάποια στιγμή οι αντιμνημονιακοί και τότε θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου. Ή κάνω λάθο;:: Έξοδος από ευρωζώνη, εξαθλίωση, εθνικοί κίνδυνοι.
      Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. Ας όψεται το πολιτκό προσωπικό των τελευταίων 30 ετών και ο λαός που τους στήριξε στο σύστημα ψήφος δι' αντιπαροχής!

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ S.P. 10/05/2012 20:52:14

        Κάποτε αγαπητέ χύναμε το αίμα μας για την πατρίδα.

        Σήμερα θα πρέπει απλώς να ξεχάσουμε την ευημερία μας. Δε χάλασε κι ο κόσμος...

        Δες και το σχόλιό μου εδώ:

        http://www.antinews.gr/2012/05/10/160573/#comment-972620

        • S.P. avatar
          S.P. @ Διογένης 10/05/2012 21:14:01

          Σωστά τα γράφετε.
          Πριν από 10min στο γερμανικό κανάλι plus 1, στο tageschau, είδα τον εκπρόσωπο των Linke να λέει στην Βουλή: " Η αντίσταση των Ελλήνων είναι πρότυπο και την βρίσκω σωστή". Τι θα γίνει δεν γνωρίζω.

        • Γεώργιος avatar
          Γεώργιος @ Διογένης 11/05/2012 09:45:59

          Πολύ σωστά τα λες Διογένη. Κάποτε χύναμε το αίμα μας για την ελευθερία της πατρίδας και τώρα φοβόμαστε μη χάσουμε λεφτά και καταθέσεις . Ελευθερία χωρίς θυσίες δε γίνεται.

      • juliet avatar
        juliet @ S.P. 10/05/2012 21:10:26

        S.P
        μετά από δυόμιση χρόνια ,μετά από οικονομική αφαίμαξη σε επαγγελματίες ,σε ότι δικαιούται να πληρωθεί ...μετά από εκβιασμούς θα πάρουμε -δεν θα πάρουμε ,θα πληρώσουμε -δεν θα πληρώσουμε πιστεύεις ότι μπορεί να κρίνει και ν'αποφασίσει σωστά;Χάνει που σημαίνει ότι δεν θέλει να χάσει άρα θα κρίνει με γνώμονα τη τσέπη του.
        Αποφασίζει με μοναδικό σκοπό όχι να λυτρωθεί αλλά να ξεφύγει.
        Αν λυτρωθείς -γλύτωσες .Αν θες όμως να ξεφύγεις δεν είναι σίγουρο ότι γλυτώνεις ....παράταση του τέλους επιδιώκεις.Αν έχεις σκοπό να ανασυνταχτείς σωστά ,αν όμως πάς να την κάνεις με μικρά πηδηματάκια μπορεί να σε φάνε στη γωνία.

        • S.P. avatar
          S.P. @ juliet 10/05/2012 21:17:01

          Juliet Καλησπέρα
          είμαστε σε κρίσιμο σημείο πράγματι.
          Πρέπει να γίνουν ριζικές αλλαγές και στον τρόπο σκέψης των Ελλήνων. Η πλαστή ευημερία παρήλθε ανεπιστρεπτί. Χρειάζεται να ανασκουμπωθούμε, αλλιώς χαθήκαμε.

        • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
          Γιάννης Φαίλτωρ @ juliet 10/05/2012 21:22:30

          Juliet, κοίτα τι έγραφε πολύ κυνικά κάποιος πριν μερικούς αιώνες

          Ο όχλος, παραπλανημένος από απατηλά οφέλη, επιζητεί, συχνά, την καταστροφή του και συγκινείται, εύκολα, από λαμπρές ελπίδες και απερίσκεπτες υποσχέσεις.

          Ο λαός πρώτ’ απ’ όλα, παραπλανημένος από απατηλά αγαθά, επιδιώκει πολλές φορές την αυτοκαταστροφή του προξενώντας ατελεύτητα κινδύνους και καταστροφές στις δημοκρατίες, εκτός αν κάποιος τον οποίο εμπιστεύεται, τον καθοδηγήσει ώστε να αντιληφθεί τι είναι καλό και τι κακό γι’ αυτόν. Όταν πάλι, κατά κακή τύχη, δεν εμπιστεύεται κανέναν, όπως ενίοτε συμβαίνει, επειδή εξαπατήθηκε στο παρελθόν από γεγονότα ή ανθρώπους, τότε αναπόφευκτα σπέρνει τον όλεθρο. Σχετικά μ’ αυτό είπε ο Δάντης: «Ο όχλος συχνά ζητωκραυγάζει για το θάνατό του και το θάνατο της ζωής του». Απ’ αυτή την απροθυμία να εμπιστευτούν οποιονδήποτε, αποτυγχάνουν οι δημοκρατίες να λάβουν σωστές αποφάσεις.

          Σκεφτόμενοι τώρα στο ερώτημα, για ποιά πράγματα είναι εύκολο και ποια δύσκολο να πείσεις κάποιον, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι εκείνο για το οποίο πρέπει να τον πείσεις είναι αυτό που δείχνει, σε πρώτη ματιά, ως σίγουρη ή χαμένη υπόθεση, είτε, πάλι, εκείνο που μπορεί να του φανεί γενναία ή δειλή πράξη. Όταν οι προτάσεις που έχουν τεθεί στην κρίση του λαού δείχνουν να είναι σίγουρες υποθέσεις μολονότι εμπεριέχουν συγκαλλυμένους κινδύνους, ή δείχνουν τολμηρές ενώ υποκρύπτουν την καταστροφή της Δημοκρατίας, θα είναι πάντοτε εύκολο να πείσεις τις μάζες να τις υιοθετήσουν. Κι όμως, θα είναι πάντοτε δύσκολο να πείσεις τις μάζες να υιοθετήσουν μια πορεία που τους φαίνεται άναδρη ή χωρίς ελπίδα, μολονότι περικλείει ασφάλεια και ηρεμία.

          Ισχυρίζομαι λοιπόν ότι ο ευκολότερος τρόπος να καταστραφεί μια δημοκρατία όπου την εξουσία ασκεί ο όχλος, είναι να εμπλακεί σε εγχειρήματα που φαίνονται τολμηρά και γενναία. Διότι αν ο λαός μετράει σε κάτι, τότε πρέπει να τον έχεις μαζί σου, αφού εκείνοι που έχουν αντίθετη γνώμη δε θα μπορέσουν να κάνουν κάτι για να τον σταματήσουν. Αλλά αν αυτό καταστρέφει την πόλη, καταστρέφει συχνότερα εκείνους τους πολίτες που τίθενται επικεφαλής τέτοιων εγχειρημάτων. Διότι ο λαός, θεωρώντας δεδομένη τη νίκη, όταν φτάνει η ήττα δεν τα ρίχνει στη μοίρα ή την ανικανότητα, αλλά στην άγνοια και την κακοκεφαλία του επικεφαλής. Δε βοηθούν μάλιστα κανέναν απ’ αυτούς, ούτε οι νίκες που προηγήθηκαν, αφού τις σβήνουν οι τωρινές συμφορές.

          Νικολό Μακιαβέλλι

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2012 21:54:50

            Καί δυστυχώς πάντα επιβεβαιώνεται.
            Ο Δόν Κιχώτης Σαμαράς κατατροπώνει ανεμόμυλους.
            Άς διαβάσει καί λίγο Μακιαβέλλι καί Θουκυδίδη.
            Παρ' όλα αυτά μού είναι πολύ συμπαθής ο Σαμαράς.
            Ίσως γιατί αντιπαθώ τά οξύνοα συμπεράσματα τού Μακιαβέλλι.
            Μιά φορά ζούμε.
            Μιά-δυό, άντε τρείς επιλογές κάνουμε.

  4. hagan avatar
    hagan 10/05/2012 20:32:00

    Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει τέτοια κυβέρνηση αδέλφια.Ο στόχος είναι να φορτωθεί κάποιος τον μουντζούρη της προσφυγής στην κάλπη.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 10/05/2012 20:33:13

    Καλά, όλοι για τον Τσίπρα δουλεύουν;
    χαχαχαχα

    Είναι τόσο λιμασμένοι για υπουργικό κοστούμι που θα κάνουν κυβέρνηση η οποία θα είναι αυτή που θα ταχυδρομήσει τα εκκαθαριστικά φοροεπιδρομής στην ακίνητη περιουσία, αλλά και σε όλη την περιουσιακή κατάσταση των Ελλήνων.

    Ο Συριζα δεν θα συμμετάσχει, καταγγέλλοντας την σαν "μνημονιακή κυβέρνηση".

    Και αυτό, με δεδομένη την σε σύντομο διάστημα εξαθλίωση ακόμα και των νοικοκυραίων ψηφοφόρων, τόσο βραχυπροθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα θα έχει απήχηση.

    Όχι, ο Τσίπρας δεν πάει για 25%. Πάει για 45%.

    • leleki avatar
      leleki @ Προφήτης 10/05/2012 20:38:40

      Εσύ είσαι πραγματικός Προφήτης.
      Τα λές εδώ και καιρό αλλά στη Συγγρού μοιάζει να έχει μετακομίσει ο Οίκος Κωφών Ελλάδος.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Προφήτης 10/05/2012 20:56:41

      Προφήτη τι χαμπάρια.

      Πως βλέπεις τον πρώτο με τους 50 βουλευτές αβάντζο να καταθέτει τις εντολές σε έξι ώρες και ο τρίτος ταπεινωμένος Βενιζέλος να κάνει παιχνίδι και να σχηματίζει κυβέρνηση;;

      Φειδωλό σε βλέπω στα σχολιά σου για τα αποτελέσματα.

      Στην Συγγρού τι πληρώνουν τσάμπα τους γκαλοπατζήδες να τους υπολογίζουν τα ποσοστά που πέφτουν και έξω και δεν φωνάζουν εμάς να τους τα λέμε που τα προβλέπουμε χωρίς να έχουμε ξάδερφο τον Χορταρέα.

    • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
      ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Προφήτης 10/05/2012 21:35:32

      Ο Αλέξης Τσίπρας πολιτεύεται πιο τίμια και πιο υπεύθυνα από τον Αντώνη Σαμαρά για τη χώρα;

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/05/2012 21:49:44

        Κυπρογένεια

        Ποιο αποφασιστικά σίγουρα κινείται ο Τσίπρας.

        Εδώ που μας έφτασαν θέλει άντερα.

        Για ποια χρεοκοπία μιλάνε και ποιο PSI.

        Για πήγαινε σε μια τράπεζα να ζητήσεις δάνειο;;

        Είχανε υποσχεθεί ότι με την νέα σύμβαση θα ξεκινήσει η ρευστότητα στην αγορά και τα πράγματα πάνε χειρότερα.

        Ο κόσμος βαρέθηκε επί 2,5 χρόνια τις απειλές και τους τρίμηνους εκβιασμούς, το ξεχνούν αυτό όσοι ζουν σε γυάλινο κόσμο.

        Εχει χάσει τον βηματισμό των εξελίξεων ο Σαμαράς είναι στο περιθώριο.

        Εδώ μέσα στην ΝΔ τον αμφισβητούν τι περιμένεις από την κοινωνία.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Προφήτης 10/05/2012 21:36:24

      ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Προφήτης 10/05/2012 21:39:34

      Προφήτη έχεις δίκιο.

      Ο Τσίπρας είχε νά επιλέξει μεταξύ Τσέ Γκουεβάρα, Κάστρο καί Α. Παπανδρέου.

      Ο Τσέ συνέχισε τήν επανάσταση. Ο Τσίπρας όχι.

      Ο Κάστρο έμεινε νά διαχειρισθεί τήν δόξα τής στιγμής καί τήν απαξιωτική μιζέρια τού μέλλοντός της. Ο Τσίπρας έβγαλε πρό καιρού τήν επαναστατική του στολή καί δέν συνάντησε κανένα Τσέ στήν ζούγκλα τής επανάστασης. Προπονείται στό γραφείο του, στό Divani, στό σύνταγμα, εξάρχεια, στά Καφέ καί στίς Ταβέρνες.

      Ο Α. Παπανδρέου είπε όχι σέ όλα. Έφερε τόν λαό στήν εξουσία.
      Ο Τσίπρας ξέρει πόσο ωφελεί τό όχι. Ο λαός στήν εξουσία.

  6. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 10/05/2012 20:37:24

    Ο Καμμένος ήδη έσπευσε να απαντήσει όχι.

    • Εύμηλος avatar
      Εύμηλος @ Κώστας Ροδινός 10/05/2012 21:28:53

      Ο Καμμένος έσπευσε να πει όχι διότι ο ανομολόγητος στόχος του είναι σε πρώτη φάση η Ελλάδα της δραχμής και ακολούθως εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης.
      Οι έτεροι λαοπλάνοι καλαμοκαβαλάρηδες του ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκοντας εκλογές θα επισπεύσουν αυτό που προφητεύουν πολλοί αυτές τις μέρες, δηλαδή την έξοδο της Ελλάδας απ' την Ευρωζώνη και την άτακτη πλέον χρεοκοπία της Χώρας...
      Και στις δυο περιπτώσεις τη στέλνουν στην αγκαλιά του αδημονούντος Σουλτάνου.
      Μακάρι να πέσω έξω στην εκτίμησή μου αυτή αλλά έχω αρκετούς λόγους για να τη θεωρώ πιθανή εξέλιξη. Το παιχνίδι παίζεται με παίκτες κι εκτός ελλαδικής παιδιάς.

  7. Nikos avatar
    Nikos 10/05/2012 20:38:20

    Ανασυγκρότηση της παράταξης τώρα.
    Αυτό είναι το μόνο που πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας.

  8. theo1611 avatar
    theo1611 10/05/2012 20:39:19

    Η διαφορά είναι ότι ο Κουβέλης δεν είναι κωλοτούμπας (μέχρις αποδείξεως του εναντίου). Αυτό που λέει ο ίδιος το εννοεί (τι θα κάνουν οι βουλευτές του όμως είναι άλλο θέμα), ακόμα και αν ο Τσίπρας μπεί (το βλέπω λίγο δύσκολο, γιατί δεν έχει κάνει την απαραίτητη προετοιμασία) και μετά βγεί.

    Ο Κουβέλης μας δείχνει το δρόμο για να αποφύγουμε τον εμφύλιο, που εκόντες-άκοντες υποδαυλίζουν Σαμαράς και Τσίπρας!!!
    ΥΓ: Δεν ψήφισα ούτε Αντώνη, ούτε Βαγγέλη, ούτε Αλέξη, ούτε Φώτη!!! Δεν μπήκα καν στη Βουλή!!!

    • Ted avatar
      Ted @ theo1611 10/05/2012 20:51:45

      Αν θυμάμαι καλά λίγο πριν τις εκλογές δήλωνε πως δεν θα συνεργαστεί με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ...

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ theo1611 10/05/2012 21:06:26

      Αν βάζεις στον ίδιο παρονομαστή τον Σαμαρά (τον άνθρωπο που θυσίασε το προσωπικό του συμφέρον και την προσωπική του φιλοδοξία για το καλό της πατρίδας -έστω κι αν δεχθούμε λάθος εκτίμηση- ) με τον Τσίπρα, (που κορδακίζεται και φαυλατίζει σαν απόλυτα ανεύθυνο άτομο και όταν του δίνεται -κακή τη μοίρα- η ευκαιρία να πραγματοποιήσει τις εξαγγελίες του, καταλαμβάνεται από πανικό και φτύνει το καυτό κάστανο βρίζοντας τη μοίρα του), ήδη κάπου δεν μας τα λές καλά .
      Να που η προπαγάνδα τελικά ...έπιασε τόπο !
      Δυστυχώς !

  9. Mara avatar
    Mara 10/05/2012 20:40:31

    Ούτε κατά διάνοια....
    Μιλάμε για το απόλυτο βατερλώ....

    (ελπίζω να μην αρχίσουμε τίποτα.... "...το κάνουμε για να σώσουμε την χώρα...")

  10. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 20:41:16

    Γραφω και εδω κατι που εχω γραψει και αλλου:
    Ο μπενυ αποδεικνυεται πολυ πονηρος και πολιτικα ευελικτος..
    φοβερο σχεδιο εξευτελισμου της νδ…
    αφου εξευτελισαν την διερευνητικη εντολη της νδ, και την αρνηθηκαν με συνοπτικες διαδικασιες, δημιουργησαν μετα την εντυπωση προωρων εκλογων.. η νδ τεθηκε σε εκλογικη ετοιμοτητα, προσκληση γενικη για συστρατευση, και μετα προκυπτει μια κυβερνηση του 3ου με το 6ο κομμα, και καλουν το πρώτο κομμα να την στηριξει αλλιως χανομαστε!!!!!!!!!!!!!!!!
    Και η νδ βρισκεται και παλι σε κατασταση μπρος γκρεμος και πισω ρεμα : 1) αν πει οχι, θα την πουνε οτι συρει τη χωρα σε εκλογες!!
    2) Αν πει ναι, θα ειναι κομπαρσος μιας νεας κυβερνησης του πασοκ!!!
    Απιθανη εξελιξη.. τραγικη…
    ο δε βενιζελος ειναι ετοιμος να συνεχισει να κυβερνα απ’ το παρασκηνιο..
    και μην τσιμπατε με τον ορο οικουμενικη..
    αυτος ο ορος ειναι για να τσιμπησουν οι χαζοι της νδ..
    θα πουνε ναι, ο συριζα σιγουρα οχι, και μετα θα πει ο πονηρος ο μπενι στη νδ: ελατε βρε, αφου δεν χρειαζομαστε τον συριζα, παμε οι τρεις μας να κυβερνησουμε με πρωθυπουργο (τυπικο) τον κουβελη (και ουσιαστικο εμενα)…να, θα βαλουμε και 4-5 υπουργους της νδ….

    Υπενθυμιζω οτι αν ο ΓΑΠ εξαντλουσε την τετραετια η νδ θα σχηματιζε μεγαλης πλειοψηφιας κυβερνηση το 2013..
    Οι κουβελης-μπενι μιλησαν σημερα για εκλογες νεες το 2014 (!!!), οπου φυσικα με συμμετοχη σε τετοιο κυβερνητικο σχηματισμο θα επελθει καταστροφη της νδ…
    ΥΓ1 Η κυβερνηση με πρωθυπουργο κουβελη ή οποιος ειναι σε μια τετοια κυβερνηση τι θα κανει με τη λαθρομεταναστευση? Γνωριζει οτι χθες στελεχος του Κουβελη μιλησε στην τηλεοραση οτι προυποθεση της συγκυβερνησης ειναι η μη απελαση κανενα λαθρομεταναστατη και η διευρυνηση του νομου για παροχη ιθαγενειας?
    ΥΓ2 Τι θα κανει με τις ιδιωτικοποιησεις?
    ΥΓ3 Τι θα κανει με τις πρασινες ΔΕΚΟ?

    • Mara avatar
      Mara @ o deksios 10/05/2012 21:08:28

      Aγαπητέ μου βγήκαν τα επαναστατικά ζιβάγκο... του '80 από τα μπαούλα και θα γίνουν πάλι μόδα....

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2012 20:42:51

    Γιατι,για το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ δεν θα ειναι χαρακιρι;
    Κυριοι η ΝΔ εκανε πολλα χαρακιρια παλια επι Ανδρεα Παπανδρεου επειδη ειχε σταθερες θεσεις.Εαν εχει ακομη θα κανει και τωρα.Ο Τσιπρας ας παρει και 50% και ας χρεωθει την εξοδο απο το ευρω.
    Eτσι κι αλλιως αν γινουν τωρα εκλογες θα βγει πρωτο κομμα ο ΣΥΡΙΖΑ.

  12. hagan avatar
    hagan 10/05/2012 20:44:20

    Πάντως ρε παιδιά δε βαστάω,θα το πω:καταφέραμε πάλι να σερνόμαστε πίσω από τις εξελίξεις...

  13. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 10/05/2012 20:45:17

    Πρόεδρε μην κάνεις τέτοιο λάθος.
    Αρκετό άδικο ανάθεμα έχεις φάει τους τελευταίους μήνες.
    Μην τους κάνεις άλλο την χάρη.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νίκος Κ. 10/05/2012 21:40:04

      ΝΑΙ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΕ, ΑΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ, ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ
      ΚΥΒΕΡΝΗΘΕΙ !!!!!

  14. airman avatar
    airman 10/05/2012 20:45:45

    Πρόεδρε το νου σου!
    Δυναμική κίνηση στο ''εσωτερικό'' αυρίο στη νέα Κ.Ο.
    Ξεκάθαρη στάση απέναντι στο Βενιζέλο.
    Να τεθούν απέναντι στις ευθύνες τους Τσίπρας και Καμμένος.
    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ο τελευταίος σταθμός. Ίσως και ο μοιραίος!

  15. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2012 20:47:22

    Συγνωμη,τοτε γιατι ζητησε εκλογες η ΝΔ;Δεν ηθελε να κυβερνησει μονη της ή εστω με κυριο ρολο;Δεν θα ηταν με τη λογικη αυτη χαρακιρι;
    Δηλαδη ζητησαμε εκλογες για να κυβερνησουμε και να κανουμε χαρακιρι αλλα δεν θελουμε να κανουμε χαρακιρι μαζι με αλλους;
    Αν ηταν ετσι να ακουγαμε τον Καρατζαφερη και να πηγαιναμε μεχρι το 2014.
    Λοιπον : Οι φωστηρες που εισηγηθηκαν εκλογες ΤΩΡΑ ηξεραν ποια ειναι η κατασταση και ηξεραν οτι θα εχουν κοστος.Τωρα τι φοβουνται;

  16. Παύλος avatar
    Παύλος 10/05/2012 20:49:02

    Συμφωνώ και 'γώ απολύτως !!!Θα ήταν πολύ μεγάλο λάθος !
    Είναι τρελό να αφήσουν έξω από το ..."καμίνι" αυτούς ( Τσίπρα και Καμένο), που πρωτίστως οφείλουν να δοκιμαστούν !
    (και να ψηθούν ) .

  17. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 10/05/2012 20:50:59

    Όταν λέμε οικουμενική εννοούμε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ.
    Πως θα μείνουν 1 εκ. Έλληνες πολίτες στην απέξω οέο?

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΟΝ ΑΛΦΑ Ή ΤΟΝ ΒΗΤΑ.

    Όπως κάνει ο Τσίπρας, που σήμερα είπε ότι θέλει να αποκλείσει ορισμένους, αλλά κρατά για τον εαυτό του το δικαιωμα να μιλάει με δυνάμεις του 1%.

    Ο πρόεδρος της δημοκρατίας καλεί όλους τους αρχηγούς και αυτοί προσέρχονται ή δεν προσέρχονται ΙΔΙΑ ΕΥΘΥΝΗ.

  18. Θ.Δ. avatar
    Θ.Δ. 10/05/2012 20:51:20

    Τελος της μεταπολιτευσης σημαινει ξεσκεπασμα και ξεφτιλισμα των υποτιθεμενων σοσιαλιστικων παραδεισων τυπου τσιπρα και του λαικιστικου μιθριδατισμου τυπου καμμενου!

    Αλλιως ο μεσος Ελληνας παντα θα ερχεται σε...οργασμο οταν ακουει συνθηματα του τυπου "τσοβολα δωστα ολα" ,"λεφτα υπαρχουν","θανατος στους δωσιλογους" και θα περιμενει το (δανεικο) μανα εξ ουρανου να πεσει μεσα στις τσεπες του!

    Αν δεν καταλαβει ο Ελληνας πως δεν υπαρχουν σοσιαλιστικοι παραδεισοι θα φερει τον Τσιπρα στην εξουσια (ως δευτερο Ανδρεα Παπανδρεου) για να απολαυσει την γη της επαγγελιας που αυτος υποσχεται ως δευτερος Μωυσης!

    Το φαντασμα του Ανδρεα ειναι εδω ενωμενο δυνατο!

    Υ.Γ.: Και μετα σου λενε να μην πιστευεις στην μετεμψυχωση!

  19. Exodos avatar
    Exodos 10/05/2012 20:57:45

    Μόνο αν εξασφαλίσει εκ των προτέρων ο ΑΣ έγγραφη -μυστική- διαβεβαίωση των δανειστών για επαναδιαπραγμάτευση (ανάπτυξη, κάτι σαφές κ δυνατό) μπορεί να πει ναι κ ας αναλάβει μετά τα πάντα σε σχετική κυβέρνηση, με στήριξη άλλων, για να εμφανίσει το χαρτί (ή νέο σχετικό χαρτί) κ να πάει σε εκλογές. Μία δυνατή συνεννόηση και δη γρήγορη (όλοι πιέζονται....κ οι δανειστές) μπορεί να γίνει. Αν δεν μπορεί να γίνει, που είναι βεβαίως κ το πιο πιθανό, τότε θα είναι τεράστιο λάθος κ ταφόπλακα αν εμπλακεί σε τέτοια κυβέρνηση.

  20. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 21:04:27

    δεν ειναι δυνατον το δευτερο κομμα να θετει 5 σημεια για κυβερνηση, και το πρωτο κομμα να λεει ΝΑΙ σε ολα!!!!!
    Πρεπει να πει η νδ: Εγω ειμαι πρωτο κομμα. θελετε συγκυβερνηση? οκ.. 4 σημεια : α) Καταργηση νομου Ραγκουση.
    β) Απελαση λαθρομεταναστων.
    γ) Ιδιωτικοποιηση Οσε και Δεη το πρωτο τριμηνο.
    δ) Κοψιμο προνομιων των συνδικαλιστων στις πρασινες ΔΕΚΟ.
    Συμφωνειτε? Αν ναι, οκ.. αν οχι, παμε σε εκλογες..

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟΥς ΟΡΟΥΣ ΤΗς ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΤΟΥς ΘΕΤΕΙ ΤΟ 3ο ΚΑΙ ΤΟ 6ο ΚΟΜΜΑ!
    Δεν ειναι δυνατον πριν απο λιγο βουλευτης του Κουβελη να λεει οτι απαραιτητη προυποθεση της συγκυβερνησης ειναι η επεκταση νομου Ραγκουση και ο παρισταμενος βουλευτης της νδ να συναινει!!!!!!!!!!!!!!
    Αν δεν το εχει καταλαβει ο κ. βουλευτης της νδ, εκπροσωπει το πρωτο κομμα, και ο κυριος απεναντι του της δημαρ το 6ο κομμα!!!!!!!!!!!!!!

  21. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 10/05/2012 21:06:01

    ΑΥΡΙΟ θα δούμε ποιοί θα δικαιωθούν.
    ΑΥΡΙΟ θα φανούν πολλά.
    ΑΥΡΙΟ.
    Υ.Γ. Ελπίζω η θυγατέρα να μείνει θυγατέρα και όχι Κασσάνδρα.

  22. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 10/05/2012 21:10:35

    Αναρωτιέμαι τι είδους επιτελικός σχεδιασμός γίνεται στη ΝΔ;Άρπα-κόλα και ότι ξημερώσει,επίπεδο σωματείου!Τελικά κυρίαρχος του παιχνιδιού φαίνεται ο Μπένυ,που παρά την εκλογική πανωλεθρία παραμένει πρωταγωνιστής και εμείς ουραγοί!

  23. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 10/05/2012 21:17:06

    Αν είχαν μυαλό οι ψηφοφόροι των ΑΝ ΕΛ και επέστρεφαν, όπως και κάποιοι του Μάνου κλπ, τότε ποιος Τσίπρας και σαχλαμάρες.
    Αλλά φευ...

  24. Nikos avatar
    Nikos 10/05/2012 21:21:06

    Τα σημαντικότερα κατ' εμέ ευρήματα της δημοσκόπησης που αναφέρονται:

    α) Οι ΑΝ.ΕΛ. δεν έχουν ρεύμα. Παραμένουν στάσιμοι στο 10%.

    β) Η ΝΔ δεν καταρρέει, αντίθετα με το ΠΑΣΟΚ.

    γ) Όσοι ψήφισαν ΝΔ, πιστεύουν ακόμα στο Σαμαρά (περίπου 63% αν το είδα καλά δεν πιστεύουν ότι υπάρχει θέμα ηγεσίας).

    Πολλοί δυσαρεστημένοι, για διαφόρους λόγους, ψηφοφόροι της ΝΔ ψήφισαν ΑΝ.ΕΛ. με μια ελπίδα ότι την επόμενη των εκλογών θα επικρατούσε σύμπνοια στον ευρύτερο κεντροδεξιό χώρο. Δεν βλέπουν όμως από τη πλευρά του Καμμένου την απαιτούμενη συμπεριφορά αυτή τη στιγμή.
    Αυτοί είναι η πρώτη ευκαιρία.

    Πολλοί ψηφοφόροι της ΝΔ το 2009, δεν προσήλθαν καν να ψηφίσουν. Αυτοί είναι η δεύτερη ευκαιρία.

    Πολλοί παραδοσιακοί ψηφοφόροι της ΝΔ (και το βλέπω από γνωστούς μου που αγωνιζόμασταν μαζί κάποτε στη ΔΑΠ) που ψήφισαν ΛΑΟΣ ή ΔΡΑΣΗ ή ΔΗΣΥ ή Δημ.Ξαν. Αυτοί είναι η τρίτη ευκαιρία.

    Τέλος, οι ψηφοφόροι της ΝΔ που πήγαν προς τη Χρυσή Αυγή. Αυτοί είναι η τέταρτη ευκαιρία.

    Από όλους αυτούς, δεν μπορεί να λείψει κανένας. Η ανασυγκρότηση της παράταξης έχει ήδη εξαγγελθεί (τουλάχιστον εγώ έτσι έχω καταλάβει) από το Σαμαρά, αλλά δεν έχει προς το παρόν δυναμική, γιατί όλοι οι ηγήτορες (μικροί ή μεγάλοι) της παράταξης δεν φαίνονται να την πιστεύουν.

    Αντίθετα, την πιστεύει και την επιθυμεί όλος αυτός ο κόσμος που περιέγραψα πιο πάνω. Και αυτοί που ψήφισαν ΝΔ, και αυτοί που δεν προσήλθαν στις εκλογές, και όσοι ψήφισαν άλλο κόμμα.

    Μέσα σε 72 ώρες ο ΣΥΡΙΖΑ , κερδίζει 6 (ή 10 με αναγωγή) μονάδες. Αν θελήσουν οι ηγήτορες (Σαμαράς, Καρατζαφέρης, Ντόρα, Μάνος, Καμμένος) σε 72 ώρες η παράταξη θα είναι στο 30%.

    Το θέμα είναι, όμως ότι δεν φαίνονται να το θέλουν. Υπάρχει διάσταση ανάμεσα στις ηγεσίες και στη βάση. Η άποψη μου είναι ότι η βάση οφείλει να ενεργοποιηθεί.

    Όχι βέβαια με αστειότητες του τύπου "γύρνα πίσω αρχηγέ", έξω απ' το σπίτι του Καραμανλή. Ο Καραμανλής οφείλει να παίξει το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στις συγκρουόμενες ηγεσίες, αλλά όχι ως επικεφαλής της παράταξης αυτή τη στιγμή.

    Πρέπει να υπάρξει ανασυγκρότηση της παράταξης, και όχι επαναφορά σε μια ΝΔ του 2000.

  25. Χρηστος avatar
    Χρηστος 10/05/2012 21:21:42

    Μα γιατι? αφου θα μας σωσετε!

  26. snoop avatar
    snoop 10/05/2012 21:21:50

    Οικουμενική χωρίς ΣΥΡΙΖΑ θα είναι χαρακίρι για τη ΝΔ. Όντως. Εκ νέου εκλογές τι θα είναι;

  27. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 21:22:39

    "η πολιτικη στην Ελλαδα ειναι μια ωραια ενασχοληση, οπου συμμετεχουν 32 κομματα, και στο τελος κερδιζει παντα το Πασοκ"....

  28. cobalt avatar
    cobalt 10/05/2012 21:23:03

    Τι βασανίζεστε; Αν ζητήσουν να απόσχει η ΝΔ απο την οικουμενική για να "τα βρούν οι υπόλοιποι", η ΝΔ θα απόσχει, διότι η πατρίς πρέπει να έχει σταθερό πολιτικό σκηνικό και συνοχή.

    Εδώ που φτάσαμε, δεν έπρεπε να φτάσουμε.
    Η κυβέρνηση Παπαδήμου ήταν το κουτί της Πανδώρας και το κουτάκι άνοιξε.

    Έξοδος απο τέτοια ανωμαλία με εκλογές και ήρεμα, δεν έχει γίνει πουθενά και δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, στον αιώνα τον άπαντα.
    Προτείνω να διατηρήσετε την ψυχραιμία σας,
    να αποσύρετε τις συναισθηματικές σας δεσμεύσεις απο πρόσωπα και καταστάσεις και απλά να απολάυσετε το μάτς.
    Αυτό που χρειάζετε πλέον δεν είναι στρατηγική, είναι ενδοσκόπηση.

    Στο κάτω-κάτω η μεταπολίτευση δεν περιλαμβάνει μόνο τους άλλους, αλλά και τους άλλους

    • cobalt avatar
      cobalt @ cobalt 10/05/2012 21:29:08

      η ΝΔ ή ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελα να γράψω

  29. hagan avatar
    hagan 10/05/2012 21:23:21

    Όταν προσκρούσεις στο παγόβουνο της ιστορίας...η βύθιση είναι νομοτέλεια.Ό,τι και να κάνεις...το μοιραίο λάθος δεν αναιρείται.

  30. IOANNIS avatar
    IOANNIS 10/05/2012 21:31:21

    DEKSIE ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΣΥ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ.ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΓΡΟΥ ΟΙ ΚΑΡΙΕΡΙΣΤΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΛΛΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ

  31. ΚΑΤΕΡΙΝΑ avatar
    ΚΑΤΕΡΙΝΑ 10/05/2012 21:40:59

    ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΝΔ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!
    ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΣ. ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΤΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ; Η ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ;
    ΜΑ ΕΛΕΟΣ. ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ.....
    ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΚΙΣ ΕΞΑΜΑΡΤΕΙΝ!!!

  32. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 10/05/2012 21:42:43

    Το ερώτημα αυτή τη στιγμή είναι αμείλικτο! Η Ελλάδα έχει ανάγκη από εκλογές ή από κυβέρνηση που θα παλέψει την επαναδιαπραγμάτευση του χρέους με όρους φιλολαϊκούς και αναπτυξιακούς ;
    Δεν μπορεί το συμφέρον της χώρας να εξαρτάται από το κομματικό συμφέρον κανενός και προπαντός δεν μπορεί να χορεύει σε ρυθμούς που εξυπηρετούν τις εκλογικές ορέξεις του Τσίπρα και του Καμμένου. Χώρια που πρέπει να γίνει η σοβαρότατη υπενθύμιση προς όλους, πως η προσφυγή σε εκλογές είναι η κολυμπήθρα για άφεση των αμαρτιών των υπαιτίων που υποθήκευσαν τη χώρα και τη ζωή των παιδιών της.
    Και οι δυο αποδείχθηκαν δημαγωγοί χειρίστου είδους, ο Αντρέας του 81΄μπροστά του ωχριά, αφού ξέρουν πολύ καλά το που οδηγείται η χώρα με ενδεχόμενη έξοδο από το ευρώ. Καμιά φορά περνάει από το μυαλό μου, μήπως έχουμε να κάνουμε με δούρειους ίππους αυτών που θα επιθυμούσαν να μας πετάξουν έξω από την Ευρώπη! Βαρύ θα μου πείτε, αλλά η στάση τους δεν απέχει και πολύ.
    Έτσι ο Καμμένος συνεχίζει τα αλλοπρόσαλλά του ενώ ο Τσίπρας μεθυσμένος από το ποσοστό της διαμαρτυρίας που πήρε, έκανε ήδη την πονηριά και έστειλε επιστολή στους Ευρωπαίους, με ξεκάθαρο μήνυμα για επαναδιαπραγμάτευση. Δηλαδή ο Αλέξης προσπαθώντας να κρατηθεί ως επίδοξος πρωταγωνιστής και ρυθμιστής των εξελίξεων, στο μεν εσωτερικό της χώρας και στον ψηφοφόρο καταγγέλλει το μνημόνιο, στο δε εξωτερικό «λογικώς» το επαναδιαπραγματεύεται! Με απλά ελληνικά είναι «και με το χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ»!
    Επειδή μένω σταθερή στην άποψη πως ο Αντώνης θυσίασε τον καλπασμό του προς την αυτοδυναμία, που είχε καταγραφεί προ της κυβέρνησης Παπαδήμου, επειδή ήταν ο πρώτος που μίλησε για τη λάθος συνταγή και το μοιραίο ναυάγιο του ενός και μοναδικού μνημονίου και επειδή ξέρω πως και τώρα τον κόφτει η σωτηρία της Πατρίδας τόσο στα κοινωνικά όσο και στα Εθνικά ζητήματα, εμπιστεύομαι το πρόγραμμά του. Ας εκθέσει τις βασικές του γραμμές, στη συνάντηση όλων των πολιτικών αρχηγών και εκεί θα μετρηθούν και οι παρόντες και οι απόντες από την προσπάθεια αυτή. Πάντα στη ζωή μας έρχεται κάποια στιγμή που πρέπει να αποφασίσουμε με ποιους θα πάμε και ποιους θα αφήσουμε!

  33. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 10/05/2012 21:43:14

    ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΧΩΡΑ ,ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ
    ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ.

  34. GIANNIS P. avatar
    GIANNIS P. 10/05/2012 21:47:57

    Eίναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα
    Αν γίνουν εκλογές υπάρχει κίνδυνος να δούμε το ΣΥΡΙΖΑ να λεηλατεί τα αριστερά κόμματα να καλπάζει στο 30% και να έχει 120 βουλευτές και πάνω στη βουλή.
    Αν σχηματίσει κυβέρνηση η ΝΔ με τους άλλους θα υποστεί τεράστιο κόστος σε μία αδύναμη κυβέρνηση με επώδυνες αποφάσεις.
    Πως τα καταφέραμε έτσι????

  35. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 10/05/2012 21:50:28

    KAI MΕΣΑ ΣΕ ΟΛΑ ΝΑ ΚΙ' Ο ΜΑΙΝΤΑΝΟΣ Ο ΑΝΤΩΝΑΡΟΣ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ
    ΣΥΝΕΔΡΙΟ . ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ?

  36. αλέξανδρος παύλιος avatar
    αλέξανδρος παύλιος 10/05/2012 21:56:10

    Αδυνατώ να καταλάβω γιατί η σύμπραξη είναι χαρακίρι. Αυτό σημαίνει ότι θεωρείται εκ των προτέρω δεδομένο ότι η κυβέρνηση αυτή θα αποτύχει και θα το εκμεταλευτεί ο τσίπρας. Αυτή ειναι φοβική όμως προσέγγιση, δηλαδή εάν η κυβέρνηση αυτή πετύχει να αναστρέψει την κατάσταση ποιος θα το καρπωθεί ?

    και γιατί δεν μπορεί να την σπρώξει ο πρόεδρος να πετύχει ? Στα δύσκολα φαίνονται άλλωστε οι ηγέτες. Και δεν μιλάμε για το μέλλον των κομμάτων τώρα αλλά για τη σωτηρία της χώρας μας.

  37. ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
    ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/05/2012 22:03:33

    Οι άνθρωποι πηγαίνουν όπου πάει το ρεύμα...ηλεκτρικό μην είναι.
    Όμως, δεν πολιτεύεται πιο τίμια και πιο υπεύθυνα για τη χώρα ο Αλέξης Τσίπρας από τον Αντώνη Σαμαρά. Δική μου εκτίμηση

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ 10/05/2012 22:32:19

      Oι άνθρωποι είναι απελπισμένοι και δεν μπορούν να βλέπουν η ΝΔ που θέλει να αλλάξει τα πράγματα να συναινεί σε θαλασσοδάνεια σε ΜΜΕ, Μεγαρο Μουσικής, αμνήστευση της Σιεμενς και τον υιό Ψυχάρη στα ψηφοδέλτια που για να βγει θυσιάστηκε η Βοζεμπεργκ.

      Ο Απελπισμένος δικαιολογείται να πάει παντού ακόμα και στους λαοπλάνους σίγουρα ποτέ δεν πάει στους συμβιβασμένους.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Aris. A 10/05/2012 23:04:57

        Αρη, δεν είναι δικαιολογημένος κανείς να παίζει με την πορεία 12 εκατομυρίων ψυχών. Απλά έχουμε χάσει τη μπάλα γιατί την πετάξαμε στην εξέδρα ωηφίζοντας ΓΑΠ. Μετά τον βρίζαμε, θέλαμε να φύγει, τον διώχνει ο Σαμαράς, θέλαμε εκλογές, τις προκάλεσε ο Σαμαράς, θέλαμε Τσίπρα αξ. αντιπολίτευση ή αριστερή κυβέρνηση και ξαφνικά ενώ το ήθελε πριν τις εκλογές ο Τσίπρας και του το δίνει στο πιάτο ο Σαμαράς για να δούμε πόσο μάγκας είναι, κάνει πίσω και μας δουλεύει στέλνοντας πίσω την καυτή πατάτα που ο Σαμαράς δε φοβήθηκε αλλά ο λαός μας δε τον πίστεψε. Πίστεψε στο λαϊκισμό απέναντι στην υπευθυνότητα και το σχέδιο. Ακριβώς το ίδιο που έκανε στις εκλογές μεταξύ ΓΑΠ-Καραμανλή. Και το δις εξ' αμαρτείν...

      • ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ avatar
        ΚΥΠΡΟΓΕΝΕΙΑ @ Aris. A 11/05/2012 00:24:51

        Ο Ψυχάρης και η Βόζεμπεργκ είναι ένας κόκκος και τα προβλήματα είναι βουνό. Το μέλλον της χώρας είναι.
        -Δεν έχουμε κυβέρνηση.
        - Είναι αμφίβολο αν θα μπορέσει να υπάρξει κυβέρνηση μετά από νέες εκλογές, γιατί με τις μεθοδεύσεις της διαπλοκής σμπαραλιάστηκε το πολιτικό σύστημα.
        - Αν γίνουν εκλογές θα είναι διχαστικές και μπορεί να μην αντέχει αυτή η κοινωνία σήμερα το διχασμό.
        - Το μέλλον μας στην Ευρώπη παίζεται και αν πάμε σε εκλογές θα είναι περίπου σαν το δημοψήφισμα ΓΑΠ, ευρώ ή δραχμή. Και ο λαϊκισμός καλπάζει.
        -Τα άκρα (δεξιά-αριστερά) ευκαιρία ψάχνουν να ξεσαλώσουν.
        Ειλικρινά δε με απασχολεί ούτε ο Ψυχάρης, ούτε η Βόζεμπεργκ που θυσιάστηκε.

  38. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 10/05/2012 22:05:50

    Kαι εγώ τα ίδια σκέφτομαι, αγαπητέ ψυχραιμία. Αν ο ελληνικός λαός είναι αποφασισμένος να συνεχίσει να διαμαρτύρεται ψηφίζοντας Τσίπρα, δεν νομίζω ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι.
    Τι πρέπει να κάνει ο Σαμαράς. Να σκεφτεί καθαρά το κόμμα? Μα αν γίνουν εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ θα μας περάσει με διαφορά. Και τη Χρυσή Αυγή τη βλέπω να ανεβαίνει, αν κρίνω από τα όσα είδα σήμερα στον Ευαγγελάτο. Κεντροδεξιά μέτωπα δε βλέπω να γίνονται.
    Εκλογές, λοιπόν, και μετά τι?

  39. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2012 22:05:51

    Eχεις απολυτο δικιο.Η υπαρχουσα νοοτροπια δειχνει οτι η ΝΔ επαψε να ειναι αυτο που ηταν.Δεν υπαρχει δεξια κυριοι.
    Η δεξια δεν παρακαλαει την αριστερα για να κυβερνησει.Η δεξια θετει τους δικους της ορους και κυβερνα οταν υπαρχει πλειοψηφια αδιαφορωντας για οσα λενε οι αριστεροι.
    Θα σας πω ποια ειναι η ενδεδειγμενη σταση που θα ειχε ο Αβερωφ τον οποιο λεει οτι εχει προτυπο ο Σαμαρας.
    1) Η κυβερνηση θα εχει αναλογικη δυναμη των κομματων.Εαν θελει να μπει ο ΣΥΡΙΖΑ θα παρει οτι του αναλογει.Εαν δεν θελει δεν δινουμε δεκαρα.Τοτε η αναλογικη δυναμη σημαινει οτι οι μισοι υπουργοι θα ειναι ΝΔ αφου ΝΔ = ΠΑΣΟΚ + ΔΗΜΑΡ σε εκλογικη δυναμη.
    2) Θα εφαρμοσθει προγραμμα αναλογο με το εθνικο συμφερον.Η κυβερνηση ειναι νομιμη και οιοσδηποτε αντιδρασει βιαιως θα αντιμετωπισει την αστυνομια (οχι του Παυλοπουλου).Αγανακτισμενοι και αντιμνημονιακοι που θα προσπαθησουν να εμποδισουν το προγραμμα θα φανε το ξυλο της ζωης τους.
    Τι φοβαστε ρε;Οι πατερες μας πολεμησαν στον εμφυλιο με το μισο πλανητη και ολες τις βαλκανικες χωρες κομμουνιστικο.Σημερα δεν υπαρχει τιποτα και φοβαστε τον Τσιπρα;
    Ειστε καλα;Ολος ο πλανητης ειναι δεξιος και καθομαστε και ακουμε τον Τσιπρα και τον Κουβελη;
    Παυλοπουλοι γινατε ολοι.Αν τους ειχε χτυπησει στο ψαχνο τοτε θα ειχαν ηρεμησει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 11/05/2012 00:27:27

      "Όλος ο πλανήτης είναι δεξιός";! Και η Γαλλία;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ ψυχραιμια 11/05/2012 04:50:32

      Διακρίνω μια εξόχως ύποπτη ταύτιση της δεξιάς με το Μνημόνιο.

      Είναι λοιπόν το Μνημόνιο δεξιό και το αντι-Μνημονίο αριστερό;

      Θέλετε δηλαδή να χαρίσετε όλο τον ελληνικό λαό στην αριστερά για να στηρίξετε αυτό το άθλιο αποικιοκρατικό κατασκεύασμα.

      Κάτι τέτοιες "δεξιές" απόψεις άκουγε ο Σαμαράς κατάντησε η ΝΔ στο 18,8% (και έρχεται συνέχεια).

    • Νίκος avatar
      Νίκος @ ψυχραιμια 11/05/2012 08:28:09

      Απαράδεκτο, εμφυλιοπολεμικό, στα όρια του χρυσαυγίτικου το σχόλιό σου... Σιγά μη μας δείρεις κιόλας! 19% πήρε το κόμμα σου με πλήρη αποδοκιμασία από τον ελληνικό λαό! Για ξεπέζεψε από το καλάμι σε παρακαλώ, που έφτασες να συστήνεις και βούρδουλα στους αντιφρονούντες! "...οιοσδηποτε αντιδρασει βιαιως θα αντιμετωπισει την αστυνομια (οχι του Παυλοπουλου)". Ποιανού την αστυνομία; Μήπως των ΜΑΤ και της Χρυσής Αυγής; Ή μήπως θα κατεβάσεις το στρατό; Έλεος! Θες και να κυβερνήσεις, νοικοκύρη! Από πότε το εθνικό συμφέρον ταυτίζεται με ό,τι γουστάρεις εσύ δεν μας είπες... Ντροπή σου να προπαγανδίζεις τέτοια νοοτροπία! Θα μας χτυπήσεις και στο ψαχνό, δημοκράτη; Μπράβο σου, "φιλελεύθερε" φασίστα! Σώπασε καλύτερα και σταμάτα να γαβγίζεις την αγανάκτησή σου, επειδή ο κόσμος δεν συντάσσεται με τη γνώμη σου... Αν έχεις δημοκρατική τσίπα! Ακούς εκεί αναλογική κυβέρνηση! Και ποια είναι ρε φίλε η αναλογική κυβέρνηση; Αυτή που ψήφισε το 19+13 τοις εκατό των πολιτών; Και το υπόλοιπο 68% που δεν θέλει το μνημόνιο και ψήφισε ανάλογα; Στα παλιά σου τα παπούτσια, ε, φιλήσυχε νοικοκύρη, πατριώτη; Πού είναι ο σεβασμός σου στο εκλογικό αποτέλεσμα; Αν ο λαός θέλει ακυβερνησία, και καταγγελία του μνημονίου, έστω κι αν αυτή οδηγήσει στη δραχμή και σε ό,τι άλλο τέλοσπάντων κινδυνολογείς ότι θα πάθει με τη στάση του, ποιος έχρισε εσένα και το κόμμα σου σωτήρα της χώρας; Αλλά προφανώς η οργή σου σε τυφλώνει, σαν μικρό παιδί που του πήραν το παιχνίδι του... Δεν μπορείς να αποδεχτείς ότι η Ν.Δ. έγινε από πρωταγωνιστής κομπάρσος στην ελληνική πολιτική σκηνή, με πρωτοβουλία του ίδιου του λαού! Σωστό ή λάθος, δεν μας ενδιαφέρει, οφείλουμε να σεβόμαστε την ετυμηγορία του λαού, και όχι να τον αναγκάζουμε εκβιαστικά να υπακούει στα δήθεν φωτισμένα κελεύσματά μας, ε; Έχεις και ψευδώνυμο "ψυχραιμία", τι ειρωνεία...

  40. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 10/05/2012 22:07:56

    Tι να κάνουμε, να τους βάλουμε στη κυβέρνηση με το ζόρι?

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ Κώστας Θ. 11/05/2012 10:28:02

      Απλούστατα, να μην κάνουμε κυβέρνηση με το ζόρι!

  41. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 22:08:14

    πως να επιτυχει μια κυβερνηση της οποιας τους ορους επιβαλει το εχων καταστρεψει την ελλαδα την τελευταια διετια πασοκ?

  42. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 10/05/2012 22:08:49

    Του Μάνου κλπ θα επιστρέψουν, έκαναν την επανάστασή τους με Μάνο την Κυριακή και τώρα επιστρέφουν. Για ανελ, δεν βλέπω κάποια τέτοια πρόθεση, απ' όσο δηλαδή πρόλαβα να καταλάβω.

  43. firiki2010 avatar
    firiki2010 10/05/2012 22:09:03

    Διάβασα την ανάρτηση, την ξαναδιάβασα , διάβασα και ξαναδιάβασα τα σχόλια και ειλικρινά δυσκολεύομαι πολύ να δω τι θα ήταν το προτιμότερο για την πορεία του τόπου.Να παίξεις σε μια ζαριά το μέλλον του τόπου σε καινούργιες εκλογές και χωρίς να έχουν δημιουργηθεί συνθήκες πανστρατιάς ή να ρίξεις τη ζαριά μετά δυο χρόνια σ΄ ενα τελειως καινούργιο σκηνικό;;;;
    Ο Θεός να μας φωτίσει!

  44. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2012 22:10:41

    Μερικές φορές είναι γροθιά στο στομάχι, αλλά βάζει τα πράγματα στη θέση τους.
    Τι κάνει η ωραία Πρωσσία; Εδώ βρέχει ασταμάτητα.

  45. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2012 22:10:52

    Δεν αφορουν ενα δεξιο κανενας κομμουνιστης ή σοσιαλιστης.
    Ενας δεξιος ΧΑΙΡΕΤΑΙ που οι δεξιοι της Λ.Αμερικης μαζι με Αμερικανους πεζοναυτες εξοντωσαν τον Τσε.

  46. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2012 22:13:32

    Oσο πηρε και ο Παπανδρεου το 2009.Το ποσοστο του εφ οσον μεινει στην ευρωζωνη θα πεσει το ιδιο ραγδαια.Αν δεν μεινει θα αντιμετωπισει τις συνεπειες.

  47. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/05/2012 22:15:16

    Nα ζητησει την πρωθυπυργια απο το Βενιζελο και τον Κουβελη που ΑΥΤΟΙ θα χασουν περισσοτερα απο τον Τσιπρα και να βαλει το Βοριδη υπουργο Δημοσιας Ταξεως με εντολη πυρ και κινηση.

    • καθηγητής avatar
      καθηγητής @ ψυχραιμια 11/05/2012 10:34:58

      Εγώ λέω να βάλουμε το βουλευτή Καιάδα...

  48. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 22:15:19

    Απο ποια καταστροφη θα σωσει τη χωρα ενα τετοιου ειδους μορφωμα, που οταν καταρευσει, ο τσιπρας θα εχει 45% και η χρυφη αυγη 15%??
    Δηλαδη τοτε δεν θα καταστραφει η χωρα?
    Για ποια εξεταστικη μιλατε?? Βασικος παικτης ειναι το πασοκ και θα κανει ο βενιζελος εξεταστικη εις βαρος του ευατου του????
    Και η νδ τι εξεταστικη θα κανει με 108 βουλευτες??
    Η νδ χρειαζεται με θαρρος να θεσει τα ζητηματα , τον κινδυνο του Τσιπρα σε εθνικα θεματα και οικονομια, και να μεινει ο λαος εκτος οργης να αποφασισει τον Ιουνιο..
    Γιατι τον ιουνιο φετος υπαρχει μια ελπιδα.. τον ιουνιο του 2014 δεν θα υπαρχει καμμια ελπιδα.. ουτε για την παραταξη ουτε για τη χωρα..
    ΥΓ Αμα πιστευουμε οτι ο μπενι με τον κουβελη μπορουν να σωσουν την Ελλαδα, γιατι πηγαμε σε εκλογες?? για να συνεχισει το πασοκ την ιδια πολιτικη του???
    Η΄κανεις πιστευει οτι οι της νδ θα επιβαλουν τη γνωμη τους σε ενα τετοιο σχηματισμο? Οπως ειπε ο φακτορας και σε αλλο ποστ "η νδ θα ειναι απλως κομπαρσος", προσπαθωντας να πεισει και παλι οτι δεν συγκυβερνα, συμπληρωνω εγω..

  49. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 10/05/2012 22:16:50

    Πρόσεξα τήν δημοσκόπηση τοῦ ΕΘΝΟΥΣ πού ἀναφέρετε,ὃντως πάει μπροστά μέ 27% ὁ Συριζα;!; Τότε,μετά λύπης μου βλέπω τό αὐτονόητο, ἢ συγκυβέρνηση χωρίς Σύριζα,ἢ ἐκλογές καί ἀριστερή κυβέρνηση ὑπό τόν Σύριζα...,τότε θά παίζουν μόνο δύο πράγματα:ὁ χρόνος τῶν ἐκλογῶν καί στό μεταξύ τί θά γίνει μέ τά ὁμόλογα καί τούς μισθούς καί τίς συντάξεις...

  50. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2012 22:19:38

    Κανένα πρόβλημα να πάρει ο Τσίπρας 45%. Άλλωστε ο λαός θα του το δώσει. Μόνο που τώρα δεν υπάρχουν ΜΟΠ, Πακέτα Ντελόρ, ΚΠΣ κλπ. Μπορεί να έχει ευρώ με το σταγονόμετρο ή πληθωριστικά πεντοχίλιαρα.Συνεπώς, βραχύβια θα είναι η βασιλεία του.
    Οι άνεργοι δε θα βρουν δουλειά έτσι επειδή το έταξε κάποιος. Εκτός αν διοριστούν όλοι στο Δημόσιο και πληρώνονται με χρήμα από το Χολαργό. Δύσκολα τα πράγματα, είτε έτσι είτε αλλιώς. Τον επόμενο χειμώνα από που θα εισάγουμε πετρέλαιο; Από τον Τσάβες;
    (Για να μην παρεξηγηθώ, το πρόβλημά μου δεν είναι το νόμισμα. Αν υπάρχει σχέδιο, διοίκηση και παραγωγικός ιστός όλα γίνονται. Αλλά εδώ δε φαίνεται να υπάρχει τίποτα. Μόνο απελπισία)

    Όταν σταθμίζεις λάθος τα γεγονότα έρχεσαι προ αδιεξόδου. Για τον Αντώνη το λέω.

    • juliet avatar
      juliet @ Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2012 22:44:37

      Για τα προγράμματα στις 2/5 το Υπ.Ανάπτυξης έστειλε μήνυμα στους γραμμένους στις λίστες τους το εξής:
      Προδημοσίευση Προκήρυξης για την ενίσχυση επιχειρήσεων στους τομείς Μεταποίηση-Τουρισμού-Εμπορίου-Υπηρεσιών μέσω των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ -ΠΕΠ Δ.Ελλάδος -Πελ/νήσου -Ιονίων Νήσων.
      Ρωτάω το πήραν είδηση ; ότι παραμονές εκλογών δημοσίευσαν ότι θα μοιράσουν πάλι προγράμματα;Πρόσεξε ....προδημοσίευση = παραμύθια.

  51. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 22:21:19

    Τωρα υπαρχει μια ελπιδα αυτοδυναμιας της νδ τον ιουνη..
    σε 2 χρονια δεν θα υπαρχει τιποτα..ο τσιπρας θα γινει θριαμβευτικα πρωθυπουργος...
    Αν βεβαια ενα τετοιο μορφωμα, με τον τσιπρα να καιει ανενοχλητος την Αθηνα, αντεξει για 2 χρονια..

  52. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 22:23:21

    Η' για να το πω αλλιως, φετος τον ιουνη σε καμμια περιπτωση ο λαος δεν θα δωσει αυτοδυναμια στον Τσιπρα..
    μετα απο 2 χρονια ακομα πασοκικης διακυβερνησης (γιατι κακα τα ψεμματα το πασοκ θα κανει παλι κουμαντο στην κυβερνηση που ετοιμαζεται απ' τον μπενι) ο Τσιπρας θα κανει περιπατο

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ o deksios 10/05/2012 23:18:40

      Αυτοδυναμία της ΝΔ τον Ιούνιο προφανώς δεν προκύπτει. Ούτε του Τσίπρα (Κοίτα τι καταντήσαμε να συζητάμε!) Σε δυο χρόνια η διάταξη των πολιτικών δυνάμεων θα είναι πολύ διαφορετική.
      Πιθανώς και να συζητάμε περί όνου σκιάς διότι και ΔΗΜΑΡ και ΠΑΣΟΚ θέλουν μάλλον οπωσδήποτε ΣΥΡΙΖΑ στην Οικουμενική και ο ΣΥΡΙΖΑ θέλει εκλογές.

  53. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 10/05/2012 22:26:47

    Καλησπέρα.
    Καιρός, μέχρι στιγμής, καλός.
    Ησυχία, Τάξη καί Ασφάλεια.
    Πρωσσία γάρ.

  54. Nilos avatar
    Nilos 10/05/2012 22:28:33

    Δηλαδή εσύ εμπιστεύεσαι το μΠΑτΣοκ και τη ΝουΔουλα που μας έφεραν μεχρι εδώ οτι θα μας βγάλουν κι όλας απ'το πηγάδι......
    αχ, πατρίδα μου γλυκιά.......

  55. Factorx avatar
    Factorx 10/05/2012 22:29:04

    Δύσκολο να «αντέξει» μια κυβέρνηση συνασπισμού ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ εκτιμά το Διεθνές Χρηματοπιστωτικό Ινστιτούτο (IIF), σε μια νέα παρέμβασή του στα εσωτερικά της χώρας μας.

    Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν οι ανταποκριτές ελληνικών Μέσων Ενημέρωσης από τις ΗΠΑ, το IIF, σε έκθεσή του για την Ελλάδα μετά και τις τελευταίες, σημερινές εξελίξεις, εκτιμά πως είναι δύσκολο έως απίθανο να σχηματιστεί μια «σταθερή» κυβέρνηση συνεργασίας των τριών κομμάτων, πολύ δε περισσότερο όταν αυτή θα κληθεί να εφαρμόσει το «αυστηρό» πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων για το οποίο έχει δεσμευθεί η Ελλάδα απέναντι στους εταίρους και πιστωτές της, μεταξύ των οποίων φυσικά περιλαμβάνεται και το ίδιο το IIF.

    Στην ίδια έκθεση τα στελέχη του Ινστιτούτου προβλέπουν ότι πιθανότατα η χώρα θα οδηγηθεί και πάλι σε νέες εκλογές, εντείνοντας έτσι τις ανησυχίες για έξοδό της από το ευρώ.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Factorx 10/05/2012 22:34:35

      Μᾶλλον εὐγενικά θέλουν νά μᾶς ποῦν,δέν σᾶς ἂρεσε μέ τόν Παπαδήμο,θέλατε ἐκλογές...

    • franc avatar
      franc @ Factorx 11/05/2012 09:50:23

      Πολύ αγαπητέ αγωνιστή Φάκτορα,
      Βλέπεις ξεκάθαρα τώρα την εικόνα: O εχθρός της Ευρώπης , οι τραπεζίτες δεν κρύβονται πλέον, προφανώς γιατί έχουν θορυβηθεί. Στόν Τσίπρα απαντάει απ' ευθείας ο κατ' εξοχ'ην εκπρόσωπος των Υπερτραπεζών-Goldman Sachs τσάρλς Νταλλάρα με την πάγια τακτική τους καρόττο-μαστίγιο:
      Δεχόμαστε κάποια επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου μας και σας δίνουμε (με το αζημίωτο πάντα) κάποια "αναπτυξιακά" ευρωομόλογα για να αποφύγουμε τα πραγματικά (που μας κοστίζουν) αλλά προσέξτε:
      Aν δεν συμβιβαστείτε σας πετάμε έξω...
      Πιστεύω οτι ο Τσίπρας θα του απαντήσει κατάλληλα ως Ελλην.

  56. A.D avatar
    A.D 10/05/2012 22:33:27

    Αν είχε μυαλό ο Σαμαράς και δεν τους έκανε ανθρώπους...

  57. ΑΡΜΕΛ avatar
    ΑΡΜΕΛ 10/05/2012 22:34:00

    ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΥΤΙ!!!

  58. Γιώργος Μητροσύλης avatar
    Γιώργος Μητροσύλης 10/05/2012 22:34:50

    Σωστό. Ή όλοι μαζι ή εκλογές και ας βγει ο συριζα. Στην τελική αν πάνε άλλα δύο χρόνια μόνοι τους ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ θα εξαυλωθουν οποτε πάλι θα καταληξουμε στον τσιπρα, αλλα με πολυ μεγαλυτερα ποσοστα.

  59. juliet avatar
    juliet 10/05/2012 22:35:40

    Γιάννη ,θα σου απαντήσω με λόγια του Κ.Καραμανλή για την Δημοκρατία:
    ''Κανένας δεν μπορεί να σώση έναν Λαόν ,εναντίον της θελήσεώς του,και ιδίως εις την Δημοκρατίαν.Η Δημοκρατία δεν επιβάλλεται.Η δημοκρατία βιώνεται ,πρέπει να είναι πράξις εις την καθημερινήν ζωή εκάστου πολίτου''.
    Η Δημοκρατιά δεν είναι η ασυδοσία ,έχει κανόνες και σεβασμό .Αν σπάσεις τους κανόνες έχεις χάος.Τα πάθη θα κυριαρχήσουν .Στην Δημοκρατία καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του .Για να έχεις δημοκράτες θα πρέπει να έχεις σκεφτόμενους ανθρώπους με κρίση και αξιοπρέπεια ,με βάση το κοινό συμφέρο και όχι το ατομικό .
    Η θεωρία του Μακιαβέλλι βασίζεται σε μάζες ,ο λαός είναι μια μάζα που ανάλογα με το πολίτευμα και τους κυβερνώντας διαμορφώνεται.Αυτό είναι κανόνας στους αιώνες .

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ juliet 10/05/2012 23:30:53

      Μπράβο Juliet.

      Για την ανάρτηση, συμφωνώ, όλοι μέσα (πλην των ΚΚΕ και ΧΑ), όσοι αναγνωρίζουν Ευρώπη μέσα.
      Και όλοι μαζί να προσπαθήσουν να αλλάξουν το μνημόνιο, να δοθεί χρόνος και μια μέρα να βγούμε από αυτό. Τέρμα η πλάκα.

      Ο άλλος δρόμος είναι σαφής, χάος.

  60. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 10/05/2012 22:36:50

    Strange. Τέτοια άτομα πρέπει νά γίνονται πρωθυπουργοί.

    «Πληθαίνουν τα περιστατικά, όπου η αρκούδα προσεγγίζει κατοικημένες περιοχές». Τα παραπάνω ανέφερε στο ΑΜΠΕ ο επιστημονικός συνεργάτης της Κυνηγετικής Ομοσπονδίας Μακεδονίας - Θράκης, δασολόγος Κυριάκος Σκορδάς, με αφορμή την επιχείρηση απομάκρυνσης μιας αρκούδας στο Τσοτύλι Κοζάνης.

    Πρόκειται για μια θηλυκή αρκούδα, που μαζί με το μικρό της, είχε φωλιάσει σε θάμνους , μέσα στον οικισμό του δημοτικού διαμερίσματος Τσοτυλίου του δήμου Βοΐου Κοζάνης, σε «απόσταση αναπνοής» από τα τελευταία σπίτια.

    Η επιχείρηση πραγματοποιήθηκε με την έγκριση και καθοδήγηση του δασαρχείου Τσοτυλίου, σε συνεργασία με τον τοπικό Κυνηγετικό Σύλλογο, την Κυνηγετική Ομοσπονδία Μακεδονίας - Θράκης, τον «Αρκτούρο» το δήμο Βοΐου καί τόν ΔΑΝΑΟ. Η επιχείρηση αφορούσε τη σταδιακή καταστροφή του φυτοφράκτη, τη φόρτωση και την απομάκρυνση της βιομάζας, τήν οποία εξετέλεσε άψογα ο ΔΑΝΑΟΣ, ώστε να εξαναγκαστεί η αρκούδα να μετακινηθεί σε άλλη περιοχή.

    από τό enikos.gr
    (γιά τήν μή πιστή απόδοση Ιαπετός)

  61. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 10/05/2012 22:44:41

    Πριν από λίγο είπε ο Μάνος στη ΝΕΤ ότι είναι κοντά σε συνεργασία με τη Ντόρα και διάφορους άλλους. Με τον σαμαρά ίσως να συζητούσε συνεργασία υπό τη στέγη ενός νέου εντελώς κόμματος.
    Κάνουν δηλαδή κεντροδεξιό μέτωπο αλλά εναντίον μας ! Σε περίπτωση νέων εκλογών τους βλέπω στη Βουλή.
    Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνει ο Σαμαράς. Ο θεός να βάλει το χέρι του...

  62. μάρθα avatar
    μάρθα 10/05/2012 22:44:57

    ENOTHTA!!!Αυτή είναι η μαγική λέξη που θα δώσει τη νίκη στις νέες εκλογές που προωθούνται.Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει, ο ΣΥΡΙΖΑ αποκαλύπτεται, οι ΑΝΕΛ έχουν γίνει το ΚΚΕ της ΔΕΞΙΑΣ. ΕΝΟΤΗΤΑ λοιπόν, ΚΟΙΝΗ ΦΩΝΗ και όχι ο καθένας να λέει ότι του κατέβει ή τον συμφέρει..Επίσης κάλεσμα στην κεντροδεξιά όχι των φθαρμένων προσώπων και αρχηγών αλλά φρέσκων ατόμων (η δημιουργία ξανά διαπιστώνω έχει ανταπόκριση στη νεολαία). Και απόλυτο ξεγύμνωμα των επικίνδυνων και μετακινούμενων θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ. Ο Σαμαράς έστειλε επιστολή για τροποποίηση - αλλαγή των όρων ο πολύς!! Τσίπρας μίλησε για επανεξέταση και ότι προκύψει...Αυτά πρέπει με ΕΝΙΑΙΑ, ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΦΩΝΗ να περάσουν στο λαό.

  63. palmyra avatar
    palmyra 10/05/2012 22:49:59

    Ας μου επιτραπεί...σύντροφοι της δεξιάς
    Ούτε τις περιουσίες σας -ούτε τις γυναίκες σας -ούτε τα κοτέτσια και τις κότες σας θέλει να πάρει ο τσίπρας.... απλά θέλω να σα ς υπενθυμίσω την προ διετίας εθελούσια αποχώρηση του κουβέλη από τον ΣΥΡΙΖΑ, τα αφεντικά είχαν προβλέψει για μας πριν από μας... το Μ-ΠΑΣΟΚ θα χρειαζόταν στήριξη και οι αναγκαίοι ηλίθιοι έπρεπε από τότε να βρεθούν... για κοιτάξτε τη σημερινή κατάσταση ; δεν σας λέει τίποτε;θα μπούμε στην διαδικασία των αυτοκτονικών συνδρόμων σε μια σύμπραξη με το γαμημένο Μ-ΠΑΣΟΚ (επιτρέψτε μου την έκφραση) οι πιέσεις των εξωτερικών δυνάμεων πρέπει να έχουν και κάποιο όριο δεν μπορεί για το χατήρι της ευρωπαϊκής δεξιάς να αυτοχειριάζεται η ντόπια δεξιά.....ας αποφασίσει ο Α.Σ. τι θέλει επιτέλους κόμμα ή απόκομμα.

  64. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 10/05/2012 22:50:19

    H χώρα βράζει. Οι διερευνητικές είναι σε εξέλιξη. Η λύση Κουβέλη συζητείται και τα στελέχη του Κουβέλη δηλώνουν πως αν πρωθυπουργοποιηθεί ο αρχηγός τους κλπ κλπ ο νόμος Ραγκούση θα επεκταθεί με ακόμη πιο φιλικές για τους μετανάστες προβλέψεις.

    Λοιπόν Αντώνη Σαμαρά να είμαστε ξεκάθαροι. Η οικονομική κρίση έτσι ή αλλιώς σε μερικά χρόνια( βάλε όσα θες) θα περάσει. Θα αφήσει πληγές αλλά θα περάσει. Το καρκίνωμα της λαθρομετανάστευσης όμως θα φάει τον Ελληνισμό στη μήτρα του.
    Κατά συνέπεια, για αυτόν και για χίλιους άλλους δύο λόγους που δεν είναι της παρούσης...και ακριβώς επειδή είμαστε σαμαρικοί ( = δόγμα μας το πάνω από όλα η Πατρίδα) σου ξεκαθαρίζουμε:
    τυχόν συγκυβέρνηση με τον Τσιριμώκο, τους Ένόχους και τη ΝΔ θα σημάνει το οριστικό και αμετάκλητο διαζύγιο μας. Και θα είναι επώδυνο. Και θα αρχίσει πόλεμος. Και θα χάσουν όσοι στηρίξουν τον Τσιριμώκο.
    Εκλογές και πάλι εκλογές. Και κάποτε να βάζουμε και μυαλό...

  65. axis avatar
    axis 10/05/2012 22:55:12

    Σε κάθε περίπτωση η διαφαινόμενη συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ - είτε με Τσίπρα είτε χωρίς - έχει σημάνει ήδη το τέλος της ΝΔ. Κανένας σοβαρός δεξιός δεν θα ανεχτεί συμπόρευση με τους πρασινοφρουρούς για οποιονδήποτε λόγο. Άλλωστε αν ήθελαν κυβέρνηση πασόκων ας κρατούσαν την αυτοδύναμη κυβέρνηση Παπανδρέου. Δεν χρειαζόταν να συγκυβερνούμε μαζί τους και μάλιστα με αριστερό πρωθυπουργό. Έλεος πια!!!

  66. ΙΑΣΟΝΑΣ avatar
    ΙΑΣΟΝΑΣ 10/05/2012 22:55:32

    ΤΟ ΑΘΑΜΑΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ
    ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΕΙΝΑΙ
    ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΠΕΙΡΩΤΕΣ
    Η ΛΕΞΗ ΚΑΘΑΡΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΠΤΗ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ
    ΧΡΥΣΑΥΓΙΖΕΙ
    KΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
    ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ
    ΚΙ ΟΛΕΣ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ
    Ο "ΣΟΦΟΣ" ΛΑΟΣ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ
    ΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΜΠΟΥΡΔΕΣ
    ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΚΑΤΑ ΤΟ "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"
    ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ"
    ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
    ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΒΑΡΑΘΡΟ
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;
    Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ

  67. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 10/05/2012 22:56:17

    Παλιά μου τέχνη κόσκινο έτσι;.
    Δεν ξέρω πια. Θλίβομαι. Νοιώθω μερικές φορές ότι βρίσκομαι πάνω σ' ένα καράβι και βλέπω από μακριά τη Σμύρνη να καίγεται.

  68. gynner avatar
    gynner 10/05/2012 22:56:18

    Αγαπητέ μου αυτοί οι άμυαλοι όπως τους λες,να επιστρέψουν γιατί;Μήπως τους έχει διαβεβαιώσει κανείς οτι η ζωή τους θα καλυτερέψει;Εχετε ξεκινήσει όλοι εδω μέσα μια συζήτηση φιλοσοφική για στρατηγικές κλπ,και κανένας δεν λέει τίποτα για τους άνεργους,αυτούς που αυτοκτόνησαν απο τις απειλές των τραπεζών η απο το φιλότιμο τους,αυτούς που σε 2 χρόνια μέσα απο νοικοκυραίοι όπως σας αρέσει να τους λέτε έγιναν "απατεώνες'μη μπορώντας να καλύψουν πλέον ούτε τις βασικές βιοτικές ανάγκες τους.Πείτε εκεί στα επιτελεία όσοι απο σας έχουν κάποια επαφή τέλος πάντων,οτι δεν έχουν φτάσει ακόμα στον πάτο....Εχει και πιο κάτω και θα το διαπιστώσουν σύντομα!!

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ gynner 11/05/2012 01:42:03

      αληθεια ειναι αυτο - αλλα το ιδιο ακριβως ισχυει και για τους πρωην-νοικοκυραιους (δυστυχως...
      Εχει και πιο κατω..)

  69. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 10/05/2012 23:01:49

    Ο τίτλος είναι εξαιρετικά πετυχημένος.Πιο επιτυχημένος δεν είναι δυνατόν να υπάρξει.Δεν θα είναι απλώς χαρακίρι....Θα είναι το οριστικό τέλος της ΝΔ,τ'οποίο πλέον έρχεται ταχύτατα.Στη Συγγρού δεν ερμήνευσαν σωστά το αποτέλεσμα των εκλογών ούτε πως ψήφισε το εκλογικό σώμα(με ποιο δίλημμα).Για μια ακόμη φορά παρουσιάζεται αδυναμία προσέγγισης της πραγματικότητας εκ μέρους της Συγγρού(το λιγότερο που θα μπορούσα να γράψω).
    Θα είμαι ιδιαίτερα σκληρός.Ο πασοκισμός συμπαρασύρει τη ΝΔ στο κενό.Όπως το Νοέμβριο του 2011 έτσι και τον Φεβρουάριο του 2012,έτσι και τώρα.Και πάνω από μια φορά,παύει να είναι σύμπτωση.Θα ισχυριστεί κάποιος πως ''πρέπει να σωθεί η χώρα''.Θ'απαντούσα ως εξής:Από το Νοέμβριο του περασμένου έτους έχει σωθεί η χώρα;Έχει διαλυθεί το σύμπαν,ανεργία παντού,πολύς κόσμος ζει με δανεικά,στα καταστήματα τα λουκέτα πολλαπλασιάζονται,τα χαράτσια στο φουλ,οι φόροι είναι δυσβάσταχτοι,οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν ξεφτιλιστεί....Κατά τ'άλλα,η Ελλάδα ''σώθηκε''....
    Επίσης στο παρελθόν έχω αναλύσει τις προσωπικές μου σκέψεις για κουρέματα,αύξηση χρέους,αγγλικά δίκαια και δεν συμμαζεύεται.Το μνημόνιο είναι ο αργός θάνατος της Ελλάδας.Και θα το επαναλάβω.Η σωτηρία της χώρας είναι τρία πράγματα:Πρώτον η σκληρή και δυναμική διαπραγμάτευση απαγκίστρωσης της πατρίδας από το μνημόνιο και όχι διαμέσου του μνημονίου με σκληρά,θανάσιμα μέτρα(βαφτίστηκαν μεταρρυθμίσεις),που καταστρέφουν το κοινωνικό ιστό.Δεύτερον,απονομή δικαιοσύνης για όλα τα εγκλήματα που έχουν συντελεστεί από το 2009,με την ανάληψη της εξουσίας από το λαομίσητο πασοκισμό.Και τρίτον,ανόρθωση της ήδη ξεφτιλισμένης εθνικής μας αξιοπρέπειας.Τα έχω γράψει στο παρελθόν άπειρες φορές,εδώ και πάρα πολλούς μήνες.Δεν έχω αλλάξει και μεταβάλλει στο ελάχιστο τις απόψεις μου.
    Θα μπορούσα να γράψω αρκετά.Από το Νοέμβριο του 2011 έχουν συμβεί σειρά γεγονότων που οδήγησαν στο θλιβερό και τραγικό αποτέλεσμα της ΝΔ.Και κάτι τελευταίο τ'οποίο έχει αμελήσει η ηγεσία της ΝΔ.Ο κεντροδεξιός χώρος έχει διάφορες συνιστώσες και είναι πολυσυλλεκτικός.ΟΜΩΣ,η ψυχή του κεντροδεξιού χώρου είναι η Λαϊκή Δεξιά,ο παραδοσιακός καραμανλισμός.Θα ισχυριστεί κάποιος πως ''νέες εποχές,νέα δεδομένα,νέες ιστορικές συνθήκες''.Θα διαφωνήσω ριζικά.Πάντα η παράταξη της ελληνικής κεντροδεξιάς είχε ως σημείο αναφοράς,στο πυρήνα της πολιτικής της σκέψης,το συνδυασμό ελεύθερης οικονομίας και κράτους πρόνοιας.Αυτή είναι η αλήθεια.Το σωσίβιο που προσέφερε η ΝΔ στο πασοκισμό το Νοέμβριο,το Φεβρουάριο και πιθανόν τώρα,τη μεταλλάσσει και την απομακρύνει από τις θεμελιώδεις αρχές και αξίες.Το ποσοστό που έλαβε η ΝΔ επιβεβαιώνει το παραπάνω συλλογισμό.
    Οι παραπάνω απόψεις ίσως είναι αυθαίρετες και μπορεί να θεωρούνται λανθασμένες.Όμως τα γεγονότα και τα συμβάντα από το Νοέμβριο καθώς και το αποτέλεσμα των εθνικών εκλογών δεν διαψεύδουν τις παραπάνω διαπιστώσεις και εκτιμήσεις.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Komis Montechristo 10/05/2012 23:35:18

      komis

      Δεν τα πίστευαν αυτά που έλεγαν κατά του μνημονίου και ούτε έχουν την δύναμη να το παλέψουν στην ΝΔ.

      Για αυτό μόλις έσφιξαν τα λουριά από έξω και από μέσα τα συμφέροντα έτρεξαν να κρυφτούν στην οικουμενική πίσω από τον Παπαδήμο πιστεύοντας ότι θα κοροιδέψουν τον κόσμο.

      Τώρα πάνε πάλι να κρυφτούν πίσω από τον Κουβέλη στο όνομα της σωτηρίας της χώρας.

      Αυτή είναι η αλήθεια.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Aris. A 11/05/2012 00:57:22

        Άρη,το γράφω παραπάνω με άλλα λόγια.Πάνω από μια φορά,παύει να είναι σύμπτωση.Δεν διαφωνώ.

  70. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 10/05/2012 23:08:50

    Το τελευταίο μόνο Έλληνες ενδιαφέρονται αρκετά και το καταλαβαίνουν. Οι υπόλοιποι κοιτούν την τσέπη τους που οσονούπω θα είνια άδεια και ο Τσίπρας με τον Καμμένο θα το παίζουν επαναστάτες με τη χώρα στο χάος. Ο Θεός να βάλει το χέρι του...

  71. mike avatar
    mike 10/05/2012 23:17:52

    ..Να και ενας με το κεφαλι του βιδωμενο σωστα στον λαιμο του.ΑΜΗΝ

  72. PayneK avatar
    PayneK 10/05/2012 23:18:25

    Το πως θα απαντήσει ο Τσίπρας θα φανερώσει και πάρα πολλά για τις προθέσεις του.
    Αρχικά έδειξε να αιφνιδιάζεται κάπως με το ενδεχόμενο να κυβερνήσει,όμως συνήθισε γρήγορα στην ιδέα αυτή.Μέχρι που παρακαβάλησε το καλάμι σχεδόν υπαγορεύοντας σε Σαμαρά και ξέροντας οτι θα αρνηθεί έδειξε οτι η τακτική του αποσκοπούσε πλαγίως σε νέα εκλογική αναμέτρηση.
    Τώρα με την πρόταση του πασοκ,ίσως σηκώσει και μπαντιέρα για να κερδίσει παραπάνω πόντους,γιατί αμα ανοίξει η όρεξη δύσκολα σταματά.
    Και που να περιμένει άλλους τρείς ή έξι μήνες ή.. ως το 2014 που είπε ο Κουβέλης αφού κατάλαβε οτι μπορεί να το πάει πολύ πιο γρήγορα το παιχνίδι του να μαζεύεις ψηφαλάκια. Αδημονεί ο κύριος τσίπρας και πιστεύω οτι η ΝΔ πρέπει να τον αφήσει να εκτεθεί λίγο παραπάνω σε αυτό το θέμα.

  73. mike avatar
    mike 10/05/2012 23:18:31

    Σε κάθε περίπτωση η διαφαινόμενη συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ – είτε με Τσίπρα είτε χωρίς – έχει σημάνει ήδη το τέλος της ΝΔ. Κανένας σοβαρός δεξιός δεν θα ανεχτεί συμπόρευση με τους πρασινοφρουρούς για οποιονδήποτε λόγο. Άλλωστε αν ήθελαν κυβέρνηση πασόκων ας κρατούσαν την αυτοδύναμη κυβέρνηση Παπανδρέου. Δεν χρειαζόταν να συγκυβερνούμε μαζί τους και μάλιστα με αριστερό πρωθυπουργό. Έλεος πια!!!

  74. mike avatar
    mike 10/05/2012 23:19:32

    sos sos makrya apo mano - ntora ELEOS SOS SOS

  75. fotjou avatar
    fotjou 10/05/2012 23:20:00

    Μην τολμήσετε εκεί στη Συγγρού.Μια ζωή θύματα.Ελεος.Με κανέναν κερατά.Αλλιώς θα μείνετε μόνοι σας.Εκλογές και ας πέσουν τα ποσοστά μας.Γιατί σώνει και καλά πρέπει να κυβερνήσετε;Να βγεί πρώτος ο Τσίπρας και να κυβερνήσει .Εχετε γίνει ένα φοβικό κόμμα και θέλετε να σας εμπιστευτεί ο πολίτης;Φερθείτε σαν Δεξιά επιτέλους.Μας βρίζει ο κάθε κερατάς στα κανάλια,στο ραδιόφωνο,στο ιντερνετ και αντί να καίγεστε για εκδίκηση(για τη χώρα ) και όλους εμάς παίζετε παιχνίδια επί χάρτου.Αγριέψτε επιτέλους και ας βγούμε τελευταίοι.Πάλι εμάς θα παρακαλάνε.

  76. mike avatar
    mike 10/05/2012 23:20:43

    αν γινει αυτο ΤΣΙΡΙΖΑ 40% ΚΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 20%

  77. Βούρδουλας avatar
    Βούρδουλας 10/05/2012 23:29:16

    Firiki, τώρα είναι 100% ζαριά, πας στα τυφλά και κάνεις το σταυρό σου. Σε 2 χρόνια, πολλά αλλάζουν. Κερδίζεις λίγο χρόνο, ελπίζεις μήπως και αλλάξει κάτι, μήπως και όσα λέγονται έχουν δόση αλήθειας, κάτι θετικό υπάρξει. Θα είναι κρίμα να περάσει το τρένο και να μείνεις στη στάση. Αλλιώς ρίξε το ζάρι τώρα και πόνταρε σε κάτι ημίτρελλους σαν τον δρίτσα που βλέπω τώρα.

  78. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 23:31:36

    εντωμεταξυ η προταση του Κουβελη για νεες εκλογες το 2014, μαζι με τις δημοτικες, θα οδηγησει τοτε τον συριζα, περαν της αυτοδυναμιας των 180 εδρων, να ελεγχει το 95% των δημων και των 100% των περιφερειων... πραγματικα εφιαλτικο σεναριο..
    το πασοκ θα εχει παραμεινει στην εξουσια επι 6 χρονια.. διολου ασχημα για εποχη μνημονιου!!
    η δε νδ, θα εχει καταφερει να μην κυβερνησει επι της ουσιας καθολου, να ειναι κομπαρσος πασοκικων κυβερνησεων, τις οποιες θα διαδεχθει μια κυβερνηση τσιπρα...

  79. Christos Iraklio avatar
    Christos Iraklio 10/05/2012 23:38:43

    Όλες οι μετρήσεις δείχνουν,ότι οι επαναληπτικές εκλογές θα διαξαχθούν σε συνθήκες πόλωσης μεταξύ ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.Είναι σίγουρο ότι και τα δυο κόμματα θα βρεθόυν κοντά ή και πάνω απο το 30%.Αξίζει η ΝΔ να παλαίψει για την πρωτιά που θα της δώσει και την αυτοδυναμία.
    Αντίθετα,αν συρθεί στη συγκυβέρνηση Βενιζέλου,ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει ποσοστα ΠΑΣΟΚ του 1981,στις εκλογές μετα την πτώση αυτής της εκτρωματικής κυβέρνησης.Ο Σαμαράς πρέπει να βρει έναν τρόπο να αποφύγει την παγίδα του Βενιζέλου.

  80. Aris. A avatar
    Aris. A 10/05/2012 23:39:46

    τα 12εκατομμύρια ψυχές Γιώργο τις παίζουν στα ζάρια τραπεζίτες εργολάβοι συγκροτήματα τύπου και άλλοι διαπλεκόμενοι.

    Αυτούς δεν τους πολεμάς με Ψυχάρηδες στα ψηφοδέλτια.

    Από τότε που ζήτησε ο Τσίπρας έλεγχο των τραπεζών ξεκίνησε και ο πόλεμος σε αυτόν.

    Η Θέση της ΝΔ και του Σαμαρά απέναντι στην ασφυξία που προκαλούν τα τσιμπούρια στην χώρα ποια είναι;;

  81. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 23:45:18

    γιατι να ειναι πολυ διαφορετικη η διαταξη των δυναμεων σε 2 χρονια?
    απλως καποιοι βουλευτες της νδ ακομα θα πανε στον καμμενο, και καποιοι της δημαρ στο συριζα..
    ο δε συριζα, κομμα της αξιωματικης αντιπολιτυεσης πλεον, ως αλλο πασοκ του 1977, θα παρει ποσοστα αναλογα του 1981..

  82. o deksios avatar
    o deksios 10/05/2012 23:47:05

    Εντωμεταξυ οι ευρωπαιοι σημερα τονιζαν οτι θα μας χρηματοδοτουν μεχρι το σχηματισμο της κυβερνησης...
    οπερ σημαινει οτι αυτο θα εκαναν και τον οκτωβριο, αμα πηγαιναμε σε εκλογες το νοεμβριο..
    τωρα θα ειχαμε αυτοδυναμη νδ με 5 μηνες ηδη στην εξουσια...

  83. dim avatar
    dim 10/05/2012 23:53:28

    Οι συσχετισμοί των ποσοστών δεν μας ευνοούν. Αυτόνομη κάθοδο ξανά, με ένα αντιμνημονιακό δεξιό κόμμα απεναντί σου που πήρε 11%, και μια ΧΑ που άνετα θα συγκρατήσει ένα 3-4%, σημαίνει ταβάνι 30% για ΝΔ στις επόμενες εκλογές. Αν ο Σύριζα συσπειρώσει όλους τους πεινασμένους για εξουσία αριστερούς και περάσει το 30%, τότε οι συνέπειες για τη χώρα θα είναι καταστροφικές.

    Οι ηγέτες αυτής της παράταξης, έβαζαν πάντα το εθνικό συμφέρον πάνω από το προσωπικό συμφέρον. Αφου βλέπει ο Σαμαράς ότι με τη δυναμική του ο Τσίπρας μπορεί (έστω και με πιθανότητες 20%-30% λέω έγω), να καταλάβει την εξουσία και να οδηγήσει τη χώρα εκτός Ευρώπης, σε ένα άκρατο κρατισμό, και με εκατοντάδες χιλιάδες ελληνοποιήσεις που θα αλλοιώσουν την πολιτισμική και εθνική ταυτότητα της χώρας, πρέπει να συμμαχήσει και με το διάολο για να αποτρέψει κάτι τέτοιο. Δεν είναι δυνατόν, η ιστορία να γράψει ότι υπο την ηγεσία του στη παράταξη αυτή, ανέβηκε στην εξουσία η σκληρή ριζοσπαστική αριστερά.

    Αν οι υπόλοιποι δε συμφωνήσουν στη δημιουργία αυτού του μετώπου, τότε εντάξει, θα δώσουμε τη μάχη μόνοι μας μέχρι τέλους, αλλά κι αν χάσουμε η ιστορία θα γράψει ότι την ευθύνη της ήττας θα την έχουν οι άλλοι ηγέτες του χώρου, που δεν συστρατεύτηκαν στο κοινό αυτό αγώνα

  84. o deksios avatar
    o deksios 11/05/2012 00:01:39

    Ενω το 2014 τι θα αποτρεψει τον συριζα απ' το να προβει σε μαζικες ελληνοποιησεις, εχοντας μαλιστα ποσοστα βορειας κορεας, και ελεγχοντας και ολους τους ΟΤΑ?
    Για σκεψου, επισης, λιγο τι αντιδρασεις θα προκαλεσει στο λαο, που το πασοκ ουσιαστικα θα ειναι κυβερνηση?ποσο λες να αντεξει αυτη?
    αν εχω μια πιθανοτητα για αυτοδυναμια την παλευω τωρα.. οχι τοτε που δεν θα μπορω...
    ασε που με αποχωρησεις βουλευτων, μπορει μεσα σε 1 χρονο να καταρευσει το μορφωμα αυτο

  85. Nik.Pan avatar
    Nik.Pan 11/05/2012 00:05:35

    Και με όλα αυτά, ο Αντώναρος χθες το βράδυ περιμένει το συνέδριο της
    ΝΔ (τι μπορεί να προσφέρει αυτή την στιγμή, νέο αρχηγό, ποιόν),
    εγώ να προσπαθώ να βγάλω άκρη απο τα 400 σχόλια στο χθεσινό άρθρο,
    στην ΝΕΤ ο ... (δεν θυμάμαι το όνομα του, της ΔΗΜΑΡ) να λέει κάτι που
    δεν είχα ξανακούσει από ''στέλεχος'' της ΝΔ προεκλογικά...
    φυσικά με την ΝΔ (συνεργασία) καθώς ο Α Σαμαράς ήταν ο πρώτος που
    ζήτησε επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, παρόλα που παρασύρθηκε
    στο λάθος της συγκυβέρνησης.
    Έχω μπερδευτεί κάπου, κάποια στρατηγική δεν καταλαβαίνω.
    Άνοιξη του 2010 ψήφηση μνημονίου,
    Α Σαμαράς όχι.
    Καλοκαίρι του 2011 γενική απεργία, ο ΓΑΠ παραλίγο να φύγει,
    όλος ο κόσμος έξω, και ΝΔ και ΠΑΣΟΚ (όχι μόνο οι αριστεροί), οι
    υπουργοί να μας κατηγορούν γιά ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ και εμείς απλά να γελάμε
    γιατί βλέπαμε το τέλος να έρχεται.
    Νοέμβριος του 2011 έρχεται ο πάτος στο βαρέλι, PSI και μνημόνιο 2,
    έρχεται η ψήφηση, κάποιοι λένε για 3-4 αντιδράσεις, έρχονται 22,
    δεν αρκούσε μόνο αυτό, έγινε και συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ,
    αλλά μαζί της και η συνευθύνη.
    Άνοιξη 2012 έρχονται εκλογές ο Α Σαμαράς αλωνίζει την Ελλάδα μόνος
    ζητώντας αυτοδυναμία,
    και εμείς τρέμουμε στην ιδέα της συγκυβέρνησης 2,
    τα νούμερα δεν βγαίνουν,
    ο Α Σαμαράς καταδικάζει την συγκυβέρνηση περιμένοντας συσπείρωση,
    Εκλογές, έρχονται τα μυστικά γκάλοπ με 20%, κάποιοι λένε λάθος
    όπωςμε την Ντόρα, περιμένουν 24% min,
    ΝΔ πρώτη 18,8%, ΣΥΡΙΖΑ 16,7%
    Ο νέος Α Παπανδρέου κάνει παιχνίδι με τον αγανακτησμένο κόσμο,
    και ο Α Σαμαράς απαντά με Ντόρα, Μάνο-Βαλιανάτο, Καραντζαφέρη,
    και εμείς κάτι άλλο για να φοβόμαστε.
    Την άλλη εβδομάδα τι να περιμένουμε ??? ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ
    τον Ιούνη ? ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑΟΣ
    του χρόνου ? ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΣΗ
    το 2020 ?
    Έγιναν λάθη, βοηθήστε να κατανοήσουμε, μην τα κάνετε χειρότερα,
    στο κάτω κάτω δεν έχω την ανάγκη Δεξιας Κυβέρνησης για να επιβιώσω,
    Δεξιό ηγέτη θέλω για να αρχίσω να ελπίζω,
    Οι ιδέες δεν είναι πουκάμισα!!!

  86. greekf avatar
    greekf 11/05/2012 00:11:19

    Παρέμβαση στην αυριανη συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Ν.Δ., προετοιμάζει ο αντιπρόεδρος του κόμματος, Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο οποίος τις τελευταίες ώρες αναπτύσσει έντονη κινητικότητα στο κομματικό παρασκήνιο. Ο υπουργός Άμυνας, που βρίσκεται σε ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τον Αντώνη Σαμαρά, δείχνει .....
    έντονα προβληματισμένος για τις εξελίξεις εντός και εκτός κόμματος. Από χθες μάλιστα έχει αλλεπάλληλές επαφές με βουλευτές και στελέχη της Ν.Δ.
    Πριν από λίγα λεπτά ο Νικήτας Κακλαμάνης, μιλώντας στην εκπομπή "Επι του Πιεστηρίου" στο Kontra, άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο εφόσον μιλήσει ο Αβραμόπουλος, να κανει και ο ίδιος παρέμβαση.

  87. Nilos avatar
    Nilos 11/05/2012 00:14:50

    Το μέγεθος της ιδεολογικής και στρατηγικής ένδειας αυτής της παράταξης φαίνεται πανηγυρικά απο τις τελευταίες εξελίξεις, όπου ο παμπόνηρος Μπένυ ξαναβρέθηκε στο προσκήνιο.
    Κρατάει πεισματικά την εντολή μέχρι εξαντλήσεως της προθεσμίας (σε αντίθεση με τον Αντώνη που την παρέδωσε μαλλον ατιμωτικά σε πέντες ώρες), τα βρίσκει με τον Κουβέλη κατ' αρχήν και μένει και χρόνος για να ασκηθούν οι αναγκαίες πιέσεις/εκβιασμοί από εξωθεσμικά κέντρα (καναλάρχες, τραπεζίτες κλπ λαμόγια) και ευρωπαίους αποικιοκράτες ώστε να υποκείψουν για ακόμα μια φορά οι νούλες της ΝΔ.
    Δηλαδή το 3ο και το 6ο κόμμα υπαγορεύουν την ατζέντα και ο Αντώνης βρίσκεται πάλι στην γωνία...
    Αν πει όχι του χρεώνουν την προσφυγή στις καλπές (μαζί με τον Τσίμπλα) και την πιθανότητα χρεοκοπίας και εξόδου..
    Αν πει ναι, ξαναμπαίνει στο μνημονιάκό κάδρο με το μΠατσοκ και συνδιαχειρίζονται την τελική επίθεση στα λαϊκά στρώματα, δηλ μην έχουμε ψευδαισθήσεις θα ξανακυβερνήσει το μΠατσόκ του 14% με την ΝΔ κομπάρσο....... πόσο άχρηστοι μπορεί να είναι επιτέλους!!!!
    Εννοείται πως αν πάει σε εκλογές θα χάσει και την πρωτιά!;;!!!
    Μπρος γκρεμός, πισω ρέμα, δεξιά κ' αριστερά κενό για τον Αντώνη και τους βαρωνέτους... κλαυσίγελος

  88. ΑΧΙΛΛΕΑΣ avatar
    ΑΧΙΛΛΕΑΣ 11/05/2012 00:23:56

    ΑΝ ΠΑΜΕ Σ' ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΔΗΜΑΡ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ. ΕΙΔΙΚΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ 'ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ' ΤΗΣ, ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΜΕΝ ΜΕ ΠΤΩΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΔΕ, ΕΝΩ Η ΠΟΛΩΣΗ ΘΑΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ ΚΕΝΤΡΟΔΕΞΙΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΝΔ.
    Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟ 'ΔΕΙΞΕ ΚΑΘΑΡΑ!

  89. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 11/05/2012 00:29:22

    α) Προεκλογικά, ο Σαμαράς δήλωνε πως σε περίπτωση μη αυτοδυναμίας θα πήγαινε πάλι σε εκλογές. Απέκλειε κατηγορηματικά τη συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ! Αλλάζει κάτι, επειδή στο "κάδρο" μπορεί να μπει και το "ΠΑΣΟΚ εσωτερικού";

    β) Προεκλογικά, η ΔΗΜΑΡ διεκήρυττε πως θα συνεργαζόταν μόνο με τις "προοδευτικές" δυνάμεις, αφήνοντας εκτός τη ΝΔ (όχι όμως και το "προοδευτικό" ΠΑΣΟΚ).

    γ) Προεκλογικά, ο Τσίπρας έλεγε πως η αριστερή διακυβέρνηση θα καταργήσει το μνημόνιο. Τώρα, βέβαια, διάβασα και εγώ την επιστολή του, στην οποία αναφέρεται σε "επανεξέταση του πλαισίου"...

    Εν κατακλείδι: Μόνο η Αλέκα έμεινε απολύτως πιστή σε αυτά που έλεγε προεκλογικά. Οι άλλοι παίζουν το "περνά - περνά η μέλισσα" σκεπτόμενοι τον "θρίαμβο" ή το "στραπάτσο" στις επαναληπτικές εκλογές, αλλά και τα ευρω-σενάρια του προσεχούς εξαμήνου, (θα αλλάξουν το παιχνίδι οι Ευρωπαίοι, οπότε θα γίνει πρώτος μάγκας όποιος κυβερνήσει ή θα συνεχιστεί το ίδιο έργο και θα φάει η μούρη του χώμα;).

    Λυπάμαι, αλλά για ακόμα μία φορά φαίνεται πως η πολιτική στην Ελλάδα χρειάζεται το μαντείο των Δελφών πολύ περισσότερο από τον λαό της χώρας. Εξαιρώ μόνο την Αλέκα!

    Υ.Γ. Ούτε λόγος για τον "Τσε" των φουσκωτών και για τους γιαλαντζί μελανοχίτωνες...

    Υ.Γ.1: Και μην με πει κανένας εδώ μέσα κομουνίστρια...

    • GEORGE_SPOROS avatar
      GEORGE_SPOROS @ Πηνελόπη 11/05/2012 01:49:33

      Πάντως μετά από τα δεδομένα εκλογικά αποτελέσματα θα ήταν απίθανο να μην υπάρξουν μετακινήσεις από τις αρχικές στοχεύσεις τους. Το ΚΚΕ δε συμμετέχει στις εξελίξεις, άλλωστε φρόντισε προεκλογικά να μην καλλιεργήσει ελπίδες.

  90. Christos Iraklio avatar
    Christos Iraklio 11/05/2012 00:40:43

    Όλα δείχνουν ότι πάμε σε επαναληπτικές τελικά.Οι πιέσεις που δέχεται από τους δικούς του ο Κουβέλης να μη συμμετάσχει σε συγκυβέρνηση, είναι μεγάλες και θα κάνει πίσω τελικά.
    Στις επαναληπτικές εκλογές το ΠΑΣΟΚ θα είναι μονοψήφιο,η δε ΔΗ.ΜΑΡ μετά την κυβίστηση τελείωσε.Και οι μισοί και πλέον ψηφοφόροι του Καμμένου θα του φύγουν για ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ. ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ θα συγκεντρώσουν πάνω απο 60%

  91. Taurus avatar
    Taurus 11/05/2012 00:43:31

    Νομιζω ότι ήλθε η ώρα να αρχίσουμε να βλέπουμε το δάσος και όχι τα δένδρα. Και θέλω να είμαι συνοπτικός και κοφτός.
    Ποια είναι η κατάσταση της χώρας λίγο πολύ όλοι την ξέρουμε.
    Οι πραγματικές αδυναμίες της είναι:
    1. Κράτος τέρας που παράγει απύθμενα κόστη και τραγικές υπηρεσίες.
    2. Η επιχειρηματικότητα ταυτισμένη με την λαμογιά
    3. Το έλλειμα παιδείας δημιουργεί κοινωνική στρέβλωση στο σύστημα αρχών και αξιών.
    4. Τα εθνικά ζητήματα στα αζήτητα
    5. Η Εκκλησία περιορισμένη στο χώρο της
    6. Η Ομογένεια σε ύπνωση
    7. Η πολιτιστική δυνατότητα χαμένη σε ερασιτεχνικούς σχεδιασμούς
    8. Ο πνευματικός κόσμος σε χειμερία νάρκη
    9. Τα νέα παιδιά χαμένα και χωρίς ελπίδα
    10. Οι άνεργοι βολοδέρνουν στη δύνη της μηδενιστικής προσέγγισης.
    Αρκετά. Οι στιγμές είναι κρίσιμες. Η χώρα θέλει ηγέτη. Τον έχει. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ. Ετσι απλά. Χωρίς ευχολόγια. Επιχείρημα ένα και μόνο. Ο μόνος έλληνας ηγέτης σήμερα που μπορεί να πάρει τη χώρα από τα γκέμια και να τη βγάλει από το αδιέξοδο. Να διαπραγμετευτεί και να δώσει προοπτική. Και το ξέρουν όλοι άσχετα με την όποια επιλογή τους στις τελευταίες εκλογές. Στο υποσυνείδητο του καθενός από μας η έννοια του ηγέτη είναι συνδεδεμένη με το όνομα ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ. Οι στιγμές απαιτούν σύνεση και εθνική συστράτευση. Οχι ΣΗΜΕΡΑ και ΑΥΡΙΟ αλλά ΧΤΕΣ.

    • nikos o agrotis avatar
      nikos o agrotis @ Taurus 11/05/2012 05:19:47

      Μολις μαζεψετε στο κομμα Μανο,Ντορα,και καρατζαφερη,τους υπερ μνημονιακους,ετοιμασου για 10% . . . . το 18,9% θα φανταζει πολυ υψηλο....

      Βρε ανθρωπε πια συστρατευση και πρασινα αλογα? Οσο ηΝΔ ειναι μεσα στο μνημονιο δεν υπαρχει ελπιδα να συστρατευτει απο καταβολης κοσμου...τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβετε εδω ρε παιδια?

      Εκτιναξη να κανετε με 5 περιστροφες στον αερα,οσο ειστε ΝΑΙ στο μνημονιο ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ...

      Δηλαδη τι πρεπει να γινει για να το καταλαβετε οτι το ΝΑΙ στο μνημονιο σας αποτελειωσε σαν παραταξη?

      Δε βαζετε μυαλο.....

  92. ο ξένος avatar
    ο ξένος 11/05/2012 01:18:34

    Είναι αξιοθαύμαστο το πόσο σοφά ψήφισε ο ελληνικός λαός σ'αυτή τη συγκυρία.
    Ιδανικό το σενάριο συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ.
    Με ένα "ακροαριστερό" κόμμα έτοιμο να πάρει την εξουσία, νεοναζί στο 7%, η κυβέρνηση αυτή είναι καταδικασμένη να πετύχει, για να μην μπούμε όλοι σε μεγαλύτερες περιπέτειες.
    ΠΑΣΟΚ και ΝΔ αποδοκιμάστηκαν για τα μελλοντικά μέτρα εξόντωσης που έχουν ήδη ψηφίσει (συν τα παλιότερα που βάρυναν περισσότερο το ΠΑΣΟΚ). Ψήφος υπέρ των δύο αυτών κομμάτων θα ήταν αυτοκτονική, αφού θα σήμαινε επιδοκιμασία των μέτρων και θα άνοιγε την όρεξη για ακόμη περισσότερα και σκληρότερα μέτρα.

  93. Orestios avatar
    Orestios 11/05/2012 01:18:59

    Η μόνη ΕΝΤΙΜΗ λύση είναι οι εκλογές.
    Πρέπει να τελειώνουμε με την μεταπολίτευση οριστικά

  94. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 11/05/2012 01:29:37

    Δυστυχως η αληθεια ειναι πολυ σκληρη.Κανενας αρχηγος δεν μπορει να ανατρεψει την κατασταση.Ο Ελληνας που υποφερει οικονομικα δεν ψηφιζει με κριτηριο απλα και μονο το προσωπικο του συμφερον.Ψηφιζει με εμπαθεια:υποφερω εγω θα υποφερεις και εσυ, χρεοκοπω εγω θα χρεοκοπησεις και εσυ.Αυτο το αρρωστημενο σκεπτικο ΠΩΣ ΑΝΑΤΡΕΠΕΤΑΙ;Μακαρι να κανω λαθος

  95. Νίκος Κ. avatar
    Νίκος Κ. 11/05/2012 01:52:12

    Αυτό κατάλαβες εσύ;

  96. rally monkey avatar
    rally monkey 11/05/2012 01:54:45

    σου φαινεται και σενα οτι χανεται ο ελεγχος στο κομμα εε..?
    ο αρχηγος ωφειλουν να εχουν τον πρωτο λογο
    αλλα θελει και γρηγορα αντανακλαστιικα
    αυτο το σεναριο με δεδομενη τη δυναμη των κομματων μαθηματικα θα το ευρισκε μπροστα του - αρα την απαντηση επρεπε να την εχει ετοιμη - ακομα δειχνει να μην εχει ξεπερασει το σοκ της Κυριακης

  97. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/05/2012 02:02:09

    Nαι ειναι.Ουτε καν ΠΑΣΟΚ δεν ειναι το σοσιαλιστικο κομμα Γαλλιας.Πιο κοντα στη ΝΔ ειναι.
    Ασε που εχει 17% ακροδεξια.
    Βγηκε ο Σαμαρας δηθεν οτι θα αλλαξει την πολιτικη Καραμανλη και παραδιδει την εξουσια στην αριστερα χωρις λογο.
    Υποσχεθηκε οτι θα καταργησει το νομο Ραγκουση ναι ή οχι - ακου να τον επετεινει.Για ποιο λογο;
    Ο Κουβελης εχει περισσοτερη αναγκη - απο αυτον τρωει ο Τσιπρας.

  98. rally monkey avatar
    rally monkey 11/05/2012 02:17:34

    οντως συμμετοχη (ακομα και υπο ορους) = χαρακιρι και το ουσιαστικο upside=0

    τι μπορει να κανει ?
    μπορει να αλλαξει την ρητορικη του και να ξαναπαει σε εκλογες και ας μιλησει παλι ο 'κυριαρχος λαος' (ακομα και αν ρισκαρει να παρει 8% αυτη τη φορα)
    Εχουμε νεα δεδομενα, θα υπαρχουν νεες δεσμευσεις, νεες κοκκινες γραμμες, νεες επιλογες απο τη στιγμη που εχει απορριφθει η αυτοδυναμια
    μ'αυτον τον τροπο θα ειναι και συνεπης σ'αυτα που θα εχει πει προεκλογικα
    υπαρχει παντα μια πιθανοτητα το εκλογικο σωμα να το εκτιμησει (αν και μικρη)
    ενω αν συμπραξει τωρα η αξιοπιστια του θα εκμηδενιστει απολυτως
    το κυβερνητικο σχημα που θα προκυψει θα ειναι θνησιγενες ουτως η αλλως

    Φυσικα και υπαρχουν ρισκα - Συριζα πρωτο κομμα (πχ)
    αν ειναι ομως να χρεωκοπησουμε ας το κανουμε με δημοκρατικες διαδικασιες και απο επιλογη του 'κυριαρχου λαου'
    κανεις πολιτικος δεν μπορει να το εμποδισει αν ο λαος ο ιδιος το εχει παρει αποφαση.

    η αληθεια παντως πρεπει να ειπωθει το μνημονιο στη σημερινη του μορφη ουτε αποτρεπει την χρεωκοπια ουτε εξασφαλιζει την Ευρωπαικη πορεια της Ελλαδας - Πλην ομως καθυστερει δραματικες εξελιξεις ωστε (πιθανον) να μπορεσει να επωφεληθει (και) η Ελλαδα απο τις συστημικες λυσεις που θα προκυψουν σε Ευρωπαικο επιπεδο χωρις να πληρωσει ολομοναχη το βαρυτατο τιμημα της ανεξελεγκτης χρεωκοπιας και εξοδου απο την ευροζωνη.
    Και το να μπορεις να κερδισεις χρονο ειναι σημαντικο φτανει να ξερεις τι θα τον κανεις.

  99. anonymous avatar
    anonymous 11/05/2012 02:50:15

    τόσο οι δομές της ΕΕ όσο και το Ευρώ χρήζουν μεταρρύθμισης. Δεν περπατάνε. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα επανατοποθετηθεί και το μνημόνιο. Πρέπει να τα κάνουμε όλα άνω κάτω και μετά να τα διαπραγματευθούμε.

    Απαιτείται Ταλεϊράνδος.

  100. dim avatar
    dim 11/05/2012 03:28:11

    Ο κύβος ερρίφθη...

    Όλοι οι υπεύθυνοι και σοβαροί ηγέτες στην Ελλάδα και την Ευρώπη, που γνωρίζουν ότι υπαρχει πλέον όρατός ο κίνδυνος μέσω του λαϊκισμού ο λαός να παραπλανηθεί και να ανεβάσει στην εξουσία ένα κόμμα της σκληρής ριζοσπαστικής αριστεράς, μετά από ανάλυση όλων των δεδομένων, των τάσεων και των κινδύνων, μέσα στις επόμενες δύο ημέρες καλούνται να αποφασίσουν για ένα από τα δύο ενδεχόμενα:

    Πρώτη Επιλογή: Συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ μακράς πνοής, με χαλάρωση των ασφυκτικών χρονικών περιορισμών των στόχων του μνημονίου, και με υιοθέτηση αναπτυξιακών μέτρων, ώστε σιγά σιγά να γίνει ορατό ότι οι θυσίες του ελληνικού λαού πίανουν τόπο. Κανένα άλλο μέτρο μείωσης μισθών – συντάξεων, σταδιακή κατάργηση έκτακτων φόρων και σταδιακή μείωση των φορολογικών συντελεστών. Έτσι δε θα δοθεί καμία τροφή σε κανένα βουλευτή, να αρχίσει τις σκέψεις για ανεξαρτητοποίηση κλπ, αφού δεν θα υπάρχει πια κανένα οριζόντιο άδικο μέτρο. Συντεχνίες, προνόμια κάποιων ρετιρέ, σπατάλες και φοροδιαφυγή θα χτυπηθούν άμεσα, αλλά αυτό θα δυσαρεστήσει κάποιους λίγους, αλλά θα επιβραβευτεί από το σύνολο της κοινωνίας.


    Δεύτερη επιλογή: Διενέργεια επαναληπτικών εκλογών, με κοινή κάθοδο σε ένα ενιαίο ψηφοδέλτιο όλων των Φιλοευρωπαϊκών Υπεύθυνων Δυνάμεων του τόπου (θα εξαιρεθούν από το ψηφοδέλτιο αυτό το ΚΚΕ, η ΧΑ, ο Σύριζα, και οι ΑΝΕΛ – όσοι μιλάνε δηλαδή για απευθείας έξοδο από την Ευρώπη ή όσοι μιλάνε για καταγγελία του μνημονίου και για λογιστικό επαναπροσδιορισμό του χρέους), με συμμετοχή προσωπικοτήτων από όλους τους χώρους, με ξεκάθαρο το δίλημμα για παραμονή στην Ευρώπη και το Ευρώ. Με την σύσταση αυτού του μετώπου, θα γίνει και ξεκάθαρη δήλωση απο το Συμβούλιο Κορυφής της Ευρώπης, ότι η επικράτηση των αξιόπιστων συνομιλητών στις επερχόμενες εκλογές, θα σημάνει για την Ευρώπη την αποδοχή των όρων χαλάρωσης των χρονικών στόχων, και την διοχέτευση στην αγορά τεράστιων ποσών για ανάπτυξη. Η επικράτηση αντίθετα δυνάμεων που θέλουν να καταγγείλουν το μνημόνιο, ή να διαπραγματευτούν από μηδενική βάση το μνημόνιο κλπ. κλπ. σημαίνει αυτόματη διακοπή της χρηματοδότησης της χώρας από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΔΝΤ. Ξεκάθαρα διλήμματα, με σαφή επιβράβευση της υπευθυνότητας και ανακούφισης του λαού, που θα οδηγήσει στην άνετη επικράτηση του μετώπου με το ιστορικό 60% στις εκλογές.

    Και εδώ θα ρωτήσει κανείς? Και για τα υπόλοιπα θέματα πέραν των οικονομικών? Μεταναστευτικό, ΑΟΖ, μεταρρυθμίσεις κλπ

    Θα έχουν τεθεί κάποια minimum συγκλίσεων. Πχ κύρηξη ΑΟΖ, αντιμετώπισης του μεταναστευτικού, μεταρρυθμίσεις κλπ. και μη ξεχνάτε ότι 55%- 60% σημαίνει και περίπου 210 βουλευτές, προερχόμενους από διάφορες τάσεις, επομένως θα υπάρχουν επιμέρους συγκλίσεις για να περνάνε κάποια νομοθετήματα με 180 πχ.

    Αυτά δεν είναι σενάρια, έχουν πέσει από καιρό στο τραπέζι (βλεπε δήλωση Βενιζέλου «μη νομίζετε ότι έξω στις συσκέψεις δε συζητάμε και δεν γνωρίζουν για την άνοδο της αριστεράς κλπ.κλπ., βλέπε διεργασίες κεντρώων εντός ΝΔ, βλέπε στάση αναμονής του μεταρρυθμιστικού μπλοκ Φλωρίδη κλπ κλπ. βλέπε ότι δηλώνει κάθε τόσο παρόν ο Μαρκεζίνης, ότι αν του ζητηθεί η βοήθεια κλπ κλπ. βλέπε στάση διεργασίες στο μπλοκ των φιλελεύθερων, βλέπε κάλεσμα Σαμαρά για κεντροδεξιό μέτωπο κλπ. κλπ.. βλέπε τις φήμες που έχουν κυκλοφορήσει για τη δήλωση Αβραμόπουλου το Σάββατο όταν πια οι δημοσκοπήσεις έδειχναν που πάει το πράγμα, βλέπε την ενεργοποίηση Κύρτσου στο ΛΑΟΣ, ως συνδετικός κρίκος με τους άλλους χώρους, βλέπε Διαμαντοπούλου, Λοβέρδο και άλλα στελέχη με υψηλή δημοτικότητα στο ΠΑΣΟΚ κλπ. κλπ. κλπ.).

    Όλα αυτά τα σχέδια, αν επικρατούσε πάλι το δίπολο ΝΔ – ΠΑΣΟΚ στις εκλογές, έστω και με 50% - 51%, ή έστω αν η ΝΔ έφθανε στο 30% και ήταν ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, δε θα είχε νόημα να προχωρήσουν, τώρα όμως που ο κίνδυνος είναι πια υπαρκτός, και έρχεται από ένα ριζοσπαστικό αριστερό κόμμα, που έχει τη δυνατότητα να λαϊκίσει, να τάξει ανέφικτα πράγματα, ή ακόμα χειρότερα αν λάβει την εξουσία να κάνει πράξη την απειλή του, να τραβήξει την (έστω) μπλόφα του έως τα άκρα και να οδηγήσει τη χώρα στην απομόνωση, τότε η εφαρμογή του σχεδίου αυτού είναι πλέον αναπόφευκτη.

    Και όταν λέμε σχέδιο μετώπου, δεν μιλάμε για κάτι περίεργο ή πονηρό. Αν το σκεφτεί κανείς και προχθές ο λαός κατα 54% ψήφισε εντός Ευρώπης με επαναδιαπραγμάτευση, κατά 27% καταγγελία με επιθυμία παραμονής αλλά και αποδεχόμενο τον κίνδυνο εξόδου, και κατα 19% απευθείας έξοδο από το Ευρώ. Απλά, για να μην υπάρχουν πια πολλές διαφορετικές προτάσεις, και κατακερματισμός των Φιλοευρωπαϊκών ψήφων, και για να διασφαλιστεί 100% η παραμονή της χώρας στο Ευρώ, θα κατεβάσουν μια ξεκάθαρη ενωτική πρόταση, θα πάρουν το 55% με 60% των ψήφων του ελληνικού λαού, θα πάρουν περίπου 210 έδρες και οι βουλευτές που θα εκλεγούν με τη λίστα θα ενταχθούν μετά ο καθένας στη κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος που τον εκφράζει.

    Αυτό που μένει ακόμα να ξεκαθαριστεί είναι το ποιός θα είναι ο υποψήφιος πρωθυπουργός....ίδωμεν, υπομονή 2-3 μέρες ακόμα....

  101. τυχαίος avatar
    τυχαίος 11/05/2012 06:55:46

    Αμάν ρε παιδιά, πάλι καλά που δεν είχαμε inet το 40, κανείς δεν θα πολέμαγε, θα ήταν εντελώς παράλογο, ασύμφορο, παιδαριώδες, αντιδημοκρατικό και προδοτικό για την ευημερία του τόπου.
    Έλεος..

  102. Panos avatar
    Panos 11/05/2012 07:38:19

    Ειμαι απο αυτος που ετρεξαν και ψηφισαν το Σαμαρα, δεν το εχω μετανιωσει ακομα, ειμαι στο τσακ ομως. Προεδρε εχεις κανει πολλα φαουλ αλλα αυτη η συγκυβερνηση με πασοκους και κουβελη χωρις το ΣΥΡΙΖΑ θα ειναι και η τελευταια σου καταστροφικη κινηση ως προεδρος της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!
    Και το κακο ειναι οτι περνεις μαζι σου στο πολιτικο ΚΑΙΑΔΑ το κομμα του ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ!

  103. ERASMUS avatar
    ERASMUS 11/05/2012 08:32:56

    Στο σκάκι αυτό το λένε ΡΟΥΑ-ΜΑΤ
    ΡΟΥΑ γιατί αν δεν υποστηρίξει ο ΑΣ κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ θα τον καταγγείλουν και οι πέτρες ότι έκανε δεύτερη συνεχόμενη κολωτουμπα. Την πρώτη την έκανε όταν ζητούσε αυτοδυναμία και μετά από τα αποτελέσματα της Κυριακής το ξέχασε και η δεύτερη θα είναι το ότι αφού είπε ότι θα υποστηρίξει όποια κυβέρνηση έχει φιλοευρωπαϊκό προσανατολισμό θα το αναιρέσει και δεν θα την υποστηρίξει
    ΜΑΤ είναι γιατί αν την υποστηρίξει με την ανοχή του , οι ευρωπαίοι φοβισμένοι με αυτά που είδαν στην Ελλάδα και με τον φόβο να τα ξαναδούν χειρότερα σε άλλες χώρες θα χαλαρώσουν τα δεσμά του Μνημονίου και θα βγει ο Μπενυ ως νέος Ναπολέων νικητής , βγάζοντας την χώρα από το αδιέξοδο καρπώνοντας όλη την δόξα, δείχνοντας με το δάκτυλο τον ΑΣ που σε μια πολιτική γωνιά θα βλέπει το 20% και θα το αποχαιρετά με κατάλευκο μαντήλι
    Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ………….
    Απλά ο Μπενυ δικαιούται τα συνχαρητιρια μου γιατί δεν τον είχα για τόσο έξυπνο!!!!!!!!!!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.