09/12/2008 00:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οδοιπορικό επί τόπου και ερωτήματα

Στην τελευταία ενημέρωση του (8/12/08 23:43) το http://www.in.gr/ όπως και άλλα ΜΜΕ μεταδίδουν τα εξής:

Επεισόδια μεγάλης έκτασης εξελίσσονται στο κέντρο της Αθήνας. ..Οδομαχίες αυτή τη στιγμή στην οδό Ακαδημίας. Στις φλόγες δεκάδες κτίρια στο κέντρο των Αθηνών... Στις φλόγες δεκάδες κτίρια στο κέντρο των Αθηνών. ...Λεηλασίες καταστημάτων στο κέντρο της πρωτεύουσας... Πυρκαγιές σε ξενοδοχείο στις οδούς Σόλωνος και Μπενάκη, καθώς και σε αποθήκη βιβλίων στη συμβολή των οδών Κωλέττη και Μπενάκη. ...Στη λεωφόρο Συγγρού τράπεζες και καταστήματα από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός μέχρι το Φιξ έχουν καταστραφεί.... Αμάξια καμένα και αναποδογυρισμένα στη μέση της λεωφόρου Συγγρού. ...Στις φλόγες από το βράδυ και το Κολωνάκι....

Προσέξτε τώρα. Ένα χρονικό διάστημα δυο σχεδόν ωρών που βρισκόμουν στο κέντρο της Αθήνας (10 - 11.45) δεν γινόταν τίποτα. Προφανώς ανασυντάσσονταν.  

Στις 10.30 ακριβώς ήμουν μπροστά στο Χίλτον. Άδειοι όλοι οι δρόμοι. Πέτρες, σπασμένα τζάμια, καμένοι κάδοι κλπ.  Κυκλοφορούσα όμως ελεύθερα με το αυτοκίνητο σε όλους τους δρόμους και τους παράλληλους. Μπήκα κανονικά στη Σόλωνος από το ύψος της Βουλής (ελεύθερα) αλλά στο ύψος της Βουκουρεστίου επειδή είχαν βάλει φωτιά στη μέση του δρόμου και δεν περνούσε σταμάτησα. Προχώρησα με τα πόδια και στη Νομική απ΄ έξω ήταν καμιά εκατοστή άτομα, αλλά χωρίς να γίνονται συγκρούσεις εκείνη τη στιγμή.

Ανεβαίνω προς το Κολωνάκι για να πάω στη Νομική από το Λυκαβηττό, αλλά η Σκουφά ήταν μπλοκαρισμένη. Πως; Με τρεις μικρές φωτιές σε αντίστοιχες διασταυρώσεις που αστυνομία και περίεργοι καθόντουσαν και τις ...έβλεπαν - δείτε τις φωτογραφίες.

Στην περιοχή είδαμε τρεις διμοιρίες των ΜΑΤ, δυο κλούβες και καμιά 15ρια «ζητάδες» που κοιτούσαν αμέριμνοι. Πολύ μεγαλύτερες δυνάμεις είχαν περικυκλώσει το Μαξίμου και το Προεδρικό Μέγαρο.

Γύρω στις 11 μμ όμως Σκουφά και Πατριάρχου Ιωακείμ διμοιρίες των ΜΑΤ άρχισαν να κατεβαίνουν προς τη Νομική και τότε αναζωπυρώθηκαν τα επεισόδια.

Προσέξτε και το εξής: Στη φωτογραφία και στην τηλεόραση η αντανάκλαση σε κάνει να πιστεύεις οτι τη φωτιά τη ρίχνει ο ...Θεός. Απο κοντά όμως δεν ήταν και τόσο τρομερή.

Η γνώμη μου; Μετά τις δηλώσεις για τα δελτία των οκτώ, έχουμε και τις φωτιές των οκτώ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Τάσος avatar
    Τάσος 09/12/2008 00:53:24

    Είδατε τι ωραία ξεχάστηκε ο Εφραίμ και το Βατοπαίδι;

    Media και blogs κάνουν αναλύσεις επί αναλύσεων.

    Η πραγματικότητα είναι απλή.

    Ποιόν συμφέρουν όσα γίνονται;;;

  2. amvro avatar
    amvro 09/12/2008 00:54:04

    Kατάληψη της ελληνικής πρεσβείας σήμερα στο Λονδίνο

    http://amvro.blogspot.com/2008/12/katalipsi-ellinikis-presveias-londinou.html

  3. Samis avatar
    Samis 09/12/2008 00:59:02

    Aniko kai ego sti genia ton 700E kai ena pragma thelo na po...Piga me tin parea moy stin poreia sti thessaloniki kai me tis akrotites poy kanane oi Kirioi astinomiki ekso apo to Makedonias-Thrakis(riksane dekades ximika,nomiza ego kai i kopela moy oti tha erxotan to telos), aneta tha epairna oti ebriska mprosta moy gia na toys to petakso...KSEKATHARIZO:Oyte anarxikos eimai oyte TIPOTA!!!Apla i aganaktisi mporei na se kanei kapoies stigmes na ksefigeis pragmatika ektos elegxoy me aprobleptes sinepeies...Kai ayto simbainei sxedon se OLOYS...

  4. Le canard avatar
    Le canard 09/12/2008 01:04:19

    Τα ΜΑΤ προκαλούν τόσο χοντροκομμένα (ειδικά τα μαθητούδια- χωρίς μάσκα). Καταβάλουν πολύ φιλότιμες προσπάθειες για να δημιουργήσουν την επόμενη γενιά που θα τους ρίχνει μολότωφ. 'Η αυτή η γενιά ήδη υπάρχει;

  5. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/12/2008 01:05:26

    Εδω ταιριαζει ο Ισοκρατειος λογος απολυτα.

    "Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία".

    - Ισοκράτης. (-436 - -338)

  6. Le canard avatar
    Le canard 09/12/2008 01:06:03

    ΦακτορΧ επανήλθες στο μάχιμο ρεπορταζ? Μπράβο. Μόνο εάν είσαι επιτόπου σχηματίζεις πραγματική εικόνα και δεν πιστεύεις στην ΤΒ. Μπορεί να μην τα μαθαίνεις όλα επιτόπου, αλλά σίγουρα έχεις πληρέστερη εικόνα και δεν σου πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

  7. Giorgos avatar
    Giorgos 09/12/2008 01:06:59

    Ο Ανδρουλάκης ζητάει τώρα Κυβέρνηση Εθνικής Ανάγκης μέχρι τις εκλογές (Αντ1).

  8. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/12/2008 01:07:55

    "Ποιόν συμφέρουν όσα γίνονται;;;"

    Φιλε Τασο (#1), δεν διαβαζεις προσεκτικα. Αν δε πιστευεις οτι ο ΚΚ κατεστρεψε την Αθηνα για να ξεχαστει το...βαλτοπεδιο, εισαι, μετα ξυγχωρησεως, για τα πανηγυρια.

  9. Νἰκος avatar
    Νἰκος 09/12/2008 01:08:52

    Και στην Ουκρανια και στη Χιλη, θα προσθετα.

  10. Le canard avatar
    Le canard 09/12/2008 01:10:23

    Α, κάηκε και το δεντράκι (δεντράρα δηλαδή) του Κακλαμάνη στο Σύνταγμα (και κλάααμα τώρα). Το πρωΐ πήραν τα λαμπιόνια οι μαθητές και τα πέταγαν στα ΜΑΤ και τη νύχτα του βαλαν άλλοι φωτιά. Χριστουγεννιάτικη λάμψη στην καρδιά της Αθήνας, που μας λένε κάθε Χριστούγεννα απο την ΤΒ.

  11. Le canard avatar
    Le canard 09/12/2008 01:18:22

    Τα MSN των μαθητών έχουν πάρει φωτιά. Για το μόνο που μιλάνε είναι για τη δολοφονία του συμμαθητή τους. Διακινείται επίσης μεταξύ τους και μια φωτογραφία, να κείτεται ένα παιδί νεκρό στο έδαφος.

  12. Factorx avatar
    Factorx 09/12/2008 01:21:43

    Le Canard: Πίσω και σας φάγαμε. Αυριο να δεις ρεπορτάζ με τα ...τανκς. εχουμε και πείρα.

  13. Factorx avatar
    Factorx 09/12/2008 01:25:18

    Le Canard: ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΟΥΜΕ.

  14. απο ρεσαλτο avatar
    απο ρεσαλτο 09/12/2008 01:26:30

    Ας μη ξεγελάμε τους εαυτούς μας και τους άλλους.


    Ας μιλήσουμε καθαρά. Αυτοί που καίνε την Αθήνα και άλλες πόλεις είναι εκπαιδευμένα «συνεργεία» πρακτόρων.
    Έχουμε ζήσει συγκλονιστικά γεγονότα και συγκρούσεις ιστορικές από την εποχή των ιουλιανών. ΠΟΤΕ, μα ποτέ δεν ζήσαμε αυτή την εμπρηστική κατάσταση. ΠΟΤΕ μα ποτέ οι μολότωφ δεν μπορούσαν να ξαπλωθούν με ρυθμούς επιδημίας σε όλη την Αθήνα και τις άλλες πόλεις. ΠΟΤΕ, τα κινήματα και τα πιο «άγρια», δεν χρησιμοποίησαν τέτοια καταστροφικά μέσα…
    ΠΟΤΕ, μα ποτέ δεν μπορούσαν οι γνωστές ομαδούλες κρούσης να κάνουν στάχτες κα αποκαϊδια κτίρια ολόκληρα κ.λπ.
    Τα έργο αυτό απαιτεί τεράστια επιχειρησιακή ικανότητα, εκπαίδευση και ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. Αυτό μπορεί να το υλοποιήσουν μόνο οργανωμένα παρακρατικά συνεργεία και εκπαιδευμένοι πράκτορες, με ισχυρούς οικονομικούς σπόνσορες.
    Αυτοί αλώνουν και καίνε μεθοδικά αυτή την ώρα την Αθήνα. Οι συγκρούσεις με τους κουκουλοφόρους είναι η θεαματική «ασπίδα» κάλυψης των εμπρηστών παρακρατικών και πρακτόρων.
    ΜΟΝΟ οι τυφλοί και οι εγκάθετοι δεν μπορούν να αντιληφθούν ότι εδώ βρισκόμαστε μπροστά στη μεγαλύτερη αμερικανική προβοκάτσια κατά της Ελλάδας.
    Μόνο νηπιακά μυαλά μπορεί να πιστεύουν ότι κτυπούν το κράτος και το κεφάλαιο.
    ΓΡΗΓΟΡΑ θα φωτιστούν τα πράγματα. Αυτά που θα ζήσουμε αύριο θα πείσουν και τους ηλίθιους…

  15. Giorgos avatar
    Giorgos 09/12/2008 01:32:02

    Παιδιά, θυμάστε το απίστευτο πολίτικο δίλημμα Στυλιανίδη:
    ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ή ΧΑΟΣ.
    (Εφάμιλλο του μεγέθους του πολιτικού άντρα που το εξεστόμισε.)
    Που είναι σήμερα να μας ξανακάνει την αντιπαραβολή?

  16. πασοκ avatar
    πασοκ 09/12/2008 01:35:55

    ΠΑΣΟΚ Η' ΧΑΟΣ...

  17. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 09/12/2008 01:38:07

    FactorX, σου βγάζω το καπέλο, και για το ρεπορτάζ σου και για τις μετρημένες αναλύσεις σου. Με τη δύναμη των blogs, μπορεί αυτή τη φορά να μην περάσει η προβοκάτσια.

  18. probokator2 avatar
    probokator2 09/12/2008 01:39:17

    1) ο Παυλόπουλος σήμερα ξεκαθάρησε ότι: α) η πολιτική μας μπορεί να δημιυοργεί τέτοιες εξεγέρσεις β) ότι όταν συμβαίνουν τέτοιες εξεγέρσεις οι "μικροαστοί" που μας ψηφίζουν μένουν απροστάτευτοι γιατί υπάρχουν υπέρτεροι στόχοι
    2) αν συνεκτιμηθεί από τους "μικροαστούς" ότι ούτως ή άλλως μένουν απροστάτευτοι από την οικονομική κρίση τότε ενδέχεται οι κοινωνικοί αυτοματισμοί να μην οδηγήσουν στο κλίμα που επιθυμεί η κυβέρνηση ώστε να επιβάλλει κάποιου είδους "στρατιωτικό νόμο"

  19. Κώστας avatar
    Κώστας 09/12/2008 01:41:35

    Η κυβέρνηση αυτή άφησε την Αθήνα να καεί για να εκμεταλλευτεί πολιτικά τον φόβο των πολιτών! Σκοπός της είναι να επαναληφθεί το φαινόμενο των περσινών πυρκαγιών και να μιλάνε για ασύμμετρη απειλή! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ

  20. τσούχτρα avatar
    τσούχτρα 09/12/2008 01:51:30

    Φάκτορα την ώρα που ήσουν στο κολωνάκι καίγαν στο πολυτεχνείο. Και επιτέλους δεν τρώμε κουτόχορτο, ή μόνον το ρεσάλτο έχει τα @@ να μιλά για τον χρηματισμό και τις επιδοτήσεις αυτού του παρακρατικού συστήματος;
    Όσο για το Βατοπαίδι και την εξυπηρέτηση του ΚΚ σα λίγο νωρίς δεν βγάλατε συμπεράσματα; Καλή η συνωμοσιολογία αλλά θέλει και πολιτικό και κοινωνικό ένστικτο για να μην παραμένει σκέτη. Ειδάλλως ας πετάμε ο καθένας την μπαλαφάρα μας να κάνουμε και την ψυχοθεραπεία μας, τζάμπα πράμα και ανώνυμο είναι! [φυσικά και δεν μένει απαρατήρητο το ασχολίαστο για το οργανωμένο σχέδιο που το ρεσάλτο ξανάφερε και σε ετούτο το ποστ...]

  21. kanis avatar
    kanis 09/12/2008 01:52:53

    @20 Aυτοί που κάψανε τα βουνά της Αττικής, τώρα καίνε το κέντρο της Αθήνας! Το είχαν υποσχεθεί!

  22. m avatar
    m 09/12/2008 01:57:02

    Paidia simera mesa sto xamo dipla sti vouli itan paidakia-asfalitakia profanws- dimena koukouloforoi pou epinan kafe kai ta elegan parea me tous astinomikous kai gelousan oloi mazi. As akoustei kapou auto.

  23. Factorx avatar
    Factorx 09/12/2008 01:57:03

    @τσούχτρα. Στο πολυτεχνείο μαζεύτηκαν μετά τις 11. οπως και οι αστυνομικές δυνάμεις. προφανως ειχαν εκεχειρια. και ποια συνομωσιολογία; Όλη η Ελλα΄δα ξέρει οτι ο καραμανλής είχε δώσει εντολή στα ΜΑΤ να μην επεμβαίνουν και μετά την άλλαξε

  24. probokator2 avatar
    probokator2 09/12/2008 01:57:27

    @22 kanis
    Βεβαίως είχα ακούσει και εγώ με τα αυτιά μου τον Καραμανλή να το υπόσχεται

  25. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 09/12/2008 02:01:55

    Την φράση αυτή του Ισοκράτη που παραθέτει ο Νίκος, θεωρώ οτι άυριο-μεθάυριο θα την βρούμε πάλι μπροστά μας από κάποια συγκεκριμένα άτομα που αρέσκονται να την χρησιμοποιούν σε τέτοιες περιπτώσεις για να καταδείξουν οτι αυτό που χρειάζεται στον τόπο, είναι το Λ.Α.ΟΣ στην εξουσία. Γι αυτό θα ήθελα να παραθέσω κάποια σχόλια που εμφανίστηκαν από σχολιαστές στο press-gr, όταν κάποια κυρία Γλάρου, έστειλε ως ανάρτηση αυτή τη φράση, θεωρώντας οτι είναι σχετική με τα ενεστώτα τεκταινόμενα. Έχουμε και λέμε:

    «Προφανώς κα Γλαρου, όταν λέτε ότι γίνεται κατάχρηση του δικαιωματος της ισότητας εννοείται τους πολιτικούς και όλη την αφρόκρεμα των πλουσίων που μόνο ισότητα δεν επιδιώκουν στην κοινωνία παρα μόνο εκμετάλευση. Επίσης όταν λέτε ότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα πάλι θα θεωρείται τους πολιτικούς και τους ανθρώπους των ΜΜΕ (μιλάω για την ιδιωτική κατευθυνόμενη) που μας κοροιδεύουν και μας βρίζουν κατάμουτρα και φυσικά όταν μιλάτε για παρανομία ως ελευθερία εννοείται τον Εφραίμ και όλους αυτούς τους κυρίους που ληστεύουν το δημόσιο. Ενω όταν λέτε ότι η αναρχία είναι ευδαιμονία εννοείται την αστυνομία που δεν πηγαίνει να τα βάλει με αυτούς που πετάνε μολότωφ αλλά δέρνει 3 15χρονα για να δείξει οτί επιβάλει την τάξη. Αν εννοείται αυτά συμφωνώ απόλυτα.»

    «Η Μαρία Γλάρου, που διαβάζει Ισοκράτη ξεχνά αυτό που λέει ο σοφότερος των σοφών, ο λαός μας, πως φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νοικοκύρης! Και κλέφτης εδώ είναι φυσικά η κυβέρνηση με νοικοκύρη τον ελληνικό λαό. Γιατί η κυβέρνηση διακήρυξε προς κάθε κατεύθυνση πως η κλοπή είναι αρετή και την μετέτρεψε γι αυτό σε επάγγελμα των μελών της»

    και το πιο ακραίο:

    «Σοβαρά γλυκιά μου? Ωστε "η δημοκρατία μας καταστρέφεται" επειδή δεν είναι... ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ(!) μωρή λινάτσα της ΕΠΕΝ και του thermopylai.org??»

  26. s.manolakis avatar
    s.manolakis 09/12/2008 02:06:36

    Αν και δεν φορούσα ρολόι, τείνω να συμφωνήσω. Επίσης, από τις 9 και μετά που είδα ΤΒ, ήταν όλο τα ίδια πλάνα.
    Αφού διαλύσανε την πορεία στα γρήγορα με δακρυγόνα, εξαφανίστηκαν και αφήσανε όλους τους μπαχαλάκηδες να κάνουνε πάρτυ μέχρι πρωίας. Είναι σίγουρο ότι προτιμούν μερικές φωτιές από 5.000 άτομα να μουτζώνουν τη Βουλή (αυτό το είχαν δείξει οι τηλεοράσεις;). Ελπίζω να μην πτοηθεί ο κόσμος και να κατέβει μαζικά και ειρηνικά στους δρόμους αύριο και μεθαύριο.
    Αναφέρεται και αλλού σε σχόλια, αλλά είναι σημαντικό: πολλές παρέες έφηβων μεταναστών. Ποιοτικά διαφορετικό μπάχαλο από αυτό του «χώρου». Έχω την αίσθηση ότι και πολλές παρέες ελλήνων ήταν πιο κοντά στους μετανάστες παρά σε οποιοδήποτε αντιεξουσιαστή.
    Να κάνω και μια σημείωση για ένα από τα θέματα που περνάνε στα (πολύ) ψιλά: αυτό της τρομαχτικής διασποράς όπλων στην Αθήνα. Σε μια γειτονιά (ή ένα νησί) όπου σε κάθε γωνία υπάρχουν και 20 όπλα, το να γίνει φονικό είναι θέμα χρόνου. Τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα πρώτα επειδή τα ζόρια μας θα μεγαλώνουν αλλά και επειδή πλέον, θα οπλοφορούν και οι σεκιουριτάδες.
    Και μες στο χάος υπάρχουν και μερικά ωραία:
    Μια κυρία διαδηλώτρια που έκραζε ένα μπαχαλάκια στην πανεπιστημίου και σίνα ενώ το πυροσβεστικό είχε αρχίσει να καίγεται: «φύγε από εδώ, ήρθες για πλιάτσικο», «καλά, τράβα ψήφισε πασόκ εσύ», «από το 73 είμαι στο δρόμο δε θα έρθεις εσύ να μου πεις τι ψηφίζω».
    Η γειτόνισσα μου, γενικά συντηρητική καθηγήτρια, απλώνοντας τη μπουγάδα στο μπαλκόνι, μου εκμυστηρεύτηκε ότι έγινε επαναστάτρια: βγήκε με τους μαθητές της στην Πανόρμου (για να τους προσέχει) και παρενέβη όταν τρελαμένος φορτηγατζής κατέβηκε να παίξει ξύλο. Μου τα έλεγε και έλαμπε.
    Συμφωνώ και με τον Κώστα. Η κυβέρνηση αυτή έχει παίξει χυδαία το όπλο του φόβου με τις πυρκαγιές και τόσους νεκρούς, δεν θα διστάσει τώρα. Κρίμα για αυτούς που τους κάνουν πλάτες. Μακάρι να υπάρχει αρκετό κουράγιο, πίστη και αλληλοϋποστήριξη μεταξύ μας για να σπάσει η βία

  27. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 09/12/2008 02:29:52

    @από ρεσάλτο.
    Ορθή η ανάλυση σου. Για να φωτιστούν όμως τα πράγματα και μάλιστα γρήγορα, απαιτείται μεγάλη προσπάθεια.

  28. kinezos avatar
    kinezos 09/12/2008 04:05:27

    Τι γινεται ρε παιδια? Φυγαμε απο την ελλαδα για λιγο και θα γυρισουμε και θα τα βρουμε ολα σταχτη?

    Οι μπατσοι παντα μπατσοι θα ειναι και παντα θα καταχρωνται την εξουσια τους ειτε φερομενοι απρεπως κατα τη διαρκεια ενος απλου ελεγχου, ειτε δημιουργωντας ακροτητες οπως αυτη που εγινε. Δηλαδη ενας τυπος εκπαιδευμενος (και πολυ πιθανον προερχομενος απο ειδικες δυναμεις στρατου, γιατι κατι τετοιοι στρατολογουνται στους ειδικους φρουρους και στα ΜΑΤ απ'οτι θυμαμαι απο το στρατο) χεστηκε επανω του επειδη τον μπινελικωσαν αμουστακα παιδακια. Μαλακιες. Απλα ψυχακιας πρεπει να ειναι ο τυπος και αυτο που πρεπει να απασχολησει ολους, ειναι τι ειδους τυποι κρατανε οπλα απασφαλισμενα στην πολη φορωντας εθνοσημο.

    Απο την αλλη, ποιοι ειναι αυτοι που καινε? Πιστευει κανεις οτι παρεες πιτσιρικαδων 13-14-15 χρονων αρχισαν να καινε την Αθηνα? περνανε μερο-νυχτα εξω απο το σπιτι με την αδεια των γονιων τους και εχουνε προσβαση, τεχνογνωσια να φτιαχνουν molotov coctail και πανω απόλα το επαναστατικο μενος να καινε? Σ'αυτες τις ηλικιες ρε παιδια, καμια μπαλιτσα σ'ενδιαφερει, καμια γκομενιτσα, και πως θα κανεις κοπανα. Τι εγινε η Αθηνα? Μπογκοτα? ή φαβελες του Ριο με συμμοριες ανηλικων με ΑΚ47? Μη λεμε οτι θελουμε τωρα. Βρωμαει το πραγμα.

    Το κακο ειναι οτι ενα πραγματικα ειδεχθες περιστατικο που επρεπε να συρει σιδεροδεσμιους τους υπαιτιους, και τα αφεντικα τους, ξεφτιλιζοντας τους και δημιουργωντας συζητηση για επαναπροσδιορισμο του ορου "αστυνομευση"...καποιοι το καπηλευονται για λογους αγνωστους.

  29. ataktos avatar
    ataktos 09/12/2008 07:33:10

    apo www.kozani,net

    Πρωτοφανή επεισόδια για την πόλη της Κοζάνης σημειώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας στην κεντρική Πλατεία της πόλης
    Ημερομηνία Καταχώρησης : 2008-12-09 00:28:48 |





    Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν το βράδυ της Δευτέρας στην κεντρική Πλατεία της Κοζάνης από ομάδες νεαρών μαθητών και αντιεξουσιαστών.

    Τα επεισόδια ξεκίνησαν από το πρωί όταν πλήθος μαθητών ξεχύθυκε στην κεντρική Πλατεία της πόλης, κατευθυνόμενο προς το αστυνομικό τμήμα, φωνάζοντας συνθήματα κατά των αστυνομικών. Με μια πρώτη ματιά κανείς δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί το τι θα επακολουθούσε.

    Νεαροί και ομάδες αντιεξουσιαστών έβαλαν φωτιά σε κάδους επί της οδού Παύλου Μελα και συνέχισαν αφού έσπασαν βιτρίνες τραπεζών.

    Οι αστυνομικές δυνάμεις της πόλης αναγκάστηκαν να κάνουν χρήση χημικών για να αποτρέψουν τους νεαρούς από το να συνεχίσουν τις καταστροφές. Κατά τη διάρκεια των επεισοδίων σημειώθηκαν 2 συλλήψεις καθώς και πολλές προσαγωγές.

    Ωστόσο, κατά τη σύγκρουση των νεαρών με τις αστυνομικές δυνάμεις υπήρξαν τραυματίες οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο της Κοζάνης.

    Τα επεισόδια για τα δεδομένα της Κοζάνης θεωρούνται πρωτοφανή.

  30. pk avatar
    pk 09/12/2008 09:30:23

    Από :
    s.manolakis Says:
    December 9th, 2008 at 2:06 am
    "Αφού διαλύσανε την πορεία στα γρήγορα με δακρυγόνα, εξαφανίστηκαν και αφήσανε όλους τους μπαχαλάκηδες να κάνουνε πάρτυ μέχρι πρωίας. Είναι σίγουρο ότι προτιμούν μερικές φωτιές από 5.000 άτομα να μουτζώνουν τη Βουλή (αυτό το είχαν δείξει οι τηλεοράσεις;)."

    Η καλύτερη και σαφέστερη περιγραφή των χθεσινών συμβάντων μέχρι την 21:00.
    Το επαναφέρω γιατί όλη η παρέμβαση δείχνει μιά κατανόηση της κατάστασης με την οποία συμφωνώ.
    Γι αυτό και την τονίζω. εκ νέου.
    Ξαναδιαβάστε το @27.

  31. marta avatar
    marta 09/12/2008 10:42:58

    Συμφωνώ απολύτως με το φακτορ.... Ίδια αίσθηση δυό μέρες τώρα που περιφέρομαι για δουλειές στο κέντρο.... Μόνο που πάντα είναι έτσι. Έχω βρεθεί αρκετές φορές σε σημεία έντασης όχι μόνο στην ελλάδα που περιγράφονται από τα media... και στο εξωτερικό καί περνούσα από τα σημεία που "ήταν αδύνατη η πρόσβαση" και χωρίς πρόβλημα, και αρκετές φορές ψώνιζα κι όλας μια χαρά ακούγοντας από το ραδιόφωνο περί "ολοκληρωτικής καταστροφής" . Είτε βροχή είναι αυτό είτε χιόνο είτε φωτιά αν δεν δείς μόνος σου τα media όλα τα παρουσιάζουν σκηνοθετημένα προς το τραγικό. Σκόπιμα η από υστερία δεν ξέρω πάντα, αλλά αναξιόπιστα σίγουρα......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.