#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/04/2010 17:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξεπέρασε τις 400 μονάδες το spread (!!!) - πλήρης αποτυχία της κυβερνητικής πολιτικής



Σε ιστορικά υψηλά, πάνω από τις 400 μονάδες βάσης, αναρριχήθηκε τo πριμ που ζητούν οι επενδυτές για την διακράτηση του 10ετούς ελληνικού ομολόγου έναντι του αντίστοιχου γερμανικού bund, μετά το δημοσίευμα ότι η Αθήνα επιθυμεί να τροποποιήσει τη συμφωνία στήριξης από ΕΕ-ΔΝΤ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Reuters, το spread του 10ετούς ομολόγου διαμορφωνόταν νωρίτερα στις 408 μονάδες βάσης από περίπου 349 μονάδες βάσης που ήταν αργά την Πέμπτη, ξεπερνώντας το προηγούμενο ιστορικό υψηλό των 405 μονάδων βάσης, στο οποίο είχε αναρριχηθεί τον Ιανουάριο.

«Τροποποίηση της συμφωνίας θέλει η Ελλάδα»

 Σύμφωνα με ανώτατες κυβερνητικές πηγές τις οποίες επικαλείται το Market News International η Ελλάδα επιθυμεί τροποποίηση της συμφωνίας που επιτεύχθηκε στην Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, προκειμένου να παρακάμψει την οικονομική συνεισφορά από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα, οι κυβερνητικές πηγές σημείωσαν πως η στροφή αυτή στην στάση της κυβέρνησης έρχεται λόγω των πληροφοριών που λαμβάνει ο πρωθυπουργός από το ΔΝΤ σχετικά με τα πιθανά μετρά και τις μεταρρυθμίσεις που θα ζητηθούν ως αντάλλαγμα για την οικονομική στήριξη.

Σύμφωνα με τις πηγές που επικαλείται το Market News International, η ελληνική κυβέρνηση θα ζητήσει έναν πιο ξεκάθαρο μηχανισμό, χωρίς τη συμμετοχή του ΔΝΤ, ο οποίος θα είναι ταχύτερος και θα απαντά άμεσα στο επίσημο αίτημα μιας χώρας για οικονομική στήριξη.

Διαψεύδει η κυβέρνηση

Η Ελλάδα δεν επιθυμεί να επαναδιαπραγματευθεί τη συμφωνία για ενδεχόμενο πακέτο βοηθείας από ΕΕ και το ΔΝΤ ξεκαθάρισε ανώτατος αξιωματούχος του υπουργείου Οικονομικών, διαψεύδοντας το προηγούμενο δημοσίευμα

«Δεν υπάρχει κανένα αίτημα από την Ελλάδα για επαναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας. Υπάρχει μια συμφωνία για τον μηχανισμό στήριξης και εμμένουμε σε αυτή», δήλωσε ο αξιωματούχος του υπουργείου στο Reuters.

Δήλωση Παπακωνσταντίνου

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων , ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου, διευκρίνισε τα εξής: 

 Ουδέποτε υπήρξε οποιαδήποτε ενέργεια εκ μέρους της χώρας μας για την αλλαγή των όρων της πρόσφατης συμφωνίας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου για το μηχανισμό στήριξης. Η συμφωνία είναι σημαντική τόσο για την Ευρώπη όσο και για την Ελλάδα, γιατί προσδιορίζει τις συνθήκες υπό τις οποίες μία χώρα, θα στηριχθεί υπό συγκεκριμένους όρους από τους εταίρους της. Όπως όμως έχουμε επανειλημμένα διευκρινίσει η Ελλάδα δεν έχει ζητήσει την ενεργοποίηση αυτού του μηχανισμού.

    Η δημοσιονομική πορεία της χώρας μας εξαρτάται από την υλοποίηση του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης, και η Ελληνική Κυβέρνηση συνεχίζει την υλοποίηση του Προγράμματος χωρίς καμία απολύτως παρέκκλιση. Ο προϋπολογισμός εκτελείται κανονικά και εντός του στόχου που έχει τεθεί ενώ έχουν ήδη δρομολογηθεί ριζικές διαρθρωτικές αλλαγές στο φορολογικό σύστημα, τον τρόπο κατάρτισης και εκτέλεσης του προϋπολογισμού, το ασφαλιστικό, τη λειτουργία του κράτους, και την απελευθέρωση του αναπτυξιακού δυναμικού της χώρας. Οι αλλαγές αυτές διασφαλίζουν την μείωση του δημοσίου ελλείμματος, τον έλεγχο της πορείας του δημόσιου χρέους, αλλά και την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. GreenHorses avatar
    GreenHorses 06/04/2010 16:08:44

    Για την ακρίβεια 391 έφτασε τώρα κινείται 383,8 μ.β. 16:05

    Κάτι μας έλεγε για το όπλο και τους κερδοσκόπους ο Γιωργάκης και ότι θα μας αφήσουν «ήσυχοι», καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς γιώργακη.

  2. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/04/2010 16:27:44

    4:16 μ.μ. Τρίτη του Πάσχα, 6 Απριλίου 2010: 405 μονάδες βάσης και χωρίς ορατή διέξοδο. Κάτι ψελλίζουν στην κυβέρνηση για θεραπεία σοκ στο ασφαλιστικό. Ούτε κι εκεί θα πετύχουν τίποτα. Αλλά και να πετύχουν θα καταφέρουν πάλι να διαλύσουν ακόμη και την παραμικρή επιτυχία.

    Ήθελα να 'ξερα: Όλοι αυτοί που χειροκροτούσαν το ΓΑΠ τους τελευταίους μήνες για τα poverty tours (patented by αλλενάκι, να μην ξεχνιόμαστε), το πίστευαν και τον χειροκροτούσαν ή απλώς έκαναν τη δουλειά τους; Γιατί, αν το πίστευαν, τότε το πράγμα είναι χειρότερο από όσο φαίνεται. Αν δεν το πίστευταν, τουλάχιστον μπορούμε να ελπίζουμε ότι ο ιστορικός του κοντινού μέλλοντος θα καταγράψει σωστά την ελληνική ιστορία του 2009-2010.

    Καραμανλή, από το τίποτα έβγαζες τη σωστή πολιτική μια ζωή. Από το τίποτα έσωσες την Κύπρο το 2004, από το τίποτα σχεδόν έσωσες τη Μακεδονία το 2007-2008, από το τίποτα σούταρες το Μητσοτακαίικο, από το τίποτα απονομιμοποίησες τη δράση των μπάχαλων, από το τίποτα υπονόμευσες όσο κανένας άλλος τη διαπλοκή (πλην Μπόμπολα, αλλά έρχεται η ώρα του...), από το τίποτα θα διώξεις και το ΠΑΣΟΚ από την Ελλάδα.

    Πραγματικά, τέτοιος μπαλαδόρος σαν κι εσένα δεν ξαναπέρασε από το Ελλαδιστάν. Από το τίποτα μπορεί και το Ελλαδιστάν να γίνει τώρα Ελλάδα!

    Σαμαρά, μην τον ξεχάσεις. Θα είναι ένας πολύ καλός Πρόεδρος της Δημοκρατίας αύριο. Ο καλύτερος που θα μπορούμε να έχουμε.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Επώνυμος 06/04/2010 16:41:14

      Εύγε σου Επώνυμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/04/2010 16:51:22

      Επώνυμε,
      Νομίζω ότι είναι επιβεβλημένη μια άμεση και αποτελεσματική αντεπίθεση με άξονα την οικονομία.
      1. Ο Καραμανλής να βγεί και να μιλήσει σε ποιά κατάσταση παρέδωσε την οικονομία.
      2. Την είχε συζητηθεί στις συναντήσεις με τον Γιώργο Παπανδρέου.

      3.Γιατί τα spreads τον Οκτώβριο του 2009 ήταν κάτω από τις 200 μονάδες και σήμερα έφτασαν τις 400.

      Ο κ. Αντώνης Σαμαράς:
      1.Πρέπει επειγόντως να φτιάξει ένα αποτελεσματικό team για την οικονομία. Το υπάρχον σχήμα με τους τομεάρχες δεν τραβάει.
      2. Να καλέσει το Σταύρο Δήμα που χαίρει γενικότερης εκτιμήσεως και να αναλάβει υπεύθυνος για τα οικονομικά και να πλαισιωθεί από ένα team έγκριτων οικονομολόγων.
      3. Να ενημερώνουν καθημερινά την κοινή γνώμη. Οπως ο Ρουσσόπουλος το 2007 με τις φωτιές.

      Τέλος, με αφορμή την κατάσταση της οικονομίας ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΏΝ κ. Παπακωνσταντίνου.

      Και επειδή η Κυβέρνηση θα την μετατρέψει σε πρόταση συνολικά εναντίον της κυβέρνησης να δοθεί μια μάχη στη Βουλή ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΡΟΝΤΕΣ. ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ, αλλιώς να αποχωρήσει.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 18:04:22

        Η πρόταση μομφής κατά του Παπακωνσταντίνου πρέπει οπωσδήποτε να γίνει, για να αναγκαστεί ο ΓΑΠ να τον υπερασπιστεί. Έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα, ο ΓΑΠ μάλλον θα αναγκαστεί να τον θυσιάσει (τον Παπακωνσταντίνου) αρκετά σύντομα. Με μια πρόταση μομφής θα αναγκαστεί να πάρει πάνω του όλες τις Παπακωνσταντίνειες πολιτικές, που στην ουσία είναι πολιτικες ΓΑΠ, καθαρά ΓΑΠ. Όλη αυτή η αναβλητικότητα, η επικοινωνιακή διαχείριση, η επίρριψη ευθυνών στους προηγούμενους, στη Μέρκελ, στους κερδοσκόπους κλπ., όλα αυτά δεν τα σκέφτηκε μόνος του ο Παπακωνσταντίνου αλλά ήταν καθαρά πολιτική ΓΑΠ.

        Δεν πρέπει λοιπόν να ξεφύγει με μια εσπευσμένη αντικατάσταση του Παπακ, αλλά να τον στριμώξει ο Σαμαράς και σήμερα το βράδυ ακόμη, με μεγάλη προσοχή να μην διαρρεύσει από καμία Ντόρα η κίνηση, που πρέπει να κληθεί να υπογράψει την τελευταία στιγμή ή "να μην τη βρουν" εγκαίρως (αρκούν οι υπογραφές από 50 βουλευτές) αυτήν ή τους δικούς της. Για να μην προλάβουν και αντιδράσουν. Αν και τώρα, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, πώς να αντιδράσουν, είναι ένα ερώτημα.

        Όσο για τον Καραμανλή, είναι γάτα, θα έρθει την ώρα που θα φορέσει και πάλι το οικογενειακό του φωτοστέφανο, αν όχι ως σωτήρας (δεν το ευχόμαστε), έστω ως δικαιωθείς αδικημένος συκοφαντηθείς κλπ.

    • nasos avatar
      nasos @ Επώνυμος 06/04/2010 17:45:22

      Πιστεύω πως ο Καραμανλής κάθεται και γελάει με το απίστευτο κοροϊδο που ονομάζεται Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου,το άνθρωπο που φαγώθηκε να γίνει Πρωθυπουργός όσο τον δυνατόν νωρίτερα,από το φθινόπωρο του 2009,ενώ θα μπορούσε είτε να γίνονταν τον Μάρτιο του 2010,είτε το φθινόπωρο του 2011,οπότε και θα κέρδιζε με σταλινικά ποσοστά.
      Τον άνθρωπο που πήρε οικειοθελώς στα χέρια του την καυτή πατάτα της οικονομίας και ανέλαβε να ανέβει τον Γολγοθά την ανάταξης της οικονομίας,οπότε και αναγκαστικά θα μείνει στην Ιστορία ως ο άνθρωπος που συγκρούστηκε με το Σύστημα ΠΑΣΟΚ,είτε απευθείας είτε μέσω ΔΝΤ,ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για την επάνοδο της ΝΔ στην εξουσία.
      Ίσως μάλιστα ο Καραμανλής να του αποστείλει,ως ένδειξη ευγνωμωσύνης,ένα DVD με την παλιά,καλή ελληνική κωμωδία με τίτλο ''Ένα ασύλληπτο κοροϊδο''.

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ nasos 06/04/2010 22:56:38

        ναι τον καημένο......να του συμπαρασταθούμε του παιδιού.....

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ Επώνυμος 06/04/2010 18:01:19

      Συμφωνώ μαζί σου, Επώνυμε!!!

    • adistaktos avatar
      adistaktos @ Επώνυμος 06/04/2010 18:11:59

      Όσοι θέλουν να καταλάβουν ΠΩΣ το έλλειμα εκτοξεύτηκε με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΠΑΠΑ-ΝΔΡΕΟΥ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ θα πρέπει να μελετήσουν την ομιλία Σαμαρά στη συζήτηση στη Βουλή για τον Πρϋπολογισμό, το Δεκέμβριο 2009...
      Πολλά στοιχεία, εμπεριστατωμένη ομιλία και αποκάλυψη της ΠΑΣΟΚΙΚΗΣ απάτης...
      Αν είχαν εφαρμοστεί τα συμπληρωματικά μέτρα Καραμανλή του Ιουλίου 2009 (πχ ημιυπαίθριοι, φορολογία σκαφών, είσπραξη ΕΤΑΚ κά) το έλλειμα θα είχε παραμείνει ΚΑΤΩ από 10%ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 3 μέρες μετά τις εκλογές όταν συνάντησ τον Προβόπουλο!!!
      Κατά συνέπεια η κατάσταση που βιώνουμε όλοι σήμερα 6 μήνες μετά είναι ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΑΣΟΚ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και δεν χρειάζεται ο Καραμανλής να εξηγήσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΗΜΕΡΑ...
      ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ η μπάλλα να βρεθεί στην κερκίδα... Ο ΓΙΩΡΓΗΣ θα πρέπει να πιεί το πικρό ποτήρι... μέχρι το ΤΕΛΟΣ!!!


      ΥΓ Οι πρακτικές των Σαμαροφυλάκων της αποδώ πλευράς που θυμίζουν το Σαμαροφύλακα Μανώλη καλό θα είναι να πάψουν να στοχοποιούν τον Καραμανλή, γιατί προσφέρουν μόνο ΔΙΧΟΝΟΙΑ στην παράταξη...
      Για σκεφτείτε τι ΚΑΚΟ έκανε στην οικονομία και πόσο ανέβασε τα spread ο Μανώλης όταν είχε ανέβει στα κεραμίδια και θύμιζε σ' όλο τον πλανήτη ότι είναι ο 151...
      Τι να σου κάνει κι ο Καραμανλής με το Μανώλη;;;;;;;

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ adistaktos 06/04/2010 22:59:45

        άμα καταλάβετε ότι το παιχνίδι ξέφυγε απ'το δίπολο των "αιώνιων" και είναι πια θέμα επιβίωσης σφυρίξτε κλέφτικα ,παλικάρια............

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Επώνυμος 06/04/2010 18:32:31

      Tι περιμένεις λοιπόν. Φώναξε τον πρώην καταλληλότερο να μας σώσει, που έβγαλε η σύγχρονη Ελλάδα μιά τόσο μεγάλη πολιτική φυσιογνωμία και την αφήνει σε μιά τόσο δύσκολη στιγμή ανεκμετάλευτη ... άν δέν είχε το όνομα του θείου του αμφιβάλω άν θα τον ήξερε ο σουβλατζής της γειτονιάς του (το ίδιο μπορεί να ισχύει και για τον ΓΑΠ για να μήν λέτε οτι είμαι μονόπλευρος)
      Γιατί παραιτήθηκε μετά την συντριβή του στις εκλογές νύχτα και εξαφανίστηκε απο παντού σάν βρεγμένη γάτα χωρίς εδώ και 6 μήνες να πεί κουβέντα; Γιατί εσείς αντί να τρέξετε να υπερασπιστείτε απο πίσω έναν τόσο σπουδαίο αρχηγό που σας έφευγε τρέξατε να βρείτε άρον - άρον σωτηρία σε Σαμαράδες;

      • tomcat00 avatar
        tomcat00 @ Κεραυνός 06/04/2010 19:15:31

        'Κατά συνέπεια η κατάσταση που βιώνουμε όλοι σήμερα 6 μήνες μετά είναι ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΑΣΟΚ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και δεν χρειάζεται ο Καραμανλής να εξηγήσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ΣΗΜΕΡΑ…'

        αυτο ειναι το προβλημα Κεραυνε....ημιμα8η κομματοσκυλα (ολων των αποχρωσεων)...εχουμε τους πολιτικους που μας αξιζουν

      • άστεγος avatar
        άστεγος @ Κεραυνός 06/04/2010 22:41:54

        Ο Καραμανλής είναι μακεδόνας, έχει αξιοπρέπεια. Εδωσε την τρίτη μάχη του, την έχασε, και πήγε σπίτι του, όπως ακριβώς αρμόζει σε ένα ηγέτη.
        Το να εμπλακεί σε κουτσομπολιά και σούπ αμούπες ένα ηγέτης δεν ταιριάζει σε ένα Καραμανλή.
        Οι οπαδοί του Παπανδρέου κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.
        Μόνο για τα μεσημεριανάδικα κάνετε παιδιά.

    • trellakias avatar
      trellakias @ Επώνυμος 06/04/2010 19:37:53

      Μπράβο φίλε Επώνυμε και χρόνια Πολλά βρε φίλε να 'σαι καλά!!!!!!!!!

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2010 16:34:59

    Η Κυβέρνηση Καραμανλή φταίει!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 16:40:18

      Κώστα Ροδινέ.Φταίει κι ο Χατζηπετρής.Οι μόνοι που δεν φταίνε,είναι ο Θωμάς Μπακαλάκος κι ο Τσιαμτσίκας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 06/04/2010 16:41:40

        Ξέχασες τον εξ ολοκλήρου ανευθυνουπεύθυνο: κ. Γιώργο Παπανδρέου!

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 17:19:01

      Κώστα Ροδινέ,δεν θέλω να μου στενοχωρείς το..'τσαμένο',γιατί θα πάρει το ποδήλατο και θα πάει στον Mαραθώνα.Εκεί,τον περιμένει η ιστιοσανίδα του.Φαντάζεσαι να τούρθει η φαεινή ιδέα να 'πεταχθεί' μέχρι τη Τζιά;;Αντε μετά να δαμάσει spreads.

      • GAP ante portas avatar
        GAP ante portas @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 06/04/2010 18:19:56

        "Να πεταχθεί μέχρι τη Τζιά"; Θα αστειεύεσαι βέβαια! Γιατί αν δε πέσει σε καμία ξέρα, σίγουρα θα πέσει πάνω σε καμία Τούρκικη φρεγάτα....αβλαβώς διερχόμενη πάντα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 17:54:58

      Περιμένουμε να ακούσουμε αυτή την αστεία δικαιολογία Κώστα Ροδινέ. Εδώ στην Αμερική ο Ομπάμα ακόμη κατηγορεί την κυβέρνηση Μπους.

  4. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 06/04/2010 16:48:32

    Από Ναυτεμπορική για την αύξηση του spread:

    “Υψηλόβαθμες πηγές της ελληνικής κυβέρνησης φέρονται να δήλωσαν στο Market News International ότι η Αθήνα επιθυμεί να τροποποιήσει τη συμφωνία προκειμένου να παρακαμφθεί το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ΔΝΤ , καθώς ανησυχεί ότι θα επιβάλει σκληρούς όρους για την παροχή βοήθειας.”

    Τα ονόματα αυτών των υψηλόβαθμων “φωστήρων” θα δοθούν ποτέ στη δημοσιότητα;

  5. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/04/2010 16:52:35

    Το άλλο το καλύτερο, το κορυφαίο το είδατε; Η Eurostat κατηγορεί την κυβέρνηση ότι έδωσε... λέει... ψευδή στοιχεία για το έλλειμμα του 2009! Ωρέ το διανοείστε, το πιστεύετε!!! Η κυβέρνηση των άψογων πατριωτών ηθικολόγων που θα διορθώσει μια για πάντα τα κακά και τα στραβά που φτιάξαν όλοι οι προηγούμενοι από την τρίτη χιλιετία προ Χριστού, έδωσαν λέει κι αυτοί ψευδή στοιχεία για το έλλειμμα!

    Δείτε εδώ:

    http://www.hbnews.gr/permalink/29611.html

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 06/04/2010 17:57:10

      Γιατί σου κάνει εντύπωση;
      Ποιος ήταν είπαμε σύμβουλος του Κινέζου στη δημιουργική λογιστική για την ΟΝΕ και μετά ανακάλυψε την ναυσιπλοΐα;

  6. Εν Κρυπτώ avatar
    Εν Κρυπτώ 06/04/2010 16:57:07

    Στις 408 μ.β αυτή την στιγμή

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Εν Κρυπτώ 06/04/2010 17:03:03

      Μήπως κοιτάς κάτι άλλο; Πέφτει, αντιθέτως. 16:59 είναι στις 392,9 μ.β., στις 16:57 ήταν στις 398 μ.β. Εκδηλώνονται αγοραστικές τάσεις, αυτό που αναρωτιέμαι εγώ είναι αν πρόκειται για ελληνικές τράπεζες που πήραν κυβερνητική εντολή να στηρίξουν για να κλείσει η αγορά κάτω από τις 400 μ.β., ή αντιθέτως αν πρόκειται για γνήσιο αγοραστικό ενδιαφέρον.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/04/2010 17:08:51

        Eπώνυμε,
        μήπως είναι εύκολο να βρείς το διάγραμμα των spreads το Οκτώβριο του 2009?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 06/04/2010 17:56:06

        Πολλά ζητάς, τότε δεν ήταν "της μόδας" το spread. Το υπολόγιζαν στην Τράπεζα της Ελλάδος και στον ΟΔΔΗΧ, το έδιναν και στον οικονομικό τύπο, αλλά θέλει να ξέρεις ποια ήταν τότε τα ομόλογα βάσης που γίνεται η σύγκριση, που αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο. Μετά από καιρό, περί το Δεκέμβριο ήταν, αν δεν κάνω λάθος, μπορεί και Ιανουάριο, που αρχίσαμε να ζούμε κάθε μέρα με το πόσο πάει το έρμο το spread.

        Οπότε ακολουθώ μια μπακάλικη μέθοδο: Πάω στις σελίδες της Τράπεζας της Ελλάδος και της Bundesbank και σου δίνω τα ακόλουθα δύο λινκ, από τα οποία μπορείς να βγάλεις κάποια άκρη:

        http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Statistics/rates_markets/titloieldimosiou/titloieldimosiou.aspx?Year=2009

        Αυτό σου λέει που κινούνταν η μέση απόδοση του ελληνικού δεκαετούς ομολόγου μέσα στον Οκτώβριο 2009.

        http://www.bundesbank.de/download/presse/pressenotizen/2009/20091103.rendite.pdf

        Αυτό σου λέει που κινούνταν η μέση απόδοση των γερμανικών δεκαετών ομολόγων ή όσων είχαν λήξη κοντά στη δεκαετία (δηλαδή ακόμη και ενός 30ετούς που το αγόραζες κοντά στη δεκαετία πριν από τη λήξη του). Οι Γερμανοί βέβαια σου δίνουν απόδοση και για κάθε μέρα, γερμανική οργάνωση τώρα ότι και να λέμε εδώ στη Ελλάδα, έχουν οργάνωση οι τύποι.

        Λοιπόν, μέση τιμή Οκτωβρίου 2009 στο Ελλάντα, 4,57%. Μέση τιμή στο Τζερμάνια Οκτωβρίου 2009, 3,25%. Διαφορά, 1,32%. Δηλαδή, το μέσο spread τον Οκτώβριο του 2009 ήταν 132 μ.β. Κι εγώ θυμάμαι πολύ καλά ότι στις 2 Οκτωβρίου το spread ήταν 133 μ.β., δεν το θυμάμαι δηλαδή από εκείνη τη μέρα, το θυμάμαι που το διάβασα αξιόπιστα κάπου. Εν πάση περιπτώσει, το ίδιο προκύπτει από τη σύγκριση των μέσων τιμών του Οκτωβρίου.

        Μπορείς να δεις την ανηφόρα (δηλαδή, κατηφόρα, γιατί σήμερα ότι τα υπάρχοντα ομόλογα γίνονταν λιγότερο ελκυστικά) που πήραν τα ελληνικά ομόλογα σιγά σιγά από το Νοέμβριο που άρχισαν να τσιμπάνε (4,84%), Δεκέμβριο έγινε το πρώτο μπαμ (5,49%), Ιανουάριο μετά (δες στο http://www.bankofgreece.gr/Pages/el/Statistics/rates_markets/titloieldimosiou/titloieldimosiou.aspx?Year=2010) πήγε στο 6,02%, Φεβρουάριο στο 6,46%, το Μάρτιο με τα μέτρα έπεσε στο 6,22% και η συνέχεια στις οθόνες μας. Για τα γερμανικά νούμερα δες στο σημερινό δελτίο της Bundesbank (http://www.bundesbank.de/download/presse/pressenotizen/2010/20100406.rendite.pdf), 3,06% το Νοέμβριο, 3,32% το Δεκέμβριο, 3,18% τον Ιανουάριο, 3,09% το Φεβρουάριο, 3,07% το Μάρτιο. Κάνεις τις αφαιρέσεις και βρίσκεις το μέσο spread.

        Είπαμε, δεν είναι το επίσημο, είναι μια πρόχειρη μπακάλικη μέθοδος, εύκολα επαληθεύσιμη, που είναι πολύ κοντά σε αυτό που συμβαίνει, αλλά δεν είναι το κανονικό spread, το οποίο χρησιμοποιεί τη διαφορά απόδοσης δύο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ομολόγων, ελληνικού και γερμανικού, που είναι κάθε φορά διαφορετικά, ανάλογα με τη χρονική περίοδο.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Επώνυμος 06/04/2010 18:10:55

        Σου έκανα κάτι πρόχειρους υπολογισμούς Κώστα, αλλά δεν τα περνάει αυτόματα το σύστημα, ίσως επειδή έχουν πολλά links. Ας ελπίσουμε ο Φάκτορας να το "σώσει" το σχολιάκι. Πάντως από τη σύγκριση των στοιχείων που δίνει η Τράπεζα Ελλάδος και η Bundesbank προκύπτει ότι το ο μέσος όρος του spread για τον Οκτώβριο του 2009 ήταν 132 μ.β. (4,57% το ελληνικό και 3.25% η απόδοση του γερμανικού).

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 06/04/2010 18:16:31

        http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=.GRK:IND

        Γιατί για όλα φταίει η ΝΔ.... ;-)

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Εν Κρυπτώ 06/04/2010 17:06:17

      392,6 μ.β. 17:03

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Εν Κρυπτώ 06/04/2010 18:23:20

      Προς Ιθαγενή,
      Thanks.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 18:32:33

        Επώνυμε,
        Ευχαριστώ, δεν ήταν ανάγκη και για τόσο ψάξιμο.
        Εβαλε και ο Ιθαγενής ένα link.
        Μήπως κάποιοι εκεί στη Ρηγίλλης να πάρουν τα πινακάκια και να τα δείχνουν στα ΜΜΕ όταν τους καλούν και τους απαιτούν να ζητούν συγγνώμη;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 18:57:30

        Όχι μωρέ, το έκανα και για μένα τον ίδιο, για να κρατηθεί ως αρχείο ενημερωτικό για όλους μας. Ήταν καλή ευκαιρία.

        Το διάγραμμα του Bloomberg το εμφανίζει ελαφρώς χαμηλότερο το spread και μάλλον δεν παίρνει τα ομόλογα που χρησιμοποιούν οι δικοί μας για να το υπολογίζουν. Πάντως είναι ένα καλό δείγμα για το τι ακριβώς συμβαίνει.

  7. GreenHorses avatar
    GreenHorses 06/04/2010 17:03:00

    Κρύψτε το πιστόλι μην το βρει ο Γιωργάκης.

  8. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 06/04/2010 17:28:40

    Κάποιοι βγάζουν λεφτά.....Πολλά λεφτά εις βάρος των προβάτων.Καλησπέρα Γιώργο,καλησπέρα Μιχάλη,Καλησπέρα Θόδωρε.Σε καλή μεριά......

  9. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 06/04/2010 17:32:18

    Run, Forrest, run γιατί χανόμαστε...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αγανάκτηση 06/04/2010 18:17:20

      Νο run!
      Canoe!

  10. Orestios avatar
    Orestios 06/04/2010 17:43:50

    Πανωλεθρίαμβος!!!!

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Orestios 06/04/2010 17:59:57

      xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!!

      xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa!!

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ greekpoliticalreview 06/04/2010 18:10:45

        Άλλος ένας τέτοιος Πανωλεθρίαμβος και το ΔΝΤ θα μας φαίνεται σαν τον Αι Βασίλη με τα δώρα, το μόνο πρόβλημα θα είναι ότι όλα τα θέματα θα γίνουν Διεθνή, αλλά από την άλλη ανυπομονώ να δω πως θα χαρακτηρίσουν τα ΜΜΕ τον νέο Πανωλεθρίαμβο: επίθεση κερδοσκόπων, ζηλόφθονων θαυμαστών του Πρωθυπουργού μας, ανόητων Γερμανών κλπ

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ greekpoliticalreview 06/04/2010 18:14:12

        Έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα, να μου το θυμηθείτε, ούτε το ΔΝΤ σώζει την κατάσταση. Θα μας δώσει 20 δις σε δάνεια, θα διώξει ένα σωρό δημοσίους υπαλλήλους, θα μειώσει συντάξεις, θα κάνει άνω κάτω τη χώρα και τα spreads παρόλα αυτά θα ανεβαίνουν συνέχεια, για όσον καιρό έχουμε κυβέρνηση ΓΑΠ.

        Να τον χαίρονται όσοι τον ψήφισαν!

      • Orestios avatar
        Orestios @ greekpoliticalreview 06/04/2010 19:04:55

        Ιθαγενή, μακάρι να ήταν το ΔΝΤ ο Άγιος Βασίλης. Δεν είναι όμως κι ας προσπαθούν να μας τον παρουσιάσουν έτσι.
        Το θέμα είναι η παταγώδης αποτυχία του GAP που η προπαγάνδα το έχει θεοποιήσει. Όσο και να προσπαθούν τα ΜΜΕ η πραγματικότητα φανερώνει την αληθονή όψη αυτής της χυδαιότητας.

  11. ωχαδελφέ avatar
    ωχαδελφέ 06/04/2010 17:56:18

    ψυχραιμία, όλα για τον ΓΑΠ και το Μητσοκαρατζαφύρερ δουλεύουν. Θέλουν να ξεπουλήσουν και το τελευταίο κομμάτι του δημοσίου και να πάρουν και άλλα μέτρα, αυτή τη φορά στον ιδιωτικό τομέα και βέβαια στους συνταξιούχους.Παλαιά κόλπα σοσιαλιστικά. Φυσικά και δεν είναι ανίκανοι, τρώνε από αυτά τα παιχνιδάκια. έτσι κι αλλιώς 50 με 100 μονάδες σημαίνουν επιπλέον 1 δις, παρωνυχίδα μπροστά σε όσα χρωστάμε.
    Όποιος θέλει να δει ποιοί άλλοι επωφελούνται ας διαβάσει προσεκτικά παρακάτω.
    National Bank of Greece SA

    2. Piraeus Bank SA

    3. HSBC Bank SA

    4. Barkley’s Bank PLC

    5. Societe General

    6. Deutsche Bank AG

    7. ING Bank NV

    8. Nomura International plc

    9. Merrill Lynch International

    10. Credit Suisse Securities (Europe) Ltd

    11. Goldman Sachs International

    12. Morgan Stanley & Co International Ltd

    13. Emboriki Bank

    14. CitiGroup Global Markets Ltd

    15. EFG Eurobank Ergasias SA

    16. Banka IMI sPa

    17. Royal Bank of Scotland plc

    18. Alpha Bank SA

    19. BNP Paribas SA

    20. Unicredit Bank AG

    21. JP Morgan Securities Ltd

  12. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2010 18:07:53

    Η κυβέρνηση ετοιμαζόταν να ερευνήσει την Αμερικανική αγορά!
    Οπως τότε που ο κ. Παπακωνσταντίνου θα έκανε road show στην Κίνα!
    Από show άλλο τίποτα...

  13. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 06/04/2010 18:10:52

    Ημέρες που είναι ας θυμηθούμε τον Τσολάκογλου(ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΉ,ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΣΥΝΘΗΚΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ) και τον ηρωϊσμό των φαντάρων μας στα οχυρά ΡΟΎΠΕΛ...

    Είδα εχθές το βράδυ την ταινία για την ζωή του Ρ.Νίξον του Ο.Στόουν.
    Ιστορική ταινία με έντιμη ματιά ενός Αμερικάνου για την πολιτικ'η της χώρας του..
    ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ, Ο Χ.ΖΙΝ...

  14. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 06/04/2010 18:16:11

    Φάκτορα, είναι ένα σωρό σχόλια που δεν πέρασαν σε αυτό το ποστ, μπορείς να κάνεις κάτι να σωθούν;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 06/04/2010 18:58:53

      Ευχαριστώ πολύ Φάκτορα, ειδικά εκείνο με τις συγκρίσεις μου πήρε κάνα 40λεπτο να τα ψάξω, θα ήταν κρίμα να πάει χαμένο.

  15. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 06/04/2010 18:24:47

    Συμπαράταξη ΟΛΟΥ του ελληνικού λαού χρειάζεται. Δηλαδή δημιουργία αποθέματος εμπιστοσύνης. Δηλαδή, ΔΙΚΑΙΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ μέτρα με συνταγματική κατοχύρωση. Νέο κοινωνικό συμβόλαιο ευρωπαϊκής κατεύθυνσης. Ισχυρό και αποκεντρωμένο κράτος με αυξημένες υποχρεώσεις και δικαιώματα στους πολίτες. Ελεγχος στις τράπεζες, στα μονοπώλια, στα μήντια, στον πολιτισμό που θά 'ναι πρώτα ελληνικός. Καθοδήγηση με επενδύσεις στην παιδεία, στον τουρισμό, στη δημόσια διοίκηση. Ενεργό μάνατζμεντ σε όλο το δημόσιο τομέα, "ιδιαίτατα" στους ένστολους και στους παπάδες. Συστήματα ανταμοιβής-τιμωρίας, προαγωγής της αξιοκρατίας...

  16. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/04/2010 18:36:12

    Η Κυβέρνηση του κ. Παπανδρέου, δεν μπορεί πλέον να σηκώσει το βάρος.
    Πότε είπαμε ότι τελειώνει η θητεία του κ. Παπαδήμου;
    Μάλλον είναι η τελευταία του ευκαιρία.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 06/04/2010 19:19:18

      Όχι, δεν πρόκειται, για δύο λόγους. Πρώτον, διότι την οικονομική πολιτική, όπως και κάθε άλλη, δεν την ασκεί ο Υπουργός, αλλά ο ΓΑΠ αυτοπροσώπως, με Παμπούκηδες και λοιπούς συμβούλους. Ο Παπακωνσταντίνου είναι εκτελεστικό όργανο των αποφάσεων του Οβάλ Γραφείου. Γι' αυτό και τόσες αστοχίες στα φορολογικά κλπ., επειδή έχουν αποκλειστεί σε μεγάλο βαθμο από τη νομοπαραγωγή οι υπηρεσιακοί παράγοντες. Δεύτερον, διότι ο ΓΑΠ ως κομπλεξικός που είναι, ουδέποτε θα ανεχθεί καποιον καλύτερό του που να τον υποσκελίσει. Και να τον φέρει τον Παπαδήμο, θα τον φέρει ως μπιμπελό, ως βιτρίνα, προκειμένου να κερδίσει λίγο (ελάχιστο) χρόνο στην αντιμετώπιση από τους απ' έξω, μέχρι να πάρουν χαμπάρι όλοι σε εβδομάδες; ημέρες; ότι τίποτα δεν άλλαξε και ότι κουμάντο κάνει ο ένας και μοναδικος, Μεγάλος Ποδηλάτης, Μεγάλος Ταξιδευτής, Μεγάλος Μπλοφατζής και Μεγάλος Κωπηλάτης, ο Τιτάνας της διεθνούς διπλωματίας, ο ΓΑΠ.

      Το καλό που του θέλω του Παπαδήμου, αν θέλει να κρατήσει λίγο κύρος που έχει φτιάξει με την προσωπική του πορεία, να καθήσει εκεί που βρίσκεται. Αν μας διαβάζει κανένας δικός του άνθρωπος, ας του το σφυρίξει. Αν πάει με το ΓΑΠ, απλώς θα καεί για πάντα.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 06/04/2010 19:26:05

        Μετά τις σημερινές εξελίξεις,μιλώντας με ανθρώπους των αγορών του εξωτερικού το μήνυμα είναι σαφές: Ελλειψη εμπιστοσύνης προς την Κυβέρνηση Παπανδρέου.
        Ασχετα με το τι λέμε και την κριτική που κάνουμε, η χώρα είναι εκτός ελέγχου και αυτό δεν είναι καλό για κανένα. Πρέπει να γίνει κάτι. Δεν ξέρω. Είπα για την πρόταση μομφής. Ενδεχομένως να αναλάβει κάποιες πρωτοβουλίες ο Σαμαρας, που δε θέλω να γράψω.
        ΄Πρέπει να γίνει κάτι

      • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
        ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ Επώνυμος 06/04/2010 19:44:47

        Επώνυμος...........Δεν πρέπει με τίποτα να καεί ο Λουκάς Παπαδήμος.Δεν γνωρίζω ν'άχουμε πολλούς σαν αυτόν.Πουλάς,τ'ασημικά,τα χαλιά,τα έπιπλα,τους πίνακες.Τα οικογενειακά κειμήλια και τα εικονίσματα,τα διαφυλάττεις ως κόρην οφθαλμού.Φαντάζομαι να τον φωτίσει ο Υψιστος και ν'αποποιηθεί την πρόταση,απαντώντας:'Ευχαριστώ,δεν είμαι φίλος,αλλά ένα νεράκι θα το πιώ.'

  17. ataktos avatar
    ataktos 06/04/2010 18:42:12

    ο κ. Παπανδρέου μετά την επιστροφή από τη μεγάλη μητέρα πατρίδα, δηλαδή τις ΗΠΑ, φαίνεται σαν να έχει υιοθετήσει την προσφυγή στο ΔΝΤ. Ήδη από τις ΗΠΑ έλεγε στους ομογενείς επιχειρηματίες ότι «το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο παραμένει στο τραπέζι, από πλευράς Ελλάδας, μέχρι τουλάχιστον την ημέρα της κρίσης όπως την χαρακτήρισε, εννοώντας την ημέρα που θα αποδειχθεί ότι η Ελλάδα δεν χρειάζεται το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο. Και αυτό, όπως ανέφερε, συμβάλλει και στην κινητοποίηση της Ευρώπης. Ο πρωθυπουργός είπε επίσης ότι τυχόν προσφυγή της Ελλάδας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, όπως διαπιστώθηκε κατά τις συζητήσεις που είχε με αξιωματούχους του στην Ουάσιγκτον προχθές ο κ. Παπακωνσταντίνου, το ταμείο θα ζητούσε από την Ελλάδα να πάρει τα μέτρα που ήδη πήρε η χώρα. Η διαφορά, πρόσθεσε, θα ήταν ότι το ΔΝΤ θα διέθετε και τα χρήματα με τόκους κοντά στο 1%, ενώ η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα μπορούσε να δώσει χρήματα.» (ΑΠΕ, 10/3)

  18. Aggelos avatar
    Aggelos 06/04/2010 19:44:29

    ο Γαπ ειναι ασταθης ..οπου φυσαει ο ανεμος παει..τι εμπιστοσυνη να του εχουν οι αγορες?Ο καραμανλης τουλαχιστον ηταν σταθερος σαν βοδι και δεν μιλαγε πολυ ,ιδιως προς το εξωτερικο..

  19. trellakias avatar
    trellakias 06/04/2010 19:53:46

    Για εκείνο το περίστροφο που είχε ο ανικανότατος πάνω στο τραπέζι μήπως λέω εγώ να έχει χρήση σαν την χρήση στο τραπέζι, στο παλιό αριστούργημα του Ελαφοκυνηγού; Να παιχθεί αυτή η ωραία σκηνή με πρωταγωνιστές τον ανικανώτατο, το μπουλτόκ, τον μαθητευόμενο μάγο της οικονομίας, την μπιρμπιλομάτα, και τον καλλικράτη μπας και εκπροσοκροτήσει το μαμημένο το όπλο και δούμε και καμιά άσπρη μέρα!!
    Υπομονή!!!!!!!!
    Νύχτα, χωρίς εκλογές, θα μας αφήσουν χρόνο, μπας και ησυχάσουμε και μαζευτούμε από τους δρόμους!

  20. DrNo avatar
    DrNo 06/04/2010 20:04:45

    Αν συμφωνούμε πως στα αλήθεια έχουμε ιστορικά σοβαρό πρόβλημα, τότε χρειάζεται Κυβέρνηση Εθνικής σωτηρίας και όσο πιο γρήγορα γίνει τόσο καλύτερα. Το ΠΑΣΟΚ πήρε 160 έδρες επειδή υποσχέθηκε άλλα πράγματα. Οι δημοσκοπήσεις των 1000ατόμων και οι κοκορομαχίες στα τηλεπαράθυρα αποπροσανατολίζουν και δεν προσφέρουν τίποτα επί της ουσίας. Εάν πιστευει ο Παπανδρέου οτι φορτώνοντας όλα τα κακά στον Καραμανλή και με το ΔΝΤ σαν "σύμβουλο" θα ξεπεράσει την κρίση και θα γίνει ήρωας, πλανάται οικτρά.
    Η είσοδος του ΔΝΤ στη χώρα θα διαλύσει τη μεσαία τάξη, που με τη σειρά της θα διαλύσει την κοινωνία όπως την ξέρουμε...
    Εφόσον λοιπόν είναι κρίσιμη ιστορική καμπή, δεν μπορεί να τη διαχειριστεί ένα κόμμα!!! Όποιος διαβάσει για τη μικρασιατική εκστρατεία & την καταστροφή που ακολούθησε, θα κάνει κάποιους παραλληλισμους και θα καταλάβει πως σε ιστορικές στιγμές ένα κόμμα μόνο του, δεν μπορεί ούτε να διαπραγματευτεί σωστά, ούτε και να προβλέψει τις εξελίξεις...

  21. Tassos avatar
    Tassos 06/04/2010 21:09:02

    Τα πραγματα ειναι απλα η Ελλαδα πρεπει να βουλιαξει, Ο ΤΙΤΑΝΙΚΟΣ ειναι στα μεσα του Ατλαντικου εχει ακομη δρομο μεχρι το παγοβουνο.
    Αν ο ΓΑΠ δεν παρει φρεσκο $$$ απο ΔΝΤ η αποστολη του δεν τελειωνει, εκει βρησκεται το μυστικο. Περιμενετε μερικες εβδομαδες και το παγοβουνο ερχεται.

  22. Μαρία avatar
    Μαρία 06/04/2010 21:45:36

    Α, όλα κι όλα! Πάντως τη διαδρομή με το κανό την έβγαλε χωρίς την συμβολή του ταχύπλοου που τον συνόδευε. Η σύζυγος Άντα, επέλεξε το φέρι μποτ για να φτάσει στην 'Υδρα, μας ενημερώνει ο δημοσιογράφος ενός καναλιού. Γιατί ένα άγχος το έχεις ως πολίτης για τον πρωθυπουργό σου! Θα το σπάσει το ρεκόρ του; Δε θα το σπάσει;;; Τι να πεις... Άρτος και θεάματα!!!

    Αλήθεια, το ταχύπλοο ελληνικό ήταν ή από αυτά που "διαπλέουν αβλαβώς" τελευταία?

  23. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 22:40:46

    για να μην επαναλαμβάνομαι και γίνομαι κουραστικός, διαβάστε

    http://www.bankingnews.gr/ΟΛΑ-ΤΑ-ΝΕΑ/item/2132-Τι-κρύβεται-πίσω-από-τα-υψηλά-spreads-Οι-τακτικές-του-ΟΔΔΗΧ-και-οι-στόχοι-των-hedge-funds


    και θα καταλάβετε τι πραγματικά συμβαίνει.

    Κυρίως θα καταλάβετε ότι οι ξένοι δανειστές γνωρίζουν ότι το ελληνικό δημόσιο θα χρειασθεί να δανειστεί πολλά δισεκατομμύρια ευρώ τους μήνες Απρίλιο –Μάιο.
    Τον Απρίλιο λήγουν ομόλογα ύψους 8,2 δισεκατομμυρίων ευρώ και τον Μάιο λήγουν ομόλογα ύψους 8,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
    Είναι προφανές οι ξένοι δανειστές (που πολλοί από αυτούς παίζουν και «κερδοσκοπικά παιχνίδια») ότι θα προσπαθήσουν να συντηρήσουν τα ελληνικά spreads σε υψηλά επίπεδα για να κερδίσουν περισσότερα.

    http://www.pdma.gr/(S(xhz3g5ixbgn5xxv3n5e4du55))/StaticPage1.aspx?pagenb=433

  24. fatfat avatar
    fatfat 06/04/2010 22:41:16

    Κυρίως θα καταλάβετε ότι οι ξένοι δανειστές γνωρίζουν ότι το ελληνικό δημόσιο θα χρειασθεί να δανειστεί πολλά δισεκατομμύρια ευρώ τους μήνες Απρίλιο –Μάιο.
    Τον Απρίλιο λήγουν ομόλογα ύψους 8,2 δισεκατομμυρίων ευρώ και τον Μάιο λήγουν ομόλογα ύψους 8,5 δισεκατομμυρίων ευρώ.
    Είναι προφανές οι ξένοι δανειστές (που πολλοί από αυτούς παίζουν και «κερδοσκοπικά παιχνίδια») ότι θα προσπαθήσουν να συντηρήσουν τα ελληνικά spreads σε υψηλά επίπεδα για να κερδίσουν περισσότερα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 07/04/2010 00:22:35

      Είσαι άσχετος. Όταν ανεβαίνει το spread, πέφτει η αξία όλου του χαρτοφυλακίου του "κερδοσκόπου". Μαρούλια ξέρεις να φυτεύεις;

  25. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 01:21:54

    @ Κώστας Ροδινός.....η χώρα είναι εκτός ελέγχου και ΦΤΑΙΕΙ για αυτό η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως ΦΤΑΙΝΕ και οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ....και βλέπω με θλίψη ότι ορισμένους, εδώ μέσα, τους νοιάζει αν ο κύριος Καραμανλής θα γελάει με το "κορόιδο" Παπανδρέου που ήθελε να γίνει βιαστικά πρωθυπουργός και ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ που ΚΑΙ Ο κύριος ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ για αυτά τα χάλια!!!!!
    Και χάνετε την σοβαρότητά σας όταν κάνετε αναφορά σε πρόταση μομφής.
    Όσο για την κακεντρέχεια που διακρίνει πολλούς για το πρόσωπο του κυρίου Παπανδρέου, δείχνει το πραγματικό τους πρόσωπο που βάζουν πάνω από το εθνικό συμφέρον το κομματικό συμφέρον.......

    • Fotini avatar
      Fotini @ fatfat 07/04/2010 08:16:55

      @ fatfat

      Εσυ δλδ τι κανεις τωρα; Πονας για την Ελλαδα η για τον πρασινο ηλιο; Για την καταντια της πατριδας ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ υπευθυνος ειναι ο φλυαρος ΓΑΠ! Δεν ειναι αρκετη η πρασινη προπαγανδα απο τα πρασινα βοθροκαναλα, εχομε και τους πρασινους σχολιαστες! Ημαρτον!!!!

  26. NONOS avatar
    NONOS 07/04/2010 03:11:07

    Δυστυχως η χωρα εχει ξεμηνει απο ηγετες ολα τα αλλα ειναι λογια περιττα και λυπηρα ταυτοχρονα.
    Νοιαζεται αραγε κανεις εκ των αποφοιτων των ΧΑΡΒΑΡΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ london scools για την πατριδα η μονο για την υστεροφημία και την καρεκλα.
    Ας αναλογιστουμε ολοι μας την πορεια της χωρας απ το '74 και μετα και θα μελαγχολησουμε ποιοι κυβερνησαν, τι εκαναν τι απηλαυσαν ποια νεα τζακια δημιουργηθηκαν,ποσα δις φαγωθηκαν, ποσα σκανδαλα εσκασαν, και τελος ποιος εστω και ενας που πηγε φυλακή.
    Ολους αυτους αγαπητοι καποιοι τους εξελεξαν τους ψηφισαν τους αποθεωσαν τους προσγειωσαν τους απομηθοποιησαν τους εστειλαν στο σπιτι τους μα η ιστορια επαναλαμβανοταν για χρονια και εφερε τη χωρα στο χειλος της χρεωκοπίας.
    Εστω λοιπον και την ιστατη ωρα ας πρυταννευσει η ομονεια και η ομοψυχια μακρια απο μικροκομματισμους και γελοιοτητες ας ενωθουν ολοι οι ΑΡΙΣΤΟΙ γιατι εχουμε και ΑΡΙΣΤΟΥΣ στο απυροβλητο κι ας βγαλουν τα καστανα απ τη φωτια η ΕΛΛΑΣ στα δυσκολα μεγαλουργει και ποτε δεν πεθαινει
    Οσο για τον ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ θα τον κρινει κι αυτον η ιστορία ο αδεκαστος κριτής ας μη βιαζονται οι γραμματεις και φαρισαίοι υποκριτες.

  27. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 03:38:55

    @ ΠΕΧΛΙΒΑΝ....κανένα σχόλιο για τις αθλιότητες που γράφεις.....δείχνουν το επίπεδό σου......

  28. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 03:41:45

    @ NONOS...κάθε κοινωνία έχει τους πολιτικούς που της αξίζουν.
    Οι πολιτικοί αντανακλούν το επίπεδο της κοινωνίας.

  29. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 03:54:50

    @ archaeopteryx....έχασες βλέπω την ψυχραιμία σου...επειδή λοιπόν με θεωρείς "άσχετο", διάβασε

    "Έχει δημιουργηθεί ένα σκληρό μπλοκ αμερικανικών τραπεζών που σορτάρουν την αγορά και είναι η JP Morgan,Citigroup,Morgan Stanley και Goldman Sachs.
    H ομάδα αυτή είναι ξεκάθαρο ότι ακολουθεί σκληρή γραμμή κερδοσκοπίας στην Ελλάδα..."

    από

    http://www.bankingnews.gr/ΟΛΑ-ΤΑ-ΝΕΑ/item/2132-Τι-κρύβεται-πίσω-από-τα-υψηλά-spreads-Οι-τακτικές-του-ΟΔΔΗΧ-και-οι-στόχοι-των-hedge-funds

    Όλες οι προαναφερόμενες τράπεζες έχουν στο χαρτοφυλάκιό τους ελληνικά κρατικά ομόλογα τεράστιας αξίας.
    Αυτό όμως δεν τους απαγορεύει να παίζουν και κερδοσκοπικά παιχνίδια και να κερδίζουν από το αυξανόμενο επιτόκιο των ομολόγων.
    Αν έχαναν, ασφαλώς και δεν θα έπαιρναν μέρος σε κερδοσκοπικά παιχνίδια.

    Και διάβασε και αυτό (από το ίδιο άρθρο)

    "οι ξένοι δανειστές γνωρίζουν ότι το ελληνικό δημόσιο θα χρειασθεί να δανεισθεί επιπλέον 11,5 δις ευρώ τους επόμενους 2 μήνες. Είναι προφανές ότι θα συντηρήσουν τα spreads υψηλά για να κερδίσουν περισσότερα.
    Οι ξένοι διαμορφώνουν την τιμολόγηση και αυτό είναι γεγονός στα ελληνικά ομόλογα.
    Και οι δανειστές στην Ελλάδα είναι αυτοί που σορτάρουν τα ομόλογα..."

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 07/04/2010 14:37:03

      βρε άνθρωπε του θεού, μπορείς να shortάρεις κάτι βραχυπρόθεσμα. Μπορείς να το κάνεις αν ξέρεις ότι θα πέφτει συνεχώς ή αγορά. Δεν ρίχνεις την αγορά εσύ, πέφτει η αγορά και εκμεταλλεύεσαι την πτώση. Η αγορά δεν πέφτει επειδή "κερδοσκοπούν" οι "κερδοσκόποι". Δεν ξέρω τι έχουν στα χαρτοφυλάκιά τους, αλλά η πτώση της αξίας του χαρτιού είναι καταστροφικά επώδυνη, και δεν προσφέρεται για ψυχαγωγία των ιδίων. Σε αυτό είσαι άσχετος.

      Ξεφορτώνονται, μάλλον, οι ευρωπαϊκές τράπεζες, και αυτοί στους οποίους ξεφορτώνονται αγοράζουν φτηνά. Κανείς δεν αγοράζει για να χάσει. Είναι μεγάλα τα νούμερα. Ρώτα τον Χριστοδούλου (αν σου μιλάει)

      Όσο για την ψυχραιμία μου, την έχω χάσει από τότε που μου πήραν το ...κανό μου και πάω κολυμπώντας από το Μετόχι στην Υδρα.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ fatfat 07/04/2010 15:29:09

      και, με συγχωρείς, επανέρχομαι. Πήγαινε στο site της Ναυτεμπορικής. Δες το σημερινό διάγραμμα του spread (http://www.naftemporiki.gr/markets/spread.asp?mins=720). Αυτά δεν είναι "παιχνίδια". Κάποιος ή κάποιοι πουλάνε. Κάποιος πάει να αγοράσει και τρώει ξύλο, και οι πωλήσεις συνεχίζονται και η τιμή πέφτει (το spread ανεβαινει). Αυτά, Τετάρτη απόγευμα. Ασε τον μπαμπούλα. Χάνονται πολλά λεφτά σε αυτές τις πράξεις. Όταν σταθεροποιηθεί το spread, θα είναι σε άλλα επίπεδα, τα ομόλογα θα ανήκουν σε άλλους, και η Ελλάδα, αν δανείζεται, θα δανείζεται πολύ πιο ακριβά. Δεν φταίνε οι κερδοσκόποι, εγώ και εσύ φταίμε. Οι "κερδοσκόποι" απλά το είδαν να έρχεται και έπαιξαν. Πιτσιρικάδες περαστικοί που έκαναν μπανιστήρι.

  30. NONOS avatar
    NONOS 07/04/2010 04:03:50

    @fatfat
    Συμφωνω πλην ομως η ευθυνη βαρυνει ολους και πανω απ ολους τα ΜΜΕ πασης φυσεως που διαχρονικα διαμορφωνουν κλιμα προωθούν συμφεροντα εγκαθιστουν η πλαθουν ηγετες και σε τελικη αναλυση ρυθμιζουν τις τυχες της ΕΛΛΑΔΑΣ ( τα περιγραφει πολυ ευστοχα η Ρεζαν στο βιβιο της που δυστυχως και στις μερες μας επιβεβαιωνει τα γραφομενα)
    Μηπως ηλθε η ωρα της Μεγαλης Ανατροπης την οποία ομως δεν μπορω υπο τις παρουσες συνθηκες ουτε να σκεφτω ουτε να περιγραψω ειλικρινα ,και σε διαβεβαιώ πως δεν ειμαι ουτε αγραμματος ουτε απολιτικο ον μα πολυ ανησυχος και απογοητευμενος απ το συστημα πατριωτης,που σκεφτεται το μελλον της πατριδας και των παιδιων του που δυστυχως κι αν σπουδασαν θα καταληξουν καπου μεταναστες για να μην πεινασουν.

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/04/2010 11:39:40

    Προς fatfat,
    Δηλαδή τα spreads ανεβαίνουν επειδή οι ...ξένοι γνωρίζουν το πρόγραμμα δανεισμού μας;
    Σιγά μην περίμεναν εμάς για να το μάθουν!
    Ολες οι σοβαρές χώρες ανακοινώνουν το ετήσιο τακτικό πρόγραμμα δανεισμού τους στην αρχή της χρονιάς.
    Για άλλους λόγους ανεβαίνουν τα spreads καιόχι επειδή οι ξένοι έμαθαν το πρόγραμμα δανεισμού μας. Που ήταν γνωστό ούτως ή άλλως!

  32. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 16:31:49

    @ archaeopteryx....είναι καλό που διαθέτεις χιούμορ....όσο παράξενο και να σου φανεί - είναι η αλήθεια όμως - τον κύριο Χριστοδούλου δεν τον γνωρίζω προσωπικά....και πρωτοάκουσα για αυτόν, όταν διορίστηκε επικεφαλής του Ο.Δ.ΔΗ.Χ......

  33. fatfat avatar
    fatfat 07/04/2010 16:34:15

    @ archaeopteryx....η άποψή σου εκτός από σεβαστή, έχει και λογική βάση, επιχειρήματα που δεν μπορώ να αγνοήσω....δεν αποκλείω ότι είναι πιθανό να έχεις τελικά δίκιο......

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.