#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/04/2008 12:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξαναρωτάω: Ποιος είπε ότι η ζωή δεν είναι άδικη;

Η εικονιζόμενη Μάρα Καρφάνια εξελέγη βουλευτής του κόμματος του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Έτσι οι κουτσομπόληδες οι Ιταλοί ξαναβγάζουν στο προσκήνιο την υποτιθέμενη σχέση της με τον Μπερλουσκόνι και υποστηρίζουν μάλιστα ότι θα αναλάβει και υπουργείο. Εγώ πάντως πιστεύω ότι ο Σίλβιο τους βάζει να τα γράφουν αυτά, για να κοντράρει τον  Νικολά και τον Βλαδίμηρο. Στην περίπτωση πάντως που οι φήμες ανταποκρίνονται στην αλήθεια, τότε …bacciamo le mani, Silvio.

Και για να μην νομίζετε ότι είναι μόνο φάτε μάτια ψάρια κλπ κλπ. Εκτός από τους τίτλους Miss Italia το 1997 και Miss Cinema , πήγε στους γονείς της και ένα πτυχίο Νομικής και σπούδασε και πιάνο στο κονσερβατουάρ.

Σκεφτείτε τώρα ότι πίνετε τον καφέ σας μαζί της και σας παίζει στο πιάνο το Adaggio του Albinoni. Και μετά προσγειωθείτε στην πραγματικότητα. Ε, δεν πηδάς τότε από το μπαλκόνι. Όχι πέστε μου.  

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 18/04/2008 13:23:57

    Θα προτιμούσα FactorX το άλλο. Αυτό που λέει,

    το γκάζι θέλει πάτημα
    κι' η γκόμενα ... περπάτημα

    Δέν λέει τιποτε άλλο. Γιατί στο περπάτημα πολλά μπορούν να συμβούν ...

    ΠΕΛΙΑΣ

  2. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 18/04/2008 14:48:04

    εγω προτιμώ για τίτλο αυτή της ανάρτησης, τον τίτλο της προηγούμενης.

  3. ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ avatar
    ΠΕΑ ΚΥΑΝΕΑ 18/04/2008 14:57:34

    Απολαύστε περισσότερη Μάρα εδώ:

    http://pea-kyanea.blogspot.com/2008/04/viva-mara.html

  4. Αθ. Κλάρας avatar
    Αθ. Κλάρας 18/04/2008 17:37:40

    Εμείς έχουμε την Φάνη, τι να την κάνουμε αυτήν την ξενικιά ?

  5. Vass avatar
    Vass 18/04/2008 18:03:34

    Ο Καραμανλής προσπάθησε να φέρει την Τσιμισκή στη βουλή, αλλά δυστυχώς η ξανθιά έχει πολύ ταγιέρ στη γκαρνταρόμπα της. Με την ΦΠ.Πετραλιά δεν βγάζεις ούτε ολόκληρη τετραετία. Δεν την αντέχει ούτε ο ίδιος στο Υπ. Συμβούλιο. Ο Σίλβιο δείχνει ότι ξέρει να διαλέγει και να εκλέγει.

  6. fantomas avatar
    fantomas 18/04/2008 20:03:00

    ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΙΑΡΙΔΕΣ (ΠΟΥΤΙΝ & ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ)ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΓΙΑ ALITALIA & AEROFLOT , O ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ Ο ΗΘΙΚΟΛΟΓΟΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΑ ΣΚ.Τ.Ν.. ΜΕ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ !!!

  7. ολα avatar
    ολα 19/04/2008 15:33:47

    Εμπρος στο δρόμο που χάραξε ο Ανδρέας...

    ... ζεις εσύ μας οδηγείς!!!!