#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/02/2012 11:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξέφραγο αμπέλι η χώρα - μεγάλη κλοπή στο Μουσείο Ολυμπίας



Διεθνείς διαστάσεις αποκτά η υπόθεση της κλοπής αρχαίων αντικειμένων από το Μουσείο της Ολυμπίας που αποδεικνύει για ακόμη μια φορά ότι τα μουσεία  της χώρας είναι ξέφραγο αμπέλι.

Η δήθεν παραίτηση του κ. Γερουλάνου δεν έχει γίνει αποδεκτή ακόμη από τον Παπαδήμο και πιθανώς ούτε και θα γίνει, ωστόσο, η ξεφτίλα που νιώθουν όλοι οι Έλληνες δε μπορεί να ξεπλυθεί ούτε με παραιτήσεις. Άλλωστε, ο κ. Γερουλάνος δε θα έπρεπε να θέσει την παραίτησή του στον πρωθυπουργό, αλλά να επιμείνει, έτσι για να δείξει ότι υπάρχει μια σχετική ευθιξία σ' αυτό τον τόπο.

Μέσα σε ένα μήνα η Ελλάδα γίνεται περίγελος του πλανήτη, μετά την κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη. Και έχουν δίκιο οι ξένοι να μας λοιδορούν τελικά όταν δε μπορούμε να φυλάξουμε την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας.

Αν δε είναι σωστές οι πληροφορίες ότι το μουσείο είχε μείνει αφύλακτο λόγω περικοπών τότε η ξεφτίλα είναι ακόμη μεγαλύτερη. Όπως αναφέρουν πηγές στις 4 Νοεμβρίου του 2011 η προϊσταμένη της Ζ΄ΕΠΚΑ, Γεωργία Χατζή με επιστολή προς το υπουργείο τόνιζε πως «λόγω των πολλών αφυπηρετήσεων υπαλλήλων μας και των παραιτήσεων που γίνονται λόγω των επικρατουσών οικονομικών συνθηκών, έχουμε αποχωρήσεις υπαλλήλων. Στις 31 Οκτωβρίου αποχώρησε και το εποχικό προσωπικό που μας είχε ενισχύσει και είχαμε δυνατότητα να έχουμε ανοιχτά όλα τα μουσεία και τον χώρο».

Το θέμα της κλοπής έχει γίνει πρωτοσέλιδο σε όλα τα ηλεκτρονικά μέσα του κόσμου και είναι βέβαιο ότι η χώρα γίνεται για ακόμη μια φορά περίγελος.

Και να θυμίσουμε απλά μια φράση του Μακρυγιάννη: «Γι' αυτά τα μάρμαρα επολεμήσαμε»

Η Ελλάδα της διάλυσης σε όλο της το θλιβερό μεγαλείο,

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. νεφέλη avatar
    νεφέλη 17/02/2012 11:57:27

    Παλιά ... και κλέβαν τράπεζες!
    Τώρα καίνε ιστορικά κτίρια και κλέβουνε μουσεία!
    Εκσυγχρονίζονται...εκπολιτιζόμενοι!!!!!

    υγ... εκείνο τον πίνακα του Πικάσο, ποιός τον έκλεψε, οέο;;;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ νεφέλη 17/02/2012 12:47:09

      Τον πίνακα του Πικάσο; Μα, τον... ξεχάσαμε ήδη. Μ' αυτά θα ασχολούμαστε τώρα; Κι αυτή την κλοπή, θα την έχουμε ξεχάσει σύντομα. Ακόμα και όλη μας την πολιτιστική κληρονομιά, "σε δέκα χρόνια θα την έχουμε ξεχάσει" (που θα έλεγε κι ο Δρακουμέλ)...

      • Αντρίκος avatar
        Αντρίκος @ Αυριανιστής 18/02/2012 09:42:53

        Καλύτερα που τον κλέψανε, σιγα τον πίνακα. Μόνο το όνομα έχει.

  2. Leonidas avatar
    Leonidas 17/02/2012 11:58:05

    Τυχαίο?
    Δεν νομίζω...
    Διαλύοντας την ,όποια, δημόσια διοίκηση, είχαμε, μεταθέτωντας τους υπαλλήλους από δώ κι από κεί, έχοντας ελάχιστη , και ανελλιπή, φύλαξη , ΑΚΟΜΑ και σε μνημεία της Ελληνικής αλλά και παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς ( ΜΝΗΜΟΝΙΟΝ, γαρ, μειώστε οριζόντια , και βιαστικά, καi πάντα ''άρπα-κόλλα'', το δημόσιο!!), ήταν μαθηματικά προδιαγεγραμμένο να κλαπούν ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ!!
    Η Ελλάδα, παρά τις κοροϊδίες περί '' τεμπέληδων, λαμογιών'' κτλ που μας χαρακτηρίζουν οι 'εταίροι' μας, ακόμα έχει την πολιτιστική της κληρονομιά , και γι' αυτήν ήταν διεθνώς γνωστή- οι ''Τσολάκογλου'' όμως θα το τακτοποιήσουν κι αυτό σύντομα, μην ανησυχέίτε..

    Το μαγαζί ΕΛΛΑΣ είναι υπό διάλυση , καταλαβετέ το!
    Γιατί?
    Διότι οι ''Μάνατζερς'' που το φέρανε στη διάλυση, κυβερνούν ακόμα.

    • SOTPAP avatar
      SOTPAP @ Leonidas 17/02/2012 13:45:20

      να προσλάβουμε κι άλλους δημόσιους υπαλλήλους για να μην μας κλέβουν τα μουσεία
      κι άλλους εφοριακούς για να πατάξουμε τη φοροδιαφυγή
      κι άλλους αστυνομικούς, γιατί αυτοί που έχουμε δεν αρκούν για να πατάξουν τους κουκουλοφόρους

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ SOTPAP 17/02/2012 14:17:46

        Την επόμενη φορά θα πάρουν και τον Ερμή του Πραξιτέλους. Ξέχασαν να τον πάρουν σήμερα. Όταν λοιπόν γίνει κι αυτό, τότε μην παραλείψεις να ζητήσεις κι άλλες απολύσεις φυλάκων αρχαιοτήτων. Επειδή έτσι θέλει ο νεοφιλελεύθερος δογματισμός και επειδή πρέπει να χαρούν οι κοινωνικοί αυτοματιστές.

        • ο ξένος avatar
          ο ξένος @ Αυριανιστής 17/02/2012 15:20:47

          Ανοησίες! Γιατί αν ήταν πέντε οι φύλακες (δεν θα πω και έπαιζαν μπιρίμπα και φανώ κακόπιστος) τί θα άλλαζε; Απλά θα αιφνιδιάζονταν πέντε φύλακες αντί για ένας. Τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρξε τέτοια ενέργεια γιατί ήταν πολλοί οι φύλακες; Κανένα μουσείο του κόσμου δεν φυλάσσεται από διμοιρίες. Μ'αυτή τη λογική (έλεος), στη δική μας περίπτωση, με τις αμέτρητες αρχαιότητες, ολόκληρος ο πληθυσμός θα έπρεπε να απασχολείται στη φύλαξη αρχαιοτήτων.
          Όσο βαθαίνει η κρίση, τόσο περισσότεροι θα ρέπουν στην εγκληματικότητα, οι στόχοι θα διευρύνονται, ενώ εσείς θα μιλάτε για τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων που δεν είναι (και ποτέ δεν ήταν) αρκετοί.
          Άνθρωποι θα κόβουν (ήδη κόβουν) παράνομα δέντρα για να μην πεθάνουν από το κρύο και εσείς θα ζητάτε προσλήψεις δασοφυλάκων. Είναι προφανές το αδιέξοδο της λογικής σας.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Leonidas 17/02/2012 18:18:49

      Ένα σωστό μαγαζί δεν διαλύεται όσο κι αν οι άλλοι, εχθροί και φίλοι, το θέλουν.
      Δεύτερο, και πριν την απόφαση διάλυσης του μαγαζιού, όπως υπονοείς, τούτο το μαγαζί
      ήταν ήδη ξεχαρβάλωτο. και υπό κατάρρευση.
      Την εποχή μας με την τόση τεχνολογία αν δεν μπορεί να γίνει αξιοποίηση του υπάρχοντος ανθρώπινου δυναμικού, σημαίνει ότι είτε ο μανατζερ είναι άχρηστο είτε το προσωπικό άχρηστο.
      Λαμπρό παράδειγμα το τρόπος λειτουργίας της Εφορίας κτλ.
      Μεγάλο τμήμα της δημόσιας διοίκησης και του προσωπικού της λειτουργούν και υπάρχουν ως υποζύγια της διεφθαρμένης εξουσίας που τα διόρισε και εκτρέφεσαι.

      Το Δημόσιο μπορεί κάλλιστα να λειτουργήσει με το 50% του σημερινού του προσωπικού
      χωρίς να μειωθεί καμία από τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

      Κάποιος θα πει νεοφιλελευθερισμός. Τι κάνουμε;
      Όταν δεν βλέπεις βάζεις σημαδούρες.

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2012 11:58:57

    ο Παπουτσής όμως στη θέση του ε? Ακλόνητος!

    Θα ήταν κρίμα βέβαια να στερηθούμε ένα τέτοιο κολοσό της πολιτικής: Το 1920 διώξαμε τον Ελευθέριο Βενιζέλο. Ε ,να μήν επαναλάβουμε το ίδιο λάθος!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2012 12:24:38

      Ας είμαστε δίκαιοι. Για τη συγκεκριμένη κλοπή, ο Παπουτσής δεν φέρει πολιτική ευθύνη, παρά μόνον αν είχε ανατεθεί στην ΕΛ.ΑΣ η συνεχής φύλαξη του μουσείου, κάτι όμως που δε νομίζω ότι συμβαίνει.

      Στη συγκεκριμένη περίπτωση, με καλύπτει το σχόλιο του Leonidas, πιο πάνω.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Αυριανιστής 17/02/2012 12:53:13

        Δεν είναι απλά θέμα ποιός έχει την ευθύνη για τη φύλαξη του Μουσείου, ποιός έχει την ευθύνη για τη φύλαξη της Τράπεζας, ποιός έχει την ευθύνη για τη φύλαξη του παππού του συνταξιούχου. Είναι θέμα Δημόσιας Τάξης γενικότερα.

        Κοντεύουμε να ξεχάσουμε πως το Υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ έχει ευθύνη για τη Δημόσια Τάξη γενικά ,και όχι μόνο για το στακαμάν κουκουλοφόρων-ΜΑΤ.

        Βέβαια τεράστιες ευθύνες υπάρχουν και απο πλευράς Δικαιοσύνης , και απο πλευράς πολιτικών που ψηφίζουν τις περιβόητες 'αποσυμφορήδεις των φυλακών", και δεν αντιδρούν στη μαζική εισβολή των λαθρομεταναστών. Που να πιάσεις και που να αφήσεις.

  4. juliet avatar
    juliet 17/02/2012 12:05:04

    Δεν γίνομαι τιμητής του Γερουλάνου αλλά για θυμήθείτε η Ολυμπία να καίγεται και παραίτηση καμμία! αρκεί να μην μείνει για το καλό του πολιτισμού...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ juliet 17/02/2012 12:45:08

      Όχι μόνο "παραίτηση καμία", αλλά ακόμα θυμάμαι το Βουλγαράκη να λέει, με φόντο τον Κρόνιο Λόφο που κάπνιζε, ότι... "κάηκαν κάποια παλιά δέντρα". Κάτι... παλιοδέντρα δηλαδή.

    • sotpap avatar
      sotpap @ juliet 17/02/2012 13:48:12

      πως καταφέρνεις να μπερδέψεις τις βούρτσες με τις οδοντόβουρτσες;
      έχουν καμία σχέση οι φωτιές που όλοι πλέον ξέρουμε ότι ήταν έργο ξένων μυστικών υπηρεσιών, με την κλοπή του Μουσείου;
      οι κηπουροί τύπου Γερουλάνου - Παπακωνσταντίνου- Μπιρμπίλη- Δρούτσα έχουν διαλύσει τη χώρα, κι εσύ συγκρίνεις ανόμοια περιστατικά;

      • Δείμος avatar
        Δείμος @ sotpap 18/02/2012 09:50:48

        Ακόμη κι έτσι αν είναι (που δεν το ξέρουμε), ο Βουλγαράκης είχε ευθύνη για την ανύπαρκτη πυροπροφύλαξη της Ολυμπίας.

  5. Wolf avatar
    Wolf 17/02/2012 12:33:58

    Ντροπή Ρεεεε!!!

  6. κλπ avatar
    κλπ 17/02/2012 12:38:00

    Καλά κάνουν και τα κλέβουν, τώρα θα προστατευθούν περισσότερο εκεί που βρίσκονται.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ κλπ 17/02/2012 12:45:59

      Τό 'θελες καί τό 'πες,ἢ σοῦ ξέφυγε!!!

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ κλπ 17/02/2012 12:54:47

      Αυτομισούμενος 'Ελληνας;

  7. O Τρελός avatar
    O Τρελός 17/02/2012 12:40:18

    Όχι μην διώξετε τον Γερουλάνο, όχι μη.
    Είναι ο μόνος που μπορούμε να συννενοηθούμε στο τρελάδικο.

  8. μπελάς avatar
    μπελάς 17/02/2012 12:47:44

    Μια φύλακας ε? - Και δεν ήταν η Lara Croft...
    Όσοι ήταν υπερ των απολύσεων στο δημόσιο τομέα είναι συναυτουργοί αυτής της κλοπής.

    Νομίζατε ότι όταν λένε για απολύσεις στο δημόσιο τομέα εννοούσαν αυτούς που τα ξίνουνε.
    Αυτούς βέβαια δεν τους πείραξαν...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ μπελάς 17/02/2012 13:26:32

      Σειρά έχουν οι γιατροί, οι (ούτως ή άλλως σε τραγική έλλειψη) νοσηλευτές, οι εκπαιδευτικοί κ.λπ. Δηλαδή, όλοι οι... "κοπρίτες", κατά τον Πάγκαλο και τους νεοφιλελεύθερους.

      • noldor avatar
        noldor @ Αυριανιστής 17/02/2012 13:43:22

        ... και οι δαπάνες για την άμυνα και όταν θα μας κλέβουν νησιά θα χύνουμε πάλι κροκοδείλια δάκρυα.

  9. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2012 12:55:35

    Και δια του λόγου το αληθές

    http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-17071934

  10. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 17/02/2012 12:59:05

    juliet, για θυμησου πως και γιατι καιγονταν η Ολυμπια και ποιοι την καιγανε; Για ξαναλογιστητε ποσο ειχε επενδυσει το ΠΑΣΟΚ σ΄αυτες τις πυρκαγιες; Δεν θα ξεχασω την Πεπη Ζουνη το βραδυ των εκλογων του 2007. να ωρυεται στα καναλια, λεγοντας: Μα πως ειναι δυνατον να προηγηται η ΝΔ η οποια εκαψε ολη την Ελλαδα;
    Leonida, συμφωνω μαζι σου. Γιατι δεν υπαρχει φυλαξη; Γιατι οι ..φιλοι μας και τα υμετερα ντοπια τσιρακια τους φροντισαν να διωξουν τους υπαλληλους. Και δεν χρειαζεται να επεκταθουμε παρα περα!!!

    • juliet avatar
      juliet @ ΝΤΙΝΟΣ 17/02/2012 20:13:05

      ΝΤΙΝΟ
      ίσως ο παραλληλισμός να ήτανε άτυχος.Αλλά ήθελα να τονίσω ότι ενώ έχουμε έναν ανεκτίμητο θησαυρό που μας φέρνει έσοδα -το μόνο σίγουρο-και θ΄έπρεπε να το προστατεύουν είτε από φυσικές καταστροφές είτε από ανθρώπινες λεηλασίες και εμείς;
      Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει το σύστημα αλλά οι φύλακες ήτανε ορισμένου χρόνου και φυσικά ανεκπαίδευτοι.Πιστεύεις ότι υπήρχαν τα κατάλληλα συστήματα προστασίας;δηλ. να υπάρχουν κάμερες συνδεδεμένες με αστυνομικό τμήμα;Μιά γυναίκα φύλαγε θησαυρούς.....!Ντροπή...
      Η ευθύνη είναι εθνική .

  11. Μικα avatar
    Μικα 17/02/2012 13:04:35

    Επειδη καποια στιγμη βγαινουν τα απλυτα στην φορα με τετοια περιστατικα
    και επειδη καλο ειναι να μαθαινονται ψαξτε να δειτε πως μια υποθεση
    που θα μπορουσε να φερει εκατομυρια στην Ελλαδα οπως το Παυλοπετρι Λακωνιαςεκαποιοι προσπαθουν να το πνιξουν γιατι εχουν αλα στο μυαλο τους.

  12. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 17/02/2012 13:05:09

    Ξέρετε τι θυμήθηκα , ελπίζω να μην είναι το ¨κατοχικό μου σύνδρομο , ;

    Όταν μπήκαν οι Αμερικάνοι στην Βαγδάτη σε λίγες μέρες ληστεύτηκε , έγινε πλιάτσικο , το σημαντικό αρχαιολογικό μουσείο της χώρας , σημαντικό για όλο τον ανθρώπινο πολιτισμό .

    Στην ¨προ-κατοχική ¨ Ελλάδα το 2007 κάηκε η Ολυμπία και σήμερα , στην κατεχόμενη , ληστεύτηκε .

    Αυτό αναλογίζομαι και ψυχικά κλαίω.

  13. Αννα avatar
    Αννα 17/02/2012 13:17:00

    ...τα σπλάχνα μας τα φάγανε!!! μια κυρία για την προστασία ενός Μουσείου, του Μουσείου της Ολυμπίας !!! και αρμαδες αστυνομικών για την προστασία ενός Παπουτσή, ενός Λοβέρδου μιας Διαμαντοπούλου!!! δεν αντέχεται αδέρφια

    • νεφέλη avatar
      νεφέλη @ Αννα 17/02/2012 14:33:39

      Αννα ..ξέχασες τα αγλαίσματα της δημοσιογραφίας...τα σύγχρονα ζωντανά μνημεία!...

  14. Ποντίκας Γεώργιος avatar
    Ποντίκας Γεώργιος 17/02/2012 13:34:38

    Λύπη...δεν υπάρχει ασφάλεια για να διαφυλάττουν τους βουλευτάς...Η χώρα στο έλεος..Φοβισμένοι όλοι...λυπάμαι...όσο πότε

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 17/02/2012 14:41:30

    … Σε συνέχεια των “δεν πιστεύω στ' αφτιά μου” δηλώσεών του, ο υπουργός Πολιτισμού, είπε σχετικά με την έλλειψη προσωπικού ασφαλείας εξάλλου και με το ζήτημα της απεργίας των φυλάκων ο υπουργός επισημαίνει ότι το ΥΠΠΟ έχει προτείνει στο υπουργείο Οικονομικών διάταξη με την οποία διευθετείται το ζήτημα της πληρωμής τους για εργασία τα Σαββατοκύριακα και τις αργίες.

    Κατόπιν αυτού, μεταθέτει τις ευθύνες στους αρχαιοφύλακες, οι οποίοι, όπως λέει, παρότι γνωρίζουν τη ρύθμιση αυτή από το τέλος του 2011, δεν ανέστειλαν την απεργία τους. Σημειώνεται εδώ, όμως, ότι η ρύθμιση δεν έχει ακόμη ψηφιστεί, παρά τις δεσμεύσεις.

    Από πλευράς του, τέλος, το υπουργείο Πολιτισμού έδωσε εντολή για τη διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης αναφορικά με την κλοπή των πινάκων, τη στιγμή που ο έτερος υπουργός ΠΡΟ.ΠΟ, δήλωνε πως: “Ανύπαρκτος... ο μηχανισμός ασφαλείας του μουσείου!”

    Οσον αφορά τον δικό μας υπουργό Πολιτισμού, κόβει το κεφάλι του πως η Εθνική Πινακοθήκη φέρει το καλύτερο σύστημα φύλαξης και μάλιστα όπως και όλα τα υπόλοιπα μουσεία και οι αρχαιολογικοί χώροι είναι εξοπλισμένη με σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, προκειμένου να διασφαλίζεται η απρόσκοπτη και ασφαλής λειτουργία της.

    Οπότε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού, αν παρά όλα τα “υπερσύγχρονα” αυτά συστήματα ασφαλείας οι κλέφτες μπήκαν και βγήκαν σαν κύριοι, μη νιώσουμε περίεργα αν συμβούν “κατά τύχη” κλοπές και σε άλλα μουσεία με παρόμοια "υπερσύγχρονα συστήματα!” ~“Παρασκήνιο” 15/1/2012

  16. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 17/02/2012 14:42:47

    Η παραίτηση δεν έγινε δεκτή.
    Γιατί;
    Ήταν ενήμερος!
    http://www.sea.org.gr/information/pages/viewinformation.aspx?InformationID=264

    • Ψηφοκράτης avatar
      Ψηφοκράτης @ Ψηφοκράτης 17/02/2012 15:16:44

      Ίσως βιάστηκα να θεωρήσω δεδομένη την είδηση που διάβασα.
      Ακόμα δεν έχει γίνει δεκτή.
      Πάντως δεν είναι η μέρα του - αναστολή της επόμενης αγωνιστικής από τη Σουπερλίγκ!

  17. ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
    ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 17/02/2012 16:32:23

    ##Γνῶτε δὲ ὄνομα μέγιστον αὐτὴν ἔχουσαν ἐν ἅπασιν ἀνθρώποις διὰ τὸ ταῖς ξυμφοραῖς μὴ εἴκειν, πλεῖστα δὲ σώματα καὶ πόνους ἀνηλωκέναι πολέμῳ, καὶ δύναμιν μεγίστην δὴ μέχρι τοῦδε κεκτημένην, ἧς ἐς ἀΐδιον τοῖς ἐπιγιγνομένοις, ἢν καὶ νῦν ὑπενδῶμέν ποτε (πάντα γὰρ πέφυκε καὶ ἐλασσοῦσθαι), μνήμη καταλελείψεται, ῾Ελλήνων τε ὅτι ῞Ελληνες πλείστων δὴ ἤρξαμεν, καὶ πολέμοις μεγίστοις ἀντέσχομεν πρός τε ξύμπαντας καὶ καθ' ἑκάστους, πόλιν τε τοῖς πᾶσιν εὐπορωτάτην καὶ μεγίστην ᾠκήσαμεν. καίτοι ταῦτα ὁ μὲν ἀπράγμων μέμψαιτ' ἄν, ὁ δὲ δρᾶν τι καὶ αὐτὸς βουλόμενος ζηλώσει· εἰ δέ τις μὴ κέκτηται, φθονήσει##
    (Απόσπασμα από τόν Επιτάφιο τού Περικλέους##!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Αποδεικνυόμεθα τελικώς,ΑΝΑΞΙΟΙ/ΑΝΙΚΑΝΟΙ νά προστατεύουμε καί νά διαφυλάττουμε,όσα μέ μάχες καί αίμα ,μάς κληροδότησαν οί Ηρωικοί Πρόγονοί
    μας!!!!!

    Λυπάμαι,πού από ατυχή συγκυρία,είμαι μέλος τής σύγχρονης Ελληνικής Κοινωνίας!!!

    • Ο Τρελός avatar
      Ο Τρελός @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 17/02/2012 16:38:16

      Δικέ μου, συμφωνώ απόλυτα!

      Έλα μαζί μας, μην κάθεσαι έξω με τους γνωστικούς, θα τρελαθείς τελείως σου λέω...

  18. Libraryman avatar
    Libraryman 17/02/2012 16:41:05

    Από καιρό έχω σηχαθεί την πολιτική σκηνή...Αλλά κάπου-κάπου θυμάμαι τον Βασίλη Λεβέντη να λέει: Αλητεία...αλητεία...αλητεία...!!!

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/02/2012 16:41:34

    Επειδή ορισμένοι γράφουν χωρίς να γνωρίζουν, ας πω και εγώ την γνώμη μου που εργάζομαι στο ΥΠΠΟΤ.

    -ΝΑΙ το ΥΠΠΟΤ έχει έλλειψη προσωπικού καθώς σε όλη τη χώρα απασχολεί 6,500 μόνιμους και ΙΔΑΧ υπαλλήλους, για ανάδειξη προστασία συντήρηση φύλαξη και υποστήριξη της πολιτιστικής κληρονομιάς, καθώς πάντα ήταν ο φτωχότερος συγγενής των προϋπολογισμών.

    -ΟΧΙ ένας άνθρωπος αλλά δεκαπέντε να ήταν το αποτέλεσμα θα ήταν το ίδιο αφού στις αρμοδιότητές τους είναι απλά να ...κοιτούν και να πάρουν τηλέφωνο...αν έχει πληρωθεί. Η κάλυψη των υπηρεσιακών κενών απλά θα άνοιγε τα κλειστά μουσεία και χώρους προσφέροντας έσοδα απασχόληση και προβολή στη χώρα...αλλά μετά πως θα κάναμε ΝΠΙΔ με Προέδρους και ΔΣ;

    -Υπάρχουν από το 2009 απλήρωτες Κυριακές και εξαιρέσιμες στο φυλακτικό προσωπικό που το Υπουργείο παλεύει κάθε χρόνο να βγάλει λαγούς από το καπέλο για να πληρωθούν καθώς οι σοφοί του ΥΠΟΙΟ .... ξέρουν τα πάντα.

    -ΟΛΟΙ επαναλαμβάνω ΟΛΟΙ οι Υπουργοί θεωρούσαν ότι ασφάλεια των Μουσείων είναι η πρόσληψη της εκλογικής τους περιφέρειας και μετά των φιλικών περιφερειών.


    Αν λοιπόν ΟΛΟΙ όσοι έχουν διατελέσει πολιτικοί προϊστάμενοι στο ΥΠΠΟ, τέως νυν και επόμενοι, (και ιδιαίτερα και ο κ Σαμαράς και ο κ Βενιζέλος ως ....αυριανοί ηγέτες) δεν ξεπεράσουν τις πεποιθήσεις ότι η φύλαξη και η ασφάλεια πρέπει να είναι ...επί των αρχών του 19ου αιώνα (φυσική παρουσία)με φουκαριάρηδες φύλακες να περιδιαβαίνουν τους χώρους (ως επί το πλείστον συμβαίνει) τότε απλά θα πέφτουν συχνά από τα σύννεφα στις δηλώσεις θλίψης οδύνης ή δικαιολόγησης....

    • Γλαυξ avatar
      Γλαυξ @ Ο Ιθαγενής 18/02/2012 08:45:15

      Όλοι όσοι σχολιάζουμε κάτι γνωρίζουμε κε εργαζόμενε του ΥΠΠΟΤ.
      Λυπάμαι που θα το πω αλλά εσύ δεν γνωρίζεις απολύτως τίποτε και δεν γνωρίζεις διότι μιλάς - ως σωστός Ιθαγενής συνδικαλιστής - για απλήρωτους υπαλλήλους και όχι για την αγάπη που θα έπρεπε να έχουν οι εργαζόμενοι στους οποίους η πολιτεία ανέθεσε την "ανάδειξη προστασία συντήρηση φύλαξη και υποστήριξη της πολιτιστικής κληρονομιάς" Τι κρίμα !!!!
      Κάθε 2-3 χρόνια επισκέπτομαι το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο. Θεωρώ τις 4-5 ώρες μου εκεί από τις πιο όμορφες αλλά τη χαρά που παίρνω από τα εκθέματα την μαυρίζει η θέα μερικών ζωντανών .....
      Τι να πω, έχω δει και υπαλλήλους να κοιμούνται στις καρέκλες τους, σε άλλο σημείο πηγαδάκια των 3-4 υπαλλήλων να συζητούν τις περικοπές στους μισθούς κ.λπ. δηλαδή είναι κλασικοί δημόσιοι υπάλληλοι.
      Είμαι δε σίγουρη ότι πολλοί εξ αυτών δεν γνωρίζουν και το μουσείο στο
      οποίο υπηρετούν ..... όχι μόνον δεν δίνουν αξία σε αυτό αλλά δεν έχουν την ικανότητα να πάρουν οι ίδιοι αξία.
      Αλλά ξέχασα! φταίει το Μνημόνιο, η ναζιστική Γερμανία, η Αγγλία,
      η πλουτοκρατία, το κακό συναπάντημα, όλοι τέλος πάντων εκτός από τον καραγκιόζη μέσα μας.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Γλαυξ 18/02/2012 11:48:36

        Μόνο συνδικαλιστής δεν είμαι φίλε μου. Ούτε και φύλακας.
        Είπα κάτι διαφορετικό; Εκτός αν δεν διαβάζεις;
        Η φύλαξη δεν μπορεί να εναπόκειται στη φυσική παρουσία ψηφοφόρων που περιδιαβαίνουν τους χώρους.
        Πρέπει γίνεται με νέες τεχνολογίες και εξειδικευμένο προσωπικό.
        Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι και κενά υπάρχουν και οφείλονται Κυριακές και εξαιρέσιμες σε εργαζομένους

        Βέβαια η ανάγνωση από την αντίληψη .... διαφέρουν ιδιαίτερα όταν η αντικειμενικότητα υποκλίνεται στις εμμονές.
        Ξαναδιάβασε λοιπόν τι έγραψα.

      • juliet avatar
        juliet @ Γλαυξ 18/02/2012 12:40:24

        Moυσείο Ακρόπολης,μια ομάδα Κινέζοι; έβλεπαν και έτρωγαν.Είπα στη υπάλληλο ότι ντρέπομαι να τους βλέπω να τρώνε και κάνε τους παρατήρηση.Ποιός έπρεπε να το δει έγώ ή εκείνη;
        Οι τρόποι προσλήψεων στο ΥΠΠΟ ήτανε πελατειακές με ότι σημαίνει αυτό.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ juliet 18/02/2012 13:57:08

          Ακριβώς.
          Αλλά όταν τους τα λέμε ....προκρίνονται οι ψηφοφόροι.

          • juliet avatar
            juliet @ Ο Ιθαγενής 18/02/2012 17:01:17

            Οι ψηφοφόροι ,βέβαιως ,βεβαίως.....

  20. Library man avatar
    Library man 17/02/2012 16:43:09

    Από καιρό έχω σηχαθεί την πολιτική σκηνή. Αλλά κάπου-κάπου θυμάμαι τον Βασίλη Λεβέντη να λέει: Αλητεία...αλητεία...αλητεία...!!!

  21. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 17/02/2012 16:43:55

    Είναι απαράδεκτή η μη αποδοχή της παραίτησης του Γερουλάνου από τον Παπαδήμο.
    Τόσο βλάκας είναι!
    Έστω για τους τύπους, αφού την ουσία την έχουν χαμένη.
    Τους είναι άγνωστη.

    Ο Πρόεδρος της για πολλούς φασιστικής ...Γερμανίας παραιτήθηκε.
    Και μετά λέμε γιατί δεν μας παίρνουν στα σοβαρά.
    Αφού οι ίδιοι δεν παίρνουμε στα σοβαρά τον εαυτόν μας.

    Κατηγορηματική απαίτηση προς τον Σαμαρά:
    Να παραιτηθεί αμέσως ο Γερουλάνος.

    Αν κάποιοι δεν γνωρίζουν τι εστί Πολιτική να πάνε σπίτι τους.

  22. Alilouia avatar
    Alilouia 17/02/2012 16:49:25

    sotpap και ο ξένος.. κούκου ..στην πινακοθήκη ιδιωτική εταιρία φύλαξης υπήρχε !Μανατζεράκια είστε ? Κατάντια !

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ Alilouia 17/02/2012 17:59:49

      Εσύ τι προτείνεις ? ή μόνον λοιδωρείς!
      Ασε και τα λατινικά του ονόματος...

  23. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 17/02/2012 16:54:30

    Μερικοί είναι κατώτεροι και των περιστάσεων και της καρέκλας.

  24. νεφέλη avatar
    νεφέλη 17/02/2012 16:57:21

    Τώρα μάλιστα, που δια συμβολικού χαμηλού τιμήματος επιτρέπονται τραπεζώματα και γλεντάκια σε αρχαιολογικούς χώρους,
    έχουν να δουν τα ματάκια μας .....................

    Τελικά, πόσα... σε συμβολικό επίπεδο συντελούνται τώρα;;;

  25. η Dimi avatar
    η Dimi 17/02/2012 17:01:08

    Aγαπητέ Αυριανιστή, Θυμόμαστε πάντα τη κλοπή του Πίνακα “Γυναικείο Κεφάλι” από την Εθνική Πινακοθήκη. Τον οποίο Πίνακα, ο μεγάλος Pablo Picasso φιλοτέχνησε και αφιέρωσε στον Ελληνικό Λαό, ως Αναγνώριση και Τιμητική Προσφορά για τη γενναία αντίστασή του στη χιτλερική λαίλαπα.

    H διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης έχει πει: Δεν πρόκειται για το καλύτερο πορτραίτο της Dora Maar (μούσα του Picasso). Είναι όμως μοναδικό, καθώς στην πίσω όψη του φέρει αφιέρωση γιά τον Ελληνικό Λαό.

    “Για τον Eλληνικό Λαό, Φόρος Τιμής από τον Picasso, Παρίσι, Μάϊος 1946” και λίγο πιο κάτω η υπογραφή Picasso και η ημερομηνία δημιουργίας του Πίνακα:
    14.10.1939.

    Aυτές οι καλά οργανωμένες, θρασύτατες μαφιόζικες ληστείες, δίνουν το δικαίωμα Διεθνούς διασυρμού της Ελλάδας και της άρνησης επιστροφής κλεμμένων Θησαυρών, καθώς, περίτρανα αποδεικνύουν την ανυπαρξία “υπερσύγχρονων συστημάτων ασφαλείας!” σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους (Λεφτά για τον Πολιτισμό στην Ελλάδα σήμερα, Δεν υπάρχουν).

    “Give me a museum and I will fill it.” ~Pablo Picasso

    • antonius rex avatar
      antonius rex @ η Dimi 17/02/2012 19:29:20

      Η κα Πλάκα είναι ακόμα στη θέση της;

  26. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/02/2012 17:06:58

    Μα ...πως θα δίνουμε την φύλαξη σε ιδιώτες όπως στην Πινακοθήκη αν καλύψουμε τα κενά;

    Διαχρονικά στην Ελλάδα πρέπει όχι να αρπάζεις την ευκαιρία αλλά να την δημιουργείς.

    ΥΓ

    Το έχω γράψει πολλές φορές ΚΑΝΕΝΑΣ (ούτε οι ιδιώτες και δυστυχώς και η πλειοψηφία των υπαλλήλων) δεν θέλουν ΔΗΜΟΣΙΟ οργανωμένο και με λειτουργίες.
    Θέλουν ΚΡΑΤΟΣ λάφυρο...

  27. νεφέλη avatar
    νεφέλη 17/02/2012 17:49:52

    Από το πρωί, σε tv,fm και ιντερνετ "αναβοσβύνει" η φήμη, ότι ανάμεσα στα κλοπιμαία, είναι κι ένα χρυσό δαχτυλίδι...
    Αν αληθεύει η είδηση, ίσως η αποκωδικοποίηση του συμβολισμού, που έφερε αυτό το δαχτυλίδι ...να εμηνεύει πολλά.
    Θα μας το δείξουν άραγε οι "έγκυροι" στις 8.00,
    μήπως και καταλάβουμε τι τρέχει;;;

  28. anonymous avatar
    anonymous 17/02/2012 18:50:15

    Τα αρχαία που έκλεψαν τους είναι άχρηστα διότι δεν πωλούνται. Με το που θα εμφανιστούν θα επαναπατριστούν άμεσα στην Ελλάδα.
    Ακόμη και προϊόντα λαθρανασκαφής είναι εξαιρετικά δύσκολο να πωληθούν.

    • ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! avatar
      ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! @ anonymous 17/02/2012 20:39:52

      Δέν έχει καμμία μά καμμία σημασία,σέ διαβεβαιώ,τό πόσο άχρηστα είναι στό ##εμπόριο##!!!

      Φίλε μου,
      Αυτό πού έχει τεράστια Έθνική σημασία είναι,ότι ακόμη καί τά πιό ##ευτελή## αντικείμενα τών προγόνων Μας,γιά μάς θά πρέπει νά είναι ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΙΕΡΑ καί ώς έτσι νά τά διαφυλάττουμε,μέσα στήν Εθνική(?????) Ψυχήν Μας (άν τελικά μάς έχει μείνει κάποιο ίχνος από αυτήν)!!!!!

      Μία έστω ##σταγόνα## από τούς αγώνες τών Προγόνων Μας,δέν είμαστε ικανοί κι άξιοι νά εκτιμήσουμε/διαφυλάξουμε.

      • Γλαυξ avatar
        Γλαυξ @ ex-lamogios zivagos laliotius gapomalakius pasokus-pasokus!! 18/02/2012 08:49:54

        Εύγε !!!

  29. Atlas avatar
    Atlas 17/02/2012 19:35:37

    Νομίζω ότι η Αρχαία Ολυμπία έχει συνολικά 4 (!!!!) Μουσεία. Η κλοπή έγινε στο παλαιό, ενώ ο Ερμής και τα άλλα γνωστά αριστουργήματα βρίσκονται σε άλλο κτίριο, στο νέο Μουσείο.
    Όπως συμβαίνει με τα ΤΕΙ και τα στρατόπεδα, μου εξηγεί κανείς γιατί χρειάζεται να έχουμε τόσα πολλά μουσεία στο ίδιο μέρος με αποτέλεσμα να σκορπάνε οι φύλακες; Το παλαιό μουσείο παραμένει ανοιχτό λόγω της ψηφιακής έκθεσης την οποία επισκέπτονται σχολεία (βρίσκεται στο υπόγειο). Γιατί όμως να φιλοξενεί και αυθεντικές αρχαιότητες τη στιγμή που λίγα μέτρα πιο μακρυά βρίσκεται το βασικό μουσείο του αρχαιολογικού χώρου; Μας αρέσει να τα δείχνουμε όλα, να μην τα κρατάμε στις αποθήκες, πάντα βρίσκεται μια νέα θεματική ενότητα, μια αφορμή για να ανοίγουμε μουσεία και αίθουσες. Αλλά κανείς δεν ασχολείται ποιος θα τα φυλάξει όλα αυτά.

  30. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 17/02/2012 20:18:34

    Τα μουσεία της Ολυμπίας είναι αφύλαχτα αλλά το εξοχικό του Σημίτη-25 χλμ πιο βόρεια- στο Κορακοχώρι φυλάσσεται νύχτα-μέρα από πλήθος αστυνομικών , άσχετα αν πηγαίνει εκει 1-2 φορές το χρόνο.
    Αυτό που αναφέρω το γνωρίζω καλά γιατί κατάγομαι από κει και ματώνει η καρδιά μου με αυτά τα γεγονότα στο παλιό μουσείο της Αρχ. Ολυμπίας.

  31. Γιαννης Γιαννης avatar
    Γιαννης Γιαννης 17/02/2012 21:00:13

    Ε βέβαια 1 άτομο φυλάει το μουσείο ,, 50 φυλάνε το τζεφρυ , 30 το βενιζελο και τες πα για τη φύλαξη ολωλ των βουλευτών απασχολούνται πάνω απο 1200 αστυνομικοί ... Τα συμπεράσματα δικα σας . Τους εθνικούς μας θυσαυρους τους αφήσαμε αφυλακτους...και τους προδότες του έθνους τους φυλάνε 3 συνταγματά αστυνομικών

  32. τάσος avatar
    τάσος 17/02/2012 23:25:42

    και στο ιράκ τα ίδια έκαναν.

  33. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 18/02/2012 13:22:55

    Αγαπητη juliet, ετσι οπως θετεις το ζητημα συμφωνω απολυτα μαζι σου.Και λαικιζοντας ...λιγο, θα ελεγα να μειωναν τις καθε ειδους παροχες στους 300 της Βουλης και στους προστατευομενους τους, στο υψος της περικοπης της δικης μου συνταξης (40% και δεν υπερβαλω)και ετσι δεν θα υπηρχε προβλημα ασφαλειας των αρχαιολογικων μας θησαυρων!!

    • juliet avatar
      juliet @ ΝΤΙΝΟΣ 18/02/2012 17:11:46

      ΝΤΙΝΟ
      δηλ. η σύνταξη σε λίγο θα χρήζει φύλαξης;:)Και οι 300 καλό θα ήτανε να γίνουνε 200.Και περικοπές θα είχαμε και περισσότερο έλέγχο το βασικότερο.
      Πάντως είσαι απαιτητικός .....για δεξιό σε κόβω.Αστείο κάνω μη παρεξηγηθείς.
      Πάντως κάτι δεν πάει καλά ,κανονικά θα έπρεπε τουλάχιστο για το δακτυλίδι να έχει αναρτηθεί εικόνα του.....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.