#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/07/2010 22:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ξάδερφος του Άκη πίσω από το Βατοπέδιο



O Επικεφαλής της επιτροπής για το ξέπλυμα μαύρου χρήματος Γ. Γκρόζος αποκάλυψε ότι από την έρευνα που διεξήγαγε, προκύπτει πως ο αρχικός ιδρυτής της Off shore εταιρείας «ΤΟΡΚΑΣΟ» η οποία εμπλέκεται στην υπόθεση της μονής Βατοπεδίου είναι ο πρώτος ξάδελφος του Άκη Τσοχατζόπουλου Νίκος Ζήβρας.

Λίγο νωρίτερα ο πρόεδρος της επιτροπής Κεφαλαιαγοράς Αναστάσιος Γαβριηλίδης κατέθεσε το μετοχολόγιο του ομίλου MIG και ότι δεν υπήρξε ούτε χειραγώγηση ούτε ένδειξη χειραγώγησης των μετοχών ΟΤΕ,  MIG όταν έγινε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ενώ χαρακτήρισε νόμιμη την αγορά μετοχών της MARFIN από την Μονή Βατοπεδίου.

(η φωτό είναι απο το Πρώτο Θέμα)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δρ Ρέγγας avatar
    Δρ Ρέγγας 27/07/2010 22:58:07

    Βουλευτής του πασόκ απείλησε με απόλυση μάρτυρα, ανώτατο κρατικό υπάλληλο, μέσα στη Βουλή!
    Ωραία δικαιοσύνη μας φέρατε ρε ξ "δημοκράτες".

    http://lamogios.blogspot.com



    Αυτος ητανε:

    http://www.hellenicparliament.gr/Vouleftes/Ana-Koinovouleftiki-Omada/?MPId=c0097bbb-77fa-46ea-8fba-b61a0eec0ac4


    ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ, ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΞΥΠΝΑ!

  2. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 27/07/2010 23:14:57

    Σόι παει το βασίλειο...

  3. Ηλίας avatar
    Ηλίας 27/07/2010 23:24:50

    Πέφτω από τα σύννεφα!!!!

  4. Orestios avatar
    Orestios 27/07/2010 23:26:19

    Πρωτοφανές!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/07/2010 23:31:30

    Δεν έφτανε που φοβόμαστε μη μας φωνάξουν έξω "κουμπάρε", τώρα θ' ακούω "ξάδελφε" και θ' απαντώ "πιό σιγά, θα μας πάρουν για ριριφίδες"!
    Θα μείνει κάποια σχέση συγγένειας αρεζίλευτη;

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 27/07/2010 23:36:48

    Ξάδερφε, από Ολλανδικές Αντίλλες, πώς πάμε; Ο μπατζανάκης έχει Τρινιτάντ, αλλά ο λογιστής του εκεί δεν ξέρει Ελληνικά, κι έχω μπλέξει.

  7. crocodile apo kounia avatar
    crocodile apo kounia 27/07/2010 23:59:26

    Αξιοζήλευτες συγγενικές σχέσεις!

  8. Mak avatar
    Mak 28/07/2010 01:09:49

    ΝΔ θα είναι ο ξάδερφος δεν εξηγείται αλλιώς!!!

    Τι σχέση μπορεί να έχει ένας πασόκος με το "γαλάζιο" σκάνδαλο;

    Σε λίγο θα μας πείτε ότι ο Τσοχατζόπουλος ήταν λαμόγιο.

    Έλεος, φτάνει πια με την προπαγάνδα και τη λάσπη...

    Το παρακράτος της δεξιάς είδε ότι ανακάμπτει η οικονομία (όπως λέει το μέγκα, ο αντ1, ο άλφα και η ερτ) λόγω μνημονίου και θέλουν να ανακόψουν την πορεία αυτή με ψέματα.

    Α, ξέχασα και το χρηματιστήριο θα πάει στις 6000 μονάδες.

    ΣΗΜ: Όχι δεν είμαι ο Σάλας...

  9. Επικούρειος avatar
    Επικούρειος 28/07/2010 03:24:43

    Πάει το σόϊ βασίλειο...