#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
16/03/2013 19:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ν. Αναστασιάδης: Βρεθήκαμε προ ειλημμένων αποφάσεων και τετελεσμένων



Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης δήλωσε ότι με την έκτακτη σύγκληση του Eurogrοup η κυβέρνηση του «βρέθηκε αντιμέτωπη με προειλημμένες αποφάσεις και τετελεσμένα».

Αυτά, αναφέρει σε γραπτή δήλωση, έθεσαν την Κύπρο ενώπιον του διλήμματος: «Είτε της επιλογής του καταστροφικού σεναρίου της άτακτης χρεοκοπίας, την προσεχή Τρίτη, είτε του σεναρίου μιας επώδυνης, αλλά ελεγχόμενης διαχείρισης της κρίσης, που θα θέτει οριστικό τέρμα στην αβεβαιότητα και θα αποτελέσει την αφετηρία επανεκκίνησης της οικονομίας».

Στην πρώτη επίσημη αντίδραση του ο πρόεδρος Αναστασιάδης, ο οποίος επιστρέφει αργότερα απόψε στην Κύπρο και θα προεδρεύσει σύσκεψης με τους αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων, σημειώνει ότι η κατάσταση έκτακτης ανάγκης δεν προέκυψε τις τελευταίες 15 μέρες και προσθέτει ότι η κρισιμότητα των στιγμών δεν επιτρέπει σε κανέναν να μπει στη λογική επίρριψης ευθυνών.

Επεξηγεί ταυτόχρονα ότι τυχόν επιλογή του καταστροφικού σεναρίου θα είχε ως συνέπεια, αμέσως μετά την αργία του τριημέρου, τον τερματισμό των εργασιών μιας εκ των δύο κυπριακών τραπεζών που διέρχονται κρίση, λόγω τερματισμού της παροχής ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Η δεύτερη τράπεζα, αναφέρει, θα ανέστελλε τις εργασίες της, ενώ ούτε αυτή θα μπορούσε να αποφύγει την κατάρρευση. Ένα τέτοιο φαινόμενο θα οδηγούσε, από τη μια στιγμή στην άλλη, 8.000 οικογένειες στην ανεργία.

Επίσης, στην δήλωση του ο πρόεδρος Αναστασιάδης αναφέρει:

- Το κράτος θα ήταν υποχρεωμένο να αποζημιώσει τους καταθέτες, ανταποκρινόμενο στην υποχρέωση του έναντι των εγγυημένων καταθέσεων. Το κεφάλαιο που θα απαιτηθεί σε μια τέτοια περίπτωση θα ανέλθει στα 30 περίπου δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που θα αδυνατούσε να καταβάλει.

- Ανάλογο ποσό, που αντιστοιχεί στις καταθέσεις χιλιάδων καταθετών για καταθέσεις άνω των 100.000 ευρώ, θα οδηγείτο σε έναν φαύλο κύκλο εκκαθάρισης περιουσιακών στοιχείων, με τους εν λόγω καταθέτες να υφίστανται ζημιές πέραν του 60%.

- Χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και άλλες επιχειρήσεις θα οδηγούνταν στη χρεοκοπία λόγω της αδυναμίας να ανταποκριθούν στις εμπορικές τους συναλλαγές.

-Ως συνέπεια των πιο πάνω, ο τομέας των υπηρεσιών θα οδηγείτο σε πλήρη κατάρρευση με ενδεχόμενη έξοδο από το ευρώ. Αυτό, πέραν της εθνικής αποδυνάμωσης της Κύπρου, θα οδηγούσε σε υποτίμηση του νομίσματος τουλάχιστον κατά 40%.

Στην δήλωση του ο πρόεδρος Αναστασιάδης αναφέρει ότι δεν ωραιοποιεί την κατάσταση, υποστηρίζει όμως ότι η λύση που επιλέχθηκε, αν και επώδυνη, «οδηγεί στην ιστορική και οριστική διάσωση της οικονομίας μας». Ο πρόεδρος Αναστασιάδης θα απευθύνει αύριο διάγγελμα στον λαό.

E.T.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Stef avatar
    Stef 16/03/2013 19:38:52

    Το μεγάλο δράμα του Ελληνισμού είναι ότι στο τιμόνι της Ελλάδας και της Κύπρου βρίσκονται ανίκανες, δουλικές και φοβικές ηγεσίες. Ένας Τάσσος Παπαδόπουλος στάθηκε όρθιος στην Κύπρο και μετά τον...ξέχασαν. Όσο για την Ελλάδα, η ιστορία των τελευταίων 35 χρόνων τα λέει όλα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Stef 16/03/2013 20:54:11

      Ανίκανες δεν είναι, στημένες είναι...

  2. Kωστας Κουφονικόλας avatar
    Kωστας Κουφονικόλας 16/03/2013 19:44:28

    "Βρεθήκαμε προ ειλημμένων αποφάσεων και τετελεσμένων": Είμαι σίγουρος πως την ίδια ακριβώς δήλωση ο συγκεκριμένος πολιτικός θα έκανε και το 2004 αν ήταν στη θέση του Τάσσου...

  3. foros1 avatar
    foros1 16/03/2013 19:59:15

    "...λόγω τερματισμού της παροχής ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα": ειναι ο κρισιμότερος "εκβιασμός" που καταλύει τις κατα καιρούς "κοκκινες γραμμές".
    οποιος λύσει τον γρίφο της παράκαμψής του χωρις αποχωρηση, ανοιγει τον δρομο για ρεαλιστικό plan B ανάπτυξης....

  4. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 16/03/2013 20:04:02

    Νικολάκη - Αναν - Αναστασιάδη

    Μήπως ξέρεις προς τα που πέφτει η Ισλανδία ???????????

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΕΛΛΗΝ 16/03/2013 22:33:53

      Δεν είχε ευρώ η Ισλανδία.Έκοβε δικό της νόμισμα. Τεράστια διαφορά...

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Γεώργιος Τ. 17/03/2013 15:14:33

        Και πού βλέπεις το πρόβλημα
        Γιατί δεν μπορεί να πάει στην λίρα η Κύπρος??????

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/03/2013 20:04:19

    Δεν τα είπε όλα. Ξέχασε να πει ότι φταίνε οι Κύπριοι καταναλωτές γιατί δεν ζητούσαν απόδειξη για τις σεφταλιές. Άσε που η Κύπρος έχει και 1 εκατομμύριο ΔΥ...

  6. dima avatar
    dima 16/03/2013 20:23:53

    Ενταξει, Αναστασιαδη. Επι Χριστοφια πώς δεν εγιναν οσα εγιναν με εσενα μεσα σε μια βδομαδα; Αντε την επομενη βδομαδα προ τετελεσμενων να ξαναφερεις και το σχεδιο Αναν.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ dima 16/03/2013 20:35:24

      Πολύ σωστά.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ dima 16/03/2013 21:49:56

      7 υποβαθμίσεις πιστοληπτικής ικανότητας, ανευ όρων ναι στο κούρεμα ελληνικών ομολόγων που κατείχαν οι κυπρ.τράπεζες, μη συνομολόγηση καλύτερου μνημονίου από το καλοκαίρι με στόχο την πολιτική του απόδραση. Αν οι προεδρικές εκλογές γίνονταν τ0 2014 και τώρα ήταν ο Χριστόφιας ακόμη πρόεδρος το πιθανότερο ήταν χρεοκοπόσαν όλες οι τράπεζες και αυτός να ήταν σε διαδήλωση κατά των ιδιωτικοποιήσεων ή του ΝΑΤΟ.

  7. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 16/03/2013 20:24:14

    Ναι, θα γινοσασταν και εσεις ο παριας της Δυσης την Τριτη, οπως ελεγαν στην Ισλανδια (εχετε τα ιδια προβληματα, βλεπετε). Θα σας πτωχευαν οι τραπεζες σας και θα λεγατε το ψωμι-ψωμακι, θα πειναγατε, θα πεθαινατε και αλλα φαιδρα που μοιραζουν οι κασσανδρες. Και αυτο θα συνεβαινε αυτη την Τριτη, οπως μας λετε, 3 μηνες ειστε στον αερα, αλλα τωρα, αυτη την Τριτη, ειχαν αποφασισει να σας διαλυσει η οικονομια, ο νεος μπαμπουλας. Ουστ! Βλεπουμε καθε μερα τι σημαινει η ελεγχομενη πτωχευση. Αργος θανατος σε σημειο που χανεται η ελπιδα. Τωρα με το δικο σας Μνημονιο να σας παρουν κι ολα τα πετρελαια, να μαθετε, που βαζετε την εθνικη σας υπερηφανια και τον ορυκτο σας πλουτο πιο κατω σε προτεραιοτητα απο το γελοιο οραμα της "Ευρωπης"... Μακαρι την Τριτη ΟΛΟΙ οι καταθετες κυπριακων τραπεζων να μην αφησουν λεπτο στις τραπεζες σας. Μονο ετσι μπορει να βαλετε μυαλο. Μακαρι και να καταρρευσει το ευρω κατω απο τα 1$ την Τριτη, να παθει εγκεφαλικο και καρδιακο ταυτοχρονα η Μερκελ και ο Ντραγκι. Γιατι;! Γιατι το θελατε το ευρω; Τι κακο ειχε η λιρα σας;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Φοιτητης 16/03/2013 21:26:08

      Δεν ξέρω πώς ακριβώς να εκφράσω το πόσο συμφωνώ μαζί σας. Και μ᾽ αυτή και με πολλές άλλες αναρτήσεις σας.

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ Νιόβη 16/03/2013 22:04:51

        Φοιτητή και Νιόβη δεν ξέρετε πόσο συμφωνώ και εγώ μαζί σας.

        Να είστε καλά που επισημαίνεται κάποια πράγματα της λογικής γιατί θα μας τρελλάνουν κάποιοι.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Φοιτητης 16/03/2013 22:35:19

      Μόνο η τελευταία πρόταση είναι σωστή. Αφού μπήκε στην ΟΝΕ όμως δεν είναι καθόλου ίδια περίπτωση με την Ισλανδία που κόβει νόμισμα μόνη της.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Φοιτητης 16/03/2013 23:20:48

      ΗΡΕΜΕΙΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ . ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ 18 ΜΗΝΩΝ ΠΕΡΙΕΚΟΨΕ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ. ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΡΙΧΑ ΤΡΙΧΙΑ .
      ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΙΝΑΙ 4 %.

      • Simon Bolivar avatar
        Simon Bolivar @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 16/03/2013 23:34:55

        Αμ το άλλο; Δικά μας είναι ; Τι μας νοιάζει

  8. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 16/03/2013 20:28:39

    "Ως συνέπεια των πιο πάνω, ο τομέας των υπηρεσιών θα οδηγείτο σε πλήρη κατάρρευση με ενδεχόμενη έξοδο από το ευρώ. Αυτό, πέραν της εθνικής αποδυνάμωσης της Κύπρου, θα οδηγούσε σε υποτίμηση του νομίσματος τουλάχιστον κατά 40%."

    Ενω του ευρω και συνεπεια ολων των υπολοιπων νομισματων θα εμενε ακεραιη, ε; Και η Ισλανδια που το υποτιμησε 50% τι το τοσο τραγικο επαθε; Γιατι μια αλλη χωρα με παρομοια μορφολογια και οικονομικα προβληματα με την Κυπρο ελυσε το προβλημα της χωρις μια αισχρη διασωση τραπεζων;

  9. ΑΚ avatar
    ΑΚ 16/03/2013 20:29:02

    Μακάρι να είναι μόνο αυτά !μακάρι και στην Ελλάδα να γινόταν από την αρχή του πρώτου μνημονίου και να πλήρωναν ΟΛΟΙ έστω και 10% και να μη γίνοταν αυτό που γίνεται σήμερα ,αλλά όπως θα δείξει ο χρόνος οι δικοί μας προδότες την έστησαν καλά στο Σαμαρά !Ο Αναστασιάδης εύχομαι για το καλό της Κύπρου να το προλάβει!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΑΚ 16/03/2013 21:56:13

      Μην αμφιβάλλετε ότι μετά το κούρεμα θα ακολουθήσουν και μέτρα στην Κύπρο, παρόμοια ή και χειρότερα με αυτά που ελήφθησαν στην Ελλάδα.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Νιόβη 16/03/2013 23:17:36

        ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ , ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.

      • Φοιτητης avatar
        Φοιτητης @ Νιόβη 17/03/2013 00:06:00

        +100

  10. Φοιτητης avatar
    Φοιτητης 16/03/2013 20:30:21

    Ο πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης δήλωσε ότι με την έκτακτη σύγκληση του Eurogrοup η κυβέρνηση του «βρέθηκε αντιμέτωπη με προειλημμένες αποφάσεις και τετελεσμένα».

    Τι μας λεει ο Νικολακης; Οτι το Eurogroup αποφασιζει και διαταζει για το τι θα γινει στην Κυπρο και στην καθε Κυπρο. Στα σκουπιδια η Κυπριακη (και η καθε Κυπριακη) δημοκρατια! Δεν χρειαζεται τιποτα να περασει απο το Κυπριακο Κοινοβουλιο!

    Κυπριοι, αν την Τριτη δεν προκαλεσετε bank run, θα ειστε αξιοι της μοιρας σας!

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Φοιτητης 17/03/2013 08:32:28

      + 10000000000000000000000000000000000

  11. Geros avatar
    Geros 16/03/2013 20:39:45

    Αν είναι όπως τα λες τότε προδότες ήταν : Ο Παπανδρέου και ο Παπακωνσταντίνου , ο Παπαδήμος , ο Βενιζέλος , ο Σαμαράς , ο Στουρνάρας , ο Χριστόφιας (δεν τους έστειλε από εκεί που ήρθαν, την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια) , ο Αναστασιάδης και επίσης οι πρωθυπουργοί και υπουργοί δυο κυβερνήσεων της Ιρλανδίας , δυο κυβερνήσεων της Πορτογαλίας , ο Μόντι και πάει λέγοντας....
    Αντί να μπεις σε αυτή την τεράστια και απίθανη θεωρία συνωμοσίας γιατί δεν διαλέγεις την απλή ανάγνωση?
    Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΛΟΦΑΡΕΙ , όντως κρατάει όλα τα χαρτιά στα χέρια της και αν γουστάρεις παίζεις με τους όρους της , αν δεν γουστάρεις χρεοκοπείς.
    Εσύ νομίζεις ότι απλά δεν έτυχε ΕΝΑΣ μέσα στους εκατοντάδες που διαπραγματεύτηκαν μαζί της από όλες αυτές τις χώρες να είναι τσαμπουκάς και να τους πει "τα βλέπω"?
    Αν δεν κατάλαβες , σήμερα το Eurogroup ανήγγειλε κούρεμα .... Ρωσικού δανείου! Και κούρεψε και δυο δις Ρωσικών καταθέσεων! Η απάντηση της Ρωσίας ποια ήταν μεγάλε? Τίποτα! Μούγκα! Και εσύ νομίζεις ότι το να υποκύψει ο κάθε Αναστασιάδης σημαίνει ότι είναι προδότης? Έλεος! Και ο Πούτιν τότε προδότης είναι?

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Geros 16/03/2013 21:31:41

      Επειδή ο Πούτιν δεν απάντησε ακόμα δεν σημαίνει ότι δεν θα απαντήσει. Έχετε δει, σίγουρα, το Νονό (δεν υπονοώ τίποτα για τον Ρώσο πρόεδρο, να εξηγούμαστε, ένα παράδειγμα φέρνω). Θα θυμάστε λοιπόν ότι ο Νονός διέταξε τη δολοφονία του αδερφού του στη λίμνη μήνες μετά την προδοσία του τελευταίου. Δεν απάντησε αμέσως, αλλά απάντησε βροντερά.

      • Geros avatar
        Geros @ Νιόβη 17/03/2013 09:33:25

        Δηλαδή λες ότι αν προτείνει ο Πούτιν στην Μέρκελ να πάνε για ψάρεμα στην λίμνη αυτή να μην δεχθεί?

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Geros 17/03/2013 11:04:02

          Έχω την εντύπωση ότι αν της έκανε πρόταση να την πάει για ψάρεμα στη λίμνη (αν και το βαρετό αυτό Δυτικό σπορ δεν έθελξε ποτέ τη Ρωσική ελίτ) η Μέρκελ θα πήγαινε να κρυφτεί στο μπάνιο και θα κλείδωνε κιόλας.

          • Geros avatar
            Geros @ Νιόβη 17/03/2013 18:34:00

            Βασικά δεν έχετε δίκιο , ο Mickael έδειξε δυο φορές στον Fredo ότι οι μέρες του είναι μετρημένες. Την πρώτη τον φίλησε στο στόμα , του είπε ότι ξέρει και του είπε ότι τον πλήγωσε. Στην δεύτερη του είπε ότι δεν τον θεωρεί ούτε αδελφό , ούτε τίποτα και του ζήτησε να τον ενημερώνει μια μέρα πριν όταν θέλει να επισκεφθεί την μητέρα τους.
            Έκανε κάτι τέτοιο ο Πούτιν ? Ένα φιλί? Μια απειλή? Κάτι τέλος πάντων .... Κότα , γατάκι ? Πως να τον πω?

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Geros 17/03/2013 20:07:11

            Μεθοδικό και λιγομίλητο, ίσως;

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Geros 16/03/2013 22:12:54

      Η απάντηση είναι απλή: Το ευρώ είναι μετεξέλιξη του μάρκου. Αν το ευρώ καταρρεύσει, η Γερμανία την άλλη μέρα θα είναι, από απόψεως αξιοπιστίας του νομίσματος, εκεί που ήταν την προηγουμένη. Ίσως και καλύτερα. Οι άλλοι θα είναι χειρότερα. Αυτό είναι μια κατάσταση που κανείς δεν ξέρει πώς ακριβώς να τη διαχειριστεί. Επίσης, μια κατάσταση που έχει πολύ ισχυρούς αντιπάλους (τις εγώριες τράπεζες), που έχουν ισχυρή εξάρτηση από την ΕΚΤ. Ωστόσο, θα ήταν μια κατάσταση από πολλές απόψεις από την κατάσταση που δημιούργησαν τα Μνημόνια. Απλώς θα είχε κανένα εξάμηνο, μάξιμουμ χρόνο, αναταράξεων. Μετά όλα θα πήγαιναν καλύτερα.

      Δεν το δοκίμασε κανένας και δεν έμαθαν και οι άλλοι πώς θα ήταν. Πραγματικά κρίμα. Οι μόνοι που το δοκίμασαν να πουν "όχι" ήταν ήδη εκτός ευρώ (Ισλανδία, Ουγγαρία). Αν το δοκίμαζε έστω ένας εντός ευρώ - και ίσως να είναι αυτός ο ένας η Ιταλία - τότε θα το δοκιμάσουν και άλλοι.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Διογένης 16/03/2013 23:04:24

        Η Ισλανδία δέν είναι μέλος τής ΕΕ καί τό όχι της είχε νά κάνει μέ τό γεγονός, άν θά αναλάμβανε τό ισλανδικό κράτος (μέσω τής κρατικοποίησης ιδιωτικών τραπεζών) τήν χασούρα Αγγλοολλανδικών -κυρίως- κερδοσκοπικών κεφαλαίων. Δέν χρωστούσε τό ισλανδικό δημόσιο καί δέν τέθηκε θέμα χρεωκοπίας του.
        Η Ουγγαρία έκανε μερικές μαγκιές καί μετά φίλησε κάθε κατουρημένη ποδιά τού Ευρωγκρούπ καί τού ΔΝΤ γιά μερικά δισ. συνάλλαγμα. Μέ τό αντίστοιχο Μνημόνιο φυσικά.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Geros 16/03/2013 22:13:04

      Τα λόγια σας χάνετε.....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Geros 16/03/2013 22:37:32

      Μόνο σε ένα διαφωνώ. Θα απαντήσει ο Πούτιν. Όχι με λόγια και όχι με προειδοποίηση. Έχει οικονομικά τον τρόπο του. Αν κόψει την παροχή αερίου στη Γερμανία θα πεθάνουν χιλιάδες πάντως. Υπόθεση κάνω.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Geros 16/03/2013 22:48:30

      Όποιος βιάζεται σκοντάφτει, Gero...

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ Geros 16/03/2013 22:53:49

      Συμφωνώ μέ τό σχόλιο τού Geros.
      «... αν γουστάρεις παίζεις με τους όρους της , αν δεν γουστάρεις χρεοκοπείς.»

      Έχω μόνο μία ένσταση. Δέν ξέρω πραγματικά άν ο εκβιασμός είναι μόνον προσχηματικός.
      Γιά νά τό μάθουμε αυτό θά χρειαστεί τό όχι τής κυπριακής βουλής.
      Σέ κάθε περίπτωση θεωρώ ότι η οικονομική κατάσταση τών Κυπρίων μακροπρόθεσμα θά γίνει πολύ χειρότερη από τών ομοεθνών τους Ελλαδιτών.
      Η οικονομική κατάσταση στήν Κύπρο είχε περιέλθει σέ επικίνδυνη περιδίνηση στασιμότητας εδώ καί μιά πενταετία. Δυστυχώς η αριστερή κυβέρνηση Χριστόφια έκανε ακριβώς αυτό πού θά εύχονταν ο κάθε εχθρός τής Κύπρου. Συντήρησε τήν αδυναμία τής οικονομίας μέ δανεικά καί μέ μεγαλύτερο φούσκωμα τού κρατικού τομέα. Πλήρης συνταγή οικονομικού αδιεξόδου καί καταστροφής. Στήν περίπτωση τής Κύπρου η οικονομική καταστροφή μπορεί νά γίνει εθνική καί νά συμπαρασύρει καί τό έτερον ελληνικό κράτος. Τήν Ελλάδα.
      Ίσως θά έπρεπε νά ξεφύγουμε από τό βολικό δόγμα η Κύπρος αποφασίζει καί η Ελλάδα συμπαρίσταται. Αυτό τό δόγμα ήταν τό φύλλο συκής πού έκρυψε αρχικά τήν απόλυτη γύμνια τής Ελλαδικής Μητρόπολης μετά τήν κατοχή καί τίς προδοτικές ευθύνες καί τών δύο «Εθναρχών» Καραμανλή καί Παπανδρέου. Στήν συνέχεια έγινε καί τό βολικό όχημα τών κυπρίων πολιτικών, όταν τά ριάλια έτρεχαν άφθονα, ώσπου νά ξαναφθάσει η ώρα τής ευθύνης γιά τούς πολιτικούς καί τών δύο ελληνικών κρατών.
      Ελπίζω η μοίρα πού επιφυλάσσει τό μέλλον στόν ελληνισμό νά μήν είναι ακόμα πιό τραγική. Επειδή εκτιμώ ότι η φτωχοποίηση τών Κυπρίων - όσο καί νά ακούγεται απίθανο- τά επόμενα χρόνια θά είναι ραγδαία, θεωρώ ότι μακροπρόθεσμα τό αίτημα γιά Ένωση θά επανέλθει μέ μεγαλύτερη ένταση.
      Θέλω νά ελπίζω ότι η κρίση θά βοηθήσει τουλάχιστον τόν ελληνισμό νά δεί τό έθνος του ενωμένο σέ ένα ενιαίο καί κυρίαρχο ελληνικό κράτος.

    • Karenin avatar
      Karenin @ Geros 17/03/2013 00:02:11

      Μην διαστρεβλώνεται τα γεγονότα με ανόητες απλουστεύσεις. Τα ρώσικα κεφάλαια της Κύπρου είναι μαυρο φυγαδευμένο χρήμα, και διασπαθισμένο.
      Επίσημα η Ρωσσία τα αναζητεί, οπότε πως θα βγεί να καταγείλει τι ο Πούτιν; Αντίθετα επι της ευκαιρίας θα πιέσουν μεθαυριο τον Σαρή, για περισσότερο διαφάνεια και άνοιγμα λογαριασμών, εστω για τους τύπους.
      Στήν ουσία όλοι ικανοποιημένοι πρέπει να είναι, γιατί με 6, και 10% σωσανε αυτοί τις καταθέσεις τους και οι υπόλοιποι προς το παρών γλύτωσαν τα χειρώτερα σε αντίθεση με εμάς.

      • Geros avatar
        Geros @ Karenin 17/03/2013 08:56:32

        Ενώ εσύ που δεν κάνεις ανόητες απλουστεύσεις μεγάλε φωστήρα πιστεύεις ότι η Ρωσία .... αναζητεί τα Ρωσικά κεφάλαια της Κύπρου. Σοβαρέψου.
        Όσο για αυτό που είπες ότι όλοι πρέπει να είναι ευχαριστημένοι συμφωνώ. Αν κάποιος μας έλεγε το 2010 ότι το μνημόνιο θα αποτελείται από ένα 7% φόρο στις καταθέσεις του απλού κόσμου , ένα 10% φόρο στις μεγάλες καταθέσεις και μερικές αποκρατικοποιήσεις δεν θα πανηγυρίζαμε? (αν ξέραμε φυσικά να το συγκρίνουμε με αυτό που πραγματικά ακολούθησε).
        Το πρόβλημα της Κύπρου ήταν τραπεζιτικό και θα λυθεί σχετικά γρήγορα.
        Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι ένα παράλυτο , παρασιτικό κράτος που απορροφά τεράστια κεφάλαια χωρίς να προσφέρει τίποτα στην κοινωνία. Αυτό δύσκολα αλλάζει.

        • Karenin avatar
          Karenin @ Geros 17/03/2013 20:06:35

          Aγαπητέ Γέρο, μου κάνει εντύπωση που εσύ με τον Ιαπετό πιστευεται πως η Γερμανία ενηργησε χωρίς να συνενοηση με τους Ρώσους. Επισήμανα πως επίσημα για τους τύπους οι ρώσοι ψάχνουν αυτά τα λεφτά και ζητούν διαφάνεια. Ανεπίσημα θα καταπιούν το Τραπεζικό σύστημα της Κύπρου, και οι Γερμανοί θα κάνουν τα στραβά μάτια. Παράπλευρη απώλεια οι μικροκαταθέτες, αλλά απο την στιγμή που στην Γερμανία είχε περάσει γραμμή πως βοήθεια στην Κύπρο είναι η σωτηρία μαφιόζικων κεφαλαίων, το 10% πρέπει να θεωρηθεί επιτυχία.

    • Μ.Γ avatar
      Μ.Γ @ Geros 17/03/2013 09:51:56

      Ειναι αστειο, περιγραφεις επακριβως την πραγματικοτητα και μετα την χαρακτηριζεις ως "θεωρια συνομωσιας"!

      • Geros avatar
        Geros @ Μ.Γ 17/03/2013 18:14:06

        Αγαπητέ στην δική σας πραγματικότητα υπάρχει μια συνωμοσία που συμπεριλαμβάνει όλους τους ηγέτες του κόσμου (εκτός του Τσάβες φυσικά) , τον Peter Pan και τον Mickey Mouse?

  12. george avatar
    george 16/03/2013 22:03:15

    Ποιό είναι τό άστείο??Ό γίγαντας άναστασιάδης,ποιόν έβαλε γιά ύπουργό οίκονομικών??Γιά ψάξτέ το....θά βάλετε τά γέλια άπό θυμό.........

  13. Κυψελιώτης avatar
    Κυψελιώτης 16/03/2013 22:05:19

    Γνωστός εφιάλτης νεοταξίτης και άνθρωπος των ξένων δυνάμεων.
    Αυτός και ο ΓΑΠ ήταν οι ένθερμοι υποστηρικτές του προδοτικού σχεδίου Ανάν.
    Ποιός φταίει όμως αυτός;;;
    ΟΧΙ
    Τα κομματόσκυλα της Κύπρου που δεν λένε να βγάλουν την τσίμπλα απ τα μάτια.
    Ας πρόσεχαν.
    Σε 2 βδομάδες τους πούλησε και τους έκλεψε.
    Εμείς να τα βλέπουμε αυτά

  14. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/03/2013 22:38:50

    Αν σπάσει ένας κρίκος τέλος η αλυσίδα. Και εγώ την Ιταλία βλέπω πρώτη. Και μετά το χάος στην υδρόγειο για 6 μήνες τουλάχιστον...

  15. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 16/03/2013 22:41:18

    Προσωπικά δε θεωρώ τεράστια ζημιά το μια και έξω κούρεμα καταθέσεων ΑΝ εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα κράτους και τραπεζών. Οι καταθέσεις δεν είναι μισθοί, συντάξεις και φάρμακα. Ούτε θα είναι συνεχόμενο. Εδώ 3 χρόνια τώρα έχουν χαθεί πολλά περισσότερα δις και ακόμη δεν ξεκολλήσαμε. Μακάρι να είναι οριστική λύση για την Κύπρο μας.

  16. Nik avatar
    Nik 17/03/2013 00:52:34

    Η εμμονή ότι τα ρωσσικά κεφάλαια στην Κύπρο είναι "μαύρα" δεν στέκει. Το άνοιγμα λογαριασμών εκεί ακολουθεί ευρωπαϊκές νόρμες, απόδεικη ταυτότητας δικαιούχου με επισημοποιημένα χαρτιά κλπ, άρα οι ρωσσικές αρχές ξέρουν ποιοι και πόσα έχουν ταμιευμένα στην Κύπρο.

    Η κυπριακή οικονομία είναι πιο ευέλικτη και αποτελεσματική από την ελληνική και άλλες της περιοχής. Η δημόσια διοίκηση λειτουργεί, άρα δεν υπάρχουν τα βασικά προβλήμαα που βλέπουμε εδώ. Η έξοδος από την κρίση είναι "πότε" και όχι "αν".

    Το θέμα μας όλων των πληγέντων είναι μετά την κρίση πως θα ανταποδώσουμε την χάρη στους Γερμανούς. Οποιος δεν το σκέφτεται αυτό θα την ξαναπάθει.

  17. Πατωματζής avatar
    Πατωματζής 17/03/2013 21:40:48

    Tα έκανες κι εσύ μ****** (το γυναικείο όργανο)...
    Τον ξεπέρασες τον πρώην Πρωθυπουργό μας, που ανέλαβε το 2009 τα ηνία και δεν ήξερε τίποτις....
    Τουλάχιστον ο GAP μας μοίραζε φρούδες υποσχέσεις για κανένα 8μηνο, πριν μας βάλει στο μνημόνιο. Εσύ ωρέ ούτε μερικές εβδομάδες δεν άντεξες!!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.