#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/01/2013 13:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νόμιμο ή ηθικό ; Παρακαλώ, να μην απαντήσω



Η είδηση :  Έκτακτη παροχή 100 εκατ. ευρώ στους δικαστές

 «Τροπολογία με την οποία αποδεσμεύεται η έκτακτη παροχή ύψους 100 εκατ. ευρώ προς τους εν ενεργεία δικαστές, κατέθεσε η κυβέρνηση σε νομοσχέδιο που ψηφίζεται την ερχόμενη εβδομάδα στη Βουλή.

 Στην ουσία πρόκειται για μια από τις βασικές δεσμεύσεις του υπουργού Δικαιοσύνης, Αντώνη Ρουπακιώτη, προς τους δικαστές προκειμένου οι δεύτεροι να σταματήσουν τις κινητοποιήσεις.

Έστειλα την είδηση σε φίλη νομικό, με το πειραχτικό σχόλιο «οι εξουσίες τελικά τα βρίσκουν…»

Μου απάντησε, μάλλον ενοχλημένη :

«Αυτά τα χρωστάει το Δημόσιο από το 2010 (δυνάμει νόμου του 2008 που έδωσε ως έκτακτη παροχή τα αναδρομικά που είχαν κερδίσει στο Μισθοδικείο). Είναι τα παλιά αναδρομικά, για τα οποία αναβάλει τις δόσεις επειδή δεν έχει λεφτά. Για τις περικοπές Στουρνάρα οι δικαστές θα κάνουν νέες αγωγές στο Μισθοδικείο».

Δεν απάντησα στην αγαπημένη φίλη με το ερώτημα εάν είναι νόμιμο ή ηθικό να πληρώνονται δημόσιοι λειτουργοί για περιόδους κατά τις οποίες δεν παρέχουν έργο. Είχε ήδη απαντήσει σε αυτό ανώνυμα έγκυρος νομικός.

Ούτε της υπενθύμισα ότι το Μισθοδικείο συγκροτείται από δικαστές, που δικάζουν οι ίδιοι τον εαυτό τους, προνόμιο ασύλληπτο για τους κοινούς θνητούς.

Της αφιέρωσα μια ιστορία ενός Έλληνα κυρίου Κόϊνερ – κατά κόσμον Κώστα.

Ο Κ. είχε την τύχη να είναι κύριος ενός ακινήτου. Το 2006-7 τμήμα του ακινήτου κηρύχτηκε απαλλοτριωτέο για εκτέλεση δημόσιου έργου.

Ο πρωτόδικος καθορισμός τιμής μονάδος, με βάση την οποία θα αποζημιωνόταν για την απαλλοτριούμενη ιδιοκτησία του, έγινε με απόφαση του 2009.

Ο Κ. για να εισπράξει την αποζημίωση όφειλε να αναγνωριστεί δικαστικά δικαιούχος. Υπέβαλε αναγνωριστική αγωγή το 2009. Η δικάσιμος προσδιορίστηκε για το 2011.

Όταν επήλθε η δικάσιμος ζητήθηκε αναβολή από το Δημόσιο και προσδιορίστηκε νέα για την Άνοιξη του 2012, η οποία με τη σειρά της λόγω αποχής των δικηγόρων αναβλήθηκε για το καλοκαίρι του 2013.

Εν τω μεταξύ, το Δημόσιο, κατά πάγια τακτική, είχε ασκήσει έφεση στην πρωτόδικη απόφαση. Το Εφετείο, για καθορισμό οριστικής τιμής μονάδος, είχε προσδιοριστεί για τις αρχές του 2012, περίοδο όπου οι δικαστές δεν συμμετείχαν πλήρως στα καθήκοντα τους.

Οι εφέτες εισήλθαν στην αίθουσα, δήλωσαν ότι δεν δικάζουν, εκφώνησαν τις υποθέσεις ομαδικά, έδωσαν αναβολές και αποχώρησαν. Η υπόθεση του Κ. πήγε τον Φεβρουάριο του 2014.

Εάν λοιπόν το ερχόμενο καλοκαίρι τελικά εκδικαστεί η αναγνωριστική αγωγή, ο Κ. θα αναμένει απόφαση γύρω στις αρχές του 2014.

Εάν τότε γίνει και το Εφετείο, θα αναμένει την απόφασή του τουλάχιστον ένα χρόνο μετά.

Τότε, Άνοιξη του 2015, Θεού θέλοντος, θα μπορεί να εισπράξει οριστικά τα όποια χρήματα για την απαλλοτριωμένη ιδιοκτησία του, ήδη 9 χρόνια δεσμευμένη.

Οι δικαστές απαίτησαν και έλαβαν αναδρομικά αποδοχές που «τούς χρωστάνε».

Στον Κ. χρωστάνε μια δικαστική απόφαση.

Θα του δικαστεί υπερημερία για την είσπραξη της αποζημίωσης, από το 2012, τουλάχιστον, οπότε έπρεπε να εισπράξει μέχρι το 2015 οπότε και θα εισπράξει;

Επαναλαμβάνω, Θεού θέλοντος.

Μην συγχέουμε την λειτουργία και το παραγόμενο έργο με την ανθρώπινη ποιότητα και την επιστημονική αρτιότητα των δικαστικών λειτουργών που είναι αμφότερες σε υψηλά επίπεδα.

Σημείωσα στην φίλη ότι πολλές φορές όσοι ζουν εντός μιας κάστας κινδυνεύουν από το να αναγιγνώσκουν τον κόσμο και την πραγματικότητα με φίλτρο τους εσωτερικούς κώδικες της κάστας.

Οι δικαστές δεν είναι αργόσχολοι επιδοτούμενοι που καλλιεργούν την «Τέχνη για την Τέχνη».

Μ’ άλλα λόγια, δεν εκδίδουν αποφάσεις επειδή έτσι πρέπει τυπικά αλλά για να καθορίσουν κρίσιμα ζητήματα αναφορικά με ζωές ανθρώπων.

Και συνηθέστατα το απείρως κρισιμότερο :

Για να δώσουν τροπή προς μια ή άλλη κατεύθυνση σε ζωές ανθρώπων.

Και σε αυτό ύψιστο ρόλο διαδραματίζει η χρονική συγκυρία.

Ο Κ. για παράδειγμα, μπορεί, ο μη γένοιτο, αύριο να ασθενήσει βαριά και να χρειάζεται επειγόντως τα χρήματα που δικαιούται.

Βαρύ σαφώς και αφοριστικό, αλλά η επώδυνη πραγματικότητα είναι ότι για τον μέσο άνθρωπο η Δικαιοσύνη σήμερα δεν λειτουργεί.

Συνεπώς καταβολές για κάτι ανύπαρκτο δεν νομιμοποιούνται.

Ως γνωστόν, όταν πληρώνεται κάτι ανύπαρκτο είναι ή ελεημοσύνη ή αντιπαροχή.

Ίσως βέβαια ο κ. Στουρνάρας να είναι ελεήμων.

Μακάριοι οι ελεήμονες, ότι αυτοί ελεηθήσονται

Προφήτης

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. tarzan avatar
    tarzan 07/01/2013 14:22:07

    μπραβο !!!!

  2. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 07/01/2013 14:25:12

    Ἀγαπητέ Προφήτη,γι' αὐτούς ἰσχύει τό: Μακάριοι οἱ ἐλεήμονες ὅτι αὐτοί ἐλεηθήσονται,καί γιά μᾶς τό :Μακάριοι οἱ πτωχοί τῷ πνεύματι...
    Ἤ τό Μακάριον ἐστι μᾶλλον διδόναι ἤ λαμβάνειν...

  3. akenaton avatar
    akenaton 07/01/2013 15:05:44

    1. Το άγος του μισθοδικείου πρέπει να πάψει άπαξ δια παντός.
    2. Απαραίτητα πρέπει να συσταθεί Συνταγματικό Δικαστήριο ώστε να μην ερμηνεύεται το Σύνταγμα κατά το δοκούν.
    3. Η ακροτελεύτια πρότασή σας λέει πολλά (του υπερσυνδέσμου περιλαμβανομένου).

    • Playstasion avatar
      Playstasion @ akenaton 07/01/2013 15:24:38

      Και με συνθεση ΜΕΙΚΤΗ κατοπιν κληρωσεως , αλλιως θα μιλαμε παλι για την λογικη της συντεχειας
      Αυτα παντως για να γινουν , πρεπει να αλλαξει εκ βαθρων το συνταγμα και με αλλο πολιτικο συστημα

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Playstasion 08/01/2013 00:03:15

        Όχι σε Συνταγματικό Δικαστήριο. Διάχυτος έλεγχος της συνταγματικότητας από τους δικαστές, οι νεώτεροι των οποίων είναι κατά τεκμήριο πιο αγνοί και πιο αδιάφθοροι.
        Απορώ με το πώς έχει σιγά-σιγά γίνει αποδεκτή η ιδέα για άλλο ένα εκ προοιμίου περίκλειστο κογκλάβιο, εξαρτημένο από την εκτελεστική εξουσία.

  4. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 07/01/2013 16:01:46

    Καλά τα λέτε αγαπητέ Προφήτη, αλλά όλοι αυτοί ΔΕΝ ακούνε και ΔΕΝ βλέπουνε, παρά μονάχα αυτά που τους συμφέρουν. Ένα ''συστηματάκι'', κουρδισμένο απολύτως στα μέτρα τους....

    ''Οι νόμοι είναι τα σκηνικά στα οποία δεν πιστεύουν ούτε οι θεατές, ούτε οι άνθρωποι στα παρασκήνια, αλλά χωρίς αυτά δε βγαίνει η παράσταση ''
    Β.Γκαβρίλοφ (Ρώσος Συγγραφέας)

  5. Γεωργία avatar
    Γεωργία 07/01/2013 17:12:51

    Αν λειτουργούσε σωστά και η 4η εξουσία, τότε ούτε σε μνημόνια θα μπαίναμε, και ούτε θα είμασταν στην κορυφή της διαφθοράς στην ΕΕ.

    • Playstasion avatar
      Playstasion @ Γεωργία 07/01/2013 17:23:15

      Πως να λειτουρησει σωστα με 5 ΑΝΩΤΑΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ (ΣτΕ , ΑΡΕΙΟΣ ΠΑΓΟΣ , ΕΛΕΓΧΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΕΙΟ , ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ , ΜΙΣΘΟΔΙΚΕΙΟ)
      Ειμαστε η μοναδικη χωρα στο πλανητη , με τοσα ΑΧΡΗΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ , μπλεκουν δε και τις αρμοδιοτητες μεταξυ τους , εις βαρος της εξυπηρετησης του πολιτη

      Η δικαιοσυνη για να λειτουρησει ΣΩΣΤΑ χρειαζοταν ενα ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ που θα αποφασιζει γρηγορα και τελεσιδικα , ειναι γεγονος οτι αυτο το συστημα δομηθηκε για ψηφοθυρικους - κομματικους λογους

      Οσους περισσοτερους νομους και δικαστηρια εχει ενα κρατος , τοσο πιο διεφθαρμενο ειναι
      ΤΑΚΙΤΟΣ

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Γεωργία 07/01/2013 20:10:04

      Διόρθωση:3η εξουσία

  6. Zame avatar
    Zame 07/01/2013 20:22:00

    sorry ίσως να είναι λίγο άσχετο..
    αλλά σχετικότατο με το Πόσο ΝΟΜΙΜΟ ή ΗΘΙΚΟ είναι οταν χρόνος λειτουργεί ωφέλιμα για τους τόκους..
    και ανέντιμα - άδικα και τοκογλυφικά..
    για την εργασία και τον φορολογούμενο πολίτη.
    OΧΙ στην ασύμμετρη αύξηση των κεφαλαιακών (τοκογλυφικών) κερδών, εις βάρος των εισοδημάτων από την εργασία.
    Όσο κλιμακώνονται τώρα τα εισοδήματα από τους τόκους,
    τόσο μειώνονται τα αντίστοιχα από την εργασία
    - έως εκείνη τη χρονική στιγμή όπου, οι οφειλέτες αδυνατούν να πληρώσουν τους πιστωτές -
    επειδή τα εισοδήματα τους από την εργασία
    (φορολογικά για τα κράτη..αιτία είναι το ότι, τα χρήματα για τη διάσωση του χρηματοπιστωτικού συστήματος της
    «εκβάλλουν» στο δημόσιο χρέος
    (μεταφέρονται έμμεσα στους εκάστοτε φορολογουμένους,αυξάνοντας το ανάλογα. )
    Ετσι δεν φτάνουν ούτε για τον ευπρεπή βιοπορισμό ..
    ΟΧΙ για την εξόφληση των τόκων.. και των δανείων τους..
    κάτι πού οδεύει στην αναπόφευκτη κατάσχεση από τις Τράπεζες.

  7. FALCON avatar
    FALCON 08/01/2013 02:04:03

    Μετά από τους υπαλλήλους της βουλής και τους δικαστικούς ποιος έχει σειρά;

  8. Πέτρόπουλος avatar
    Πέτρόπουλος 08/01/2013 11:19:13

    Ενδιαφέρουσα ανάλυση δικαστικής κρίσεως :
    Αφορά την διαμόρφωση των μισθών αρμοδίως ....
    http://www.tydky.gr/news/news/pos-dikastikoi-kai-politikoi-trone-kai-pinoun-eis-ugeian-ton-koro.html

  9. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 08/01/2013 15:10:34

    Έντελώς λανθασμένο σχόλιο. Επιγραμματικά: Μισθοδικείο= συγκροτείται εκτός από τακτικούς διακστές και από δικηγόρους και καθηγητές νομικής. Αναδρομικά δικαστών: Αφορούν δεδουλευμένα και προκλήθηκαν από κυβερνητική απόφαση δυασανάλογης αύξησης αποδοχών στην ισότιμη εκτελεστική εξουσία. Μην πυροβολείτε την Δικαιοσύνη, όχι γιατί είναι στο απυρόβλητο, αλλά γιατί όσα λέτε αφορούν ευθύνες της νομοθετικής (νόμοι) και εκτελεστικής εξουσίας (λειτουργία και υποδομή δικαστηρίων).

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Αιρετικός 09/01/2013 06:08:50

      Εντελώς άστοχο σχόλιο: Οι δικηγόροι και οι καθηγητές (και αυτοί δικηγόροι...) του μισθοδικείου είναι συνήθως βασιλικότεροι του βασιλέως όσον αφορά την επιδίκαση των αιτημάτων των δικαστών! Καθότι θα βρούν τους αιτούντες αύριο μπροστά τους.

      Αν αυτά καταλάβατε από το εξαιρετικό άρθρο, τότε δεν κάνετε τίποτε άλλο από το να το επιβεβαιώνετε. Και αν δεν είστε ο ίδιος δικαστής, τότε πρέπει να θλιβόμαστε διότι οι εσωτερικοί κώδικες της κάστας έχουν μολύνει και άλλους συμπολίτες μας...

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Διογένης 09/01/2013 10:55:33

        Οι δικαστικές αποφάσεις αγαπητέ έχουν ένα σκεπτικό που βασίζεται στο Σύνταγμα και στους νόμους, που εμηνεύουν. Αλλά φαντάζομαι εσείς θα θέλατε να κρίνονται οι αποδοχές των δικαστών από τους σχολιαστές του antinews. Το ίδιο όμως τότε θα έπρεπε να ισχύει και για τις αποδοχές των βουλευτών και των επικεφαλής της εκετελεστικής εξουσίας...

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 08/01/2013 17:31:03

    @αιρετικός
    δεν διαβάσατε προσεκτικά κ. Πρόεδρε ή κ. Εισαγγελεύ ή κ. Πάρεδρε.

    Γράφουμε "όσοι ζουν εντός μιας κάστας κινδυνεύουν από το να αναγιγνώσκουν τον κόσμο και την πραγματικότητα με φίλτρο τους εσωτερικούς κώδικες της κάστας" και το αποδεικνύετε.

    1.ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, παρά για την τυπική νομιμοποίηση των αναδρομικών.

    2. Μισθοδικείο. Όχι Γιάννης, Γιαννάκης.
    Δηλαδή όχι μόνο τακτικοί δικαστές αλλά και οι κολλητοί τους και οι εξαρτώμενοι απ' αυτούς. Ή οι ομοτράπεζοί τους στην Αθηναϊκή Λέσχη. Σε κάθε περίπτωση, οι συμφοιτητές τους.

    3. "Δεν φταίω εγώ Κυρία, ο Γιωργάκης με γαργάλαγε και γέλαγα".
    Φταίνε οι άλλες δυο εξουσίες Κυρία, όχι εγώ.
    Οι άνθρωποι πάνω από 30 αναλαμβάνουν τις ευθύνες για ό,τι τους συμβαίνει.
    Και σε περιόδους κατάπτωσης οι ταγοί αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες ηθικής ανόρθωσης.
    ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΓΙΑ ΟΣΑ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΤΕ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ & ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ - παρά για τα φράγκα.

    Διαφωνείτε;

  11. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 09/01/2013 02:24:29

    @Προφήτης:
    Κατ΄αρχήν λανθασμένα συμπεραίνετε ότι είμαι δικαστής ή εισαγγελέας οποιουδήποτε βαθμού. Η νομική μου παιδεία όμως με οδηγεί να σας πω ότι κάνετε λάθος. Την ουσιαστική νομιμοποίηση των "αναδρομικών" θα μπορούσε να αποφύγει η νομοθετική εξουσία με απλές κινήσεις, δεν το έκανε όμως γιατί δεν την συνέφερε. Ας νομοθετούσε έτσι ώστε και στο Μισθοδικείο να κρίνατε εσείς για τις αποδοχές των δικαστών και όχι "οι φίλοι τους στην Αθηναϊκή Λέσχη" (όπως, κατά την γνώμη μου, ατυχώς γράφετε). Ταγοί είναι κατ΄αρχήν οι πολιτικοί και όχι οι δικαστές, οι οποίοι άλλωστε κατόπιν μήνυσης ή αγωγής έχουν αρμοδιότητα να επιληφθούν μίας υπόθεσης. Κινητοποιήσεις μπορεί, εσείς να μην γνωρίζετε αλλά γίνονται για την γενικότερη κατάσταση της Δικαιοσύνης, αλλά τουλάχιστον φαντάζομαι ότι βλέπετε (έστω και σε καθεστώς αποχής των δικαστών και εισαγγελέων) να οδηγούνται πλέον στην φυλακή και "ταγοί" .

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Αιρετικός 09/01/2013 06:11:56

      "λανθασμένα συμπεραίνετε ότι είμαι δικαστής ή εισαγγελέας οποιουδήποτε βαθμού"...

      Ε, τότε, με το καλό να γίνετε, αγαπητέ μου. Η άρνησή σας ή η αδυναμία σας να κατανοήσετε την πραγματικότητα, δεν σας κάνει κατάλληλο για τίποτε άλλο...

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Διογένης 09/01/2013 10:48:58

        Αν το ήθελα αγαπητέ θα γινόμουν, δεν θα σας ρωτούσα...Φαντάζομαι ότι δεν πιστεύετε ότι εσείς προσωπικά εκπροσωπείτε την πραγματικότητα....

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Αιρετικός 09/01/2013 23:57:32

      @αιρετικός
      θα μου υποδείξετε ΜΙΑ κινητοποίηση των δικαστικών για έτερα των στενών συντεχνιακών αιτήματα, πού και πότε έλαβε χώρα και ποιο το απτό αποτέλεσμα;

      Παρακαλώ, μην κάνετε τον κόπο να απαριθμήσετε επαγγελματικές συγκεντρώσεις δικαστών όπου εκφωνήθηκαν αιχμηροί λόγοι για το δέον γενέσθαι.

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Προφήτης 10/01/2013 11:21:35

        @Προφήτης : Με την παρατήρηση ότι ξεφεύγετε από την κύρια βάση του δικού σας σχολιασμού σας παραπέμπω http://www.lawnet.gr/news/enosi-dikaston-kai-eisaggeleon-afetiria-kinitopoiiseon-i-simerini-ektakti-g-suneleusi-24631.html.

  12. Διογένης avatar
    Διογένης 09/01/2013 06:18:51

    Είναι εξαιρετικά παρήγορο ότι οι διαπιστώσεις αυτές γίνονται ευρύτερο κτήμα όλο και περισσότερων ανθρώπων. Χαρά και αγαλλίαση αισθάνομαι για το άρθρο του "Προφήτη", που λέει αλήθειες που οι περισσότεροι αρέσκονται να κρύβουν. Είτε πίσω από ανιαρά και τυποποιημένα κλισέ, είτε πίσω από ιδιοτελείς στοχεύσεις, που συνήθως συνδυάζονται με τα ανιαρά και τυποποιημένα κλισέ.

    Αν πρέπει να είμαστε σε κάτι ευγνώμονες με το Μνημόνιο, είναι διότι πετάει τις μάσκες για το ποιον της δικαιοσύνης και των δικαστών μας. Για τους πολιτικούς μας τα γνωρίζαμε, για την "αγάπη" των ξένων για τη χώρα μας επίσης. Για τους δικαστές δεν τα γνωρίζαμε ή πάντως δεν τα γνώριζαν οι πολλοί.

    Σε κάτι όμως διαφωνώ με τον συγγραφέα του άρθρου. Γράφει: "το παραγόμενο έργο με την ανθρώπινη ποιότητα και την επιστημονική αρτιότητα των δικαστικών λειτουργών είναι αμφότερες σε υψηλά επίπεδα". Μακάρι να ήταν! Δυστυχώς είναι κι εδώ και τα δύο αυτά σε ένα ποσοστό μόνον "σε υψηλά επίπεδα" αντίστοιχο με το ποσοστό "υψηλού επιπέδου" όλων των άλλων επαγγελματικών κλάδων. Δεν είναι εντιμότεροι ούτε πιο καταρτισμένοι από τους υπόλοιπους. Υπάρχουν απίστευτα ανέντιμοι και απίστευτα άσχετοι δικαστές. Αυτοί είναι η πραγματικότητα. Και η σχέση "παροχής-αντιπαροχής" ή "ελεήμονος που ελεηθήσεται", που διέπει τις εξουσίες, όπως πολύ εύστοχα διαπιστώσει ο αρθρογράφος, αποδεικνύει δυστυχώς του λόγου το αληθές για το ηθικό επίπεδο των δικαστών μας ΚΑΙ σε προσωπικό, όχι μόνον συλλογικό επίπεδο...

  13. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 09/01/2013 11:55:25

    Με συγχωρείτε αλλά ποιές είναι οι αλήθειες του άρθρου? Ποιό ξεσκέπασμα μασκών? Ότι οι δικαστές, που εξακολουθούν να βρίσκονται σε κινητοποιήσεις, θα λάβουν μέρος αυτών που παλαιότερα τους επιδικάσθηκαν? Δικαστές υπάρχουν βέβαια "ελλειπείς" όπως σε κάθε κλάδο αλλά η γενική τους απαξίωση σε τι μας βοηθά πέρα από το να βγάζουμε τα περοσωπικά μας απωθημένα? Ιδίως σε μία εποχή που τον δρόμο για την φυλακή παίρνουν αρκετοί μεγαλοσχήμονες "ταγοί"...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Αιρετικός 10/01/2013 16:15:25

      Δεν ξέρω αν σας έθιξα τον πατέρα ή την μητέρα ή αν σας θίγω το επάγγελμα που διαλέξατε να ακολουθήσετε στο μέλλον, πάντως θα έλεγα: Μην κάνετε έτσι που θίγουμε τους αγαπημένους σας δικαστές. Η νομική σας παιδεία θα έπρεπε να σας κάνει να αντιληφθείτε πόσο σωστό είναι το άρθρο. Αν δεν το αντιλαμβάνεστε, τόσο το χειρότερο για τη νομική σας παιδεία...

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Διογένης 10/01/2013 20:41:48

        Επί της ουσίας μηδέν και πάλι...Κατά τα άλλα αξιολογείτε το έργο των δικαστών χωρίς να αναφέρετε καμία τεκμηρίωση. Η νομική μου παιδεία αντιδρά όταν παράγονται επιχειρήματα χωρίς αποδείξεις...Κατά τα λοιπά, νομίζω ότι μόνο τον εαυτό σας και την αλήθεια θίγετε με τον τρόπο που σχολιάζετε...

  14. (Γ)κουρού avatar
    (Γ)κουρού 09/01/2013 12:20:40

    Κατ'αρχήν Χρόνια Καλά κ Καλή Χρονιά, το 2013 φαίνεται οτι θα είναι μια εξαιρετική "βόλτα" (hell of a joyride!) με πολλές "στροφές" που θα μας κάνει όλους καλύτερους "οδηγούς"!

    Η "κουβέντα" εδώ είναι περιεκτική, ανεβάζει το επίπεδο, και ευχαριστώ γι αυτό, θα πρέπει όμως από εδώ κ πέρα να "ανοίξουμε λίγο το πλάνο" αφού είναι φανερό οτι η εμμονή στην ψηλάφηση του "δικαστικού τραύματος" πονάει και δημιουργεί λογικές"αντιδράσεις".

    Η αναφορά σε "κάστες" με βοηθά να σας προτείνω να βγούμε όλοι από τις "κάστες" μας επιτέλους και να συναντηθούμε "γυμνοί", ανοχύρωτοι, "αθωράκιστοι", ΦΩΤΕΙΝΟΙ και ΕΥΜΟΡΦΟΙ, όπως κατά βάθος όλοι θέλουμε να είμαστε και ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!
    Και για να σας βοηθήσω σας λέγω οτι η ταμπέλα της κάστας μου γράφει "Βολεμένος"! Στοιχηματίζω οτι κάποιοι δεν μπορούν καν να αντιληφθούν οτι θα μπορούσε να υπάρχει -ανάμεσα σε άλλες- μια κάστα με αυτό το όνομα, και την αντίστοιχη κοινή δραστηριότητα ("Βόλεμα")! Και βέβαια ο όρος "κάστα" αδικεί την συγκεκριμένη κοινωνική ομάδα, αφού είναι στην ουσία "ανοικτή" και ο καθένας μπορεί ελεύθερα να εισέλθει αλλά και να απέλθει!

    Το "Βόλεμα" ενίοτε μπορεί να εμφανιστεί ως Νόμιμο αλλά και ως Ηθικό, πάντα όμως παραμένει βόλεμα! Ο μόνος τρόπος να δούμε την πραγματικότητα με "καθαρό μάτι" και καθαρό πνεύμα είναι να ΞΕΒΟΛΕΥΤΟΥΜΕ πρώτα εμείς οι ΙΔΙΟΙ! Και αυτό νομίζω είναι το μόνο με το οποίο μπορούμε να ξεκινήσουμε να "αλλάζουμε τον κόσμο"!

    Διογένη,

    Αν πρέπει να είμαστε σε κάτι ευγνώμονες με το Μνημόνιο, είναι διότι πετάει τις μάσκες για το ποιον του εαυτού μας και του βολέματός μας! Για όλους τους άλλους λίγο πολύ τα γνωρίζαμε ή τα διασθανόμασταν... Για το πόσο βολεμένοι είμαστε εμείς οι ίδιοι είναι που ποτέ δεν είχαμε υποψιαστεί... Και όσο φοβόμαστε να το συνειδητοποιήσουμε και να το αποδεχθούμε, τόσο θα "δείχνουμε" τούς άλλους, τους "διαφορετικούς", αυτούς που "φοβόμαστε", τις "σκιές δηλαδή του ίδιου μας του Εαυτού εκεί "έξω"!

    Δεν είμαι δικαστής, ούτε εισαγγελεύς, ούτε δικηγόρος, ούτε δημοσιογράφος, είμαι απλά ένας... ποδηλάτης, αλλά είμαι "ένας από εσάς", απλά το γνωρίζω και δεν το αναλύω.. Η τυχόν αδυναμία σας να το καταλάβετε και να το αποδεχθείτε, έτσι απλά, μας φέρνει "μακριά", μας στερεί την "κοινωνία"...

    Είμαστε ΕΝΑ,
    γιατί είμαστε κατά βάθος ΕΜΕΙΣ και όχι οι σκιές που προβάλλουν οι φόβοι μας "απέναντι"...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.