#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/05/2012 23:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ντόρα Μάνος και ... "ΑΚΟΕ"



Σωστά απάντησε ο Αντώνης Σαμαράς στην «απειλή» σύστασης ενός αριστερού «αντιμνημονιακου μετώπου» με Το πρόταγμα ενός κεντροδεξιου φιλοευρωπαικού μετώπου. Φιλοευρωπαικου ομως. Οχι...φιλομνημονιακού!

Δυστυχώς η πρόσκληση προς την Ντόρα Μπακογιάννη και τον Στέφανο Μάνο, είχε ακριβώς αυτόν τον λανθασμένο συμβολισμό. Και είναι βέβαιον ότι αν η Νέα Δημοκρατία «χτιστεί» στην προσλαμβάνουσα παράσταση του κόσμου ως ένα «φιλομνημονιακό» κόμμα θα απωλέσει ακόμη και τα χαμηλά ποσοστά της πρόσφατης εκλογικής αναμέτρησης.

Η μεν κυρία Μπακογιάννη αποδοκιμάστηκε από το εκλογικό σώμα και παρά τις ισχυρές δεξαμενές ψήφων στην Κρήτη και την Θράκη, δεν κατάφερε να περάσει τον πήχη εισόδου στη βουλή, ακριβώς λόγω της άκριτης φιλομνημονιακής της προσήλωσης.

Ο δε κύριος Μάνος, γνωστός γυρολόγος της πολιτικής σκηνής, κατάφερε να ανεβάσει τα...μη ανιχνεύσιμα ποσοστά του, όταν συνέπραξε με τον αμφιλεγόμενο Γρηγόρη Βαλλιανάτο, πρώην στυλίστα του Γιώργου Παπανδρέου(!) και γνωστό ομοφυλόφιλο ακτιβιστή. Κανείς βεβαίως δεν απαγορεύει στους gay να εκφράζονται(και) πολιτικά. Αλλά η ψήφος στο πρόσωπο του κυρίου Βαλλιανάτου, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να ταυτοποιηθεί ως...κεντροδεξιά!

Το προσκλητήριο επομένως, στο βαθμό που προσωποποιήθηκε σε αυτό το επίπεδο, πιθανόν να αποβεί και αρνητικό για τα εκλογικά ποσοστά της ΝΔ. Κανείς δεν θα μπορούσε να απορρίψει εκ των προτέρων ως μελλοντικό κυβερνητικό εταίρο ένα μικρότερο νεοφιλεύθερο κόμμα που θα σχηματισθεί από  τους δύο βετεράνους πολιτικούς. Αλλά η ενσωμάτωση τους στη Νέα Δημοκρατία εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους. Γιατί σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται την αλγεβρική ενσωμάτωση των ποσοστών τους.

Ο κ.Μάνος είναι γνωστό από ποιά πρόσωπα περιβάλλεται. Φανταστείτε λίγες μέρες πριν τις εκλογές, την κυρία Μιράντα Ξαφά, βασική συνεργάτη του και ταυτισμένη επίσης με την οικογένεια Μητσοτάκη, να εξηγεί απο τηλεοράσεως την ανάγκη 200 χιλιάδων απολύσεων στο δημόσιο! Αυτό θα συνιστούσε όφελος ή ζημία για τη Νέα Δημοκρατία;

Διαφορετική ασφαλώς είναι η περίπτωση Καρατζαφέρη. Γιατί ουδέποτε επιχείρησε να εμφανιστεί ως εκφραστής νεοφιλελεύθερων απόψεων. Εκπρόσωπος της λαικής δεξιάς(άντε και...ακροδεξιάς)είναι και παρά τις οβιδιακές του μεταμορφώσεις κατήγγειλε το δεύτερο μνημόνιο με ένα ενδιαφέρον και αρκετά τεκμηριωμένο σκεπτικό.  Δεν μπορώ να σταθμίσω τι θα προσέθετε ο ίδιος ως προσωπικότητα στη ΝΔ, αλλά το σχεδόν τρία τοις εκατό των ψηφοφόρων του, επαναπατριζεται εύκολα, μπροστά στον κίνδυνο επικράτησης αριστερών και αντιευρωπαικών δυνάμεων.

Ευτυχώς λοιπόν, που η πρόσκληση προς το δίδυμο «Ντόρας-Μάνου», φαίνεται να πέφτει στο κενό, καθώς φαίνεται να  αποφασίζουν(αν καταφέρουν να βάλουν στην άκρη τον πολιτικό τους εγωισμό)κοινή κάθοδο στις εκλογές. Και υπό αυτές τις συνθήκες, μπορεί αποβούν χρήσιμοι στο μέλλον για την συγκρότηση ενός φιλοευρωπαικού κυβερνητικού σχηματισμού. Αν και εφόσον βέβαια, διαθέτουν κοινοβουλευτικές έδρες για να συνεισφέρουν...

Γιώργος Χαρβαλιάς

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιωάννης33 avatar
    Ιωάννης33 15/05/2012 23:34:03

    Λίγο μπέρδεμα το άρθρο σας αυτή τη φορά...
    Είναι καλοί δηλαδή μόνο όταν τους χρειαζόμαστε (κυβερνητικοί εταίροι),
    δεν είναι καλοί προεκλογικά(δεν προσθέτουν ψήφους)/

    Και που ακριβώς είναι το λαθος στην απολυση δημ.υπαλλήλων;

    • kapsiotis avatar
      kapsiotis @ Ιωάννης33 16/05/2012 00:37:00

      Βγες και πες τέτοια πράγματα (Και που ακριβώς είναι το λαθος στην απολυση δημ.υπαλλήλων;) δηλ. 200.000 και μετά ψάξε να βρεις τη δική σου ψήφο...!

    • gus avatar
      gus @ Ιωάννης33 16/05/2012 02:03:25

      re den pas kala esy ...eisai yper apolysewn ...me ton Mano sto 1% ...vre dromooooo !!!!!!!!!!!

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ gus 16/05/2012 23:55:34

        Πιστεύω πολλοί συμπολίτες δε θα στεναχωρηθούν άμα απολυθούν άνθρωποι που μπήκαν με μέσο (πράσινα και γαλάζια παιδιά).
        Ας μην υποτιμούμε και την νοημοσύνη μας δηλαδή. Σιγά μην υπερασπιστούμε και τον κομματικό στρατό.

        Όσοι μπήκαν με διαφανείς διαδικασίες θα ήταν τραγικό να αποχωρούσαν αλλά αυτοί δεν είναι οι καλύτεροι πελάτες, άρα άγνωστο το μέλλον και γι' αυτούς παρά την αξία τους και τα προσόντα τους.

  2. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 15/05/2012 23:37:37

    Σωστός, κι ἂς ἔλεγα ἄλλα γιὰ τὸν Μάνο

  3. airman avatar
    airman 15/05/2012 23:45:16

    Για να έχει απήχηση το ''μέτωπο'' που επιδιώκει ο κ. Σαμαράς πρέπει να ανοίξουν ''παράθυρα'' και ''μπαλκονόπορτες''. Εάν είναι να ανοίξουν ''ντουλάπες'' και ''πατάρια'' τότε μάλλον είναι προτιμότερο να ''κατεβούν ρολά''.

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ airman 15/05/2012 23:50:15

      Τι είναι μια μικρή έκπτωση στις θέσεις σου μπρος στην ενσωμάτωση ποσοστών;

  4. Γιάννης avatar
    Γιάννης 15/05/2012 23:48:37

    Ο κόσμος βραχυκυκλώθηκε στις εκλογές της 6ης Μαΐου. Έλειπε μεγάλο ηχηρό όνομα από αρχηγό κόμματος και δεν ήξερε τι να ψηφίσει. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Είμαστε παράξενος λαός.

  5. Mara avatar
    Mara 15/05/2012 23:48:53

    Αυτέ οι ταμπέλες... μνημονιακοί και αντιμνημονιακοί κατέβηκαν.....
    Μην γυρίζουμε στα ίδια... δεν ωφελεί....
    Το μνημόνιο υπάρχει και πρέπει να αλλάξει.
    Όποιος πιστεύει ότι αυτό πρέπει να γίνει και βρίσκεται προς αυτή την κατεύθυνση είναι ευπρόσδεκτος και ανήκει στο ευρωπαϊκό κεντροδεξιό μέτωπο.
    Όποιος μιλάει για καταγγελία μνημονίου, θα πρέπει να εξηγήσει ότι αυτόματα χρεωκοπούμε επίσημα και θα είμαστε εκτός της ζώνης του ευρώ και ανήκει στο κεντροαριστερό μέτωπο.
    Διαλέγουν και παίρνουν.... άλλο τίποτα δεν υπάρχει στην τραγική κατάσταση που έχουμε φθάσει.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 15/05/2012 23:50:27

    Ποιος αντέχει να τους βλέπει.

  7. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 15/05/2012 23:53:28

    “ΑΚΟΕ”
    Ούτε ένα όνομα της προκοπής δεν μπορούν να βρουν.

  8. Λιόντος avatar
    Λιόντος 16/05/2012 00:12:27

    Διαφωνώ πλήρως με το σκεπτικό του άρθρου και θεωρώ ότι η τελευταία ευκαιρία του Σαμάρα και της χώρας είναι η ΝΔ να κατέβει στις εκλογές και με την Μπακογιάννη και με τον Μάνο και με τον Καρατζαφέρη, εφ'όσον και οι ίδιοι το επιθυμούν και στο πλαίσιο προγραμματικών συγκλήσεων, υπο τη σκέπη της ΝΔ. Κανένας δεν περισσεύει.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Λιόντος 16/05/2012 00:25:50

      "εφ’όσον και οι ίδιοι το επιθυμούν" και εφόσον μας κάνουν την χαρά και την τιμή, να καταδεχθούν να κρούουν πολλαπλώς την θύρα και ... να μην τους ανοίξει κανένας.

    • zagor avatar
      zagor @ Λιόντος 16/05/2012 01:08:59

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑΔΕΣ Η ΝΤΟΡΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΜΑΙ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΟΣ ΑΝΤΙΜΗΤΣΟΤΑΚΙΚΟΣ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ. ΕΝΑ ΚΟΜΜΑ ΣΑΝ ΤΗΝ Ν.Δ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΥΟ ΕΧΩ ΤΙΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΝΔΟΙΑΣΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.

  9. airman avatar
    airman 16/05/2012 00:17:44

    Αδικία! Δεν είναι μόνο αυτοί ''ξέμπαρκοι''!

  10. nikos k avatar
    nikos k 16/05/2012 00:23:30

    Επιέλους: κανένας δεν περισσεύει!....

  11. airman avatar
    airman 16/05/2012 00:24:56

    Αν είναι να ξεκινήσουν εκπτώσεις, τότε γιατί όχι και γενικό ξεπούλημα!
    Όσο για τα ποσοστά, το +5% είναι πολύ μικρότερο από το -10% (ευτυχώς που το ΠΑΣΟΚ είναι σε αυτή την κατάσταση και η δεύτερη θέση δε χάνεται).

  12. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 16/05/2012 00:25:41

    Mε συγχωρείτε, αλλά ο Χαρβαλιάς λέει μία τεράστια αλήθεια. Απο που κι ως που οι ψήφοι του πρώην στυλίστα του Παπανδρέου, υπόδικου φοροφυγά και gay ακτιβιστή, λογίζονται ως...συνεισφορά σε Κεντροδεξιό Μέτωπο; Δουλευόμαστε μήπως; Η πρέπει σώνει και καλά να συμμαχήσουμε με τον διάβολο;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Wraia ta leme 16/05/2012 04:47:55

      Να'τανε μόνο αυτά... Μην ξεχνάμε και τίς θέσεις του για δήθεν «μακεδονική μειονότητα». Η (και καλά) ελευθεριακότητα είναι ο φερετζές του εθνομηδενιστή. Όλα αυτά φυσικά, καθόλου δεν ενοχλούν τον συνεταίρο του τον Μάνο.

      Η ανάσχεση της ροζουλί αριστεράς δεν γίνεται «συμμαχόντας» με Μάνους και Βαλλιανάτους τελευταία στιγμή - θέλει συνεχή ιδεολογική αντιπαράθεση, σε βάθος χρόνου. Η οποία, με την σειρά της, απαιτεί στοιχειωδώς σαφή ιδεολογία. Όχι ανεμομαζώματα, γιατί οι όποιες εκπτώσεις θα έχουν κόστος μεσοπρόθεσμα.

  13. dorothea avatar
    dorothea 16/05/2012 00:28:24

    Bλέπω πολλούς θιασώτες του...παρδαλού μετώπου. Αμ έτσι συντρόφια, δεν κερδίζονται εκλογές. Καθαρό μήνυμα πρέπει να στείλουμε και με τον Μάνο, έναν ανεκδίηγητο γυρολόγο που ως επιχειρηματίας διέλυσε το δικό του μαγαζί, δεν θα πάμε μπροστά. Ο Αντώνης δεν έχει ανάγκη από τέτοιου είδους γελοίες "τσόντες"

  14. Σιωπηλός avatar
    Σιωπηλός 16/05/2012 00:29:11

    Με Ντόρα, Μάνο και Καρατζαφέρη η ΝΔ θα εκφυλισθεί στο ίδιο κόμμα που ήταν επί Καραμανλή. Δηλ. Δεξιό κατ' ονομα, στην ουσία αριστερούλικο, (μην ξεχνάμε ότι η ΝΔ στήριζε Ρεπούση και Δραγώνα, και ότι στην πράξη κυβερνούσε ο Ρουσσόπουλος) γεμάτο κρατιστές, αποτυχημένους τοπικούς παράγοντες και κηφήνες γόνους πολιτικών. Είναι δυνατόν να κάνει τέτοιο λάθος ο Σαμαράς και να "αδειάσει" όσους τον πίστεψαν;;;

  15. sitting duck avatar
    sitting duck 16/05/2012 00:30:25

    Aν τους χρειαστούμε και εφόσον βεβαίως έχουν μπεί στη βουλή, θα συμπράξουμε μετά. Ιδιαίτερα εύστοχο το σχόλιο του αρθρογράφου για την Μιράντα Ξαφά. Μπροστά της, ο Τόμσεν, μοιάζει με τον...Τσίπρα!

  16. akrovolistis avatar
    akrovolistis 16/05/2012 00:34:04

    Στο τέλος, θα πούμε ότι για την ανάγκη σωτηρίας της πατρίδας, να κάνουμε "φιλοευρωπαικό μέτωπο" με τη Ρεπούση και την...Αννούλα Διαμαντοπούλου! Εκει το πάνε κάποιοι εδώ μέσα...Εφόσον το πρώτο κόμμα(που θα είναι η Νέα Δημοκρατία, μην έχετε την παραμικρή αμφιβολία) παίρνει το μπόνους των 50 εδρών, δεν έχει καμία ανάγκη την Ντορούλα και τον Μάνο. Αν χρειαστεί...κοινοβουλευτικά μαξιλαράκια, το βλέπουμε μετεκλογικά!

  17. firiki2010 avatar
    firiki2010 16/05/2012 01:09:46

    Ωραία! Και πως ακριβώς το φανταζόμαστε αυτό το φιλοευρωπαίκό μέτωπο;;;;

  18. fakeb0us avatar
    fakeb0us 16/05/2012 01:28:18

    Gia deite ligo edw...
    http://www.capital.gr/news.asp?id=1500739

    Πρώτο κόμμα στις επικείμενες εκλογές δεν θα είναι ο αντιευρωπαϊκός ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ένα ευρωπαϊκό μέτωπο που μπορεί να δημιουργηθεί στους κόλπους της ευρύτερης αστικής παράταξης. Συμμαχία για την Ευρώπη! Μία ελπίδα για τους δοκιμαζόμενους Έλληνες, μία πρόταση ευθύνης για την Ελλάδα. Ένα μέτωπο των φιλοευρωπαϊκών δυνάμεων μπορεί να νικήσει κατά κράτος τους λαϊκιστές. Η λύση βρίσκεται στις δυνάμεις που υποστηρίζουν την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Όχι όμως με τα ίδια πρόσωπα! Όχι με επικεφαλής τον κ. Σαμαρά.

    • Factorx avatar
      Factorx @ fakeb0us 16/05/2012 01:33:20

      Να λοιπόν που αποκαλύπτονται οι οπαδοί της διεύρυνσης

    • Απορών avatar
      Απορών @ fakeb0us 16/05/2012 01:47:21

      Απίστευτο! Μόλις έγραψα σχόλιο στο ίδιο πνεύμα χωρίς να διαβάσω το capital!
      factorx ο καθένας έχει τις απόψεις σου, σε παρακαλώ μην είστε τόσο καχύποπτος. Δυστυχώς η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού, κι εγώ θα ήθελα να δω πρωθυπουργό τον κ. Σαμαρά, αλλά χωρίς να γίνει αυτό δυστυχώς θα παραμείνει αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης της δραχμής. Τον προτιμώ υπουργό του ευρώ και πρωθυπουργό σε 2η φάση!

      • Factorx avatar
        Factorx @ Απορών 16/05/2012 02:30:35

        Χα χα χααα . Να μην είμαι καχύποπτος; Αφου το λες καθαρά, θες τη Ντόρα (του 2%) πρωθυπουργό και τον Σαμαρά υπουργό. Το έχουην χάσει κάποιοι;

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ fakeb0us 16/05/2012 02:16:15

      Δηλαδή ή, βρήκαμε τον ένοχο της ήττας (της πρωτιάς!) στο πρόσωπο του Σαμαρά, που ζήτησε πρόωρες(!) εκλογές. Δεν ήταν οι "βαρώνοι" και τα "τζάκια", που ο Σαμαράς ανέχτηκε χάριν ισορροπιών και, που έδιωξαν τους συγκεκριμένους ψηφοφόρους από την ΝΔ. Και θα έπρεπε να "αφήσει" τον Παπαδήμο στο θεάρεστο έργο του της εφαρμογής του μνημονίου, ώστε, σε ένα μήνα ακόμα, μήνα "πρόσθετων μέτρων", ο ΣΥΡΙΖΑ να λάμβανε και αυτοδυναμία,

      Και οι ζέστες είναι μπροστά ακόμα....

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ fakeb0us 16/05/2012 04:32:23

      Άλλο να επιδιώκουμε (όπως ο Αντώνης Σαμαράς) διασφάλιση του εθνικού συμφέροντος στα πλαίσια της Ευρώπης και άλλο να ομνύουμε στην «φιλοευρωπαϊκότητα» εν γένει και στα συναφή ιδεολογήματα (όπως κάτι άλλοι). Τα πομπώδη προτάγματα του στυλ «φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις» δεν είναι αυτά που θα μπορούσαν να συγκινήσουν ούτε τη βάση της παράταξης, ούτε πέραν αυτής. Σημειώνω συνοπτικά:

      1) Τόσο για τη λαϊκή και πατριωτική δεξιά (πυρήνα της ΝΔ) όσο και για το μεγαλύτερο τμήμα του λαού (ανεξαρτήτως πολιτικών αντιλήψεων), το ευρώ και η Ε.Ε. έχουν σημασία μόνο άν μέσω αυτών προάγονται τα εθνικά μας συμφέροντα. Το ευρώ και η Ευρώπη από μόνα τους δεν μας λεν και τίποτα ιδιαίτερο.

      2) Η λέξη «Ευρώπη», όπως και να το κάνουμε, φέρνει αυτόματα στο μυαλό την Ευρωπαϊκή Ένωση όπως έχει καταντήσει σήμερα, και όχι όπως μια φορά κι έναν καιρό την είχανε οραματιστεί οι ιδρυτές της. (Σε συνδυασμό, ασφαλώς, με το γεγονός ότι, στην Ελλάδα, την Ευρώπη συνήθιζαν να την επικαλούνται κατά κόρον οι ... Χατζατζάρηδες.) Φέρνει δηλαδή κακό συνειρμό, έστω και στο υποσυνείδητο του αποδέκτη.

      Η παραμονή στο ευρώ έχει λοιπόν νόημα (αλλά και αντίκρυσμα επικοινωνιακά στo λαό, ως πρόταγμα) μόνο ως εργαλείο προάσπισης του εθνικού συμφέροντος, στην δεδομένη συγκυρία, και πάντα σε αντιδιαστολή με την χρεωκοπία. Όχι ως θέσφατο, ούτε ένεκα μιας δήθεν αυτονόητης ευρωφροσύνης.

      Όταν ακόμα και ο λαθροτσέλιγκας Τσίπρας επικαλείται το «εθνικό συμφέρον», η επιλογή της «Ευρώπης» ως κυρίου προτάγματος δεν νομίζω ότι ενδείκνυται.

      ΥΓ: Άκυρο και αυθαίρετο εντελώς το άρθρο του «Capital», καθρεφτίζει (και εκθέτει) αυτούς που το υπαγόρευσαν.

  19. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 16/05/2012 01:52:32

    Η ΝΔ με την συμμετοχή της Ντόρας και του Μάνου (παρ' ότι ο Μάνος έχει τεχνοκρατικά αρτιότερο λόγο) επισημοποιεί την επιστροφή της στην "κοσμοπολίτικη-νεοφιλελεύθερη" εποχή του ΚΚ του Μικρού, ή του Μητσοτάκη. Η ανάμνηση αυτής της ΝΔ κατεδίκασε τον Σαμαρά στις πρόσφατες εκλογές. Όχι μόνον δεν πρέπει ούτε συνειρμικά να επιστρέψει σε αυτήν, αλλά, με την λίστα να επιχειρήσει περαιτέρω και εμφανή κάθαρση. Οι ψηφοφόροι αγρίεψαν και απαιτούν το πολιτικό αίμα των φαύλων για να ρισκάρουν πάλι την εμπιστοσύνη τους. Η "κεντροδεξιά πανστρατιά" δεν πρέπει να εκφυλιστεί σε "σάρα-μάρα και κακό συναπάντημα". Ο "κοσμοπολίτικος νεοφιλελευθερισμός" είναι πλήρως ασύμβατος με τον "κοινωνικό φιλελευθερισμό".

    • noldor avatar
      noldor @ ΠΗΛΕΑΣ 16/05/2012 10:16:26

      Γιατί τότε τελευταίες μέρες πριν τις εκλογές βγάζατε φάτσα κάρτα τον ΚΚ;

  20. Kostas avatar
    Kostas 16/05/2012 02:00:32

    που είναι το κακό να απολυθούν 200000 δημόσιοι υπάλληλοι ??? στο ότι θα προστεθούν στους ήδη υπάρχοντες (1500000) ...είσαι καλά ρε μεγάλε ...άντε στο Μάνο και στη Ντόρα ...κι οι 2 μαζί 2,5% ......

  21. Χάρης avatar
    Χάρης 16/05/2012 02:41:57

    Στη Θράκη ας είναι καλά το τουρκικό προξενείο. Αφήστε ρε παιδιά.

  22. Ι.Κ. avatar
    Ι.Κ. 16/05/2012 03:35:45

    Ας μην ανοίξει καμία πόρτα ο κ. Σαμαράς. Όταν την επόμενη μέρα των εκλογών θα κλαίγεστε γιατί πρώτο κόμμα θα είναι οι μαοτροτσκιστικές συνιστώσες του κ. Τσίπρα, να μην κλαίγεστε. Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι. Καλή νύχτα και καλή τύχη.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ι.Κ. 16/05/2012 18:38:34

      Δεν ανέλαβε πραξικοπηματικά ο κ. Σαμαράς την αρχηγία - ψηφίσθηκε γιαυτό, και κάποιοι καταψηφισθήκανε. Καλό θα ήτανε λοιπόν να σεβασθείτε και αυτή την εκλογική διαδικασία, όσο και τις υπόλοιπες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ι.Κ. 16/05/2012 18:44:20

      Επίσης, όπως και ο Πηλέας γράφει πιό πάνω, δεν καταδίκασε ο ψηφοφόρος της 6ης Μαϊου τον Σαμαρά, ο οποίος δεν έχει κυβερνητικό παρελθόν ως πρωθυπουργός, αλλά την κυβερνητική προϋπηρεσία της ΝΔ στις διάφορες εκδοχές της, Μητσοτακική ή Καραμανλική (πρόσφατη). Και ιδιαίτερα τις παραλείψεις της, και την αποκοπή από τον λαό.

  23. λαλακης avatar
    λαλακης 16/05/2012 03:57:42

    Απο το μνημονιο μπορει η χωρα ανετα να βγει εαν κανει καποιες απλες μεταρρυθμισεις.
    Καταργηθουν πολυθεσιες ,διπλες συνταξεις , παγωμα προσληψεων στο δημοσιο
    καταργηση μονιμοτητας των ΔΥ , απολυσεις ΔΥ , ανοιγμα κλειστων επαγγελματων , καταργηση ολων των ασφαλιστικων ταμειων και εφαρμογη
    του προγραμματος Μανου με προνοιακη συνταξη στα 67 για ολους και ΜΟΝΟ
    για Ελληνες , απελαση λαθρομεταναστων και καταργηση του Δουβλινο 2
    Αν δε σας αρεσει ψηφιστε τον αναρχοκομμουνιστικο Συριζα και τα μυαλα στα καγκελα!!!!!!!!

    • noldor avatar
      noldor @ λαλακης 16/05/2012 10:18:11

      Ο οποίος, σε συνένετευξη στον Ευαγγελάτο, δεν γνώριζε ότι οι κρατήσεις των μισθωτών περιλαμβάνουν και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!!!!!!

  24. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 16/05/2012 07:23:22

    Δηλαδή τι ακριβώς έχει αλλάξει στο εσωτερικό της ΝΔ με τον Σαμαρά, πέρα από την προσωπική του ρητορεία; Γιατί και κρατιστές βλέπω και αποτυχημένους τοπικούς παράγοντες βλέπω και κηφήνες γόνους πολιτικών βλέπω (δυστυχώς).
    Οι αντιστάσεις στο εσωτερικό του κόμματος είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι περίμενε ο Σαμαράς και δεν κάμπτονται εύκολα.

    ΥΓ. Επί Καραμανλή δε θυμάμαι κανέναν Μάνο ή Καρατζαφέρη, οπότε μην τα παραλές.

  25. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 16/05/2012 07:35:49

    Συγνώμη, αλλά δεν θα πρέπει να μιλήσουμε επιτέλους για την αποτελεσματικότητα του Δημοσίου;
    Αν δηλαδή έχουμε δημοσίους υπαλλήλους που δεν εξυπηρετούν (ή και κάποιοι εκμεταλλεύονται) τον πολίτη, δε θα τους διώξουμε επειδή έχουμε μεγάλη ανεργία;
    Να θυμίσω ότι εμείς τους πληρώνουμε από τους φόρους μας, δεν τρέφονται από μαγικό ραβδί, οπότε να μας νοιάζει η ανεργία τους. Η ανεργία είναι προβληματική όταν αφορά στον ιδιωτικό τομέα. Στο δημόσιο τα λεφτά που εξοικονομείς από τη μισθοδοσία μπορείς να τα ανακατευθύνεις στην ανάπτυξη και να δημιουργήσεις (παραγωγικές) θέσεις εργασίας.
    Τέλος πάντων, επειδή μένουμε στο άκρο της πρότασης και όχι στο σύνολό της, μήπως θα πρέπει να επαναφέρουμε το ζήτημα της αξιολόγησης και της ορθής κατανομής του προσωπικού στην επικράτεια και μετά να μιλήσουμε για το ποιοί και αν πρέπει να απομακρυνθούν;
    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: Η απόλυση δημοσίων υπαλλήλων, δε συνεισφέρει στην ανεργία με τη μορφή που το παρουσιάζετε. Επιτέλους ας μιλήσουμε για αποδοτικότητα και κίνητρα, όχι για κοινωνικές "κατακτήσεις" και δικαίωμα στην κρατικοδίαιτη εργασία, αυτά είναι άλλης ιδεολογία την οποία εμείς καταδικάζουμε.

    Προφανώς και είμαι ενάντια σε οριζόντια μέτρα. Αν είναι να διώξουμε υπαλλήλους αυτό θα πρέπει να γίνει με σαφή και δίκαια κριτήρια που δεν θα θίγουν τον άξιο, αλλά θα τιμωρούν τον επίορκο και θα προειδοποιούν τον οκνηρό.

  26. Gas Bailey avatar
    Gas Bailey 16/05/2012 08:41:41

    Προφανώς ορισμένοι δεν έχουν καταλάβει τα μηνύματα των εκλογών σε Ελλάδα, Γαλλία και στο μεγαλύτερο κρατίδιο της Γερμανίας. Επιδιώκουν να φέρουν απο το παράθυρο τις πιο φονταμελιστικές και αποκρουστικές πολιτικές θεωρίες που έπαψαν να εφαρμόζουν ακόμα και στις ΗΠΑ. Η ανάδειξη του ΑΣ ως αρχηγού της ΝΔ δεν ήταν απλά μια επιλογή προσώπου αλλά μια πολιτική επιλογή. Η ΝΔ και ο κόσμος της στην συντριπτική του πλειοψηφία ανήκει στην κεντροδεξιά με σαφή ιδεολογικό περίβλημα όπως το περιέγραψε ο ΑΣ, δηλαδή κοινωνικός φιλελευθερισμός. Οι νεοφιλεύθεροι πειραματισμοί είναι για ιδανικούς αυτόχειρες.

  27. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 16/05/2012 08:50:56

    Πρόσεξε τι γράφεις, αγαπητή Μαρα,
    "Αυτές οι ταμπέλες… μνημονιακοί και αντιμνημονιακοί κατέβηκαν…..
    Μην γυρίζουμε στα ίδια… δεν ωφελεί….Το μνημόνιο υπάρχει και πρέπει να αλλάξει."
    Και ποιος μπορεί να το αλλάξει?
    Αυτός που το δέχθηκε εξ ολοκλήρου (ΝΔ) ή αυτός που το αρνείται πεισματικά (ΣΥΡΙΖΑ)?
    Τη φορολογική σου δήλωση την υπέβαλλες ή ακόμη δεν έμαθες το φόρο που θέλουν να πληρώσεις και τα γράφεις αυτά?

  28. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 16/05/2012 09:07:35

    Το όνομα έχει... μεγάλη ιστορία, δεν το επινόησαν πρόσφατα. Ήδη από τα μέσα της δεκαετίας του '80 λέγεται "Απελευθερωτικό Κίνημα Ομοφυλοφίλων Ελλάδας". Θυμάμαι το Βαλλιανάτο σε μια... μνημειώδη εμφάνιση σε τηλεοπτική συζήτηση για το AIDS να χυδαιολογεί, ίσως για πρώτη φορά στην (μονοπωλιακά κρατική) ελληνική τηλεόραση. Προφανώς στη λογική "ντόρος να γίνεται, για να γινόμαστε γνωστοί"!

  29. Ioustinianos avatar
    Ioustinianos 16/05/2012 09:11:49

    Να γράψεις όμως και το ποσό που προτείνει ο Μάνος.
    700€ για όλους......
    Βρε άντε και ..... ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕ, ΝΕΟΤΑΞΙΤΗ...

  30. apostolis - kastoria avatar
    apostolis - kastoria 16/05/2012 09:43:15

    Μόνο προσθετικά σαν ποσοστά , είναι λάθος τεράστιο να μετράτε τον Μάνο και την Ντόρα . Είτε έτσι είτε αλλιώς μάλλον αφαιρετικά θα λειτουργήσει μια ενδεχόμενη επιστροφή τους . Αναλογιστείτε όμως λίγο το σκάψιμο του λάκκου προς τον Σαμαρά που θα πέσει , μέχρι να τον σβήσει και να ξανααποκτήσει ελπίδες για να γίνει επιτέλους το όνειρο του Μητσοτακέικου πραγματικότητα . Να δουν δηλαδή την Ντόρα αρχηγό . Αυτό επιζητείτε για την ΝΔ ?

  31. seraios avatar
    seraios 16/05/2012 10:11:54

    οι ψηφοφόροι δεν είναι οικοσκευή για να τους φορτώσεις στο εκτελούνται μεταφοραί και να τους πας όπου θέλεις!!!!! δεν χρειαζόμαστε την Ντόρα τον Μάνο τον Καρατζαφέρη και άλλους τέτοιους. πρέπει όμως να προσπαθήσουμε να φέρουμε στην Ν.Δ. αυτούς που τους ψήφισαν.

  32. seraios avatar
    seraios 16/05/2012 10:14:31

    οι ψηφοφόροι δεν είναι οικοσκευή για να τους φορτώσεις στο εκτελούνται μεταφοραί και να τους πας όπου θέλεις!!!!! δεν χρειαζόμαστε την Ντόρα τον Μάνο τον Καρατζαφέρη και άλλους τέτοιους. πρέπει όμως να προσπαθήσουμε να φέρουμε στην Ν.Δ. αυτούς που τους ψήφισαν. ιδεολογική επίθεση στην λαϊκή δεξιά.

  33. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 16/05/2012 11:06:52

    Μ' αυτά που γράφεις θα με κάνεις φόλα καραμανλικό για πρώτη φορά! Είναι δυνατον να συγκρίνεις κυβέρνηση του-όντως άχρωμου ιδεολογικά-Καραμανλή με κυβέρνηση του ακροαριστερού συρφετού του Σύριζα; Τον πατριώτη Καραμανλή με τους απάτριδες του Τσιπριστάν; Έλεος...Όλοι έχουν θέσει στη ΝΔ ( πλην Βαλλιανάτου, φυσικά, άλλωστε νομίζω οτι ούτε ο ίδιος θα θέλει να μπει σε ένα κόμμα " υπερπατριωτικό" και πολύ " αντρουά". Αυτός είναι για πιο light καταστάσεις...)

  34. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 16/05/2012 11:13:05

    Ξέρετε ποιοί εισηγούνται την επιστροφή της Κυρίας και των εξαπτέρυγων, τύπου Μάνου, Ξαφά κλπ ; Μα αυτοί στη Συγγρού, που θέλουν να πριονίσουν την καρέκλα του Σαμαρά...Να τους ονοματίσω; Δεν χρειάζεται

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Wraia ta leme 16/05/2012 18:51:26

      Εμείς το ξέρουμε, τουλάχιστον ξέρουμε ότι αυτοί με την ανόητη στάση τους υλοποιούν τα σχέδια αλλοτρίων, υπέρτερων δυνάμεων: εκείνοι όμως αυτό το έχουν συνειδητοποιήσει? όπως και το ότι μαζί με την καρέκλα του Σαμαρά πριονίζεται και η δική τους?

  35. dorothea avatar
    dorothea 16/05/2012 11:17:42

    Tέτοιου είδους κινήσεις και προσκλητήρια δεν μπορούν να γίνονται, χωρίς να .χουν σταθμιστεί οι συνέπειες. Οι προσθήκες του Μάνου και της Ντόρας(2.5% και 1,8%)αντίστοιχα, δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι θα προστεθούν αλγεβρικά στα ποσοστά της ΝΔ. Αλλωστε αν γίνει μία πρόχειρη δημοσκόπηση σε όσους ψήφισαν ΝΔ(στη σαμαρική βάση δηλαδή)δεν είναι καθόλου βέβαιη ότι θα υπερισχύσει η γραμμή επιστροφής της Ντόρας...Πάντως μέχρι στιγμής ο πρόεδρος έχει αποφύγει να προσωποποιήσει το "προσκλητήριο". Και αυτό είναι καλό. Δεν χρειαζόμαστε άλλους εκπροσώπους της Αγίας Οικογένειας στο κόμμα. Μας φτάνει ο...Κούλης που ήθελε και κυβέρνηση με την ΔΗΜΑΡ, για να καταρρεύσει μέσα σε λίγους μήνες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ dorothea 16/05/2012 18:53:45

      Θεωρώ ότι ο Πρόεδρος δεν απευθύνεται σε αρχηγούς κομμάτων και παρατάξεων, αλλά στους εκλογείς, κάθε ιδεολογικού προσανατολισμού.

  36. Απλή σκέψη avatar
    Απλή σκέψη 16/05/2012 11:23:08

    Το λάθος στην απόλυση των Δ.Υ. είναι : ότι δεν είναι καλό να γίνει άμεσα, πριν αναπτυχθεί ο Ι.Τ. ώστε το σύνολο των ήδη υπαρχόντων ανέργων και των μελλοντικών που θα προκύψουν από τις απολύσεις, να έχουν την δυνατότητα να απασχοληθούν στον Ι.Τ.
    Ανάπτυξη λοιπόν, το κλειδί επίλυσης όλων των δεινών, για ν΄απορροφηθεί η ανεργία, να μειωθεί ο δημόσιος τομέας, να αυξηθούν τα έσοδα του κράτους και να μπορεί ν΄ασκηθεί κοινωνική πολιτική.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Απλή σκέψη 16/05/2012 12:55:08

      Από την άλλη βέβαια, πως να αναπτυχθεί ο Ι.Τ. όταν το δαπανηρό δημόσιο τον πνίγει; Με την υπερφορολόγηση και τα χαράτσια για την διατήρηση 18 νοσοκόμων στο Κέντρο Υγείας Καρδιτσομαγούλας θα αναπτυχθεί ποτέ Ι.Τ.;

      • Απλή σκέψη avatar
        Απλή σκέψη @ TARAMAS 16/05/2012 18:06:38

        Eννοείται ότι θα σταματήσεις τη γραφειοκρατεία, την υπερφορολόγηση , ότι θα έχεις τραπεζικό σύστημα που να δουλεύει. Αυτά είναι οι αυτονόητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του Ι.Τ.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Απλή σκέψη 16/05/2012 18:18:15

      Πρέπει να εξαντληθούν πρώτα όλες οι άλλες δυνατότητες περιορισμού των κρατικών δαπανών, πριν φθάσει κανείς να μιλάει για απολύσεις στο δημόσιο. Αυτό γιατί, με δεδομένη την ύπαρξη πάνω από 1,000,000 ανέργων του Ι.Τ. , ο φόβος των Δ.Υ. μπροστά στο φάσμα της δικής τους ανεργίας είναι "κατανοητός": είναι αδύνατον να ανταγωνισθούν τους Ι.Υ. στην αγορά εργασίας, που είναι απαιτητική, δεν έχουν την κατάλληλη προετοιμασία γιαυτό. Θα έπρεπε επομένως να περιμένουμε ώσπου η αγορά να αποκτήσει υπερπληθώρα ζήτησης (ζήσε μάη μου να φας τριφύλλι...)

  37. seven avatar
    seven 16/05/2012 12:05:48

    Πολύ σωστό συμφωνώ απόλυτα. Και εγώ αντι-Μητσοτακικός είμαι αλλά πρέπει να γυρίσει η Ντόρα και να ανοίξει το κόμμα ιδεολογικά αλλά και σε επίπεδο προσώπων.
    Καθαρά όμως χωρίς τρικλοποδιές και άλλες ομορφιές εσωτερικά. Και μετά τις εκλογές ας πάμε σε συνέδριο να επανιδρύσουμε την Κεντροδεξιά παράταξη. Ο ΛΑΟΣ δεν έχει και κανένα στέλεχος που θα μας λείψει, μπορούμε και χωρίς αυτούς και σε βάθος χρόνου , μετά το συνέδριο , θα έρθουν μόνοι τους. Δεν μας τιμά ο Αιβαλιώτης στην ΝΔ , ΗΜΑΡΤΟΝ .

  38. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 16/05/2012 12:33:04

    Δεν κατάλαβα. Όλα αυτά τα ρουσφέτια που μπήκαν από παράθυρα, πόρτες και ταράτσες στο Δημόσιο γιατί να συνεχίσουμε να τα πληρώνουμε? Εξηγήστε μου με ποια λογική θα πρέπει να συνεχίσουμε να πληρώνουμε έναν θεολόγο που διορίστηκε διοικητής ενος νοσοκομείου. Εξηγήστε μου γιατί πρέπει να τα σκάμε σε έναν υπάλληλο που δεν έχει απολυτήριο λυκείου.

    ΑΠΟΛΥΣΗ

    Προφανώς υπάρχουν και ΔΥ που δουλεύουν και προσελήφθησαν αξιοκρατικά. Δεν αναφέρομαι σε αυτούς. Αλλά κάποια στιγμή πρέπει να υπάρξει κάποιου είδους ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Στον ιδιωτικό τομέα γιατί απολύεται κόσμος αβέρτα δηλαδή?

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Δημήτρης 16/05/2012 19:00:35

      Βεβαίως αξιολόγηση, αποκατάσταση εσφαλμένων τοποθετήσεων και ανακατανομή σε όλο το φάσμα. Προοδευτική μείωση Δ.Υ. μόνο μέσω συνταξιοδότησης χωρίς καμμία νέα πρόσληψη, και εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου χωρίς εξαιρέσεις. Κατάργηση όλων των συντεχνιακών προνομίων και θέσπιση-επαναφορά των κριτηρίων απόδοσης για τις προαγωγές αλλά και για την παραμονή στον δημόσιο τομέα (κατάργηση της ντε φάκτο μονιμότητας και υπαγωγή σε αξιοκρατική βαθμολόγηση).

  39. Hank Rearden avatar
    Hank Rearden 16/05/2012 13:01:30

    Δηλαδή αν τελικά βγει για μια φορά και η ΝΔ να φερθεί σα φιλελεύθερο κόμμα και μιλήσει για μικρό δημόσιο, αξιολόγηση κτλ, πόσο χειρότερα μπορεί να πάει από 18%? Πού οδήγησαν τα δήθεν τόσο καιρό?

    Αντί να εγκλωβιστεί στην κουβέντα "μνημόνιο-αντιμνημόνιο" που είναι ούτως ή άλλως αυτιστική, γιατί δε μιλά ανοιχτα: θέλει η ΝΔ τις μεταρρυθμίσεις που προβλέπει το μνημόνιο για την κατάργηση των σοβιετικών δομών, ναι ή όχι?

    Αλλιώς μιλάμε απλώς για ένα άλλο "πατριωτικό" ΠΑΣΟΚ που του αξίζει η ίδια τύχη με το πρωτότυπο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Hank Rearden 16/05/2012 19:11:20

      Αυτό έπρεπε να το είχε κάνει από την αρχή, όταν ξεκίνησε τον αγώνα κατά του πρώτου μνημονίου: θα είχε αποφύγει τόσο την παρεξήγηση με το ΕΛΚ όσο και τις εγχώριες επιπτώσεις από την ατελή αντίληψη της γραμμής της, που οδήγησε στις λαθεμένες κατηγορίες για "κωλοτούμπα" και "συγκυβέρνηση", γιατί η ουσία των διαφορών έγκειται βασικά στον φόβο των Δ.Υ. εν όψει απολύσεων (ο ιδιωτικός τομέας δεν αντέδρασε ριζικά, παρόλο το τεράστιο κόστος που ανέλαβε, αποκλειστικά).

  40. akenaton avatar
    akenaton 16/05/2012 18:03:33

    Διαβάζω, διαβάζω και δεν καταλαβαίνω τίποτε!
    Ακατανόητη η δήθεν φιλολαϊκή προεκλογική θέση του κόμματος: "Δεν θα απολυθεί κανείς Δ.Υ. και δεν θα μειωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις τους". Ρώτησα και τότε, ξαναρωτώ και τώρα: και ποιός θα τους πληρώνει αδέρφια;;;;
    Γνωρίζετε κανένα δεξιό - κεντροδεξιό ευρωπαϊκό κόμμα που οι θέσεις του να είναι αριστερότερες της αριστερότερης σοσιαλδημοκρατίας;;;;
    Το νέο Ευρωπαϊκό Μέτωπο δεν θα πρέπει να βγει με καθαρές θέσεις; Συρρίκνωση του κρατισμού, άνοιγμα της αγοράς, αξιοκρατία, κτύπημα της διαφθοράς, τιμωρία των ενόχων, ανανέωση του πολιτικού προσωπικού, εξάλλειψη της γραφειοκρατίας, μείωση της φορολογίας, απενοχοποίηση της επιχειρηματικότητας και του κέρδους; Από που αναμένετε την Ανάπτυξη; Από το Λεβιάθαν του Δημοσίου;;;
    Το νέο Ευρωπαϊκό Μέτωπο δεν πρέπει να πει αλήθειες;;
    Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν, θα περάσουμε μερικά δύσκολα χρόνια, θα είμαστε φτωχότεροι για ένα διάστημα, θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι σκληρά, όσοι κλέψανε θα πάνε φυλακή όσο ψηλά κι αν βρίσκονται, πρέπει να εφαρμόσουμε ΑΜΕΣΑ διαρθρωτικές αλλαγές στις δομές του κράτους, της κοινωνίας, της οικονομίας που θα έχουν κόστος και θύματα;;;; Μόνον τότε δικαιούμαστε να ελπίζουμε! Αλλιώς, δεν είμαστε τίποτε παραπάνω από ένα μεταμφιεσμένο ΠΑΣΟΚ που δεν πείθει κανέναν σοβαρό πολίτη. Οι Δ.Υ. έχουν παέι ήδη σούμπιτοι στον Τσίπρα, μην ελπίζετε από αυτούς. Αυτοί που πιστεύουν σε ένα κράτος - πατερούλη που θα τους φροντίζει με αργομισθίες, μαϊμού αναπηρικές συντάξεις, μούφα επιδόματα, ανήθικες περαιώσεις, ανύπαρκτους φορολογικούς ελέγχους, τσάμπα εργατικά (λαθρομεταναστευτικά) χέρια, χαριστικές συμβάσεις, μίζες, χαριστικά δάνεια, κλειστά επαγγέλματα και κάστες, κληρονομικές βουλευτικές έδρες, πτυχία χωρίς αντίκρυσμα και άλλα πολλά τέτοια, έχουν ήδη διαλέξει μεριά, μην αμφιβάλλετε. Λυπαμαι αλλά έτσι όπως σκεφτόμαστε, θα χάσουμε όσο περνάει ο καιρός και το δυναμικότερο κομμάτι της κοινωνίας, αυτό που δουλεύει (στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα). Θα μας γυρίσουν την πλάτη και αυτοί οι τελευταίοι των μοϊκανών και τότε, αλλίμονο, η χώρα δεν θα έχει να ελπίζει σε τίποτε και να περιμένει από κανέναν.

    ΥΓ. Την καραμέλα περί Λαϊκής Δεξιάς και Πατριωτικής Δεξιάς, αφήστε την για καναν ψηφοφόρο του Καμμένου. Ο Πατριωτισμός δεν είναι ιδιοκτησία κανενός. Πατριώτες υπάρχουν σε όλο το φάσμα του πολιτικού τόξου. Ο Πατριωτισμός δεν είναι λόγια αλλά στάση ζωής και αληθινή φιλοπατρία. ΔΕΝ λογίζω Πατριώτη κάποιον που ΔΕΝ εργάζεται, ΔΕΝ πληρώνει τους φόρους του, λαδώνεται, παίρνει μίζες, διαπλέκεται, είναι "πελάτης" βουλευτίσκων και υπουργίσκων, φιλάει κατουρημένες ποδιές για να "χώσει" το παιδί του στο Δημόσιο τεμπελχανείο δια της πλαγίας οδού, πετάει τα σκουπίδια στο δρόμο, και στις παραλίες, δεν τηρεί κανέναν νόμο, ΔΕΝ πληρώνει εισφορές στο ΙΚΑ και ΦΠΑ, δεν κόβει αποδείξεις, παίρνει φακελάκι, κλπ, κλπ. Τόσο απλό είναι στη θεωρία, αλλά τόσο δύσκολο στην πράξη! Όμως στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, φιλόπατρις και Πατριώτης λογίζεται αυτός που φωνάζει έξω οι ξένοι, η Μακεδονία είναι Ελληνική, ζήτω τα ΟΥΚ, τα ΛΟΚ και οι Ειδικές Δυνάμεις, όταν εμείς κτίζαμε Παρθενώνες εσείς τρώγατε βελανίδια, καλός Τούρκος είναι ο νεκρός Τούρκος, μολών λαβέ, ή ταν ή επί τας, ζήτω το ΟΧΙ, ζήτω ο Καραϊσκάκης, και άλλες τέτοιες περισπούδαστες φράσεις που στα στόματα όσων ΔΕΝ εφαρμόζουν την φιλοπατρία στην πράξη όπως ανέφερα παραπάνω, ηχούν σαν τον ήχο άδειου τενεκέ που κατρακυλάει ασυγκράτητος στην κατηφόρα της αμετροέπειας και του λαϊκισμού.

  41. stavros avatar
    stavros 16/05/2012 19:13:22

    στα μισα και πλεον σπιτια στα αστικα κεντρα της ελλαδας ο ενας εργαζομενος που απεμεινε και συντηρει την οικογενεια του ειναι δημοσιος υπαλληλος και με αυτες τις τοποθετησεις και τις φαεινες ιδεες πολλων ''αστεριων'' του κομματος που φροντιζουν και συμβουλευουν και τον προεδρο περιμενετε αυξηση του ποσοστου.....;;απο που θα ειναι η δεξαμενη ψηφων;;απο το σχεδον εναμιση εκατομμυριο ανεργων,απο τα 3 εκ. κακοπληρωμενους ιδ.υπαλληλους ή απο τους 600.000 υποψηφιους προς απολυση δημ. υπαλληλους...;;και τις οικογενειες τους βεβαιως βεβαιως...οποιος καθεται πισω απο εναν υπολογιστη και ευφυολογει χωρις να περπατησει στον δρομο,χωρις να αφουγκραστει τις κραυγες απελπισιας της κοινωνιας ειναι αναξιος και για οπαδος της νδ αλλα και για πολιτευτης η ακομη και για αρχηγος του κομματος...οσοι διψανε για αιμα συνανθρωπων τους ας πιουν απο το δικο τους καλυτερα και να προσεχουν να μην δηλητηριαστουν......

  42. ΓΣΠΥΡΟΥ avatar
    ΓΣΠΥΡΟΥ 16/05/2012 23:16:30

    Σαχλαμαρες. Μικροπολιτικη προσέγγιση της προσεχούς πολιτικης αντιπαράθεσης. Το Διακυβευμα των προσεχών εκλογών ειναι Ευρώπαική Ένωση ή Βαλκανικός απομονωτισμός. Οσοι προσπαθούν να συγκροτήσουν το δίπολο μνημόνιο ήγ αντιμνημόνιο ως το σημειο σύγκρουσης ουσιαστικα υπηρετούν τα συμφέροντα του ΣΥΡΙΖΑ. Εν τέλει σε κάθε εκλογικη σύγκρουση αυτός που θα καταφέρει να επιβάλλει το διακυβευμα, αυτός και θα τις κερδίσει.

  43. popaia avatar
    popaia 17/05/2012 01:22:49

    Δηλαδή η ΝΔ δεν πήγε καλά επειδή δεν είχε την Ντόρα και το Μάνο; Αυτό ζητάει ο κόσμος; Τα αντίγραφα ή κακέκτυπα του ΓΑΠ; Γι αυτό πήγε προς Τσίπρα, Καμμένο και Χρυσή Αυγή; Ας πάρει λοιπόν η ΝΔ τη Ντόρα και το Μάνο και ας απευθυνθεί πλέον στην παρασιτική τάξη που τόσα χρόνια ψήφιζε σημιτογιωργάκηδες και τώρα έχει μείνει πολιτικά άστεγη. Ευκαιρία είναι. Μπορεί να της κάτσει, αν και όλοι αυτοί οι νεόπλουτοι έχουν λιγοστέψει πια ή έχουν φύγει. Τότε όμως θα είναι απλά ένα νεοταξίτικο κόμμα που θα υπηρετεί στεγνά κάποια συμφέροντα και όχι την "πειθαρχημένη" Ελλάδα και το υγιές τμήμα της κοινωνίας όπως δήθεν ονειρεύονται μερικοί...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.