#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/01/2010 16:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ντρίμπλα Σαμαρά για εκλογικό νόμο και διαφάνεια



Προ ημερησίας διάταξης συζήτηση σε επίπεδο αρχηγών κομμάτων με θέμα την καταπολέμηση της διαφθοράς και την επιβολή συνθηκών διαφάνειας στη δημόσια ζωή, ζήτησε σήμερα  ο πρόεδρος της ΝΔ. Ταυτόχρονα ο κ. Σαμαράς ζήτησε διακομματική διαβούλευση από μηδενική βάση για το θέμα του εκλογικού νόμου το οποίο προκαλεί αντιδράσεις όχι μόνο στα άλλα κόμματα, αλλά και μεταξύ βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

Οι πρωτοβουλίες Σαμαρά αλλάζουν την πολιτική ατζέντα επειδή στο θέμα του εκλογικού νόμου η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να απαντήσει αν δέχεται τον διάλογο για ένα μείζονος σημασίας πολιτικό θέμα, ή να προχωρήσει εκβιαστικά στην αλλαγή του εκλογικού νόμου την στιγμή που κυβερνητικοί βουλευτές ζητούν πρωτοβουλίες από την …αντιπολίτευση. Στο δε θέμα της διαφάνειας η πρόταση Σαμαρά έρχεται ως συμπλήρωση της θέσης του «ναι σε όλα» για τις εξεταστικές επιτροπές που προτείνει το ΠΑΣΟΚ και βάζει το πραγματικό πρόβλημα: όχι μόνο πως θα τιμωρηθούν όσοι ενέχονται σε σκάνδαλα του παρελθόντος, αλλά και πως θα θωρακισθεί η πολιτική ζωή από τν διαφθορά.

Ο πρόεδρος της ΝΔ είχε θέσει το αίτημα αυτό στον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, κατά την πρόσφατη σύσκεψη των αρχηγών των κομμάτων υπό τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ο πρωθυπουργός το είχε αποδεχθεί. Κεντρική ιδέα του κ. Σαμαρά είναι να αποτελέσει η διαφάνεια το θέμα της πρώτης, προ ημερησίας διατάξεως, κοινοβουλευτικής συζήτησης του 2010. Στη συνέχεια, να δημιουργηθεί μια ειδική, ευρεία διακομματική Επιτροπή, για να διερευνήσει όλες τις πτυχές και να προτείνει όλες τις απαραίτητες νομοθετικές παρεμβάσεις, ως τη λήξη της τρέχουσας Συνόδου, τον Ιούνιο, και στη συνέχεια να τεθούν προς ψήφιση στο Σώμα.

Για το θέμα του εκλογικού νόμου ο κ. Σαμαράς δήλωσε: «Αποστέλλω σχετική επιστολή στον πρωθυπουργό και στους αρχηγούς των υπολοίπων κομμάτων, με την οποία ζητώ να προηγηθεί διακομματική διαβούλευση πάνω στις αρχές που θέλουμε να διέπουν τον εκλογικό νόμο. Ώστε να καταγραφούν οι συμφωνίες εκεί που είναι δυνατές κι οι διαφωνίες εκεί που είναι αγεφύρωτες.  Και στη συνέχεια να διαμορφωθεί συγκεκριμένο νομοσχέδιο βάσει των αρχών επί των οποίων προκύπτει ευρύτερη συμφωνία. Ώστε να μη συγχέονται οι διαφωνίες επί τεχνικών λεπτομερειών, με τις διαφωνίες αρχών.»

Ο πρόεδρος της ΝΔ σημειώνει χαρακτηριστικά ότι υπάρχουν σημεία σύγκλισης, όπως για τη διαίρεση των μεγάλων περιφερειών, ωστόσο, «δεν μπορούμε να δεχθούμε, ούτε βουλευτές 'δύο ταχυτήτων', ούτε γενική εφαρμογή των μονοεδρικών περιφερειών.»

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 07/01/2010 17:39:29

    Οι μετανάστες άν τελικά αποκτήσουν δικαίωμα ψήφου τί θα ψηφίσουν στις εκλογές?

    • K. avatar
      K. @ Κεραυνός 07/01/2010 17:42:36

      ΛΑΟΣ απ'ότι ακούγεται...

  2. πρασινάλογα avatar
    πρασινάλογα 07/01/2010 17:43:54

    Ένα ένα, μη βιάζεσαι κούκλα μου.
    Στημένος στον τοίχο είναι ο Γιωργάκης, μήπως δεν το έχεις καταλάβει ακόμη;

  3. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 07/01/2010 17:49:17

    Δέν έχει κανέναν λόγο να αντιδράσει ο Σαμαράς στο μεταναστευτικό και αυτός τα ίδια θα έκανε άν ήταν πρωθυπουργός, και παλιότερα ο Καραμανλής με τον Παυλόπουλο τους είχαν δείξει την ίδια αγάπη.

  4. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/01/2010 19:02:45

    Όχι άλλο αγγλοσαξονικό humor για σήμερα.
    Μου φτάνει ο ένας Άγγλος καθηγητής που είδα σήμερα στο πανεπιστήμιο που μας έδειξε ένα δέντρο και μας είπε-->This is a tree?I thought it was a three!!!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Νικόλας 07/01/2010 19:04:55

      ονομα και διευθυνση σε παρακαλω να του στειλω θρυ !!

      ΠΠ

  5. Νικόλας avatar
    Νικόλας 07/01/2010 19:10:01

    Να μου λείπει το βύσσινο :p

  6. trochalos avatar
    trochalos 07/01/2010 19:21:23

    Διογένη καθάρισε λίγο τα τζάμια γιατί είναι πολύ θολά αυτά που γράφεις.
    Ο ποιό καθαρός από όλους λες να είναι ο Τζέφρυ του ιδρύματος αναπροσαρμόστων παίδων του Ομπάμα εξ ΗΠΑ ή τα μέλη της αγίας οικογένειας εκ Κρήτης;
    Κατά τα άλλα ξέρείς την παροιμία ότι δεν φτάνει η αλέπου...και κλπ κλπ

  7. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 07/01/2010 19:39:39

    Μήπως είναι λάθος του Σαμαρά που παραμένει στην ατζέντα της "διαφάνειας", μια ατζέντα που προωθεί ο ίδιος ο ΓΑΠ για λόγους επικοινωνιακούς δικούς του;

    Όταν υπάρχουν τόσα, μα τόσα ζητήματα, στα οποία η κυβέρνηση πάσχει, δεν είναι δυνατόν να αναδεικνύεται το θέμα της "διαφάνειας" από το Σαμαρά.

    Δεν θα μπορούσε να είχε ζητήσει προ ημερησίας συζήτηση για την οικονομία; Για το μεταναστευτικό;

    Εκτός αν έχει κάτι άλλο στο μυαλό του που δεν το ξέρουμε. Αν, π.χ., του την πέσει για τις γελοίες τακτικές "διαφάνειας" του opengov.

  8. παλιός αναγνώστης avatar
    παλιός αναγνώστης 07/01/2010 19:52:14

    1. troktiko (751)
    2. taxalia-Τo N.1 BLOG ΤΗΣ ΘΕ... (369)
    3. ANTI WEBLOG (303)
    4. Indymedia Athens Newswire (300)
    5. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑ�... (275)
    6. PRESS-GR.blogspot.com (266)
    7. politis-gr (245)
    8. fimotro (234)
    9. sibilla - σίβυλλα (234)
    10. www.olympia.gr (233)
    http://blogs.sync.gr/and-the-oscar-goes-to/index.html

  9. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 07/01/2010 19:58:19

    Να σταματήσει το κρυφτούλι της ΝΔ με το μεταναστευτικό και να τεθεί το θέμα ωμά και ρεαλιστικά:
    Να μιλήσει ο Σαμαράς για τον κίνδυνο από την αφροασιατική λαθρομετανάστευση και να διαχωρίσει τους συγκεκριμένους λαθραίους από τους μετανάστες από χώρες ευρωπαϊκές. Να μιλήσει για εντάξιμους και μη εντάξιμους μετανάστες, έστω και αν δεν αναφέρει τη λέξη "Ισλάμ" ρητά. Έτσι, και τους τελευταίους θα πάρει μαζί του ή τουλάχιστον δεν θα θεωρήσουν τη ΝΔ απειλητική για τα συμφέροντά τους και η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων θα τον επικροτήσει.

    Ελπίζω πως στην πορεία ο Σαμαράς δεν θα αναδειχθεί Κωστάκης Καραμανλής Νο 2.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Μάρκο Τ 07/01/2010 20:21:19

      To ξερει αραγε;Καπου διαβασα οτι θα παρουσιασει δικες του ιδεες που διαφερουν απο το ΛΑΟΣ και το ΠΑΣΟΚ.Περιμενουμε.

  10. rs avatar
    rs 07/01/2010 20:29:59

    Ντρίπλα παίζοντας.... μονότερμα θα εννοείτε!!

  11. Factorx avatar
    Factorx 07/01/2010 20:43:38

    Το θέμα του ποστ ποιο είναι; Οι εκλογές και η διαφάνεια; Αρα γι αυτα περιμένοιυμε σχόλια και οχι για την μετανάστευση που εχουμε αναρτησει δεκαδες άλλα ποστ. Δεν θελω να καταηγορλησω κανέναν οτι παιζει τα παιχνίδια του Καραταζαφερη ή της Αγίας Οικογενειας (αμφισβητούμε τα πάντα μπας και σωθούμε) αλλά επιτελους να μπει μια μταξη για να κουβεντιάζουμε οχι για διαβαζουμε αφορισμούς και βλακείες.

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/01/2010 20:51:37

    Διακομματικη διαβουλευση απο μηδενικη βαση για τον εκλογικο νομο με ολα τα κομματα σημαινει οτι δεχεται να συζητησει και για απλη αναλογικη που ειναι το αιτημα ολων των μικρων κομματων.
    Σημαινει αυτο αλλαγη στη παγια σταση της ΝΔ εδω και 35 χρονια οτι θελει ενισχυμενη αναλογικη και στη δικομματικη συνεννοηση με το ΠΑΣΟΚ για ισχυρες κυβερνησεις;Μηπως παραδεχεται οτι εγινε μικρο κομμα και εγκαταλειπει το στοχο αυτοδυναμης κυβερνησης;

    • Factorx avatar
      Factorx @ ψυχραιμια 07/01/2010 21:04:41

      Μήπως έχεις τρία πόδια και τέσσερα αυτιά; Δικαιούμαι κι εγω να σε ρωτήσω κάτι τέτοιο, απο την στιγμή που θέτεις ένα αυθαίρετο συλλογισμό (μηδενική βάση = παραδοχή οτι η ΝΔ ειναι μικρό κόμμα) και θέλεις να σου απαντήσουμε κιόλας. Ειπαμε δημοκρατίαμ και ανοχή σε όλες τις απόψεις αλλα δεν θα το κάνουμε και καφενείο για τον κάθε ένα που νομίζει οτι εκφραζεται λέγοντας αρλούμπες

    • loretta avatar
      loretta @ ψυχραιμια 07/01/2010 21:31:07

      ε οχι και μικρο κομμα η Νεα δημοκρατια .....αυτα ειναι γνωμη του επιτιμου η της ΞΕΧΑΣΜΕΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΣ??

      γιατι αν ειναι ετσι....μικρη σημασια εχουν εδω και πολυ καιρο....!! απο τα αποτελεσματα φανηκε εξαλλου!!

  13. αρης avatar
    αρης 07/01/2010 22:10:37

    ναι λορετα τι εκφραζει η ντορα μονο 308.οοο νεοδημοκρατες που την ψηφισαν...αυτα να λετε στον αντωνη και θα τον παρετε στον λαιμο σας...αληθεια αυτη η μαχη με τα τζκια τι απεγινε?....μαλλον με τον εκλογικο νομο προβλεπεται να στεριωσουν για τα καλα...

    • loretta avatar
      loretta @ αρης 07/01/2010 23:00:14

      ..αρη...δεν τα λεει κανενας στον αντωνη αυτα...η ντορα απο μονη της επελεξε να παει σπιτι της μια ωρα αρχιτερα...και δεν καταλαβαινω τι σε ενοχλει αν επιλεξει να αποσυρθει σιωπηλα??

      εξαλλου ο προεδρος της προτεινε ποστο...αυτη δηλωσε...μεγαλη για την θεση...και προτεινε καποιον...αλλη/ον..!!...τοτε η ντορα δεν θυμοταν τους 308.000 ψηφοφορους της??

      Απο την αλλη ...θα ερθει και αλλη απαντηση απο το συνεδριο...συνεπως το τι λεω εγω περισσευει..!!

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/01/2010 23:01:46

    Παρεξηγηθηκα και βεβαια ειμαι υποπτος και απο το παρελθον.
    Η ουσια ειναι οτι μεχρι τωρα ΠΑΣΟΚ και ΝΔ κανονιζαν μονοι τους τον εκλογικο νομο και φυσικα ηταν παντα υπερ της ενισχυμενης ωστε ο νικητης να σχηματιζει αυτοδυναμη κυβερνηση με τους μικρους να διαμαρτυρονται.
    Πιθανον στο ΠΑΣΟΚ περιμεναν παλι μια παρομοια αυναινεση.Τωρα ο Σαμαρας βαζει στη συζητηση τους μικρους αφου ζητει συζητηση ολων των κομματων απο μηδενικη βαση.Το τι θα ζητησουν ΚΚΕ,ΣΥΝ,ΛΑΟΣ το ξερουμε απο τωρα : απλη αναλογικη.
    Ως εκει.Τα μετα αποτελουν υποθεσεις.

    • Factorx avatar
      Factorx @ ψυχραιμια 07/01/2010 23:14:19

      Δεν είναι δηλασή σωστό να κάνει μέτωπο ο Σαμαράς με τους μικρούς, όπως τους αποκαλείς; Δεν είναι το κύριο να μην περάσει ο εκλογικ΄λος νόμος του ΠΑσοκ;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Factorx 07/01/2010 23:20:55

        Ετσι ομως οπως γινεται υπαρχει κινδυνος να πρεξηγηθει οτι φοβαται τη μονομαχια.Μεχρι τωρα η ΝΔ δε φοβοταν εστω και αν εχανε τις περισσοτερες εκλογες.
        Βεβαια τωρα πρεπει να υπολογισει και τη ψηφο των μεταναστων.
        Για να περασει ο νομος για τις επομενες εκλογες θελει 200 ψηφους.Δε χρειαζεται να δεσμευθει εναντι των μικρων,μπορει να τον καταψηφισει στη Βουλη.
        Δεν μπορω να ξερω αν θα βγει ο ελιγμος να καθησουν μαζι και αμεσως να εχει να διαλεξει αναμεσα στη απλη αναλογικη που θα ζητουν οι μικροι και στο πλειοψηφικο του ΠΑΣΟΚ.

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 08/01/2010 14:04:46

        Γιατί διαφωνείς Φάκτορα εκ των προτέρων με τον καινούργιο εκλογικό νόμο που προκειται να φέρει το ΠΑΣΟΚ για διαβούλευση?
        Τον έχεις διαβάσει κάπου?
        Ξέρεις όλες τις λεπτομέριες?

      • tiramola avatar
        tiramola @ Factorx 08/01/2010 14:08:27

        Με ποιούς δηλαδή να κάνει μέτωπο?
        Με αυτούς που ζητούν απλή αναλογική?
        Δηλαδή με όποιον νάναι αρκεί να είναι αντίθετος με την κυβέρνηση?

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ ψυχραιμια 07/01/2010 23:42:54

      Δεν ξέρω εάν κατάλαβα καλά αυτά που λέτε περί απλής αναλογικής.
      Προσωπικά, θεωρώ ότι για το χάλι του δικομματισμού
      ευθύνεται η ενισχυμένη αναλογική.
      Και ήταν μεγάλο φτύσιμο αυτό που μας έλεγαν κατάμουτρα οι πολιτικοί: "δεν είστε ώριμοι για την απλή αναλογική και η αδύναμη Ελλάς χρειάζεται ισχυρές κυβερνήσεις". (έχω ακούσει τη δημοκρατικιά Ντόρα να το ισχυρίζεται)
      Και τώρα, με αυτήν την κατάσταση στη Θράκη και με τις αρθρόες ελληνοποιήσεις θα εφαρμόσουμε την απλή αναλογική; Θεωρούνται, σήμερα, πολιτικά ώριμοι οι ισλαμιστές αφγανο-πακιστανοί και βορειο"αφρικανοί" αραβικής καταγωγής για απλή αναλογική;
      Πάλι θα βγάλουμε τα ματάκια μας με τα χεράκια μας; Ήμαρτον πια!
      Λυπάμαι που βλέπω ότι η ελληνική κυβέρνηση λειτουργεί ως Δούρειος Ίππος και κάνει τα πάντα για να βρεθεί όποιο "νομικό πλαίσιο" (ή ο,τιδήποτε άλλο) για να μας διώξουν από την ΕΕ.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Jasmin 07/01/2010 23:59:21

        Η Ντορα σαφως ηταν υπερ της ενισχυμενης και αν ηταν αυτη αρχηγος θα δεχοταν το συστημα του ΠΑΣΟΚ.Ο λογος ειναι οτι η φιλελευθερη πολιτικη ειναι μειοψηφια στην Ελλαδα και δεν μπορει να περασει στα πλαισια συνασπισμου κομματων αλλα μονο στα πλαισια μιας αυτοδυναμης κυβερνησης ΝΔ.
        Τωρα τη στρατηγικη Σαμαρα μενει να τη δουμε.
        Παντως το ΠΑΣΟΚ μπορει να ψηφισει οποιον νομο θελει αλλα αυτος θα ισχυει για τις μεθεπομενες εκλογες.

        • Jasmin avatar
          Jasmin @ ψυχραιμια 08/01/2010 00:58:25

          Απλή αναλογική και Θράκη;;;
          Απλή αναλογική και ελληνοποιημένες μειονότητες;;;
          Μας βλέπω να τρώμε γρήγορα την τελειωτική κλωτσιά από την ΕΕ

  15. ndvoice avatar
    ndvoice 07/01/2010 23:11:45

    Παιδιά τα θέματα δεν είναι απλά. Απεναντίας είναι πολύ σοβαρά. Το πρόβλημα μέχρι τώρα δεν ήταν ο εκλογικός νόμος, αυτός καθ' αυτός. Το πρόβλημα ήταν και είναι το γενικότερο πολιτικό σύστημα που οδηγεί κυκλικά και μόνιμα τη χώρα σε πολιτικές και οικονομικές κρίσεις και σε μία μόνιμη πολιτικοοικονομική διαφθορά. Είναι αυτό το ίδιο το πολιτικό σύστημα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας. Ένα ευαίσθητο πολιτικό σύστημα που απαιτεί συγκεκριμένες οικονομικές κοινωνικές και πολιτικές συνθήκες και πολιτικά ήθη για να λειτουργήσει. Διαφορετικά καταλήγει σε ένα φοβικό και ασταθές πολιτικό σύστημα που σφίγγει το πολιτικό προσωπικό ανάμεσα σε δύο συμπληγάδες. Από τη μία μεριά είναι η πίεση των αφεντικών, δηλαδή της άρχουσας κρατικοδίαιτης παρασιτικής τάξης και από την άλλη ο φόβος της απώλειας της ψήφου, δηλαδή ο φόβος του πολιτικού κόστους. Επόμενο είναι να οδηγεί σε μονιμότητα κάποιων πολιτικών οικογενειών και σε διαφθορά και διαπλοκή. Όσοι εκλογικοί νόμοι και αν αλλάξουν, αν δεν αλλάξει το ίδιο το πολιτικό σύστημα, δεν πρόκειται να γίνει τίποτα.

  16. thouthou avatar
    thouthou 07/01/2010 23:28:48

    Αν αυτή είναι η πρώτη προτεραιότητα του Σαμαρά....

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/01/2010 23:41:09

    Πέρα από την διαχείριση της κρίσης (που δεν ξέρω πως θα είναι εφικτή χωρίς συναίνεση, και δεν είμαι ο ...Επίτιμος), συμφωνώ με τον ndvoice: Το πρόβλημά μας είναι πολιτιακό. Δεν εκφράζει η Βουλή την «βουλή», ούτε υπάρχει στοιχειώδης διάκριση εξουσιών, ούτε είναι «Πρόεδρος» αυτό που έχουμε (Πρόεδρος είναι, αλλά α λα γκρεκ, γιαλαντζή)

    Χρειαζόμαστε Σύνταγμα. Νομίζω το είχα ...προτείνει προεκλογικά, σιγά μην με πήρε κανείς στα σοβαρά, αλλά δεν έχουμε Σύνταγμα, και αμφίβολο αν οι τσιφλικάδες μας το επιτρέψουν, και σίγουρα δεν ενδιαφέρει τον ΓΑΠ (του είχα προτείνει, από εδώ, να κάνει μια 12μηνή έξοδο από την κρίση, να φτιάξει Σύνταγμα και να παραιτηθεί σαν ήρωας για την Ιστορία -- χαχαχα τι καλό αστείο)

  18. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 08/01/2010 00:18:10

    Συμφωνώ απόλυτα με τον ndvoice και τον archaeopteryx. Ο κύκλος της μεταπολίτευσης έκλεισε και μαζί του αυτή τη φορά θα πρέπει να κλείσει και τον κύκλο της η υπεύθυνη για όλα τα δεινά, κοινοβουλευτική δημοκρατία. Χρειαζόμαστε νέο Σύνταγμα. Χρειαζόμαστε ένα πιο στιβαρό πολιτικό σύστημα όπου θα υπάρχει πλήρης διάκριση μεταξύ Νομοθετικής, Εκτελεστικής και Δικαστικής εξουσίας και ταυτόχρονα η διάκριση αυτή θα εξαλείψει την αλληλοεξάρτηση και θα αυξήσει τον αλληλοέλεγχο. Ο Προέδρος της Δημοκρατίας τώρα είναι χωρίς καμία ουσιαστική αρμοδιότητα, απομεινάρι της βασιλευόμενης δημοκρατίας. Γι' αυτό θα πρέπει να μην υπάρχει ανούσια δυαρχία στην κορυφή, αλλά εκλογή του Αρχηγού της Εκτελεστικής εξουσίας κατ' ευθείαν από το λαό, το πολύ για δύο τετραετίες για το ίδιο πρόσωπο. Αυτό θα δημιουργήσει στιβαρές κυβερνήσεις με ικανά στελέχη, μακρυά από πολιτικό κόστος. Δεν θα υπάρχει ψήφος εμπιστοσύνης γι' αυτό και δεν θα είναι απαραίτητη η ενισχυμένη αναλογική η οποία θα πρέπει να αντικατασταθεί από την απλή αναλογική, με αποτέλεσμα να μην περνούν πλέον νόμοι φωτογραφίες για κάποια αφεντικά, αλλά νόμοι που θα στηρίζονται σε ευρύτερες λαϊκές συναινέσεις. Δεν χρειαζόμαστε πολλούς νόμους. Νόμους έχουμε περισσότερους από κάθε άλλο κράτος. Όμως δεν έχουμε ούτε ποιοτικούς νόμους ούτε εφαρμογή, έστω αυτών των υπαρχόντων νόμων δεν έχουμε. Έπειτα η Δικαιοσύνη θα πρέπει να μείνει ανεξάρτητη, να αναδεικνύει μόνη της την ηγεσία της μακρυά από κυβερνήσεις, όπως ήταν μέχρι σήμερα ή βουλές που θέλει το ΠΑΣΟΚ.

  19. Factorx avatar
    Factorx 08/01/2010 00:51:52

    «Η θέση του ΚΚΕ είναι πάγια υπέρ της απλής αναλογικής και δεν πρόκειται να συμβάλει με οποιονδήποτε τρόπο στον αποπροσανατολισμό του λαού», τονίζει σε ανακοίνωσή του το ΚΚΕ με αφορμή την πρόταση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας για τη σύσταση διακομματικής επιτροπής για τον εκλογικό νόμο.
    Στην ανακοίνωσή του το ΚΚΕ επισημαίνει: "Η θέση του ΚΚΕ είναι πάγια υπέρ της απλής αναλογικής και δεν πρόκειται να συμβάλει με οποιονδήποτε τρόπο στον αποπροσανατολισμό του λαού, τον οποίο, εκτός των άλλων, επιχειρούν το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ συζητώντας τις επιμέρους διαφωνίες τους σε διάφορες μορφές καλπονοθευτικών συστημάτων. Το κύριο σήμερα είναι οργάνωση της λαϊκής πάλης για την απόκρουση της αντιλαϊκής θύελλας που η κυβέρνηση εξαπολύει με τη στήριξη της ΝΔ."

  20. Factorx avatar
    Factorx 08/01/2010 00:52:07

    «Την καθιέρωση του συστήματος της απλής και ανόθευτης αναλογικής ως μοναδικού εκλογικού συστήματος γνήσιας έκφρασης των πραγματικών πολιτικών συσχετισμών.», ζητά με ανακοίνωσή του ο ΣΥΝ, τονίζοντας ότι θα καταθέσει τη θέση του και ως σχέδιο νόμου στη βουλή.
    Όπως επισημαίνει ο ΣΥΝ, "η τυχόν εφαρμογή του γερμανικού μοντέλου αλά ελληνικά, με βασικό επιχείρημα την αντιμετώπιση της αδιαφάνειας, της πολιτικής διαφθοράς και γενικότερα της πολιτικής χειραγώγησης, δεν αποτελεί λύση στα υπαρκτά προβλήματα, ενώ αντίθετα μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη ενίσχυση του αρχηγοκεντρικού χαρακτήρα των κομμάτων που θα επιλέγουν βουλευτές νοθεύοντας εμμέσως και τη γνήσια αντιπροσώπευση των πολιτών".

  21. αρης avatar
    αρης 08/01/2010 13:45:08

    Ο εκλογικος νομος μπορει να ειναι η αρχη μιας ευρυτερης ανακαταταξης του πολιτικου σκηνικου...αρχης γενομενης απο μιας διασπασης της νδ που φανταζει πιθανη οσο ποτε αλλοτε...καλως η κακως ο παπανδρεου θελει να χτισει τα δικα του τζακια με την αλλαγη του εκλογικου νομου...και απεδειξε οτι μπορει απο την συνθεση της κυβερνησης του αφηνοντας εξω τους πασοκικους βαρωνους σημιτη,τσοχατζοπουλο,σκανδαλιδη,κακλαμανη,βασω παπανδρεου κ. ουτε ο καθεξης....ο σαμαρας εχει το προβλημα οντας στην ουσια ομηρος του καραμανλικου συστηματος και των βαρονικων δορυφορων του...πριν καλα πατησει καλα στα ποδια του θα πρεπει να βαλει την μιση τουλαχιστον κοινοβουλευτικη ομαδα του απεναντι...για αυτο κανει την ντριμπλα με προταση για εκ νεου συζητηση στην βουλη για τον νομο....αγοραζει πολιτικο χρονο που δεν εχει....οσο για τον εαν ο νομος περναει,περναει αν το πασοκ συσωμο το ψηφισει...και οι οποιες πιεσεις και αν υπαρχουν, οταν εισαι στην εξουσια βρισκεις τον τροπο να τις ξεπερασεις...οταν εισαι στην αντιπολιτευση εχεις το προβλημα...οσο για το 200 που απαιτειται σκεψου καμμια 40 βουλευτες της νδ που δεν εχουν να χασουν τιποτα αφου δεν θα ειναι στην καινουρια αυλη που στηθηκε ...τιποτα απο το να περιμενουν να παραδωσουν την εδρα του στους εκλεκτους του αντωνη βασει λιστας....οποτε οι εξελιξεις ειναι μπροστα και η διασπαση της νδ πολυ πιθανη οσο ποτε αλλοτε....

  22. αρης avatar
    αρης 08/01/2010 13:49:25

    ρε λορετα ξεχασα να σε ρωτησω αφου θα ερθει η απαντηση απο το συνεδριο,γιατι δεν το κανει το μαρτη και το παει παρα πισω...προφανως κατι φοβαται και επανασχεδιαζει τις δυνατοτητες που εχει βασει καταστατικου ωστε να ελεγξει το κομμα...κατι που δεν συμβαινει τωρα...αυτη ειναι η γυμνη αληθεια...

  23. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 08/01/2010 15:40:09

    Πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή ο χώρος της ΝΔ να αποκτήσει ξανά δικό της τύπο και ΜΜΕ. Χωρίς αυτά οι κινήσεις οποιουδήποτε αρχηγού της θα είναι πάντα περιορισμένες και ελεγχόμενες.

    Ψάχνει να βρει κανείς σοβαρή αμιγώς δεξιά εφημερίδα και δεν βρίσκει.

    Εαν υποθέσει κανείς ότι ήταν σήμερα ο Σαμαράς στην εξουσία και ότι έκανε τις πατάτες που κάνει ο ΓΑΠ δεν θα τον είχε φάει λάχανο το σκυλολόϊ των σημερινών ΜΜΕ;

    By the way, όλοι αυτοί οι αναρχοσυμμορίτες των εξαρχείων και των βορείων προαστείων που τα'κάναν μπάχαλο μέχρι και πριν μερικούς μήνες πως και λούμωξαν από την ώρα που βγήκε το ΠΑΣΟΚ; Μάλλον θα παίζουν κανενα ΠΡΟΠΟ φαίνεται και θα είναι απασχολημένοι.

  24. isnogood avatar
    isnogood 08/01/2010 16:05:54

    ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ : Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ ΣΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ.
    Στις 29 Νοέμβρη του 2009 έγινε το πρώτο μεγάλο βήμα για την Ελλάδα της ελπίδας.
    Για να προχωρήσει η πατρίδα μπροστά, πρέπει να ακολουθήσει και το ακόμη μεγαλύτερο και αποφασιστικότερο: να εκλεγεί ο Αντώνης Σαμαράς πρωθυπουργός.
    Αυτό για να γίνει πραγματικότητα, για να πάρει σάρκα και οστά το όραμα, πρέπει εκτός από την ανασυγκρότηση του κομματικού μηχανισμού της Νέας Δημοκρατίας, ο οποίος...
    θα χτιστεί ξανά με βάση τη συμμετοχή, να μετατραπεί η ιδεολογία του κοινωνικού φιλελευθερισμού σε προοδευτικό κίνημα.
    Όπως η υποψηφιότητα Σαμαρά είχε την στήριξη της μεγάλης πλειοψηφίας των μπλόγκερ στο διαδίκτυο, των σχολιαστών στις πολιτικές ιστοσελίδες και στους ιστοχώρους κοινωνικής δικτύωσης , οι οποίοι μετέτρεψαν μια προσχεδιασμένη από το σύστημα εξουσίας στημένη
    παρτίδα πόκερ, σε ένα μοναδικό κίνημα αντίστασης, σε ένα όραμα για τη Νέα Δημοκρατία της ελπίδας, έτσι και το νέο ιδεολογικό μανιφέστο της κεντροδεξιάς, ο κοινωνικός φιλελευθερισμός, χρειάζεται να διαχυθεί παντού και να διαπεράσει οριζόντια ολόκληρη την ελληνική κοινωνία.
    Για να ξεκινήσει όμως η διάχυση και να πάρει η ιδεολογία κινηματικό χαρακτήρα στη βάση του ελληνικού λαού, χρειάζονται συγκρούσεις.
    Η πρώτη και μεγάλη σύγκρουση του κοινωνικού φιλελευθερισμού, δεν μπορεί να είναι άλλη εκτός από την σύγκρουση με το τραπεζικό κατεστημένο της πατρίδας μας.
    Ένα κατεστημένο, που από μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, από τα μέσα της δεκαετίας του 90 και μετά, μετατράπηκε σε μέγγενη που πνίγει διαρκώς τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά της χώρας και το μόνο που το νοιάζει είναι οι τεράστιες αμοιβές των μεγάλων τραπεζικών στελεχών, τα περισσότερα προνόμια και φυσικά το μέρισμα των μετόχων.
    Χρειάζεται μια νέα διαπραγμάτευση της πολιτικής και των πολιτικών με τους τραπεζίτες.
    Για να φτάσουμε όμως σε αυτό το σημείο, πρέπει να περιοριστεί και ο ίδιος ο ρόλος του χρήματος στην πολιτική.
    Τα στελέχη που είναι απρόθυμα να συγκρουστούν, δεν έχουν θέση στο νέο στάτους που διαμορφώνεται στη Νέα Δημοκρατία.
    Η πατρίδα χρειάζεται ένα νέο δυναμικό προοδευτικό κίνημα.
    Ένα κίνημα, το οποίο θα δώσει διέξοδο στην πράσινη θλίψη του Γιώργου Παπανδρέου που συνθλίβει σήμερα τις ελπίδες της ελληνικής κοινωνίας.
    Ο κεντρικός πυλώνας όμως του υπό διαμόρφωση κινήματος, είναι ο πατριωτισμός.
    Στην μπλογκόσφαιρα, υπήρχε μέχρι την ημερομηνία των εκλογών της 4 Οκτωβρίου, μια πλειοψηφία πατριωτικών ιστοχώρων που χτυπούσε αλύπητα όλες εκείνες τις περίεργες δήθεν προοδευτικές πολιτικές που υπέσκαπταν τα θεμέλια του κράτους.
    Με την παραίτηση Καραμανλή από την ηγεσία της Ν.Δ. και την υποψηφιότητα του Αντώνη Σαμαρά απέναντι στην υποψηφιότητα της Ντόρας Μπακογιάννη, όλες αυτές οι πατριωτικές φωνές στο διαδίκτυο απέκτησαν αυτόματα – σαν έτοιμες από καιρό- έναν στόχο: την εκλογή του Αντώνη Σαμαρά στην ηγεσία της Ν.Δ….
    Έτσι χτίστηκε μέσα από πραγματικά κινηματικές διαδικασίες ο μεγάλος διαδικτυακός στρατός του Α. Σαμαρά, ο οποίος στην ουσία του έδωσε ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην κούρσα της διαδοχής.
    Αυτός ο διαδικτυακός στρατός μετά την επίτευξη του αρχικού του στόχου, δεν έχει διαλυθεί. Είναι στο χέρι του ίδιου του αρχηγού να τον αξιοποιήσει κατάλληλα, αναλαμβάνοντας εκείνες τις πολιτικές πρωτοβουλίες για την εκ νέου ενεργοποίησή του.
    Μια ενεργοποίηση που θα συντελέσει τα μέγιστα στην δημιουργία του κινήματος του κοινωνικού φιλελευθερισμού και την οριζόντια διάχυσή του στην ελληνική κοινωνία.
    Σήμερα στο διαδίκτυο υπάρχει μια πραγματικότητα που δεν μπορεί να την αγνοήσει κανένα κόμμα: η πατριωτική μπλογκόσφαιρα.
    Ο Αντώνης Σαμαράς με την υποψηφιότητά του κατόρθωσε όλο αυτό το ‘σώμα των ατάκτων πατριωτικών ακτιβιστών μπλόγκερ’ να το μετατρέψει σε σοβαρό τακτικό στράτευμα και να πετύχει με αυτό μεγαλειώδη νίκη.
    Αυτός ο πατριωτικός ακτιβισμός είναι που θα πρωταγωνιστήσει σε οποιαδήποτε μελλοντική πρωτοβουλία του προέδρου της Ν.Δ…
    Αυτό το ξέρει καλά ο ίδιος. Το θέμα είναι να το συνειδητοποιήσουν και τα υπόλοιπα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας.
    Με τους νέους αυτούς διαδικτυακούς ‘Μουτζαχεντίν’ και την συμμαχία μαζί τους –στο πλαίσιο ίσως μια δεξαμενής σκέψης, ενός νέου οργάνου μέσα στη Ρηγίλλης - η Νέα Δημοκρατία θα αποκτήσει επιτέλους μια σοβαρή φωνή αντίστασης απέναντι στα παραδοσιακά ΜΜΕ της διαπλοκής, τα οποία ηττήθηκαν κατά κράτος στην πρόσφατη μάχη της 29ης Νοεμβρίου του 2009.
    Έχω την εντύπωση, ότι τα ίδια αυτά ΜΜΕ είναι που φρενάρουν με τα αποσαθρωμένα τους δίκτυα τη νέα αυτή συμμαχία του Α. Σαμαρά με τους Ακτιβιστές μπλόγκερ.
    Όχι για πολύ όμως.
    Το αύριο δεν μπορεί να περιμένει.
    Η ελπίδα της Ελλάδας έρχεται.
    Με φόρα.



    Υ.Γ.
    Στο όλο εγχείρημα, σημαντική βοήθεια μπορεί να προσφέρει και ο επαρχιακός τύπος.
    Που στην πλειοψηφία του είναι μη διαβρωμένος.
    Και αυτή είναι μια πολύ σημαντική παράμετρος επίσης.





    Διαβάστε περισσότερα: http://taxalia.blogspot.com/2010/01/blog-post_5947.html#ixzz0c1t7wJRZ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.