24/04/2009 00:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να σπάσουν τα καρτέλ

Μείωση της τιμής του φρέσκου γάλακτος ΔΕΛΤΑ στο 1€ το λίτρο - ανώτατη προτεινόμενη τιμή με ΦΠΑ στα super markets από 1,35€ σήμερα και 1,20€ σε φούρνους και μικρά καταστήματα από 1,58€ - προχωρά ο όμιλος Vivartia. Παράλληλα, ο όμιλος και η μητρική του εταιρεία, Marfin Investment Group, δεσμεύονται για την παραμονή των κτηνοτροφικών μονάδων της Βορείου Ελλάδος στον παραγωγικό ιστό της εταιρείας.

«Με τις αποφάσεις αυτές αναλαμβάνουν το μερίδιο κοινωνικής ευθύνης που τους αναλογεί προς όφελος των καταναλωτών, της Ελληνικής κτηνοτροφίας αλλά και της Οικονομίας της Πατρίδας μας», επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.

Αυτή την φορά θα πούμε μπράβο στον κ. MIG. Μακάρι να ακολουθήσουν κι άλλοι το παράδειγμα του και να μειώσουν τις τιμές των προϊόντων τους έστω και κατά 10%.

Αν οι τιμές (των βασικών καταναλωτικών προϊόντων) προσαρμοστούν προς τα κάτω, τότε η κρίση θα διαρκέσει λιγότερο και δεν θα είναι τόσο βαριά όσο αναμένεται.

Άλλωστε, όπως γνωρίζουν οι οικονομολόγοι,  οι αγορές δεν μπορούν να προσαρμοστούν αυτομάτως προς τα κάτω (νόμος του Say). Γι αυτό χρειάζεται να σπάσουν τα καρτέλ και οι άλλες στρεβλώσεις που εμποδίζουν την ελληνική οικονομία να προσαρμοστεί προς τα κάτω.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nyfitsa avatar
    nyfitsa 24/04/2009 00:48:38

    …και πάλι ακριβό είναι το γάλα, σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και βασικά με τους μισθούς που παίρνουν. Αυτά τα κόλπα είναι στάχτη στα μάτια μας. Κοροϊδία, δηλαδή.

  2. wert01gf avatar
    wert01gf 24/04/2009 00:54:27

    Το ένα λίτρο γάλα είναι ακριβότερο από ένα λίτρο βενζίνη και εμείς ακόμα μιλάμε για πλαφόν. Έχουν χαθεί οι ισορροπίες. Δεν ξέρεις από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις.

  3. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 01:06:49

    Η ΔΩΔΩΝΗ πουλά το λίτρο 0,97 Ευρώ. Φανταστείτε τι έχει βγάλει μέχρι τώρα η ΔΕΛΤΑ για να μειώνει τόσο πολύ την τιμή, που και με αυτή πάλι κέρδος έχει.

  4. nyfitsa avatar
    nyfitsa 24/04/2009 01:14:15

    Όπως λέει ο Γιάννης Μηλιώκας – Να δεις που κάποτε…….
    http://www.youtube.com/watch?v=JVDmggDj624

  5. kwstas avatar
    kwstas 24/04/2009 01:34:35

    Ναι παιδια σιγα τη πρωτοτυπια και το γαλα Αγνο 95 λεπτα κοστιζει. Τσαμπα μαγκες στη MIG αφου ειναι τοσο μαγκες ας το ειχαν φθηνοτερο απολους δε μπορω να καταλαβω γιατι τοση φασαρια στα ΜΜΕ, μηπως απλα πανε να διαφημισουνε το Βγενόπουλο?

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 01:41:14

    Μη μασάτε από το ψιλό γαζί. Έχετε ακούσει ποτέ καρτέλ να σπάει στ' αλήθεια το καρτέλ; Τραπεζίτες Ενωμένοι.

    Αλήθεια, τι γίνεται με τον Τενέζο;

  7. bruce waine avatar
    bruce waine 24/04/2009 02:32:52

    Η MIG επένδυσε 2 δισ. ευρώ στην Vivartia για να έχει κέρδη μερικών δεκάδων εκατ. ευρώ. Η εταιρεία είναι μεγάλο "μπάζο" από άποψη κερδοφορίας και μαζί με την Attica αποτελούν ίσως τις πιο ακριβοπληρωμένες και ατυχείς εξαγορές της ελληνικής επιχειρηματικής ιστορίας.
    Τώρα, επειδή η ΦΑΓΕ είχε τσακίσει την Vivartia με το γάλα υψηλής παστερίωσης και έχανε συνέχεια μερίδια αγοράς, ο Βγενόπουλος πρώτα έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό της κυβέρνησης (βλ.: αποχώρηση από τη ζώνη γάλακτος Β. Ελλάδας) και μετά διαπραγματεύθηκε τα μέτρα Βλάχου, που ουσιαστικά είναι "φωτογραφικά" υπέρ της Vivartia (αναγραφή προέλευσης γάλακτος, πώληση του φρέσκου γάλακτος χώρια από το υψηλής παστερίωσης).
    Με τη μείωση κατά 25% και τα μέτρα Βλάχου, ο Βγενόπουλος ελπίζει να ξανακερδίσει μερίδιο εις βάρος της ΦΑΓΕ, αλλά ίσως είναι αργά. Ο Έλληνας καταναλωτής έχει ψυλλιαστεί τις μπαρούφες του μάρκετινγκ της ΔΕΛΤΑ (επώνυμο, ελληνικό, φρέσκο γάλα και άλλα παραμύθια) και δεν μασάει. Και με ένα ευρώ, πάλι ακριβό είναι το φρέσκο γάλα της ΔΕΛΤΑ, ενώ δεν πείθει και πολύ ότι είναι ουσιαστικά ανώτερο ποιοτικά από ένα καλό γάλα υψηλής παστερίωσης -εγχώριο ή εισαγωγής. Μ' αυτά τα δεδομένα, ούτε με το κυάλι δεν θα δει η MIG την αύξηση του όγκου πωλήσεων περισσότερο από 25%, ώστε να καλυφθεί η αντίστοιχη μείωση τιμής. Goodnight Mr MIG, τουλάχιστον θα σου μείνουν τα λίγα λεπτά δημοσιότητας του "εθνικού ευεργέτη"...

    Υ.Γ. Η Vivartia έχει τόσο λαμπρό επιχειρηματικό μέλλον, που ήδη οι δύο ιδρυτές της (Δασκαλόπουλος, Θεοδωρόπουλος) την έκαναν με ελαφρά πηδηματάκια και τεράστια "πακέτα" μετρητών στην τσέπη, πουλώντας ό,τι μετοχές είχαν και δεν είχαν. Και άφησαν τον φουκαρά τον Ανδρέα να ταλαιπωρείται με τα γάλατα -τραπεζίτης ήθελε να γίνει ο άνθρωπος!
    Υ.Γ.2: Τα μέτρα υπέρ Vivartia-κατά ΦΑΓΕ θα φέρουν και ενδοκυβερνητικές επιπλοκές. Ας μην ξεχνάμε την "ειδική σχέση" κορυφαίου υπουργού με την οικογένεια Φιλίππου...
    Υ.Γ.3: Δύο φορές έχει "συλληφθεί" για καρτέλ η Vivartia (γάλα, κατεψυγμένα λαχανικά). Με πολλή άνεση εγκατέλειψε στην τύχη τους χιλιάδες κτηνοτρόφους στη Β. Ελλάδα, για τους αφήσει να χύνουν γάλα στους δρόμους ή να το μοιράζουν στους περαστικούς στο Σύνταγμα. Και τώρα τους έπιασε ο πόνος για τους καταναλωτές και τους κτηνοτρόφους. Έχει χιούμορ ο Ανδρέας...

  8. αντικαθεστωτικος avatar
    αντικαθεστωτικος 24/04/2009 02:45:09

    αλλενάκι

    θέλουν να τον φάει το μάυρο σκτάδι....διάφορα μπλογκοΜΜΕ.

    ο διαχειριστές του παρώντος τι θέση πα΄ρνετε γισ τον τενέζο και τι κάνετε για να προωθήσετε τον λόγο του?

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 24/04/2009 07:54:33

    Όταν η τιμή του γάλακτος που μείωσε ο δικηγόρος που με πετροδολλάρια ή γκριζοναυτοδολλάρια αγοράζει την Ελλάδα, ο ίδιος δικηγόρος που ξέπλυνε τον ΟΤΕ για την DT και που πανέξυπνα εκλογικεύει τα σαπάκια πριν τα δώσει σε άλλους ενδιαφερόμενους, ο ίδιος δικηγόρος που από χρόνια προσπαθεί να στριμώξει ό,τι βρει για να γίνει μπιζιναδόρος... και όταν αποτελεί είδηση, και όταν συναντίεται με την υψηλή Κυβέρνηση για αυτό το θέμα και γίνεται αντικείμενο συζήτησης...

    τότε αυτό δείχνει ότι ο ξεπλυντής για λογαριασμό του φαλιρισμένου συστήματος, μοιράζει άρτον και γίνεται και θέαμα.

    Θα σας κάνω πρόβλεψη: H MIG θα αναλάβει και την διάσωση των ασφαλιστικών ταμείων, παράλληλα με την εδραίωση της ιδιωτικής. Το είδατε εδώ, 24 Απριλίου, 7.54 το πρωί.

  10. αλλα_λογια avatar
    αλλα_λογια 24/04/2009 08:47:40

    το μονοπώλιο της μπύρας καλά κρατεί. Τι κάνει η επιτροπή ανταγωνισμού;

  11. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 24/04/2009 09:48:42

    δεν θα με εκπλήξει αν αναλάβουν να εμφιαλώσουν και τον αέρα, μια χάρη μόνο: ΜΗΝ το συσκευάζουν σε περιτύλιγμα εθνοσωτηρίας και εθνο-ευεγερσίας, υπάρχει και η γλώσσα του σώματος και το φωνητικό ηχόχρωμα

    για τη φουκαριάρα την Ελλάδα ρε γαμώτο ...

    (και πούσαι, κανονικά δεν αξίζετε ούτε την τζάμα συμβουλή μέσω διαδικτύου, για να συνεννοούμαστε ... )

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 09:54:49

    Είναι προφανείς οι κινήσεις αυτές. Προετοιμαστείτε το 2015 (το αργότερο, αν δεν γίνουν πρόωρες εκλογές) να χειροκροτήσετε τον πρώτο Έλληνα "καβαλιέρε".

    @11 bruce waine
    Από όσα γράφεις, δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα να αναγράφεται η χώρα προέλευσης του γάλακτος. Δηλαδή, εσένα σου αρέσει να σου σερβίρουν γάλα Βουλγαρίας, Ρουμανίας και ...Ουκρανίας και να νομίζεις ότι πίνεις "φρέσκο ελληνικό", αφού τώρα σου αποκρύπτουν την προέλευσή του;

  13. Albanian avatar
    Albanian 24/04/2009 10:04:47

    Παιδιά μη λέτε κουταμάρες, γνωρίζεται τι σημαίνει υψηλή παστερίωση και τι ασεπτική διαδικασία παραγωγής ?

  14. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 24/04/2009 10:16:25

    Ki εσενα τι σε πειραζει αν θαρθει ο όποιος Μπερλουσκονης φιλε;(Αλα Ελληνικα).
    Αυτοι που εχεις,ή ΘΑ εχεις,ειναι καλυτεροι;
    Απο που κι ως που;
    Η πειρα απο το παρελθον,αυτο σου εδειξε;Οτι αν καποιος το παιζει πολιτικος,ανηκει σε αλλη συνομοταξια σωνει και καλα;
    Και κανεις αλλος δεν μπορει να κανει τη δουλεια;

  15. lypon avatar
    lypon 24/04/2009 10:27:10

    Μερικές στρογγυλές κουβέντες:

    Τα εν Ελλάδι γάλατα είναι εισαγόμενα (από Γαλλία κυρίως, νομίζω) στην συντριπτική τους πλειοψηφία. Οι …Ελληνικές αγελάδες δε φτάνουν ούτε για ζήτω, για τους όγκους του γάλακτος και των γαλακτοκομικών που καταναλώνουμε.

    Τα ίδια γάλατα, λοιπόν, έχουνε στας Ευρώπας από 0,93 ως 0,97 € το λίτρο. Και οι μας εθνικοί ευεργέτες, μεταμφιεσμένοι σε γαλακτοβιομήχανους, μας το πουλάνε, εν τη μεγαλοψυχία τους, μόνο 1 € το λίτρο! Και εμείς, κλασσικοί χάνοι, λέμε και ευχαριστώ από πάνω, που το συγκεκριμένο κωλοδάχτυλο μπαίνει λιγότερο βαθιά…

    Για το καρτέλ του γάλακτος δε θα μιλήσω. Απλά επειδή σιχαίνομαι. Όχι τόσο αυτούς που το κάνανε, αλλά αυτούς που θα έπρεπε να μας προφυλάσσουν από παρόμοιες βρωμιές.

    Ούτε για παραπλανητική διαφήμιση (Ελληνικά γάλατα και πράσινα άλογα) θα μιλήσω. Για τους ίδιους λόγους.

    Ο κ. Βγενόπουλος προαλείφεται για Έλλην Μπερλουσκόνι. Αν νομίζετε ότι επιχειρηματικές κινήσεις τύπου Παναθηναϊκός γίνονται στην τύχη, είσαστε πολύ γελασμένοι. Απλά οι πρώτες (κρυφές) δημοσκοπήσεις για τη δημιουργία νέου κόμματος δώσανε μονοψήφια ποσοστά, και περιμένει να φθαρούν κι άλλο τα παραδοσιακά κόμματα, για να έρθει ως άλλος …Βενιζέλος!

  16. Helmut avatar
    Helmut 24/04/2009 10:39:48

    Μάλλον κάποιοι υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.... Είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι εταιρεία παίρνει αποφάσεις μείωσης των εσόδων της με γνώμονα το "μερίδιο κοινωνικής ευθύνης που της αναλογεί";

    Ο Βγενόπουλος μας πουλάει την πανοπλία του λευκού ιππότη όπου σταθεί και όπου βρεθεί: ΟΤΕ, ΠΑΟ, Ολυμπιακή, και τώρα τα γάλατα... Σιγά μη σκίσει κανένα καλσόν.

    @Αυριανιστής: Επίσης δεν επιτρέπεται να αναγράφεται χώρα προέλευσης όταν αυτή είναι μέλος της ΕΕ (και Βουλγαρία, Ρουμανία = ΕΕ πλέον...). Αυτά για ευνόητους λόγους αποφυγής προστατευτισμού. Μόνη εξαίρεση οι ΠΟΠ. Αλλά φέτα "Ηπείρου" από Ρουμάνικο γάλα σε σκόνη ή γάλα "Όλυμπος" από τα Καρπάθια, no problem!

    ΥΓ: Πολύ σωστά τα λέει ο bruce waine. Ο Δασκαλόπουλος ακόμα γελάει με το πόσο κορόϊδο έπιασε τον Βγενόπουλο.

    ΥΓ2: Μαύρο χιούμορ έχετε ρε παιδιά επιλέγοντας για τίτλο "Να σπάσουν τα καρτέλ" και από κάτω να αναπαράγετε copy/paste Δελτίο Τύπου της Vivartia !

  17. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 11:04:05

    @21 Helmut ΥΓ: Αλήθεια, αυτός ο Δασκαλόπουλος, τι υποδύεται πλέον και μιλά επί παντός επιστητού ως πρόεδρος του ΣΕΒ; Τον έκπτωτο πρώην εργοστασιάρχη που τώρα τρώει τις υπεραξίες από την πώληση;

  18. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ avatar
    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΒΗΜΑ 24/04/2009 11:15:22

    Ο ΒΓΕΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΠΙΖΝΕΣΜΑΝ.
    ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΝΑ ΒΑΠΟΡΙ ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΕ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ. Η ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΕΔΥΜΕΝΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ (ROΕ)ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ 5% ΤΟ 2007 (ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ). ΔΗΛΑΔΗ, ΑΝ ΕΧΩΝΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕ ΤΑ ΟΥΜΠΑΛΑ!
    ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΥ ΝΤΑΛΚΑ (MARFIN POPULAR BANK) ΑΠΟ ΣΥΝΑΛΛΑΣΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΡΟΤΥΠΟ!
    ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΠΛΑΚΑ, ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΜΑΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΩΣ "ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΤΕΡΟ"!
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ!!!

  19. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 11:17:11

    @19 Προβοκάτωρ:
    Ο Βγενόπουλος στρώνει το έδαφος από τώρα, ώστε το 2015 να καταφέρνει αυτό που δεν καταφέρνουν ούτε με το κυάλι τα νεοφιλελεύθερα απολειφάδια της "αγοράς". Δες για παράδειγμα το "χαΐρι" της νεόκοπης "Δράσης" των Μάνου-Κοντογιαννόπουλων και του μεθούα που τους σεγοντάρει. Δεν ξέρω αν το διάβασες, αλλά διέκοψαν κακήν-κακώς την περιοδεία τους ανά την επαρχία, όταν σε κάποια μεγάλη πόλη διαπίστωσαν ότι για να τους ακούσουν είχαν πάει μόνο οι δημοσιογράφοι των τοπικών εφημερίδων και ΚΑΝΕΙΣ από την τοπική "άφθαρτη" επιχειρηματική κοινότητα στην οποία υποτίθεται ότι απευθύνονταν για ενίσχυση (στελεχιακή, όχι οικονομική). Ούτε 0,5% δεν θα πιάσουν στις ευρωεκλογές.

    Αυτά βλέπει λοιπόν ο Βγενόπουλος και ξέρει ότι ακόμα δεν είναι ώριμες στην Ελλάδα οι συνθήκες για κόμμα αυτόκλητων "σωτήρων" από την "αγορά". Ως το 2015 όμως, περιμένει ότι οι συνθήκες θα έχουν αλλάξει, και προς αυτή την κατεύθυνση παίζει και τα επικοινωνιακά του παιχνίδια. Λίγη υπομονή ακόμα και θα δούμε.

  20. Rogue avatar
    Rogue 24/04/2009 11:31:23

    Δηλαδή ξαφνικά κερδίζουν με €1,20 εκεί που πριν υπερκέρδιζαν με €1,58; Και θέλουν και ευχαριστώ;

    Μήπως θα μπορούσε κάποτε στην ταλανισμένη αυτή χώρα να υπάρξει μια σοβαρή οργάνωση καταναλωτών; Με web site και πρόσβαση στα μέσα; Που να μην χρηματοδοτείται από επιχειρήσεις (διαφήμιση) ή από το κράτος, αλλά απ' ευθείας από π.χ. κοινοτικά κονδύλια;

  21. Fandis Bastounis avatar
    Fandis Bastounis 24/04/2009 11:36:35

    Είναι γνωστή η στρατηγική. Ρίχνει την τιμή για να κλείσει τους αντιπάλους. Η ΔΕΛΤΑ κερδίζει λόγω φρέσκου και λόγο τιμής. Σε ένα χρόνο, που θα έχει μπει λουκέτο στους μικρούς ΟΛυμπος, Κρι Κρι ο Βγενόπουλος θα πουλάει στα 2 ευρώ ή όσο θέλει και θα εκβιάζει τους κτηνοτρόφους ως ο μεγάλος αγοραστής. Βασικά θέλει να σπάσει το καρτέλ για να το κρατήσει για πάρτη του.

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/04/2009 11:41:15

    ο Μελισσανιδης ειναι επισης φτηνος !!! ο Τιγρης οχι ο Ιωαννης !!! αν και δεν ξερω .... χαχα

    Αν τα private label εισαγουν το γαλα απο την Βουλγαρια και ειναι στα 0.95ε, τα αγοραζουμε???

    Γνωριζει κανεις τι γινεται, να μας ενημερωσει ??


    ΠΠ

  23. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 24/04/2009 11:48:05

    Αυριανιστή γνωρίζεις περί αλκοολισμού και απεξάρτησης ?

    Εγώ που γνωρίζω από πάααρα πολύ κοντά σου προτείνω να προσέχεις τα λόγια σου.

    Σεβάσου τουλάχιστον τους μη γνωστούς αλκοολικούς

  24. Μάρκος avatar
    Μάρκος 24/04/2009 11:48:26

    Μ' αρέσει που οι διάφοροι "αριστερούληδες" φωνάζετε όταν ακριβαίνουν τα προϊόντα, φωνάζετε κι όταν φτηναίνουν. Φυσικά επειδή όταν φτηναίνουν γίνεται από το "κεφάλαιο", που φταίει για όλα. Είστε πραγματικά απίθανοι, δεν σας πιάνει κανείς πουθενά!Και μάλιστα με επιχειρήματα τύπου "το γάλα που πίνουμε είναι εισαγόμενο γιατί οι αγελάδες στην Ελλάδα δεν φτάνουν" από τη μια, και από την άλλη να λέτε ότι "Στο εξωτερικό είναι πιο φτηνό". Μα αφού το κάνουμε εισαγωγή, είναι δυνατόν να παραμείνει ίδια η τιμή;

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 11:52:50

    @28 gpr:
    Έχεις δίκιο και ανακαλώ τη λέξη, από σεβασμό στους ανώνυμους που ανέφερες (και μόνο). Αλλά, από όλο το σχόλιο, αυτή τη λέξη απομόνωσες; Επί της ουσίας του κάτι;

  26. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 24/04/2009 12:02:40

    Είναι λεπτό το θέμα και με αφορά προσωπικά , γι αυτό φίλε μου...

    κατά τα άλλα πάσο , η παραδοχή του λάθους μιας έκφρασης εν τη ρύμη του λόγου σε τιμά διπλά .

  27. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 12:02:58

    @29 Μάρκος:
    Αν δεν έχεις καταλάβει ότι αυτό που κάνει τώρα ο Βγενόπουλος είναι κάτι σαν την παραβολή του Χότζα με το βάλε-βγάλε τα ζώα από το σπίτι, σηκώνω τα χέρια ψηλά...

  28. ataktos avatar
    ataktos 24/04/2009 12:06:22

    Με την παραπάνω ενέργεια αποδεικνύουν ότι τόσον καιρό μας πουλούσαν σκ…. και όχι γάλα ποιότητας που διαφήμιζαν ,

  29. Vass avatar
    Vass 24/04/2009 12:46:38

    Έχει ενδιαφέρον σε μια παρτίδα με σημαδεμένη τράπουλα να μιλάμε για "κοινωνική ευθύνη" κι άλλες παρόμοιες πίπες.
    Δεν ξέρω αν φαντάζεται ο Βγενό το επίτευγμα της Tesco που κατέβασε τις τιμές και τελικά κατάφερε να αυξήσει την κερδοφορία της ή τελικά μας πουλά φούμαρα για να αναλάβει κι άλλα μαγαζιά όπως ΟΣΕ δείχνοντας πάντα την ίδια κοινωνική ευαισθησία.
    Στο γάλα πάντως οι καταναλωτές που εμπιστεύονται μικρές και τοπικές εταιρείες όπως Κρι Κρι, Γεωργική Σχολή κα. δεν το κάνουν λόγω τιμής αλλά κυρίως λόγω εμπιστοσύνης ή ελπίδας ότι με αυτό τον τρόπο στηρίζουν την ελληνική παραγωγή και οικονομία.

  30. Rogue avatar
    Rogue 24/04/2009 12:58:47

    Τελικά θα ψωνίζω μόνο από αμιγώς Ελληνικής ιδιοκτησίας εταιρίες που έχουν βγει πράσινες από την Greenpeace (π.χ. Όλυμπος). Είτε ρίξουν την τιμή, είτε όχι. Και αυτό γιατί, αφού η Vivartia τους κλείσει με πόλεμο τιμών, μετά θα πάει το γάλα στο €1,80.

    Ομοίως, η μόνη μεγάλη σοκολατοποιία που είναι Ελληνική είναι η ΙΟΝ (που είναι και η καλύτερη). Η Lacta είναι KRAFT, η Παυλίδης είναι JACOBS Suschard κλπ.

  31. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 13:23:06

    @36 Vass:
    Ωστόσο, αυτή την εμπιστοσύνη την καταχρώνται άγρια πολλές "μικρές τοπικές εταιρείες", κρατώντας τις τιμές ψηλά ακόμα και όταν η γεωγραφική περιοχή είναι περιορισμένη. Έχω ακούσει για περίπτωση τοπικής εταιρείας στην Πάτρα, η οποία πουλά μόνο στο νομό Αχαΐας (και δεν ξέρω καν αν πουλά σε όλο το νομό ή σε μέρος του), αλλά οι τιμές, τιμές! Ούτε σέντσι διαφορά από τους "μεγάλους", που υποτίθεται ότι έχουν και πιο αυξημένο κόστοςς μεταφοράς/διανομής. Μη νομίζεις λοιπόν ότι οι τοπικές εταιρείες είναι πανάκεια.

  32. lypon avatar
    lypon 24/04/2009 13:28:07

    Βρε Μαρκο (29), πολύ επιλεκτική αντίληψη έχεις.΄

    Άσε που αγνοείς τα προφανή, όπως το ότι πανευρωπαϊκά η τιμή του γάλακτος είναι κάτω από 1 €, είτε εισαγόμενο είτε όχι...

  33. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 13:29:14

    @37 Rogue:
    Δεν είπε κανείς να ψωνίζεις "Δέλτα", τουναντίον. Αλλά υπάρχουν και άλλα γάλατα με χαμηλή τιμή, και εγώ αυτά ψωνίζω τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Εσύ, γιατί θα επιμείνεις να ενισχύεις εκείνους που την κρατάνε ψηλά;

  34. Vass avatar
    Vass 24/04/2009 13:29:59

    @Αυριανιστή
    Προφανώς και δεν είναι πανάκεια. Όμως σε μια μικρή κοινωνία το κράξιμο πχ από τα τοπικά ΜΜΕ θα το ακούσουν για τα καλά και θα το δουν κι άμεσα στις πωλήσεις τους. Θυμάμαι παλιά υπήρχε μια τοπική εταιρεία εμφυάλωσης στον Γαλατά κάποιου Μπέρδου. Σε όλη την Τροιζηνία οι πορτοκαλάδες του κόστιζαν τη μισή τιμή από αυτή που είχαν της 3Ε. Παρόμοια παραδείγματα νομίζω θα υπάρχουν σε πολλές περιοχές.

  35. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 24/04/2009 13:42:14

    @41 Vass:
    Μπα σε καλό σου, με έκανες και γέλασα! Ποιο "κράξιμο από τα τοπικά ΜΜΕ"; Αστεία λες; Ποιο ΜΜΕ θα χάσει τις διαφημίσεις των τοπικών επιχειρήσεων προκειμένου να υπηρετήσει την αλήθεια; (Ναι, υπάρχουν και τέτοιες διαφημίσεις, για όσους δεν γνωρίζουν.) Έχεις ιδέα με τι σαβούρα γεμίζουν το χρόνο τους τα "δελτία ειδήσεων" των επαρχιακών σταθμών και οι επαρχιακές εφημερίδες; Ξέρεις πόσες "αγιογραφίες" γίνονται και πόσα δελτία τύπου τοπικών εταιρειών αναπαράγονται, υπό μορφή "είδησης";

    Άσε που, ειδικά στις μικρές κοινωνίες, το να τα βάλεις -έστω και δίκαια- με τοπική επιχείρηση σε καθιστά κάτι σαν μίασμα, σου κολλά τη ρετσινιά του "υπονομευτή της τοπικής ανάπτυξης". Και επειδή τό 'να χέρι νίβει τ' άλλο, κάνουν όλοι τουμπεκί. Ακόμα και οι ίδιοι οι καταναλωτές προτιμούν να πληρώνουν ακριβότερο το "τοπικό γάλα" (όπου "γάλα" βάλε όποιο προϊόν θέλεις) για να βαυκαλίζονται ότι στην πραγματικότητα ενισχύουν την τοπική οικονομία, παραβλέποντας ότι ταυτόχρονα ενισχύουν την τοπική ...ληστεία σε βάρος του πορτοφολιού τους. Είναι τυχαίο ότι σε πολλές πόλεις της επαρχίας οι μεγάλες αλυσίδες δε φτούρησαν και έκλεισαν η μία μετά την άλλη;

  36. nyfitsa avatar
    nyfitsa 24/04/2009 13:47:05

    @29
    Βρε Μαρκο,
    ….και τα τυριά εισαγόμενα είναι φθηνότερα από τα ελληνικά. ΓΙΑΤΙ????

  37. nyfitsa avatar
    nyfitsa 24/04/2009 13:52:16

    @42

    Πολύ σωστά, στην Κοζάνη παράδειγμα δεν μπορεί να ανοίξει μαγαζί ένας μη-Κοζανήτης. Θα τον «κλείσουν» πολύ γρήγορα. Ούτε Εβραίοι δεν άντεξαν εκεί.

  38. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 24/04/2009 14:41:06

    Τοπικά προϊόντα βρίσκεις και φθηνότερα και ακριβότερα:

    1)Εγώ όπου μπορώ φροντίζω να παίρνω βιολογικά όπου υπάρχουν και
    2)Τοπικά προϊόντα αποφεύγοντας τις μεγάλες εταιρίες

    Τα παραπάνω εφόσον οι τιμές κινούνται σε λογικά πλαίσια αλλά αντί στα μπουζούκια και καφέδες προτιμώ να βγαίνω λιγότερο και να αγοράζω ποιοτικά βιολογικά προϊόντα έτσι κατά βάση στηρίζω και τον Έλληνα παραγωγό και το περιβάλλον.

    Καταλαβαίνω όμως ότι για ένα οικογενειάρχη είναι δύσκολο λόγω τιμών, αλλά προτιμώ να κόψω από αλλού.

  39. πιπης avatar
    πιπης 24/04/2009 14:59:11

    Από το http://greece-salonika.blogspot.com/2009/04/blog-post_5718.html




    Για τη μείωση των τιμών γάλακτος.
    Προσοχή στη μπανανόφλουδα...

    Όλοι αυτοί που πανηγυρίζουν και διαφημίζουν τη -καλοδεχούμενη φυσικά- μείωση των τιμών γάλακτος απ΄την εταιρεία Vivartia καλό θα ήταν να γνωρίσουν και μερικά στοιχεία για το παρασκήνιο της υπόθεσης.
    Πριν δύο εβδομάδες η ίδια εταιρεία με μία ψυχρή λακωνική επιστολή ανακοίνωνε αναπάντεχα στους εκατοντάδες κτηνοτρόφους Μακεδονίας και της Θράκης, με τους οποίους συνεργαζόταν ως τώρα, ότι το γάλα που παρήγαγαν για λογαριασμό της εταιρείας (σε μια μορφή «στρατηγικής σχέσης») δεν της είναι απαραίτητο πια (!), λόγω του ότι πλεονάζει. Η διακοπή λοιπόν αυτή, κατά την επιστολή, βασίζεται σε «οικονομοτεχνικά κριτήρια».
    Χθες η Vivartia ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει και πάλι τη συνεργασία με τους κτηνοτρόφους της Β.Ελλάδος και πως «δεσμεύονται για την παραμονή των κτηνοτροφικών μονάδων της Βορείου Ελλάδος στον παραγωγικό ιστό της Vivartia».
    Προσέξτε τη λεπτομέρεια..Η δέσμευση δεν αφορά την τιμή αγοράς του γάλακτος από τους κτηνοτρόφους!
    Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε σε ποιές τιμές θα ξαναγοράσει το γάλα των κτηνοτρόφων της Β.Ελλάδας η Vivartia.
    Αν η... διαφορά της τιμής μετακυληστεί -όπως φοβούνται οι κτηνοτρόφοι- στις ήδη συμπιεσμένες τιμές παραγωγού τότε θα μιλάμε για έναν καθαρό εμπαιγμό των καταναλωτών καθώς η Vivartia απλώς θα αγοράζει φθηνότερα χωρίς στην ουσία να χάνει τίποτα αλλά αντιθέτως να επωφελείται απ' την διαφήμιση έμμεση και άμεση που απολαμβάνει μέσω της μείωσης των τιμών καταναλωτή..
    Και μη ξεχνάμε ακόμη ένα παράγοντα που έσπρωξε τη Vivartia προς την κίνηση αυτή.
    Η Αγνό που ανήκει στην εταιρεία ΚΟΛΙΟΣ έφτασε περίπου στο 14% της αγοράς του παστεριωμένου γάλακτος όταν πριν από λίγους μήνες ήταν στο 8% , όταν έκανε συμφωνία με τους αρτοποιούς πουλώντας στους φούρνους το γάλα της προς 98 λεπτά, μια τιμή ασυναγώνιστη σε σχέση με τα 1,30 και 1,40 του καρτέλ. Αντιθέτως, με βάση τις ίδιες μετρήσεις το μερίδιο της Vivartia ΑΕ (γάλα Δέλτα) έπεσε στο 30% από 35% που ήταν και της ΜΕΒΓΑΛ βρίσκεται περίπου στο 9% από 11%. Ο Ολυμπος παραμένει σταθερός στο 16%.Όταν μια εταιρεία ανεβάζει τα ποσοστά μέσω της μείωσης των τιμών καταναλωτή φυσικό είναι και οι ανταγωνιστές να ακολουθήσουν.
    Η ουσιώδης λεπτομέρεια είναι ότι η ΑΓΝΟ -και όποια άλλη μικρή εταιρεία γάλακτος- δεν διαθέτει τα διαφημιστικά πακέτα που διαθέτει η MIG προς τα ΜΜΕ.Και σε δύσκολους για τη διαφήμιση καιρούς μη περιμένετε να ακούσετε περισσότερα για το θέμα αυτό απ΄τα εξαρτημένα παραδοσιακά ΜΜΕ..
    Κ.Τ. για το Greece Salonika

  40. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 15:38:25

    Προσωπικά, θεωρώ το γάλα της ΔΕΛΤΑ νεροζούμι. Καμία σχέση δεν έχει με γάλα αυτό το προϊόν.

  41. Tasos avatar
    Tasos 24/04/2009 15:46:44

    Πάντως πριν από 1 ώρα στο Carefour-Μακεδονία (Πυλαία Θεσ/νίκης) είχαν κανονικά 1,30

  42. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 24/04/2009 15:56:52

    Δεν εχεις παρα να παρεις ενα μπωμομετρο και να το μετρησεις.
    Αν ηταν ομως σκαρτο,να εισαι βεβαιος,οτι οι ανταγωνιστες,θα τον ειχαν "δωσει" στεγνα.

  43. Orestios avatar
    Orestios 24/04/2009 16:07:37

    @ 49
    Δεν χρειάζονται τεχνικά όργανα για να διαμορφώσεις άποψη για ένα προϊόν. Ο αργανισμός μας διαθέτει δικά του, που τα ονομάζουν αισθητήρια, και είναι τα καλύτερα για να έχει ο καθένας την προσωπική άποψη. Έχοντας δοκιμάσει αυθεντικό γάλα, μπορώ να πω πως το συγκεκριμένο προϊόν θα έπρεπε να ονομάζετε απομίμηση γάλακτος και αυτό είναι πάντα προσωπική άποψη

  44. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 24/04/2009 16:56:45

    Συμφωνώ σε σχέση με το Όλυμπος που είναι πολύ καλύτερο δυστυχώς εδώ που βρίσκομαι Αγνό δεν έρχεται όπως και βιολογικό γάλα απο έλληνες παραγωγούς.

  45. Vassilis Perantzakis avatar
    Vassilis Perantzakis 24/04/2009 20:05:24

    Κάποιοι δεν είναι ευχαριστημένοι ποτέ και με τίποτα. Εντάξει τώρα... δεν θα καθίσουμε να ασχοληθούμε και με ανόητους...

    1 Ευρώ πότε είχε τελευταία φορά το φρέσκο γάλα της Vivartia/Δέλτα;

    Το ότι κάποιοι αριστερίζοντες προοδευτικούληδες δεν συμπαθούν τον Βγενόπουλο ή τον κάθε επιχειρηματία με αφήνει παγερά αδιάφορο. Δική τους ανοησία...

  46. orab avatar
    orab 24/04/2009 22:24:01

    Tora kai enamisi hrono apo tote pou to efere o Veropoulos pairno gia ta pitsirikia mou to Schardinger (plires ehei kai 1,5%).

    Einai Viologiko, kanei 1 evro kai einai eisagetai apo Afstria, Eho perissoteri empistosini stous Afstriakous kai Germanous.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.