#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/10/2011 09:32
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να πως κάνει ακόμα προσλήψεις το ΠΑΣΟΚ

[caption id="attachment_126789" align="alignnone" width="600" caption="antistachef.wordpress.com"][/caption]

Που πήγαν τα λεφτά και οι θυσίες του ελληνικού λαού τόσο καιρό; Που χάνονται τόσα δισ. από αιματηρές περικοπές και γιατί ενώ μειώνονται οι μισθοί και οι συντάξεις και απολύεται τόσος κόσμος, οι δημόσιες δαπάνες αυξήθηκαν 8%;

Όταν κατηγορούμε την κυβέρνηση ότι διορίζει κόσμο, συστήνει επιτροπές και παραεπιτροπές με έμμισθους υπαλλήλους, αυτή απαντά ότι δεν είναι αλήθεια κι ότι κάνει εξοικονόμηση από το κράτος.

Ήλθε λοιπόν στη Βουλή η κ. Βάσω Παπανδρέου- δυόμισι μήνες μετά τις σχετικές αποκαλύψεις της ΝΔ -να δηλώσει κι αυτή ότι έχουν ιδρυθεί δεκάδες εταιρείες επί ΠΑΣΟΚ και να ζητά την κατάργησή τους. Ο κ. Βενιζέλος, πόσους μήνες θα χρειαστεί για να απαντήσει έμπρακτα;.

Οι 41 Γενικές και Ειδικές Γραμματείες, τα Νομικά Πρόσωπα και οι Αυτοτελείς Υπηρεσίες, που δημιουργήθηκαν από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι το Μάιο του 2011 είναι:

1. Γενική Γραμματεία Μεταναστευτικής Πολιτικής στο Υπουργείο Εσωτερικών
Π.Δ. 11 (ΦΕΚ Α’ 15, 16.02.2010)  2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 3 θέσεις Διοικητικών, 215.000 ευρώ/έτος.

2. Ειδική Γραμματεία Επιθεώρησης Περιβάλλοντος & Ενέργειας στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
Ν. 3818 (ΦΕΚ Α’ 17, 16.02.2010)  2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 200.000 ευρώ/έτος + 160.000 ευρώ εφάπαξ.

3. Γενική Γραμματεία Τουρισμού στο Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού
Π.Δ. 15 (ΦΕΚ Α’ 35, 01.03.2010)  2 θέσεις Ειδικών Συμβούλων, 3 θέσεις Διοικητικών, 232.000 ευρώ/έτος.

4. Νέα Αυτοτελής Υπηρεσία
Ν. 3832 (ΦΕΚ Α’ 38, 09.03.2010)  10 θέσεις Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού και 1 θέση Νομικού Συμβούλου, 487.000 ευρώ/έτος.

5. Νέα Ειδική Υπηρεσία με τίτλο «Επιχειρησιακή Μονάδα Ανάπτυξης» στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
Π.Δ. 28 (ΦΕΚ Α’ 64, 06.05.2010)

6. Ερευνητικό Ινστιτούτο Νησιωτικής Πολιτικής (ΝΠΙΔ)
Ν. 3852 (ΦΕΚ Α’ 87, 07.06.2010)

7. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Αττικής

8. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας

9. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Ηπείρου & Δυτικής Μακεδονίας

10. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων

11. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Αιγαίου

12. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Κρήτης

13. Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας ΟΤΑ Μακεδονίας – Θράκης
Ν. 3852 (ΦΕΚ Α’ 87, 07.06.2010)  251.640 ευρώ/έτος (7-13)
Π.Δ. 134 (ΦΕΚ Α’ 227, 27.12.2010)  το κόστος αντί 251.760 ευρώ που έλεγε ο «Καλλικράτης» υπολογίζεται σε 12.940.600 ευρώ, σύσταση 680 θέσεων (7-13).

14. Νέα Ειδική Υπηρεσία που υποστηρίζει διοικητικά το ΚΕΣΑΘΕΑ (Κεντρικό Επιστημονικό Συμβούλιο για την πρόληψη και αντιμετώπιση της θυματοποίησης και της εγκληματικότητας ανηλίκων)
Ν. 3860 (ΦΕΚ Α’ 111, 12.07.2010)  στελεχώνεται με αποσπασμένους, λειτουργικού κόστους 10.000 ευρώ/έτος + 23.000 ευρώ εφάπαξ.

15. Ειδική Υπηρεσία Επιθεωρητών Ενέργειας
Π.Δ. 72 (ΦΕΚ Α’ 132, 05.08.2010)  Το κόστος λειτουργίας της Υπηρεσίας από 2.100.000 ευρώ που είχε προβλεφθεί με το Ν. 3818 (ΦΕΚ 17 Α΄) τελικά διαμορφώνεται σε 2.540.000 ευρώ/έτος.

16. Σύσταση νέας θέσης Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. στο Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού
Ν. 3878 (ΦΕΚ Α’ 161, 20.09.2010)  2 Ειδικοί Σύμβουλοι και 1 νέα θέση Ειδικού Συμβούλου για τον Πρόεδρο του ΕΟΤ, 176.000 ευρώ/έτος.

17. Σύσταση Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης στο Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων
Ν. 3879 (ΦΕΚ Α’ 163, 21.09.2010)  65 οργανικές θέσεις και 10 θέσεις ειδικού επιστημονικού προσωπικού που μπορούν να καλυφθούν και από προσωπικό του καταργούμενου Ο.Ε.Ε.Κ., 1.300.000 ευρώ/έτος που αντισταθμίζεται εν μέρει από την κατάργηση του Ο.Ε.Ε.Κ.

18. Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων (ΝΠΙΔ)
Ν. 3879 (ΦΕΚ Α’ 163, 21.09.2010)  9μελές Δ.Σ., Πρόεδρος, Γενικός Διευθυντής, 75 θέσεις τακτικού προσωπικού και 5 θέσεις μετακλητών. Θέσεις καλύπτονται και από τον καταργούμενο Ο.Ε.Ε.Κ., 1.600.000 ευρώ/έτος μόνο για το προσωπικό που αντισταθμίζεται εν μέρει από την κατάργηση του Ο.Ε.Ε.Κ.

19. Εθνικό Κέντρο Προειδοποίησης για Τσουνάμι (ΝΠΙΔ) στο Γεωδυναμικό Ινστιτούτο
Ν. 3879 (ΦΕΚ Α’ 163, 21.09.2010)

20. Γενική Γραμματεία Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων
Π.Δ. 94 (ΦΕΚ Α’ 169, 27.09.2010)  250.000 ευρώ/έτος.

21. Σύσταση του «Πράσινου Ταμείου» (με μετονομασία του Ειδικού Ταμείου Εφαρμογής Ρυθμιστικών Και Πολεοδομικών Σχεδίων)
Ν. 3889 (ΦΕΚ Α’ 182, 14.10.2010)  δημιουργία θέσης Διευθυντή, 3 θέσεων δικηγόρων με έμμισθη εντολή (77.000 ευρώ/έτος) και έκδοση ΚΥΑ για σύσταση Οργανικών Θέσεων και θέσεων Ειδικού Επιστημονικού Προσωπικού (250.000 ευρώ/έτος για λειτουργικές δαπάνες και 60.000 ευρώ εφάπαξ).

22. Σύσταση Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Επενδυτών για Α.Π.Ε. στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
Ν. 3889 (ΦΕΚ Α’ 182, 14.10.2010)  έκδοση Π.Δ. για τη στελέχωσή της.

23. Γενική Γραμματεία Στρατηγικών Επενδύσεων στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας
Π.Δ. 108 (ΦΕΚ Α’ 190, 05.11.2010)  225.000 ευρώ/έτος.

24. Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου (ΝΠΙΔ) με κατάργηση της ομώνυμης Α.Ε.
Ν. 3905 (ΦΕΚ Α’ 219, 23.12.2010)  δημιουργείται θέση Γενικού Διευθυντή, 1 επιπλέον Διεύθυνση από την παλαιά Α.Ε. και αυτοτελές γραφείο Νομικής Υπηρεσίας.

25. Υπηρεσία Ασύλου
Ν. 3907 (ΦΕΚ Α’ 7, 26.01.2011)  Κεντρική Υπηρεσία με Διευθυντή και 52 νέες θέσεις εκ των οποίων 10 ειδικού επιστημονικού προσωπικού και 13 Περιφερειακά Γραφεία με 180 νέες θέσεις εκ των οποίων 90 ειδικού επιστημονικού προσωπικού

26. Αρχή Προσφυγών
Ν. 3907 (ΦΕΚ Α’ 7, 26.01.2011)  θέση Διευθυντή και 13 οργανικές θέσεις εκ των οποίων 8 ειδικού επιστημονικού προσωπικού (Συνολικά: 4.673.990 ευρώ ετησίως)

27. Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής
Ν. 3907 (ΦΕΚ Α’ 7, 26.01.2011)  Διευθυντής και Γραμματεία (Κεντρική Υπηρεσία, Κέντρα και Μονάδες Πρώτης Υποδοχής), 6.585.000 ευρώ.

28. Εποπτική Αρχή Τελών Αερολιμένων
Ν. 3913 (ΦΕΚ Α’ 18, 17.02.2011).

29. Γενική Γραμματεία Πρωθυπουργού
Π.Δ. 2 (ΦΕΚ Α΄ 5, ---)  κόστος 70.272,96 ευρώ ετησίως.

30. Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας στο Υπουργείο Υγείας & Κοινωνικής Αλληλεγγύης
Ν. 3918 (ΦΕΚ Α΄31, 02.03.2011)  με πρόεδρο, αντιπρόεδρο και Δ.Σ. και υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές.

31. Επιτροπή Προδιαγραφών ως αυτοτελής δημόσια υπηρεσία
Ν. 3918 (ΦΕΚ Α΄31, 02.03.2011)

32. Ειδική Γραμματεία του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας με έδρα τη Θεσσαλονίκη
Π.Δ. 8 (ΦΕΚ Α’ 16, 16.2.2011)  επικεφαλής Ειδικός Γραμματέας, 1 ειδικός σύμβουλος και 1 ειδικός συνεργάτης, 120.000 ευρώ εφάπαξ + 150.000 ευρώ ετησίως, 75 οργανικές θέσεις μόνιμου προσωπικού που για την πρώτη εφαρμογή πληρώνονται με μετάταξη και απόσπαση.

33. Εθνικό Ταμείο Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης στη θέση του ΤΕΜΠΜΕ Α.Ε. (ισοσταθμίζονται οι δαπάνες από την κατάργηση του ΤΕΜΠΜΕ)
Ν. 3912 (ΦΕΚ Α’ 17, 17.02.2011)  Δυνατότητα σύστασης 40 οργανικών θέσεων ορισμένου ή αορίστου χρόνου, εκτιμώμενο κόστος κατά ΓΛΚ 968.845 ευρώ μαζί με τα λειτουργικά έξοδα.

34. Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Π.Δ. 9 (ΦΕΚ Α’ 24, 21.02.2011)  με επιτελείο και 2 Υποδιευθύνσεις, καθεμία από τις οποίες έχει 4 Τμήματα, 212.000 ευρώ ετησίως.

35. Αρχή καταπολέμησης της Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες και της Χρηματοδότησης της Τρομοκρατίας και Ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης
Ν. 3932 (ΦΕΚ Α’ 49, 10.03.2011)  3 αυτοτελείς μονάδες, 70 θέσεις από τις οποίες 34 ειδικό επιστημονικό προσωπικό, όλες εκτός από 2 με απόσπαση.

36. Υπηρεσία Διαχείρισης Ευρωπαϊκών και Αναπτυξιακών Προγραμμάτων (καταργείται αντίστοιχη στο Υπουργείο Εσωτερικών)
Ν. 3938 (ΦΕΚ Α’ 61, 31.03.2011)
37. Σύσταση Γραφείου Αντιμετώπισης Περιστατικών Αυθαιρεσίας
Ν. 3938 (ΦΕΚ Α’ 61, 31.03.2011)  51.000 ευρώ

38. Αυτοτελής Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων σε επίπεδο Διεύθυνσης με παράρτημα στη Θεσσαλονίκη
Ν. 3943 (ΦΕΚ Α’ 66, 31.03.2011)

39. Σύσταση ανώνυμης εταιρείας ΕΛΛΗΝΙΚΟ Α.Ε.
Ν. 3943 (ΦΕΚ Α’ 66, 31.03.2011)  5μελές Δ.Σ.

40. Αυτοτελής Υπηρεσιακή Μονάδα Εσωτερικού Ελέγχου σε επίπεδο αυτοτελούς γραφείου
Ν. 3966 (ΦΕΚ Α’ 118, 24.05.2011).

41. Γενική Γραμματεία Δημόσιας Περιουσίας
Ν. 3965 (ΦΕΚ Α’ 113, 18.05.2011)  Γενικός Γραμματέας, 1 ειδικός συνεργάτης, 1 ειδικός σύμβουλος και 3 θέσεις διοικητικού προσωπικού, 166.600 ευρώ ετησίως.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 12/10/2011 09:41:49

    Υπηρεσία Πρώτης Υποδοχής

    Και μαμώ την παραγωγικότητα

  2. Χαλκιδέος avatar
    Χαλκιδέος 12/10/2011 09:45:37

    Όντως... λεφτά υπάρχουν!

  3. ΖΩΗ avatar
    ΖΩΗ 12/10/2011 09:57:22

    ΚΑΤΑ Τ'ΑΛΛΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΜΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ (ΑΠΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ).
    Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.

  4. δάσκαλος avatar
    δάσκαλος 12/10/2011 10:29:26

    Δείτε και αυτήν την έκθεση του ΟΟΣΑ

    http://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=8929

    • AUD avatar
      AUD @ δάσκαλος 12/10/2011 12:08:49

      απορία μου προκαλούν τα γραφήματα!! σχετίζονται τα νούμερα με τα greek statistics? (δεν ξέρω... και ρωτάω)

      • δάσκαλος avatar
        δάσκαλος @ AUD 12/10/2011 12:50:18

        Η πηγή είναι ο ΟΟΣΑ, η οποία μπορεί να θεωρηθεί αξιόπιστη. Από έρευνα που έχω κάνει προσωπικά, είχαμε την ίδια αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών με τη Φινλανδία προ μνημονίου. Τώρα έχει σίγουρα πέσει παρακάτω λόγω των περιορισμένων διορισμών. Φούμαρα Μάνου και Δράσης περί 4πλάσιων εκπαιδευτικών είναι αυτονόητο ότι στοχεύουν στην ιδιωτικοποίηση της παιδείας με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μέση οικογένεια. Καιρός λοιπόν να κόψουν τις βλακείες και να προχωρήσουν στον εξορθολογισμό του Δημοσίου και την αντικειμενική αξιολόγηση αντί νβα διακινούν ψεύδη.

  5. ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΛΑΜΗΣ 12/10/2011 10:38:59

    Το θέμα όμως είναι πως οι βολευτές του ΠΑΣΟΚ μόνο τα λένε και όταν πάνε σε ψηφοφορίες λένε ναι σε όλα. Ρε Βάσω ποιος ενέκρινε με την ψήφο του αυτούς τους οργανισμούς; Τόσο καιρό δεν το ξέρατε; Γιατί τώρα αντιδράτε; Νομίζετε πως με τέτοια κόλπα θα ξεγελάσετε τον λαό; Είστε όλοι συνυπεύθυνοι

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 12/10/2011 10:51:41

    Αυτή που (πολύ σωστά) έγραψε με τονισμένα γράμματα ο Φάκτορας, είναι και η μόνη που όχι μόνο δεν πρέπει να καταργηθεί, αλλά πρέπει και να στελεχωθεί με περισσότερο προσωπικό γιατί μέχρι τώρα δεν ανταποκρίνεται επαρκώς στα καθήκοντά της. Τόσα τσουνάμι μέτρων, χαρατσιών, απολύσεων, εξαθλίωσης, κι ούτε μία προειδοποίηση δεν έχει δημοσιεύσει!

  7. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 12/10/2011 10:52:16

    Χαχαχαχαχαχα! Φοβερό. Ποτέ δεν θα το περίμενα από την κυβέρνηση του "αξιό#@$#@στου". Να λοιπόν που λεφτά υπήρχαν.

  8. Νικ avatar
    Νικ 12/10/2011 11:22:34

    "5. Νέα Ειδική Υπηρεσία με τίτλο «Επιχειρησιακή Μονάδα Ανάπτυξης» στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας
    Π.Δ. 28 (ΦΕΚ Α’ 64, 06.05.2010)
    22. Σύσταση Υπηρεσίας Εξυπηρέτησης Επενδυτών για Α.Π.Ε. στο Υπουργείο Περιβάλλοντος, ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής
    Ν. 3889 (ΦΕΚ Α’ 182, 14.10.2010) έκδοση Π.Δ. για τη στελέχωσή της.

    23. Γενική Γραμματεία Στρατηγικών Επενδύσεων στο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας
    Π.Δ. 108 (ΦΕΚ Α’ 190, 05.11.2010)  225.000 ευρώ/έτος."

    Επικάλυψη; Δεν είδε κανείς ότι ΌΛΑ τα παραπάνω κάνουν το ίδιο πράγμα;

    Fast Track το λένε αυτό; Η το κακό συναπάντημα!

    Νικ

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Νικ 12/10/2011 11:34:13

      Νίκο, όταν ερμηνεύουν τις λέξεις κατά το δοκούν οι λέξεις χάνουν το νόημά τους και ούτε που το αντιλαμβάνονται ότι λένε το ίδιο πράγμα, αφού το νόημά τους έχει χαθεί. Που να βρεις άκρη μ' αυτούς. Πιστεύουν τα ψέμματά τους στο τέλος.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νικ 12/10/2011 11:56:39

      Αμάν κι εσύ, ανικανοποίητε! Εδώ κατάργησαν ολόκληρο "Σταθμό Ελέγχου Κάπρων", και ασχολείσαι με την ίδρυση τριών επικαλυπτόμενων νέων φορέων;

  9. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 12/10/2011 11:25:14

    Καλα ειναι απιστευτοι εταιρια προειδοποιησεων για τσουναμι!!!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα,τα λεφτα μας ρε απατεεεεεεες

  10. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 12/10/2011 11:34:48

    Στον καιάδα όλοι οι της Κυβέρνησης !!!! Εδώ και τώρα.

  11. AUD avatar
    AUD 12/10/2011 12:01:45

    να μας κοινοποιήσουν τους τίτλους και αντικείμενο του κάθε απασχολούμενου και μισθό. Ώρες ημερήσιας απασχόλησης (timesheet)... Είναι βασικά και απλά πράγματα...

    opengov δεν μας ελεγες MR PrimeMinister??? αλλά και για να βοηθήσω,

    απο το ΓΛΚ (Γεν. Λογ του Κράτους) με το σύστημα SAP που έχετε βάλει, αυτά βγαίνουν στο Πιτς Φιτίλι...

    ΠΕΡΙΜΈΝΩ!!!!!!!!!!!!

    • AUD avatar
      AUD @ AUD 12/10/2011 12:04:05

      επίσης... τις μισθολογικές καταστάσεις η και προσλήψεις στου Μαξίμου, τις έχει δει κανείς???????????????????

  12. μαρικα avatar
    μαρικα 12/10/2011 12:40:51

    Να φυγουν ,να παν` αλλου

  13. kwstas avatar
    kwstas 12/10/2011 16:15:57

    Το οριζόντιο κούρεμα κατά 15% μισθών δημοσίου και συντάξεων (δηλ. του 75% των δημόσιων εξόδων όπως ισχυρ'ιζονται), θα έπρεπε να οδηγήσει σε αντίστοιχη μείωση περίπου 11,5% των δημοσίων δαπανών. Άντε το 0.5% να αντιστοιχεί στον αυξημένο αριθμό επιδομάτων ανεργίας. Αθροίζοντας το 8% της αύξησης στο 11% της υπολογιζόμενης μείωσης, καταλήγουμε στο ποσοστό που μας κοστίζει το "άδηλο κράτος" του ΠΑΣΟΚ. Με λίγα λόγια, σχεδόν 1 στα 5 ευρώ μας καταλήγει να ταϊζει αυτό το εξαμβλωματικό παρακράτος των συμβούλων, παρακεντέδων, μετακλητών, αρίστων και λοιπών λακέδων της σοσιαλιστρικής εξουσίας.

  14. nikos avatar
    nikos 12/10/2011 17:56:52

    βάλτε και το μαγαζάκι που έστησε η Διαμαντοπούλου το ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και παίρνει με απευθείας ανάθεση και επιχορήγηση όλα τα έργα του υπουργείου Παιδείας! Το ΙΤΥΕ (εταιρεία καθηγητάδων της Πάτρας) πήρε όλη την περιουσία του ΟΕΔΒ (να και το μπάχαλο με τα βιβλία) και την παραγωγή των cds για τα σχολεία με 250.000 ευρώ!!