08/12/2008 16:02
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να περιφρουρηθούν οι κινητοποιήσεις των μαθητών

Η ιστορία έχει αποδείξει άπειρες φορές ότι εκεί που οι εκάστοτε κυβερνώντες νόμιζαν ότι ελέγχουν και χειραγωγούν την κατάσταση αρκούσε μια σπίθα για να ανατρέψει τα πάντα και να οδηγήσει σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις. Όσοι έζησαν τα γεγονότα από κοντά θα διαπίστωσαν ότι οι αγανακτισμένοι πολίτες που διαδήλωναν δεν ήταν μόνο «αναρχικοί» και «εξτρεμιστές». Ήταν νέοι άνθρωποι στην τεράστια πλειοψηφία τους, που τους προγκάνε οι κουκουλοφόροι. «Μην τους δέρνετε», «είναι 15 χρονών παιδιά» φώναζαν αγανακτισμένοι πολίτες που γιούχαραν τους αστυνομικούς. Στην Αλεξάνδρας περίοικοι πετούσαν λεμόνια στους αστυνομικούς.

Η αγανάκτηση έχει ξεχειλίσει, η οικονομική κρίση διαλύει τον ιστό της κοινωνίας, η επανειλημμένη ατιμωρησία των σκανδαλοποιών και η σχετική ξεφτίλα δημιουργεί καθεστώς γενικευμένης ανομίας, τα κόμματα έχουν γελοιοποιηθεί, όλοι «τους γράφουν» όλους.

Εμείς δεν είμαστε ούτε κόμμα, ούτε πολιτική οργάνωση, για να κάνουμε διακηρύξεις κα να απευθύνουμε εκκλήσεις. Σωστό το σύνθημα «άλλο οι φόνοι και άλλο οι βιτρίνες». Δεν μπορεί όμως να καταστρέφονται περιουσίες και άνθρωποι. Αυτή η τυφλή τρομοκρατία είναι «προσωπική τρομοκρατία» και μόνο άλλους σκοπούς ξένους από την δίκαιη αγανάκτηση των μαθητών προς ένα εξοργιστικά άδικο σύστημα, εξυπηρετεί.

Πρέπει λοιπόν να περιφρουρηθούν οι κινητοποιήσεις των μαθητών. Δεν ξέρουμε πως μπορεί να γίνει αυτό. Μια καλή ιδέα είναι να βγουν οι χρυσοπληρωμένοι από εμάς βουλευτές μας και να τεθούν επικεφαλής των κινητοποιήσεων των μαθητών μας. Τολμούν; Ή θα συνεχίσουν να κρύβονται στην Βουλή μαζί με τα χρεοκοπημένα στη συνείδησή μας κόμματα;

Δείτε και τη σημερινή δήλωση του Πρωθυπουργού Κωνσταντίνου Καραμανλή που είπε ότι «οι υπαίτιοι θα έχουν την τιμωρία που τους αρμόζει» κλπ κλπ.

Ο αρμόδιος υπουργός και υφυπουργός θα παραιτηθούν κ. Πρωθυπουργέ; Δεν υπάρχει πολιτική ευθύνη, όχι μόνο για τον φόνο, αλλά γι αυτά που γίνονται;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. osaperas avatar
    osaperas 08/12/2008 16:10:16

    Ποιοι ειναι οι υπέυθυνοι που θα τιμωρηθούν;
    Ο μπάτσος;

  2. τιποτα avatar
    τιποτα 08/12/2008 16:12:18

    παρε γραμμη απο του κουρδιστο πορτοκαλι , το 'αγαπημενο' σου

    http://kourdistoportocali.blogspot.com/2008/12/blog-post_8825.html

  3. Factorx avatar
    Factorx 08/12/2008 16:12:36

    Δείτε κι αυτό:

    http://krogias.blogspot.com/2008/12/blog-post_2379.html

  4. tiramola avatar
    tiramola 08/12/2008 16:50:49

    Απο Κορινθο.
    Το απογευμα στις 7 εχει μαθητικη διαδηλωση.
    Η αστυνομια τηλεφωνησε στους φροντηστηριαδες να μεινουν κλειστα διοτι συμφωνα με "πληροφοριες" ερχονται 2 πουλμαν απο Αθηνα με αναρχικους...
    Ειναι σιγουρο διοτι πηραν τηλεφωνο την γυναικα μου.

  5. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 16:57:02

    Μια παρατήρηση για κάποια άτομα «με ειδικές ατάκες».
    Είμαι ο τελευταίος που δικαιούται δια να ομιλεί στο συγκεκριμένο θέμα, γιατί.. παλιά μου τέχνη κόσκινο εδώ μέσα, αλλά αυτή τη φορά νομίζω οτι πραγματικά πρέπει να αφήσουμε τα γκριζο-συντηρητικά (για να το θέσω κομψά αλλά και ανεξαρτήτως κομματικής τοποθέτησης) στοιχεία του μπλογκ να εκφραστούν ελεύθερα. Να τα πουν όλα. Ότι τους έρχεται στο μυαλό. Χωρίς να επεμβαίνουμε, χωρίς να αντιδρούμε. Απλά αφήστε τους. Τα καταφέρνουν θαυμάσια στο να αυτο-εκτίθενται σε όλα σχεδόν τα μπλογκς εδώ και δύο εικοσιτετράωρα. Δεν χρειάζεται αντιπαράθεση, ούτε καν διάλογος. Οι μονόλογοί τους, αρκούν.
    Άλλες στιγμές κατάφερναν να φορούν, έστω και με δυσκολία, το κοστούμι της πολιτικής ορθότητας και τηρώντας κάποιες στοιχειώδεις ισορροπίες στον τρόπο που ξεδιπλώνουν την πραμάτεια τους στα σχόλιά τους. Αυτή τη φορά η κατάσταση είναι τέτοια, που τους αναγκάζει να τους ξεφεύγουν κάποιες πενιές παραπάνω λόγο momentum, λέγοντας ουσιαστικά ευθέως πως «Δημοκρατική κοινωνία = κυψέλη μελισσών ή μυρμηγκοφωλιά» και πως όποιος δεν το βλέπει έτσι, είναι εχθρός.
    Ο κύριος κορμός της κοινωνίας μας και της πολιτείας, απαρτίζεται σε νευραλγικά του σημεία στην πλειοψηφία του από κάτι τέτοιους τύπους. Θέλουν να θεωρούνται ο αντίθετος πόλος του κοκκινοπουκαμισά εργατοπατέρα, του αναρχικού που σπάει περιουσίες ή ψευτοαριστερού του Κολωνακίου. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι είναι καλύτεροί τους όμως. Απλώς τραβάνε το σχοινί στο άλλο άκρο και γίνονται το ίδιο αντιπαθητικοί και αποκρουστικοί. Για κάποιους από αυτούς μάλιστα, αν θα ήταν εύκολο να γράφουν σε πολυτονικό σύστημα τα σχόλιά τους, θα το βλέπαμε κι αυτό.
    Όχι μόνο εδώ αλλά και σε άλλα μπλογκς αυτά που λένε μένουν εκεί για να βλέπει ο κόσμος τους λόγους για τους οποίους μερικοί, συνήθως έφηβοι, σαλτάρουνε και θέλουν πολλές φορές να τα κάνουν όλα κολυμπηθρόξυλο αδιακρίτως, με την πρώτη χοντρή ευκαιρία.
    Εντάξει, ας αποδοθούν τα «του Σόρου τω Σόρω» και τα λοιπά και τα λοιπά, αλλά δεν θα μας πείσει κανείς οτι όποιος τα σπάει είναι πράκτορας, είναι τσιριζόπουλο, ειναι παραπλανημένος,αλήτης ή απλά βλαμμένο. Αφήστε τους να παραληρούν, ούτως η άλλως την μάχη τη χάνουν χρόνο με τον χρόνο. Όσο πάνε και λιγοστεύουν ποσοτικά, όσο περνά ο καιρός αυτο-αποδυναμώνονται ποιοτικά, όσο προχωράμε τόσο λυσσάνε κατά την τέλεση του κυκνείου άσματός τους.

    Υ.Γ) Φυσικά και καταδικάζω τέτοιου είδους σπασίματα ξένης περιουσίας ως θέαμα. Επίσης, καταδικάζω τους σεισμούς και τις πλημμύρες.

  6. ataktos avatar
    ataktos 08/12/2008 17:04:52

    θα ρωτήσω έχει δικαίωμα ο διευθυντής σχολείου ,υπουργός να σταματάει με το έτσι θέλω δίχως επίσημη εξαγγελία, αιτία ,επίσημη γιορτή την λειτουργία σχολίου δημοτικού ,γυμνάσιου . Μην μου λέτε αυτά που λένε πάντα προφορικά να μην το κάνουν η μαθητές λούμπα το σχολείο .Μήπως τα αφήνουν σαν το κοπάδι πρόβάτων μετά τα κατασταλτικά όργανα θα δικαιολογήσουν την υπερωρία και εκτός έδρας όπως μας λέει ο tiramola . Άρα λεφτά έχουν στον προϋπολογισμό του Σ.Ν. που πρόκειται να ψηφίσουν για τους ένστολους (αστυνομία ,στρατός) μια χαρά ,για την παιδία δεν έχουν –είναι μακροπρόθεσμη επένδυση με αμφίβολα αποτελέσματα για τον επενδυτή . .

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/12/2008 17:16:15

    Κατορθώσαμε να κουρδίσουμε τους πιτσιρικάδες, το άλας της γης, (δεν είναι η πρώτη φορά), και με τους δάσκαλους πάντα έτοιμους για καυγά ή για παραλλαγή, οι παιδικοί σταθμοί κλείσανε και τα θηρία είναι στους δρόμους.

    Φαντάσου να είμαστε και με 20% ανεργία (που μην κακομελετάμε, δεν θέλει πολύ)

    Φαντάσου να μην βρέξει τον χειμώνα (έτσι δείχνει) και να έχουμε και αγρότες σε απόγνωση

    Φαντάσου να έχουν προβλήματα οι Τούρκοι και να ψάχνουν για αντιπερισπασμό

    Ευτυχώς έχουμε αρχηγό με φρύδια.

  8. doctor X avatar
    doctor X 08/12/2008 17:17:19

    Ερώτηση που κάνεις ρε φίλε. Εδώ ο κάθε υπουργός με το έτσι θέλω θέλει να σταματήσει τη λογική μας. Το ίδιο και το κάθε τσογλάνι που τούδωσαν το δικαίωμα να κάνει το κέντρο της πόλης παιδική χαρά.

    Λες να αμολήσαν τους αναρχικούς για να κάνουν το γελοίο και σκανδαλιάρικο κράτος τους πιό ελκυστικό;

  9. ataktos avatar
    ataktos 08/12/2008 17:24:30

    «Κάναμε το λάθος να θέλουμε να είμαστε νοικοκύρηδες. Αυτή η κυβέρνηση όποτε κυβέρνησε τον τόπο τον νοικοκύρεψε» δήλωσε ο κ. Φώλιας.XA xa xa

  10. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 08/12/2008 17:32:00

    "Για κάποιους από αυτούς μάλιστα, αν θα ήταν εύκολο να γράφουν σε πολυτονικό σύστημα τα σχόλιά τους, θα το βλέπαμε κι αυτό" (# 6 Ξένος Δάκτυλος).

    Δηλαδή, αν κάποιος γράφει στο πολυτονικό και 'πεί μια σωστή κουβέντα, πρέπει να τον αποκλείσουμε από 'δώ μέσα ή να τον αγνοήσουμε; Ενώ όλα όσα γράφονται αυτές τις ημέρες, αλλοπρόσαλλα μονοτονικά, αφού στο μεταξύ βάλαμε τα δεκαπεντάρικα να παίζουν για πάρτι μας στους δρόμους, είναι παραγωγικά και πολιτικώς ορθά;

  11. donaE avatar
    donaE 08/12/2008 17:37:04

    @ archaeopteryx Οχι μονο κουρδισανε τους πιτσιρικαδες,αλλα θα τους καπελωσουνε κιολας τωρα.Οπως μπορουνε.

  12. ataktos avatar
    ataktos 08/12/2008 17:55:49

    ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΕ

    Αναζητείτε (λόγο δημόσιας θέσεις που του απονεμήθηκε ) ο Πρόεδρος της Ελληνικής Κυβέρνησης Κ. Καραμανλής . Πληροφορήστε αν τον δείτε μέσω του Πρόεδρο ΕΣΗΕΑ κ. Σομπολο (λόγο άριστων σχέσεων με την Ε.Α.)

  13. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 18:00:26

    Διοτίμα, κατ’ αρχάς έχεις υπέροχο ψευδώνυμο. Αν ταυτίζεται με το πραγματικό σου όνομα, συγχαρητήρια στον νονό σου. (Αν αυτά που είπα ακούγονται ειρωνικά, δεν είναι. Ειλικρινά σου το λεω).

    Όμως το πολυτονικό σύστημα εξυπηρετούσε στα αρχαία χρόνια την γραπτή διατύπωση του τρόπου προφοράς ενός φωνήεντος. Από τη στιγμή που η προφορά έχει χαθεί κι ακόμα και αν θέλαμε να την αναβιώσουμε είναι αδύνατο γιατί δεν υπάρχουν ηχητικά ντοκουμέντα με τον τρόπο ομιλίας των Αρχαίων, το πολυτονικό σύστημα ήταν κάτι άχρηστα πολύπλοκο πλέον και καλώς καταργήθηκε.
    Οι άνθρωποι οι οποίοι στις μέρες μας επιμένουν να γράφουν πολυτονικά για λόγους αισθητικής, τείνουν στην πλειοψηφία τους να δείχνουν και μια γενικευμένη στείρα εμμονή σε διάφορα πράγματα και καταστάσεις, τα οποία στο δικό τους κεφάλι και μόνο αποτελούν κάτι το εξόχως σημαντικό. Πράγμα που δεν θα ενοχλούσε και τόσο από μόνο του, αν δεν γινόταν εις βάρος άλλων σημαντικότερων. Αυτό εννοούσα με τη φράση μου αυτή και όχι πως οτιδήποτε γράφεται στις μέρες μας με πολυτονικό σύστημα λεει απαραιτήτως και μαλακίες. Ας μην κολλάμε σε αυτό. Αν σε ενόχλησε η αναφορά μου σε αυτό το θέμα απλώς προσπέρασέ την και πάμε παρακάτω.

  14. Τηλεθεατής avatar
    Τηλεθεατής 08/12/2008 18:03:34

    >έχει δικαίωμα ο διευθυντής σχολείου ,υπουργός να σταματάει με το έτσι θέλω δίχως επίσημη εξαγγελία, αιτία

    με δικαιολογία το τηλεφώνημα για βόμβα ίσως;
    ανωτέρα βία;

  15. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 08/12/2008 18:10:43

    @ Ξένος Δάκτυλος
    Χαίρομαι που τουλάχιστον μπορούμε να συζητήσουμε. Τώρα όμως φεύγω για το σχολείο (νυχτερινό γάρ), αν γίνει απόψε μάθημα. Θα τα ξαναπούμε ελπίζω.

  16. ataktos avatar
    ataktos 08/12/2008 18:21:20

    Τηλεθεατής-με εντολή του Γ. Αυτιά ?

  17. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 08/12/2008 18:45:56

    @archaeopteryx at 5:16 pm.
    εναν απο τους "πιτσιρικάδες, το άλας της γης", τον βλεπεις συχνα τελευταια στην τβ και εφημεριδες σαν τρεντι.αν το αλατι ειναι της ιδιας ποιοτητας να λειπει.

  18. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 08/12/2008 18:47:00

    για τα υπολοιπα συμφωνουμε.

  19. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/12/2008 18:57:32

    3@(παπάκια)

    δεν βλέπω τβ και δεν έχει νόημα (για μένα) η αντιπαράθεση σε αυτό το θέμα... Έχω έναν 7,5 ετών και έναν άλλο 6 ετών. Σε οχτώ χρονια θα μπορούσα να πενθώ εγώ. Θα στο πω εγωιστικά. Τι πρέπει να κάνω για να ΜΗΝ βρεθώ εγώ σε αυτήν την θέση;

    Ή νομίζεις ότι δεν ξέρω τι είναι βία, ή επανάσταση, ή φασισμός;

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Αυτοκτονούμε σαν χώρα και δεν το καταλαβαίνουμε.

  20. Νἰκος avatar
    Νἰκος 08/12/2008 18:58:42

    Ο Ξενος δακτυλακος:
    "Οι άνθρωποι οι οποίοι στις μέρες μας επιμένουν να γράφουν πολυτονικά για λόγους αισθητικής, τείνουν στην πλειοψηφία τους να δείχνουν και μια γενικευμένη στείρα εμμονή σε διάφορα πράγματα και καταστάσεις, τα οποία στο δικό τους κεφάλι και μόνο αποτελούν κάτι το εξόχως σημαντικό".

    Σωπα ρε μεγαλε, ενω εσυ που το κεφαλι σου ειναι "ανοιχτο σε ολα" δεν εχεις εμμονες για "διαφορα"πραγματα. Για πες μας μερικα απο αυτα τα πραγματα, να ξερουμε και εμεις οι εμμονικοι.

  21. 3@(παπάκια) avatar
    3@(παπάκια) 08/12/2008 19:02:38

    εχεις δικιο για τα περι αυτοκτονιας αλλα αυτη ειναι μια κατασταση τουλαχιστον 25 χρονια τωρα(οσο μπορω και θυμαμαι,δεν υποννοω τιποτα το πολιτικο).το αλατι που δεν εμπιστευομαι ερχεται απο την αρχη της δεκαετιας του 90.δεν ξερω τι πρεπει να κανεις,παιδια δεν εχω.εμενα παντως δεν με αφηναν να βριζω τους μπατσους,απλα βριζομουν με τον πατερα μου.

  22. Νἰκος avatar
    Νἰκος 08/12/2008 19:02:56

    "ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Αυτοκτονούμε σαν χώρα και δεν το καταλαβαίνουμε".

    Αρχαιε, ευγε σου! το λεω εδω και καιρο και μερικοι με λοιδωρουν.
    Η ρηξη που επιδιωκουν τα ξενα συμφεροντα αρχιζει και γινεται ορατη. Ειναι ασχετο αν ειναι κυβερνηση ο ΚΚ ή καποιος αλλος.

    Ερωτηση κρισεως: Τι σχεση ειχαν οι περσινες φωτιες με τις σημερινες στις πολεις, πλεον, της Ελλαδας;

    ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Η ΑΚΥΒΕΡΝΗΣΙΑ, που την υπεθλαπταν επισης το ανικανο και ανυπρακτο κρατος και οι οι "αριστεροι" κομματαρχες, Τσιπροαλαβανογιωργηδες.

  23. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 19:42:41

    Νίκο αναλογίσου την ατάκα του Πατσίνο στο Νονό #3 που είχες επικαλεστεί κάποτε για κάποιους και θεώρησε οτι αυτή την φορά την απευθύνω εγώ σε εσένα. Δεν έχω όρεξη να γυρίσουμε στα παλιά. Αν την είχα, θα σχολίαζα ήδη εκ νέου τα κείμενά σου. Γράψε ότι έχεις να γράψεις, ας γράψω ότι θέλω να γράψω και δεν χρειάζεται να συμφωνούμε. Έχω πάρει πράγματα από τα γραπτά σου άλλωστε, ακόμα κι αν με την γενικότερη φιλοσοφία σου διαφωνώ σχεδόν εντελώς. Τα έχουμε αναλύσει πολλές φορές και έχουμε κουράσει κόσμο.
    Πληροφοριακά, δεν ήξερα οτι γράφεις κι εσύ πολυτονικά σε διάφορες στιγμές σου, ούτε και είχα εσένα στο μυαλό μου όταν είπα αυτά που είπα, αλλά κυρίως πράγματα που διαβάζω σε άλλα blogs. Αν ταυτίζεσαι κι εσύ με αυτά, δεν σε εγκαλώ να μου δώσεις εξηγήσεις. Διαβάζω και εξοργιστικότερα από άλλους, αλλά δεν σχολιάζω. Γενικά προσπαθώ να κόψω αυτό το σπορ πλέον όσο μπορώ και ειδικότερα με ανθρώπους στους οποίους το έχω κάνει κατά το παρελθόν, χάνοντας μάλιστα το μέτρο πολλάκις.

  24. Ξένος Δάκτυλος avatar
    Ξένος Δάκτυλος 08/12/2008 19:55:21

    Νίκο, και κάτι άλλο, χωρίς ίχνος επιθετικότητας. Σε αντίθεση με εσένα που είσαι στο εξωτερικό, ζω στον Κολωνό. Ένα χιλιόμετρο και κάτι από την Ομόνοια στην ευθεία. Έχω χεστεί πάνω μου, δεν μιλάω εκ του ασφαλούς. Αυτή την ώρα συγκεκριμένα, γίνεται κακός χαμός. Μέχρι εδώ ακούγονται τα ελικόπτερα και ο αέρας έξω μυρίζει φωτιά. Προσπαθώ όσο μπορώ να μην αφήσω τον φόβο μου να θολώνει τη λογική μου στον τρόπο που κρίνω και αξιολογώ προσωπικά αυτό που συμβαίνει έξω.

    Υ.Γ) Αποκάλυψα το ονοματεπώνυμό μου κάποτε, τώρα λέω και περιοχή. Άντε να δούμε πότε θα έρθει η στιγμή που θα αναρτήσω και σκαναρισμένη την ταυτότητά μου καμια ώρα εδω μέσα.

  25. thebigbrownone avatar
    thebigbrownone 08/12/2008 23:16:40

    ντρεπομαι που ειμαι ακομα σε αυτη τη χωρα

    που υποθαλπει τους αναρχες και τους αλητες για να προκαλουν τετοια επεισοδια οποτε θελουν να αποπροσανατολισουν τη κοινη γνωμη

    που μολις τους συλλαβουν πεφτουν τηλεφωνα απο κεφαλια στα τμηματα και ειναι εξω σε χρονο μηδεν

    που δεν εχουμε το στοιχειωδες κρατος, νομους και σεβασμο προς αυτο

    που δεν υπαρχει ενας ανθρωπος, ενας τεχνοκρατης, να βγει μπροστα, να βαλει τελεια στη διαφθορα και να βαλει θεμελια κρατους

    που ειμαι νεος και ελπιζω οσο ζω να μπορεσω να δω αυτη τη πολη και να ειμαι εστω λιγο υπερηφανος

    ντρεπομαι για την αμαθεια ολων των ελληνων, την απρεπεια, την αγενεια, την αυθαδεια, τη απατεωνια, την ανικανοτητα τους απο τη στιγμη που θα οδηγησω στο δρομο μεχρι που θα χρειαστω γιατρο

    ντρεπομαι που ειμαι ακομα εδω

  26. Γιώργης Χολιαστός avatar
    Γιώργης Χολιαστός 18/12/2008 23:07:03

    ΑΥΤΆ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΚΈΜΒΡΗ 2008 (ΜΑΘΗΤΈΣ, ΦΟΙΤΗΤΈΣ, ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΈΣ ΚΛΠ) ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΆΣΤΡΕΦΑΝ ΤΕΛΕΊΩΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ-ΑΝ ΔΗΛΑΔΉ ΔΕΝ ΉΣΑΝ ΛΑΓΟΊ ΑΛΛΆ ΛΙΟΝΤΆΡΙΑ

    στους εξεγερμένους
    ΤΈΣΣΕΡΑ


    Ήρωες-πώς αλλιώς να σας πω;-που στη βία απέναντι
    την αγάπη για τον άνθρωπο υψώνετε, ήρωες
    που του μυαλού σας τις αυλακιές αντιγράφοντας
    δρόμους λογικής στον παράλογο κόσμο μας

    χαράζετε-ήρωες εσείς, που τολμάτε
    στη φωνή του βαριού υπακούοντας "πρέπει",
    της σκλαβιάς να σπάζετε τα σίδερα κι αλαφρά
    στον γύρω αέρα και γερά να πετάτε,

    ήρωες, που κιόλας ακούγεται η φωνή σας λέγοντας:
    "Τώρα πρέπει! Η αιωνιότητα είναι Τώρα",
    ήρωες που με ατσάλινα χτυπήματα

    το Άδικο ραγίζετε-ήρωες, πονετικοί
    της γήινης δυστυχίας, ακούστε με: όλοι
    όσοι μπορούν και σκέφτονται, ακόλουθοί σας είναι.

    Γιώργης Χολιαστός

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.