#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2011 18:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να πει ο κ.Παπανδρέου γιατί παραπλάνησε τον Ελληνικό λαό



Ο Εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η σημερινή δημοσίευση της εφημερίδας «Καθημερινή» που αποκαλύπτει ότι ο κ. Παπανδρέου -από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009-  συζητούσε στο παρασκήνιο με τον Πρόεδρο του ΔΝΤ  κ. Στρος Καν την υπαγωγή της χώρας μας στο ΔΝΤ, επιβεβαιώνει με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο, αυτά που υποστήριζε από τότε η Νέα Δημοκρατία και υποψιαζόταν ολόκληρος ο Ελληνικός λαός:

Ότι πρώτον: Ο κ. Παπανδρέου και η κυβέρνησή του συνειδητά οδήγησαν τη χώρα στο Μνημόνιο, φουσκώνοντας στην αρχή το έλλειμμα και απαξιώνοντας στη συνέχεια την Ελληνική οικονομία, με τις δηλώσεις περί “Τιτανικού”, “διεφθαρμένης χώρας” κ.λπ.

Και ότι δεύτερον: Ο κ. Παπανδρέου συνειδητά αποπροσανατόλιζε τον Ελληνικό λαό, ενώ παρασκηνιακά είχε επιλέξει να οδηγήσει τη χώρα στο ΔΝΤ.

Σε συνέντευξη Τύπου, μετά το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο στις Βρυξέλλες, στις 11 Δεκεμβρίου 2009, ο κ. Παπανδρέου έλεγε κατά λέξη: “…Βεβαίως, τα σενάρια για την προσφυγή μας στο IMF, στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, δεν υπάρχουν...”.

Ένα μήνα αργότερα, στις 14 Ιανουαρίου 2010, ο Πρωθυπουργός συνέχιζε να εμπαίζει τους Έλληνες, δηλώνοντας ότι “δεν υπάρχει περίπτωση να προσφύγουμε στο ΔΝΤ. Δεν το έχουμε ανάγκη”.

Εξάλλου όλη εκείνη την κυβερνητική μεθόδευση αποκάλυψε, το Μάιο του 2010, ο υφυπουργός Οικονομικών κ. Σαχινίδης και -ίσως άθελά του- “άδειασε” τον Πρωθυπουργό, δηλώνοντας, τότε, όσα δηλώνει τώρα και ο επικεφαλής του ΔΝΤ. Έλεγε συγκεκριμένα σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ: “Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε ήταν να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο”, προσθέτοντας ότι “το ΔΝΤ ήταν η πρώτη επιλογή και μόνη που υπήρχε από τις 5 Οκτωβρίου και μετά”!

Τώρα ο Πρωθυπουργός και η κυβέρνησή του διαψεύδονται, εκτίθενται και αναζητούν προφάσεις.

Ας μην τολμήσουν, όμως, να πουν ότι δεν μπορούσε τότε η χώρα να δανειστεί. Διότι και τον Οκτώβριο και το Δεκέμβριο του 2009, τα spreads ήταν ακόμη χαμηλά και οι αγορές προσέφεραν δάνεια, τα οποία όμως η κυβέρνηση αρνείτο να πάρει.

Γιατί, τελικά, ενώ ο κ. Παπανδρέου γνώριζε από τότε την κατάσταση της Ελληνικής οικονομίας, καθυστέρησε τόσους μήνες να πάρει μέτρα ;

Τώρα δεν υπάρχει πλέον καμιά αμφιβολία: Είναι η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ που κορόιδεψε τον Ελληνικό λαό με το “λεφτά υπάρχουν”, που απαξίωσε την ελληνική οικονομία με τις δηλώσεις περί “Tιτανικού” και “διαφθοράς”, και που την οδήγησε τελικά στο ΔΝΤ και στο Μνημόνιο, υποθηκεύοντας την αξιοπρέπεια των Ελλήνων.

Μετά από όλα αυτά, ο κ. Παπανδρέου υποχρεούται να απαντήσει:

Πρώτον, γιατί παραπλάνησε τον Ελληνικό λαό;

Και, δεύτερον, γιατί δεν αναζήτησε πρώτα λύση μέσα στους Ευρωπαϊκούς μηχανισμούς,  προτού επιλέξει να μας οδηγήσει στο ΔΝΤ ;».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Έρεβος avatar
    Έρεβος 20/02/2011 18:24:29

    Λίγα τα πολιτικά ψωμιά του. Χαζέψτε π.χ. σήμερα το βημα. Όλοι αρχίζουν να τον ξεφορτώνονται.

    h--p://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=385587&dt=20/02/2011

    h--p://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=385594&dt=20/02/2011

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ Έρεβος 20/02/2011 18:46:56

      Αυτό που έκανε ο Παπανδρέου τον Οκτώβριο του 2009 δεν ήταν μια απλή πολιτική απάτη, ήταν συνειδητή δημοκρατική εκτροπή.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Έρεβος 21/02/2011 00:36:39

        Βασικά αυτοί δεν υπολόγιζαν ότι ο ΚΚ ο Β' θα πάρει τις εκλογές του 2007. Αμέσως μετά άρχισαν το σχέδιο να τον ρίξουν.
        Εκβιασμός με τη Ζαχοπουλιάδα
        Εκβιασμός με την οικογένεια του ΚΚ. Μέχρι τη γυναίκα του και τα παιδιά του άγγιξαν. Τις συκοφαντίες που έριξαν στην πιάτσα μέσω blogs πιστεύω να τις γνωρίζετε
        Καταστροφή της Αθήνας με τα Δεκεμβριανά 2008
        Νέα εκτροπή το Μάη του 2009 με το κοράνι
        Υποστήριξη του βιαστή Πακιστανού στη Βουλή.

        Κι επιπλέον όταν το Μάρτη τους κάλεσε ο ΚΚ να πάρουμε μέτρα για την οικονομία έστριψαν οι πάντες κι έλεγαν αθλιότητες.

        Όλα αυτά φίλε μου είναι κατάλυση του Συντάγματος και αντί αυτοί οι άνθρωποι να είναι στα κελιά των Απριλιανών μας κυβερνάνε.

  2. ΒΠ avatar
    ΒΠ 20/02/2011 18:28:34

    "Μετά από όλα αυτά, ο κ. Παπανδρέου υποχρεούται να απαντήσει..."

    Kαλά τα είπε ο κ. Μιχελάκης. Και επειδή το γαπ δεν θα απαντήσει, πρέπει να επανέλθει - ο κ. Μιχελάκης- και να πει το ζητούμενο και προφανές: "Μετά από όλα αυτά, ο κ. Παπανδρέου υποχρεούται να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ".

    • Zio avatar
      Zio @ ΒΠ 20/02/2011 18:47:27

      πολύ σωστά. το ότι ακόμα και σήμερα δεν υπάρχει σκληρή κριτική και φωνές που θα ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ τα ΜΜΕ, διαπλεκόμενα και μη, να τις προβάλλουν αναγκαστικά, αυτό δείχνει ότι ΔΕΝ θέλουν αν κυβερνήσουν ακόμα, ή στο φινάλε να γίνει αυτό που φωνάζαμε εδώ και καιρό, να περιμένουν δλδ το φρούτο να πέσει. δεν γίνεται όμως έτσι δουλειά.
      Εδώ πρέπει κάποιοι να μπουν φυλακή χθες και εμείς καθόμαστε ακόμα να τους κάνουμε ερωτήσεις.
      Ή απλά περιμένουμε κι εμείς τη σειρά μας, με κάποιο τρόπο τα παράλια της Αφρικής να μεταφερθούν και απέναντι? όλα στο πρόγραμμα?
      πως έγινε έτσι η Ελλάδα μας ρε γαμώτο?

    • nicos avatar
      nicos @ ΒΠ 21/02/2011 14:52:14

      Γιατί του ζητάτε να παραιτηθεί,δεν είναι ακόμη η σωστή ώρα,πρέπει πρώτα να τακτοποιήσει ότι έχει υποσχεθεί στα αφεντικά του,που τον έκαναν πρωθυπουργό,
      και επίσης,δεν τον αφήνει η μαμά του διότι δεν έχουν ακόμη τακτοποιηθεί τα αδέλφια του όπως αρμόζει στην οικογενειακή παράδοση.

    • thanasis avatar
      thanasis @ ΒΠ 21/02/2011 19:13:43

      που βρεθηκε ευθυξια για τους παπανδρεο
      αλλωστε μας το ειπε ο παπουτης
      οτι οιπαπανδρεου δεν φευγουν
      αλλα οπως λεει οι πειρα διαλυουν
      και φευγουν

  3. Orestios avatar
    Orestios 20/02/2011 18:33:26

    Οι ευθύνες του GAP αποτελούν αντικείμενο δικαστικής διερεύνησης?

  4. pikras57 avatar
    pikras57 20/02/2011 18:41:08

    Ο Πεταλωτής τα μασάει αλλά το επιβεβαιώνει!
    ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΖΗΤΗΜΑ
    ΜΟΜΦΗ!

  5. Έρεβος avatar
    Έρεβος 20/02/2011 18:42:14

    Πες του δικηγόρου σου ότι ένας 32 χρονος δικηγόρος με αρχίδια κατάφερε και έβγαλε το προφανές αλλά αδύνατο κατα τα λεγόμενα σου, ότι είναι παράνομη η ψήφος των μεταναστών.

    Με τα "τι ψάχνεις", "θα σε φάνε λάχανο" κλπ σε λίγο θα ψάχνουμε τη λέξη Ελλάδα στον χάρτη και δεν θα τη βρίσκουμε.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/02/2011 18:44:29

    Δεν αρκει αυτο.Πρεπει να αναδειχθει και το ζητημα οτι ο ιδιος ανθρωπος υπεγραψε το Δουβλινο ΙΙ το 2003 και δημιουργησε το σημερινο μεταναστευτικο ζητημα και για την υπογραφη αυτη δεν υπαρχει καμμια δικαιολογια οτι τον αναγκασε καποιος.

    • anonymous avatar
      anonymous @ ψυχραιμια 21/02/2011 00:39:22

      Αυτό το υπέγραψε ολόκληρη η Ευρώπη. Και η Ιταλία το υπέγραψε. Δε μπορείς να πεις πολλά πράγματα. Ούτως ή άλλως τώρα δεν μας στέλνουν τους λάθρο πίσω. Το πρόβλημα είναι η Τουρκία που τους στέλνει προγραμματισμένα εδώ.

  7. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 20/02/2011 18:47:16

    ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝΕ ΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ Ο ΛΑΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΩΡΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΔΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΗ,ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙ ΕΣΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΙΓΑ!!!.ΕΝΩ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ!!!.ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟΝ ΑΡΑΒΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ,ΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΑ ΨΩΜΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΜΕΝΑ .

    • effie B. avatar
      effie B. @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 20/02/2011 21:01:30

      κανε ενα ορθογραφικο ελεγχο πριν την αποστολη του σχολιου!! Δεν διαβαζεται....

  8. Κώστας avatar
    Κώστας 20/02/2011 18:49:33

    Δεν αρκεί ο Μιχελάκης.
    Να βρουν τις δηλώσεις Στρος Καν από το Canal+ και να τις κάνουν video clip.
    Nα ντρέπεται να κυκλοφορήσει ο ΓΑΠ.
    Να τεθεί το θέμα στη Βουλή.
    Να μιλήσει ο ίδιος ο Σαμαράς.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Κώστας 20/02/2011 19:52:16

      +1000

    • popolaros avatar
      popolaros @ Κώστας 20/02/2011 20:51:39

      +1000

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/02/2011 18:50:15

    Το ζητούμενο δεν είναι ο ΓΑΠ. Το ζητούμενο είναι να αμφισβητηθεί η εγκυρότητα της υπογραφής του Μνημονίου. Και όλης της Κυβέρνησης ΓΑΠ. Οι αχρείοι βγήκαν με ψέματα και είναι στην καρέκλα με ψέματα.

    Και να ανακληθούν οι άδειες Μεγκα και λοιπών σαβουρών μέχρι να απεμπλακούν από εργολάβους και περίεργους. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ! (Θα μου πεις... ποιός θα το κάνει αυτό...)

    • Έρεβος avatar
      Έρεβος @ archaeopteryx 20/02/2011 18:54:21

      Μπήκε κάποιος επιτέλους στο νόημα.

      Εαν η κυβέρνηση του ΓΑΠ είναι παράνομη και αντισυνταγματική τότε και οι υπογραφές που έβαλε είναι άκυρες!

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 20/02/2011 20:00:10

      Για την ανάκληση των αδειών των καναλιών συμφωνώ.
      Εκπέμπουν παράνομα και καθυβρίζουν τους 'Ελληνες τρομοκρατώντας.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/02/2011 18:51:09

    Impeachment! Το προβλέπει το Σύνταγμα;

  11. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 19:01:16

    Επιμένω στην άποψή μου ότι ο ΓΑΠ χτυπιέται ανλέητα και απειλείται με αποκαλύψει, όσο επιμένει να αρνείται τις εκποιήσεις. Μην εκπλαγείτε αν δείτε αυτές τις μέρες κανένα δημοσίευμα σχετικό με Siemens κ.λπ.

    Ο ΓΑΠ πήρε ραντεβού με τη Μέρκελ και εκεί ή θα δηλώσει υποταγή ή θα πάει στον πολιτικό αγύριστο.

    Σαφώς εγείρεται θέμα μομφής, απιστίας, ψεύδους και πλάνης, αλλά προέχει τώρα να βρει στήριγμα η πλευρά εκείνη των Ελλήνων που αντιτίθενται στην εκχώρηση γης και κυριαρχίας.

    Επαναλαμβάνω ότι δεν είναι τυχαίο το ότι όλα τα montblanc ουρλιάζουν για ''πωλήσεις τώρα''.

    • Misha avatar
      Misha @ kakofonix 20/02/2011 20:05:06

      Kakofonix

      O GAP δεν αρνείται διόλου να ξεπουλήσει!!!
      Οι υπουργοί του αρνούνται να υπογράψουν τα ξεπουλήματα γνωρίζοντας το μέγεθος του εγκλήματος και φοβούμενοι πως ενδέχεται να παραδοθούν βορά στα θηρία , αλά Άκη, μόλις τα αφεντικά του ΓΑΠ έχουν κάνει τη δουλειά τους.

    • GUS P avatar
      GUS P @ kakofonix 21/02/2011 12:46:08

      Συμφωνώ απόλυτα. Προφανώς η Τρόϊκα που κατάλαβε ότι είναι το σωστό timing να προωθήσει τα δικά της διεθνή λαμόγια διότι η κατάσταση τείνει να γίνει ανεξέλεγκτη στην οικονομία. Οπότε κατάλαβαν ότι "'οτι αρπάξουμε τώρα" Προφανώς τα ντόπια λαμόγια πιάστηκαν στον ύπνο και γι' αυτό αντιδρούν.

  12. Κρης avatar
    Κρης 20/02/2011 19:04:39

    γιατί έχει κανένα κανάλι άδεια ;

    εδώ ο ΟΤΕ πήρε άδεια Μόνο όταν ήταν να μπεί στο ΧΑΑ,
    δεν είχε.

  13. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 20/02/2011 19:09:20

    Ο κος Σαμαράς είχε δηλώσει όταν τον ρώτησαν για τις εξεταστικές στη ΔΕΘ:

    "Δεσμεύομαι για μία μόνο εξεταστική. Πως μπήκαμε στο Μνημόνιο!"

    Νομίζω αυτός είναι ο υπέρτιτλος όλων όσων λέει ο κος Μιχελάκης.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ αλλενάκι 20/02/2011 20:01:19

      Ξεχάσαμε στο παζλ του ΔΝΤ και τα (Τ ) που έβαλε στα ομόλογα η Τράπεζα της Ελλάδος

      Αλήθεια η ερώτηση της Βασούλας και των συντρόφων τι απέγινε??????

  14. Tem avatar
    Tem 20/02/2011 19:45:33

    μια πρόταση μομφής χρειάζεται σίγουρα. Αρκετά με την απόλυτη αποχαύνωση

    • Striker avatar
      Striker @ Tem 20/02/2011 19:59:19

      Έτσι όπως πάνε τα πράγματα, αν γίνει η πρόταση μομφής θα πέσει, δεν τη γλυτώνει. Και η ΝΔ θέλει να δώσει στον εαυτό της κι άλλο πολιτικό χρόνο - αυτό είναι προφανές.

  15. loretta avatar
    loretta 20/02/2011 19:48:52

    Πολυτελειες ειναι αυτα Αρχαιε....!! στην ελαντα ειμαστε.

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ loretta 20/02/2011 20:33:32

      Ta latinika ton allon ta katalawaineis mia xara.....

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Makedonas Thessalonikios 20/02/2011 21:12:03

        τι ήθελες να το πω... ιμπήτσμεντ;

        • Νίκος avatar
          Νίκος @ archaeopteryx 20/02/2011 21:33:43

          Μομφή ή καταγγελία θα αρκούσε Αρχαίε. Εκτός και αν πιστεύεις ότι το Αγγλικό θα το "κατανοήσει" καλύτερα και βαθύτερα ο ΓΑΠ, πράγμα μιθανό.

      • loretta avatar
        loretta @ Makedonas Thessalonikios 20/02/2011 22:12:52

        πουσαι βρε makedona thessalikie...??

        • loretta avatar
          loretta @ loretta 20/02/2011 22:13:52

          thessalonikie ...! διορθωση.!!

  16. ΜΑΚ avatar
    ΜΑΚ 20/02/2011 19:51:34

    Είναι υποψρέωση του ΣΑΜΑΡΑ να κάνει αυτήν και μόνο την εξεταστική .
    Συμφωνώ απόλυτα με τον ΕΡΕΒΟ για την υποβολή μηνύσεων κατά της πολιτικής και συνταγματικής απάτης του ΓΑΠ . Μήπως το επόμενο μαζικό κοινωνικό κίνημα πρέπει να είναι σ'αυτή την κατεύεθυνση???

  17. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 19:57:21

    Τα τελευταία νέα από Γερμανία λένε ότι οι φίλοι μας οι Γερμανοί θα καταθέσουν στη σύνοδο του Μαρτίου ολοκληρωμένη πρόταση σύμφωνα με την οποία μια χώρα μέλος θα μπορεί να κάνει αναδιάρθρωση του χρέους της, χωρίς να απειλείται με έξοδο από το ευρώ. Άγνωστες παραμένουν οι λεπτομέρειες και οι δημοσιονομικοί όροι που θα θέσουν οι Φρίτσηδες.

    Αυτή η εξέλιξη είναι οδυνηρή για το παιδί και για τους τραπεζίτες, που έχουν τζογάρει το μέλλον τους σε άλλου είδους βοήθεια.

    Γίνεται τρομακτική προσπάθεια να πειστούν οι Γερμανοί να αναβάλλουν την ελληνική αναδιάρθρωση με αντάλλαγμα εκποιήσεις, ΔΕΗ και όπλα.

    Υπενθυμίζω ότι μια αναδιάρθρωση θα τελειώσει τις τράπεζες την ίδια νύχτα και η κυβέρνηση θα πρέπει να διαλέξει ανάμεσα στην κρατικοποίηση ή την απώλεια των καταθέσεων και την γενική πολιτική κατακραυγή - πτώση.

    Μπροστά σε αυτά που γίνονται ΤΩΡΑ στην Ευρώπη, η υπόθεση με τον Ντιμινίκ είναι κουκούτσι.

    • saltcity avatar
      saltcity @ kakofonix 20/02/2011 20:01:47

      Φίλε κοκοφοίνικα πρέπει να αποκτήσεις δική σου στήλη στο site μου φαίνεται ))

    • drider avatar
      drider @ kakofonix 20/02/2011 20:50:16

      Αν και όταν καταθέσουν μια τέτοια πρόταση οι Γερμανοί, προφανώς θα είναι πολύ δύσκολο να την απορρίψουμε (με δεδομένο ότι οι αγορές ήδη προεξοφλούν "κούρεμα" των ελληνικών ομολόγων με τον ένα ή άλλο τρόπο).

      Επομένως, αν μπει κανείς στο σκεπτικό του Παπανδρέου, θα προσπαθήσει να πείσει τους Γερμανούς ότι θα πάρουν και αυτοί ένα "κομμάτι" τις πίτας των ιδιωτικοποίησεων. Αλλά οι Γερμανοί δεν θα έχουν λόγο να διαπραγματευθούν τώρα κάτι τέτοιο, καθότι όταν γίνει αποδεκτή η πρόταση τους θα μπορούν να επιτύχουν το ίδιο αποτέλεσμα με πολύ πιο ευνοϊκούς για αυτούς όρους.

      Να δείτε πλάκα, μετά το διαφαινόμενο ναυάγιο μεταξύ κρατικής Εθνικής και 'Αλφα μπανκ, να δούμε η πρώτη να ιδιωτικοποιηθεί περνώντας στα χέρια της Ντόιτσε μπανκ με εξευτελιστικούς όρους, οι οποίοι θα αντανακλούν το "κούρεμα"των ελληνικών ομολόγων που έχει στο ενεργητικό της!

      Κλασσική περίπτωση Γιάννης πίνει, Γιάννης κερνάει...

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ drider 20/02/2011 21:14:07

        Η ''μύτη'' μου λέει ότι ο το ''παιδί'' προσπαθεί να ικανοποιήσει τους τραπεζίτες και να προσφέρει ακίνητα αντί αναδιάρθρωσης.

        Ο ΓΑΠ (και μεγάλο μέρος τους ΥΣ) έχει πεισμώσει και έχουν πέσει πάνω του.

        Η πρόταση που λες για τη Deutche είναι ουτοπική. Το να αγοράσεις σήμερα ελληνική τράπεζα (σε οποιαδήποτε τιμή) είναι αυτοκτονία. Ουσιαστικά αγοράζεις χρέη. Η κυβέρνηση θα ήταν ευτυχής αν ένας μακάκας ξένος αγόραζε τράπεζες, γιατί θα γλίτωνε από πολλούς μπελάδες.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ kakofonix 20/02/2011 21:34:26

      Καλησπέρα σε όλους

      Φίλε Κακοφωνίξ, έχω την αίσθηση, και όχι την πληροφόρηση, ότι οι πιθανοί όροι των Γερμανών για αναδιάρθρωση θα είναι κάτι σαν αυτό που άφησαν σκοπίμως, κατά την άποψή μου, να διαρρεύσει κατά την Σύνοδο Κορυφής του Δεκεμβρίου, μετρώντας τότε αντιδράσεις, δηλαδή απώλεια δικαιώματος ψήφου για τα χρεωμένα κράτη - μέλη στα συμβούλια κορυφής και στα κοινοτικά όργανα.

      Ο στόχος της Γερμανίας κατά την αντίληψή μου είναι μάλλον η οικονομική και συνάμα, πολιτική κυριαρχία στην Ευρώπη, στον ιδιαίτερα αδυσώπητο παγκόσμιο νομισματικό πόλεμο που έχει ήδη ξεσπάσει.

      Τις όποιες αλλαγές, επαναστάσεις και δημοκρατικές εξεγέρσεις στη Μ. Ανατολή και στις χώρες του Μαγκρέμπ, δεν τις εξαιρώ από αυτό το γενικό πλαίσιο οικονομικού παγκόσμιου πολέμου. Άλλωστε, χώρες όπως τα αραβικά εμιράτα, ή οι χώρες της Β. Αφρικής, εκτός από διοικούμενες επί δεκαετίες από ανελεύθερα καθεστώτα, έχουν και άλλο ένα κρίσιμο χαρακτηριστικό. Διαθέτουν τεράστια αποθέματα ορυκτού πλούτου και αποτελούν εξαιρετικά πιόνια για να τοποθετηθεί κάποιος εκ των πολύ ισχυρών του πλανήτη σε ενεργειακά αποθέματα και χρηματιστηριακά προϊόντα, μετέχοντας στον νομισματικό πόλεμο, όχι μόνο μέσω των ισοτιμιών νομισμάτων, αλλά και μέσω της διακύμανσης των τιμών πετρελαίου και φυσικού αερίου.

  18. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 19:58:53

    Κλοπή από το άρθρο του Φαήλου περί των Montblanc της ενημέρωσης.

  19. Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση avatar
    Eλληνας Πολιτης σε Απογνωση 20/02/2011 19:59:10

    Kαλά έκανε ο πρωθυπουργός και διερευνούσε από τον Δεκέμβριο 2009 τις
    εναλλακτικές επιλογές που είχε η Χώρα μας. Τούτο είναι υπέρ αυτού και
    όχι εναντίον του όπως μερικοί εδώ μέσα φαντάζονται. Αλλοίμονο αν δεν
    το έκανε. Ούτε βέβαια μπορούσε να βγει να πει ότι , " ναι εξετάζουμε και
    αυτό το ενδεχόμενο". Πιστεύω ότι οι πιό πολλοί καταλαβαίνουν το γιατί οι
    διαβουλεύσεις αυτές δεν μπορεί παρά να είναι μυστικές.

    Η αποκάλυψη αυτή σημαίνει και κάτι άλλο, πιό σημαντικό που, περιέργως
    δεν επισημαίνει η φλύαρη ανακοίνωση του εκπροσώπου Τύπου της Ν.Δ.

    Σημαίνει ότι ο ΓΑΠ και η παρέα του γνώριζαν αρκετό καιρό πριν την άθλια
    κατάσταση της Οικονομίας μας που διεμόρφωσαν την προηγηθείσα περίοδο
    ο Καραμανλής , ο Αλογοσκούφης και ο Παπαθανασίου. Εψεύδοντο λοιπόν
    όταν διεβεβαίωναν προεκλογικά τον Ελληνικό Λαό , ότι "ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ"
    ενώ κατά ομολογίαν του υπουργού Εργασίας (τότε) , νυν Υγείας κυρίου
    Ανδρέα Λοβέρδου , "ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΥΤΕ ΣΑΛΙΟ" .

  20. kp8 avatar
    kp8 20/02/2011 20:04:19

    αν θυμάμαι καλά, η πρόταση μομφής για να γίνει αποδεκτή θέλει απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών

  21. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 20/02/2011 20:10:59

    Μήπως ο φιλοδοξεί να πάρει τη θέση του Στρος Κάν ;

  22. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 20:11:56

    πιθανόν, αλλά τότε τα monblanc θα έπαιζαν GAP. Το γεγονός ότι έχει αλλάξει το κλίμα σε συνδυασμό με άλλες πληροφορίες, μας κάνουν να είμαστε επιφυλακτικοί. Ποτέ τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως τα βλέπουμε (ή όπως θέλουν κάποιοι να τα δούμε). Αρνούμαι να δεχθώ ότι ο GAP έχασε εν μία νυκτί την υποστήριξη από το σύνολο του τύπου.

    • Misha avatar
      Misha @ kakofonix 20/02/2011 20:38:23

      Noμίζω πως τα ΜΜΕ και ίδιως οι χρηματοδότες τους, θεωρούν όλους τους πρωθυπουργούς αναλώσιμους.
      Για πλάκα τους έχουν. Θυμήσου την ξεφτίλα ΚΑΚ από τον Μπόμπολα.
      Το γιατί εγκαταλείπουν τον ΓΑΠ, όπως φαίνεται πως συμβαίνει, μπορει να έχει σχέση με την μη αναστρέψιμη καθοδική πορεία του στις δημοσκοπησεις και τα μαύρα μαντάτα που τους στελνουν οι εντολοδότες τους.
      Θα δούμε...
      Γεγονός είναι πως ΚΑΜΜΙΑ κυβέρνηση πάντως δε μπορεί να σταθεί , όταν τα ΜΜΕ λειτουργούν ως λόμπυ επιχειρηματιών.

      Λουκέτο και τα κλειδιά στη Φαλκονέρα.

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ Misha 20/02/2011 20:50:08

        Άρα σύμφωνα με το σκεπτικό σου (γενικώς συμφωνώ) θα πρέπει να ψάξουμε τι κρύβεται πίσω από την ξαφνική εμμονή των λόμπυ με τον ΓΑΠ και τις εκποιήσεις.

        Η απάντηση πιστεύω ότι κρύβεται στο ζήτημα της αναδιάρθρωσης (που πρώτοι επισημάναμε ότι ΑΠΑΙΤΟΥΝ οι Φρίτσηδες). Προφανώς κάποια μεγάλα συμφέροντα τρέμουν με την επερχόμενη αναδιάρθρωση.

    • popolaros avatar
      popolaros @ kakofonix 20/02/2011 20:59:24

      Αγαπητέ kakofonix,
      τα monblanc πάντοτε ενδιαφέρονται για ξεπουλήματα, εκποιήσεις και πλειστηριασμούς.
      Επίσης, τα αφεντικά ποτέ δεν ρωτάνε τους υποτελείς για το εάν θέλουν να τους καρατομήσουν.

      Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το giorgo ήταν ποτέ εις θέση να εκβιάσει τα αφεντικά του.
      Εντολές εκτελούσε και τώρα απλά το συμβόλαιο συνεργασίας ετελείωσε.
      Good Night and Good Luck Mr. Jeffrey

  23. pikras57 avatar
    pikras57 20/02/2011 20:12:20

    ΑΝΤΙΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΣ
    Τα Μegaκάναλα προσπαθούν να αλλάξουν την ατζέντα της ενημέρωσης προσπαθώντας να δώσουν συνέχεια στο σήριαλ ΕΘΝΙΚΗΣ - ΑΛΦΑ για κα πνίξουν το σοβαρο αυτό θέμα.
    Τρομάρα τους.....

  24. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 20:14:34

    Ο Σιμήτης είχε μιλήσει (τυχαίο?) πρώτος περί ΔΝΤ ήδη από το τέλος του 2008, τότε που η οικονομία ήταν ακόμα ''θωρακισμένη''.

    • drider avatar
      drider @ kakofonix 20/02/2011 21:08:22

      Δεν μας έχει συνηθίσει ο Σημίτης να λέει πράγματα στην τύχη! Απλώς "διάβασε" τα αποτελέσματα και της δικιάς του πολιτικής ως πρωθυπουργού, η οποία συνέβαλλε τα μέγιστα στην εκτόξευση του ελλείματος του εμπορικού ισοζυγίου (πόσες γαλλό-γερμανικές ειδικά εταιρίες αναπτύξανε δραστηριότητες στην Ελλάδα επί Σημίτη;).

      • kakofonix avatar
        kakofonix @ drider 20/02/2011 21:17:01

        Το σχέδιο του Σημίτη ήταν να καλύπτει τα ελλείμματα με ''ανάπυξη''. Παρέδωσε την ελληνική παραδοσιακή οικονομία στα πράκτικερ και τα καρφούρ και δημιουρούσε χρέος, που κάλυπτε λογιστικά με μεγάλους ρυθμούς ανάπτυξης. Πίστεψε ότι το πάρτυ θα διαρκέσει για πάντα.

  25. zackii avatar
    zackii 20/02/2011 20:24:30

    Είναι πολύ απλό. Τολμήστε κε Μιχελάκη να το πείτε. Τι φοβάστε?
    Το ΓΑΠ τον έβαλαν γιαυτό ακριβώς το λόγο...Ποιοί τους ξέρετε. Πες το να πάει στο διάολο.

  26. Γ.Τ. avatar
    Γ.Τ. 20/02/2011 20:32:55

    Δειλα δειλα τα εγχωρια οικονομικα συμφεροντα καταλαβαινουν οτι με την πολιτικη του ανικανου η αγορα στεγνωνει. Συνεπως και τα δικα τους εσοδα ελαττωνονται. Δειλα δειλα τα ιδια συμφεροντα θα παρακαλανε να πεσει η κυβερνηση! Χωρις χρημα στην αγορα κανεις δεν κερδιζει ουτε οι μικροι ουτε φυσικα οι μεγαλοι.. Αποκαλυπτεται επιπλεον οτι σχεδιο του ανικανου ειναι να τελειωσει οικονομικα, γεωπολιτικα, εθνικα την πατριδα μας!! Επιτελους τα πασοκια πρεπει να καταλαβουν με τι εχουν να κανουν

  27. gdp77 avatar
    gdp77 20/02/2011 20:41:08

    O Σαμαράς ή δεν μπορεί ή φοβάται να κυβερνήσει. Τα αντιπολιτευτικά του όπλα είναι ΑΠΕΙΡΑ. Δε χρησιμοποιεί κανένα. Η ΝΔ θα μπορούσε να έχει γονατίσει το ΠΑΣΟΚ χθες. Γιατί δε ζητάνε εκλογές; Γιατί δεν τους κατηγορούν για εσχάτη προδοσία;

    • Γ.Τ. avatar
      Γ.Τ. @ gdp77 20/02/2011 20:46:45

      Συμφωνω απολυτα. Πρεπει να κατηγορηθει για εσχατη προδοσια και να υποβληθει αυτος και η παρεα του σε λαικο δικαστηριο

  28. popolaros avatar
    popolaros 20/02/2011 21:02:08

    Καταπληκτική η εικόνα Πεταλωτή να κάνει δηλώσεις στα κανάλια, μέσα στα σκοτάδια.
    Μια σκοτεινή κυβέρνηση πυτζάμας.

  29. ares avatar
    ares 20/02/2011 21:50:49

    +1!

  30. ares avatar
    ares 20/02/2011 22:05:13

    60 σχόλια και πάλι καμία μνεία στην προσπάθεια Σακοφάφα...

  31. antonis avatar
    antonis 20/02/2011 22:07:54

    Όλοι λένε ψέματα εκτός από τον Γιώργο.
    http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/02/blog-post_2659.html

  32. kakofonix avatar
    kakofonix 20/02/2011 22:08:17

    Η παραλία της μιζέριας
    Tου Αλεξη Παπαχελα

    Ενας ξένος φίλος που αγαπάει την Ελλάδα προσπαθούσε την περασμένη εβδομάδα να καταλάβει τι ακριβώς είχε συμβεί με τον «σάλο» για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας. «Αυτό που δεν καταλαβαίνετε», μου έλεγε, «εσείς οι Ελληνες είναι τι πλούτο έχετε στα χέρια σας που μπορείτε να τον αξιοποιήσετε ή και να τον πουλήσετε χωρίς ποτέ να φύγει ως αξία από τη χώρα σας. Το αντίθετο». Κοιτάζω τώρα έξω από το παράθυρό μου και βλέπω τον πλούτο: μια εκπληκτική παραλία σ’ ένα από τα πιο μαγικά σημεία του κόσμου, η οποία παραμένει, βασικά, αναξιοποίητη. Αλλοτε καταλαμβάνεται από καταυλισμούς τσιγγάνων, συνήθως είναι βρώμικη και εγκαταλελειμμένη.

    Προσπαθώ, λοιπόν, να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημά μας. Προτιμούμε να μένουν το Ελληνικό, η παραλία του Νέου Φαλήρου και άλλα κομμάτια πολύτιμης ελληνικής γης μίζερα, καταπατημένα, κακοφροντισμένα από τους δήμους μόνο και μόνο γιατί πιστεύουμε ότι έτσι «η Ελλάδα μένει στους Ελληνες»; Λες και αν πουλήσεις τον Αγιο Κοσμά θα τον πάρει κάποιος με ρυμουλκό, θα βάλει ξένη σημαία και θα τον αποσπάσει από την ελληνική κυριαρχία. Ο,τι και να αξιοποιηθεί, ό,τι και να πουληθεί εδώ θα μείνει, θα δώσει δουλειές σε Ελληνες, θα φέρει φόρους και άλλα έσοδα στον ελληνικό κορβανά που είναι άδειος και την πολυπόθητη ανάπτυξη.

    Και μη μου πείτε ότι το Δημόσιο, είτε αυτό είναι δήμος είτε κεντρικό κράτος είτε οτιδήποτε άλλο, φροντίζει και περιφρουρεί τον θησαυρό της πατρίδας μας καλύτερα από τα ιδιωτικά συμφέροντα. Πηγαίνετε μια βόλτα στον Φλοίσβο αν το πιστεύετε, και δείτε τη διαφορά ανάμεσα στα μπάζα που κοσμούν τις γύρω εκτάσεις και τη μαρίνα που κατασκευάστηκε όπου κάνουν τις βόλτες τους εκατοντάδες Αθηναίοι κάθε Σαββατοκύριακο. Υπάρχει, βέβαια, και η βαθιά κρυμμένη άποψη που λέει: «Καλύτερα να μείνουν έτσι όπως είναι παρά να τα χαίρονται οι φραγκάτοι ή να βγάλουν και άλλα λεφτά κάποιοι πλούσιοι από την αξιοποίησή τους». Δυστυχώς, την έχουμε ριζωμένη μέσα μας αυτήν την αντίληψη που δεν μας αφήνει να κάνουμε τη χώρα μας αυτό που της αξίζει.

    Η υπερβολική αντίδραση του κ. Παπανδρέου στο θέμα της δημόσιας περιουσίας κάνει πολύ πιο δύσκολη, αν όχι απίθανη, κάθε λογική εκμετάλλευσή της. Ο ίδιος μπορεί να μην το καταλαβαίνει. Σε μια χώρα, όμως, που η εκάστοτε αντιπολίτευση, ο Τύπος και μετά ο εισαγγελέας παραμονεύουν να διατυπώσουν κατηγορίες περί χαμηλού τιμήματος κ. λπ. έρχεται τώρα η δαιμονοποίηση της ιδέας αυτής για να προκαλέσει πλήρες αδιέξοδο. Μου λένε δημόσιοι υπάλληλοι πως ούτως ή άλλως οι υπερβολές γύρω από την υπόθεση του Βατοπεδίου έχουν τρομοκρατήσει τους πάντες, σε όλο το φάσμα του Δημοσίου, καθώς φοβούνται να βάλουν την υπογραφή τους στην πιο απλή πράξη. Ο κ. Παπανδρέου μπορεί να πιστεύει ότι με την αντίδρασή του κέρδισε πολιτικούς πόντους. Ταυτόχρονα, όμως, στέρησε από τον εαυτό του και τη χώρα μας μια μεγάλη ευκαιρία να αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζει και αξιοποιεί στην πράξη τον πλούτο της.

    Κοιτώντας έξω από το παράθυρό μου μπορώ εύκολα να φαντασθώ μια μοναδική ενιαία παραλία, που θα συμπεριλαμβάνει τα κτίσματα του Λορέντζο Πιάνο στην έκταση που έχει αναλάβει να αναπτύξει το Ιδρυμα Νιάρχου, τις μαρίνες, μια μεγάλη βόλτα που θα φτάνει μέχρι τον Αγιο Κοσμά και πολλές ακόμη εστίες δημιουργίας και ανάπτυξης. Θα το δούμε ποτέ αυτό το όραμα να υλοποιείται; Εν πολλοίς εξαρτάται από το πόσο θα παλέψουμε τον δικό μας λαϊκισμό και τη δική μας μιζέρια που μας έχουν καθηλώσει τόσα χρόνια. Και σε αυτήν τη μάχη σίγουρα δεν βοήθησε ο κ. Παπανδρέου με τις υπερβολικές και ανεξήγητες αντιδράσεις του σε μια κρίση που δημιούργησε η επικοινωνιακή και πολιτική αδυναμία της κυβέρνησής του.

    Το παραπάνω σχόλιο - πληρωμένη καταχώρηση του παραδεισίου από το Φάληρο είναι όλα τα κιλά όλα τα λεφτά.

    Αυτή είναι η ουσία κύριοι. Τα θέλουν όλα και τα θέλουν τώρα, με τον ΓΑΠ ή χωρίς.

    Ο Καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ kakofonix 20/02/2011 22:24:49

      Ωραία τα λέει ο Αλέξης, αλλά το πρόβλημα δεν είναι η παραλία του Φαληρικού μετώπου...

      Είναι τα 80 χιλ. στρέμματα στην Αφάντου στη Ρόδο, τα 30 χιλ. στρέμματα στην Σιθωνία της Χαλκιδικής, οι αγορές γής στην Κέρκυρα και σε άλλα "ευαίσθητα" νησιά, η πώληση στρατηγικών τομέων της οικονομίας με σίγουρα κέρδη για τους "επενδυτές" (φως, νερό, επικοινωνίες, διαχείριση απορριμάτων κλπ), αλλά κυρίως ότι οι φόροι θα καταβάλλονται μεν στο κράτος, τα κέρδη όμως από την εκμετάλλευση θα πηγαίνουν κατ' ευθείαν στο εξωτερικό...

      Τί το μεμπτόν θα μου πείς, για κάποιον που έχει επενδύσει, να εξάγει κέρδη. Τίποτα το μεμπτό. Απλά ζοχαδιάζομαι ώρες - ώρες και σιχτιρίζω αν, όλοι όσοι έχουν σπουδάσει οικονομικά και διοίκηση σε αυτή την έρμη χώρα, αφήνονταν ποτέ από το κράτος και τους συνδικάλες να εφαρμόσουν τα διδάγματα και τις ιδέες τους επί της πραγματικής οικονομίας στη χώρα μας, αν θα ήμασταν στην ίδια κατάσταση ή καλύτερα. Προσωπικά πιστεύω ότι θα ήμασταν καλύτερα.

  33. Νίκος avatar
    Νίκος 20/02/2011 22:23:30

    Πως γίνεται και απο την "θωρακισμένη" οικονομία του ΚΚ του β' φθάσαμε στον Τιτανικό και στα νύχια του ΔΝΤ (διάβαζε στη "σκέπη" της αμερικανικής κηδεμονίας);
    Απαριθμώ ενδεικτικά γεγονότα-σταθμούς:

    1) Το Μάρτιο ή, αν θυμάμαι καλά, τον Απρίλιο ο ΚΚ ο β' ανακοινώνει ότι πρέπει να παρθούν μέτρα και τα συγκεκριμενοποιεί. Ο ΓΚΑΠ όχι μόνο τα πολεμά αλλά μιλά συνεχώς για εκλογές και μάλιστα εκβιάζει με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας.

    2) Στα τέλη Απριλίου η ΕΚΤ για πρωτη φορά συναλλαγές Ελληνικών ομολόγων (swaps) με απίθανους όρους. Στις 21/12/2010 το Bloomberg κάνει αγωγή στην ΕΚΤ για πλήρη διαφάνεια και για τους σκοπους των κρυφών ανταλλαγών.

    3)Πριν τις εκλογές το 2009 ο διοικητής της ΤτΕ Προβόπουλος μιλά ανοικτά για την δημοσιονομική κρίση αλλά για τον ΓΚΑΠ "λεφτά υπάρχουν (στις τσέπες των κορόϊδων".

    4) Η απόφαση για προσφυγή στο ΔΝΤ έγινε τον Οκτώβριο του 2009 όπως δήλωσε ο Σαχινίδης.

    5) Όμως, ούτε η απόκλειση ούτε το χρέος επβάλουν προσφυγή και παρ' 'ολα αυτά ο θίασος που περνιέται για κυβέρνηση αντί να πάρει μέτρα -σαν αυτά που πρότεινε ο ΚΚ ο β'- σπαταλά χρόνο για "ανοιχτή διακυβέρνηση", βιογραφικά ηλεκτρονικά για υπηρεσίες που παρ' ολα αυτα παραμένου ακέγαλες για μήνες, ταξίδια στο εξωτερικό και γενικά ο,τι δήποτε που είναι ΑΣΧΕΤΟ με τα πραγματικά προβλήματα της Ελλάδας.

    6) Ουσιαστικά αμφισβητεί το Μάαστριχτ και αυτό επισύρει την μήνιν των Γερμανών. Μιλά για "πιστόλι" στο τραπέζι (το ΔΝΤ) και άλλες μπούρδες μόνο που κάτι άλλο κρύβεται και δεν το ξερουμε ακόμα. Ελπίζω η δίκη τους να τα αποκλαύψει.

    7) Το κρίσιμο ερώτημα εδώ είναι αφού, σε αντίθεση με την Ισλανδία και την Ιρλανδία, οι Ελληνικές τράπεζες δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα, γιατί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μαγείρεψε τα στοιχεία του πρυπολογισμου για να παρουσιάσει την οικονομική εικόνα της Ελλάδας ως τραγική;
    Σύμφωνα με τον Γιάννη Παπαθανασίου ("Με τη γλώσσα των αριθμών, Η αλήθεια για την οικονομία")
    α) το τελευταίο τρίμηνο του 2009 προχώρησε σε επιστροφές φόρων ύψους 1,5 δισ. ευρώ
    β) , το τελευταίο τρίμηνο του 2009 και μάλιστα τις τελευταίες ημέρες του έτους, πλήρωσε 1,2 δισ. ευρώ για χρέη νοσοκομείων, χωρίς να κάνει την αναγκαία διαπραγμάτευση
    γ) το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε τις δαπάνες για εξοπλιστικά προγράμματα κατά 0,7 δισ. ευρώ
    δ) το τελευταίο τρίμηνο του 2009 κατήργησε τις ρυθμίσεις για τους ημιυπαίθριους
    ε) , το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε τις δαπάνες για οδοιπορικά, τις λειτουργικές δαπάνες και προμήθειες του Δημοσίου κατά 0,7 δισ. ευρώ.

    Αν αληθεύουν αυτά, τότε γιατί ο Παπανδρέου συνέχισε τον πόλεμο κατά της Ελλάδας με δηλώσεις περι "σάλιου" κα;

    Ιδού:

    1) Συνεχίζονται οι "ακατανόητες" δηλώσεις “δεν υπαρχει σάλιο”, “Τιτανικός” και η απόκλειση από 140 πριν τις εκλογές εκτοξεύοται! Στις αρχές Δεκεμβρίου του 2009 δηλώνει στο CNBC ότι είμαστε ΟΛΟΙ διεφθαρμένοι (η συνέχεια ήταν του Πάγκαλου με το "τα φάγαμε όλοι μαζί").
    2) Παρ' όλα αυτά, την 25η του Γενάρη του 2010 η Ελλάδα δανείζεται 25 δισ!!! και στις 30 του ιδίου μήνα μας ξαναλέει διεφθαρμένους. Τι παίζεται εδώ;
    3) Γιατί να μην μπορούμε να ξαναδανειστούμε ας πούμε 2-3 φορές; Θυμηθείτε τοτε στα ΑΝΤΙνέα (http://www.antinews.gr/2010/09/12/61580/) τι γράφατε; Χρειαζόταν να πάμε στο ΔΝΤ; Μα οχι φυσικά. Υπενθυμίζω το (απέλπιδο;) "ξεκολλήστε" του Σαμαρά.
    4) Και αφού μας δάνεισαν ξαναβγαίνει στο CNN ο ΓΚΑΠ και μας αποκαλεί κλεφτες.
    5) Στα μέσα του Φλεβάρη ορίζεται επι κεφαλής του Oργανισμού Διαχείρησης Δημοσίου Χρέους ο Πέτρος Χριστοδούλου, άνθρωπος της Γκόλντμαν-Σακς.
    6) Στα μέσα Απριλίου φτάνει στην Αθήνα ο "συμβουλος" του ΓΚΑΠ και διαμορφωτής της (αντ)εθνικής μας πλέον παιδείας Σόρος για "διαβουκλεύσεις" με τον ενταύθα γκαουλάϊτερ του.

    Αφήνω τα συμπεράσματα σε σας.

    Νίκος

  34. ΠΕΤΡΟΣ Μ ΓΡΥΛΛΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ ΓΡΥΛΛΟΣ 20/02/2011 22:32:15

    το αρθρο του κ Δελαστίκ τα θέτει νομίζω άριστα ... Ιδωμεν .. ΣΑΜΙΟΣ

  35. ΠΕΤΡΟΣ Μ ΓΡΥΛΛΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ ΓΡΥΛΛΟΣ 20/02/2011 22:33:46

    το αρθρο του κ Δελαστίκ τα θέτει νομίζω άριστα ... Ιδωμεν

  36. ares avatar
    ares 21/02/2011 01:52:43

    Θέμα μελέτης, ανάλυσης και προβληματισμού χρειάζεται να γίνει η προσπάθεια της Σακοράφα ??? ή να καταστεί κεντρικό αίτημα του κόσμου και άξονας του θυμού του που θα χαλιναγωγήσει άλλους πολιτικούς ακροβατισμούς και άλλες σκοπιμότητες και αυθαιρεσίες. Αλλά φαίνεται βολικότερη η εκτόνωση σε αναλύσεις προθέσεων διεθνών κερδοσκόπων (εξ άλλου αυτό κάνει και ο ΓΑΠ) και ατελείωτες προτροπές για κρεμάλες στην Ομόνοια ("να ματώσουμε" φωνάζει και ο ΓΑΠ)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.