#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/02/2010 18:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να μιλήσει ο Καραμανλής



Θέλω να πιστεύω  ότι η  Νέα Δημοκρατία δεν αιφνιδιάστηκε από την εξέλιξη που πήρε η υπόθεση της Εξεταστικής για την Οικονομία. Το ΠΑΣΟΚ έχει την ίδια λογική από της ιδρύσεώς του. Δεν αλλάζει, όποιος και να είναι αρχηγός.

 Θέλω, επίσης, να ελπίζω ότι η ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, δεν πίστεψε  στιγμή, ότι υπήρχε περίπτωση ο ΓΑΠ να προτείνει εξεταστική για την περίοδο Σημίτη.

 Όχι ότι ο Παπανδρέου αγαπάει το Σημίτη, αλλά  ξέρει ότι ο   πρώην πρωθυπουργός, και αρκετά συγκροτήματα τύπου, διατηρούν ακόμα επιρροές  στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ. Δεν ήθελε να ανοίξει εσωκομματικό μέτωπο.

Ξέρει κυρίως ότι ο  Υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, επίλεκτο στέλεχος της σημιτικής διακυβέρνησης, θα ήταν μεταξύ των στελεχών που επρόκειτο να κληθούν να καταθέσουν για την επίμαχη περίοδο.

 Η Κυβέρνηση, σε επίπεδο πολιτικής ουσίας και επικοινωνίας έχει να κερδίσει ελάχιστα από την εξεταστική. Αφού ήδη σε επίπεδο, κοινής γνώμης, έχει εμπεδωθεί η αντίληψη ότι η Ν.Δ. ευθύνεται για την δραματική κατάσταση της οικονομίας μας. 

Αλλά, ακόμα και αν οι κυβερνητικοί βουλευτές καταλήξουν σ΄ ένα πόρισμα «κόλαφο» για την  κυβέρνηση Καραμανλή, τι θα κερδίσουν; Ο Αλογοσκούφης είναι εκτός πολιτικής, ο Καραμανλής ηττημένος, ενώ  ο Σαμαράς, αντικειμενικά, δεν έχει καμιά ευθύνη για την περίοδο αυτή και άρα δεν μπορούν να τον πλήξουν.

Επομένως; Είναι προφανές ότι κάποιοι θέλουν να τελειώνουν με τον Καραμανλή.

 Έτσι εξηγείται και  το μένος με το οποίο τα φίλια προς την κυβέρνηση μέσα, συνεχίζουν τον πόλεμο (που ενίοτε αγγίζει τα όρια της λασπολογίας) κατά του Καραμανλή.

 Όμως τι έχουν να φοβούνται από έναν ηττημένο αντίπαλο;

 Μήπως, του επιτίθενται επειδή θέλουν, προκαταβολικά,  να απαξιώσουν  τα   όσα έχει να πει,  όταν αποφασίσει να μιλήσει;

 Μήπως, λοιπόν ήρθε ο καιρός για να μιλήσει ο Καραμανλής;

Τέλος μια υπενθύμιση:

Η Ν.Δ.  αντιμετώπισε με μεγαλοψυχία τους πολιτικούς της αντιπάλους. Ο Καραμανλής το 2004 θα μπορούσε να στήσει όσες Εξεταστικές ήθελε και να στείλει  στα δικαστήρια δεκάδες υποθέσεις.

Αυτά προς γνώση και συμμόρφωση  

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Justin Case avatar
    Justin Case 23/02/2010 18:45:41

    Ουκ ισοτης εν τη παρανομία...

  2. man8os avatar
    man8os 23/02/2010 18:46:08

    Οχι ακομα, δεν ηρθε η ωρα του. Παντος, καλο θα ηταν, τωρα που εχει χρονο να γραψει ενα βιβλιο για την περιοδο 1997-2009, ωστε να μαθει και ο κοσμος μερικες απο τις σκεψεις του εκεινης της περιοδου.

  3. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 23/02/2010 18:49:33

    Αν αποφασίσει να φύγει από την πολιτική θα μιλήσει.
    Αν αποφασίσει να μείνει -προφανώς τον προκαλούν να το κάνει...- θα τους κάνει να σωπάσουν....

    • effie B. avatar
      effie B. @ B.K.Σ. 23/02/2010 19:05:40

      Να μιλησει και να πει τι; Ως προεδρος της κυβερνησης του, φερει απολυτα την ευθυνη της διακυβερνησης του. Αν υπηρχε κατι που επρεπε να πει η να κανει επρεπε να το ειχε κανει και οχι να αφησει ολους αυτους τους φαιδρους να καταξευτελισουν την χωρα μας, και δεν εννοω μονο την οικονομια. Τι να πρωτοθυμηθει κανεις, τους κουμπαρους, το Βαρθολομαιο, το Ζαχοπουλο (αληθεια επτα χρονια αρχηγος στην αντιπολιτευση εψαξε πολυ να τους βρει);
      Αφηστε που αφησε ενα τεραστιο "αποθεμα" απο επιεικως ανικανους στον Αντωνη Σαμαρα. Με ποιους να πορευτει ο καινουργιος αρχηγος...
      Οποιον και να παρεις... Αλοιμονο, ο Ανωνης Σαμαρας εχει τεραστιο φορτιο στις πλατες του για να πραγματωσει την Νεα Ματαπολιτευση που ονειρευεται...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 23/02/2010 19:13:07

      ενώ ο Παπανδρέου έχει περισσότερο ικανούς;
      κοίτα Έφη τό ό,τι το πασοκ έχει όλα τα μουμουέ μαζί του και η νέαδημοκρατία εναντίον της δεν το καθιστά αυτομάτως στελεχωμένο με ικανότερα στελέχη. Το ό,τι η ΝΔ το 2004 δούλεψε με μία από τα ίδια του σημιτικού πασοκ δεν καθαγιάζει το τότε πασοκ.
      Κατανοώ την οργή σας αλλά θέλω να διευκρίνίζετε κάθε φορά πως δεν σας λείπει η κουτάλα γιατί εγώ αυτομάτως με αυτήν τον συνδέω. Συμφωνώ με τον Σπάρτακο πως σε λίγο καιρό θα του πλάθουν αγιογραφίες (όσο θα μένει ..."κατάλληλα" σιωπηλός)
      Δεν είμαι ψηφοφόρος της νέας δημοκρατίας οπότε διατηρώ το πλεονέκτημα να βλέπω πρωτίστως πανοραμικά το συμφέρον της πατρίδας μας.

    • effie B. avatar
      effie B. @ B.K.Σ. 23/02/2010 21:02:06

      Αγαπητε Β.Κ.Σ.,
      επειδη είμαι ψηφοφόρος της νέας δημοκρατίας και επισης διατηρώ το πλεονέκτημα να βλέπω πρωτίστως καταματα το συμφέρον της πατρίδας μας, το θεμα Καραμανλη ειναι και θεμα της ΝΔ. Ο ΚΚ ευθυνεται -περα απο οτιδηποτε αλλο, οικονομια, διαφθορα κ.ο.κ.2004-2009- για την απωλεια καθε ηθικου πλεονεκτηματος της ΝΔ, για την συσσωρευση μιας πλειαδας "λαμογικου" τυπου στελεχων, για την σχεδον πληρη απαξιωση ενος κομματος εξουσιας. Το θεμα αυτη την στιγμη δεν ειναι τοσο το Πασοκ οσο το να μπορεσει η νεα ηγεσια του κομματος να ξεκαθαρισει το τοπιο, να προσελκυσει νεα αξια στελεχη και τελικα να εμπνευσει εναν ολοκληρο λαο. Εξαιρετικα δυσκολο, οχι ακατορθωτο!!!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ B.K.Σ. 23/02/2010 21:11:30

      Έφη η Νέα Δημοκρατία οφείλει στον Κώστα Καραμανλή την επιστροφή του ηθικού πλεονεκτήματος που είχε απωλέσει εξαιτίας όλων των προηγούμενων ηγετών της δεξιάς -του "Εθνάρχη" του η Κύπρος είναι μακράν συμπεριλαμβανομένου. Είναι ο μόνος ηγέτης της Δεξιάς που κέρδισε πρώτος τον σεβασμό και την εκτίμηση των παραδοσιακών αριστερών και κεντρώων -και όχι των σύγχρονων ξεπουλημένων. Ο δεύτερος είναι τώρα ο Σαμαράς.
      Καθαρές και ξάστερες κουβέντες.

    • effie B. avatar
      effie B. @ B.K.Σ. 23/02/2010 21:15:52

      Αγαπητε Β.Κ.Σ.,
      τωρα πια η ΝΔ δεν οφειλει στο ΚΚ τον μικρο, εντελως τιποτε. Οφειλει μονον να συσπειρωθει γυρω απο τον Αντωνη Σαμαρα και να τον βοηθησει στο εξαιρετικα δυσκολο εργο του!!!

  4. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 23/02/2010 18:53:01

    Είναι προφανές πως εισπράττει μανία ο Καραμανλής επειδή δεν στήριξε την εκλεκτή της διαπλοκής, ένα το κρατούμενο.
    Είναι πασίδηλο πως μέσω του χτυπήματος σην προηγούμενη κυβέρνηση ο Παπανδρέου χτυπάει πολιτικά τον Σαμαρά, δύο τα κρατούμενα.
    Η συνέχεια μόλις γυρίσει από την ΕΕ ο Σαμαράς.

    • man8os avatar
      man8os @ B.K.Σ. 23/02/2010 18:56:41

      Στο σημειο που φτασαμε, τιποτα δεν μπορει να παει χειροτερα.
      Μονο καλυτερα μπορουν να πανε τα πραματα(δημοσκοπικα).
      Αλλα ακριβως το γεγονος οτι ξεπερασαμε το χειροτερο σημειο μας δινει αισιοδοξια, οτι θα γυρισει ο τροχος.

    • Fotini avatar
      Fotini @ B.K.Σ. 24/02/2010 03:39:44

      @ effie B

      Εισαι φαιδρη! Επιτρεψε μου ν΄αμφιβαλλω για τα Νεοδημοκρατικα σου συναισθηματα. . .Μονο ενας Πασοκος θα εγραφε απαξιωτικα σχολια για τον π. πρωθυπουργο μας. Βλεπω τα μουμουε σου εχουν πλυσι εγκεφαλου! Μα δεν καταλαβαινεις οτι η σιωπη ενιοτε ειναι χρυσος. . .

    • effie B. avatar
      effie B. @ B.K.Σ. 24/02/2010 18:10:31

      Αγαπητη Fotini,
      περα απο τον απαξιωτικο σου χαρακτηρισμο, μονο καποιος "μονοχνωτα" κομματικος θα μπορουσε να υπερασπιστει το εργο ενος πραγματικα ανυπαρκτου πολιτικου, που πλεον περασε στην ιστορια. Νασαι σιγουρη πως θα κριθει απο αυτην και θα ειναι εξαιρετικα σκληρη μαζι του.
      Α, να μην το ξεχασω, ξανατσεκαρε την ορθογραφια σου, μας τυφλωσες!!!!

    • tomcat00 avatar
      tomcat00 @ B.K.Σ. 25/02/2010 02:47:14

      Fotini

      Grow up! Ο αν8ρωπος ειναι πολυ κατω του μετριου - ενας χαβαλες, 8εσσαλονικιος με 'βαρυ' επωνυμο. nothing fancy

  5. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 18:59:21

    Οσο και να πυροβολούν,δεν πετυχαίνουν τον ανομολόγητο σκοπό τους.Οι σφαίρες γυρίζουν πίσω και τρυπάνε τους ίδιους.Τον φοβούνται τον Καραμανλή,ακόμα και ηττημένο.Και δεν τους αδικώ καθόλου.Εχουν κάθε λόγο να τρέμουν.Ποιός άλλος αρχηγός ή πρωθυπουργός λοιδωρήθηκε τόσο;;Ηδη από την 8/3/2004,την επόμενη ακριβώς της εκλογής του,τα άκρως 'αντικειμενικά' κανάλια,τον πετροβολούσαν.Ναι ,σωστά μαντέψατε:Τα ίδια ακριβώς κανάλια,που μας παραμυθιάζουν με τις επιτυχίες του μαγεμένου ποδηλάτη και του 'κυκλάμινου'.Άκριβώς,Κ.Ρ,θέλουν ν'απαξιώσουν προκαταβολικά,τα όσα θα είχε να πεί.Είμαι ασήμαντος κι ελάχιστος γιά να συμβουλέψω τον οποιονδήποτε.Πολλώ δε μάλλον,τον Καραμανλή.Στη θέση του,θ'αργούσα να μιλήσω.Ετσι,γιά να τους αφήνω να τηγανίζονται στην βρωμερή τους αγωνία.Θυμηθείτε όμως συντρόφια,αυτό που θα σας πώ:Οι ίδιοι που τώρα τον φτύνουν,οι ίδιοι πολύ σύντομα(μα πολύ σύντομα),θα του κάνουν αγιογραφίες.Εμείς εδώ θ'άμαστε και θα κουνάμε στωικά το κεφάλι.Το έργο τ'όχουμε ξαναδεί,στο παρελθόν και με άλλους πρωταγωνιστές.

    • adistaktos avatar
      adistaktos @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 20:01:23

      Ακούστε φίλοι...
      Η μόνη λύση είναι να βγει ο ΝΔτης στο δρόμο, να διαδηλώσει υπερ του Καραμανλή και κατά της υποκρισίας Πασόκων και ΜΜΕ...
      Όλοι ξέρουν όμως, ότι ο ΝΔτης είναι πατριώτης, ήπιος πολίτης και όχι διχαστικός. Αυτο είναι η αδυναμία της ψυχοσύνθεσης των κεντροδεξιών πολιτών, την οποία εκμεταλεύονται όλοι... και ο George Soros! Δυστυχώς... μια τέτοια διαμαρτυρία που θα μπορούσε να ξεκινήσει από το Διαδίκτυο και τη blogosfaira νομίζω ότι α ήταν ήδη καταδικασμένη...
      Κατά συνέπεια... συμφωνώ με το Σπάρτακο ότι θα πρέπει να σιωπήσει ο Καραμανλής μέχρις ότου έρθει η κατάλληλη ώρα. Εάν αρχίσει να μιλάει τώρα, τότε όλοι θα βρούν πεδίο διαβολής, λασπολογίας και απαξίωσης είναι μανούλες σ' αυτό... ΟΛΟΙ οι Οιονομοκαμπουρακηδοχατζηνικολαουπαπαδακοαυτιαδοτρεμηδοτραγκοτσιμοπρετεντερηδοκαψηδες!!!
      Βούτυρο στο ψωμί τους... ειδικά αυτή την ώρα που θέλουν να πάρουν τα μέτρα που θα κάψουν το Γιώργο και τους συν' αυτω υποκριτές ΠΑΣΟΚΟΥΣ... Για σκεφτείτε... 3 χρόνια μαυρίλα με μειώσεις μισθών και αυξήσεις ορίων ηλικίας σύνταξης και ΦΟΡΟΚΑΤΑΙΓΙΔΑ!!!!
      Έτσι κι αλλιώς το προσδόκιμο ζωής που επικαλέστηκε ο Γιώργος ΔΕΝ το αύξησε ο Καραμανλής....
      Κρατηθείτε, λοιπόν, δεν χρειάζεται αποπροσανατολισμός... ο Γιώργος ΘΑ ΜΕΙΩΣΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΕ ΑΠ' ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ... Μια ζωή θα το πληρώνει αυτό, γιατί ΛΕΦΤΑ...ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!

    • Αλεξάνδρα avatar
      Αλεξάνδρα @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 20:02:09

      Μην χύνεις άδικα τα δάκρυά σου. Ευτυχισμένος ειναι ο Καραμανλής που κάθεται στο σπιτάκι του. Και περισσότερο ευτυχισμένος που απαλλάχτηκε και απο το μπουλούκι που έσερνε πίσω του. Ηθοποιός σε έναν ρόλο που τον έβαλαν να παίξει και τελικά ούτε τα λόγια του δεν έμαθε. Και όσο για την λοιδωρία....η πραγματικότητα ήταν τραγικά χειρότερη. Τι να λέμε τώρα.

    • nick avatar
      nick @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 20:55:15

      Πόσο δίκιο έχεις φίλε Σπάρτακε! Ο Καραμανλής πολεμήθηκε όσο κανείς άλλος. Ο πόλεμος ξεκίνησε από την πρώτη μέρα που έγινε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, συνεχίστηκε όσο ήταν πρωθυπουργός και συνεχίζεται ακόμα. Ο λόγος είναι απλός, ο Κ.Κ. συνδύαζε και συνδυάζει κάποια χαρακτηριστικά που έκανε τα γνωστά λαμόγια της διαπλοκής να τρέμουν: Είναι ηθικά ακέραιος, αγνός πατριώτης, απροσκύνητος στους ξένους και εγχώριους νταβάδες και με όνομα που μπορεί να ενώσει όλους τους Έλληνες που ανήκουν στη δεξιά. Επίσης, είναι απλός και συμπαθής άνθρωπος και προσελκύει έυκολα τους κεντρώους. Το γεγονός ότι άντεξε στην κυβέρνηση 5,5 χρόνια με όλο αυτόν τον απίστευτο, λασπολογικό και ψεύτικο πόλεμο που δεχόταν καθημερινά είναι κυριολεκτικά άθλος.
      Το έχω ξαναγράψει στο antinews αλλά το ξαναγράφω γιατί αυτή είναι η αλήθεια: η απόφαση να τελειώσουν τον Κ.Κ. πάρθηκε από τους νταβάδες (ξένους αρχικά και εγχώριους έπειτα) όταν είδαν ότι δεν τους προσκυνά και λειτουργεί με γνώμονα το συμφέρον της πατρίδας. Εκνευρίστηκαν αμέσως μόλις ανέλαβε την πρωθυπουργία με την απόρριψη του σχεδίου Ανάν. Έπειτα, τους ενόχλησαν οι (εθνικά πολύ σημαντικές) συμφωνίες με Ρωσία και Κίνα και μόλις ήρθε και το ΒΕΤΟ στο Βουκουρέστι το Μάρτιο του 2008 εξαγριώθηκαν τόσο πολύ που έκαναν τα πάντα για να τον ρίξουν.
      Συνεπώς, δεν είναι παράλογο που συνεχίζουν να τον πολεμούν, λίγοι αντιστέκονται στη Νέα Τάξη όσο αυτός.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 21:06:29

      Όταν βλέπω νεοδημοκράτες και μη μητσοτακικούς να καταριούνται τον Καραμανλή και να τον υπερασπίζομαι εγώ που δεν ψήφισα ποτέ μου Νέα Δημοκρατία, αντιλαμβάνομαι φίλοι μου και λυπάμαι που θα σας το πω ωμά, πόσο θύματα της νταβαντζηλίδικης τηλεόρασης είστε. οριστικά και αμετάκλητα.

    • ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
      ο κερδοσκόπος της γειτονιάς @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 23/02/2010 21:08:43

      Και θα πρέπει να μη μιλήσει ΤΩΡΑ ο Καραμανλής. Θα ήταν η χρυσή ευκαιρία που ζητάει η διαπλοκή και η κυβέρνηση Γ.Π Β΄για να ξεφύγει από την καυτή πατάτα της οικονομίας και τα "γιατί" της αργοπορίας της από τον Οκτώβρη 2009, να λάβει τα απαραίτητα σωστικά μέτρα. Ολος ο κόσμος θα ασχολιόταν με τα του Καραμανλή και της ΝΔ κι έτσι θα ξεχνούσε -όπως το συνηθίζει- τη χειροβομβίδα της οικονομικής κατάρρευσης.

      Οσο και να ρίχνουν ευθύνες στην ΝΔ, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και η διαπλοκή που τη στηρίζει, η κυβέρνηση Παπανδρέου θα μείνει στην Ιστορία ως η κυβέρνηση του "δυστυχώς επτωχεύσαμεν" και του ανερμάτιστου πολιτικού έργου της, του ερασιτεχνισμού στην διακυβέρνηση και γενικώς της "παιδικής χαράς".

      Γι΄αυτό η ΝΔ θα πρέπει να φροντίζει τα φώτα να πέφτουν συνεχώς στην κυβέρνηση και πουθενά αλλού.

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 24/02/2010 22:54:20

      @ effie B.



      "κανει" Το εφαγα, εχεις δικιο! Κατα τ' αλλα point me in the right direction!!! Για καποια που λειπει απο την Πατριδα 36 χρονια και που στην καθημερινοτητα της ευτυχως/δυστυχως χειρειζεται την Αγγλικη, κατα την ταπεινη μου γνωμη δεν τα παει και τοσο ασχημα!

      Επι της ουσιας: Ειναι καμαρι μου που ειμαι ιδεολογικα "μονοχνωτη"--εγω "μεσαιος" χωρος δεν ημουν και δεν θα γινω ποτε! Ειμαι ονειροπολα, τι να κανω;

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 25/02/2010 04:14:07

      @ tomcat00

      I am a grown up woman! Ακριβως, αυτο χαρακτηριζει σοβαρους πολιτικους, nothing fancy, αλλα ειλικρεινια στο βλεμμα και στα λογια! Το να τον χτυπανε τοσοι πολλοι, απο ΠΑΣΟΚ μεχρι εσωκομματικοι αντιπαλοι, σημαινει οτι τον υπολογιζουν και προ παντων τρεμουν στην σκεψι οτι θα γινει Αγιος Χρυσοστομος. . .

    • MΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
      MΑΝΩΛΗΣ Μ @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 21/03/2010 02:09:47

      nick και Σπάρτακε,

      Συμφωνώ απολύτως. Το antinews πρέπει να το υπενθυμίζει αυτό.

  6. Στέργιος avatar
    Στέργιος 23/02/2010 18:59:56

    Ο Καραμανλής είχε τον λόγο 5,5 χρόνια. Θα μπορούσε να είχε κάνει όσες εξεταστικές ήθελε, να είχε καθίσει στο σκαμνί όλα τα λαμόγια τού ΠΑΣΟΚ, να ξεκαθαρίσει τη ΝΔ από τα γαλάζια λαμόγια και να ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ, γ*** το φελέκι μου! Τώρα να μιλήσει, να μας πει τι;

    Να μη μιλήσει, λοιπόν, αλλά να απολογηθεί.
    Να μας πει, π.χ., γιατί κάλυπτε τον Βουλγαράκη στη ΔΕΘ τού 2008, τρεις μέρες πριν ο Βουλγαράκης παραιτηθεί. Να μας πει από πού τον κρατούσε ο Βουλγαράκης και δεν μπόρεσε, κοτζαμάν Πρωθυπουργός, να τον αδειάσει.

    Γιατί αν βγει στο γυαλί παίζοντάς το "εθνικό κεφάλαιο" και πει "σας τά'λεγα εγώ προεκλογικά ότι ήταν δύσκολη η κατάσταση με την οικονομία", θα τη σπάσω τη ρημάδα την τηλεόραση και είναι κρίμα.

    • piraxtiri avatar
      piraxtiri @ Στέργιος 24/02/2010 00:33:56

      καποιοι αλλοι τον απειλισαν με θερμο επισοδειο στο αιγαιο για να μην πεταξει εξω τον βουλγαρακη και κανει αμεσα εκλογες..........

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ Στέργιος 24/02/2010 11:13:14

      @ piraxtiri

      Να βγει και να το πει! Να μην παίζει τον πέτρινο Βούδα και το εθνικό κεφάλαιο.

    • λαουρα5 avatar
      λαουρα5 @ Στέργιος 25/02/2010 02:51:03

      piraxtiri

      Ασε τις 8εωριες συνομωσιες - δεν σε τιμουν

      η δικη του αναλγησια, ερασιτεχνισμος και ανικανοτητα εφερε την παραταξη μας εκει που ειναι - οχι οι συνομωσιες

    • man8os avatar
      man8os @ Στέργιος 25/02/2010 03:11:16

      ΔΕΝ ηταν ανικανος!

  7. γεωργιος avatar
    γεωργιος 23/02/2010 19:02:25

    τι να μας πει ο πουθενάς? Η μεγαλύτερη φούσκα της πολιτικής τα τελευταία 50 χρόνια. Θα ήταν ο τέλειος πρωταγωνιστής της ταινίας "ο άνθρωπος που δεν ηταν έδω".

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ γεωργιος 23/02/2010 19:06:12

      κρατά κρυμμένα μυστικά και ντοκουμέντα όμως....

    • γεωργιος avatar
      γεωργιος @ γεωργιος 23/02/2010 19:23:48

      Τότε ας τα βγάλει στο φως να καταπιούμε τη γλώσσα μας.

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ γεωργιος 23/02/2010 19:33:52

      Γεώργιε, δρυός πεσούσης πάς ανήρ ξυλεύεται.
      Να μην βιάζεσαι γιατί η πολιτική δεν έχει 90 λεπτό, έχει αόριστη διάρκεια.
      Είσαι και είμαι αφελής εάν νομίζουμε ότι δεν υπάρχουν πράγματα που ξέρει ο Κ.Κ. που δεν γνωρίζουμε.
      Έχεις καμιά αμφιβολία ότι στον τηλεοπτικό πόλεμο εναντίον του Κ.Κ. δεν εμπλέκονται ξένες κυβερνήσεις;
      Νομίζεις ότι ο Κ.Κ. δεν ξέρει ποιός υπέκλεπτε τις συνομιλίες του επί Κορωνιά (μέσω Vodafon και Ericsson);
      Νομίζεις ότι, κάποια στιγμή, ο Κ.Κ. δεν κατάλαβε το σε βάρος του παιγνίδι μερικών υψηλόβαθμων νεοδημοκρατών υπουργών του, ιδιαίτερα υπέρ των μεγαλοεργολάβων;
      Όποιος θέλει να διατηρεί ελάχιστη πολιτική σοβαρότητα θα πρέπει να θυμάται ότι "υπάρχουν πράγματα που λέγονται και δεν γίνονται και πράγματα που γίνονται και δεν λέγονται".

    • γεωργιος avatar
      γεωργιος @ γεωργιος 23/02/2010 20:03:32

      Δηλαδη ειμαστε καταδικασμενοι να ζούμε στο σκοτάδι σχετικά με το τι παιζεται στις πλάτες μας. Μία ζωή θα πρέπει να εξετάζουμε αν κάτι που ακούμε ή μαθαίνουμε έχει βάση και είναι πραγματικο ή αν ειναι απλα αλλη μια θεωρία "συνώμοσιας". Ας μιλήσουν επιτέλους αυτοί που ξερούν για να μη μένουμε στην αμάθεια. Ακούμε χρόνια απο πολιτικούς ολων των παρατάξεων για συμφέροντα αλλά οταν πρεπει να ανοίξουν τα στόματα να μιλήσουν όλοι κανούν κο-κο-κο.(sic)

    • tiramola avatar
      tiramola @ γεωργιος 23/02/2010 22:00:36

      Αφού κατα την διάρκεια της διακυβέρνησής του ακούστηκαν και γράφτηκαν οι πιό απίστευτες δικαιολογίες κάθε φορά που έσκαγε ένα σκάνδαλο στην αυλή του με απίστευτη κάλυψη από τα ΜΜΕ στα όρια της απόλυτης γελοιότητας (νευριασμένος , συγχισμένος , οργισμένος κλπ) , αφού εισήγαγε νέους "χρησμούς" όπως το "νομιμο είναι και ηθικό" , τώρα έχουμε άλλλα...
      "Κρατάει χαρτιά και ντοκουμέντα"....
      Θα προκαλούσε γέλια η όλη ιστορία αν δεν υπήρχαν κάποιοι συμπολίτες μας που σε όνομα του οπαδισμού τους "νομιμοποιούν" τα "μυστικά" των πολιτικών...
      "Μυστικά και ντοκουμέντα" που δεν τα βγάζει για το καλό της πατρίδας ας πούμε...

    • Fotini avatar
      Fotini @ γεωργιος 24/02/2010 03:48:14

      @ γεωργιος

      Τον κακο σου τον καιρο, αγαπητε μου!

  8. stathis avatar
    stathis 23/02/2010 19:05:18

    ααααα... ΚΑΛΑ.. !!!!!!! ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ..." ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΖΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ..... ! " ΜΕΤΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΤΑΙ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ....

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ stathis 23/02/2010 19:35:37

      Ορθογραφία μεγάλε, μας στράβωσες!

    • Fotini avatar
      Fotini @ stathis 24/02/2010 03:53:38

      @ stathis

      Αλλος ενας φαιδρος στην παρεα μας! Καλως τον. . .αργησες!!!:)

  9. Άφατος avatar
    Άφατος 23/02/2010 19:12:52

    Ο Καραμανλής είναι τελειωμένος από μόνος του. Δεν χρειάζεται να τον τελειώσουν άλλοι. Κι αν κάποιος έχει αμφιβολίες, ας απευθυνθεί στον Πρετεντέρη που μετέφερε διάλογο του Ράθυμου με τη Ντόρα.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Άφατος 23/02/2010 19:18:31

      μήπως παίζει πώς δεν πρόκειται να του συγχωρεθεί ποτέ που δεν την στήριξε; μήπως κάτι τέτοιες δημοσιοποιήσεις δείχνουν πως αρχίσαν να το παίρνουν απόφαση σιγά σιγά πως το παιχνίδι εχάθη;
      απλές αρχές της ψυχολογίας υπαγορεύουν τα ερωτήματά μου, δεν διεκδικώ το αλάθητο... :Ρ

    • donaE avatar
      donaE @ Άφατος 23/02/2010 19:24:33

      Εχει δικιο ο Αφατος.Δυο 'ηγετες' και να τους ξεφωνιζει ετσι ενας δημοσιογραφος.Χωρις αντιδραση καμια.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Άφατος 23/02/2010 19:33:41

      Ντόνα ο ανθρώπινος παράγων επιβάλλεται του πολιτικού. ο Πρετεντέρης έκανε επίδειξη δυνάμεως γιατί έχει και κάτι ψιλοδιαπραγματεύσεις αυτή την εποχή, η Μπακογιάννη ικανοποιήθηκε που δημοσιοποιήθηκε η προσβολή της (εξ ου και το ό,τι αρχίζει να το παίρνει απόφαση -ειδάλλως θα είχαμε την Κυριακή την περίφημη ανασκευή που τάχα μου ζήτησε στον Ψυχάρη). Όσο για τον Καραμανλή, μπορώ να υποθέσω πως το ...καταευχαριστήθηκε (πολλαπλώς, και σε ανθρώπινα και σε πολιτικά μεγέθη, μιας και επιτέλους οι μάσκες έπεσαν και δημοσίως, και ό,τι εγράφη δεν ξεγράφη...)

    • κοψοχέρης avatar
      κοψοχέρης @ Άφατος 23/02/2010 19:40:10

      Από τη δημοσιοποίηση της ιστορίας αυτή (πραγματικής ή ψεύτικης) η Ντόρα έχασε, όχι ο Κ.Κ.
      Την σιχάθηκαν οι Καραμανλικοί της παράταξης και όλοι κατάλαβαν πόσο διπρόσωπη ήταν τόσο καιρό που έπινε νερό στο όνομά του.
      Η Θοδώρα πάει στο συνέδριο με σύμμαχους κάτι ελάχιστους γραφικούς σαν τον Κιλτίδη.

    • donaE avatar
      donaE @ Άφατος 23/02/2010 19:42:32

      Συμφωνω.Για αυτο δεν μιλαμε για ηγετες αλλα για κατι αλλο.
      Οσο για τον Καραμανλη δεν ητανε θιγομενος αμεσα αλλα τουλαχιστον σαν τζεντλεμαν...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Άφατος 24/02/2010 03:58:25

      Απευθυνσου εσυ και μας τα μεταβιβαζεις. . .σου εχομε εμπιστοσυνη. . ε, ας τον δ... λο, πια, ξεπουλημενοi!!!!

  10. HOOLIGAN avatar
    HOOLIGAN 23/02/2010 19:13:49

    Τα ιδια χαμερπη που γλυφουν τις ιδιες βρωμες, απο την μανια τους στην ΚΥΠΡΟ τον αλλον τον ξεθαψαν, γιατι δεν αντεχαν την παρακαταθηκη του. Ο Καραμανλης πρεπει να μιλησει και εμεις πρεπει να τον προστατευσουμε πλεον με οποιο μεσο Οι καιροι πλεον ειναι οριακοι

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/02/2010 19:16:45

    Ναι. Να βγεί να μιλήσει ο Καραμανλής και να μιλήσει για όλα. Και για το Βουλγαράκη και για το Ρουσόπουλο και για τον Αλογοσκούφη και για το Βατοπέδι. Και για τις πρόωρες εκλογές. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.

    Να υπερασπιστεί την θητεία του.

    Για να μην αναγκάζεται ο Σαμαράς να αναλαμβάνει ευθύνες που δεν του αναλογούν.
    Είναι υποχρέωσή του να μιλήσει και δικαίωμά μας να μάθουμε.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Κώστας Ροδινός 23/02/2010 19:19:36

      εγώ λέω να ξεκινήσει από το 2000....

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Κώστας Ροδινός 23/02/2010 19:38:28

      Ναι, ναι να μιλήσει να μας πεί ποιός του επέβαλλε το Βουλγαράκη, το Ρουσσόπουλο τον Παυλόπουλο, το Σημαιοφορίδη, το Ζαχόπουλο τον, την ουκ έστι τέλος.
      Την ευθύνη της διακυβέρνησής του την έχει αποκλειστικά ο ίδιος.
      Το γεγονός ότι ο άλλος είναι του χαβαλέ δε σημαίνει ότι ο ΚΚ υπήρξε σοβαρός ηγέτης!
      Απεναντίας. Τί χες Γιάννη τί 'χα πάντα!
      Για τις υποκλοπές τώρα περιμένεις να μάθεις;
      Τόσα χρόνια πώς ζούσες χωρίς αυτή τη γνώση;

    • prokroustis avatar
      prokroustis @ Κώστας Ροδινός 24/02/2010 01:03:39

      Eτσι. Και μετά να μας πει και τις offshore του πουλεν του Βουλγαρακη. Που ηταν νομιμες.....

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/02/2010 19:29:11

    O Kαραμανλης πανω απ ολα πρεπει να εγκαταλειψει τη λογικη του ¨εθνικου συμφεροντος".Μεγαλυτερο εθνικο συμφερον απο τη καταπολεμηση του ΠΑΣΟΚ δεν υπαρχει.
    Οφειλει λοιπον χωρις πολλα πολλα στην εξεταστικη να παρουσιασει οτι τυχον στοιχεια εχει -ακομη και απορρητα σημειωματα της ΕΥΠ- για το ποιοι οργανωσαν τις ταραχες του Δεκεμβριου.Αν αναρωτιεται κανεις τι σχεση εχουν,το Δεκεμβριο 2008 ανεβηκαν πρωτη φορα τα spread στις 144 μοναδες λογω των ταραχων εμω οι ιδιες αγγλικες σφημεριδες που τωρα προβλεπουν χρεωκοπια της Ελλαδος τοτε εκθειαζαν τους εξεγερμενους.Οφειλει λοιπον να καταγγειλει οσα εγιναν ως επιθεση κατα της χωρας απο την τοτε αντιπολιτευση.Το θεαμα των πασοκων που ζητουν συναινεση τωρα επιρριπτοντας την ευθυνη στη ΝΔ επειδη δεν πηρε μετρα ενω πριν ενα χρονο σιγονταριζαν καθε διεκδικηση ειναι χαρακτηριστικο.
    Οσον αφορα τα ΜΜΕ που του επιτιθενται,ο λογος ειναι οχι οσα εκανε αλλα οσα δεν εκανε.Δεν επαιξε στο σεναριο που ειχαν ετοιμασει ,ητοι να κλεισει τα εθνικα θεματα και να αρχισει τη λιτοτητα ωστε να ελθει εκ του ασφαλους το ΠΑΣΟΚ τωρα να φτιαξει τη πολυπολιτισμικη κοινωνια.
    Οι ΜΜΕδες εχουν βγαλει ενα σεναριο στο οποιο η ΝΔ παιρνει παντα το ρολο του κακου ενω το ΠΑΣΟΚ του καλου.Ο Καραμανλης με τη σταση του αναγκαζει το ΠΑΣΟΚ να το παιξει κακος και αυτο εκνευριζει.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ψυχραιμια 23/02/2010 19:35:27

      ψυχραιμία σωστός! και να κρατήσει το 2000 στο μανίκι....

    • adistaktos avatar
      adistaktos @ ψυχραιμια 23/02/2010 20:07:58

      Με ψυχραιμια λέω ότι ο Σταύρος Λυγερός παίζει ακριβώς αυτό το ρόλο... Άτιμη φάρα οι αριστεράντζες... βρωμάνε διχασμό και λάσπη...
      Θέλει ψυχραιμια όμως... ΟΚ

  13. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 23/02/2010 19:30:57

    ΕΥΣΤΟΧΟΣ!

  14. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 23/02/2010 20:05:36

    Οί Αμερικανοί είναι πολύ εκδικητικοί.Ακόμα καί άν έχεις πάει στήν άκρη,δέν ησυχάζουν άν δέν σέ τελειώσουν πλήρως.Αυτό ισχύει καί γιά χώρες καί γιά άτομα.
    Αν έχη κανείς διαβάσει τό THE BOOMERS BIBLE,εκεί περιγράφουν έτσι οί ίδιοι τόν εαυτό τους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Kὀριννα 24/02/2010 11:28:02

      το 2008, Θυμάμαι το Μπούς πριν φύγει για το Βουκουρέστι, να ανακοινώνει στην Ουάσιγκτον την ένταξη της """Μακεδονίας""" στο ΝΑΤΟ!!!

  15. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 23/02/2010 20:20:12

    Δεν περίμενα τόση πολιτική αφέλεια εδώ μέσα !!!

    Ο Καραμανλής πάνω απ' όλα νιώθει πρίγκηπας, είναι περήφανος γιά την πολιτική αριστοκρατία από την οποία προέρχεται,και εφ' όσον παρέδωσε την εξουσία θα επανέλθει μόνο γιά να γίνει Πρόεδρος της Δημοκρατίας.

    Αν νομίζετε ότι θα κάτσει να μάχεται σαν ενεργός πολιτικός, χωρίς την αίσθηση της υπεροχής που του δίνει η ηγεσία δεν καταλάβατε τίποτα τόσα χρόνια. Προτιμάει να φύγει σαν Τριανταφυλλίδης ...

    • loretta avatar
      loretta @ Καραμήτρος 23/02/2010 23:49:47

      Καραμητρο

      ποσο δεν ξερεις τον Κ.Κ. και ποσο δεν εχεις ιδεα αν ανοιξει το στομα του ποσους εχει να καψει μαζι με τον εαυτο του βεβαια..!!

      Εισαι βαθια νυχτωμένος αγαπητε αν νομιζεις οτι ο καραμανλης δεν θα χτυπησει ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ.

      Αυτο να το θυμασαι...και ο χρονος δεν ηρθε ακομα.

  16. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 23/02/2010 20:24:08

    Συμφωνώ απολύτως. Καμαρώστε τον στη φωτο ως Βούδα.

  17. γιάννης avatar
    γιάννης 23/02/2010 20:25:27

    είναι προφανές ότι εφόσον ΝΔ και ΠΑΣΟΚ έχουν διαχειριστεί τα πράγματα τις χώρας από το 1981 μέχρι σήμερα, αυτοί φταίνε,,,
    εμείς, ως γνήσιοι αφελείς οπαδοί πράσινων και βένετων ερίζουμε για το ποιοί φταίνε περισσότερο, λες κι αλλάζει τίποτε. βρήκα εξίσου γελοίες τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ-υπάρχουν-τα-λεφτά και της ΝΔ-ψηφίστε-μας-να-βάλουμε-φόρους.

    ο πρώτος δεν είπε ούτε πριν ούτε μετά τις εκλογές πού κρύβονται τα άτιμα τα ευρώ κι η δεύτερη δεν εξήγησε ποτέ γιατί τους φόρους που θα έβαζε το 2010 δεν τους έβαλε ήδη από το 2004.

    τα περί εξεταστικής δείχνουν την μικροψυχία, την κουτοπονηριά και την απύθμενη πολιτική υποκρισία του ΠΑΣΟΚ, βάλαμε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα.

    όσο για τους τρισκατάρατους ξένους; βρίσκουν και τα κάνουν εφόσον εμείς τρωγόμαστε όπως πάντα,,,,

  18. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/02/2010 20:29:26

    ο ΚΚ δε μιλαει. Εδω εφτιαξε ξανα νεο κουστουμακι στον αρχιιερεα.. χαχαχα να ζητησει τα ραφτικα τωρα ?? Ποια ειναι ? ο Μαρκελος ?

    τρεις το λαδι τρεις το ξυδι, τσαμπα το λαδοξυδο, εχω να πω..

    ΠΠ

  19. fvasileiou avatar
    fvasileiou 23/02/2010 20:49:27

    Παραθέτω ένα απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα της συνέντευξης που είχε παραχωρήσει προεκλογικά ο Κ. Καραμανλής στους μπλόγκερ και ο νοών νοείτω:

    Ερώτηση: Τι απαντάτε σε εκείνους που πιστεύουν ότι είστε δέσμιος συμφερόντων, ειδικά μετά τις υποκλοπές;
    Καραμανλής: Ας ξεκινήσω, καταρχήν, με το συγκεκριμένο που θέτετε.
    Στις υποκλοπές, φαντάζομαι όλοι το έχουν καταλάβει, ο στόχος ήμουν εγώ. Η Κυβέρνηση βεβαίως και άλλα μέλη της, αλλά ο κύριος στόχος ήμουν εγώ.
    Κατά συνέπεια είναι βέβαιο ότι αυτός που τις έκανε ή αυτοί που τις έκαναν, δεν ήθελαν να εξυπηρετήσουν ούτε τα συμφέροντα της χώρας, ούτε τα συμφέροντα της Κυβέρνησης και ακόμα λιγότερο εμού, την δική μου, ας το πούμε, πολιτική.
    Εγώ δεν δικαιούμαι να κάνω ούτε υπαινιγμούς ούτε εικασίες, γιατί έχω μία πολύ υπεύθυνη θέση. Κατά συνέπεια, εκείνο που αμέσως επέλεξα να κάνω είναι βαθιά και δικαστική και αστυνομική έρευνα.
    Μέχρι στιγμής δεν βρέθηκε ποιος ή ποιοι το έκαναν, που σημαίνει ότι αυτός ή αυτοί που το έκαναν είχαν πολύ προηγμένη τεχνολογική δυνατότητα. Αυτή είναι η αλήθεια.
    Εγώ πιστεύω ότι η αλήθεια θα βγει κάποια στιγμή και θα με δικαιώσει.
    Εκείνο, όμως, που θέλω να ξέρουν οι πάντες είναι ότι όχι μόνο υπάρχει κάτι που ξέρω και δεν το λέω, αλλά επαναλαμβάνω ο βασικός στόχος των υποκλοπών, με συγχωρείτε που μιλάω για τον εαυτό μου, ήταν ο ομιλών.
    Τώρα στο ευρύτερο ζήτημα.
    Ακούστε, εγώ έχω μία άποψη και την έχω πει πολλές φορές και επιμένω σε αυτή και δεν κουνήθηκα ούτε μία σπιθαμή από αυτή. Το να έχεις παραπάνω χρήματα ή το να έχεις ιδιοκτησία σε εφημερίδες, σε Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, δεν σου δίνει το δικαίωμα να έχεις μεγαλύτερη επιρροή στα πολιτικά πράγματα της χώρας από κάθε άλλο πολίτη. Την ψήφο σου μόνο έχεις.
    Αυτό το πλήρωσα και το πληρώνω, βλέπετε συχνά την μεταχείριση που υφίσταμαι από διάφορες πλευρές. Αν παρακολουθήσει κανένας την δημοσιότητα στην χώρα, θα νόμιζε ότι η Νέα Δημοκρατία είναι προ καταποντισμού, ενώ δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η Νέα Δημοκρατία θα τις κερδίσει τις εκλογές την Κυριακή.
    Αλλά δείχνει πως, οι όποιοι νομίζουν ότι έχουν επιρροή, συμπεριφέρονται. Και ξέρετε γιατί συμπεριφέρονται έτσι; Γιατί στα χρόνια τα δικά μου ούτε συγκυβέρνησαν, ούτε συγκυβερνούν, δεν είναι καν συνομιλητές μου. Ούτε θα είναι ποτέ.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ fvasileiou 23/02/2010 20:56:24

      Μεγαλη κουραση η αναγνωση του σχολιου σου... μην το παρεις προσωπικα.. χαχαχα

      ΠΠ

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ fvasileiou 23/02/2010 21:01:26

      ΠΠ εμένα μου φθάνει που ήταν ο μόνος πολιτικός με μπρίκια να μη παρευρεθεί στην κηδεία του Αρχιερέα. Και ο Φώτης έκανε πολύ καλά που έφερε αυτό το απόσπασμα, διότι μέσα σ΄ αυτές τις γραμμές ο ΚΚ τα λέει ΟΛΑ -για όσους ξέρουν να διαβάζουν....

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ fvasileiou 23/02/2010 21:15:57

      Β.Κ.Σ.

      μονο που δεν βρξκε ακρη στις υποκλοπες μου φτανει. τα λοιπα μπορει να συμφωνω και να διαβαζω αναμεσα στις λεξεις.. ΑΛΛΑ ηταν το μεγαλυτερο λαθος του. Τι να πουμε μετα απ αυτο ??

      ΠΠ

  20. San avatar
    San 23/02/2010 20:51:14

    Τα σχόλια αυτά καλό είναι να εξετάζονται προηγουμένως.
    10 φιάλες αίμα σε μωρό????

    Αλλο σκοπό έχουν αυτά τα σχόλια, το έχουν ξανακάνει κάποιοι επιτήδειοι εμπλέκοντας ακόμη και το χαμόγελο του παιδιού για δήθεν απαγωγή

    • man8os avatar
      man8os @ San 24/02/2010 01:40:16

      Οταν αγορασει το Μεγκα και το Αλτερ ο Βγενοπουλος,τοτε θα γινει προθυπουργος...
      Αν και δεν ξερω, Σαμαρας η Βγενοπουλος?

  21. trochalos avatar
    trochalos 23/02/2010 21:09:12

    Όταν μιλήσει ο Καραμανλής εκτός των κυβερνώντων και των δημοσιογράφων,πρέπει να κάνουν χαρακίρι και οι λουλούκοι Νεοέλληνες του 45% που ψήφισαν τους άχρηστους.Πέντε μήνες κυβέρνηση και είδατε βίο και πολιτεία.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ trochalos 23/02/2010 21:26:57

      Συγνώμη δεν τον είχαμε ψηφίσει για να "μιλήσει" αλλά για να κυβερνήσει.
      Συγκρίνουμε για το ποιος είναι ποιο άχρηστος;
      Οπως παλιότερα για τον ...καταλληλότερο;
      Πέταξε 5 χρόνια λόγω ατολμίας είχε τη δυνατότητα που του την έδωσε ο Ελληνικός Λαός να τα αλλάξει όλα.
      Δεν μπόρεσε.
      Βγήκε να πει τους λόγους; Να καταγγείλει κάποιον; Να αποπέμψει κάποιον;
      Απλά βγήκε στη Θεσσαλονίκη και κάλυψε: κουμπάρους, Ρουσσόπουλο, Βουλγαράκη, Αλογοσκούφη, άτυπους συμβούλους και λοιπούς κολλητούς.
      Να δεχτώ ότι τον πολέμησαν ή τον υπονόμευσαν. Τι περίμενε δηλαδή; Να του πουν περάστε;
      Μπορεί και ο ποιο ένθερμος υποστηρικτής του κουρασμένου να μου πει ένα σκάνδαλο του ΠΑΣΟΚ που διαλεύκανε; Εναν που έκλεισε μέσα; Ολυμπιάδα; SIEMENS; Στατιστικά στοιχεία; Κοινοτικά Πλαίσια στήριξης φαγωμένα; Κτηματολόγιο;
      Ας κάτσει τώρα λοιπόν να τον κατηγορούν σήμερα οι προχθεσινοί που κάλυψε, αλλά να ζητά ή να επιθυμεί κάλυψη είναι τουλάχιστον θράσος.

  22. Ambrose Bierce avatar
    Ambrose Bierce 23/02/2010 21:23:58

    Ναι. Και όταν μιλήσει, θα σας πεί κανένα ανέκδοτο, ή αντε για τον Παναθηναϊκό

  23. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 21:49:57

    Ο Καραμανλής έχει την αποδοχή και την στήριξη της πλειοψηφίας των νεοδημοκρατών! Αρέσει δεν αρέσει στους πασόκους αυτό δε μας αφορά!Μας αφορά όμως ο πόλεμος που γίνεται στον άνθρωπο που έφερε την παράταξή μας δύο φορές στην εξουσία, μας αφορά το να χρησιμοποιούν χαρακτηρισμούς που δεν αρμόζουν σε έναν πολιτικό της δικής του βαρύτητας. Ο Καραμανλής μέχρι τώρα μίλησε με τη σιωπή του κι όσο σιωπά η φωνή του γίνεται πιο δυνατή και φυσικά πιο ενοχλητική!

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 22:05:01

      αν είχε τη στήριξη των Νεοδημοκρατών δε θα ξευτιλιζότανε με 10 μονάδες διαφορά! Ξύπνα κοριτσάκι! Αυτή ακριβώς τη στήριξη απώλεσε και όχι άδικα.

    • ΣΟΦΙΑ avatar
      ΣΟΦΙΑ @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 22:14:08

      Αν με τόσο πόλεμο λάσπης, με τέτοιες προεκλογικές δηλώσις (πάγωμα μισθών κ.λ.π.) κατάφερε να κρατήσει αυτό το ποσοστό είναι πολύ μάγκας! Και στο μέλλον θα αποδειχθεί πολύ πιο πολύ μάγκας απ' όσο φαντάζεσαι! Τι να πει κανείς για το μέλλον του τωρινού πρωθυπουργού που οι σκανδαλώδεις πρακτικές του και το λαμογίστικο σύστημα που ακολουθεί ξεδιπλώνεται μέρα με τη μέρα στα "ανυποψίαστα", "αθώα" μάτια των οπαδών του! Ξύπνα εσύ, φίλε μου, Βρασίδα!!!

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 22:22:39

      Ρε Σοφία με σοκάρεις! Τον ΚΚ τον πίστεψαν πολλοί Έλληνες ακόμη και αντί[παλοι και αποδείχτηκε εντελώς φούσκα.
      Πίστωση χρόνου πήρε άπειρη.
      Αυτοί που τον φασκέλωσαν είναι οι Νεοδημοκράτες, γιαυτό ρεζιλεύτηκε.
      Δεν έχασε απο το ΠΑΣΟΚ, οι Νεοδημοκράτες και μάλιστα οι παλιοί, οι σίγουροι, αυτοί τον φασκέλωσαν γιατί πρώτα απ΄όλα αυτούς έγραψε στα παπα... του και αναζήτησε καινούργιες κολλεγιές.
      Μην μπαίνεις σε συγκριτικές συζητήσεις με τα ραμουλιμέντα που τον διαδέχτηκαν. Αλλά κι αυτός διέψευσε τις ελπίδες όχι μόνο των νεοδημοκρατών αλλά και ολόκληρης της κοινωνίας που και τον υποστήριξε και τον ανέχτηκε.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 22:59:43

      Βρασίδα μεταξύ μας είμαστε, μετρημένα κουκιά είναι:
      κάποιοι πικραμένοι γιατί δεν γλύψαν πέντε χρόνια μέλι δεν πήγαν να ψηφίσουν, κάποιοι φυτεμένοι από την τηλεόραση ομοίως, κάποιοι την είδαν λαός από αντίδραση, ε και κάααααποιοι... ξέραν πως ήρθε η ώρα της ψηλής και πήγαν για καφέ και το βράδυ κάναν πάρτυ!

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 23:24:17

      Μη με φτιάχνεις βραδιάτικα ρε ΒΚΣ.
      Αυτοί οι πικραμένοι δεν ήταν κάποιοι. ήταν 1.000.000 κόσμος! και δεν είναι αφελείς να περιμένουν να γλύψουν όλοι μέλι!
      Οι περισσότεροι περίμεναν τουλ΄'αχιστον να δούνε την επανίδρυση του κράτους.
      Κι αντ΄αυτού τί είδαν; Τους κολλητούς και κουμπάρους να γλύφουνε το μέλι.
      Άστη αυτή την κουβέντα. Μιλάς με παλιό!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 23:45:17

      Βρασίδα, τα ίδια ρεμάλια έχουν και τα δυό μεγάλα κόμματα. τα ίδια ζούμε και τώρα. κι ετούτοι μέσα σε τέσσερεις μήνες μας φθάσανε στην χρεωκοπία, και η αφελής στην αρχή ήμουν καλοπροαίρετη, το απέδιδα σε ιδεοληψία. αμ δε! για την Γκόλντμανσακς δουλεύουν οι Γιώργηδές μας! (είτε συνειδητά, είτε ασύνειδα, ποσώς μ΄ ενδιαφέρει)

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ ΣΟΦΙΑ 23/02/2010 23:56:33

      σε παραδέχομαι. έτσι είναι. από εκεί ξεκινάμε μπας και διορθώσουμε κάτι! αν κυνηγάμε πάντα τον χειρότερο θα καταλήξουμε στο δικό μας χειρότερο. Καληνύχτα. Φιλικά!

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΣΟΦΙΑ 24/02/2010 04:09:33

      Μπραβο Σοφια μου! Επικροτω τα σχολια σου. ..απο καρδιας.

  24. ΜΗΤΣΟΣ avatar
    ΜΗΤΣΟΣ 23/02/2010 22:29:17

    Ο νεκρός δεδικαίωται......

  25. piraxtiri avatar
    piraxtiri 24/02/2010 00:28:29

    ο καραμανλης θα πρεπε να μιλισει για τον σεπτεμβρη του 2008 [ΔΕΘ] και τον σεπτεμβρη του 2009,οταν για 2 φορα του βαλαν το πιστολι στον κροταφο........

  26. πολίτης avatar
    πολίτης 24/02/2010 00:29:48

    Τελικά ποιά είναι η κατηγορία; Ότι είχε ανίκανους; Και ποια κυβέρνηση των τελευταίων ετών είχε ικανοποιητικό αριθμό ικανών; Και πως μπορείς εκ των προτέρων να ξεχωρίσεις τους ικανούς; Δυστυχώς όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα.
    Ο Καραμανλής του 2004 είχε ένα σημαντικό πλεονέκτημα από τον Καραμανλή του 2007. Αυξημένη πλειοψηφία. Όποιος δεν του έκανε τον ξαπόστελνε. Στο τέλος δεν μπορούσε πια να αντιδράσει, ένας να του έφευγε, θα έπεφτε. Δείτε ότι ο Παπανδρέου, με τέτοια δύναμη και δεν μπορεί να τους μαζέψει, ήδη από τώρα. Σκέφτεστε να είχε μόνο 151; Θα είχε ήδη πέσει.
    Βέβαια, αν θέλετε τη γνώμη μου, αυτή είναι η πραγματική δημοκρατία, ο κυβερνών να φοβάται την πτώση, ώστε να λαμβάνει υπ'οψην τη λαϊκή αντίδραση. Αυτό που έχουμε τώρα είναι πλέον δικτατορία. Αλλά από την άλλη, η ισχνή πλειοψηφία δεν αφήνει περιθώρια για ριζοσπαστική πολιτική.
    Τέλος θα βρεθώ στη δυσάρεστη θέση να υπερασπίσω ακόμη και το Σημίτη. Αφήνω στην άκρη τη siemens, το χρηματιστήριο κλπ, αυτά είναι άλλο κεφάλαιο. Έβαλε όμως ένα στόχο, να μας βάλει στην ΟΝΕ. Μπορεί εκ του αποτελέσματος να αποδεικνύεται λάθος, αλλά δεν μπορεί κανείς να κρίνει τις πολιτικές επιλογές ενός πρωθυπουργού. Πέτυχε το στόχο, έστω και με πλαστά στοιχεία. Και λοιπόν; Ώφειλε να κάνει τα πάντα για να το πετύχει και το πέτυχε. Πρέπει να κατηγορηθεί γι'αυτό;
    Το ίδιο και ο Καραμανλής. Του "ξέφυγαν" τα νούμερα τον τελευταίο χρόνο. Εντάξει δεν έπρεπε, αλλά έγινε. Τα ΜΜΕ προέβαλαν συνέχεια την κρίση και η αγορά άρχισε να παγώνει, τα έσοδα απο ΦΠΑ πέσανε. Τα δεκεμβριανά και η αναρχία που ακολούθησε επιδείνωσαν την κατάσταση. Όταν ψηφίστηκε ο νόμος για τα ημιυπαίθρια, τα βοθροκάναλα συμβούλευαν τους ενδιαφερόμενους να μην σπεύσουν να υπαχθούν στη ρύθμιση. Κι άλλα χαμένα έσοδα. Και άλλα πολλά. Ωραία και τι έπρεπε να κάνει; Αν έλεγε σε όλους τα νέα, απλά θα γινόταν από τότε αυτό που γίνεται τώρα. Αυτό είναι το πολιτικά ορθό;. Ήταν πρωθυπουργός και συνεπώς υπόλογος απέναντι σε εμάς και μόνο, ούτε στις αγορές, ούτε στην ΕΕ, ούτε καν στον ίδιο το Θεό.
    Ο Πρωθυπουργός μίας χώρας δεν έχει κανένα καθήκον ειλικρίνειας, ούτε σκέφτεται αν θ α τον μαλώσει η Μέρκελ. Το ζητούμενο είναι η προστασία του λαού και όχι η «καλή διαγωγή». Αν σας ανέθεταν την ευθύνη μίας ομάδας δε θα κάνατε τα πάντα για να προστατεύσετε τα μέλη της; Αυτό είναι ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΥ, Η ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟΥ, όχι των «εταίρων του». Γι’αυτό και η Μέρκελ αυτή τη στιγμή δεν προτάσσει το συμφέρον της Ένωσης και του ευρώ, αλλά του λαού της.
    Αν λοιπόν είτε ο Σημίτης είτε ο Καραμανλής επικαλεστούν λόγους δημοσίου συμφέροντος, πώς είναι δυνατόν να κατηγορηθούν;
    Δε νομίζω ότι πρέπει να μιλήσει ακόμη. Όχι πριν απαξιωθεί πλήρως ο Παπανδρέου.
    Αν όμως τελικά μιλήσει, να μιλήσει με στοιχεία. Να πει γιατί ξέφυγε το έλλειμμα, με νούμερα και γεγονότα. Μόνο έτσι θα πείσει.
    ΟΚ, τώρα μπορείτε να με βρίσετε

    • Geo avatar
      Geo @ πολίτης 24/02/2010 01:20:23

      Πολίτη,
      Δεν είναι δυνατό να μιλήσει με στοιχεία αξιόπιστα, διότι πολύ απλά ο άνθρωπος δεν τα είχε στη διάθεσή του όταν έπρεπε. Σε οικονομίες όπως είναι η δική μας (με τις γνωστές στρεβλώσεις, ολιγοπωλιακές πρακτικές, κλπ) κανείς δεν μπορεί να προσδιορίσει με ακρίβεια εκ των προτέρων τις συνέπειες μιας παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Μπορεί απλά να διαισθάνεται ότι η κρίση θα μας επηρεάσει αργότερα από τις άλλες χώρες, καθώς επίσης και ότι θα αποσαθρώσει πλήρως οποιοδήποτε τομέα επηρεάσει (αφού όλοι στηρίζονται σε πήλινα πόδια), αλλά πλήρη και υπεύθυνη εικόνα δεν είναι δυνατό να έχει. Η αίσθηση που έχω είναι ότι ο Καραμανλής άρχισε να έχει μία πρώτη εικόνα της σοβαρότητας της κατάστασης στο τέλος της άνοιξης, γι' αυτό και ξεκίνησε τότε η φιλολογία περί διενέργειας διπλών εκλογών (ευρωεκλογές & βουλευτικές). Προσπάθησε να το πολεμήσει μέσα στο καλοκαίρι (συνεχή υπουργικά συμβούλια κλπ, συστάσες στους υπουργούς για συγκράτηση δαπανών κλπ) αλλά όταν είδε τις αντιδράσεις με την έκτακτη εισφορά, άρχισε να κλονίζεται. Στο τέλος του Αυγούστου φαίνεται να σχημάτισε πλήρη εικόνα του προβλήματος (βλ. την περίφημη έκθεση του ΔΝΤ) και αμέσως προκήρυξε εκλογές. Τα πράγματα είναι απλά. Γιατί ψαχνόμαστε;;; Τι δηλαδή να πεί;;; Γιατί ξέφυγε το έλλειμα; Ούτε ο ίδιος ούτε κανείς άλλος γνωρίζει με ακρίβεια. Ότι και να υποστηρίξει κάποιος, θα είναι δεκτικό διαφορετικής προσέγγισης. Προσωπικά αλλού νομίζω είναι το θέμα: Τι έκανε απέναντι σε όλους αυτούς που έβγαιναν ανοικτά στα ΜΜΕ και προέτρεπαν τον κόσμο π.χ. να μην καταβάλλει την έκτακτη εισφορά διότι είναι αντισυνταγματική;;; Και τι έκανε απέναντι σε όσους είχαν διατυπώσει την συγκεκριμένη ρύθμιση με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι πχ νομικά διάτρητη;;; Η αναφορά μου είναι ενδεικτική, εξηγούμαι δε εκ των προτέρων ότι προσωπικά δεν ήμουν μεταξύ των υπόχρεων για την καταβολή της εισφοράς.

  27. piraxtiri avatar
    piraxtiri 24/02/2010 00:32:07

    ο καραμανλης θα πρεπε να μιλησει για τον σεπτεμβρη του 2008 [ΔΕΘ] και τον σεπτεμβρη του 2009,οταν για 2 φορα του βαλαν το πιστολι στον κροταφο........

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ piraxtiri 24/02/2010 11:12:31

      Geo,
      τα πράγματα είναι όπως τα περιγράφεις

  28. Ένας Τυχαίος avatar
    Ένας Τυχαίος 24/02/2010 00:46:52

    Τα πράγματα είναι απλά!
    Μέχρι πριν ΚΚ η ΝΔ μάζευε τα λεφτά και το σύνθημα 'ο λαός δε ξεχνά τι σημαίνει δεξιά' τα ξαναμοίραζε σε ημετέρους!

    Μετά ΚΚ το έργο άλλαεξε! Τώρα θα τα μαζεύει η 'δεξιά' του ΠΑΣΟΚ τα λεφτά και θα τα μοιράζει η νέα ΝΔ......ΑΠΛΟ!

    Γιαυτό πυροβολούν τον ΚΚ....Αλλά αυτό που θα καταφέρουν είναι μια τρύπα ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ....

    Ασχετο αλλά νομίζω ότι μετά τον Σαμαρά πρωθυπουργός στην Ελλάδα θα γίνει ο Ανδρέας Βγενόπουλος!!!! Μπορεί και πριν τον Σαμαρά!!!

  29. N IKOS avatar
    N IKOS 24/02/2010 09:11:10

    ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΙΞΕΙ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΦΑΓΩΘΗΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΝ ΑΛΛΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΜΑΣ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.

  30. ΟΔΥΣΣΕΑΣ avatar
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ 24/02/2010 10:35:08

    Το 2004 δεν χρειαζόταν να κάνει εξεταστικές. Έπρεπε να βάλει κάποιους φυλακή, όχι απαραίτητα πολιτικούς, για πολύ κραχτές περιπτώσεις για να δοθεί ένα διαφορετικό υπόδειγμα διοίκησης. Η ατιμωρησία. υπήρξε πυξίδα και για πολλά στρουμφάκια που διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να μιλήσει ο ΚΚ. Για την υστεροφημία του, που νομίζω ότι τον ενδιαφέρει

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/02/2010 11:35:31

    ΑΣΧΕΤΟ: Τέταρτη μέρα σήμερα από τις καταγγελίες Κοντοπυράκη ότι ο Παπακωνσταντίνου "φούσκωσε" τα στοιχεία για το έλλειμμα και ο Υπουργός δεν απάντησε ακόμα!

    • tiramola avatar
      tiramola @ Κώστας Ροδινός 24/02/2010 11:50:16

      θα τα πει όλα στην εξεταστική αγαπητέ...
      Εκεί θα του δωθεί η ευκαιρία να εξηγήσει τελικά πόσο ήταν το έλλειμμα.
      3,7 , 6 ή 9 και μετά να δούμε και τις ευθύνες Παπακωνσταντίνου που το εμφάνισε 12,5...
      Διότι όταν είπαν την αλήθεια στον Ελληνικό λαό το 2004 ανεβάζοντας το έλλειμμα στο 7 από 1,7 προσθέτωντας τις αμυντικές δαπάνες γιατί οι σημερινοί να κρύψουν τα χρέη των νοσοκομείων και να βρεθούν και κατηγορούμενοι?
      Εν ονόματι της πατρίδος ή για χάρη του Κοντοπυράκη?
      ...
      Θα αργήσετε πολύ να αποκτήσετε πειστικά επιχειρήματα.
      Καλό θα ήταν αντί να προκαλείτε σκοπίμως σύγχηση στους πολίτες να σιωπήσετε για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 24/02/2010 12:22:57

      TIRAMOLA
      Στην Εξεταστική θα τα πει ως κατηγορούμενος;

  32. Aggelos avatar
    Aggelos 24/02/2010 11:37:59

    την ιδια στιγμη που φτυνουμε τον Καραμανλη ,ο ιδιος λαος ,εκτημα περισσοτερο απο καθε αλλο πολιτικο τον Ανδρεα Παπανδρεου!
    καταλαβενετε τωρα τα κριτηρια του λαου?

    ο ΚΚ ισως με την αποσυσρη του εξοντωσει το πασοκ μια και καλη..
    για πρωτη σχεδον φορα απο τη μεταπολιτευση η βομβα θα σκασει στα χερια του πασοκ, και ισως αυτο να ειναι μοιραιο...

  33. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 24/02/2010 11:50:04

    Τον παλιό καλό καιρό πρίν τις εκλογές του Οκτωβρίου όλοι σας λέγατε οτι το ισχυρό χαρτί του κόμματος και της χώρας ο καταλληλότερος Κώστας Καραμανλής θα βγάλει σάν μεγάλος ηγέτης τον ισχυρό του άσο απο το μανίκι και θα κάνει μπίλιες στις εκλογές τον Γιωργάκη. Όσους ισχυρούς άσους είδατε να βγάλει τελικά άλλο τόσο τον περιμένω με την ίδια αγωνία να μιλήσει.

  34. Θ.Σ.Κ avatar
    Θ.Σ.Κ 24/02/2010 18:10:03

    ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΚΚ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙ ???
    ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΠΟΙΑΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΟ.
    ΕΛΠΙΖΕΙ ΑΡΑΓΕ ΟΤΙ, ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ??
    ΕΔΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΚΚ ΚΑΙ ΕΚΑΨΕ ΟΛΟΥς ΤΟΥΣ ΣΤΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΕΙ ΤΗΝ ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ ΤΟΥ.
    ΦΤΑΣΑΜΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΞΕΦΤΙΛΙΚΙ, ΠΟΥ ΥΠΕΣΤΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ Ο ΚΚ, ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΟ ΣΕΦ, ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ 2 ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ, Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΞΕΛΕΞΕ, ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ.
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ.
    ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΤΑΒΑΡΑΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ, ΚΑΤΑΦΕΡΑΝΕ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΚΤΑ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΩΣΑΝ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ, ΑΝΑΒΑΠΤΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΚΟΛΥΜΒΗΘΡΑ ΤΟΥ ΣΙΛΩΑΜ....ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΣΟΜΕΝΟΙ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΙΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ
    ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ???
    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ...

  35. Kapoios avatar
    Kapoios 26/02/2010 17:01:28

    Ο Καραμανλής έκανε σε γενικές γραμμές το καλύτερο δυνατό που θα μπορούσε να κάνει. Σίγουρα υπήρξαν λάθη, συχνά καθυστερήσεις και αναποτελεσματικότητα.

    Σκεφτείτε όμως πχ., την πορεία το μέτρου των αποδείξεων του Παπαθανασίου που ήδη ίσχυε φέτος αν τύγχανε της ίδιας σκανδαλώδους υποστήριξης, διαφήμισης από τα ΜΜΕ και τους βαμμένους δημοσιογράφους.

    Ούρλιαζαν (κυριολεκτικά) κάτι γελοιογραφίες των παραθύρων για τα επώδυνα μέτρα που έπαιρνε η κυβέρνηση της ΝΔ. Βέβαια σήμερα, που η λέξη "επώδυνα" έχει αποκτήσει εντελώς νέο νόημα... οι ίδιοι δημοσιογράφοι-παπαγάλοι του συστήματος ΠΑΣΟΚ,είναι οι πρώτοι που τα προπαγανδίζουν.


    Είδα ότι αναφέρατε το σκάνδαλο Ζαχόπουλου, χωρίς όμως να αναφέρει ούτε και ένας το ρεσάλτο που έκανε ο γιος του εισαγγελέα Διώτη από 7ο όροφο του αστυνομικού μεγάρου, στην Κατεχάκη. Μάθαμε ποτέ το παραμικρό; Εγκάλεσε κανένας έστω και 1 φορά (όχι μήνες 24ώρες το 24ωρο, βλέπε Ζαχόπουλο...) τον πολιτικό του προϊστάμενο (εργαζόταν ως νομικός σύμβουλος του Μιχάλη Χρυσοχοΐδη)? Να σημειώσω ότι είναι μόλις 28 ετών χωρίς να έχει πάρει ούτε πτυχίο... άλλος ένας από τους ΑΡΙΣΤΟΥΣ του Γιωργάκη...

    Θα υπήρχε σκάνδαλο Ζαχόπουλου αν τα ΜΜΕ είχαν συμπεριφερθεί με ανάλογο τρόπο σε ένα πανομοιότυπο γεγονός (μέχρι και σύμπτωση μήνα, μέρας και της απεργίας των ΜΜΕ είχαμε..) ?

    Όσο δεν παίρνουμε χαμπάρι την χούντα των ΜΜΕ τόσο θα κατρακυλάμε. Κάποτε όταν βλέπαμε τις λέξεις "Γιωργάκης Παπανδρέου" και "πρωθυπουργός" μαζί γελούσαμε, το θυμάστε; Επειδή ακριβώς το ξεχάσαμε (μας έκαναν να το ξεχάσουμε),τώρα όταν τις βλέπουμε μαζί κλαίμε...

  36. stelios avatar
    stelios 08/03/2010 00:17:34

    Ο Καραμανλης , αφου κερδισε δυο εκλογες με κυριαρχο συνθημα την παταξη της διαφθορας , αναπτυξε την μεγαλυτερη διαφθορα που γνωρισε ποτε ο τοπος .. την Χρεοκοπια .
    καταληστευθηκαν ολα τα ταμεια των αμοιρων συνταξιουχων με ελλειμα 13 δις .
    Ακομα , χωρις ντροπη ….απαιτησε τα ληστευθεντα ευρω από την ζιμενς , εξοπλιστικα και βαλε , να πληρωσει ο αμοιρος συνταξιουχος των 600 ευρω που δεν εχει να φαει για πολλοστη φορα λιγο πριν τον θανατο του … και όχι μονο αυτό , αλλα με γνωσει και με ΔΟΛΟ πλαστογραφησε τα οικονομικα μας στην Ε.Ε και μετα το εσκασε … δια των εκλογων !!!.
    Ο Συνασπισμος και το ΚΚΕ ποιουν την ΝΙΣΣΑ, δεν ξεκινουν διαδικασια να κλεισουν τον Καραμανλη στο Κορυδαλλο , αποδεικνυοντας για άλλη μια φορα οτι ειναι "κορακες"… με την Ν.Δ. το δε ΠΑΣΟΚ καταγγελει την Ν.Δ από …. την τηλεοραση με … σαπουνοφουσκες …. για να μας κλεισει τα ματια
    Το ΚΚΕ και ο Συνασπισμος κλαινε με μαυρο δακρυ καθημερινα στις τηλεορασεις για την εκμεταλευση των φτωχων εργατων και κανουν ότι δεν ξερουν τους ληστες που τους ληστευουν καθημερινα και τους γνωριζουν ,συνομιλωντας καθημερινα στην Βουλη και δεν τους στηνουν στον τοιχο , ,,,,,,, το ακρον αοτο του φαρισαϊσμού .
    Λενε και από πανω ότι είναι και επαναστατες---- ξεχνωντας ότι η επανανασταση θελει διαφάνεια τιμιότητα , κοτσια και όχι άκαιρες και άσφαιρες φανφάρες από αναπαυτικες πολυθρόνες και κουκουλωματα .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.