#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/09/2013 17:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να μην ξεχνάμε κι εκείνους που έβλεπαν την Χρυσή Αυγή ως ..."ελπίδα του έθνους"



Επειδή ξεχάσαμε πολύ γρήγορα ποιοι ήταν εκείνοι που έδωσαν «αέρα» στα πανιά του Μιχαλολιάκου, θυμηθείτε ορισμένες δηλώσεις πολύ γνωστών που έβλεπαν τη Χρυσή Αυγή ως μεγάλη ελπίδα της Ελλάδας, όταν εμείς βλέπαμε δολοφόνους.

Μητροπολίτης Αιγιαλείας Αμβρόσιος (χωροφύλακας επί Χούντας): «γλυκειά ελπίδα για τον απελπισμένο πια Πολίτη και μια «ήρεμη δύναμη στο σαπισμένο πολιτικό σύστημα».

Βύρων Πολύδωρας ( Βουλευτής της ΝΔ): «Βεβαίως συνεργασία με τη Χρυσή Αυγή» - «Η Χρυσή Αυγή δεν είναι απειλή για τη Δημοκρατία»

Πέτρος Γαϊτάνος ( τραγουδιστής): «Μου αρέσει ο τσαμπουκάς της Χρυσής Αυγής»

Γιάννης Πλούταρχος (τραγουδιστής): «Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή, αν είναι να μας βγάλει από το αδιέξοδο»

Νότης Σφακιανάκης (τραγουδιστής): «Η Χρυσή Αυγή ουσιαστικά αφυπνίζει αυτό που πρέπει να κάνουμε μόνοι μας. Να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να έρθει να μας βιάσει.»

Σάκης Ρουβάς (τραγουδιστής κι εσχάτως ηθοποιός): «Δεν με τρόμαξε που ο κόσμος ψήφισε την Χρυσή Αυγή»

Νίκος Βέρτης (τραγουδιστής): «Η Χρυσή Αυγή από τα 100 που θα πει μπορεί τα 10 να είναι καλά»

Σταμάτης Γονίδης (τραγουδιστής): «Κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες. Να λοιπόν γιατί ο λαός που δεν μασάει κουτόχορτο ψηφίζει Χρυσή Αυγή.»

Γιώργος Τράγκας (δημοσιογράφος): «Έχουν οι έρθει οι άνθρωποι [σ.σ. οι χρυσαυγίτες] όμως σε πλήθος εκπομπών μου και μου έχουν πει ότι δεν είναι ναζιστικό κόμμα, έχουν διαψεύσει όλες τις σχέσεις με νεοναζιστικές οργανώσεις που επικαλούνται διάφοροι..» | «Εγώ κυρίες και κύριοι αν λάβω υπόψιν μου ότι η ΧΑ είναι εκτός συνταγματικού τόξου, πρέπει να πω ότι 1 εκατομμύριο άνθρωποι στην Ελλάδα είναι εκτός συνταγματικού τόξου»

Μπάμπης Παπαδημητρίου (δημοσιογράφος ΣΚΑΙ ): «Γιατί όχι μία σοβαρότερη Χρυσή Αυγή να τη δεχτούμε να υποστηρίξει μια συντηρητική συμμαχία.»... «Σε τελευταία ανάλυση, ο εθνικισμός δεν είναι ντροπή!»

Που κρύφτηκαν όλοι αυτοί άραγε μετά τη δολοφονία; Που έχουν λουφάξει;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. deldio avatar
    deldio 21/09/2013 17:04:58

    Ξέχασες τον υποψήφιο βολευτή-ηθοποιό Γιάννη Μπέζο. Και αυτός παρόμοια εγκωμιαστικά είπε για τη Χρυσή Αυγή. Όπως είχε πει και το "μπορεί;" για τη ΔΗΜΑΡ της οποίας ήταν υποψήφιος πριν τις εκλογές.

  2. Γιώργος Βλάχος avatar
    Γιώργος Βλάχος 21/09/2013 17:10:00

    Μην στοχοποιείτε πρόσωπα στο όνομα του αντιφασισμού.
    Και όσον αφορά την Μητροπολίτη Αμβρόσιο είπε ότι η Χ.Α θα μπορούσε να γίνει μια γλυκειά ελπίδα ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ άλλαζε το στύλ της και την συμπεριφορά ορισμένων βουλευτών της.
    Και για κάποιο λόγο οι πολίτες που στήριζαν την Χ.Α πριν το τραγικό γεγονός του Κερατσινίου, δεν επείθοντο με όσα τους έλεγαν αυτοί που την κατηγορούσαν όλη μέρα.

    • alex avatar
      alex @ Γιώργος Βλάχος 21/09/2013 20:34:13

      να μαχαιρωνουν με στυλ και να βαζουν μπιμπ οταν βριζουν ?
      χαχαχαχα

      οτι και ο πειραιως επαθε, που τον παραμυθιασανε οτι παλευουν για την χωρα και την θρησκεια και αφου εκτεθηκε πρωτα, εμαθε οτι ειναι αρχαιολατρες και (τουλαχιστον αυτος) το γυρισε..

    • Βαβέλ avatar
      Βαβέλ @ Γιώργος Βλάχος 22/09/2013 00:51:12

      Γελάμε. Δεν τους στοχοποιούμε. Σιγά μην τους κάνουμε νταντά. Άλλοι από αυτούς είναι αγράμματοι, άλλοι αφελείς, άλλοι και τα δύο. Αυτοί που ...περισσεύουν είναι ύποπτοι (πρακτορίσκοι, εκβιαστές,λακέδες εν υπηρεσία, κλ.π.). Απλά για να μην ξεχνιόμαστε.

    • Βαβέλ avatar
      Βαβέλ @ Γιώργος Βλάχος 22/09/2013 00:55:07

      Απλώς γελάμε. Δεν τους στοχοποιούμε. Άλλοι από αυτούς είναι αγράμματοι, άλλοι αφελείς, άλλοι και τα δύο. Αυτοί που ...περισσεύουν είναι ύποπτοι (πρακτορίσκοι, εκβιαστές,λακέδες εν υπηρεσία, κλ.π.). Απλά για να μην ξεχνιόμαστε.

  3. ΑΠΑΙΧΤΟΣ avatar
    ΑΠΑΙΧΤΟΣ 21/09/2013 17:16:26

    Το μουσικοσυνθέτη Σπανουδάκη ξεχάσατε..
    Από την άλλη όμως με εκείνα τα 4-5 ή 6 "Ζάππεια" και όσα βαρύγδουπα λέχθηκαν τι γίνεται, θα εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον αυτά που λέχθηκαν ή να το πάρω απόφαση ότι πρέπει να γίνω οικονομικός μετανάστης?

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΑΠΑΙΧΤΟΣ 21/09/2013 19:23:52

      Κοπάνα την για εξωτερικό καλύτερα γιατί θα σφίξουν τα πράγματα ΚΑΙ για τους απλούς ψηφοφόρους της ΧΑ

      • ΑΠΑΙΧΤΟΣ avatar
        ΑΠΑΙΧΤΟΣ @ Tassos 22/09/2013 02:06:03

        Ωραία επιχειρήματα βλέπω έχεις δημοκράτη του συνταγματικού τόξου

    • Βαβέλ avatar
      Βαβέλ @ ΑΠΑΙΧΤΟΣ 22/09/2013 01:02:35

      Αν διαβάσατε το καταπληκτικό κείμενο του κ. Σπανουδάκη και καταλήξατε στο συμπέρασμα οτι υποστήριζε τη Χ.Α, έχετε κάποιο πρόβλημα με τα Ελληνικά σας. Αν απλά αναπαράγετε ανέλεγκτα όσα διαβάσατε στο διαδίκτυο, τότε είστε επιπόλαιος.

      • ΑΠΑΙΧΤΟΣ avatar
        ΑΠΑΙΧΤΟΣ @ Βαβέλ 22/09/2013 02:14:34

        Σπανουδάκης μεταξύ άλλων:
        "...Καί σε ποιά δημοκρατία, ένα κόμμα τού 10-15%, δέν "δικαιούται δια να ομιλεί" και υβρίζεται καθημερινά από όλους, χωρίς να τού δίνεται βήμα, να απαντήσει...."

        Αυτά φίλε ειδικά τις τελευταίες μέρες βλέπω ακριβώς να γίνoνται από τους υπαλληλάκους αυτών που περιδρομιάσανε τόσα χρόνια στο πτώμα της χώρας. Κάποιους εκ των λεγόμενων και εθνικών νταβατζήδων..
        Τα δελτία ειδήσεων στα ελληνικά ΜΜΕ από την περασμένη Τρίτη το βράδυ θυμίζουν Σοβιετική Ένωση της πρώτης εποχής του σταλινισμού, όπου οι "εχθροί" ήταν όλοι πράκτορες του ιμπεριαλισμού και έπρεπε απλά να εκτελεστούν..

  4. Μara avatar
    Μara 21/09/2013 17:23:30

    Γιατί τώρα έχετε την εντύπωση πως αλλάξανε γνώμη???

    • jfreek avatar
      jfreek @ Μara 22/09/2013 01:10:51

      Απλά τώρα δε θα εκδηλώνονται.

  5. Γιώργος Καλύτερος avatar
    Γιώργος Καλύτερος 21/09/2013 17:34:39

    Όσο για τον Τράγκα επιτρέψτε μου στην περίπτωσή του να διαφωνήσω αν και δεν νομίζω να κάνει καμία διαφορά η γνώμη μου. Πάντως δεν ανήκει σε εκείνους που υποστήριξαν τη χρυσή αυγή εκτός αν εξεταστούν κουβέντες του εντελώς έξω από το ευρύτερο πλαισίου των λεγομένων του. Ειδικά η πρώτη πρόταση που παρατίθεται ήταν σαφέστατα ειρωνικού περιεχομένου, προσπαθώντας να προειδοποιήσει –όπως είχε ξαναπεί- οτι «παιδιά ο Μιχαλολιάκος το δένει επικίνδυνα το πράγμα μέρα με τη μέρα και αν εστιάσουμε τις βολές αποκλειστικά και μόνο στη σχέση του κόμματός του με τον νεοναζισμό, κάποια στιγμή ενδεχομένως να τρέχουμε και να μη φτάνουμε».

  6. deldio avatar
    deldio 21/09/2013 17:36:00

    Χρειάζεται (όχι ένταση) αλλά ηχηρό και δημόσιο γιουχάισμα σε όλους όσους "χαϊδεύουν" και ψηφίζουν τα χρυσά αυγά. Και αυτοί, εκτός από τους παραπάνω τραγουδοσκυλάδες της συμφοράς, δημοσιογράφους από pay roll της ΕΥΠ, ηθοποιούς της δεκάρας και διανοούμενους Σμαραγδήδες, Ράμφους, Ιωακειμίδηδες και Σαββόπουλους, είναι και πολιτικά στελέχια συγκεκριμένων χώρων που "ξερογλείφονται" για τα ψηφαλάκια των φασιστών δολοφόνων της Χ.Α.

  7. Εγώ avatar
    Εγώ 21/09/2013 17:38:13

    Δεν ξέρω αν πρόσεξες φάκτορα, αλλά καμία από τις δηλώσεις που παρέθεσες δεν επιδοκιμάζει το ιδεολογικό υπόβαθρο της ΧΑ, δηλαδή το ναζισμό. Επίσης σχεδόν όλες εμπεριέχουν τους λόγους για τους οποίους η ΧΑ ανέβηκε εκλογικά: "αδιέξοδο, να μην επιτρέπουμε σε κανέναν να έρθει να μας βιάσει, κάθε φορά κάποιον πρέπει να κάψουν για να αποδεικνύουν ότι είναι δημοκράτες, το κενό μιας δημοσίας τάξεως κλπ."

    Με άλλα λόγια η δική σου ανεπάρκεια, η δική υποταγή στα προτάγματα της Αριστεράς που άφησαν την Ελλάδα έρμαιο αλλοδαπών δολοφόνων και κουκουλουφόρων εμπρηστών, ήταν αυτή που θέριεψε την ΧΑ. Και οι δηλώσεις των παραπάνω αυτό περιγράφουν. Η χώρα διολίσθησε με ευθύνη της Αριστεράς στην ανομία και η Δεξιά δεν τολμούσε να πει τίποτα μη και τυχόν την πουν Δεξιά.

    Συνεχίζεις όμως να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Συνέχισε, λοιπόν, να χαρακτηρίζεις ως ΧΑυγίτες όσους απλά την ψήφισαν από απελπισία, από θυμό ή από εκδίκηση. Και περίμενε μετά να εξαφανιστεί το φαινόμενο ΧΑ.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Εγώ 21/09/2013 18:47:02

      Ε, αν και τώρα με δολοφονία στο κάδρο, υπερασπίζεσαι τη νοοτροπία: "επειδή οι Χ είναι ψεύτες και κλέφτες, θεωρώ ότι ο ψυχάκιας Υ θα ωφελήσει περισσότερο" δεν καλύπτεται η πόρωση. Οι μεν στη φυλακή, ο δε στο ψυχιατρείο. Μόνο εκεί ανήκουν. Δεν υπάρχει ζυγαριά που δικαιώνει τη ΧΑ με κανένα ζύγι λογικής. να ξεκολλήσουμε γιατί η χώρα δεν αντέχει άλλα προβλήματα. Και εδώ δημιουργούνται τεράστια θέματα που μόνο χειρότερο κακό μπορούν να κάνουν. Στο κρισιμότερο σημείο των τελευταίων 4 δεκαετιών.

      • Εγώ avatar
        Εγώ @ Γεώργιος Τ. 21/09/2013 20:05:29

        Δεν κατάλαβες λέξη απ' όσα έγραψα, γρι όμως ρε παιδί μου. Όλες οι αναλύσεις που γίνονται είναι του στυλ "πόσο νεοναζί είναι η ΧΑ". Σώπα ρε, αλήθεια;

        Η σωστή ανάλυση, ή αν θέλεις η χρήσιμη ανάλυση, είναι γιατί 500.000 πολίτες που δεν είναι νεοναζί, ψήφισαν νεοναζί; 'Εχεις να μου πεις κάτι επ' αυτού ή απλά θα συνεχίσεις να τους "μαλώνεις";

        Γιατί εγώ σου λέω ότι τα αίτια δεν εξέλειπαν. Και αν τώρα με το αίμα του νεκρού ακόμα νωπό, τα ποσοστά της ΧΑ συρρικνωθούν κάπως, μέχρι να φτάσουμε στις εκλογές μην εκπλαγείς αν δεις κανά 15%.

        Όποιος θέλει να τελειώνει με την ΧΑ έχει μόνο μία επιλογή: Να στοιχηθεί πίσω από τον Λαζαρίδη. Είναι ο μόνος που έχει εντοπίσει ακριβώς τη ρίζα του προβλήματος, η οποία δεν είναι άλλη από τη συστηματική υπονόμευση του αξιακού συστήματος της αστικής δημοκρατίας από τους σταλινικούς αριστερούς.

        • akenaton avatar
          akenaton @ Εγώ 22/09/2013 01:27:09

          Η συστηματική αυτή υπονόμευση - αν την δεχτούμε - διαρκεί τουλάχιστον για τα τελευταία 40 χρόνια της μεταπολίτευσης όπως λέτε. Μπορείτε να μπείτε στον κόπο να μου εξηγήσετε γιατί η ΧΑ παρέμενε καθηλωμένη στο 0,3% επί 10ετίες - ακόμη και επί του "μεσαιοχωρίτη" όπως τον αποκαλούν μερικοί ΚΚ του Β' - που"έδωσε γην και ύδωρ" εις τους αριστερούς όπως ωρύονται εκ των υστέρων οι απολογητές της νεοναζί ψήφου; Μονάχα όταν άρχισε να διαφαίνεται πως η φτώχια, η μακροχρόνια ανεργία και η ανέχεια θα μας συντρόφευαν για αρκετά χρόνια, "ξεκόλλησε" η ΧΑ και άρχισε να παίρνει τον δημοσκοπικό αρχικά και ψηφοφορικό (sic!) τελικά ανήφορο. Τώρα πόσοι από τους ψηφοφόρους αυτού του μορφώματος είναι νεοναζί θα σας γελάσω. Η αλήθεια είναι πάντως πως αρκετοί από δαύτους δεν το έχουν και πολύ στεναχώρια που ψηφίζουν τους νεοναζί κι αυτό δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό όπως καταλαβαίνετε.

          • Εγώ avatar
            Εγώ @ akenaton 22/09/2013 11:21:36

            Λάθος, λάθος, λάθος. Δεν οδηγήθηκαν οι πολίτες στην ΧΑ από την φτώχια. Αέρα στα πανιά των ΧΑυγιτών έδωσαν οι λαθρομετανάστες και η εγκληματικότητα αυτών. Η φτώχια θα μπορούσε να έχει οδηγήσει το εκλογικό σώμα στο ΚΚΕ. Γιατί δεν έγινε; Γιατί πολύ απλά οι μικροαστοί της Αθήνας είδαν να χάνουν την πόλη τους και τη ζωή τους από ορδές Αλβανών, Αφγανών, Γεωργιανών κλπ. και οι μόνοι που το παραδέχονται αυτό είναι οι ΧΑυγίτες. Το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ λένε περίπου ότι φταίνε οι Έλληνες που δολοφονούνται. Βλέπεις έχουν μαλακό κρέας ενώ αν ήταν σαν τον Σούπερμαν δεν θα τους έπιαναν ούτε οι σφαίρες ούτε τα μαχαίρια.

            Η ΧΑ κατέστη πολιτικός παίκτης τη νύχτα που δολοφονήθηκε ο Καντάρης. Ξέρεις τί έγινε την επόμενη μέρα; Μαζευτήκαμε καμιά 40αριά κάτοικοι και καμιά 150αριά αναρχοαριστεροί έκαναν αντισυγκέντρωση. Ανάμεσα σ' εμάς και σ΄αυτούς ήταν τα ΜΑΤ και οι ΧΑυγίτες. Το καταλαβαίνεις αυτό που σου λέω; Οι Αριστεροί των Εξαρχείων ήθελαν να διαλύσουν τη συγκέντρωση των κατοίκων. Προτιμούσαν να υποστηρίξουν τον Αφγανό δολοφόνο παρά τον Έλληνα δολοφονηθέντα.

            Θες κι άλλο; Στο νήπιο που πάει η κόρη μου, Πατήσια, την ημέρα των εγγραφών σκάει μύτη Αλβανός, άρτι αποφυλακισθείς όπως μάθαμε, και θέλει να γράψει το παιδί της γκόμενάς του. Δεν έχει όμως κανενός είδος πιστοποιητικό από όσα απαιτούνται. Όταν η διευθύντρια του λέει ότι δεν μπορεί εκ του νόμου να προχωρήσει στην εγγραφή την απείλησε! Το καταλαβαίνεις τί παίζεται στις γειτονιές μας; Και ρωτώ εγώ: Αυτός ο κατσαπλιάς γιατί είναι στην χώρα μου και στη γειτονιά μου; Γιατί πατάει το βρωμοπόδαρό του στο σχολείο του παιδιού μου; Μπορώ να σου δώσω για πλάκα άλλα 30 τέτοια παραδείγματα που γνωρίζω από πρώτο χέρι.

            Επειδή εδώ δεν υπάρχει άπειρος χώρος αν θες και με εμπιστεύεσαι στείλε μου το e.mail σου να συζητήσουμε αναλυτικά. Μένω Πατήσια και έχω δει από την day one την γιγάντωση της ΧΑ. Αν εξαιρέσεις τον Λαζαρίδη και τον Κρανιδιώτη, οι υπόλοιποι κάνετε λάθος στις αναλύσεις σας. Την ΧΑ δεν την έφερε η οικονομική κρίση. Όπως και τους ναζί στην Γερμανία της Βαϊμάρης δεν τους έφερε η οικονομική κρίση. Αυτά τα λένε όσοι έχουν επιδερμική σχέση με την ιστορία.

            Χάρηκα που με ρώτησες και χάρηκα που τα είπαμε, ειλικρινά.

          • akenaton avatar
            akenaton @ Εγώ 22/09/2013 15:24:23

            Ο μακαρίτης ο Καντάρης δολοφονήθηκε τον Μάιο του 2011. Η ΧΑ παρέμεινε δημοσκοπικά αφανής (=> ποσοστό λιγότερο του 1%) μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2011! Μετά, μέσα σε 5 μήνες "πήρε" πάνω της το 7% του εκλογικού σώματος. Τα στοιχεία δεν υποστηρίζουν δυστυχώς την άποψή σας. Ή μάλλον έχετε εικόνα μονάχα για το κέντρο της Αθήνας, αλλά παραβλέπετε την γενικότερη εικόνα σε επίπεδο χώρας. Ευχαρίστως να συζητήσουμε ότι θέλετε, το μέηλ μου στον Φάκτορα. Να είστε καλά, η χαρά ήταν και δική μου.

          • jgreek avatar
            jgreek @ Εγώ 22/09/2013 15:27:13

            Συμφωνώ απολύτως μαζί σας.

            Σχόλιο προς Εγώ.

          • MCA avatar
            MCA @ Εγώ 22/09/2013 16:34:54

            Αν υπήρχαν δουλειές και λεφτά, τα ποσοστά της Χ.Α δεν θα γιγαντώνονταν.
            Παρά την παρουσία τόσων λαθρομεταναστών, οι περισσότεροι θα το έκαναν γαργάρα , εκτός από συγκεκριμένες γειτονιές όπως η δική σας. Τώρα όμως με την κρίση, που υπάρχει ανάγκη για εργασία, θυμήθηκαν πολλοί, λόγω ανάγκης, τους ΄΄κακούς΄΄ ξένους.

            Η εγκληματικότητα των λαθρομεταναστών υπάρχει τις δύο τελευταίες δεκαετίες.

  8. Χ avatar
    Χ 21/09/2013 17:59:15

    Άπαντες κορυφές της Ελληνικής διανόησης! Δεν πιστεύω πως άλλαξαν γνώμη.... Όταν ...κατακάτσει ο κουρνιαχτός κι εφόσον δεν αποδειχτεί η εμπλοκή ανώτατου στελέχους της Χ.Α ως παρακινητή σε φόνο, αυτοί θα πούνε ''και τι έγινε;'' ένας τρελός πήγε και σκότωσε, και δεν ευθύνεται το κόμμα. Ο φασισμός φωλιάζει στο μυαλό και στην ψυχή. Δεν ξεριζώνεται εύκολα. Τα ...ποσοστά μπορεί(;) να τα μειώσεις. Τον καρκίνο που έχει προσβάλλει όμως την κοινωνία, μονάχα καταργώντας τα αίτια που προκαλούν της ασθένεια, ίσως τον θεραπεύσεις.

  9. Eva avatar
    Eva 21/09/2013 18:27:13

    Μην ανησυχείτε για τους συγκεκριμένους.
    Τάχιστα θα δουν την ελπίδα του έθνους αλλού
    ανάλογα με το ρεύμα, τη μόδα, την ακροαματικότητα
    και τις εισπράξεις.

  10. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 21/09/2013 18:56:45

    Aπό μερικά αντιΧΑ άρθρα του Antinews έχει η ιδιαίτερη αξία η μελέτη των σχολίων. Όχι τόσο των φανερών χρυσαυγιτών , όσο των "δεν είμαι χα, αλλά...", αλλά... πλήρης υοθέτηση της χρυσαυγίτικης θεωρίας περί ελαφροδεξιάς, ειρωνίες για ΝΔ και Σαμαρά. Όταν ο Δένδιας δεν έχει αφήσει αναρχοαριστερίστικη κατάληψη για κατάληψη, οι "δεν είμαι χα, αλλά..." επιμένουν (γιατί; ) να υιοθετούν το χρυσαυγίτικο δόλωμα της θεωρίας της "ελαφροδεξιάς". Τα σχόλια στα άρθρα αποκαλυπτικά...

    11/9/2012 Σε διαθεσιμότητα ο αστυνομικός του Κ.Μπαρμπαρούση
    http://www.antinews.gr/2012/09/11/178934/


    17/10/12 Άρση ασυλίας Μπαρμπαρούση:
    http://www.antinews.gr/2012/10/17/184599/

    01/7/2013 Η ΝΔ αποδοκιμάζει τη δήλωση Πολύδωρα για τη Χρυσή Αυγή
    http://www.antinews.gr/2013/07/01/220659/

    • aris. aold avatar
      aris. aold @ Κώστας ΜΠ 21/09/2013 21:04:35

      Αγαπητέ Κώστα.

      Επειδή έχεις αναλάβει εργολαβικά από ότι φαίνεται την διαμονοποίηση όσο διαφωνούν με πολιτικές της ΝΔ και του Σαμαρά και με έχεις βάλει πρώτο πρώτο στα σχόλια θα προσπαθήσω να σου απαντήσω μπας και καταλάβεις ότι εδώ και αιώνες στην ζωή τα πράγματα δεν είναι Ολυμπιακός Παναθηναικός αλλά ποιο σύνθετα.

      Στην πολιτική όπως και στην ζωή το αποτέλεσμα πάντα δείχνει και ποιοι έχουν δίκιο στις προβλέψεις τους ή όχι.

      Για παράδειγμα πριν τις πρώτες εκλογές ήμουνα από αυτούς που ασκούσε κριτική στον Σαμαρά για τις επιλογές Ψυχάρηδων και λοιπων γόννων.

      Η ΝΔ πήρε 19% αγαπητέ ποιος είχε δίκιο στις απόψεις του ;;

      Σε σημερινές δηλώσεις στην Βιέννη ο Τσίπρας ζητάει να μην τεθεί εκτός νόμου η Χρυσή Αυγή, και θεωρεί το υπάρχον νομικό πλαίσιο υπεραρκετό για να αντιμετωπισθούν οι όποιες αξιόποινες πράξεις.

      Σου κάνω την πρόβλεψη λοιπόν και ποιος έχει δίκιο θα το δούμε ότι ο μεγάλος ωφελημένος από τον τρόπο που χειρίζεται η ΝΔ την ΧΑ θα είναι ο Τσίπρας.

      Αυτός σιωπηλά μέσα από τα γεγονότα συσπειρώνει τον κόσμο του όταν εσύ έχεις ξεκινήσει πόλεμο με ένα μέρος του κόσμου που σε ψήφιζε.

      Για τον Δένδια κράτα μικρό καλάθι.

      Είναι λάθος η κίνηση να αποσύρει την αστυνομική προστασία από τους βουλευτές της ΧΑ για πολύ πρακτικούς λόγους αν μπορείς να καταλάβεις.

      Για παράδειγμα τι θα συμβεί αν γίνει επίθεση σε βουλευτές τις ΧΑ από τον αναρχικό χώρο και υπάρχουν θύματα.

      Κλιμακώνεται η κατάσταση ή όχι.

      Το ΣΔΟΕ θα πάει στα ταμεία του ΠΑσόκ όπου ο πρόεδρος του έχει ομολογήσει δημόσια κακοδιαχείριση;;

      Κλείνοντας αγαπητέ το τι ψηφίζει ο καθένας είναι διακιωμά του.

      Φαντάζομαι μας επιτρέπεις να λέμε την γνώμη μας δημόσια χωρίς να φοβόμαστε την κριτική σου.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ aris. aold 22/09/2013 02:52:55

        Αγαπητέ Άρη, έγραψα σε άλλη ανάρτηση γιατί πρέπει οι φιλελεύθεροι να αποφασίσουν, επιτέλους, να αφήσουν τον "ξενιστή" τους, δηλαδή τη συντηρητική παράταξη, και να δημιουργήσουν τον δικό τους πολιτικο σχηματισμό. Όπως γίνεται παντού στην Ευρώπη και στο Ευρωκοινοβούλιο...
        Η στάση τους στον όλο διάλογο για τη ΧΑ νομίζω με δικαιώνει...Είμαστε ξένοι μεταξύ μας στο ίδιο κόμμα, τόσο απλά....Και ειναι φανερό ότι σε πάρα πολλά θέματα ταιριάζουν πολύ περισσότερο με τη φιλελεύθερη Αριστερά παρά με την παραδοσιακή συντηρητική δημοκρατική και πατριωτική παράταξη. Δεν είναι κακό αυτό, το κακό είναι η υποχρεωτική συνοίκηση σε ένα κόμμα, κάτι που αποτελεί μία ακόμα ελληνική ιδιαιτερότητα. Και που δεν θα μακροημερεύσει, τολμώ να ελπίζω...

        • Κώστας ΜΠ avatar
          Κώστας ΜΠ @ ΒΙΣ 22/09/2013 08:30:52

          Δεν είμαι νεοφιλελεύθερος. Ούτε ροζουλί , όσο υστερικά και αν κράζεις.
          Μιλάς εσύ ΒΙΣ, για ξένους και για το κόμμα;
          Εσύ δεν έχεις γράψει πως η ΝΔ έχει τελειώσει; Και τώρα στο τελειωμένο κατ'εσε κόμμα θα κάνεις εσύ face-contol; Πόσο αστείος επιτέλους;
          Εσύ δεν έχεις γράψει πως περιμένεις ένα κόμμα ανάλογο με της Λεπέν για να στηρίξεις;
          Ήρθαν τ'αγρια να διώξουν τα ήμερα...

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ Κώστας ΜΠ 22/09/2013 11:42:01

            Aν στην Ελλάδα εμφανιστεί ένα κόμμα με μία προσωπικότητα σαν της Λεπέν, ετοιμαστείτε να πάτε να επισκεφτείτε τον μπάρμπα Φώτη στο γηροκομείο να του ζητήσετε να γίνει "Νέστορας της παράταξης", μπας και μπορέσετε να μαζέψετε κανένα 5-7%. Για τόσο κόβω τους ελευθεριακούς-νεοφιλ με τη φασίζουσα "πολιτική ορθότητά" που τους δέρνει...

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Κώστας ΜΠ 22/09/2013 15:42:43

            Άλλο νεοφιλελεύθερος, άλλο φιλελεύθερος, Τα έχουμε κάνει όλα σαλάτα.
            Π.χ. οι Βρετανοί Φιλελεύθεροι δεν έχουν συνάφεια με τον οικονομικό νεοφιλελευθερισμό, ο οποίος στη χώρα αυτή περνά κυρίως μέσα απο το "κανάλι" των Συντηρητικών (που δεν είναι ΠΟΛΙΤΙΚΑ φιλελεύθεροι). Άσε που κάποια φάση ο οικονομικός νεοφιλελευθερισμός πέρασε και μέσα απο το κανάλι των ...Εργατικών (περίοδος Τόντ Μπλέρ).
            Τραβώντας το λίγο στα άκρα, υπενθυμίζω απο ποιό πολιτικό κανάλι περνά ο οικονομικός νεοφιλελευθερισμός στην Κίνα: Μέσα απο το Κομμουνιστικό Κόμμα - κράτος βέβαια...

  11. kotstak avatar
    kotstak 21/09/2013 19:19:07

    Οι καλλιτέχνες, λόγω των συνθηκών εργασίας τους , προσβάλλονται εύκολα από το σύνδρομο “τράγκα- τράγκα”.

    • Eva avatar
      Eva @ kotstak 22/09/2013 12:46:55

      Ασε που άμα δουλεύεις νύχτα δεν έχεις και τις καλύτερες γνωριμίες.

  12. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 21/09/2013 19:30:52

    Η Λένι Ρίφενσταλ ως ηθοποιός, φωτογράφος, σκηνοθέτις και χορεύτρια (ταυτοχρόνως), άξιζε από καλλιτεχνική άποψη όσο όλοι αυτοί μαζί και άλλοι 100. Και όμως, έγινε απολογήτρια και κινηματογραφίστρια του Χίτλερ.
    Άλλο η αισθητική, άλλο η πολιτική. Μην πολιτικοποιούμε την πρώτη, και κυρίως μην αισθητικοποιούμε την δεύτερη. Είναι πολύ επικίνδυνο μονοπάτι.
    ΥΓ. Χα χα, ο Georg von Traggaß, ο σογκούν Βύρωνας και ο Μπάμπης ο Εξημερωτής μαζί με τον Amadeus von Sfachs και τον Ludwig van Sacis! Φοβερό μείγμα για καμπαρέ και θέατρο ποικιλιών...

  13. popaia avatar
    popaia 21/09/2013 19:40:37

    Άκουσα πως τα ονόματα της λίστας ετοιμάζουν δήλωση μετανοίας, παραδέχονται πως είναι μιάσματα και ικετεύουν τον αρθρογράφο για έλεος. Επίσης εκατοντάδες χιλιάδες βδελύγματα που ψήφισαν το αρχιβδέλυγμα εκλιπαρούν τον σχολιαστή κύριο deldio να μην καλεί σε διαπόμπευση-λυντσάρισμα και ορκίζονται ότι συνετίστηκαν. Αύριο, τσαγκαροδευτέρα πρωϊ-πρωϊ θα πάνε να κάνουν αίτηση για κοινωνικών φρονημάτων. Ναι, ναι ανένηψαν από τον κομ..., ω παρντόν, από το φασισμό. Δόξα τω Θεώ. Κι είναι πολύ ευχαριστημένοι τώρα που έφυγε η οργή απ' τους Γιωργάκηδες και πήγε στους Ρουπακιάδες! Κατενθουσιασμένοι. Ε, όλος ο λαός άλλωστε. Καταπληκτική εξέλιξη.
    Τέλος πάντων, τους δηλωσίες θα τους συγχωρήσετε; Να ελπίζουν; Ή θα τους παραδώσετε στην αντιφασιστική μιλίτσια για τα περαιτέρω;

    • ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖ74Μεσ @ popaia 22/09/2013 01:22:22

      +10000000

  14. επι_τέλους avatar
    επι_τέλους 21/09/2013 20:27:14

    Κάποιοι έχουν μεγαλύτερη ικανότητα ή ανώτερη ευφυΐα στην κρίση και την εκτίμηση των πραγμάτων. Γι' αυτό και αισθάνονται ότι πρέπει να λογοκρίνουν ή να διαπομπέψουν τις απ-όψεις των άλλων. Δημοκρατικότατο.

  15. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 21/09/2013 20:38:57

    - Τα Σύνδρομα Ν.Δ και ΣΥΡΙΖΑ-
    Το σύνδρομο της Φοβίας
    Με αργοπορία αρχίζουν η Κυβέρνηση και η Ν.Δ. να αντιλαμβάνονται το αυτονόητο. Πως το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χ.Α., ο σύγχρονος εκφραστής του νεοφασιστικού κινήματος της Ελλάδας θεωρεί το δημοκρατικό πολίτευμα ως το πλέον ακατάλληλο για την διαχείριση του Ελληνικού κράτους. Η Έννοια του Κράτους για κάθε φασιστικό μόρφωμα ήταν και είναι ανωτέρα και του Έθνους. Απέναντι στην Χ.Α. η Ν.Δ. ακολούθησε την πρακτική του διαχωρισμού της ακροδεξιάς με τον εθνικοσοσιαλισμό, ελπίζοντας ότι το δεύτερο συνθετικό θα απωθήσει τους απογοητευμένους νεοδημοκράτες που θέλουν να τιμωρήσουν τη Ν.Δ. ψηφίζοντας Χ.Α.

    Φυσικά για μια ακόμη φορά όσοι συνέλαβαν αυτό το επικοινωνιακό παίγνιο αγνόησαν το βασικό στοιχείο που φέρει την Χ.Α. να έχει συγκεκριμένη χωροταξική δομή στην εκλογική της δύναμη, να έχει συγκεκριμένα ερείσματα στον κρατικό μηχανισμό και να διαθέτει το 50% της εκλογικής της δύναμης σύμφωνο με την ιδεολογία της. Οι δε διαχωριστική γραμμή ακροδεξιάς-νεοναζιστών μόνο στην σκέψη αυτού που την κατέγραψε υπάρχει. Επί της ουσίας Χ.Α.- Ακροδεξιά- Σκληροπυρηνική Δεξιά είναι συγκοινωνούντα Δοχεία για δεκαετίες στον Ελλαδικό χώρο, η σχέση τους δηλαδή διακρίνεται από βαθιά ιστορική συνέπεια και συνέχεια. Άλλωστε ο πολιτικός λόγος που εκφράστηκε και απο τα τρία αυτά σχήματα φορές που απέκλεινε σε ελάχιστα σημεία κατά συνέπεια δικαίως η Ν.Δ. τροφοδοτεί με το 44% της εκλογικής της δύναμης την Χ.Α.

    -Το σύνδρομο της Ενοχής
    Tο Κοινωνικό υπόβαθρο του τραμπουκισμού και της Βίας της Χ.Α. αποτελείται απο την λογική πως σε εξωθεσμικό επίπεδο και με παράλληλες δομές δύνανται να απαντηθούν προβλήματα όπως η ανομία, η διαφθορά, η αδιαφάνεια, η έλλειψη ασφάλειας, οι χαμηλού επιπέδου κοινωνικές υπηρεσίες του κράτους πρός τους Ελληνες πολίτες, Απέναντι στα όσα έχει προκαλέσει η πολυεπίπεδη κρίση της χώρας μας και που βιώνει η Ελληνική κοινωνία με τρόπο κυνικό η Χ.Α. αντιπαρατάσσει την πολιτική ανυπακοή μέ την χρήση ένοπλης αντίστασης. Γεννάται λοιπόν αυτόματα ο συνειρμός πως η κοινωνική περιθωριοποίηση, η επαύξηση των κοινωνικών ανισοτήτων πρώτιστα και κατά δεύτερο λόγο τα εμφυλιακά και μετεμφυλιακά σύνδρομα της Ελληνικής Κοινωνίας ως πολιτική πρόταση τροφοδοτούν τα πολιτικά άκρα. Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ με τον εν γένει πολιτικό τους βίο έδωσαν στην αδυναμία αυτή του καχεκτικού δημοκρατικού μας συστήματος καθολικό χαρακτήρα Την ίδια ώρα όμως και τα δύο πολιτικά άκρα με την στάση τους έχουν προκαλέσει διαχρονικά πλείστα τα δεινά τόσο στην Ελληνική Κοινωνία όσο και στο Δημοκρατικό πολίτευμα

    -Το σύνδρομο της Αφέλειας
    - Η Πολιτική θέση του ΣΥΡΙΖΑ εξίσου επικίνδυνη. Η Ενδυνάμωση της Χ.Α. προκαλεί την διάσπαση της Ν.Δ και περιορίζει τον χώρο ανάπτυξης της όποιας πολιτικής της ηγεμονίας επί της Ελληνικής Κοινωνίας. Η Ενδυνάμωση της Χ.Α. επιτυγχάνονταν με έναν πολιτικό λόγο τον οποίο εκφέρει και ο οποίος και βρίθει απο διχαστικά διλλήματα αλλά και προκαλεί τεχνητές εντάσεις και οξύτητες. Παράλληλα η απροκάλυπτη πολιτική προστασία που προσφέρει με την κάθε ευκαιρία σε μια ακροαριστερά η οποία δρά και αυτή σε επίπεδο πανομοιότυπο με την Χ.Α αποτελεί το δεύτερο πεδίο ενδυνάμωσης της Χ.Α.
    .
    ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ. έχουν καθηλωθεί στα ποσοστά της δεύτερης εκλογικής αναμέτρησης του 2012 χωρίς να είναι σε θέση να αποκτήσουν μια νέα δυναμική. Οι λόγοι διαφορετικοί, για τον μέν ΣΥΡΙΖΑ κυρίως είναι ότι δεν μπορεί να πείσει την Ελληνική Κοινωνία πως μπορεί να πραγματώσει τα όσα με ευκολία αναπτύσσει στον πολιτικό του λόγο, για την Ν.Δ. ότι καρπούται τις συνέπειες των πολιτικών που εφαρμόζει στην προσπάθεια της να βγάλει την Ελλάδα απο την πολυεπίπεδη κρίση εφαρμόζοντας πολιτικές φιλικές μόνο προς στις διεθνείς αγορές χρήματος.

    Με την στάση τους Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ ουσιαστικά επιδιώκουν να κερδίσουν πολιτικό χρόνο και παράλληλα να τροφοδοτήσουν εστίες έκρηξης και έντασης ο ένας σχηματισμός στο εσωτερικό του άλλου σχηματισμού με σκοπό την αυτοδιάλυση του. Ταυτόχρονα όμως προκαλείται και μια μετατόπιση των κοινωνικών εξελίξεων σε μέλλοντα χρόνο. Όμως όταν οι κοινωνικές εξελίξεις τροφοδοτούνται απο υπόγειες κοινωνικές διεργασίες ακατάπαυστα είναι βέβαιο ότι η επόμενη κοινωνική έκρηξη θα είναι καταλυτική και θα συμπαρασύρει ολάκερο το πολιτικό σύστημα.

  16. alex avatar
    alex 21/09/2013 20:39:28

    παντως δεν ειμαι αισοδοξος για μεταστροφη σε αλλα πολιτικα σχηματα - σε αυτην την φαση -των ψηφοφορων της ΧΑ που την ψηφιζουν απο αντιδραση..ειναι η ξεροκεφαλια του ελληνα..
    εδω το πασοκ επρεπε να χασει εκλογες, να στειλει την χωρα στα χερια των τραπεζιτων και των δανειστων καταστρεφοντας τα παντα και φτανοντας ενα βημα πριν την εξοδο απο το ευρο και την μεγαλυτερη καταστροφη μετα την μικρασιατικη εκστρατεια και παλι κρατησε το 1/3 της δυναμης των εκλογεων του στην μετα παπανδρεου εκλογικη διαδικασια..

    • PayneK avatar
      PayneK @ alex 22/09/2013 04:48:04

      Χωρίς να θέλω να γίνω σαρκαστικός,απλά λίγο δεικτικός μόνο, πρέπει να πω οτι, "Η ξεροκεφαλιά του Έλληνα" συγκεκριμένα όπως λες, το κάνει να ακούγεται σαν κάποια κληρονομική ασθένεια που μένει να εξηγηθεί η προέλευση της..(κοινώς δεν γνωρίζουμε τίποτα για αυτήν!)
      Όμως αν πρόκειται για ξεροκεφαλιά ενος ευκολόπιστου ψηφοφόρου (εν προκειμένω της ΧΑ.,) που συνήθισε να μένει εγκλωβισμένος σε παλαιοκομματικού τύπου μεθοδεύσεις και υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα κάθε φορά για τον ίδιο, ίσως γίνεται ευκολότερα κατανοητή η ίδια η ασθένεια.
      Κατ'επέκταση, αυτό γεννά περισσότερες ίσως, βάσιμες ελπίδες για ίαση.

  17. Ελσα Σπαρτιώτη avatar
    Ελσα Σπαρτιώτη 21/09/2013 21:38:47

    Δεν μου αρέσει η στοχοποίηση ανθρώπων. Δεν πάσχουμε από αμνησία σε αυτήν την χώρα όπως νομίζουν πολλοί. Ξέρουμε τι είπαν, πώς τα είπαν, γιατί τα είπαν και πότε τα είπαν και έχουμε σχηματίσει και γνώμη και ποιος είνα ο ρόλος τους στην κοινωνία. Επειδή τα παιδικά μου χρόνια τα έζησα μέσα στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο, επειδή τα νειάτα μου τα έζησα μέσα στην δεκαετία του '60, την ωριμότητά μου επί χούντας, την πτώση της και την μεταπολίτευση, δεν μου χρειάζονται πάλι κατάλογοι προγραφών. Αρκετά, ας προσπαθησουμε πια ενωμένοι οι έλληνες να αντιμετωπίσουμε τον φασισμό. Όπως βλέπετε δεν φοβάμαι να γράψω ολόκληρο το όνομα μου.

    • jgreek avatar
      jgreek @ Ελσα Σπαρτιώτη 22/09/2013 15:32:35

      Δηλαδή, είστε 80 ετών;
      Δυσκολεύομαι να το πιστέψω.

      • jgreek avatar
        jgreek @ jgreek 22/09/2013 15:38:30

        Είστε όντως η συγγραφέας;
        Ή υιοθετείτε το ονοματεπώνυμό της;

  18. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 21/09/2013 22:00:15

    Άρη,
    καταρχήν δεν έχω αναλάβει εργολαβικά τίποτα και σταμάτα να προσβάλλεις.
    Επί της ουσίας:
    -αναρτήσεις έβαλα, ενδεικτικά και δεν σε έβαλα πρώτο, απλά είχες το πρώτο σχόλιο στην πρώτη ανάρτηση λινκ.
    -λές "Στην πολιτική όπως και στην ζωή το αποτέλεσμα πάντα δείχνει και ποιοι έχουν δίκιο στις προβλέψεις τους ή όχι."
    Συμφωνώ. Και επειδή έχεις πει πως "η ΧΑ δεν είναι κίνδυνος για τη χώρα" η ζωή απέδειξε πως σε αυτή σου την πρόβλεψη/θέση έχεις άδικο.
    -"Για τον Δένδια κράτα μικρό καλάθι."
    Ο Δένδιας είναι ένα χρόνο υπουργός. Επαρκές διάστημα για να τον κρίνουμε. Την άποψη σου λοιπόν περιμένω. Χτύπησε ή όχι τις αναρχοαριστερές καταλήψεις, με αποτέλσμα να φρίττουν οι Σκουρλέτηδες ; Έχει επιφέρει χτυπήματα καίρια στις ακροαριστερές τρομοκρατικές ομάδες ή όχι; Έβαλε ή όχι τα ΜΑΤ στο Πολυτεχνείο; Ξένιος Ζευς/στρατόπεδα κράτησης( ξέρεις σε αυτά που αντιτίθεται η χρυσή αυγή);
    - γράφεις: "Είναι λάθος η κίνηση να αποσύρει την αστυνομική προστασία από τους βουλευτές της ΧΑ για πολύ πρακτικούς λόγους αν μπορείς να καταλάβεις"
    Είναι απόλυτα σωστή για πολύ πρακτικούς λόγους αν μπορείς να καταλάβεις. Όταν ο Μπαρμπαρούσης σπάει πάγκους , συνοδευόμενος από Αλβανούς, δεν γίνεται να τον συνοδεύει αστυνομικός, για παράδειγμα.
    Το να μεμφόμαστε τη ΝΔ για την συγκυβέρνηση όταν "δώσαμε" 10% στο Νότη Μαριά και 7% στον Καιάδα το βρίσκω εξόχως υποκριτικό και παράλογο.
    -γράφεις : "Κλείνοντας αγαπητέ το τι ψηφίζει ο καθένας είναι διακιωμά του.
    Φαντάζομαι μας επιτρέπεις να λέμε την γνώμη μας δημόσια χωρίς να φοβόμαστε την κριτική σου."
    Απόλυτο. Και όσοι ψηφίζουμε Σαμαρά είναι δικαίωμα μας και υφιστάμεθα την κριτική των άλλων. Όσοι ψηφίζετε κάτι άλλο άντίστοιχα δικαίωμά σας και καμάρι σας, αλλά μας επιτρέπεις να λέμε τη γνώμη μας για την επιλογή σας , χωρίς να φοβόμαστε πως θα μας πεις εργολάβους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κώστας ΜΠ 22/09/2013 02:09:14

      Πριν μία εβδομάδα, επί υπουργείας Δένδια, λαθρομετανάστες πωλητές λαθραίων με κρυσφύγετο το Οικονομικό "Πανεπιστήμιο" πήραν στο κυνήγι τους αστυνομικούς μέρα μεσημέρι στην Πατησίων. Η Πατησίων έκλεισε για ώρα. Είσοδος της αστυνομίας στο κτίριο δεν έγινε. Για συλλήψεις θα σας γελάσω...
      Και προχτες αναρχοαριστεροί, πάλι επί Δένδια, απελευθέρωσαν 6 λάθρο στη Χέυδεν, αφού αφόπλισαν και έδειραν τους αστυνομικούς. Στον ένα, αιμόφυρτο, πέρασαν και χειροπέδες...
      Και σήμερα, επί Δένδια και πάλι, είδα ότι η Πανεπιστημίου, μπροστά στο Αρσάκειο (Συμβούλιο Επικρατείας!!!) και στην Εθνική Βιβλιοθήκη (!!!) εξακολουθεί να είναι προνομιούχος τόπος διακίνησης ναρκωτικών από λαθρομετανάστες.
      Η Πανεπιστημίου, ο μελλοντικός (;) πεζόδρομος, το καμάρι της πόλης ντε...
      Δεν μασάει η κατσίκα ταραμά, ειδικά τον ροζουλί, τον φτηνό....Πούλα τον αλλού φίλε. Εις τας Βερσαλλίας ας πούμε, που είναι και της τάξης σου...

      • Βαβέλ avatar
        Βαβέλ @ ΒΙΣ 22/09/2013 10:37:28

        Μη μου πείτε οτι ΑΝ θέλει το Υπ.Δημ.Τάξης δεν μπουζουριάζει ΟΛΟΥΣ τους λαθρέμπορους που ''εργάζονται'' στο κέντρο της Αθήνας εν μιά νυκτί! Μη μου το πείτε, γιατί δεν θα σας πιστέψω :devil:

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Βαβέλ 22/09/2013 11:47:24

          Μα αυτό λέω και εγώ: Δεν θέλει, τόσο απλά....

  19. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 21/09/2013 22:51:48

    Πιστεύω απόλυτα ότι η ΧΑ αναπνέει και τρέφεται από τις ενέργειες των αριστερών, αριστεριστών και των συμπαθούντων αυτών!
    Αν η δεξιά δεν είχε τις βλακώδεις ενοχές απέναντι στην Αριστερά, ώστε να ανέχεται όλα αυτά τα χρόνια τις αυθαιρεσίες , τις αντεθνικές επιλογές, τις προβοκάτσιες, την κάλυψη αν όχι και την παρακίνηση σε ακραίες τρομοκρατικές ενέργειες, πολλάκις πίσω από το μανδύα των ...εξαγριωμένων πολιτών κλπ,κλπ, τότε δεν θα υπήρχε χώρος για τη ΧΑ.
    Και έτσι εξηγείται και το παράδοξο ότι , από την αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων μεταξύ ΝΔ και ΧΑ, επωφελείται τα μέγιστα ο ΣΥΡΙΖΑ και κάθε ενέργεια του, που προκαλεί το κοινωνικό, θρησκευτικό ή εθνικό συναίσθημα ή το αίσθημα ασφάλειας και προστασίας των μικροαστών νοικοκυραίων, έχει ως αποτέλεσμα την αποδυνάμωση της ΝΔ και την αντίστοιχη ενδυνάμωση της ΧΑ.
    Αυτό φυσικά είναι βούτυρο στο ψωμί του ΣΥΡΙΖΑ!

  20. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 22/09/2013 00:17:17

    Τα τελευταία δύο χρόνια παράγινε το κακό. Περιμένουμε την κοινωνική έκρηξη και δεν έρχεται. Περιμένουμε εκλογές αλλά ... τζίφος. Αναμένουμε grexit αλλά οι ... προδότες μας κρατάν στο ευρώ. Ώσπου ήρθε η ώρα να εξαφανιστεί η Χ.Α! Τα πρόσφατα δυσάρεστα γεγονότα σήμαναν την αρχή του τέλους της. Και τώρα τί; Το πρόβλημα λύθηκε; Ο ανόητος γείτονάς μου που φώναζε και έβριζε υπερ της Χ.Α ... έγινε καλά; Ασφαλώς όχι όμως πλέον θα περιθωριοποιηθεί, κοινώς θα το βουλώσει. Και ίσως να μην ξανατολμήσει να εκστομίσει τις ανοησίες των τελευταίων δύο χρόνων. Καλύτερα...

    • Η άλλη πλευρά του νομίσματος avatar
      Η άλλη πλευρά του νομίσματος @ MantisKalhas 22/09/2013 01:20:12

      Ο ανόητος γείτονάς σου, θα δούμε στις επόμενες εκλογές πως ακριβώς ....εισέπραξε και καταχώρησε το συγκεκριμένο γεγονός. Με δεδομένη την ανοησία του που εσύ επιβεβαιώνεις, κάθε εικασία είναι αβέβαιη.....

    • Η άλλη πλευρά του νομίσματος avatar
      Η άλλη πλευρά του νομίσματος @ MantisKalhas 22/09/2013 01:20:56

      Ο ανόητος γείτονάς σου, θα δούμε στις επόμενες εκλογές πως ακριβώς ….εισέπραξε και καταχώρησε το συγκεκριμένο γεγονός. Με δεδομένη την ανοησία του που εσύ επιβεβαιώνεις, κάθε εικασία είναι αβέβαιη…..

      • MantisKalhas avatar
        MantisKalhas @ Η άλλη πλευρά του νομίσματος 22/09/2013 02:54:19

        Ο συγκεκριμένος κατάγεται από την παλιά δεξιά. Στη χούντα ήταν νεαρό παιδί αλλά ο μπαμπάς του τη συμπάθησε. Όταν ήρθε ο Αντρέας προσελήφθη στην αστυνομία και ψήφιζε ΠΑΣΟΚ. Ν.Δ δεν ψήφισε ΠΟΤΕ. Στη μνημονιακή εποχή ήταν γενικά αντιμνημονιακός επειδή του κόψαν τη σύνταξη και κάπου κάπου ανέφερε τη Χ.Α. Δεν αποκλείεται πλέον να πάει στο ΣΥΡΙΖΑ - αφού Ν.Δ δεν γίνεται με τίποτα - ΑΛΛΑ τουλάχιστον δεν θα μιλάει για μπούρδες.

        • syriza.nkvd avatar
          syriza.nkvd @ MantisKalhas 22/09/2013 08:27:26

          Κι εγώ εχω ένα γείτονα που διορίστηκε στη βουλή επί οκταετίας πασόκ, μειώθηκε ελάχιστα το εισόδημα του επί συγκυβέρνησης νδ-πασοκ και τώρα που άρχισε η βουλή να επαναφέρει επιδόματα στα μουλωχτά στους προνομιούχους υπαλλήλους της, μιλάει κολακευτικά για τον σαμαρά. Και;

  21. deldio avatar
    deldio 22/09/2013 01:44:29

    Σωπάτε ρε ορισμένοι που σας έπιασε η πρεμούρα μην τυχόν και ...στοχοποιηθεί κάποιος. Όταν κάποιος (αναγνωρίσιμος) έκανε δημόσιες αβανταδόρικες δηλώσεις για τους νεοναζί των χρυσαύγουλων δολοφόνων υπολόγιζε πολύ καλά και το έκανε για να είναι αρεστός, να παίξει "δημοσιότητα" και να γίνει main stream. Τώρα "χαλιέται" που τον ξεφωνίζω; Σοβαρά; Μονά-ζυγά δικά του; Ας τα λουστεί τώρα. Και στο κάτω πολλοί σχολιαστές εδώ μέσα στοχοποιούν πολλές φορές δίχως στοιχεία ανθρώπους και ολόκληρους πολιτικούς χώρους. Ποιός "χρεώνει" τη δολοφονία της Marfin στην Αριστερά, μολονότι η Αστυνομία δεν έχει κάνει μισή σύλληψη και δεν έχει ούτε ένα στοιχείο μέχρι τώρα; Τίνος ευθύνη είναι αυτό; Γιατί αποκλείεται να ήταν παρακρατικοί οι δολοφόνοι της MARFIN ή ακροδεξιοί προβοκάτορες; Πώς το ξέρετε αφού δεν υπάρχει το παραμικρό στοιχείο; Αφήστε λοιπόν κάποιοι τις υποκρισίες κατά μέρος.

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/09/2013 04:07:37

    Είναι σωστό αυτό που προτείνεις ΒΙΣ για τον "αστικό" πολιτικό χώρο. Ωστόσο, τα 2 αυτά κόμματα το "Λαικό" και το "Φιλελεύθερο", διαχωρισμένα, θα είναι οι πλησιέστεροι μεταξύ τους σχηματισμοί, οι υποψήφιοι για σύμπηξη κυβερνητικών συμμαχιών.
    Από προγραμματική άποψη αυτο είναι το σωστό. Και τις μονοκομματικές κυβερνήσεις πρέπει όλοι να τις ξεχάσουμε (προπαντός η ΝΔ και ο ΣΥΡΙΖΑ): Δεν είναι ούτε αριθμητικά ρεαλιστικές ούτε πολιτικά λειτουργικές σε εποχή ισχνών αγελάδων.
    Δεν ανήκω σ' αυτούς τους χώρους και μπορώ εύκολα και ψυχρά να το λέω. Θα χρειαστεί όμως, "Λαικοί" και "Φιλελεύθεροι"να ελέγξουν τις παρορμήσεις και την αδρεναλίνη τους και να σκεφτούν ψυχρά, προγραμματικά. Έχουν αλληλοτομίες και συγγένειες πολύ περισσότερες απο ΝΔ και ΠΑΣΟΚ π.χ.
    Άν θα φθάνουν μαθηματικά για πλειοψηφίες, είναι διαφορετικό, δύσκολο ερώτημα.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/09/2013 04:15:33

    Φιλελεύθερη Δεξιά και "Φιλελεύθερη Αριστερά" πουθενά στον κόσμο (και ειδικά στην Ευρώπη) δεν μπόρεσαν να συνεργαστούν με βιώσιμο τρόπο μετά το 1985.
    Τα μόνα παραδείγματα που μοιάζουν κάπως, αλλά μόνον επιφανειακά, είναι η συνεργασία FDP του Γκενσερ με τους Σοσιαλδημοκράτες στη Γερμανία, την εποχή του Χέλμουτ Σμίτ. Αλλά το SPD δεν είναι "φιλελεύθερη αριστερά": Κάθε άλλο. Πίστευε πάντα και πιστεύει σε ισχυρό κράτος.
    "φιλελεύθερη αριστερά" ήταν οι Ιταλοί σοσιαλιστές του Κράξι. Αλλά τους έφαγαν τα σκάνδαλα. "Φιλελεύθερη αριστερά" υπάρχει μέσα στους Βρετανούς φιλελέυθερους. Αλλά αυτοί συνεργάζονται εσωτερικά, μέσα στο κόμμα τους με τη Φιλελεύθερη Δεξιά.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Uncle Stgm 22/09/2013 11:45:56

      Θείο, μην την στέλνεις αλλού τη μπάλα. Εγώ είπα ότι Φιλελεύθεροι και Συντηρητικοί είναι δυο διαφορετικές, διακριτές ομάδες και στο Ευρωκοινοβούλιο και στα εθνικά κοινοβούλια. Το με ποιους θα συνεργαστούν είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Μόνο στην Ελλάδα οι Φιλελεύθεροι ζουν πάνω στον "ξενιστή", δηλαδή τη συντηρητική παράταξη. Καιρός να αποδείξουν ότι μεγάλωσαν και δεν είναι παράσιτα, αλλά μπορούν να σταθούν στα πόδια τους, χωρίς ξενιστή. Πολλώ μάλλον που κάνουν ότι τα γνωρίζουν όλα και κραδαίνουν προς πάντας το γιαταγάνι της "πολιτικής ορθότητας" (μορφή νεοφασισμού κατ' εμέ).

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ ΒΙΣ 22/09/2013 15:36:02

        Έτσι όπως το θέτεις, συμφωνώ.
        Απλώς πήγα τη σκέψη μου και ενα βήμα πιό πέρα.

  24. Apostolos Vlahos avatar
    Apostolos Vlahos 22/09/2013 10:23:17

    Θα τους βάλει όλους στη θέση τους ο Βορίδης.

    • Βαβέλ avatar
      Βαβέλ @ Apostolos Vlahos 22/09/2013 10:33:14

      Πραγματικά, όλοι μα όλοι, σε αυτόν έχουμε εναπωθέσει πλέον τις ελπίδες μας. Ο πρώην ....ακτιβιστής της δεξιάς, τα έχει ζήσει τα προβλήματα από μέσα και σίγουρα ξέρει καλύτερα πως αντιμετωπίζονται. Όχι σαν κάτι άκαπνους ...φλώρους :P

      • Βαβέλ avatar
        Βαβέλ @ Βαβέλ 22/09/2013 10:34:08

        :-)

  25. Shameless avatar
    Shameless 22/09/2013 12:56:32

    Καλά κάνετε και τους στιγματίζετε. Το αξίζουν.

    • syriza.nkvd avatar
      syriza.nkvd @ Shameless 22/09/2013 19:55:08

      Να ανοίξουν τώρα τα γκούλαγκ. Το απαιτούν όλοι οι "δημοκρατικοί" (που λέει ο λόγος) πολίτες.

  26. jgreek avatar
    jgreek 22/09/2013 15:28:55

    Οι δημοσκοπήσεις -όπως γνωρίζετε- δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την πραγματικότητα.
    Σχόλιο προς Akenaton.

  27. R.I.P avatar
    R.I.P 23/09/2013 22:11:55

    Δεν ψηφίζουν Χ.Α μόνο για τους μετανάστες η το μνημόνιο αλλά να τιμωρήσουν και να φοβίσουν τους κατ' επάγγελμα πολιτικούς και κατ' επάγγελμα κλέφτες. Άποψη μου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.