#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2012 11:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να καταργηθεί τώρα το τέλος υπέρ της ΕΡΤ!



Aυτός ο τραγέλαφος που εξελίσσεται στην ΕΡΤ είναι η αψευδής μαρτυρία ότι τίποτα ουσιαστικά δεν άλλαξε στην λογική των κομμάτων, παρά την βαθιά ύφεση που ταλανίζει τη χώρα.

Από τη μια κόβουν μισθούς και συντάξεις και από την άλλη μοιράζουν 3χίλιαρα!

Πρώην βουλευτές, αποτυχόντες υποψήφιοι, κομματικοί δημοσιογράφοι, πρώην αποτυχημένοι παρουσιαστές, όλοι βρίσκουν καταφύγιο και θαλπωρή στη γενναιόδωρη αγκαλιά της ΕΡΤ. Με μισθούς, προκλητικούς για την εποχή που διανύουμε.

Θα μου πείτε, τι σ’ ενδιαφέρει; Μας αφορά όλους επειδή την ΕΡΤ την πληρώνουμε όλοι. Αρα δικαιούμεθα να έχουμε άποψη.

Δεύτερον, σε μια περίοδο που η ανεργία έχει χτυπήσει κόκκινο, κάποιοι βολεύονται με παχυλούς μισθούς με μόνο ...προσόν την κομματική ταυτότητα.

Αυτό αποτελεί πρόκληση για όλη την κοινωνία. Και επιβεβαιώνει για μια ακόμα φορά οτι το πολιτικό μας σύστημα παραμένει προσηλωμένο στην κομματική του πελατεία και λογική.

Βλέποντας αυτά, λυπούμαι που θα το πώ, αλλά και λίγα ζητάει η τρόϊκα, όταν απαιτεί να συρρικνωθεί το δημόσιο!

Δυστυχώς, όμως, οι επιτήδειοι τα καταφέρουν όσο υπάρχουν κορόιδα και πληρώνουν.

Να καταργηθεί τώρα το τέλος υπέρ της ΕΡΤ.

ΚΡ

 ΥΓ. Συγχαίρω τον Υπουργό Εργασίας για την πρωτοβουλία του να καταργήσει τη συνδικαλιστική σύνταξη. Περιμένω να δώ πόσες άλλες ακόμα συντάξεις πληρώνουμε σε επιτήδειους χωρίς να το γνωρίζουμε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/09/2012 11:50:25

    Κώστα, ΕΡΤ δεν σημαίνει μόνο ειδήσεις (και συνακόλουθα διορισμοί σφουγγοκωλάριων και προπαγανδιστών). Αν θέλεις την προσωπική μου γνώμη, το τέλος υπέρ της ΕΡΤ είναι ένα από τα τέλη που πληρώνω όχι μόνο αγόγγυστα, αλλά και ευχάριστα, γιατί προτιμώ χίλιες φορές να πληρώνω και να πιάνουν τόπο τα λεφτά μου σε αξιόλογες εκπομπές (ντοκυμαντέρ, εκπομπές έρευνας), παρά να λούζομαι τα "δωρεάν" τηλεσκουπίδια των ιδιωτικών σαπροκάναλων της διαπλοκής που έχουν αποχαυνώσει την κοινή γνώμη και έχουν αμβλύνει τα εθνικά αντανακλαστικά της με τα τούρκικα σήριαλ.

    • Darki avatar
      Darki @ Αυριανιστής 19/09/2012 11:56:04

      Eγω που δε βλεπω,πρεπει να πληρωνω?Η για να βλεπετε εσεις ,θα πληρωνουμε ολοι?

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Darki 19/09/2012 13:06:24

        Μερικές φορές πρέπει ο καθένας να κάνει τις επιλογές του και να αξιολογεί τι αξίζει να πληρώνει (ως πολίτης) και τι όχι. Ακόμα κι αν δε βλέπεις εσύ, τι προτιμάς να βλέπουν τα παιδιά σου; Τις εκπομπές της ΕΡΤ ή τον Σουλεϊμάν; Με όλη αυτή τη φοροκαταιγίδα των τελευταίων τριών ετών, τα 2-3 ευρώ του τέλους ΕΡΤ σε χαλάσανε;

        • Darki avatar
          Darki @ Αυριανιστής 19/09/2012 13:22:54

          Ναι με χαλασανε.Αν σας αρεσει η ΕΡΤ,καντε τη συνδρομητικη.Εγω θελω να τρωω φασολια,κι εσυ κατα πως λες,χαβιαρι.Μισα-μισα ο ρεφενες?

          • CC avatar
            CC @ Darki 19/09/2012 14:31:32

            Αν θέλεις τότε να έχουμε και εμείς TV license όπως και οι Αγγλοι (και οι Βέλγοι, και οι ...). Αν έχεις ραδιόφωνο στο σπίτι σου ή τηλεόραση ή internet τότε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ. Οι τηλεποικοινωνίες ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΑΜΠΑ. Αμάν πια με την άγνοια και την επιπολαιότητα σε αυτό το κράτος. Και να ξέρεις αν πληρώναμε τα λεφτά που πληρώνει ο Αγγλος τότε μπορεί να είχαμε και πολύ καλύτερη τηλεόραση...

          • Darki avatar
            Darki @ CC 19/09/2012 15:46:22

            Σωστα,το ανεφερες αγαπητε.Αν θελω.Δεν πρεπει να ερωτηθω?Η θα απαντησεις εσυ για μενα?

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Αυριανιστής 19/09/2012 14:12:51

          Διάβασε και την απάντηση που έδωσα παρακάτω, σχετικά με τις ασφαλιστικές εισφορές στον κλάδο υγείας, για να δεις "τι είναι αυτά".

          Αλλά μερικοί (νομίζουν ότι) βρήκαν την ευκαιρία, επειδή η χώρα είναι στο καναβάτσο, να ακυρώσουν ακόμα και πρακτικές που εφαρμόζονται σε άκρως καπιταλιστικότατες ευρωπαϊκές οικονομίες (όπως το υποχρεωτικό ανταποδοτικό τέλος υπέρ των δημόσιων καναλιών)...

        • V avatar
          V @ Αυριανιστής 19/09/2012 14:47:45

          Ας γινει καλοδιακη, και να την πληρωνει οποιος θελει και μπορει...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 19/09/2012 11:57:05

      Καλημέρα,
      για τα τουρκικά σήριαλ δεν φταίνε μόνο τα κανάλια που τα προβάλουν, αλλά και εκείνοι που τα βλέπουν.
      Γιατί αν δεν υπήρχε τηλεθέαση......

    • skeptical ( ex voter) avatar
      skeptical ( ex voter) @ Αυριανιστής 19/09/2012 13:01:52

      Δεκτό οτι η ΕΡΤ έχει ποιότητα και αναμφισβήτητο , αλλά άλλο τόσο δεκτό οτι έχει και φαυλότητα διαχρονική και φυσικά και στην παρούσα φάση όπως τόσο εύστοχα επισημαίνει το άρθρο .
      Η κατάργηση της φαυλότητας δεν συνεπάγεται και την έκπτωση της ποιότητας , καθε άλλο μάλιστα .

    • armageddon avatar
      armageddon @ Αυριανιστής 19/09/2012 16:18:08

      Χίλιες φορές καλύτερη η ΕΡΤ από τα Τουρκοκάναλα

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Αυριανιστής 19/09/2012 16:30:20

      Συμφωνω με τον Αυριανιστή.
      Ειναι απαραιτητη η κρατική τηλεόραση, άσχετα αν και εδώ υπάρχει λίπος πολύ να κοπεί. Δεν εμπιστεύομαι τον κάθε μπετατζή που λεει και ο Φαηλος να εχει ένα τετοιο όπλο στα χέρια του, ειδικά μετα την αποτυχία του βασικού μετόχου να βάλει μια ταξη στο κομματι αυτό.

  2. kotstak avatar
    kotstak 19/09/2012 11:58:53

    Παλιό μου σχόλιο- πρόταση:

    "Η συμβολή της ΕΡΤ στην ανάπτυξη.

    Η ΕΡΤ πρέπει να παίξει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και αυτό, κατά τη γνώμη μου, θα γίνει ως εξής:
    • Μείωση αποδοχών. Μισθός προέδρου 2000 ευρώ.
    • Μπόνους τετραετίας συνδεδεμένo με την ανάπτυξη στην πατρίδα μας.
    Μπόνους που θα εξαρτάται αποκλειστικά από το Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών και θα μπορεί να φτάσει το 1 εκ. ευρώ για τον πρόεδρο (συνολικά την τετραετία).
    • Αναλογικά τα υπόλοιπα στελέχη.

    [Εάν ο πρωθυπουργός καθόριζε τις αμοιβές των υπουργών και των συμβούλων τους με το ως άνω σκεπτικό, εκτιμώ ότι θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα. Είναι μεγάλο πράγμα το μπόνους με στόχους τετραετίας. Δεν πρέπει να αγνοούμε τους βασικούς κανόνες του καπιταλισμού.]

    Είμαι βέβαιος, πως εάν τα στελέχη της ΕΡΤ αμείβονται με τον ανωτέρω τρόπο, η ΕΡΤ θα δημιουργήσει εκτός των άλλων και τις εξής ζώνες:

    • Ζώνη “έξυπνων” τηλεπαιχνιδιών δικής της παραγωγής.
    Στόχος, πρέπει να είναι, η ευφυΐα των τηλεθεατών να κινείται στο άνω όριο του εύρους της.
    Με απλά λόγια οι τηλεθεατές να γίνονται πιο έξυπνοι.
    Το αντίθετο από αυτό που συμβαίνει σήμερα.

    • Ζώνη καινοτομίας.
    Εκεί θα μπορούν ερευνητές να παρουσιάζουν τις καινοτομίες τους.
    Με αυτόν τον τρόπο και οι καινοτομίες θα γίνονται γνωστές και οι νέοι θα μπαίνουν στο νόημα των καινοτομιών.
    Ως γνωστόν, η καινοτομία είναι το “αντίδοτο” στη βλακεία.
    Βοηθά στον “απεγκλωβισμό” από τη συνήθεια.
    Μόνο με χρήση καινοτομιών θα σωθούμε.
    Πως θα υλοποιήσουμε καινοτομίες εάν δεν τις γνωρίσουμε;

    • Ζώνη που να απευθύνεται στους νέους αγρότες.
    Να γνωρίσουν οι νέοι αγρότες και κτηνοτρόφοι νέα προϊόντα, νέους τρόπους καλλιέργειας κλπ.

    • Ζώνη τουρισμού.
    Στόχος, πρέπει να είναι, να δώσει χρήσιμες και έξυπνες ιδέες σε όσους ασχολούνται με τον τουρισμό και σε όσους σκοπεύουν να ασχοληθούν.

    Οι ζώνες αυτές θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην πραγματική ανάπτυξη στην πατρίδα μας.
    Ανάπτυξη με ελλειματικό Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών είναι ανάπτυξη για τα "πανηγύρια".

    ΥΓ. Θα προσλάβει ο πρόεδρος τους φίλους του, εάν αυτοί είναι “φελλοί” ;
    Δε νομίζω πως θα ρισκάρει να χάσει το μπόνους του.
    Αγγελία στην εφημερίδα θα βάλει και θα προσλάβει τους καλύτερους.
    Θα αμείβονται με 1000 – 1500 ευρώ, αλλά θα διεκδικούν μπόνους τετραετίας 500.000 ευρώ έκαστος."

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kotstak 19/09/2012 12:06:25

      Ολα αυτά απαιτούν δουλειά και φαντασία.
      Τα περιμένεις από την ΕΡΤ;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 19/09/2012 12:15:06

        Την αδικείς. Σοβαρά το λέω. Σαφώς και υπάρχουν πάρα πολλά περιθώρια ιδεών και δράσης (όπως αυτά που αναφέρει ο kotstak), αλλά ας αναγνωρίσουμε ότι ο συνολικός χαρακτήρας της δημόσιας τηλεόρασης ξεχωρίζει ευχάριστα από το χυλό των περισσότερων ιδιωτικών ανταγωνιστών της.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Αυριανιστής 19/09/2012 12:21:21

          Δεν αμφιβάλλω οτι η ΕΡΤ έχει τεράστιες δυνατότητες.
          Θα μπορούσε να κάνει θαύματα.
          Ομως, περιμένεις θαύματα από τους γυρολόγους των ιδιωτικών καναλιών ή τους αποτυχόντες βουλευτές και υποψηφίους;

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Κώστας Ροδινός 19/09/2012 12:56:46

            Για να είμαι ειλικρινής (απαντώντας στην ερώτησή σου), όχι...

          • nikos avatar
            nikos @ Κώστας Ροδινός 19/09/2012 13:00:20

            Αρα το θεμα δεν ειναι να καταργηθει το τελος υπερ ΕΡΤ που εντελως λανθασμενα (αν δεν κανω λαθος για 2η φορα) προβαλει το αρθρο.

            Αντ'αυτου να καταργηθει ο μισθος του υπευρθνου για την ΕΡΤ υπουργου μαζι με ολο το συμβουλολοι που τον περιβαλει ωστε να γινονται οσα γινονται στην ΕΡΤ.

            Παραλληλα να πεσει τσεκουρι στα ιδιωτικα καναλια , ςστε να πληρωνουν τις συχνοτητες που χρησιμοποιουν και να σταματισουν να ασελγουν ποικιλοτροπως επανω στην ειδηση και στη νοημοσυνη των πολιτων αυτης της χωρας.

            Υπαρχουν λυσεις, αλλα η λογικη ειναι κακο δημοσιο- πουλα στην αγαπουλα

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ nikos 19/09/2012 13:14:59

            Παραλληλα να πεσει τσεκουρι στα ιδιωτικα καναλια , ώστε να πληρωνουν τις συχνοτητες που χρησιμοποιουν...

            Πες τα, γιατί μερικοί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι το "δωρεάν" των σαπροκάναλων το έχουμε χρυσοπληρώσει και συνεχίζουμε να το χρυσοπληρώνουμε από τα μπαταχτσηλίκια και τη διαπλοκή.

          • nikos avatar
            nikos @ Αυριανιστής 19/09/2012 15:32:18

            Η τηλεοραση δεν λειτουργει κατα αυτον τον τροπο - δυστυχως- "κλει'στο αν δεν σε αρεσει". Αν ηταν ετσι δεν θα αποτελουσε το απολυτο μεσο προπαγανδας. Επισης γενικοτερα δεν ειμαι της αποψης ποναει κεφαλι- κοψε κεφαλι, αλλα απαιτω οτι μου προσφερεται να εχει αξιοπρεπη ποιοτητα.

            Με την ιδια λογικη επειδη οι τιμες στα ραφια των SM ειναι υψηλες να μην αγοραζουμε χωρις να διεκδικουμε να μειωθουν ευελπιστωντας μπας και μειωσουν τα υπερκερδη τους.

      • kotstak avatar
        kotstak @ Κώστας Ροδινός 19/09/2012 14:07:32

        Δεν πιστεύω ότι μπορούν να υλοποιηθούν τέτοιες προτάσεις από “αριστερόστροφες” συγκυβερνήσεις.
        Ελπίζω, όμως, να “κλέψουν” κάποιοι κάτι από την πρότασή μου, ώστε, ακόμα και εάν δεν “πηδήξουμε το χαντάκι”, να κάνουμε τουλάχιστον ένα βήμα προς τα εμπρός.

        Όταν μειώνεις το μισθό υπερβολικά και δίνεις μεγάλα μπόνους, οι “φελλοί” φεύγουν.
        Εάν δε φύγουν και παραμένουν “φελλοί”, μειώνεις κι’ άλλο.
        Εάν, παρ’ όλα αυτά, παραμείνουν, έχεις κερδίσει πάρα πολλά χρήματα από τη μείωση μισθών που έκανες.

        Εάν οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ αμείβονται με 600 ευρώ/μήνα και διεκδικούν μπόνους τετραετίας 200.000 – 500.000 ευρώ, θα κάνουν ότι περνά από το χέρι τους ώστε να επιτευχθεί ο στόχος.
        Αυτό που μπορούν να κάνουν είναι πολύ σημαντικό και μέχρι τώρα δεν το κάνουν.
        Οι πολίτες δεν έχουν αντιληφθεί ότι οι ίδιοι, μέσω της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς, επηρεάζουν το βιοτικό τους επίπεδο. Δεν έχουν αντιληφθεί, ότι, αγοράζοντας εισαγόμενα, μειώνεται ο μισθός τους.
        Οι δημοσιογράφοι (και οι καλλιτέχνες) είναι 100% υπεύθυνοι γι’ αυτό. Έπρεπε να είχαν πείσει τους πολίτες να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα.
        Δεν έχω ακούσει δημοσιογράφο να λέει: Εάν, αγαπητέ ακροατή, αγοράσεις εισαγόμενα παπούτσια και όχι ελληνικά, τον άλλο μήνα θα μειωθεί ο μισθός σου πενήντα ευρώ.

        Οι απολαβές των δημοσιογράφων έπρεπε να είναι “συνδεδεμένες” με τον παραγόμενο πλούτο και το βιοτικό επίπεδο των πολιτών. Δεν συμβαίνει όμως αυτό. Οι δημοσιογράφοι των ιδιωτικών καναλιών έχουν “συνδέσει” την ευημερία τους με τα δανεικά που παίρνει ο εργοδότης τους, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ με το τέλος υπέρ της ΕΡΤ.
        Εάν, οι απολαβές των δημοσιογράφων ήταν “συνδεδεμένες” με τον παραγόμενο πλούτο, οι πολίτες θα είχαν αποκτήσει καταναλωτική συνείδηση και θα είχαν τριπλάσιους μισθούς.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ kotstak 19/09/2012 14:16:23

          Οι δημοσιογράφοι (και οι καλλιτέχνες) είναι 100% υπεύθυνοι γι’ αυτό. Έπρεπε να είχαν πείσει τους πολίτες να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα.
          Δεν έχω ακούσει δημοσιογράφο να λέει: Εάν, αγαπητέ ακροατή, αγοράσεις εισαγόμενα παπούτσια και όχι ελληνικά, τον άλλο μήνα θα μειωθεί ο μισθός σου πενήντα ευρώ.

          Και να ήθελε να το πει, είσαι σίγουρος ότι κάτι τέτοιο αποτελεί πολιτική επιλογή της κεντρικής πολιτικής εξουσίας (που ελέγχει την ΕΡΤ); Είσαι σίγουρος ότι θα συμφωνούσαν οι ευρωναζί, τα προϊόντα των οποίων κατά κόρον αγοράζουμε; Εγώ αμφιβάλλω σφόδρα επ' αυτού.

          • kotstak avatar
            kotstak @ Αυριανιστής 19/09/2012 14:47:12

            Στοιχηματίζω, ότι στην ΕΡΤ θα αρχίσουν σε λίγο να κάνουν “πλύση εγκέφαλου” για τα ελληνικά προϊόντα.

          • nikos avatar
            nikos @ Αυριανιστής 19/09/2012 15:34:54

            Κατ'ευθειαν στα δικαστηρια θα μας πηγαιναν για αθεμιτο ανταγωνισμο. Κατι τετοιες "τρυπουλες" τις εχουν μπετοναρει προ πολλου.

        • kotstak avatar
          kotstak @ kotstak 19/09/2012 15:25:16

          “Δεν πιστεύω ότι μπορούν να υλοποιηθούν τέτοιες προτάσεις από “αριστερόστροφες” συγκυβερνήσεις.”
          Αυτό το λέω γιατί, εκτιμώ, πως, οι αριστεροί συγκυβερνώντες έχουν βάλλει "κόκκινες γραμμές" στην ΕΡΤ. Δε νομίζω ότι ο Σαμαράς έχει μεγάλα περιθώρια ελιγμών. Δεν μπορεί να βάλλει κάποιον και να την εξυγιάνει.
          Η "σαπίλα" είναι αριστερή οπότε ..."υποχρεωτικά" παραμένει.—

  3. ΕΤΣΙ! avatar
    ΕΤΣΙ! 19/09/2012 12:08:49

    Και να κλείσει τελείως (ας μέινει μόνο ενα κανάλι και ένα ραδιοφωνικός σταθμός), ΛΙΓΟ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ!
    Υ.Σ Μπράβο στον βρούτση! Τα σωστά να λέγονται!

  4. tak avatar
    tak 19/09/2012 12:14:08

    Όταν επαγγελματίες δημοσιογράφοι προσπαθούν να επιζήσουν με ψίχουλα στην Αθήνα και χειρότερα στην επαρχία, οι μισθοί της ΕΡΤ στους αποτυχημένους, δεν είναι μόνο πρόκληση, είναι έγκλημα!
    Το χειρότερο είναι δε πως στο Μαξίμου δεν έχουν πάρει χαμπάρι ή -το χειρότερο- κάνουν πως δεν ακούν και πως δεν βλέπουν!

  5. Λιογκος avatar
    Λιογκος 19/09/2012 12:28:59

    Είναι λογικό η Άρια Αγάτσα να λέει τα αθλητικά στο δελτίο της ΕΡΤ? Μα τόσος ξεπεσμός Άρια? Ποιος ο μισθός της? Γιατί αντ' αυτής να μην λέει τις ειδήσεις ένας νέος δημοσιογράφος... άσε που τα σαρδάμ της δεν έχουν τελειωμό.

  6. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 19/09/2012 12:40:43

    Και τι θα τρώνε τα αστέρια της εκάστοτε κυβέρνησης;

  7. ο τρικαλινός avatar
    ο τρικαλινός 19/09/2012 12:51:33

    Η αναγκαστική υπογρέωση πληρωμής μια υπηρεσίας ,την οποία το μεγαλύτερο μέρος των πολιτών δεν την απολαμβάνει ,είναι παράνομη .
    Είναι καιρός να απαιτήσουμε την κατάργηση της εισφοράς υπέρ ΕΡΤ

  8. Λάζαρος avatar
    Λάζαρος 19/09/2012 12:55:10

    πες τα ρε φακτορα...καταργηστε το τελος και εντάξτε τους υπαλληλους της ερτ στον ενιαιο...ας μην ερθει καμια μεγαλοδημοσιογραφαρα...καλύτερα...να κανουνε δουλεια νεα παιδια και τα λεφτα να πεσουν σε παραγωγες...

    βασικα θα πρεπει να καταργηθει και ένα καναλι η η ερτ ή το νετ...τι εξυπηρετουν 3 καναλια?αντε το σαλονικιωτικο,τα άλλα δυο?ένα δεν αρκει?

    και όπως το λές να κοιτάξει ο σαμαρας το σινάφι του,βουλευτές,δημαρχους και δεν συμμαζευεται...ελεγε θα μειωθουν στους 200?πουντο?
    είναι ντροπή να υπαρχει κρατικός λειτουργος,βουλευτης ή τι,αυτήν την περιοδο της μεγάλης χρεωκοπιας να παιρνει πάνω απο 2.200 καθαρα!αισχος

  9. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/09/2012 13:08:17

    Κι εσύ μπορεί, για παράδειγμα, να αθλείσαι κάθε μέρα και να είσαι πούρος υγιεινιστής, με αποτέλεσμα να έχεις να περάσεις κατώφλι ιατρείου εδώ και 30 χρόνια. Τι σημαίνει αυτό, ότι δεν θα έπρεπε να πληρώνεις ασφαλιστικές εισφορές για τον κλάδο υγείας;

    • nikos avatar
      nikos @ Αυριανιστής 19/09/2012 13:13:36

      Σωστοοο!
      Αλλα λεμε, η λογικη ειναι: κακο δημοσιο-(ξε)πουλα στην αγαπουλα

      Χωρις ΕΡΤ τις ειδησεις θα στις λεει καθε μερα ο Σουλειμαν και τον καιρο η Χανουμ Μπουρεκ!

  10. Crocodile avatar
    Crocodile 19/09/2012 13:14:31

    Διάβασα κάπου πως για ένα δανέζικο σίριαλ που πήρε η ΕΡΤ θα πληρώνει 3.000 το επεισόδιο και θυμήθηκα τον υπολογισμό που έκανε κάποιος παλιότερα για τα ματς Ολυμπιακού και Ξάνθης, που για το καθένα πλήρωνε γύρω στις 200.000!

    Ένα βιβλίο με τις λίστες των πληρωμών κράτους, δέκο κλπ θα γινόταν best seller, όσους τόμους κι αν χρειαζόταν για να χωρέσει η σπατάλη. Πόσα αντίστοιχα των συνδικαλιστικών συντάξεων να υπάρχουν που δεν τα βάζει ο νους μας...

  11. papanikolis avatar
    papanikolis 19/09/2012 13:19:22

    Ανταποδοτικό τέλος υπάρχει σε όλη την Ευρώπη υποχρεωτικά για τη χρηματοδότηση της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
    Μπορεί βέβαια να μειωθεί αν και πρέπει να γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα είναι από τα χαμηλότερα στην ΕΕ-27 λόγω και της χαμηλότερης συγκριτικά τηλεθέασης και ακροαματικότητας.
    Έστω και συμβολικά όμως νομίζω ότι πρέπει να μειωθεί!
    Το ζήτημα είναι ότι στην Ελλάδα το τέλος συλλέγεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, όπως και σε ορισμένες άλλες χώρες, με αποτέλεσμα να μην ξεφεύγει καμία και κανένας.
    Γι' αυτό χρησιμοποιήθηκε το ίδιο μοντέλο για το τέλος ακινήτων. Έτσι απλά.
    Όσον αφορά τα πρόσωπα και τη στελέχωση όπως γνωρίζουμε όλοι αυτό το πρόβλημα υφίσταται από τότε που ξεκίνησε η ΕΡΤ.
    Πάντως να σημειωθεί ότι κατά κανόνα το επίπεδο των συμβασιούχων και ΠΕΘ είναι υψηλότερο των μονίμων. Όχι πάντα βέβαια..
    Η ίδια συζήτηση που κάνουμε εδώ γίνεται σε όλη την Ευρώπη κατ' αναλογία.
    Στην Πορτογαλία πρόσφατα παραιτήθηκε το Δ.Σ. του αντίστοιχου φορέα λόγω πρόθεσης συμμετοχής ιδιωτών στο μετοχικό κεφάλαιό του και 'κλεισίματος΄ενός καναλιού.
    Για την ιστορία και στο BBC τσακώνονται.
    Όσον αφορά τη διαφήμιση υπάρχουν χώρες κυρίως βορειοευρωπαϊκές με υψηλή τηλεθέαση και ακροαματικότητα όπου η δημόσια τηλεόραση είναι απαλλαγμένη τελείως από εμπορική χρήση.
    Οι περισσότερες όμως χώρες, και σίγουρα όλες οι χώρες του νότου, χρησιμοποιούν το μικτό μοντέλο χρηματοδότησης.

  12. Νίκος avatar
    Νίκος 19/09/2012 13:20:40

    Δεν με χαλάει να πληρώνω 2-3 ευρώ για την κρατική τηλεόραση, Αυριανιστή. Με τρελαίνει όμως να τα παίρνει η Αράπογλου και οι όμοιοί της, κατάλαβες;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Νίκος 19/09/2012 13:31:46

      Άλλο αυτό (με το οποίο συμφωνώ απολύτως), κι άλλο η γενίκευση "να καταργηθεί το τέλος υπέρ ΕΡΤ".

  13. Darki avatar
    Darki 19/09/2012 13:51:38

    Να καταργηθει το τελος υπερ ΕΡΤ,για οσους δεν βλεπουν,δε θελουν να δουν,και δε θεωρουν οτι θα χρειαστει να δουν τα παιδια τους.Ειναι φορος,τον οποιο πληρωνουν ολοι,εκοντες -ακοντες,οπως και το καναλι της Βουλης αλλωστε.

  14. Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
    Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) 19/09/2012 14:01:22

    Δεν σημαίνει ότι επειδή βρίσκουν να βολέψουν μερικούς ημέτερους πρέπει να καταργηθεί η Κρατική τηλεόραση. Αυτό παρακαλάνε τα κοράκια της ιδιωτικής εξαπάτησης για να αλώσουν τον χώρο και τον κόσμο ολοκληρωτικά.
    Το τέλος είναι δίκαιο για την ποιότητα της κρατικής μας τηλεόρασης (πρώτον και κύριο δεν τρελαίνεσαι με τις διαφημήσεις) αν και πάντα υπάρχει χώρος για καλύτερες εκπομπές. Εδώ δεν έχουν καταργήσει το σπατόσημο στην ΕΡΤ κολήσαμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) 19/09/2012 14:20:13

      Άδικα χάνεις τα λόγια σου. Ορισμένοι είναι τόσο κοντόφθαλμοι, που για 2 ευρώ το δίμηνο προτιμούν να παραδοθούμε (ως έθνος) ολοκληρωτικά στη νεοοθωμανική προπαγάνδα που προθύμως μάς σερβίρουν σε... dolby stereo καθημερινώς τα ιδιωτικά κανάλια.

      • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
        Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ Αυριανιστής 19/09/2012 16:00:15

        Δεν βλέπω ... ιδιωτικά κανάλια και δεν ξέρω τι νεο - οθωμανικές βλακίες παίζουν, πάντως δεν είναι μόνο κοντόφθαλμοι όσοι επιζητούν την κατάργηση της κρατικής ραδιοφωνίας (υπέροχο τρίτο πρόγραμμα, ερα 2) & τηλεόρασης. Είναι θέμα ευρύτερης παιδείας, εάν μεγάλωσες και ανδρόθηκες στα σκουπίδια δεν τα αποχωρίζεσαι εύκολα.... (τα σκουπίδια έχουν ονοματεπώνυμο στον ιδιωτικό συρφετό και μεγάλες παροχές!)

  15. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 19/09/2012 14:03:22

    Κατάργηση του τέλους τώρα! Δεν είναι δυνατόν να εξαναγκαζόμαστε να συντηρούμε με το ζόρι κομματοσκυλοφωλιές, για να εξαργυρώνουν κατ΄ επίφαση δημοσιογράφοι τις κομματικές τους εκδουλεύσεις. Όταν με το καλό γίνουμε κράτος και η δημόσια τηλεόραση πάψει να αποτελεί χωνευτήρι διαπλοκής, τότε το ξανασυζητάμε.


    Και επειδή βλέπω ότι σε κάποιους αρέσουν τα ντοκιμαντέρ και οι εκπομπές αμείλικτης έρευνας, ας προβλέπεται, για όποιον το επιθυμεί ,να μπορεί με μια απλή αίτηση να δηλώνει ότι προτίθεται εκουσίως να συντηρεί το οχετό μέσω της ΔΕΗ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Τιγράνης 19/09/2012 14:23:10

      Αυτό που προτιμώ πρώτα απ' όλα, είναι να ΜΗ συντηρώ τον οχετό του Μέγκα και του Αντέννα (με τον τελεσιδίκως καταδικασθέντα για καταπάτηση δημόσιας γης ιδιοκτήτη) με την υπερφορολόγησή μου που γίνεται θαλασσοδάνεια για τα κανάλια τους (μέσω της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών) και υπερτιμολογήσεις δημοσίων έργων (από τις "παράλληλες" εταιρείες τους).

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 19/09/2012 14:59:50

        Το τέλος πάντοτε το θεωρούσα άκρως προβληματικό. Αλλά και μια "οριζόντια" μεταφορά του κόστους της Δημόσιας τηλεόρασης στη φορολογία, θα ήταν εξίσου προβληματική.
        Όμως συμφωνώ με τις προτεραιότητές σου.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Ο Θείος 19/09/2012 15:08:01

          Θείο, εδώ μιλάμε για μεταφορά του κόστους λειτουργίας της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ τηλεόρασης στη φορολογία. Και μερικοί (καμώνονται ότι) δεν τη βλέπουν κιόλας!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ Αυριανιστής 19/09/2012 15:13:24

            Εχεις απόλυτο δίκιο, δυστυχώς...
            Σκοντάφτουν στο απόλυτο ταμπού της ένδοξης Ρεηγκανοθατσερικής παράδοσης, "το κράτος δεν πρέπει να γίνεται επιχειρηματίας"...

          • nikos avatar
            nikos @ Ο Θείος 19/09/2012 15:42:25

            Εγω το παω λιγο παραπερα αγαπητοι Αυριανιστη και Θειε. Ντορος γινεται ωστε να βγει το συμπερασμα, ολα στους ιδιωτες. Εκει να δεις ποσο θα χαρουν οι καναλαρχες. Δηλαδη αντι να στρωθουν κατω και να διορθωσουν πραματα , εκ του πονηρου σκιζουν τα ιματια τους ωστε να φαει το ποπολο το παραμυθι και να κερδοσκοπισουν οι πραγματικοι υπαιτιοι.

            Με αυτες τις σκεψεις τολμω να θεωρω το σκισιμο ιματιων τετοιου ειδους προβοκατορικο και ελπιζω ο αρθρογραφος απλα να επεσε εν αγνοια του σε παγιδα και να μην εμπιπτει στην παραπανω δολια κατηγορια

      • Τιγράνης avatar
        Τιγράνης @ Αυριανιστής 19/09/2012 18:31:45

        Τι έγινε Αυριανιστή, όταν το παραμύθι δεν έχει ευρωναζί σε πιάνουν οι γαλαντομίες; Μην κοιτάς τον Θείο, αυτός μπορεί να διασχίσει ωκεανούς ολόκληρους πατώντας σε δυο βάρκες (πχ και άκρως προβληματικό το τέλος και ταμπού η ρεηγκανοθατσερική παράδοση).


        Πραγματικές αλλαγές προκύπτουν από πραγματικές κρίσεις. Από τη στιγμή λοιπόν που η κομματοσκυλοφωλιά που λέγεται ΕΡΤ συμπεριφέρεται σαν να μην τρέχει τίποτα, τότε πολύ απλά δεν με αφορά.

  16. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 19/09/2012 14:16:34

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο σας.

  17. Decodex avatar
    Decodex 19/09/2012 14:31:31

    Κατάργηση 100%. Να σοβαρευτούμε επιτέλους. Η ΕΡΤ απέχει παρασάγγας από τα Γαλλικά κρατικά κανάλια σε ποιότητα εκπομπών και δημοσιογράφων. Εχει εκατοντάδες υπαλλήλους που δεν κάνουν απολύτως τίποτε και είναι απλά ένα από τα "βολευτήρια" των πολιτικών και όχι μόνο.
    Σε ότι αφορά τη τηλεόραση γενικά -και όποιοι έχουν ασχοληθεί στο ελάχιστο- θα έχουν σίγουρα διαπιστώσει το κατώτατο επίπεδο της πλειοψηφίας των ανθρώπων, τις ίντριγκες, δολοπλοκίες και τα συμφέροντα. Εδώ "αριστερός" διευθυντής καναλιού πλάσαρε επί χρόνια τηλεσκουπίδια με συγκεκριμένη μέθοδο...Γιατί; Μα η απάντηση είναι ότι τα θέλει ο κόσμος. Ποιος όμως κόσμος;
    Παροχή τηλεσαβούρας σε ένα Λαό που δεν έχει πλέον όραμα και το μόνο που θέλει είναι να ξεχνιέται με κουτσομπολιά, τουρκομελό, χαζοχαρουμενιές και κώλους.
    Η μιζέρια του σήμερα "καλύπτεται" με το να διεγείρεις οπτικά συγκεκριμένα κατώτερα κέντρα του εγκεφάλου που δεν ενεργοποιούν τη λογική, τη κρίση, τη συνεπαγωγή και τη δημιουργική συζήτηση. Πάλι γιατί; Μα γιατί έτσι ήθελε και θέλει το κλειστό παρακυβερνητικό σύστημα που δυναστεύει τόσα χρόνια τον τόπο.

  18. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 19/09/2012 14:48:23

    ---Για οσους το παιζουν ..κουλτουριαρηδες, η αγαπημενη τους ΕΡΤ, θα πληρωσει ενα τεραστιο ποσο δεκαδων εκατ ευρω για τα τηλεοπτικα δικαιωματα του Τσαμπιονς Λιγκ, στα παιχνιδια του οποιου αγωνιζονται κατα βαση ξενες ομαδες.

    ---Και στη τελικη οποιος θελει να βλεπει το Θρυλο, ας παει να πιει ενα καφεδακι στο καφε της περιοχης του. Επισης απ οτι θυμαμαι, εχουν ασκηθει διωξεις για τους Παναγοπουλο & Γοντικα οταν ηταν στην ΕΡΤ. Εκει τι γινεται??

    ---Για να τελειωνουμε, αυτο το παραμυθι με το χαρατσι υπερ ΕΡΤ πρεπει να τελειωσει. Τα συχνα ενδιαφεροντα ντουκ/ντερ που πολλοι θελουμε να βλεπουμε ειναι παμφθηνα. Απο εκει και περα υπερ-παραγωγες τυπου ''στην υγεια σας'' με το Παπαδοπουλο, και λαρτζιλικια για Τσαμπιονς Λιγκ δε χωρανε οταν ο κοσμος δεν εχει να φαει. Οποιος πιστευει οτι αυτα εχουν περαση, ας βγει να τα ''πουλησει'' στην ελευθερη αγορα.

    ---Αρκετα πια με τη κοροιδια. Κατι τετοια μας φερανε εδω που ειμαστε.

  19. ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ avatar
    ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 19/09/2012 15:13:35

    http://www.tovima.gr/media/article/?aid=475580

    ''Αιχμή του δόρατος για τις οργισμένες αντιδράσεις των εργαζομένων αποτελεί η πρόσληψη της δημοσιογράφου κυρίας Ανθής Σαλαγκούδη, η οποία προσελήφθη ως παρουσιάστρια εκπομπής με αμοιβές 3.500 ευρώ μικτά τον μήνα και η οποία μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανιστεί πουθενά, ενώ αμείβεται κανονικά. Μάλιστα στην περίπτωση της κυρίας Σαλαγκούδη, σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι δεν παρουσιάζει καμία εκπομπή, αλλά ότι οι «πρόβες» που έχουν γίνει μέχρι στιγμής δεν αποδίδουν. Όπως καταγγέλλουν εργαζόμενοι στην ΕΡΤ αυτή τη στιγμή απασχολούνται συνεργεία και στούντιο της δημόσιας τηλεόρασης προκειμένου να γίνουν «δοκιμαστικά» με την κυρία Σαλαγκούδη, η οποία όμως, σύμφωνα με τις καταγγελίες, αποδεικνύεται ότι «δεν τα λέει». Να θυμίσουμε ότι η κυρία Σαλαγκούδη είναι κόρη του πρώην υφυπουργού της Ν.Δ. κ. Γ. Σαλαγκούδη. Οι υπεύθυνοι προγράμματος μετά τα αποτυχημένα δοκιμαστικά αναζητούν τώρα άλλη γυναίκα δημοσιογράφο για να ενταχθεί στην πρωινή ενημερωτική ζώνη. ''

    Περιμένω επίσημη απάντηση απο την πλευρά Σαλαγκούδη.
    Αλλιώς το κτίριο της Ε.Ρ.Τ. έπρεπε ήδη να λεηλατείται απο το εξοργισμένο πλήθος.

    • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
      Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ ΑΠΟΓΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ 19/09/2012 17:15:46

      Σιγά καλέ, εδώ δεν υπήρξε εξοργισμένο πλήθος με πρωθυπουργό τον γαπα, η νεαρά Σαλαγκούδη θα φέρει την καταστροφή.?
      Αν μιά φορά βλέπαμε το δάσος και όχι το δέντρο τι καλά που θάτανε.

  20. Ίωνας avatar
    Ίωνας 19/09/2012 16:33:36

    Όταν σε όλα τα ιδιωτικά κανάλια γίνεται πλύση εγκεφάλου με τις τουρκοσειρές , με τα άθλια σε σημείο υποβάθμισης της ανθρώπινης νοημοσύνης πρωϊνάδικα,με τις δήθεν ανεξάρτητες ειδήσεις των εθνικών εργολάβων και προμηθευτών δεν υπάρχει επιλογή όπως ισχυρίζονται μερικοί.Η μόνη λύση είναι η εξυγίανση της κρατικής τηλεόρασης, ο εκσυγχρονισμός της και βασικά η ανεξαρτητοποίησή της από την εκάστοτε κυβέρνηση.Στο θέμα των ειδήσεων θα πρέπει οι ειδήσεις να μεταφέρονται και όχι να ερμηνεύονται κατά το δοκούν με σχολιασμό ανάλογα με τις διαθέσεις καναλαρχών-εργολάβων με πιόνια μεγαλοδημοσιογράφους.Όσο για το αν πρέπει να πληρώνουμε το τέλος θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να γινόταν πρώτα μια έρευνα για τα χρέη των ιδιωτικών καναλιών, για το αν αποδίδουν αυτά που πρέπει στο κράτος (όπως όλες οι επιχειρήσεις και οι ιδιώτες) αλλά και για το πως διαχειρίστηκαν κοινοτικό χρήμα από Κ.Π.Σ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ίωνας 19/09/2012 18:15:34

      έρευνα για τα χρέη των ιδιωτικών καναλιών;
      Εδώ δεν έχουν δώσει ακόμα άδειες, θα κάνουν έρευνα για τα χρέη;

      • Ίωνας avatar
        Ίωνας @ Κώστας Ροδινός 19/09/2012 22:24:46

        Ποιός είναι ο λόγος που δεν έχουν δοθεί οι άδειες;τον γνωρίζουμε;

  21. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 19/09/2012 17:35:43

    Σε ανάρτηση εδώ προ ημερών διάβασα ότι μέρος του τέλους για την ΕΡΤ θα πηγαίνει για την επιδότηση όσων ιδιωτών επενδύουν στα φωτοβολταϊκά.
    Αν όντως συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι σκάνδαλο.
    Πως νοείται σε συνθήκες ελύθερης οικονομίας να επιδοτούμε κάποιον για να μας πουλάει στη συνέχεια το προϊόν του και μάλιστα ακροβότερο απ' ότι οι φθηνότεροι παραγωγοί ανταγωνιστές του;
    Αν γνωρίζετε κάτι επ' αυτού κ. Ροδινέ θα περίμενα μια σχετική ανάρτηση από την ελλόγως κινούμενη γραφίδα σας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Εύμηλος 19/09/2012 18:08:48

      το είπατε και εσείς οτι είναι σκάνδαλο.
      Τα λέει όλα!

  22. Nik avatar
    Nik 19/09/2012 18:10:02

    Κατάργηση τώρα, και μαζί με το τέλος ΕΡΤ και το αγγελιόσημο, που είναι άλλη μια ελληνική εφεύρεση για να πληρώνει το κοινωνικό σύνολο τα ρετιρέ ενός επαγγέλματος.

    Αν πιστεύετε ότι πληρώνοντας έχετε καλύτερη ενημέρωση και ψυχαγωγία τότε φτιάξτε συνδρομητικά κανάλια.

    Οσο για την σύγκριση με την αγγλική άδεια τηλεόρασης (και όχι ραδιοφώνου και ιντερνέτ που λανθασμένα γράφτηκε), το BBC αφενός δεν έχει διαφήμιση, και αφετέρου έχει ένα ταμείο 8 δισ. λριών για τις συντάξεις του προσωπικού του. Η ΕΡΤ έχει και τα δύο και τι έκανε; Μια ζωή παθητική είναι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Nik 19/09/2012 18:14:26

      για το αγγελιόσημο γράψαμε πολλές φορές εδώ και καλώς κάνετε και το επισημαίνετε.

  23. rollin avatar
    rollin 19/09/2012 18:10:29

    Η ερτ ειναι η αποδειξη οτι δεν ειμαστε καπιταλιστικο κρατος ειναι γεματη με τεμπελιδες αριστεροι με τεραστιους μισθους

  24. nikolas avatar
    nikolas 19/09/2012 18:52:24

    Φωτιά και Τσεκούρι αμα καταλαβαίνουν έτσι καλώς, είμαστε πολύ κοντά πλέον!

  25. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 19/09/2012 20:28:50

    Υπέροχη ελλάδα μας...
    Εδώ πληρώνουν ανταποδοτικό τέλος ΕΡΤ ακόμη και τα αντλιοστάσια,βαφτίζονται εκπομπές τέχνης τα τραπεζώματα και δημοσιογράφοι όλες οι ξανθιές που περιτριγυρίζουν σαν τις μύγες τους νέους ηγετίσκους μας , και θέλετε να σταματήσει το πανηγύρι αυτό?
    Για λόγους αξιοπρέπειας του ίδιου του συστήματος θα πρέπει να σταματήσει το χαράτσι αυτό, Χαράτσι είναι μας αρέσει δεν μας αρέσει, να πάνε σπίτια τους οι λογής αργόσχολοι, να περιοριστεί η δαπάνη στο 30%, βουλευτοκάναλα και λοιπά δημοκάναλα να κλείσουν άμεσα.
    Λεφτά για βρακί δεν έχουμε ως χώρα μετάξια ψάχνουμε για φουλάρια.
    Με πολύ λιγότερα λεφτά και με σωστούς ανθρώπους μπορεί η ΕΡΤ να παίξει τον ρόλο της..Ομως είναι ένα γωνιακό μαγαζί για λάδια και εκινητήρες αυτοκινήτων (κοινώς μιζες), τακτοποίηση του γκρούεντα που την είδε μορφονιός και αηδόνι, όταν ψευδίζει σαν συρμός.
    Πόσο προσωπικό υπάρχει σε ΕΡΤ, βουλη, Αθηναικό πρακτορείο,γραφεία τύπου και λοιπά εργαστήρια σίτισης αργόσχολων ?
    Καιρός να κάνουν και καμιά άλλη δουλειά πέρα απο λιβάνισμα ...Ας ασχοληθούν με εκτροφή σαλιγκαριών, το ξέρουν καλά το αντικείμενο...
    Απλό πράγμα...Σιγά την δύσκολη δουλεία ..Ερποντας ,γλύφοντας και με τα κέρατα τους επιβιώνουν οι σαλίγκαροι.

  26. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 20/09/2012 00:07:18

    Βλεπω τωρα στη ΝΕΤ κατι ασχετους με τη μπαλα ''δημοσιογραφους'' να κανουν και καλα υψηλου επιπεδου αναλυση στο Τσ. Λιγκ. Υπο αλλες συνθηκες θα γελαγα μεχρι να πεσω κατω, αλλα τωρα με τη οικονομ κριση, αν σκεφτω τι λεφτα περνουν αυτοι οι ψευτο-φωστηρες, μου ερχεται να βαλω τα κλαματα.

  27. ο τρικαλινός avatar
    ο τρικαλινός 20/09/2012 12:32:39

    Όταν τίθεται μια ερώτηση και θέλουμε να αποφύγουμε την απάντηση ,θέτουμε και άλλα ζητήματα με άλλες ερωτήσεις ,με στόχο την αποφυγή ξεκάθαρης απάντησης, .Έτσι το θέμα δεν είναι αν πρέπει να υπάρχει ΕΡΤ, ούτε αν πρέπει να είναι κρατική ή μεικτή,κομματικό μαγαζί και άλλα ερωτήματα που μπορεί να θέσει ο καθένας. ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΦΟΡΑΣ ,ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ,ΥΠΟΧΕΩΤΙΚΑ . Όποιος θέλει να βλέπει να πληρώνει .Η τεχνολογία το επιτρέπει. Ο τρόπος πληρωμής παραπέμπει στο σοβιετικό σύστημα . Η ΕΡΤ πρέπει να μπεί στον ελεύθερο ανταγωνισμό των τηλεοπτικών σταθμών. Να καταργειθεί άμεσα το τέλος υπερ ΕΡΤ!!!

  28. chris avatar
    chris 20/09/2012 13:31:36

    Τι να πουμε και εμεις εδώ στον Έβρο που πληρώνουμε αλλά δεν πιάνουμε,
    ΜΑΣ λενε ότι δεν τους φτάνουν τα λεφτά για ν' αγορασουν μηχανήματα για να ενισχύσουν το σήμα.ΤΙ ΞΕΦΤΙΛΑ!!! Τόσο καιρό έβγαινε ο διευθυντάρας και καυχιότανε ότι η ΕΡΤ έχει κέρδη τώρα λένε δεν τους φτάνουν τα λεφτά.
    Τα τουρκικά όμως τα παραδέχομαι πιάνουν ΤΖΑΜΙ.
    Πάντως αυτό που κάνουν είναι ακόμη μια παρανομία του Ελληνικού κράτους
    εις βάρος των Ελλήνων πολιτών.ΝΤΡΟΠΗ και πάλι ΝΤΡΟΠΗ!ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΟΥΣΤ!

  29. Γιώργος avatar
    Γιώργος 26/03/2013 15:43:21

    Απόλυτα σεβαστό το δικαίωμα του κάθε εργαζόμενου για απεργία αλλά πλέον αυτές οι μουγκές μεταδώσεις αγώνων απο την ερτ κατάντησαν αηδία ! Απο χρήματα που έχουμε πληρώσει εμείς απο τους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Απεργήστε κύριοι αλλά όχι απο την τσέπη μας. Ας μείνει ένα δημόσιο κανάλι,τι χρειάζονται τα άλλα, και όσοι δεν χρειάζονται ας πάνε κάπου αλλού ή στο σπίτι τους. Είστε εργαζόμενοι και όχι ιδιοκτήτες, ας τελειώσει επιτέλους αυτό το τσιφλίκι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.