19/12/2008 18:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να και ο Σημίτης με τις Κασσάνδρες

Ηχηρό σήμα κινδύνου για τη ζοφερή προοπτική να υποχρεωθεί η χώρα με υπόδειξη Βρυξελλών να προσφύγει στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο προκειμένου να εξασφαλίσει τον απαραίτητο δανεισμό, έστειλε χθες από τη Βουλή ο Κώστας Σημίτης.

«Ακόμη και πριν από τα επεισόδια, η μεταρρύθμιση είχε αποδειχθεί επίπονη, όμως τώρα θα γίνει πολύ πιο δύσκολη. Για να επιτευχθεί σταθερή ανάπτυξη μεσοπρόθεσμα, οι μεταρρυθμίσεις αυτές θα πρέπει να ολοκληρωθούν», επισημαίνει για τα κυβερνητικά μέτρα αναλυτής της IHS Global Insight.

Ενώ, ο Κρις Πράις, αναλυτής της Fitch Ratings, εκτιμά ότι το πιο επείγον πρόβλημα της Ελλάδας είναι το συνταξιοδοτικό σύστημα που κοστίζει στην κυβέρνηση 13% του ΑΕΠ ετησίως.

«Το πιο πιθανό σενάριο είναι ότι οι διαμαρτυρίες θα συνεχιστούν για κάποιους μήνες, υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα για πρόωρες εκλογές», αναφέρει αναλυτής της Exclusive Analysis.

Χειρότερες έναντι των αρχικών της προβλέψεων είναι οι εκτιμήσεις της Morgan Stanley για την πορεία της ελληνικής οικονομίας. Συγκεκριμένα, ο οίκος σε πίνακα με στοιχεία των περισσότερων οικονομιών διεθνώς, προβλέπει ρυθμό ανάπτυξης κατά 0,6% για το 2009 το επόμενο έτος, έναντι 3% φέτος.

Με άλλα λόγια, δεν έχουμε ιδέα τι σκληρά μέτρα πρέπει να παρθούν για να σωθούν αυτοί και να πεθάνουμε από την πείνα εμείς.

Και για όσους δεν κατάλαβαν ακόμα, μόνο μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ θα μπορεί να αντιμετωπίσει την κρίση, αν φυσικά δεν ολοκληρωθεί η επανάσταση και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καταλάβει την εξουσία. Να λοιπόν τι εννοούσε χθες το Αλέξης όταν δήλωνε στην εφημερίδα του σύντροφου Χρήστου «ο ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη στιγμή τούς χαλάει τη σούπα. δηλαδή, την προοπτική μιας ομαλής δικομματικής εναλλαγής».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/12/2008 18:16:13

    Μα είπε αμέσως μετά τη λύση ο κ Βερελής, τα έχουν ονειρευτεί, αν τώρα πραγματοποιηθούν....

    :-)

  2. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2008 18:23:35

    Βρε την ποντικομαμή!!!

  3. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 18:26:28

    Ως φιλέλλην, ψηφίστηκε αλλά και στηρίχτηκε από μετρίους (ΧΡΥΣΟΧΟΕΙΔΗΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, κλπ)καθώς κι από ιδιοτελείς(ΚΑΡΑΤΖΑΣ)! Νέες οδούς ΔΕΝ άνοιξε. Στηρίχτηκε (ΕΡΤ: ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ) και εξακολουθεί να στηρίζει(ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) φιλελληνικές πολιτικές κι αντίστοιχους ανθρώπους (ΝΤΟΡΑ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ). Αυτή τη χώρα δεν την πόνεσε (ΙΜΙΑ,),την εκμεταλλευτηκε(ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΟ)!
    Με συνέπεια, δε λέω…
    Κατάφερε να ευνουχίσει τα καλύτερα ελληνικά στοιχεία!
    Εν ονόματι ποίου, δεν μας είπε μόνο;
    Δικαιούμαστε να γνωρίζουμε ΤΙ πληρώνουμε!

  4. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 18:30:05

    Αφού το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ανήκει κατά 80% στους Αμερικανούς και Μεγάλη Βρετανία τι φοβάται ο Σημίτης εκεί ήθελε αυτός να πάμε , εκεί μας πήγε και ο ΚΚ .
    Ας παλέψει τώρα για τον εκδημοκρατισμό του ταμείου π.χ. να μπουν η Κινά ,Ρωσία ,Ινδία με ποσοστά ανάλογα π.χ. του πληθυσμού .Λαμπρή προοπτική για ""ηγέτη"" διεθνούς φήμης και πρωτεργάτη Χρυσής Ολυμπιάδας (θα έχει και απασχόληση)

  5. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 19/12/2008 18:35:24

    Πιστευω οτι αυτα,
    ..."Και για όσους δεν κατάλαβαν ακόμα, μόνο μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - ΝΔ θα μπορεί να αντιμετωπίσει την κρίση, αν φυσικά δεν ολοκληρωθεί η επανάσταση και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν καταλάβει την εξουσία. Να λοιπόν τι εννοούσε χθες το Αλέξης όταν δήλωνε στην εφημερίδα του σύντροφου Χρήστου «ο ΣΥΡΙΖΑ αυτή τη στιγμή τούς χαλάει τη σούπα. δηλαδή, την προοπτική μιας ομαλής δικομματικής εναλλαγής»",
    τα εβαλες για να γελασουμε.Ετσι δεν ειναι;
    Εχεις μεγα λαθος, αν νομιζεις,οτι θα πιασεις 5 μεγαλους λεφταδες, και θα λυσεις το ασφαλιστικο προβλημα της Ελλαδος.
    Εδω μιλαμε για ασυλληπτα ποσα,οχι ποντικοκουραδα.
    Καταφεραμε να φτιαξουμε συνταξιουχους 40ρηδες και 50ρηδες, και μετα φωναζουμε γιατι δε φτανουν τα λεφτα.
    Γιατι τα αλλα κρατη, που δεν το εχουν κανει αυτο,αποτελουνται απο μαλακες και μονο εμεις ειμαστε οι πονηροι; Τι λες;
    Και ολοι ειμαστε μαζι τους, αμα ζητανε ολο και μικροτερες ηλικιες συνταξιοδοτησης.Ετσι;
    Και τωρα που θα μας καταδικασει η ΕΕ γιατι δινουμε συνταξη σε γυναικες του δημοσιου τομεα, μεχρι 15 χρονια νωριτερα απο τους αντρες, ενω ειναι ισοτιμοι, βγαινει ο Αυτιας και εκεινος ο ανεκδιηγητος καθηγητης δικηγορος, που φαινεται οτι τον βολευει να ειναι το συστημα περιεργο, για να γινονται προσφυγες για να κερδιζει το γραφειο του,και κλαινε γοερα, για το τι κακο που ειναι και οι καυμενες και δε συμμαζευεται.
    Δεν παμε καλα.

  6. Saloniciano avatar
    Saloniciano 19/12/2008 18:44:36

    Όταν τα 2 δις των Ολυμπιακών έγιναν επισήμως 6, ανεπισήμως 12 και οι-κακές-γλώσσες-λένε 20, ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Όταν πάγωσαν ΟΛΑ τα έργα σε ΟΛΗ την Ελλάδα από το 1997 ως το 2004 για να φτιαχτεί το "Παλάτι της Κορδελιάστρας που Χορεύει Ρυθμική" και το "Άθενς Μπέιζμπολ Ντάιμοντ" ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να καταδικάσετε ΟΛΗ την Ελλάδα σε μαρασμό για τη φιέστα τής Αθήνας;

    Για όσους Αθηναίους λέτε: "Ναι αλλά έκανε και το αεροδρόμι και την Αττική οδό", σκεφτείτε πόσο ακριβότερα από ό,τι έπρεπε πληρώνουμε όλοι (και κυρίως εμείς, οι εκτός Άθενς Έλληνες) τα έργα αυτά.

    Όταν μαγειρεύατε ΕΣΕΙΣ τα λογιστικά τού κράτους ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Όταν από 220 δραχμές που ήταν το ECU πήγατε την ισοτιμία σε 340 δραχμές ανά ευρώ, παρά τον αμελητέο πληθωρισμό ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Όταν μας κλέψατε το 1/3 των καταθέσεών μας με τις λατινοαμερικάνικης σύλληψης αύξησης των τιμών στην λετά-ευρώ Ελλάδα ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Όταν ρημάξατε τον τουρισμό (όλοι ξέρουμε ότι τα 12 εκατομμύρια τουριστών περιλαμβάνουν και 5-6 εκατομμύρια Αλβανών και άλλων Βαλκάνιων μεταναστών που πηγαινοέρχονται στην χώρα τους) λόγω ακριβού ευρώ ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Όταν ρημάξατε τη γεωργία (η γεωργία απέθανε - τελεία και παύλα...)λόγω ακριβού ευρώ ήταν καλά κ. Σημίτη;

    Για να μην πούμε για τα Ύμια και τον Οτζαλάν και τους S-300 και τα σκάνδαλα των εξοπλισμών και του χρηματιστηρίου.

    Η Ελλάδα που παραδώσατε είχε περισσότερες τρύπες κι από το έμενταλ, κι ας την παραδώσατε με μανδύα ολυμπιακής ξιπασιάς.

    Μόνο στη θέα σας μας σηκώνεται η τρίχα.
    Δεν είναι τυχαίο που με εσάς πρόεδρο, το ΠΑΣΟΚ θα έπιανε 25% το 2004, ούτε ότι βγαίνετε βουλευτής μόνο και μόνο επειδή είστε πρώην πρωθυπουργός. Ούτε φυσικά, που εκλιπαρείτε για μια θεσούλα στους θεσμούς της ΕΕ, θεσμούς που είναι γνωστοί για το πώς ανακυκλώνουν αζήτητους πολιτικούς. Ακόμη κι αυτοί δεν σας ήθελαν.

    Γι' αυτό λοιπόν, πάρτε τη συλλογή ΙΕΚ ΤΑΠΕΡΜΑΝ της αήμνηστης και -σε αντίθεση με εσάς- αγαπητής Μαλβίνας, και μην μιλάτε πολύ.

  7. Evros avatar
    Evros 19/12/2008 18:53:45

    Για να συνδιάσουμε τα τελειυταία γεγονότα με το θέμα. Ξέρετε πόσο χρονών βγαίνουν οι μπάτσοι στην σύνταξη;
    Ενας χωριανός μου βγήκε στα 49(πλήρης). Και μάλλον όλη του ζωή ηταν στις τελευταίες γραμμες μάχης(ταυτότητες , γραφεία κλπ.)

  8. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 18:55:33

    Προβοκατωρ-όταν λέμε και μας λένε οι ξένοι τόσα χρόνια όχι στο πελατειακό σύστημα και ρουσφέτι(ειναι ελληνικη η εγινε λεξη) παντρον τι εννοούμε (ουνε) .Δικό τους δεν είναι το ωραίο οικόπεδο η Ελλάς .Μήπως έχεις καμία κληρονομία και δεν την γνωρίζεις, για ενημέρωση σου τελευταία ένα οικόπεδα 150 τ.μ που μας ανήκουν (4 δικαιούχοι φαντάσου ) στο χωριό πάνε με «Ανεξάρτητη ?» Δικαστικη το λένε πράξει , να αρπάξουν ,εγώ το λέω «Βατοπεδινη»

  9. γάιδαρος avatar
    γάιδαρος 19/12/2008 19:03:08

    Η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ. με ημερομηνία συσκευασίας το έτος 2009, θα είναι το έσχατο καταφύγιο της θεσμικής κλεπτοκρατίας που ταλανίζει την Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια.
    Το κυβερνητικό ζητούμενο απο την συντριπτική πλειοψηφία του Ελληνικού λαού είναι η δικαιοσύνη στην καθημερινότητα και ειδικά στα οικονομικά θέματα. Και αυτό είναι δυνατόν να γίνει πραγματικότητα (όχι εικονική τύπου Ρουσσόπουλου) με μία κυβέρνηση ενός κόμματος, και ας έχει ισχνή πλειοψηφία στην Βουλή.
    Τα σωστά μέτρα, η πάταξη του οικονομικού εγκλήματος και ο σεβασμός στους νόμους φαίνονται απο μακρυά και δεν χρειάζεται προπαγάνδα για αυτά.
    Επικοινωνία και τα λοιπά μπλά - μπλά χρειάζονται μόνο για να κρυφτούν τα ζέοντα πτώματα.
    Συνεπώς μία κυβέρνηση μόνη της, άν θέλει φυσικά, μπορεί να τα καταφέρει και να κερδίσει την ανοχή και αργότερα την επιδοκιμασία των άλλων ψηφοφόρων.
    Η συνεργασία των αδύναμων ή των πονηρών είναι το τελευταίο καταφύγιο της κυβερνητικής αδυναμίας, γίνεται για την από κοινού συσκότιση με μοναδικό στόχο να αποφύγουν να κατέβει ο κόσμος στους δρόμους (ο εφιάλτης της κάθε μορφής εξουσίας).
    Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως ο κόσμος έχει ήδη κατέβει στους δρόμους.

  10. ataktos avatar
    ataktos 19/12/2008 19:15:01

    Πρόσφατα διάβασα σε ξένη εφημερίδα ότι η Ελλαδική εκκλησία σκέπτεται να ανοίξει φυλακές για τους παπάδες ,καλόγερους ,ενδιαφέρων πρόταση .Μήπως η παραπάνω ιδέα θα πρέπει να υιοθετηθεί και από την Ελληνική Δημοκρατία για τα κυβερνητικά στελέχη που καταχραστήκαν και σπατάλησαν δημόσιο χρήμα .Εκεί θα τα λένε μεταξύ τους άφοβα και ήρεμα .Θα μας απαλλάξουν και από της τιμητικές συντάξεις

  11. theo 1611 avatar
    theo 1611 19/12/2008 19:18:56

    Αγαπητέ factorx, tα ονοματεπώνυμα σχόλια χρήζουν ονοματεπώνυμου κοψίματος!!!
    Τα ονοματεπώνυμα στοιχεία μου είναι στη διάθεση του site σου και πολύ ευχαρίστως να στα επαναλάβω upon request!
    Τι έγινε ρε παιδιά μας πιάσανε?

  12. Factorx avatar
    Factorx 19/12/2008 19:21:43

    @theo 1611. Τι εννοείς, δεν σε καταλαβαίνω

  13. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 19:24:21

    @12
    Μην κομίζεις γλαύκας εν Αθήναις..μην απειλείς!

  14. theo 1611 avatar
    theo 1611 19/12/2008 19:46:22

    @14 Kanis

    Καμμία απειλή αγαπητέ, απλώς εποικοδομητικό σχόλιο.

    Σ' αυτή τη χώρα όλοι γνωριζόμαστε κατά κάποιο τρόπο μεταξύ μας!!!

    Αν κόπηκε σχόλιο, για το οποίο και η αντίδραση, δεν πειράζει να πάει στο καλό!!!

    Αν δεν έφτασε, τότε mea culpa!!! (του συρμού)

    Κατά τα λοιπά,

    Θεόδωρος Κρητικός, του Αργυρίου και της Ειρήνης, το γένος Καλογρίδου
    Γεννηθείς 16/11/1958

    ΥΓ: 1. Τα στοιχεία αυτά ταυτοποιούνται μοναδικώς!!!
    2. Υπόλοιπα στοιχεία, upon request!!!
    3. Ας αφήσουμε τις εξυπνάδες λοιπόν και όποιος αντέχει!!!

  15. ΤΕΟ avatar
    ΤΕΟ 19/12/2008 19:51:52

    Ρε παιδια, σας καταλαβαινω,ειστε θυμωμενοι.
    Κι εγω ειμαι, γιατι κι εγω ψηφιζα πασοκ, τοσα χρονια, γιατι δε μου παει να το ριξω στους καραγκιοζηδες της ΝΔ.
    Αλλα πρωτον, τους Ολυμπιακους τους ξεκινησε μεν εκεινος ο αληστου μνημης Λιανης, αλλα το προσυπεγραψαν ολοι.Πλουσιοι και φτωχοι.
    Καλα,οι φτωχοι δεν το καταλαβαν,αλλα ηθελαν μεγαλεια κι αυτοι,οπως τους ελεγαν.
    Για το Χρηματιστηριο, το αν καποιοι παιξανε με τις μετοχες και τις τραβηξαν για να κονομησουν, και εφ οσον αυτο ηταν παρανομο, επρεπε να τους κλεισουν μεσα.
    Αλλα μην ξεχνας, οτι ο χοντρος, παρ ολον οτι πριν απο τις εκλογες, εσκουζε οτι θα κανει τουτο η εκεινο,σε σχεση με το Χρηματιστηριο δεν εκανε απολυτως τιποτα.Ποιος του εφταιγε;
    Και οχι μονο για το Χρηματιστηριο.
    Αν ομως εννοεις, οτι πεσανε οι τιμες και χασανε πολλοι τα λεφτα τους,ποιος τους εφταιγε;
    Εγω, που ειχα καποια λεφτα,οχι πολλα βεβαια,δεν εβαλα ουτε μια δεκαρα.
    Και οταν καποια στιγμη,με επιασε και μενα το συνδρομο της αληστιας, γιατι αυτο ηταν τελικα ο φταιχτης σε ολη αυτη την τραγωδια, η καυμενη η μανα μου, παρ ο,τι τοτε 83 χρονων, μου ειπε το αμιμητο,"Θα χασεις τον υπνο σου παιδακι μου".
    Και εκανα πισω.
    Για τον Οτσαλαν, εισαι εντελως λαθος.Η ιστορια αυτη, σηκωνει πολυ συζητηση και δεν ειναι παντως ετσι, οπως το καταλαβες εσυ.
    Για την αγροτικη παραγωγη,οτι εχει πεθανει, εχεις δικηο.Ουτε σκορδα και λεμονια δε βγαζουμε πια.
    Και κατι αλλο.Για την ιστορια με τα Ιμια.
    Εχω κι αλλη φορα γραψει,οτι με αυτο τον κρατικο μηχανισμο που εχουμε στησει ολες αυτες τις 10ετιες, οποιος και να ανεβει επανω, το μπουλο θα παρουμε ολοι.
    Γιατι σε ολους τους τομεις, τους χειροτερους,εως το πολυ μετριους εχουμε βαλει.
    Οι μπαμπαδες σας βλεπεις,τα καμαρια τους,που δεν αξιζαν,βαζανε στο δημοσιο.Πως θα κανει πολιτικη λοιπον,καποιος,εστω και αν ειναι ικανος και εντιμος, οταν ολη η ιεραρχια απο κατω,ειναι αχρηστη;
    Οταν βγηκε το πασοκ, κατηργησε τις θεσεις των γενικων διευθυντων στα Υπουργεια, και των επιθεωρητων στα Σχολεια,ταχαμου γιατι ηταν δεξιοι, στην πραγματικοτητα ομως, γιατι οι αποκατω, δε θελανε να υπαρχει ο ελεγχος.
    Ετσι, διαλυθηκαν τα παντα.
    Για να ξεκινησει λοιον κατι αλλο, πρεπει να ξαναμπει ο ελεγχος.Εσυ,το θελεις αυτο,η ειναι κι αυτο,αντιδημοκρατικο, κατα ΚΚΕ,οπως ηταν και η "εντατικοποιηση", για την οποια μαχοταν καποτε

  16. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 19:56:32

    Αυτό που βαρυέμαι με τους Σημητικομητσοτακικούς..
    είναι τα πολλά έργα για την πάρτι μας και τα λίγα έργα για τους άλλους!

  17. Orestios avatar
    Orestios 19/12/2008 20:05:51

    Μα αυτό θέλει ο Μούγερ. Να ασχοληθούμε μαζί του μπας και τον ζητήσουμε να αναλάβει ξανά. Να κάνει τα ίδια κόλπα (δημιουργική λογιστική = πως να κάνεις το μολύβι χρυσό) που μας έφεραν εδώ που μας έφεραν.

  18. donaE avatar
    donaE 19/12/2008 20:08:12

    @17 Ωραια που μας εβαλε συμφωνω.Μηπως το καναμε λιγο απροσεκτα,για να το πω ευγενικα.

  19. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 19/12/2008 20:49:55

    Σαν δεν ντρέπεται λίγο και έχει το θράσος και εμφανίζεται και μιλάει. Απαίσιο γκόλουμ.

  20. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 19/12/2008 21:22:38

    Μα επιτέλους ο ανθρωπάκος είναι τέως, όπως λέμε π….

  21. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/12/2008 21:26:09

    Μα, νομίζω ότι ξέρουμε ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε, χωρίς καμία αμφιβολία...

    Απλά οι πολιτικοί μας δεν τολμούν και οι τσιφλικάδες τα αφεντικά τους είναι μπερδεμένοι, και αδυνατούν να δώσουν σαφείς οδηγίες

    Αναλύουμε τον μαθητή και τον αστυνόμο, αν είναι αυθόρμητοι ή καθοδηγούμενοι.

    Έλεγα πριν δυο μήνες ότι μόλις είχαμε μπει στο τούνελ και ακόμα βλέπαμε από το φως της εισόδου. Έχω νέα: Έχουμε αρχίσει να μην βλέπουμε.

  22. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 21:28:51

    @22
    Ο ανθρωπάκος, μας έχει επιβάλει να πληρώνουμε
    0,50euro=175δραχμούλες το μικρό μπουκαλάκι του νερού στο περίπτερο====ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ!

    ΕΛΕΟΣ!!!!!!!

  23. ΑΤΑΚΤΟΣ avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ 19/12/2008 21:55:35

    Archaeopteryx- εμείς μια χαρά βλέπαμε και βλέπουμε (σίγουρα θα συνεννοηθούμε ) άσε τους αυτούς τυφλούς , μίζερους και με σπυράκια (όπως έλεγε και η Μαλβηνα μας εύγε )

  24. kanis avatar
    kanis 19/12/2008 22:14:49

    Κορίτσια κι αγόρια με γυαλιά, έτσι καθώς κοιτάτε με απορία κι αγανάκτηση για ό,τι συμβαίνει γύρω σας, είμαι μαζί σας. Και σας αγαπώ.
    Μάνος Χατζιδάκις

  25. βαγγελης avatar
    βαγγελης 20/12/2008 08:49:33

    γιατι, το 10,11,7,8 κλπ ειναι καλοι βαθμοι για να περηφανευεται καποιος; Τελος παντων, με Σημιτη εγινε μεγαλο πλιατσικο στην Ελλαδα και με Αλογοσκουφη-Καραμανλη ολοκληρωθηκε στο επακρο. Θεος φυλαξοι απο τον επομενο (φαντασου ΝΔ-ΠΑΣΟΚ μαζι, δεν θα μεινει ουτε πετρα για να πετανε τα παιδια, θα τις πουλησουν κ αυτες)

  26. Saloniciano avatar
    Saloniciano 20/12/2008 09:27:15

    @ 16.τεο:
    Έχεις απόλυτο δίκιο σε όσα λες.
    Αλλά άλλο αυτό και άλλο το να βγαίνει ο Σημίτης, το απαίσιο γκόλουμ που λέει κι ο 21.εναςάσχετος, για να μας νουθετήσει.

    @ 18.Anonymous:
    Είσαι ευχαριστημένος που για ακόμη μια φορά "κοροϊδέψαμε" τους Ευρωπαίους; Αν δεν είχαμε μπει στην Ευρωζώνη θα είχαμε σήμερα πολύ καλύτερο επίπεδο διαβίωσης με τις παλιές καλές φτηνές τιμές, ανταγωνιστικό τουρισμό και ανταγωνιστική γεωργία, άσε που και στις υπηρεσίες θα είχαμε γίνει πιο ελκυστικοί.
    Όσο για την Ισλανδία, την πατάτα την έφαγαν εξαιτίας της πολιτικής των τραπεζών τους, όχι επειδή δεν είχαν μπει στην Ευρωζώνη. Η Δανία και η Σουηδία που δεν είναι ούτε αυτές στην Ευρωζώνη τι έπαθαν;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.