25/05/2010 20:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να ελπίσουμε ότι θα φτάσουν και στην μεγάλη φοροδιαφυγή;

Ξύπνησαν στην κυβέρνηση, ή ρίχνουν ακόμη επικοινωνιακές βόμβες ενώ το κράτος διαλύεται;

Σήμερα ο Γ. Παπακωνσταντίνου ανακοίνωσε το ξήλωμα διευθυντών εφοριών που έμειναν πίσω στην είσπραξη των φόρων. Ανακοίνωσε επίσης καρατομήσεις πλούσιων εφοριακών οι οποίοι ενώ δήλωναν εισόδημα 40-50 χιλιάδες είχαν ακίνητη περιουσία άνω του ενός εκατομμυρίου. Επίσης, αποφάσισε να μετακινήσει υπαλλήλους σε άλλες υπηρεσίες, πιθανότατα επειδή υπάρχει κάτι βρόμικο αλλά δεν μπορεί να το αποδείξει ή επειδή θεωρεί ότι είναι ανίκανοι και έχουν θέσεις σε καίρια σημεία του φοροελεγκτικού μηχανισμού.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις προβλέπεται:

Αντικατάσταση διευθυντών Εφοριών. Με βάση τις αποδόσεις και τα αποτελέσματα στους στόχους εισπράξεων που έχουν τεθεί για κάθε ΔΟΥ, αντικαθίστανται 20 προϊστάμενοι που σήμερα εκτελούν καθήκοντα διευθυντή σε ΔΟΥ με μεγάλο φορολογικό αντικείμενο που εμφάνισαν καθυστερήσεις στην απόδοση εσόδων και σημαντικές αποκλίσεις στην επίτευξη των στόχων.

Μετακινήσεις υπαλλήλων. Για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών, μετακινούνται 70 υπάλληλοι σε όλη τη χώρα σε άλλες οικονομικές υπηρεσίες από αυτές όπου σήμερα υπηρετούν.

Διεξαγωγή Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ) σε συνέχεια καταγγελιών πολιτών.

Έλεγχος «πόθεν έσχες» και φορολογικές ασυνέπειες υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών. Για τον έλεγχο των ελεγχόντων, έχει ήδη διαταχθεί έλεγχος σε 234 υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι εμφανίζονται να μην έχουν υποβάλει φορολογική δήλωση την περίοδο 2007-2008 ή δεν έχει εκκαθαριστεί η δήλωσή τους.

«Πόθεν έσχες» στη βάση διασταυρώσεων εισοδήματος και ακίνητης περιουσίας υπαλλήλων υπουργείου Οικονομικών. Από έναν πρώτο έλεγχο της ακίνητης περιουσίας όλων των υπαλλήλων προκύπτει ότι 70 υπάλληλοι διαθέτουν ακίνητη περιουσία με αντικειμενική αξία από 800 χιλ. ευρώ ως και 3 εκατ. ευρώ.

Να πούμε μπράβο αν πρόκειται για ένα ηχηρό μήνυμα που θα βοηθήσει στην πάταξη της φοροδιαφυγής και στο φρενάρισμα της μίζας που κυκλοφορεί ανεξέλεγκτη στον συγκεκριμένο κλάδο. Θα περιμένουμε τους επόμενους μήνες να φανούν τα αποτελέσματα κι αν η απόδοση των εφοριών έχει ανέβει. Που πολύ αμφιβάλλουμε διότι οι εφοριακοί κάνουν “λευκή” απεργία επειδή του έκοψαν τα επιδόματα.

Είναι ευχάριστο να γίνεται πόλεμος κατά της διαφθοράς στις εφορίες και από τα μικρά ξεκινά κάποιος. Αλλά κάποτε πρέπει να πιάσουν και τις μεγάλες μίζες στα νοσοκομεία και στα εξοπλιστικά προγράμματα, εκεί όπου γίνεται πάρτι εμπόρων όπλων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nazgul avatar
    Nazgul 25/05/2010 20:40:30

    Όσο βλέπω να αλυχτούν τα σκυλιά, όσο βλέπω (με απόλαυση) να μυξοκλαίνε αυτοί που έχουν το θράσος να παραδέχονται δημόσια ότι είναι φοροκλέπτες και λαμόγια και να προσπαθούν να ρίξουν τη μπάλα εκτός γηπέδου, όσο καταλαβαίνω ότι η μέγγενη σφίγγει σε όλους αυτούς που μου κυκλοφορούν με καγιέν και τρίλιτρα τζιπάκια ενώ δηλώνουν 10.000 εισόδημα, τόσο αισθάνομαι ότι κάτι πάει να γίνει.
    Και ξέρετε κάτι:
    Δε με νοιάζουν οι λίγοι μεγάλοι λαμόγιοι.
    Με νοιάζετε ΕΣΕΙΣ!

    Οι πολλοί μικροί.
    Γιατί εσείς ανεβοκατεβάζετε τους μεγάλους.
    Γιατί εσείς είστε τα πιράνχας.
    Οι ψείρες.
    Η μελίγκρα.
    Οι ακρίδες.
    Πολλά μικρά πραγματάκια που εξαφανίζουν σοδειές ολόκληρες. Τα μεγάλα αρπακτικά τα βλέπεις από μακριά και με ένα καλό δίκανο τα σκοτώνεις. Εσείς όμως χρειάζεστε εντατικό ψεκασμό μέχρι να ξεκληριστείτε. Αλλιώς πάει το χωράφι.
    Συνεχίστε να ουρλιάζετε, λες και θα πετύχετε κάτι με τα ουρλιαχτά σας.
    Μπορείτε να τρέξετε, αλλά δεν μπορείτε να κρυφτείτε...Τώρα σας γνωρίζουν. Έναν έναν. Και έρχονται! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ

  2. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 25/05/2010 21:18:35

    OI AΛ ΚΑΠΟΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΝΟΝΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΣΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ
    ΚΑΙ ΚΑΠΝΙΖΟΥΝ ΑΜΕΡΙΜΝΟΙ ΤΟ ΠΟΥΡΟ ΤΟΥΣ...
    ΤΟ ΠΑΛΗΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ
    ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ...
    ΥΓ παρ'όλα αυτά ωραίο να βλέπεις τα μικρολαμόγια στριμωγμένα...

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 25/05/2010 21:32:43

    Απ όσα μπορώ να καταλάβω τόσο καιρό που προσπαθώ να μάθω τι έγινε και γίναμε ξαφνικά νεόπτωχοι απατεώνες ως κράτος, καταλήγω στο ότι κύριοι υπεύθυνοι για τη κατάντια μας είναι οι Μήτσος, Κώτσος, Τζίμης κλπ. Εμείς όλοι. Οι φοροφυγάδες. Άλλος πολύ άλλος λίγο.
    Αν όλοι πληρώναμε φόρους θα είμασταν μια χαρά. Όσα και να κλέβανε τα τζιμάνια οι πολιτικοί μας. Κατά τα άλλα, μας φταίνε οι τράπεζες, οι ευρωπαίοι, οι εβραίοι, οι τρομοκράτες και δεν ξέρω ποιός άλλος.
    70 δισ Ευρώ οι βεβαιωμένοι ανείσπρακτοι φόροι!!!!
    119 δισ όλο κι όλο το πακέτο βοήθειας που μας κατάντησε όμηρους του ΔΝΤ.
    Απλή αριθμητική. Κάνω λάθος;

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Strange Attractor 25/05/2010 21:47:13

      Δεν έχεις άδικο. Η μεγάλη μαγκία τους είναι ότι μας έκαναν όλους συνένοχους στο πλιάτσικο.

    • Moύσα avatar
      Moύσα @ Strange Attractor 25/05/2010 22:15:20

      Λάθος κατάλαβες καλέ μου.
      Το 'εμείς' όλοι καταρχήν κράτα το για τον εαυτό σου αν σ΄εκφράζει.
      Γιατί εμένα προσωπικά, οπως και πολλους ακόμα ¨Ελληνες που γνωρίζω πιστεύω καθόλου.
      Απ΄την αλλη φυσικά εχεις δικιο οτι υπάρχουν μεγαλα λαμόγια που φοροδιαφεύγουν,
      φυσικά υπάρχουν και μικρομεσαίοι που κάτι έκρυψαν-
      πως αλλιως να τα βγαλουν περα σ΄ενα κρατος που δεν του προσφερει σωστη δωρεαν Παιδεια και περίλθαψη,
      αλλά αυτό δεν ακυρώνει τις μεγαλες λαμογιες
      των τζιμανιων πολιτικών μας
      και οσων προανέφερες(ειδικά των προτελευταίων)
      προκειμένου ακριβως να μας ρίξουν στο ΔΝΤ!

      • NAYTHS avatar
        NAYTHS @ Moύσα 26/05/2010 10:42:15

        Δηλαδή εσύ έπαιρνες πάντα απόδειξη από τον γιατρό σου ? Η ζητούσες απόδειξη σε κάθε αγορά πού έκανες? Γιατί κι όλα αυτά βοηθούσαν στην φοροδιαφυγή μερικών λαμογιών. Νομίζω ότι όλοι φταίμε αναλογικά. Βεβαίως το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Moύσα 26/05/2010 11:48:14

        Ναύτη, η συγκεκριμένη σχολιάστρια αποτελεί προφανώς πυλώνα της οικονομίας μας με φορολογική συνείδηση γερμανικού τύπου.
        Α, και επίσης σεληνιάζεται όταν βλέπει το νικ μου, (από τότε που τα έχωσα στους Γερμανούς, τους οποίους λατρεύει άρρωστημένα).

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Strange Attractor 25/05/2010 22:33:23

      Πες πες ο ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ κάτι θα μείνει.

      Η επιλογή να οδηγηθούμε στο ΔΝΤ ήταν κεντρική πολιτική επιλογή από την αρχή και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με τη μη είσπραξη των φόρων.
      Δεν χρειαζόταν το ΔΝΤ για να ενεργοποιηθεί ένας αποτελεσματικός μηχανισμός είσπραξης των φόρων.
      30 δις ειναι οι ανείσπρακτοι φόροι από δεκαετίας και 40 δις είναι υποθέσεις επίσης παλαιών ετών εκκρεμείς στα δικαστήρια, όπου οι φορολογούμενοι προσφεύγουν γιατί θεωρούν το ύψος του φόρου ή του προστίμου εξοντωτικό.

      Θα νοιώσετε όλοι ένοχοι φοροφυγάδες και ας μην έχετε φοροδιαφύγει ούτε σεντ.
      Και ας έχετε παντρευτεί την εφορία.
      Εσύ τουλάχιστον S.A. έχεις δηλώσει εδώ ότι μόνο πληρώνεις.
      Όπως και παρα πολλοί άλλοι, η πλειοψηφία των Ελλήνων θαρρώ.

      Δεν φοροδιαφεύγουΜΕ όλοι.
      Θεωρώ ότι η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων και των ιδιωτικών υπαλλήλων δεν μπορεί να φοροδιαφύγει τόσο εύκολα και σε ύψος φοροδιαφυγής άξιο λόγου.
      Στην πυρά ο Μήτσος ο υδραυλικός, ο εγκληματίας φοροφυγάς.
      Στην πυρά ο εφοριακός που αναλαμβάνει τήρηση λογιστικών βιβλίων κατ οίκον αλλά δεν επιτρέπεται να έχει και δεύτερη εργασία.
      Στην πυρά ο ωρομίσθιος καθηγητής μέσης εκπαίδευσης που συμπληρώνει στο εισόδημα με τα φροντιστήρια.
      Στην πυρά ο ιδιωτικός υπάλληλος που το βράδι εργάζεται κουριερ.

      Αλλά "Τζιμάνια" οι πολιτικοί "ΜΑΣ", τζιμάνι οι πολιτικοί μεσάζοντες των εξοπλισμών.

      Δε μας τα λέτε καθόλου καλά.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αλλενάκι 25/05/2010 22:44:25

        Αλλενάκι, όταν δεν ζητάω απόδειξη από το σουβλατζίδικο ή ντρέπομαι να ζητήσω από τον ουρολόγο, στην ουσία συμμετέχω στη φοροδιαφυγή. Άσχετα αν ως υπάλληλο με κρατάνε 400-500 Ε κάθε μήνα και πληρώνω και 1.500-3.000 κάθε χρόνο φόρο εισοδήματος.
        Από κει και πέρα, αυτό που θέλω να πως είναι ότι αν είχαμε ορθολογικό και λειτουργικό σύστημα φορολόγησης, όπως άλες αναπτυγμένες χώρες, και αν όλοι πλήρωναν τα αναλογούντα, τότε ίσως να μην είμασταν έρμαια του ΔΝΤ και της εκβιαστικής τους "βοήθειας".
        Όσο για τους πολιτικούς (πολιτικάντηδες) μας, θα το πως ξανά και τέλος: Δεν πιστεύω πλέον σε κανέναν σωτήρα από όλους αυτούς που διαθέτουμε. Θα πρέπει να στηθούν κρεμάλες, να γίνει κάτι το απόλυτα ριζοσπαστικό, και μόνο τότε (ίσως) βρεθεί κάποιος σωστός και στη χώρα μας. Μέχρι να γίνουν αυτά έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν και που τους χειροκροτάμε μέχρι να αποδειχθούν κλέφτες και ψεύτες και μετά πάμε σε άλλους και ξανά από την αρχή.
        Εγώ σε αυτό το παιχνίδι δεν συμμετέχω εδώ και πολλά χρόνια.
        (Απόδειξη για αυτά που λέω: Αν βρεις σχόλιο μου υπέρ πολιτικού εδώ μέσα, θα εξαφανιστώ οριστικά.)

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ αλλενάκι 25/05/2010 22:57:46

        Σχόλιό σου υπέρ πολιτικού το ξέρω ότι δεν θα βρώ, ούτε το υπενόησα ποτέ.
        Έχω πρόβλημα με το αίσθημα της ενοχής που προσπαθούν με λύσσα να μας περάσουν τα μεγαλολαμόγια δημοσιογράφοι και οι πάτρονές τους-τα συμφέροντα των 100 οικογενειών που τους πληρώνουν.

        ΚΑΠΟΙΟΙ, και συγκεκριμένα το κόμμα που κυβερνά σκόπιμα μας έκαναν έρμαια του ΔΝΤ για λόγους που θα αποσαφηνιστούν πολύ σύντομα και πολύ φοβάμαι με άσχημη κατάληξη για την Ελλάδα.
        Δεν χρειαζόταν το ΔΝΤ για να μπει μπροστά ένας εισπρακτικός μηχανισμός που θα γέμιζε σιγά σιγά τα ταμεία.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αλλενάκι 25/05/2010 23:04:10

        Συμφωνούμε. Αυτά όλα τα εισπρακτικά μέσα, που θεωρούνται αυτονόητα στην εσπερία εδώ και 100 χρόνια, σε εμάς έπρεπε να προκύψει η λαίλαπα του ΔΝΤ για ξυπνήσουμε. Αν λειτουργούσε η εφορία (χα χα χα) όπως θα έπρεπε, δεν θα φτάναμε εδώ που φτάσαμε. Όσο και να έκλεβαν τα λαμόγια οι πολιτικοί. Άλλο να έχεις 500 και να σου κλέβουν 100 και άλλο να έχεις 100 και να σου κλέβουν 100. Και μη ξεχνάς το χιλιοειπωμένο κλισέ, τον Αλ Καπόνε, τα κορόϊδα τα αμερικανάκια, για φοροδιαφυγή τον τσάκωσαν. Εμείς όχι τον Καπόνε, όχι τον Βοσκόπουλο, ούτε τον Μήτσο τον θερμοϋδραυλικό δεν μπορούμε να πιάσουμε...

      • koreatis avatar
        koreatis @ αλλενάκι 26/05/2010 03:51:27

        - Ναι αλλα αμα εχεις 500 και σου κλεβουν 500? απλα αυτοι θα οικονομαγανε περισσοτερο. γιατι ο κλεφτης δεν κλεβει μονο οσα του λειπουν. τα σηκωνει ολα.
        - αναμφισβητητα φταιμε ολοι. τωρα το καταλαβατε? αλλος λιγο, αλλος πολυ. σιγουρα οχι οι μισθωτοι και οι συνταξιουχοι που δεν εχουν περιθωριο. αλλα οσοι ειχαν τη δυνατοτητα μαυρης εργασιας, το εκαναν. αλλα εδω ομως συμφωνω με το αλλενακι, στο οτι ο καθενας δεν ξυπναει καθε πρωι και το μονο που σκεφτεται ειναι πως θα κλεψει το κρατος. να επιβιωσει προσπαθησει σε ενα κρατος που αυτο πρωτο τον εχει καταληστεψει. ειναι ενστικτο επιβιωσης πλεον να πας να κρυψεις τιποτα. αφου απ'οτι τους δωσαμε τοσα χρονια...εγινε καπνος. με επαγωγικη λογικη, συμπεραινουμε πως οτι και να τους διναμε ακομη...καπνος θα γινοταν.
        - επισης οταν θελεις ενα λαο με φορολογικη συνειδηση, αρχικα εχεις μηχανισμους και ποινες για να τον "προγραμματισεις", αλλα απο την αλλη "στηνεις" ενα σωστο κρατος που τον σεβεται, που λειτουργει, που παρεχει και που του δινει την εικονα καλης χρησης των χρηματων του.
        - αυτο δε δικαιολογει βεβαια κανεναν, και σιγουρα δεν απευθυνεται στο μεγαλογιατρο με τα 11 εκατ στην τραπεζα, ουτε στον κατασκευαστη που πουλαει σπιτια με στεγαστικο+επισκευαστικο...ασπρα+μαυρα δηλαδη. Αλλα δε νομιζω οτι ο φουκαρας ο κουριερ, η εστω ο ηλεκτρολογακος της γειτονιας (που ποσα κρυψανε στη τελικη?) ειναι οι κυριως υπαιτιοι
        - δυστυχως το προβλημα ειναι οτι η ελλαδα εγινε τοσα χρονια η παιδικη χαρα μιας χουφτας ισχυρων συντεχνιων (π.χ. κατασκευαστων, γιατρων, τραπεζων, εμπορων, βιομηχανων, κλπ) και καμιας 10αριας πανισχυρων οικογενειων. ολοι οι αλλοι ημασταν κιμας. μαζα. και οπως μπορουσε επιβιωνε ο καθενας.
        - ο λαος δεν μπορει να διδαξει συνειδηση και τροπους στους ηγητορες. αυτοι ειναι που πρεπει να δωσουν γραμμη και τον "προγραμματισουν". το ψαρι απο το κεφαλι βρωμαει...ε, μην παμε τωρα να το κανουμε να βρωμαει απο την ουρα.

      • zackii avatar
        zackii @ αλλενάκι 26/05/2010 06:10:02

        Ακριβώς έτσι. Πρώτα επιβάλλεις το Cayenne, ζαλίζεις από την ΤV τα..φρύδια του άλλου σε πόσες άτοκες δόσεις μπορεί να πάρει τη νέα Mercedes..και μάλιστα με χρηματοδότηση κρατικής τράπεζας, και όταν τελικά αποφασίσει να ζήσει το όνειρο που εσύ του δημιούργησες βγάζεις τις κάμερες έξω από τα μπουζουκομάγαζα και τον διασύρεις ως φοροφυγά.
        Η κα Μέρκελ που τώρα μας λένε ότι κατάλαβε τι τρέχει, όταν έβλεπε τις χιλιάδες εξαγωγές ΙΧ από 30-200.000 στην Ελλαδίτσα της ήσσονος προσπάθειας δεν αναρωτήθκε ποτέ τι τρέχει η τότε την βόλευε?
        Και κάτι. Όταν χρόνια ολόκληρα βοούσε η πιάτσα ότι θέσεις Δ/ντών Εφοριών δημοπρατούντο μέχρι και με 300.000.000δρχ κανείς Υπουργός Οικονομικών δεν είχε πάρει χαμπάρι...η ... λέω μήπως...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Strange Attractor 26/05/2010 12:17:20

      Σαφώς και κάνεις λάθος. Εχτές ήμουν με έναν Αμερικάνο έξω. Μου είπε ότι οι φόροι στην Αμερική είναι περί το 15% και ότι ο ΦΠΑ περί το 5%.
      Πάμε τώρα στα δικά μας. Έχουμε ΦΠΑ 23%. Που σημαίνει ότι από τα 10.000 Ευρώ που ρίχνει ένας άνθρωπος στην κατανάλωση τα 2.300 είναι φόρος.
      Επιπλέον τα 10.000 που πέφτουν στην κατανάλωση είναι ΗΔΗ φορολογημένα διότι διαφορετικά δε θα είχες να πληρώσεις την εφορία. Αν πάρουμε ένα φορολογικό συντελεστή κατά μέσο όρο 20% έχουμε 43% φόρους.
      Συνολικά δηλ. Από τα 12.000 Ευρώ εισόδημα έχεις -2.000 φόρο εισοδήματος κι επιπλέον -2.300 ΦΠΑ. Από τα 12.000 δηλ. σου μένει καθαρά 7.700 για κατανάλωση.

      Πληρώνεις επίσης και για ασφαλιστικά ταμεία.

      Πάμε τώρα παρακάτω: Που πάνε τα λεφτά;

      Στα νοσοκομεία πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη.

      Στην παιδεία λένε και δε ντρέπονται ότι το κάθε παιδί κοστίζει 6.000 Ευρώ ενώ με αυτά τα δίδακτρα δουλεύουν πολλά ιδιωτικά σχολεία στην Αθήνα και φυσικά η ποιότητα του δημοσίου με του ιδιωτικού δε συγκρίνεται. Επίσης πάλι πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη.

      Στους δρόμους έχουν βάλει διόδια.

      Η δικαιοσύνη και οι φυλακές είναι άστα να πάνε. Χώρια που από τα τέλη που πληρώνεις στα δικαστήρια τους μένουν και ρέστα και δε χρηματοδοτούνται από τους φόρους.

      Ερώτημα: Που πάνε τα λεφτά;

      Απάντα το και μετά θα σου πω ότι έχεις δίκιο.

    • antiathlitikos avatar
      antiathlitikos @ Strange Attractor 26/05/2010 12:33:13

      Φίλε μου strange, εκτός της πολιτικής ανάλυσης και των εμμονών υπάρχουν όπως πολύ καλά γνωρίζεις και τα άτεγκτα μαθηματικά των μεγάλων αριθμών. Κι επειδή αποφάσιασα προσωρινά να διάγω μια περίοδο ηθελημένης αποχής από το σαράκι της πολιτικής ανάλυσης, σκέφτομαι λίγο να ακροβατήσω αυτοθεραπευτικά. Σκέφτομαι λοιπόν, πως ένα από τα πιο «σκληρά» συνεπακόλουθά των μαθηματικών αυτών είναι και το Θεώρημα ότι: «Κάθε φυσική ποσότητα της οποίας η τιμή μπορεί να θεωρηθεί ότι διαμορφώνεται από ένα μεγάλο αριθμό (ανεξάρτητων) παραγόντων ακολουθεί προσεγγιστικά την κανονική κατανομή». Έχομεν, λοιπόν:

      Κανονική κατανομή στη φοροδιαφυγή
      Κανονική κατανομή στη μοιρασιά των μιζών
      Κανονική κατανομή στην προέλευση του χρέους
      Κανονική κατανομή στις ευθύνες της κρίσης
      Για κάθε μία απ΄αυτές τις (στατιστικά βεβαιούμενες) κανονικές κατανομές καλούμεθα «απλώς» να προσεγγίσουμε δύο μεγέθη: τους μέσους και τη διασπορά.
      Η μόνη ακολουθία γεγονότων που δεν ακολουθεί την κανονική κατανομή αλλά την κατανομή Poisson είναι η έλευση ομοειδών (ευτυχών ή δυστυχών) συγκυριών: σήμερα (2010 +/- 2 έτη) ευρισκόμεθα μάλλον στην κορυφή της καμπύλης όπου η έλευση δυσμενών ειδήσεων / συμβάντων/ «ανακαλύψεων» / καταγγελιών είναι καταιγιστική ...

  4. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 25/05/2010 22:38:33

    Τι γίνεται με αυτόν τον Γεωργακόπουλο, ρε παιδιά;

    http://www.i-reportergr.com/2010/05/blog-post_6120.html

    Φαίνεται οτι τα...σκουπίδια παράγουν πολύ χρήσιμα έγγραφα και ΠΑΝΤΑ όλως τυχαίως τα ανακαλύπτει ο πρόεδρος κίνησης πολιτών κ. Δ. Γεωργακόπουλος. Μετά την... σακούλα σκουπιδιών που περιείχε στοιχεία με την κίνηση λογαριασμών του πρώην υπουργού κ. Γ. Βουλγαράκη που ενέτεινε την κατάσταση αμηχανίας που επικρατεί μεταξύ των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής για τη διερεύνηση του σκανδάλου της Μονής Βατοπαιδίου, άλλη μια σακούλα....με τα ονόματα των φοροφυγάδων που...ζεματάνε τα ονόματα τους φαίνεται σύμφωνα με τις πληροφορίες του i-R να έφτασε στα χέρια του εισαγγελέα και φυσικά τα ονοματάκια "θα βγούνε", αφού κρατήθηκαν...φωτοτυπίες!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Γιάννης Σ. 26/05/2010 01:54:42

      Στα σκουπίδια?
      χο! χο!
      Καταστροφείς εγγράφων δεν υπάρχουν?

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 25/05/2010 22:44:31

    Εκτός των άλλων μια Ελληνοκεντρική κυβέρνηση θα ασχολιόταν πρώτα απόλα και πάνω απόλα με την κυκλική διακίνηση του μαύρου χρήματος που διακινούν τα 2 εκ. λαθρομετανάστες στις πάσης φύσεως ημερήσιες ή νυχτερινές ενασχολήσεις τους και το οποίο εξάγουν στη συνέχεια στις πατρίδες τους.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ αλλενάκι 25/05/2010 22:48:53

      Εάν ακόμη βαυκαλίζεσαι με τη πιθανότητα ύπαρξης "ελληνοκεντρικής" κυβέρνησης, τότε μάλλον εκπέμπουμε σε διαφορετικές συχνότητες.
      Υπάλληλοι κάποιων ξένων αφεντικών είναι όλοι τους. Είτε απ`ευθείας, είτε μέσω μεσαζόντων. Ιστορία ξέρεις.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Strange Attractor 25/05/2010 23:26:34

        Συμφωνώ μαζί σου συμπολλλίτη.

        Οπως κι εσύ "δεν συμμετέχω σε αυτό το παιχνίδι εδώ και πολλά" χρόνια.

        Και δεν περιμένω από το πολιτικό σύστημα να γεννήσει σωτήρες. Αλλά σ' αυτό το τελευταίο είμαστε μόνοι μας. Η τουλάχιστον πολύ λίγοι ακόμη. Δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνουμε για να το καταλάβουν κι άλλοι. Και νιώθω πελαγωμένος και πικραμένος όταν μέσα σε όλον αυτό τον ορυμαγδό δεν φαίνεται κάτι που να μπορεί και να θέλει να παρακινήσει τα πράγματα προς μία κάθαρση. Με την παλαιά έννοια.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 25/05/2010 23:44:50

        Με την παλιά έννοια μπορούσε να υπάρξει κάθαρση διότι παλιά υπήρχαν εκτελεστικά αποσπάσματα, αγχόνες, εξορίες και γενικά τιμωρία για τους κλέφτες. Τώρα, με ένα "μέα κούλπα" τα πολιτικά λαμόγια αποσύρονται και ζουν βασιλικά, τρώγοντας τα κλεμμένα σε καθεστώς χλιδής. Οπότε, ποιός νέος πολιτικός δεν θα τους μοιάξει; Αφού η λεηλασία του δημόσιου κορβανά όχι μόνο δεν τιμωρείται αλλά επιβραβεύεται με οφίτσια, πλούτη και υστεροφημία. Καμιά λογοδοσία. Διανύουμε ως κοινωνία τρομακτική κρίση αξιών. Και οι πολιτικοί μας ευθύνονται τα μάλλα για αυτό. Χρειαζόμαστε ηλεκτροσόκ. Το πιο ανώδυνο, κατά τη γνώμη μου, θα ήταν ένα 3ημερο ή 5ημερο πατατράκ με τη Τουρκία. Ισως μας βοηθούσε να συνέλθουμε και να αφυπνιστούμε. Αλλιώς, απ τη σκύλα στη χάρυβδη πάμε.

      • xrhxa65 avatar
        xrhxa65 @ Strange Attractor 25/05/2010 23:45:32

        θα αναρωτιόμουνα όμως φίλε μου:
        ιστορία ξέρουμε;
        κι αν ξέρουμε ποιά εκδοχή της ξέρουμε;

  6. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 25/05/2010 22:46:01

    85 εκτομμύρια ευρώ μίζα για τα υποβρύχια. Που είναι;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ archaeopteryx 25/05/2010 22:50:53

      Ρητορικό το ερώτημα φαντάζομαι.
      Αλλιώς, που λες να είναι;

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Strange Attractor 25/05/2010 22:59:58

        σε τίνος φοροφυγά τσέπη... χαχαχα... Σε νησάκια ΝΑ της Ισλανδίας, άντε βρες τα με την σκόνη του ηφαιστείου

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 26/05/2010 00:42:49

      Μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις κι εσύ βρε Αρχαίε!
      Το εθνικό χρέος (sovereign debt) τί σημαίνει? Το σύνολο των δανείων, που πήραν κάποιοι για να τρέξουν μια δουλειά, να πάρουν σπίτι, να κάνουν πλάτσα-πλούτσα, ή τα δάνεια που έχει συνάψει η κυβέρνηση, για να κάνει έργα "στρατηγικού χαρακτήρα"?

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 26/05/2010 09:15:46

        Ακριβώς Ορέστιε, και πολύ καλά κάνεις που το διασαφηνίζεις γιατί εντέχνως καλλιεργούν τη σύγχυση ότι το κρατικό χρέος [κακοδιαχείριση στο δημόδιο τοξικές συναλλαγές με σορταρίσματα και επικίνδυνες τοποθετήσεις σε αέρα των αποθεμάτων των ταμείων] είναι το ίδιο με τα χρέη των πολιτών που δανείσθηκαν για να αγοράσουν μια επαγγελματική στέγη ή ένα σπίτι.

        Έλεος δλδ.

  7. D.T. avatar
    D.T. 26/05/2010 00:09:50

    Οι Γκαιμπελς του ΠΑΣΟΚ με ζηλευτή μαεστρία στρέψανε το "πόπολο":
    Πρώτα κατά των "λεγόμενων golden boys" των δημοσίων οργανισμών που πέρνανε μεγάλους μισθούς.
    Επόμενος στόχος οι "καλοπληρωμένοι" δημοσιογράφοι της Κρατικής TV (Λυριτζής,Lyritz;hw, Oikon;omoy, δεξιάς Στη συνέχεια Οικονόμου, Παπαδόπουλος κ.α.)
    Στη συνέχεια πήραν σειρά ολόκληρες ομάδες εργαζομένων (Υπάλληλοι ΔΕΗ, ΟΣΕ, Εφοριακοί, Τελωνειακοί κ.α) με μείωση των επιδομάτων του.
    Μέχρι εδώ το "πόπολο" χειροκροτούσε και μοίραζε επαίνους στην Κυβέρνηση του ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
    Και μετά και μετά και μετά: Μείωση των μισθών, των συντάξεων, δραστική περικοπή δώρων δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων.
    Και όμως μερικοί "εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα" συνέχιζαν να χειροκροτούν και να απαινούν τον μεγάλο τιμονιέρη ΓΙΩΡΓΟ.
    Και ο Γιώργος αφού κατάλαβε ότι ακόμη συνεχίζει να έχει φανατικούς οπαδούς έβαλε μπροστά τις περικοπές των δώρων και στον ιδιωτικό τομέα, την απελευθέρωση των απολύσεων, τη μείωση των αποζημιώσεων και την χορήγηση συντάξεως μετά από 40 (σαράντα) χρόνια δουλειάς.
    Ποιός έχει σειρά;;; Δεν μείνανε παρά οι πεθαμένοι. Λέτε να πάρει μέτρα και γι' αυτούς;;.

  8. gdp77 avatar
    gdp77 26/05/2010 06:23:53

    Επικοινωνιακά παιχνίδια και μόνο. Τροφή για το μυαλό των "άμυαλων" και "πειθήνιων" τηλεθεατών.

    Οι περισσότερες εφορίες δεν πέτυχαν τους στόχους τους. Γιατί δεν ανακαλούνται όλοι οι διευθυντές παρά μόνο κάποιο επιλεκτικά? Για πολλές ΕΔΕ και έρευνες ακούμε... Όταν κάποιος πάει φυλακή και επιστραφούν τα κλεμμένα ξανασυζητάμε. Μην αγωνιάτε. Κάτι τέτοιοι δε θα γίνει ποτέ.

    Ακόμα, διαφωνώ ότι πρέπει να ξεκινήσουμε από τα ¨μικρά". Το πολιτικό σύστημα αδυνατεί να εντοπίσει και να τιμωρήσει τους υπεύθυνους για τα σκάνδαλα 100άδων δισ. (goldman shacks, βατοπαίδι, χρηματιστήριο, ολυμπιακοί, siemens, εξοπλισμοί κτλ)και έτσι τροφοδοτεί τις άμυαλες μάζες με επικοινωνιακά δολώματα. Μη μασάτε. Η σωτηρία της Ελλάδας δεν μπορεί να βασιστεί στα ψίχουλα. Πρώτα να δημευτούν οι περιουσίες αυτών που έφαγαν δισ και μετά αυτών που έφαγαν μερικές χιλιάδες ή εκατομ. ευρώ.

    Έτσι όμως δε γίνεται και στην καθημερινή ζωή? Αν έχεις 5-10 χιλ. οφειλή, μπορεί να πας και φυλακή, ενώ αν είσαι επώνυμος μπορείς να χρωστάς απροβλημάτιστα μέχρι και εκ. ευρώ.

    Τέλος δε θα πρέπει να ακούμε παραμύθια για καταδίκες. Δεν μας ενδιαφέρουν οι καταδίκες, αλλά οι δημεύσεις. Από καταδίκη μόνο επιπρόσθετα έξοδα πληρώνει το ελλ. δημόσιο για να συντηρεί επιπλέον φυλακισμένους. Ας τους χαρίζεται η ελευθερία, αλλά να γίνεται πλήρης δήμευση περιουσιακών στοιχείων (γυναίκα, παιδιά κτλ).

  9. enianos avatar
    enianos 26/05/2010 09:36:51

    Όταν οι εφορίες δεν εισπράττουν φόρους έχεις θεσμικό πρόβλημα .Πρώτα πρέπει να δεις την αιτία και μετά τα μέτρα.
    Ως προς την αιτία της θεσμικής κρίσης καμιά ιδέα ?

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ enianos 26/05/2010 10:23:17

      Μια χαρά φόρους εισπράττουν! Απλά δεν πάνε στις τσέπες του κράτους...

      Το πρόβλημα με τη φοροδιαφυγή στηρίζεται σε δύο βασικούς πυλώνες: υπερφορολόγηση και περίπλοκο νομοθετικό πλαίσιο.

      Από τη μία έχεις μεγάλη φορολόγηση (άμεση και έμεση) η οποία σκανδαλίζει το φορολογούμενο και τον οδηγεί να σκεφτεί τρόπους να την...μειώσει, και από την άλλη έχεις έναν κώδικα βιβλίων και στοιχείων τόσο περίπλοκο που παραδίδει βορά τον κάθε μικρομεσαίο επιχειρηματία στις ορέξεις των εφοριακών.

  10. ΔΗΜΗΤΡΗΣG avatar
    ΔΗΜΗΤΡΗΣG 26/05/2010 10:09:58

    Αν αυτοί οι εφοριακοί με την μεγάλη ακίνητη περιουσία πήραν δανεικά από κάνα φίλο τους για να την αποκτήσουν; (αστείο)

    Αν προέκυψε από κληρονομιά; (σοβαρό)

    Αν ή αξία προέκυψε από τις αυξήσεις των αντικειμενικών αξιών; Αν έχω ένα σπίτι αντικειμενικής αξίας χθεσινής 150.000 €, σημερινής 200.000 € αυριανής 260.000€ θα κληθώ να δικαιολογήσω εισοδήματα 260.000€;

    Αυτά τα γενικά και αόριστα στοιχεία είναι αποκλειστικά στάχτη στα μάτια και υποκρύπτουν άλλες σκοπιμότητες τις οποίες τις γνωρίζει πολύ καλά το κυβερνών κόμμα και δυστυχώς τόσο λίγο το πρώην!!

  11. Greg avatar
    Greg 26/05/2010 11:41:39

    Εφοριακός βεβαιώνει πρόστιμο 10 χιλιάδων ευρώ. Ποιος επιχειρηματίας, έμπορος, ελεύθερος επαγγελματίας, στην Ελλάδα, θα αποφύγει τον πειρασμό να του βάλει δύο-τρία χιλιάρικα στην τσέπη και η υπόθεσή του να ξεχαστεί;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.