#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2011 10:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να δωθεί στην δημοσιότητα η συμφωνία με την Φιλανδία



Εδώ και μέρες, γίνεται χαμός με τη συμφωνία που έχει υπογράψει ο κ. Βενιζέλος με τη Φιλανδία.

Άλλες χώρες ζητάνε παρόμοιες εγγυήσεις.

Εγείρονται ερωτηματικά ακόμα και για τις αποφάσεις  της 21ης Ιουλίου.

Ο κ. Βενιζέλος μας λέει ότι δεν πρόκειται για εμπράγματες εγγυήσεις, αλλά για …καταβολή μετρητών!

Και ότι η συμφωνία, σε τελική ανάλυση, θα τεθεί υπό την έγκριση του Eurogroup.

Όμως, γιατί δεν την δίνει στη δημοσιότητα  για να ξέρουμε  τι γίνεται;

Θέλει να κρύψει κάτι;

Τώρα πλέον είναι αργά, ό,τι ζημιά ήταν να γίνει, έγινε!

Εκτός και αν δεν έγινε!

Όμως, σε κάθε περίπτωση, η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να δημοσιοποιήσει το περιεχόμενο της  συμφωνίας  για να μάθει ο ελληνικός λαός τι δεσμεύσεις αναλαμβάνει.

Γιατί οι κυβερνήσεις έρχονται και παρέρχονται.

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 20/08/2011 10:51:05

    Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο σέβεται ο Βενιζέλος τη Βουλή των Ελλήνων.

  2. manos avatar
    manos 20/08/2011 10:59:18

    Δηλαδή αν δώσει την συμφωνία και τη μάθει ο κόσμος μετά τι θα κάνουμε?
    Θα αγανακτήσουμε πάλι?
    Θα κάτσουμε στις πλατείες και θα μουτζώνουμε με το ένα χέρι και με το άλλο θα τρώμε σουβλακόπιτα απο πακιστανό μικροπωλητή?
    Ενα ηγέτη χρειαζόμαστε να μπει μπροστάρης να συσπειρώσει τον κόσμο, και να τιμωρήσει πρώτα αυτούς τους προδότες.
    Κάτι ήξερε ο Ζαν Κλώντ και τον κοπάναγε στο κεφάλι...

  3. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 20/08/2011 11:24:40

    "δεν πρόκειται για εμπράγματες εγγυήσεις, αλλά για …καταβολή μετρητών!"
    Αν υποθέσουμε ότι είναι αλήθεια αυτό ,συμπεραίνουμε ότι ο Βενιζέλος είναι άσχετος από αγορά.
    Τι σόι συμφωνία είναι αυτή που για να πάρουμε δανεικά πρέπει να βάλουμε εγγυηση μετρητά;Αν είχαμε μετρητά ποιος ο λόγος να ζητάμε δανεικά!!!!!
    Είναι πασηφανές ότι η πραγματικότητα είναι διαφορετική και μάλιστα μιλάμε πλέον όχι για εγγυήσεις αλλά υποθήκες και μάλιστα με τοκογλυφικούς όρους.

  4. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 20/08/2011 11:26:09

    Καλό...σε όλες τις ''διεθνείς'' του εμφανίσεις ο Μπένι, φαίνεται ή να ''γλείφει'' ή να τις ''τρώει''...προσωπικότητα όχι αστεία!

    • manos avatar
      manos @ ΕΥΑ 20/08/2011 11:29:35

      Σε λίγο δεν θα τον πλησιάζουν για εξ'επαφής σφαλιάρα.
      Θα περνάει από διαδρόμους στις Βρυξέλλες, και θα εκτοξεύονται πληκτρολόγια, ποντίκια, και ipads. Αυτό είναι η ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

  5. sawas avatar
    sawas 20/08/2011 12:53:48

    Εναλλακτικό: να ζητήσουμε από φίλους με γνώση φιλανδικών, να ψάξουν στο φιλανδικό ΥΠΕΞ η ΥΠΟΙΚ για την αντίστοιχη συμφωνία (αν υπάρχει) και να μας την μεταφράσουν.

  6. giannis avatar
    giannis 21/08/2011 18:08:13

    Οι κυβερνήσεις έρχονται και παρέρχονται......, ε και λοιπόν και τι γίνεται; η επόμενη κυβέρνηση χώνει...μέσα τους προηγούμενους; όπως τώρα δηλαδή που
    έχουν γεμίσει... οι φυλακές με κλέφτες πολιτικούς κλπ;

  7. Σ.Β. avatar