#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/01/2012 20:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να γιατί η Goldman Sachs αγόραζε μετοχές της Alpha Bank



Στις 21-1-2012, ρωτούσαμε:

Γιατί η Goldman Sachs αγοράζει Alpha Bank;

Πληροφορίες που επιβεβαιώνονται αναφέρουν ότι η Goldman Sachs αγόρασε τις τελευταίες ημέρες μετοχές της Alpha Bank, αξίας 6.000.000!.

Ο λόγος ωστόσο για την κίνηση αυτή δεν έγινε γνωστός.

Να συμβαίνει κάτι με το ντηλ με την Eurobank;

Να επίκεινται εξελίξεις σε σχέση με το PSIπου διακόπηκε, τις οποίες αγνοούμε;»

Εχουμε, λοιπόν, και λέμε:

- Τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου εγκρίθηκε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού η συγχώνευση ALPHA – EUROBANK

- H μετοχή της ALPHA BANK  είχε απόδοση (κρατηθείτε) +82.55%

- Η μετοχή της EUROBANK  είχε απόδοση (κρατηθείτε πάλι) +80.52%

Τυχαίο;

 ΚΡ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΚΜ avatar
    ΚΜ 26/01/2012 20:09:45

    Λες και ξέρανε...

  2. AR avatar
    AR 26/01/2012 20:20:53

    Ε γιατί δεν ξέρανε; Το ίδιο είχε γίνει και τις 2-3 μέρες πριν ανακοινωθεί το deal και τις 2-3 μέρες μετά... Τα ξένα funds τα κονομήσανε...

  3. IOANNIS avatar
    IOANNIS 26/01/2012 20:50:07

    ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΞΕΝΑ FUNDS ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΝΕ.ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ

    • Poisonous avatar
      Poisonous @ IOANNIS 26/01/2012 21:18:10

      Ελεύθερη αγορά είναι, ας αγόραζες λίγο χαρτί. Τζάμπα είναι...

  4. kapsiotis avatar
    kapsiotis 26/01/2012 22:32:55

    ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΤΡΑΠΟΥΛΑ" ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ....!!!!!!! ΠΟΣΑ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΑΝΕ ΟΙ "ΠΑΙΚΤΕΣ" ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΟ-ΓΙΑΝΝΟΥ "... Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ...."
    ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ...!!!!!!!!!!!

  5. kapsiotis avatar
    kapsiotis 26/01/2012 22:35:02

    ΠΟΣΟOOOOO ΣΗΜΑΔΕΜΕΝΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η "ΤΡΑΠΟΥΛΑ" ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ....!!!!!!! ΠΟΣΑ ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΑΝΕ ΟΙ "ΠΑΙΚΤΕΣ" ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΟ-ΓΙΑΝΝΟΥ "... Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΕΩΣ...."
    ΨΥΧΗ ΒΑΘΙΑ...!!!!!!!!!!

  6. Ελληνική Φιλοσοφία avatar
    Ελληνική Φιλοσοφία 26/01/2012 23:13:13

    Αχορταγα τα ζωντανα

  7. Y. avatar
    Y. 26/01/2012 23:39:50

    Το πράμα είνια πολύ πιό απλό. Στη Μπλακ Ροκ που έχει ξετινάξει τις τράπεζες, και ξέρει για αυτές περισσότερα από όσα ξέρουν οι διοικούντες της, συμμετέχει με μεγάλο % η Γκόλντμαν

  8. ΙΩΑΝΝΗΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ 27/01/2012 09:30:59

    ΤΑ ΚΟΡΟΊΔΑ ΠΑΛΥ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΚΛΕΝΕ .