#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
27/04/2009 00:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να βγουν όλα στην φόρα

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Le canard avatar
    Le canard 27/04/2009 00:08:53

    Ο Καραμανλής είναι όμηρος της ατολμίας του γιατί:

    1.Βγήκε με 5% διαφορά από το ΠΑΣΟΚ με σύνθημα την “επανίδρυση” του κράτους και την καταπολέμηση της διαφθοράς και των νταβατζήδων, αλλά τίποτε δεν έκανε.Τόσο μεγάλη διαφορά μόνον ο Αντρέας το 81 είχε πάρει.

    2.Δεν αποκάλυψε και δεν τιμώρησε κανέναν από τους εμπλεκόμενους στα μεγάλα σκάνδαλα.

    α)Οι αποκαλύψεις για το σκάνδαλο των υποκλοπών εκφυλίστηκαν στην “φωτογράφηση” των ΗΠΑ ως τις υπεύθυνες για το ελληνικό γουώτεργκέϊτ, αλλά κανένας δεν πλήρωσε. Ούτε καν τα εκτελεστικά όργανα, κάποια εκ των οποίων είναι κοινό μυστικό ότι βρίσκονταν σε ελληνικά ευαγή ιδρύματα. Αυτοί δημιουργήθηκαν επι ΠΑΣΟΚ και τους παρέλαβε η ΝΔουλα. Οταν λοιπόν δεν στριμώχνεις στα σοβαρά τους αμερικάνους, είναι βέβαιον ότι με την πρώτη ευκαιρία θα σε ξεσκίσουν. Και κάτι ακόμα: Γιατί η δικογραφία για τις υποκλοπές είναι top secret; Αυτό κι’αν είναι σκάνδαλο. Το μεγαλύτερο σκάνδαλο παρακολουθήσεων στην Ελλάδα να αποτελεί κλειστό φάκελλο.

    β)Στα ομόλογα, ακόμη ψάχνουμε να βρούμε τους ενόχους, ενώ ούτε καν οι δικογραφίες για πολλά ομόλογα δεν έχουν ολοκληρωθεί, και βέβαια ούτε έχουν ασκηθεί διώξεις.

    γ)Το σκάνδαλο της Ζημενς, η κορωνίδα των σκανδάλων, ξεθυμαίνει σε έναν ανούσιο συμψηφισμό και σε επικοινωνιακά τρίκ κατά του “παλαιού” και εν πολλοίς πεθαμένου ΠΑΣΟΚ. Η μεγάλη ευκαιρία του Καραμανλή ήταν, με αφορμή το σκάνδαλο Ζημενς, να μπεί ως ταύρος εν υαλοπωλείω και να διαλύσει τα φέουδα του κόμματός του, που του σκάβουν το λάκο, και παράλληλα να βάλει στη θέση του το ΠΑΣΟΚ. Ως άτολμος όμως, δεν το πράττει. Ας εισπράξει τώρα λοιπόν.

  2. Τιμονιέρης avatar
    Τιμονιέρης 27/04/2009 00:37:51

    Υπάρχει ένας κρίκος που συνδέει τον Βουλγαράκη με τη Siemens. Όποιος ξέρει να χρησιμοποιεί το google, θα το βρει αμέσως. Οι υπόλοιποι, περιμένετε υπομονετικά τον κάθε Πρετεντέρη να πέσει από τα σύννεφα.

  3. Factorx avatar
    Factorx 27/04/2009 00:42:48

    @Τιμονιέρης: γιατι δεν μας στέλνεις το λινκ και μας ταλαιπωρείς;

  4. kanis avatar
    kanis 27/04/2009 01:22:42

    Ο χοντρούλης δεν είχε την πολυτέλεια της αποτυχίας. Εκεί που την πάτησε, είναι που χρησιμοποίησε τα σάπια υλικά που του επιβάλανε, κομματικοί κα παράγοντες.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/04/2009 02:17:49

    @9
    Όχι φυλακή.
    Κρεμάλα.

    Το Γουδί, δίκαιο-άδικο, διατήρησε 60 χρόνια μια σχετική επιφυλακτικότητα.
    Μετά "ήλθε ο Λαός στην εξουσία". Και ξεσάλωσαν όλοι.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/04/2009 02:27:35

    Ο Καρ. είναι τακτικιστής. Δεν χρησιμοποίησε τα πράσινα σκάνδαλα για να θεμελιώσει μακρόχρονη πολιτική κυριαρχία.
    Ίσως σωστά, γιατί τίποτα στην Ελλάδα δεν είναι μακροχρόνιο.

    Προσπαθεί να δημιουργήσει ένα "αντίστροφο Βατοπαίδιο".

    Να αντιστρέψει το κλίμα και να πάμε στις ευρωεκλογές με νωπές τις εντυπώσεις από πράσινη συνενοχή, ώστε το ΠΑΣΟΚ να "καεί" από την πολλή προθέρμανση στη σκανδαλολογία.

  7. pan avatar
    pan 27/04/2009 03:29:05

    diafthora sto ellada;ts ts ts

  8. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 27/04/2009 08:38:00

    @Anonymous

    Χαζομάρες. Το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου απλώς πονάει τον χάχολο Ελληνάρα περισσότερο.

    Ο κάθε μπουρτζόβλαχος νόμισε ότι βρήκε το κόλπο για να γίνει πλούσιος χωρίς να δουλεύει.

    Αφού δεν ήξερε που πάνε τα τέσσερα από χρηματιστήριο (που και στην καλύτερή του περίπτωση καζίνο είναι) δεν έπρεπε να παίζει.

    Δεν είδα κανένα εκείνη την εποχή να το ψάχνει για να πάρει τίποτα σοβαρές μετοχές. Ολοι φούσκες παίζανε χαρούμενοι όταν ανέβαιναν, αλλά απειλόντας θεούς και δαίμονες όταν κατέβαιναν.

    Τώρα, φυσικά και οι πολιτικά λαμόγια (πράσινοι ΚΑΙ γαλάζιοι) εκμεταλεύτηκαν την ευκαιρία.

    Οι πράσινοι το έσμπρωξαν το θέμα, ενώ οι γαλάζιοι όσο ανέβαινε έκαναν την πάπια.

    Περισσότερο έφταιγε ο άσχετος κόσμος που κυκλοφορούσε με τις σομών εφημερίδες στις μασχάλες την στιγμή που προηγουμένων μόνο τις αθλητικές εφημερίδες για το ΠΡΟ-ΠΟ διάβαζε προηγουμένως.

  9. Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ avatar
    Πρώην ΙΝΤΡΑΚΟΜ 27/04/2009 08:39:10

    Ωχ, πολύ πρωί, χωρίς καφέ...

  10. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 27/04/2009 09:11:10

    Η σκανδαλολογία είναι το ασφαλέστερο σημάδι ότι δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα για την διαλεύκανση σκανδάλων ή την τιμωρία των αυτουργών τους. Ο μόνος λόγος για τον οποίο ασχολείται με τα πράσινα σκάνδαλα ο πρωθυπουργός είναι ότι βρίσκονται στην επικαιρότητα τα γαλάζια. Την κάθαρση και την διαφάνεια την έχει γραμμένη στα παλαιότατα των υποδημάτων του -το απέδειξε περίτρανα επί πέντε χρόνια. Αυτό που τον ενδιαφέρει είναι η συσπείρωση των γαλάζιων υπηκόων. Αν πραγματικά προχωρούσε η διαλεύκανση θα αποσυντίθονταν η ήδη άτονη πόλωση και ίσως να διαλυόταν το δικομματικό σύστημα, το ακριβώς αντίθετο από το επιδιωκόμενο. Αισθάνεται κανείς ότι όσο πιο οξείες εκφράσεις χρησιμοποιούν οι μονομάχοι τόσο πιο ψιλό είναι το γαζί που μας δουλεύουν. Το ζήτημα είναι να μαλώνουν οι πασόκοι με τους νεοδημοκράτες υπηκόους.

  11. Kούνουπας avatar
    Kούνουπας 27/04/2009 09:29:48

    Το αξιοσημείωτο είναι οτι οι ψεύτικες δημοσκοπήσεις των νταβατζήδων των ΜΜΕ ενώ βγάζουν κάτι φανταχτερές διαφορές στην πρόθεση ψήφου της τάξης των 6 - 7 μονάδων για τις εθνικές εκλογές, στις ευρωεκλογές κατεβάζουν απότομα την διαφορά στις 3! Πώς ρέ φωστήρες γίνεται αυτό το πράγμα; Aφού οι ευρωεκλογές είναι απλά εκλογές διαμαρτυρίας χωρίς καμιά ουσία, πάντοτε σε ευρωεκλογές η ήττα του κυβερνώντος κόμματος ήταν πολύ μεγαλύτερη σε σχέση με τις εθνικές δέν είναι δυνατό να μας λέτε 7 στις εθνικές, 3 στις ευρωεκλογές.
    Η εξήγηση είναι απλή εθνικές ξέρουν οτι θα γίνουν σε 3 χρόνια οπότε καταλαβαίνουν οτι έχουν πολύ καιρό ακόμα για να σπάσουν την πλάκα τους, ενώ στις ευρωεκλογές βρίσκονται προ τετελεσμένων γεγονότων αφού θα γίνουν σε έναν μήνα. Άν βάλουν εφτάρια και για τις ευρωεκλογές και στο τέλος η διαφορά παιχτεί στην μονάδα, ή βγεί η Νέα Δημοκρατία πρώτο κόμμα θα ξεβρακωθούν εντελώς. Γι'αυτό φέρνουν την διαφορά για τις ευρωεκλογές πιό λάου ώστε να έχουν την ελπίδα οτι θα μπορούν και μετά να συνεχίσουν το παιχνίδι τους.

  12. osaperas avatar
    osaperas 27/04/2009 09:30:18

    "προτείνουμε στον κ. Καραμανλή να δοθούν στην δημοσιότητα οι φάκελοι όλων των διώξεων που ασκήθηκαν για τα προαναφερόμενα σκάνδαλα από την δεκαετία του 80 και μπήκαν στο αρχείο για να κρίνει ο λαός ποιοι τον κυβέρνησαν και πόσο αδέκαστα κρίνει η δικαιοσύνη."

    Δηλαδή όταν έλθουν οι επόμενες εκλογές ο καθε ένας από εμάς θα πρέπει να διαβάσει τους συγκεκριμένους φακέλους προκειμένου να αποφασίσει ποιο κόμμα θα ψηφίσει;

  13. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 10:41:07

    Σταματήστε να βαυκαλίζεστε με τα ίδια και τα ίδια όπως ακούγονται από το στόμα του ανίκανου ηθοποιού και ασχοληθείται με τον άνθρωπο με το μουστάκι που έρχεται από το μέλλον!

    "Ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, σας φέρνω μήνυμα αλληλεγγύης και νίκης, μήνυμα για μια σοσιαλιστική Ευρώπη και για μια ισχυρή σοσιαλιστική ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Είναι ένα μήνυμα κοινής δράσης για να βγάλουμε την Ευρώπη από το αδιέξοδο της κρίσης.

    Όλες οι δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις του πλανήτη, της μεγάλης οικογένειας της Σοσιαλιστικής Διεθνούς που εκπροσωπώ εδώ, τάσσονται αλληλέγγυες προς τους Ευρωπαίους σοσιαλιστές, στην προσπάθειά τους, στις προσπάθειές μας, να οργανώσουμε δημοκρατικά τις κοινωνίες μας από την αρχή. Αναμένουν τη νίκη της κοινωνικής δημοκρατίας στην Ευρώπη, που θα ενισχύσει το διεθνές προοδευτικό κίνημα. Ένα διαφορετικό οικονομικό και πολιτικό πρότυπο είναι εφικτό. Η πρόκληση είναι ιστορική για όλους μας και θα πετύχουμε."
    Για περισσότερα

    http://www.papandreou.gr/papandreou/content/Document.aspx?d=6&rd=7739474&f=1660&rf=-836611556&m=12089&rm=17555026&l=2

  14. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 10:50:04

    Όλοι μαζί για τη σοσιαλιστική Ευρώπη μας
    Τουλούζη, 25 Απριλίου 2009

    Χαιρετισμός Γιώργου Α. Παπανδρέου στη συνάντηση των ηγετών του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος (PES) στην Τουλούζη

    Εκδήλωση για το Manifesto PESΧαιρετισμός Γιώργου Α. Παπανδρέου στη συνάντηση των ηγετών του Ευρωπαϊκού Σοσιαλιστικού Κόμματος (PES) στην Τουλούζη

    "Πριν από πολλά χρόνια, όταν ο πατέρας μου αποφυλακίστηκε από τη φυλακή της χούντας στην Ελλάδα, αναπνεύσαμε ελεύθερα για πρώτη φορά εδώ, στη Γαλλία. Κι εδώ, στη Γαλλία, νιώσαμε την αλληλεγγύη του Γαλλικού λαού, την αλληλεγγύη των δημοκρατικών και σοσιαλιστικών κινημάτων της Γαλλίας.

    Αυτή ήταν η πρώτη μου γεύση διασυνοριακής αλληλεγγύης. Και πρέπει να ενεργοποιήσουμε ξανά αυτό το ισχυρό συναίσθημα αλληλεγγύης των λαών της Ευρώπης, για να φτιάξουμε μια δημοκρατική, κοινωνική, πράσινη Ευρώπη, μια σοσιαλιστική Ευρώπη.

    Δυστυχώς, έμεινα πολύ λίγο στη Γαλλία. Μετά από λίγο, φύγαμε για τη Σκανδιναβία όπου έμαθα σουηδικά κι όχι γαλλικά. Όμως, θα προσπαθήσω να πω λίγες λέξεις στα γαλλικά:
    Καλημέρα, Τουλούζη.

    Αγαπητοί Μαρτίν και Καντέρ, αγαπητοί σύντροφοι, θα νικήσουμε. Οι Γάλλοι σοσιαλιστές και οι Ευρωπαίοι σοσιαλιστές θα νικήσουν. Θα νικήσουμε κι η Ευρώπη θα αλλάξει. Πρέπει να αλλάξουμε την Ευρώπη άμεσα, να δημιουργήσουμε μια Ευρώπη των πολιτών.

    Ως Πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, σας φέρνω μήνυμα αλληλεγγύης και νίκης, μήνυμα για μια σοσιαλιστική Ευρώπη και για μια ισχυρή σοσιαλιστική ομάδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Είναι ένα μήνυμα κοινής δράσης για να βγάλουμε την Ευρώπη από το αδιέξοδο της κρίσης.

    Όλες οι δημοκρατικές και προοδευτικές δυνάμεις του πλανήτη, της μεγάλης οικογένειας της Σοσιαλιστικής Διεθνούς που εκπροσωπώ εδώ, τάσσονται αλληλέγγυες προς τους Ευρωπαίους σοσιαλιστές, στην προσπάθειά τους, στις προσπάθειές μας, να οργανώσουμε δημοκρατικά τις κοινωνίες μας από την αρχή. Αναμένουν τη νίκη της κοινωνικής δημοκρατίας στην Ευρώπη, που θα ενισχύσει το διεθνές προοδευτικό κίνημα. Ένα διαφορετικό οικονομικό και πολιτικό πρότυπο είναι εφικτό. Η πρόκληση είναι ιστορική για όλους μας και θα πετύχουμε.

    Ολόκληρος ο κόσμος βιώνει τώρα μια βαθιά πολιτική και οικονομική κρίση. Ήταν αυτή η κρίση αναπόφευκτη; Ήταν στοιχείο του οικονομικού κύκλου και δεν έχει σχέση με την πολιτική;

    Όχι!

    Η κρίση δημιουργήθηκε από τη νεοσυντηρητική πολιτική της Δεξιάς. Της Δεξιάς που θα ηττηθεί κατά κράτος στις εκλογές του Ιουνίου. Όταν θα ψηφίζουν, οι πολίτες της Ευρώπης πρέπει να αποφασίσουν τι θέλουν:

    Έξοδο από την κρίση ή χρεοκοπία;

    Αξιοπρέπεια ή φτώχεια;

    Κοινωνική μεταχείριση των μεταναστών ή διατήρηση των κοινωνικών συγκρούσεων;

    Εργασία ή ανεργία;

    Συμμετοχή, ισότητα των γυναικών ή διακρίσεις;

    Πράσινη ανάπτυξη ή οικονομική ύφεση;

    Διατήρηση των προνομίων της οικονομικής συντεχνίας ή προστασία των πολιτών;

    Κοινωνική δικαιοσύνη ή ανισότητες;

    Ο λαός της χώρας μου, μαζί με την υπόλοιπη Ευρώπη, έχει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο διαφορετικούς κόσμους και θα επιλέξει τους σοσιαλιστές, για το καλό της Ευρώπης μας. Αυτό το μήνυμα σας φέρνω απόψε. Ένα μήνυμα, που έρχεται από την Ελλάδα κι από κάθε γωνιά της Ευρώπης. Ένα μήνυμα νίκης. Μήνυμα μιας νέας φωνής για μια δίκαιη κοινωνία, μια ανθρώπινη κοινωνία. Θα πετύχουμε!

    Εύχομαι στο γαλλικό σοσιαλιστικό κόμμα τεράστια επιτυχία στις εκλογές του Ιουνίου, τεράστια επιτυχία στους σοσιαλιστές και στους συντρόφους μας της νοτιοδυτικής περιφέρειας. Καλή τύχη Καντέρ, καλή τύχη αγαπητή Μαρτίν.

    Ας αγωνιστούμε όλοι μαζί για τη σοσιαλιστική Ευρώπη μας."

    Αυτά Φάκτορα δεν πρέπει να γίνουν ποστ και πρέπει κάθε λίγο και λιγάκι να βαυκαλιζόμαστε εδώ με τις ίδιες ανοησίες που λέει κάθε φορά ο ηθοποιός?

  15. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 27/04/2009 11:10:37

    Τι σημαίνει "διασυνοριακή αλληλεγγύη", νέος όρος είναι αυτός;

    Διασυνοριακή αλληλεγγύη με ποιους, μ' αυτούς που διαβαίνουν λάθρα τα τρύπια σύνορά μας - με την ανοχή ορισμένων βεβαίως βεβαίως - και λεηλατούν τα χωριά μας στα σύνορα, σφάζουν ανυπεράσπιστους κατοίκους που έχουν αφεθεί στο έλεος να φυλάσσουν Θερμοπύλες; Ή διασυνοριακή αλληλεγγύη με αυτούς που ξεφορτώνουν στα νησιά μας δυστυχείς ανθρώπους και δημιουργούν με τη σειρά τους προβλήματα στους κατοίκους; Για το Αγαθονήσι έχει ακούσει κάτι ο πρόεδρος;

    Αν στο λεξιλόγιο του Παπανδρέου δεν μπει για τα καλά η λέξη ΧΩΡΑ ΧΩΡΕΣ (οι χώρες μας, η χώρα μου) - αντί του θολού: "οι πολίτες της Ευρώπης οι κοινωνίες/κοινωνία" κτλ.) δεεεεν τον βλέπω στις εκλογές να κάνει τη διαφορά ...
    (δεν ψηφίζω ΠΑΣΟΚ, αλλά τουλάχιστον ακούω τι λέει σε αντίθεση με άλλα κόμματα στα οποία έχει μπει φραγή)

  16. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 11:12:37

    Τον κάλεσε ναι ή όχι πρίν κανά δυό χρόνια επίσημα απο την βουλή να καθαρίσουν τα κόμματα τους?

    Φαίνεται όμως ότι ήθελε να ξακινήσει η κάθαρση από την Καστοριά...

    και που είσαι κούνουπα...
    Αυτά τα περί ψεύτικων δημοσκοπήσεων και νταβατζήδων των ΜΜΕ να μας τα έλεγες πριν κανά χρόνο τότε που ο δικός σου σύμφωνα πάντα με τις ψεύτικες δημοσκοπήσεις έπαιζε μπάλα μόνος του...

  17. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/04/2009 11:18:02

    Τουλούζη (του ανταποκριτή μας)

    Με επιτυχία έληξε ο καθιερωμένος διαγωνισμός των Ευρωπαίων Πινόκιο.
    Νικητής εφέτος αναδείχθηκε ο νοτιοευρωπαίος Giorgo : η μύτη από την Αθήνα έφθασε στη Χιλή.
    Ο νικητής εκτός από τα συνηθισμένα τρυκ, πράσινη ανάπτυξη και πράσινα άλογα, φέτος χρησιμοποίησε το υπερόπλο:
    πράσινη αδιάφθορη διακυβέρνηση.

  18. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 11:28:18

    Προφήτη μετά το αποτέλεσμα των εκλογών σε βλέπω σουμπιτο για τον ντόκτορ Μάρκο Ρήγο...

    έχει εδώ μέσα άρρωστους , θα κονομήσει...

  19. Θύμα avatar
    Θύμα 27/04/2009 11:39:46

    @ 23 Προφήτης μήν κάνεις τώρα πως δέν ξέρεις ποιός είναι ο πρωθυπουργός Πινόκιο.

    http://2.bp.blogspot.com/_-AEc53NfCwg/ScYyZASJ28I/AAAAAAAARGc/z-zCde27JIY/s400/karamanlis.jpg

    http://4.bp.blogspot.com/_rrTKIb2_dDA/SXL1o03MFbI/AAAAAAAAAKY/nWJhwekOC5Q/s320/pinocchio-kostakis%5B1%5D.jpg

  20. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 11:49:01

    Όλα στο φως από την Καστοριά...

    Οι υπάλληλοι εκτέλούσαν εντολές υπουργών , οι οποίοι όμως είχαν παραπλανηθεί....

    Όλοι αθώοι λόγω βλακείας....

    Και ο προφήτης γράφει για τον πινόκιο...

  21. ataktos avatar
    ataktos 27/04/2009 12:20:32

    Tiramola – πρέπει να σου εξομολογηθώ ....θαυμάζω (?)την προσηλώσει σου στην εικόνα του “σοσιαλιστή” Παπανδρέου ...

  22. Αρχίδαμος avatar
    Αρχίδαμος 27/04/2009 12:26:31

    Εφεξε, με ολα αυτα τα χαζα, για τον Dr (χα χα ) Rigos.

  23. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 12:27:06

    άτακτε σου απευθύνω αγωνιστικό χαιρετισμό
    Κοίταξε να προσηλώσεις και συ!

  24. Προφήτης avatar
    Προφήτης 27/04/2009 12:42:58

    Η ουσία : αν, λέμε αν, η διαφορά στις ευρωεκλογές είναι περίπου 2 μονάδες, θα θεωρηθεί απόλυτα φυσιολογική φθορά για το κυβερνόν κόμμα, σε μια εκλογή όπου συνηθίζεται οι πολίτες να εκφράζονται με ψήφο "διαμαρτυρίας".

    Αυτό θα προκαλέσει στο ΠΑΣΟΚ νέο κύκλο γκρίνιας κατά του αρχηγού και θα βγάλει από την πολιτική επικαιρότητα τις κατηγορίες για γαλάζια σκάνδαλα.
    Ήδη ο Βενιζέλος άρχισε προειδοποιητικές βολές.

    Το ΠΑΣΟΚ τότε θα αναγκαστεί να διακόψει την προβολή της ψεύτικης, δήθεν διακαούς, επιθυμίας του για βουλευτικές εκλογές.

    Χωρίς πίεση για εκλογές που να δημιουργεί "ζύμωση" στην κοινή γνώμη, ο Καρ. μπορεί
    - είτε να δώσει κάποιες παροχές, να διεξαγάγει αιφνιδιαστικές εκλογές για να αποφύγει να χρεωθεί τις συνέπειες της κρίσης στην καθημερινότητα, και να τους πάρει τα σώβρακα 3η φορά στέλνοντας χιλιάδες στον καναπέ του δόκτορα
    - είτε να εξαντλήσει την 4ετία και να διεκδικήσει 3η, την οποία και να χάσει θα έχει συμπληρώσει 7ετία πρωθυπουργίας και κανένας δεν θα τολμάει να τον αμφισβητήσει, για δε την Προεδρία έκπληξη ή Παπούλια.

    Εγώ θα σάς τα λέω, πονεμένοι πράσινοι ;

    *****
    Σκανδαλίδης στην ηγεσία. Αυτόν ψήφισα.

  25. Θύμα avatar
    Θύμα 27/04/2009 13:05:03

    @34 Προφήτης έχει δημιουργηθεί ένα κλίμα τον τελευταίο καιρό απο τα παπαγαλάκια του μαξίμου που δήθεν το παίζουν ανεξάρτητοι να αδιαφορήσουν για τις ευρωεκλογές, να μήν πάνε να ψηφίσουν. Καλό το κόλπο και ρίχνει πολύ κόσμο στην παγίδα έχοντας σάν σημαία το επιχείρημα οτι και οι δύο είναι ίδιοι είναι. Έτσι ο εξοργισμένος κόσμος με την πολιτική της κυβέρνησης αντί να πάει στην κάλπη να ρίξει το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ όπως έκανε στο παρελθόν σε αντίστοιχες περιπτώσεις θα πάει εκδρομή χωρίς να ψηφίσει τίποτα, ή άν ψηφίσει θα ψηφίσει Τσιτσιολίνα. Εν τω μεταξύ ο Καραμανλής θα τρίβει τα χέρια του γιατί δέν τον ενδιαφέρει καθόλου το ποσοστό της αποχής παρά μόνο η διαφορά που θα έχει απο το ΠΑΣΟΚ, αφού όλοι οι δικοί του θα πάνε να τον ψηφίσουν γιατί είναι γνωστό ο φανατισμός σήμερα των βολεμένων Νεοδημοκρατών.
    Ευελπιστεί με αυτό το κόλπο να ρίξει την διαφορά σε τέτοια ποσοστά που θα εμφανιστεί στο τέλος ο νικητής.
    Εγώ δέν πέφτω στην παγίδα, θα το ψηφίσω το ΠΑΣΟΚ κανονικά.

  26. hiong avatar
    hiong 27/04/2009 13:54:27

    @34
    Τούλη, το γεγονός ότι ψήφισες Σκανδαλίδη για την ηγεσία τα λέει όλα. Δείχνω κατανόηση στην περίπτωσή σου και προχωρώ. Όσο για τα σενάριά σου, οι προβλέψεις είναι ανέξοδες άρα ο καθείς το βιολί του. Πάντως συμφωνώ ότι η διαφορά στις ευρωεκλογές θα κρίνει πολλά. Τρίτη τετραετία Καραμανλή όμως ούτε μία στο εκατομμύριο. Μεσοβέζικες καταστάσεις ίσως. Ο Καραμανλής έχει πλήρως απαξιωθεί στα μάτια ακόμα και των οπαδών του. τΟ θεατρινίστικό υφάκι πλέον δεν περνάει. Προχθές τον άκουγα να μιλάει για έναν αυτοκινητόδρομο 12(!!!) χλμ στην Καστοριά επί ένα πεντάλεπτο, ο οποίος θα (!!!) ολοκληρωθεί το καλοκαίρι, σαν να μιλούσε για κανά σοβαρό έργο πνοής. Ειλικρινά τον λυπήθηκα. Όσο για το κυβερνητικό έργο, ας κάτσει κάποιος να διαβάσει στο σάιτ της ΝΔ τις ανοησίες της ΠΑτριανάκου από τον Τομέα ΠΡογράμματος και Πολιτικού Σχεδιασμού. Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι...

  27. tiramola avatar
    tiramola 27/04/2009 14:01:57

    Και ο προφήτης δικό μας παιδί....

  28. Φι avatar
    Φι 27/04/2009 15:12:36

    Η Ελλάδα πρέπει να λύσει τρία θέματα, αλλιώς δεν έχει μέλλον.

    1) Προμήθειες

    Ο άξονας είναι κυρίως γερμανικός, έχετε δίκιο. Πάνω σε αυτόν στήριξαν το δελτίο σίτισής τους και άλλοι εργολάβοι. Ο εχθρός του εχθρού μου, είναι και δικός μου φίλος. Στα οπλικά συστήματα, η κατάσταση δεν διαφέρει από τις πρακτικές που ακολουθούν οι νταβατζήδες με τις πουτάνες τους.

    2) Πολιτική

    Εδώ ο άξονας είναι ο αμερικανικός και βασίζεται στα παιχνίδια των μυστικών υπηρεσιών των ατλαντιστών. Από τον εμφύλιο μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει μεγάλο γεγονός στο οποίο να μην έχουν ανάμιξη.

    3) Ασυδοσία

    Στο Αγαθονήσι μπήκαν το 2008 σαράντα (40) φορές περισσότεροι άνθρωποι από τον μόνιμο πληθυσμό του και δεν έχουν ταχυδρομείο να πληρώσουν λογαριασμούς και εφορία, με αποτέλεσμα να κόβονται συνδέσεις και να επιβαρύνονται με πρόστιμα. Παντού η παλιανθρωπιά θεωρείται δικαιική αντιμετώπιση. Ο πρόεδρος της Βουλής δεν δίνει τα "πόθεν έσχες" των βουλευτών σε πολίτες, επικαλούμενος εσωτερική απόφαση. Είναι δυνατόν μετά να μην απαξιώνουν οι νέοι τα τωρινά πολιτισμικά χαρακτηριστικά μας; Την Ελλάδα της 3ης Σεπτέμβρη; Της αποστασίας; Του Μητσοτάκη με τα τρία συσσίτια και το κουτάλι στην τσέπη; Των κατά ΓΑΠ "λίγων τετραγωνικών λιγότερο"; Της κολονακιώτικης πολιτείας του Αβραμόπουλου; Του σταλινισμού της Αλέκας; Του πνευματικού αυνανισμού του Τσίπρα;

    Συγχύστηκα.

  29. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 27/04/2009 16:31:48

    @ 13
    Το μεγαλύτερο έγκλημα δεν είναι το χρηματιστήριο. Εκεί έπαιζε όποιος ήθελε (και γω μαζί) με στόχο το εύκολο πλουτισμό γιατί αυτός θα ήταν έξυπνος και οι άλλοι κορόιδα. Κανένας δεν έβαλε με το ζόρι κανέναν στο χρηματιστήριο.
    Το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ έγκλημα είναι το σκάνδαλο των ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ. Εκεί φαγώθηκαν τα λεφτά των ασφαλισμένων για τη σύνταξή τους. Δεν ήταν όύτε καν λεφτά του Κράτους, που καλύπτονται από τον προυπολογισμό.
    Ήταν λεφτά προσωπικά δικά μας για τα γεράματά μας. ΤΑ ΠΗΡΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ. Μας τα κλέψανε δηλαδή. Γι αυτό και τον δικό τους Ζορμπά που τους αποκάλυψε τον ξυλώσανε για να μην τα βγάλει στη φόρα και ο ΑΔΕΚΑΣΤΟΣ ΣΑΝΙΔΑΣ έκρυψε το πόρισμά του.
    Όσο για το ότι λένε ότι τα λεφτά επιστράφηκαν στα ταμεία; Ρωτήστε τις Διοικήσεις των ταμείων που η ίδια η κυβέρνηση διόρισε ή μπέστε στις ιστοσελίδες τους να δείτε τα μαύρα χάλια τους.
    ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ:
    Ο Καραμανλής; Ο Αλογοσκούφης; Ο Τσιτουρίδης;
    Ο Σημαιοφορίδης; Ο Δούκας; ( Δεν βλέπω το λαλίστατο Έβερτ να λέει τίποτα ούτε για τα δομημένα ούτε για το Βατοπέδι) Ή οι υπόλοιποι διοικητές των ταμείων;
    Αν καταλληλότερος πρωθυπουργός είναι αυτός που με τα τσιράκια του ξαφρίζει τα λεφτά των συντάξεών μας να τον καλέσουμε και στα σπίτια μας να πάρει κάτι ψιλά που έχουμε για τις πρώτες ανάγκες μας.

  30. Aurorα avatar
    Aurorα 27/04/2009 16:44:32

    39. Μεγαλος αντρας κι εσυ τι το' θελες το παιχνιδι;
    Δεν ηξερες, δε ρωταγες;
    Τζογο εστησαν με ανυπαρκτες εταιριες για να σας τα σουφρωσουν.
    Αλλα και σε υπαρκτες επωνυμες εταιριες το ρισκο ειναι παντα υπαρκτο και ελλοχευει ο κινδυνος χασουρας.
    Ετσι η επιλογη δικη σου θα' ταν σιγουρα σε καποια πιο ασφαλη επενδυση των υπερκερδων σου.
    Το να' ναι κανεις πλουσιος δεν ειναι ευκολο πραγμα, αν δεν κατεχει την τεχνη η μαλλον την επιστημη αυγατισης ρευστου, αλλιως κινδυνευει με αφανισμο λογω αμαθειας και ελλειψης αναλογης παιδειας.
    Γιαυτο συνιστωνται σε αυτες τις περιπτωσεις παραλληλα με την εργασιασιακη ενασχοληση η φοιτηση σε ανωτατες σχολες διαχειρησης και Management με διδακτρα ποσα οχι και τοσο ευκαταφρονητα.

  31. Πυροπαθής avatar
    Πυροπαθής 27/04/2009 16:46:14

    @ 36
    Ποιας Πατριανάκου; Αυτής που έκρυβε ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ τα ψηφοδέλτια και τα έδινε κρυφά στον Αγοραστό να τα βάλει στην τσέπη του για να αλλάξουν μετά αυτά που δεν τους βόλευαν;
    Όμορφο κόμμα ηθικό αγγελικά πλασμένο.
    Θα μου πει κάποιος " Αυτή δεν βούτιξε την κάλπη σαν τον Κα(λ)πογιάννη" Έ δίκιο θάχει. Υπάρχουν και χειρότερα.

  32. Orestios avatar
    Orestios 27/04/2009 17:23:36

    @ 36
    Βρήκες τον Τούλη τελικά?

  33. Orestios avatar
    Orestios 27/04/2009 17:39:19

    @ 39
    Αυξήθηκε η περιουσία των Ταμείων κατά 2 δισ. ευρώ το 2007
    "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

  34. thanos avatar
    thanos 27/04/2009 19:53:48

    25-Anonymous Says:
    April 27th, 2009 at 11:23 am

    Εσενα καφρε ανωνυμε, γιατι σε τσουζει η σοσιαλιστικη Διεθνη? ποιος ειναι αντιπροεδρος? Γιατι δεν βλεπεις τα χαλια σου μεσα στην ιδια σου την πατριδα? Οι ευραιοι σου φταινε,οι αμερικανοι σιυ φταινε,οι Ρωσοι σου φταινε,οι παντες φταινε για τα χαλια της πατριδας αλλα ποτε δεν φταιει ο εαυτουλης σου, ο Ελληναρας.Κανε την αυτοκριτικη σου. Γινε "νομοταγης" βγαλλε απο μεσα σου τον "Ωχαδερφισμο σου" το "ξερεις ποιος ειμαι εγω" και "οτι εμεις δωσαμε τα φωτα στους ξενους" και μετα κατηγορεις αυτους που νομιζεις οτι επιβουλευονται την πατριδα.

  35. hiong avatar
    hiong 27/04/2009 20:22:27

    @43
    Μην ενθουσιάζεσαι. Εσύ είσαι ο Τόλης. O Προφήτης είναι ο Τούλης, από το Προφητούλης. Είστε ο Μπόλεκ και ο Λόλεκ της ΝΔ στο antinews.

  36. Orestios avatar
    Orestios 27/04/2009 20:24:54

    @ 45
    Γρήγορα στο γιατρο!

  37. hiong avatar
    hiong 27/04/2009 20:26:53

    @45
    Συγχαρητήρια, πολύ πρωτότυπο. Αυτό που με λυπεί ιδιαίτερα είναι η έλλειψη φαντασίας...

  38. hiong avatar
    hiong 27/04/2009 20:39:25

    @46
    Εννοούσα

  39. hiong avatar
    hiong 27/04/2009 23:56:08

    @25
    Αργοπορημένη η απάντηση αλλά τώρα το είδα το σχόλιο του "πρύτανη" στο 25. Ρε μεγάλε, η Σοσιαλιστική Διεθνής έχει 40 αντιπρόεδρους. Εσένα γιατί σε πείραξε ο Εχουντ Μπάρακ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.