#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/02/2012 10:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να ακυρώσουν την αγορά υποβρυχίων για να βρουν τα 325 εκ.



Η κωμωδία με το που θα βρεθούν τα 325 εκατ. Ευρώ από τα οποία... κρέμεται η τύχη της Ελλάδας συνεχίζεται. Εδώ και μια εβδομάδα κάνουμε υποτίθεται συσκέψεις για να βρούμε όλα αυτά τα ... τεράστια ποσά ώστε να προχωρήσει η δανειακή σύμβαση. Αφού δηλαδή έχουμε πάρει μέτρα καμιά 30αριά δισ. Ευρώ την τελευταία διετία κολλήσαμε στα 300 εκατ. Αν αυτό δεν είναι κωμωδία τότε τι είναι; Φαίνεται μάλιστα να κατέληξαν στο σχέδιο για το που θα μαζευτούν τα λεφτά, Διαρροή του υπουργείου Οικονομικών κάνει λόγο για νέες μειώσεις των δαπανών στους τομείς της Υγείας και της Άμυνας (περίπου 100 εκατ. Ευρώ), πρόσθετες περικοπές στις συντάξεις (περίπου 45 εκατ. ευρώ από τις κύριες και 20- 30 εκατ. ευρώ από τις επικουρικές συντάξεις) και τα πολυτεκνικά επιδόματα (περίπου 40 εκατ. ευρώ), ταχύτερη εφαρμογή των ειδικών μισθολογίων σε γιατρούς του ΕΣΥ, ένοπλες δυνάμεις, κ.λπ. (εξοικονόμηση περίπου 90 εκατ. ευρώ) και την περικοπή λειτουργικών δαπανών.

Και πάλι η εύκολη λύση δηλαδή. Κόβουμε λίγο από άμυνα, λίγο από υγεία, λίγο από συντάξεις και νάτα τα 325 εκατ. Λες και δεν μπορούσαν να τα βρουν αλλιώς. Για παράδειγμα ενώ υπολόγιζαν λιγότερα χρήματα από τους ημιυπαίθριους και τα αυθαίρετα θα εισπράξουν πάνω από 3,5 δισ. Ευρώ.

Επίσης, μήπως θα έπρεπε να βάλουν χέρι στις συντάξεις των βουλευτών ή μήπως να απολυθεί κανένας υπάλληλος της Βουλής;

Μήπως να βάλουνε χέρι στα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, τους οδηγούς, τους γραμματείς και τους φαρισαίους κάθε πολιτικού;

Και η πιο ρηξικέλευθη πρόταση: Μήπως να ακυρώσουν τη συμφωνία παραλαβής δύο γερμανικών υποβρυχίων από την παρτίδα του Παπανικολή, αξίας περί το 1 δισ ευρώ; Αν το έκαναν αυτό δε θα κόβονταν καθόλου οι συντάξεις.

Τολμάνε να εγείρουν θέμα μείωσης των εξοπλισμών που παίρνουμε από Γερμανία και Γαλλία; Διότι αν είναι να μας δανείζουν για να αγοράζουμε τα υποβρύχιά τους καλύτερα να χρεοκοπήσουμε.

Σε κάθε περίπτωση, οι χαμηλοσυνταξιούχοι θα την πληρώσουν ενώ την ερχόμενη εβδομάδα θα κατατεθεί στη Βουλή ο συμπληρωματικός προϋπολογισμός με τα πρόσθετα μέτρα των 3,2 δισ. ευρώ (θα συμπεριλαμβάνεται το κονδύλι των 325 εκατ. ευρώ).

Αν όλα πάνε καλά στο Γιούργκρουπ της Δευτέρας, την ερχόμενη εβδομάδα θα γίνει η δημόσια πρόταση για το PSI, ενώ θα εγκριθούν από τη Βουλή οι «ρήτρες συλλογικής δράσης» (υποχρεωτική συμμετοχή των ιδιωτών επενδυτών στο «κούρεμα» και την ανταλλαγή ομολόγων) χωρίς, κατ' ανάγκη, να ενεργοποιηθούν άμεσα.

Μέχρι τέλος Φεβρουαρίου θα ψηφισθεί από τη Βουλή το πολυνομοσχέδιο με τον εφαρμοστικό νόμο.

Όπως ανέφερε υπηρεσιακός παράγοντας του υπουργείου, μάλλον οι τροικανοί θα επιτύχουν να επιβάλλουν τους όρους τους και για τον ειδικό λογαριασμό που θα μπουν τα λεφτά του δανείου ώστε να δίνεται προτεραιότητα στην αποπληρωμή του δανείου.

Το νέο αγκάθι, όπως είχαμε γράψει και σε παλαιότερη ανάρτηση είναι η έκθεση βιωσιμότητας του ΔΝΤ η οποία έλεγε ότι το χρέος το 2020 θα είναι 129% κι όχι 120% και πρέπει να βρεθούν τα λεφτά για να καλύψουν την τρύπα. Από που θα βρεθούν; Ξέρουν αυτοί. Από τίποτε μισθούς ή συντάξεις.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 17/02/2012 10:16:43

    Εγω δίνω πίσω και την Γέφυρα, και το Ελευθέριος Βενιζέλος, και τα Πρακτικερ, και τις εγκαταστάσεις των Ολυμπιακών, και όλες τις γερμανο-αποθήκες στην Αττική Οδό, και τα κομμάτια της Αττικής οδού που τις εξυπηρετούν. Και τα meda mart, που δικά τους είναι. Βάζω και τα ΙΚΕΑ για sweetener. Και κάθε μάντρα που πουλάει γερμανικά μεταχειρισμένα χωματουργικά μηχανήματα.

    Θα κρατικοποιιούσα και τον ΟΤΕ για λόγους ασφάλειας.

    Και το Προτζεκ Χέλιος, ρολό, στον πισινό του κάθε Χατζηαβάτη, και δρόμο!

    • franc avatar
      franc @ archaeopteryx 17/02/2012 10:51:59

      Αγαπητέ archaeopteryx,
      Kυριολεκτικά φανταστική πρόταση! Θα συμφωνήσω μαζί σου αν μέχρι το τέλος του έτους δεν τυπώσουν ευρώ. Μάλιστα εγώ θα το τράβαγα παραπέρα ακόμα, γιατί λατρεύω τη φαντασία. Θα πρότεινα ανασύσταση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας με ομοσπονδιοποίηση των Βαλκανικών χωρών και ένταξη στην Ευρασιατική Ορθόδοξη Ομοσπονδία του Πούτιν.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ franc 17/02/2012 11:46:01

        Σε αυτό θα διαφωνήσουν και οι Αμερικάνοι, και τότε θα ενεργοποίηθεί και το στρατιωτικό σκέλος του μηχανισμού Μέτερνιχ. Να διαβάσεις το βιβλιο του Κισσιγκερ, A World Restored. Και το σχόλιο του Parsifal, σε άλλη ανάρτηση. Ή να σε πάω στα 1453 και να ρωτήσουμε τους ιθαγενεις, τότε, εάν προτιμούσαν τον Μωάμεθ ή τους Γενουάτες και τι ρόλο έπαιζε η φορολογία στις προτιμήσεις τους.

        Ευρώ άρχισαν να τυπώνουν με το LTRO, αλλά εσύ και εγώ δεν θα το καταλάβουμε για τουλάχιστον 1-2 χρόνια

        • tampakiotis avatar
          tampakiotis @ archaeopteryx 17/02/2012 15:54:40

          .....Ευρώ άρχισαν να τυπώνουν με το LTRO, αλλά εσύ και εγώ δεν θα το καταλάβουμε για τουλάχιστον 1-2 χρόνια.......

          τι εννοεις με το παραπανω????????

          • lotofagos avatar
            lotofagos @ tampakiotis 20/02/2012 22:19:54

            LTRO is the acronym for "Long Term Refinancing Operation," the term that describes a major financing method used by the ECB to provide liquidity to its member banks.

            γκουγκλε...http://www.zerohedge.com/contributed/ltro-users-manual

        • ιωαννης τσιοφας avatar
          ιωαννης τσιοφας @ archaeopteryx 17/02/2012 15:56:31

          ....Ευρώ άρχισαν να τυπώνουν με το LTRO, αλλά εσύ και εγώ δεν θα το καταλάβουμε για τουλάχιστον 1-2 χρόνια....


          τι εννοεις με το παραπανω?????????

          • archaeopteryx avatar
            archaeopteryx @ ιωαννης τσιοφας 17/02/2012 16:10:50

            Η τρύπα στο τραπεζικό συστημα είναι μάλλον μεγάλη. Στο παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα. Τις τρύπες ή τις τρώς και γράφεις ζημιές, ή μεταβιβάζεις, αρπάζεις κλπ και προσπαθείς να βουλώσεις, ή τυπώνεις και μοιράζεσαι την ζημιά αλλιώς. Ή παράγεις και ξαναγεμίζεις. Για να παράξεις χρειάζεσαι παραγωγικό ιστό και καταναλωτές με κέφια.

            Το LTRO δίνει ρευστότητα που δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να "σώσει" την Ευρωπαϊκή οικονομία που έχει διαθρωτικά προβλήματα σαν τα δικά μας. Ούτε αγοράζοντας ή πουλώντας "πράσινα" θα πετύχει κανείς τίποτα. Αρα το ερώτημα είναι εάν η Γερμανία θα μείνει στην παρέα όπως αυτή την έφτιαξε να μοιραστεί τον πόνο της ή εάν θα δώσει σε όλους νόμισμα μαϊμού και να μείνει σε κλειστό κλάμπ η ίδια. Πιστέυω το δεύτερο.

            Που σημαίνει πριν έρθει το τέλος της τριετίας (τριετή είναι τα δάνεια της ΕΚΤ) θα έχουμε 2 (ή περισσότερα) ευρώ.

            Εκτός εάν γίνει τίποτα άλλο, και πατήσουμε έτσι το ctrl-alt-del.

            Να θυμίσω ότι σε μαγάλο βαθμό το πρόβλημα είναι κερδοζημίες που δημιουργήθηκαν με σημαδεμένες τράπουλες και στρουθοκαμηλισμός στην λογιστική τους απεικόνιση. Πχ η Ελλαδίτσα: Πιέστηκε ή λαδώθηκε να αγοράσει (πχ υποβρύχια) με βερεσέ και για να σωσουμε την τράπεζα που μας δάνεισε κάνουμε ένα σωρό τούμπες. Και ΠΟΙΟΣ θυμάται ότι η HDW ήταν ήδη φαλιρισμένη όταν υπογράψαμε το συμβόλαιο; O von Σημίτης ή ο von Χριστοδουλάκης;

  2. dd avatar
    dd 17/02/2012 10:33:41

    Τα υποβρύχια από ότι φαίνεται είναι σε μεγάλο ποσοστό είδη χρυσοπληρωμένα χωρίς καν να τα έχουμε παραλάβει.
    Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να γλυτώσουμε λεφτά από την συγκεκριμένη παραγγελία.
    Το θέμα είναι ότι εάν θέλουμε να παίξουμε σοβαρά στο θέμα της ΑΟΖ χρειαζόμασταν χθες και τα υποβρύχια και τις γαλλικές φρεγάτες.

    Μπορούν να βρουν τα λεφτά από τις πηγές που αναφέρθηκαν αλλά η εύκολη λύση είναι οι συντάξεις.
    Έτσι κυβερνάω και εγώ, δεν χρειάζεται παρά μόνο απολυτήριο λυκείου και ένα κομπιουτεράκι.

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ dd 17/02/2012 18:10:42

      Αγαπητέ μου, μου θυμίζεις πόσα υποβρύχια και πόσες φρεγάτες έχει η Κύπρος, γιατί μου διαφεύγει;

      • dd avatar
        dd @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 17/02/2012 20:08:22

        Η προστασία της Κύπρου ήταν δική μας υπόθεση μέχρι πριν διαλυθούν τα πάντα.

        Επίσης πριν την ανακήρυξη της ΑΟΖ είχε συμφωνήσει στρατιωτική συνεργασία με το Ισραήλ (περιπολίες , μεταστάθμευση αεροσκαφών κλπ)

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2012 10:46:39

    Μήπως τότε να δώσουμε μιά και καλή το Αιγαίο στους Τούρκους και να τελειώνουμε?

    Με καλή διαπραγμάτευση (και σ'αυτό είμαστε μανούλες) ίσως μας αφήσουν να κρατήσουμε την Ευβοια.

    Πέρα απο τις μπούρδες του τύπου "υποβρύχια που γέρνουν" , τα 214 είναι τα καλύτερα συμβατικά υποβρύχια στον κόσμο. Απλά εμείς κάναμε τη μακακία και τα πήραμε πρώτοι ,πρίν διορθωθούν οι "παιδικές ασθένειες" που έχει κάθε νέο σύστημα. (μαλλον οι μίζες για την πρώτη παραγγελία ήταν μεγαλύτερη απο τις επόμενες).

    Απόδειξη πως η Τουρκλια έχει ήδη παραγγείλει έξη ίδια.

    Δέν παίρνω μίζες απο τους Γερμανούς (καθε προσφορά δεκτή βέβαια, meine herren!) απλά είμαι απο νησί του ανατολικού Αιγαίου και έχω μιά ιδιαίτερη ευαισθησία.

    • dd avatar
      dd @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2012 12:04:34

      Συμφωνώ και επαυξάνω.

      Πρέπει να τονιστεί ότι κάνοντας πρώτοι την παραγγελία και προπληρώνοντας στην ουσία συμβάλαμε στην ανάπτυξη του συγκεκριμένης κλάσης υποβρυχίου

      Παρόλα αυτά δεν διεκδικήσαμε τίποτε.

      Το κακό με τους εξοπλισμούς γενικά είναι ότι η χρησιμότητα τους φαίνεται μονό όταν τους χρειαστείς και δεν τα έχεις

      Θυμίζω ότι η γεωγραφία της περιοχής θα ήταν διαφορετική εάν δεν είχαμε μόλις παραλάβει το θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ..
      .

    • "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
      "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" @ ΣΤΕΛΙΟΣ 17/02/2012 18:23:15

      Φίλε μου, επειδή υπάρχουν αφελείς σαν και σένα, γίνεται ό,τι γίνεται στο Αιγαίο!
      Ακόμα και τα παιδιά του δημοτικού σχολείου γνωρίζουν ότι οι"εξοπλισμοί" γίνονται για να κρατάνε τις θέσεις εργασίες οι μεγάλες φίλιες δυνάμεις στις πολεμικές τους βιομηχανίες! Εμείς αγοράζουμε για δύο λόγους: Ο ένας είναι για να διατηρείται το σημερινό σάπιο πολιτικό κατεστημένο στη θέση του! Είδες με πόσο σεβασμό αντιμετωπίζουν οι Ευρωπαίοι αυτούς που οδήγησαν τη χώρα στο χάος και πως τα φόρτωσαν όλα στους εργαζόμενους;
      Ο άλλος είναι ότι με τις θεσμοθετημένες πλέον μίζες, δημιουργείται ένα οικονομικά ισχυρό οικογενειακό πολιτικό κατεστημένο ωστε να μπορούν οι Ευρωπαίοι "δημοκράτες" να κάνουν τις δουλειές τους!
      Με το δεδομένο ότι τις επόμενες δεκαετίες ελάχιστοι'Ελληνες θα αποκτούν πραγματική παιδεία, θα έρχονται οι γόνοι των μιζαδόρων πολιτικών από τα πολύ καλά αλλα αργυρώνητα πανεπιστήμια της Ευρώπης και της Αμερικής και μέσα στο αεροπλάνο θα παίρνουν την έδρα του μπαμπά, της μαμάς, του θείου ή του κουμπάρου!
      Και όλα αυτά για έναν πόλεμο που δε θα γίνει ποτέ!!!

      • dd avatar
        dd @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 17/02/2012 20:01:26

        Έχεις δίκιο.
        Είμαι αφελής και ανιστόρητος.
        Ξέχασα ότι κατοικούμε στην Ελβετία και ότι δεν μας απειλεί κανένας γείτονας.

      • charulisN avatar
        charulisN @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 18/02/2012 19:08:12

        Και μετά ξύπνησες.
        Από την ώρα που συστήθηκε το ελληνικό κράτος είναι σε ένα διαρκή πόλεμο. Δεν υπάρχει ημερομηνία που να μην έχει συμβεί εχθρική πράξη από όλους τους γείτονες που περικλείουν το γεωγραφικό χώρο που λέγεται Ελλάδα.
        Αν το πολιτικό σύστημα και οι εκπρόσωποί του έχουν κάνει αγώνα δρόμου για το ποιος θα πάρει τις περισσότερες μίζες είναι ένα άλλο ζήτημα και μια συζήτηση που δεν έχει να κάνει με την ασφάλεια της χώρας, η οποία δεν είναι διαπραγματεύσιμη. Δεν υπάρχει περίπτωση ευρωπαϊκός στρατός να υπερασπίσει τα ανατολικά του σύνορα?. Εδώ μας κάνουν παρατηρήσεις γιατί βάζουμε συρμάτινο πλέγμα για να μη γίνουμε η ανθρώπινη αποθήκη του κάθε κυνηγημένου. Δεν θέλουν την Ελλάδα, στο ευρώ, στην Ε.Ε.
        Οι ανατολικοί γείτονες το γνωρίζουν καλά. Βάζοντας με τις κατάλληλες εμπορικές συμφωνίες και αυτοί το χεράκι τους για να μπορούν να κτυπήσουν τη κατάλληλη στιγμή (ως περιφερειακή δύναμη) το εκμεταλλεύσιμο πεδίο (ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ, ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ).
        Κάτι που επίσης γνωρίζει και τρέμει το πουλημένο, πολιτικό κατεστημένο.
        -Δεν επενδύουν στην αμυντική θωράκιση της χώρας για να γευθεί η πατρίδα μας την οικονομική υπεραξία, που τις αξίζει.
        -Συκοφαντούν 40 χρόνια τις Ένοπλες δυνάμεις, για πραξικοπήματα, για εξοπλιστικές, δαπάνες και συγχρόνως ξεχνούν τις συντάξεις των 3.500-4.500 ευρώ και τα εφάπαξ των 200.000 που κάποιοι μοίραζαν δεξιά και αριστερά.
        -Αποδυναμώνουν τις ένοπλες δυνάμεις με τις συνεχείς μειώσεις της στρατιωτικής θητείας.
        -Αποσυντονίζουν και περικόπτουν της ασκήσεις, το υλικό, τα πάντα. Γιατί άραγε?
        Οι μεταβολές των συνόρων και η αύξηση των ζωνών επιρροής και εκμετάλλευσης δεν σταμάτησαν στο 20 αιώνα. Θα έλεγα ότι αυξήθηκαν. Οι δεκάδες νεκροί πιλότοι μας πέθαναν στο καθήκον τους για να μη γίνει πόλεμος και εμείς να απολαμβάνουμε το Fredo μας, σε κάποια παραλία. Έλεος

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ charulisN 18/02/2012 19:15:45

          +100000000

  4. memas avatar
    memas 17/02/2012 10:48:22

    Η ακύρωση της αγοράς των υποβρυχίων δεν είναι περικοπή αμυντικών δαπανών;γιατί δεν το κάνουμε;

  5. ΝΕΚΚ avatar
    ΝΕΚΚ 17/02/2012 10:51:56

    Εαν "τολμησουμε" και ζητησουμε κατι τετοιο, θα μας επιβαλλουν μετρα επιπλεον 600εκ. Ευρω.

  6. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 17/02/2012 10:59:19

    Μια τέτοια ενέργεια, απαιτεί πολιτικούς με ... αδένες!
    Βλέπετε κάποιον τέτοιο στο σημερινό παρηκμασμένο πολιτικό σύστημα;

    • Δικερως avatar
      Δικερως @ "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 18/02/2012 17:15:40

      Βασικα για κατι τετοιο χρειαζονται πολιτικοι με αδενοπαθεια.
      Το πρωτο πραγμα που θα γινει,ειναι το κλεισιμο του Σκαραμαγκα.
      Να δουμε τοτε ποιος θα τα βγαλει περα με τους 3000 ανεργους και την
      απωλεια,ουσιαστικα,της ναυπηγικης μας βιομηχανιας.

  7. MOURGOS avatar
    MOURGOS 17/02/2012 10:59:45

    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΗΜΕΝΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΘΟΔΕΥΟΥΝ ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ
    ΑΙΣΧΟΣ ΚΥΡΙΟΙ!!!
    ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΣΤΟΝ ΟΤΕ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΠΑΡΤΥ ΑΠΟ ΤΟ 1988-2006
    ΚΟΥΚΟΥΛΩΜΑ ΣΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΜΑΣΑ ΤΗ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗ ΧΩΡΑ.
    ΑΝΤΩΝΗ ΜΗΝ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΚΡΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΗΜΕΝΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ
    ΜΗ ΔΕΧΤΕΙΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ

  8. ΜΑΧΗΤΗΣ avatar
    ΜΑΧΗΤΗΣ 17/02/2012 11:20:23

    ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΔΑΠΑΝΗΡΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥΛΕΓΟΝΤΑΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΦΙΛΟΤΙΜΗΘΗΚΑΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΑ ΜΑΙΜΟΥ ΜΕΤΡΑ ΤΩΝ 325 ΕΚ ΕΥΡΩ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΩΝ 7000 Ε ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΤΗΜΗΣΑΝ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΟΥΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΠ@@@@ΛΟ Η ΒΟΥΛΗ.!!!!!!

  9. parsifal avatar
    parsifal 17/02/2012 11:22:07

    Δεν είναι τόσο απλό και αυτό περιλαμβάνει και την Γαλλία...
    Η DCNS εξακολουθεί να εχει εδώ τον κ. Fouilly μετά της πολυπληθούς οικογενείας και των υπαλλήλων του γραφείου του εν αναμονή της παραγγελίας των φρεγατών.
    Μία τέτοια κίνηση "δεν θέλωμε αλλα οπλικά συστήματα" ΤΩΡΑ θα οδηγούσε σε απίστευτη σκλήρυνση των απαιτήσεων τους και κυρίως σε επιθετική κίνηση προσεγγίσεως σε τεχνογνωσία και συμπαραγωγή με την Τουρκία. Μας παίρνει ;

  10. sawas avatar
    sawas 17/02/2012 11:32:00

    Εναλλακτική πρόταση
    Η πώληση φασμάτων συχνοτήτων των ΜΜΕ (από το 2011) δεν θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα? Κάνει τζιζ το θέμα?
    http://www.sofokleous10.gr/portal2/oikonomia/oikonomia/2011-04-15-09-23-11-2011041535732/

    • parsifal avatar
      parsifal @ sawas 17/02/2012 12:25:28

      Εχει προκυρηχθεί διαγωνισμός για την αξιοποίηση του ψηφιακού μερίσματος, προυπολογισμού 35,000 €+ΦΠΑ , μειδότησε εργαστήριο του ΕΜΠ και το θέμα προχωρά.
      Ερώτημα : Ποιός θα πληρώσει για να αγοράσει φάσμα ; Οι κινητές βεβαίως αλλά αυτό προυποθέτει την εκδίωξη των τηλεοράσεων απο το κανάλι 66 και ανω και την μετακίνηση του ΕΡΜΗΣ ΙΙ του ΓΕΣ πρός τα κάτω... Ποιός θα το κάμει, ειδικά το πρώτο ; Που μάλλον θα γίνει εκδίωξη των τηλεοράσεων ΑΠΟ ΤΟ 49 και ανω (20 κανάλια !) σύμφωνα με οτι αποφασίζεται οσονούπω στην Γενεύη.
      Αυτό σημαίνει αναδιαμόρφωση του χάρτου συχνοτήτων και αμεση αναδιάταξη των δικτύων αναμεταδοτών (αναλογικών) σε ολη την χώρα... Ποιά κυβέρνηση θα υποχρεώσει τα βοθροκάναλα να προβούν σε τέτοιες δαπανηρές και πολύπλοκες διαδικασίες ενώ ακόμη δεν τους εχουν υποχρεώσει να αδειοδοτηθούν ;

  11. ΜΝΒ avatar
    ΜΝΒ 17/02/2012 12:08:14

    ΑΝ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ Υ/Β ΤΗΑ ΧΑΣΟΥΜΕ 2 ΔΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  12. Σ.Κ. avatar
    Σ.Κ. 17/02/2012 12:18:26

    Ευγε, να αφήσουμε το ΠΝ χωρίς υποβρύχια την ίδια ώρα που η Τουρκία αναβαθμίζει συνεχώς τη ναυτική της ισχύ. Φαεινή ιδέα, όταν μαλιστα τα έχεις σχεδόν αποπληρώσει κιόλας.

    Κοψτε τη χρηματοδότηση των κομματων, ολες τις δαπάνες δημοσίων σχέσεων και (ακομα και αναδρομικη) περικοπη μισθών των βουλευτών.

  13. Λεωνίδας avatar
    Λεωνίδας 17/02/2012 13:21:04

    Το πρόστιμο στη Siemens δε θα είναι, έστω κολοβωμένο, ίσα με 200 εκ.;;;;;;;;;;;;;;;;

  14. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/02/2012 18:31:36

    Εγώ έχω μια καλύτερη πρόταση:

    -Να οριστεί ως πλαφόν (ακαθάριστες αποδοχές) για όλους τους αιρετούς (βουλευτές Προέδρους Δημάρχους κλπ κλπ) τους Προέδρους τα μέλη ΔΣ κλπ κλπ οι 4,000 € χωρίς "πρόσθετες παροχές" και για τους ενεργεία και για τους συνταξιούχους
    - Να μειωθούν 20% όλες οι επιχορηγήσεις σε ΝΠΔΔ ΝΠΙΔ και ΑΕ

    Ετσι θα μαζέψουμε πάνω από 1,000,000,000 .....μόνο που θα δυσαρεστηθούν ένθεν και κείθεν πολλές κομματικές ταυτότητες...

    Αλλά τι είναι λοιπόν 1,000,000,000 μπροστά στις τσέπες των σωτήρων και των αρεστών εκ των Αρίστων;

  15. fantomas avatar
    fantomas 17/02/2012 21:21:53

    Καλά τα καλαμπούρια, αλλά το συγκεκριμένο θέμα είναι αρκετά σοβαρό.
    Εάν ήθελε κάποιος πολίτικος θα έκανε μια πολιτική κουβέντα με τους εταίρους μας όπου θα έλεγε ‘’εμείς ως Ελλάδα δεχόμαστε ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Ότι θέλετε υπογραφούμε. Δάνεια, μείωση μισθών, συντάξεων, εποπτεία, παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας κτλ αρκεί και η Ε.Ε. να δηχθεί ότι αναλαμβάνει την διαφύλαξη των Ελληνικών συνόρων !!’’ δηλαδή να δεχτεί ότι θα αναλάβει την προάσπιση των συνόρων μας (εφόσον είναι και ευρωπαϊκά σύνορα)από οποιαδήποτε πολεμική διένεξη. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταργήσουμε τις ένοπλες δυνάμεις μας και να ξεχρεώσουμε όλα τα δάνεια μας χωρίς PSI !!

  16. Δικερως avatar
    Δικερως 18/02/2012 00:37:33

    Παιδια,πιστευω πως το θεμα ΔΕΝ προσφερεται.
    Τα U 214 και η προμηθεια τους συνδεθηκε δυστυχως με το ιδιοκτησιακο
    καθεστως των πολυ σημαντικων Ναυπηγειων Σκαραμαγκα,οπως επισης με τον
    εκσυγχρονισμο των παλαιοτερων Type 209/1200(προγραμμα Neptune I και
    Neptune II),που στην πιο προηγμενη του μορφη απεδωσε μονον τον ΩΚΕΑΝΟ
    (S118).
    Το γεγονος της ”κακογραμμενης” συμβασης σε συνδοιασμο με τα ως ανω εκαναν το θεμα της παραδοσης των εξαιρετικων αυτων υποβρυχιων,προβλημα
    για δυνατους λυτες.
    Πρεπει να τονισθει πως η συμβαση για τα νεα οπλα(τορπιλες)ειναι ανεξαρτητη και αυτος ειναι ο λογος που δεν εχει υλοποιηθει ακομη.Αυτο ομως
    δεν σημαινει πως τα υποβρυχια ειναι αοπλα,αφου εχουν γινει βολες αποδοχης
    των οπλων που κιολας διαθετει το Πολεμικο μας Ναυτικο.
    Τα U 214 τα παρηγγειλε ΠΡΩΤΟ το Ελλ.Ναυτικο.Αυτο σημαινει πως εν
    γνωση του ανελαμβανε το ρισκο της αναπτυξης των νεων τεχνολογιων που
    ενσωματωνε.Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ (S120) ηταν το πρωτο που χτιστηκε και
    ουσιαστικα αποτελουσε βιομηχανικο πρωτοτυπο με οτι αυτο συνεπαγετο οσον
    αφορα στις ατελειες και τις λεγομενες ”παιδικες ασθενειες”του.Παρ'ολαυτα αποτελει κοσμημα και ειναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ τουτυπου στον κοσμο.Το S120 ειναι απλα εκτος συναγωνισμου οχι μονον στους κολπους του Ναυτικου μας,αλλα σε ολη την Μεσογειο.Τα χαρακτηριστικα του,ακομη και μετα τις αναγκαιες τροποποιησεις,απεχουν ετη φωτος απο τον ανταγωνισμο.
    Τα 325εκ ας τα ψαξουν αλλου.Εκτος της στρατηγικης σημασιας τους,σας ενημερωνω πως,τα Υποβρυχια εχουν αποπληρωθει κατα μεγαλο ποσοστο.
    ΕΧΕΤΕ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΠΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ''ΦΙΛΟΙ''ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΑ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ.

  17. Franz avatar
    Franz 18/02/2012 00:50:14

    Είθε να είναι αυτή η απόφαση από τις πρώτες που θα λάβει ο ΑΣ ως πρωθυπουργός. Θα ξεπλύνει κάθε συναίνεση που έχει ως τώρα παράσχει.

    Είθε...

  18. http://chomatery.blogspot.com avatar
    http://chomatery.blogspot.com 18/02/2012 21:42:36

    στην "αγορά του αιώνα" για τα F16 επί πατρός ΓΑΠ οι τότε Σοβιετικοί μας πρόσφεραν με λιγότερα χρήματα τα Σουχόι συν ότι έδιναν τη δυνατότητα της συμπαραγωγής και τεχνογνωσίας σε εργοστάσιο εν Ελλάδι που θα κατασκευαζόταν. Αυτό ας έχουμε κατά νου για να μη βαυκαλιζόμαστε περί παλαιών και υπερήφανων πολιτικών. Όλοι οι πολιτικοί μετά τον Καποδίστρια από την βαυαροκρατία κι εξής εξυπηρετούσαν τα ξένα συμφέροντα. εξ ού και τα ονόματα των κομμάτων: "Αγγλικό" Γαλλικό" και Ρωσσικό"....

  19. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ 19/02/2012 09:10:48

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΤΟΥ ΣΚΑΡΑΜΑΓΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟΚΟΝΤΕΥΟΥΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΛΙΩΣΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΕΞΙΠΗΡΕΤΕΙ

  20. ΜΑΝΩΛΗΣ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ 20/02/2012 18:25:18

    Ενα απλο που το ειχαν υποσχεθει απο την αρχη
    Να καταργησουν τα 60.000 κρατικα αυτοκινητα
    Ας κρατησουν 1000, ας κρατησουν 5000
    Αν υπολογισει κανεις οτι το καθενα κοστιζει 40.000 ευρω ετησιως
    (οδηγος με υπερωριες ή δυο οδηγοι , αυτοκινητο, service, καυσιμα, parking κλπ)
    τοτε μαζευουν πανω απο 2 δις ευρω και κλεινουν πολλες τρυπες

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.