#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/07/2009 15:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Να ένας ακόμα φόρος κ. Παπαθανασίου

 

... "Αργομουνιάτικο" λεγόταν ένας φόρος επι Τουρκοκρατίας ο οποίος μπορεί να εφαρμοστεί και σήμερα και να σώσει την οικονομία μας.



 

Μας το έστειλε ο ataktos χωρις να αναφέρει την πηγή, απο την οποία ζητάμε συγνώμη για την μη αναφορά της

ΣΧΟΛΙΑ

  1. F avatar
    F 30/07/2009 15:12:41

    Νομίζω όμως ότι άρχισε επί Βυζαντίου και συνεχίστηκε μετά.

  2. F avatar
    F 30/07/2009 15:16:33

    Επίσης θα μπορούσαν, αν δεν είχαν καταργήσει τα ελληνικά γράμματα από τις πινακίδες αυτοκινήτου, να δίνουν αντί τιμήματος προσωπική πινακίδα όπως έχουν όλα τα κράτη (Αμερική, Γερμανία, Αγγλία κλπ), π.χ. ΠΡΩΤΟΣ-1. Αλλά τώρα, πως να σχηματισθούν λέξεις;

  3. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/07/2009 15:26:12

    Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό για τους .... επίορκους εφοριακούς. Μίζα σε είδος. Αλλά ο ΦΠΑ; Τι θα γίνεται;

  4. OTC avatar
    OTC 30/07/2009 15:58:38

    "Γέλωσιν οι πλουτούντες ήθη πενήτων, ράκη γαρ ορώσιν και ουχί τόλμην".

  5. OTC avatar
    OTC 30/07/2009 15:59:20

    ΘΥΓΑΤΗΡ ΜΩΡΑ ΚΑΙ ΜΗΤΗΡ. [Αρχαία Ελληνική Γραμματεία-Μύθοι Αισώπου]

    Γυνή τις είχε θυγατέρα παρθένον μωράν, πάντοτε ούν ηύχετο τή θεά
    νούν αυτή χαρίσασθαι, ευχομένης δέ αυτής παρρησία ή παρθένος
    ήκουσε και τόν λόγον κατείχε.
    Μέθ’ ημέρας δέ τινάς σύν τή μητρί είς αγρόν εξελθούσα καί τής προαυλίου
    προκύψασα θύρας είδεν όνον θήλειαν ύπ’ ανθρώπου βιαζομένην καί
    προσελθούσα τώ ανθρώπω είπε, “τί ποιείς, άνθρωπε;” ό δέ φησί,
    “νούν αυτή εντίθημι,” αναμνησθείσα δέ ή μωρά, ότι καθ’ εκάστην
    ή μήτηρ νούν αυτή ηύχετο, παρεκάλει αυτόν λέγουσα, “ένθες, άνθρωπε,
    κα’μοί νούν,” καί γάρ ή μήτηρ μου πρός τούτο πολλά σοί ευχαριστήσει,” ό δέ
    υπακούσας κατέλιπεν τήν όνον και διεπαρθένευσε τήν κόρην φθείρας αυτήν,
    η δέ διεφθαρμένη μετά περιχαρείας έρχεται πρός τήν μητέρα αυτής λέγουσα.
    “Ιδού, μήτερ, κατά την ευχήν σου νούν έλαβον,” ή δέ μήτηρ αυτής φησίν,
    “εισήκουσάν μοι οί θεοί τής ευχής,” η δέ μωρά έφη, “ναι μήτερ” η δε φησίν
    “καί ποίω τρόπω τούτο έγνω” η δε μωρά έφη, “άνθρωπος τις μακρόν ποίρον
    και δύο στρογγύλα νευρώδη έθηκεν εν τή κοιλία μου έσω βαλών καί έξω
    εντρέχων[ενέβαλε μοι] κα’γώ ηδέως είχον,” η δέ μήτηρ ακούσασα και ιδούσα έφη,
    “ώ τέκνον, απώλεσας και όν πρώτον είχες νούν.”

    • Αναρμόδιος avatar
      Αναρμόδιος @ OTC 31/07/2009 09:49:28

      lol

      Εύγε OTC

  6. admin avatar
    admin 30/07/2009 16:03:13

    Αλήθεια,θα "χρηματίζονται" οι ειπράκτορες εφοριακοί με ανάλογο "αντί"τιμο?
    Σε σύγχρονες εποχές ισότητας (...), εν παραλλήλω, οι άντρες θα κατέβαλαν το αντίστοιχο "Αργοπ.άτικο"?

  7. Naruto avatar
    Naruto 30/07/2009 16:16:40

    Εξαρταται. Μιλας για το δημοσιο ή τον ιδιωτικο τομεα?

  8. admin avatar
    admin 30/07/2009 16:39:47

    συνήθως, λειτουργούν "εν παραλλήλω"... δημοσιος και ιδιωτικός

  9. Naruto avatar
    Naruto 30/07/2009 17:31:47

    Επειδη εθεσες ζητημα ισοτητας, στο δημοσιο οι γυναικες βγαινουν στην συνταξη στα 45 στον ιδιωτικο ποτε.
    Αρα δεν μπορει το μετρο να εφαρμοστει το ιδιο στο δημοσιο και στον ιδιωτικο τομεα.
    Για τους αντρες ειναι πιο ευκολα τα πραγματα. Μπορουν να καταθετουν στις τραπεζες το σπερμα εντοκα. Θα μπορουμε να εκδοσουμε και ομολογα σπερματος για να πρωτοτυπησουμε στην επομενη κριση του τραπεζικου συστηματος.

  10. admin avatar
    admin 30/07/2009 17:48:53

    ναι, ίσως έτσι αντιστραφούν οι ισολογισμοί των τραπεζών...

  11. Κρης avatar
    Κρης 30/07/2009 19:11:55

    http://www.arxaiologia.gr/site/content.php?artid=1541

    Η θέση των γυναικών στο Βυζάντιο συναρτάται με τον ηθικό κώδικα αξιών της Εκκλησίας και τους θεσμούς μιας πατριαρχικής κοινωνίας αλλά επηρεάζεται από την κοινωνική τάξη και τη ζωή στην πόλη ή την ύπαιθρο.

    Τα κορίτσια παντρεύονταν στα 12 ή τα 13 τους τον σύζυγο που είχε επιλέξει ο πατέρας.

    Μόνον ακραίες συμπεριφορές του συζύγου ήταν νόμιμες αιτίες διαζυγίου. Η γυναίκα γινόταν αρχηγός της οικογένειάς της μόνον όταν έμενε χήρα, αν και η σεξουαλική της ζωή έμπαινε από τότε σε επιτήρηση.

    Ενδεικτικά, το 1551 στη Χίο, οι χήρες που δεν ήθελαν να ξαναπαντρευτούν όφειλαν φόρο σεξουαλικής απραξίας, το λεγόμενο «αργομουνιάτικο».

    Σύμφωνα με τους Πατέρες της Εκκλησίας, όταν οι γυναίκες έβγαιναν από το σπίτι όφειλαν να ρίχνουν στο κεφάλι τους πέπλο που άφηνε ακάλυπτα μόνο τα μάτια και τη μύτη. Πέρα από το γάμο και την τεκνογονία, κοινωνικά αποδεκτή ήταν η αφιέρωση στον μοναχικό βίο και τη φιλανθρωπική δράση. Βιοποριστικά επαγγέλματα ήταν της υφάντριας και της πλέκτριας, της καλιγράφισσας, της μυρεψού, της εμπόρου, της αρτοποιού και της μανάβισσας. Υπήρχαν επίσης επαγγελματίες ιατροί, μαίες και ιατρόμαιες. Έγκλειστες γυναίκες στο Βυζάντιο ήταν οι τυφλές, οι τρελές, οι γριές, οι λεπρές και οι κοινωνικά ανίσχυρες (ορφανές, χήρες, λεχώνες και ξένες). Σε αυτές πρόσφεραν μόνιμο ή προσωρινό καταφύγιο τα πολυάριθμα ευαγή ιδρύματα της Εκκλησίας. Ο τάφος των φτωχών γυναικών, λακκοειδής, κεραμοσκεπής, ακτέριστος, οριοθετημένος με ακατέργαστους λίθους, δεν έχει ούτε μια επιτύμβια λέξη. Το κέλυφος της σιωπής έσπασαν κάποιες γυναίκες της ανώτατης τάξης που αποκτούσαν μόρφωση πέρα από τα κοινά στοιχειώδη γράμματα. Με την υμνογραφία ασχολήθηκαν η Θέκλα, η Θεοδοσία, η Κασσιανή και η Παλαιολογία μοναχή. Γυναίκες επιστολογράφους συναντάμε σπανιότατα. Εκείνες που διατηρούσαν αλληλογραφία με τον Θεόδωρο Στουδίτη ήταν μοναχές. Θεωρείται ότι γυναίκες όλων των τάξεων υπερασπίστηκαν την εικονολατρεία που δύο αυτοκράτειρες, η Ειρήνη το 787 και η Θεοδώρα το 843, αποκατέστησαν επίσημα. Στις παραστάσεις των γυναικών που τιμωρούνται στην Κόλαση, πέρα από τις αναμενόμενες περιπτώσεις της πόρνης, της μαυλίστρας, της μάγισσας κ.ά., εμφανίζεται και η γυναίκα που αρνείται να τεκνοποιήσει, η αποστρέφουσα τα νήπια.

  12. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 30/07/2009 21:44:41

    Αλήθεια, το αργοκερατιάτικο παίζει;

    Να δω τον Κούγια να κάνει προσφυγή και τίποτα στον κόσμο!!!

    Οι αμαμητοι γκεη τι φόρο θα πληρώνουν;; αργοπατοάτικο;;

  13. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 02/08/2009 14:11:12

    Παρακαλώ πρώτα τον Fx να κρατήσει επίκαιρο το παρόν ποστ και στην συνέχεια κάποιον εμπεριστατωμένο φιλόλογο και λάτρη της ιστορίας και της ελληνικής γλώσσας για να μας πεί μερικά ακόμα πράγματα για το αργομουνιάτικο.

    Γιατί άν το αργομουνιάτικο είναι τόσο παλιό όσο περιγράφεται και αναφέρεται, τότε η σημερινή ορολογία που αναφέρεται στο "μουνί" είναι το ίδιο διαχρονική με το αργομουνιάτικο. Η ρίζα των ονομασιών δέν κρύβεται ούτε και με παντελόνια.

    Μένει να διευκρινισθεί άν το πρώτο ή το δέυτερο δένει περισσότερο με τον κουμπαρά καθώς το αργομουνιάτικο αναφέρεται στην καταλήστευση του κουμπαρά ενώ το μουνί στην αποτεμίευση.

    Αμφιβάλλει κανείς μήπως;

    Δέν αμφιβάλλει ούτε καν η Patsoureva, κάποια νεοαφιχθείσα βουλγάρα γυνή, η διαπίστωση της οποίας ήταν ότι, στην χώρα τους ήξερε ότι χρησιμεύει μόνο για κατούρημα, ενώ στην Ελλάδα είναι καί τράπεζα και safe.

    ΠΕΛΙΑΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.