Ναυάγιο στο Eurogroup
16/02/2015 22:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ναυάγιο στο Eurogroup

Η γερμανική αδιαλλαξία αφενός κατά κύριο λόγο και η παντελής έλλειψη προγραμματισμού και συγκεκριμένου σχεδίου από την κυβέρνηση, με τον Βαρουφάκη να είναι πλήρως απομονωμένος, οδηγούν τη χώρα στα βράχια.

Η γερμανική αδιαλλαξία αφενός κατά κύριο λόγο και η παντελής έλλειψη προγραμματισμού και συγκεκριμένου σχεδίου από την κυβέρνηση, με τον Βαρουφάκη να είναι πλήρως απομονωμένος, οδηγούν τη χώρα στα βράχια. Το ναυάγιο που προέκυψε στο Γιούρογκρουπ είναι χειρότερο απ' ότι περιμέναμε καθώς οι δανειστές μας βάζουν τη θηλιά στο λαιμό, δίνοντάς μας διορία μέχρι την Παρασκευή προκείμενου να καταθέσουμε αίτημα για να συγκληθεί νέο Eurogroup που θα λάβει αποφάσεις.

Συγκεκριμένα, ο Γερούν Ντάισελμπλουμ, σε συνέντευξη Τύπου μετά από το σημερινό ναυάγιο του Eurogroup δήλωσε ότι, «μας απογοήτευσε η Ελλάδα» και πλέον η «μπάλα βρίσκεται στο γήπεδό τους». Ο Νταισελμπλουμ επί της ουσίας ξεκαθάρισε πως η Ευρωζώνη απαιτεί από την Ελλάδα αίτημα για παράταση του προγράμματος και τήρηση των δεσμεύσεων.Εξαρτάται πλέον από την Ελλάδα να προχωρήσει με το αίτημα για την οποιαδήποτε επέκταση, είπε ο Ντέισελμπλουμ και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για νέα συνεδρίαση την Παρασκευή.

Σε κάθε περίπτωση θα έχει μεσολαβήσει και η συνεδρίαση της ΕΚΤ για την συνέχιση της παροχής ρευστότητας στις ελληνικές τράπεζες, που θα δείξει ποια είναι τα σχέδια της Ευρώπης για την Ελλάδα.

Το κείμενο που κατέθεσε ο Ντάισελμπλουμ στη συνεδρίαση και απέρριψε η κυβέρνηση με non paper ουσιαστικά δεν άφηνε περιθώρια για συμβιβασμό. Ήταν ωστόσο στη γραμμή που μας είχαν προϊδεάσει εδώ και μήνες οι δανειστές.

Παράταση του υπάρχοντος Μνημονίου έθεταν ως βασική προϋπόθεση για να συζητήσουν στη συνέχεια μέτρα ελάφρυνσης ή διευθέτησης του χρέους. Από την προηγούμενη κυβέρνηση τα μηνύματα ήταν αυτά. Γιατί ο Τσίπρας και η παρέα του δεν κατάλαβαν τα μηνύματα για να προσαρμόσουν την πολιτική τους;

Οι δανειστές δεν έγιναν μέσα σε μια νύχτα σκληροί. Ήταν και από πριν και πλέον ρίχνουν τα χαρτιά τους στο τραπέζι και στραγγαλίζουν την Ελλάδα. Ο πρωθυπουργός νόμιζε ότι μπορεί με τις... βαρουφάκειες μαγκιές να αλλάξει την Ευρώπη. Και είναι χαρακτηριστικό των λαθών του ότι λόγω της αλαζονείας που απέκτησε εξαιτίας της υψηλής δημοφιλίας, ότι πήγαιναν στις Βρυξέλλες χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα, χωρίς σχέδιο και αριθμούς.

Έτσι φτάσαμε στο ναυάγιο που τώρα πλέον βάζει τη χώρα σε περιπέτειες. Κανείς δε μπορεί να εικάσει πώς θα αντιδράσουν οι αγορές και τι θα γίνει στο εξής. Σίγουρα υπάρχουν περιθώρια μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου για να βρεθεί λύση, όμως, η σθεναρή στάση και των δύο πλευρών δεν δημιουργεί αισιοδοξία. Κάποιος πρέπει να υποχωρήσει και δυστυχώς για την Ελλάδα είναι αδύναμη και μόνη της. Κανείς μέσα στη συνεδρίαση, ούτε οι... φίλοι μας, δεν μας υποστήριξαν.

Όπως ανέφερε στο non paper το Μαξίμου:

«Στο Eurogroup παρουσιάστηκε ως βάση συζήτησης ένα κείμενο που αποτελεί ριζική υπαναχώρηση από την κοινή ανακοίνωση του κ. Ντάισελμπλουμ με τον Πρωθυπουργό της Ελλάδας Αλέξη Τσίπρα, την προηγούμενη Πέμπτη.

Η επιμονή ορισμένων κύκλων να εφαρμόσει η νέα ελληνική κυβέρνηση το Μνημόνιο είναι παράλογη και μη αποδεκτή. Η υλοποίηση του μνημονιακού προγράμματος «έφυγε» από το τραπέζι στη Σύνοδο Κορυφής. Όσοι την επαναφέρουν χάνουν το χρόνο τους.

Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορεί να υπάρξει συμφωνία σήμερα».

Ουσιαστικά η κυβέρνηση αρνείται την παράταση του υπάρχοντος προγράμματος, σχέδιο που υποστηρίζεται από πολλά μέλη του Eurogroup και επιμένει στη θέση για συμφωνία - γέφυρα που δεν θα έχει σχέση με το υπάρχον Μνημόνιο. Και κατηγορεί τους δανειστές ότι υπαναχώρησαν και δεν δίνουν περιθώρια για άλλες λύσεις σήμερα στο Eurogroup.

Το προσχέδιο κειμένου του Ντάισελμπλουμ διέρρευσε από ξένους δημοσιογράφους μέσω του Twitter, αρχικά από την Telegraph και στην συνέχεια και από άλλα ΜΜΕ αφού έγινε γνωστή η στάση της Αθήνας.

Σημαντικά είναι ορισμένα σημεία του κειμένου όπως εκείνο που αναφέρει ότι οι ελληνικές αρχές δεσμεύτηκαν για τη συνέχιση και ολοκλήρωση του παρόντος προγράμματος, ρόλο για το ΔΝΤ και δέσμευση για τις ίδιες μεταρρυθμίσεις.

Συγκεκριμένα, περιλαμβάνει την πρόταση ότι «Οι ελληνικές αρχές δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα, λαμβάνοντας υπόψη τα πλάνα της νέας κυβέρνησης. Σε αυτό το πλαίσιο, σκοπεύουμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή χρήση της υπάρχουσας ευελιξίας στο τρέχον πρόγραμμα», όπως επίσης ότι «οι ελληνικές αρχές δήλωσαν την πρόθεση να ζητήσουν μία εξάμηνη τεχνική παράταση του υπάρχοντος προγράμματος ως ένα ενδιάμεσο βήμα.

Το Eurogroup διατίθεται ευνοϊκά υπέρ ενός τέτοιου αιτήματος από τις ελληνικές αρχές».

Σε δηλώσεις του ο Γ. Βαρουφάκης τόνισε ότι στο τέλος θα υπάρξει συμφωνία.

Όπως είπε συγκεκριμένα: «Δεν αμφιβάλλω ότι οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν και ότι θα καταλήξουν σε μια συμφωνία θεραπευτική για την Ελλάδα και θετική για την Ευρώπη».

Ωστόσο, ο κ. Βαρουφάκης κατηγόρησε τους ευρωπαίους ότι αθέτησαν τη συμφωνία που είχε κάνει ο Α. Τσίπρας με τον Γ. Ντάισελμπλουμ και το κείμενο που παρουσιάστηκε στο Eurogroup ουσιαστικά οδήγησε στο αδιέξοδο της περασμένης Τετάρτης, ενώ επισήμανε ότι η Ελλάδα δεν έχει plan B αλλά δεν μπορούσε να υπογράψει το κείμενο Ντάισελμπλουμ. Επίσης, αποκάλυψε πως ο Π. Μοσκοβισί είχε καταθέσει κείμενο συμβιβασμού που η Ελλάδα θα μπορούσε να υπογράψει.

Σε νεότερο non paper που εξέδωσε η κυβέρνηση επανέλαβε ότι οι ευθύνες για μη επίτευξη συμφωνίας βαρύνουν τους δανειστές.

Όπως αναφέρει το κείμενo:

“Τις τελευταίες μέρες και ώρες υπήρξε προσπάθεια γεφύρωσης των διαφορών με συνεχείς διαβουλεύσεις της νέας ελληνικής κυβέρνησης με ευρωπαίους ηγέτες και αξιωματούχους.

Το κείμενο, που θα αποτελούσε τη βάση συζήτησης στο Eurogroup, και στο οποίο η ελληνική πλευρά ήταν καταρχήν θετική, αντικαταστάθηκε με ένα τελείως διαφορετικό κείμενο που βρισκόταν σε ριζικά αντίθετη κατεύθυνση. Το κείμενο αυτό ζητούσε την παράταση του Μνημονίου.

Όπως γίνεται αντιληπτό, η ελληνική κυβέρνηση δεν μπορούσε να κάνει αποδεκτό ένα κείμενο που είναι σε πλήρη αντίθεση με την εντολή του ελληνικού λαού. Φαίνεται ότι κάποιοι δεν θέλουν διαπραγματεύσεις και επιμένουν να στηρίζουν ένα πρόγραμμα που έχει αποτύχει.

Σε όλη την ευρωπαϊκή ιστορία οι δημοκρατίες απέρριπταν τα τελεσίγραφα. Οι ευρωπαϊκές δημοκρατίες δεν εκβιάζουν και δεν εκβιάζονται.”

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 16/02/2015 21:14:28

    Απόσπασμα από άρθρο τού Δημήτρη καί Χρήστου Ιωάννου, πού δημοσιεύθηκε στήν Ναυτεμπορική στίς 5 Ιανουαρίου 2015: Συνεπώς, μία ψύχραιμη και αντικειμενική ανάλυση, έξω από το πνεύμα της πολιτικής αντιπαράθεσης και δημαγωγίας, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι το χρέος είναι βιώσιμο, ως προς το σκέλος της εξυπηρέτησής του. Εκείνο, μόνο, που μπορεί να αντιτείνει κάποιος, στο σημείο αυτό, είναι πως η ιδέα της “μη βιωσιμότητάς” του πηγάζει, κυρίως, από το γεγονός της εξαιρετικής δυσκολίας που δημιουργεί στην διαδικασία της αποπληρωμής-αναχρηματοδότησης-ανακύκλησής του, κατά τις λήξεις των ομολόγων, το τεράστιο ονομαστικό μέγεθός του. Σε αυτό, άλλωστε, το στοιχείο οφείλονται κυρίως οι απόψεις όσων, στο εξωτερικό, πιέζουν για την απομείωση-αναδιάρθρωσή του. Όμως αυτό είναι κάτι που επιδέχεται διευθέτηση. Ως εκ τούτου εδώ θα έπρεπε να ήταν και ο στόχος της ελληνικής πλευράς η οποία, μέσα από την διαπραγμάτευση με τους εταίρους της (και όχι “δανειστές”), στην οποία θα όφειλε να προσέλθει με αυτοπεποίθηση αλλά και σύνεση, θα μπορούσε να παρουσιάσει τις συγκεκριμένες προτάσεις της. Αναγκαία συνθήκη όμως της συνδυασμένης με σύνεση αυτοπεποίθησης είναι κάτι που, δυστυχώς, δεν υπάρχει. Ελλείπει, δηλαδή, επί του παρόντος, η θεμελιώδης προϋπόθεση για να υποστηρίξει αξιόπιστα η ελληνική πλευρά τις όποιες προτάσεις της: απουσιάζουν οι μεταρρυθμίσεις που θα μετέτρεπαν σταδιακά την ελληνική οικονομία σε ένα υβρίδιο, έστω, σύγχρονης ευρωπαϊκής οικονομίας, και θα την έβαζαν στον δρόμο της ανάπτυξης, η οποία αποτελεί διαρκές προαπαιτούμενο για την βιωσιμότητα του χρέους. Οι μεταρρυθμίσεις αυτές ούτε υπάρχουν, ούτε επιχειρήθηκαν, ούτε και μελετάει κανένας να τις εφαρμόσει στο εγγύς ή απώτερο μέλλον. Εκείνο που υπάρχει είναι μία “αντιμνημονιακή” αντιπολίτευση, που συναγωνίζεται (και λόγω θέσεως υπερφαλαγγίζει) σε παραλογισμό και υποκρισία μία “αντιμνημονιακή” κυβέρνηση. Που αμφότερες παραπλανούν με τραγικό τρόπο τους κατοίκους της χώρας, προς τους οποίους δεν είχαν ποτέ το θάρρος να εξηγήσουν ότι δεν γίνεται να εργαζόμαστε με όρους Βόρειας Αφρικής και να καταναλώνουμε με όρους Βόρειας Ευρώπης. Και που δεν έχουν κανέναν άλλον στόχο στο οπτικό τους πεδίο εκτός από το να “απελευθερωθούν” από τον ξένο έλεγχο ώστε να μπορέσουν να δανεισθούν και πάλι και να ακολουθήσουν “αναπτυξιακές πολιτικές” “δημοσιονομικής επέκτασης” “ρίχνοντας χρήμα στην αγορά”. Χωρίς να έχουν ούτε αυτοί, αλλά ούτε και οι ψηφοφόροι τους, συνειδητοποιήσει ότι ακριβώς αυτές οι “αναπτυξιακές” πολιτικές έφεραν την κατάρρευση, γιατί ήταν το πυρηνικό όπλο μαζικής καταστροφής το οποίο στην διάρκεια της δεκαετίας 2000-2010 εκθεμελίωσε πλήρως την ελληνική οικονομία, καταστρέφοντας ολοκληρωτικά όποιον επιχειρούσε να καταστεί παραγωγικός και πλουτίζοντας άμετρα όποιον υπηρετούσε τον μεταπραττισμό και τον παρασιτισμό. Εάν υπήρχαν οι προϋποθέσεις αυτές, δηλαδή εάν είχαν προηγηθεί οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις, τότε η ελληνική κυβέρνηση θα μπορούσε να προτείνει, σθεναρά, την απομείωση του ονομαστικού χρέους. Και εάν αυτό δεν ήταν εφικτό, (διότι ενδεχομένως δεν είναι εφικτό για τους γνωστούς λόγους), θα μπορούσε να επανέλθει προτείνοντας, και πιθανότατα εξασφαλίζοντας, μερικές ρυθμίσεις που ίσως ήταν πιο ουσιαστικές ακόμη και από την απομείωση του ονομαστικού χρέους, αφού θα αρκούσαν για να το καταστήσουν απόλυτα βιώσιμο σε βάθος χρόνου. Θα έπρεπε να ζητήσει περαιτέρω μείωση του επιτοκίου και δέσμευση ότι αυτό, ακόμη και μετά την λήξη των “περιόδων χάριτος” δεν θα ξεπεράσει το τρέχον επίπεδο του 2,5%. Και ότι η διάρκεια του χρέους θα επιμηκυνθεί με την έννοια ότι οι δανειστές θα εγγυηθούν την ομαλή ανακύκλησή του για όλη την συμφωνημένη περίοδο. Καθώς επίσης και ειδικότερες προβλέψεις για την δυνατότητα να νομισματοποιήσει η ΕΚΤ -δηλαδή να “αφαιρέσει”-, έστω και προσωρινά, ένα μέρος του χρέους στα πλαίσια της πολιτικής της “ποσοτικής χαλάρωσης”, υπό την προϋπόθεση, φυσικά, της σταθερής συμμόρφωσης της χώρας προς το συμφωνημένο πρόγραμμα. Μέχρι η αύξηση του ΑΕΠ, σε βάθος χρόνου, να καταστήσει το σχετικό βάρος του χρέους, ήσσονος σημασίας. Θα το έπραττε αυτό δε η ελληνική κυβέρνηση όχι ως κεντρική ενασχόληση, αλλά ως δευτερεύουσα. Και τούτο διότι το χρέος δεν είναι σήμερα ούτε το κεντρικό, ούτε το πιο σοβαρό πρόβλημα της χώρας. Αλλά ακόμη και αν ήταν, και πάλι δεν θα ήταν το πιο άμεσο, εφ’ όσον μεσοπρόθεσμα είναι διαχειρίσιμο και ανεκτό. Είναι ο δημαγωγικός ανταγωνισμός του πολιτευτικού χώρου που το έχει καταστήσει κεντρικό σημείο αντιπαράθεσης διότι σε αυτό συναιρούνται και συγκλίνουν όλες οι μυθολογικές παραισθήσεις της σημερινής κοινωνικής πραγματικότητας. Προσφέρει την ψευδαίσθηση της εύκολης λύσης για όλους όσους δεν θέλουν να ξέρουν τίποτε για τις επώδυνες αλλά αναπόφευκτα αναγκαίες μεταρρυθμίσεις καθώς και για όσους μισούν τους ξένους γιατί μας ”επιβάλλουν λιτότητα”(!) και δεν μας χαρίζουν 30-40 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως για να έχουμε να πορευόμαστε. Έτσι, μία χώρα η οποία δεν είναι επισιτιστικά αυτάρκης, δεν είναι ενεργειακά αυτάρκης, και δεν είναι φαρμακευτικά αυτάρκης, ετοιμάζεται να συγκρουστεί μετωπικά με τους αιμοδότες της, για ένα θέμα που πραγματικά είναι δευτερεύον, και για το οποίο εάν σκεφτόταν με καθαρό μυαλό μάλλον ευγνωμοσύνη θα έπρεπε να αισθάνεται. Ετοιμάζεται να συγκρουστεί χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα τι συνεπάγεται η σύγκρουση γι’ αυτήν, και χωρίς να έχει την παραμικρή ιδέα για το τι πραγματικά επιδιώκει-διότι το να χαρίσουν οι “δανειστές” ένα ποσό ανάλογο των 317 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχουν επωμισθεί οι φορολογούμενοι πολίτες τους είναι κάτι που έχει συμβεί στην παγκόσμια ιστορία μόνο μία φορά και αυτό ως συνέπεια παγκοσμίου πολέμου. Είναι γνωστό άλλωστε ότι, όσον αφορά την Ελλάδα, οι “δανειστές” έχουν πάντα τον τρόπο να παίρνουν πίσω τα δανεικά-σε βάθος χρόνου. Το κυριότερο απ’ όλα, όμως, είναι ότι η Ελλάδα ετοιμάζεται για την τιτάνια αυτή σύγκρουση χωρίς να διαθέτει το πιο στοιχειώδες όπλο, δηλαδή ένα εθνικό νόμισμα (το οποίο για να τυπωθεί, να εισαχθεί στην οικονομία και να γίνει αποδεκτό ως μέσο συναλλαγής και οικονομικού λογισμού θα χρειαζόταν τουλάχιστον μία δεκαετία, οπότε δεν υπάρχει λόγος και να το συζητάμε). Εξ αιτίας αυτής της μικρής λεπτομέρειας, όμως, δεν μπορεί να γίνει ούτε καν Ζιμπάμπουε: εάν, δηλαδή, εκδηλωθεί κρίση ρευστότητας, δεν θα είναι σε θέση ούτε καν να πληθωρίσει την οικονομία της προκειμένου, τουλάχιστον, να μην απονεκρωθούν όλες οι ζωτικές της λειτουργίες. Μοιάζει με έναν άοπλο χωλό, ο οποίος επιπροσθέτως έχει και τα χέρια δεμένα με χειροπέδες, και ο οποίος, μόνο και μόνο επειδή “κάτι του φάνηκε” και “του την έδωσε“, ετοιμάζεται να επιτεθεί σε μία σιδηρόφρακτη στρατιά. Ποιά είναι η μοναδική του ελπίδα να επιβιώσει; Μα, να δείξουν μεγαθυμία οι “αντίπαλοί“ του και να τον λυπηθούν για την άμετρη ανοησία του.

  2. Φρουρός avatar
    Φρουρός 16/02/2015 21:34:26

    Υπάρχει κανείς σώφρων σ΄αυτή την κυβέρνηση; Πού βασίζονται; στο ρητό ¨οι ηλίθιοι είναι αήττητοι;¨ Επιτέλους να βρεθεί μια λύση, δεν μπορούν οι άνθρωποι να σηκώσουν το βάρος , ο Βαρουφάκης το παίζει τρελλίτσα, τζογάρει στις πλάτες του λαού, ποιος του έδωσε το δικαίωμα; Οι πολειτειακές και πολιτικές δυνάμεις πρέπει ν΄αναλάβουν πρωτοβουλίες. Δεν είναι δυνατόν να παρακολουθούμε αδρανείς την πορεία τον γκρεμό.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Φρουρός 16/02/2015 23:33:04

      Πάντως αγαπητέ Φρουρέ,πρός το παρόν η Handelsbaltt δεν θεωρεί τον ελληνικό λαό αήττητο... :http://www.protothema.gr/politics/article/451994/prosvlitiko-arthro-apo-tin-handelsbaltt-o-ellinikos-laos-einai-ilithios/

  3. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 16/02/2015 22:17:14

    Με πουκαμισα εξω απο το παντελονι , χωρις πλανο, χωρις εμπειρια χωρις ισοδυναμα μετρα δεν τους πειθεις αμα δεν εχεις λεφτα. Απο την αλλη οταν βλεπουν οτι οσα λιγα εγιναν τα τελευταια χρονια καταστρεφονται και επαναπροσλαμβανονται ΔΥ , διδονται υποσχεσεις χωρις να υπαρχουν λεφτα, μιλουν και γραφουν ατιμωτικα για τους ηγετες αλλων κρατων π.χ Αυγη και δηλωσεις Ψεκασμενων σκληραινουν την σταση των δανειστων. Εδω ειναι η Ροδος και μαλλον αρχισε 'πηδημα' .

    • Hunter avatar
      Hunter @ Ρεαλιστης 16/02/2015 22:35:08

      Ρεαλιστή, ο Βαρουφάκης πασχίζει να φτιάξει προφίλ μεγάλου οικονομολόγου ώστε αργότερα να παίρνει 100-200 χιλιάρικα (σε δολάρια βεβαίως-βεβαίως) για κάθε διάλεξη σε μεγάλα πανεπιστήμια (πώς κάνει ο Ρουμπινί κ.α.). Αυτό είναι το ζητούμενό του. Η Ελλάδα και οι Έλληνες είναι collateral damage για αυτόν. Δεν μπορώ να εξηγήσω αλλιώς την στάση του δεδομένου ότι ο Τσίπρας δεν έχει ιδέα από οικονομικά...

      • George N avatar
        George N @ Hunter 16/02/2015 22:44:01

        Και γω νόμιζα ότι φτιάχνει οδηγό για το Πως να μην διαπραγματεύεσαι σε 10 easy steps ή τι γίνεται αν παίζεις poker και μπλοφάρεις ενώ ο άλλος έχει royal flush :-)

        • Hunter avatar
          Hunter @ George N 16/02/2015 23:35:11

          Γιώργαρε, μάλλον δεν κατάλαβε ο έρμος ότι στο πόκερ, το five of a kind υπάρχει μόνο στα ηλεκτρονικά παιχνίδια και όχι στην κανονική τράπουλα... :) :) :)

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Hunter 16/02/2015 22:51:20

        Ο τσίπρας μπορεί νά μήν έχει σχέση μέ οικονομικά, αλλά επέτρεψε στόν «λαό του» νά πάρει μερικές «ανάσες αξιοπρέπειας», όσο διαρκεί τό διάλειμμα. Λίγο τόχεις;

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Ιαπετός 16/02/2015 23:28:24

          Ανασες αξιοπρεπειας??? Απο που χαθηκε η αξιοπρεπεια???? Απο τους ξενους η απο εμας????? Μαλλον ανασες αυτογνωσιας και αυτοκριτικης χρειαζομαστε οι Ελληνες.

        • Hunter avatar
          Hunter @ Ιαπετός 16/02/2015 23:30:10

          Μήπως αντί για "ανάσες αξιοπρέπειας", ο λαός έφαγε το "σιχτίρ πιλάφι";;;

        • alex23 avatar
          alex23 @ Ιαπετός 17/02/2015 10:58:53

          συγνωμη αλλα δεν θεωρω αξιοπρεπες να διαδηλωνω για να συνεχισουν να μου πληρωνουν-χαριζουν οι αλλοι τα χρεη και τα λαθη μου και την ιδια στιγμη να τους βριζω.. 4 χρονια μνημονιο δεν διδαξε κατι τον λαο..εφτανε ενας λαικιστης τυπου 'λεφτα υπαρχουν' για να το αποδειξει..

    • Μάνια avatar
      Μάνια @ Ρεαλιστης 16/02/2015 22:38:29

      Ολοενα και περισσότερο αρχίζω να πιστευω οτι οι στυλιστικες προτιμησεις στο ντυσιμο, στα μεσα μεταφορας κτλ - μανιερισμοι πλεον - ειναι στημενες προκειμενου να αποπροσανατολισουν . Ιδιαίτερα αυτο το πανοφωρι με τον γιακα σηκωμενο και την κοκκινη ταινια πισω , και το υφος χιλιων καρδιναλιων του, σε κανει να ασχολήσε με αυτο παρα με την ουσια. ΕΙλικρινα τι τους θελει τους γιακαδες σηκωμενους , μεσα στην αιθουσα;

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Μάνια 17/02/2015 00:29:56

        Εγώ νομίζω Μάνια ότι οφείλεται στα βαθύτατα κόμπλεξ του ανθρώπου αυτού. Δες πώς κοιτάζει τους άλλους όταν τους χαιρετάει. Υπάρχει μια διάθεση να τους δείξει "ξέρεις ποιος είμαι εγώ" ανάκατη με φόβο μήπως τελικά καταλάβουν ότι δεν είναι τίποτα. Τη μια λέει ότι είναι υπουργός χρεωκοπημένης χώρας και την άλλη έρχεται με κασκόλ μπέρμπερι. Δεν ταιριάζει πώς να το κάνουμε. Είναι σαν να λέει "εγώ όμως δεν είμαι σαν τους χρεωκοπημένους που κακή μοίρα μου έλαχε να εκπροσωπώ". Φέρει βαθύτατα κόμπλεξ, όπως και ο ΓΑΠ, γι' αυτό και οι δύο έκαναν/κάνουν τεράστιο κακό από μόνα αυτά τα συμπλέγματα κατωτερότητας.

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ Διογένης 17/02/2015 01:22:37

          Αυτό ακριβώς .

    • dim avatar
      dim @ Ρεαλιστης 17/02/2015 02:55:19

      Τικ τακ τικ τακ τικ τακ... Σε 48 ώρες, Τετάρτη 18 Φλεβάρη μεσημέρι η ΕΚΤ βγάζει ανακοίνωση ότι από Τρίτη 24 Φλεβάρη ο ELΑ δεν υπάρχει πια... Πέμπτη 19 Φλεβάρη επικρατεί πανικός στις τράπεζες... Από τις 10 το πρωί έχουν τελειώσει τα χαρτονομίσματα, και ο κόσμος έξαλλος διαμαρτύρεται... Αποφασίζεται τα καταστήματα να παραμείνουν κλειστά Παρασκευή και τα ΑΤΜ να δίνουν σχετικά μικρά ποσά... Η κυβέρνηση έχει δύο επιλογές: ή μέχρι τη Καθαρά Δευτέρα δέχεται παράταση, ή αλλιώς ενεργοποιείται η κατάργηση του ELA και τη Πέμπτη 26 Φλεβάρη, τρία εκατομμύρια συνταξιούχοι και μισθωτοί του δημοσίου δε θα μπορούν να πάρουν τη σύνταξη και το μισθό τους, και προφανώς κινούνται απειλητικά προς τη κυβέρνηση Τσίπρα - Ψεκασμένων, οι οποίοι έντρομοι παίρνουν το ελικόπτερο και φεύγουν άρον άρον από τη χώρα...

      • George N avatar
        George N @ dim 18/02/2015 06:45:29

        Έτσι όμως θα έδινε πάτημα για να ανεβάσει η Ελλάδα το επίπεδο του ρίσκου, θα έπαιζε το παιχνίδι του V for Vanity. Πιο έξυπνο να τους αφήσει να βράζουν στο ζουμί τους, επεκτείνοντας το ELA και αφήνοντας τον Σοιμπλε να λέει: κάντε ότι θέλετε αλλά αν τελικά αποφασίσετε ότι θέλετε βοήθεια, εδώ είμαστε.

  4. товарищ Фёдор avatar
    товарищ Фёдор 16/02/2015 22:31:35

    Άκουσα στις ειδήσεις ότι ο Mr. V ήταν έτοιμος να υπογράψει ένα χαρτί απ' τον Moskovici, αλλά την άλλη μέρα του παρουσίασαν ένα άλλο το οποίο ήταν αλλαγμένο και ανέφερε πάλι για παράταση κ.λ.π. Έτσι κατάλαβα. Άρα παρουσιάζεται στον κόσμο ότι μας κοροϊδεύουν οι εταίροι μας?! Mr V. και σύντροφε Αλέξη, προσέξτε. Αυτά είναι επικίνδυνα πράματα. Όπως σωστά είπε ο Mr. V "δεν είναι παιχνίδι". Γι' αυτό θέλει προσοχή και ακρίβεια, όπως είπαμε. Θέλει έλεγχο επισταμένο και προσοχή στις "ουρές".. Όπως έχω ξαναγράψει:
    Ο Ταρπήιος βράχος είναι ένα βήμα από το Καπιτώλιο. Κόμης Μιραμπώ, 1749-1791, Γάλλος πολιτικός (ο Ταρπήιος Βράχος -ο τόπος των ατιμωτικών εκτελέσεων στη Ρώμη- ήταν πίσω από το Καπιτώλιο -το κέντρο εξουσίας)

  5. товарищ Фёдор avatar
    товарищ Фёдор 16/02/2015 22:47:40

    Πάντως δεν θα 'ταν καλή κατάληξη η απόφαση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος. Ενδεχομένως να ξυπνήσουν εν υπνώσει ισχυρές πεποιθήσεις ένθεν και ένθεν. Και όταν πρόκειται για την ζωή του, κανένας δεν υποχωρεί. Φαντάζεστε να γίνονται συγκεντρώσεις υπέρ και κατά του € στην ίδια πόλη? Καλύτερα να το αποφεύγαμε...

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ товарищ Фёдор 16/02/2015 23:38:13

      Δημοψήφισμα; Γιατί να μην παραιτηθεί ; Πιστεύεις ότι η συγκυβέρνηση σύριζα-ανελ έχει λαϊκό έρεισμα τώρα που: είτε θα κινδυνεύσει ένα "αξιοπρεπές Grexit" (αθέτηση υπόσχεσης για λύση εντός ευρώ) είτε θα αναγκαστεί να τηρήσει τους μνημονιακούς όρους ή τα ισοδύναμά τους (αθέτηση υποσχέσεων για κούρεμα χρέους, τερματισμό της λιτότητας κτλ) ;

      • товарищ Фёдор avatar
        товарищ Фёдор @ roadrunner 17/02/2015 18:33:45

        Έχει ακόμα, αγαπητή roadnunner. Και αυτό είναι που φοβάμαι περισσότερο: Μήπως μέσα στην απελπισία, την άρνηση και την σύγχυση που ζει ο κόσμος, κάνει την "κίνηση χωρίς επιστροφή"? Θα 'ταν ολέθριο. Όχι βέβαια για τον σύντροφο μου τον Παναγιώτη τον ΥΠΑΝ, γιατί τότε θα αρχίσει η πραγματική επανάσταση!..

      • товарищ Фёдор avatar
        товарищ Фёдор @ roadrunner 17/02/2015 19:49:34

        ????

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ товарищ Фёдор 17/02/2015 00:25:11

      Ο λόγος που δεν το θέλεις εσύ, μαγκάκο μου, είναι ότι θα σε αναγκάσει να πάρεις θέση και να σταματήσεις να το παίζεις "και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ". Ο λόγος που δεν το θέλουμε οι υπόλοιποι είναι ότι θα πρόκειται για μια ακόμη έκφανση της απατεωνικής που επιχειρεί να ασκήσει ο Αλέξης στην πλάτη του λαού και του έθνους.

      • товарищ Фёдор avatar
        товарищ Фёдор @ Διογένης 17/02/2015 18:29:15

        Με την Πατρίδα μας, Διογένη, με την πατρίδα μας είμαι. Την ξεχνάτε την έρμη την Πατρίδα, στην απεγνωσμένη πρεμούρα σας να υποστηρίξετε τον ΑΣ και να μην διαψευστείτε.. Πες μου ένα σχόλιο μου που ήταν αντιπατριωτικό. Αν πετύχει ο Σύριζα, δεν θα 'ναι καλό για όλους μας? Αριστερούς και Δεξιούς? Γι' αυτό κι εγώ δεν υπολογίζω κόμματα και ιδεολογίες, φιλαράκο. Ό,τι κάνει καλό στην Πατρίδα, μ' αυτό θα είμαι.. Και ας με πουν κ@#$τούμπα, 1000 φορές.. Δεν ξέρω αν θυμάσαι, αλλά κάποια στιγμή είχαμε συμφωνήσει στο antinews ότι είμαστε Σαμαρόφρωνες, όχι Σαμαρικοί. Δεν ισχύει πια? Έχεις την αυταπάτη, ότι αν ξαναγίνονταν εκλογές, ο κόσμος θα ψήφιζε ΝΔ με τον ΑΣ αρχηγό? Δυστυχώς (και με πονάει που το λέω, με πονάν τα προηγούμενα 3 χρόνια που αγωνιστήκαμε με τον ΑΣ), όχι δεν θα ψήφιζε!.. Ο ΑΣ μάλλον έκλεισε τον κύκλο του, γιατί βγήκε στον περισσότερο κόσμο ότι έκανε κακό. Πάρτο απόφαση, ο πολύς κόσμος ούτε antinews διαβάζει, ούτε οικονομικά ξέρει. Γιατί δεν το καταλαβαίνετε? Και να σου πω και το άλλο? Ο κόσμος που κατηγορείται για ανόητος και τρελός και κακομαθημένος (και εμένα με έχει εκνευρίσει αυτή η άγνοια και η αφασία του κόσμου και έχω οργιστεί πολλές φορές) δεν είναι ο ίδιος κόσμος που ψήφισε την ΝΔ και τον ΑΣ το 2012? Τώρα αυτός ο κόσμος είναι τρελός και ανόητος? Θυμάσαι το 2012... Τότε που δεν τον ψήφισες εσύ, όταν ζητούσε την δύναμη ενός έθνους, φιλαράκο μου! Τώρα κατάλαβες αλλά είναι αργά.. Υ.Γ.1 Θα σου πρότεινα να χαλαρώσεις. Αρχίζεις και φέρεσαι σαν την άλλη.. Την άλλη, ντε.. Την τρελή του χωριού με τα πολλά ψευδώνυμα! Χαα, χα, χα! Ωοοπ, έχει γούστο.. να είσαι ηη... impersonating Diogenis!

  6. koinos nous avatar
    koinos nous 16/02/2015 23:00:02

    Δηλαδή θα έπρεπε να δεχτούμε το ραβασάκι της τελευταίας στιγμής που πέταξε ο Σόιμπλε ενώ πριν είχαν σχεδόν συμφωνήσει με τον Μοσκοβισί σε κοινό κείμενο; Τότε θα είμασταν χαρούμενοι όλοι;

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ koinos nous 16/02/2015 23:35:54

      Δεν σας κανει εντυπωση οτι το κειμενο δεν το εδωσε στην δημοσιοτητα εκεινη την στιγμη? Γιατι ? Μηπως ειναι μια δικαιολογια χωρις στοιχεια? Αφου ανεφερε ονοματα τι τον πειραζε να δωσει το κειμενο?

      • Vassilis avatar
        Vassilis @ Ρεαλιστης 16/02/2015 23:45:28

        Draft ηταν το κειμενο.

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Vassilis 16/02/2015 23:58:03

          Ε και? και το αλλο που δεν υπογραψαμε τελικα draft ηταν

          • Vassilis avatar
            Vassilis @ Ρεαλιστης 17/02/2015 00:19:32

            Το κειμενο λενε οτι το ειχαν μια μερα πριν στα χερια τους. Εαν δεν ηταν draft ( χαρτι εργασιας δηλαδη ) τοτε γιατι δεν εκαναν μια δηλωση σημερα το πρωι οτι πανε για συμφωνια η να αναφερουν τι τους εχουν δωσει?? Το πρωι θα ακουσουμε τα νεα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ koinos nous 17/02/2015 01:20:38

      Το διαψεύδουν οι πάντες επίσημα το χαρτί Μοσκοβισί. Πάλι εκτεθήκαμε διεθνώς με τον Βαρουφάκη και τα παίγνιά του...

  7. Νικήτας avatar
    Νικήτας 16/02/2015 23:08:43

    Είναι τρομεροί. Ψηφίστηκαν για να ακυρώσουν το μνημόνιο, να κουρέψουν το χρέος, να σταματήσουν τη λιτότητα, να αποκαταστήσουν τις συντάξεις κλπ και στο τέλος θα μας ζητούν να είμαστε και ικανοποιημένοι που δεν έκαναν την τρέλα. Μπράβο τους!

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ Νικήτας 16/02/2015 23:27:48

      Απο οσα ειπαν προεκλογικα....τελικα μονο το πηδημα θα παρουμε...και αυτο δωρεαν.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Νικήτας 16/02/2015 23:32:07

      Με τι ολα αυτα ? Με δανεικα? Με επαναπροσληψεις? με μη αξιολογησεις?

      • Hunter avatar
        Hunter @ Ρεαλιστης 16/02/2015 23:46:01

        Αφού έχουν οι κουτόφραγκοι και οι λαζογερμανοί, τι σκας;;;

  8. Hunter avatar
    Hunter 16/02/2015 23:17:08

    Ποια "αδιαλλαξία της Γερμανίας", αφού δεχθήκαμε πυρ ομαδόν από όλες τις χώρες... Πάμε στην Ε.Ε και λέμε χωρίς ντροπή χωρίς τίποτε, ότι είναι "κόκκινη γραμμή" το συνταξιοδοτικό και το ασφαλιστικό!!! Βγάζουμε στη σύνταξη ανθρώπους 50 ετών και πάμε στην Ε.Ε στις χώρες των οποίων οι κάτοικοι δουλεύουν μέχρι τα 67, και τους λέμε ότι αυτό είναι "κόκκινη γραμμή"... Βγάζουμε στη σύνταξη με 1,5 χιλιάρικο ανθρώπους που δούλεψαν 25 χρόνια ή με 600 Ευρώ ανθρώπους που δούλεψαν 45 χρόνια (!!!), και πάμε στην Ε.Ε και τους λέμε ότι αυτό το ΆΔΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΣΥΣΤΗΜΑ είναι "κόκκινη γραμμή"... Έχουμε 8%-10% του πληθυσμού στο Δημόσιο και πάμε στην Ε.Ε, της οποίας οι χώρες απασχολούν στο Δημόσιο 2,2%-4,6% του πληθυσμού, και τους λέμε ότι αυτό είναι "κόκκινη γραμμή"... Έχουμε τον ΟΣΕ με τις θυγατρικές του ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ, να έχει 20.000 υπαλλήλους (!!!), να έχει ετησίως 65 εκατομμύρια έσοδα και 850 εκατομμύρια έξοδα (!!!), και πάμε στην Ε.Ε τα κράτη της οποίας έχουν ΌΛΕΣ τις συγκοινωνίες ιδιωτικές (με το κράτος να διατηρεί από καθόλου έως πολύ μικρό ποσοστό), και τους λέμε ότι η ιδιωτικοποίησή του είναι "κόκκινη γραμμή"...

    • Naruto avatar
      Naruto @ Hunter 16/02/2015 23:47:09

      Ολα αυτά που αναφέρεις είναι συμπτώματα του νοσηρού συναισθηματικού παραλογισμού που κατόρθωσε η αριστερά να εμφυτέυσει στην πλειοψηφία του ελληνικού λαού . Ακομα και σε ψηφοφόρους δεξιών κομμάτων συναντάς την άποψη οτι οι δυτικοί πρεπει να μας τρέφουν επ ´ άπειρον . Εμένα με ανησυχεί και το γεγονός οτι οι Αγγλοσάξωνες ενθαρρύνουν τον Τσίπρα σε ακραίες ενέργειες που προφανώς τους εξυπηρετούν αλλά μπορεί να γίνουν μοιραίες για την Ελλάδα . Θα ηταν τραγικό να γίνει η Ελλάδα το θύμα του παγκόσμιου νομισματικού πολέμου .

      • Hunter avatar
        Hunter @ Naruto 17/02/2015 00:54:00

        Naruto, ο νομισματικός πόλεμος δεν έχει καμία σχέση με τα ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ της Ελλάδας, τα οποία είναι απόρροια 40 χρόνων πελατειακών σχέσεων των κομμάτων με τους πολίτες καθώς και νοοτροπιών όπως "αρπαχτή", "δημοσιοϋπαλληλίκι", "λαμογιά", "ρεμούλα", "διαφθορά", "φακελάκι", "γρηγορόσημο" κτλ. που διακατέχουν την πλειονότητα των πολιτών... Αν έφταιγαν οι ξένοι, πρώτος εγώ θα έστηνα το φλάμπουρο εδώ στην Ολλανδία και θα κήρυττα το ανένδοτο ενάντια της Ε.Ε... Τι "ανένδοτο" να κηρύξω στους Ολλανδούς, όταν κατέβαινα στις εκλογές στα Γιάννενα και ερχόταν μπάρμπας να μου δώσει έτοιμο ψηφοδέλτιο (συγκεκριμένο βουλευτή της Ν.Δ), στον οποίον είχε τάξει "έχω 25 ψήφους" για να βάλει τον πρώτο μου ξάδερφο, κλητήρα στο έμμισθο υποθηκοφυλακείο Ιωαννίνων;;;;;;;;;

  9. toxo avatar
    toxo 16/02/2015 23:23:00

    Οι Φινλανδοί που σε ένα μήνα περίπου έχουν εκλογές,πώς θα αντιμετωπίζονταν από την Ε.Ε. αν κέρδιζε ένα κόμμα που θα υπόσχονταν να απαιτήσει από την Ευρωζώνη δωρεάν βοήθεια 20 δις ευρώ;Θα έσπευδαν να ικανοποιήσουν την ψηφισμένη απαίτηση του λαού της Φινλανδίας ή θα χαμογελούσαν ειρωνικά;

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ toxo 17/02/2015 00:10:29

      Άλλο ερώτημα για την Φινλανδία είναι το αν και κατά πόσο θα καθοριστεί το δικό τους εκλογικό αποτέλεσμα, από τον χειρισμό του Ελληνικού χρέους και του νέου πιθανού οικονομικού προγράμματος ; Κρίνοντας από τις ως τώρα εξελίξεις, μάλλον η Φινλανδία θα αποκτήσει μια ισχυρή κυβέρνηση (τη σημερινή αντιπολίτευση) που είναι απόλυτα ενάντιοι στην δανειοδότηση των χωρών της Νότια Ευρώπης (και της Ελλάδας) με ευνοϊκούς όρους. Τόσο το χειρότερο για τις αδύναμες οικονομίες δηλαδή ...

      • Hunter avatar
        Hunter @ roadrunner 17/02/2015 00:18:14

        Μία-δύο-τρεις, νισάφι πια με τις νότιες χώρες... Ή θα κάνουν μεταρρυθμίσεις ή ας κάνουν μια νότια συμμαχία των μπατίρηδων και να περιμένουν το καλοκαίρι να πάνε οι Ευρωπαίοι με τα Ευρώ για διακοπές...

  10. Σωκράτης avatar
    Σωκράτης 16/02/2015 23:24:07

    Η κυβέρνηση, Τσίπρας, Βαρουφάκης, Δραγασάκης επιχειρούν(;) να κάνουν με ξένα κόλυβα μνημόσυνο. Να πληρώνουν οι Ευρωπαίοι για να εφαρμόσουν το "πρόγραμμα" που ψήφισε ο Ελληνικός λαός. Χωρίς να παρουσιάσουν πρόγραμμα, γιαυτό και προβάλουν, κάθε στέλεχος χωριστά, διαφορες ιδέες ως πρόγραμμα. Οι προεκλογικές υποσχέσεις δεν έχουν καμιά σχέση, σχεδόν, με τις προγραμματικές δηλώσεις. Το "προγραμμα θεσσαλονίκης" ήταν και χρησίμευσε ως προεκλογική ατάκα που ήδη άρχισε να προβάλλεται στο μέλλον ξεθωριασμένο, ως διαρκής προεκλογική υπόσχεση μέχρι τις επόμενες εκλογές. Κάτι ξέρουν οι πασοκικές συνιστώσες του. Ο Βαρουφάκης νομίζει ότι ακόμη είναι καθηγητής και διδάσκει θεωρίες σε αμερικανάκια. Πρέπει να καταλάβει όμως, ότι εδώ και 10 ημέρες είναι υπουργός μιας χρεωκοπημένης χώρας και απέναντί του έχει υπουργούς, με λαική εντολή όπως αυτός, που σκέφτονται που και πως θα δώσουν τα χρήματα των λαών τους. Και τα χρήματα αυτά δεν περισεύουν σε κανέναν, όπως πολύ καλά ξέρει. Επίσης οι χώρες αυτές έχουν μηχανισμούς και τρόπους να "παράγουν" χρήματα, ενώ εμείς ξέρουμε μόνο να τα καταναλώνουμε. Ούτε τις ντομάτες και τα λεμόνια για τις ανάγκες μας δεν παράγουμε και τα εισάγουμε. Δεν γίνεται να πηγαίνεις σε σκληρό οικονομικό συμβιβασμό όπου χρειάζονται σχέδια και στοιχεία κι εσύ να πηγαίνεις με το κασκόλ σου ν΄ άντιμετωπίσεις "εταίρους" που έχουν, για την ώρα, και το μαχαίρι και το πεπόνι Μακάρι να κατάλαβα σωστά, ότι ανάμεσα στις "ασυμβίμβαστες" διακυρήξεις, στο τέλος της σημερινής του συνέντευξης, δήλωσε ότι ακόμα και εντός ωρών θα προσκομίσει νέες (σοβαρές ελπίζω) προτάσεις

    • Hunter avatar
      Hunter @ Σωκράτης 16/02/2015 23:51:39

      Σωκράτη, έχω πληροφόρηση ότι ο Βαρουφάκης πρόβαλλε στο προηγούμενο Eurogroup ως επιχείρημα το: "θα πατάξουμε τη φοροδιαφυγή" (έτσι γενικά κι αόριστα), για να του απαντήσει υπουργός οικονομικών χώρας αυτολεξεί: "αυτό δεν είναι ούτε ημερομηνία ούτε αριθμός"... Σήμερα πήγαν ξανά με τα ίδια "ευχολόγια" και με τις κόκκινε γραμμές...με τις οποίες γελάνε φίλοι και εχθροί πλέον...

      • Hunter avatar
        Hunter @ Hunter 16/02/2015 23:55:45

        *προέβαλε

  11. FALCON avatar
    FALCON 16/02/2015 23:25:04

    να δείξει ο Βαρουφάκης το έγγραφα που του έδωσαν και ήταν έτοιμος να το υπογράψει αλλά μετα το απέσυραν . Είναι δυνατόν να μην έστειλε φαχ στο Μαξίμου. Είναι δυνατόν να μην κράτησε αντίγραφο για δημοσίευση. Τελικά έχουμε έναν ψεύτη υπουργό οικονομικών

    • Μάνια avatar
      Μάνια @ FALCON 17/02/2015 00:17:16

      Δεν υπάρχουν εγγραφα . ΟΛα στο μυαλο του είναι , http://www.protothema.gr/politics/article/452108/reuters-o-moskovisi-parousiase-idees-pros-suzitisi-ston-varoufaki/

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ FALCON 17/02/2015 01:36:14

      Εδώ βγήκαν ήδη ψεύτες για το υποτιθέμενο πρόγραμμα Θεσσαλονίκης που θα το εφάρμοζαν απαρέγκλιτα και άμεσα. Τι περιμένεις από τέτοιους;

  12. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/02/2015 23:44:47

    Ο Λαφαζάνης,ανασκευάζοντας κάπως σήμερα τα της αρνήσεώς του για τον Αβραμόπουλο για Πρόεδρο,είπε περίπου,ότι δεν έχει να κάνει με το πρόσωπο,όσο με την ιδεολογία του... Αν κατάλαβα δηλαδή καλά,οι διαπραγματεύσεις και στο Eurogroup,πρέπει να περνούν και από την έγκριση του Λαφαζάνη και της Αριστερής Πλατφόρμας. Μα έτσι δεν πρόκειται ποτέ να τα βρούμε με τους ευρωπαίους.Ο Λαφαζάνης δεν έχει μπέσα,δεν τον νοιάζει για τίποτα να τινάξει τη χώρα στον αέρα. Ο Τσίπρας δεν πρέπει να ξεχάσει όμως ότι,εκτός των άλλων προεκλογικών του δεσμεύσεων,είχε δεσμευτεί να μή διακινδυνεύσει με τίποτα την έξοδο της χώρας και από το ευρώ. Όταν επικαλείται τις δεσμεύσεις του προς τον ελληνικό λαό,να έχει αυτό ως προτεραιότητα...

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 16/02/2015 23:58:36

      Στο τέλος της εβδομάδας ακολουθεί τριήμερο αργίας... Ελπιζω να καταλες τι λεω αγαπητε Κυθηριε

      • Βαγγέλης avatar
        Βαγγέλης @ Vassilis 17/02/2015 00:40:24

        Μετά το κάψιμο του καρνάβαλου έρχεται δραχμή;

    • Hunter avatar
      Hunter @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 17/02/2015 00:06:08

      Αγαπητέ, ο Λαφαζάνης θέλει να δει Δραχμοχιλιάρικα με τη φάτσα του Βελουχιώτη επάνω... Δεν πρόκειται να είναι ευχαριστημένος με κάτι λιγότερο από αυτό...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 17/02/2015 01:39:52

      Δεν έχουν ιερό και όσιο ούτε ντροπή αυτοί αδελφέ. Υπέκλεψαν ψήφους με υποσχέσεις που πήραν πίσω σε μια εβδομάδα. Μας πούλησαν στις ΗΠΑ και παίζουν παιχνίδι στην πλάτη μας. Ήρθε η ώρα οι Έλληνες να πληρώσουμε τις αμαρτίες και την ανοησία μας μαζεμένη μου φαίνεται. Θα κάνουμε Σαρακοστή όλοι, θέλουμε δε θέλουμε. Και ίσως μας λυπηθεί ο Θεός αν καταλάβουμε πόσο φταίξαμε...

  13. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 17/02/2015 00:01:40

    Εχθες ελεγα : '' Πολυ φοβαμαι οτι οι οποιες κωλοτουμπες εγιναν (και εγιναν πολλες) δεν ειναι αρκετες για να αποφευχθει το 'μοιραιο'...ειναι η φυση του ακραιου αυτου αχταρμα συνιστωσων, ειναι η διαδρομη και το ποιόν των ηγετικων του στελεχων που με οδηγει οτι την Δευτερα το βραδυ θα γινει η πρωτη προσπαθεια για 'ηρωικη εξοδο'...σε καθε περιπτωση προσωπικως πιστευω οτι το ΑΤΥΧΗΜΑ εχει 90% πιθανοτητες να γινει και μονο 10% να αποφευχθει, φυσικα η καταστροφη θα 'περασει' απο τα χειραγωγουμενα ΜΜΕ σαν 'υπερηφανη σταση και συγκρουση'...κατι σαν 'καλυτερα 2 χρονια διαλυμενοι - νηστικοι , παρα ενας αιωνας ραγιαδες υποτακτικοι'.. Βλεπετε ο ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ δεν συναδει με την ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΖΩΝΗ....οσο για τους βλακες που τον πιστεψαν, ευκολα τωρα τους πετα στην μουρη ενα 'αυτην την εντολη μου δωσατε' αλλα αν χρειασθει τους αντικαθιστα με μια 'ελληνοποιηση' εκατονταδων χιλαδων λαθρομεταναστων και με μια ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ..'' Σημερα μετα το αυστηρό τελεσίγραφο του Dijsselbloem προς την Ελλάδα, πως έχει προθεσμία μιας εβδομάδας, προκειμένου να καταθέσει αίτημα για παράταση του μνημονίου, καθώς δεν υπάρχει καμία άλλη εναλλακτική λυση, μπηκαμε στην τελικη ευθεια προς τον τοιχο... Τωρα η θα εχουμε ΞΕΦΤΙΛΑ του Συριζα και σωσιμο της χωρας , η θα εχουμε'ηρωικη εξοδο' και διαλυση του συμπαντος εδω... Απαξ κομμουνιστης παντοτε κομμουνιστης με λασπη στην θεση του μυαλου...οταν μαθεις τον ενα , οσα εκατομμυρια και να σου φερουν μπροστα σου ολοι βασανιστικα το ιδιο μπετοβλακες ειναι, καρμπον...καρμπον.. Προσδεθειτε , βαλτε το κεφαλι αναμεσα στα γονατα και καλυψτε το με τα χερια σας γιατι καθε λεπτο απο τωρα αναμεενεται ΑΝΩΜΑΛΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ 'ΕΛΛΑΣ' ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΛΤΑΡΙΣΜΕΝΟ ΦΑΛΑΚΡΟ ΠΙΛΟΤΟ ΜΕ ΤΑ ΕΜΠΡΙΜΕ... Ο ΘΕΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΚΥΡΙΟΙ...διοτι αι αγοραι δεν επιδεχονται προπαγανδες και μπαρουφακιες χαριτωμενιες ουτε υπακουουν σε αριστεριστικες κομματικες γραμμες και Λαφαζανοθεωριες..

  14. Λιψ avatar
    Λιψ 17/02/2015 00:10:07

    Δύο εκδοχές μπορώ να δω, όσο μπορώ φυσικά: 1. Η κυβέρνηση Τσίπρα, σε συννενόηση με ΕΕ, τρώει το χάπι, αλλά δεν το λέει "μνημόνιο σε παράταση", το βαφτίζει "γέφυρα". Σαν κάτι δρόμους που από ένα σημείο και μετά αλλάζουν ονομασία, ενώ είναι ο ίδιος δρόμος, π.χ. Αμερικής - Λυκαβηττού. 2. Η κυβέρνηση Τσίπρα επιχειρεί "ηρωική έξοδο", με τα "ηρωικά" έξοδα να τα πληρώνουμε εμείς, φυσικά. Και θα μείνει στην ιστορία ως η κυβέρνηση της Αριστεράς που "αντιστάθηκε" και την έφαγαν τα μεγάλα συμφέροντα της ΕΕ, η Γερμανία και ο διεθνής οικονομικός Μινώταυρος. Δεν αμφιβάλλω ότι όλα τα τελευταία υπάρχουν, αλλά... Η πρώτη εκδοχή συνεπάγεται την παραμονή της κυβέρνησης για κάποιο διάστημα, μέχρι να αποκαλυφθεί η απάτη. Οπότε, θα επιχειρήσει να καλύψει τη διαρροή του εκλογικού σώματος με αθρόες ελληνοποιήσεις, ειδικά μουσουλμάνων, που θα της είναι αιώνια ευγνώμονες, όσο τέλος πάντων μπορούν οι μουσουλμάνοι να είναι ευγνώμονες έναντι μη μουσουλμάνων. Η δεύτερη εκδοχή συνεπάγεται πτώση της κυβέρνησης, αλλά και μεγάλες περιπέτειες για τον τόπο μας λόγω πιθανής εξόδου από την Ευρωζώνη. Διαλέγετε και παίρνετε... Εκτός και αν ακολουθήσετε τον τρίτο δρόμο, εάν έχετε τη δυνατότητα, και την κοπανήσετε εγκαίρως από τη ρημαγμένη χώρα...

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Λιψ 17/02/2015 00:31:46

      Καλά, εσείς ακόμη βιώνετε την ονείρωξη της "συμφωνίας - γέφυρα". Τι να πω, περαστικά.

  15. Than avatar
    Than 17/02/2015 00:28:06

    Εμείς καλά τα λέμε μεταξύ μας εδώ, αλλά στα κοινωνικά δίκτυα πολλοί Ελληνάρες, μετά και το σημερινό επεισόδιο του σήριαλ Μπαρουφάκη, δηλώνουν έτοιμοι για την έξοδο της χώρας από το ευρώ και την Ευρώπη. Ο Βαρουφάκης δίνοντας άλλη μια θεατρική παράσταση ισχυρίστηκε ότι δήθεν άλλαξαν οι Ευρωπαίοι το κείμενο που είχαν "συμφωνήσει" και μέσα σε μερικά λεπτά αναζωπύρωσε τα αντι-ευρωπαϊκά αισθήματα των Ελλήνων. Ακούς εκεί, νόμισαν ότι θα κοροϊδέψουν το φωστήρα υπουργό μας... τσκ τσκ Επειδή είναι η δεύτερη φορά που ο Βαρουφάκης κάνει την ίδια πιρουέτα, δηλ. λέει ότι συμφωνεί σε κάτι και σφυρίζει αδιάφορα αμέσως μετά, οι Ευρωπαίοι αποφάσισαν να σταματήσουν τα παιχνίδια και να το πουν ξεκάθαρα. Τρίτη "παράσταση" δε θα υπάρξει. Δυστυχώς το σχέδιο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα εξαρχής και τα βήματα τηρούνται με ευλάβεια και η επικοινωνιακή στρατηγική είναι σατανική: να πεισθούν οι Έλληνες να επιλέξουν την έξοδο από μόνοι τους, ενώ και οι Ευρωπαίοι θα έχουν πια εξοργιστεί. Το δημοψήφισμα ή οι επαναληπτικές εκλογές είναι πιο κοντά απ'όσο φανταζόμαστε για να λάβει ο ΣΥΡΙΖΑ τη νομιμοποίηση να τα ...διαλύσει όλα! Επειδή η χειραγώγηση της κοινής γνώμης είναι εντυπωσιακή από το ΣΥΡΙΖΑ, η ΝΔ θα πρέπει να ξεκινήσει άμεσα ενέργειες να διαμορφώσει την αντίθετη άποψη και να συνενώσει τις φιλο-ευρωπαϊκές δυνάμεις, πριν τα ποσοστά της "εξόδου" φτάσουν το 70%...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Than 17/02/2015 01:25:01

      Than, αυτοί που δηλώνουν υπέρ της Δραχμής, είναι α) κάποιοι λίγοι κολλημένοι δημόσιοι υπάλληλοι, οι οποίοι είτε με Ευρώ είτε με Δραχμή, αυτοί νομίζουν ότι πάντα θα είναι σε καλύτερη μοίρα από τους υπόλοιπους... β) αυτοί που δεν έχουν τίποτε να χάσουν, δηλαδή δεν έχουν ούτε σεντ στην τράπεζα, ούτε κεραμίδι, ούτε δουλειά... γ) αυτοί που λόγω τρόπου διαβίωσης και ατυχών επιλογών, έχουν 100-200 χιλιάρικα χρέη σε τράπεζες και νομίζουν ότι με τη χρεοκοπία και τον ερχομό της δραχμής θα σβήσουν και αυτά... δ) αυτοί που πρόλαβαν κι έβγαλαν πολλά λεφτά εκτός χώρας (μαύρα-άσπρα) και θέλουν με τη Δραχμή να κάνουν "πλιάτσικο" στην Ελλάδα... Προσωπικά πιστεύω, ότι όλοι αυτοί μαζί δεν ξεπερνούν το 30%. Δηλαδή σε ένα ενδεχόμενο Δημοψήφισμα "Ευρώ ή Δραχμή" (με τις ανάλογες πολιτικές βεβαίως), δεν θα έπαιρνε πάνω από 30% η Δραχμή... Βέβαια, ο κόσμος δεν έχει αντιληφθεί τον ΌΛΕΘΡΟ που θα φέρει η Δραχμή! Οι περισσότεροι νομίζουν ότι "ε θα ζοριστούμε για 6 μήνες ή ένα χρόνο"... Ούτε καν που φαντάζονται την κατοχική πείνα ή τις ένοπλες συμμορίες στους δρόμους...

      • Than avatar
        Than @ Hunter 17/02/2015 01:40:23

        Αγαπητέ hunter, πριν από ένα μήνα θα συμφωνούσα μαζί σου οτι η πλειοψηφία των Ελλήνων δε θα ψήφιζε ποτέ έξοδο από το ευρώ σε δημοψήφισμα. Αλλά αρχίζω να φοβάμαι οτι με την επικοινωνιακή στρατηγική κατα της Ευρώπης που εφαρμόζει μεθοδικά ο ΣΥΡΙΖΑ, τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα.Βέβαια, ίσως και να μην προλάβουμε καν το δημοψήφισμα. Πλησιάζει και αυτό το τριήμερο της Καθαρας Δευτέρας που φέρνει άσχημες μνήμες από αυτά που έγιναν στην Κύπρο...

      • Than avatar
        Than @ Hunter 17/02/2015 01:40:41

        Αγαπητέ hunter, πριν από ένα μήνα θα συμφωνούσα μαζί σου οτι η πλειοψηφία των Ελλήνων δε θα ψήφιζε ποτέ έξοδο από το ευρώ σε δημοψήφισμα. Αλλά αρχίζω να φοβάμαι οτι με την επικοινωνιακή στρατηγική κατα της Ευρώπης που εφαρμόζει μεθοδικά ο ΣΥΡΙΖΑ, τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα.Βέβαια, ίσως και να μην προλάβουμε καν το δημοψήφισμα. Πλησιάζει και αυτό το τριήμερο της Καθαρας Δευτέρας που φέρνει άσχημες μνήμες από αυτά που έγιναν στην Κύπρο...

      • Than avatar
        Than @ Hunter 17/02/2015 01:41:00

        Αγαπητέ hunter, πριν από ένα μήνα θα συμφωνούσα μαζί σου οτι η πλειοψηφία των Ελλήνων δε θα ψήφιζε ποτέ έξοδο από το ευρώ σε δημοψήφισμα. Αλλά αρχίζω να φοβάμαι οτι με την επικοινωνιακή στρατηγική κατα της Ευρώπης που εφαρμόζει μεθοδικά ο ΣΥΡΙΖΑ, τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα.Βέβαια, ίσως και να μην προλάβουμε καν το δημοψήφισμα. Πλησιάζει και αυτό το τριήμερο της Καθαρας Δευτέρας που φέρνει άσχημες μνήμες από αυτά που έγιναν στην Κύπρο...

      • kwstas avatar
        kwstas @ Hunter 17/02/2015 09:54:14

        Γραψε και για αυτους που θελουνε το ευρω για να τους δουμε.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Than 17/02/2015 01:46:51

      Στα κοινωνικά δίκτυα γράφουν επί το πλείστον άτομα έως 30 ετών. Που δεν έχουν μείνει ούτε μέρα στη ζωή τους χωρίς φαγητό, δεν ξέρουν τι θα πει κρέας μια φορά το μήνα και καφές και τσιγάρο καθόλου. Είναι πλασματική εικόνα. Σε όλα γκάλοπ, ακόμη και σε αυτά που δείχνουν στήριξη στην διαπραγμάτευση που κάνει ο Βαρουφάκης, το 80% θέλει παραμονή στο ευρώ και το πολύ 15% δραχμή.

      • Ο Επιπόλαιος avatar
        Ο Επιπόλαιος @ Γεώργιος Τ. 17/02/2015 11:20:24

        Μην μας τρελάνεις, το μιά φορά κρέας τον μήνα υγιεινό ακούγεται μιάς και οι ΄Ελληνες είναι ένας παχύσαρκος λαός... και το κόψιμο του τσιγάρου και αυτό βοηθάει τα ταμεία ασφάλισης.... λιγότεροι ασθενείς... Αλλά βρε παιδί μου εσύ περιγράφεις μιά εικόνα ακριβώς μετά τον πόλεμο, μήπως είσαι υπερβολικός? Λέω δεν ξέρω.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Than 17/02/2015 01:49:04

      Και συμφωνώ σε όλα τα υπόλοιπα.

  16. Διογένης avatar
    Διογένης 17/02/2015 00:58:58

    Μερικές σκέψεις: Ο Τσίπρας θα συνεχίσει να διαβεβαιώνει δεξιά και αριστερά ότι θα κάνει την κωλοτούμπα. Πόσο θα τον πιστέψουν όμως; Το πιθανότερο είναι ότι την Τετάρτη θα πάμε σε περιορισμό ή κατάργηση του ELA και ζόρισμα του τραπεζικού συστήματος μέχρι ασφυξίας. Τι θα κάνει τότε; Θα κάνει κωλοτούμπα ή θα μας πάει στη δραχμή εκμεταλλευόμενος την αργία της Καθαρής Δευτέρας; Δεν υπάρχει χρόνος να τον ανατρέψουν οι νταβατζήδες, οπότε το συμβόλαιο κατά της χώρας θα έχει ολοκληρωθεί γρήγορα. Από εκεί και πέρα, η δραχμή μπορεί να λύσει μερικά άμεσα προβλήματα ρευστότητας, αλλά η χρεωκοπία της χώρας θα παραμείνει! Και τι συνεπάγεται αυτό; Ότι η χώρα θα είναι πια όχι στη μισητή τρόικα αλλά μόνον πλεόν στο... ΔΝΤ! Ας σκεφτούμε ότι ο Βαρουφάκης και η Λαγκάρντ συναντήθηκαν σαν καλοί φίλοι τις προάλλες. Αυτό που μας περιμένει δεν το χωράει ούτε η πιο απαισιόδοξη φαντασία...

  17. Naruto avatar
    Naruto 17/02/2015 01:17:21

    Η έξοδος απο την ευρωζώνη δεν ήταν στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ , φανερά τουλάχιστον , οπότε θα πρεπει είτε να κάνει δημοψήφισμα είτε εκλογές . Ο ελληνικός λαός δεν θέλει πισωγύρισμα στην δραχμή και σε νορμάλ καταστάσεις ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχανε . Η συναισθηματική ομως φόρτιση και η απουσία πολιτικών φορέων που θα εγγυηθούν την σταθερη θέση της χώρας στην ευρωζώνη κάνει τα πράγματα πολύ επικίνδυνα . Είναι βέβαιο οτι ο λαός κάποτε θα αντιληφθεί οτι τα σχέδια του ΣΥΡΙΖΑ δεν ηταν τίποτα άλλο απο ιδεοληψίες αρρωστημένων εγκεφάλων , μονο που τότε η αριστερά θα έχει ριζώσει για τα καλά . Τωρα καταλαβαίνω τι εννοούσε ο Τσίπρας όταν έλεγε οτι σε λίγους μήνες θα κάνει την Ελλάδα αγνώριστη .

    • Hunter avatar
      Hunter @ Naruto 17/02/2015 01:38:56

      Naruto, συμφωνώ απόλυτα! Πρέπει οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις καταρχάς να εξηγήσουν στο λαό με λεπτομέρειες, όλες τις ολέθριες συνέπειες της Δραχμής. Ο κόσμος δεν έχει ιδέα τι θα ακολουθήσει...

  18. rally monkey avatar
    rally monkey 17/02/2015 01:36:36

    Στο μόνο παιχνίδι που είναι αντίπαλοι ο Βαρουφάκης με τον Σόιμπλε είναι το blame game δεν είναι ξεκάθαρο ποιός απο τους δύο ενδιαφέρεται λιγότερο για την παραμονή της Ελλάδας στο ευρώ - ενώ και οι δύο ενδιαφέρονται εξίσου και ανταγωνίζονται ώστε να θεωρηθεί ο άλλος υπεύθυνος για ο'τι επακολουθήσει η συγκλονιστική διαφορά είναι πως στην πλευρά Σόιμπλε έχουν συνταχθεί όλοι οι υπόλοιποι - όλοι ΚΑΙ οι 16 - που δείχνει ο'τι το παιχνίδι ρήξης παίζεται κυρίως απο Βαρουφάκη / Σύριζα και μάλιστα στις πλάτες των Ελλήνων πατώντας πάνω στην εξάντληση τους, τα χαμηλά αντανακλαστικά, την απελπισία τους να μην ξεχναμε πως όσες φορές απομονώθηκαμε ζήσαμε Εθνικές καταστροφές δίκαιο το να θές να τελειώσεις την Τρόικα - αλλά αυτοι το χρησιμοποιούν σαν καμουφλάζ για να τελειώσουν την Ελλάδα

  19. καραμανλικος avatar
    καραμανλικος 17/02/2015 03:02:16

    Η επιστροφή στην δραχμή δεν εξυπηρετεί την κυβέρνηση γιατί δεν θα υπάρχει κυβέρνηση μετά.... Μόνο παρανοϊκός θα μπορούσε να το κάνει

  20. ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΣΑΝΑΣ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΣΑΝΑΣ 17/02/2015 04:25:50

    Φιλοι Καλημερα . Οι Κουμουνιστοι Τσαμπουκαδες δεν περναν στην Ευρωπη των Δημοκρατικων Ευρωπαικων Λαων . Ολες οι Κυβερνησεις ειναι Εκλεγμενα Δημοκρατικα , τα Προτυπα των πρωην Κουμινιστικων Χωρων ΟΛΟΙ γνωριζουμε ποιοι εκλεγονταν και πως , αλλα και τα σημερινα απομηναρια που υπαρχουν αυτου του Αποτυχημενου Συστηματος . Μπορει καποιος να μας εξηγηση γιατι ο κ. Βαρουφακης πηγε με καθυστερηση μισης ωρας στην συζητηση η οποια μας αφορουσε και ηταν μονον για μας . Σωστα αρκετη Φιλοι εγραψαν παραπανω οτι ο κ. Βαρουφακης βλεπει τους Συνομιλιτες του αφ'υψηλου , τι πιστευει οτι ειναι Θεωρια στα Αμφιθεατρα !! και οι προηγουμενοι Υπουργοι Οικονομικων ηρθαν απο το Εξωτερικο να σωσουν την Ελλαδα. Ας ξεκαβαλισουν απο το Καλαμι και να προσγιωθουν στην Πραγματικοτητα οι κ.κ. του ΣΥΡΙΖΑ . Αλλη μια ερωτηση σε κατι το οποιο δεν εχω διαβασει , αυτες οι Συγκεντρωσεις οι ΦΙΛΗΣΥΧΕΣ απο μονες τους γινονται κανεις δεν τις Οργανωνει ? γιατι δεν ΞΗΛΩΝΟΝΤΑΙ τα Μαρμαρα της Πλατειας Συνταγματος ΔΕΝ υπαρχει ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ολα καλα - ωραια - ησυχα ! Η ΚΑΚΗ ΔΕΞΙΑ ΦΤΑΙΕΙ . Προταση . ο κ. Σαμαρας θα πρεπει ( Επιτελους η ΝΔ ) με Αληθινα Στοιχεια - Αριθμους που κανεις δεν θα μπορει να αμφισβητηση να πει στον Ελληνικο Λαο ΟΛΗ την ΑΛΗΘΕΙΑ που ημασταν και που ειμαστε Σημερα , βεβαια με την Ανοχη και την προσπαθεια του Ελληνικου Λαου .

    • Vassilis avatar
      Vassilis @ ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΣΑΝΑΣ 17/02/2015 10:40:23

      ....να πει στον Ελληνικο Λαο ΟΛΗ την ΑΛΗΘΕΙΑ.. Προεκλογικα δεν τα ακουσε ο λαος? Αληθειες ειπε ο Σαμαρας και τιποτα αλλο.

      • ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΣΑΝΑΣ avatar
        ΙΩΑΝΝΗΣ Κ. ΤΣΑΝΑΣ @ Vassilis 17/02/2015 11:18:37

        Aληθειες ειπε οντως , αλλα όπως βλέπουμε κανεις δεν τις ακουσε , το ιδιο εγινε και με τον Κ.Καραμανλη , χρειαζετε πιστικως λογως τεκμειριωμενως

  21. Θετταλός avatar
    Θετταλός 17/02/2015 11:35:38

    Και να φανταστεί κανείς οτι ακόμα και τώρα ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ-δημοσιογράφος Χατζηνικολάου και άλλοι, που κακά τα ψέματα διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό την κοινή γνώμη, υμνολογούν για τις πρακτικές της "διαπραγμάτευσης" των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και με την παραμικρή ευκαιρία ξεσκίζουν (έμμεσα και άμεσα) το Σαμαρά. Θέλει ανάπηρη τη χώρα μας η πολιτικοεκδοτική συμμορία. Αλλά λυπάμαι τον Ελληνικό λαό, που ακόμα ζει στον κόσμο του. Τέτοια ηλιθιότητα δεν έχω ξαναδεί. Ακόμα και τώρα.
    Απογοήτευση.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Θετταλός 17/02/2015 12:28:32

      Defense net, Hotdog, χωνι, κοντρα News, Olympia και τοσα αλλα μπλογκ μαζι με τις εφημεριδες τους διαμορφωνουν την κοινη γνωμη. Εμεις οι Ελληνες ψαχνουμε να ικανοποιησουμε τα αυτια μας και χωρις λογικη καταδικαζουμε τις επομενες γενιες. Ο ανωτερω Κος που αναφερετε εχει παιξει τον χειροτερο ρολο προς οφελος των δραχμολαγνων. Σημερα π.χ πυροβολουσε τον Γεωργιαδη γιατι δεν του αρεσαν αυτα που ελεγε. Χθες στην εκπομπη του ηταν εχθρικος απεναντι στα κομματα της αντιπολιτευσης δινοντας λογο στον Νικολοπουλο που ηταν εξαιρετικα αγενης και φανατισμενος. Η αγαπημενη του ομαδα? Σταθης, Μπογιοπουλος, η επι σειρα ετων υμνητρια του Πασοκ Μακρη, οι Ελληνοφρενεις κλπ. Δημιουργουν ολοι αυτοι φανατισμο, εμπαθεια και εχθρα εναντιον λαων που πληρωνουν φορους και ενα μερος απο αυτους τα ζηταμε εμεις για δανεικα και αγυριστα. Ξεχνα να ρωτησει ο δραχμοΝικος ολους αυτους τους ωραιοπαθεις μορφωμενους και αμορφωτους σωτηρες πως υποσχεθηκαν τοσα πραγματα χωρις να υπαρχουν λεφτα. Ξεχνα να ρωτησει ευθεως γιατι δεν επιστρεφουν τις καταθεσεις τους στην Ελλαδα. Αλλα τωρα τι λεμε? Γινονται αυτα στην Ελλαδα? Εδω ισχυει ο νομος του Γκαιμπελς . Οταν ο κοσμος πιστευει οτι μας ψεκαζουν, οταν ψηφιζει Λαφαζανη , Χαικαλη, Παντζα , Ψεκα(σ)μενο, Τσιπρα, Τσουκαλα κλπ μαλλον μας αξιζουν αυτα που ερχονται. Η Ελλαδα ειναι μια Βαλκανικη χωρα και σε λογο θα ανηκει σε υπερσαχαρια ομαδα....

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ Ρεαλιστης 17/02/2015 12:37:59

        Η Ελλαδα ειναι μια Βαλκανικη χωρα και σε λιγο θα ανηκει σε υπερσαχαρια ομαδα....

        • Hunter avatar
          Hunter @ Ρεαλιστης 17/02/2015 13:20:44

          Ρεαλιστή, πρωτίστως είναι θέμα νοοτροπίας του λαού και κατόπιν θέμα δομών, υποδομών, γεωπολιτικής θέσης κτλ. Τι περίμενες να γίνει, όταν συστηματικά αποβλακώθηκαν δύο γενιές ανδρών με το να έχουν υπέρτατο όνειρο και φιλοδοξία ζωής, την πρόσληψη στο Δημόσιο;;;;;;; Οι υπόλοιποι που δεν προσλαμβάνονταν, είχαν όνειρο να ανοίξουν μια επιχείρηση και να προμηθεύουν "το κράτος" με προϊόντα ή υπηρεσίες... Όλοι κυνηγούσαν να πιάσουν πελάτη "το κράτος"!!! Όλος ο λαός να συνδιαλέγεται/συναλλάσσεται με "το κράτος" (ποικιλοτρόπως)... Οι δημόσιοι υπάλληλοι να πληρώνονται από "το κράτος"... Οι συνταξιούχοι να πληρώνονται από "το κράτος"... Οι άνεργοι, οι αναξιοπαθούντες, οι πολύτεκνοι κτλ. να παίρνουν επιδόματα από "το κράτος"... Οι αγροτοκτηνοτρόφοι να παίρνουν επιδόματα από "το κράτος"... Οι επιχειρηματίες να προμηθεύουν προϊόντα ή οι υπηρεσίες και να πληρώνονται από "το κράτος" (και μάλιστα υπερτιμημένα ελέω διαφθοράς και μιζών)... Αυτό γινόταν στην Ελλάδα. Αυτή η νοοτροπία υπήρχε και για αυτό τώρα "το κράτος" ΒΑΡΕΣΕ ΦΑΛΙΜΕΝΤΟ!!! Πολύ απλά διότι δεν μπορεί "το κράτος" να πληρώνει τρεις φορές περισσότερους υπαλλήλους από όσους χρειάζεται, δεν μπορεί να καλύψει το 60% φοροδιαφυγής ανά επαγγελματικό κλάδο, δεν μπορεί να αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες πάντα υπερτιμημένα και πολλές φορές χωρίς καν να τα χρειάζεται...

        • Θετταλός avatar
          Θετταλός @ Ρεαλιστης 17/02/2015 14:49:28

          Κατάλαβα οτι χθες είδες τον Χατζηνικολάου. Μπράβο στην ψυχραιμία που έχεις και έγραψες. Εγώ με κόπο το έκανα, ακόμα βράζω. Δεν είναι δυνατό να λέγονται αυτά τα πράγματα τέτοιες ώρες από αυτή τη συμμορία. Και αναρωτιέμαι... εμείς είμαστε ο λαός που έχτισε Παρθενώνες; Αρχίζω και αμφιβάλλω. Φτάνει πια με την ηλιθιότητά μας.

  22. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 17/02/2015 12:45:04

    Εχουμε πολύ δρόμο ακόμη μέχρι να παραδεχτούμε ότι στη σύγκρουση των ιδεών μας με την πραγματικότητα θα υπερισχύσει η πραγματικότητα. Ισως θα πρέπει να την δούμε κιόλας και να την ζήσουμε για να μπορέσουμε να αντιληφθούμε ότι εκτός από ιδέες χρειάζονται και χρήματα. Την σκληρή κωλοτούμπα πρέπει να την κάνει ο σύριζα ή η χώρα. Στην πρώτη περίπτωση θα επιζήσει η χώρα και έχει λίγες ελπίδες να επιζήσει ο σύριζα, στη δεύτερη ο σύριζα είναι τελειωμένος μαζί με την χώρα. Δεν είναι βίντεο γκέιμ του βαρουφάκη να κάνεις ριπλέυ το παιχνίδι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.