#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/10/2010 21:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ναυάγησε» η επένδυση στον Αστακό

Κυβέρνηση και Καταριανοί “ναυάγησαν” στον Αστακό



Μεγάλη ήττα για την κυβέρνηση Παπανδρέου αποτελεί το “ναυάγιο” το οποίο όπως επιβεβαίωσαν πριν απο λίγο ο υπουργός Χάρης Παμπούκης και ο υφυπουργός κ. Κουβέλης, επήλθε στη μεγάλη επένδυση στον Αστακό από τους εμίρηδες του Κατάρ. Αν κάποιοι περίμεναν κελεμπίες με πετροδολάρια να κάνουν βόλτες στην Ελλάδα θα απογοητευτούν. Όπως θα απογοητευτούν οι Νίκος Παπανδρέου, Χάρης Παμπούκης και Λούκα Κατσέλη που έκαναν τεμενάδες στους εμίρηδες.

Τελικά το όλο πρότζεκτ ήταν μια φούσκα. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το έργο της δημιουργίας χώρου αποθήκευσης του περίφημου αερίου LPG και της ανάπτυξης μονάδας φθηνής παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας “κάηκε” προτού καν ξεκινήσει. Και για το ναυάγιο δεν ευθύνονται οι αντιδράσεις των περιβαλλοντολόγων, ούτε της τοπικής κοινωνίας του Αστακού, που εξέφραζαν φόβους για την ασφάλεια του αερίου.

Η πλήρης αποτυχία της... οικονομικής διπλωματίας και ο τερματισμός μιας επένδυσης άνω των 3,5 δισ. που εξαγγέλθηκε πομπωδώς από την κυβέρνηση, οφείλεται στον κακό σχεδιασμό. Στην πρεμούρα κάποιων να δείξουν ότι έρχονται οι Αραβες και θα σώσουν την Ελλάδα με τις επενδύσεις τους.



Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, οι Καταριανοί δεν είχαν εξασφαλίσει χρηματοδότηση και ήθελαν να γίνει η επένδυση με κεφάλαια από ελληνικές τράπεζες.

Κομβικό σημείο, επίσης, οι έντονες αντιδράσεις άλλων χωρών που παράγουν ηλεκτρική ενέργεια και που αν γινόταν η επένδυση θα ήταν χαμένες. Προ ημερών, Ιταλοί αλλά και στελέχη της EXXON που έχουν μονάδα με την Edison στην Ιταλία διαμαρτυρήθηκαν και ζήτησαν ισότιμη πρόσβαση στο υγροποιημένο πετρελαϊκό αέριο LPG το οποίο είναι φθηνότερο από το φυσικό αέριο. Ελεγαν δηλαδή ότι δεν μπορεί αυτοί να πουλάνε ρεύμα ακριβότερο επειδή κάποια χώρα, η Ελλάδα στην προκειμένη περίπτωση θα μπορεί να πουλάει φθηνότερα, λόγω της αποκλειστικότητας του LPG, το οποίο σημειωτέον, δεν το θέλει κανείς επειδή είναι πράγματι επικίνδυνο.

Για τα ναυάγιο, επίσης, ετέθη θέμα που θα πωλείται το ρεύμα που θα παραγόταν στον Αστακό. Δεν είχαν βρεθεί δηλαδή εκ των προτέρων αγορές. Υπήρχε μια πρόβλεψη για τη μεταφορά τουλάχιστον του 70% του ρεύματος στην Ιταλία, αλλά και αυτό ήταν στον αέρα.

Παράλληλα, η Τ. Μπιρμπίλη είχε εκφράσει επιφυλάξεις για το ότι μπορεί να κατακλυστεί η ελληνική αγορά με φθηνό ρεύμα, το οποίο όμως δεν μπορεί να αντέξει το σύστημα.

Η υπόθεση του Αστακού είχε προκαλέσει μεγάλο μπάχαλο στην κυβέρνηση και γερή κόντρα μεταξύ του Χ. Παμπούκη και του Σπ. Κουβέλη. Για το έργο, επίσης, υπήρχαν έντονες επικρίσεις σχετικά με το ρόλο του αδελφού του πρωθυπουργού, Νίκου Παπανδρέου, καθώς και του “κολλητού” της οικογένειας Παπανδρέου, του επικοινωνιολόγου, Γ. Σεφερτζή.

Δηλώσεις Παμπούκη



Την αίσθησή του ότι έχει “χαλάσει” η επένδυση στον Αστακό εξέφρασε ο Υπουργός Επικρατείας Χάρης Παμπούκης μιλώντας ενώπιον της επιτροπής που συζητούσε το νομοσχέδιο “Fast track”.

Αργότερα, συνομιλώντας με δημοσιογράφους εξήγησε ότι η κυβέρνηση δεν …. συμμετέχει στην επένδυση ¨παρά μόνο παρέχει διευκολύνσεις προς τους επενδυτές¨. Όπως επίσης είπε, η επένδυση ναυάγησε είτε στο μέτωπο των τιμών προμήθειας και διάθεσης του αερίου, είτε σε κοινοπρακτικό επίπεδο.

Ο κ. Παμπούκης εξέφρασε επίσης την ανησυχία του και για το ότι το ¨κλίμα¨ που υπάρχει στην Ελλάδα μπορεί να επηρεάσει γενικότερα την προσέλκυση επενδυτών. Όπως άφησε να εννοηθεί, οι όποιες αντιδράσεις από κόμματα, φορείς ή περιβαλλοντικές οργανώσεις, θα συμβάλουν αρνητικά ως προς την προσέλκυση επενδυτών….

΅Προσέξτε μήπως εκεί που λέμε να προστατέψουμε το περιβάλλον δεν υπάρχει τίποτα πλέον΅ είπε θυμίζοντας ότι δεν υπάρχει ουρά επενδυτών να επενδύσουν στην Ελλάδα, αλλά απλώς τους δίνουμε κίνητρα…

Τι μεταδίδει το ΑΠΕ - ΜΠΕ

Αποσύρουν το ενδιαφέρον τους για την επένδυση στον Αστακό οι δύο εταιρείες του Κατάρ που συμμετείχαν στο κονσόρτσιουμ για την υλοποίηση του ενεργειακού κέντρου, κρίνοντας ότι δεν είναι βιώσιμο το εν λόγω πρότζεκτ.

Με επιστολή του ο υφυπουργός Ενέργειας του Κατάρ ενημέρωσε σχετικά τον υφυπουργό Εξωτερικών Σπύρο Κουβέλη.

Σε δηλώσεις του προς το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Κουβέλης αναφέρει ότι η πλευρά του Κατάρ αναγνωρίζει ότι από την πλευρά μας έγιναν οι κατάλληλοι χειρισμοί και ότι το πρόβλημα ανέκυψε μεταξύ των επιχειρηματιών που μετέχουν στην κοινοπραξία.

«Η εξέλιξη αυτή έχει να κάνει με το επιχειρηματικό μέρος της επένδυσης. Δεν τα βρήκαν οι επιχειρηματίες», σημειώνει ο κ. Κουβέλης, υπογραμμίζοντας ότι δεν επηρεάζεται κατά κανένα τρόπο η συμφωνία που υπέγραψε ο υπουργός Επικρατείας Χάρης Παμπούκης στη Νέα Υόρκη, για επενδύσεις ύψους 5 δισ. δολαρίων.

Επίσης, όπως δηλώνει ο υφυπουργός Εξωτερικών «μέσα στην επιστολή τονίζεται ότι η καταρινή πλευρά είναι ανοιχτή σε άλλες προτάσεις συνεργασίας σε ενεργειακά θέματα».

Σημειώνεται ότι στην κοινοπραξία για την εκτέλεση του έργου του Αστακού μετείχαν εκτός από τις δύο κρατικές καταρινές εταιρείες, η CCC και η Rosebud.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Polap avatar
    Polap 19/10/2010 21:29:55

    τωρα υπαρχει καποιος απο εμας που χαιρετε για αυτη την εξελιξη?
    Γιατι απο το αρθρο αυτο καταλαβαινω .
    Sry αν κανω λαθος.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Polap 19/10/2010 21:40:03

      Όσοι ήταν τόσο ηλίθιοι ώστε να το έχουνε πιστέψει μπορούν να στεναχωρηθούνε. Όσοι δεν τρώμε κουτόχορτο, μειδιούμε απλώς...

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Polap 20/10/2010 00:01:50

      Αγαπητέ Πολάπ,

      αυτό δεν ήταν επένδυση. Ήταν κερατιάτικα! Ακούς εκεί επένδυση με ελληνικά δάνεια. Δηλαδή με τουλάχιστον 5% και τουλάχιστον 3.5 δις ευρώ. Δηλαδή και κερατάδες και δαρμένοι.

      Πάτε καλά ρε σεις?

    • youresd avatar
      youresd @ Polap 20/10/2010 01:59:02

      Ψήφισμα διαμαρτυρίας πολιτών και φορέων του δήμου Αστακού ενάντια στην εγκατάσταση μονάδας ηλεκτροπαραγωγής στο Πλατυγιάλι.

      Σήμερα στις 13 Αυγούστου 2010 στην παραλία του Αστακού πραγματοποιήθηκε ανοιχτή συγκέντρωση διαμαρτυρίας πολιτών και φορέων του δήμου Αστακού ενάντια στην εγκατάσταση μονάδας ηλεκτροπαραγωγής με πρώτη ύλη το [b]LPG[/b] (μείγμα βουτανίου – προπανίου) από όμιλο εταιρικών συμφερόντων του κράτους του ΚΑΤΑΡ.
      Την εκδήλωση οργάνωσε η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ και έλαβε μεγάλης ανταπόκρισης από τους κατοίκους του Αστακού και των γύρω περιοχών οι οποίοι βλέποντας να ακυρώνονται τα σχέδια λειτουργίας του λιμανιού ως εμπορικού και διαμετακομιστικού, ένωσαν την φωνή τους με την επιτροπή αγώνα ενάντια στην δρομολογούμενη επένδυση που θα οδηγήσει στην κατάργηση του λιμανιού και την ερημοποιιση της περιοχής.
      Τα μέλη της επιτροπής ενημέρωσαν για το ιστορικό του λιμανιού και τα δισεκατομμύρια Ευρωπαϊκών και Εθνικών κονδυλίων που δαπανήθηκαν για την κατασκευή του. Υπενθύμισαν τις αποφάσεις των κατά περιοδους κυβερνήσεων λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα αιτήματα των πολιτών και φορέων της περιοχής του νομού για την λειτουργία του λιμανιού ως ΕΜΠΟΡΙΚΟ – ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ. Επίσης έγινε και σχετική ενημέρωση από ειδικό επιστήμονα όσον αφορά τις επιπτώσεις, της συγκεκριμένης επένδυσης, στο περιβάλλον και μικροκλίμα της περιοχής που θα υποστεί ριζικές αλλαγές αν αυτή γίνει πραγματικότητα καθώς και στην επιβάρυνση της υγείας των πολιτών!
      Μετά από τον διάλογο με τους συγκεντρωμένους πολίτες και φορείς η ΑΞΙΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΣΤΟ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ ΑΣΤΑΚΟΥ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΟΝΟ ΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟ – ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟ ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΝΟΤΙΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ (Είναι ελεύθερη ζώνη) ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΑ 2545/97 η οποία δεν επιτρέπει την εγκατάσταση μονάδων υψηλής όχλησης και επικινδυνότητας .

      ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΓΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ :
      • Να ακυρωθεί τώρα η δρομολογούμενη θανατηφόρα ηλεκτροπαραγωγική επένδυση του ΚΑΤΑΡ με πρώτη ύλη το LPG στο ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙ
      • Να μην ξαναπροταθει από τις κυβερνήσεις και από κανένα ιδιώτη επενδυτή η εγκατάσταση τέτοιων θανατηφόρων επενδύσεων
      • Να μην αλλάξει ο χαρακτήρας του λιμανιού και της ΒΙΠΕ και να ακυρωθούν τα όποια σχέδια για μετατροπή των εγκαταστάσεων σε κέντρο ηλεκτροπαραγωγής με καύση επικίνδυνων αέριων – ορυκτών ή σκουπιδιών.
      ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ :
      • ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΕ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΑΥΤΗΣ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΑΣ.
      • ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
      • ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙΟΥ – ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΤΥΓΙΑΛΙΟΥ – ΠΑΡΑΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ
      ΛΙΜΑΝΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ – ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΑΜΕΤΑΚΟΜΙΣΤΙΚΟ

      ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΖΩΗ.

      ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΨΗΦΙΣΘΗΚΕ ΟΜΟΦΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΝΑ ΣΤΑΛΕΙ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

      http://xiromeronews.blogspot.com/2010/08/blog-post_20.html

      • Άργος avatar
        Άργος @ youresd 20/10/2010 11:41:23

        Α, ρε λαέ που αποθάρρυνες τους επενδυτές! Καλά να πάθεις ωευτο-αριστερίζονταμ ψευτο-οικολόγε που διώχνεις τους επενδυτές!

        Δεν τους διώχνει η γραφειοκρατία - έξι μήνες υποβολή δικαιολογητικών με έξι μηνών λαδώματα;

        Δεν τους διώχνει η φορολογία - τα μισά στην Εφορία όταν η Κύπρος, η Βουλγαρία το έχουν στο 10-12%! Ποιός σοβαρός επενδυτής θα προτιμήσει φορολογία 45% αντί 12% εδώ, δίπλα μας;

        Δεν τους διώχνει η σοβαρότητα - "φιάξτε μια ανακοίνωση που να δηλώνει ότι υπάρχει καλή ευκαιρία για επένδυση, και μετά την αποσύρρρετε, δεν τρέχει τίποτα!" ΕΤΣΙ δεν έγινε;

        Με αυτά και τέτοια κι άλλα αξιόπιστου εταίρου, ΕΤΣΙ δεν έγινε; Όχι;

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ youresd 20/10/2010 11:56:12

        Μέχρι τώρα, πουλούσαμε τις συγκριτικά καλύτερες υποδομές σε σχέση με τη Βουλγαρία και την διπλωματική-πολιτική σταθερότητα και ισχύ σε σχέση με την Κύπρο. Πλέον, το δεύτερο επιχείρημα δεν πείθει κανέναν όταν τα σύνορά μας είναι σουρωτήρι για τους λάθρο ή όταν ακόμα και οι σκοπιανοί μάς χλευάζουν. Το δε πρώτο θα είναι επίσης σύντομα παρελθόν, καθώς η Βουλγαρία κάνει άλματα σε επίπεδο υποδομών (νέοι αυτοκινητόδρομοι) ενώ και το σιδηροδρομικό της δίκτυο είναι πολύ επαρκέστερο από το δικό μας.

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/10/2010 21:31:16

    Fast κλωτσο Track. Ζητω τα πνευματικα δικαιωματα !! ΦΞ

    ΠΠ

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 19/10/2010 21:37:59

    Από ότι φαίνεται του Γιώργου δεν του βγαίνει τίποτα.

    Ετσι είναι Γιώργο η πρωθυπουργία θέλει δουλειά υπομονή και επιμονή.

    Τα προβλήματα δεν λύνονται με εξαγγελίες κάμερες Καστελλόριζα και παράτες.

    Γιώργο λάδι πολύ και τηγανίτα τίποτα που λέει και ο λαός.

    Η κυβέρνηση δεν είναι ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε.

    Εκεί που σε βραβεύουνε δεν σου έχουν πει οι ξένοι κυβερνήτες για ξενύχτια στεναχώριες και αποτυχίες που έχει η θέση.

    Γιώργο όπως μου έλεγε και ο πατέρας μου όταν έδινα εξετάσεις άμα δεν στρώσεις κώλο κάτω δουλειά δεν γίνεται.

    Με το κανό το ποδήλατο και τις διακοπές στην Πάρο θα παράξεις έργο.

    Γρήγορα σε πήρε η κάτω βόλτα και δεν σε βλέπω καλά.

    • loretta avatar
      loretta @ Aris. A 19/10/2010 21:46:15

      Φιλε aris A

      να το δουμε και διαφορετικα.....οταν εχεις μια επιχειρηση και εισαι ο Δ/νων συμβουλος και εχεις σαν στοχο σου να πουλησεις ενα μεριδιο....τι κανεις?? τουλαχιστον φροντιζεις να ανεβασεις την αξια της να το περασεις στην αγορα ως εξαιρετικο προιον και μετα να βγεις στην αγορα να την πουλησεις εκει που νομιζεις οτι θα παρεις το αναλογο αντιτιμο..!! Στην προκειμένη περιπτωση ο ΓΑΠ ως Δ/νων συμβουλος της επιχειρησης ελλαδος φροντισε να βγει εξω να την ξεφτυλισει κοινως η μετοχη της επιχειρησης επιασε πατο δημοσιως και μετα ειχε και την φαεινη ιδεα να απευθυνθεί σε διεθνεις επενδυτες προβάλλοντας απαιτησεις για να πουλησει ενα προιον που ο ιδιος ευτελησε...και μηδενισε αγοραστικα την αξια του.

      ΕΣΥ ΣΑΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ τις αδυναμιες δεν θα πηγαινες να αγορασεις ΜΟΝΟ εαν και εφοσον σου πουλουσαν φτηνα και με ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΔΙΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ???

      μην τρελλαθουμε δηλ σαυτη τη χωρα γμτ το ΓΑΠ και ολο του το επιτελειο.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ loretta 19/10/2010 22:59:59

        loretta

        Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί όπως έλεγε ένα παλιό Πασοκικό σύνθημα.

        Γεώργιος Παπανδρέου δοτός των Αγγλων εμφύλιος και ξερονήσια.

        Ανδρέας Παπανδρέου μέσα από τον Οργανισμό Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων καταστροφέας της ελληνικής βιομηχανίας την δεκαετία του 80.
        Διάλυση του ΝΑΤ και των άλλων ταμείων με αρθρόες συνταξιοδοτήσεις.
        Εκτροχιασμός του δημόσιου χρέους και τα λοιπά και τα λοιπά.

        Γιώργος Παπανδρέου πάει την χώρα σιδηροδέσμια σε χέρια άγνωστα με άγνωστους σκοπούς.

        Η δυναστεία των Παπανδρέου συνεχίζει το εθνικό έργο της.

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 19/10/2010 23:32:43

        Aris A

        μην μου λες ΟΡΓ.ΑΝΑΣ.ΕΠΙΧ.ειναι σαν να σηκωνεις κοκκινο πανι μπροστα μου..!!
        ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΠΙ Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και δυστηχως το εχω ζησει στο πετσι μου...

        φιλε μου τετοια πεινα που ειχαν δεν ειχα ξαναδει στην ζωη μου...καναν απιστευτα πραγματα.

      • tasos avatar
        tasos @ loretta 19/10/2010 23:49:09

        Πατέρα
        Αναπαύσου
        Συνεχίζω
        Ολοκληρωτική
        Καταστροφή

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ loretta 20/10/2010 16:08:50

        Μην ξεχνάμε και το γκόλουμ τον Τάπερμαν.

  4. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 19/10/2010 21:45:34

    οταν μπλεκεις με την EXXON πριγκηψ θα επρεπε ναξερεις οτι παιζεις με μεγαλα παιδια! φαε το αυγουλακι σου και σε αλλη παραλια

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/10/2010 21:46:04

    Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε να πέσουμε στα μαύρα πανιά. Φούσκα ήταν και έσκασε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αυριανιστής 19/10/2010 21:57:24

      Ακριβώς. Θα μας ζητήσουν και τον λόγο επειδή γράφουμε την αλήθεια

    • Άργος avatar
      Άργος @ Αυριανιστής 20/10/2010 11:35:11

      Ακριβώς! *ξεκάρδισμα*

  6. paskitis avatar
    paskitis 19/10/2010 21:47:18

    εγω χαιρομαι που ναυαγησε,ειτε απο ανικανοτητα κυβερνητικη ειτε απο ικανοτητα
    των αντιδρασεων
    αυτη η επενδυση ηταν ενας ταφος διαρκειας.
    δεν γινεται να θυσιασουμε 5000 ατομα για ουτε ενα ευρω
    χιλιες φορες φτωχος ,ξεβρακωτος παρα προσκηνυμενος
    δεν θα εμενε τιποτα ορθιο απο την οικολογικη καταστροφη στην περιοχη
    κ εκει εγω μεγαλωσα.εχω αναμνησεις απο μια αγνη ζωη.δεν τις πουλαω με καμμια τιμη
    πληροφοριακα στο σαν χουαν οταν εγινε η εκρηξη κατα γραφηκε σεισμικη δονηση σε ολη την αμερικανικη ηπειρο!!!!

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ paskitis 20/10/2010 00:03:37

      Πες τα χρυσόστομε!

    • lampros avatar
      lampros @ paskitis 20/10/2010 07:48:18

      Και το ωραίο είναι ότι ενώ έχεις εκρήξεις και καταστροφές ακόμα και με το απλό άεριο, κάτι έξυπνοι πάνε να μας πείσουν ότι ένα πυρηνικό εργοστάσιο στην Ελλάδα θα είναι και καλά ασφαλέστατο...

      (για να πάμε όλοι, μια σταλιά χώρα, από επάρατο στην πρώτη διαρροή)

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ lampros 20/10/2010 16:07:55

        Θα το κανει η Αλβανία και η Τουρκία για εμάς Λάμπρο με τα πυρηνικά εργοστάσια που θα κάνουν. Και με τις βαθιές γεωτρήσεις που γυροφέρνει η ΒΡ να ξεκινήσει στην Μεσόγειο.

        Ήδη ελάχιστοι ασχολούνται με το γεγονός πως η Β. Ελλάδα τρώει τα απόβλητα του Κοζλοντούι με το κουτάλι...

  7. evro avatar
    evro 19/10/2010 21:55:03

    εμεινε με τη μονμπλαν στο χερι...

  8. mitsosms avatar
    mitsosms 19/10/2010 21:56:12

    Καλλίτερα που ναυάγησε. Το υγροποιημένο φυσικό αέριο σε αυτή την μορφή είναι πολύ επικίνδυνο. Όμως αυτή η επένδυση ήταν ιδιωτική και δεν έχει σχέση με το μνημόνιο συνεργασίας των 5δις με το Κατάρ.

  9. Λ. Μιρ avatar
    Λ. Μιρ 19/10/2010 21:57:19

    Μανος του πασοκ και της νδ στην τηλεοραση χθες το βραδυ.Ψαχνω να βρω που υπαρχει σκανδαλο βατοπαιδιου.
    Και μετα ξαχνουμε να βρουμε ποιος φταιη για το μεγαλο πλιατσικο
    Αχ ζαγαρια ζαγαρια

  10. Ψυλλιασμένος avatar
    Ψυλλιασμένος 19/10/2010 22:02:36

    Τουλάχιστον τους έμεινε κανένα καλό ρολόι από τον εμίρη; Ή ούτε και αυτό;
    Μετά την αποτυχία του ως σύμβουλος επενδύσεων ο Nick Papandreou, θα συνεχίσει να γράφει επιτυχημένα σενάρια για κορυφαίες σινεφίλ ταινίες...

  11. Μαυρογιαλούρος avatar
    Μαυρογιαλούρος 19/10/2010 22:04:38

    Αυτός ο "επικοινωνιολόγος" ο Σεφερτζής, είναι ο πρώην σημιτο-εκσυγχρονιστής Γ.Γ. Νέας Γενιάς που είχε προφυλακιστεί για χρηματιστηριακές απάτες;

    Τελικά αυτοί δεν θα προλάβουν καν να παραιτηθούν και να προκηρύξουν εκλογές, θα φύγουν μεταμφιεσμένοι ως λαθρομετανάστες....

  12. loretta avatar
    loretta 19/10/2010 22:06:54

    ιδιωτικη επενδυση ηταν σε τι συνθηκες ομως.!!??? θαταν πολυ χρησιμο καποια στιγμη να μαθουμε ολους τους ορους που εθεσαν οι .....επενδυτες.

    εκει θα φανει ολη η διαπραγματευτικη αδυναμια της χωρας μας μετα το διασυρμο που εχουμε υποστει απο τον ΓΑΠ.

    • mitsosms avatar
      mitsosms @ loretta 19/10/2010 22:20:32

      Ενώ πριν τον ΓΑΠ οι επενδυτές κάνανε ουρά, ε; Η Ελλάδα απωθεί τις επενδύσεις εδώ και χρόνια.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ mitsosms 19/10/2010 22:47:06

        Ρώσοι και Κινέζοι κάνανε ουρά... το μισό BRIC δηλαδή... Αλλά επί επάρατου δεξιάς αυτά...

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 19/10/2010 22:51:25

        Η επένδυση της COSCO ήταν επιτυχία του Καραμανλή. Το πρόβλημα είναι ότι ήταν η μόνη.

      • loretta avatar
        loretta @ mitsosms 19/10/2010 23:34:42

        αστο μητσε το πασοκ δεν τοχει και δεν θα τοχει ποτε...!!

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ mitsosms 20/10/2010 11:03:19

        Δεν με νοιάζει τι έχει ή την δεν έχει πει το ΠΑΣΟΚ. Έχω ιδία άποψη loretta. Η COSCO ήταν επιτυχία. Τελεία και παύλα.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ mitsosms 20/10/2010 16:10:37

        Καλά, θα δούμε πόσο θα αντέξει και η COSCO, μην βιαζόμαστε. Θέλω να δω πως τα διαχειριστούν τους πονηρούς μεσανατολίτες βαλκάνιους νεοέλληνες εντεταλμένους του Συστήματος οι Κινέζοι. Εδώ να τους δω.

  13. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 19/10/2010 22:17:16

    Ο Σκαραμαγκάς λέγεται ότι θα πουληθεί τελικά στην επενδυτική εταιρεία privinvest holdings, η οποία έχει το 30% των μετοχών της abudhabi mar. Ο Αστακός ξεφούσκωσε. Να περιμένουμε τα ίδια και για το Ελληνικό; Σαπουνόφουσκες οι βαρειές επενδύσεις; Μόνο η πράσινη ανάπτυξη απέμεινε...

    Πάντως η σχεδιαζόμενη μονάδα 1GW με LPG εκτιμήθηκε ότι θα έχει τεράστιο επενδυτικό κόστος λόγω αυξημένων μέτρων ασφαλείας. Το καλοκαίρι κάποιος ενεργειακός σύμβουλος αναρωτιόταν γιατί αφού παίρνουμε τέτοιο ρίσκο με το LPG, δεν φτιάχνουμε πυρηνικό αντιδραστήρα ο οποίος δεν εκπέμπει και CO2.

  14. Orestios avatar
    Orestios 19/10/2010 22:26:05

    Μάλλον ο κύριος Κρι-θα-ρά-κι και το Νι-κο-λά-κι είναι ανίκανοι και να ξεπουλήσουν την χώρα κρυφά.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 19/10/2010 23:29:37

      Έγραψες, Ορέστιε!

  15. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 19/10/2010 22:31:24

    "Παράλληλα, η Τ. Μπιρμπίλη είχε εκφράσει επιφυλάξεις για το ότι μπορεί να κατακλυστεί η ελληνική αγορά με φθηνό ρεύμα, το οποίο όμως δεν μπορεί να αντέξει το σύστημα."

    Ε ναί τώρα, να βγάλουν τα μάτια τους δεν θέλουν, άκου φτηνό ηλεκτρικό.
    Και ο Έλληνας; πώς θα φαληρήσει ο έλληνας μετά;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ευθύμης 20/10/2010 00:02:54

      wtf?
      ΤΌΣΟ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΠΙΑ ΛΈΝΕ ΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΨΟΥΝ?

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Ευθύμης 20/10/2010 16:18:39

      Μου αρέσει που τα λένε και δημόσια πλέον, δεν κρύβονται.

      Μα γιατί να πληρώνουμε φτηνό ρεύμα, αν είναι δυνατόν.

      Ας τελειώνουμε παιδιά, την κατάσταση την ξέρουμε όλοι. Κανένας τους δεν βρίσκεται εγώ για το καλό της Ελλάδας, ούτε για την ευημερία της. Το σχέδιο είναι σαφές, υποδούλωση, υποταγή, υπο, υπο, μέχρι τέλους και σε όλα.

      Η Ελλάδα απο το 1821 και μετά, ουδέποτε απελευθερώθηκε.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/10/2010 22:48:17

    Κωλύομαι να εκφραστώ όπως αρμόζει σε τέτοιες περιπτώσεις... Θα προσπαθήσω να το πω ευγενικά: H κ_λοχώρα έχει διαλυσει τα παιδιά της. Είτε αυτά είναι οι της ΑΓΕΤ, ή της Εμπορικής, ή της Σοφτεξ, ή οι μεταγενέστεροι, ή οι σημερινοί. Έχει τσακίσει κάθε επιχειρηματικότητα. Έχει ποινικοποιήσει τον πλούτο. Πήδα τον πλούσιο για να μην έχει ο φτωχός να λέει. Ή Ελλάδα είναι θύμα μιας σταλινικής αριστεράς, ή ένος σοσιαλιστικού φασισμού και ενός απίθανου πλέγματος δημοσίων υπαλλήλων νκαι κρατικοδίαιτων αφεντικών που έχουν ένα σκοπό: Να ζήσουν αυτοί και όχι οι άλλοι. Σέβομαι τον φοροφυγά σουβλατζή πιο πολύ από ότι όλους αυτους τους μανδαρίνους που έχουν ξεσκίσει τον λαό και την αστική τάξη, και νομίζουν ότι ο ξένοw θα κάνει ντηλς στην χώρα που ο Έλληνας έχει εγκαταλείψει. Γελάω με τα ζώα που μιλάνε για τους Έλληνες που είναι έξω. Φτου σου Ρωμιοσύνη λένε αυτοί που είναι έξω. Χλευάζω τους παλαιοπολιτικούς γλύφτες του κάθε ξένου προστάτη, μηδίζοντες προδότες ξεπουλητές του τόπου τους.

    Και φυσικά οι πλούσιοι που δεν έιναι άγιοι, αμύνονται με τον τρόπο τους. Εξαθλίωση παντού. Όποιος μπορεί έξω! Το καράβι έχει σαπίσει.

    Το μόνο που τους μένει να κάνουν είναι τα εκτρώματα της Μπιρμπίλη και να παραχωρήσουν στους Τούρκου, ή τους Βούλγαρους ή τους Αλβανούςε ότι θέλουν. Ισως αυτοί αγαπήσουν τον τόπο μας περισσότερο.

    • loretta avatar
      loretta @ archaeopteryx 19/10/2010 22:51:18

      αρχαιοπτερυγα

      πολυ σωστα τα λες...αλλα μην μου συγχύζεσαι....χαλλλλαρωσε που λεμε στην σαλονικα...θα μου παθεις και τιποτα...και μετα....???

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ loretta 19/10/2010 22:54:00

        το μόνο σίγουρο στην ζωή είναι ο θάνατος και οι φόροι, και η μετανάστευση σαν μεταβατικό στάδιο χαχαχα! Η ιστορία μας είναι γεμάτη από εξευτελισμούς στα χέρια ανίκανων και προδοτών. Πάντα με μεταναστεύσεις, είτε στην Σικελία, είτε στην Αμερική είτε στην Αυστραλία.

    • klausevitz avatar
      klausevitz @ archaeopteryx 20/10/2010 08:35:53

      Οι "καλοί" πλούσιοι- η γονιμοποιός "εθνική αστική τάξη" που...
      αναγκάζεται να βγάλει τα λεφτά της έξω...και...
      Οι κακοί "σταλινικοί" αριστεροί και το "απίθανο πλέγμα δημοσίων
      υπαλλήλων" που κατεδαφίζουν τα πάντα!
      Αληθοφανέστατο!

    • ΝΑΥΤΗΣ avatar
      ΝΑΥΤΗΣ @ archaeopteryx 20/10/2010 14:12:56

      http://www.youtube.com/watch?v=-QHESCQNiI0
      Σας το έχω ξανατραγουδήσει παλαιότερα, πριν από το ΔΝΤ, σε μέρες που κάναμε αστειάκια και εδώ, στην ιστοσελίδα αυτή , όταν κάποιοι ασχολούνται με την παραπολιτική και νόμιζαν ( μα νομίζουν ακόμα θαρρώ) ότι είναι πολιτικά όντα... Οι πιό πολλοί ανησυχούσαν μήπως και δεν διώξει την ντόρα ο Αντώνης, ή μήπως ο βρυκόλακας μπαμπάς της μας μαλώσει... Και το ΓΑΠ αλώνιζε...

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/10/2010 22:50:14

    άσε πιά τον φόβο του φτηνού ρεύματος... Φαίνεται τσακώθηκαν τα αδέρφια. Ο Νικολάκης το θέλει φτηνό, και ο Αντρίκος ακριβό. Νικολάκη ψηφίζω. Η Μπιρμπίλη με ποιόν είναι;

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ archaeopteryx 20/10/2010 00:31:01

      Σκέφτηκες ποτέ ότι μπορεί να υπονομεύτηκε και από το lobby των ΑΠΕ;

  18. ζαπ-ζαπ avatar
    ζαπ-ζαπ 19/10/2010 22:52:13

    δεν ήταν επένδυση,σκάνδαλο της πρωθυπουργικής οικογένειας ήταν, αλλά περιέργως νίκησε η Real και ο Τσίπρας.

  19. sauraki avatar
    sauraki 19/10/2010 22:55:47

    «Ναυάγησε» η επένδυση στον Αστακό... ΕΕΕλα, δεν το περίμενα!!!

  20. antiochos avatar
    antiochos 19/10/2010 23:10:47

    Ζητειται διευκρινηση για τους τρεις ανδρες-συμπεριλαμβανομενου του καδρου- της πρωτης φωτογραφιας.
    Ο πρωτος ηταν η ραβδος του Σκομπυ.Ο δευτερος ειναι το καπελλο του Γιωργη.Ο τριτος;

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ antiochos 20/10/2010 00:01:55

      Οσες οι τριχες του κεφαλιου του ,τοσες και οι ψηφοι του το Νοεμβρη.

  21. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 19/10/2010 23:13:02

    Δεν πειραζει.Βαλτε ολο το σχεδιο στον κ.λο...

  22. Σοσιαληστής avatar
    Σοσιαληστής 19/10/2010 23:13:34

    Μιλάμε για τρομερές πασοκικές επενδύσεις...

  23. Aggelos avatar
    Aggelos 19/10/2010 23:25:13

    και τα ναυπηγεια εχουν προβλημα..
    λενε οτι δεν θα τα αγορασουν οι αραβες..

  24. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 19/10/2010 23:36:08

    Εγώ, παιδιά, ένα έχω να πω:

    Ζήτω!!!

    Κι επειδή κάποιοι αναρωτιούνται γιατί να χαιρόμαστε, εγώ χαίρομαι για αυτό το λόγο, κυρίως:

    http://www.antinews.gr/?p=36644

    Επειδή δηλαδή όλα έγιναν τελικά για αυτή την "επένδυση".

    Που εγώ ονομάζω μέγιστο σκάνδαλο.

    Υπάρχει Θεός, τελικά!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 20/10/2010 00:00:00

      Nabucco?
      TGI?

  25. γαλαζιος avatar
    γαλαζιος 20/10/2010 01:04:07

    Τα παιδιά τα χάλασαν στη μοιρασιά. Είπε κ ο Βουλγαρακης ότι μ αυτά που κάνουν για το βατοπαιδι οι πασοκοι θα καταλήξουν στα μπουντρουμια για το φαστ τρακ και έσπευσε ο Χαρης να σώσει το Νίκο και το γιώργο που είχαν ρίξει την τινα στο μερτικο ....

  26. deldio avatar
    deldio 20/10/2010 01:36:13

    Διαβάζω και δεν πιστεύω στα μάτια μου! Ναυάγησε η "ΕΠΕΝΔΥΣΗ" στον Αστακό; Πω ρε τί πάθαμε! Μην μου πείτε ότι το ίδιο θα γίνει και στο LAS VEGAS-HELLINIKO γιατί μα την Παναγία δεν θα το αντέξω!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ deldio 20/10/2010 01:41:13

      Όχι τίποτε άλλο, αλλά μετά θα στενοχωρηθούν ο Μάνος και οι σαλονάτοι ψευτοαριστεροί του Κουβέλη, που επιμένουν ότι θα είναι καλύτερα αν το Ελληνικό πουληθεί και αντί για μητροπολιτικό πάρκο εκεί φτιαχτούν... πρασιές στις γειτονιές της Αθήνας!

  27. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 20/10/2010 02:04:06

    Παιδιά, καλά τα λέτε, αλλά δεν έχουμε πια την πολυτέλεια να τα λέμε έτσι. Μια επένδυση σαν του Αστακού, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ Η ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ, θα ήταν ένα έναυσμα, σιρμαγιά, φόλος, για να ξεθαρρέψουν και κάποιες άλλες. Και τις χρειαζόμαστε κατεπειγόντως για να ξεφύγουμε από δεινά πολύ χειρότερα από τα πιθανολογούμενα εκ της επενδύσεως, γιατί άλλος τρόπος δεν υπάρχει, εφόσον δεν μπορούμε να σχεδιάσουμε την οικονομία μας μόνοι μας. Αρχίστε να σκέπτεστε με ΔΕΔΟΜΕΝΟ το μνημόνιο και το ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, με ΔΕΔΟΜΕΝΗ την ανεπάρκεια των πόρων μας, οικονομικών, ανθρωπίνων και, κυρίως, πολιτικών, και με ΔΕΔΟΜΕΝΗ την οπισθέλκουσα αβελτηρία της κοινωνίας μας. Και τότε θα αντιληφθείτε ότι, μπορεί να ήταν κακοσχεδιασμένη ή μπορεί να ήταν άψογη, αλλά ήταν μια ζαριά, που δεν την έχουμε πιά. Και δεν δικαιολογείται κανένας σαρκασμός. Πλην του εθνικού αυτοσαρκασμού.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠΗΛΕΑΣ 20/10/2010 08:58:08

      Ευχαριστούμε για την πλήρη αποκάλυψη της νεοφιλελεύθερης "σχολής" σκέψης. Όχι μόνο τα αντι-οικολογικά, αλλά ακόμα και τα ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ επιτρέπονται, αρκεί να έρθουν "επενδύσεις"! Όχι στην Ελλάδα της αβελτηρίας, ναι στην Ελλάδα της δράσης (και της "Δράσης")!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 20/10/2010 09:01:34

        Α, και μην ξεχνάμε. Μην καθαρίσετε ποτέ τον Ασωπό από το εξασθενές χρώμιο, ρίξτε κι άλλα βαρέα μέταλλα και τοξικά μέσα! Να πεθάνουν όλοι οι κάτοικοι των Οινοφύτων, του Σχηματαρίου και της Θήβας, θα τους αντικαταστήσουμε στις φάμπρικες με φτηνούς λάθρο! Ασυδοσία στους "επενδυτές", εμπρός για τη βιομηχανοποίηση όλης της Κωπαΐδας!

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Αυριανιστής 20/10/2010 16:21:37

        Το Χίνκλεϊ της Καλιφόρνιας, στην Αττικοβοιωτία.

        Μόνο που εκεί πότε πότε τιμωρείται κανένας.

        Εδώ όσα σπίτια και να κλείσουν, αν δεν είναι τα δικά τους, δεν...

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ Αυριανιστής 20/10/2010 17:47:04

        Μια άδεια τσέπη δεν γεμίζει ούτε με "φιλελεύθερες", ούτε με "σοσιαλιστικές" θεωρίες, αλλά με φιλελεύθερες ή σοσιαλιστικές πράξεις. Ίσως έκανα το σχόλιό μου δυό τρία χρόνια νωρίτερα απ' ότι έπρεπε. Τέλος πάντων, βάλε εσύ τα λεφτά για τώρα και αφήνω εγώ το σχόλιο για τότε. Αν, πάλι, δεν τα έχεις... δεν δικαιούσαι δια να ομιλείς! Έτσι κι'αλλοιώς, επένδυση όπως (φαντάζομαι ότι) την φαντάζεσαι, δεν πρόκειται να έλθει, τουλάχιστον απ'έξω. Αφού πιάστηκες από το "ακόμα και αν...", άλλος ένας Έλληνας, που μισεί τις επιχειρήσεις γενικώς, είσαι κι εσύ. Τίποτα καινούργιο... Ετοιμάσου μόνο, για το χωριό σου, μήπως βρεις κα'να ραδίκι, γιατί σε λίγο, στις πόλεις, θα τρώτε ο ένας τον άλλο. "Το πάρτυ τελείωσε!". Θα το (ξανα)νοιώσεις μετά τις εκλογές.

  28. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 20/10/2010 03:25:03

    Ωραία φώτο.....Λείπει ένας ακόμα της οικογενείας,ο Δον για να συμπληρωθεί το καρέ που κατακρεούργησε την Ελλάδα(εντάξει ο νικολάκης λιγότερο,να μην τον αδικούμε)

  29. Yδροκερος avatar
    Yδροκερος 20/10/2010 06:19:30

    Ξένες επενδύσεις και οικονομική ανάπτυξη στην Ελλάδα έχουν γίνει μαύρο κακόγουστο ανέκδοτο.
    Οι περισσότερες υποτίθεται επενδύσεις Σκαραμανγκας -Ακταιο- Ελληνικό φαντάζουν καλοστημένο φιάσκο σαν επικοινωνιακό θέατρο που αν πραγματοποιηθούν στην τελική πιό πολύ ζημιωγόνες παρά κοινωνικό όφελος και απασχόληση φέρνουν.
    Φτάνουν οι πολίτες να εύχονται να μην πραγματοποιηθούν.
    Στο πρωτάθλημα κακοτυχίας και γκαντεμιάς το άτομο ΓΑΠ αφήνει κάθε προυγούμενο διεκδικητή χιλιόμετρο πίσω..
    Μετεωρίτης να ήταν το πέρασμά του λιγότερη καταστροφή και ερήμωση θα προκαλούσε...
    Εκτός από ηλίθιος πανύβλακας , που μιλά για πράσινη ανάπτυξη και ταυτόχρονα διαφημίζει ασύμφορες ,ζημιωγόνες επενδύσεις, που μόνο οικολογική καταστροφή και ελάχιστες θέσεις εργασίας αφήνουν πίσω τους, το άτομο παίρνει χρυσό μετάλλιο στην Κατσικοποδαριά.....Ο Μητσοτάκης μπροστά του είναι ευχάριστη νοσταλγική ανάμνηση και φαντάζει... με θεό εύνοιας και καλοτυχίας....Στο τέλος της πρωθυπουργικής του θητείας θα ψάχνουμε να βρούμε μία επένδυση που έγινε στην χώρα και να μην ήταν σκάνδαλο ή ζημιωγόνα ή να μην την πλήρωσε το ίδιο το κράτος από την τσέπη των φορολογουμένων για να την εμφανίσει μετά ως επένδυση.

    Μόνο αποκαήδια και πτώχευση θα αφήσει πίσω του.
    Οι επενδύσεις, το μικρομεσαίο εμπόριο, η επιχειρηματικότητα έχουν πάθει πρωτοφανή καταστροφή και βρίσκονται υπο συνεχή άγριο διωγμό σε αυτή την χώρα.
    Μέσα σε ένα χρόνο από τότε που ανέλαβε έχουν κλείσει περισσότερα μαγαζιά και επιχειρήσεις από ότι σε μιά τριακονταετία!
    ..Οικονομική γενοκτονία.
    Σταλινικόύ τύπου φορομπικτική πολιτική,φόροι που δεν φέρνουν έσοδα αλλα περισσότερη φοροδιαφυγή, σταλινικού τύπου απολυθωμένη γραφειοκρατεία , ασηδοσία του λαθροπαραεμπορίου έχουν φέρει κάθε επιχειρηματία και έμπορο στα όρια της απόγνωσης ,της ασφηξίας ,του αφανισμού.

    Όποιος κάνει επενδύσεις ή είναι έμπορος αυτή την περίοδο στην Ελλάδα απλά έχει υπογράψει την θανατική του καταδίκη και μετά απο μερικούς μήνες ετοιμάζει ο ίδιος την θυλιά από όπου θα πάει να κρεμαστεί.
    Οι καταλήψεις δρόμων , λιμανιών η κοινωνική αναταραχή τους δίνουν την χαριστική βολή.
    Ποιός τρελός θα ΄ρθει να κάνει επενδύσεις σε ένα τέτοιο ασύμφορο,
    ασταθές περιβάλλον όπου το κράτος δολοφονεί και στραγγαλίζει με τους μηχανισμούς του κάθε ιχνάδα ιδιωτικής πρωτοβουλίας;
    Είναι η ίδια η νοοτροπία του κράτους που αποδίωχνει , ποινικοποιεί καταπνίγει κάθε ηκμάδα παραγωγικότητας και οικονομικής αναγέννησης.
    Τα όργανα του κράτους δεν διευκολίνουν τον επιχειρηματία απλά τον αντιμετωπίζουν εχθρικά.
    Οι επιχειρηματίες και το εμπόριο στην Ελλάδα είναι στοχοποιημένοι αποδιοπομπαίοι τράγοι.
    Η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει δαιμονοποιηθεί ιδεολογικά από κόμματα... , συνδικαλιστές ,κομματικοδίαιτους εργατοπατέρες , και αποτελεί μόνιμο στόχο τρομοκρατικών ενεργειών και οργανομένων κατευθηνόμενων βανδαλισμών.
    Το κράτος των κουκουλοφόρων ώς πρώτο στόχο του έχει να κτιπήσει το εμπόριο.
    Τί έχει απομείνει πλέον απο τα πολυκαταστήματα του ΜΙΝΙΟΝ, του Κατραντζος Σπόρ , του Μαρούση της δεκαετίας του 80 ;Κατακάηκαν από ακροαριστερούς, οι ιδιοκτήτες τους καταστράφικαν, η προστασία του κράτους μηδενική, οι ένοχοι ατιμώρητοι.
    Η χώρα αυτή όχι μόνο δεν προσελκύει επενδύσεις αλλά έχει αναρτήσει μια τεράστια ταμπέλα που αναγράφει : Είσαι επιχειρηματίας; Είσαι ανεπιθήμιτος εδώ!και μην τολμήσεις να πατίσεις ξανά πόδι!...
    Αυτό έγινε με την επένδυση των Κινέζων στον Πειραιά. Στις διαδηλώσεις πρωτοστατούσε ο κυρ ΓΑΠαπανδρέου , το λιμάνι είχε κλείσει για μήνες ,οι ζημιές, το κόστος ανυπολόγιστα.

    Οι ίδιοι, οι σοβαροί Έλληνες επιχειρηματίες εγκαταλείπουν την χώρα, παίρνουν τα κεφάλαιά τους και πάνε στο εξωτερικό.
    Όταν οι ενχώριοι επιχειρηματίες εγκαταλείπουν την χώρα περιμένετε να έρθουν οι ξένοι;
    Όταν πρίν μιά δεκαετία χάσατε τα λεφτά σας στο χρηματιστήριο και οι πολιτικοί αυτής της ίδιας κυβέρνησης σας λέγαν επενδύστε στο χρηματηστήριο τώρα που σας λένε οι τραπεζικές καταθέσεις σας είναι ασφαλείς εξακολουθήτε να τους εμπιστεύεσθε;
    Με πολιτικούς κλέφτες,ανυπόληπτους, ανίκανους και ψεύτες και με τέτοια κυβέρνηση απλά δεν ξέρουμε τί θα μας ξημερώσει αύριο!

  30. Αγροφυλακας avatar
    Αγροφυλακας 20/10/2010 08:06:07

    Είναι πράγματι μεγάλη κατάντια να χαιρόμαστε γιατί βουλιάζουμε. Μου θυμίζει το ανέκδοτο. Κάποιος καθόταν στο αεροπλάνο που θα τον πήγαινε στην Αμερική και έτρεμε από τον φόβο του. Τον βλέπει ο διπλανός του και του λέει: Τι γίνεται ρε φίλε τι φοβάσαι έτσι? Και απαντάει ο φοβητσιάρης: Να μην φοβάμαι? Άμα πέσει το αεροπλάνο? Και του λέει ο άνετος: Ε και τι σε νοιάζει ρε μακακα, δικό μας είναι!
    Μπορεί να κατακρίνει κανένας τον μέσο Έλληνα που έχει φτάσει να χαίρεται που βουλιάζει η χώρα του όταν τον έχουν κάνει να νοιώθει ξένος στον τόπο του?
    Όπως έγινε και με την χούντα. Χάρηκε ο μέσος Έλληνας που κετερευσε η χούντα και ας χάσαμε την μισή Κύπρο in the process. Είναι να γελάει κανείς η να κλαίει?

  31. Θ.Α. avatar
    Θ.Α. 20/10/2010 08:14:12

    Καλά υπήρχε κανείς που να πίστεψε πραγματικά τα επικοινωνιακά τρυκ των ΓΑΠ και ΠΑΠ ? Οι εμίρηδες, την ελλάδα (με τη τροικα πρωθυπουργό) θα επέλεγαν για να επενδύσουν τα δολλάρια τους ? Αχ, δυστυχώς η επικοινωνιακή τακτική του ΘΑΣΟΚ έχει πέραση ακόμη στο κόσμο. Κρίμα όμως για το Νίκο και το φιλαράκι του το Γιώργο. Δεν τους βγαίνει η μπίζνα.

  32. ataktos avatar
    ataktos 20/10/2010 08:30:48

    Κατάρα στους Καταριανους θα λέει... ο Γιωργακης

  33. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/10/2010 09:21:55

    Οι "επενδύσεις" έχουν γίνει "επενΓδύσεις". Εάν το Ελληνικό κεφάλαιο, που μιλάει την γλώσσα, και ίσως ζει και έχει παιδιά και σκυλιά εδώ, δεν κάνει επενδύσεις, ΓΙΑΤΙ να κάνει ο Kαταριανός;

    Και δεν έχει σχέση με το αν έχει λεφτά ο Καταριανός ή ο Έλληνας. Εάν η επένδυση αποδίδει, λεφτά βρίσκονται, λέει το βιβλίο μου.

    Το παράδειγμα το δώσαμε πρώτοι εμείς, και σύντομα οι Ξένοι "επνεδυτές". Γιατί έδωσε ο Σημίτης τον Σκαραμαγκά στην HDW; Γιατί το το είπαν οι Γερμανοί. Γιατί του το είπαν οι Γερμανοί; Γιατί ήθελαν τα μετρητά των υποβρυχίων. Αφού αυτό είναι το μοντέλο, ή θα πληρώνεις κάποιον να κάνει επενδύσεις, ή θα ψάχνεις για ξέπλυμα ΜΑΥΡΟΥ (όχι γκρίζου) χρήματος. Καληνύχτα.

  34. kiki avatar
    kiki 20/10/2010 10:04:05

    @ Μαυρογιαλουρο,
    ναι αυτος ειναι,αλλα δεν φυλακιστηκε ποτε,ξεγλυστρισε και ξαναγυρισε.
    Παντως μην στεναχωριεσαι καπου θα το βολεψουν το παιδι.

  35. Polap avatar
    Polap 20/10/2010 11:04:52

    Η ανικανοτητα και οι σκοπιμοτητες του ΓΑΠ και της παρεας του ειναι δεδομενες .Επισης οι στοχοι των εν δυναμει "επενδυτων" ειναι επισης γνωστοι και δεδομενοι (ΚΕΡΔΟΣ ΜΟΝΟ). Απο την αλλη μερια η αποκλειστικη προσβαση της χωρας στο LPG θα ειχε μονο οφελη. Αυτο βεβαιως το γνωριζουν οι εταιροι μας και γιαυτο μπλοκαραν την επενδυση .
    PS.: Ποσο αφελης πρεπει να ειναι καποιος για να πιστεψει οτι o
    Εμίρης Hamad bin Khalifa al-Thani χρειαζεται τα κεφαλαια απο τις ελληνικες τραπεζες για να κανει την μοναδα .
    Δειτε λιγο πιο μακρια απο την πολιτικη αντιπαραθεση γιατι αυτη ειναι που μας κραταει σε ληθαργο!

    • youresd avatar
      youresd @ Polap 20/10/2010 11:43:19

      [[Απο την αλλη μερια η αποκλειστικη προσβαση της χωρας στο LPG θα ειχε μονο οφελη]]]

      AXAXAXA!!!!!!!!!!!!!!! Φερε και την οικογένεια σου. Να μην φύγει μόνο η δικιά μου ε?



      Hazards
      LPG:
      • LPG is approximately twice as heavy as air when in gas form and will tend to sink to the lowest possible level and may accumulate in cellars, pits, drains etc.
      • LPG in liquid form can cause severe cold burns to the skin owing to its rapid vapourisation.
      • Vapourisation can cool equipment so that it may be cold enough to cause cold burns.
      • LPG forms a flammable mixture with air in concentrations of between 2% and 10%.
      • It can, therefore, be a fire and explosion hazard if stored or used incorrectly.
      • Vapour/air mixtures arising from leakages may be ignited some distance from the point of escape and the flame can travel back to the source of the leak.
      • At very high concentrations when mixed with air, vapour is an anaesthetic and subsequently an asphyxiant by diluting the available oxygen.
      • A vessel that has contained LPG is nominally empty but may still contain LPG vapour and be potentially dangerous. Therefore treat all LPG vessels as if they were full.

      • Polap avatar
        Polap @ youresd 20/10/2010 14:16:59

        Το διαβασες το κειμενο η μονο Copy /Paste ?
        Γιατι τις ιδιες περιπου ιδιοτητες εχουν και αλλα υψηλα κλασματα του πετρελαιου ,ο λιγνιτης (σε αλλες μορφες),το καρβουνο,το πολυαιθυλενιο, το υγρο αζωτο κ.α.
        Τι σε κανει να πιστευεις οτι το LPG ειναι πιο επικινδυνο .
        Το ιδιο ειναι ολα .Ο χειρισμος τους ειναι αυτος που τα κανει επικινδυνα η λιγο επικινδυνα (γιατι ακινδυνα δεν ειναι).
        Επομενως το να παραθεσεις διαφορα χαρακτηριστικα του LPG δεν σημαινει τιποτα απολυτως και ειναι ασχετο με το θεμα .

        ΥΓ.: Κινητο τηλεφωνο εχεις -))) Αν ναι θελεις μελετες για την ακτινοβολια τους και τα αποτελεσματα της η αυτο δεν επηρεαζει την οικογενεια σου? -))

        Φιλικά

      • ΠΗΛΕΑΣ avatar
        ΠΗΛΕΑΣ @ youresd 20/10/2010 17:56:57

        Ραδίκια, φίλε! Ραδίκια, να είσαι σίγουρος!
        Αλλά, πάλι, αν το λίπασμα για τα ραδίκια ποτιστεί με καύσιμο, λάδι μηχανής, ή φαγώσιμο, γίνεται το δημοφιλές εκρηκτικό των τρομοκρατών !
        "Θα πάω στη ζούγκλαααα με τον Ταρζάν...."

  36. deldio avatar
    deldio 21/10/2010 02:14:36

    Δεν μου λέτε ρε φίλοι εσείς που θρηνείτε που δεν θα έρθει η "επένδυση" των καταριανών του γιώργου: Από πότε τέτοιου είδους fast track επενδύσεις είναι προς όφελος του ελληνικού λαού; μήπως θυμάστε την ΠΕΣΙΝΕ το 1953 με τον τότε αναπτυξιακό του Μαρκεζίνη; μήπως η εξαγορά του ΟΤΕ από τους Γερμανούς ή της Εμπορικής από τους Γάλλους ή μήπως του ΟΛΠ από τους Κινέζους; θα αυξηθεί η απασχόληση πώς; με όρους Κίνας για τον εργαζόμενο; θα διοχετευθούν κεφάλαια; ποιά; αυτά που θα είναι αφορολόγητα 100%; θα μειωθούν οι τιμές; Χα χα χα, για ποία ανάπτυξη μιλάμε; αυτή που θα γίνει χωρίς να λάβει καθόλου υπόψη τις ανάγκες και τις δυνατότητες της χώρας;

  37. deldio avatar
    deldio 21/10/2010 02:32:51

    Να μην ξεχάσω: στις επιτυχημένες ξένες επενδύσεις στην Ελλάδα βάλτε μέσα και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.