#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/06/2010 01:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ναι, τυπώνουμε χρήμα, αλλά είναι ευρώ!



Απάντηση στη φημολογία πως στο Χολαργό "βγαίνει καπνός" και "τυπώνονται δραχμές", ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύκτας, δίνει ο κατ’ εξοχήν αρμόδιος για τη λειτουργία του Εθνικού Νομισματοκοπείου και διευθυντής του, κ. Τίμος Καρακούσης.

Τις προηγούμενες μέρες, διαστάσεις "επιδημίας" πήρε η μαζική ψύχωση των νεοελλήνων οι οποίοι κατά χιλιάδες έγιναν δέκτες πληροφοριών "από πρώτο χέρι", "μέσα  από το Χολαργό" όπου εδρεύει και λειτουργεί το Εθνικό Νομισματοκοπείο, ότι "τυπώνονται δραχμές" και έτσι προετοιμάζεται η έξοδος της χώρας από την Ευρωζώνη.
Οι φήμες επέμεναν, σαν να μην έφταναν όσα χαρτονομίσματα "τυπώθηκαν" –με βάση ανάλογες φημολογίες- στις αρχές του 2010 και  το δίμηνο Μαρτίου- Απριλίου.

Ωστόσο  η μαρτυρία του διευθυντή του Ιδρύματος Εκτύπωσης Τραπεζογραμματίων και Αξιών   στο Χολαργό, είναι κάτι παραπάνω από καταλυτική: «κατηγορηματικά σας διαβεβαιώνουμε ότι στο Ίδρυμα τυπώνονται κέρματα και εκτυπώνονται χαρτονομίσματα, αλλά αποκλειστικά και μόνο ευρώ… Πρέπει να μπει τέλος σε αυτήν την ανυπόστατη φημολογία ότι στο Ίδρυμά μας τυπώνεται άλλο νόμισμα» λέει ο ίδιος, αποφεύγοντας να αναφερθεί ευθέως σε … δραχμές, φοίνικα ή μνα.

Οι  μήτρες για την  δραχμή βρίσκονται στο  …Μουσείο!

«Τα στοιχεία παραγωγής της δραχμής, δηλαδή οι μήτρες για τα κέρματα και οι πλάκες εκτύπωσης για τα χαρτονομίσματα βρίσκονται μόνο στο Μουσείο της Τράπεζας της Ελλάδος. Από το 2001 μέχρι σήμερα τυπώνονται μόνο ευρώ τονίζει.

Η δουλειά στο «Θόλο» του Νομισματοκοπείου συνεχίζεται. Με τις ίδιες μηχανές που κάποτε τυπώνονταν οι δραχμές και με την προσθήκη ορισμένων νέων που αγοράστηκαν το 2004…

Κέρματα και χαρτονομίσματα μικρής αξίας (10-20 ευρώ)  που βγαίνουν "ζεστά- ζεστά" από την ειδική έξοδο των μηχανών, είναι η "χειροπιαστή" απόδειξη ότι στο Νομισματοκοπείο Αθηνών συνεχίζεται καθημερινά από το νωρίς το πρωί –και μέχρι τις 2 το μεσημέρι-  να κόβονται αποκλειστικά ευρώ.

Τι γίνεται  όμως τις άλλες ώρες, όταν στο "εργοστάσιο" εξακολουθεί να εργάζεται κόσμος; Σε μια έκταση 19 στρεμμάτων το νομισματοκοπείο δεν τυπώνει μόνο ευρώ… Εκεί τυπώνονται και τα διαβατήρια, ενώ από καιρό εις καιρό τυπώνονταν γραμματόσημα και τα έντυπα ασφαλείας των τραπεζών!

Το ελληνικό νομισματοκοπείο κέρδισε πέρυσι έπαινο ανάμεσα στους ευρωπαίους "ανταγωνιστές" του, για την καλύτερη κατασκευή χαρτονομίσματος.
Μέσα στην οικονομική κρίση όμως -και στις φήμες- το επίτευγμα δεν γιορτάστηκε ανάλογα…

http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=71154

ΣΧΟΛΙΑ

  1. loretta avatar
    loretta 10/06/2010 01:58:15

    καλα βρε φακτορα το οτι δεν τυπωνουν αυτη τη στιγμη δε σημαινει και τιποτα....

    δηλ τι θελουν να μας πουν οτι αν παρουν εντολη σε 15 μερες να τυπωσουν δεν θα μπορουν??

    χαχαχαχα χαχαχα

    • loretta avatar
      loretta @ loretta 10/06/2010 02:00:21

      αυτο ξερεις τι μου θυμιζει??? τον ΓΑΠ που προεκλογικα ελεγε λεφτα ΥΠΑΡΧΟΥΝ....μετα οτι σχεδον πτωχευσαμε...και σημερα ριξαμε το χρεος 40%

      ελεος.

      • ALALOGIA avatar
        ALALOGIA @ loretta 10/06/2010 07:51:55

        Συνάδελφοι σχολιαστές, το θέμα είναι άλλο, η στοιχομυθία των σχολίων σας θυμίζει το ανέκδοτο με τον παλαβό που ότι και να του έδειχναν το αναγνώριζε σαν μου...
        Γιατί όλα μου... του θύμιζαν. Οι εμμονές είναι αρώστια.

      • loretta avatar
        loretta @ loretta 10/06/2010 13:38:46

        ALALOGIA

        .....οι εμμονες εχουν ενα περιεργο τροπο να επαληθευονται σαυτην τη χωρα..!!

    • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
      Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ loretta 10/06/2010 08:36:03

      Όχι... θέλει μήνες η ιστορία για να εφαρμοστεί. Να ξαναφτιαχτούν μήτρες, να τυπωθούν...δισεκατομύρια..Εκτός αν έχει ξεκινήσει η ιστορία ήδη

  2. 309 avatar
    309 10/06/2010 02:44:20

    Aν κρινουμε απο την μεχρι τωρα...συνεπη στις υποσχεσεις πορεια της κυβερνησης και του ανυπαρκτου πρωθυπουργισκου οδευουμε ολοταχως προς την επιθυμητη για αυτους πτωχευση...! Αυτα τα γελοια υποκειμενα μας κυβερνουν και οριζουν την ζωη μας !

  3. Alex avatar
    Alex 10/06/2010 03:07:54

    Το ξεχασατε μου φαινεται ορισμενοι Φατε την τωρα για να το θυμηθητε!!!!!!!!!!!!!!!!11!

    http://www.youtube.com/watch?v=vb3WiQ809bM

  4. nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
    nick name@ta lefta iparhoun.gr 10/06/2010 07:58:28

    Παίδες ηρεμήστε πρός το παρόν , στον Χολαργό σίγουρα δεν τυπόνωνται δραχμές , θα ήταν πολύ μ...αν το έκαναν.
    Αν η σοσιαλιστική κυβέρνηση έχει σκοπό τέτοιο τότε τα πρώτα χαρτονομίσματα δεν θα τυπωθούν εδώ γιατί θα διαρευσει και θα γίνει πανικός! Θα έρθουν με νταλίκα απ'έξω και η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει Παρασκευή μεσάνυχτα και θα ισχύει από Δευτέρα πρωί .Τίς πρώτες μας ανάγκες θα τις ικανοποιήσωμε με τίς δραχμές που έχωμε φυλάξει σαν ενθύμιο!!!
    Πρός το παρόν να κοιμάστε ήσυχοι .

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ nick name@ta lefta iparhoun.gr 10/06/2010 12:37:22

      Απο τη Βουλγαρία μήπως?
      χε χε χε
      Περισσότερα χαρτονομίσματα (πλαστά) έρχονται απο εκεί όταν αλλάζουμε νόμισμα παρά απο τα νομισματοκοπεία μας.

  5. δημητρης avatar
    δημητρης 10/06/2010 08:16:08

    ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΤΑΞΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 5 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ. ΣΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΗΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΕΠΙΒΑΤΗ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΛΕΠΤΑ ΚΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΛΕΕΙ:"ΜΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΩΡΑ. ΦΕΥΓΩ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΤΑΞΙΤΖΗ:" ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΠΙΣΩ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ. ΤΥΠΩΝΟΥΜΕ Δ Ρ Α Χ Μ Ε Σ!!!!"
    ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ

    • ALALOGIA avatar
      ALALOGIA @ δημητρης 10/06/2010 08:24:39

      Καλά Δημητράκη, είσαι σοβαρός τώρα;

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ δημητρης 10/06/2010 08:49:03

      ο μαντελης θατανε.

    • Τίποτα avatar
      Τίποτα @ δημητρης 10/06/2010 13:51:59

      Εντύπωση μου κάνει που πήρε δεύτερο επιβάτη που πηγαίνει στο αεροδρόμιο, για το οποίο υπάρχει ειδική χρέωση... Την επόμενη φορά φτιάξε καλυτερο σενάριο!

  6. zonitis avatar
    zonitis 10/06/2010 08:40:58

    Ο κυριος Καρακουσης ψευδεται ασυστολως! Καμμια κεντρικη τραπεζα των κρατων μελων της Ευρωπαικης Ενωσης δεν εχει το δικαιωμα να τυπωνει Ευρω. ΜΟΝΟ Η ΕΚΤ (Ευρωπαικη Κεντρικη Τραπεζα) εχει αυτο το δικαιωμα. Αρα λοιπον καλωσηρθες δραχμη

  7. popolaros avatar
    popolaros 10/06/2010 08:52:27

    Έχει το δικαίωμα για κέρματα και για μικρά χαρτονομίσματα(10-20 ευρώ).

    • zonitis avatar
      zonitis @ popolaros 10/06/2010 09:03:36

      Άρθρο 106
      1. Η ΕΚΤ έχει το αποκλειστικό δικαίωμα να επιτρέπει την έκδοση τραπεζογραμματίων μέσα στην
      Κοινότητα. Η ΕΚΤ και οι εθνικές κεντρικές τράπεζες μπορούν να εκδίδουν τέτοια τραπεζογραμμάτια. Τα
      τραπεζογραμμάτια που εκδίδονται από την ΕΚΤ και τις εθνικές κεντρικές τράπεζες είναι τα μόνα
      τραπεζογραμμάτια που αποτελούν νόμιμο χρήμα μέσα στην Κοινότητα.
      2. Τα κράτη μέλη μπορούν να εκδίδουν κέρματα, η ποσότητα των οποίων τελεί υπό την έγκριση της
      ΕΚΤ. Το Συμβούλιο, αποφασίζοντας με τη διαδικασία του άρθρου 252 και μετά από διαβούλευση με την
      ΕΚΤ, μπορεί να θεσπίζει μέτρα για την εναρμόνιση της ονομαστικής αξίας και των τεχνικών προ-
      διαγραφών όλων των κερμάτων που πρόκειται να κυκλοφορήσουν, στο βαθμό που είναι απαραίτητος
      για την ομαλή κυκλοφορία τους μέσα στην Κοινότητα.

      Μονο κερματα και μετα απο αποφαση και εγκριψη της ΕΚΤ. Και η ερωτηση που προκυπτει ειναι. Γιατι τυπωνει κερματα αυτη την εποχη. Για να μειωσει τον πληθωρισμο;

      • zonitis avatar
        zonitis @ zonitis 10/06/2010 09:04:24

        εγκριση

  8. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 10/06/2010 08:55:25

    Υπάρχει ακόμα μία φημολογία που θέλει να μην επιστρέφουμε στο εθνικό μας νόμισμα, τη δραχμή, ανακτώντας έτσι τον πλήρη νομισματικό μας έλεγχο, αλλά αντίθετα να οδηγούμαστε στην ευρω-δραχμή, την οποία θα τυπώνουν οι Γερμανοί και οι οποίοι σε σχέση με το ευρώ θα είναι υποτιμημένοι κατά 40% περίπου. Μάλιστα λέγεται ακόμα ότι οι πληρωμές του δημοσίου προς τους πολίτες θα γίνονται σε ευρω-δραχμές, ενώ οι οφειλές των πολιτών θα γίνονται σε ευρώ... Και πάλι με κάθε επιφύλαξη γράφω το παρόν.

    • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
      Πλούταρχος Λευκαδίτης @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 10/06/2010 08:58:33

      συγνώμη, υποτιμημένη και όχι υποτιμημένοι

    • Σαος avatar
      Σαος @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 10/06/2010 09:27:42

      Αυτό θα ήταν ακόμα χειρότερα...

  9. Hot dog avatar
    Hot dog 10/06/2010 09:43:23

    Έτσι. Όπως ακριβώς έλεγε και στο άρθρο.

  10. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 10/06/2010 09:43:36

    ηρθε πελατης στο ιατρειο μου ανωτερο στελεχος του νομισματοκοπειου.....και με πληρωσε σε δραχμες

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ CRAZY DOCTOR 10/06/2010 10:00:38

      Επειδή ένας κολλητός μου τα είχε με την κολλητή της πρώην του Διευθυντή του Νομισματοκοπείου (μετά τσακώθηκαν), σας το μεταφέρω ως απολύτως έγκυρη πληροφόρηση ότι τα πρώτα πακέτα με τις νέες δραχμές είναι έτοιμα και φυλάσσονται σε μυστική κρύπτη του Νομισματοκοπείου.
      Υπάρχει μάλιστα και η πληροφορία ότι στη μία όψη του 5χίλιαρου εμφανίζεται ο Κωνσταντίνος Καραμανλής και στην άλλη ο Ανδρέας Παπανδρέου. Πρότειναν και του Σημίτη να μπει, αλλά αρνήθηκε.

      • zonitis avatar
        zonitis @ ΒΙΣ 10/06/2010 10:09:50

        Χαχαχα...θα εχει μεγαλη αξια αυτο το νομισμα τοτε. Με τετοιες προσωπικοτητες πανω του θα ειναι πολυ "βαρυ" και "σκληρο"

      • nick name@ta lefta iparhoun.gr avatar
        nick name@ta lefta iparhoun.gr @ ΒΙΣ 10/06/2010 14:12:30

        ..ο Άκης (profile)και ο Mαντέλης(en face) και στο υδατογράφημα ο Σιμήτης!!

      • χρηστος avatar
        χρηστος @ ΒΙΣ 10/06/2010 14:33:09

        Δηλαδή τό πρότειναν στούς άλλους δύο καί αυτοί δέχθηκαν?

  11. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 10:03:28

    Παιδιά, δώστε βάση:

    Από έγκυρη πληροφορία, οι λουλουδούδες στα μπουζούκια αυτό το σ/κ δεν θα δέχονται ευρώ αλλά δραχμες!

  12. tiramola avatar
    tiramola 10/06/2010 10:06:34

    Ρε τον Καρακούση που ψεύδεται ασυστόλως...
    Ευτυχώς που από έγκυρους σχολιαστές όπως ο ζονιτις μαθαίνουμε την αλήθεια...

    • zonitis avatar
      zonitis @ tiramola 10/06/2010 10:57:25

      Απο τον Μαρτιο διαψευδουν κυβερνητικα στελεχη τις πληροφοριες για την εκτυπωση δραχμων. Αν απο τοτε εκτυπωναν ευρο, σημερα θα ειχε γεμισει ο κοσμος ολος με νεο, φρεσκο χρημα. Ειναι ετσι η οχι; Και για πες μας, μπορει η Ελλαδα να τυπωνει κατα το δοκουν ευρο; Οποτε μας καπνισει δηλαδη βαζουμε τις μηχανες να δουλευουν;

  13. zonitis avatar
    zonitis 10/06/2010 10:08:14

    Δεν μπορει να παει καποιος στο μουσειο της Τραπεζας της Ελλαδος να δει αν πραγματικα οι μητρες βρισκονται εκει; Αλλα εφ οσον δεν ειπε τιποτα για δραχμες ο πονηρος Καρακουσης, ισως να τυπωνεται χρημα που θα ονομαζεται διαφορετικα για να μην γινει και κανενα μπερδεμα με τις προ ευρω δραχμες.

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ zonitis 10/06/2010 13:41:40

      τις μητρες τις έχει σπιτι του ο μαντέλης.

  14. Hot dog avatar
    Hot dog 10/06/2010 10:08:43

    Τώρα είμαι σίγουρος! Ησύχασα...

  15. Orestios avatar
    Orestios 10/06/2010 10:11:25

    Αφού το έγραψαν οι εφημερίδες της προπαγάνδας και το είπε η τηλεόραση είναι αλήθεια!!!!
    Το ΠΘ δεν είναι που έγραψε προεκλογικά ότι χαρίζονται τα δάνεια???

    ΧΟ! ΧΟ! Τώρα όλα είναι ΟΚ.

  16. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 10/06/2010 10:45:28

    ΠΛηροφοριακά, η Ζιμπάμπουε χρησιμοποιεί ως εθνικό της νόμισμα δολλάρια ΗΠΑ. Όσοι δεν θέλετε (ή δεν αντέχετε) το Ευρώ, μπορείτε να προτείνετε απευθείας το κοινό νόμισμα "δολάριο ΗΠΑ-Ζιμπάμπουε". Αντί να προβληματιζόμαστε με παλιές δραχμές, λίρες Τουρκίας ή σέκελ Ισραήλ, θα έχουμε νόμισμα που ισχύει ως επίσημο σε δύο τουλάχιστον χώρες. Των ιδεολογικών μας προτιμήσεων, μάλιστα.

  17. co avatar
    co 10/06/2010 10:45:58

    ayto to kratos den einai etoimo oyte gia to logistics nightmare poy synepagetai h allagh nomismatos, mhn anyseixite loipon gia tis draxmes to poly poly na antalasoume kotoules, talanta h kosmimata!

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ co 10/06/2010 11:56:04

      χε χε χε
      Τελικά μπορεί να ήταν καλό να μπαίναμε στη δραχμή, ποιός δε θέλει ολες οι ισοτιμίες των νομισμάτων εξω απο τα σύνορα του να είναι μεγαλύτερες απο του δικού του?

  18. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 11:14:22

    Για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα:

    1. Το εθνικό νομισματοκοπείο έχει τεράστια δυναμική, είναι από τα καλύτερα της Ευρώπης γιαυτό και έχει επιφορτιστει με ένα μέρος έκδοσης ευρώ από την ΕΚΤ η οποια ΕΚΤ αποφασίζει ΠΟΣΑ και ΠΟΤΕ θα εκτυπωθούν. Μη λέτε ανακρίβειες - μη βιάζετε βασικές αρχές νομισματικής-οικονομικής θεωρίας

    2. Εάν αποφασιστεί να γυρίσουμε σε δραχμές αυτό είναι πολυ πολυ δύσκολο τεχνικα, όχι αδύνατο, αλλα απαιτει κοπο και χρόνο. Αλλαγή μηχανημάτων-μητρών και θα απαιτήσει μήνες.

    3. Λόγω του 2 και λόγω πολλών άλλων παραγόντων (θα ψάξω το αρθράκι που σας έλεγα) αν γίνει κάτι τέτοιο (επιστροφή στη δραχμη) ΠΡΕΠΕΙ να γίνει ξαφνικά. Αλλιώς δεν εχει νόημα, γιατί πολύ απλά είναι μια άγρια υποτίμηση...Αυτά γίνονται ξαφνικά (ΟΛΕΣ οι υποτιμήσεις). Επειδή όμως έχει και ένα σημαντικό τεχνικό κομμάτι που πρέπει να ολκληρωθεί (ενώ η απλή υποτίμηση δεν έχει αυτό το τεχνικό θέμα) απαιτείται μυστική προετοιμασία μηνών-εβδομάδων.

    Understood ? (γιατί παρόλο που ενδέχεται να φύγουμε από το ευρώ, θα ανήκομεν ακόμα εις την δύσιν)

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 11:35:08

      Μπορεί να τυπώνει πληθωριστικό ευρώ γι αυτό το έδωσαν στην Ελλάδα μαζί με τις φήμες οτι τυπώνει εγχώρια ή οτι τυπώνει δραχμές.
      Η ζημιά μπορεί να είναι μεγάλη αν μαθευτεί οτι η Ε.Ε τυπώνει τεράστιες νέες ποσότητες γι αυτό θα τα έδωσε να τυπωθούν στη ζούλα σε χώρες όπως η Ελλάδα?
      Ρε σεις μπας και το ευρώ θα είναι κουρελόχαρτο σε λίγο που θα φύγει άρο άρον ο Ομπάμα και μας κρατά εκεί επίτηδες το ΓΑΠ για να καταστραφούμε ολοσχερώς??

      Φανταστείτε ενα ευρώ κουρελόχαρτο, ενα δολλάριο να μην έχει στυθεροποιηθεί μετά απο αλλεπάληλες πολιτικές εξελίξεις στην Αεμρική και μι ΤΟΥΡΚΙΚΗ λύρα να ισχυροποιείται!!!

      ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ!!!

      Μπορεί να μη τρελάθηκαν στα καλά καθούμενα οι Τούρκοι να τα βάζουν με Ισραηλινούς!!!!!

      ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!!!

      • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
        ποσα απιδια βανει ο σακος @ ποσα απιδια βανει ο σακος 10/06/2010 11:37:36

        ωχ ωχ...
        Πριν μερικούς μήνες ο Ενρτογάν πήρε τεράστιες οικοδομικές συμφωνίες στο Ιράκ τότε που η Λύρα ήταν ακόμη φτηνή...ενω σε λίγο πολλά προγράμματα παραγωγής στο τομέα των όπλων θα ξεκινήσουν στη χώρα τους.
        ΒΡΕ ΛΕΤΕ??????

  19. ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
    ποσα απιδια βανει ο σακος 10/06/2010 11:30:18

    Δεν υπάρχει χρήμα στην αγορά και τους άφησε η Ε.Ε να τυπώσουν έξτρα ευρώ για να καλύψουν την έλλειψη?
    Καμιά χώρα δεν μπορεί να τυπώνει μόνη της οσο ευρώ θέλει.
    Μηπως έρχεται κάτι άλλο παγκόσμιο το Σεπτέμβρη?

    • Orestios avatar
      Orestios @ ποσα απιδια βανει ο σακος 10/06/2010 11:39:20

      Ακριβώς. Πώς τυπώνει ευρώ, όταν δεν υπάρχει τέτοια εντολή?
      Κανουμε σαμποτάζ στην Ευρωπαϊκή πολιτική?
      χο! χο!

      Κάποτε ο Σημίτης δεν έλεγε πως δεν θα κάνει υποτίμηση? Και την έκανε βράδυ.
      Δυστυχώς η κυβέρνηση και το GAP έχουν χάσει την αξιοπιστία τους πια. Όση προπαγάνδα και να χρησιμοποιήσουν......έχουν χάσει το παιχνίδι.

      • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
        ποσα απιδια βανει ο σακος @ Orestios 10/06/2010 11:43:15

        Για κάτσε για κάτσε..αρα το ευρώ θα κατέβει κι άλλο..και η περίεργη "αγάπη" της Γερμανίας με τους Τούρκους τώρα τελευταία πως εξηγείται?..

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 10/06/2010 11:51:02

        Οι Γερμανοί έχουν πάνω από έναν αιώνα αγάπη με τους Τούρκους.

      • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
        ποσα απιδια βανει ο σακος @ Orestios 10/06/2010 11:54:13

        Σε τι κόσμο φέρνουμε τα παιδιά μας.. :p

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 10/06/2010 12:02:35

        Στον καλύτερο!

  20. Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
    Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 11:47:25

    Πραγματικά τί λετε;

    Ποιός είπε ότι δεν έχει εντολή να τυπώνει ευρώ; Φυσικά και έχει.

    Τα νομισματοκοπεία ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ να τυπώνουν χρήμα για δύο λόγους: Αντικατάσταση φθαρμένων (ειναι πάρα πάρα πολλά αυτά, δεν έχετε ιδέα) και φυσικά ό,τι....προκύπτει από τις μεταβολές των επιτοκίων. Μη λέτε πραγματα που δεν γνωρίζετε και αποτελουν βασικές αρχές νομισματικής θεωρίας

    Οσό για το σενάριο ισχυροποιημένης τουρκικής λιρας (και όχι λύρας- αυτή είναι ποντιακή) αυτό θα ήταν όντω εφιαλτικο...................για τους Τουρκους :)

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 11:51:13

      Σωστά..

    • Orestios avatar
      Orestios @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 12:04:42

      Βασικές αρχές λαμογιάς γνωρίζεις Αλώβητε?

    • zonitis avatar
      zonitis @ Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ 10/06/2010 12:07:26

      Αν το νομισματοκοπειο δεν σταματαει ποτε να δουλευει, γιατι μολις τους τελευταιους μηνες υπεπεσε στην αντιληψη των κατοικων της περιοχης οτι αυτο δουλευει; Αν δουλευε συνεχως δεν θα παραξενευονταν κανενας και ουτε θα υπηρχαν αυτες οι φημες. Οσο για την αντικατασταση των φθαρμενων τι να πω; Δεν γνωριζω, αλλα εμενα παντως δεν μου χαλασε κανενα, ωστε να το γυρισω πισω και να μου δωσουν ενα καινουργιο.

      • Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ avatar
        Ο ΑΛΩΒΗΤΟΣ @ zonitis 10/06/2010 12:11:53

        φίλοι μου,

        ΔΕΝ αποκλείω το σενάριο αυτό. Απλά επισημαίνω κάποια πράγματα για να μη γίνουμε δελτίο του star με τους...περίοικους να βγάινουν και να λενε "μύρισε πεντοχίλιαρο η περιοχή"

        Όσο για τα φθαρμένα....ΔΕΝ εισαι υπέυθυνος να το κάνεις εσύ: Οι τράπεζες τα συγκεντρώνουν από δικά τους αποθέματα και τα στέλνουν στην ΤτΕ

        Επίσης κάτι που είπα αλλά δεν δωσατε βάση: Λόγω επιτοκίων ΠΑΝΤΑ τυπώνεται χρήμα.... Δεν σταμάτησε το νομισματοκοπείο να δουλεύει

      • zonitis avatar
        zonitis @ zonitis 10/06/2010 12:26:48

        Τι να πω; Μακαρι να εχεις δικιο

  21. ALALOGIA avatar
    ALALOGIA 10/06/2010 11:59:02

    Το καλύτερο σενάριο για κάποιον εισοδηματία ή διεθνή κερδοσκόπο – επενδυτή είναι να εισπράττει εισόδημα σε Ευρώ και να ζει σε μια ηλιόλουστη χώρα πληρώνοντας σε δραχμές. Ίσως είναι κι αυτός ένας λόγος που διάφορα κέντρα προσπαθούν να οδηγήσουν σε κάποιες κατευθύνσεις για χάρη της λαϊκής ευημερίας δήθεν. Κάποιοι αγαπούν τη δραχμή επειδή θα πιστεύουν ότι θα αμείβονται οι άλλοι με αυτήν...

  22. ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
    ποσα απιδια βανει ο σακος 10/06/2010 12:03:51

    ΣΩΣΤΟΣ!!!
    Ιδου τι ψαρεψα!!

    Τέλος και οι Ρώσοι τουρίστες...! Εκτύπωση E-mail
    09-06-2010 17:24:45
    ImageΔεν θα μπορέσει η Ρωσία να στείλει τους τουρίστες που θα ήθελε στην Ελλάδα!Όπως αναφέρουν πηγές στην Μόσχα η ρωσική κυβέρνηση έπαψε να ενθαρρύνει τα τουριστικά πρακτορεία να ενισχύσουν την ροή του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα ως αιτία για τις ελληνικές παλινδρομήσεις στο θέμα των αγωγών και της διακρατικής συμφωνία για το ΤΟΜΑ ΒΜP-3HEL.

    Μάλιστα εστάλη και σχετική επιστολή από τον Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας για το θέμα της βίζας, αλλά αυτό είναι μόνο η αφορμή.

    Δεν υπάρχει περίπτωση να επιτευχθεί ο απαιτούμενος αριθμός των 2.500 - 3.000 εκδόσεων βίζας την ημέρα και θα προκληθεί υποχώρηση της ζήτησης αναφέρεται στην επιστολή. Παράλληλα, εκτιμά πως με την κατάσταση που επικρατεί, στις ελληνορωσικές σχέσεις θα υπάρξει κύμα ακυρώσεων.
    Ο Σύνδεσμος περιγράφει τραγελαφικές εικόνες Ρώσων τουριστικών πρακτόρων να μένουν μέχρι αργά τη νύχτα περιμένοντας τα διαβατήρια των πελατών τους ή να τρέχουν να τους τα παραδώσουν τελευταία στιγμή στο αεροδρόμιο.

    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

  23. AUD avatar
    AUD 10/06/2010 12:05:48

    εγώ είμαι καθαρίστρια στο Νομισματοκοπείο και ενα βράδυ είδα τόνους απο δραχμές να τυπώνονται... ζήτησα να μου δώσουν μερικά πεντοχίλιαρα και μου είπαν '...εσυ τσιμουδιά...', είχαν μπροστά την Μπακογιάννη... και πίσω είχαν τον Μητσοτάκη... σημαίνει κάτι αυτό???

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ AUD 10/06/2010 12:10:55

      όνειρο ήταν?

      • AUD avatar
        AUD @ ποσα απιδια βανει ο σακος 10/06/2010 12:19:44

        ακούω απο γνωστούς και φίλους, και ξαφνικά όλοι, μα όλοι, έχουν ενα γνωστό στο νομισματοκοπείο και πως το κράτος κόβει δραχμές.... μα είναι δυνατόν!!!!!!!!!!!!!!

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ AUD 10/06/2010 12:32:12

      Εμένα πάλι κάτι σε εφιάλτη μου κάνει..
      Να τρως ελαφρά πριν πέσεις για ύπνο για να μην βλέπεις τετοια πράγματα,ακου εκεί Μητσοτάκη με θυγατέρα σε όνειρο!!ααχχαχα..

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ AUD 10/06/2010 12:53:01

      Μήπως είναι κόλπο της ασφάλειας για να φαλιρίσουν οι παραχαράκτες που θα πάρουν τη φήμη στα σοβαρά και θα αρχίσουν να τυπώνουν δραχμές?

  24. Γιάννης Σ. avatar
    Γιάννης Σ. 10/06/2010 13:07:38

    Μπορούν επιτέλους να σταματήσουν οι βλακείες; Έχει ξεφύγει εντελώς η κατάσταση με τη διακίνηση συνωμοσιολογικών θεωριών. Τη μια μας ψεκάζουν από αέρος, την άλλη τυπώνουμε δραχμές... Γιατί ο κόσμος δεν επιστρατεύει λίγο τη λογική του, ώστε να εξετάσει τα δεδομένα, αλλά δέχεται άκριτα τις μπούρδες τύπου Alex Jones; Είναι πολύ απλό. Ούτε μας ψεκάζουν (υπάρχει επιστημονική εξήγηση για τα περίφημα "chemtrails"), ούτε θα βγούμε από το ευρώ (γιατί η κατάσταση θα γινόταν χειρότερη). Έλεος.

    • AUD avatar
      AUD @ Γιάννης Σ. 10/06/2010 13:26:37

      μα και επιμένουν μερικοί... κόβει δραχμές το νομισματοκοπείο... ΟΧΙ.. ΚΟΒΕΙ σου λένε... εχω το γνωστό, που ειναι μπατζανάκης μου και κολλητός της κουνιάδας μου που έχει ξάδελφο στην Κοζάνη που ο πεθερός του είναι κολλητός με τον τεχνικό που κάνει συντήρηση τα air condition στο νομισματοκοπείο, το είδε με τα μάτια του... δραχμές... μα σου λέω κόβει δραχμές.....

    • Lalakis avatar
      Lalakis @ Γιάννης Σ. 10/06/2010 13:28:39

      ποια ειναι επιτελους αυτη η εξηγηση θα μας την πεις να ισυχάσουμε;

    • tiramola avatar
      tiramola @ Γιάννης Σ. 10/06/2010 13:44:00

      Φαντάσου να περάσει και κανένα αεροπλάνο που θα ραντίζει για το δάκο τι έχει να γίνει...πανικός
      χαχαχα

      • zonitis avatar
        zonitis @ tiramola 10/06/2010 21:54:04

        Εσυ τι φοβασε; Σε ραντισε ηδη εδω και καιρο

    • zackii avatar
      zackii @ Γιάννης Σ. 10/06/2010 14:01:47

      Τους ψέκασαν όλους οι καναλάρχες τον Οκτώβριο με σπρει που προκαλεί μαλάκυνση εγκεφάλου..κι άλλο θέλετε?

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ Γιάννης Σ. 10/06/2010 14:54:25

      Ορίστε μια από τις πολλές επιστημονικές εξηγήσεις για τους «ψεκασμούς».

      http://www.es.lancs.ac.uk/hazelrigg/amy/Introduction/The%20Science.htm

      Ελπίζω σε λίγο να μην πεταχτεί κάποιος να πει «οι επιστήμονες μας λένε ψέμματα, ποιος ξέρει πόσα μας κρύβουν».

      Δεν θέλουν οι άλλοι το κακό μας, βολευόμαστε και μόνοι μας με την παράνοια που μας δέρνει.

  25. Sic transit gloria mundi avatar
    Sic transit gloria mundi 10/06/2010 13:37:47

    Χαλβά σε ψιλές φέτες κόβουν.

    • AUD avatar
      AUD @ Sic transit gloria mundi 10/06/2010 14:31:19

      μπααα... σαλάμι αέρος για τώρα....!!!!

  26. χρηστος avatar
    χρηστος 10/06/2010 14:53:46

    Μεταξύ μας, όντως τυπώνουμε €υρώ σέ μικρά χαρτονομίσματα καί μάλιστα έν αγνοία τής ΕΚΤ.
    Μέ 24ωρες βάρδιες σέ κανά 3μηνο θά ξοφλήσουμε όλα μας τά χρέη καί θά πάθει πλάκα τό σύμπαν.
    Γιά ξεκάρφωμα τά ΜΜΕ θά αναλύουν καθημερινά τό πόση επιτυχία έχουν τά εισπρακτικά μέτρα τής κυβέρνησης.
    Ισως ζητηθεί καί η συνδρομή Βούλγαρων ειδικών (στίς πάσης φύσεως εκτυπώσεις).

    Αμέσως μετά θά αναλάβουμε τά χρέη καί άλλων (φιλικών μόνο) χωρών.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ χρηστος 10/06/2010 14:56:53

      Ελπίζω το σχόλιό σου να είναι ειρωνικό, γιατί υπάρχει σειραϊκός αριθμός στα χαρτονομίσματα (ή, όπως λανθασμένα λέγεται, «σειριακός», λες και είναι από τον Σείριο).

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ χρηστος 10/06/2010 14:58:07

      Ασφαλώς θα λαδώσαμε και τον Τρισέ και κάνει τα στραβά μάτια ο κουτόφραγκος!

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ χρηστος 10/06/2010 15:01:43

      Μάς έχω ικανούς να λαδώσουμε και τον Μαραντόνα: Στο μεταξύ μας μάτς, να βάλει τον Μέσι σέντερ μπάκ και στην επίθεση τον Ντε Μικέλις.

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 10/06/2010 15:03:10

    Παντως πριν μερικους μηνες που η ελληνικη κριση ηταν στο φορτε της ειχα διαβασει οτι εγινε συσκεψη στις Βρυξελλες για το ενδεχομενο η Ελλαδα να τυπωσει ευρω και να αρχισει να τα μοιραζει υπογειως.

    • Γιάννης Σ. avatar
      Γιάννης Σ. @ ψυχραιμια 10/06/2010 15:27:15

      Είμαι περίεργος να μάθω πού το είχες διαβάσει αυτό.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 10/06/2010 15:31:46

      Λόγω του ότι πολύς κόσμος παίρνει τα λεφτά του από τις τράπεζες σε μετρητά και είτε τα κρύβει κάτω από το στρώμα, είτε τα στέλει εκτός Ελλάδας, είτε τα βάζει σε θυρίδες, η νομισματική κυκλοφορία σε μετρητά έχει μειωθεί πάρα πολύ και η κυκλοφορία νέων χαρτονομισμάτων είναι επιτακτική, ούτως ή άλλως. Αυτό, με δεδομένό οτι έφυγαν στην ουσία από την κυκλοφορία τα χαρτονομίσματα που κρύβονται κάτω από το στρώμα κλπ., δεν έχει ιδιαίτερες επιπτώσεις στον ελλαδικό πληθωρισμό. Οπότε μπορεί να γίνει το τύπωμα κανονικά και χωρίς ουσιαστικό πρόβλημα, με την άδεια της ΕΚΤ.

      • zonitis avatar
        zonitis @ Επώνυμος 10/06/2010 21:55:49

        Ε οχι και δεν εχει πεπιπτωσεις στον πληθωρισμο! Και φυσικα εχει

      • zonitis avatar
        zonitis @ Επώνυμος 10/06/2010 21:56:25

        επιπτωσεις λεμε...

  28. Ιανός avatar
    Ιανός 10/06/2010 15:56:20

    Ούτως ή άλλως το χρήμα είναι πλασματικό. Αντιστοιχεί σε χρέος και όχι αξία !!! http://www.vimeo.com/5350419
    Παλαιά έγραφε πληρωτέαι επί τη εμφανίσει, δηλ. αντιστοιχούσε σε κλάσμα του αποθέματος της Τραπέζης της Ελλάδος σε πολύτιμα μέταλλα.Τώρα όχι.
    Οι νεοταξίτες δεν θέλουν να αποτύχει το ευρώ , πώς θα πεισθεί η Αν.Eυρώπη να το υιοθετήσει αν η Ελλάδα 30 χρόνια στην ΕΕ αφεθεί στην μοίρα της ;
    Το πιο πιθανό είναι διπλο σύστημα ευρωδραχμές για εσωτερικές πληρωμές και ευρώ για εξωτερικές. Το έχει προτείνει η FT σε άρθρο της για την Πορτογαλία (με εσκούδο)με την οποία βρισκόμαστε στον ίδιο παρανομαστή !

  29. Τι μου λες τώρα... avatar
    Τι μου λες τώρα... 13/06/2010 18:13:40

    Λάθος ψάχνετε στο Νομισματοκοπείο για δραχμές. Η τυποεκδοτική θα τις τυπώσει τελικά!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.