#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/05/2010 19:27
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ναι» στο Σαμαρά, «όχι» στη Νέα Δημοκρατία

Παρά το υψηλό ποσοστό θετικών κρίσεων για τον Αντώνη Σαμαρά, επτά στους δέκα ερωτηθέντες σε δημοσκόπηση της Public Issue για την «Καθημερινή της Κυριακής» εκτιμούν ότι η Νέα Δημοκρατία κινείται προς λάθος κατεύθυνση. Η πλειονότητα εκτιμά ότι ο Κώστας Καραμανλής δεν έχει πολιτικό μέλλον και εκφράζει τη διαφωνία της με την προοπτική ίδρυσης νέου κόμματος από τη Ντόρα Μπακογιάννη.




Θετικές οι περισσότερες γνώμες για τον Αντ. Σαμαρά, απαξιώμενος στα μάτια της κοινής γνώμης ο Κ. Καραμανλής Η Ν.Δ. "αρμενίζει στραβά" εκτιμούν και οι περισσότεροι ψηφοφόροι του κόμματος που μετείχαν στην έρευνα, με το ποσοστό τους να διαμορφώνεται σε 56%. Το 54% των Νεοδημοκρατών θεωρεί πιθανό και το ενδεχόμενο διάσπασης του κόμματος.

Αναφορικά με την επιστροφή της Ν.Δ, στην εξουσία, το 47% όσων μετείχαν στη δημοσκόπηση (ψηφοφόρων όλων των κομμάτων) εκτιμά ότι θα χρειαστεί παραπάνω από μια τετραετία. Το 21% θεωρεί ότι θα είναι έτοιμη στο τέλος της τετραετίας, το 9% σε ένα με δύο χρόνια, το 3% σε λιγότερο από χρόνο και το 11% ποτέ. Το 8% δεν έχει γνώμη για το ζήτημα.

Η κακή εικόνα του κόμματος δεν επηρεάζει τη δημοτικότητα του Αντώνη Σαμαρά, δεδομένου ότι το 61% των ερωτηθέντων  εχει θετική γνώμη για τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Εξάλλου, το 52% θεωρεί μάλλον σωστή κίνηση τη διαγραφή της Ντόρας Μπακογιάννη. Υψηλότερο είναι το ποσοστό όσων συμφωνούν ανάμεσα στους Νεοδημοκράτες και ανέρχεται σε 61%.

Αρνητικές είναι οι προοπτικές για τον πάλαι ποτέ καταλληλότερο πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή. Το 79% των ερωτηθέντων εκτιμά ότι μάλλον δεν έχει πολιτικό μέλλον, ενώ το 55% των υποδεικνύει αυθόρμητα ως υπεύθυνο για τη σημερινή κατάσταση της χώρας. Αρνητική είναι η γνώμη του 76% του δείγματος για τον Κ. Καραμανλή. Θετική είναι η κρίση μόνο του 21%. Στους Νεοδημοκράτες, το 68% δεν βλέπει πολιτικό μέλλον για τον τέως πρωθυπουργό, ενώ το 39% πιστεύει ότι έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη για την κρίση.

Αναφορικά, τέλος, με τη δημιουργία νέου κόμματος από τη Ντόρα Μπακογιάννη, το 68% των ψηφοφόρων της Ν.Δ. (και το 57% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ) εκτιμά ότι η ανεξάρτητη βουλευτής δεν πρέπει να το επιχειρήσει. Το 67% του συνόλου (και το 64% των Νεοδημοκρατών) δηλώνει εξάλλου ότι δεν πρόκειται να το ψηφίσει. "Σίγουρα ναι" απαντά το 7% των ερωτηθέντων (12% των Νεοδημοκρατών). Η τέως υπουργός συγκεντρώνει 63% αρνητικές γνώμες για το πρόσωπό της και 34% θετικές.

http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=167750

ΣΧΟΛΙΑ

  1. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 30/05/2010 20:26:00

    επειδη την αγορασα υπαρχει και μια ακομα ερωτηση που ειναι ολα τα λεφτα.

    ερωτηση: "καλητερο στελεχος της Ν.Δ. σημερα"

    ντορα μπακογιαννη: 49% (ψηφοφοροι πασοκ) 11%(ψηφοφοροι ΝΔ)

    μαζι με το 29% που παιρνει απο τους πασοκους στο αν πρεπει να φτοιαξει κομμα (20% ειναι το αντιστοιχο απο Ν.Δ)

    μηπως τελικα πρεπει να φοβαται ο ΓΑΠ την ντορα και οχι σαμαρας? ειδικα οταν βλεπω να ακουγεται οτι θα παρει πολλους απο το σημιτικο πασοκ?

    παντως εχει δικιο ο παπαχελας


    υ.γ. δημοτικοτητα πολιτικων προσωπων Ν.Δ
    ντορα 63% αρνητικη.

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ LEWNIDAS 31/05/2010 01:46:32

      Πάλι προσκυνάτε τα ίδια τετριμμένα άτομα ορισμένοι.
      Τα προωθείτε, τα προωθούν, σας τα προωθούν, σας τα επιβάλουν, αυθυποβάλλεστε απο μόνοι σας απο συνηθειο? Τι γίνεται τελικά?
      Αν είχε ζωντανή παρουσία η Ουάσιγκτον, να κατακρίνει, να επικρίνει, να βάλει πονηρά διλήμματα στην ελληνική κοινωνία μέσο των άρθρων που διαβάζουμε Παπαχελά θα την έλεγαν.
      Έχει καμία σημασία η αποδοχή του Καραμανλή απο το λαό σε σχέση με το σύνολο της ΝΔ που δεν είναι μόνο ο Καραμανλής, η η ίδια η ΝΔ τι θα πράξει? Γιατί δεν διαγράφει ο Σαμαράς να τελειώνουμε.
      Δεν θα δούμε ποτέ τη ΝΔ να πράτει αυτοκάθαρση εμείς οι υπόλοιποι?

      ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ ΟΤΙ Η ΝΤΟΡΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ?

      Αυτό θέλει και η Ουάσινγκτον να φάτε ως εκλογική εξέλιξη της μεταπολίτευσης. Ενα ΠΑΣΟΚ να παίζει μόνο του να αδειάσει ολόκληρο το τόπο στα σκυλόψαρα που περιμένουν να τον κατασπαράξουν.

      Μέχρι να τινάξει τα πέταλα ο κακομοίρης ο Έλληνας μέσω αυτής της κρίσης που δεν θα τελειώσει όπως όλες οι κρίσεις στον υπόλοιπο πλανήτη αλλά θα παρατείνεται πότε επειδή ο καημενος ο πρωθυπουργός δεν κατάλαβε εγκαίρως αν οι ενέργειες του ήταν λανθασμένες, πότε γιατί η καημένη η αντιπολίτευση δεν μέτρησε σωστά τις κινήσεις της και των στελεχών της μαζί με τα κουκιά της τους κτλπ.
      Οι νεκροθάφτες είτε Παπαχελάδες λέγονται είτε όπως αλλιώς θέλουμε θα σκάβουν άκοπα το λάκκο μας μέχρι να μπούμε μέσα να ησυχάσουν. Αυτοί πιστεύουν οτι η Ελλάδα και ο Έλληνας έπρεπε να είχε τελειώσει χτες.
      Ο Έλληνας όμως πρέπει να πιστέψει οτι οχι μόνο τελειωμένο0ς δεν είναι, αλλά ανοίχτηκαν τεράστιοι δρόμοι μπροστά του. Ας αρπάξει τη γεωπολιτική ευκαιρία που λέγεται Ισραήλ και Ρωσία και ας προχωρήσει. Τώρα αν το κλίμα θα αλλάξει και δεν θα χωράνε πλέον μέσα σε αυτό όλες οι άχρηστες μπουνταλοβουβάλες και όλοι οι άχρηστοι γιοί ορισμένων μαζί με τα τσιράκια τους που διψάνε για εξουσία, δεν πρέπει να μας ενδιαφέρει καθόλου. Η Ελλάδα ας είναι καλά κι αυτοί δε πάνε και στο διάολο.

  2. Ηλίας avatar
    Ηλίας 30/05/2010 20:28:07

    Το λέμε καιρό τώρα εδώ μέσα. ΔΙΑΛΥΣΗ της ΝΔ και επανίδρυση με νέο όνομα, έμβλημα και κυρίως ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΜΟΝΟ έτσι θα δούμε φως με τον Αντώνη Σαμαρά.
    Η ΝΔ τελείωσε οριστικά.

    • Γιαννης avatar
      Γιαννης @ Ηλίας 30/05/2010 20:41:35

      Σωστο σε βρισκω Ηλια δεν υπαρχουν λεξεις νεα Νεα Δημοκρατια και νεα Μεταπολιτευση,ολα πρεπει να αλλαξουν αν θελουμε να εχουμε αποτελεσμα.

    • fvasileiou avatar
      fvasileiou @ Ηλίας 30/05/2010 20:51:52

      Και τότε γιατί δεν φτιάχνει καινούργιο κόμμα ο Σαμαράς με νέο όνομα, νέο έμβλημα, τα στελέχη που του αρέσουν και να αφήσει τη Νέα Δημοκρατία ήσυχη;
      Α, ξέχασα. Το προσπάθησε ήδη και...

      (Ξέρω, το σχόλιό μου θα κοπεί.)

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ fvasileiou 30/05/2010 21:01:08

        Αυτό ακριβώς πρέπει να κάνει. Να αφήσει τη ΝΔ ήσυχη στη λήθη και τη λησμονιά και να φτιάξει κάτι καινούριο και ελπιδοφόρο.

      • Wonderland avatar
        Wonderland @ fvasileiou 30/05/2010 21:01:46

        Οχι δεν θα κοπει το σχολιο σου , δεν ειναι εδω σαν τις ιστοσελιδες των Νεων και της Ελευθεροτυπιας που 9 στα 10 σχολια μου κοβονται . Ετσι σιγα σιγα αρχισα να καταλαβαινω το μονοδιαστατο των αποψεων

      • effie B. avatar
        effie B. @ fvasileiou 30/05/2010 21:25:55

        @fvasileiou:
        Ακομα μας διαβαζετε!!! Μπραβο, χαρα στο κουραγιο σας...

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Ηλίας 31/05/2010 00:23:48

      Εγώ πιστεύω ότι η αλλαγή ονομάτων κομματος είναι μπούρδες το θέμα είναι τα πρόσωπα όχι τα ονόματα με την ίδια λογική μας πλασάρεται και νέα η Ντόρα με την Νέα ελάδα.

  3. anonymos avatar
    anonymos 30/05/2010 20:46:49

    Καλα Πιστεύεεται ακομα τα γκάλοπ της Καθημερινής΄?

  4. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 30/05/2010 20:54:29

    Ας τα κρατήσουμε τα νούμερα αυτά (με όλες τις επιβαλλόμενες επιφυλλάξεις για την Public Issue και την Καθημερινή, κρίνοντας από τις επιδόσεις τους κατά τη διαδικασία εκλογής στη ΝΔ τον περασμένο Νοέμβριο). Ακόμα καλύτερα, ας κρατήσουμε και άλλες παρεμφερείς δημοσκοπήσεις από άλλες εταιρείες κατά την τρέχουσα περίοδο. Είναι πολιτικά σημαντική η χρονική στιγμή για τέτοιου είδους έρευνες, γιατί διεξάγονται μετά από ένα παρατεταμένο μπαράζ επικοινωνιακών (και πολλές φορές άγαρμπων) επιθέσεων των περισσότερων μέσων του συστήματος, πρωτίστως εναντίον του Καραμανλή και κατ' επέκταση εναντίον της ΝΔ με στόχο την απαξίωση.

    Σε δεύτερη φάση, μετά από λίγους μήνες, όταν θα έχει διεξαχθεί το συνέδριο (υποθέτοντας ότι θα έχει μιλήσει σε εύλογο χρονικό διάστημα και ο Καραμανλής) και θα έχει ενταθεί η πολιτική αντεπίθεση του Σαμαρά, σε συνδυασμό βέβαια και με την "εμπέδωση" των μέτρων της κυβέρνησης του ΔΝΤ από την κοινωνία (γιατί όλα αυτά συνδέονται άμεσα), θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα αποτελέσματα των αντίστοιχων δημοσκοπήσεων και να τα συγκρίνουμε με τα τωρινά.

    Με αυτό τον τρόπο θα διαπιστώσουμε α) πόσο μπορούν να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη τα ΜΜΕ, β) πόσο αλλάζουν τα δεδομένα όταν υπάρχει αντίλογος (όσο και αν τον φιλτράρουν τα ΜΜΕ) και γ) πόσο τα πιεστικά προβλήματα και η συνακόλουθη κοινωνική δυναμική, εκ των κάτω θα απαξιώσουν τους διάφορους (άνωθεν) διαμορφωτές της κοινής γνώμης. Το είδαμε να συμβαίνει σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια το Νοέμβριο, θα το δούμε (και θα το δουν) και τώρα και μετά ελάτε να κάνουμε ταμείο...

  5. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 30/05/2010 21:30:28

    Μην θεωρείτε την Καθημερινή εφημερίδα 'μας'.Τίποτα δεν γράφει τυχαία το έντυπο των Αλαφουζαίων.Ούτε τυχαίες είναι οι 'δημοσκοπήσεις' της εν λόγω εταιρείας(παρακαλώ,μην την συγχέετε με την πάλαι ποτέ αξιόπιστη VPRC ).Βρήκε τρόπο να ψιλοχαιδέψει τον Σαμαρά,γιατί δεν την παίρνει αλλιώς ΑΥΤΗΝ τη στιγμή.Θα χάσει και τους υπόλοιπους αναγνώστες της και θα της μείνουν μόνον κάποιοι Συριζαίοι και μερικοί χλιαροί Πασόκοι. Κατά την πολύ ταπεινή μου άποψη, έχει λόγους που λοιδωρεί με ΑΥΤΟΝ τον τρόπο τον ΚΚ,τον Β. Θέλει να τον βγάλει απ΄τη μέση,γιά να 'χειριστεί' πιό εύκολα τον Σαμαρά.Κρατήστε αυτό που σας λέω και θα με θυμηθείτε.Αλλά,θυμηθείτε και κάτι άλλο :ΝΔ,μόνο με Σαμαρά.....αφήστε το καλύτερα,δεν το γράφω γιά την ώρα.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Σπάρτακος 30/05/2010 21:37:21

      ??

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ Orestios 30/05/2010 21:40:49

        Οχι και σύ Ορέστη !!!! Θεωρώ εκ προιμίου,ότι ξέρεις πολύ καλά τι σου γίνεται και....γενικώτερα τι 'παίζει'..

    • Nancy avatar
      Nancy @ Σπάρτακος 30/05/2010 21:42:11

      Πέστε τα Σπάρτακε, συμφωνώ σε όλα και ειδικά στο τελευταίο!

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ Σπάρτακος 30/05/2010 21:59:21

      Δε χρειάζεται να το γράψεις γιατί δεν υπάρχει λόγος. Ο Καραμανλής (για την ακρίβεια ο κομματικός μηχανισμός Καραμανλή) είναι η ραχοκοκκαλιά της ΝΔ και μαζί με τον Σαμαρά έκαναν το σκηνικό του Νοεμβρίου (σιγά μην άφηνε το κόμμα στο Μητσοτακαίικο, πρώτα θα τον απαξίωναν εκ των έσω και ύστερα θα τον έστελναν στο Γκουαντάναμο...). Μαζί κάνουν παιχνίδι και γι αυτό έχουν λυσσάξει τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ να δημιουργήσουν ρήγμα, τόσο μεταξύ των δύο, όσο και στη βάση. Αφού όμως δεν τα κατάφεραν τα ΜΜΕ στο ρεσάλτο του Νοεμβρίου, τώρα είναι πολύ αργά και επί πλέον δίνουν τη μάχη τους (τα ΜΜΕ) από πολύ δυσμενέστερη θέση σε σχέση με το Νοέμβριο.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 30/05/2010 22:03:32

        I.Q.Είσαι καραγατόνι με πεταλάρες.Μπράβο σου.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 30/05/2010 22:53:18

        ψυχραιμία: Πιό κάτω,γράφω κάτι γιά 10-12 %.Μάλλον φαίνεται πως βρισκόμουν σε στιγμές υπεραισιοδοξίας.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 30/05/2010 22:59:59

        Mπα οχι Σπαρτακε.Εχουν και οι αλλοι τα χαλια τους οποτε με το νομο του λιγοτερου κακου θα μαζευθουν παλι αρκετοι.
        Για πλειοψηφια ομως δεν το βλεπω.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Σπάρτακος 30/05/2010 22:30:40

      ΣΠΑΡΤΑΚΕ πες τα, αλίμονο αν το κόμμα παίρνει αποφάσεις με βάση κατευθυνόμενες δημοσκοπήσεις.
      Αν ο Καραμανλής έχει πολιτικό μέλλον; Τι θα απαντούσε κανείς με τις παρούσες συνθήκες; Αν ευθύνεται για την κρίση; Δεν έχω δει εκπομπή ή δελτίο ειδήσεων που να μην αναφέρουν διαρκώς αυτό το πράγμα. Φωνάζει ο κόσμος στον Αυτιά για την κατάσταση και αυτός σπεύδει να επισημάνει ότι φταίει ο Καραμανλής! Τέτοια ξεφτίλα.
      Μόνο τον Μανώλη Κεφαλογιάννη βλέπω να υποστηρίζει το έργο της ΝΔ, ενώ όλοι οι άλλοι πάνε και απολογούνται σαν καημένα, μην τυχόν και ταυτιστούν με το κόμμα που ανήκουν. Εξ ου και τον έχουν αποκλείσει από τα περισσότερα κανάλια. Ξυπνήστε και γυρίστε το κλίμα, οι συνθήκες σας ευνοούν τώρα περισσότερο από ποτέ.

      • Coconis avatar
        Coconis @ πολίτης 30/05/2010 22:34:54

        ""Αν ο Καραμανλής έχει πολιτικό μέλλον;""

        Πολιτικό παρελθόν σίγουρα έχει.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ πολίτης 30/05/2010 22:39:48

        πολίτης,στην ανάρτηση 'δεν είμαστε όλοι ίδιοι'(Ρουσόπουλος),έγραψα σήμερα γιά το...προπατορικόν σύμπλεγμα της μεγάλης μας παράταξης :το ΔΕΟΣ γιά το 'τι θα πούν οι άλλοι'.Αυτό εξηγεί κατά την ταπεινή μου άποψη,όλα τα μίζερα βλέπουμε κι ακούμε τελευταία.Μοιραίοι,δειλοί,ψοφοδεείς !!!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ πολίτης 30/05/2010 22:48:32

        Το δεος οφειλεται στην ιδεολογικη παραιτηση και εδω εχει μεγαλες ευθυνες και ο Καραμανλης.
        Ξερεις τι θα εκανε οποιοδηποτε δεξιο κομμα της Ευρωπης το Δεκεμβριο 2008;
        1) Θα καλουσε συγκληση της ΕΕ οπου θα ανακοινωνε οτι υπαρχει σε εξελιξη αποπειρα βιαιης ανατροπης της δημοκρατιας απο κομμουνιστες και αναρχικους και η οποια θετει σε κινδυνο και τη ζωνη του ευρω και θα ζητουσε αποφαση κοινοτικης αλληλεγγυης.Η αποφαση θα εβγαινε.
        2) Με την αποφαση στο χερι τελεσιγραφο : ή διαλυεστε σε 24 ωρες ή κατασταση εκτακτου αναγκης.
        Αυτοι καθονταν και εβλεπαν να καιγεται η Αθηνα.

      • zackii avatar
        zackii @ πολίτης 31/05/2010 05:32:51

        Mας έχουν πρήξει να βγει ο ΚΚ να μιλήσει. Άν είναι να βγει να πει ονόματα τηλέφωνα και διευθύνσεις ας βγει. Αν είναι να μας πει για εξωθεσμικά κέντρα και συμφέροντα γενικώς και αορίστως και ότι έκανε λάθη,και το άλλο το ανέκδοτο γιαυτούς που πληγωσαν την παράταξη,ας πάει γιά κανένα μπάνιο με τέτοια ζέστη και ας μη μας νευριάσει χειρότερα.

    • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
      ποσα απιδια βανει ο σακος @ Σπάρτακος 31/05/2010 01:52:48

      σοφόν το σαφές.

  6. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 30/05/2010 21:41:23

    Δεν υπάρχει καμμία εφημερίδα "μας". Καμμία απολύτως. Οι περισσότερς είναι για να τυλίγεις τα ψάρια και οι υπόλοιπες για χαρτί τουαλέτας...
    Κάποτε υπήρχαν εφημερίδες. Last year...
    Η απίστευτη κατάντια τους καταδεικνύεται και από έναν άλλο λόγο που ίσως σε μερικούς διαφεύγει. Που ακούστηκε εφημερίδα να "διαφημίζει" τις προσφορές της και όχι την ύλη της; Η διαφήμιση, έχω την εντύπωση, ότι έχει να κάνει με το προιόν που διαφημίζεται. Και οι εφημερίδες "διαφημίζουν" DVD και CD. Videoclub με έντυπα...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΡΑΧΟΣ 30/05/2010 21:51:12

      Yπαρχει,η Εστια και κατι αλλες μικρες.Αλλα εφημεριδα ιδεολογικα στο χωρο της δεξιας σταθερα ειναι μονο αυτη.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ ψυχραιμια 30/05/2010 21:54:25

        Ψυχραιμία,δεν με χαλάει καθόλου το ΠΑΡΟΝ του Μάκη Κουρή.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 30/05/2010 22:10:59

        Ειναι λαικιστικο.Την αποψη μου για το λεγομενο "πατριωτικο ΠΑΣΟΚ" του οποιου γενικα ειναι εκφραστης την εχω γραψει.
        Δεν εχει σχεση με τν αληθη πατριωτισμο των θυσιων ουτε εχει καποια σκοπευση να φτιαξει ευνομουμενο κρατος που ειναι η απαιτηση των καιρων.

      • anonymous avatar
        anonymous @ ψυχραιμια 31/05/2010 00:10:48

        Πόσα φύλλα πουλάει η Εστία;

        Καλή είναι αλλά δύσπεπτη.

  7. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 30/05/2010 21:53:51

    Κάποιος τυχάρπαστος ονόματι Κώστας Πάσχος (υποτίθεται μέλος κεντρικής επιτροπής ΝΔ) μίλησε στα κανάλια για σημερινή χαμηλή συμμετοχή στις διαδικασίες, κλπ. Οι 320.000 είναι μικρή συμμετοχή για τα Ντοράκια. Απορώ γιατί κάτι τέτοιους τύπους τους κρατάνε ακόμη μέσα στο κόμμα. Αντώνη βγάλε λίστα με υπονομευτές και αποστάτες που ακολουθούν την ξινή και παρέδωσε τους στο λαό της παράταξης για το πολιτικό λυντσάρισμα που τους περιμένει..

    • Factorx avatar
      Factorx @ ΓΙΑΝΝΗΣ 30/05/2010 22:11:35

      ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ; ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΑΝΑΛΙ ΜΙΛΗΣΕ Ο ΠΑΣΧΟΣ;

      • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ @ Factorx 30/05/2010 22:16:07

        Στον ΑΝΤ1 τον είδα. Γιατί τους κρατάνε ακόμα αυτούς? Έλεος. Πετάχτε τους από τα παράθυρα να ξεβρωμίσουμε.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Factorx 30/05/2010 23:45:09

        Κι εγώ τον είδα. Πάντως, στην δική μου τοπική η αναλογία ψηφισάντων προς εγγεγραμμένους ήταν πάνω-κάτω η ίδια.

        Είναι σαφές ότι οι σημερινές εκλογές δεν είχαν προβληθεί σωστά από το κόμμα, ίσως να μην υπήρχε χρόνος ή να μην αποδόθηκε η δέουσα σημασία (που κατά τη γνώμη μου είναι μεγάλη). Όμως δεν κρίθηκε και τίποτε, συνεχίζουμε!

        Το σίγουρο, και από τις μαρτυρίες αρκετών εδώ, είναι πως παίχτηκε βαρύ παιγνίδι από το "σύστημα". Χρειάζεται μεγάλη επαγρύπνηση, ο στόχος είναι το Συνέδριο.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 30/05/2010 22:12:42

      Ψευδώνυμο του Πάσχου Μανδραβέλη της Καθημερινής είναι αυτό;

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ ΓΙΑΝΝΗΣ 30/05/2010 22:18:45

      Αυτό το νούμερο,μία εβδομάδα εξω από τη "βιβλιοθήκη"στοιχημάτιζε ότι δεν πρόκειται να εκλεγεί ο Σαμαράς.
      Στην επίμονη αντίρρησή μας ότι έχει δεμένη την εκλογή δήλωνε πως αν συμβει θα @#@$%θεί στην πλατεί μεσημέρι.
      Πώς τον είδες?
      Εχει τηρήσει την υπόσχεσή του?

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ ΓΙΑΝΝΗΣ 31/05/2010 00:26:12

      αν είναι 320 χιλιάδες λίγοι σε τέτοιες εποχές τι να πει κανείς.

  8. nina avatar
    nina 30/05/2010 22:10:51

    πειράζει που θέλω τον Σαμαρά χωρίς τον ΚΚ???????????????βλέπετε εμένα ο ΚΚ με χαλάει αισθάνομαι όταν τον βλέπω λίγο καλύτερα απ όταν βλέπω τη Ντόρα. Σ αυτήν ξερνάω και στον άλλο έχω μιά αναγούλα.

    • ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
      ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ @ nina 30/05/2010 22:14:24

      ΝΑΙ.

    • I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
      I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ @ nina 30/05/2010 22:16:59

      Δεν πειράζει, απλά αν δεν ήταν ο ΚΚ δεν θα υπήρχε Σαμαράς σήμερα, οπότε συνυπολόγισέ το κι αυτό.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ nina 30/05/2010 22:36:50

      Και τι θα γίνει τώρα Νίνα, που κάποιοι έχουμε ακριβώς την αντίθετη εικόνα;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ πολίτης 31/05/2010 09:44:24

        Τι εννοείς τι θα γίνει;;;Τίποτα δεν ''θα γίνει''...
        Ο καθένας έχει το δικαίωμα της γνώμης του και όσοι γνωρίζουν καλύτερα έχουν υποχρέωση να βοηθήσουν τους υπόλοιπους να καταλάβουν.Γι αυτό μπαίνουμε εδώ μέσα.Μπας και ανοίξουν τα στραβά μας και μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον εαυτό μας και κανέναν άνθρωπο ακόμα να μάθει 5 πράγματα παραπάνω.
        Ζούμε στον αιώνα της διασποράς την πληροφορίας (διαδίκτυο) και σε μια συγκυρία τέτοια που πλέον είναι απαραίτητη η αφύπνιση και η ενημέρωση.
        Όσοι γνωρίζουν λιγότερα ας είναι λίγο πιο μετριοπαθείς και όσοι γνωρίζουν περισσότερα ας είναι λίγο πιο τολμηροί.

  9. rizospastis avatar
    rizospastis 30/05/2010 22:19:27

    Oλα καλα με τον κ.Σαμαρα.Αυτον το Μαρκοπουλο τι τον θελει διπλα του??
    Ειναι σα να βλεπω το Καραμανλη να εχει διπλα του το Ρουσοπουλο...


    Ειμαι Ευβοιωτης και ξερω τι σας λεω.
    Αν ποτε υπαρξει στις εγκυκλοπιδειες λημμα περι "Μαυρογιαλουρισμου" η φωτογραφια του Μαρκοπουλου θα καταλαβει επαξια τη θεση της φωτογραφιας του Κωνστανταρα...

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ rizospastis 30/05/2010 22:23:32

      Πράγματι αυτόν δεν τον χρειάζεται. Όπως και τον Μιχαλολιάκο. Καλοί οια γώνες της ΟΝΝΕΔ 82-84 αλλά πέρασαν σχεδόν 30 χρόνια. Με τα ίδια πρόσωπα θα πορευόμαστε?

      • anonymous avatar
        anonymous @ ΓΙΑΝΝΗΣ 31/05/2010 00:18:08

        Εδώ μέχρι πριν 4 χρόνια είχαμε βουλευτές της ΕΡΕ στην κοινοβουλευτική μας ομάδα. Αυτό σε πείραξε; Νεότατα είναι τα παιδιά! :D :P

  10. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 30/05/2010 22:27:49

    Γιατί έχω την αίσθηση,πως με τούτα και με κείνα,στις επόμενες εκλογές ,θα πρέπει να θεωρήσουμε αξιοπρεπές ένα ποσοστούλι γύρω στο 10-12%

  11. Σπάρτακος avatar
    Σπάρτακος 30/05/2010 22:28:23

    Γιατί έχω την αίσθηση,πως με τούτα και με κείνα,στις επόμενες εκλογές ,θα πρέπει να θεωρήσουμε αξιοπρεπές ένα ποσοστούλι γύρω στο 10-12%;;;;

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Σπάρτακος 30/05/2010 22:42:50

      Κοίτα, αν γίνει το χατήρι όλων όσων δε θέλουν κάποιους, προφανώς δε θα απομείνει κανένα παλιό κομματικό πρόσωπο, οπότε το 10% μάλλον πολύ είναι.
      Νομίζω πως στο ΠΑΣΟΚ έχουν κάθε λόγο να γελάνε με τα χάλια μας. Προσέξτε τον ΓΑΠ: οι εξελίξεις αποκαλύπτουν το βόρβορο του ΠΑΣΟΚ, αυτός όλο πρόθυμος να ματώσει (σιγά τα αίματα), αλλά ποτέ μα ποτέ δεν απολογείται για τις πομπές τους, ούτε για το παρελθόν του κομματός του συνολικά.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ πολίτης 30/05/2010 22:52:42

        Το ΠΑΣΟΚ παντα υπερασπιζεται το παρελθον του κομματος ακομη και το πιο βρωμικο,ακομη και προπασοκικους πολιτικους του χωρου γιατι ξερει οτι η πολιτικη κυριαρχια κτιζεται απο την ιδεολογικη - ιστορικη.
        Αυτο φυσικα κανουν και αλλα κομματα οπως π.χ το ΚΚΕ.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ πολίτης 30/05/2010 23:01:58

        ψυχραιμία,το Πασόκ και τ'άλλα κόμματα καλά κάνουν και υπερασπίζονται τους χώρους τους.Εσύ τι ακριβώς κάνεις;;;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ πολίτης 30/05/2010 23:09:21

        Γραφω εδω και σε αλλα ιστολογια και μιλαω με γνωστους μου υπερ της παραταξης και οχι μονο της ΝΔ.
        Να αρχισω να τρεχω και κομματικα οπως σε νεαρη ηλικια ειναι δυσκολο τωρα.Τι αλλο να κανω;
        Η γραμμη που εχω και προκαλει μεγαλες αντιδρασεις αλλα δε δινω δεκαρα ειναι οτι η παραταξη ειχε δικιο σε ολες τις βασικες επιλογες της τον τελευταιο αιωνα (και στο διχασμο και στον εμφυλιο και μετεμφυλιακα και μεταπολιτευτικα).
        Το χρεος το εφτιαξε το ΠΑΣΟΚ και οι τρεις μεγαλες ιδεες της αριστερας ειναι ολες για τα μπαζα : ο κομμουνισμος κατεληξε στη Σιβηρια,ο τριτος δρομος του Ανδρεα στο ΔΝΤ και ο πολυπολιτισμος θα κανει την Ευρωπη Λιβανο.
        Οποιος θελει ακουει και δεχεται .οποιος δε θελει ας μεινει με τους fake ηρωες του.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ πολίτης 30/05/2010 23:12:09

        Ε,λοιπόν αυτό που λές ότι κάνεις αλλού,γιατί δεν το κάνεις και ΕΔΩ φίλε μου;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ πολίτης 30/05/2010 23:14:15

        Που το βλεπεις οτι δεν το κανω.Αν ψαξεις θα δεις τι εχω συρει στο ΠΑΣΟΚ και τους αλλους.
        Επειδη γραφω και κατα της ΝΔ μερικα; γραφω οτι δεν τους αντιμετωπιζει οπως πρεπει.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ πολίτης 30/05/2010 23:16:53

        Εχει καλώς φίλε μου.Καλή σου νύχτα.

      • EtsiMareSei avatar
        EtsiMareSei @ πολίτης 31/05/2010 03:03:36

        Μα θα αστειεύεσαι φυσικα, αν περιμένεις απο τα ΜΜΕ να εφαρμόσουν τον ίδιο ζήλο και στον ΓΑΠ, που επιδεικνύουν όταν στήνουν στη γωνία τον Σαμαρά που με κάθε ευκαιρία επιζητούν να τον δούνε να απολογείται.

        Η αντιμετώπιση του ΓΑΠ απο τους δημοσιογράφους μου θυμίζει παλιά διαφήμιση δεκαετίας '80.
        Με το που αποκαλύπτεται η διαπλοκή στο κόμμα του και νιώσει λίγο δυσφορία, με περίσσεια στοργή και κατανόηση τον ρωτάνε:
        Φτερνίστηκε κανείς Γιωργάκη μου? Εδώ είναι το "zewasoft"!!
        Μην ανυσηχείς αν βγήκε και λίγο αιματάκι,σκουπίσου όμορφα και ωραία τώρα μην λερωθείς και πρόβλημα...κανένα!

    • EtsiMareSei avatar
      EtsiMareSei @ Σπάρτακος 31/05/2010 00:14:23

      Δυστυχώς έχει μείνει αυτή η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της ασυδοσίας και της απουσίας ελέγχου απο πλευράς υπουργών της κυβέρνησης του Κ.Κ που καταφέρνει να μείωνει και τον ίδιο σαν προσωπικότητα.
      Ήταν εξαιρετικά επιεικής,και υπάρχει ακομα η απορία,γιατί γινόταν αυτό?..δεν αντιλαμβανόταν το αδιέξοδο που οδηγούνταν σταδιακά?
      Βρίσκουν πάτημα σε αυτό και οι δημοσιογράφοι και με περισσή τέχνη μεγενθύνουν τον προβληματισμό του κόσμου,ενώ με φτιαχτές δημοσκοπήσεις και νούμερα τσιμπημένα,δημιουργούν συστηματικά ενα ακόμα χειρότερο κλίμα για τον ίδιο.
      Προσεκτικός πρέπει να είναι οπότε ο τρόπος χειρισμού απο πλευράς Σαμαρά.
      Έχει αρκετούς άσσους στο μανίκι,αν τους αξιοποιησει κατάλληλα,θα καταρρίφτουν πολλοί ισχυρισμοί των ΜΜΕ.

    • mara avatar
      mara @ Σπάρτακος 31/05/2010 02:41:20

      Σπάρτακε,
      Για όλα αυτά που γράφεις να ήξέρες πόσο ανησυχώ.
      Μόλις μιλήσει ο Καραμανλής θα ξεκαθαρίσουν πολλά... (είναι το κλειδί...)

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ mara 31/05/2010 08:42:53

        mara,όπως θα διαπίστωσες,τα βοθροκάναλα και οι φυλλάδες των νταβατζήδων,τρώνε τα νύχια τους από την αγωνία.Αγωνία, γιατί βλέπουν 'άλλους',να τους κλέβουν τη μπουκιά απ'το στόμα. Καθότι ουκ ολίγοι της 'από δώ πλευράς',κάνουν ότι μπορούν γιά να τσακίσουν, ότι ακόμα μένει όρθιο σ'αυτήν την έρμη την παράταξη.Λές κι έχουμε και περίσσευμα και πετάμε τα υπόλοιπα στο δρόμο.Πάρτο απόφαση Μάρα, ότι με τέτοια μυαλά που κουβαλούν ορισμένοι,το Πασόκ,ήρθε γιά να μείνει.Με ή χωρίς Γιωργάκη.Περαστικά.Οχι σε σένα και σε μένα,αλλά στην Ελλαδίτσα μας.

      • Σπάρτακος avatar
        Σπάρτακος @ mara 31/05/2010 08:51:02

        Καί κάτι άλλο Μάρα:Οπως πλέον διαμορφώνεται το σκηνικό,άν ήμουν στη θέση του Καραμανλή,δεν θ'άβγαινα με τίποτα να μιλήσω.Να μιλήσω σε ποιούς και γιά ποιούς;;; Να μιλήσω στο απόλυτο κενό;;;Ισως θα πρέπει ο Αντώνης, από τώρα, ΝΑ ΔΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ...'το έργο' που παίζεται.Γιά να ξέρει τι τον περιμένει στο τέλος της σήρραγγας και μετά από τόσους λιβανωτούς και θυμιάματα.Να ξέρει,ότι τα θυμιατά,θ'άναι τα πρώτα που θα τον πετροβολήσουν.Ευτυχώς θα έχουμε μείνει εμείς οι ελάχιστοι,γιά να του συμπαρασταθούμε.

      • mara avatar
        mara @ mara 31/05/2010 11:14:33

        Σπάρτακε,
        Το πως θέλουν να διαμορφώσουνε την πολιτική κατάσταση είναι οφθαλμοφανές.
        Στόχος τους κατά αρχάς, είναι τα ποσοστά των δύο κομμάτων εξουσίας να κυμαίνονται περίπου στο 15% (στην καλύτερη περίπτωση να πιάνει ένα από τα δύο, "ταβάνι" το 20%)έτσι ώστε κάνενα κόμμα να μην μπορεί να πετύχει αυτοδυναμία στις επόμενες εκλογές και να αρχίσουνε οι συνεργασίες...
        ( ξέρεις, μαγαζάκια... με μία κεντρική διοίκηση...)
        Με τούτα... και με εκείνα... που λές και εσύ, μέχρι στιγμής δεν φαίνεται να δυσκολεύονται ιδιαίτερα να το πετύχουν.
        Το σύστημα Σπάρτακε, θέλει πλέον διαχειριστές μικρών κομμάτων και όχι ηγέτες που έχουν δυνατότητα να ξεσηκώνουν τον λαό(έτσι θα μας προκύψει και η κορούλα με δικό της μαγαζί..).
        Δεν αμφισβητώ ότι ο Αντώνης έχει όραμα για κάτι άλλο, κάτι διαφορετικό, διατηρώ όμως επιφυλάξεις αν έχει τις δυνατότητες ώς προσωπικότητα να το πετύχει αυτό.
        Κινήσεις και δηλώσεις που ρίχνουν νερό στο μύλο του συστήματος... δυστυχώς μου πολλαπλασιάζουν τις επιφυλάξεις.

  12. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/05/2010 22:39:56

    Ειμαι Καραμανλικος.Στηριξα τον Αντωνη γιατι δεν ηθελα το κομμα να παει σε αλλα χερια.Συμφωνω οτι θα πρεπει να γινει εσωτερικη καθαρση.Αλλα ουτε η παραμικρη σκεψη να αγγιχτει ο Καραμανλης.Ο Καραμανλης δεν ηταν αστυνομικος να ξερει αν καποιος τα πηρε τα αφησε κλπ.Οπως και στη δουλεια μου δεν ξερει το αφεντικο μου αν ο ταδε παιζει χαρτια ο αλλος χρωσταει κ.ο.κ
    Ο Καραμανλης ειναι πολιτικος.Και σαν τετοιος θα πρεπει να κριθει.Και σαν πολιτικος και οραμα ειχε για τις διεθνεις σχεσεις της χωρας και δεν εχασε ουτε ενα εκατοστο επικρατειας.Ο Καραμανλης οση Ελλαδα παρελαβε τοση παρεδωσε.Τελεία.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/05/2010 22:49:58

      Οχι ακριβως.Παρεδωσε αυτονομο κρατος των Εξαρχειων στο κεντρο της πρωτευουσας.

      • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
        ποσα απιδια βανει ο σακος @ ψυχραιμια 31/05/2010 02:18:08

        το βαθύ κράτος της πρεσβείας εννοείς?

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 30/05/2010 22:50:13

      Κι ο Σημίτης το ίδιο δηλαδή ?

      λολ

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 31/05/2010 00:29:43

      Το κακό είναι ότι πολλά είπε λίγα έκανε κώλωσε σε 1 χρόνο και τα μάζεψε, τώρα τον έπιασαν πουθενα με τις υποκλοπές δεν ξέρω, πάντως έπρεπε να στήσει ειδικά δικαστήρια τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ που μας κουνιόνται τώρα.

      • anonymous avatar
        anonymous @ GreenHorses 31/05/2010 00:51:25

        Άστο φίλε. Τα ειδικά δικαστήρια είναι κάτι που συσπειρώνει τον κόσμο. Δημόσια διαπόμπευση χρειάζεται για τα θέματα αυτά όπως έγινε με τον Τσουκάτο το Μαντέλη κλπ.

        Σε επίπεδο κράτους χρειαζόταν εκκαθάριση. Πριν από κάτι μέρες πέρασε μια κοπέλα από δω και είπε ότι στην υπηρεσία της είναι 90% ΠΑΣΟΚ. Προφανώς λόγω μιζών. Αυτούς έπρεπε να τους διαλύσει, να τους απολύσει, να τους φάει ζωντανούς. Όταν έπεσε πήγαν στο Υπουργείο Οικονομίας και κλείδωσαν έξω από το γραφείο τον Παπαθανασίου. Καλά του κάνανε αφού μετά από 5,5 χρόνια δεν είχε ξεδοντιάσει αυτούς τους αλήτες.

        Ο ΚΚ υποσχέθηκε εφαρμογή των νόμων και δεν το κατάφερε. Ο κάθε δεξιός ως νοικοκύρης ζητάει ένα πράγμα: Ξεκάθαρους κανόνες του παιχνιδιού για να μπορέσει να δημιουργήσει. Ούτε αυτό έκανε.

        Μη εφαρμογή των νόμων και ρεμούλες είχαμε και επί ΠΑΣΟΚ και μάλιστα ορίτζιναλ. Ε ο κόσμος στις εκλογές προτίμησε την ορίτζιναλ έκδοση.

  13. tzager avatar
    tzager 30/05/2010 22:42:56

    Aν η κεντροδεξιά στην Ελλάδα πολυδιασπαστεί και ένα 15% του πυρήνα της εκλογικής της βάσης διαχρονικά εκφραστεί πολιτικά σε άλλους συγγενείς πολιτικούς φορείς που έχουν ήδη διαμορφωθεί ή θα διαμορφωθούν στο εγγύς μέλλον, τότε θα καταστεί ιδιαίτερα δύσκολο για τον κύριο φορέα στο χώρο (που είναι και μάλλον θα παραμείνει μεσοπρόθεσμα η ΝΔ) να ανακάμψει εκλογικά και να διεκδικήσει με αξιώσεις την επάνοδο στην εξουσία με ισχυρή κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

  14. thanos avatar
    thanos 30/05/2010 22:43:08

    Πίστευα ότι με τη διαγραφή Ρουσσόπουλου θα άλλαζαν τα (εικονικά) ποσοστά των γκάλοπ.
    Μόνο ο Μπόμπολας έχει αλλάξει από προχθές ύφος απέναντι στο Σαμαρά.
    Θα δείξει αν ήταν τυχαίο ή όχι

  15. Β.Κ.Σ. avatar
    Β.Κ.Σ. 30/05/2010 23:13:18

    καλά τώρα σοβαρολογείτε;;
    δεν σας ικανοποιεί η προσέλευση 350.000 κόσμου;! τί λέτε ρε παιδιά;;!!
    μπήκα στο Αντινιούζ θεωρώντας πως έχει φάτσα κάρτα την τεράστια συμμετοχή του κόσμου και βλέπω γκρίνια. Μα δεν το καταλαβαίνετε πως για το είδος των εκλογών που είχατε σήμερα η προσέλευση είναι απίστευτη; Με έναν λαό τρομοκρατημένο από το οικονομικό αδιέξοδο και τρελλαμένο από την πολιτική διαφθορά το να πηγαίνουν 350.000 πολίτες να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα σε εσωκομματικές εκλογές για τα σημερινά ελληνικά δεδομένα συνιστά θρίαμβο!! συνέλθετε παιδιά, ο Σαμαράς επιτέλους σας κάνει κόμμα που θα κυβερνάει για δεκαετίες με μικρά διαλλείματα γκρουμπούσκουλων -σοσιαλιζόντων τε φιλελευθεριζόντων συμμαχιών.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Β.Κ.Σ. 30/05/2010 23:55:30

      σωστά τα λες, αλλά οι πιό πολλοί από όσους πήγαν συνάντησαν μεν τη σπορά του νέου κόμματος, αλλά και τα φυντάνια της κυρίας που λυσσομανούν να καταστρέψουν ό,τι φυτρώνει, πριν μεγαλώσει.

      Βασιλική, μετά τον υπέροχο αγώνα που θυμάσαι κι εσύ όπως και όλοι μας, θεωρώ πως είναι κρίμα που ο παλμός εκείνος δεν μετουσιώθηκε. Ίσως βέβαια μια πιό ψυχρή τοποθέτηση να είναι και πιό σταθερή από τον συναισθηματισμό μας, πάντως οι 800.000 δεν είναι σίγουρο κεφάλαιο, τουλάχιστον σήμερα. Χρειάζεται δουλειά για να ξαναγίνει.

  16. κριs avatar
    κριs 30/05/2010 23:19:07

    μεγαλύτερη από κάθε άλλη φορά ήταν η προσέλευση του κόσμου,
    αν και τον κόσμο δεν τον ενδιαφέρουν τόσο οι τοπικές.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ κριs 30/05/2010 23:57:03

      τι κρίμα... είναι μαγικό τοπίο οι τοπικές οργανώσεις.

  17. Λαχανάς avatar
    Λαχανάς 31/05/2010 00:22:04

    Αφελείς και ανόητοι Έλληνες, απαξιώνετε τον Καραμανλή λες και έχετε κανέναν καλύτερο. Θα ρθει η μέρα που αυτός ο άνθρωπος θα δικαιωθεί και θα επιστρέψει μετά βαϊων και κλάδων.

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ Λαχανάς 31/05/2010 00:31:32

      Να μας λείπει το βύσσινο 5 χρόνια ήταν αρκετά δεν μας έπεισε, όχι ο άλλος είναι καλύτερος αλλά για άλλο λόγο βγήκε με 5% την πρώτη φορά.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Λαχανάς 31/05/2010 00:43:51

      Εσένα δεν σε ενοχλεί κύριε Λαχανά που ακόμα και σήμερα σε γράφει στα @@ του?
      Ούτε καν ανικανότητα στην κυβέρνησή του δεν καταλογίζεις?
      και η σύνταξη του πατέρα μου κινδύνευσε και δεν βγαίνει να δώσει κάποια εξήγηση και δικαιωμένος από πάνω?
      Βαλτός είσαι βραδυάτικά?

      • Λαχανάς avatar
        Λαχανάς @ tiramola 31/05/2010 01:07:44

        Με ενοχλει πολυ που δε βγαινει να μιλησει, εννοειται αυτο. Ειναι εγκληματικη η σιωπη του. Αλλα σιχαθηκε τοσο πολυ πλεον τα πραγματα με τον ανηλεη πολεμο που δεχτηκε, που φοβαμαι οτι δε θα βγει να μιλησει ποτε.

        Οσο για τη συνταξη που λες, ο Καραμανλης φταιει ελαχιστα για την οικονομια, το βρωμοπασοκ μας εφτασε εδω.

      • ποσα απιδια βανει ο σακος avatar
        ποσα απιδια βανει ο σακος @ tiramola 31/05/2010 02:24:58

        Αν τα σιχάθηκε τόσο να επιστρέψει και τα μισθά του πίσω κι αυτός και οι ακόλουθοι του. Έτσι?
        Εγω αν θιγόμουν τόοοοοοοσο, οσο λες εσυ οτι τάχα θίχτηκε αυτός, αυτό θα έκανα.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ tiramola 31/05/2010 08:05:05

        Λαχανά

        Τί εννοείς σιχάθηκε?

        Βρήκε "τρίχα" στην πολιτική και τη σιχάθηκε?

  18. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 31/05/2010 09:00:19

    Ούτε σιχάθηκε ούτε κουράστηκε! Η σιωπή του πρέπει να μας υποψιάσει, να μας θορυβήσει! Είμαι Καραμανλική, στηρίζω Σαμαρά και περιμένω τη δικαίωση του Καραμανλή και τη συνέχεια της Ν.Δ. μέσω του Σαμαρά! Αυτό ελπίζω! Σκέφτομαι πολλές φορές την κριτική που ασκείται στον Καραμανλή για το ότι δεν έβαλε χέρι σε συμπεριφορές στελεχών που πρόσβαλαν το κόμμα και αναρωτιέμαι: Πόσους θα έπρεπε να διαγράψει; Τι θα κάνει ο πρόεδρος Αντώνης με όλους αυτούς που έχουν κολήσει σα βδέλες πάνω του; Γιατί εγώ τον βλέπω να κάνει αγώνα μόνος του;

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ ΣΟΦΙΑ 31/05/2010 09:56:44

      Σοφία αν μου επιτρέπεις...Κατά την ταπεινή άποψη ο Κ.Κ. φταίει όπως φταίει πάντα η "κεφαλή".Είναι "αρχή" (principle),δεν είναι υπό συζήτηση.Στις επιτυχίες ο ηγέτης "μοιράζει" τον έπαινο και στις αποτυχίες "απορροφά" την κριτική.Αυτό βέβαια δεν συνεπάγεται ότι τα στελέχη του είναι στο απυρόβλητο...τουναντίον.
      Όμως προς τα έξω πρέπει να βγαίνει η εικόνα του ελέγχου της κατάστασης και του σεβασμού-υπακοής στο κέλευσμα του ηγέτη.
      Σε αυτό πιστεύω ότι "πούλησαν" τα στελέχη τον Κ.Κ. και γι αυτό πιστεύω ότι ο κόσμος ακόμα είναι θυμωμένος μαζί του.
      Δεν είναι ηλίθιος ο κόσμος...έχει καλό κριτήριο.
      Πίστεψε όμως ότι ο Κ.Κ. θα ήταν η "αντιβίωση" στο σοσιαληστρικό σύστημα και απογοητεύτηκε όταν είδε καλές προθέσεις μεν αλλά αποτέλεσμα χαωτικό...
      Λυπάμαι περισσότερο που οι αποφάσεις του στα εθνικά θέματα πέρασαν και "δεν ακούμπησαν" τον Έλληνα με τόση πλύση εγκεφάλου που γίνεται από τους "ευκαιριακούς" στον τόπο μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.