#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/03/2010 21:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο DVD με την Τζούλια σε λίγο



Μείνετε on line. Όπως μας πληροφορούν σε λίγο θα κυκλοφορήσει το νέο καλλιτεχνικό πορνό με την Τζούλια.

Αν δεν με πιστεύετε διαβάστε και τον www.olympia.gr

Πριν από λίγο άλλωστε βγήκε και ο εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ και προανήγγειλε τα νέα μέτρα.

Προηγήθηκε σύσκεψη του Θ. Πάγκαλου με τον Γ. Καρατζαφέρη – (Με την ευκαιρία, τι συνδέει την οικογένεια Πάγκαλου με την οικογένεια Καρατζαφέρη;)

Μετά απ’ αυτό θα ηγηθώ προσπάθειας με σύνθημα: «Παίξτε κλαρίνα, βαράτε νταούλια, να δώσουν τζάμπα στο λαό το DVD της Τζούλια».

Μα καινοτομία που θα υπάρχει στο νέο βίντεο είναι ότι ο πρωταγωνιστής θα εκσπερματώνει αυτήν την φορά πολλές φορές.

Επειδή καθώς ο ΣΔΟΕ διαπίστωσε ότι αμείβεται με 500 ευρώ την εκσπερμάτωση ήταν σαφώς ο αδικημένος της προηγούμενης παραγωγής.

Πως το είπε ο Μητσοτάκης; «Όλοι έστελναν πλαστά στοιχεία στην ΕΕ εκτός από μένα»;. Αυτός δεν έστελνε καθόλου.

Τους έστελνε μια φωτογραφία του να χαμογελάει χαριτωμένα και δεν τολμούσαν να ζητήσουν τίποτα άλλο.

Μια φορά τόλμησε ένας και έλαβε δεύτερη φωτογραφία με τον επίτιμο και τη Μαρίκα με μαγιό.

 Με τον Ευθυμίου σκέφτεται ν’ αλλάξει τον Παπουτσή, ο Γιώργος. Γι αυτό τον βλέπετε κάθε ημέρα στα κανάλια να προσπαθεί να οικοδομήσει αντιδεξιό προφίλ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 13/03/2010 23:28:21

    Ἡ φώτο τῆς νεαράς on top,εἶναι μία ἄσκησις τῆς yoga,called the Fish,for people with back problems,κοινῶς lumbago!

  2. Βρασίδας avatar
    Βρασίδας 14/03/2010 00:44:40

    Διαφορές και ομοιότητες των δύο βίντεο:
    -το ένα είναι επαγγελματικό το άλλο ερασιτεχνικό
    -ο ένας έχει μπράτσα, ο άλλος... σαν μπράτσο
    ομοιότητες τώρα:
    -το κορίτσι είναι παραδοσιακό. Δεν αφήνει κανέναν απ τους δύο να νιώσει... Οθωμανός
    -έχει ένα κόλλημα η κοπέλα με την πόζα... το στήσιμο δηλαδή

    • Swell avatar
      Swell @ Βρασίδας 14/03/2010 08:31:43

      Το κόλλημα με το σωστό στήσιμο το 'χουν όλοι οι καλλιτέχνες. Τους το μαθαίνουν οι σκηνοθέτες.

    • Anonimi avatar
      Anonimi @ Βρασίδας 14/03/2010 11:14:40

      Όλο αυτό το νταβαντούρι έγινε για παραδοσιακό χαλβά; Κατάντια...

  3. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 14/03/2010 00:59:31

    Αν ανακοινωθούν παράλληλα και νέα μέτρα έχει βάλει το βαθύ ΘΑΣΟΚ το χέρι του :P

  4. smoking area avatar
    smoking area 14/03/2010 02:57:28

    "Αν δεν με πιστεύετε διαβάστε και τον olympia..."
    Αυτον κι αν πιστευουμε...

    Αυτοι ειναι παραμυθατζηδες...
    Επιπεδου ...espresso...
    Αυτοι δεν ειχαν ...αποκλειστικο το οτι δεν θα παει ο ΓΑΠ στον Ομπαμα?

  5. gav avatar
    gav 14/03/2010 08:38:18

    όπως διάβασα κάπου: "Κάντε τη Τζούλια Υπουργό να χεστούμε στο ευρώ!!!"

  6. FRESCO avatar
    FRESCO 14/03/2010 15:19:09

    Κι' άλλο κρέας για την πλέμπα, τους κανίβαλους χριστεπώνυμους νοικοκυραίους.

  7. Mayri Trypa avatar
    Mayri Trypa 14/03/2010 15:30:06

    Ουπς... μολις έφτασε το link...XOXOXO