24/11/2011 17:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο χουνέρι στους δημοσίους υπαλλήλους

Μπορεί να έχουμε πει τα μύρια όσα για τους δημοσίους υπαλλήλους, αλλά το χουνέρι που τους ετοίμασε το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει προηγούμενο. Με εγκύκλιο που εκδόθηκε πριν λίγο ζητείται να μειωθούν κατά 25% οι μισθοί τους από 1ης Νοεμβρίου σε σύγκριση με το μισθό του Οκτωβρίου και συνολικά να είναι κατά 35% χαμηλότερος από το 2009. Επίσης, σε ισχύ τίθεται το ανώτατο όριο αποδοχών, τα 1.900 ευρώ ακόμη κι αν έχουν 15 πτυχία ή απίστευτη εργασιακή εμπειρία και ικανότητα.

Η εγκύκλιος αφορά τους εργαζόμενους σε όλες τις ΔΕΚΟ και προβλέπει ότι η περικοπή θα γίνει σε ορισμένες περιπτώσεις αναλογικά ανά έτος. Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι σε περίπτωση που η μηνιαία μείωση που επέρχεται στις αποδοχές των εργαζομένων είναι μεγαλύτερη από 25% σε σχέση με τις αποδοχές που λάμβαναν πριν από την έναρξη ισχύος του νόμου, τότε η μείωση κατανέμεται ως εξής:

α) 25% μείωση επί των αποδοχών που λάμβαναν οι δικαιούχοι κατά τον τελευταίο μήνα πριν από την 31/10/2011

β) η υπερβάλλουσα μείωση γίνεται ισόποσα σε χρονικό διάστημα δύο ετών από το τέλος του πρώτου έτους εφαρμογής, δηλαδή από 1/11/2012 και εφεξής.

Για παράδειγμα, υπάλληλος λαμβάνει κατά την 31/10/2011 μηνιαίες αποδοχές ύψους 3.000 ευρώ. Εάν με την εφαρμογή του νόμου οι αποδοχές του θα πρέπει να διαμορφωθούν στο ποσό των 2.000 ευρώ τότε οι μηνιαίες αποδοχές του υπάλληλου αυτού θα μειωθούν ως εξής:

" Από 1/11/2011 έως 31/10/2012: 3.000 - (3.000 x 25%) = 2.250 ευρώ.

" Το ποσό των 250 ευρώ που απομένει για να διαμορφωθούν οι αποδοχές στα 2.000 ευρώ θα αφαιρεθεί σε δύο δόσεις ως εξής:

" Από 1/11/2012 έως 31/10/2013: 2.250 - 125 = 2.125 ευρώ.

" Από 1/11/2013 και εφεξής: 2.000 ευρώ.

Στη περίπτωση αυτή, οι διοικήσεις των επιχειρήσεων πρέπει να αιτιολογήσουν σαφώς και εμπεριστατωμένα την απόκλιση από το πλαφόν των 1.900 ευρώ και ότι εξάντλησαν το περιθώριο της μείωσης, ειδάλλως θα υποστούν κυρώσεις. Σημειώνεται, παράλληλα, ότι εάν σε κάποιες δημόσιες επιχειρήσεις έχουν γίνει ήδη περικοπές στους μισθούς, τότε οι νέες μειώσεις θα είναι τέτοιες, ώστε σωρευτικά να φτάσουν στο 35%.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. (A)θανάσης avatar
    (A)θανάσης 24/11/2011 18:06:16

    Με τη διαφορά ότι οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ δεν είναι ΔΥ.

    Και επίσης, στους πραγματικούς ΔΥ οι περικοπές φτάνουν το 60%.

  2. k avatar
    k 24/11/2011 18:13:58

    ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΜΕΝΑ. ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΒΟΥΝ? ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΟΥΝ.

  3. manos avatar
    manos 24/11/2011 18:23:44

    Το σχέδιο εξαθλίωσης του Ελληνα προχωράει.
    Για μένα δεν έχει διαφορά το τι είναι καθένας από εμάς. Μπορεί κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι να έπαιρναν τρελλούς μισθούς.
    Ομως πρέπει να δούμε τώρα πιά την μεγάλη εικόνα.
    Μείωση των μισθών και συντάξεων παντού.
    Απολύσεις παντού.
    Αυξήσεις στα είδη διαβίωσης, στις υπηρεσίες, και στις κοινωνικές παροχές.
    Απίστευτοι φόροι που αν τους είχε επιβάλλει ο Καραμανλής, θα είχε γίνει πόλεμος.
    Ολα αυτά σε συνδυασμό με την γενικευμένη λιτότητα σε όλο τον πλανήτη.
    Η Ελλάδα έφταιγε λοιπόν, με τους δημόσιους υπάλληλους?

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ manos 24/11/2011 23:42:44

      +1000

  4. τυρρανόσαυρος avatar
    τυρρανόσαυρος 24/11/2011 18:26:09

    Για να βρει δουλειά ένας εξαθλιωμένος ιδιωτικός τομέας, η ποιότητα των υπηρεσιών του οποίου είναι απόλυτα αμφίβολη, πρέπει πρώτα να ψοφήσουν της πείνας οι δημόσιοι υπάλληλοι που στελέχωναν τις θέσεις.
    Αμα κάποιος σου κάνει τη δουλειά για 1000 ευρώ, τον πεθαίνεις, κυριολεκτικά όπως φαίνεται, και στη συνέχεις φέρνεις άλλον με 100 και νιώθει κι ευχαριστημένος.
    Εσένα δε το κέρδος σου, όπως ήταν και ο σκοπός σου, αυξάνεται. Ας είναι καλά οι κουτοί που ζήλευαν το χιλιάρικο που δεν έπαιρναν και σού καναν τη βρωμοδουλειά χωρίς να το ξέρουν.

  5. anonymos avatar
    anonymos 24/11/2011 18:35:47

    Είναι ακόμη στην Κυβέρνηση η ΝΔ?

  6. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 24/11/2011 18:51:00

    Το θεμα δεν ειναι η μειωση των μισθων,ειναι που πανε αυτα τα λεφτα.
    Να τα περνανε και να πεφτανε στην αγορα και να ανασανε η κοινωνια,να εδινα μια καποια δικαιολογια,αλλα τωρα τα περνουν και χανονται στις τσεπες των τοκογλυφων και τιποτα δεν αποδιδουν.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ NIK THE GREEK 25/11/2011 09:55:18

      Σωστά. Δεν αποδίδουν λογαριασμό που λέει ο λαός, για το πού παν τα χρήματα.
      Η εξαθλίωση στόχο έχει να κάνει Δ.Υ χωρίς λόγο, χωρίς ανάστημα, χωρίς κυρίως απεργίες . Φανταστείτε, Δ.Υ απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημ.Διοικησης, με μεταπτυχιακό και 6 έτη υπηρεσίας, σήμερα παίρνει μετά τις τροποποιήσεις 950 ευρώ μισθό! Αντε μετά να κάνει οικογένεια, παιδιά κλπ.
      Το σχέδιο εναντίον των Ελλήνων καλά προχωρεί.
      Η ανάληψη δράσης από τον Αντώνη Σαμαρά είναι σήμερα πιο επιβεβλημένη από ποτέ.

  7. λαλακης avatar
    λαλακης 24/11/2011 19:27:05

    Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει ενναλακτικη λυση , εχουμε συνεχεις μειωση βιοτικου επιπεδου.
    Οι μισθοι των ΔΥ τα επομενα 8 χρονια προβλεπω να μειωθουν -50% δεν υπαρχουν ευκολες λυσεις.
    Φυσικα αυτο θα γινει σταδιακα.
    Αλλιως ας ειμαστε τιμιοι σα λαος να παμε στη δραχμη και οτι γινει...

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ λαλακης 24/11/2011 21:07:24

      Ο εισαγωγικός μισθός στο δημόσιο, σήμερα, είναι 780 ΜΙΚΤΑ.
      Αν μειωθεί 50%, πόσο θα γίνει, 390?

      Ακούς τι λες άνθρωπέ μου?

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ (A)θανάσης 24/11/2011 22:57:22

        Ακριβως αυτο λεω Αθανασιε, οι μισθοι απλα θα καταρρευσουν ω ναι και στο δημοσιο στον ιδ τομεα
        σε λιγο απλα δε θα υπαρχουν , οι περισσοτροι ηδη
        δουλευουν με ποσοστα επι των πωλησεων κλπ
        Τα 390 ευρα στο δημοσιο νομιζω θα ειναι ο μισθος των ΔΥ τα επομενα 8 χρονια, απλα αυτο θα γινει σταδιακα.
        Αληθεια περιμενες οτι θα πηγαιναν στα 780 μικτα
        πριν απο μια διετια;
        Ουτε για ανεκδοτο!!
        Μεχρι το Ελλαντα να δανειστει αυτονομα οι περικοπες στο δημοσιο θα ειναι δεδομενες....

        • (A)θανάσης avatar
          (A)θανάσης @ λαλακης 25/11/2011 00:04:42

          Το ότι θα πήγαινε στο 780 το περίμενα φυσικά.

          Αλλά εσύ μια μιλάς μόνο για μισθούς δημοσίου, μια για δημοσίου και ιδιωτικού τομέα μαζί, κλπ. Περικοπές μισθών μπορεί να είναι δεδομένες, μόνο μετά από κατακόρυφη πτώση των εξόδων διαβίωσης, φορολογίας κλπ. Αλλιώς πάρα πολύ πριν γίνουν οι επιθυμίες σου πράξη θα έχει διαλυθεί το σύμπαν.

          Όσο για τις παρακάτω παλαβομάρες με μισθούς ΔΥ 1000000 και ΙΤ 100000, τι να σας πω ρε παιδιά, είπαμε να λέμε ό'τι νάναι, αλλά όχι κι έτσι...

          • λαλακης avatar
            λαλακης @ (A)θανάσης 25/11/2011 00:34:21

            ''Το ότι θα πήγαινε στο 780 το περίμενα φυσικά.''

            Oχι αγαπητε Αθανασιε ουτε εσυ το περιμενες αλλα ουτε κι εγω , ολοι σαν
            ξελιγομενοι καναμε για μια θεσουλα στο δημοσιο.
            Σου το ξαναλεω αγαπητε:
            Οι μισθοι στο δημοσιο- και κρατα το-
            θα καταρρευσουν πολυ περα απο το περιφημο ενιαιο μισθολογιο.
            Γιατι πολυ απλα η Ελλαδα βρισκεται σε
            διεθνη ανθρωπιστικου χαρακτηρα βοηθεια μεσω των χαμηλοτοκων δανειων
            που λαμβανει .
            Ειναι αδυνατο-στοιχειωδη οικονομικα να γνωριζει κανεις , να διατηρηθει το υπαρχων βιοτικο επιπεδο των ΔΥ.
            Αναγκαστικα θα ακολουθησουν τη μοιρα των ανατολικοευρωπαιων συναδελφων
            τους...

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ λαλακης 25/11/2011 00:53:19

            Να υποθέσω ότι διαβάζεις και ξαναδιαβάζεις την τελευταία σου πρόταση και "φτιάχνεσαι", ε;

            Όπως ο "κύριος Μπάμπης", τότε που ξεστόμιζε το αμίμητο "να απελευθερωθούν εργαζόμενοι" και είχε ένα χαμόγελο μέχρι τ' αφτιά.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ λαλακης 24/11/2011 22:05:39

      Άν πάμε στήν δραχμή δηλ. ο ΙΥ θά παίρνει 1.000.000 (παράδειγμα) καί ο ΔΥ 800.000; ή θά πάμε στήν δραχμή γιά νά παίρνει ο ΔΥ 1.οοο.οοο καί ο ΙΥ 100.0οο;
      Μάλλον αυτό είναι τό πρόβλημα. Τά κεκτημένα.

      • λαλακης avatar
        λαλακης @ Ιαπετός 24/11/2011 22:58:48

        Iαπετε

        Συμφωνω απολυτα, η Ελλαδα μοιαζει με τα αφρικανικα
        κρατη....

  8. Ε. Μεταξάς avatar
    Ε. Μεταξάς 24/11/2011 19:41:35

    Το πρόβλημα του χρέους μπορεί να λυθεί ΑΜΕΣΑ και χωρίς πόνο για τον λαό.
    1. Να μηδενιστεί ο προϋπολογισμός της ΒΟΥΛΗΣ και να πάψει κάθε είδους αμοιβή σε πολιτικά πρόσωπα. Είναι ανίκανη η πολιτική κάστα να πράξει ότι αναλαμβάνει, είναι επικίνδυνη για τη χώρα και την εθνική ανεξαρτησία. Ένα δύο σοβαρά και εγγράμματα άτομα που υπάρχουν δεν αναιρούν τον κανόνα.
    2. Δρα παράνομα και αντισυνταγματικά δείτε την ΚΥΑ του Γερουλάνου-Παπακωσταντίνου κλπ για το σκάνδαλο της ιδιωτικοποίησης και κακοποίησης του θαλάσσιου και παράκτιου χώρου μέσω της χωροθέτησης των Υδατοκαλλιεργειών.
    3. Δρα επικίνδυνα στη υγεία των Ελλήνων

  9. k avatar
    k 24/11/2011 20:24:40

    ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ. ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ( ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ, ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ). ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΘΑ ΔΕΙΣ ,ΣΕ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ.

  10. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 24/11/2011 21:36:26

    Άμα δεν τους αρέσει να ψάξουν κανονική δουλειά εκτός δημοσίου...
    Παράπονα συνέχεια...τα παράπονα των ιδιωτικών υπαλλήλων ή ακόμα χειρότερα των ανέργων φυσικά δεν αφορούν κανέναν...
    Οι δε "έφεδροι" νομίζω θα είναι περισσότεροι ακόμα και από τους "νεκρούς" του Πολυτεχνείου..

  11. takis400 avatar
    takis400 24/11/2011 21:45:06

    καλα,ολοι γραφουν για ιδεολογιες και ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ,εχουν περασει την ψυχολογια παλι καλα που εχουμε δουλεια και το γιατι εσυ παιρνεις 1500 και εγω 900,να παρεις και εσυ 900 οχι εγω 1500,ωραια δεν ειναι?

  12. me avatar
    me 24/11/2011 23:38:13

    Αν δεν τους αρέσει ας αναζητήσουν στον ιδιωτικό τομέα τους μισθούς που πιστεύουν πως τους αξίζουν και που είμαι σίγουρη πως θα βρουν ειδικά αποδεικνύοντας την εργατικότητά τους.

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ me 25/11/2011 00:19:28

      Ο μηδενισμός είναι η ουσία της προπαγάνδας των προθύμων του μνημονίου.
      Οι συνθήκες εργασίας και οι αμοιβές είναι αποτέλεσμα του συνδικαλιστικού μαξιμαλισμού σε συνδιασμό με το λαϊκισμό της εξουσίας . Ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι μια από τις φασιστικές μεθόδους επιβολής .
      Φταίνε οι ΔΥ γιατί δεν δουλεύουν σε ένα δημόσιο που δεν παράγει ποιοτικές υπηρεσίες.
      Δεν είναι αλήθεια . Ο μέσος ΔΥ είναι φοβικος , χωρίς προτωβουλία χαμένος σε ένα κυκεόνα εγκυκλίων και αντικρουόμενων νόμων που δυσκολεύουν ακόμα και τα αυτονόητα.
      Το Δημόσιο θέλει αναδιοργάνωση άμεσα , ενιαίο νομικό πλαίσιο και σαφές πλαίσιο αρμοδιοτήτων, σταθερή και ευέλικτη διοίκηση , αναμόρφωση των οργανογραμμάτων ,αλλά και έλεγχο και αντικειμενική αξιολόγηση. ούτε απολύσεις΄ούτε μειωσεις μισθών. Οι ΔΥ δεν είναι πλούσιοι. Δεν αποταμιεύουν μόνο καταναλώνουν. Για κάθε 100 ευρώ που τους κόβουμε μειώνουμε την κατανάλωση και οδηγούμε χιλιάδες ΙΥ την ανεργία και μαγαζιά στα λουκέτα. Προκαλούμε ύφεση . Παρατείνουμε την ύφεση και πάντως δεν λύνουμε το πρόβλημα.

      • me avatar
        me @ Γιαννης Ν. 25/11/2011 01:04:03

        Σοβαρά; κρατούν την αγορά οι ΔΥ; μα τι λες; προτιμώ να μου μοιωθεί το ποσοστό των φόρων μου που πάει για τον μισθό σου και να τα καταναλώνω μόνη μου χωρίς να περιμένω εσένα.
        Μην τρομάζεις... καλή εφεδρία... σε περιμένω στην ζούγκλα της ιδιωτικής εργασίας χωρίς τους φωτόπουλους που συνδιοικώντας σου εξασφάλιζαν επιδόματα εξαγοράζοντας την εργασιακή ηρεμία του εκάστοτε υπουργού.
        Μην τρομάζεις λοιπόν... σε περιμένω...

        • Γιαννης Ν. avatar
          Γιαννης Ν. @ me 25/11/2011 01:28:47

          Το σχόλιο σου είναι μάλλον δεικτικό.
          Μου θυμίζει το ανέκδοτο με το χωρικό που προτιμάει να χάσει ο διπλανός του την κατσίκα του παρά να πάρει αυτός μία.
          Επειδή αναφέρεσαι σε εμένα να ξέρεις ότι δεν γεννήθηκα ΔΥ. έχω δουλέψει αρκετά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα και σαν υπάλληλος και σαν αυταπασχολούμενος .
          Δεν είμαι διορισμένος από κανένα βουλευτή.
          Στο Δημόσιο μπήκα με εξετάσεις ΑΣΕΠ και δεν δέχομαι από κανένα ούτε να μου λέει πως δεν δουλευω ούτε να μου δίνει μαθήματα εργασιακής ανασφάλειας η συνθηκών στον ιδιωτικό τομέα. Τον έχω ζήσει και δεν τρομάζω.
          Απλά θα σου θυμίσω ότι στα 100 ευρώ καθαρό μισθό δικό μου τα 23 θα τα πάρει πίσω το δημόσιο αμέσως ως ΦΠΑ και από τα υπόλοιπα θα πάρει τα αναλογούντα από το κέρδος της επιχήρησης και τη φορολογία του μισθού του εργαζομένου σε αυτή. Αυτός είναι ο κύκλος του χρήματος.
          Θα σου θυμίσω επίσης πως η κρίση άρχισε όταν οι τράπεζες δεν δάνιζαν και οι μισθοί και οι συντάξεις του δημοσίου περικόπηκαν.
          Παραδέχτηκα πιο πάνω τα σφάλματα και τις αγκυλώσεις που υπάρχουν και καυτηρίασα τον συνδικαλιστικό μαξιμαλισμό των εργατοπατέρων. Αλλά όταν πονάει το πόδι σου μάλλον δεν το κόβεις για να γιάνει.
          Τέλος πάντων το κύριο πρόβλημα δεν είναι ο Δημόσιος τομέας αλλά μάλλον η αντιπαραγωγική κατεύθυνση της οικονομίας από τον παρασιτισμό των διαπλεκόμενων κρατικοδίαιτων επιχηρηματιών.

          • λαλακης avatar
            λαλακης @ Γιαννης Ν. 25/11/2011 01:37:01

            Γιαννη Ν

            Σχημα λογου ηταν ,ουτε καν γνωριζα οτι
            εισαι ΔΥ και καλα κανεις δηλαδη.

            Την γενικη ταση που υπηρχε περιεγραψα
            μην το παιρνεις προσωπικα.
            Σε πολλα εν κατακλειδι συμφωνω μαζι σου και δεν ειναι οι ΔΥ το μονο προβλημα
            δυστηχως στη χωρα.
            Υπαρχουν κ τα κλειστα επαγγελματα ,τα καρτελ η εγκληματικοτητα οι τριτοκοσμικοι αλλοδαποι κλπ
            Και στην τελικη τις μειωσεις στο δημοσιο
            δεν τις καθοριζω ουτε εγω ουτε εσυ αλλα
            ειναι αποτελεσμα της κακοδιαχειρησης
            που υπηρχε στη χωρα.

        • καθηγητής avatar
          καθηγητής @ me 25/11/2011 11:35:23

          Μην χαίρεσαι και πολύ για την όντως επερχόμενη σφαγή στην αγορά εργασίας.
          Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι περίπου 250000 εργαζόμενοι του Δημοσίου είναι εκτός εφεδρείας (εκπαιδευτικοί και υγειονομικοί) και θα παραμείνουν, καθώς πρόκειται για τους πλέον υποστελεχωμένους τομείς του Δημοσίου. Πολλοί (κυρίως οι νέοι) έχουν σημαντική προϋπηρεσία στον ΙΤ, έχουν το δικαίωμα να ασκήσουν ιδιωτικό έργο και ο εκάστοτε εργοδότης δεν χρειάζεται να καταβάλλει ασφαλιστικές εισφορές.
          Στο λέω εκ πείρας, καθώς δεν δυσκολεύτηκα και πολύ εν μέσω κρίσης να βρω part-time νόμιμη απογευματινή απασχόληση με αυτό το καθεστώς.

  13. λαλακης avatar
    λαλακης 25/11/2011 00:44:51

    Αγαπητε Γιαμμη Ν
    Οι προθυμοι του Μνημονιου δεν ειναι το προβλημα- ειναι απλα γραφικοι και αδυναμοι.
    Το θεμα ειναι οτι η χωρα εχει βαρεσει ατυπα φαλημεντο και ζητησε μονη της να μπει στο μνημονιο αντι να μειωσει μαχαιρι τις δημοσιες δαπανες ως οφειλε η να παει στη δραχμη και να γινει αφρικα.
    Εχει λοιπον η Ελλαδιτσα εγκλωβιστει σε ατελειωτα μνημονια και οι πολιτικες
    ελιτ δε λενε στο πελατολογιο τους δηλ του ΔΥ ολη την αληθεια οτι δηλ
    θα πρεπει να καταρρευσει πλεον το βιοτικο τους επιπεδο καθως ηταν μαιμουδενια μεσαια ταξη , αφου δεν παρηγαγε στην ουσια τιποτε.
    Αυτη η τραβεστι μεσαια ταξη πλεον θα εξαφανιστει σταδιακα και ισως
    βιαια απο τις εξελιξεις που θα προκαλουν τα ατελειωτα μνημονια
    και οι δοσεις-πρεζες.....

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ λαλακης 25/11/2011 01:31:00

      Οι μισθοί έχουν μειωθεί 30% την τελευταία διετία , προσλήψεις γενικά δεν έχουν γίνει αλλά οι δημόσιες δαπάνες αυξάνονται .
      Μπορείς να μου το εξηγήσεις;;;;;;;;;

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Γιαννης Ν. 25/11/2011 05:49:41

        Same Shit, Different Day
        Οι ίδιες μασέλες

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ daughter of mercy 25/11/2011 06:45:49

          Α, μπράβο...

  14. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 25/11/2011 00:49:55

    Γιαννης Ν. είπε:
    Ο μηδενισμός είναι η ουσία της προπαγάνδας των προθύμων του μνημονίου.
    Ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι μια από τις φασιστικές μεθόδους επιβολής .

    Μηδενιστική τάση είναι νά τά βλέπουμε όπως μάς βολεύει καί νά φέρνουμε τόν κόσμο στά μέτρα μας. Ηθελημένα ή άθελα.
    Πολύ πιπιλίζεται τελευταία η έκφραση: Ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι μια από τις φασιστικές μεθόδους επιβολής.
    Ποιά είναι φασιστική μέθοδος επιβολής μπορείς νά τό γνωρίσεις διαβάζοντας τίς ατέλειωτες μυριάδες βιβλίων πού γράφτηκαν γιά τόν εθνικοσοσιαλισμό καί σοβιετικό ολοκληρωτισμό. Ο κοινωνικός αυτοματισμός είναι τό σύνηθες εργαλείο επιβολής απόψεων κατευθυνόμενων «δημοκρατιών», όπως π.χ. η δική μας.
    Γενικά γιά τά ενδιάμεσα πού ανέφερες δέν έχω γενικές αντιρήσεις.
    Η υποχρεωτική «σάλτσα» πού μάς έμαθαν νά ρίχνουμε στό συλλογισμό μας μέ ενοχλεί πολύ. Αυτό είναι φίλε «κοινωνικός αυτοματισμός».

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ιαπετός 25/11/2011 01:01:43

      Ιαπετέ, έχεις δει την ταινία "Το Τσεκούρι" του Κώστα Γαβρά;

      Αν όχι, σου τη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θα καταλάβεις πού θα οδηγήσει την κοινωνία, πολύ σύντομα, το μίγμα απελπισίας και κοινωνικού αυτοματισμού που βλέπουμε να κατακλύζει τα πάντα και δεν κάνουμε τίποτε γι' αυτό.

      • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
        Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Αυριανιστής 25/11/2011 01:12:03

        Τι προτείνεις μετά τη διαμόρφωση των νέων δεδομένων,εκτός από την ταινία του Γαβρά,(η οποία είναι
        αριστούργημα).

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Ιαπετός 25/11/2011 01:42:44

      Αγαπητέ Ιαπετέ ,
      μηδενισμός είναι η εξίσωση των πάντων , οδηγεί σε έλλειψη πίστης και ελπίδας και χρησιμοποιείται από τους κρατούντες για να αναδείξουν το Μνημόνιο ως μονόδρομο.
      Ο κοινωνικός αυτοματισμός οδηγεί την μία κοινωνική ομάδα εναντίων της άλλης με αποτέλεσμα την διάσπαση της κοινωνίας σε ομάδες συμφερόντων και την συκοφάντηση των πάντων ώστε να νιώθουν όλοι ένοχοι. Ο αγρότης που δέρνει τον φορτηγατζή σήμερα τις έτρωγε από αυτόν προχθές . και οι δύο μαζί βρίζουν τον ΔΥ του οποίου του φταίνε οι φαρμακοποιοί που τα έχουν με τους δικηγόρους στους οποίους φταίνε οι συμβολαιογράφοι κτλ. Σε όλα αυτά υπάρχει αρκετό δίκιο αλλά και πολύ άδικο , λάσπη και καθοδηγούμενος φανατισμός.
      Επίσης εργαλεία επίβολής είναι ο καταιγισμός πληροφοριών , η πρόκληση πανικού και φόβου , και τέλος η ατελείωτη σειρά μέτρων (τα περισσότερα χωρίς αοτέλεσμα) . Συνταγή σοκ και δέος για την χειραγώγηση της κοινωνίας.

  15. Ραβινος avatar
    Ραβινος 25/11/2011 08:55:18

    Σιγα το χουνερι!Τα χαιδεμενα των δημοσιων προυπολογισμων που γινονται λαστιχο για να χωρεσουν τις πλασματικες υπερωριες ,τα εκτος εδρας της πλακας,τις επιτροπες της ντροπης ,τις αδικαιολογητες απουσιες για ψωνια ,τις δικαιολογημενες ασθενειες ηλιοθεραπειας ,τις πειθαρχικες επιροπες μαιμουδες,την καλυψη των δανειων απο το ταμειο παρακαταθηκων ,τα αυτοκινητα μεταφορας των ,τα ταξειδια στο εξωερικο εις υγεια των κοροιδων κλπ.Κανεις δεν μιλαει για τον καννιβαλισμο των συνταξεων που κανει ο ανεκδιηγητος τροικανος Κουτρουμανης .Κανεις δεν μιλαει για μια κοιννωικη ταξη αυτη των συνταξιουχων που δεν εχει ΚΑΝΕΝΑΝ τροπο αντιδρασης !Ντροπη και αισχος στους δωσιλογους του κερατα !

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ραβινος 25/11/2011 09:16:59

      Φίλε μου, μη μπαίνεις στο τριπάκι του κοινωνικού αυτοματισμού, γιατί με την ίδια λογική μπορεί κάποιος από όσους συλλήβδην κατηγορείς να κατηγορήσει με τη σειρά του, επίσης συλλήβδην, ουκ ολίγους συνταξιούχους με ποσοστό αναπλήρωσης σύνταξης το... 120% του καταληκτικού μισθού που είχαν. Πιστεύεις ότι αυτή η πρακτική τού "όλοι εναντίον όλων" θα βγάλει σε καλό την κοινωνία;

    • Kώστας Θ. avatar
      Kώστας Θ. @ Ραβινος 25/11/2011 09:30:36

      Κι όμως υπάρχουν ΔΥ που δουλεύουν σήμερα υπερωρίες και δεν παίρνουν μία. Μην τα ισοπεδώνουμε.
      Άλλο το να καταργήσεις τα υπερβολικά επιδόματα και να μειώσεις τους μισθούς των πολύ υψηλόμισθων και άλλο να φέρνεις τους χαμηλόμισθους ΔΥ σε απελπισία.

      • γεωργία avatar
        γεωργία @ Kώστας Θ. 25/11/2011 12:02:15

        Eγώ πιστεύω οτι άμα κάνουμε μία σούμα τα κλεμμένα siemens, εξοπλιστικά προγράμματα, μυστικά κονδίλια, Ολυμπιακοί και γενικά όλα τα σκάνδαλα η σούμα θα ισούτε με το χρέος. Βέβαια μην ξεχνάμε οτι ο giorgakis αποτίμησε όλη τη δημόσια περιουσία ίσα με το χρέος.
        Τα υπόλοιπα περι Δ.Υ και λοιπά είναι για το διαίρει και βασίλευε, μην μασάμε!

        • γεωργία avatar
          γεωργία @ γεωργία 25/11/2011 12:21:59

          και να προσθέσω επίσης οτι αν υπήρχε θέληση να από τις κυβερνήσεις να γίνει αποδοτικό το δημόσιο θα έβαζαν ικανές διοικήσες και θα έκαναν και κάποια πραγματάκια και θα ήταν καλύτερο και από τον ιδιωτικό τομέα. Το θέμα είναι πλέον ξεκάθαρο,
          τα πήραν από μας για να χτιστει ο δημόσιος τομέας, σιγά σιγά το γκρέμισαν και τώρα θα το ξεπουλήσουν για να τα φάνε αυτοί και οι φίλοι τους οι τοκογλύφοι.

          με μία φράση,
          πουλάνε κι εμάς και την χώρα μας κι εμείς ασχολούμαστε με το αμπαλαζ

  16. ΚΩΣΤΑΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ 26/11/2011 01:03:30

    alas...

  17. lamogio ΕΛΛΗΝΑΣ avatar
    lamogio ΕΛΛΗΝΑΣ 01/12/2011 02:33:02

    ΤΙ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ 600 ΕΥΡΩ ΜΙΣΘΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩ, Η 400000 ΔΡΧ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ?

    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΣΒΗΣΕΙ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ.

    Η ΤΡΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΥΡΩ.

    ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ 18 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΜΕ ΑΕΤΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ (2012) ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ.

    ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΚΑΤΑΛΑΒΩ.

    ΕΙΣΑΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΚΟΡΔΑ.

    ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΑΠΑΞΙΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΦΤΗΝΑ.

    Ο ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ ΔΑΝΕΙΖΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΙ??

    ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΧΡΕΟΚΟΠΕΙΣΟΥΜΕ

    ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ.

    ΑΝΕΚΔΟΤΑ

    ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.

    ΞΕΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

    Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΖΕΙ ΚΑΛΑ.

    ΣΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ.

    ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ -ΠΑΣΟΚ ,ΝΔ ,ΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ .

    ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΤΟ ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ.Ο ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΜΕΡΗΜΝΥΣΗ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΞΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ,ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ,ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.