#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/12/2009 23:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο χαστούκι έφερε η οικονομική πολιτική της κυβέρνησης

 



Το νέο χαστούκι για την ελληνική οικονομία με την υποβάθμιση από την Fitch έρχεται σε συνέχεια των αρνητικών ειδήσεων για τη χώρα. Πέραν του γεγονότος ότι τα μαύρα σύννεφα που έχουν συγκεντρωθεί πάνω από την Ελλάδα είναι σίγουρο ότι θα φέρουν καταιγίδα, θα πρέπει να επισημάνουμε ότι βρισκόμαστε ίσως στη χειρότερη στιγμή των τελευταίων ετών. Σήμερα και για ακόμη μια φορά οι Financial Times μας έχουν κρεμάσει στα μανταλάκια. Το γερμανικό περιοδικό Spiegel αναφέρει ότι το χρέος της Ελλάδας απειλεί την Ευρωζώνη. Μια σειρά αρνητικών δημοσιευμάτων αντικατοπτρίζουν αφενός το σκηνικό χρεοκοπίας της χώρας και αφετέρου τα παιχνίδια των κερδοσκόπων.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο πρόβλημα, αυτό που έχει προκαλέσει κραχ αυτή την ώρα στο Χρηματιστήριο είναι η άνοδος των spread πάνω από τις 220 μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι ο δανεισμός για τη χώρα είναι απαγορευτικός, οι τράπεζες αντιμετωπίζουν πρόβλημα, η αγορά στενάζει και η έλλειψη ρευστότητας θα γίνει σύντομα εμφανέστερη.

Μέσα σ' αυτόν τον πανικό, οι ξένοι οίκοι, το ΔΝΤ και η Κομισιόν πιέζουν για πολύ σκληρά μέτρα την κυβέρνηση η οποία προσπαθεί να ισορροπήσει μεταξύ της κοινωνικής πολιτικής και της λιτότητας. Η αδράνεια αυτή του οικονομικού επιτελείου επιτείνει το πρόβλημα το οποίο διογκώνεται ημέρα με την ημέρα. Εξ' ου και η σημερινή συνάντηση του Γ. Παπανδρέου με Παπακωνσταντίνου και λοιπούς οικονομικούς παράγοντες σε μια προσπάθεια να γίνουν άμεσα κάποιες κινήσεις αλλιώς το καράβι βουλιάζει αύτανδρο. Εξ' ου και οι δηλώσεις του Γ. Προβόπουλου ότι οι τράπεζες δεν έχουν πρόβλημα, γεγονός που μάλλον δεν είναι αληθές.

Καλό είναι να καθησυχάζεις τον κόσμο και τις αγορές, ωστόσο, πρέπει άμεσα να ληφθούν αποφάσεις. Το πρώτο και κρίσιμο λάθος της κυβέρνησης ήταν ότι κατέθεσε ένα προϋπολογισμό που σίγουρα τις επόμενες εβδομάδες θα αλλάξει προς το χειρότερο για τον κοσμάκη. Με τον προϋπολογισμό αυτό, που ουσιαστικά δεν έδινε λύσεις σε βασικά θέματα, οι αγορές έλαβαν το σήμα της αδράνειας, του... χαβαλέ και της έλλειψης αποφασιστικότητας από μια κυβέρνηση που ψηφίστηκε για ακριβώς αυτό το λόγο.

Και επειδή τον να καταγράφεις την επικαιρότητα χωρίς προτάσεις είναι εύκολο, από τις στήλες αυτές έχουμε προειδοποιήσει ότι η οικονομίας μας ουσιαστικά είναι χρεοκοπημένη, το έλλειμμα είναι τόσο υψηλό που με ημίμετρα δεν μπορεί να μειωθεί.

Η αύξηση της φορολογίας των ακινήτων, των ποτών, των τσιγάρων ή των καυσίμων πλήττει καίρια την κατανάλωση και τον απλό πολίτη. Το πάγωμα μισθών πλήττει αυτόν που είναι νομοταγής και δηλώνει τα πάντα στη δήλωσή του.

Για το τεράστιο κεφάλαιο που λέγεται μαύρο χρήμα και παραοικονομία έχει λύσεις η κυβέρνηση ή περιμένει τη θεία πρόνοια; 

Οικονομικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 08/12/2009 17:44:10

    Μιλάμε για τον απόλυτο ερασιτεχνισμό, από τις 5 Οκτωβρίου μέχρι σήμερα. Για να δικαιολογήσουν την κωλοτούμπα από το "λεφτά υπάρχουν" καταστρέφουν την ελληνική οικονομία ακόμη περισσότερο από εκεί που την άφησαν η αφροσύνη των Χριστοδουλάκη - Αλογοσκούφη.

    Θα το γράφω μέχρι να βαρεθώ: Στη Fitch είναι λαμόγια. Δίνουν ratings ανάλογα με το ποιος τους τα χώνει. Να κάνουν κάτι οι δικοί μας γιατί όλο η Fitch μας υποβαθμίζει. Δεν βλέπουν ότι εκεί είναι ο μίτος του κερδοσκοπικού παιχνιδιού;

    • Paraxenos avatar
      Paraxenos @ Επώνυμος 08/12/2009 18:08:03

      Μα αυτοαναρείσαι δεν το καταλαβαίνεις. Και μιλώντας για λαμόγια επιδή είναι πολλά τα λεφτά (Χ)άρη μόλις ξεπουλήσαν ΤΤ και ΟΠΑΠ τα βάλουν στην τσέπη και φύγουν γιατι μερικοί που τελειώνουν σε ούκης έχουν και τη χασο΄ρα απο το διαζύγιο να ρεφάροθν παλί οι οίκοι πιστοληπτικης ικανότητας θα φταίνε? Σου το λένα κ να το θυμάσαι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Κ ΠΙΟ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ τα προηγούμενα λαμόγια θα μας φαίνοτναι αγγελούδια σε λίγο. Δηλαδή ότι θα υπήρχε πρωθυπουργός πιο ανίκανος και από τον Καραμαλίκη και υπουργός πιο διεφθαρμένος κ ψεύτης και από τον Αλογό το περίμενε κανείς? Πρόσεχε τι σου λέω μόλις δημοπρατήσουν ΟΠΑΠ και ΤΤ κ βγάλουν και μερικά φράγκα από το χρέος μην τους ειδατε μην τουσ απαντήσατε πιο πέρα και από τον Άγιο Δομήνικο.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Επώνυμος 08/12/2009 20:30:17

      Αγαπητέ Επώνυμε, με τι ασχολείσαι επαγγελματικά, αν επιτρέπεται;

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Επώνυμος 08/12/2009 23:23:46

      Απαντώ και στους δυο σας.

      Δεν έχει σημασία με τι ασχολούμαι επαγγελματικά, έτσι κι αλλιώς όλοι ανώνυμοι είμαστε εδώ. Η σχεδόν όλοι. Πρέπει όμως να εξηγήσω λίγο περισσότερο για να μην φαίνεται αντιφατική η κουβέντα που έγραψα και σωστά το εντόπισε ο Paraxenos.

      Λοιπόν, οι της Fitch είναι γνωστά και αναξιόπιστα λαμόγια στη διεθνή τραπεζική πιάτσα. Τους πληρώνεις και σου γράφουν ότι θέλεις. Υπάρχουν, στην πραγματικότητα, για να ψαρώνουν κάτι ζώα σαν και του λόγου μας. Μόνον οι S&P και η Moody's είναι σχετικά αξιόπιστες και αυτές βέβαια πλέον δεν τις πολυακούν μετά τις αλλεπάλληλες ήττες που φάγανε στο ζητημα των τοξικών ομολόγων.

      Όταν λοιπόν έχεις ένα αδηφάγο διεθνές τραπεζικό και χρηματιστηριακό σύστημα, που είναι έτοιμο ανά πάσα στιγμή να σου παίξει παιχνίδια για να βγάλει στην πλάκα κάνα-δυο δισεκατομμύρια από τη μεταβολή κάποιων τιμών στα ομόλογά σου ή στην ισοτιμία του νομίσματός σου, πρέπει να ξέρεις και να το χειρίζεσαι.

      Οι δικοί μας πανέξυπνοι πήγαν στο "έχουμε χρεωκοπήσει" και έδωσαν μια πολύ ωραία πάσα στα λαμόγια της Fitch να μας βγάλουν δύο και όχι μία υποβαθμίσεις. Αυτό βέβαια δεν το έκαναν δωρεάν, κάποιος τους πλήρωσε για να το κάνουν.

      Πώς συνδέεται η κυβερνητική ανικανότητα με τη λαμογιο-Fitch; Μα δεν είναι χθεσινά λαμόγια, ξέρουν τι κάνουν. Ενώ οι πραγματικές δυνατότητες της οικονομίας μας δεν έχουν αλλάξει με τη μεταβολή της κυβέρνησης, όταν έρχεται ο πρωθυπουργός και μετά από PowerPoint Υπουργικό Συμβούλιο αλά Δ.Σ. εισηγμένης Α.Ε. έρχεται και σου λέει με στόμφο "είμαστε στο χείλος της πτώχευσης", για να ανατρέψει το "λεφτά υπάρχουν", που είπε προεκλογικά, πώς λοιπόν τότε θα μπορέσεις να πεις στη Fitch "είστε λαμόγια και την κάνατε την υποβάθμιση μόνον και μόνον για να βγάλουν μερικά φράγκα οι φίλοι σας οι ντήλερς που σας τα έχωσαν"; Θα σου πει η Fitch "ποιον λες λαμόγιο ωρέ ξεδιάντροπε; Εδώ ο ίδιος ο πρωθυπουργός αυτής της μακρινής εξωτικής χώρας, μας είπε ότι είναι στο χείλος της πτώχευσης. Εμείς έχουμε υποχρέωση να προστατέψουμε το επενδυτικό κοινό και να δώσουμε πραγματική εικόνα της κατάτασης, όπως αποτυπώθηκε από τα πλέον υπεύθυνα χείλη αυτής της χώρας".

      Καθώς λοιπόν η αέναη αναζήτηση του κάθε λαμόγιου είναι ένας νομιμοφανής τρόπος για να κάνει τις λαμογιές του χωρίς να μπορεί να τον πιάσει κανένας, η Fitch βρήκε την ευκαιρία που πάντοτε ψάχνει για να κάνει μια καλή μπίζνα. Και οι δικοί μας ερασιτέχνες πάτησαν τη μπανανόφλουδα που οι ίδιοι πέταξαν μπροστά στην περπατησιά τους.

      Αν ήταν άλλες εποχές θα ζητούσα να στηθεί ειδικό δικαστήριο για τα λεφτά που χάνω ως φορολογούμενος από το λαϊκισμό τους και την ανοησία τους. Να λοιπόν και την πήραν την πολυπόθητη κυβέρνηση. Τι θα την κάνουν τώρα, μπορούν να μας πουν; Αν τουλάχιστον δεν είναι σκοπός τους να φάνε μέχρι σκασμού, όπως οι προηγούμενοι. Γιατί αν είναι να φάνε κι αυτοί μέχρι σκασμού, όλα έχουν τότε μια πολύ λογική εξήγηση.

  2. tiramola avatar
    tiramola 08/12/2009 17:46:30

    Τι έγινε ρε σύντροφοι διαχειριστές , τόσα χαστούκια που έχετε ρίξει ούτε στην ταινία "Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο" δεν έχουν πέσει...
    Έλεος , μην βαράτε άλλο.....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ tiramola 08/12/2009 23:34:15

      Μη βάζεις ιδέες, γιατί ο ΓΑΠ είναι ικανός να υπουργοποιήσει κανέναν Τζανετάκο ή κανέναν Στάθη Ψάλτη.

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/12/2009 17:50:06

    μετά τον Αλμούνια ξέρετε ποιός έρχεται...

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 08/12/2009 17:59:33

      Πόσοι θα περάσουν ακόμα από το κορμί της χώρας, με τις φαϊνές ιδέες του Πρωθυπουργού?

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Orestios 08/12/2009 18:04:07

        πασοκικό είναι το σύνδρομο. Το ΑΓΠ, δεν ξέρω αν τον θυμάσαι, τον πληρώσαμε. Ο Σημίτης βοήθησε τον φτωχό κ. Λάτση να φτιάξει μαγαζάκι, και μας έμαθε Γερμανικά. Ο ΓΑΠ (ή μάλλον ο ΑΓΠ ο μικρός) θα μας προβιβάσει σε μεταναστες από τη χωρα μας. Εγώ που απεχθανομαι την στείρα αντιπολίτευση και τις φωνες για εκλογές θα αρχίσω να φωνάζω για φωνή λαού την Άνοιξη. Μπορεί και να μην έχουν αντέξει ως τότε. Το ζητούμενο είναι να είναι έτοιμος ο ΑΣ.

        • Paraxenos avatar
          Paraxenos @ archaeopteryx 08/12/2009 18:10:21

          Επειδή είναι πολλά τα λεφτά (Χ)άρη μόλις ξεπουλήσαν ΤΤ και ΟΠΑΠ τα βάλουν στην τσέπη και φύγουν γιατι μερικοί που τελειώνουν σε ούκης έχουν και τη χασούρα απο το διαζύγιο να ρεφάρουν. Να το θυμάσαι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ Κ ΠΙΟ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ τα προηγούμενα λαμόγια θα μας φαίνονται αγγελούδια σε λίγο. Δηλαδή ότι θα υπήρχε πρωθυπουργός πιο ανίκανος και από τον Καραμαλίκη και υπουργός πιο διεφθαρμένος κ ψεύτης και από τον Αλογό το περίμενε κανείς? Πρόσεχε τι σου λέω μόλις δημοπρατήσουν ΟΠΑΠ και ΤΤ κ βγάλουν και μερικά φράγκα από το χρέος μην τους ειδατε μην τουσ απαντήσατε πιο πέρα και από τον Άγιο Δομήνικο

      • donaE avatar
        donaE @ Orestios 08/12/2009 18:19:10

        οι Κινεζοι;

    • Y. avatar
      Y. @ archaeopteryx 08/12/2009 18:03:10

      Από 1/1, τον αντικαθιστά μια τύπισσα. Νομίζω είναι αγγλίδα?

  4. LUXOR avatar
    LUXOR 08/12/2009 18:03:08

    Ας το σκεφτόμασταν καλύτερα στις 4 Οκτωβρίου.....

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ LUXOR 08/12/2009 18:05:42

      Ξεχνάς τι τραβούσε ο ΚΚ ο β';

  5. argoscholosaristeros avatar
    argoscholosaristeros 08/12/2009 18:09:27

    Από τη στιγμή που ομόφωνα όλα τα κόμματα στη Ελλάδα εκτός του ΚΚΕ δέχτηκαν να συμμετέχει η χώρα μας στην ευρωζώνη είναι λογικό η ελληνική οικονομία να βρίσκεται σε ευρωπαικό έλεγχο όπως συμβαίνει επίσης και για τις άλλες οικονομίες που συμμετέχουν στην ευρωζώνη.Επομένως σε εποχή γενικευμένης οικονομικής κρίσης χώρες με στρεβλή ανάπτυξη όπως η Ελλάδα βρίσκονται σε δύσκολη θέση και αργά ή γρήγορα οδηγούνται στην χρεωκοπία αν παραμείνουν σε ζώνη ισχυρού νομίσματος όπως το ευρώ. Αυτό συνέβη στην Αργεντινή όταν ο Μενέμ εξίσωσε το πέσος με το δολλάριο. Ο νίκος Μουζέλης σ'ενα βιβλίο του που γράφει για Αργεντινή Ελλάδα Βουλγαρία το εξηγεί αναλυτικά.

  6. tiramola avatar
    tiramola 08/12/2009 18:11:35

    Αρχαίε , καλά ο Ορέστιος έχει άγνοια κινδύνου , εσύ δεν βαστάς καμιά πισινή με όλους αυτούς τους Φριτζ και τους στανταρ πουρς?
    Στο έχω ξαναγράψει αλλά φαίνεται σε παρασύρουν...

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ tiramola 08/12/2009 18:43:32

      θα σου μιλήσω με μπλογκοειλικρίνεια: Έχω κουβέντες με αρκετό κόσμο στην Αθήνα. Τα προβλήματα ήταν γνωστά. Το ξέρω ότι τα ήξεραν και είχαν και απόψεις. Στις απόψεις που άκουσα, συνέστησα προσοχή, αποφυγή χονδροειδών συγκρούσεων. Τα δημοσιονομικά, τα ενεργειακά και τα λοιπά που άκουσα, ίσως όχι 100% του γούστου μου, είχαν λογική και κοινό νου. Είχε και πολιτικάντικα, αλλά δεν με αφορούν.

      Μέρα και νύχτα. Βλέπω ατολμία, βραχυκύκλωμα και επιμονή σε ένα θέμα που με δυσαρεστεί, όχι γιατί δεν γουστάρω (που δεν γουστάρω) αλλά γιατί είναι ΛΑΘΟΣ. Και σου προφητεύω εγώ τώρα, ότι θα κάνουν εχθρούς κάθε ήπιο άνθρωπο. Η κίνησή τους με την Εθνική λέει ότι κάποιος συγκεκριμένος κάνει κουμάντο και τα παραμύθια περί σύγκρουσης με το κατεστημένο μια παπαριά. Καλύτεροι άνθρωποι από αυτούς έφυγαν από την πολιτική με το κεφάλί κάτω. Έτσι θα φύγουν και αυτοί.

      Να βαστήξω πισινή; για ποιό θέμα; Πόσο θα πέσει ο ΓΔ; 1453. Έχω στοίχημα 1€ και το χάνω για 5-6 μονάδες. Για το αν φαλιρίσουμε; έχω γράψει πως θα γίνει αυτό. Αναγκαστική διαχείριση Αλμούνια (μόνο που ο διαδοχος θα λέγεται Αλπ-----α. Cuttinig my nose to spite my face? Να είσαι σίγουρος. Καταφέρατε να με φανατίσετε. Εσείς να κρατάτε πισινή.

      • tiramola avatar
        tiramola @ archaeopteryx 09/12/2009 09:59:23

        Αρχαίε φίλε μου , δεν έχω τις γνώσεις σου στα οικονομικά , μάλιστα θα έλεγα ότι 2-3 βασικά γνωρίζω άρα δεν μπορώ να σταθώ σε μία συζήτηση μαζί σου με οικονομικούς όρους που δεν γνωρίζω καν τον ορισμό τους.
        Θέλω όμως απλοικά να πω ότι εκείνο που ξέρω είναι ότι ο πλούτος παράγεται μόνο από πραγματική παραγωγή και από ανθρώπους που με τον καθημερινό τους μόχθο παράγουν προιόντα χρήσιμα για την κοινωνία.
        Μπορεί αυτά που λέει ο Παπανδρέου ότι μιλάμε για ανθρώπους και όχι για αριθμούς να σου φαίνονται λόγια χωρίς ουσία , αλλά αυτή είναι η πραγματικότητα.
        Ανέλαβε αυτή η κυβέρνηση την προσπάθεια να μαζέψει κάτι από το χάος που άφησε πίσω της η προηγούμενη.
        Λες ότι τα έχει βάλει με όλους...
        Όλοι δεν θα σηκώσουμε το βάρος?
        Υπάρχει πραγματική σύγκρουση με το κατεστημένο , δεν είναι επικοινωνιακό.
        Τα λεφτά υπάρχουν και το ξέρεις!
        Θα κριθούν στο αν καταφέρουν να τα μαζέψουν!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 10:16:49

          "Τα λεφτά υπάρχουν και θα τα μαζέψουμε" έχει ερμηνευτεί (α) σαν επικοινωνιακό τρυκ, και (β) σαν η δεύτερη προσπάθεια αναδιανομής, μετά το 81-83. Το ότι έχω αποταμιεύσει επειδή δουλεύω σαν σκυλί, δεν σου δείνει το δικαίωμα να έρθεις να μου τα πάρεις, επειδή θες να κάνεις πάρτυ στην παιδική χαρά.

          Τα σοβαρά μαύρα λεφτά δεν μπορείς να τα πιάσεις, απλά γιατί δεν θα τα δεις ποτέ. Αμνηστίες και μορατόρια από το Ελληνικό κράτος τα ακούνε βερεσέ και γελάνε. Αν δεν καταλαβάινεις εσύ τι λέω, μην φοβάσαι, καταλαβαίνει ο Παπακωνσταντίνου.

          Για να τα μαζέψεις, πρέπει (α) να μειώσεις τον συντελεστή στους πλούσιους (αν τολμάς) και (β) να πείσεις ότι θα κόψεις και έξοδα (που επίσης αποδεικνύεσαι ανίκανος. Μπακαλική φίλε μου, μπακαλική. Αλλά δυστυχώς μας τέλειωσαν οι μπακάληδες και τώρα ξεμείναμε με ημιμαθείς πρόντακτ μάνατζερς σουπερμάρκετ.

          Η πιάτσα μισεί τον ΚΚ για την χονδροειδή του αμέλεια, και μισεί εσάς επειδή ξέρει ότι βασικά πάτε να βάλετε χέρι σε τσέπες.

          Αν υποψιαστεί (και θα υποψιαστεί) η πιάτσα ότι θα πάτε να ψαρεύετε σε απόρρητους τραπεζικούς λογαριασμούς και ό,τι ρευστότητα έχουν ΕΤΕ και σία θα φύγει τόσο γρήγορα που θα γυρίζουν οι περιστρεφόμενες πόρτες. Το κατάλαβες? Η πιάτσα δεν σας εμπιστεύεται.

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 09/12/2009 11:30:22

          Κάνεις λάθος φίλε μου Αρχαίε στην πρώτη παράγραφο.
          Δεν μιλάμε για αυτούς που μπορούν να τα διακαιολογήσουν.
          Αν εσύ δούλευες σαν σκυλί και φαίνεται από τις μισθοδοσίες ή τις αγοραπωλησίες που έκανες στον τραπεζικό σου λογαριασμό δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα.
          Το γεγονός και μόνο ότι προτάσεις την δήθεν αδικία που μπορεί να υποστεί ο έντιμος καπιταλιστής δείχνει την μεροληπτική σου προσέγγιση στην έννοια "αναδιανομή".
          ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!!!
          Ποιά είναι τα σοβαρά μαύρα λεφτά?
          και γιατί είναι σοβαρά?
          Για εξήγησε και στο πόπολο που δεν είμαστε όλοι οικονομολόγοι όπως ο Παπακωνσταντίνου που "καταλαβαίνει"...
          Να τολμήσει να μειώσει τον συντελεστή στους πλούσιους?
          Κιάλλο? Γιατί? Μήπως για να επενδύσουν?
          Μείωση σπατάλης στο Δημόσιο τομέα?
          Σωστά!
          Αύξηση επενδύσεων του Δημόσιου τομέα , λάθος?
          Εσύ δηλαδή υποστηρίζεις να δώσουμε κίνητρα στους έχοντες μόνο?
          Και άλλα κίνητρα?
          Και για ποιά "πιάτσα" κάνεις λόγο?
          Μήπως τους "πατριώτες" που θα τα πάρουν να φύγουν?
          Δεν ντρεπόμαστε λέω εγώ?

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 11:45:06

          οι σοσιαλιστές πιστεύετε ότι μπορείτε να διαχειριστείτε. Τρίχες. Σας είδα και το 81-89 και το 96-03 και σας βλέπω και τώρα. Στην τσέπη του ιδιώτη θέλετε να μπείτε. Να σου πω ότι σέβομαι πιο πολύ τον κλέφτη την νύχτα από εσάς. Εκείνος κλέβει με ειλικρίνεια, εσεις ληστεύετε με γραβάτες και θεωρία.

          Τον άχρηστο τον ΚΚ τον β' και την παρέα του βρίζω πιο πολύ. Αν ήταν ιδιωτικός τομέας θα του έκανα αγωγή για βαρειά αμέλεια. Σε εσάς αγωγή για δόλο. Τι προτιμάς; βαρειά αμέλεια ή δόλο;

          Είστε σε αδιέξοδο παληκάρια. Τρέχετε να προλάβετε να κλείσετε καμιά δουλίτσα για χρυσόσκονη. Η πρεμούρα για οικολογία, παράλληλα με το φαλιριμένο ασφαλιστικό... Η συνεχιζόμενη παιδεία με απώλεια των ελληνικών... Τα "λεφτά υπάρχουν" και θα τα βρείτε όταν έχουμε χάσει κανένα νησί ή κανένα νομό. Αυτό λέει η Ιστορία για αντίστοιχα αδιέξοδα

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 09/12/2009 11:45:30

          Θα γυρνάνε τα λαμόγια με τις Χ5 και τις Μερσέντες ανενόχλητοι μεταξύ dacapo και Ψαρούς , θα πουλάνε και τσαμπουκά "μην μας ενοχλείται γιατί τα παίρνουμε και φεύγουμε¨και εμείς θα συζητάμε αν πρέπει να μην δώσουμε άυξηση σε μισθούς πάνω από 2000 ευρώ για να βγούμε από την κρίση...
          Αυτά έχουμε ζητήσει χιλιάδες κόσμος από τον Παπανδρέου!
          Διαφορετικά ο σκουπιδοτενεκές της ιστορίας περιμένει με ανοικτό το καπάκι....

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 09/12/2009 11:50:44

          Ποιός είναι ο "δόλος"?
          Που θα βάλει χέρι στους έχοντες?
          Δεν μας τα λες καθόλου καλά Αρχαίε...
          Ύποπτες κουτοπονηρίες....

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 11:51:50

          αν έχετε ούμπαλα, να φορολογείσετε τα ακριβά αυτοκίνητα. Αλλά είστε πουλημένοι και για αυτό αυξάνετε τα τέλη στα παλιά για να αναγκαστεί ο φτωχός ή να πάρει καινούργια (χρυσόσκονη για τα σκισμένα ντηζαϊνερ της κοπελιάς? ή προεκλογική δέσμευση?), ή να γονατίσει. Ζήτω το περιβάλλον. Μόνο για τα πράσινα τέλη, θα έπρεπε να πατε σπίτι σας να μην πω σε δικαστήριο. Σα δεν ντρεπόμαστε. Εγώ φίλε έχω για πράσινα τέλη. Το 80% του κόσμου δεν έχει. Πλασιέ αντιπροσώπων αυτοκινήτων, κατά προτίμηση Γερμανικών, σύντομα ανατολικών (αλλά γερμανικής ιδιοκτησίας)

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 09/12/2009 11:58:22

          Καλά...
          Κονομήσανε ξάπλα τα λαμόγια οι πελάτες σου που τους έδινες συμβουλές επενδύσεων και οι μαλάκες εμείς που ασχολούμαστε με την πραγματική παραγωγή θα πληρώσουμε πάλι...
          Όχι παίδαρε , κάνεις λάθος!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 11:58:41

          Τον δόλο έχω μάθει να τον μυρίζομαι... Αυτό είναι το επάγγελμά μου: ανιχνευτής δόλου. H πράσινη πρεμούρα, δόλο μυρίζει. Το ντηλ που σιγοψήνεται με την ΕΤΕ δόλο μυρίζει. Τα πράσινα τέλη κυκλοφορίας δόλο μυρίζουν. Ας ανοίξουμε μια σελίδα εδώ με τίτλο "υποψίες δόλου" να δεις για πότε θα γεμίσει.

          Η απαξίωση της ΔΕΗ. δόλος είναι (αυτή κι αν είναι). Τα νερά που, σύντομα, μάλλον θα μιλάνε γαλλικά, δόλος είναι. Ω, θα βρεθούν διευκολυντές και πλυντήρια, αλλά τα μπίζνες ντηλς δεν κρύβονται... Δες τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, και ας βγει ο Σημίτης να πει ότι δεν ήξερε. Δες τον ΟΤΕ! αυτός βέβαια είναι διακομματικός (και με την διευρυμένη ΝΔ)

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 12:04:48

          να το το πρόσωπο του τιραμόλα: ξέρει και ότι ήμουν σύμβουλος επενδύσεων. Ποτέ δεν ήμουν κάτι τέτοιο. Εσύ πόσο καιρό είσαι πράσινη γλίτσα; Με ζιβάγκο ξεκίνησες ή πήγες κατ ευθείαν σε hermes;

          To Πασόκ ποτέ δεν ασχολήθηκε με πραγματική παραγωγή. Με ανακύκλωση εταιριών της δεκαετίας του 60 ασχολήθηκε, με το πακέττο Ντελόρ ασχολήθηκε, με επιδοτούμενα σεμινάρια ασχολήθηκε, και με καπηλέία των αγωνιών και των ελπίδων ενός λαού. Λαοπλάνοι από την ίδρυσή σας.

          Αν ρωτήσεις τον Σημίτη για τα Ναυπηγεία, ρώτα τον και για την Softex. Μας αξίζετε που σας έχουμε "Κυβέρνηση"

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ tiramola 09/12/2009 12:17:10

          Factorx: Την επόμενη φορά που θα ΄γράψεις τέτοιους χαρακτηρισμούς για οποιονδήποτε πολιτικό ή επώνυμο θα σε κόψω αμετακλήτως. Προβοκάτορας είσαι;

        • Sic transit gloria mundi avatar
          Sic transit gloria mundi @ tiramola 09/12/2009 12:31:36

          Φίλοι Αρχαιοπτέρυξ και Τιραμόλα,
          σκεφθείτε μήπως τυχόν, άδικα τζαρτζάρετε ο ένας τόν άλλόν τόσο σκληρά.
          Εκτός από τα λαμόγια, τους σοσιαλι(η)στές και τους προλε(φ)τάριους, υπάρχουν δυστυχώς επίσης, οι κύκλοι Kondratieff, η πτωτική τάση του ποσοστού του κέρδους και άλλα τέτοια διαολικά πράγματα.
          Ο άνθρωπος, όσο λεφτό κι άν διαθέτει (πραγματικό ή virtual) είναι όν φθαρτό και εύθραυστο. Και οι (εθνικές) οικονομίες έχουν άλλοτε τα πάνω και άλλοτε τα κάτω τους, και χρεωκοπίες, όμως μερικοί οικονομικοί "νόμοι" - μάλλον απλής λογικής - επιβεβαιώνονται. Δεν είναι όλα αποτέλεσμα λαμογιάς, συνωμοσίας ή ανικανότητας:
          What goes up must go down.
          Οι φούσκες αργά ή γρήγορα σκάνε.
          Οι οικονομικές καμπύλες έχουν ως ορίζοντα κάποιο κινητό μέσο όρο χρόνου x, αλλά βραχυπρόθεσμα υπερβάλλουν και ταλαντώνονται πολύ πάνω ή πολύ κάτω.
          Οι αγορές (πολύ) μακροπρόθεσμα ισορροπούν, αλλά in the long term all we are dead (J. M. Keynes).
          Μερικές φορές, γίνεται θραύση και το σύστημα μετασχηματίζεται, αλλά αυτό συμβαίνει στην ιστορία κάθε 500 ή 1000 χρόνια (και ο καπιταλισμός κάποτε θα πεθάνει και θα γεννηθεί δεν ξέρω τί).
          Και άλλα τέτοια. Ή άλλως, ο κόσμος είναι ζόρικος κι εμείς ασθενικοί, υπάρχουν βέβαια και τα ιδεολογήματα, but who cares;

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 09/12/2009 12:33:12

          Μπλιμ-μπλομ είσαστε πολλοί λίγοι εσείς που δεν τον ψηφίσατε παίδαρε...
          Είσαστε η μικρή πλην όμως συνειδητοποιημένη μειοψηφία που αν κερδίζατε τις εκλογές θα είχαμε ακόμα τη Ντόρα ΥΠΕΞ?
          Μπορεί να χαρακτηρίζεις τον Παπανδρέου με όσα κοσμητικά επίθετα θέλεις.
          Μιά ζωή όμως θα είσαι υποτελής και της καρπαζιάς για να σε παίζουν όπως θέλουν οι ξαπλωμένοι σε δερμάτινους καναπέδες επενδυτές που έπαιζαν με τα αποθεματικά των ταμείων.
          Τα δικά σου λεφτά!!!!
          Και σήμερα να μπορείς να παριστάνεις τον "υπεύθυνο" κόβωντας τις αυξήσεις σε μισθούς πάνω από 2000 ευρώ...
          Αλλά έχετε φάει τέτοιο δούλεμα που έχετε χαζέψει τελείως...

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ tiramola 09/12/2009 12:35:50

          Ξεμείναμε από επιχειρήματα και καταφύγαμε στη Ντόρα; Άστο, δεν πιάνει. Εμείς είμαστε η μειοψηφία που ψηφίσαμε "ιδρώτα και δάκρυα" που μας υποσχέθηκε ο Καραμανλής, τη στιγμή που εσείς ψηφίζατε "λεφτά υπάρχουν". Αν νιώθεις περήφανος για την επιλογή σου, είναι δικαίωμά σου, αλλά όχι εύκολο να το εξηγήσεις στους άλλους.

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 12:38:53

          Ίσως παρακαλέσω έναν φίλο μου να γράψει πως διαχειρίστηκε το Πασόκ 96-04 τα αποθεματικά των ταμείων τιραμόλα... Μπορεί και να πέσετε από Κυβέρνηση, ή τουλάχιστον να φάτε λεμονόπουπες στον δρόμο.

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 09/12/2009 13:15:18

          Σε πήραμε χαμπάρι Αρχαίε...
          Ψάχνεις δεκανίκια του παρελθόντος για να δικαιολογήσεις την 6ετή ΝΔκρατική διακυβέρνηση...
          Περυσινά ξινά σταφύλια...

          Μπλιμ-μπλομ σε πέρναγα για πιό σοβαρό...
          Ούτε ιχνος αυτοκριτικής...
          Μετά από το χάος που αφήσατε στην οικονομία είτε λόγω ανικανότητας είτε λόγω ιδεολογικής προσέγγισης(λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα), είναι κωμοκοτραγικό να παριστάνετε τους υπεύθυνους...

          Ξέρω ότι έιμαι σαν τη μύγα μες το γάλα εδώ μέσα , αλλά θα παίρνετε πληρωμένες απαντήσεις!

        • archaeopteryx avatar
          archaeopteryx @ tiramola 09/12/2009 15:47:35

          Τιρμόλα, ψεύδεσαι και το ξέρεις. Τα γραπτά μένουν. Η κριτκή και οι παραινέσεις μου στου Άρχοντες την περιοδο του ΚΚ του β είναι στο αρχείο, άντε διάβασέ τις. (Μέχρι πασόκο με χαρακτήρισαν, αλλά δεν πειράζει). Βρίζω την ΝΔ του ΚΚ του β' που σας άνοιξε τον δρόμο να με πρασινοπαραμυθιάζετε. Φρίκη. Να πάς σε κανένα road show της Π&Κ Εθνικής να δεις το πράσινο στη δόξα του.

          Το Πασόκ τώρα, είναι το ίδιο Πασόκ με αυτό του Σημίτη και το ίδιο με του ΑΓΠ. Απλά φάγατε και δεν είστε τόσο πειναλέοι και επαναστάτες. Ψάχνετε για ιδιεολογία. Ομπαμικό κάλυμμα με σοσιαλευρωπαϊκές επιφάσεις, πράσινη αρλούμπα και δουλειές με Γάλλογερμανούς (αν και στον δρομο θα ξεπλύνετε λιγάκι). Περίμενε και θα δεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 08/12/2009 23:47:10

      Τιραμόλα, με αυτή τη νοοτροπία, δεν θα αντέξει το ΠΑΣΟΚ μετά τα Χριστούγεννα. Χαίρομαι που υιοθετείς το σκεπτικό του Τράγκα.

    • Giorgos_T avatar
      Giorgos_T @ tiramola 09/12/2009 12:26:28

      @ tiramola @ archaeopteryx

      Γιατί έβρισες (*) τον archaeopteryx; Ψέμματα λέει;

      Μπορεί να μην συμφωνούμε παντα με τον archaeopteryx, αλλά ειλικρινα, εχεις την εντυπωση οτι ο ΓΑΠ δεν είναι απλά ένας κουτοπόνηρος;

      Όσο ειλικρινής είναι με τους Γενικούς Γραμματείς... Έτυσε όλη τη γενιά μου.

      tiramola

      Μια ζωη προσπαθω, απο παιδάκι, και εμαθα να αντεχω την αληθεια.

      Προτιμω λοιπον οι δεξιοι, βαθια ταξικοι, κολωνακιώτες, αναξιοκρατες να με φτυνουν στα μουτα και να τους βλεπω, παρα να με πασαλειβουν σαλιο οταν κοιμαμαι τα λαμογια του ΠΑΣΟΚ. Και συχνά και του ΣΥΡΙΖΑ. Με λίγες εξαιρέσεις από όλες τις πλευρές.

      Κι αυτό, χι γιατί λατρεύω τον παρασιτικό συρφετό της ελληνικής "αριστοκρατίας" αλλά διότι το ένα σάλιο θα σκύψω να το αποφύγω και ίσως το αλλάξω, ενώ το άλλο ύπουλα θα με πνίξει.

      (*) "Δεν μας τα λες καθόλου καλά Αρχαίε…
      Ύποπτες κουτοπονηρίες…".

      "Κονομήσανε ξάπλα τα λαμόγια οι πελάτες σου που τους έδινες συμβουλές επενδύσεων και οι μαλάκες εμείς που ασχολούμαστε με την πραγματική παραγωγή θα πληρώσουμε πάλι…
      Όχι παίδαρε , κάνεις λάθος!"

  7. trochalos avatar
    trochalos 08/12/2009 18:39:01

    Μην στενοχωριέστε παιδία το 44% που ψήφισε τον ΓΑΠ και τα ΜΜΕ μαζί με τις εφημερίδες του ΠΑΣΟΚ θα κάνουν έρανο και θα βρουν τα λέφτα.Αυτό αποφάσισε ο λάος και πρέπει να το σεβαστούμε και μην ξεχνάτε,έχουμε και θείο στην Αμέρικα που θα μας στείλει δολάρια προς τόνωση της οικονομίας και του Γιώργου.....άρα δεν υπάρχει πρόβλημα,όλα τα κάνουν οι Αμερικάνοι για να πέσει η φιλοευρωπαϊκή και αντιλαϊκή κυβέρνηση του ΚΚ που προέκυψε από τις εκλογές της 4ης Οκτ.2004,πριν κλείσει χρόνο.Πάμε,ο ΓΑΠ έχει σχέδιο.
    Με αυτες τις μπαρούφες πήγαμε στις εκλογές δυστυχώς.

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ trochalos 08/12/2009 18:42:52

      Και το 33% ψήφισε την Νέα Δημοκρατία (που τώρα ακούγεται οτι έχει πέσει χαμηλά κάτω απο 30)
      Απο αυτούς το 50% δηλαδή το 15% στο σύνολο ψήφισε τον Σαμαρά.
      Καλό???

      • ΠΕΤΡΟΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ @ Κεραυνός 08/12/2009 23:54:24

        Κεραυνέ.
        Μήπως έχεις εταιρεία δημοσκοπήσεων;;; Ακουστική;;; (πως ακούει άραγε;;;)

  8. t avatar
    t 08/12/2009 19:06:13

    ΓΔ: 2.178,70 -6,04%

  9. γιωργος avatar
    γιωργος 08/12/2009 21:29:04

    αρχαιοπτερυγα συμφωνεις με το παρακατω αρθρο;
    http://www.epicurus2day.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=170:2009-12-02-13-21-46&catid=37:politicscomments&Itemid=41
    ειναι αυτο που λεγαμε.εχουμε φαλιρησει.
    ο αρθρογραφος καλα τα λεει.αλλα υπαρχει λυση;μαλλον οχι.ειμαστε καταδικασμενοι.
    τι λες;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ γιωργος 08/12/2009 21:49:05

      λύση; Όπως και σε ένα μπακάλικο: Μειώνεις έξοδα, μαζεύεις έσοδα, προσέχεις τα αποθέματα και το τεφτέρι με τα βερεσέδια. Και προσέχεις μην σου πεθάνει ο πελάτης. Τι λες εσύ, μπορούνε να διαχειριστούνε μπακάλικο;

      Ωστόσο μην απελπίζεσαι. Δεν πιστέυω ότι θα φαλιρίσουμε όπως επί Τρικούπη. Οι περικοπές θα γίνονται πιο επιτακτικές, και οι εισπράξεις πιο ...βίαιες, και θα χαρίζουμε παραλίες και βουνά σε ξένους. Και, ιστορικά, σε τέτοιες καταστάσεις γίνεται και κάποιο μεγάλο πατατράκ σαν CTRL-ALT-DEL.

  10. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 08/12/2009 21:54:48

    Συγγνώμη που πετάγομαι, αν και απευθύνεσαι στον Αρχαιοπτέρυγα. Δεν συμφωνώ με την καταστροφολογία. Ας κάνουμε αυτά που λέει ο Αρχαιοπτέρυγας, δεν είναι και τόσο δύσκολα πια, απλώς πρέπει να το πάρουμε απόφαση να πληρώνουμε κιόλας καμιά φορά και όχι μόνον να ζητάμε.

  11. pizza avatar
    pizza 09/12/2009 04:57:16

    πετραδακι πετραδακι για τα σενα το'χτισα

  12. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 09/12/2009 05:18:05

    Τη Γιαδικιάρογλου μην υπουργοποιήσει μόνο...

  13. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 10/12/2009 11:54:43

    αρχισαν τα όργανα σήκω από τη θέση σου............

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.