#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/08/2012 07:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο σχέδιο για εφεδρεία - παρελθόν η "πράσινη"



Παρελθόν αποτελεί η πράσινη εργασιακή εφεδρεία, το πιο αποτυχημένο έργο της προηγούμενης κυβέρνησης που στήθηκε στο πόδι και χάθηκε εν μια νυκτί. Η παρούσα κυβέρνηση που επανέφερε το θέμα και προκάλεσε την αντίδραση του τιμητή των πάντων κ. Βενιζέλου, προωθεί νέου τύπου εργασιακή εφεδρεία η οποία και τους στόχους που έχει θέσει η τρόικα μπορεί να πετύχει αλλά και να άρει τις όποιες αντιδράσεις των κυβερνητικών εταίρων, δηλαδή του προέδρου του ΠΑΣΟΚ και του Φ. Κουβέλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο που συζητήθηκε για να εφαρμοστεί είναι η  υλοποίηση εφεδρείας για όσους δημοσίους υπαλλήλους έχουν κατηγορηθεί έστω και κατ΄ ελάχιστο για διαφθορά ή άλλα σοβαρά παραπτώματα. Αφορά αρκετές εκατοντάδες που μέχρι σήμερα «την γλίτωναν» αφού υπήρχε ατιμωρησία.

Δεν είναι καθόλου τυχαία άλλωστε η πρόσφατη παρέμβαση του Αντ. Σαμαρά που ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία των επίορκωψν υπαλλήλων.

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση μπορεί να βάλει σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας όσους υπαλλήλους έχουν στιγματιστεί και κανείς δε θα μπορεί να πει και τίποτε.

Επίσης, στο σχέδιο προβλέπεται η εφεδρεία όσων κρίνονται ανεπαρκείς στις αξιολογήσεις που κάνουν οι προϊστάμενοί τους.

Υπάλληλοι που λόγω μεγάλης ηλικίας δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν, εργαζόμενοι που αδυνατούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, όπως π.χ. κάποιοι που δεν γνωρίζουν ούτε να ανοίγουν τον υπολογιστή, όπως επίσης και δημόσιοι υπάλληλοι που επί πολλά χρόνια δηλώνουν διάφορες «ασθένειες» κυρίως ψυχολογικού χαρακτήρα και παίρνουν συνεχώς άδειες, ωστόσο, πληρώνονται κανονικά.

Επίσης, εργαζόμενοι που δεν μπορούν να προσφέρουν στην υπηρεσία τους είτε θα μεταταγούν σε θέσεις που μπορούν να προσφέρουν είτε θα οδηγηθούν σε εφεδρεία.

Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση μπορεί να εξασφαλίσει ένα μεγάλο αριθμό αποχωρήσεων από το δημόσιο και να μειώσει τις δημόσιες δαπάνες.

Μένει να διευκρινιστεί για πόσο χρονικό διάστημα θα μπαίνουν στο «ψυγείο» οι εργαζόμενοι και τι ποσοστό από το μισθό τους θα λαμβάνουν. Τα σχέδια που επεξεργάζονται είναι πολλά. Ετσι,

π.χ. για όσους υπαλλήλους έχουν ηλικία πάνω από 50 ετών θα προβλέπεται η χορήγηση του βασικού μισθού μέχρι να πάρουν σύνταξη εκτός αν αποχωρήσουν οικιοθελώς και βρoυν αλλού δουλειά. Οσοι είναι μεταξύ 40 και 50 ετών πιθανότατα να μπαίνουν σε εφεδρεία για μια εξαετία ενώ οι μικρότεροι για μια τριετία.

Φυσικά θα προβλέπονται προγράμματα επανακατάρτισης ώστε να αποκτήσουν καλύτερα εφόδια και να διεκδικήσουν πρόσληψη ξανά στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα.

Εκτός 40.000

Η «έξυπνη» εργασιακή εφεδρεία είναι το τελευταίο όπλο της κυβέρνησης προκειμένου να εξασφαλίσει μέρος από το πακέτο των 11,5 δις ευρώ και να μην υπάρξουν μεγάλες περικοπές οριζόντιου χαρακτήρα.  Επειδή, όμως, δεν φτάνει το μέτρο για να φύγουν 150.000 υπάλληλοι τα επόμενα χρόνια, κι εφόσον υπάρχει η δέσμευση ότι δε θα γίνουν απολύσεις εργαζόμενων στο δημόσιο, η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε «σκούπα» των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου και των ωρομίσθιων ή ημερομίσθιων.

Η απομάκρυνση των συμβασιούχων και ωρομίσθιων που υπολογίζονται σε περισσότερους από 5.000 και η εφαρμογή της εργασιακής εφεδρείας στους εργαζομένους ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, αναμένεται να μειώσει το κράτος κατά 40.000 υπαλλήλους.

Ολο το κυβερνητικό σχέδιο έχει τριετή ορίζοντα εφαρμογής ενώ θα προσεχθεί πολύ το βιογραφικό των εργαζόμενων. Οσοι έχουν δηλαδή υψηλά προσόντα και εργασιακή εμπειρία θα προστατευτούν κι αν εργάζονται σε φορείς που θα κλείσουν, αυτοί θα μεταταγούν. Οσοι, όμως, έχουν μικρή εμπειρία και λίγα προσόντα είναι υποψήφιοι προς αποχώρηση.

Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά με την εφεδρεία του ΠΑΣΟΚ που πήγε να εφαρμοστεί οριζόντια και κατέληξε σε φιάσκο καθώς στο καθεστώς μπήκαν 700 υπάλληλοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. MAKAO avatar
    MAKAO 12/08/2012 07:57:17

    ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ 50% ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ, ΤΟΥΣ ΑΥΞΗΣΑΝ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ.

    • VAGKALF avatar
      VAGKALF @ MAKAO 12/08/2012 10:48:47

      οταν μια επιχειρηση φαληριζει οι εργαζομενοι δεν δουλευουν σε αδεια γραφεια....και το δημοσιο φαληρισε.........

  2. Παναγιώτης avatar
    Παναγιώτης 12/08/2012 08:13:48

    ''Σύμφωνα με πληροφορίες, το σχέδιο που συζητήθηκε για να εφαρμοστεί είναι η υλοποίηση εφεδρείας για όσους δημοσίους υπαλλήλους έχουν κατηγορηθεί έστω και κατ΄ ελάχιστο για διαφθορά ή άλλα σοβαρά παραπτώματα''. Το τεκμήριο της αθωότητας δηλαδή πάει περίπατο?Αρκεί ο οποιοσδήποτε να κατηγορήσει κάποιον υπάλληλο και αυτόματα ο τελευταίος γίνεται υποψήφιος για απόλυση, χωρίς να εκδικαστεί η υπόθεση του?

    • Kostas avatar
      Kostas @ Παναγιώτης 12/08/2012 09:37:42

      1. Αγνοείς , φαίνεται, ότι εάν δεν θεμελιώσει - αποδείξει τη κατηγορία του, είναι ο ίδιοςτη κατηγορία του, είναι ο ίδιος κατηγορούμενος. 2. Απόδοση δικαιοσύνης στην Ελλάδα μπορεί να διαρκέσει πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια , ενώ ο υπόδικος να συνεχίσει απτόητος το θεάρεστο έργο του. 3. Θα ανεχόσουνα στην επιχείρησή σου κάποιον υπάλληλο μειομένης απόδοσης; Γιατί το Δημόσιο -εμείς δλδ - να τους ανεχόμαστε; 4. Πόσες φορές δεν βγήκες αό τα ρούχα σου για απαράδεκτες συμπεριφορές και κωλλυσιεργείς δημ. λειτουργών; Και άλλα πολλά για τους εθελοτυφλούντες και βολεμένους στο δημόσιο

      • niknikopol avatar
        niknikopol @ Kostas 12/08/2012 16:28:24

        Δηλαδή, αν εγώ βγω και πω ότι ο Σαμαράς έκλεψε, τότε θα πρέπει αυτός να οδηγηθεί στην εφεδρία????

        • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
          ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ niknikopol 12/08/2012 16:38:30

          έχεις κάτι απορίες και εσύ;; αμφιβάλλεις πως ναι οδηγηθεί;;;

    • Εύα avatar
      Εύα @ Παναγιώτης 12/08/2012 10:57:21

      Θα γίνει κι αυτό Παναγιώτη..προκειμένου ο έτερος υπάλληλος να κρατήσει τη θέση του..ανθρωποφαγία μου μυρίζει...

      • xzetta avatar
        xzetta @ Εύα 12/08/2012 11:51:20

        δηλαδή οποιαδήποτε πιθανότητα αξιοκρατίας είναι a priori αδύνατη σε αυτή τη χώρα. οπότε ας μην γίνει τίποτα. αυτό μας λες?

        • Εύα avatar
          Εύα @ xzetta 12/08/2012 14:53:56

          Όχι, δεν είναι αδύνατη..αλλά θα πάρει χρόνια να βρεθεί μια φόρμουλα δίκαιης αξιολόγησης...(για τις απολύσεις, μη νομίζεις ότι δε θα τηρηθούν κομματικά ή ''άλλου'' είδους κριτήρια)

          • xzetta avatar
            xzetta @ Εύα 12/08/2012 15:07:56

            δεν νομιζω να υπάρχει χρονος για τετοια. η τουλαχιστον εγω προσωπικα δεν τον δινω πλεον.

          • Εύα avatar
            Εύα @ xzetta 12/08/2012 15:28:08

            Έχεις δίκιο στο ότι δεν υπάρχει χρόνος..αλλά δεν ανέχομαι να φταίνε κάποιοι (λίγοι ίσως) και να την πληρώνουν οι έντιμοι..

          • xzetta avatar
            xzetta @ Εύα 12/08/2012 15:39:13

            ναι ειναι ανθρωποι οπως ο steve παρακάτω που μπορεί να την πληρωσουν ενω δεν φταίνε - απο 'λαθος'. αλλά απο την άλλη μονο οποιος δεν κανει τιποτα ειναι αλανθαστος. δεν έχουμε την πολυτέλεια να μην κανουμε τιποτα πλεον

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Παναγιώτης 12/08/2012 11:55:04

      Μπούρδες λένε.
      Έχουν συσταθεί τα νέα πειθαρχικά και ακόμα εδώ και δύο μήνες δεν έχουν στελεχωθεί με τους δικαστικούς.
      Οι άνθρωποι δεν θέλουν.

      ΥΓ

      Θέλουν μέχρι αύριο το πρωί να μειωθεί ο ...πληθυσμός στις ΔΕΚΟ Δημόσιο κλπ πάνω από 70.000 άτομα; Ας μην κάνουν αξιολόγηση και απολύσεις αχρήστων που ως Δ Υπάλληλος λέω εδώ και 4 χρόνια. Ας εφαρμόσουν ένα οριζόντιο μέτρο χωρίς καμία εξαίρεση θέσης.

      Δύο σειρές χρειάζονται σε μια νομοθετική ρύθμιση:

      όποιοι πληρώνονται από το δημόσιο και έχουν γεννηθεί από το 1952 και ...κείθε είναι έφεδροι και από 1/1/2014 συνταξιούχοι.
      Τέλος τα υπόλοιπα είναι κοροϊδία αφού δεν θέλουν να κάνουν εξετάσεις αξιολόγηση και απολύσεις.

      Αν δε μέχρι την Τρίτη καταγράψουν τους έκτακτους (μια εγκύκλιο είναι) και διώξουν το 50% έως την Παρασκευή θα έχουν 100.000 αποχωρήσεις αθροιστικά έως 31/08/2012.
      Αλλά πως να το κάνουν οι άσχετοι; Όταν η σκοπιμότητα (γιατί οι μεγάλοι σε ηλικία είναι οι κομματικοί στρατοί ως επί το πλείστον με τις θέσεις ευθύνες που συντάσσουν τους νόμους) νικά;
      Για αυτό ας το κλείσουμε το μαγαζί με μια άτακτη χρεοκοπία και μετά το ξεκαθάρισμα ας οικοδομηθεί μια άλλη χώρα με δομές κανόνες και λειτουργίες.
      Γιατί ακόμα και σήμερα ο καθένας κάνει ότι θέλει και απλά σας κοροϊδεύουν και σας εμπαίζουν ως πολίτες. Εμάς ως Υπαλλήλους του Κράτους απλά μας λοιδορούν και μας απειλούν.
      Είναι όχι τραγικό αλλά ιλαρό να ονομάζεται χώρα με συντεταγμένο Κράτος το μπουλούκι που βγάζει εγκυκλίους για να πληροφορηθεί (γιατί δεν το ξέρει...) αν εφαρμόζονται οι Νόμοι που έχουν ψηφίσει....& παίζοντας επιθεώρηση να αποπέμπτει έναν (ΛΑΡΚΟ) ενώ όσοι δεν εφάρμοσαν το Νόμο επέφεραν ζημιά στο δημόσιο ...χρήμα και θα έπρεπε να είναι μέσα. Είναι γελοίοι να βγαίνουν και να ανακοινώνουν πόσες συντάξεις μαϊμού έχουν χορηγηθεί σε τυφλούς πχ και να μην έχει βγει μια εγκύκλιο με πίνακες ότι όσοι έχουν υπογράψει είναι από αύριο σε διαθεσιμότητα.
      Αλλά πως να το κάνουν; Αν σε μια περίπτωση ο ιατρός μιλήσει και πει ποιος βολευτής ή Υπουργός παρενέβαινε για να δοθεί η σύνταξη;
      Για αυτό μας δουλεύουν όλους.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ο Ιθαγενής 12/08/2012 15:01:31

        Υποκλίνομαι !!!!!!!
        Αλλά να ξέρετε, παρόλο που είστε κι εσείς ΔΥ, θα φορτωθείτε τον "τίτλο" του νεοφιλελεύθερου ναζιστή!

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ akenaton 12/08/2012 15:29:16

          Οι γνώμες φίλε μου δεν έχουν ταμπέλες.
          Το Δημόσιο είναι όπως είναι γιατί κανένας και πρώτα από όλους οι πολιτικοί, οι συνδικαλιστές, οι κομματικοί στρατοί και μερίδα Δ Υπαλλήλων (ορισμένοι: άχρηστοι - τεμπέληδες -διεφθαρμένοι ...παντού υπάρχουν σάπια μήλα σε κάθε κοινωνική και οικονομική δραστηριότητα) δεν επιθυμούν σύγχρονο Κράτος με δομές κανόνες λειτουργίες.
          Θες παράδειγμα; Τα έγραψα παραπάνω. Από το 1987 ακούω 3 υπογραφές και πάταξη της γραφειοκρατίας. πλέον με ΔΙΑΥΓΕΙΑ και Μ Δεσμεύσεων θες 15 για μια απλή υπόθεση.
          Απόλυση διεφθαρμένων; και εδώ και δύο μήνες δεν έχουν στελεχωθεί τα νέα πειθαρχικά μήπως απολυθεί κανένας συνδικαλιστής και μήπως θιγούν τα μισθολόγια των δικαστικών.
          Οι Πρόεδροι και τα ΔΣ των ΔΕΚΟ δεν θα έπρεπε να .... αποπέμπονται να είναι μέσα για μη εφαρμογή των Νόμων.
          Αλλά ποιοι να το πράξουν;
          Οι κομματικοί φεουδάρχες να κλείσουν μέσα κομματικούς στρατούς; Τις επιλογές τους;
          Θες και άλλο;
          Εδώ και 4 χρόνια έχουμε καταθέσει στο Υπουργείο πρόταση για μείωση ανελαστικών δαπανών (μισθοδοσίας, λειτουργικά, θέσεων ευθύνης) κατά 30 %...πως θα έβαζαν όμως μέσα συνταξιούχους ως ορισμένου χρόνου και θα έκαναν ανάθεση Τμηματαρχών και Δ/ντων σε θέσεις που δεν έχουν υπαλλήλους; Υπάρχει Υπηρεσία που δεν πληρώνει ενοίκιο και κλείνει και Υπηρεσία που έχει ενοίκια και μένει ...Ολες οι πολιτικές ηγεσίες και οι επιλογές τους (διοικητική ιεραρχία) μας χαρακτήρισαν ...αντισυναδελφικούς επειδή είπαμε να γίνει ΜΙΑ υπηρεσία ανά Νομό.
          Για αυτό μας δουλεύουν και ας με χαρακτηρίσουν και ...εξωγήινο.

      • bladerunner82 avatar
        bladerunner82 @ Ο Ιθαγενής 12/08/2012 15:19:01

        EΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ?
        ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΔΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΕΛΙΚΑ...

    • grivas x avatar
      grivas x @ Παναγιώτης 12/08/2012 20:20:34

      συγχαρητηρια για την αποψη σου.
      στην ελλαδα της παρακμης και της καταπτωσης των αξιων ,δυστυχως, καθε εννοια δικαιου εχει χαθει.
      Το τραγικοτερο ολων: οι εκ της θεσης να τηρουν το δικαιο πρωτοι σπευδουν να το ποδοπατησουν
      Υ.Γ.
      κοινωνιες χωρις δικαιο και αξιες οχι μονο δεν αντιμετωπιζουν κρισιακες καταστασεις ,αντιθετα βουλιαζουν πιο πολυ

  3. papadopoulos takis avatar
    papadopoulos takis 12/08/2012 08:14:38

    Επίσης, στο σχέδιο προβλέπεται η εφεδρεία όσων κρίνονται ανεπαρκείς στις αξιολογήσεις που κάνουν οι προϊστάμενοί τους""". ψηφουλάκια μου μυρίζει

  4. georgios feraios o thettalos avatar
    georgios feraios o thettalos 12/08/2012 08:19:35

    Το σημαντικότερο είναι οτι πρέπει να καταλάβουν όλοι οτι η αξιοκρατεία θα αποτελεί δόγμα στο δημόσιο.Θέλουμε ενα κράτος παραγωγικό,ανεξάρτητα αν θα είναι μικρός ή μεγάλος ο αριθμός των εργαζομένων.

  5. Decodex avatar
    Decodex 12/08/2012 08:27:41

    Αν εχουν αποδεδειγμενα εμπλακει σε απατες και καταχρηση δημοσιου χρηματος πρεπει να απολυονται και οχι να μπαινουν σε εφεδρεια...

  6. xzetta avatar
    xzetta 12/08/2012 09:05:26

    μας έχουν καταλάβει βλέπεις. Αν γράψουν "να καταδικαστεί" (με την ταχύτητα απονομής δικαιοσύνης σε αυτή τη χώρα) σημαίνει ουσιαστικά ποτέ.

  7. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 12/08/2012 10:06:39

    Ναι στην εφεδρεία των ανεπαρκών και των ανίκανων. Αλλά μόνο με πραγματικά αξιοκρατικά κριτήρια που θα διασφαλίζουν την παραμονή των ικανών. Γιατί είναι ορατός ο κίνδυνος παραμονής μόνο των ανεπαρκών αν ισχύσουν τα "γνωστά" κριτήρια.

  8. ΜΟΝΟ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ 200.000 avatar
    ΜΟΝΟ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ 200.000 12/08/2012 10:24:35

    Άν έχουν την εντύπωση οτι 1.500.000 άνεργοι του ιδιωτικού τομέα, θα συνεχίσουν να πληρώνουν κρατικούς κηφήνες ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΕΙΣ ΥΓΕΙΑΝ ΤΩΝ ΚΟΡΟΙΔΩΝ, ΚΑΝΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ!
    Και αν τα κόμματα θέλουν να τους ταιζουν να τους πάρουν αυτά και να τους πληρώνουν! ΕΙΔΙΚΑ Η ΔΗΜΑΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!
    Ο ιδιωτικός τομέας πλήρωσε πολύ ακριβά το μάρμαρο! ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΤΕΛΟΣ!

  9. Α avatar
    Α 12/08/2012 10:32:36

    Στον ΙΤ κάθε μέρα απολύονται 1000 - 1200 άτομα την ημέρα και δεν ανοίγει ούτε μύτη. Βλέπεις οι άνθρωποι αυτοί (που και όταν βρούν εργασία είναι περιχαρείς να πληρώνωνται με 500 - 600 €) είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού.
    Δυστυχώς είναι παιδιά με πτυχία με μεταπτυχιακά , με προσόντα.
    Και μεις συζητάμε εδώ πέρα, γιατί πρέπει να μειωθεί ένα Δημόσιο υπερδαπανηρό, δυσλειτουργικό, γιατί πρέπει ο φορολογούμενος των 5.000 € ετησίως να το ακριβοπληρώνει.
    Έλεος!

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Α 12/08/2012 10:44:44


      ΣΑΝ ΑΝΤΕΚΔΙΚΗΣΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.
      ΑΛΛΟ ΤΙΜΩΡΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ, ΑΛΛΟ ΑΠΑΙΤΩ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΕΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥ Δ.Υ. ΠΟΥ ΜΙΣΘΟΔΟΤΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΡΧΙΖΩ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ.

      @Στον ΙΤ κάθε μέρα απολύονται 1000 – 1200 άτομα την ημέρα και δεν ανοίγει ούτε μύτη
      ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΔΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ;;; ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
      ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΟΛΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΖΗΜΙΟΜΕΝΟΙ. ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ!!! ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΛΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

      • Α avatar
        Α @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 11:11:18

        Ποιος καλλιεργεί εμφύλιο;
        Δηλαδή σου φαίνεται λογικό να υπάρχουν υπεράριθμοι ΔΥ, την στιγμή που ούτε χρειάζονται, ούτε μπορεί να τους πληρώνει ο φτωχός πλέον Έλληνας των 5000€; Αυτό τι είναι, δίκαιο;
        Επί πλέον προστατευμένοι θα είναι και πάλι αφού θα πληρώνονται μέχρι να συνταξιοδοτηθούν.
        Στη ζούγκλα της ανεργίας του ΙΤ, τι θα γίνει; Εκεί είναι το μείζον ζήτημα της χώρας, αυτό πρέπει να προσεχθεί ιδιαιτέρως από την κυβέρνηση, γιατί φίλε μου ο άνεργος και εξαθλιωμένος θ΄αντιδράσει άσχημα, πολύ άσχημα και ... αδιακρίτως.
        Γι΄αυτό μην λέμε τα εύκολα λόγια περί εμφυλίου, όταν δεν ξέρουμε τι σημαίνει να έχεις εισόδημα μηδέν και τι τροφοδοτεί εμφυλιοπολεμικές καταστάσεις.

        • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
          ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Α 12/08/2012 11:22:03


          αντι αλλης απαντησεως διαβασε παλι:
          ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΔΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ;;; ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.

          αντε να απολυθουν παραυτα 150.000 ΔΥ που απαιτουν οι δανειστες και αν βελτιωθει η δικη σου και η δικη μου θεση καθε Κυριακη να σου κανω το τραπεζι!!! τι αλλο να πω;;
          προσεξε ομως δεν μιλω για ατιμωρησια και χαδακια. Απαιτω αυστηρη εφαρμογη των νομων για ολους δημοσιους και ιδιωτικους, επιορκους και φοροκλεφτες, οχι δικαιοσυνη αλα καρτ

          • Α avatar
            Α @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 12:01:44

            Η σωστή ερώτηση δεν είναι αν εκ του μακρόθεν και φιλολογικά δεν είναι ευχαριστημένος ο ΔΥ με την κατάντια στον ΙΤ.
            Το θέμα είναι πως σε κατάσταση ανέχειας του Δημοσίου, με μηδαμινή φοροδοτική ικανότητα του ΙΤ, θα συντηρήσεις έναν διογκωμένο Δ.Τ. , που είναι και αναποτελεσματικός; Δεν πρέπει τουλάχιστον να κόψεις δαπάνες;
            Και σου επαναλαμβάνω, πρέπει να πάψουμε να ζούμε ¨όλοι¨ σε μια ουτοπία, όπου θα δουλεύουμε - απασχολούμαστε κάπου όπου δεν παράγουμε, τη στιγμή που δεν υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα για τέτοιες πολυτέλειες.
            Αντίθετα πρέπει ¨όλοι¨ να διεκδικούμε να έρθει μια ώρα αρχίτερα αυτή η πολυπόθητη ¨ανάπτυξη¨, να αλλάξει το παραγωγικό μοντέλο, να δουλεύουμε και να παράγουμε. Αυτό είναι το υγιές, μ΄αυτό θα έχουν εργασία οι πάντες.
            Όπως ήταν στρεβλό και λάθος να έχουμε τόσες μικρές εμπορικές επιχειρήσεις (καταστήματα) , που λόγω κρίσης έκλεισαν. Δεν χρειαζόμαστε ούτε να πουλάμε όλοι ρούχα και παπούτσια, ούτε να έχουμε τόσες πολλές καφετέριες, αλλά ούτε και θέσεις στον ΔΤ που δεν προσφέρουν τίποτα (πολλές φορές εμποδίζουν κι΄από πάνω τον ΙΤ ν΄αναπτυχθεί).

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ Α 12/08/2012 12:28:49

            Φίλε Α,
            Στο υποθετικό σενάριο ότι φτιάχνει το δημόσιο (λειτουργικό με τους απολύτως απαραίτητους και κυρίως συνεπέστατους εργαζομένους, ικανοποιώντας στο έπακρο τον διαχειριστικό/επικουρικό/ελεγκτικό ρόλο του), πιστεύεις αλήθεια ότι ο υπάρχον ιδιωτικός τομέας θα αναπτυχθεί?? Ποιος και με ποιο τρόπο ακριβώς? Αυτός που περίμενε να πάρει κάποιο υπερκοστολογημένο και ίσως ανώφελο έργο του δημοσίου (μέσω συναλλαγής ασφαλώς) για να ζήσει? Αυτός που δεν επένδυσε ποτέ παρά ελάχιστα από τα υπερκέρδη που αποκόμισε τα χρόνια της επίπλαστης ευμάρειας και της άκραιας υπερκατανάλωσης που λειτούργησε πολλαπλασιαστικά υπέρ του? Αυτός που "άφησε" να απαξιωθεί το προσωπικό του μιας και, αδιαφορώντας για την ποιότητα προιόντων και υπηρεσιών, ότι "σαπάκια" έφτιαχνε τα πούλαγε? Αυτός που ακόμα και αν δεν ήταν άμεσα κρατικοδίαιτος, προστατευόταν έμμεσα από αυτές τις σπατάλες του δημοσίου που τώρα κάποιοι στηλιτεύουν? Σε όλα τα προηγούμενα ασφαλώς υπάρχουν και εξαιρέσεις. Αντίστοιχες με αυτές που υπάρχουν για κάποιους λίγους ευσυνείδητους ΔΥ.
            Το θέμα είναι λοιπόν να αλλάξει ο δημόσιος τομέας. Για να ξεφύγουμε όμως πρέπει σίγουρα να αλλάξουν πολλά και στον ιδιωτικό τομέα. Γι αυτούς τους ανέργους του ιδιωτικού τομέα, περισσότερο φταίνε νοοτροπίες και στρεβλώσεις του ίδιου παρά οι αντίστοιχες του δημοσίου.
            Ευχαριστώ!

          • Α avatar
            Α @ ΜΔ 12/08/2012 13:18:56

            Δεν κατάλαβες τι λέω. Λέω ότι το μείζον ζήτημα είναι η ¨ανάπτυξη¨και η αλλαγή μοντέλου της οικονομίας και δεν το εξαρτώ από το αν θ΄απολυθούν ή όχι οι ΔΥ.
            Η μείωση των δαπανών του κράτους είναι άλλο θέμα, που πρέπει να λυθεί άμεσα, αλλά η ανάπτυξη είναι το μείζον και πρέπει να γίνει ακόμα πιο γρήγορα.

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ Α 12/08/2012 13:30:08

            Νομίζω κατάλαβα τι είπες! Απλά το έπιασες αρχικά από τις απολύσεις των ΙΥ έναντι της "προστασίας" που απολαμβάνουν οι ΔΥ.
            Μαζί σου ασφαλώς είμαι για την αναγκαιότητα ανάπτυξης και αλλαγή μοντέλου οικονομίας. Απλά θεωρώ ότι το έχουν πιάσει λάθος...Δες και δίπλα για ΕΟΖ.. Και γι αυτό δε φταίει το "κακό" δημόσιο!
            Φιλικά!

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ Α 12/08/2012 12:36:20

            Και για να γίνω κατανοητός, συμφωνώ με το μέτρο της εργασιακής εφεδρείας και κυρίως τον τρόπο που θα εφαρμοστεί, αν ισχύει ότι αναφέρεται στο άρθρο. Μία επιφύλαξη κρατάω για την αξιοκρατική αντιμετώπιση όσων κριθούν.
            Μία πολύ μεγαλύτερη επιφύλαξη κρατάω για το πόσο αποτελεσματικά θα είναι αυτά τα μέτρα αν δεν υπάρξουν ταυτόχρονα μεγάλες αλλαγές και στον ιδιωτικό τομέα. Φοβάμαι πως δεν θα είναι. Και δεν εννοώ ασφαλώς συνεχείς περικοπές μισθών στους ΙΥ και ξεχείλωμα εργασιακών σχέσεων...
            Θα δούμε!
            Ευχαριστώ!

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ ΜΔ 12/08/2012 13:08:04

            Αγαπητοι φιλοι χωρις καμμια διαθεση αντιδικιας πρεπει να καταλαβουμε ολοι οτι ο γιατρος ο δασκαλος ο καθηγητης , ο χ , ψ τελος παντων υπαλληλος δεν παραγει εργο συγκρισιμο με τα οικονομικα κριτηρια που παραγει ο οικοδομος , ο εργατης βιομηχανιας κ.λ.π. Ειναι εντελως διαφορετικοι τομεις!!! Εκεινο που προεχει ειναι να τηρουνται οι νομοι και ολα τα συναφη για να μην λεμε πολλα.Το αν διογκωθηκε οπως λενε ο δημοσιος τομεας δεν ειναι αποκλειστικη ευθυνη των ΔΥ. Για να ειμαστε ειλικρινεις αλλος ειχε το μαχαιρι και το πεπονι. και μοιραζε θεσεις. Οταν ζητουσε ο πολιτης παντος ειδους εξυπηρετηση οι πολιτικοι δεν ελεγαν και ενα οχι εως εδω!!!.Εγινα νομιζω κατανοητος.

    • xzetta avatar
      xzetta @ Α 12/08/2012 10:46:01

      για τον πολιτευτή, ο πελάτης (ΔΥ) έχει πάντα δίκιο.

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ xzetta 12/08/2012 10:54:04

        ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ;; Ο ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ Η Ο ΠΕΛΑΤΗΣ; ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΞ ΙΣΟΥ;;
        ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ ΕΚΒΙΑΣΑ ΚΥΡΙΕ ΠΟΛΙΤΕΥΤΑ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΧΑΡΗ. ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΩΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΑΡΗ ΑΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΩ;;( ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΩ ...ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ)
        Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΙΣΩΣ. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ;; ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ.

        • xzetta avatar
          xzetta @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 11:17:51

          αν ήταν φόνος θα έλεγα και οι δύο.
          πολλοί μπορούν να υποστηρίξουν οτι δεν συμμετείχαν στο φόνο ενεργά - κανείς οτι δεν ήξερε γι αυτόν.
          και ο ΙΥ και ο κάθε πολίτης της χώρας είναι επίσης ένοχος.

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ xzetta 12/08/2012 11:25:05

            ο καθενας λοιπον αναλαμβανει την ευθυνη που του αναλογει και υπερασπιζεται το ΚΟΙΝΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ.

          • xzetta avatar
            xzetta @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 11:33:18

            το σημαντικό είναι "που του αναλογεί". Δεν υπάρχει αναλογικότητα σε κανένα σημείο της πολιτικής που ακολουθείται τα τελευταία χρόνια.

          • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
            ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ xzetta 12/08/2012 13:08:37

            εχεις δικιο

  10. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 10:33:14

    @@Επίσης, στο σχέδιο προβλέπεται η εφεδρεία όσων κρίνονται ανεπαρκείς στις αξιολογήσεις που κάνουν οι προϊστάμενοί τους.
    _ Ανεπαρκείς σίγουρα υπάρχουν. Τα κριτήρια αξιολόγησης όμως πια είναι;;; θα τα μάθουμε κάποτε η όποιον πάρει ο χάρος;;;

    @@Υπάλληλοι που λόγω μεγάλης ηλικίας δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν
    τι ακριβώς εννοείτε;;; Διότι από όσα γνωρίζω τα όρια συνταξιοδοτησης ΑΥΞΆΝΟΝΤΑΙ διαρκώς. Εδώ υπάρχει μια μεγάλη αντίφαση και ένας μεγάλος κίνδυνος, να βρεθούν ικανοί υπάλληλοι εκτός υπηρεσίας με ηλικιακά κριτήρια και μόνο, προκειμενου να μειωθεί πιθανόν η δαπάνη μισθοδοσίας

    ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
    ΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΓΙΑ ΓΑΛΛΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ, ΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΡΟΥΣ!!!! ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;;

    @@@Δεν είναι καθόλου τυχαία άλλωστε η πρόσφατη παρέμβαση του Αντ. Σαμαρά που ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία των επίορκωψν υπαλλήλων.

    ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ. Π.Χ. Η ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ, Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΣΗΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΦΕΔΡΕΙΑ;;; ΑΠΟΛΥΣΗ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΟΙ ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΠΕΛΕΚΥΣ ΕΠΙ ΔΙΚΑΙΩΝ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΝ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ!! ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΑΛΛΟ ΛΑΘΟΣ.

  11. ypallilos avatar
    ypallilos 12/08/2012 11:51:54

    Τι γίνεται όταν ο προϊστάμενος είναι αυτός που δεν ξέρει να ανοίγει υπολογιστή, έρχεται καθημερινά γύρω στις 12 το μεσημέρι για δουλειά, κάνει έως και 6 μήνες για να βάλει μια υπογραφή (χωρίς καμιά υπερβολή) και δεν έχει συμπληρώσει εκθέσεις αξιολόγησης του προσωπικού τα τελευταία έξι χρόνια; Όταν, αρνείται να δει τα email της υπηρεσίας και ζητάει να του τα τυπώνουν για να έχει πρόσβαση; Αυτός θα με κρίνει;

  12. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 12/08/2012 12:50:18

    Όποιος γνωρίζει τί συμβαίνει στα κράτη του εξωτερικού σε σχέση με την αναδιοργάνωσή τους ("do more with less") καταλαβαίνει γιατί μας ζητείται να πράξουμε το ίδιο. Δεν είναι κακό...καθώς το Ελληνικό Δημόσιο κατήντησε να χρειάζεται τρία άτομα για να βιδώσουν μία λάμπα...ο ένας τη βιδώνει, ο άλλος κρατά τη σκάλα και ο τρίτος τους κοιτά....σας παραπέμπω και εδώ: http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=467995
    όπου περιγράφεται η μέθοδος (Six Sigma και Lean Management)...

    • xzetta avatar
      xzetta @ Τί να λέμε; 12/08/2012 14:56:37

      και kaizen ;-)

  13. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 12/08/2012 12:54:46

    ...και ακόμη περισσότερες πληροφορίες εδώ:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Lean_Six_Sigma
    και εδώ:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Lean_manufacturing

    αυτά έρχονται...

  14. rollin avatar
    rollin 12/08/2012 13:15:45

    Νομιζω πως πρεπει .οι 1.500.000 ανεργοι να πληρωνουν φορο οχι μονον οι ανω των 5.000€ για να συνεχισουμε να εχουμε αυτην την μεγιστη αποτελεσματικοτητα των Δ.Υ.

  15. MAKAO avatar
    MAKAO 12/08/2012 13:46:48

    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΩ ΣΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΞΑΙΡΕΣΗ. ΛΕΚΚΑΣ ΤΟΥ ΣΔΟΕ '' 45 ΔΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ Η ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ. ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΑΜΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ''. ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΚΟΠΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΚΛΕΠΤΕΣ ΘΑ ΧΑΣΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΄΄ΜΙΑ΄΄ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.

  16. MAKAO avatar
    MAKAO 12/08/2012 13:49:14

    ''ΑΛΛΑΝΤΑΛΛΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟ ΓΑΛΑ''.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΩ ΟΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ MAKAO 12/08/2012 14:03:43

      μην κουραζεσαι φιλε δεν το καταλαβαινουν.....

      • MAKAO avatar
        MAKAO @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 17:01:11

        ΟΧΙ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΕ. ΚΑΤ΄ΕΜΕ ΕΧΕΙ ΣΤΗΘΕΙ, ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ,ΕΝΑ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ , ΣΧΕΔΟΝ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ''ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ'' , ''ΕΙΝΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ'', ''ΕΙΝΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ'', ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ'', ΚΛΠΚΛΠ ΟΛΟΙ ΑΚΡΙΤΑ. ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΕΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΟΒΕΙ 50% ΤΟ ΜΙΣΘΟ , 50% ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ, ΤΟΥΣ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ( ΒΛ. ΛΟΒΕΡΔΟΣ). ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ , ΘΑ ΚΟΒΟΤΑΝ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ 50% ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΝΟΥΣΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ? ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΒΑΝΤΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.

    • Α avatar
      Α @ MAKAO 12/08/2012 14:55:51

      Ναι είμαστε ακριβώς όπως τα άλλα Ευρωπαϊκά κράτη, με σύγχρονο κράτος, χωρίς γραφειοκρατεία και το σπουδαιότερο έχουμε να πληρώνουμε υπαλλήλους για την αποξήρανση της Κωπαΐδας, για να παίρνουν επιδόματα έγκαιρης προσέλευσης στην εργασία, να πληρώνουμε ¨προϊσταμένους¨ χωρίς υφισταμένους, να πληρώνουμε άλλους που δεν έχουν καρέκλα να καθήσουν στα γραφεία με τις ευνοϊκές αποσπάσεις κλπ.
      Τι συγκρίνουμε τώρα, το σώβρακο με τη γραβάτα;

  17. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 14:13:49

    Δύο τα εναντιώτατα ευβουλία είναι, τάχος τε και οργήν.
    (Θουκυδίδης, 460-394 π.Χ., Αθηναίος ιστορικός)
    **δυο πράγματα είναι αντίθετα στη λήψη σωστής απόφασης, η βιασύνη και η οργή**

  18. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 14:47:11

    @@@όποιοι πληρώνονται από το δημόσιο και έχουν γεννηθεί από το 1952 και …κείθε είναι έφεδροι και από 1/1/2014 συνταξιούχοι.
    Τέλος τα υπόλοιπα είναι κοροϊδία αφού δεν θέλουν να κάνουν εξετάσεις αξιολόγηση και απολύσεις@@

    "Σκοτώστε τους όλους! Ο Θεός θα αναγνωρίσει τους δικούς του".
    (Arnaud Amaury, λεγκάτος του Πάπα
    μετά την κατάληψη της Bezier, όταν ρωτήθηκε πώς θα ξεχωρίσουν τους αιρετικούς από τους άλλους κατοίκους,το 1209).

    Αυτό θέλουμε;; Ωραία δικαιοσύνη!!!

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 21:44:04

      Διαβάζεις αποσπασματικά.
      Αφού δεν μπορούν να κάνουν αξιολόγηση και απολύσεις. Αυτό είπα.

      Εχεις άλλο μέτρο ισονομίας πλην το ηλικιακό;
      Οχι χρόνια υπηρεσίας. Οχι θέση ευθύνης. Όσοι είναι 60+ αποχώρηση.
      Δεν είναι δίκαιο αλλά δεν μπορεί κανένας να κάνει "χάρες" και "εκδουλεύσεις".
      Να βγουν σε εφεδρεία όσοι είναι πάνω από 60.
      Ούτε Η/Υ δεν ανοίγουν. Η μεγαλύτερη πλειοψηφία.

      ΥΓ

      Προσωπικά την άλλη Δευτέρα σου διώχνω 30,000 άτομα αν γίνουν οι εξετάσεις σε Η/Υ, με άμεση έκδοση αποτελεσμάτων, το ΣΚ.
      Είναι όσοι έχουν θέσεις ευθύνης και είναι πάνω από 61 χρόνια. Δες στην απογραφή πόσοι είναι.
      Δεν χρειάζονται τόσοι ορισμένου χρόνου.
      Δεν χρειάζεται ούτε ένας μετακλητός.
      Ολοι αυτοί όμως είναι 100,000 κόσμος.
      Δες απλά στην απογραφή.

      • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
        ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ Ο Ιθαγενής 12/08/2012 22:18:36

        ΜΕ ΕΚΠΛΗΣΕΙ Η ΕΥΚΟΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΩΧΝΕΙΣ 30.000 ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΑΠΟ 61 ΚΑΙ ΠΑΝΩ. ΜΕ ΤΙ ΟΡΟΥΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ;;; ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ ΛΟΙΠΟΝ. ΟΤΑΝ ΜΠΗΚΑΝ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΗΤΑΝ ΑΠΙΑΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΟΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΛΑΜΕ ΩΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.
        ΑΡΑΓΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙ;;; ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΤΟΥΒΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.
        ΠΟΛΥ ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΕ ΒΛΕΠΩ...ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΙ ΜΟΥΤΡΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΑΠΛΑ.

  19. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 15:03:44

    Οι δημόσιοι υπάλληλοι σε αριθμό στην Ελλάδα είναι κάτω του μέσου όρου των χωρών της Ευρώπης και καλό θα ήταν το θέμα με υπεράριθμους κ.λ.π. κάποια στιγμή να λήξει (έχει γίνει απογραφή και υπάρχουν πλέον στοιχεία).Στην πραγματικότητα το πρόβλημα του δημοσίου είναι ότι δεν έχει εκσυγχρονισθεί. Και αυτό εξαιτίας του ότι απασχολεί άτομα τα οποία κατά βάση δεν έχουν τα στοιχειώδη προσόντα και έχουν διορισθεί από πολιτικούς που εμείς ψηφίζαμε. Τώρα σχετικά με το πόσοι απολύονται στον ιδιωτικό τομέα, αφού αρέσουν σε κάποιους οι αριθμοί θα μπορούσαμε γενικά να πούμε ότι εξακολουθούν να δουλεύουν περισσότεροι από εμάς του δημοσίου.Όσο αφορά τις γενικεύσεις και τους χαρακτηρισμούς ως κηφήνες θα μπορούσαμε να πούμε ότι αν του ιδιωτικού τομέα ήταν μέλισσες τότε τόσα χρόνια η Ελλάδα θα ήταν Ελβετία.Όσο για το προηγούμενο και το τι παράγει ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα η πραγματικότητα είναι ότι απορροφά κατά 99,9% κρατικό χρήμα και χωρίς να αποδίδει αυτά που πρέπει στο κράτος. Τέλος σχετικά με διορισμούς και επειδή το έχω ξαναγράψει έχω τελειώσει το Πολυτεχνείο και για διάφορους λόγους άσχετους με το χρήμα διορίστηκα ξεκάθαρα μέσω ΑΣΕΠ με 1.500 € ,τώρα παίρνω γύρω στα 1.080 € όταν διορίστηκα συνάδελφοι του ιδιωτικού (και εγώ όταν δούλευα στον ιδιωτικό) παίρναμε απο 3.000 € και πάνω , τώρα εγώ που είμαι 38 γιατί πρέπει να μπω σε εφεδρεία ή να με αξιολογήσει ένα κομματόσκυλο προϊστάμενος (διορισμένος το 81 ή το 85);Η τακτική της εφεδρείας συντηρεί με αυτό τον τρόπο την νοοτροπία του μέσου και του γλυψίματος όπως γίνονταν με τους διορισμούς παλιά.Κανείς δεν έχει ασχοληθεί με την αναβάθμιση του δημοσίου.Τέλος δεν είμαι κοινωνικός αυτοματιστής και δεν με ενδιαφέρει να απολυθώ γιατί θεωρώ ότι φθάνει η ώρα που θα πεινάσουμε όλοι και οι αντιπαραθέσεις θα γίνονται για τις σειρές στα κουπόνια.Όσο για τις απολύσεις και οι 574.000 να απολυθούν (μεταξύ αυτών στρατιωτικοί , γιατροί κ.λ.π.) το πρόβλημα δεν λύνεται, απλώς τώρα συντηρείται για να βγάζουμε μεταξύ μας τα μάτια μας και να μη ασχολούμαστε με αυτά που μας ετοιμάζουν και με τα χάλια μας.

    • xzetta avatar
      xzetta @ STEVE 12/08/2012 15:11:35

      γιατι πηγες στο δημοσιο με μισα λεφτα?

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ STEVE 12/08/2012 15:22:04

      @ προσυπογραφω

  20. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 15:22:57

    Είχα διπλό οικογενειακό πρόβλημα (υγείας) και έπρεπε να πάω επαρχία που δεν υπήρχαν δουλειές, μου έκατσε εντελώς τυχαία ο διαγωνισμός σχετικά κοντά στο πατρικό μου.Στην Αθήνα δούλευα άνετα σε εργοτάξια, ήταν οι εποχές που με μια αγγελία στο περιοδικό του ΤΕΕ είχες δουλειά, ουσιαστικά τέλειωνε η μια δουλειά και ξεκινούσε άλλη.Στην επαρχία δεν υπήρχε καν αυτή η δυνατότητα μόνο η οικοδομή η οποία ήταν περιορισμένη και φυσικά πιασμένη από άλλους

    • xzetta avatar
      xzetta @ STEVE 12/08/2012 15:31:10

      δεκτο. αλλα ηξερες (με 99% βεβαιοτητα) οταν εμπαινες οτι θυσιαζεις και μισθο και πιθανες προοπτικες και οτι θα έχεις κομματοσκυλο για αφεντικο.... δεν προεκυψε μετα το κομματοσκυλο.

  21. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 15:28:34

    @STEVE σωστα τα λες

  22. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 15:39:08

    Δεν κατάλαβα τι εννοείς ότι θα πρέπει να δεχθώ;Δεν δέχομαι τίποτα ως δεδομένο και κυρίως δεν δέχομαι κοπρίτες να με κρίνουν επειδή κάποιος τους καλύπτει (συνήθως πολιτικός) και επειδή από το γλύψιμο έχουν πάθει δισκοπάθεια.Αυτό ακριβώς xzetta είναι το πρόβλημα του δημοσίου.Δεν αισιοδοξώ ότι θα αλλάξει κάτι το ποιο πιθανό είναι να με σουτάρουν όπως και πολλούς άλλους.

  23. Εύα avatar
    Εύα 12/08/2012 15:44:12

    Περίμενα να πεις ότι οι έντιμοι είναι λιγότεροι από τους ''κάποιους''..
    Τα σχόλια του Steve είναι εξαιρετικά.

  24. xzetta avatar
    xzetta 12/08/2012 15:54:37

    δεν νομιζω οτι υπαρχουν λιγοι εντιμοι στο δημοσιο - απλά ήταν οι πιο σιωπηλοι. η σιωπή αυτή που δεν ξερεις πότε χαρακτηριζει τον απελπισμενο/παραδομενο και πότε τον συνένοχο. Ας βγεί κατι καλο απο την κρίση. Ας ανοιξουν τα στοματα.

  25. STEVE avatar
    STEVE 12/08/2012 16:13:59

    Μόνο αν γίνει κάτι όπως έγινε στην Ιταλία πριν κάποια χρόνια μπορεία να σωθεί η κατάσταση.Εκεί όμως βρέθηκε ένας εισαγγελέας, αν γνωρίζω καλά που δεν μάσησε ούτε σε ιδιώτες ούτε ση δημόσιους και το πήγε το θέμα τέρμα.

  26. ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
    ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ 12/08/2012 18:32:12

    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ Η ΤΥΦΛΩΣΗ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ ΜΕ ΕΠΙΔΟΜΑ Η ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ!!!

  27. mikis avatar
    mikis 12/08/2012 18:50:01

    ΤΟ ΝΕΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΕΠΙΟΡΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ . ΣΥΜΦΩΝΩ. ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΚΛΕΠΤΕΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΟΚΛΟΠΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ. ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.