22/03/2009 19:35
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο «συμβόλαιο με το λαό»


______________________________________________________________________________________________
Σε σημερινή του συνέντευξη στο ΕΘΝΟΣ ο Γιώργος Παπανδρέου τονίζει μεταξύ άλλων: «Η δίκαιη αναδιανομή είναι βασικό στοιχείο της πολιτικής μας. Θα επαναφέρουμε τη φορολογία της μεγάλης ακίνητης περιουσίας, θα φορολογήσουμε την εκκλησιαστική περιουσία, θα λάβουμε αποτελεσματικά μέτρα φορολόγησης των εξωχωρίων εταιρειών και του προκλητικού πλούτου που υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα και δεν φορολογείται».

Κάνει επίσης λόγο για ένα «νέο συμβόλαιο με το λαό», το οποίο θα εγγυάται «τη στήριξη στους χαμηλόμισθους, τις συντάξεις, την ενίσχυση της απασχόλησης, τα δημόσια αγαθά της υγείας και της παιδείας».

Διαβάστε τη συνέντευξη εδώ:

http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11378&subid=2&tag=8777&pubid=2738743

Υπενθυμίζουμε στους αναγνώστες μας που έχουν ξεχάσει, ή δεν είχαν γεννηθεί τότε, ότι το πρώτο «συμβόλαιο με τον λαό» ήταν η περίφημη «Αλλαγή». Δηλαδή, η «Διακήρυξη της Κυβερνητικής Πολιτικής» που ενέκρινε τον Ιούλιο του 1981 η Κεντρική Επιτροπή του ΠΑΣΟΚ και προβλήθηκε στην προεκλογική περίοδο που ακολούθησε από τον Ανδρέα Παπανδρέου με το σύνθημα της «Αλλαγής».

ΣΣ. Η σημερινή συνέντευξη στο  Έθνος κανονίσθηκε μετά την οργή του κ. Μπόμπολα και άλλων εκδοτών από την πρόσφατη συνέντευξη του ΓΑΠ στην Καθημερινή (Θύμωσαν οι εκδότες με τη συνέντευξη Παπανδρέου)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 22/03/2009 19:39:17

    καλά αυτός πριν 2 μήνες δεν καταψήφισε στη βουλή πρόταση νόμου για την φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας ή κάνω λάθος?

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 19:42:27

    Με τόσα συμβόλαια που έχει κάνει το ΠΑΣΟΚ με τον λαό, θα έπρεπε να ανοίξει και συμβολαιογραφικό γραφείο....
    Το θέμα είναι ποιό τήρησε απ`αυτά μετά το `85;

  3. M avatar
    M 22/03/2009 19:45:36

    Ωρε τι πάθαμε...
    Κοίτα να δεις που θα ξανάρθουν τελικά τα βατράχια στην εξουσία...

  4. Κανείς avatar
    Κανείς 22/03/2009 19:47:51

    Οχι, δεν λανθανεις Μικρη Λουλου. Ο Τζεφρυ και κατα κοσμον Γιωργος Α. Π. οπως και το ΠΑΣΟΚ μας περναει για πανηλιθιους. Υπενθυμιζω μονο τι εστιν ΓΑΠ:

    1) Ο Γ Παπανδρέου δεν είναι το «καλό παιδί», είναι συνειδητός σε όλες τις πράξεις του και κακώς μετά 27 χρόνια βουλευτικής θητείας, χρεώνουν σε «κακούς συμβούλους» του περιβάλλοντος του, τις επιλογές του. Γνωρίζει καλά την διπλωματική αβρότητα και τους κανόνες των δημοσίων σχέσεων, που τους τηρεί σε βαθμό, που παρεξηγείται ως υπερβολικά «ευγενής».
    2) Έχει ελλιπέστατη έως μηδενική κλασσική Ελληνική παιδεία και παντελή άγνοια της Ελληνικής Γραμματείας. Παιδί μετανάστη στην Αμερική, στον Καναδά, στην Σουηδία, με ιδιαίτερη εξάρτηση από την μητέρα του, με κοσμοπολίτικη ζωή, δεν γνώρισε την Ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση (γνωστές γκάφες), δεν διδάχθηκε την Ελληνική ιστορία και πήρε το βουλευτικό αξίωμα νεότατος το 1981 ελέω Ανδρέα.
    3) Εγκατέλειψε συστηματικά και καθ ολοκληρία την πολιτική παρακαταθήκη του Α Παπανδρέου επί εποχής Σημίτη και κατόπιν, αποσιώπησε την πολιτική του γραμμή, εξαφάνισε μεθοδικά τα κείμενα και τα βιβλία που αποκαλύπτουν την διάσταση απόψεων και την σύγκρουση προσανατολισμού, που έχει με τον αποπεμφθέντα (ιδεολογικά) από τον ίδιο Α Παπανδρέου!
    4) Καθήλωσε και εκμεταλλεύτηκε συναισθηματικά τους παλιούς Ανδρεϊκούς, που αναπολούσαν στο όνομα την αναβίωση της πολιτικής του γραμμής, τους εκπαραθύρωσε όμως σταδιακά, ως πιστούς στον Ανδρέα και τους εξαφάνισε από τα πολιτικά όργανα (κομματική ιεραρχία- βουλή) μέχρι ενός.
    5) Η αρχή έγινε με την επιλογή των εκσυγχρονιστών στο συνέδριο διαδοχής του Ανδρέα, όπου προτίμησε τους «ορκισμένους εχθρούς του» για την ηγεσία του κινήματος, όταν μάλιστα ανέλαβε αρχηγός του ΠΑΣΟΚ ( συμφωνία του 1996 με τον Σημίτη) μάζεψε συνειδητά τους υβριστές του ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα στο ψηφοδέλτιο επικρατείας: Δαμανάκη- «κλέφτες του ΠΑΣΟΚ»,Ανδρουλάκης «γύφτοι του ΠΑΣΟΚ», Μάνος – Ανδριανόπουλος «ΝΑΤΟΙΚΟΙ απολογητές».
    6)Θέλει ένα δικό του μεταλλαγμένο προσωποπαγές κόμμα και εκεί οδηγεί τις εξελίξεις. Ένα ιδιαίτερα μωροφιλόδοξο κοινωνικό στρώμα κομματικών γραφειοκρατών αποϊδεολογικοποιημένο και έτοιμο για όλα, τον ακολουθεί τυφλά, δίχως πολιτικές θέσεις, σε αυτή την κατεύθυνση για λόγους υπαρξιακούς.
    7) Δέχτηκε αδιαμαρτύρητα την ίδρυση του Νατοϊκού στρατηγείου στην Λάρισα δίχως όρια!!! ευθύνης ολόκληρο το Αιγαίο (παραβίαση δόγματος Α. Π).
    Έτσι ξεκίνησε το ενδοτικό εγχείρημα διχοτόμησης του αρχιπελάγους, μιας και ιδρύθηκε τουρκικό στρατηγείο στην Σμύρνη.
    8) Προώθησε την μονομερή από μέρους της χώρας μας Ελληνοτουρκική «φιλία», παρότι η Τουρκία σε κανένα θέμα δεν έχει κάνει την παραμικρή κίνηση καλής θέλησης.(Η μονομερής φιλία είναι δειλία και υποδηλώνει δουλικότητα). Προωθεί (Αμερικανική εντολή ) την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως πλήρες μέλος, με κίνδυνο μεταξύ άλλων δεινών την δημογραφική κατάληψη της Ελλάδας.(Ακόμη και την ύστερη αλλαγή γραμμής από τον Κ Σημίτη καταδίκασε!!). Δέχεται την πλήρη ένταξη της Τουρκίας, δίχως προϋποθέσεις την άρση της απειλής του τουρκικού casus belli, για τα 12 μίλια στο Αιγαίο και κυρίως την απομάκρυνση των στρατευμάτων κατοχής της Κύπρου.
    9) Προώθησε και επιμένει στην επαναφορά το διαλυτικού-καταστροφικού σχεδίου ΑΝΑΝ, ενάντια στις διαθέσεις του Ελληνοκυπριακού λαού και πολέμησε αποτελεσματικά, τον εθνικά αντιστεκόμενο ηγέτη, Τάσσο Παπαδόπουλο και τον συμπαραταγμένο μαζί του Βάσσο Λυσσαρίδη.
    10) Υπέγραψε με την Τουρκία την συμφωνία νόθευσης της ιστορικής αλήθειας στα βιβλία της ιστορίας της ΣΤ Δημοτικού και Γ Λυκείου, για τον συνωστισμό στην Σμύρνη και την «προσάρτηση το 1912 ( όχι απελευθέρωση) της Μακεδονίας στην Ελλάδα». Υπερασπίζεται μάλιστα μετά την απόσυρση του το περιλάλητο αντεθνικό βιβλίο! (Δηλώσεις κ Ραγκούση εκ μέρους του! Διόρισε μάλιστα τους υπέρμαχους της παραχάραξης της ιστορίας Θάλεια Δραγώνα και Γιώργο Παπαδημητρίου ως βουλευτές!!! επικρατείας του ΠΑΣΟΚ).
    11)Αποδέχθηκε την ύπαρξη ζωτικών συμφερόντων!! της Τουρκίας στο Αιγαίο ( συμφωνία της Μαδρίτης-διαμαρτυρία 10 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ μεταξύ των οποίων και του Κ Παπούλια).Έτσι άνοιξε το δρόμο για τις «γκρίζες ζώνες».
    12) Έκλεισε συμφωνία με τον ΤΖΕΜ (μυστική διπλωματία) «να υπογραφεί συνυποσχετικό για το διεθνές δικαστήριο της Χάγης για την οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, με αποστρατιωτικοποίηση των νησιών και επαναχάραξη των συνόρων στο Αιγαίο», όπερ συνεπάγεται παραχώρηση- συρρίκνωση εθνικού χώρου.
    13) Αποδέχτηκε συμμορφούμενος στις πιέσεις, να μην τοποθετηθούν οι αντιαεροπορικοί πύραυλοι S 300 στην Κύπρο, αλλά στη Κρήτη.(Γιατί η εμβέλεια τους έφτανε στο Ισραήλ και αυτό ανησυχούσε για την ασφάλεια του).
    14)Αποδέχεται τον αυτοπροσδιορισμό των μουσουλμάνων της Θράκης ως Τούρκων (Καραχασάν-υποψήφιοι βουλευτές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ)καταργώντας την συμφωνία της Λωζάνης. Δεν πρόκειται περί ενός ακόμη λάθους, ξέρει τι κάνει!!
    15) Αποδέχτηκε στην Σοσιαλιστική Διεθνή το κόμμα του Τουρκοκύπριου ηγέτη του ψευδοκράτους, Ταλαάτ που ξεπουλά στους Άγγλους τις περιουσίες των Ελληνοκυπρίων, όπως στην μεσίτρια-δικηγόρο γυναίκα του Μπλαίρ που κατέθεσε στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο υπέρ της εισβολής των Τούρκων: «Δεν εισέβαλαν στην Κύπρο, αλλά επενέβησαν για την προστασία των ομοεθνών τους»!!
    16) Αποδέχτηκε την αυθαίρετη εισβολή των Αμερικανών στην Σερβία και πολέμησε τις αποστολές αλληλεγγύης υπέρ των Σερβοβοσνίων, (ούτε πατάτες από την παραγωγή της Αχαΐας δεν άφησε να πάνε)!
    Επέτρεψε την διέλευση ΝΑΤΟΙΚΩΝ στρατευμάτων από την Θεσσαλονίκη για την περικύκλωση του Σερβικού στρατού στο Κόσσοβο. Διατηρεί μάλιστα οικογενειακές σχέσεις με την Ολμπράϊτ, την οραματίστρια της μεγάλης Αλβανίας.
    17) Δεν βοήθησε την ίδρυση αυτοδύναμου Ευρωστρατού, αλλά ενίσχυσε την ΝΑΤΟΙΚΗ επικυριαρχία στη Ευρώπη με την συμμετοχή της Τουρκίας που παρότι δύναμη κατοχής συμμετέχει σε ειρηνευτικές αποστολές!
    18) Αποδέχεται στην πράξη την αναγνώριση του Κοσσόβου ως ανεξάρτητου κράτους, ενώ ρητορικά κρατά προς το παρόν αποστάσεις, κίνηση που ελλοχεύει κινδύνους για το ψευδοκράτος στα κατεχόμενα της Κύπρου. Χώρια που κάθε μειονότητα αντί για δικαιώματα θα ζητά αυτονόμηση-αποσκίρτηση (Θράκη).
    19) Δεν έκανε τίποτε για να προωθήσει την υπόθεση της αλλαγής του ονόματος των Σκοπίων, αλλά αποδέχθηκε την υποχώρηση της κ Μπακογιάννη υπέρ της σύνθετης ονομασίας με τον όρο Μακεδονία! Συμφώνησε μάλιστα να ψηφίσει στην βουλή την ένταξή τους στο ΝΑΤΟ ως Μακεδονία με γεωγραφικό πρόθεμα.
    20) Πρότεινε (ενάντια στην νεολαία ) την αποποινικοποίηση της χρήσης ελαφριών ναρκωτικών και την παραγωγή τους στα μπαλκόνια των σπιτιών. Θέση του γνωστού χρηματιστή Σόρος για την «ανοικτή κοινωνία», όπου η χρήση ελαφριών ναρκωτικών «θα απαλύνει τον πόνο των φτωχών λαών και θα ξεχνούν την δυστυχία τους»!
    21) Προτείνει την θέσπιση γάμου ομοφυλοφίλων (σύμφωνο συμβίωσης), περιπλέκοντας το αστικό δίκαιο(συνταξιοδοτικά δικαιώματα-εικονικοί γάμοι για την απολαβή συντάξεων, υιοθεσία παιδιών κλπ)
    22) Προτείνει την αποποινικοποίηση του προσηλυτισμού (σχετική πρόταση του για την τροποποίηση του συντάγματος). Αίτημα των αιρέσεων που προωθούν οι ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων χρηματοδοτούμενες ομάδες πρακτόρων πχ σαηεντολόγοι(έρευνα εισαγγελέα Αγγελή 1996 με πόρισμα 100 σελίδων).
    Η χαρά των Ιεχωβάδων δεν λέγεται…
    23) Προτείνει με περισσή αλαζονεία την εκλογή των βουλευτών με λίστα διορισμού τους από τους αρχηγούς των κομμάτων! Προωθεί το αμερικανικό σύστημα , ώστε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να αποκτήσει υπερεξουσίες εκλεγόμενος απευθείας από τον λαό.
    24) Ζητά την αναγνώριση-προστασία των μη κυβερνητικών οργανώσεων στο σύνταγμα, εν γνώσει του ότι πολλές από αυτές είναι όργανα της παγκόσμιας κυριαρχίας, αφού τις στελεχώνουν στενοί του συνεργάτες με πλούσια δράση ακόμη και στην Γιουγκοσλαβία. (Επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων ΠΑΣΟΚ με παρατηρητήριο Ελσίνκι, στην ίδρυση του οποίου πρωτοστάτησε!! κλπ).
    25) Κηρύττει ως επιθυμητό τον πολυπολιτισμό που προετοιμάζει διαμελιστικές μειονοτικές εξελίξεις. Αυτή η εύηχη παγίδα είναι προάγγελος μεγάλων δεινών…
    Αν μάλιστα ψηφίζουν στην Ελλάδα οι μετανάστες γειτονικών κρατών, σύντομα θα έχουμε μειονοτικά κόμματα..
    26) Ασπάζεται τον νεοφιλελευθερισμό ως παγκόσμια επιταγή, γι’αυτό θεωρεί την παγκοσμιοποίηση δεδομένο προς υποταγή.(Ιδιωτικοποιήσεις παντού -ιδιωτικά ΑΕΙ).
    27) Θέλει η Ευρώπη να γίνει Κοινοπολιτεία Αυτόνομων Περιφερειών διαμελίζοντας τις υπάρχουσες κρατικές οντότητες!! Στα πλαίσια αυτά Μακεδονία- Θράκη –Κρήτη είναι οι πρώτοι στόχοι.. Ο αντίποδας σε αυτή την απειλή είναι η Ομοσπονδία ισότιμων Κρατών.
    28) Δεν έχει καταγγείλει ποτέ τον Σιωνισμό ως βασικό υπαίτιο για την αποσταθεροποίηση και τον εγκληματικό ρατσισμό στη περιοχή (πόλεμοι στην μέση Ανατολή και σε όλο διευρυνόμενους ομόκεντρους κύκλους ). Είναι άλλο θέμα βέβαια το αυτονόητο δικαίωμα του Ισραηλινού λαού στην ύπαρξη και ειρηνική συνύπαρξη με τους άλλους λαούς.
    29) Επειδή μια άδικη ηγεσία δεν μπορεί να εγγυηθεί μια δίκαιη κοινωνία, το πολιτικό μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί είναι ψευδεπίγραφο.
    30) Υπάγεται στο διευθυντήριο της λέσχης BILDERBERG, κάνοντας κακές παρέες στο : «άντρο συνομωσιών ενάντια στους λαούς» Α Παπανδρέου.

  5. Προφήτης avatar
    Προφήτης 22/03/2009 19:58:42

    Μηδένα προ του τέλους μακάριζε.
    Οι ακάλυπτες επιταγές από τα προηγούμενα συμβόλαια βρίσκονται ακόμα στα συρτάρια.

    Το ΠΑΣΟΚ απευθύνεται σε ηλίθιους.
    Μόνο ηλίθιοι θα αγοράσουν το σάπιο προϊόν.

    Θυμάμαι το χαρακτηριστικό σχόλιο κάποιου, εδώ, πριν μερικούς μήνες, σε παρεμφερή ανάρτηση :
    "Ποιοι μωρέ θα κάνουν κάθαρση; Τα καθάρματα;"

  6. ΓιαννηςΚ avatar
    ΓιαννηςΚ 22/03/2009 20:00:26

    Μικρή Λουλού χ.αριν της συζητητησης να δεχθώ πως σε όλα έχεις απόλυτο δίκιο.Να κατηγορείς τον ΓΑπ όμως για την πολιτική έναντι της Τουρκίας και των Σκοπ[ίων ενώ σήμερα καταδεικνύεται περίτρανα τα αποτελέσματα της ¨Περήφανης πολιτικής' του Μπούλη......Ε τι να πώ.So sad.Scripta manent όμως.

    ¨ολη η άλλη επιχειρηματολογία σου όμως(Σιωνισμός,Μ.Κ.Ο.έλλειψη ορθόδοξης παιδείας,Kαραχασάν κ.ο.κ δείχνουν πρός Ψωμιάδη στην καλύτερη,Περίανδρο στην χειρότερη).Χάιλ

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 20:12:42

    @4 Μήπως είσαι κρυφοπαπανδρεικός;
    Πλάκα πλάκα όμως πιστεύω ότι ο ΓΑΠ έχοντας μεγαλώσει δίπλα στον Ανδρέα γνωρίζει από την καλή τους Ανδρεικούς καθώς τους έχει δει όπως δεν τους είδαμε ποτέ εμείς. Να γλείφουνε δηλαδη και να μηχανορραφούν προσπαθώντας να είναι αρεστοί στον Ανδρέα. Οσφυοκάμπτες όντες. Ξέρει δηλαδή ο ΓΑΠ αυτά που δεν ξέρουμε εμείς για Άκη, Κουλούρη, Λαλιώτη και λοιπούς που μας καπέλλωσαν επί 20 και βάλε χρόνια.. Κάτι είναι κι`αυτό.

  8. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 20:17:46

    Ρε συ "Kaneis" που βρηκες χρονο και εγραψες τοσες παπαριες?
    1) Ποτε καταψηφισε ο ΓΑΠ την φορολογηση της εκκλησιαστικης παριουσιας? Ποιος το προτεινε?
    2) Για τη Σερβια, την αδεια μας περιμεναν οι Αμερικανοι?
    3) Για το νατοικο στρατηγειο στη Λαρισα δεν τα εμαθες καλα. Πρωτα-πρωτα δεν εγινε! Δευτερον, μακαρι να γινοταν γιατι τελικα εγινε στη Σμυρνη. Ποιος κερδισε τελικα?
    4) Ολες οι δηλωσεις που αναφερεις ειναι ανεπιβεβαιωτες. Φιλος του Βελοπουλου εισαι?
    5) Για τη Συνθηκη του Ελσινκι δεν ειπες τιποτα. Και αυτο προδοσια ηταν?
    6) Ο Κωστακης δεν ειναι μελος της Bildeberg?

    Περαστικα!

  9. Orestios avatar
    Orestios 22/03/2009 20:24:13

    Κοινώς το παλαιό συμβόλαιο πήγε περίπατο. Το ΠΑΣΟΚ ΑΘΕΤΗΣΕ το συμβόλαιο με το λαό. Είναι αφερέγγυο. Περιμένει να βάλει ο λαός την υπογραφή του σε νέα συμβόλαια για να τα αθετήσουν πάλι.
    ΠΟΙΟΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΨΕΥΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ?

  10. Ο Φυγάς avatar
    Ο Φυγάς 22/03/2009 20:29:56

    Γιατί όταν ακούω για συμβόλαια το μυαλό μου πάει στην κυρία Πελέκη;

  11. saaladin avatar
    saaladin 22/03/2009 20:31:54

    ότι και να λέτε ότι και να γράφετε για τον ΓΑΠ μπορεί και νάναι απόλυτα αληθές.Ομως είναι το μίσος για τη σκατοδεξιά ΄τόσο μεγάλο,που θέλω να δω τον ΓΑΠ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌ.Αλλωστε το έγραψε τόσο τέλεια ο Λένιν ’αμα νομίζετε πως με τις εκλογές θ αλλάξουν τα πράγματα,απλώς Δεν θα τις έκαναν..’Ωστό η Δεξιά είναι πάντοτε η σίφυλη του κόσμου.

  12. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 22/03/2009 20:39:05

    Κανείς,

    ξέχασες ότι, το παιντί δέν έχει ακόμα ελληνικό διαβατήριο. Και ξέχασες ακόμα ότι, υπάρχει επιστολή απο πολλά χρόνια πιο πρίν, στην οποία γραφει σε φίλη του ότι, πάει στην Ελλάδα, όπου θα "παίζει" τον Έλληνα. Γιατί δέν θα πάψει ποτέ να είναι Αμερικανός.

    Εξωτερικά γνωρίσματα θα μου πείς. Συμφωνώ. Γιατί εκείνο που δέν μπορώ να πιστέψω είναι ότι, διαθέτει IQ περισσότερο απο ...

    ΠΕΛΙΑΣ

    ΠΕΛΙΑΣ

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 22/03/2009 20:42:24

    Δεν το έχω κρύψει, μου είναι συμπαθής ο ΓΑΠ, αλλά ακούγοντας τις εξαγγελίες, το οικονομικό μοντέλο και τα πράσινα πα_άρια (συγγνώμη ενέργεια), κύριοι, νομίζω ότι έχει άρχίσει και με ανησυχεί σε βαθμό που αρχίζω να προβληματίζομαι.

    Τι ξεφτίλα είναι αυτή. ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΠΟΥ;;;

    ΥΓ. Και δεν με ανησυχεί το διαβατήριο, οι παρέες του έχουν αρχίσει και με ανησυχούν.

  14. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 20:42:26

    Μαλιστα... οι οπαδοι της παραταξης που ειναι υπεθυνη για την Μικρασιατικη καταστροφη, για τον εμφυλιο και τη χουντα μας κανουν μαθημα "εμπιστοσυνης"!
    Η ΝΔ εταξε λαγους με πετραχειλια το 2004 και τωρα απλα εληξε το ψεμα! Δεν την παιρνει κανενας στα σοβαρα. Αν δε φυγει τωρα θα ξαναδει εξουσια του αγιου π... ανημερα!
    Η Δεξια μια ζωη ευνοει το κεφαλαιο αλλα τωρα το εχει παρακανει! Τσιμουδια για τις τραπεζες και την ακινητη περιουσια!
    Γιατι? Για να μη δυσαρεστησουν τον Ρουσο?

  15. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 20:53:15

    @14 Η δεξιά είναι αυτή που είναι και αυτή που όλοι ξέραμε από συστάσεως Ελληνικού κράτους. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που να μην ξέρει περί τίνος πρόκειται. Το ΠΑΣΟΚ όμως είναι αυτό που διέψευσε τις προσδοκίες όλων όσων δεν ήθελαν άλλο τη δεξιά. Αυτό καλλιέργησε την προσμονή και στο τέλος κατάντησε αντί για κίνημα αλλαγής μια ακόμη απλή ΕΛΔΕ διαχείρισης κεφαλαίων. Για αυτό και η πλήρης απογοήτευση του μη δεξιού κόσμου αλλά και η απαξίωση στο μυαλό μας των όσων μας υπόσχεται με συμβόλαια, συμφωνίες καί άλλα επικοινωνιακά κόλπα. Περιμένουν απλά να ορμήξουν στο δημόσιο χρήμα. Να κάνουν μπουλκουμέ. Κρίμα.

  16. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 22/03/2009 20:53:44

    φίλε @6 εγώ μία απλή ερώτηση έκανα, το πρώτο σχόλιο είμαι.

  17. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 22/03/2009 20:57:24

    όσο για τον φίλο @8 βρήκα στο δίκτυο τι, πως που...
    http://www.nylon.gr/politics/church-greece-iran/

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 21:01:41

    @16 Λουλού, Άστα αυτά. Εσύ φταίς.....

  19. ΓιαννηςΚ avatar
    ΓιαννηςΚ 22/03/2009 21:04:42

    YES ΛΑΘΟΕΣ ΜΟΥ ΜΙΚΡΗ ΛΟΥΛΟΥ.SORRY.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ...ΕΑΝ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ,ΤΟΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ Ο ΜΠΟΥΡΑΣ.....ΓΙΑ ΤΟ IQ ΤΩΡΑ ΠΕΛΙΑ.ΤΙ ΝΑ ΠΩ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΥΤΕ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΧΕ ΕΦΡΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΓΛΩΤΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΓΑΖΕΣ ΑΝ ΖΟΥΣΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΣΟΧΑΖΟ;

  20. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 22/03/2009 21:05:19

    καλά εγώ φταίω.

  21. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 21:11:35

    @ 15
    Φιλε, δε διαφωνω οτι ολοι τους διαχειριζονται ΔΑΝΕΙΚΑ! Το κρατος παιρνει δανεια και αυτοι τα διαχειριζονται!
    Προτιμω ομως εκεινον που δινει κατι και στο λαο μεσω επενδυσης σε νοσοκομεια, δρομους, κλπ απο αυτον που ειναι υποχειριο των τραπεζων.

  22. κ. χορτης avatar
    κ. χορτης 22/03/2009 21:24:06

    Πρέπει να φορολογηθεί άμεσα τόσο η εκκλησιαστική περιουσία όσο και οι off shore. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Μόνον έτσι ο ΓΑΠ θα υπηρετήσει τον τόπο!

  23. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 22/03/2009 21:42:47

    Εκμεταλλευόμενος το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, στο οποίο ενέχονται και οι δικοί του, απλά επαναφέρει την αντικληρική προπαγάνδα του μπαμπά του, που εγκαινίασε το Τάγμα Πεφωτισμένων της Βαυαρίας, έχοντας στόχο την διάλυση των κοινωνιών.
    Κάτι έπρεπε να πεί. Τι θέλετε να πει; Ότι και να έλεγε, οι αματανήτοι και οι προσαρτημένοι θα τον ψηφίσουν. Μετά είκοσι χρόνια πασοκισμού λειτουργεί ακόμη το φόβητρο της δεξιάς. Είναι και αυτό ένα δείγμα πολιτικού παιδισμού, που διακατέχει αυτή τη χώρα. Ο φόβος μπροστά στην ενηλικίωση, που συνεπάγεται ανάληψη ευθυνών.
    Εγώ ένα λυπάμαι: Τον "κανείς", που κάθησε και έγραψε το κατεβατό. Γιατί: "Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις γράφε". Πριν γράψουμε, μας γράφουνε.

  24. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 21:46:18

    Εσυ μποτιλια ... τι πινεις??
    Και για το Βατοπεδι ο ΓΑΠ φταιει?

  25. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 21:56:46

    @ Μικρη Λουλου. Τωρα το ειδα!
    "Από το ΠΑΣΟΚ, ο Θάνος Μωραΐτης δήλωσε ότι το κόμμα του καταψηφίζει την πρόταση νόμου, με το σκεπτικό ότι το θέμα δεν λύνεται με μια πρόχειρη κατάργηση άρθρων που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ, τα ζητήματα αυτά πρέπει να λυθούν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, ενώ πριν αντιμετωπιστεί το θέμα της φορολόγησης, πρέπει να αντιμετωπιστεί το ιδιοκτησιακό πρόβλημα και φυσικά ούτε αυτός δεν πήρε καμιά πρωτοβουλία για να ανοίξει η συζήτηση για το θέμα των φοροαπαλλαγών της εκκλησίας."

    Απο αυτο εσυ εβγαλες το συμπερασμα οτι ο ΓΑΠ δε θελει να φορολογησει την περιουσια της εκκλησιας??
    Το αρθρο ελεγχεται για αξιοπιστια φυσικα.

  26. αγανάκτηση avatar
    αγανάκτηση 22/03/2009 21:57:41

    Η μοναδική χρησιμότητα του ΓΑΠ είναι να φύγει ο συνάδελφός του βαριονόματος-χωρίς-αντίκρυσμα ΚΑΚ.

  27. mikrh_loulou avatar
    mikrh_loulou 22/03/2009 22:00:10

    βρήκα πολλά άρθρα, εγκυρότατα, αν θες στα παραθέτω. και μεταξύ μας, ο νεαρός Μωραίτης μάσαγε τα λογάκια του προφανώς γιατί αυτό του είπαν να κάνει, ναι.έτσι λύνονται αυτά τα θέματα, καταργείς τους νόμους της κυβέρνησης που δίνουν φοροαπαλλαγές στην εκκλησία.

  28. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 22:22:51

    @ μικρη λουλου.
    Μηπως θυμασαι ποιος υπεγραψε για καταργηση των ταυτοτητων προεκλογικα και μετα εκανε την παπια??
    Ποιος χρησιμοποιησε την εκκλησια οπως κανει τοσα χρονια αυτη η παραταξη?
    Ποιος προσπαθησε στο παρελθον να φορολογησει την εκκλησια? Ο Τριτσης. Μηπως ηταν δεξιος?

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 22:42:00

    @34 Μήπως τον Τρίτση τον κρέμασε το ΠΑΣΟΚ σαν μανταλάκι μόλις είδε τις αντιδράσεις της εκκλησίας; Μόλις είδε ότι δεν έχει κουτάλα δηλαδή αν πάει να το παίξει σοσιαλιστικό κίνημα;

  30. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 22:42:00

    Που πηγε η Μικρη Λουλου??
    Μηπως ψαχνει τους Αγροφυλακες??
    Οχι .. ξεχασα ... δε λεγεται ετσι... την ονομασαν "περιβαλλοντικη αστυνομια" για να γλυτωσουν την ευρωπαικη σφαλιαρα!

  31. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 22:44:03

    Ο Τριτσης κρεμαστηκε μονος του γιατι ειπε πολλες βλακειες τοτε.
    Τετοιες "αλλαγες" δε γινονται σε μια μερα.
    Και "ναι" το ΠΑΣΟΚ τον κρεμασε γιατι δεν καταλαβαινε βασικα πραγματα της "πολιτικης"! Εγω δεν συμφωνω με αυτο .. αλλα ετσι εγινε.
    Πες μας τωρα εσυ για τις ταυτοτητες...

  32. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 22/03/2009 22:53:42

    Εφόσον τα κόμματα εξουσίας έχουν ανάγκη τις ψήφους του λαού και εφόσον το χριστεπώνυμο πλήθος είναι τεράστιο σε μέγεθος εν Ελλάδι, κανένα από τα δυο δεν θα τολμήσει να τα βάλει ποτέ με την εκκλησία. Κάτι πήγε νε γίνει με τον Τρίτση και τον φαγανε λάχανο. Κάτι ψέλλισε ο Σημίτης και μετά μόκο.
    Η δε ΝΔ εκ προοιμίου είναι γνωστό ότι αποτελείται και ψηφίζεται από θρησκόληπτους υποκριτές. Οπότε; Φάτε στη μάπα έκτακτες εισφορές και περικοπές συντάξεων και τα τοιαύτα. Για φολορόγηση των τρις της εκκλησίας ούτε λόγος.

  33. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 22/03/2009 22:57:39

    Δεν καταλαβες φιλε... δε μιλαμε για απλη φορολογηση αλλα για επανακτηση της κρατικης ιδιοκτησιας!
    Ο κοσμος επι τουρκοκρατιας αλλα και επι βυζαντιου εδινε τη γη του στην εκκλησια για να μη φορολογειται. Η εκκλησια κρατησε τις εκτασεις και τις θεωρει δικες της!
    Αυτα δεν τα γραφουν τα βιβλια ιστοριας βεβαια!

  34. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 22/03/2009 23:21:43

    κανεις λαθος μικρη λουλου. δεν ηρθε στη βουλη τετοιο θεμα

  35. τρια πουλακια καθονταν avatar
    τρια πουλακια καθονταν 22/03/2009 23:22:43

    Κανείς
    ωραιο το παραληρημα. δως μας κι αλλα

  36. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/03/2009 23:36:49

    Tα περι φορολογησης της περιουσιας -οποιασδηποτε περιουσιας -σε βαθμο να μπορουν να αντιμετωπισουν το δημοσιο χρεος παραβλπεουν οτι όποιος έχει κτηματα δεν εχει αναγκαστικα και ευρω για να δωσει για τα κτηματα αυτα.
    Εαν υποχρεωθει να πληρωνει μεγάλο φορο για τα κτηματα αυτα απλουστατα δεν θα εχει και θα αρχισει να τα πουλαει.Μολις βγουν τα ακινητα προς πωληση η τιμη τους θα πεσει και αλλο όπως πεφτουν τωρα τα διαμερισματα που δεν αγοραζει κανεις.Τελικα απλώς θα μεταβιβασθουν τα ακινητα.Δεν μπορεις να εισπραξεις ρευστο συνεχεια παρα μονο απο παραγωγικες δραστηριοτητες που φερνουν χρημα και οχι απο ακινητα.

  37. tiramola avatar
    tiramola 22/03/2009 23:41:10

    Η εκλογή αρχηγού από την βάση για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη νομιμοποίηση από 1 εκατομμύριο σχεδόν πολίτες δείχνει την αντίληψη του ανδρός για εμβάθυνση της Δημοκρατίας και απαντά και στο ραβασάκι της Ρηγίλης στο 4...

    Σας δίνουν καλό μεροκάματο "Κανεις"?
    .........

  38. Προβοκατωρ. avatar
    Προβοκατωρ. 22/03/2009 23:46:14

    Εγω σας ταχω ξαναγραψει,οτι "θα κατσω σπιτι",οχι για τιποτ αλλο,αλλα γιατι δε βλεπω φως απο πουθενα.
    Ουτε καν απο τους κουκουλοφορους.Που ορμανε επι δικαιων και αδικων,χωρις στοχους και προγραμμα.
    Τους πασοκους,τους ψηφιζα μια ζωη,αλλα ως εδω.Δε μπορω να βλεπω αυτα τα φθαρμενα προσωπα,να λενε χαζομαρες.
    Ο μονος που εχει κατι να πει,αλλα δεν προκειται να εχει καμια επιδραση στην οποια πολιτικη ακολουθησουν αν βγουν,ειναι ο Αντρουλιος.
    Οι αλλοι,τρεις λαλουν και δυο χορευουν.
    Οπότε...
    (Οχι βεβαια,οτι θα μπορουσα ποτέ να τη ριξω στη μπλε χαβουζα,να εξηγουμαστε).

  39. οκτώ avatar
    οκτώ 23/03/2009 00:04:01

    @42 ψυχραιμία
    Η ακίνητη περιουσία της εκκλησίας δεν αποτελείται μόνο από βοσκοτόπια.
    Εάν κάνεις μία βόλτα στην Πλάκα και στο Ιστορικό κέντρο των Αθηνών και ρωτήσεις, θα ανακαλύψεις ότι αρκετά από τα νεοκλασικά που νοικιάζονται με μισθώματα κάποιες δεκάδες χιλιάδες ευρώ ανήκουν σε μονές. ( Επίσης αρκετά άλλα ανήκουν σε διάφορα ευαγή ιδρύματα ).
    Και ρωτάω, εάν εσύ νοικιάζεις ένα δυαράκι δεν πληρώνεις φόρο περίπου το 1/3 των ενοικίων κάθε χρόνο ; Γιατί όχι και η εκκλησία ;

  40. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 00:05:28

    Η συνέντευξη του GAP αποτελεί μνημείο αναξιοπιστίας. Ήδη από την πρώτη απάντηση αυτοαναιρεί τα λεγόμενά του περί συναίνεσης. Στην συνέχεια γίνεται ξεκαρδιστική. Κι αυτό γιατί δεν μπορεί να δώσει απάντηση στο πιο βασικό ερώτημα: Τι θα λέγατε στους δανειστές της χώρας προκειμένου να συνεχίζουν να δανείζουν?
    Τελικά το πρόβλημα του στην ομιλία γίνεται ορατό και στην γραπτή έκφραση.

  41. Skorpios!!! avatar
    Skorpios!!! 23/03/2009 00:25:53

    Τωρα που διαφαινεται καθαρα οτι η ΝΔ θα χασει τις εκλογες οποτε και αν γινουν ξεσαλωσαν τα δεξια λαμογια και καταφεροντε απαξιωτικα εναντιον του Παπανδρεου .Δεν εχουν δει τα χειροτερα για την παραταξη τους μετα την ηττα!!!Ηδεξια θα διασπασθει!!Πρεπει να το χωνεψετε ο Γιωργος Πρωθυπουργος και ο Σημιτης Προεδρος της Δημοκρατιας !!!Αυτη ειναι η δυναμικη των πραγματων!!!

  42. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/03/2009 00:36:21

    @ οκτω
    Δεν φθανουν.Αν εχεις αισθηση των οικονομικων μεγεθων δεν προκειται να υπαρξει σημαντικη αλλαγη.
    Για τα ενοικια δε νομιζω να μη φορολογουνται.
    Το θεμα αφορα ακινητα μη αξιοποιουμενα που απλως θα πουληθουν.
    Δημευση δε γινεται γιατι καραδοκει το ΕΔΑΔ (Ευρωπαικο Δικαστηριο Ανθρωπινων Δικαωματων) όπου θα καταπεσει.

  43. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 00:40:13

    Ορισμενοι εκ των συν-σχολιαστων ειναι προφανες οτι λυπουνται λυπη(ν) μεγαλη(ν) αναλογιζομενοι την επερχομενη εκλογη του Παπανδρεου στο πρωθυπουργικο αξιωμα.
    Απαντουν ετσι - με τον τροπο τους - σε προηγουμενο ποστ με αναφορα στο τελος του Παπανδρεϊσμου.

    Ας θυμηθουν πως το Σεπτεμβρη του 2007, μετα το δυσμενες εκλογικο αποτελεσμα, ο Παπανδρεου βρεθηκε πολιτικα σε πολυ δυσμενεστερη θεση απο οτι ο Καραμανλης σημερα.
    Καθαρισε ομως το παιχνιδι, αφου πρωτα και κυρια ξεκαθαρισε πως δεν προκειται να παραδωσει το κομμα σους εκπροσωπους της ντοπιας "ελιτ".
    Ακομη κι αν αυτο σημαινε τη διαλυση του κομματος και την παραμονη της σφραγιδας στο ... κομοδινο του.
    Και θυμαστε ολοι τα "γκαλοπ", τις "συστασεις", αλλα και την ευθεια λασπολογια εναντιον του. Και- μαλλον- δεν επικρατησε λογω της υποστηριξης της Bilderberg.
    Δυστυχως ο Καραμανλης επιλεγει να ακολουθησει τον δρομο που του "συστηνουν".
    Το δυστυχως δεν σημαινει επουδενι πως κακως φευγει. Εδω και πολυ καιρο εχει καταστησει τον "αναχωρητισμο" πολιτικη πρακτικη. Φαινεται ομως πως εχει συμφωνησει στην παραδοση του κομματος του στην Αγια Οικογενεια, και αυτο τον καθιστα υπολογο στους ψηφοφορους του κομματος του.

    ΥΓ. Στην Ελλαδα,
    Ελλαδιτες πληρωνουν, Ελλαδιτες... ψηφιζουν
    και σε οποιον αρεσει , "Κανεις"

  44. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 00:55:42

    Όσο για την εκλογή του GAP το 2004, ακόμα και το κατσίκι των Ιμίων γέλασε. Παρόμοιες "δημοκρατικές" διαδικασίες με έναν (1) υποψήφιο μόνο στις εξωτική Βόρειο Κορέα βλέπουμε.
    Παρεπιπτόντως, το site της DPR Korea, έχει διάφορα ενδιαφέροντα κείμενα για αγλάϊσμα και πολλά οράματα σαν αυτά του GAP.
    Ένα μικρό δείγμα: There is not any social
    inequality and all the people lead live in welfare with no worries about
    basic welfare goods such as housing, clothing, healthcare and education as
    well as tax for anything. They are making all their efforts for better
    future of their home and country in a stable job.

    His Excellency Kim Jong Il and his government have paved the way to
    increasing international understanding and created opportunities for
    further peaceful development maintaining the people’s political power also
    in the future

  45. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 01:03:18

    Ορεστιε,
    βαλε οπου "Kim Jong Il" - "Καραμανλης", μεταφρασε το, και εχεις τη χθεσινη ομιλια του κου-Μπουρα (του ...Θεου) στους ..."εν Αθηναις Καρπενησιωτας."

  46. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 01:07:44

    Πατρινέ, ως και οι Βορειο Κορεάτες ξέρουν πως για να έρθουν οι επενδύσεις στην χώρα πρέπει να έχεις χαμηλούς φόρους. (Business in DPRK). Πείτε το αυτό στον πεφωτισμένο διάδοχο του Αντρέα που βλέπει τις επενδύσεις σαν ξερολούκουμο.

  47. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 01:17:33

    Ορεστιε,
    την περασμενη εβδομαδα εκανε εκδηλωση το Invest in Greece για να... μαζεψει επενδυτες με ομιλητες
    τον υφυπουργο κου-Μπουρα (το Θεο)
    και τον διευθυνοντα συμβουλο(εξαδελφο) Κο Παζαϊτη
    ...και μιλας για επενδυσεις?
    Προφανως αστειευεσαι....

  48. κ. Χόρτης avatar
    κ. Χόρτης 23/03/2009 01:19:21

    Μία απλή ερώτηση: Προτιμάτε ορισμένοι από σας το κ. playstation, που δήθεν κυβερνά και μας έχει ρίξει στα Τάρταρα;

  49. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 01:27:41

    "Με επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες, 17 Μαρτίου, εκδήλωση που διοργάνωσε ο Οργανισμός Invest in Greece με θέμα τα επενδυτικά κίνητρα και το σχετικό χρηματοδοτικό πλαίσιο που προσφέρονται σήμερα στην Ελλάδα.

    Την εκδήλωση παρακολούθησαν περισσότεροι από 70 Πρέσβεις, διπλωμάτες, εμπορικοί και οικονομικοί ακολούθοι ξένων πρεσβειών στην Ελλάδα από 48 χώρες.

    Ο Δ/νων Σύμβουλος του Invest in Greece κ. Δημήτριος ΠΑΖΑΪΤΗΣ καλοσώρισε με την εναρκτήρια εισήγησή του τους συμμετέχοντες και ακολολύθησαν ομιλίες του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, αρμόδιου για θέματα δημόσιων και ιδιωτικών επενδύσεων, κ. Θανάση ΜΠΟΥΡΑ," κλπ,κλπ,κλπ

    ΑΥΤΑΑΑ... Ορεστιε.

  50. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 01:30:35

    Πατρινέ, όταν το GAP λέει πως θα φορολογήσει τις επενδύσεις περιμένεις να μειωθεί η ανεργεία των απασχολήσιμων που το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε? Ή θα ελαστικοποιήσει την εργασία με τους νόμους που το ίδιο έφτιαξε? Τα λόγια του GAP είναι τόσο ομιχλώδη που μόνο ο ίδιος γνωρίζει τι εννοεί. Βέβαια στην θεωρία είναι μανούλα, αλλά στην πράξη δεν έχει δοκιμαστεί. Έχει δοκιμαστεί όμως η πολιτική που πρεσβεύει και έχει αποτύχει.

  51. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 01:32:33

    @ 56
    Και τι ήθελες να κάνουν? Την δουλειά τους κάνουν. Τουλάχιστον δεν κάθονται όπως οι του ΠΑΣΟΚ και να μέτρούν την πυκνότητα του αέρα στα γραφεία της Ιπποκράτους.

  52. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 01:39:49

    Ορεστιε,
    ή δεν ξερεις αναγνωση,
    ή δεν καταλαβαινεις τί διαβαζεις,
    ή απλα λες ψεματα.

    Ο Παπανδρεου λεει
    "Η μείωση της φορολογίας των κερδών των επιχειρήσεων όπως έγινε δεν οδηγεί σε αύξηση των επενδύσεων. Η ΝΔ μείωσε τη φορολογία στα διανεμόμενα κέρδη που μπαίνουν στις τσέπες των μετόχων και όχι στα μη διανεμόμενα που παραμένουν στην επιχείρηση για να επενδυθούν.

    Εμείς θα φορολογήσουμε με χαμηλό συντελεστή τα κέρδη που επενδύονται. Αντίθετα τα διανεμόμενα κέρδη θα φορολογούνται ως ατομικό εισόδημα με τους συντελεστές της κλίμακας των φυσικών προσώπων που τα καρπώνονται. Απλά και δίκαια. Δεν νοείται το εισόδημα από κεφάλαιο να φορολογείται πιο ευνοϊκά απ ό,τι το εισόδημα από εργασία."

    Το καταλαβαινει μεχρι και ο κου- Μπουρας (ο Θεος).

  53. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 01:54:25

    Πατρινέ, οι μέτοχοι είναι δηλαδή ξένο κομμάτι μιας επιχείρησης? Αν δεν είναι αυτοί ποιός θα είναι μέτοχος? Το κράτος? Ότι νά΄ναι εξαγγελία. Για να τσιμπάνε τα φτωχο-ψηφαλάκια. Σε παραπέμπω εκ νέου για εμβάθυνση σε καπιταλιστικές πρακτικές στο Business in DPR Korea. Ακόμα κι αυτοί δεν δέχονται να λένε τόσες σοσιαλιστικές κορώνες όσο το GAP.

  54. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 01:59:02

    Ορεστιε,
    σε βαρεθηκα,
    εισαι της σχολης ... Μπουρα
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

  55. Orestios avatar
    Orestios 23/03/2009 02:10:57

    Πατρινέ, εδώ και ώρα τελείωσαν τα επιχειρήματα. Άντε και στον ύπνο σου δες το GAP να υπόσχεται νέο ξεκίνημα και νέους αγώνες για ανατροπή, με αθέτηση παλαιών συμβολαίων με τον λαό και υπογραφή νέων. Μόνο να μας μιλήσει και για τα "ψιλά γράμματα" αυτού του συμβολαίου, γιατί πολύ φοβάμαι πως θα μας το πάρουν το σπίτι.

  56. PATRA avatar
    PATRA 23/03/2009 02:16:14

    Το σπιτι στο πουλησαν οι παπαδες,
    σου φαγαν και τα μεσιτικα οι υπουργοι,
    και παραληρεις νυχτιατικα.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ,
    αυριο δουλευω μεγαλε,
    προφανως, εσυ δουλευεις ΤΩΡΑ.

  57. Θύμα avatar
    Θύμα 23/03/2009 07:16:57

    @37 Strange Attractor καλά συγκρίνεις τις εποχές του Τρίτση 30 χρόνια πρίν που δέν υπήρχαν καθόλου τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν σήμερα με τώρα? Εξάλου τόσα σκάνδαλα έχουν αποκαλυφθεί σε όλες τις βαθμίδες των παπάδων έχει κλονιστεί υπερβολικά το θρησκευτικό πάθος σε όλους, σιγά που θα στενοχωρηθούμε άν φορολογήσουν τα πλούτη των μεγαλομονών. Ξέρω πολλούς που ορκίζονται οτι άν βρεθεί πρωθυπουργός που θα φορολογήσει την εκκλησιαστική περιουσία θα τον ψηφίζουν μέχρι να πεθάνει.

  58. Θύμα avatar
    Θύμα 23/03/2009 07:26:03

    @55 κ. Χόρτης και εγώ νομίζω οτι έχουν μεγάλο πρόβλημα στο μυαλό όσοι πάνε και ψηφίζουν τον Καραμανλή αποκλειστικά να μή βγεί ο Γιώργος ενώ είναι οι ίδιοι προσωπικά ζημιωμένοι απο αυτόν τα 5 τελευταία χρόνια. Άν δέν γουστάρουν τον Γιώργο υπάρχουν τόσα κόμματα ακόμα να διαλέξουν βγήκε και νέο τώρα τελευταία η Δράση, ας ψηφίσουν και τον Καραμανλή έστω άν τον γουστάρουν τόσο πολύ αλλά να σταματήσουν τουλάχιστον να μας τα πρήζουν.

  59. anetos avatar
    anetos 23/03/2009 08:40:05

    ανακυκλωση "σκουπιδιων"....!οι πολιτικοι και η πολιτικη ειδος σε ανεπαρκεια στην ΕΛΛΑΔΑ..

  60. zapata avatar
    zapata 23/03/2009 09:01:44

    @τρία πουλάκια, ήρθε στην αρμόδια επιτροπή της βουλής και απορρίφθηκε η πρόταση για φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας. Καταψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ, ψήφισαν υπερ ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ.

  61. Θύμα avatar
    Θύμα 23/03/2009 10:22:15

    Οφείλει μιά εξήγηση ο ΓΑΠ όταν μίλησε στην ΔΕΘ είπε οτι θα φορολογήσει την εκκλησιαστική περιουσία, γιατί αρνήθηκε τώρα να σταθεί στο πλευρό του ΣΥΡΙΖΑ?

  62. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/03/2009 12:21:30

    Ρεπας/Γεννηματα/Μιλενα/Αντωνιου/Παγκαλος ... ολοι σε ετοιμοτητα μαζι με τον ΓΑΠ συντασσουν το νεο Συμβολαιο με το λαο.

    Να βαζαμε ως λαος εναν νομικο συμβουλο να μας τσεκαρει το Συμβολαιο μην μπουμε στον κουβα?
    Αυτο το Συμβολαιο υπογραφεται απο 1 μερος? Εμεις ως αντισυμβαλλομενοι τι ρολο βαραμε? παμε στην καλπη και το ψηφιζουμε χωρις να το διαβασουμε?

    Την υπογραφη και το πουλι μας παντα να προσεχουμε που τα βαζουμε..

    ΠΠ

  63. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 23/03/2009 12:24:32

    Οσον αφορα στην εκκλησιαστικη περιοθσια και το ΠΑΣΟΚ

    " ο Θάνος Μωραΐτης δήλωσε ότι το κόμμα του καταψηφίζει την πρόταση νόμου, με το σκεπτικό ότι το θέμα δεν λύνεται με μια πρόχειρη κατάργηση άρθρων που προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ, τα ζητήματα αυτά πρέπει να λυθούν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο, ενώ πριν αντιμετωπιστεί το θέμα της φορολόγησης, πρέπει να αντιμετωπιστεί το ιδιοκτησιακό πρόβλημα και φυσικά ούτε αυτός δεν πήρε καμιά πρωτοβουλία για να ανοίξει η συζήτηση για το θέμα των φοροαπαλλαγών της εκκλησίας."

    ΠΠ

  64. ΑΓΡΑΦΑ avatar
    ΑΓΡΑΦΑ 23/03/2009 14:27:04

    @ 68
    Ο ΓΑΠ δε θελει να δωσει την εικονα οτι σερνεται πισω απο τον ΣΥΡΙΖΑ, ενω ο ΣΥΡΙΖΑ θελει να δειξει οτι στο ΠΑΣΟΚ υπαρχει ελλειψη πρωτοβουλιας και να δρεψει τα αντιστοιχα οφελη.
    Προφανες δεν ειναι?

  65. stelios avatar
    stelios 23/03/2009 14:40:14

    Ποια δεξια μωρε?
    Δηλαδη τα λαμογια με τα κοτερα και τις αρπαχτες επι Σιδερενιου ειναι η Αριστερα?
    Λιβανηδες,Κουτσογιωργες,Τομπρες,Κατσιφαρες,Κοκκινοβασιληδες,Θωμαδακηδες και λοιποι αστρολογοι και βιονικες Ρωσιδες,ο Τιμοθυ Ηλιακης ο πρασινος Ρασπουτιν της Αυλης της Μιμης με τους γελωτοποιους Λαζοπουλο και δανειστες ομου μετα του μαφιοζου Χαλαγκ Κ.Παπουλια ειναι η Αριστερα?
    Ουστ κοπροσκυλα.

  66. Σπατζιώτης avatar
    Σπατζιώτης 23/03/2009 14:44:11

    @71 ΑΓΡΑΦΑ
    Ακριβώς αυτό συνέβη. Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι πανέξυπνο αιλουροειδές (γάτα) και με θαυμάσιο ελιγμό απέφυγε να πατήσει την πεπονόφλουδα που του έριξε ο ΣΥΡΙΖΑ (ξεχνώντας ότι οι γάτες, ακόμα κι αν πατήσουν πεπονόφλουδες, είναι τέτοια η ''μορφολογία'' των πελμάτων τους που δεν γλιστράνε). Άκουσα ότι ο ΣΥΡΙΖΑ ετοιμάζει καινούργια παγίδα, ετούτη τη φορά με παγιδευμένο μοσχοπόντικα. ΑΓΡΥΠΝΕΙΤΕ!

  67. leon avatar
    leon 23/03/2009 15:16:59

    @ 9 και 47.
    Το Πασοκ απεστειλε επιστολες στα μελη του. Σε αυτες αναφερει πως "τα χρονια που βρεθηκαμε στην αντιπολιτευση, καναμε την αυτοκριτικη μας στα καλα και τα ασχημα του κυβερνητικου μας εργου. Πλεον, με αυτογνωσια, χρειαζομαστε την συμπαρασταση σας για να μπορεσουμε να βγαλουμε την χωρα απο το αδιεξοδο".
    Ακους?
    Κανανε αυτοκριτικη λεει!
    Και τωρα θα μας βγαλουν απο το αδιεξοδο!
    Εχουν την λυση!
    Γιαυτο και ειναι 4 και 5 μοναδες μπροστα! Δεν φτανει ομως γιατι αυτοδυναμια δεν εχουν! Ετσι στελνουν καμια επιστολη μπας και δουνε να ανεβαινουν λιγο ακομα...
    Και αντι να τους ριξουν στα ταρταρα το σκεφτονται κιολας και κανουν συζητησεις για το αν ο ΓΑΠ ειναι υπερ η κατα της φορολογησης της Εκκλησιας ξαι των Off shore!
    Χωραει συζητηση?
    Φυσικα και ειναι ΚΑΤΑ!!!

  68. Θύμα avatar
    Θύμα 23/03/2009 15:41:32

    @ 74 leon η φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας είναι προεκλογική δέσμευση του ΓΑΠ. Όταν εκλεγεί πρωθυπουργός άν ακολουθήσει το ίδιο νταβαντούρι με τον Καραμανλή να λέει ψέματα προεκλογικά και μετά να μήν τηρεί τις προεκλογικές υποσχέσεις του θα μαυριστεί δίς στις πρώτες εκλογές που θα ακολουθήσουν μετά την νίκη του.

  69. stelios avatar
    stelios 23/03/2009 18:45:29

    75@
    Και ζησαν αυτοι καλα και τα παιδια μας ζητιανοι...

  70. babis lazarou avatar
    babis lazarou 23/03/2009 23:42:24

    ΡΕ ΚΗΦΙΝΑ.ΤΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΕΣΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ?ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΝΑΝΕΩΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΡΥΦΑ ΜΕΣΩ ΛΟΝΔΙΝΟΥ ΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ?ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΚΑΛΙΕΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΦΟΥΝΤΑΣ?ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΗΔΗΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΔΗΛΩΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ?ΕΣΥ Ο ΚΙΤΡΙΝΙΑΡΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΖΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ? ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΕ ΤΖΕΦΡΥ.ΣΑΡΔΑΜΟΠΟΥΛΕ.ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ Ο ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗΣ . ΑΝΑΝΙΣΤΗ . ΧΑΓΗ ,ΥΜΙΑ,ΟΤΣΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ.ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΜΑΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.