#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/05/2011 14:43
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο σκηνικό εκβιασμών ... αλά Πορτογαλία



Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Γιώργος Παπανδρέου προετοιμάζεται πλέον για εκλογές, σε μια προσπάθεια να γλιτώσει τον «ξαφνικό θάνατο» της ελληνικής οικονομίας, είτε από  με μία αιφνίδια κατάρρευση των τραπεζών ή την απότομη διακοπή της μνημονιακής δανειοδότησης (ήδη η τρόικα προειδοποιεί για εκταμίευση τμήματος μόνον της πέμπτης δόσης).

Το εγχείρημα των εκλογών θα ήταν αδιανόητο για τους ξένους επιτηρητές που έχουν απέναντι τους μία πειθήνια κυβέρνηση-εντολοδόχο με διακριτή κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Όμως,  ο ΓΑΠ διαμηνύει προς κάθε κατεύθυνση ότι «δεν μπορεί να κυβερνήσει», «είναι θέμα χρόνου να εκδηλωθεί ανταρσία στο κόμμα του» και «χρειάζεται ένα ευρύτερο διακομματικό consensus με την συμμετοχή και του έτερου μεγάλου κόμματος εξουσίας».

Οι Ευρωπαίοι (υπουργοί και κομισάριοι) και τα στελέχη του ΔΝΤ, με δεδομένη την εμπειρία της Πορτογαλίας, παίρνουν πολύ σοβαρά πλέον τα «επιχειρήματα» του ΓΑΠ, υπέρ των πρόωρων εκλογών, ακόμη και μέσα στο καλοκαίρι.

Έτσι, ελπίζουν ότι θα δεσμεύσουν τον Σαμαρά, επισείοντας εκβιαστικά διλήμματα του τύπου(«αν δεν συναινέσετε στο νέο μνημόνιο, αναλαμβάνετε την ευθύνη διακοπής και της σημερινής δανειοδότησης, με ότι αυτό συνεπάγεται»).

Πρώτη γεύση του εκβιασμού της τρόικας, αναμένεται να πάρει ο αρχηγός της ΝΔ στην συνάντηση της ερχόμενης Παρασκευής, μία μόλις μέρα μετά την παρουσίαση του προγράμματος εξόδου από την κρίση στο Ζάππειο.

Πρόκειται δηλαδή για μία καλά στημένη συμπαιγνία του πανικόβλητου πρωθυπουργού με την Τρόϊκα, ώστε να υπάρξει «αναγκαστική» διάχυση ευθυνών και στην αξιωματική αντιπολίτευση,  που μέχρι τώρα έχει βγει αλώβητη, χάρις στη σθεναρή άρνηση Σαμαρά να επικυρώσει με την ψήφο του το πρώτο μνημόνιο.

Στο παιχνίδι αυτό πρόθυμο ρόλο ανέλαβαν και οι γνωστοί παρατρεχάμενοι και παπαγάλοι του συστήματος. Όλοι αυτοί που εδώ και μήνες μας προετοιμάζουν για τα σενάρια συγκυβέρνησης.

Η αλήθεια  είναι ό,τι  ο κ. Παπανδρέου θέλει τις εκλογές για να δραπετεύσει ευσχήμως (γνωρίζοντας ότι σε λίγο καιρό δεν θα μπορεί να κυκλοφορεί στους δρόμους και θα χρειάζεται ελικόπτερο, αλά Σαϊγκόν) Οι  «τροικανοί»  θα παίξουν το χαρτί των εκλογών γιατί νομίζουν ότι  έτσι θα  εκβιάσουν τον Σαμαρά, μήπως και κάμψουν τις αντιστάσεις του. Για να τον καταστήσουν συνυπεύθυνο και όμηρο του αδιεξόδου τους.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ δεν έχει κανένα λόγο να ενδώσει.

Η πολιτική του εκτίμηση έχει δικαιωθεί πανηγυρικά.

Η κορμός της πρότασής σου για έξοδο της χώρας από την κρίση αυτή η στιγμή αποτελεί την μοναδική αξιόπιστη εναλλακτική λύση για τη χώρα.

Εδώ και ένα χρόνο, παρά τις πιέσεις, δεν έχει δεχτεί να κάνει ούτε βήμα πίσω.

Σ’ αυτό το ιδιότυπο παιχνίδι πιέσεων που διεξάγεται, δεν νομιμοποιούνται να επιβάλλουν τους όρους τους οι αποτυχημένοι.

Δοκιμάστηκαν, μετρήθηκαν και αξιολογήθηκαν. Απέτυχαν.

Εδώ και ένα χρόνο προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι το μνημόνιο ήταν λύση.

Αποδείχθηκε ότι ήταν τραγωδία.

Τώρα θα μας πουν ότι το νέο μνημόνιο είναι σωτηρία.

Δεν είναι σωτηρία. Περί ομηρίας πρόκειται.

 

Το στοίχημα πλέον δεν είναι μόνον του κ. Σαμαρά.

Είναι το στοίχημα της χώρας.

Είτε αποφασίζουμε να γίνουμε  μπανανία, είτε στηρίζουμε  μια έντιμη και αξιοπρεπή λύση.

Την Πέμπτη στο Ζάππειο, περιμένουμε αυτή την αξιοπρεπή λύση.

Α.Δ.

Δείτε κι αυτό: "Η Ν.Δ. δεν εκβιάζεται”

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ganasta avatar
    ganasta 09/05/2011 14:49:47

    Η Πέμπτη είναι η μεγάλη ημέρα του Αντώνη.
    Με την πρότασή του μπορεί να δημιουργήσει κίνημα ελπίδας.

    • ganasta avatar
      ganasta @ ganasta 09/05/2011 14:54:21

      Δεν ήμουν υπέρ των εκλογών.
      Όμως νομίζω ότι η ώρα της ευθύνης για τον Αντώνη έφτασε!
      Σ’ αυτόν έλαχε ο κλήρος να παλέψει για την επιβίωση όλων μας .
      Καλή δύναμη Αρχηγέ!

      • effie B. avatar
        effie B. @ ganasta 09/05/2011 19:54:45

        την Παρασκευη και 13 αρχιζει ο ολεθρος του ΓΑΠ και του Πασοκ.
        ακομη και η σημειολογια ειναι εναντιον τους...

  2. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 09/05/2011 14:51:30

    "Στη Ν. Κορέα η υπονόμευση της Δημοκρατίας από το ΔΝΤ υπήρξε εντελώς απροκάλυπτη.

    Ειδικότερα, το τέλος των διαπραγματεύσεων με το Ταμείο συνέπιπτε με τις τότε προγραμματισμένες προεδρικές εκλογές - ενώ τα προεκλογικά προγράμματα δύο εκ των υποψηφίων κομμάτων ήταν αντίθετα προς τις πολιτικές του ΔΝΤ (όπως συμβαίνει σήμερα στη χώρα μας, όπου κάποια κόμματα της αντιπολίτευσης είναι εντελώς αντίθετα με το «μνημόνιο» - αν και δεν είναι σαφής η θέση τους, σε σχέση με τον οργανισμό που το επιβάλλει: με τους συνδίκους του διαβόλου δηλαδή οι οποίοι, εάν δεν «εκδιωχθούν» το συντομότερο δυνατόν, θα οδηγήσουν την Ελλάδα είτε στην υποδούλωση, είτε στη χρεοκοπία).

    Σε μία ασυνήθιστα ανοιχτή παρέμβαση λοιπόν στις πολιτικές διαδικασίες ενός ανεξάρτητου έθνους, το ΔΝΤ αρνήθηκε να αποδεσμεύσει τα χρήματα (τη δόση), μέχρι οι τέσσερις κυριότεροι κομματικοί υποψήφιοι της Ν. Κορέας να δεσμευθούν ότι, εάν «νικούσαν» στις εκλογές, θα ακολουθούσαν «απαρέγκλιτα» τους κανόνες του ΔΝΤ. Χάρη σε αυτόν ακριβώς τον «εκβιασμό» το ΔΝΤ θριάμβευσε, αφού όλοι οι υποψήφιοι (κυβέρνηση και αντιπολίτευση) δήλωσαν γραπτά, εγγυήθηκαν δηλαδή, ότι θα ακολουθούσαν πιστά την πολιτική του. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα συμβεί κάτι ανάλογο στην Ελλάδα, πριν από τη «δόση» του Ιουνίου – ή, το αργότερο, πριν από τη διεξαγωγή των επομένων εκλογών". Πηγή http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2344.aspx

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 09/05/2011 14:57:43

    Και άντε να δεχθούμε ότι πολλά από αυτά τα μέτρα είναι αναγκαία.

    Μαζί με την ψήφο δίνεις και ψήφο εμπιστοσύνης στην μυστική διπλωματία τόσο με την τρόικα όσο και με την Τουρκία.

    Μπορείς με την ψήφο σου να νομιμοποιήσεις μια κυβέρνηση και διαπραγματευτές που συνέχεια ψεύδονταi;;

    Ειναι δηλώσεις πάλι σήμερα του Δρούτσα ότι από τις εκλογές της Τουρκίας θα εξαρτηθεί η εξωτερική πολιτική της Ελλάδας;;

    Η χώρα κινδυνεύει να χάσει τα τελευταία σοβαρά περιουσιακά της στοιχεία που η αξιοποιησή τους θα της επιτρέψει να ρεφάρει και να αναπτυχθεί.

    Επίσης με την εξωτερική πολιτική του βραδύγλωσσου κινδυνεύει χωρίς μάχη να χάσει τα πάντα στο μέτωπο του Αιγαίου και της Θράκης.

    Χίλιες φορές εκλογές.

    Και αν ο λαός επιλέξει Πασόκ και εξαπτέρυγα με γεια του με χαρά του.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Aris. A 09/05/2011 15:06:23

      Άρη, δε νομίζω ότι μπορούμε να δεχτούμε τίποτε εκ των προτέρων ως "αναγκαίο". Εκ των υστέρων κρίνονται τα πάντα. Και αυτό που βλέπω εγώ, είναι ότι οι "αναγκαίες μεταρρυθμίσεις" φέρνουν μόνο εξαθλίωση και ασφυξία.

  4. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2011 14:57:49

    Το μνημόνιο συνολικά είναι μια αποτυχία.
    Μια αποτυχία του Πασοκ και του Παπανδρέου.
    Ακόμα και επαναδιαπραγμάτευση όρων του είναι αποτυχία, αφού το οικοδόμημα είναι λάθος κατασκευασμένο.
    Το όφελος του Έθνους προέχει.
    Από εκεί πρέπει να ξεκινά όλη η προσπάθεια.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Orestios 09/05/2011 18:45:47

      Ακριβώς.

  5. aristeidis avatar
    aristeidis 09/05/2011 15:05:28

    αλοίμονο σαυτόν που θα βρουν ξαρμάτωτο,θα φυσήξει αέρας που θα τους πάρει και θα τους σηκώσει και αυτούς και τα σόγια τους

  6. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/05/2011 15:08:20

    Η εκδίκηση του λαού θα έρθει, τότε και μόνο τότε όταν οι υπεύθυνοι αυτής της προδοσίας παύσουν να είναι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι -και κατά συνέπεια απωλέσουν και την αστυνομική προστασία (if you know what I mean...)

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 09/05/2011 15:11:05

    Κα'να νέο από τις τράπεζες σήμερα; Σημειώθηκε κάποια ιδιαίτερη "κινητικότητα";

    • Εφιαλτης avatar
      Εφιαλτης @ Αυριανιστής 09/05/2011 15:27:28

      Μια χαρα ολα καλα:)

      http://www.bankingnews.gr/bank-insider/item/15741-μεγάλη-χρηματιστηριακή-πίεση-στις-μικρές-τράπεζες-–-τι-συμβαίνειπου-εστιάζονται-οι-ανησυχίες

  8. Stand avatar
    Stand 09/05/2011 15:12:35

    Δείτε τι γράφει το σημερινό κύριο άρθρο των Νέων, με κομψό τρόπο είναι η αλήθεια:
    Εφόσον, κατά τηνκρίση όλων των εµπλεκοµένων, η διαδικασίαδιάσωσης της ελληνικής οικονοµίας θα επεκταθεί και πέραν του 2013,κατ’ ανάγκην οι σχεδιασµοί αφορούν και το δεύτερο κόµµα εξουσίας, που θα διεκδικήσει τη διακυβέρνηση της χώρας.
    Είναι µια λογική θεώρηση των πραγµάτων.
    ∆εν αρκεί η Ν.∆.να προτάσσει διαρκώς ότι είναι κατ’ εξοχήν ευρωπαϊκή δύναµη.
    Πρέπεινα τοαποδείξειστην πράξη αποδεχόµενη τον κεντρικό άξονα των προσπαθειών που κάνει η ίδια η Ευρώπη για να στηρίξει την Ελλάδα.
    Αυτές οι προσπάθειες εκτείνονται σε βάθος χρόνου και πάντως υπερβαίνουν τη θητεία της σηµερινής κυβέρνησης.
    Ενδεχοµένως θα απαιτήσουν καιένα νέο είδος Μνηµονίου, για να παραµείνει ενεργή η κοινοτική συνδροµή. Η Ν.∆. δεν µπορεί να αγνοήσει αυτή τη διάσταση των εξελίξεων.
    Θα ήταν ανεύθυνο να κλιµακώσει την άγονη αντιµνηµονιακή ρητορικήτής τελευταίας περιόδου.
    Ως υπεύθυνη πολιτική δύναµηοφείλει να αφήσει πίσω της τις ηµέρες της αντιπολίτευσης για την αντιπολίτευση.
    http://www.tanea.gr/kyrioarthro.htm

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Stand 09/05/2011 22:55:45

      Α ωραιο κειμενακι.
      Ειναι ταμαμ για να το παρουν οι επιτηδειοι, αν υπαρχουν τετοιοι, να το δειξουν στο Προεδρο, ταυτοχρόνως κουνωντας και το δαχτυλο τους για να εχει υπ οψιν του...
      Δόλωμα ειναι της μερίδας των ευρωμνημονιακων.
      Οπου (εφη)μερίδα του ΔΟΛ (Τα Νεα) και δόλωμα. ΔΟΛ-ωμα. Ετσι ωμά.

  9. Γιωργος Ασημένιος avatar
    Γιωργος Ασημένιος 09/05/2011 15:14:20

    Το τι θα πει ο Σαμαράς στο Ζάππειο θα κρίνει την πορεία των πολιτικών εξελίξεων. Αλλωστε και μόνο που το ενδιαφέρον έχει στραφεί στο Ζάππειο αποκαλύπτει την πλήρη αποτυχία του ΠΑΣΟΚ. Η κυβέρνηση του ΓΑΠ αποδείχθηκε ανίκανη ακόμη και να εκτελέσει τις εντολές του μνημονίου, πόσο μάλλον να υλοποιήσει έστω και σε επουσιώδη σημεία μια δική της πολιτική. Εβαλε τη χώρα στον αυτόματο πιλότο του μνημονίου και περίμενε οτι το αεροπλάνο θα προσγειωθεί σε ασφαλές αεροδρόμιο, δυστυχώς οι εντολές του μνημονίου οδηγούν στην ανώμαλη προσγείωση με οτι αυτή συνεπάγεται. Στο Ζάππειο ο Σαμαράς θα πρέπει να θέσει θέμα εκλογών απο τη στιγμή που ο ίδιος εκτιμά οτι διαθέτει το πρόγραμμα και τους ανθρώπους που θα βγάλουν τη χώρα απο το αδιέξοδο. Σε περίπτωση που ο ΓΑΠ θελήσει να επικυρώσει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα 2012-15 με αυξημένη πλειοψηφία η ΝΔ θα πρέπει να αρνηθεί κατηγορηματικά εκτός εάν...

    • effie B. avatar
      effie B. @ Γιωργος Ασημένιος 09/05/2011 19:58:31

      εδω που φτασαμε και τιποτε να μην πει ο Σαμαρας, αρχισαν ηδη να τον παρακαλανε να κυβερνησει. Αφου ειδαν οτι οι εκβιασμοι και οι απειλες δεν περνουν αρχισαν να το παιρνουν αλλιως!!!
      Στηριξη και πλατη στον Αντωνη Σαμαρα. Ειναι ο μονος που εχουμε!!!

      • Greece Pleading avatar
        Greece Pleading @ effie B. 09/05/2011 22:57:06

        +1

  10. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 09/05/2011 15:19:15

    Δεν υπάρχει λογικός άνθρωπος που να μπορεί να διανοηθεί, οτι περνάν εκβιασμοί στον Αντώνη Σαμαρά, απ΄ όπου κι αν προέρχονται.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Δημήτριος Κοκκαλάκης 09/05/2011 18:49:58

      Όχι, αλλά υπάρχει κίνδυνος να τον πιάσουν στο μεγάλο του φιλότιμο. Αν και, από ό,τι φαίνεται, έχει καταλάβει πλήρως με τι οχιές έχει να κάνει που έχουν βάλει στο μάτι να μην κυβερνήσει ποτέ.

  11. koinos_nous avatar
    koinos_nous 09/05/2011 15:20:38

    Γινεται κουραστικο αλλα θα το επαναλαβω.
    Στην παρουσα φαση εναντιωση στο μνημονιο για μενα σημαινει εξοδος απο το ευρω επιστροφη στη δραχμη κλπ (μαζι με παρτε τα @@ μου).
    Ας πουμε οτι γινονται εκλογες κερδιζει η ΝΔ ε και......
    ακουσατε κατι σχετικο με επιστροφη στη δραχμη ? (το θα τιμησουμε την υπογραφη της χωρας ακουστηκε)
    τα περι επαναδιαπράγματευσης του μνημονιου εδω που ειμαστε ειναι για καταναλωση.
    Απο θεωρια καλα παμε στην πρακτικη κολλαμε.
    εκτος αν υποθετουμε οτι οι Ευρωπαιοι θα βοηθησουν τον Σαμαρα σε αντιθεση με τον εγγονο του παπατζη.

    • KillTheKing avatar
      KillTheKing @ koinos_nous 09/05/2011 15:43:53

      συμφωνω. ολιγον εγκυος δεν γινεται. ή εισαι κατα του μνημονιου ή οχι. αντιμνημονιακος και θα τιμησω..., δεν γινεται. αρα, απο που προκυπτει η αισιοδοξια οτι το Ζαππειο ΙΙ θα ειναι αυτο που περιμενουμε οσοι πιστευουμε οτι το μνημονιο, δανειακη συμβαση, τροϊκα κλπ οδηγουν τη χωρα μας στην καταστροφη?
      TheKing

  12. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2011 15:26:23

    Και Νέα Υποβάθμιση σαν συνέπεια ενός χρόνου στο μνημόνιο.

  13. the elf at bay avatar
    the elf at bay 09/05/2011 15:34:08

    Ρε παιδιά, τι εκλογές και κουραφέξαλα. Αλλαγή πολιτεύματος χρειάζεται η χώρα. Η δημοκρατία απέτυχε. Ο κοινοβουλευτισμός βασιλεύει.

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ the elf at bay 09/05/2011 18:00:04

      Ερώτηση κρίσεως.
      Δηλαδή οι άλλοι (που τα βγάζουν πέρα, οικονομικά τουλάχιστον) δεν έχουν κοινοβουλευτισμό; Ελληνική πρωτοτυπία είναι;
      (το κατά πόσον λειτουργεί ή όχι, είναι ανοικτό θέμα αλλά έτερον)

  14. Εφιαλτης avatar
    Εφιαλτης 09/05/2011 15:35:38

    E Ρε γλεντια....το ΧΑΑ ειναι -2,50 μετα την υποβαθμιση απο S&P,ολοι μιλανε πλεον για χρεωκοπια με haircut εως και 60%,ολα ειναι υπο καταρευση..τα παντα,με εχει πιασει καταθλιψη με οργη μαζι,καθομαστε στις καρεκλες και βλεπουμε μια πυρηνικη καταστροφη στον τοπο μας,στην πατριδα μας.ΚΡΙΜΑ,ΚΡΙΜΑ ρε γαμωτο,και ελπιδα καμμια.......

  15. sp_athens avatar
    sp_athens 09/05/2011 15:36:12

    Η ώρα της αλήθειας έρχεται για όλους.
    Η κυβέρνηση οφείλει να πει όλη την αλήθεια για την οικονομία, να δώσει πειστικές απαντήσεις για τους μέχρι σήμερα χειρισμούς της και να παρουσιάσει τον σχεδιασμό της με βάση τα νέα δεδομένα.
    Η ΝΔ οφείλει να τοποθετηθεί με σαφήνεια για όλα. Ξεκάθαρα και συγκεκριμένα.
    Τέλος τα μισόλογα, η διγλωσσία και η στείρα κριτική. Διότι στείρα είναι η κριτική, όταν καταγγέλεις μεν για "εθνική προδοσία" τους κυβερνώντες αλλά ξορκίζεις τις εκλογές, όπως ξορκίζεις την διευρυμένη πλειοψηφία στην Βουλή ενώ υποτίθεται ότι υπάρχει κίνδυνος να "υποθηκευτεί" και "ξεπουληθεί" η χώρα εάν περάσει από τη Βουλή το μεσοπρόσθεσμο. Να μην περάσει τότε!
    Όποιος νομίζει ότι θα πορευθεί σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς "με την τούρτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο", την πάτησε.
    Οι "λευκές επιταγές" προς υποψήφιους σωτήρες έληξαν άδοξα.
    Οι Έλληνες θα βρούμε την άκρη και χωρίς Παπανδρέου και Σαμαρά, εφόσον χρειαστεί.

    • Orestios avatar
      Orestios @ sp_athens 09/05/2011 15:38:57

      Στο ίδιο τσουβάλι ο Παπανδρέου, που καταστρέφει την Ελλάδα, με τον Σαμαρά?
      Μήπως τα έχεις μπλέξει λίγο και βρίσκεσαι σε σύγχιση?

      • sp_athens avatar
        sp_athens @ Orestios 09/05/2011 15:49:12

        Διαφωνείς σε κάτι επί της ουσίας φίλε μου;
        Δεν κρίνω κανένα και δεν συγκρίνω κανένα.
        Απαιτώ κι από τους δύο ξεκάθαρες κουβέντες.
        Εκτός κι αν πιστεύεις ότι οι Έλληνες θα ψηφίσουν ξανά με τη λογική του "ώριμου φρούτου" και "με βάρκα την ελπίδα".
        Προσωπικά, πιστεύω πως όχι.

        • Εφιαλτης avatar
          Εφιαλτης @ sp_athens 09/05/2011 15:53:03

          +1000000000 Τα "ωριμα φρουτα" μουχλιαζουν,και πεθαινουν...εμεις θελουμε ελπιδα και διεξοδο....οποιος τα δωσει με αποδειξεις θα ειναι ο πραγματικος Ηγετης

        • Orestios avatar
          Orestios @ sp_athens 09/05/2011 15:57:13

          Καταλαβαίνω ότι ψήφισες ΠΑΣΟΚ την προηγούμενη φορά.
          Δεν φταίει όμως ο Σαμαράς που σε έπιασε κορόιδο ένας Παπατζής.
          Το κεφάλι σου φταίει.

          • sp_athens avatar
            sp_athens @ Orestios 09/05/2011 17:41:18

            Ο Παπανδρέου ανέλαβε την εξουσία διότι κάποιος την παρέδωσε. Όπως ίσως αντιλαμβάνεσαι, πριν σπάσει το δικό του κεφάλι ο κάθε "κοψοχέρης", έχει πολλά άλλα κεφάλια να σπάσει... Κυρίως όσα δεν "χαμπαριάζουν" με τίποτα. Keep going φίλε μου

          • Orestios avatar
            Orestios @ sp_athens 09/05/2011 18:25:15

            Την εξουσία του την παραδώσατε όσοι χάψατε την παραμύθα του κυρίου Λεφτά Υπάρχουν.
            Τα παράπονά σας στην κλαδική.

          • sp_athens avatar
            sp_athens @ Orestios 09/05/2011 18:31:18

            Οι κλαδικές και οι κομματικοί στρατοί έχουν χάσει οριστικά το παιχνίδι στην κοινωνία.
            Είτε το έχουν καταλάβει, είτε όχι.
            Δεν θα ενοχλήσω περαιτέρω, σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 09/05/2011 18:49:57

            Τόσο εύκολα τα παρατάς??
            Τί κρίμα!
            Έλα πάλι να μας πουλήσεις το παραμύθι του "όλοι είναι ίδιοι"

          • sp_athens avatar
            sp_athens @ Orestios 09/05/2011 19:59:35

            Φίλε Ορέστιε, το παραδέχομαι.
            Είσαι αήττητος.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Orestios 09/05/2011 20:14:33

            Όχι θα σε αφήνουμε να πουλάς πασοκική προπαγάνδα εδώ μέσα, σαν καλό στρατιωτάκι του μνημονίου.

        • Επώνυμος avatar
          Επώνυμος @ sp_athens 09/05/2011 19:01:28

          Φυσικά και διαφωνώ, προσωπικά, επί της ουσίας. Ξεχνούμε ότι αυτή τη στιγμή η χώρα βρίσκεται εν μέσω διεθνών συμπληγάδων για πολλούς λόγους. Ο Αντώνης δεν μπορεί να το παίξει Δον Κιχώτης, ούτε μπορεί να ρισκάρει πρόωρη πολιτική του εξόντωση αλά Καρμανλής. Προχωράει με μικρά και σταθερά βήματα, καλύπτοντας πρώτα τα νώτα του.

          Πιθανότατα δεν έχεις αντιληφθεί ότι ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ και ότι σε αυτόν τον πόλεμο, θέλεις από ψώνιο, θέλεις απο υγιή φιλοδοξία, θέλεις επειδή έτσι του κατέβηκε, έχουμε βρει έναν άνθρωπο που, αντικειμενικά, μπορεί να μπει μπροστά και να ηγηθεί της μάχης.

          Όποιος δεν βλέπει αυτά που προηγήθηκαν (πυρκαγιές, Ζαχόπουλους, Βατοπαίδια, Αλέξηδες κλπ.) και που σημάδεψαν την πτώση Καραμανλή και την άνοδο ΓΑΠ, πρέπει να είναι τυφλός.

          Ο σημερινός πρόεδρος της ΝΔ καλείται να τα βάλει, στην κυριολεξία, με θεούς και δαίμονες. Όλοι εμείς πρέπει να σταθούμε αρωγοί και συμπαραστάτες, όχι μόνον με τον καλό μας λόγο και την υποστήριξή μας, αλλά και με την καλοπροαίρετη κριτική μας, ώστε να πάρει μπροστά η σάπια μηχανή της ΝΔ και, τουλάχιστον, να μην αποτελέσει εμπόδιο στην πορεία του Σαμαρά προς την εξουσία.

          Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να βλέπουμε την πραγματικότητα ότι ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΓΕΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ πολύ σοβαρών διαστάσεων και ότι αυτή τη στιγμή ο Αντώνης παίζει άμυνα. Αναγκαστικά. Επίθεση λοιπόν πρέπει να παίξουμε οι υπόλοιποι, και μπορούμε να αλλάξουμε τα δεδομένα.

          Να μην μεμψιμοιρούμε λοιπον και, κυρίως, να μην βάζουμε στο ίδιο καζάνι το δήμιο της χώρας με το μόνο άνθρωπο που μπορεί σήμερα να κάνει κάτι.

          • Απολλώνιος avatar
            Απολλώνιος @ Επώνυμος 09/05/2011 22:32:39

            +1000

          • Εύμηλος avatar
            Εύμηλος @ Επώνυμος 10/05/2011 11:56:23

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2011 15:55:13

    Η Κυβέρνηση μπήκε σε κανονικό παραλήρημα.
    Κάνει επίθεση στα θερμόμετρα, που λένε ότι έχει αποτύχει τόσο αυτή όσο και τα Ευρωπαϊκά σχέδια

  17. Aggelos avatar
    Aggelos 09/05/2011 16:02:31

    τωρα θα φανει στο χειλος του γκρεμου,

    ,απο τι υλικο ειναι καθενας φτιαγμενος..

    καλη τυχη Σαμαρα,,θα τη χρειαστεις..

    • effie B. avatar
      effie B. @ Aggelos 09/05/2011 19:59:56

      απο φωτια και τσεκουρι!!!

  18. O Saligaras avatar
    O Saligaras 09/05/2011 16:21:08

    Georgy-corky "ma boy"
    ειμαι βέβαιος οτι μόνο ετσι θα το καταλάβεις,

    "you don’t learn anything the second time a mule kicks you"

  19. επαναστατης του καναπεος avatar
    επαναστατης του καναπεος 09/05/2011 16:25:46

    Aντε να γινουν εκλογες να κονομησουν και τα τσοντοκαναλα Alter και τα λοιπα

  20. trans avatar
    trans 09/05/2011 16:46:14

    Είδωμεν
    http://www.euro2day.gr/news/economy/124/articles/638500/Article.aspx

  21. xbab avatar
    xbab 09/05/2011 16:57:56

    Μεταξύ των άλλων την Πέμπτη (αν προλάβει από τις ...εξελίξεις) πρέπει να πει και να τεκμηριώσει τη σταθερή και σωστή πολιτική που κράτησε τόσο ο ίδιος(ο κ.Σαμαράς), όσο και το κόμμα της ΝΔ, αφού από τις εξελίξεις δικαιώθηκαν. Δηλαδή, παταγώδης αποτυχία του μνημονίου και των μέτρων της κυβέρνησης, στα μέτρα που θα πρέπει να ληφθούν για να ...βγούμε από την κρίση κλπκλπ.
    Πρέπει να τα πει όλα, ο κόσμος περιμένει πολλά την Πέμπτη και δεν πρέπει να απογοητευθεί.
    Πρέπει ο κ.Σαμαράς να είναι καλά προετοιμασμένος και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ απ' όλα τα ΜΜΕ να παίξει ολόκληρο το Ζάππειο Νο ΙΙ.
    Τέλος δεν πρέπει να πέσει στην παγίδα της συνυπευθυνότητας και εκεί να τα παίξει όλα για όλα.
    Ήδη έπρεπε να έχουν ανακοινωθεί πρωτοβουλίες του κ.Σαμαρά με τους υπεύθυνους ευρωπαίους που διαχειρίζονται την κρίση και συναντήσεις μ' αυτούς, καθώς με την κ.Μέρκελ και τον κ.Σαρκοζί και ας τους τα πει έξω από τα δόντια. Επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου και επι τέλους ας βοηθήσουν την Ελλάδα και να πάψουν μετά του κ.ΓΑΠ και της παρέας του να ασελγούν επί των ελλήνων πολιτών που έχουν φθάσει στα όριά τους.

  22. Orestios avatar
    Orestios 09/05/2011 17:19:54

    Το ΠΑΣΟΚ βρίσκεται προ της διάσπασης.
    Εκσυγχρονιστές εναντίων παπανδρεϊκών.

  23. Greco avatar
    Greco 09/05/2011 17:21:34

    καμια συναινεση με το πρασινο συνοθυλευμα
    και ο σαμαρας πρεπει να κινητοποιηθει λιγο, πολυ light ειναι
    χρειαζεται ενας νεος μεταξας να διαλυσει το πασοκ και να ανορθωσει τη χωρα και τους ελληνες

  24. Sofie avatar
    Sofie 09/05/2011 17:48:28

    Έτσι όπως έστρωσε να κοιμηθεί...ακούς εκεί... τι να παραλάβει ρε παιδιά ο καημένος ο Σαμαράς?

  25. TopGunZ avatar
    TopGunZ 09/05/2011 17:49:05

    Όχι φίλε μου, δεν είμαστε όλοι το ίδιο υπεύθυνοι επειδή εσύ κατάπιες αμάσητα Βατοπαίδια και λοιπά ψευτοσκάνδαλα, έκανες γαργάρα τις προβοκάτσιες στην Ηλεία και τον Δεκέμβριο του 2008 και προσκύνησες τον ψευτοσοσιαλισμό και το λαικισμό του ΠΑΣΟΚ. Κάντε την αυτοκριτική σας και μετά αν έχετε το θράσος συνεχίστε με τα λοιπά ευχολόγια. Εγώ έχω τη συνείδησή μου ήσυχη πως όχι μόνο ήμουν έντιμος πολίτης, αλλά και όταν ήρθε η ώρα να ασκήσω το ύψιστα ιερό καθήκον μου του εκλέγειν ψήφισα ευσυνείδητα και με αξιοπρέπεια και όχι συμφεροντολογικά ή αγόμενος και φερόμενος.

    • sp_athens avatar
      sp_athens @ TopGunZ 09/05/2011 18:20:36

      Δεν είναι ανάγκη να συμφωνούμε όλοι παιδιά. Δεν είναι καν εφικτό, να συμφωνούμε όλοι.
      Ένας πολίτης που αγαπά την χώρα του έχει ήσυχη την συνείδηση του μόνο όταν γνωρίζει ότι η χώρα αυτή έχει μέλλον.
      Στην παρούσα συγκυρία, το μέλλον αυτό είναι αβέβαιο.
      Επανέρχομαι λοιπόν στο αρχικό μου σχόλιο, διότι θεωρώ ότι αντί για εμφύλιο, διάλυση και ομαδικό χαρακίρι, επιβάλλεται να ακουστούν επιτέλους για πρώτη ίσως φορά καθαρές κουβέντες από τους διεκδικητές της εξουσίας και προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία.
      Όλα τα υπόλοιπα, είναι "να 'χουμε να λέμε".

  26. GEODETIS avatar
    GEODETIS 09/05/2011 18:06:41

    ποιούς εκβιασμούς και τρίχες ¨αλά Πορτογαλία¨ θα πάθουν και αυτοί τα ίδια και απαράλλαχτα .... άντε να δανειστώ τα λόγια και την ευφυία του Παναγιώτη ξανά .... :
    Τους "έπεισαν" —και σε μεγάλο βαθμό το κατάφεραν— ότι ΟΛΟΙ οι Έλληνες λίγο-πολύ επωφελούνται από τα "κατασκευασμένα" στοιχεία —και άρα κλέβουν τους Ευρωπαίους— και ως εκ τούτου δεν τους συμφέρει κανένας έλεγχος. ΟΛΟΙ οι Έλληνες έκλεβαν, εφόσον με "χαλκευμένα" οικονομικά στοιχεία παρουσιάζονταν σαν πλούσιοι "Γερμανοί", ενώ ήταν φτωχοί Βαλκάνιοι. ΟΛΟΙ οι Έλληνες είναι κλέφτες, γιατί ως γεωργοί τούς "έκλεψαν" με μερικές παράνομες επιδοτήσεις και ως άνεργοι εργάτες τούς "έκλεψαν" με μερικά παράνομα εκπαιδευτικά χαρτζιλίκια. ΟΛΟΙ οι Έλληνες "Ναζί" της κλοπής. ΟΛΟΙ οι Έλληνες είμαστε κλέφτες και προφανώς οι Ευρωπαίοι είναι οι "αγαθοί" άνθρωποι, που τους κλέβουν. Οι Έλληνες είναι κλέφτες και είναι "αγαθοί" αυτοί, οι οποίοι ξεκίνησαν δύο παγκόσμιους πολέμους, για να κλέψουν το σύμπαν.
    Αυτό αμφισβητούμε εμείς σ' αυτό το κείμενο. Θέλουμε να ξεκινήσει ο έλεγχος. Θέλουμε να γίνει γνωστό το δικό μας εγκληματικό "Ολοκαύτωμα", στο οποίο "βασανίσαμε" όλους τους Ευρωπαίους. Θέλουμε να "μάθει" όλος ο κόσμος τα "εγκλήματά" μας. Θέλουμε να μάθει όλος ο κόσμος την "αθλιότητά" μας. Θέλουμε να "μάθει" όλος ο κόσμος πόσο "απατεώνες" είμαστε. Θέλουμε να "δικαιωθούν" αυτοί, που μας καταγγέλλουν.
    Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Ακόμα και το "δούλεμα" έχει κάποια όρια. Δεν μπορεί η Ελλάδα να εμφανίζεται σαν "κλέφτης" και ταυτόχρονα οι "τίμιοι" κατά έναν μυστηριώδη τρόπο να τα έχουν αρπάξει όλα. Δεν είναι δυνατόν ο "φουκαράς" να έχει "ξεγελάσει" τον πανίσχυρο "έμπορο" και να έχει χάσει ταυτόχρονα και το "σπίτι" του. Δεν μπορεί ο αδύναμος να εμφανίζεται σαν "νικητής" όλων των "μαχών" και το αποτέλεσμα του πολέμου να είναι απόλυτα καταστροφικό για τον ίδιο. Κάτι έγινε και σίγουρα δεν είναι αυτό που φαίνεται.
    Γι' αυτόν τον λόγο είναι χρήσιμο το "χαρτί" και το "μολύβι". Να δούμε ποιος τελικά πλήρωσε τα μεγάλα έργα στην Ελλάδα. Να δούμε τι πήρε η "απατεώνισσα" Ελλάδα και τι έδωσε στους "τίμιους" Ευρωπαίους. Από εκεί και πέρα να δούμε και πόσο της "κόστισαν" όλα αυτά, τα οποία υποτίθεται ότι πήρε. Η Ελλάδα πήρε τις χρηματοδοτήσεις των μεγάλων έργων …Είδαμε σε άλλο σημείο πώς τις "πήρε" και πόσο της κόστισαν. Έστω όμως και έτσι …τις "πήρε". Δεν τις πήρε όμως "τζάμπα". Έχει δώσει τις δικές της αντιπαροχές. Η Ελλάδα, εκτός του ότι έχει δώσει ως κράτος τεράστιες εισφορές μέλους για την παραμονή της στην Ευρώπη, έχει δώσει και "αντιπαροχές" σε "είδος". Μέρος αυτών των αντιπαροχών ήταν η πρόσβαση στην ελληνική αγορά ευρωπαϊκών εμπορικών εταιρειών.
    Εταιρειών των "σοβαρών" κρατών. Εταιρείες, όπως οι γερμανικές Lidl ή Aldi ή η εβραϊκή Carrefour, πέραν του ότι υπάρχουν και δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά ως "αντιπαροχή" των ευρωπαϊκών "πακέτων", δεν δείχνουν και τόσο "σοβαρές" στην καθημερινή τους λειτουργία. Κατ’ αρχήν είναι εμπορικές εταιρείες και όχι παραγωγικές. Είναι χρηματοληπτικές εταιρείες και όχι χρηματοδοτικές. Παίρνουν χρήματα από την ελληνική κοινωνία ως πωλητές και δεν της δίνουν χρήματα ως εργοδότες. Τραβάνε από την ελληνική οικονομία χρήματα και τα βγάζουν έξω από αυτήν. Ένα απλό σούπερ μάρκετ μπορεί να τραβήξει έξω από την αγορά χρήμα ίσο με αυτό που μπορούν να τραβήξουν δέκα βιομηχανίες. Οι βιομηχανίες όμως "επιστρέφουν" στην οικονομία το χρήμα με τα μεροκάματα των εργαζομένων τους, ενώ τα σούπερ μάρκετ τα εξάγουν όλα μέσα σε βαλίτσες. Οι βιομηχανίες απασχολούν χιλιάδες εργαζόμενους, ενώ ένα σούπερ μάρκετ μπορεί να λειτουργήσει με πέντε πωλήτριες. Γι' αυτό τον λόγο επί αιώνες τα κράτη δεν επέτρεπαν σε ξένες εμπορικές εταιρείες να δραστηριοποιούνται σ' αυτόν τον τομέα.
    Αυτές οι εταιρείες μπήκαν στην Ελλάδα ως "αντιπαροχή" κάποιων "πακέτων". Μπήκαν ξένες "αντλίες" ελληνικού χρήματος ως αντιπαροχή της "πλημμύρας" των ευρωπαϊκών "πακέτων". Αυτές όμως οι "σοβαρές" εταιρείες των "σοβαρών" κρατών δεν σεβάστηκαν κανέναν από τους όρους, που τις επέτρεψαν να δραστηριοποιηθούν στην Ελλάδα. Όχι μόνον επιχείρησαν —και τελικά κατάφεραν με παράνομα μέσα— να μονοπωλούν την ελληνική αγορά, αλλά και αισχροκερδούν εις βάρος των Ελλήνων. Τα ίδια προϊόντα, που διοχετεύουν στο σύνολο της Ευρώπης, στην Ελλάδα τα πουλάνε με "καπέλο". Χωρίς καμία λογική εξήγηση διαθέτουν στην ελληνική αγορά τα προϊόντα τους στις πιο υψηλές τιμές. Η πιο ακριβή αγορά στην πιο φτωχή χώρα της Ευρώπης.
    "Τόνους" χρήματος αντλούν καθημερινά από την ελληνική αγορά και οι περισσότεροι από αυτούς τους "τόνους" είναι παράνομοι, γιατί είναι προϊόν αισχροκέρδειας. Μια αισχροκέρδεια, η οποία υπάρχει σε όλους τους τομείς του "γελοίου" κράτους και πίσω από αυτήν πάντα υπάρχει ένας "σοβαρός" να επωφελείται. Η "σοβαρή" γερμανική Μπάγερν δεν είναι αυτή, που πρωταγωνιστεί στην αισχροκέρδεια των φαρμάκων στην Ελλάδα; Η αισχροκέρδεια στον κλάδο των φαρμάκων δεν έχει καταστρέψει το εθνικό σύστημα υγείας και απειλεί να τινάξει στον αέρα και το ασφαλιστικό σύστημα της Ελλάδας; Πώς γίνεται στη φτωχή Ελλάδα να διαθέτουν οι "σοβαρές" εταιρείες των "σοβαρών" κρατών τα φάρμακά τους στις πιο υψηλές τιμές; Γιατί οι Έλληνες πληρώνουν τα ακριβότερα φάρμακα στην Ευρώπη και άρα στον κόσμο ολόκληρο;
    Είναι φανερό ότι έχουν συνθέσει καρτέλ όλοι αυτοί. Ένα καρτέλ, το οποίο πίνει το αίμα των Ελλήνων και τους αποσπά πολλαπλάσια χρήματα απ' ότι αποσπά για τα ίδια προϊόντα από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους. Αυτές οι εταιρείες πώς μπήκαν στην ελληνική αγορά, για να της πάρουν την "κρέμα"; Δεν μπήκαν ως αντιπαροχή για την ευρωπαϊκή "βοήθεια"; Άρα, επανερχόμαστε στο ίδιο και πολύ βασικό ερώτημα. Οι "αντιπαροχές" των Ελλήνων απέναντι στους Ευρωπαίους είναι φανερό ότι δόθηκαν και μπορούν να καταμετρηθούν με ακρίβεια ενός σέντ. Αυτά, τα οποία πήραν οι Έλληνες από τους Ευρωπαίους, έχουν καταμετρηθεί ποτέ;
    "Βοήθησαν" οι Ευρωπαίοι στα μεγάλα έργα ή μήπως τα φτιάξαμε μόνοι μας; Έστειλαν ποτέ πραγματικά χρήματα ή μήπως με τη "δημιουργική" λογιστική έπαιζαν με τα δικά μας; Όλα αυτά τα χρήματα που "έστειλαν", δεν μπορούν να καταμετρηθούν; Μόνον τα χρήματα που έχουν πάρει οι Έλληνες από την Ευρώπη μπαίνουν σε κομπιούτερ; Τα χρήματα, τα οποία έχουν "τραβήξει" αυτές οι εταιρείες από την Ελλάδα, δεν μπορούν να μετρηθούν; Οι τιμές των προϊόντων δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους, ώστε να δούμε πόσα δισεκατομμύρια ευρώ εισέπραξαν παράνομα από την αισχροκέρδεια δεκαετιών; Δισεκατομμύρια, που πλήρωσαν "αέρα" οι Έλληνες, χωρίς να πάρουν τίποτε παραπάνω από αυτά που έπαιρναν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι; Δισεκατομμύρια σε έξοδα, τα οποία καταγραφόταν και σαν εξωτερικό χρέος;
    Αυτές οι εταιρείες, που μπήκαν στην Ελλάδα ως "αντιπαροχή", σεβάστηκαν τους όρους και τους κανόνες της αρχικής συμφωνίας; Σύμφωνα με τα υπάρχοντα στοιχεία …όχι. Αυτές οι εταιρείες όχι μόνον μπήκαν στην ελληνική αγορά, αλλά συνέθεσαν καρτέλ. Τα καρτέλ όμως είναι παράνομα. Πώς μπόρεσαν και το έκαναν αυτό; Μήπως επειδή είναι μικρές και περνούν απαρατήρητες από τα ελληνικά ελεγκτικά όργανα; Γιατί δεν ήρθαν αντιμέτωπες με αυτά, προκειμένου να σταματήσει τόσο η αισχροκέρδεια όσο και το "στήσιμο" της αγοράς, το οποίο αντίκειται στους "σοβαρούς" ευρωπαϊκούς νόμους περί σύστασης καρτέλ; Να υποθέσουμε ότι δεν τις είδαν οι Έλληνες υπάλληλοι ή να είμαστε βέβαιοι ότι "γελοίοι" διεφθαρμένοι υπάλληλοι πήραν "σοβαρά" γερμανικά χρήματα από "σοβαρές" γερμανικές εταιρείες;
    Οι ευρωπαϊκοί νόμοι είναι "σοβαροί" μόνον όταν τους παραβαίνουν οι Έλληνες; Υπάρχει κάποιος τομέας στην Ελλάδα, όπου οι "σοβαροί" Ευρωπαίοι να μην δημιούργησαν στην Ελλάδα "γελοίους" διεφθαρμένους; Πόσες υποθέσεις καταγγελιών για αισχροκέρδεια και αθέμιτο ανταγωνισμό εις βάρος "σοβαρών" ευρωπαϊκών εταιρειών κάθονται και "σκονίζονται" στα συρτάρια της Εθνικής Επιτροπής Ανταγωνισμού, επειδή οι "σοβαροί" χαρτζιλικώνουν τους "γελοίους"; Πόσες υποθέσεις έκλεισαν άρον-άρον, επειδή οι "αδιάφθοροι" απείλησαν τους "διεφθαρμένους"; Τους περισσότερους Έλληνες "κουμπάρους" Ευρωπαίοι τους πλήρωναν για την "κουμπαριά" τους.
    Πρόσφατα η "σοβαρή" Γερμανία απείλησε με διπλωματικό επεισόδιο τις ΗΠΑ, εξαιτίας της πρόθεσης της General Motors να κλείσει ένα εργοστάσιο της Opel. Η "σοβαρή" Γερμανία, υπερασπιζόμενη τα συμφέροντά της, αντέδρασε πολύ φυσιολογικά και δικαίως απέναντι σε μια απειλή, που θα έκλεινε ένα εργοστάσιο και θα πρόσθετε νέους ανέργους στην οικονομία της. Γνωρίζει η "σοβαρή" Γερμανία πόσα εργοστάσια έχουν κλείσει και άρα πόσοι Έλληνες έχουν μείνει άνεργοι, εξαιτίας της Lidl ή της Aldi, που κουβαλούν στην ελληνική αγορά τα προϊόντα τους από όλες τις πλευρές του Πλανήτη; Η "γελοία" Ελλάδα της διαφθοράς δεν έχει συμφέροντα Ελλήνων εργαζομένων να προστατεύσει; Μήπως κάποιες "σοβαρές" πρεσβείες "σοβαρών" κρατών διαφθείρουν ή εκβιάζουν τις "γελοίες" κυβερνήσεις της, προκειμένου να μην αντιδρούν φυσιολογικά για τα δικά τους δίκαια;
    Έχει σκεφτεί ποτέ κάποιος πόσα εργοστάσια επίπλων έχουν κλείσει στην Ελλάδα μόνον από την είσοδο της ΙΚΕΑ στην αγορά της; Πόσες χιλιάδες επιπλοποιοί έχουν μείνει άνεργοι για τη "σαβούρα" της ΙΚΕΑ; Πόσες χιλιάδες ενοικιαζόμενα ελληνικά δωμάτια έχουν εξοπλιστεί με αυτήν τη "σαβούρα" και όχι με ελληνικά προϊόντα ελληνικών εταιρειών, κατασκευασμένα από χέρια Ελλήνων εργαζομένων; Τη "σαβούρα", που και πάλι οι "γελοίοι" Έλληνες την πληρώνουν με "καπέλο"; Ένας πολιτικός δεν βρέθηκε να είναι "σοβαρός", για να τους προστατεύσει όλους αυτούς, όπως έκανε η "σοβαρή" Μέρκελ, όταν απειλήθηκαν γερμανικά μεροκάματα; Στο όνομα του ελεύθερου ανταγωνισμού και εξαιτίας "σοβαρών" νόμων, οι "γελοίες" επιχειρήσεις των "γελοίων" κρατών κατέρρεαν αβοήθητες. Όταν απειλήθηκαν με κατάρρευση οι "σοβαρές" επιχειρήσεις των "σοβαρών" κρατών, οι "σοβαροί" νόμοι πήγαν στο διάολο και άνοιξαν τα κρατικά ταμεία για βοήθεια. Ο ελεύθερος ανταγωνισμός και οι "σοβαροί" νόμοι του ισχύουν μόνον όταν συμφέρουν τα "σοβαρά" κράτη.
    Η "γελοία" Ελλάδα είναι γνωστό ότι έχει ένα τεράστιο εξωτερικό χρέος και δεν
    διαθέτει αυτοκινητοβιομηχανία. Πώς ένας "γελοίος" Έλληνας υπουργός, μεσούσης της παγκόσμιας κρίσης, αποφάσισε να "επιδοτήσει" με κρατικά χρήματα την αγορά νέων αυτοκινήτων; Να ξοδέψει κρατικά χρήματα, για να "ενθαρρύνει" τους Έλληνες να ξοδέψουν άπειρα χρήματα για μια αναίτια, άκαιρη και πολυδάπανη αντικατάσταση των αυτοκινήτων τους; Γιατί η Ελλάδα να στηρίξει τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, εφόσον δεν διαθέτει η ίδια τέτοια; Γιατί να ξοδευτεί κρατικό χρήμα και άρα να επιβαρυνθεί το έλλειμμα και ταυτόχρονα να αυξηθεί κι άλλο το εξωτερικό μας χρέος; Μόνος του το σκέφτηκε ο "γελοίος" ή τον βοήθησαν κάποιοι "σοβαροί" κάποιων "σοβαρών" πρεσβειών χωρών, που διαθέτουν αυτοκινητοβιομηχανία; Γιατί με τον ίδιο τρόπο και με το ίδιο τεράστιο κόστος η "γελοία" Ελλάδα επιδότησε τη βιομηχανία κλιματιστικών, τη στιγμή που δεν διαθέτει τέτοια. Ποιος "βοηθά" τους "γελοίους" να παίρνουν αποφάσεις εις βάρος των Ελλήνων και υπέρ των "σοβαρών";

  27. SAS avatar
    SAS 09/05/2011 18:06:46

    Επειδή οι Έλληνες έχουν μνήμη χρυσόψαρου ας θυμηθούμε το ''λεφτά υπάρχουν '' , τον '' τιτανικό '' , το '' πιστόλι στο τραπέζι '' , την συκοφάντηση της πατρίδας μας και όλους τους ''μονόδρομους '' που περάσαμε τον τελευταίο χρόνο . Το μόνο που έχουμε να φοβηθούμε πια είναι ο φόβος . Δεν είναι ζήτημα οικονομίας , ποτέ δεν ήταν , είναι ζήτημα εθνικής επιβίωσης . Και γι' αυτούς που την λένε στον Σαμαρά και τον βάζουν στο ίδιο τσουβάλι με τον προδότη τον Παπανδρέου να τους θυμίσω ότι σήμερα θα είχαμε ξεχάσει τα Σκόπια , όπως μας είχε διαβεβαιώσει ο Μητσοτάκης και θα τους λέγαμε Μακεδόνες αν δεν ήταν αυτός . Ας ελπίσουμε στο πρόσωπο του Σαμαρά να βρεθεί ο Έλληνας που θα οδηγήσει την χώρα μας .

  28. Sofie avatar
    Sofie 09/05/2011 18:11:34

    Bασίλειος Μαρκεζίνης: Καιρός να ειπωθούν μερικές αλήθειες
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1967477

    • Greece Pleading avatar
      Greece Pleading @ Sofie 09/05/2011 23:23:41

      Στην ουσια του το αρθρο:

      "Τελική σκέψη

      Το «κούρεμα» και η «επιμήκυνση» της αποπληρωμής του χρέους «με καλυμμένα ομόλογα» ΔΕΝ αρκούν από μόνα τους για να μας βγάλουν από το χάος στο οποίο μας βύθισαν χρόνια κομματικής κακοδιοίκησης. Η λέξη-κλειδί είναι «Ανάπτυξη» - και αυτή πρέπει να επιτευχθεί γρήγορα μέσω:

      Περιορισμο Δημοσιου και Γραφειοκρατιας μπλα μπλα, {αρπχη φορολογ. κινητρων για επενδυσεις."

      Δηλαδη Δραχμη. Ελεγχο του νομισματος μας για να μπορεσουμε να κουμανταρουμε αποτελεσματικοτερα το καραβακι Ελλαδα μες απο τις συμπληγαδες.

      Γιατι δε το λεει ο ανθρωπος?
      Δεν ειναι ντροπη η λεξη.
      Δραχμη. ΔΡΑΧΜΗ.

  29. ΔΡΑΜΙΝΟΣ avatar
    ΔΡΑΜΙΝΟΣ 09/05/2011 18:32:36

    Η θέση και οι απόψεις του Σαμαρά δικαιώθηκαν πανηγυρικά,
    από την άλλη μια ήττα του ΔΝΤ και όλων των υπολοίπων τη δεδομένη στιγμή θα τους έστελνε στο χρονοντούλαπο, ποιους;;; αυτούς που αποφασίζουν με περισσή ευκολία τον οικονομικό θάνατο όποιας χώρας επιθυμούν.

    Ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται στο σταυροδρόμι της πλέον κρίσιμης στιγμής για την πατρίδα μας,
    ο εύκολος δρόμος είναι η συγκατάβαση και η συνεργασία,
    ο δύσκολος είναι η ανυπακοή και η σύγκρουση.

    Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση του,
    έχει όμω τη μοναδική ευκαιρία να συζητούν τα δισέγγονά μας, για έναν πρωθυπουργό που έσωσε την Ελλάδα και έδωσε όραμα και ελπίδα στο λαό του.

    Περιμένω με αγωνία την Παρασκευή.....

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΔΡΑΜΙΝΟΣ 10/05/2011 05:16:20

      "έχει όμως τη μοναδική ευκαιρία να συζητούν τα δισέγγονά μας, για έναν πρωθυπουργό που έσωσε την Ελλάδα και έδωσε όραμα και ελπίδα στο λαό του."

      και μαζί με τον Αντώνη έλαχε σε μας, τους "έτσι" τους "αλλιώς", να κάνουμε το μεγάλο βήμα-παράδειγμα για όλη την Ευρώπη για τις γενιές που θα έρθουν.

      Να μου το θυμηθείτε!

      Η Ελλάδα είναι ιδέα

  30. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 09/05/2011 19:04:23

    Μια ερώτηση ρε παιδιά, για όσους επιμένουν να είναι κακόπιστοι. Τι σόι ζόρι τραβάνε όλοι αυτοί για να μας "σώσουν"; Ή πολύ φιλάνθρωποι είναι, ή κάτι άλλο συμβαίνει...

    Κι επειδή δεν είναι φιλάνθρωποι, κι επειδή η πρεμούρα τους να μας "σώσουν" είναι ίδια με του ΓΑΠ κι επειδή σίγουρα κάτι άλλο συμβαίνει, άρα ΓΑΠ και διεθνείς "σωτήρες" βρίσκονται σε υπηρεσία ΑΣΧΕΤΗ με οποιαδήποτε "σωτηρία" της χώρας...

  31. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/05/2011 19:06:24

    Προσοχή, επειδή στις Πορτογαλικές δημοσκοπήσεις ο απερχόμενος πρωθυπουργός Σόκρατες είναι πάλι από πάνω. Και οι εκλογές τους είναι κοντά.
    Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/05/2011 19:08:34

    Το πράμα σε όλη την Ευρώπη είναι σαν "τρενάκι του τρόμου" σε λούνα πάρκ: Δέστε τις ζώνες, ελέγξτε την αδρεναλίνη σας, με γιόγκα, με ασκήσεις ζέν ή αλλοιώς, φίλοι, ο καθένας άς βρεί τον τρόπο του.

  33. λαικη δεξια avatar
    λαικη δεξια 09/05/2011 19:57:24

    καλησπερα,
    να ρωτησω κατι;;;
    δηλαδη αν γινει ο εκβιασμος και βρεθουν οι 180 εφιαλτες,ισως και περισσοτεροι και ψηφισουν το ξεπουλημα,θα ειναι νομιμο να ξεπουληθει η ελλαδα;;;
    ποια νομιμοτητα εχει η πωληση της χωρας μας;;;
    ειναι ιδιοκτησια καποιου η πατριδα μας;;; η κληρονομια μας;;;
    η κατακρεουργηση των εργασιακων-ασφαλιστικων δικαιωματων ειναι νομιμη;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    οι οποιοι δοσιλογοι ψηφισαν,η και ψηφισουν τα επομενα μνημονια,επειδη θα ειναι 180,η οσοι ειναι,πιστευουν οτι εμεις οι ελληνες, θα τους νομιμοποιησουμε;;;;;
    δεν νομιζω και δεν πρεπει...

  34. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 09/05/2011 20:14:59

    Πρώτη γεύση του εκβιασμού της τρόικας... ΕΙΝΑΙ ΟΠΩσ ΕΧΩ ΠΕΙ, Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΝΤΕΡΟΥΖ ΓΙΑ ΤΑ 50ΔΙΣ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ !!...

    Λιγοι το καταλαβαν....

    ΠΠ

  35. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 09/05/2011 20:54:56

    ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ...ΝΑΙ (ΕΙΔΙΚΑ Ο ΠΡΩΤΟΣ ) ΣΤΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ...
    ΄΄ΠΑΙΖΕΙ΄΄ ΚΙ ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ BLOG ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ..ΔΕ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΄΄ΦΤΙΑΧΤΟ΄΄ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΡΟΜΑΞΑ

  36. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 09/05/2011 23:06:47

    Το μονο καυσιμο αυτης της Κυβερνησης ειναι με τι τροπο θα του σωσουν οι φιλοι τους απ την αλλη μερια του Ατλαντικου. Προσωπικα δεν βλεπω να εχουν προοπτικες για καποιου ειδους βοηθεια απο πουθενα αλλου, ετσι οπως τα εχουν κανει, ισως κι επιτηδες.
    Δεν γνωριζω τον χρονο που θα χρειαστουν την "βοηθεια" αλλα θεωρω οτι θα ειναι μετα αυτες τις εκλογες, οποτε και αν ειναι αυτες, αφοτου δηλαδη θα εχει ελθει η αντιπολιτευση να κυβερνησει για να πεταξει εκει το ΠΑΣΟΚ πολυ βολικα οτι καυτες πατατες θεωρει βολικο να πεταξει. Τωρα δεν ξερω ποιο σεναριο ακολουθει η ολη ιστορια αλλα, δεν βγαζω ακρη αλλα ειναι σιγουρο οτι ειναι περαν του Ατλαντικου ο συγγραφεας του σεναριου, αλλα και των μελλοντικων "επεισοδιων" του.

  37. δημης avatar
    δημης 10/05/2011 00:38:55

    "“Η Ν.Δ. δεν εκβιάζεται"
    ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ
    ΚΑΙ ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ....

  38. 200exi stin elbetia avatar
    200exi stin elbetia 10/05/2011 04:24:15

    πετυχημενοι κλεφτες οργανωθηκαν για νεο πλιατσικο... 30 χρονια το ταμειο απο το μηδεν και κατω, 200,300,500, και απο κατω τα κομματοσκυλα παλαμακια για οσο καιρο ταιζοντε...

  39. sanderson avatar
    sanderson 10/05/2011 12:16:46

    Η κυβέρνηση, όσο αποτυχημένη και αν είναι, διατηρεί ακόμα την πρωτοβουλία των κινήσεων και έτσι μπορεί να δημιουργεί καταστάσεις. Η άποψη μου είναι ότι ο Σαμαράς θα υπογράψει. Ότι και να συμβεί πάντως, βγήκε ο λαγός από το καπέλο, μιας και το θέμα θα πουληθεί στον λαουτζίκο (όπως είπε και το καψάκι) και κάποιοι θα πάρουν ανάσα ζωής.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.