#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/07/2011 11:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο κόμμα ετοιμάζουν Παπαδόπουλος - Φλωρίδης;



Σύμφωνος με την "πρόταση Καρατζαφέρη" εμφανίστηκε ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος για τον Αλέκο Παπαδόπουλο…προκειμένου να δεχτεί (!) τη θέση του Προέδρου του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων.  «Παραβιάζετε ανοικτές θύρες» είπε στον πρόεδρο του ΛΑΟΣ προσθέτοντας ότι έχει ήδη επικοινωνήσει με τον πρώην υπουργό αλλά και εκφράζοντας την άποψη ότι... θα πρέπει αν ασκηθεί διακομματική πίεση στον κ. Παπαδόπουλο για να δεχθεί τη θέση.

Τι μου λές…

Αλήθεια, υπάρχει κανείς που τους πιστεύει; Για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους.

Ο Αλέκος Παπαδόπουλος φημολογείται πως ετοιμάζει να τεθεί επικεφαλής πολιτικού χώρου, ο οποίος πιθανότατα να μετάσχει και στις προσεχείς εκλογές, όποτε κι αν αυτές γίνουν. Επίσης «φημολογείται» πως ο Γιώργος Φλωρίδης αποχώρησε αξιοπρεπώς (παραιτούμενος και παραδίδοντας την βουλευτική του έδρα) από το ΠΑΣΟΚ, έχοντας εξασφαλίσει «θέση» δίπλα στον Α. Παπαδόπουλο. Και δεν είναι ο μόνος πρώην ή νυν Βουλευτής…

Στο ΠΑΣΟΚ είναι ανήσυχοι… Προσεγγίζουν παντοιοτρόπως τον πρώην υπουργό και πρώην βουλευτή τους τάζοντας λαγούς και πετραχήλια προκειμένου να τον πείσουν να παραμείνει στο σύστημα…

Ο Αλέκος Παπαδόπουλος αρνείται, αντιστέκεται…και το σκέπτεται.

Τι ήθελε όμως ο Γ. Καρατζαφέρης να ανακατευτεί στην ιστορία αυτή προτείνοντας δημοσίως από του βήματος της Βουλής τον Αλέκο Παπαδόπουλο…προκειμένου να δεχτεί (!) τη θέση του Προέδρου του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων;

Και μάλιστα να του απαντήσει αμέσως ο Ευ. Βενιζέλος (σαν να το ήξερε…, σαν να το περίμενε); «Παραβιάζετε ανοικτές θύρες» είπε στον πρόεδρο του ΛΑΟΣ προσθέτοντας ότι έχει ήδη επικοινωνήσει με τον πρώην υπουργό αλλά και εκφράζοντας την άποψη ότι... θα πρέπει αν ασκηθεί διακομματική πίεση στον κ. Παπαδόπουλο για να δεχθεί τη θέση;

Και εδώ λαγός ο Καρατζαφέρης; Ή μήπως φοβάται πως βουλευτής του ή βουλευτές του ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για να μετακομίσουν;

Για να θυμίσουμε όμως κάποια λεχθέντα από  τον Αλέκο Παπαδόπουλο…

 

Περί «μικροαστικού πολτού»…

 

Είχε γράψει στο στο «Ε» της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας τη φράση: «θα πρέπει να τελειώνουμε πια με τον μικροαστικό πολτό στην Ελλάδα…».

Δηλαδή τι ήθελε να πει; πως ήθελε να μετατρέψει όλους εμάς –τους Έλληνες μικροαστούς– σε λούμπεν προλετάριους ή ήθελε να μας κάνει λούμπεν μεγαλοαστούς;

Ο λόγος για τον οποίο αποπέμφθηκε ο Α. Παπαδόπουλος ήταν η δήλωση σε συνέντευξή του στην Καθημερινή, ότι «στα σχεδόν 10 χρόνια που είμαι μέλος της κυβέρνησης, ζω σχεδόν μονοδιάστατα. Για να είμαι ειλικρινής, θα αποσυρθώ όχι γιατί έχει βαρεθεί να μας βλέπει ο κόσμος, αλλά γιατί το έχω ο ίδιος ανάγκη. Το πιθανότερο είναι ότι μετά ένα διάστημα στην εφεδρεία θα πάθω σύνδρομο στέρησης. Τώρα, όμως, έτσι νιώθω και έτσι θα πράξω»…

Για να δούμε όμως και τι έγραφε και «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» (9 Ιουνίου 2002):

«Ε, όχι και παραπονούμενος, Αλέκο… Ένα φλας μπακ στο χθες θυμίζει: Ότι πριν το ’81, από τον δήμο Αργυρούπολης όπου ήσουν πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Μιλτιάδης Παπαϊωάννου σε πήρε στην ΕΑΤΟΠ και μετά τη νίκη ο Μιλτιάδης ως υφυπουργός Εσωτερικών σε έκανε σύμβουλό του, και μετά σε κράτησε ο Μένιος Κουτσόγιωργας που διαδέχθηκε τον Γεννηματά στο υπουργείο Εσωτερικών.

Παράλληλα αναλαμβάνεις αντιπρόεδρος του Εθνικού Θεάτρου και αργότερα πρόεδρος της ΥΕΝΕΔ, που μετονομάσθηκε σε ΕΤ-2, και έφυγες μετά τη λαϊκή κατακραυγή για μια αισχρή ελληνική ταινία που προβλήθηκε ένα Σάββατο απόγευμα και οι αντιδράσεις έπεφταν σαν το χαλάζι…

Στις εκλογές του ’85 μπήκες στη λίστα ως τελευταίος. Στις επόμενες εκλογές το 1989 εκλέχθηκες. Ήσουν τότε ο εκλεκτός του Αντώνη Λιβάνη. Προηγουμένως είχες περάσει απ’ όλα τα “μαγαζιά” (του Γεννηματά, του Άκη και του Μένιου, όπου στην κρίσιμη περίοδο του σκανδάλου Κοσκωτά ήσουν στην αντιπροεδρία (στη Ζαλοκώστα, σύμβουλος του Κουτσόγιωργα)…

… Ποιος συναίνεσε, Αλέκο, στην εθνική ντροπή στα Ύμια με την υποστολή της σημαίας; Ποιος χειρίστηκε την παράδοση του Οτσαλάν στους Τούρκους;»

Τελευταίο «μαγαζί» ήταν εκείνο του «εκσυγχρονισμού». Προηγουμένως χρεώνεται και το επίτευγμα του Καποδίστρια….

Antiκοινοβουλευτικός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ζουμπάς avatar
    Ζουμπάς 01/07/2011 11:31:56

    E, όχι και σωτήρας ο Παπαδόπουλος!!!! Δηλαδή μόλις μείνει κάποιος 5-6 χρόνια εκτός πολιτικής εξιλεώνεται για τις αμαρτίες του και επιστρέφει ως σωτήρας; Αιδώς Αργείοι!

  2. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/07/2011 11:40:34

    Φτιάξε και συ ένα κόμμα. Μπορείς.
    Σε λίγο θα ιδρύσουν κόμμα και οι: Σαρμπέλ, Τερλέγκας, Καϊλή, Θώδη, κ.ά.

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ Strange Attractor 01/07/2011 13:50:40

      και η Έφη Σαρρή θα κατέβει ανεξάρτητη. Αφρικανέ αφρικανέ έλα να κάνουμε κονέ.

  3. koinos_nous avatar
    koinos_nous 01/07/2011 11:53:26

    Το πιο ωραιο το εχει πει ο Καζακης γιαυτον.
    Οταν ηταν υπουργος οικονομικων αμερικανοι συμβουλοι για την φορολογια του ειπαν για τις offshore να τις φορολογησει κλπ και ειπε "δεν γινονται αυτα τα πραγματα" .
    χαχαχαχαχα.
    Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΑΣ.

  4. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 01/07/2011 11:54:13

    Ο Καρά όλο προτείνει πρόσωπα... Μια το Παπαδήμο, μια τον Αλ Παπαδόπουλο. Με τη φόρα που έχει πάρει είναι βέβαιο ότι μπορεί να προτείνει και το Ζολώτα. Το απωθημένο του είναι να γίνει οικουμενική για να αναλάβει κανένα υπουργείο. Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι, ότι προτείνει ανθρώπους χωρίς να τους ρωτήσει και μάλιστα άτομα που κανένα πολιτικό ρόλο δεν μπορούν να έχουν στο σημερινό γίγνεσθαι. Τώρα τι εκπροσωπεί ο Αλ Παπαδόπουλος ώστε να θεωρείται ότι μπορεί να έχει πολιτικό βάρος, αδυνατώ να το συλάβω. Αυτό που γνωρίζω για το κύριο, είναι ότι βρίζει τους πολίτες, τα θεωρεί όλα μπάχαλο και αποποιείται τις δικές του ευθύνες για τη κατάσταση της χώρας.

    Δυστυχώς όλοι οι πολιτικοί, κυβερνητικοί και αντιπολιτευόμενοι, εν ενεργεία και αποστρατεία, αποποιούνται κάθε ευθύνη για το έγκλημα και φιλοδοξούν να αναλάβουν ρόλο για να μας σώσουν.

  5. xenios avatar
    xenios 01/07/2011 12:09:12

    Σωστός !!!
    Ανακαλύψανε νέο σωτήρα.... να μας λείπει, τέρμα το βύσσινο.

  6. spiros avatar
    spiros 01/07/2011 12:31:26

    Κινδυνεύουμε από σωτήρες. Ο άγιος σωτήρας πότε γιορτάζει να αναψουμε μια μεγάλη λαμπάδα ......... Το παλαιό ΠΑΣΟΚ από την πίσω πόρτα.......

  7. M.Γ avatar
    M.Γ 01/07/2011 12:34:16

    Νεο κομμα Παπαδοπουλου-Φλωριδη ; Τι ωραια ιδεα. Νεοι και αφθαρτοι ανθρωποι με νεες ιδεες. Σκετη φρεσκαδουρα. Πολυ χαρηκα και σκοπευω να τους ψηφισω και με τα δυο χερια (με ανοιγμενα τα δαχτυλα). Επιτελους, να ανανεωθει επιτελους το πολιτικο προσωπικο της χωρας.

  8. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 01/07/2011 12:38:06

    Πνιγηκαμε στην σοβαροφανεια τα τελευταια χρονια.Και αντε τον Παπ τον ξερουμε,τα εργα και τις ημερες του στο διαχρονικο ΠΑΣΟΚ τις γνωριζουμε,μ=εκεινον τον επιπολαιο,πρωταθλητη και πυροτετεχνουργο της ατακας τον Καρατζαφυρερ τι γινεται?

  9. blue nile avatar
    blue nile 01/07/2011 12:44:22

    Δεν το πιστεύω ότι μπορεί να δημιουργηθεί κόμμα που θα πάρει πιο πολλούς ψήφους από το ΠΑΣΟΚ σε σχέση με άλλα κόμματα.
    Ίδωμεν...

  10. Dark Blue avatar
    Dark Blue 01/07/2011 12:59:51

    Θα συνεργαστούν με την Ντόρα... θέλουν να μπει στην βουλή για κόψουν την αυτοδυναμία του Σαμαρά....ΠΑΣΟΚ σχέδιο !!

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 01/07/2011 13:11:28

    Ο Παπαδόπουλος έχει τεράστιες αντιπάθεις, σε αντίθεση με το Φλωρίδη που έχει κρατήσει καλό προφίλ εντός κι εκτός ΠΑΣΟΚ. Δύσκολα θα συμβιώσουν οι δυο τους. Είναι αναμφίβολα που ικανότεροι και οι δύο από τον μέσο Πασόκο, αλλά αν κάνουν κόμμα, το πιθανότερο είναι να περιοριστούν σε ποσοστά του μηδέν κόμμα κάτι. Πλην συγκλονιστικού απροόπτου, να τους στηρίξει π.χ. το σύνολο του "εκσυγχρονιστικού μπλοκ" κλπ. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται όμως πολύ πιθανό.

    Η βενιζελογενής παράταξη θα έχει μεγάλο πρόβλημα εκπροσώπησης μετά τη διαφαινόμενη διάλυση του ΠΑΣΟΚ...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Επώνυμος 01/07/2011 13:44:13

      Επώνυμε, μην παραβλέπεις το ενδεχόμενο να "σπρώχνει" απονενοημένα τον ΑΠ ο Δρακουμέλ, προκειμένου με τη θυγατέρα (και άλλα νεοφιλελεύθερα απομεινάρια) να φτιάξουν "το όλον" του εν Ελλάδι νεοφιλελευθερισμού, ώστε με τον τρόπο αυτό η ατυχήσασα να διασωθεί από το πολιτικό ναυάγιο και, τουλάχιστον, να μπει στη βουλή. Από εκεί και πέρα, ποντάρει στο ενδεχόμενο ακυβερνησίας και συμμαχικών κυβερνήσεων, και αν αυτό βγει αληθινό, η οικογένεια είναι "μανούλα" στα περαιτέρω...

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Αυριανιστής 01/07/2011 13:55:00

        Κατάληψη τώρα στις ελβετικές κλινικές αντικατάστασης αιμοπετάλειων.

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ daughter of mercy 01/07/2011 14:02:33

          ???

        • ενας παλιος γνωριμος avatar
          ενας παλιος γνωριμος @ daughter of mercy 01/07/2011 19:04:31

          xa!xa!xa!..εξαιρετικό!!!

  12. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/07/2011 13:13:53

    Ο κύριος αυτός που αυτοπροσδιορίζεται ότι ανήκει ταξικά ; Στους εργάτες/προλετάριους ή στους μεγαλοαστούς/αστούς;

    Και από ποια μεγαλοαστική οικογένεια κατάγεται;

    Διότι νομίζω από ένα χωριουδάκι της Ηπείρου ξεκίνησε και επέλεξε το μικροαστικότερο και καιροσκοπικότερο ever κόμμα της Ελληνικής ιστορίας για να αναρριχηθεί.

    Ισχύει επίσης ότι ο κος Ρομπόπουλος είχε αιτηθεί δάνειο 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ το οποίο είχε ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙ και αίφνης ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ;

    Και τι θέλει ένας Βουλευτής Δάνειο 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ;

    ΟΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.
    ______________________________________________________

    Γράφεται Παγκόσμια Ιστορία αυτές τις μέρες, ξαναγράφεται η οικονομία, ξαναγράφεται η Ελληνική γλώσσα, νέα λήμματα προστίθενται, ξαναγράφεται και ο ορισμός της Προπαγάνδας.

    Ο Γκεμπελισμός πέθανε, Ζήτω ο Πασοκισμός.

    • NIK THE GR avatar
      NIK THE GR @ αλλενάκι 01/07/2011 18:05:21

      Ανοικει στους αστακους.
      Δεν τον βλεπεις ετσι γεματος-γεματος με τις μουστακες του μονο το λαδολεμονο του λειπει,οσο για τον μα'ι'ντανο υπαρχει ο λαγος.

  13. irida avatar
    irida 01/07/2011 13:17:45

    Σιγά τον πρώην υπουργό που θα κατέβει στις εκλογές και θα σαρώσει!!! Ήθελα να ξερα αν έχουν στ αλήθεια την πεποίθηση πως θα πετύχει ένα τέτοιο εγχείρημα. Ό,τι ταυτίζεται με το ΠΑΣΟΚ έχει ήδη χρεοκοπήσει, πλην Κουρουμπλή!! Όλα τα άλλα είναι λόγια για να γεμίζουν οι σελίδες. Κατά την κρίση μου άλλος θα ναι ο σωτήρας!!! Λίγη υπομονή και θα φανεί στον ορίζοντα..όταν όμως όλα θα χουν ισοπεδωθεί πια.

  14. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 01/07/2011 13:27:06

    H αναρριχητική πορεία του κυρίου αυτού στο ΠαShock από το 1981 αποκαλύπτει ένα ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟ και ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΚΟ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΥΛΗ ΟΛΚΗΣ (του κερατά!) ΕΝΑ ΙΤΑΜΟ ΠΑΣΟΚΟΣΚΥΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΡΩΔΕΙ ΠΡΟ ΟΥΔΕΝΟΣ:

    "πριν το ’81, από τον δήμο Αργυρούπολης πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, ο Μιλτιάδης Παπαϊωάννου τον πήρε στην ΕΑΤΟΠ και ο Μιλτιάδης ως υφυπουργός Εσωτερικών τον έκανε σύμβουλό του, και μετά τον κράτησε ο Μένιος Κουτσόγιωργας που διαδέχθηκε τον Γεννηματά στο υπουργείο Εσωτερικών.

    ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ !!! ανέλαβε αντιπρόεδρος του Εθνικού Θεάτρου
    [ΑΠΟΡΙΑ: ΜΕ ΠΟΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ]
    και αργότερα πρόεδρος της ΥΕΝΕΔ, που μετονομάσθηκε σε ΕΤ-2, και έφυγες μετά τη λαϊκή ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ για μια ΑΙΣΧΡΗ ελληνική ταινία
    [ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ; ]
    που προβλήθηκε ένα Σάββατο απόγευμα και οι αντιδράσεις έπεφταν σαν το χαλάζι…

    Στις εκλογές του ’85 μπήκε στη λίστα ως τελευταίος. Στις επόμενες εκλογές το 1989 εκλέχθηκε. Ήταν τότε ο εκλεκτός του Αντώνη Λιβάνη. Προηγουμένως είχε περάσει απ’ όλα τα “μαγαζιά” (του Γεννηματά, του Άκη και του Μένιου, όπου στην κρίσιμη περίοδο του σκανδάλου Κοσκωτά ήσουν στην αντιπροεδρία (στη Ζαλοκώστα, σύμβουλος του Κουτσόγιωργα)…"

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ αλλενάκι 01/07/2011 13:53:02

      Μια μικρή διόρθωση, αλλενάκι, για να λέμε και του στραβού το δίκιο. Όταν προβλήθηκε το "Πέφτουν οι σφαίρες σαν το χαλάζι", ακόμα ο Παπαδόπουλος ΔΕΝ ήταν πρόεδρος της ΕΡΤ-2. Έγινε μεταγενέστερα. Τότε δεν ήταν καν "γνωστός", ήταν ένα άσημο χαμηλόβαθμο στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, πριν προσκολληθεί στον Κουτσόγιωργα και αρχίσει η αναρρίχησή του.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 01/07/2011 14:05:55

        στην ανάρτηση το λέει, εγώ δεν τα ξέρω, διότι άρχισα να αντιλαμβάνομαι τι εστί πασόκ μετά από την προδοσία των Ιμίων

        έως τότε δεν πολυασχολιόμουν, διότι και δεν με ενδιέφερε ποτέ αυτός ο χώρος, ούτε με προσήλκυσε, ίσως από ένστικτο και όχι τόσο από πολιτικό κριτήριο

        ο καιροσκοπισμός τους όμως ήταν ολοφάνερος και απωθητικός σε κάθε στοιχειωδώς νοήμονα άνθρωπο που δεν ήθελε να σκύβει

        • ενας παλιος γνωριμος avatar
          ενας παλιος γνωριμος @ αλλενάκι 01/07/2011 19:11:40

          ..Για ψάξε να δεις ποιός εμπνευστηκε και υπέγραψε τον νόμο
          2955/2001-αν δεν κάνω λάθος-περί προμηθειών υλικών στα νοσοκομεία,χωρίς διαγωνισμό-κατ΄εξαίρεση-από όπου ξεκίνησε τό όργιο σπατάλης στον τομέα υγείας..και φτασανε στα 9 δις!!! ετησίως
          Αν ενδιαφέρεσαι σου έχω στοιχεία...

  15. STROBE avatar
    STROBE 01/07/2011 13:31:42

    όπου γάμος και χαρά η Βασίλω(Καρατζαφερης) πρώτη

  16. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 01/07/2011 13:48:06

    Χρήσιμες οι υπομνήσεις του Antiκοινοβουλευτικού για το ποιόν αυτού του κυρίου. Νομίζω όμως ότι είναι (οι υπομνήσεις) ελλιπείς. Ξέχασε να προσθέσει την περυσινή του ομιλία, μόλις λίγες ώρες πριν πάθει το εγκεφαλικό, νομίζω σε εκδήλωση του ΣΕΒ. Εκεί, με σχεδόν διεστραμμένη ηδονή, προέβλεπε πλήρη οικονομική κατάρρευση από την οποία, λέει, θα μπορούσαμε να σωθούμε μόνο με γενικευμένη εξαθλίωση των μαζών, σε βαθμό που τα περυσινά μνημονιακά μέτρα να φαντάζουν χάδι.

    Αυτά, για να μην ξεχνάμε τι πραγματικά πρεσβεύει αυτός ο "κύριος" όταν βγαίνει από τα νεοφιλελεύθερα λαγούμια στα οποία εγκαταβιοί.

  17. "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" avatar
    "ΣΑΛΩΝΙΤΗΣ" 01/07/2011 14:33:10

    Να το ονομάσουν "ΠΙΡΑΝΧΑΣ"!...

  18. Γιάννης V. avatar
    Γιάννης V. 01/07/2011 14:47:24

    Επιτέλους! Ο σοβαροφανής,-εύγε NIK THE GR-υπερτιμημένος κυρ.Αλέκος ξεσκεπάστηκε! Πραγματικά απορώ πώς ο Antiκοινοβουλευτικός ξετρύπωσε το,επί τούτου, ελάχιστα γνωστό ιστορικό! Συγχαρητήρια! Ο κυρ.Αλέκος αξιοποιώντας και το πρόβλημα της υγείας του-που όλοι φυσικά σεβόμαστε-στο έπακρο,έχει καταστεί μιά απ'τις "χρυσές"εφεδρείες του συστήματος.

    Με το γνωστό blase' (με τη κυριολεκτική του Γαλλικού όρου έννοια(γερο-γλετζές που τάχει δεί όλα,τάχει κάνει όλα και παριστάνει τον απογοητευμένο απ'τη ζωή -εδώ,και απ'τη πολιτική!!!) υφάκι,καιροφυλακτεί σαν την πονηρή γριά αλεπού,ν'αναλάβει Εθνοσωτήριο-"Πατριωτικό μη χ..ω" καθήκον!
    Εννοείται ότι θα προτιμούσε Υπηρεσιακός-γκαουλάϊτερ-Πρωθυπουργός κοινής αποδοχής...αλλά τον πρόλαβε η άλλη αλεπού,ο Μέγας Μάγιστρος του καιροσκοπισμού,Βενιζέλος ο Νεώτερος(πρόσεχε Μεγάλε μη καζαντήσεις σαν τον Σοφοκλή-Κλικλή Βενιζέλο...).
    Προς το παρόν,βέβαια...
    Οσον αφορά στον ΚαρατζαFurer-εύγε και πάλι NIK THE GR-νομίζω ότι μάλλον λαγός του συστήματος της διαπλοκής του νεοφιλευθερισμού είναι.
    Τέλος,ως μέλος του πάλαι ποτέ...ΠΑΣΟΚ-καλά ντε,μη βαράτε δεν δικαιούται ένας άνθρωπος να κάνει λάθη,εφ'οσον το παλεύει...-και νυν, μιά στα κάγκελα και μιά στα κεραμίδια,σας διαβεβαιώ εξ'όσων ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ γνωρίζω,ότι ο
    koinos_nous πολύ εύστοχα εντόπισε το ζήτημα διά του Καζάκη.
    Μόνο που,επί του θέματος αυτού συγκεκριμένα,υπάρχουν και άλλα,δυστυχώς, ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ...

  19. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 01/07/2011 17:18:18

    Αγαπητοι φιλοι το πασοκ δεν υπαρχει περιπτωση να παει για εκλογες,θα εξαντλησει την τετραετια κ ολα αυτα τα σεναρια θα διδουν κ θα παιρνουν...ο παπαδοπουλος δεν νομιζω να κανει κομμα,ξερει οτι δεν θα κανει κατι σοβαρο κ δεν θα το τολμησει...αυτος θελει να τον καλεσουν αλλα οχι μονοκοματικη κυβερνηση, αλλα οικουμενικη...παντως πολλοι ειναι αυτοι που τον διαφημιζουν ως ακεραιο κ καθαρον πολιτικο,μαλιστα λενε οτι προσπαθησε να κανει σε συνεργασια με αμερικανους κ δανους ενα φορολογικο συστημα που θα επιανε την φοροδιαφυγη κ ο σημιτης τον εδιωξε...επισης αυτα που κανει τωρα ο λοβερδος στο εσυ ειναι σκεψεις του παπαδοπουλου κ παλι ο σημιτης τον εδιωξε...γνωριζει κανεις φιλος τιποτε περι αυτων,θα ειθελα να γνωριζω η ειναι ραδιο αρβυλα...

    • Γιάννης V. avatar
      Γιάννης V. @ Δ.Φ. 02/07/2011 03:17:01

      Αγαπητέ Δ.Φ., έχεις δίκιο: Ο κυρ Αλέκος είχε στη διάθεσή του, και την συνδρομή-όχι βέβαια δωρεάν-του IRS(το αμερικάνικο, σοβαρό, ΣΔΟΕ) επί 3 συναπτά έτη, και το Ελληνικό Δημόσιο αγόρασε το Δανέζικο πρόγραμμα Escort
      για τον αντικειμενικοποιημένο,ηλεκτρονικό τρόπο ελέγχου των επιχειρήσεων,
      δηλ.με ανά χείρας το laptop με προκαθορισμένο,εξειδικευμένο για κάθε ξεχωριστή εταιρεία, ερωτηματολόγιο.Τι απέγινε; Οι ελεγκτές...."έχαναν"
      τα laptop τους!!!! Και ο κυρ Αλέκος καθόταν και τους κοίταγε,αμέριμνα...Οσο για το πόνημα του IRS(εσωτερική υπηρεσία του FBI,που τρέμουν όλοι στις
      ΗΠΑ),το έθαψαν βαθειά στη γή οι Μανδαρίνοι του Υπ.Οικ. με την ανοχή και του κυρ Αλέκου.και του διαδόχου του,του γελαστού παιδιού,Γιάννου του
      Εκσυγχρονιστού...αιωνία Του η (πολιτική) μνήμη...
      Τι έλεγε το IRS; Οτι αφήστε τα καλαμπούρια της ΥΠΕΔΑ και το κυνήγι των
      "αποδειξεων"-σου θυμίζει κάτι;-(δηλ.των ΤΥΠΙΚΩΝ παραβάσεων) και στήστε Σώμα Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος,με έμφαση στο ΕΓΚΛΗΜΑ,όπως είναι η λαθρεμπορία, η Μεγάλη Φοροδιαφυγή και το Μαύρο Χρήμα εκεί που πραγματικά συμβαίνει,και κόψτε τις πλάκες με τους λιανοπωλητές και το κυνήγι φαντασμάτων.
      Φαντάσματα(Ghosts), αποκαλούσαν τις αποδείξεις και την-τότε- ΥΠΕΔΑ,
      Ghostbusters!!!!(από τη γνωστή ταινία!!!!)
      Ακόμα υπεδείκνυε τα αυτονόητα: Έλεγχο του ΠΟΘΕΝ έσχες(με την έμφαση στο ΠΟΘΕΝ) για ΟΛΟΥΣ ανεξαιρέτως τους πολίτες,φορολόγηση του Ιδιωτικού
      Πλούτου και άλλα πολλά που ισχύουν σ'όλο το κόσμο πλην των φορολογικών παραδείσων,νήσοι Κέϋμαν,Ελλάδα κλπ.!!!
      Για όλ'αυτά ο κυρ Αλέκος κι' η παρέα του αγροτεμάχια ηγόραζαν...Τα αποκαλούσε...αμερικανιές και ότι αυτός...ήξερε πως θα "πατάξει"(λέξη κι'αυτή
      θέ μου,πάταξον μεν άκουσον δε,λένε οι φοροφυγάδες...) τη φοροδιαφυγή!!!
      Εδώ γελάνε;
      Αλλά να που μας έφεραν όλοι αυτοί οι μαθητευόμενοι μάγοι του Εκσυγχρονιστάν και τώρα παριστάνουν και τους τιμητές του Ελληνικού λαού
      από πάνω...Έλεος ρε μάγκες!!!
      Όσο για τα σουταρίσματα του Σημίτη,νομίζω πως, πολύ απλά,την πρώτη
      φορά λόγω ΟΝΕ ήθελε να βάλει κάποιον πιό...ξύπνιο και καπάτσο με τις αγορές
      που να νογάει και αγκλικούλια για να του κάνει τη δουλειά-δηλ επέλεξε έναν
      "κοσμοπολίτη" απατεώνα από έναν "επαρχιώτη"δικηγορίσκο και καλά έκανε-
      άλλωστε είχε ήδη ξωφλήσει τα γραμμάτια της εκλογής του προς την ομάδα των Γεννηματικών(Μιλτιάδη,Γείτονα κλπ).
      Τη δεύτερη φορά,τον έβαλε λόγω...απελπισίας,ως αλεξίπτωτο, διότι τότε έπεφτε ο ίδιος κατακόρυφα,και τον έβγαλε γιατί τον τσάντισε που τάκανε μαντάρα με τους γιατρούς λόγω...βλακείας!!! Έ,δεν είναι κι'ο πιό έξυπνος άνθρωπος στο κόσμο...!
      Τώρα για το άλλο θέμα,θες ο Βασιλάκης Καϊλας-Λοβέρδος να πάει στα χνάρια του κυρ Αλέκου...; Δε νομίζω,αυτός είναι πιό γάτος...πιό χωμένος...δικηγόρος του Κόκκαλη,όχι όποιου κι' όποιου...Αυτός θα φάει τις φάπες του απ' τον κόσμο,
      όχι απ'τους γιατρούς!
      Αν χρειστεί,εδώ είμαστε...

  20. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 01/07/2011 20:53:59

    Η σοβαροφάνεια είναι το τελευταίο καταφύγιο όσων δεν έχουν φαντασία.
    Κι αν δείτε στα λεξικά, στο λήμμα σοβαροφάνεια, υπάρχει πάντα και μια φωτογραφία του Αλέκου Παπαδόπουλου.

    • sxolioblog avatar
      sxolioblog @ Strange Attractor 01/07/2011 21:34:04

      συμφωνω απολυτως

      σοβαροφανεια ως στρογγυλεμενη εκφραση απολυτων κοινοτυπιων

  21. sxolioblog avatar
    sxolioblog 01/07/2011 21:32:50

    Φακτορα ο κ. Παπαδοπουλος ειχε πολυ νωρις θεσει εαυτον στη διαθεση του Μνημονιου τονιζοντας οτι τα μετρα δεν ηταν αρκετα σκληρα. Απο εκσυγχρονιστικη αποψη βεβαια ...

    Σ ενα σχολιο με τιτλο

    Λίγη μετριοφροσύνη δεν βλάπτει κ. Παπαδόπουλε : πρωτοβουλία για τον εκσυγχρονισμό του κοινωνικού κράτους (http://to-sxolio.blogspot.com/2010/04/blog-post_25.html)

    ειχα απο τοτε γραψει οτι φιλοδοξουσε να συμβαλλει στην διαχειριση της κρισης ...

  22. δημης avatar
    δημης 02/07/2011 01:35:50

    ΠΑΝΤΩΣ...ΓΙΑΣΤΕΛΕΧΗ.....ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ.....

  23. factorx avatar
    factorx 02/07/2011 11:23:56

    http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=409128

    • Γιάννης V. avatar
      Γιάννης V. @ factorx 03/07/2011 00:50:05

      Κάθε σχόλιο είναι περιττό... Ο Ψυχάρης δείχνει το δρόμο...
      αλλά ο κυρ Αλέκος παριστάνει το δύσκολο...
      ΕΕμ..έτσι παίζονται σωστά τα παιχνίδια...της διαπλοκής...
      απ' τον "αδέκαστο" Αλεκάρα και τον μέτρ Ψυχάρη...
      δια πέννας Κρουστάλλη.
      Γηράσκω αεί διδασκόμενος!

  24. Kyriakos avatar
    Kyriakos 02/07/2011 21:52:45

    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΣΕΓΚΟΝΑ ΤΟΥΣ.ΣΤΗΡΙΞΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ

  25. Σωτήρης avatar
    Σωτήρης 04/07/2011 00:40:40

    Σας χάλασε ο Παπαδόπουλος;

    Επειδή μας έβαλε στην ΟΝΕ ή γιατί για 10 χρόνια είχε φτιάξει μια οικονομία που δούλευε ικανοποιητικά; Μήπως επειδή ήταν ο πρώτος που τα είχε βάλει με τους μεγαλογιατρούς; ¨Η επειδή δεν γλύφει τον Αϊ Λαό; Να υποθέσω ότι σας χαλάει που είναι από τους ελάχιστους που δεν έχει μπλέξει με διαφθορά και δεν έχει φάει δεκάρα; να φανταστώ τότε ότι μας χάλασε που είχε προβλέψει ότι πηγαίναμε ντουγρού για χρεοκοπία έτσι; Αα όχι βρε μας χαλάνε οι εκσυγχρονιστές τώρα το κατάλαβα...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.