20/11/2008 12:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέο δίλημμα μας έβαλε ο Πρωθυπουργός



__________________________________________

Ο κ. Καραμανλής περιέγραψε το δίλημμα των εκλογών, όποτε και αν γίνουν, λέγοντας: «Αυτό που θα ορίσει τελικά τις επιλογές της κοινωνίας είναι η σύγκρουση ανάμεσα στην υπευθυνότητα και την ανευθυνότητα....

Τώρα ποιοι είναι οι δυνάμεις της υπευθυνότητας και ποίοι της ανευθυνότητας , θα σας γελάσω....

Από το http://greece-salonika.blogspot.com/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. luky avatar
    luky 20/11/2008 12:09:22

    Η απάντηση ίσως βρίσκεται εδώ....στην χθεσινή σας ανάρτησή σας, για την "ευρύτερη αγία οικογένεια".
    Μια σκέψη είναι κι αυτή...!

  2. Δήμος avatar
    Δήμος 20/11/2008 12:12:08

    Ναι. Υπευθυνότητα, όπως: απογραφή, βασικός μέτοχος, διαπραγματεύσεις Κυπριακού στο Μπουργκεστόγκ, διαχείριση του Μακεδονικού, Παιδεία, ΕΣΥ,κοινωνικό κράτος-ασφαλιστικό, κ.λπ.

  3. aftershock avatar
    aftershock 20/11/2008 12:40:27

    Χωρίς καμμία διάθεση για να δικαιολογήσω κανέναν ανευθυνο-υπεύθυνο (και το χάλι στο οποίο έχει περιέρθει η χώρα) θέλω να ρωτήσω το εξής:

    σκεφτόμαστε την πιθανότητα η "εσωτερική" πολεμική που δέχεται ο Κ.Κ. να είναι μεγαλύτερη και πιο πολυ-μετωπική από ότι αντιλαμβανόμαστε;;;
    σκεφτόμαστε την πιθανότητα να προσπαθεί να κερδίσει χρόνο προκειμένου να εκτεθούν περισσότερο όσοι τον αντιμάχονται ίσως και έχοντας στο μυαλό του πιθανές εκβάσεις σημαντικών θεμάτων που μπορεί να χειρίζεται ο ίδιος στο εγγύς μέλλον;;;

    Επαναλαμβάνω ότι δεν έχω καμμιά διάθεση να δικαιολογήσω κανέναν.
    Απλά δεν είμαι σίγουρος για το αν ο άνθρωπος είναι όντως ανίκανος ή πιέζεται περισσότερο από ότι καταλαβαίνουμε ή θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε.
    Εξ ου και η διαφορά ανάμεσα στο "περιμένω επειδή δεν ξέρω να κάνω τίποτα άλλο" και στο "περιμένω στρατηγικά προκειμένου να κάνω το μπαμ όταν ΠΡΕΠΕΙ".
    Μια μέρα περισσότερη για σένα είναι μια μέρα λιγότερη για τον εχθρό σου.

  4. luky avatar
    luky 20/11/2008 12:42:34

    @ Δήμος
    "διαχείριση του Μακεδονικού" ο Κώστας κάνει,ή η Ντόρα;

  5. τιραμολα avatar
    τιραμολα 20/11/2008 12:49:56

    @aftershock
    Οι επιδοσεις σε ολους τους τομεις της κυβερνησης που προιστατε εδω και 5 χρονια μιλανε μονες τους...
    ΠΑΤΟΣ!

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/11/2008 13:06:03

    @ Δήμος
    Ποιό ακριβώς ήταν το λάθος στη διαχείριση του μακεδονικού;Δες προηγούμενο ποστ.

    Ποιος εμπόδισε τον Σημίτη να είναι αυτός στο Μπούργκενστοκ;Oι εκλογές ήταν κανονικά για τον Μάιο του 2004.Ο Σημίτης ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ τη θέση του όταν στις εκλογές των Τουρκοκυπρίων στις 15-12-2003 εξελέγη ο Ταλάτ και όχι ο Ντενκτάς και οι Τούρκοι δέχθηκαν το σχέδιο Ανάν οπότε το μπαλάκι ερχόταν σε μας.

    Ηταν καλύτερο το ασφαλιστικό σχέδιο Γιαννίτση;

    H κυβέρνηση δεν είναι ιδανική αλλά είναι σαφώς καλύτερη από την κυβέρνηση Σημίτη.

  7. Γιώργος avatar
    Γιώργος 20/11/2008 13:12:29

    @6
    Χάθηκε η ψυχραιμία.

    Μακράν χειρότερη όλων των κυβερνήσεων η σημερινή. Δεν τίθεται ουδεμία συγκριση με την προηγούμενη ούτε καν με του Μητσοτάκη. Η απαρίθμηση μάλλον κουραστική

  8. τιραμολα avatar
    τιραμολα 20/11/2008 13:17:47

    "H κυβέρνηση δεν είναι ιδανική αλλά είναι σαφώς καλύτερη από την κυβέρνηση Σημίτη."
    θες και τα λες ή σου ξεφευγουν?


    Η κυβερνηση Σημιτη ασχετα αν εγω διαφωνω με τον λεγομενο εκσυγχρονισμο και με τον τροπο που εγινε , αν μη τι αλλο ειχε καποιους στοχους , αρεστους ή μη στους πολιτες...

    Σε ποιον τομεα ειναι καλυτερη?
    Μας τους απαριθμεις αν μπορεις?

  9. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/11/2008 13:22:48

    Μην παρεξηγηθώ ότι ανέχομαι την μικρἠ κλεψιά περισσότερο από την μεγάλη. Κλεψιές και οι δύο. Ωστόσο υπάρχει διαφορά, τουλάχιστον ιστορική, ανάμεσα στα πράσινα και τα μπλε κουτάλια.

    Τα πρώϊμα πράσινα κουτάλια ανακάλυψαν τα δωράκια των 500 εκατομυρίων. Το μπλε διάλειμμα του επίτιμου έφερε το δωμάτιο με τις πυτζάμες (θα έλεγα το χέρι του τιραμόλα, αλλά θα παρεξηγηθεί ο φίλος πιο πάνω). Οι εκσυγχρονιστές ξεκίνησαν σχετικά τίμιοι και λερώθηκαν στο τέλος, αλλά ο Σημίτης έστω και χωρίς διαφήμιση απέλυσε μερικούς τσακωτούς, ή τουλάχιστον ο κοινός νους έλεγε ότι είναι κακό να τα πιάνεις. Και, με το συμπάθειο πολύς λαός έγινε πλούσιος, άλλοι καιροί θα μου πείτε, αλλά πολύς λαός...

    4-5 χρόνια τώρα ΜΟΝΟ σκάνδαλα, μόνο προμελετημένη αρπαχτή, μόνο για τους λίγους και με πολύ ανικανότητα.

    Η σύγκριση της εικόνας δεν είναι απόλυτα δίκαιη

  10. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/11/2008 13:24:42

    Eξωτερική πολιτική :
    Δεν υπήρξε σημαντική υποχώρηση σε εθνικο θέμα
    (Ιμια,S-300,Οτσαλάν).

    Οικονομική πολιτική : Συνεχίσθηκε η ανάπτυξη 4% κατ έτος με τριπλάσιες τιμές πετρελαίου και χωρίς τα έργα των Ολυμπιακών Αγώνων.

  11. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 13:25:03

    Λάθος. Χρυσά κουτάλια θες να πεις.

  12. kaskanter avatar
    kaskanter 20/11/2008 13:33:04

    Tελευταία νέα δασκαλεμένες οι καταθέσεις των μαρτύρων!!! Ο Παπακαρχιμάκης ακόμα είναι αντιπρόσωπος των εκβιαστών;
    Τα ρεζιλίκια του ΠΑΣΟΚ στην μικρή οθόνη. Άξιο βέβαια το σχόλιο των καθοδηγούμενων εκφωνητών.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/11/2008 13:37:40

    Ξαναγράφω όσα έγραψα στο σχόλιο για το μακεδονικό :
    Eκ της προσφυγης προκύπτει ότι το ΠΑΣΟΚ :
    1)Υπέγραψε την Ενδιάμεση Συμφωνία.
    2) Ανέλαβε την υποχρέωση να δεχθεί η Ελλάδα την ένταξη των Σκοπίων στους διεθνείς οργανισμούς με το όνομα FYROM.
    3)Πρόβλεψε στη συμφωνία το δικαίωμα να προσφύγουν τα Σκόπια στη Χάγη αν εμποδίζονταν.
    4)Δέχθηκε την εισοδο των Σκοπίων σε μισή ντουζίνα διεθνείς οργανισμούς δημιουργώντας προηγούμενο.
    Είναι απολύτως βέβαιο ότι αν βγει καταδικαστική απόφαση για την Ελλάδα θα την αποδώσει σε “αδέξιους χειρισμούς” του Καραμανλή και προσθέτω :
    Θα συμφωνήσουν με αυτό το 90% των καναλιών που δεν έλεγαν τίποτε όταν γίνονταν αυτά.

  14. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/11/2008 13:50:23

    δεν λέω ότι σε όλα είναι πιο φαύλη και πιο ανίκανη η ΝΔ. Π.χ. Είναι ακόμα κυβέρνηση, παρόλα τα σάπια. Απλά, τα πράσινα κουτάλια και τα μπλε κουτάλια δεν είναι ακριβώς ίδια (τουλάχιστον στα μάτια μου...)

  15. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 13:52:21

    @Ψυχραιμία: σε διαβάζω με προσοχή γιατί γνωρίζεις πράγματα στα εθνικά ζητήματα π.χ. που με ενδιαφέρουν, είσαι ορθολογιστής, αλλά καλοπροαίρετος ΚΑΙ άκαμπτος καμιά φορά. Και αριθμολάτρης.
    Που διοχετεύθηκε αυτή η ανάπτυξη; Γιατί στέγνωσε η αγορά; Γιατί άνθρωποι που δεν ήταν ποτέ κοντά στο ΠΑΣΟΚ αναγνωρίζουν εκ των υστέρων κάποια πράγματα; Γιατί σταμάτησαν τα δημόσια έργα; Γιατί π.χ. δεν προχώρησε η υποθαλάσσια σήραγγα (της οποίας η μελέτη είναι έτοιμη από το 2004);
    Πέντε χρόνια για σένα δεν είναι αρκετά για να σου αποδείξουν αν μη τι άλλο, τουλάχιστον ανικανότητα;
    Αυτό που έχεις υπαινιχθεί σε άλλη ανάρτηση για τη Μεγάλη Ιδέα του Βατοπεδίου - Το φανάρι της Ορθοδοξίας κλπ. τα έχω διαβάσει προ καιρού στην ΑΞΙΑ. Αν είναι έτσι, γιατί δεν μας εξηγεί ο ηγέτης τη νέα μεγάλη ιδέα; Εν κρυπτώ και παραβύστω όλα, μη μας πάρει χαμπάρι η Μοσάντ. Θεωρίες συνωμοσίας, οι αγωγοί, το ελικόπτερο του Πατριάρχη, το σχέδιο Ανάν, ο ξένος δάκτυλος. Περπατάω τοίχο τοίχο και για σύνθημα θα βήχω.
    Μήπως χάθηκε στη σκόνη της μυστικοπάθειας αυτή η μεγάλη ιδέα; Ο Τ. Παπαδόπουλος πήρε τους Κύπριους τότε με το μέρος του γιατί μίλησε με παρρησία, συγκεκριμένα και χωρίς φόβο.

    Λέει και πολύ σωστά ο αρχαιοπτέρυξ: "... Και, με το συμπάθειο πολύς λαός έγινε πλούσιος, άλλοι καιροί θα μου πείτε, αλλά πολύς λαός ...".

    Αυτή είναι η διαφορά Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ Ψυχραιμία, και το ομολογούν και οι δικοί τους.
    Το ένα ήταν catering, έδινε σε όλους κατι τις, η άλλη είναι κλειστή ροτόντα.

  16. spyros avatar
    spyros 20/11/2008 14:02:22

    Είναι μάταιο να προσπαθεί κάποιος να αποδείξει ποιος είναι μεγαλύτερος κλέφτης. Δε θα βγάλει άκρη και δε θα του χρησιμεύσει σε τίποτα. Εκτός κι αν αποφασίσει ότι κλέφτες θα μας κυβερνούν έτσι κι αλλιώς, οπότε έχει σημασία το κοινώς λεγόμενο ¨το μη χείρον, βέλτιστον ¨.

  17. Μάρκος avatar
    Μάρκος 20/11/2008 14:11:16

    Εγώ πάντως θαυμάζω την "γαργάρα" του blog στην εμπλοκή του ΠΑΣΟΚ δια του Παπανωνσταντίνου στο "Βιντεο-αποκάλυψη"...press-gr θα γίνετε σε λίγο...

  18. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 14:13:45

    Χαίρω πολύ, το μη χείρον βέλτιστον φέρνει ψήφους είναι αλήθεια.

  19. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 14:18:07

    #18 απάντηση στο #16.

  20. Φ avatar
    Φ 20/11/2008 14:20:13

    Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ =ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΠΤΥΧΙΟ ΓΙΑΤΡΟΥ ΣΕ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ.

  21. τιραμολα avatar
    τιραμολα 20/11/2008 14:27:02

    Το ιδιο το συστημα της ασυδοσιας της αγορας παραγει την διαθφορα.
    Το αν με το ΠΑΣΟΚ του Σημιτη ετρωγαν 100.000 και με την ΝΔ τρωνε 50 , μικρη σημασια εχει.
    Εγω πιστευω στον ΓΑΠ επειδη κατα την γνωμη μου το φαινομενο διαφθορα το πολεμα μονο ο κοινωνικος ελεγχος για τον οποιον μονο αυτος εχει μιλησει.
    Η συμμετοχικη δημοκρατια ειναι το μονο αντιδοτο.
    Απεναντι στο κλειστο κυκλωμα που εχει διαμορφωθει και περιλαμβανει επιχειρηματια-πολιτικο-δικαστη-δημοσιογραφο , ολοι μια παρεα , μονο οι επιτροπες πολιτων που θα απαρτιζονται απο κατα τοπους πολιτες οι οποιοι θα συμμετεχουν σε αυτες με rotation μπορουν να δημιουργησουν ορους διαφανειας.

  22. Xase avatar
    Xase 20/11/2008 14:41:49

    Ωραια. Τσακωνονται οι πασοκοι με τους νεοδημοκρατες για το ποιος ηταν καλυτερος κλεφτης.
    Και οι δυο τα ιδια.... ηταν. Απλα φυγαν οι κλεφτες και ηρθαν οι λωποδυτες. Και οι βολμενοι απ το ΠΑΣΟΚ λενε οτι ηταν καλυτερο το ΠΑΣΟΚ. Και οι βολεμενοι απ την ΝΔ λενε οτι καλυτερη ηταν η ΝΔ.

  23. Lara avatar
    Lara 20/11/2008 15:11:02

    Ανυπαρξια υπευθυνοτητας, πληρης ανευθυνοτητα, καθολικη αναξιοπιστια, καταχρηση δημοσιας περιουσιας και πλουτου, εμπλοκη σε μαφιοζικες δρασεις και ποταπες διασυνδεσεις μελων του κομματος με τη νυχτα.
    Ολα αυτα συναρμολογουν και συνθετουν ενα παζλ ενστασης προς το πλατω του φιλολαικου δεξιου κομματος της Ευρωπης, το οποιο θα πρεπει στο εγγυς μελλον να αποφανθει για το τι μελει γενεσθαι αυτου του ακρως επικινδυνου για τα Ευρωπαικα συμφεροντα κομματος .

  24. luky avatar
    luky 20/11/2008 15:42:56

    @17
    ...... έτσι όμως, καλύπτεται ο Βενιζέλος, πρώτος παραλύπτης του εν λόγω φακέλλου, κατά Σωτηροπούλου.

    @20
    ....ο Πρετεντέρης πρωτοστατούσε, κατά Ζαχόπουλου.
    Τι παιχνίδι παίζει τώρα, ουδείς γνωρίζει!

    @21
    ...ο ΓΑΠ τον έδιωξε τον Βαλιανάτο, αν και πολύ φίλος του! Ο Κώστας γιατί υπομένει ακόμη την Ντόρα;

  25. αιμίλιος avatar
    αιμίλιος 20/11/2008 16:01:44

    Υπεύθυνος είναι αυτός που λέει πως θα κλέψει και κλέβει.

    Ανεύθυνος είναι αυτός που λέει ότι ΔΕΝ θα κλέψει και κλέβει.

  26. e? avatar
    e? 20/11/2008 16:14:25

    το ποσοστο αναπτυξης δεν αφορα τον αστεγο πχ. αφορα αυτους που εχουν λεφτα. αρα το ποσοστο αναπτυξης δε λεει σχεδον τιποτα. δικαιοσυνη ισοτητα ειναι το ζητουμενο. το ποσοστο αναπτυξης και το αεπ μπορει να ανεβουν οσο ψηλα παει αλλα ο φτωχος να βρεθει σε χειροτερη θεση. επομενως αριθμοι και μεγεθη σαν το ποσοστο αναπτυξης δεν εχουν ιδιαιτερη σημασια

  27. Nick avatar
    Nick 20/11/2008 16:50:23

    Ανάπτυξη 4% με παραγωγή (σχεδόν) ΜΗΔΕΝ.

    Το 67% αυτού του 4% είναι πληθωριστική κατανάλωση.

  28. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 20/11/2008 16:52:36

    Ο Γκέμπελς είπε:
    "Συκοφαντείτε, συκοφαντείτε! Στο τέλος κάτι θα μείνει".
    Εγώ λέω:
    Απολογηθείτε, απολογηθείτε. Στο τέλος δεν πρόκειται να μείνει τίποτε.
    Η ώρα φτάνει. Εντοπίστηκε ποικιλοτρόπως, εδώ και καιρό.
    Η επιλογή θα γίνει μεταξύ υπευθυνοανεύθυνων (σημερινών) και ανευθυνοεπεύθυνων (που ακολουθούν). Ποιοι από τους δύο είναι καλύτεροι; Συγκρίνετε τη ζωή τα τελευταία σαρανταπέντε χρόνια. Εάν πηγαίνουμε από το καλό στο καλύτερο τότε η πορεία είναι ανοδική. Εάν πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο, τότε αυτή είναι καθοδική. Όσο αφορά τα κριτήρια σύγκρισης που θα εφαρμόσετε, ρωτήστε και κανένα οικογενειάρχη που έχει παιδιά, μέσου εισοδήματος.
    Που θα καταλήξει το χάλι; Οι γνωρίζοντες μαθηματικά σχεδιάστε άξονες αναφοράς, με απεικόνιση στο οριζόντιο άξονα του χρόνου. Σχεδιάστε τη συνάρτηση. Η απεικόνιση να γίνει κατά προτίμηση σε ρολό τουαλέτας, διότι το μήκος του χάρτου, καλόν είναι να είναι υπερπολλαπλάσιο του πλάτους.

  29. rt avatar
    rt 20/11/2008 17:11:12

    ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟ GREECE SALONIKA ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ,
    TO EΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ:

    " ΤΑ ΜΠΛΕ MΑΧΑΙΡΟΠΙΡΟΥΝΑ Ή ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΥΠΕΥΘΥΝΑ;"

  30. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/11/2008 17:26:32

    Δυσκολεύομαι να δημοσιεύσω, δεν μου τα περνάει τα σχόλια και όταν ξαναπροσπαθώ μου λέει duplicate comment. Τι γίνεται;

  31. aftershock avatar
    aftershock 20/11/2008 17:35:48

    @ σχόλιο τιραμολα 5:
    "@aftershock
    Οι επιδοσεις σε ολους τους τομεις της κυβερνησης που προιστατε εδω και 5 χρονια μιλανε μονες τους…
    ΠΑΤΟΣ!"

    Που προΐσταται ποιος εννοείς;;Ο ίδιος ή η κυβέρνηση;;
    Εμένα η απορία μου ήταν για τον ίδιο προσωπικά.
    Δεν τίθεται θέμα διαφωνίας (από μένα τουλάχιστον) στα περί διαφθοράς και γενικής ανευθυνότητας.Γι αυτό η ερώτηση είναι γύρω από τον Κ.Κ. και τον πολύ στενό (ίσως) κύκλο του...να ναι 2-3 άτομα;;!!
    Όσο τετριμμένο κι αν ακούγεται η επαφή με Ρωσία ήταν δικού του χειρισμού και αν δεν κάνω λάθος σχεδιασμού (κυρίως) του Σιούφα...Σε όποια κατάσταση κι αν βρίσκεται το όλο θέμα, απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί "πάτος".

    @KaryID σχόλιο 15:
    "Αυτό που έχεις υπαινιχθεί σε άλλη ανάρτηση για τη Μεγάλη Ιδέα του Βατοπεδίου - Το φανάρι της Ορθοδοξίας κλπ. τα έχω διαβάσει προ καιρού στην ΑΞΙΑ. Αν είναι έτσι, γιατί δεν μας εξηγεί ο ηγέτης τη νέα μεγάλη ιδέα;"

    Αυτό με απασχολεί κι εμένα...η ίδια ερώτηση.
    Η εικόνα που βλέπουμε όλοι μας είναι κυριολεκτικά απίστευτη και συγνώμη αλλά το όλο σκηνικό (σκάνδαλα, διαφθορά) είναι πολύ σύνθετο για να πιστέψω ότι η βλακεία και η ανικανότητα από μόνες τους είναι ικανές να δημιουργήσουν αυτόν τον πανικό!Και προσωπικά πιστεύω ότι βάλεται η χώρα όχι η κυβέρνηση...Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι "ισχυροί" αυτού του κόσμου είναι πλέον γνωστοί εδώ και καιρό.Δεν συνθέτουν σενάρια συνωμοσίας πια.Είναι κλασικές στρατηγικές αντιπαράθεσης σε "πεδίο μάχης".

    Και συμφωνώ με το σχόλιό σου :"Ο Τ. Παπαδόπουλος πήρε τους Κύπριους τότε με το μέρος του γιατί μίλησε με παρρησία, συγκεκριμένα και χωρίς φόβο."

    Και η απορία μου επεκτείνεται...
    Κάνει ανταρτοπόλεμο ο Κ.Κ. και αν ναι τότε γιατί δεν έχει διαρρεύσει τίποτα προς τον κόσμο ο οποίος πανικοβάλεται με όλα όσα βιώνει;;
    Είναι ικανότητα;;Είναι άγνοια κινδύνου;;Είναι υψηλό ρίσκο;;;

    Ξαναλέω ότι δεν πιστεύω πως ένα σύνθετο σκηνικό παρακμής και αναλγησίας μπορεί να προκληθεί ΜΟΝΟ από βλακεία και ανικανότητα.Πιστεύω ότι δεν είναι τυχαίο που εμφανίζονται σχεδόν με αριθμητική πρόοδο σκάνδαλα το ένα πίσω από το άλλο εδώ και πολύ καιρό τώρα.Όλο αυτό μου φαίνεται σαν να καλλιεργούνταν υπόγεια ώστε την κατάλληλη στιγμή να σκάσει πάνω από τα κεφάλια μας ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ...κι αυτό από μόνο του δείχνει συνέργεια και εσωτερική διαπλοκή.

    Μήπως κι εμείς στην ποσπάθειά μας να καταλάβουμε τι γίνεται γύρω μας κοιτάμε κοντόφθαλμα;;
    Μήπως το matrix απλά αύξησε τον αριθμό γυναικών με κόκκινα φορέματα δίπλα μας;;;

  32. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/11/2008 17:46:22

    Ρε παιδιά την ώρα που όλη η Ευρώπη έχει ύφεση εμείς έχουμε ανάπτυξη 3,1%. Την ώρα που οι Η.Π.Α. δίνουν 700 δίς στις τράπεζές τους και λένε "δεν ξέρω αν θα φτάσουν", οι δικές μας κάνουν το δύσκολο για 28 δις - άρα δεν τα πολυχρειάζονται και, όπως όλοι ομολογούν, θα πάρουν τελικά για να μην μείνουν πίσω σε σχέση με τις άλλες που θα έχουν κρατική βοήθεια.

    Το παρατημένο Σκοπιανό και η στο χείλος του γκρεμού Κύπρος σώθηκαν (στο Μπούργκενστοκ, η τελευταία) από τους επιδέξιους χειρισμούς Κωστάκη. Και η δύσωδη υπόθεση Βατοπαιδίου ήδη γυρίζει μπούμερανγκ, κατά των εμπνευστών της. Δείτε και τη σημερινή γελοιογραφία Στάθη στην Ελευθεροτυπία.

    Δεν γουστάρω τα αδέξια γαλάζια λαμόγια που ούτε να φάνε σωστά δεν ξέρουν (τουλάχιστον οι πράσινοι ξέρανε να φάνε σωστά και χωρίς να τους παίρνει χαμπάρι κανένας), αλλά άλλο αυτό, αλλο η ισοπέδωση όλων.

    Παρατήρησα ότι μπόρεσα να δημοσιεύσω μόλις άλλαξα IP διεύθυνση. Αν αυτό δεν έγινε κατά λάθος, οι υποψίες που εγείρονται σε σχέση με τους διαχειριστές του παρόντος χώρου δεν είναι και πολύ κολακευτικές.

  33. Factorx avatar
    Factorx 20/11/2008 17:52:20

    @Μάρκος,αν δεν ήσουν προκατειλημένος θα είχες δει οτι είχαμε σηκώσει το θέμα ώρες πριν τα μπλγκ στα οποία αναφέρεσαι ασχοληθηκαν μαζί του
    Βλέπε:
    Θέμα με Παπακωνσταντίνου και το βίντεο
    http://www.antinews.gr/?p=4308

  34. Anonymous avatar
    Anonymous 20/11/2008 17:54:27

    Γιατί τσακώνεστε,δεν ακούσατε τον ΚΚ που είπε να είστε υπεύθυνοι;Αιτήματα στα...όνειρα μόνο!!Απεργίες ...τέλος!!!Κοιμηθείτε,παίξτε DVD.Δεν παραδειγματίζεστε από τον ίδιο;Δεν έχει σημασία αν αυτός, είναι χορτάτος κι εσείς πειναμένοι,πάντως καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες και μηδενίζετε τις απαιτήσεις!!!!Εκσυγχρονιστείτε,κοινωνικοποιηθείτε επιτέλους στο νέο πνεύμα της πολιτικής!!!!ΕΝΑ DVD TΗ ΜΕΡΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΙΝΑ ΚΙ ΑΝΕΡΓΙΑ ΠΕΡΑ!!!!!!

  35. kaskanter avatar
    kaskanter 20/11/2008 18:06:42

    φάκτορα για το δικό μου σχόλιο γράφει ο Μαρκούλης αλλά όπως βλέπεις είναι ολίγον αδιάβαστος.

  36. greekpoliticalreview avatar
    greekpoliticalreview 20/11/2008 18:14:07

    Ιστορική ατάκα :

    "Οι επιχειρήσεις πρέπει να θυσιάσουν τα κέρδη τους για να μην απολύουν εργαζομένους."

    τάδε έφη ΚΚ

    (στον ΣΕΒ ακόμα γελάνε)

  37. αποχωρών avatar
    αποχωρών 20/11/2008 18:15:22

    Ακριβώς γι'αυτό το λόγο.Δεν έχει ακόμα αντιληφθεί σε ποιά πλευρά βρίσκεται. ΦΟΥΜΟ!!!!!!!στις μπαρούφες.

  38. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 18:21:48

    @Aftershock: αν ήθελε το κράτος να αναβιώσει μια μεγάλη ιδέα μπορούσε να παραχωρήσει νόμιμα και με πλήρη διαφάνεια δικές του εκτάσεις, από αυτές που διαθέτει σε όλη την επικράτεια, να χρηματοδοτήσει από τα μυστικά κονδύλια, να "επικοινωνήσει" την ιδέα. Αντιρρήσεις θα είχε υποθέτω το Φανάρι (όσον αφορά την μεταφορά της έδρας της Ορθοδοξίας) και η Ελλαδική Εκκλησία (φαντάζεσαι το μακαριστό Χριστόδουλο να δεχόταν να τον καπελώνει ο Εφραίμ μέσα την έδρα του; ε ρε γλέντια, γι' αυτό το έκρυβαν φαίνεται ...)

    Δυστυχώς aftershock για γέλια είναι όλα αυτά.
    Και αν δεχθούμε ότι κάποιοι οραματίστηκαν τη νέα μεγάλη ιδέα, οι εξελίξεις δείχνουν ότι δεν είναι άξιοι να τη φέρουν σε πέρας, είναι κατώτεροι των περιστάσεων, δεν έχουν τις ΑΝΤΟΧΕΣ για κάτι τέτοιο. Η Φιλική Εταιρεία βγήκε μπροστά και ηγήθηκε πνευματικά της Επανάστασης του '21. Υπάρχει αντιστοιχία με τη σημερινή κατάσταση;

    Σήμερα που τα πάντα γίνονται γνωστά σε χρόνο dt μέσω του διαδικτύου είναι δυνατό να προωθείς αυτά τα σχέδια με μυστικότητα και κρατώντας το λαό στο σκοτάδι; Οι εκλεκτοί από μία, και οι πληβείοι από την άλλη. Πολύ μας υποτιμούν aftershock, και οι μεν και οι δε και όλοι τους.

  39. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/11/2008 18:46:27

    @ Kary ID
    Σε ευχαριστω για την προσοχή σου.Ποτέ δε γράφω συνωμοσιολογικά.Οσα γράφω είναι από πληροφορίες δημοσιευμένες και αναμφισβήτητες.
    Υπάρχει το εξής πρόβλημα για τους ερασιτέχνες σαν και μένα που δεν έχουν καμμία σχέση με δημοσιογραφικά και πολιτικά στέκια.Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι είναι αληθινό και τι ψεύτικο στα σκάνδαλα.Αφού δεν ξέρω πρόσωπα και πράγματα δεν μπορώ να πω τίποτε για τη χορεύτρια Αζέλ ή τον Πάπιστα ή παλιότερα τον Κοσκωτά κλπ.
    Εκείνο που μπορώ να δω αλλά κανονικά δεν θα έπρεπε να χρειάζομαι είναι διεθνείς ειδήσεις,δηλώσεις ξένων πολιτικών που μας αφορούν κλπ και να βγάζω συμπεράσματα που τα ΜΜΕ για δικούς τους λόγους αγνοούν.
    Πότε έγινε συζήτηση στα ελληνικά ΜΜΕ για τις λεπτομέρειες του σχεδίου Ανάν;Ποτέ.Εγώ ότι μάθαινα το μάθαινα από το ΡΙΚ και τα τουρκικά μέσα στην αγγλική γλώσσα που φυσικά ασχολούνταν εντατικά.
    Ηξερα λοιπόν ότι ο Ντενκτάς ήταν υπερ του ΟΧΙ και ο Ταλάτ υπέρ του ΝΑΙ.Μάλιστα οργάνωνε τεράστιες διαδηλώσεις υπερ του ΝΑΙ στα κατεχόμενα.Ηξερα ότι έγιναν εκλογές εκεί στις 15-12-2003,έμαθα -από τις ειδήσεις πάλι -ότι κέρδισε ο Ταλάτ και ήξερα ότι αυτό σήμαινε οτι θα δεχθούν το σχέδιο Ανάν.
    Κανένα σχόλιο από τα ελληνικά ΜΜΕ.Κανένα σχόλιο και από την κυβέρνηση Σημίτη που για δύο χρόνια διαφήμιζε το σχέδιο και έψεγε τους Τούρκους γιατί δεν το δέχονταν.Αντί λοιπόν να πανηγυρίσει που η άλλη πλευρά δεχόταν το κοσμοσωτήριο σχέδιο ξαφνικα μια βδομάδα μετά παραιτείται (!).
    Ορυμαγδός πανηγυρισμών στα ελληνικά ΜΜΕ για την ανωτερότητα Σημίτη που παραδίδει το "δαχτυλίδι" στο Γιώργο και μαζί και οι δύο προκηρύσσουν πρόωρες εκλογές.Σε όσους είπα ότι οι εκλογές γίνονται για να αποφύγουν το μπαλάκι που έρχεται αφού οι Τούρκοι δέχθηκαν το σχέδιο με κοίταζαν απορημένοι.Κανένα ΜΜΕ της Ελλαδος δεν είχε αναφερθεί στο ότι άλλαξε η θέση των Τούρκων στο κυπριακό.
    Αυτά είναι τα ΜΜΕ που έχουμε.
    Επι του Βατοπεδίου : Δεν μπορώ να ξέρω τι γίνεται και τι δε γίνεται.Γράφω μόνο τα γνωστά απο το κυπριακο : 1) Ο αδελφός του Εφραίμ Ντίνος Κουτσού ήταν αρχηγός του κόμματος "Νεοι Ορίζοντες" και τώρα ΕΥΡΩΚΟ αδιάλλακτος αντίπαλος του σχεδίου Ανάν.2) Η εταιρία Rassa - deal έγινε από το δικηγορικό γραφείο του Τάσσου Παπαδόπουλου.
    Από αυτά τα στοιχεία έκανα την υπόνοια ότι μέσω Βατοπεδίου ίσως χρηματοδοτείτο το ΟΧΙ -το ΝΑΙ χρηματοδοτείτο από διάφορους ξένους- και μόνο.
    Αλλα δεν ξέρω.Εκέινο που ξέρω είναι ότι αν έγινε κάτι παρόμοιο δεν μπορεί να βγει στην επιφάνεια χωρίς συνέπειες αφού η Ελλάδα επισήμως ήταν υπερ του σχεδίου.
    Για Μεγάλη Ιδέα δεν μίλησα.Γράφω μόνο βάσει συγκεκριμένων γεγονότων και κάνω λογικές υποθέσεις.Τα περαιτέρω είναι δουλειά των πραγματικών δημοσιογράφων.

  40. Mακρης Κ. avatar
    Mακρης Κ. 20/11/2008 18:50:31

    Επιτελους τι βαθυστοχαστες προβληματικες μας αναπτυσει αυτό το παιδι!! Πρεπει να προβληματισθουμε βαθεια τι θα γινουμε χωρις αυτόν!!

  41. aftershock avatar
    aftershock 20/11/2008 19:02:51

    @KaryID
    Δεν πιστεύω ότι το κράτος μπορεί ή θέλει την ιδέα μιας "μεγάλης ιδέας".Η αναφορά μου σε αυτό (που εσύ υπενθύμισες) ήταν ας το πούμε στο "περίπου"...δλδ σα να λέμε "αποτρεπτικά" (προκειμένου να μην γίνει Α ας κάνουμε εμείς Β).
    Για να παραχωρήσει ευθέως θα έπρεπε όλη η διαδικασία να γίνει ευθέως και αυτό δεν συμφέρει κανέναν εκτός και αν έχεις οργανωμένη, υγιή και δυνατή πολιτεία και θέλεις να κάνεις εντύπωση στους πολίτες ή επίδειξη δύναμης στους έξω (τρομάρα μας).
    Συμφωνώ στο σχόλιό σου για το Φανάρι αλλά πιστεύω ότι αυτουνού του υποσχέθηκαν βατικανικό καθεστώς οπότε μια υποθετική κατάσταση "καπελώματος" θα του τη σέρβιραν με μία ολίγη από "υψηλή πνευματική επιστασία" και θα το κατάπινε μια χαρά.Για τον Εφραίμ δε μπορώ να πω γιατί ακόμα -ειλικρινά- δεν έχω καταλάβει το ρόλο του.Μέχρι στιγμής μου φαίνεται ευκαιριακός ρολίστας όπως οι περισσότεροι της κυβέρνησης.

    Είμαι λίγο απαισιόδοξος αυτόν τον καιρό.Πιστεύω ότι σε επίπεδο επαγρύπνησης και αυτοκριτικής πρέπει να πιάσουμε άλλα επίπεδα και να κάνουμε scan και update καθημερινά.
    Δεν υπαινίσσομαι ντε και καλά ότι το "σενάριο" είναι αυτό ή δεν ισχύει καθόλου.Μπορεί να ισχύουν κάποιες παράμετροι ή μέχρι κάποιο βαθμό...

    Είναι πολύ περιπεπλεγμένο για να το καταπιώ με ένα ποτήρι "βλακείας" και "ανικανότητας".

    Δύο άξονες είναι η πολιτική.Οικονομία και εξωτερική πολιτική.Τα υπόλοιπα είναι για εσωτερική κατανάλωση.Αν συμφωνείς σε αυτό τότε καταλαβαίνεις και γιατί μας υποτιμούν.

  42. ataktos avatar
    ataktos 20/11/2008 19:04:00

    Δηλαδή η Κύπρος ένα ανεξάρτητο κράτος στην Ε.Ε. με τον Χριστόφια και το ΑΚΕΛ δεν ξέρουν τι κάνουν , ο καθ. Ήφαιστος εδώ που κάνει σωστές αναλύσεις και τόσοι άλλοι ,ο ΚΚ δια του χαζό Εφρεμ με δικά μας χρήματα κάνει πολίτικη με μεγάλο Π και χρηματοδότηση . Σου θυμίζω την ιστορία των Σ-300 και της παρεμβάσεις και την κατάληξη .Προσωπικά δεν σου κρύβω ότι χαίρομαι ότι βρίσκονται στο νησί του ΚΑΘΑΡΜΑΤΟς η Βρικόλακα .Ας πρόσεχε το κάθαρμα από το 1978 ,με είχε ταλαιπώρησε λίγο ,αλλά εκείνο το παιχνιδάκι σε ηλικία 28 χρονών ήταν μάθημα μου και καλό .

  43. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 19:10:57

    @Ψυχραιμία: δεν είπα ότι γράφεις συνωμοσιολογικά, ούτε ανέφερα πριν για σχέδιο Ανάν. Για τη μεγάλη ιδέα και το που θα... διοχετεύονταν τα χρήματα του Βατοπεδίου όμως, πρέπει να έχεις δώσει ένα link σχετικό, το οποίο δεν μπορώ να βρώ τώρα. Έτσι θεώρησα ότι εγνώριζες και αυτά τα στοιχεία, διότι αυτά συνδέονται και έχουν δημοσιευθεί στον τύπο επίσης. Γι' αυτό έγραψα για μεγάλη ιδέα.
    Ούτε και εγώ έχω καμία δημοσιογραφική ιδιότητα, απλά διαβάζω αρκετά τον κυριακάτικο τύπο.

  44. Factorx avatar
    Factorx 20/11/2008 19:28:07

    @Επώνυμος: Αφού δημοσιεύεις με διαφορά λίγω λεπτών δυο σχόλια, ποιο είναι το πρόβλημά σου; Δεν συμβουλεύεσαι κανέναν τεχνικό πριν να πετάξεις διάφορα; Η απλή καλοήθης λογική λέει οτι αν ΄την ίδια στιγμή που μπαίνεις εσυ στο σ΄λυστημα μπαίνουν και πολλοί άλλοι απο αλλού, το σύστημα παραφορτώνεται. Η κακοήθης όμως λογική περι άλλων τυρβάζει

  45. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/11/2008 19:44:50

    Όχι, δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου. Πριν κάνω κακοήθες σχόλιο δοκίμασα πολλές διαφορετικές καταστάσεις. Το πρόβλημα με τη μη δημοσίευση το έχω εδώ και μέρες και σε συγκεκριμένα threads, όχι σε όλα. Πατάω "Σχολιάστε" και μετά δεν βλέπω τίποτα. Πάω πίσω με back, κάνω copy το σχόλιο, ξαναπροσπαθώ να το στείλω, μου λέει duplicate comment it seems that you have already said that. Τι duplicate ρε σύστημα, αφού δεν μου το δημοσίευσες την πρώτη φορά. Κρατάω σε copy το σχόλιο, κλείνω όλα τα παράθυρα του browser, ξαναμπαίνω στο antinews από την αρχή, διαγράφω cookies, διαγράφω και άλλο browsing history, τίποτα. Λέω, η τελευταία μου επιλογή είναι να αλλάξω IP διεύθυνση. Και, ω του θαύματος έπιασε!

    Ή λοιπόν κάνω κάτι εγώ λάθος, ή φταίει το άτιμο το σύστημα που άλλους τους κατεβάζει κι άλλους τους ανεβάζει στα τάρταρα, που έλεγε και η Μίτση Κωνσταντάρα ή κάποιος έχει μπλοκάρει την IP διεύθυνση που γράφω για να μη δεχτεί σχόλια. Δεν λέω ότι ντε και καλά έγινε το τρίτο, αλλά δεν έχω ξαναδεί αντίστοιχο πρόβλημα σε άλλο μπλογκ. Οπότε λέω, αν το πω, αν μεν δεν με μπλοκάρουν, το παραδέχομαι ότι μπορεί και να μην είναι έτσι. Αν όμως όντως με μπλοκάρουν, καλό είναι να ξέρει όποιος με μπλοκάρει ότι το κόλπο το πιάσαμε και ότι μάθαμε και πώς να το αποφεύγουμε. Θα φανεί στην πορεία από άλλες λεπτομέρειες τι πραγματικά συμβαίνει. Προς το παρόν, ευχαριστώ που ασχολήθηκες.

  46. KaryID avatar
    KaryID 20/11/2008 19:54:49

    @Αν μπαίνεις από forthnet είχα και εγώ προβλήματα σήμερα διότι έκαναν εργασίες.

  47. PORTA PORTA avatar
    PORTA PORTA 20/11/2008 20:17:20

    Τριλημμα μας εβαλε.

    ΠΠ

  48. Factorx avatar
    Factorx 20/11/2008 20:46:25

    @Επώνυμος says: "κάποιος έχει μπλοκάρει την IP διεύθυνση που γράφω για να μη δεχτεί σχόλια"...

    Μέχρι στιγμής έχουν αναρτηθεί εδώ 49.257 σχόλια παντός είδους και απόψεως. Λες λοιπόν να μας ενοχλεί ένας απο όλους αυτούς που έχει βάλει κάποια σχόλια, για να κόψουμε τις απόψεις του;

    Και για να μην ψάχνεις στα θολά νερά το έχουμε πει εδω απο πολύ καιρό. Όποια σχόλια βρίζουν ή πμαίνουν για να κάνουν σπαμ είναι κομμένα με το που θα τα δουμε.

  49. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 20/11/2008 20:58:11

    μην αγριεύετε... Καμμιά φορά όταν πάει κανείς να στείλει σχόλιο όταν βγαίνει καινούργια ανάρτηση (ή για άλλους λόγους), το πετάει... Μου εχει συμβεί και μένα, αλλά 1-2 λεπτά αργότερα δουλεύει..

  50. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 20/11/2008 21:04:28

    Ok, ορθή η παρατήρησή σου FactorX, ανακαλώ πλήρως όσα είπα περί "κοψίματος" και απόδωσέ τα σε παρακαλώ στον εκνευρισμό που μου δημιούργησε η συνεχιζόμενη και επίμονη αδυναμία να ποστάρω. Συγγνώμη για το κακοήθες σχόλιο που πράγματι αδικεί κατάφωρα αυτό το πραγματικά καλό μπλογκ.

  51. thanos avatar
    thanos 20/11/2008 21:31:26

    @38.greekpoliticalreview Says:
    November 20th, 2008 at 6:14 pm

    Ιστορική ατάκα :

    “Οι επιχειρήσεις πρέπει να θυσιάσουν τα κέρδη τους για να μην απολύουν εργαζομένους.”

    τάδε έφη ΚΚ

    Βλεπεις τι παθαινει κανεις οταν διαβαζει Marx?

    Μπορει στο ΣΕΒ να γελανε,αλλα η Αλεκα χαμογελαει απο καρδιας,εκανε εναν συντροφο ακομα.

  52. thanos avatar
    thanos 20/11/2008 21:38:40

    @47.Επώνυμος Says:
    November 20th, 2008 at 7:44 pm

    Κανε click μια φορα μονο, θα περιμενεις λιγο και ολα θα ειναι ΟΚ.

  53. Μεσμέρ avatar
    Μεσμέρ 20/11/2008 23:27:51

    Θα δεις κι άλλο μήνυμα, ότι "βάζεις σχόλιο γρήγορα", αλλά εσύ με το μυαλό που κουβαλάς κατευθείαν στις "ψιλές".

  54. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 21/11/2008 06:49:04

    Μεσμέρ, δεν μιλούσα για τις περιπτώσεις που μου έβγαζε μήνυμα "you are posting too fast". Οι περιπτώσεις που αναφερόμεουν ήταν όταν πόσταρα και δεν έβγαζε μετά απολύτως τίποτα.

  55. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 21/11/2008 19:31:15

    να μη μπορω να κλέψω ουτε για να ζήσω ... α ρε πατέρα !

  56. ΣΟΒΟΚΑΗΣ avatar
    ΣΟΒΟΚΑΗΣ 21/11/2008 19:31:57

    α! αν θέλει ο κώστας ας κάνει εκλογές εγω είμαι μια χαρά ανεύθυνος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.