03/07/2009 14:38
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέος αντιμεταναστευτικός νόμος στην Ιταλία

 
________________________________________________________________________________________________
Έντονες αντιδράσεις προκαλεί στην Ιταλία ο νέος αντιμεταναστευτικός νόμο που ψήφισε χθες η ιταλική Γερουσία, με 157 ψήφους υπέρ, 124 κατά και 3 αποχές. Η Κεντροαριστερά κατήγγειλε επιστροφή στον φασισμό και το Βατικανό μίλησε για μέτρα που θα προκαλέσουν ανθρώπινο πόνο.

Στόχος του νόμου είναι να αυξηθούν οι απελάσεις των λαθρομεταναστών. Αυξάνοντας τον χρόνο κράτησης των λαθρομεταναστών στα ειδικά κέντρα «ελέγχου και απέλασης» από δύο σε έξι μήνες, η ιταλική κυβέρνηση επιδιώκει να έχει ολοκληρώσει τις διαδικασίες απέλασης προτού εγκαταλείψουν οι λαθρομετανάστες τα κέντρα κράτησης. Επίσης, όποιος συλλαμβάνεται να βρίσκεται παράνομα στη χώρα αντιμετωπίζει πρόστιμο από 5.000 ως 10.000 ευρώ. Η αρχική πρόθεση του Ιταλού πρωθυπουργού να φυλακίζει όσους δεν έχουν χαρτιά δεν υλοποιήθηκε λόγω της υπερφόρτωσης των ιταλικών σωφρονιστικών καταστημάτων.

Το νομοσχέδιο τιτλοφορείται «περί ασφαλείας», αλλά στην πράξη ο δεύτερος στόχος του είναι να δημιουργήσει όσο περισσότερα προβλήματα γίνεται στην καθημερινή ζωή των μεταναστών. Έτσι, ορίζει ότι οποιοσδήποτε δημόσιος υπάλληλος έρχεται σε επαφή με μετανάστες που δεν έχουν χαρτιά οφείλει να τους καταγγέλλει.

Ο νόμος δημιουργεί επίσης «ομάδες πολιτών»  οι οποίες θα περιπολούν στους δρόμους με στόχο να ενημερώνουν τις αρχές για ενδεχόμενη διάπραξη αξιόποινων πράξεων. Μετά τη διαπίστωση ότι το νέο ακροδεξιό «κόμμα της εθνοφρουράς» σκόπευε να στελεχώσει τις ομάδες με μέλη που φορούν σύμβολα παρεμφερή με τα ναζιστικά, ο νόμος απαγόρευσε τις στολές και τα περιβραχιόνια στα μέλη των περιπόλων. Οι ομάδες θα είναι άοπλες και υποτίθεται ότι δεν θα κάνουν χρήση σωματικής βίας. Επίσης, οι δραστηριότητές τους θα ελέγχονται από τις δημοτικές αρχές (δείτε κι εδώ).

ΣΧΟΛΙΑ

  1. perastikos avatar
    perastikos 03/07/2009 14:58:28

    -Ο νόμος δημιουργεί επίσης «ομάδες πολιτών» οι οποίες θα περιπολούν στους δρόμους με στόχο να ενημερώνουν τις αρχές για ενδεχόμενη διάπραξη αξιόποινων πράξεων-.

    άξιος ο μπερλουσκονι, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ότι θέλει... αν προβλεπει να καταγγελουν και πολιτικούς για ενδεχόμενη διάπραξη αξιόποινων πράξεων του αξίζουν συγχαρητήρια...

  2. tiramola avatar
    tiramola 03/07/2009 15:18:08

    Κάποτε επί Στάλιν πιτσιρικάς κάρφωσε τον πατέρα του οποίος έκλεβε λίγα πετροκάρβουνα για να ζεσταθεί η οικογένεια.
    Το κόμμα τον κάλεσε σε απολογία , αυτός αγανακτισμένος δήλωσε ότι αν είναι η οικογένειά του να κρυώνει τότε είναι αντεπαναστάτης και φυσικά οι φρουροί της επανάστασης τον εκτέλεσαν.
    Το ρουφιάνεμα του μικρού ήταν η αφορμή για την λεγόμενη κάθε χρόνο γιορτή του πιονέρου ο οποίος ανακυρήχθηκε και ήρωας.
    ....
    Ρουφιανέψτε για να γλυτώσετε το τομάρι σας αγαπητοί εν Χριστώ αδερφοί...
    Ρουφιανέψτε τους καπνίζοντες τους μετανάστες , ότι πιάνει το μάτι και το αυτί σας....

    NO BORDERS NO NATIONS πρέπει να είναι το όραμα κάθε προοδευτικού και δημοκρτάτη ανθρώπου!!!!!

  3. SYMER avatar
    SYMER 03/07/2009 15:19:42

    ΟΡΙΣΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑΝ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΡΓΑ, ΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. ΕΔΩ ΠΟΤΕ ???

  4. anonyma avatar
    anonyma 03/07/2009 15:40:10

    ούτε ΝΟ BORDERS NO NATIONS αλλά ούτε και ρουφιανιλίκια και μπραβιλίκια πολιτοφυλακής στη γειτονιά

  5. σσσ avatar
    σσσ 03/07/2009 15:57:31

    πολιτοφυλακή;

  6. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 03/07/2009 16:46:34

    @4.
    Γιά αποσταθεροποίησι όλης τής Ευρώπης καί όχι μόνον ορισμένων χωρών,θέλεις νά πης.

  7. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 03/07/2009 16:48:33

    To no borders no nations ισοδυναμεί με την άρνηση της συλλογικής ταυτότητας. Δηλαδή τον απόλυτο ατομικισμό!
    Διότι όποιος δεν έχει συλλογική ταυτότητα είναι εγωπαθές άτομο. Φυλακισμένο στην μοναξιά του και στη μειονεξία του
    Ή οδηγεί στον φονταμενταλισμό. Διότι η μοναξιά του ατομισμού οδηγεί - απο αντίδραση - στην προσχώρηση του ατομου σε φονταμενταλιστικές ομάδες, όπου καταλύεται η προσωπικότητα και απορροφάται απο την "ομάδα"
    "Έθνος" είναι η ήπια συλλογικότητα, η "αίσθηση του ανήκειν" που επιτρέπει την κοινωνικοποίηση του ατόμου, και τη μετατροπή του σε "Πρόσωπο". Με ιδιοπροσωπεία, αλλά και με συλλογική αναφορά.

    Το "έθνος" είναι αρκετά ευρύ ώστε να αγκαλιάζει τους περισσότερους: αρκετά ιστορικό, ώστε να δίνει αίσθηση ασφάλειας με ρίζες στο παρελθόν, κι αρκετά χαλαρό ώστε να επιτρέπει την ανάπτυξη της προσωπικότητας στους κόλπους του.
    Η κατάργηση των εθνών οραματίζεται ένα κόσμο χωρίς συλλογικές αναφορές. Δηλαδή ένα κόσμο απάνθρωπο - ένα κόσμο μοναχικών ατόμων και φονταμενταλιστών φανατικών.
    Το γεγονός οτι κάποιες φορές τα έθνη παρασύρθηκαν από εθνικισμούς, δεν σημαίνει ότι καταργούμε τα έθνη.
    Το γεγονός οτι κάθε ιδεολογία - καθε συλλογική αναφορά - οδηγήθηκε σε ακρότητες ΔΕΝ σημαίνει ότι καταργούμε τις ιδεολογίες και μετατρέπουμε τους ανθρώπους...
    Αλήθεια σε τι μετατρέπονται οι άνρωποι χωρίς ιδεολογίες, συλλογικες αναφορές και συλλογικά προτάγματα;
    Σε "τσιπάκια" υπολογιστή. Ισοπεδωμένα. Αδιαφοροποίητα. "Ορθολογικά"! Και απολύτως απάνθρωπα.
    Ωραία "όραμα"...

  8. Πολυβώτης avatar
    Πολυβώτης 03/07/2009 17:00:06

    Άψογα, σε λίγο που θα έρθουν τα μέτρα και στην Ελλάδα θα επανασυστήσουμε τα τάγματα Χ. Το antinews θα έχει διαδραματίσει έναν καθοριστικό ρόλο στην ιδεολογική τους νομιμοποίηση, όποια και αν είναι η συγκεκριμένη του άποψη για αυτά. (Και όχι, όλοι εμείς που διαφωνούμε με την επικρατούσα εδώ ξενοφοβική αντιμετώπιση δεν είμαστε αδιάφοροι για τα προβλήματα που δημιουργεί η μετανάστευση, όπως θέλετε να νομίζετε. Το αντίθετο: αν ακούγατε τόσα χρόνια που φωνάζουμε για τη γκετοποίηση των μεταναστών, τα πράγματα σήμερα θα ήταν πολύ καλύτερα.)

  9. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 03/07/2009 17:19:24

    ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΟΜΟΣ ,ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ,ΤΟ ΡΟΥΦΙΑΝΙΛΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΙΕΡΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ,Η ΝΟΣΟΚΟΜΑ ,Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΟΥΝΤΑ ,ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΟΝ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΙΠΟΚΡΑΤΗ,ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΕΛΕΝΧΟ ΕΙΣΟΔΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΟ, ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ ΠΡΟΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΕΞΑΛΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙΞΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣ .ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΕΝΟΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕΒΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΑ.

  10. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 03/07/2009 17:29:59

    Ξυπνηστε, Ελληνες: Δεν ειναι ουτε φασισμος, ουτε ρατσισμος να μην θελεις οσους ορμησαν στη χωρα σου υποκινουμενοι απο διακινητες και αλλους. Δεν τους καλεσαμε,διοτι δεν χρειαζομαστε μεταναστες. Eκτος ισως απο ορισμενους για καθορισμενο εκ των προτερων χρονικο διαστημα καθε ετος και για συγκεκριμενες αγροτικες δουλειες. Aλλα και αυτο επειτα απο μελετες και διακρατικες συμφωνιες με ξεκαθαρισμενους απο την αρχη ορους και προυποθεσεις. Ξεκαθαρα πραγματα και οχι γιατι συγκεκριμενο κομμα και επισης συγκεκριμενες κομματικες παραταξεις θελουν να μεινουν εδω οι λαθρομεταναστες για να τους προσελκυσουν και να αποκτησουν νεα μελη, επειδη τα (και τους) εφτυσαν οι Ελληνες.
    Δεν θα τους περασει, δεν θα σκλαβωθουν η Ελλαδα και οι Ελληνες για το χατηρι τους. Συνεπως, οποια μετρα ληφθουν για να φυγουν οι ξενοι ειναι θεμιτα, κατα την ταπεινη μου αποψη. Και επειδη το ΚΚΕ ζηταει συνεχως δημοψηφισμα εναντιον της Ευρωπαικης Ενωσης, να ζητησουμε και εμεις δημοψηφισμα για να αποφανθουν οι Ελληνες αν θελουν ολους αυτους τους ξενους στη χωρα. Για να δουμε, επιτελους, και ποσα απιδια χωραει ο σακος του καθενος και να μην μας πρηζουν το συκωτι καθε μερα με τις μπουρδες τους.

  11. tiramola avatar
    tiramola 03/07/2009 17:34:26

    @8 ΘΚ
    Ποιάς συλλογικής ταυτότητας , του μουσουλμάνου , του χριστιανού , του Έλληνα , του Άραβα?
    Εδώ σκοτώνονται μεταξύ τους Σιίτες και Σουνίτες...

    Μιλάμε για πολλές συλλογικές ταυτότητες εν ονόματι των οποίων ο πλανήτης έχει γίνει άνω κάτω.
    ....

    Είναι κρίμα πάντως που δεν θα δούμε μετά από μερικές εκατοντάδες χρόνια τους ΧMEN να μεταφέρουν τις θρησκευτικές , χριστιανικές και μουσουλμανικές , παραδόσεις των προγόνων τους σε άλλο ηλιακό σύστημα ή και άλλο γαλαξία...

  12. notios avatar
    notios 03/07/2009 17:39:25

    Προφανώς όλοι αυτοί που ζήλεψαν τις πολιτοφυλακές ανυπομονούν που δεν έχει έρθει στην ελλάδα ακόμη ολοκληρωμένος ο Μπερλουσκονισμός, ένα σύστημα στο οποίο σφαγιάζεται ο πεινασμένος μετανάστης, αλλά αποθεώνεται ένας μεγαλομαφιόζος πρωθυπουργός...

    Αν δεν θέλουμε λαθρομετανάστευση, να στείλουμε φυλακή τα χιλιάδες τέρατα δουλοκτήτες που έχουν στο χωράφι ή το ξενοδοχείο τους δούλους ανασφάλιστους και κακοπληρωμένους. Να στείλουμε φυλακή τα χιλιάδες ελληνορθόδοξα τέρατα που απασχολούν μια ουκρανέζα οικιακή βοηθό για 500 ευρώ το μήνα χωρίς ΙΚΑ (δηλαδή με μια τους κίνηση κλέβουν και την εργάτρια και την πολιτεία).

    Η ακροδεξιά είναι πάντα το καλύτερο τσιράκι του νεοφιλελευθερισμού. Αυτοί που κόπτονται για την Ελλάδα, απλά ανυπομονούν για την γρηγορότερη και πληρέστερη έλευση του νεοφιλελευθερισμού.

    Έλληνες και ξένοι, εργάτες και υπάλληλοι, ένας είναι ο εχθρός της ελλάδας, Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ.

    Έλληνες και ξένοι, εχθρός είναι τα αφεντικά.

    Και όταν ακούς κανενα να μιλάει για πατρίδα, να ξέρεις ότι κατά βάθος πάντα εννοεί ΧΡΗΜΑ.

  13. pizza avatar
    pizza 03/07/2009 17:44:52

    @τιραμολα Το No Borders δουλευει οταν πλυθησμοι μετακινουνται αλλα πρεπει να φευγουν και απο εδω και να πηγαινουν εκει. Αλλιως δημηουργουνται προληματα ανεργιας και εγκληματικοτητας. Μπας και θες να φυγης και να πας στο Αφγανισταν να μεινης? Οι παρανομοι μεταναστες αποφυγουν τις σοβαρες χωρες οπου οι νομοι εφαρμοζονται. Οι παρανομοι και αυτοι με πηνικο μητρωο θα ελθουν σε χωρες ευκολες οπως η Ελλαδα γιατι ξερουν πως μπορουν να δρασουν ευκολα.

  14. tiramola avatar
    tiramola 03/07/2009 18:01:43

    Pizza τα προβλήματα ανεργίας και εγκληματικότητας δημιουργούνται λόγω της ανισοκατανομής του πλούτου που δημιουργεί με την σειρά του κοινωνική ανισορροπία.
    Όταν σήμερα 4-5 οικογένειες στον πλανήτη έχουν συνολική περιουσία όσο το συνολικό ΑΕΠ 50 χωρών , γιατί συζητάμε?
    Τα θύματα της παγκοσμιοποίησης δεν μπορεί να είναι πρωταγωνιστές σε σενάρια περί δήθεν μουσουλμανικών σχεδίων αποσταθεροποίησης του χριστιανισμού και μόλυνσης της Ευρώπης.
    Φυσικά προτιμώ να ζήσω στην χώρα που γεννήθηκα , είναι κακό όμως να ενδιαφέρομαι να φάει ένα κομμάτι ψωμί και ο Αφγανός?
    Ο Αφγανός δεν είναι εχθρός , θύμα είναι του οικονομικού μοντέλου που συντηρεί την κοινωνική πυραμίδα της αδικίας.

  15. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 03/07/2009 18:40:53

    @ Tiramola,

    No Borders, No Nations....

    Τώρα κατάλαβα γιατί ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ...
    No Borders, No Nations λοιπόν.
    Έτσι εξηγούνται όλα!

  16. tiramola avatar
    tiramola 03/07/2009 18:44:25

    @16 Beyond The Stars
    Άργησες αλλά το κατάλαβες...

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/07/2009 18:56:23

    Oποιος θελει να καταργησει το εθνος του μπορει ασφαλως να το κανει.
    Το ιταλικο εθνος δεν θα καταργηθει παντως,για το ελληνικο δεν ξερω.Αλλωστε και την προηγουμενη φορα ,πριν 5 αιωνες,η ισλαμικη επεκταση σταματησε στην Ιταλια ενω συμπεριελαβε την Ελλαδα με αποτελεσμα οι απογονοι των ηλιθιων Βυζαντινων να χτυπιουνται για να απελευθερωθουν επι αιωνες.
    Το γεγονος οτι πολλοι απο αυτους εχουν τις αποψεις που εχουν δειχνει απλως οτι δεν ησαν αξιοι της ελευθεριας τους.

  18. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 03/07/2009 19:04:13

    @ 18 ψυχραιμία,

    ΣΥμφωνώ, και φαντάζομαι οτι οι πρόγονοι του
    τιραμόλα την έβρισκαν μέσα στον πολυπολιτισμό
    της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας...
    Για πιά Ελευθερία λοιπόν να πολεμήσουν?
    Αφού οι καλοί Οθωμανοί τους παρείχαν τα πάντα
    μέσα στο αχανές κράτος τους,
    και βέβαια το No Borders, No Nations...

    Προς τί λοιπόν το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός?
    Αφού μια χαρά την βρίσκαν με τους Αιγύπτιους,
    τους Άραβες και λοιπούς Βεδουίνους...

  19. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 03/07/2009 20:02:07

    Από τη στιγμή που η πηγή του προβλήματος βρίσκεται, στην άθλια κατάσταση που διαδραματίζεται στις χώρες από όπου πηγάζουν οι παράνομοι μετανάστες, είναι περιττό να ξιφασκούμε μεταξύ μας.
    Η άθλια κατάσταση που υπάρχει σε αυτές τις χώρες, και που αναγκάζει την αρθρόα έξοδο, οφείλεται στις διεφθαρμένες κυβερνήσεις τους, στις εσωτερικές θρησκευτικές και κοινωνικές αντιπαλότητες, και στην έντεχνη εκμετάλευση των χωρών από τις "μεγάλες δυνάμεις".
    Το γεγονός ότι όλα τα ανωτέρω, είτε με σχέδιο είτε άνευ, μεταφέρουν το πρόβλημα σε εμάς, ξεφεύγει από το καθαρά ανθρωπιστικό του πρόσωπο.
    Από την στιγμή που το πρόβλημα δεν αντιμετωπίζεται στην πηγή του από αυτούς που μπορούν αλλά δεν θέλουν, δεν είμαστε υποχρεωμένοι από καμμία ανθρωπιστική πλευρά να υποστούμε τις συνέπειες που ζούμε και θα ζήσουμε.
    Όπως για αυτούς είναι θέμα επιβίωσης, άλλο τόσο είναι και για εμάς.
    Το γεγονός επίσης ότι ύπουλα έχουν μεταφέρει τις συνέπειες στον απλό πολίτη προκαλώντας σύγχιση στον καθορισμό των ανθρωπιστικών προτεραιοτήτων του (αυτοί ή εμείς), ενώ ταυτόχρονα τον οδηγούν σε ακραίες θέσεις τις οποίες έρχονται να τις καλύψουν με ανάλογους νόμους επικαλούμενοι την ανάγκη που οι ίδιοι δημιούργησαν, έχει σαν αποτέλεσμα να διχάζουν τον κόσμο.
    Θεωρώ, όσον αφορά την Χώρα μας, ότι θα έπρεπε να υπάρχει μία κοινή απαίτηση, από τους πολίτες και όχι από τα κόμματα.
    Δεν δημιουργήσαμε εμείς το πρόβλημα.
    Δεν θέλουμε να υποστούμε τις συνέπειες.
    Δεν φταίμε εμείς για την άθλια, πράγματι, κατάσταση των πάσης φύσεως μεταναστών.
    Κατανοούμε τις ανάγκες τους.
    Δεν μπορούμε όμως να τους βοηθήσουμε όσο μας ζητάνε.
    Η ελευθερία και η μακροημέρευση η δική τους, δεν μπορεί να στηριχθεί σε βάρος της δικής μας.
    Εάν παρ' όλα αυτά επιμένουν, τότε η στάση μας θα πρέπει να μετατραπεί σε αμυντική και όχι επιθετική, διότι τίθεται θέμα επιβίωσης.
    Εάν δεχτούμε ότι ανθρωπισμός είναι η προστασία των μεταναστών σε βάρος των πολιτών της Χώρας μας, τότε θα έχει επιτελεστεί το σχέδιο τους.
    Εάν όμως ξεχειλίσει το ποτήρι της ανοχής, τότε να είστε σίγουροι ότι δεν θα καθόμαστε να συζητάμε όπως τώρα.
    Όποιο κόμμα δε, θεωρεί ότι μία τέτοια θέση είναι ρατσιστική, τότε προσωπικά πιστεύω ότι δεν του αξίζει να είναι στην Ελληνική Βουλή.

  20. occultist avatar
    occultist 03/07/2009 20:47:31

    @13 notios Says:
    -Έλληνες και ξένοι, εργάτες και υπάλληλοι, ένας είναι ο εχθρός της ελλάδας, Η ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ.
    Έλληνες και ξένοι, εχθρός είναι τα αφεντικά-

    Τέτοιες ....¨¨εξυπνάδες¨¨ (μη γράψω τίποτα άλλο και με κόψει το αφεντικό) μας ταϊζατε τόσα χρόνια και η ¨¨πλουτοκρατίᨨ τα μάζεψε και έφυγε για όμορα κράτη. Ετσι κλείσατε την Βιοκαρπέτ, την Πιρρέλι, την συναρμολόγηση αυτοκινήτων στον Βόλο, τον Λαναρά, την Χρυσαλίδα και μετά ζητάγατε από το κράτος να πάρει μέτρα. Δηλαδή να σας πληρώνει από τους φόρους που καταβάλω εγώ. Και το ωραίο είναι ότι, Ελληνες, περνούν καθημερινά τα σύνορα προς την Βουλγαρία για να εργασθούν με Βουλγαρικά ημερομίσθια σε Ελληνικέςς επιχειρήσεις. Εκεί καταντήσατε αυτούς που σας εμπιστεύθηκαν.

  21. Ξενητεμενος avatar
    Ξενητεμενος 03/07/2009 22:32:07

    @ 20 ο νοων...νοειτω: Eθεσες με νηφαλιο τροπο το τεραστιο θεμα που μας δημιουργησαν και τωρα πηγαινουν να μας βαλουν να αλληλομαχαιρωθουμε για να επελθει αυτο που επιδιωκουν, και ντοπιοι, δυστυχως, και ξενοι. Απο σημερα, διαβαζοντας την διαδικτυακη συνεντευξη του Βενιζελου για τη λαθρομεταναστευση, προσωπικα εντασσω και την "μεταναστευτικη" πολιτικη του ΠΑΣΟΚ στην ιδια κατηγορια με την αντιστοιχη πολιτικη του ΚΚΕ και των παραταξεων του Συριζα. Με εκατονταδες λεξεις, για να θολωσει τα νερα, εδειξε οτι και το ΠΑΣΟΚ θελει μια απο τα ιδια. Και μπραβο στον Φακτορα που δεν "τσιμπησε".

  22. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/07/2009 23:30:19

    Μια είναι η λύση πριν αναγκαστούμε να προσφύγουμε σε ομάδες αυτοπροστασίας και αυτοδικίας.
    Να αμολύσουμε την Αγροφυλακή μας επάνω στα λεφούσια των ξυπόλητων λαθρομεταναστών.

  23. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/07/2009 03:28:07

    Αρχίζω να ενστερνίζομαι την άποψη ότι ο φασισμός, η ολοκληρωτική νοοτροπία και πρακτική, η απολυταρχική κηδεμόνευση της κοινωνίας και του ατόμου εκπορεύεται από έναν εσμό εξουσιαστών οι οποίοι συγκροτούν τον πολιτικό χώρο που αυτο-αποκαλείται "αριστερά".
    Απολυταρχία εν ονόματι της μάζας, πάντα.
    (Ο Χιτλερ ήταν εθνικο-σοσιαλιστής και ο Μουσολίνι ξεκίνησε σοσιαλιστής).

    Σύσσωμος αυτός ο χώρος, σε όποια εγχώρια εκδοχή (Συριζα πρωτοπόρος, ΓΑΠ πολυπολιτισμικός πράκτορας, τώρα ανοιχτά και το ΚΚΕ) θέλει φασιστικά να μού επιβάλλει εκατομμύρια λαθρομετανάστες στην πατρίδα μου, έναν γεωγραφικό χώρο που ορίστηκε από το αίμα των προγόνων μου και διατηρήθηκε ομογενής κρατική οντότητα από την συνεπή άσκηση των καθηκόντων του Έλληνα πολίτη από μένα - κατά δύναμιν.

    Η κατάσταση έχει ένα όνομα : διαλυτικός εθνομηδενισμός.

    Έχει αφετηρία το σχέδιο των πολυεθνικών να πουλάνε ό,τι θέλουν, όπου θέλουν, όπως θέλουν, όσο θέλουν, χωρίς τους φραγμούς και τα εμπόδια που θέτουν τα κράτη-έθνη, με τις κατά τόπους νομοθεσίες.

    Το επιχειρησιακό σχέδιο των πολυεθνικών έχει τίτλο : NO BORDERS NO NATIONS.
    Το ίδιο και το "όνειρο" κάθε ψυχάκια που απέκτησε πληκτρολόγιο.

  24. Θ.Κ. avatar
    Θ.Κ. 04/07/2009 09:25:45

    H αυτοκρατορική επικυριαρχία έχει όνομα: no borders no nations.
    Η κυριρχία των πολυεθνικών έχει όνομα: no borders no nations.
    Η κυριαρχία του διεθνοποιημένου τραπεζικού κεφαλαίουτ έχει όνομα: no borders no nations.
    Η κυριαρχία της ευρωγραφειοκρατίας έχει όνομα: no borders no nations.
    Υπήρχε εποχή χωρίς έθνη και χωρίς σύνορα: Η Ρωμαϊκή κυριρχία της Pax Romana. Κι οδήγησε σε παρακμή υπερχιλιετή.
    Ο νεωτερικός κόσμος δημιουργήθηκε όταν ξεπεράστηκε η μεσαιωνική πολυπολιτισμικότητα και δημιουργήθηκαν έθνη και σύνορα. ΄
    Όσοι θέλουνν να φτιάξουν ένα κόσμο πολυπολιτισμικό και πολυεθνικό νοσταλγούν το Μεσαίωνα. ΄
    Η σύγχρονη αυτοκρατορία θέλει να διαλύσει τα εθνικά κράτη και να δημιουργήσει τοπικές Νομαρχίες από συνονθυλεύματα πληθυσμών χωρίς καμία συλλογική ταυτότητα. Απο μοναχικά άτομα,έτοιμα να κατασπαράξουν το ένα το άλλο.
    Και με την αυτοκρατορία να εγγυάται τη γαλήνη τους. Αφού καμία συλλογικότητα δεν θα μπορεί να εγγυηθεί τη δημοκρατία τους.
    Δεν θα τους περάσει.
    Γιατί θα αντισταθούμε όλοι. Γιατί οι πιο δημοκρατικοί λαοί ήδη αντιστέκονται. Όπως οι Γάλλοι, οι Ιταλοί, οι Ολλανδοί, οι Βρετανοί.
    Με υπερβολές ίσως. Αλλά αντιστέκονται. Κι όσο τους εξαγριώνουν τόσο περισσότερο θα αντιστέκονται. Η επιστροφή στο μεσαίωνα ΔΕΝ θα περάσει...

  25. Lavazza avatar
    Lavazza 04/07/2009 09:27:09

    "Ανάμεσα στις διατάξεις που έχουν προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από τη περίοδο συζήτησης του νομοσχεδίου είναι η ποινή φυλάκισης για όσους φιλοξενούν παράνομους μετανάστες."

    ΜΑΚΡΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΤΡΟ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!!!

  26. Σκρουτζ avatar
    Σκρουτζ 04/07/2009 11:36:01

    Προς το παρόν στην Ελλάδα η νεα δημοκρατία φροντίζει να λαμβάνει και αυτή παρόμοια μέτρα μόνο που είναι για τους πολίτες..

  27. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/07/2009 12:13:24

    Το παρακάτω κείμενο είναι κάποιων που είναι πράγματι αντι-εξουσιαστές και αποκαλύπτουν την πραγματικότητα.

    ****

    Κάποιοι «θεωρητικοί» ή απλά άτυποι αρχηγοί του «αριστερού» χώρου προσπαθούν να κρύψουν το αδιέξοδο στο οποίο οι ίδιοι οδήγησαν τον χώρο, τις προσωπικές τους ανεπάρκειες ή και τα «ανίερα» υλικά τους συμφέροντα, πίσω από δακρύβρεχτα μελό και πίσω από τραβηγμένα από τα μαλλιά συνθήματα, που ήδη πολλοί από τους μετανάστες τα βλέπουν γραμμένα στους τοίχους και γελάνε.

    Πρόσφατα η εξιδανίκευση της εικόνας των μεταναστών από «προοδευτικούς» διανοούμενους έφτασε στα επίπεδα της καθαρής παραφροσύνης: σε talk show της tv, κάποιοι από αυτούς δήλωσαν πως η εγκληματικότητα είναι στα ίσια μοιρασμένη ανάμεσα στους Έλληνες και στους αλλοδαπούς, κι ο λόγος γι' αυτό είναι πως ο αριθμός των ποινικών κρατούμενων ανάμεσα στις δύο αυτές κατηγορίες είναι περίπου ίσος!
    Και το χειρότερο είναι πως κανείς από τους «συζητητές» δεν θυμήθηκε ή δεν τόλμησε να αντιλέξει το πραγματικά αυτονόητο, πως ο ελληνικός πληθυσμός είναι περίπου 4 με 5 φορές περισσότερος, δηλαδή πως αναλογικά η εγκληματικότητα των μεταναστών είναι 4 με 5 φορές μεγαλύτερη αυτής των Ελλήνων!

    Αλλά στόχος μας δεν είναι το να μπλέξουμε την ανάλυση με αριθμούς, σενάρια και στοιχεία στο «μαγείρεμα» των οποίων έχουν «επιστημονικά» κι από καιρό εκπαιδευτεί οι κάθε λογής αριστεροί υπηρέτες της παγκοσμιοποίησης.
    Ο ίδιος ο όρος κοινωνική μειοψηφία, τουλάχιστον με βάση τον ανεξέλεγκτο ρυθμό της «εισαγωγής» τους είναι όρος ολότελα παροδικός.
    Και πρακτικά, σε πολύ λιγότερα απ' όσο νομίζουν χρόνια η μετατροπή της μειοψηφίας σε πλειοψηφία θα βάλει τις ελευθεριακές, τις εναλλακτικές κυράδες μας μπροστά σε κάποιο αδιανόητο, ωστόσο απόλυτα χειροπιαστό δίλημμα: ή τσαντόρ, ή μετανάστευση!

    Κάποιοι μου φαίνεται πως βολικά ξεχάσανε πως τα αποτελέσματα της άλωσης του κράτους από μια κοινωνική επανάσταση, είναι ολότελα διαφορετικά από αυτά που προκύπτουν από την άλωση του κάτω από το βάρος της επιδρομής κάποιων εκατομμυρίων ατόμων που προέρχονται από κάποιον ξένο ή και εχθρικό πολιτισμικό σχηματισμό: άλλο σημαίνει επαναστάτης κι άλλο πεινασμένος!

    Αλλά αυτή η υπεραπλούστευση, το αυθαίρετο τσουβάλιασμα στις δύο και μόνο κατηγορίες των «αστών» και των «προλετάριων», έχει βαθιά χωμένες τις ρίζες της στο δυϊστικό μοντέλο, στην μανιχαϊκής προέλευσης ψευδαίσθηση του μαρξιστικού ντετερμινισμού.
    Μέσα σ' αυτήν την αποκλειστικά δυϊστική αντίθεση, προφανώς τρίτος δεν χωρεί.

    Οι μετανάστες λοιπόν, μη όντας προφανώς αστοί, υπνοβατικά και υποσυνείδητα, σφαλερά κατατάσσονται στο νυχτωμένο μυαλό των «θεωρητικών» του χώρου σαν προλετάριοι!

    Πράγμα φυσικό γι' αυτούς, μιας και άλλη κατηγορία στο μοντέλο τους δεν υπάρχει, και ιδιαίτερα σήμερα που οι παλιές «ενδιάμεσες τάξεις» εξαφανίζονται ταχύτατα.
    Κι ας τους χαλάσουμε την ιδεολογική τους σούπα αναρωτούμενοι με τι άραγες θα μοιάζει μια «φρακταλική οντότητα» ενός μουσουλμάνου - προλετάριου που θα ζει ανάμεσα στις δύο αυτές πολιτισμικές διαστάσεις;

    Αλλά και η ολότελα αυθαίρετη εξομοίωση της κοινωνικής συνείδησης των τριτοκοσμικών με αυτήν των Ελλήνων και των υπόλοιπων Ευρωπαίων, κρύβει στην σκιά της το ποσοστό της αλήθειας που επιλεκτικά «ξέχασε» έξω από την εξιδανικευμένη, «μεγάλη της εικόνα».
    Το «ξεχασμένο» αυτό κομμάτι δεν αποκλείεται να γυρίσει σαν μπούμεραγκ ενάντια στον ίδιο τον χώρο που τόσο μόχθησε για να φιλοτεχνήσει την εξιδανίκευση αυτή. Και η αποσιωποιημένη αυτή αλήθεια δεν είναι άλλη από την αυθαίρετη και μεταφυσική αντικατάσταση αυτού που θα θέλαμε να υπάρχει, με αυτό που πραγματικά υπάρχει.

    Οι τριτοκοσμικοί μετανάστες δεν θα μπορούσαν να έχουν διαφορετική συνείδηση από αυτήν που τους προμήθεψε η χώρα προέλευση τους. Οι μετανάστες αυτοί ουσιαστικά είναι ακριβώς όπως τα κινήματα και οι τάσεις της νεολαίας του 60, τυχαίοι παράγοντες που είναι αυτοί που είναι, και που αρνιόμαστε συνειδητά να τους τοποθετήσουμε στο ιδεολογικό «κρεβάτι του Προκρούστη», πετσοκόβοντας επιλεκτικά την πραγματικότητα τους έτσι ώστε να τους χωρέσουμε στην κατηγορία «προλετάριος».

    Έτσι χαρακτηρίζουμε την κοινωνική τους συνείδηση απλά σαν διαφορετική από την δική μας. Το γεγονός πάντως παραμένει και ιδιαίτερα για τους μουσουλμάνους, πως η θέληση τους να «συμπλεύσουν» με τις κοινωνίες των χωρών της υποδοχής τους, δεν είναι καθόλου δεδομένη.

    Και κάπου εδώ αρχίζει η αντιστροφή της πορείας του boomerang της «αντιεξουσιαστικής» ιδεολογίας, της ακρωτηριασμένης οπτικής του χώρου. Ο τριτοκοσμικός που τόσο το κίνημα βοήθησε ώστε να ψιλοβολευτεί σε κάποια θεσούλα, και που θα αρχίσει επιτέλους να γλείφει τα κόκαλα που πέφτουν από το πλουσιοπάροχα στρωμένο τραπέζι των ιδιοκτητών αυτού του κόσμου, κάθε άλλο παρά είναι βέβαιο πως θα συμπαρασταθεί σε μιαν απόπειρα κοινωνικής ανατροπής.
    Κι αυτό γιατί με ελάχιστες εξαιρέσεις τα κόκαλα αυτά θα μοιάζουν και γι' αυτόν στ' αλήθεια θα είναι σε σύγκριση με την κατάσταση της χώρας προέλευσης του, τα οριοθετικά σημεία ενός υλικού «παράδεισου» που θα πρέπει αν δεν θέλει να τον χάσει, να τον υπερασπιστεί.
    Γεγονός που δεν εντάσσει «αυτόματα» τον τριτοκοσμικό σε κάποιο κατώτερο επίπεδο κοινωνικής συνείδησης, αλλά μονάχα σε μια διαφορετικότητα.

    Κι αναφέρομαι βέβαια, όχι σε Ρώσους ή Πολωνούς που λίγο - πολύ εντάσσονται στο δικό μας πολιτισμικό συνεχές, στην δικιά μας «διάσταση» αλλά στους εκατοντάδες χιλιάδες τριτοκοσμικούς που οι μικρόκοσμοι -κοινότητες τους περιλαμβάνουν αποκλειστικά σχεδόν, ένα άθλιο δωμάτιο μοιρασμένο σε 4 - 5 από δαύτους, και το απαραίτητο μηνιαίο τσεκ με το οποίο και διοχετεύουν τα 2/3 ή και παραπάνω του εξίσου άθλιου μισθού τους στην οικογένεια που τους περιμένει στην χώρα καταγωγής τους. Στα μάτια τους ο τρόπος ζωής μας μοιάζει περίπου εξωγήινος, και σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να κριθούν «ταξικά» όπως θα το έβαζε κάποιος μαρξιστής, γιατί στις σύγχρονες κοινωνίες ο σχηματισμός της κοινωνικής συνείδησης έχει από δεκαετίες μεταθέσει το κέντρο βάρους του από την παραγωγή στην κατανάλωση, την οποία όπως είδαμε οι δύσμοιροι τριτοκοσμικοί την αποφεύγουν όπως ο διάβολος το λιβάνι: η χώρα «μας» δεν αποτελεί γι' αυτούς χώρο κοινωνικού προσδιορισμού, αλλά μια αγελάδα από την οποία ο καθένας θα αρμέξει όσα πιο πολλά ευρώ μπορεί.

    Οι πολιτισμικές διαφορές παίζουν ασύγκριτα μεγαλύτερο ρόλο στις σχέσεις μεταξύ των λαών, απ' όσο η μαρξιστική ψευδαίσθηση παραδέχονταν, βαφτίζοντας τους ιδεολογικά κι αυθαίρετα σαν «προλετάριους» ή σαν εν δυνάμει τέτοιους.
    Σε τέτοιου είδους διαπολιτιστικές επαφές ισχύει ο νόμος της «κοινωνικής μηχανικής» πως η κόλαση του ενός, είναι ο παράδεισος του άλλου.

    Είναι ιδεολογικός στρουθοκαμηλισμός το να μην θέλουμε για παράδειγμα να δούμε πως αυτοί που ξεσηκώθηκαν στις μεγάλες ταραχές στην Γαλλία του 2005 αν θυμάμαι καλά, ήσαν μαύροι και μουσουλμάνοι που εξεγέρθηκαν ενάντια σε ένα ξένο κι εχθρικό γι' αυτούς πολιτισμικό μόρφωμα, ενάντια στον λευκό, δυτικό και χριστιανικό καπιταλισμό.

    Όπως και είναι ταρτούφικο το να μην μπορούμε ή μάλλον να μην θέλουμε να αντικρύσουμε την ωμή πραγματικότητα: πώς οι διανοούμενοι που σήκωσαν ανταρσία ενάντια στην έννοια της διαφοροποίησης, κι όχι αναγκαστικά πολέμου μεταξύ των πολιτισμών, ήσαν στην τεράστια πλειοψηφία τους «προοδευτικοί» διανοούμενοι, υποκινούμενοι ή άρρηκτα δεμένοι με πανίσχυρα οικονομικά κέντρα, που τα συμφέροντα τους ήταν στενά συνυφασμένα με την πρόοδο και το βάθεμα της παγκοσμιοποίησης.

  28. truth avatar
    truth 04/07/2009 12:26:02

    'Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ' ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

  29. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/07/2009 12:42:31

    @28 Πολύ καλό.
    Μου θυμίζει πάντως προκήρυξη της πάλαι ποτέ 17Ν.

  30. omadeon avatar
    omadeon 04/07/2009 13:26:36

    To σχόλιο 28 μυρίζει παγίδα.
    Λέει ΠΑΡΑ πολλά σωστά πράματα
    αλλά η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ παράγραφος
    ΠΡΟΔΙΔΕΙ τις προθέσεις του και το ΣΤΙΓΜΑ του.

    Αμιγώς THIRD-POSITIONIST θέση το "ωμή πραγματικότητα: πώς οι διανοούμενοι που σήκωσαν ανταρσία ενάντια στην έννοια της διαφοροποίησης, κι όχι αναγκαστικά πολέμου μεταξύ των πολιτισμών"
    δηλαδή ΑΠΟΛΥΤΩΣ νεο-ναζιστική
    (το πλησιέστερο Ελληνικό αντίστοιχο = Ρεσάλτο)

    Το ΤΡΑΓΙΚΟ είναι ότι... 95% έως 97% του άρθρου ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ...

    το ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ μολυσμένο κομμάτι της τούρτας το σερβίρει τελευταίο.

    Αϊ σιχτίρ με τη "διαφοροποίηση", μη χέσω τώρα.
    Οι μουσουλμάνοι κάνουν κλιτορεκτομές. ΣΙΓΑ μην είναι θέμα "διαφοράς". είναι θέμα ΕΠΙΠΕΔΟΥ.

    Αλλά... όταν ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ τους προδότες ΟΛΑ θα πάνε καλά.
    Sieg Heil

  31. omadeon avatar
    omadeon 04/07/2009 13:32:09

    (του σχολίου 28 ήθελα να πω -όχι του άρθρου)

    (με το ποστ του Αντινιουζ ΣΥΜΦΩΝΩ και άλλωστε είναι ΕΙΔΗΣΗ, όχι άποψη)

  32. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 04/07/2009 13:33:57

    Ζηλεύωωωωωω !

  33. omadeon avatar
    omadeon 04/07/2009 13:36:00

    Υ.Γ. Ψάχτε το "third position" και "third positionism" στη Wikipedia, στο Google και αλλού, και... ΜΗ σερβίρετε ξαναζεσταμένες σούπες με ΑΛΛΗ συσκευασία.

    Ο φασισμός της "πολιτισμικής διαφοράς" ΔΕΝ αποτελεί απάντηση στο φασισμό της ισοπέδωσης προς τα κάτω ή των εισαγόμενων δούλων.

    Σε λίγο ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΟΛΑ τα σύνορα (πλην των τρύπιων δικών μας). Τότε.. ΤΙ θα λέτε? Θα κυνηγάτε, ΠΑΑΑΛΙ τους "κακούς διανοουμένους"????

  34. omadeon avatar
    omadeon 04/07/2009 13:36:54

    (απευθυνόμουν σε ΤριτοΘεσιστές και λοιπούς ΝεοΝαζί).

  35. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/07/2009 14:45:05

    Πρέπει να ζητήσουμε επίδομα απ' τον Μπαρώ για να αντέχουμε, εκτός από τους λαθρομετανάστες, και τους ηλίθιους.

  36. Βασιλική Σ. avatar
    Βασιλική Σ. 04/07/2009 15:59:39

    αυτός που βαριέται να ψάξει είναι κι αυτός που δεν χαμπαριάζει γιατί τον λεν ηλίθιο.
    Η συνέχεια του υποκεφαλαίου που παραθέτει ο Προφήτης:
    Ανακεφαλαιώνοντας την κριτική μας παρουσίαση του θεάματος, του μύθου συγκρότηση του ελευθεριακού -εναλλακτικού τομέα μόδας «μετανάστες», διαπιστώνουμε πως η σε μαζική κλίμακα ανάμιξη μας στο ζήτημα αυτό αποκλείεται εκ των προτέρων. Η θέση είναι «ρεζερβέ», είναι ήδη κατειλημμένη από τα μαντρόσκυλα του συστήματος, από τις «προοδευτικές» εταιρίες και τα μεγάλα κόμματα που έτσι κι αλλιώς βγάζουν την γραμμή: πρακτικά καθώς «έχουν το καρπούζι έχουν και το μαχαίρι» ή με άλλα λόγια μιας και κατέχουν την οικονομία του τομέα, τα «προοδευτικά» ΜΜΕ και εμπορεύματα κατέχουν εξίσου κυριαρχικά και τον πολιτικό του προσανατολισμό: μια αντιεξουσιαστική ανάμιξη στον τομέα αυτόν, θα μας μετέτρεπε σε πολιτικά υπερ-κερωμένους ουραγούς των «προοδευτικών» και αριστερών: θα κάναμε μια μάχη της οποίας τα όποια αποτελέσματα θα καταγράφονταν στην δική τους πολιτική ατζέντα, και τα όποια οφέλη θα εμπλούτιζαν τα δικά τους εκλογικά ποσοστά: από την άλλη βέβαια μεριά η απαγκίστρωση του αντιεξουσιαστικού κινήματος από ένα ζήτημα που είναι απόλυτα ξένο στην ανατρεπτική λογική, μιας και το ίδιο το σύστημα στον α’ ή στον β’ βαθμό θα το διευθετήσει, δεν σημαίνει και πως θα εγκαταλείψουμε τον ανθρωποκεντρισμό μας που είναι ιδιαίτερο γνώρισμα ΜΟΝΑΧΑ του κινήματος μας, ή πως θα γυρίσουμε την πλάτη μας στους μετανάστες: ας το «κάνω φραγκοδίφραγκα»: είναι δεδομένη η συμπαράσταση μας σε «μικρής κλίμακας» επιχειρήσεις, όπως η προστασία τους σε επιθέσεις νεοφασιστών, όπως και σε κάποιες περιπτώσεις η οικονομική μας βοήθεια, έχοντας βέβαια πάντα στο μυαλό πως η διευθέτηση αυτών των ζητημάτων βρίσκεται τελικά πάντα στην δικαιοδοσία του συστήματος. Δεν εγκαταλείπουμε το ζήτημα,απλά το αποσυνδέουμε από τον χώρο σαν συγκροτητικό, αξονικό του θέμα, ακριβώς όπως κόβουμε ένα χέρι που ‘χει πιάσει γάγγραινα για να σώσουμε το υπόλοιπο μας σώμα, αν προλαβαίνουμε βέβαια. Τελειώνω με κάτι στ’ αλήθεια «αυτονόητο»: η σε ατομικό επίπεδο προσέγγιση ιδίως μεταναστών από τις ανατολικές χώρες, που εξάλλου σε αντίθεση με τους τριτοκοσμικούς αναπνέουν σχεδόν τον ίδιο με μας «πολιτισμικό αέρα», και η ένταξη τους στις αντιεξουσιαστικές μας συλλογικότητες, είναι πάντα απαραίτητη αλλά κι ευχάριστη δουλειά. Είναι πολιτικά απαραίτητη γιατί δίνει πλούσιες προοπτικές στο κίνημα, αλλά κι ευχάριστη γιατί έτσι μας δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουμε και προσωπικά ακόμη τις πολιτιστικές δομές μιας Ευρώπης βίαια αποκομμένης από την Ευρώπη, για μισό περίπου αιώνα. Σε κάθε περίπτωση θα δουλέψουμε με εξαιρέσεις, και ίσως είναι η ώρα να σταματήσουμε να πηγαίνουμε εμείς στους μετανάστες, προσφέροντας τους έτσι την δυνατότητα να μας αναζητήσουν.

    Ο ίδιος ο καπιταλισμός σαν κοινωνικό φαινόμενο δεν ήταν η αιτία της ύπαρξης των πολιτισμικών διαφορών, αλλά το αποτέλεσμα τους. Αναπτύχθηκε σχεδόν αβίαστα και φυσιολογικά, σαν αυθόρμητο αποτέλεσμα της σύγκλισης κοινωνικών και τεχνολογικών παραμέτρων μονάχα στην δύση, με ιδιαίτερο κομβικό του φορέα τον αγγλοσαξονικό προτεσταντικό κόσμο, γεγονός που χαρακτηρίζει τους αριστερούς επικριτές του Χάντιγκτον τόσο μεταφυσικούς όσο και ο ίδιος. Αλλά ας μην ξεμακραίνουμε: ο σύγχρονος διεθνισμός μεταξύ των ανθρώπων, κι όχι ο παγκοσμιοποιητικός τέτοιος, αυτός μεταξύ των εμπορευμάτων, δεν θα προκύψει από το οικονομικό πλησίασμα μεταξύ κάποιων καταναλωτικών ρομπότ, μήτε σαν μια χιμαιρική μαρξιστική κατηγοριοποίηση μιας ανώνυμης δίχως καμιά ταυτότητα «μάζας»; ο διεθνισμός μας φτιάχνεται κάθε στιγμή, και φτιάχνεται πολεμικά στο αμόνι του πλησιάσματος μεταξύ ανθρώπων με πολιτισμική ταυτότητα. Καμιά μόδα ας μην αφήσουμε να χαλάσει αυτό το πλησίασμα: όλα είναι σχετικά ή θα τα υποχρεώσουμε να γίνουν, και ο καφές που θα ενώσει τον Έλληνα με τον Τούρκο και τον Ιταλό, δεν θα είναι ένα ξενέρωτο «αντιεξουσιαστικό» εμπόρευμα που θα ενώσει τρεις ανώνυμους δίχως προϊστορία και ταυτότητα καταναλωτές του: αντίθετα θα ‘χει το δυνατό, το ζωντανό άρωμα που προκύπτει από την αβίαστη σύνθεση ενός Έλληνα, ενός Τούρκου κι ενός Ιταλού αντιεξουσιαστή που μέσα σ’ ένα πλέγμα αλληλοβοήθειας ανακαλύπτει ο καθένας το δικό του μονοπάτι που θα ενώσει το παρελθόν με το μέλλον του πολιτισμού του, και ταυτόχρονα την σύνδεση της δικιάς του πραγματικότητας με την παγκόσμια, αυτοδιευθυνόμενη κοινωνία του συλλογικού ονείρου: δεν υπάρχουν «πολιτισμοί στον τοίχο», παρά μονάχα αδιέξοδα ιδεολογήματα.

  37. omadeon avatar
    omadeon 04/07/2009 20:31:06

    Αααα... ΤΩΩΡΑ κατάλαβα (είδα και την προέλευση του κειμένου). Λοιπόν, όχι μόνο "95-97" σωστό, αλλά... 99% σωστό. Το 1% είναι μια ΗΛΙΘΙΑ ΙΔΕΑ, ένα ιδεολόγημα που ΠΑΡΗΣΦΡΥΣΕ μέσα στο αξιόλογο κείμενο και με έστειλε κανονικά:
    "πώς οι διανοούμενοι που σήκωσαν ανταρσία ενάντια στην έννοια της _διαφοροποίησης_..."

    ΠΟΙΑ "διαφοροποίηση"?

    Η ακροδεξιά είναι η κατ'εξοχήν υπέρμαχος της διαφοράς και της "πολιτισμικής διαφοροποίησης" σήμερα. Και το φαιοκόκκινο κομμάτι της προσομειώνει ΤΟΣΟ ΤΕΛΕΙΑ τις αντιεξουσιαστικές ιδέες, όπως αυτού του κειμένου, ώστε ο ΚΑΘΕΝΑΣ μπορεί να πιαστεί κορόϊδο. Το θέμα είναι... ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ.

  38. omadeon avatar
    omadeon 04/07/2009 20:33:23

    Υ.Γ. Είμαι ΠΟΛΥ ηλίθιος.Πρέπει να μελετήσω ΠΙΟ πολύ το "national anarchism" (όπως και ο συγγραφέας του κειμένου). ΠΑΝΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ, για να δούμε ΠΟΥ είναι οι πραγματικές διαφορές με τους "αναρχο-ναζιστές" (national anarchists).

  39. Greco avatar
    Greco 05/07/2009 04:24:25

    αν αυτοι που ειναι υπερ των ανοικτων κοινωνιων υποστηριζαν τους νομιμους μεταναστες δε θα χα αντιρρηση...αλλα ελα ντε που καποιοι φτανουν στο σημειο να κατακρινουν συμπατριωτες τους γιατι δε γουσταρουν τα μπουλουκια των λαθραιων!!!

    φυσικα εχουν φαει πλυση εγκεφαλου υπερ των πολυπολιτισμικων κοινωνιων...δηλαδη της υιοθετησης του αμερικανικου μοντελου απο ολες τις χωρες του κοσμου...γιατι ομως μονο στην ευρωπη?...γιατι αραγε δεν προωθουνται τα ιδια στις μουσουλμανικες χωρες,στη ρωσια,στην αφρικη,στη κινα...απορια...

    φυσικα το πολυπολιτισμικο μοντελο συμβαδιζει με τα συμφεροντα της αμερικης,ιδιαιτερα στην ευρωπη που μασαει ο,τι της δινει και εχει αναδειχθει σε ρολο μαξιλαριου για αυτην

    μην απορειτε γιατι ανεβαινει ο εθνικισμος...θα δουμε και χειροτερα γιατι σε λιγες δεκαετιες η δυστυχη ευρωπη με την υπογενιτικοτητα που εχει -και ειδικα μικρες χωρες οπως η ελλαδα πληθυσμιακα-θα κληθει να διαλεξει...ή μοντελο αλα αμερικης οπου δεν θα υπαρχει κυριαρχη εθνικη ομαδα εντος ή το κλασικο εθνος-κρατος.Γιαυτο θα αναθεωρηθει η οπτικη του εθνικισμου...γιατι θα χρειαζεται επειγοντως η διαφοροποιηση απτον λαιτ πατριωτισμο που δινει αξια μονο στην εννοια του πολιτη και οχι στη σημασια του εθνους

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.