03/02/2009 18:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα φάμπρικα στην αυθαίρετη χώρα


______________________________________________________________________________________
Συγχαίρω την πρωτοβουλία του κράτους από καρδίας.

Χαίρομαι που η χώρα μας θα γεμίσει αυθαίρετα. Αυθαίρετη Χώρα είναι, με αυθαίρετους Πολίτες.
Είμαστε φοβεροί!

Δεν σχολιάζω περισσότερα. Διαβάστε το άρθρο και αναλογιστείτε το μέλλον με τους ελεγκτές επισκέπτες

Να σας τσεκάρουν το σπίτι για Ενεργειακή Επάρκεια !

Οι μόνοι που χαίρονται είναι οι ελεγκτές και τα συνεργεία.

ΠΠ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. matakis avatar
    matakis 03/02/2009 18:33:16

    Καιρός ήτανε....
    Άντε γιατί νοιώθω πολύ μ***κας για την δαπάνη που έκανα για ηλιακή θέρμανση... Αν το ήξερα θα είχα κάνει και βιολογικό βόθρο αντί για τσιμεντότρυπα...

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 03/02/2009 18:42:33

    Το ενεργειακό πιστοποιητικό ΘΑ είναι απαραίτητο για την πώληση ή ενοικίαση κάθε κτιρίου !!

    Αν ο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ κατατάξει το κτίριο σε ενεργειακή κλάση κατώτερη του Β, ο ιδιοκτήτης θα πρέπει να βελτιώσει το κτίριο το οποίο θα πρέπει να επιθεωρηθεί ξαν'α και να πάρει το πιστοποιητικό.

    Εαν δεν το κάνει σε διαστημα 1 έτους, τότε ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ Η ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ.

    Ωραία?? πάρα πολύ ωραία.

    Τα σπίτια με δάνεια που ανήκουν στις τράπεζες ποιος θα τα πληρώσει?

    Τα δημόσια κτιρια και σχολεια/στρατοπεδα κλπ κλπ ???

    Θα πεσει παλι γελιο σε ενα θεμα άκαιρα επικοινονημένο και πολυ σημαντικο και σοβαρο για το περιβαλλον.

    ΠΠ

  3. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/02/2009 19:03:16

    το πορτοφόλι μου έχει γεμίσει πιστοποιητικά αλλά δεν έχει λεφτά. Κάτι από τα 28 δις για μένα?

  4. matakis avatar
    matakis 03/02/2009 19:06:34

    Γιατί το καθετί αντιμετωπίζεται πάντα από την αρνητική του πλευρά και ποτέ από την θετική ?
    Μήπως τελικά αυτή είναι η καταδίκη μας σε αυτόν τον τόπο και τίποτα δεν πάει σωστά ???

  5. KaryID avatar
    KaryID 03/02/2009 19:17:13

    Βασικά θέλουν να "τσακώσουν" τζαμάδες, αλουμινάδες, ηλεκτρολόγους, υδραυλικους, εγκαταστάτες συντηρητές κλιματιστικών κλπ., απειλώντας με πρόστιμα τους ιδιοκτήτες.
    Κοινωνικός αυτοματισμός δεν είπαμε;

    Και ποιος δεν θέλει να έχει στο σπίτι του όλα τα παραπάνω; Για ρώτα όμως και τη γιαγιούλα στο δυάρι στην Κυψέλη αν έχει τα χρήματα ...

    Σωστό είναι το μέτρο, αλλά για εποχές ευμάρειας και όχι λιτότητας.

    Και κάτι τελευταίο: απαράδεκτο το αλουμίνιο από αισθητικής πλευράς, κάποιος μπορεί να θέλει ξύλινα κουφώματα, γιατί να υπακούσει;

    Θα πάρει το δρόμο της σιωπηλής απόσυρσης και αυτό το μέτρο.

  6. daris avatar
    daris 03/02/2009 19:18:34

    matakis Says:
    Γιατι αυτα που λεει ο ΠΠ ειναι σωστα αλλα πες μου σε ποιον θα εμπιστευτουμε την εφαρμογη τους?

  7. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/02/2009 19:27:33

    Ευκαιρία για μίζες στους νέους "ράμπο" ή'Αδιάφθορους" (μη χέσω) ελεγκτές πράσινης ενέργειας!

  8. matakis avatar
    matakis 03/02/2009 19:29:02

    Η λαμογιά δεν πρέπει να ισοπεδώνει κάτι που στο κάτω-κάτω είναι θετικό. Αν δεν συμπράξουμε με τα λαμόγια, δεν θα γίνει και η λαμογιά, οπότε ο κάθένας ας αναλάβει τις ευθήνες του...

  9. Keep Talking avatar
    Keep Talking 03/02/2009 19:43:37

    Μας επεσε απο τα συννεφα το "πρασινο σπιτι"; Υποθετω πως οχι! Ποτε ομως εληφθη η αποφαση απο την ΕΕ;

    Πιστευω οτι θα πρεπει να εξαιρεθουν παλαια κτισματα - 10 ; ετων - αλλιως την εβαψε ο κοσμακης. Η να αφορουν σ αυτα που κτιστηκαν μετα την αποφαση της ΕΕ.

    Η ξαφνικη αποφαση της κυβερνησης να εφαρμοσει αυτο το μετρο τωρα - για τους ρυπους και τα αλλα αντι-πρασινα και αντι-οικολογικα του Ελλαδισταν, κουβεντα - μου δημιουργει καποιες υποψιες. Μηπως για να πουληθουν επιτελους τα πανακριβα νεοδμητα που ξεμειναν λογω της στενοτητας στην παροχη στεγαστικων δανειων απο τις τραπεζες;

  10. Keep Talking avatar
    Keep Talking 03/02/2009 19:45:08

    Ασε που αμα εισαι στον πρωτο οροφο και κανεις χρηση ηλιακου σε 7-οροφη πολυκατοικια κατασπαταλας ενα καρο νερο μεχρι να κατεβει το ζεστο.

  11. donaE avatar
    donaE 03/02/2009 19:50:37

    δεν εχει ο κοσμος λεφτα για αυτα τα πραγματα,εδω δεν μπορουν να πληρωσουν τα δανεια των σπιτιων,επισκευες θα κανουν.

  12. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 03/02/2009 20:11:29

    Τα ενεργειακά πιστοποιητικά θα αφορούν μόνο τα σπίτια που πρόκειται να πωληθούν ή να ενοικιαστούν. Ο νομός δεν επιβάλλει την ενεργειακή πιστοποίηση όλων των υφιστάμενων κατοικιών. Κάποιος που μένει σε παλιό διαμέρισμα ιδιοκτησίας του και δε σκοπεύει να το πουλήσει ή νοικιάσει δε θίγεται από το προεδρικό διάταγμα. Το μέτρο εφαρμόζεται από το 2002 σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη και έχει ως αποτέλεσμα την κατασκευή λιγότερο ενεργοβόρων κτιρίων. Σύμφωνα με την Ε.Ε. τα κτίρια ευθύνονται για το 40% της παγκόσμιας κατανάλωσης ενέργειας. Με δεδομένο το έντονο ενεργειακό πρόβλημα και όλη τη συζήτηση περί ΑΠΕ, ατομικής ενέργειας για ηλεκτροπαραγωγή εύλογα μπορεί να υποθέσει κανείς ότι η εξοικονόμηση αποτελεί κι αυτή μέρος της λύσης του προβλήματος. Στην Ελλάδα, παρατηρείται ποιοτική αναβάθμιση, δυστυχώς μόνο, των μονοκατοικιών όσον αφορά τη διαστασιολόγηση των δικτύων θέρμανσης και κλιματισμού και την εφαρμογή του κανονισμού θερμομόνωσης. Στις πολυκατοικίες, η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα επίπεδα των προ του '80 δεκαετιών, όταν δεν είχε καν θεσπιστεί ο κανονισμός θερμομόνωσης. Με την ενεργειακή επιθεώρηση (η οποία δεν αναμένεται να κοστίζει περισσότερο από 1 έως 2,5 ευρώ ανά τ.μ.) δίνεται η δυνατότητα στον αγοραστή ή ενοικιαστή να αξιολογεί την ποιότητα κατασκευής του διαμερίσματος. Με άλλα λόγια ένα σπίτι σωστά μονωνένο, με ηλιακό θερμοσίφωνα, με χρήση γεωθερνικών αντλιών θερμότητας κλπ, που θα απαιτεί λιγότερη ενέργεια (και επόμένως χρήματα) για θέρμανση, ψύξη και ζεστό νερό χρήσης θα κοστίζει περισσότερο από ένα σπίτι που θα απαιτεί περισσότερη ενέργεια και επόμένως περισσότερα λειτουργικά έξοδα. Μέχρι τώρα αυτό το μέτρο σύγκρισης δεν υπήρχε.

  13. Evros avatar
    Evros 03/02/2009 20:31:33

    H κατάσταση είναι για κλάματα. Ασχετοι άνθρωποι νομοθετούν χωρίς να γνωρίζουν το πρόβλημα.
    Η κατασκευή και η λειτουργία των κτιρίων είναι το ποιο μεγάλος παράγοντας ρύπανσης του περιβάλλοντος και αυτοί ΜΑ..... Το μέτρο θα καταληξει σε εμπόριο ελέγχων και τίποτα άλλο.

  14. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 03/02/2009 20:31:36

    Η ΝΔ προσπαθεί να οικειοποιηθεί τις ψήφους των οικολόγων πρασίνων (0.01%)

  15. μανώλης avatar
    μανώλης 03/02/2009 20:52:02

    Ο Θεσσαλός στο 12. έβαλε τα πράγματα στη θέση τους. Δεν χρειάζεται να γκρινιάζουμε ακόμα και εκεί που γίνονται θετικά βήματα.

  16. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 21:00:41

    Τι είναι αυτό το μέτρο, που ευννοεί μόνο, τα απανταχού "άνευ αποδείξεων μαστόρια" και χαντακώνει κάθε μικροιδιοκτήτη;

    Ετσι θα σώσουμε το περιβάλλον κ. Κυριάκο μου;

  17. KaryID avatar
    KaryID 03/02/2009 21:18:07

    @16: θα "τονωθεί" όλη η αγορά κατασκευαστικών υλικών και εξοπλισμών για κατοικίες.
    Πιθανολογώ ότι θα πρέπει να επιδεικνύονται τα τιμολόγια αγοράς υλικών και οι διάτρητες αποδείξεις παροχής υπηρεσιών από εξουσιοδοτημένα συνεργεία, εταιρείες κλπ. για να μπορεί να εκδοθεί το πιστοποιητικό (όπως γίνεται με τις εγκαταστάσεις ηλεκτρικών πινάκων για κατάστημα ή επιχείρηση).

  18. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 21:22:22

    ΚάρυΙΔ
    Η αγορά των χρεωμένων σπιτικών, πως θα τονωθεί, αντιστοίχως;
    ...κι από αποδείξεις, ρώτα και τους δικηγόρους και τους γιατρούς, πως βρίσκονται!

  19. Αθανάσιος Ι. avatar
    Αθανάσιος Ι. 03/02/2009 21:22:39

    Αυτό το πλιάτσικο της δεξιάς έχει μεγάλο βάθος τελικά …

  20. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 21:23:17

    ..πες τα πουλί μου!

  21. KaryID avatar
    KaryID 03/02/2009 21:29:19

    @18: στη συγκεκριμένη αγορά λειτουργούν αρκετές ελληνικές εταιρείες, να μην το ξεχνάμε αυτό.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ, ρίχνει τον ιδιοκτήτη στην αρένα ... είτε να ζητάει αποδείξεις αν είναι σκληροπυρηνικός και αντέχει η τσέπη, είτε ...

  22. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/02/2009 21:37:56

    Πράσινα σπίτια και πράσινα άλογα

  23. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 03/02/2009 21:38:09

    Η ενεργειακή απόδοτικότητα προφανώς και δε μπορεί να μετρηθεί με αποδείξεις και τιμολόγια... Αυτά είναι για την εφορία. Μην πανικοβάλλεστε και ρωτήστε κάποιον επιστήμονα (όχι εργολάβο ή εγκαταστάτη...). Ίσα ίσα που θα πάψουν να σας δουλεύουν εργολάβοι και λοιπά τεχνικά επαγγέλματα που έμαθαν "στου κασίδη το κεφάλι"...
    Η εφαρμογή της οδηγίας αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία, όπως σωστά είπε και ο έβρος, η οποία αν δεν εφαρμοστεί σωστά θα χαθεί όπως τόσες άλλες.

  24. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 21:47:04

    Δηλαδή, τα παραδοσιακά σπίτια ή ακόμη και τα νεόδμητα στα νησιά κι αλλού, που το έχουν τιμή τους και καμάρι τους, να χρησιμοποιούν ξύλινα κουφώματα, τι θα κάνουν; Θα υποχρεωθούν σώνει και καλά σε αλλουμίνιο, παραβιάζοντας κάθε παραδοσιακό αρχιτεκτονικό στοιχείο;

  25. KaryID avatar
    KaryID 03/02/2009 21:48:04

    αυτή την ένσταση έχω και εγώ ...

  26. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 21:50:03

    κατά βάθος εμείς συμφωνούμε πάντα...

    kanis

  27. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 03/02/2009 21:50:18

    Κατ αρχήν και για ενημέρωση σας πάντα υπήρχε αυτό το πιστοποιητικό που κατά καιρούς άλλαζε δηλ .ανάλογα με της τεχνολογικές εξέλιξης και η ΔΕΗ το προσάρμοζε προς τα κάτω .θυμάμαι παλιά ηταν 180 W/M2 , μετά κάτι ποιο λίγο 80 W/M2 άρα η ευθύνη ανήκε και τότε και τώρα στον διπλ .μηχανικό που έβγαζε την άδεια .Τα σημερινά κολπάκια είναι το λεγόμενο πλιάτσικο της δεξιάς .

  28. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 03/02/2009 21:51:19

    Κανένας δεν απαγορεύει τα ξύλινα κουφώματα (που το διαβάσατε αυτό;), τα δε παραδοσιακά σπίτια ακριβώς επειδή χτίζονταν με βάση αρχές που σήμερα είναι γνωστές ως αρχές βιοκλιματικού σχεδιασμού είναι σε πολλές περιπτώσεις ενεργειακά αποδοτικότερα από τα νεόδμητα.

  29. Keep Talking avatar
    Keep Talking 03/02/2009 21:57:39

    Θεσσαλός
    Επειδη φαινεται να εχεις μελετησει το θεμα...
    ΟΚ θα δωσω 1-2 Ε/τ.μ. για το πιστοποιητικο και μετα; Θα πρεπει να κανω τις επισκευες για να το νοικιασω η να το πουλησω; Θα το αφησω ετσι και θα πληρωσω προστιμο; Για πες, τι γινεται μετα την εκδοση πιστοποιητικου...

  30. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 03/02/2009 21:57:42

    Παροιμία παρέμβαση μου το 1989(με ακριβός το ίδιο περιεχόμενο ) με στοίχησε την συγκρούσει με το πρωτοπαλίκαρο και πανέμορφο μας Μανώλη (έτσι για την ιστορία ) .
    domna @kary id Τελικά δεν μαθαίνω τίποτα(κάνω την αυτοκριτική) .

  31. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 22:00:23

    Θεσσαλέ

    Ξαναδιάβασε παρακαλώ, την αρχική ανάρτηση...εκεί το πρωτοδιαβάσαμε.
    Εκεί δεν είδαμε, εξαιρέσεις που να αφορούν αναφορές στις παραδοσιακές βιοκλιματικές αρχιτεκτονικές αρχές.

  32. anonymous avatar
    anonymous 03/02/2009 22:12:01

    Kary

    Το εννοώ, όπως το εννοούσα, ότι το πεζοκεφαλαίο Α είχε ξεφύγει.

  33. Προφήτης avatar
    Προφήτης 03/02/2009 22:12:44

    Φακτορα τι συμβαίνει με τη wordpress; Προσπαθώ να στείλω σχόλιο και μου το κόβει, ειδικά σε αυτή την ανάρτηση.

  34. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 03/02/2009 22:14:12

    Δηλ. όταν αντικαταστώ ένα παλιό αυτοκίνητο (εισαγόμενο) με νέο ο κάθε μπουλης εξουσιαστής μας μου λέει ότι με την αποσύρει μου δίνει εκπτώσει στο καινούργιο αποσύροντας το παλιό .
    Εδώ σπίτι σχεδιασμένο , κατασκευασμένο από Έλληνα νόμιμα με βγάζουν αυθαίρετο .
    Ζήτω το έθνος και η βλακεία .
    Αι να δούμε τώρα το Γιαννάκη Α.του ΤΕΕ θα λάβει θέση ……

  35. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 03/02/2009 22:14:21

    @31
    δε με αφορά η αρχική ανάρτηση γιατί τυχαίνει να κατέχω το θέμα καλύτερα από τον ΠΠ.

    @ Keep talking
    Με βάση τον κανονισμό θερμομόνωσης που θεσπίστηκε το 1980 και υποτίθεται ότι εφαρμόζεται υποχρεωτικά σε όλα τα κτίρια από τότε με ευθύνη του κατασκευαστή, του επιβλέποντα μηχανικού, του ιδιοκτήτη και της πολεοδομίας θα έπρεπε όλα τα κτίρια μας να είναι τουλάχιστον ενεργειακής κλάσης Β. Αυτός είναι ο λόγος που το σχέδιο νόμου μιλά για ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ παρεμβάσεων εξοικονόμησης (δηλαδή επισκευές). Ο λόγος είναι απλός: Μία κατοικία στη Γερμανία που χρησιμοποιεί πετρέλαιο για θέρμανση το χειμώνα (Σεπτέμβριος - Μάιος) και ζεστό νερό χρήσης όλο το χρόνο καταναλώνει 2.500 λίτρα πετρέλαιο ετησίως. Μία αντίστοιχη κατοικία στην Αθήνα με ανάγκες για θέρμανση από Οκτώβριο μέχρι Μάρτιο και με σαφώς πιο ήπιες εξωτερικές θερμοκρασίες καταναλώνει 4.000 περίπου λίτρα. Υπολογίστε οικονομική επιβάρρυνση, περιβαλλοντικό κόστος, ισοζύγιο εισαγωγών - εξαγωγών και θα δείτε γιατί πρέπει να βελτιώσουμε τα σπίτια μας.

  36. KaryID avatar
    KaryID 03/02/2009 22:19:30

    @32: συγνώμη δεν είδα το σχόλιο γιατί το ένα μάτι είναι στο μπλογκ και το άλλο στο laptop για δουλειά και είναι αργά.

  37. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 03/02/2009 22:19:46

    Μετά την έκδοση του πιστοποιητικού ο αγοραστής ή ο ενοικιαστής θα έχει ένα μέτρο σύγκρισης για την ενεργειακή κατανάλωση του σπιτιού. Αυτό θα προσμετράται στους άλλους παράγοντες που διαμορφώνουν την τιμή (περιοχή, παλαιότητα, τ.μ., πλακάκια κουζίνας και μπάνιου :))). Πάντως πρόστιμο δεν προβλέπεται.

  38. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 03/02/2009 22:21:30

    Και η υποχρεωτική ασφάλεια του σπιτιού που νομιμοποιούσε η Βάσω (του ιμάντα βρε εεε ) πριν 6 χρόνια τι αφορούσε .. αυτοί είναι όλοι για δέσιμο στους πυρηνικούς που θα κατασκευάσουν στην Ακρόπολη

  39. Keep Talking avatar
    Keep Talking 03/02/2009 22:36:16

    Θεσσαλός Says:
    February 3rd, 2009 at 10:19 pm

    Δηλ το πιστοποιητικο θα συμβαλλει στον υπολογισμο της αξιας του ακινητου/ενοικιου, αν καταλαβαινω καλα.

    Ποιος ομως θα ερθει να μου κανει ολοκληρη την πιστοποιηση με 100 Ε ; λεμε τωρα εαν εχω εαν διαμερισμα 70 τ.μ.

  40. Frank avatar
    Frank 03/02/2009 22:36:43

    Ελάτε βρε παιδιά ελάτε...Κοβόσαστε τώρα τάχα όλοι για το καλό του Έλληνα που το καταπατάνε τα συνεργεία... Μα καλά μόνο καλοί άνθρωποι γράφουν εδώ, ούτε ένας δημόσιος υπάλληλος δεν υπάρχει? :)
    Λοιπόν θα καταθέσω την άποψη ότι πολύ καλά κάνουν. Να η αρχή, πρέπει να πάμε και παραπέρα, υλικά χτισίματος, ενεργειακά ημιαυτόνομα σπίτια κτλ κτλ. Δε μπορεί να χτίζει ο κάθε τσοπάνος και να στο πουλάει για σπίτι, να κρυώνεις το χειμώνα και να ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι, επειδή το έχτισε ανάποδα ή για να σε κλέψει δεν έβαλε σωστή μόνωση,αντε να πάει μπροστά η χώρα.. άντε...Κοράκια

  41. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 03/02/2009 22:40:24

    Θεσσαλός-Έχω την τύχη το 1986 να εκδώσω με υπογράφει μου στη Ι. Κ. Θ. πιστοποιητικό και να βρεθώ στα Ορυχεία για διορθώσει σπονδυλικηστήλης .Παραμένει αριστερή….

  42. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 03/02/2009 22:48:41

    Keep talking,

    συμφωνώ απόλυτα μια σωστή ενεργειακή επιθεώρηση χρειάζεται εξοπλισμό (θερμογραφική κάμερα, θερμόμετρα υγρού βολβού, συσκευές εντοπισμού διαρροών κ.λπ.). Ο Έλληνας νομοθέτης όρισε το minimum για να μην γκρινιάζει ο κόσμος και ειδικότερα ο κ. Παραδιάς των ιδιοκτηών ακινήτων αλλά και οι εργολάβοι. Το ιδανικό θα ήταν όταν θα υπογράφεις συμβόλαιο με τον εργολάβο να υπάρχει ρήτρα για την ενεργειακή κλάση του διαμερίσματος. Τότε θα έχει νόημα να δώσεις 300 ή και παραπάνω ευρώ αν είναι να εξασφαλίσεις ότι η κατοικία που αγόρασες τηρεί τις απαιτούμενες προδιαγραφές. Και μη μασάτε ότι αυτό θα ανεβάσει το κόστος στην οικοδομή. Ενδεικτικά θα σας πω ότι η μόνωση σε μία πολυκατοικία βάσει κανονισμού συνήθως πρέπει να είναι 5 cm. Ο εργολάβος βάζει 3 ή και 2 cm με αποτέλεσμα να κρυώνουμε το χειμώνα και να ζεσταινόμαστε το καλοκαίρι. Το επιπλέον κόστος για την τοποθέτηση της σωστής μόνωσης σε όλη την πολυκατοικία (π.χ. 5όροφη με 12 διαμερίσματα) δεν ξεπερνά τα 5.000 ευρώ...Κάντε αναγωγή στα 12 διαμερίσματα και βγαίνει περίπου 420 ευρώ... Σε ένα διαμέρισμα που κοστίζει 100.000 ευρώ και που θα εξοικονομήσει τα χρήματα για θέρμανση ψύξη από την πρώτη χρονιά...

  43. Keep Talking avatar
    Keep Talking 03/02/2009 22:56:02

    πρεπει να κοιταξω στα συμβολαια τι μονωση εβαλε - οποως τον εχω κοψει, μαλλον τσιγαροχαρτα θα εβαλε. Μιλαμε για νεοδμητο, 1,5 ετους, απο αντιπαροχη.
    Και πως περναει η νεα μονωση τα διαμερισματα; γρκεμιζουμε τοιχους;

  44. ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) avatar
    ΑΤΑΚΤΟΣ(ΔΕΗ ς) 03/02/2009 22:57:48

    dobranoc

  45. bgt avatar
    bgt 04/02/2009 00:15:09

    Δηλαδη αν εχεις ιδιοκτησια ενα δυαρακι στην Κυψελη, κτισμενο το 1960 και το νοικιαζεις για 300 ευρω θα πρεπει να δωσεις ενα σκασμο λεφτα για να συνεχιζεις να το νοικιαζεις 300 ευρω? Τα σπιτια αυτα εχουν κτιστει με τους κανονες του 1960. Που θα βρει καποιος τοσα χρηματα για να μη χασει την αξια του ενα σπιτι που κτιστηκε ΝΟΜΟΤΥΠΑ?
    τι λαλακιες ειναι αυτες?

  46. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 04/02/2009 00:17:28

    @Προφήτης: πρώτη φορά σου συμβαίνει αυτό; Μπορεί να είναι από κάποια λέξη που χρησιμοποιείς. Μπορεί να είναι μεγάλο το κείμενο. Μπορεί να απαντάς σε κάποιον ειδικό σχολιαστή. Μπορεί, απλώς, να είναι φορτωμένο πολύ το δίκτυο στη γειτονιά σου. Μπορεί να σε παρακολουθούν. Μπορεί και ο,τιδήποτε άλλο. Αλλά, τι λέω; Δεν τα ξέρεις όλα αυτά καλύτερα εσύ;

    Κατά την ταπεινή άποψή μου, πάντως, πρέπει να ανοίξει ένα ειδικό ποστ για το θέμα. Να πούμε όλοι τι έχουμε διαπιστώσει, τι μας έχει συμβεί. Και να δώσουν εξηγήσεις οι ειδικοί- "ΙΤ", ώστε να δούμε "τι παίζει". Πολλές φορές κάνουμε σενάρια πολύπλοκα συνωμοσιολογίας οι ημιμαθείς και η λύση είναι απλούστατη, για έναν ειδικό επί του θέματος.

  47. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/02/2009 00:24:26

    Νήπιε, σε τέτοια έκταση πρώτη φορά. 3 παράγραφοι είναι.

  48. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/02/2009 00:25:41

    Θεσσαλός, ναι σε όλα.

    Αλλά ποια είναι η πεζή πραγματικότητα

    [Το στέλνω τμηματικά]

  49. "νήπιος γέρων" avatar
    "νήπιος γέρων" 04/02/2009 01:18:53

    (Άντε, ντε! Πού είναι;)

  50. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/02/2009 02:17:21

    Τζάκια θα καίμε ?? ή θα γίνουε LONDON ??
    Υπάρχουν "πράσινα" καυσόξυλα?
    Τα παλια καλοριφέρ νερού τι θα τα κανουμε??
    Τα πετρινα πατώματα ? τα Μωσαϊκά ?
    Τις Ταράτσες?
    Τα κοινόχρηστα φώτα/ασανσέρ/γκαραζόπορτες?

    Γουστάρω ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ στα Ζωνιανά και τα κανάλια δίπλα.

    :)

    ΠΠ

  51. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 04/02/2009 02:19:39

    ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ στα Ζωνιανά,

    όπως λέμε Αλβανός Τουρίστας χωρίς παρεξήγηση, χάρην του ανακδότου.

    Εχουμε να ζήσουμε μεγάλες και μοναδικές στιγμές.


    ΠΠ

  52. Προφήτης avatar
    Προφήτης 04/02/2009 02:23:11

    Γμτ...δεν το ανεβάζει

    Νήπιε, απόψε μου έχει σπάσει τα νεύρα

  53. ataktos avatar
    ataktos 04/02/2009 07:45:56

    τώρα μετά την τοποθέτηση του Σημοπουλου στην θέση του Προέδρου της ΡΑΕ θα λάμπουν οι κουκουλοφόροι σας

  54. Θεσσαλός avatar
    Θεσσαλός 04/02/2009 10:27:41

    @43 Keep talking

    η λύση είναι η εξωτερική θερμομόνωση (μπορεί να το συναντήσεις και σαν θερμοπρόσοψη).

    @45

    θα συνεχίζεις να το νοικιάζεις χωρίς να κάνεις τίποτα. Απλώς θα πρέπει να βρεις και το κατάλληλο θύμα που θα σου δίνει τα χρήματα που ζητάς αδιαφορώντας για την ενεργειακή του κατανάλωση.

  55. anonymous avatar
    anonymous 04/02/2009 10:56:21

    Σύμφωνα με την VPRC για το 2008, το 24% του πληθυσμού (περίπου 2.100.000 κάτοικοι), βρίσκεται κάτω από το όριο της φτώχειας!

    Τι είπατε για την θερμομόνωση;

  56. ss_sk avatar
    ss_sk 04/02/2009 17:03:09

    Να σας πω ένα μυστικό?

    Όταν έρχονται οι μπετονιέρες και υποτίθεται έχουν ''α'' κυβικά μέτρα χωρητικότητας δεν το ρίχνουν όλο στην οικοδομή αλλά μένει μια ποσότητα εντός (καθαρά θέμα κατασκευής οχήματος...δεν μπορείς να το αποφύγεις). Το ωραίο όμως είναι ότι σου χρεώνουν την ποσότητα ''α''.Οι παλαιότεροι μηχανικοί (να τους χαίρεστε) το γνώριζαν τόσα χρόνια αλλά δεν κάνανε τίποτα! Και ας εκτινασσόταν ο προϋπολογισμός (για τα μπετά) 5-10-15 χιλιάρικα παραπάνω. Ενώ με μία ωραιότατη επιμέτρηση μπορούν (μηχανικός και πελάτης) να ζητήσουν τη χρέωση ακριβώς του σκυροδέματος που ''πέφτει'' στο γιαπί!

    Αλλά όταν μετά τους λες (τους πελάτες) ότι πρέπει να βάλεις μία μόνωση εδώ, μία μόνωση εκεί, κανένα ασφαλτόπανο πιο πέρα τους πιάνει ο πόνος για οικονομία και σου λένε ''μα οι άλλοι δεν τα βάζουν''. Ε, κάτσε τότε κορόϊδο να ζεσταίνεστε και να κρυώνετε παρέα.

    Όμως καλά να πάθετε! Πού πάτε και αγοράζετε κλειστούς ημιυπαιθρίους (απόλυτη ένδειξη ηλιθιότητας!!!) και μετά κλαίγεστε όταν σας ανακαλύψουν και σας ρίχνουν τα πρόστιμα - αυτό λίγο άσχετο, αλλά ευκαιρία.

    Πού σκέφτεστε τη γριούλα και τον...καϋμένο τον ενοικιαστή (τίγκα ρε η Αθήνα από δαύτους) και πώς θα βρουν χρήματα για να κάνουν μια αναθεματισμένη εξωτερική θερμομόνωση αλλά σας διαφεύγει ότι λόγω μειωμένης κατανάλωσης πετρελαίου και χρήσης κλιματιστικού μετά η απόσβεση θα γίνει σε 1-2 μόλις χρόνια!

    Πού σας έπιασε και ο πόνος για τα παραδοσιακά κτήρια και τα ξύλινα κουφώματά τους! Πού όσοι από εσάς διαθέτετε τα αφήνετε χωρίς στέγες μπας και διαβρώσει η βροχή και το κρύο τους πέτρινους τοίχους και πέσουν (αφού εσείς απαγορεύετε να το κάνετε).

    Και βέβαια θα φάνε κάποιοι λεφτά. Ήδη στην ''όμορφη'' οικογένεια των μηχανικών πέφτει ξύλο για το ποιες ειδικότητες θα μπορούν να αποκτούν τον τίτλο του ''ενεργ. επιθεωρητή''.

    Μία συμβουλή σας έχω μόνο. Ψάχτε καλά τους μηχανικούς που θα φτιάξουν το σπίτι σας (ή τον επαγγελματικό χώρο). Προτιμάτε τους ΝΕΟΥΣ - μπορεί να σας αργήσουν λίγο (δεν έχουμε δικτυωθεί ακόμη με τα κυκλώματα στις Πολεοδομίες και πολλοί αντιστεκόμαστε) αλλά είναι πιθανότερο να πέσετε σε πραγματικό επιστήμονα που δε σας βλέπει ως θύμα-πορτοφόλι.

    Και για να μην ξεχάσω την προπαγάνδα:
    Τοπογραφικά: Τοπογράφος
    Αρχιτεκτονική Μελέτη: Αρχιτέκτονας
    Στατική Μελέτη: Πολιτικός Μηχανικός

    Και αν χρειαστεί να ζητάτε να σας δείχνουν τα πτυχία! Άϊντε να ξυπνάμε καμιά φορά! Γιατί δε φέρω καμιά ευθύνη και δεν ανέχομαι να με βάζουν στο τσουβάλι με τα ρεμάλια επειδή κάποιοι (πολλοί) δεν ξέρουν να επιλέγουν τον σωστό άνθρωπο!

  57. ss_sk avatar
    ss_sk 04/02/2009 17:05:13

    Εννοείται ότι η χρήση του πληθυντικού αφορά σε όσους ''μυγιάζονται''!

  58. ο νοών...νοείτω avatar
    ο νοών...νοείτω 04/02/2009 17:21:29

    @50 ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ
    Δεν υπάρχουν πράσινα ξύλα. Υπάρχουν όμως ενεργειακά τζάκια που έχουν λειτουργία δευτερογενούς καύσης η οποία ουσιαστικά ξανακαίει την φωτιά και τον καπνό πριν αυτός πάει στην καμινάδα, σε δεύτερο στάδιο, με αποτέλεσμα να εκλύει λιγότερους ρύπους (αιθάλη) στην ατμόσφαιρα. Σε αυτό πρόσθεσε το γεγονός ότι τα συγκεκριμένα τζάκια καταναλώνουν το 1/3 σε ξύλα σε σχέση με τα παραδοσιακά ενώ ταυτόχρονα θερμαίνουν χώρους με ζεστό αέρα (με την αερόθερμη λειτουργία τους) έως 170τ.μ., είτε ενιαίους είτε διαφορετικούς με σύστημα αεραγωγών.
    Το Υπουργείο Ανάπτυξης λοιπόν σε μία από τις οδηγίες λέει ότι θα επιδοτεί φίλτρα στις καμινάδες των τζακιών για το CO2, ενώ είναι γνωστό ότι τα ανοιχτά τζάκια καταναλώνουν πολύ ξύλο χωρίς να θερμαίνουνε. Το ποσοστό απόδοσης ενός ανοιχτού-παραδοσιακού τζακιού θερμότητας στον χώρο, είναι της τάξης του 15% και αυτό με την μορφή της αντανάκλασης. Το αντίστοιχο ποσοστό των ενεργειακών τζακιών φθάνει το 82% και επιτυγχάνεται με την κυκλοφορία ζεστού αέρα σε αεροθαλάμους οι οποίοι τον διοχετεύουν απευθείας στον χώρο με φυσική ή/και με βεβιασμένη ροή.
    Αλλά επειδή είναι ακριβότερα δεν τα προτιμούν οι κατασκευαστές.
    Το γεγονός όμως ότι αποσβαίνουν το παραπάνω κόστος σε 2-3 χρόνια ενώ έχουν πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής δεν το αναφέρουν πουθενά.
    Ούτε βέβαια αναφέρουν ότι 7 στα 10 ανοιχτά τζάκια καπνίζουν άρα δεν τα λειτουργούν.

  59. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 04/02/2009 22:22:57

    στα ενεργειακά είμαι κυνικός.

    Σε καιρό φτώχειας, και δημοσιονομικού προβλήματος, πολλά απο αυτά είναι όνειρα. Στην Ελληνική πραγματικότητα, ξερουμε πόσα χαρτάκια κουβαλάμε, απόδειξη ότι πληρώσαμε τα απαραίτητα φακελάκια.

    Κανναδυό βιομηχανίες και περισσότερες βιοτεχνίες θα σας διαφήμιζαν τα ενεργειακά τους πράσινα προϊόντα, αν δεν είχαν κόψει το διαφημιστικό budget. Ρωτήστε τις διαφημιστικές... Το "πράσινο" είναι "πιασάρικο"

    Επιχείρημα που κυκλοφορεί στην ...Νότια Καλιφόρνια: Ναι, υπάρχει όφελος για την εκεί "ΔΕΗ" από την επιδοτούμενη (από την ΔΕΗ) χρήση φωτοβολταϊκών στις στέγες και τις πέργκολες και τα σκιάδια. Εκεί, ωστοσο, λένε ότι η επιδότηση πρόσθετης μόνωσης είναι πιο ανατποδοτική (στην μείωση κατανάλωσης σε ώρες αιχμής)

  60. ataktos avatar
    ataktos 05/02/2009 15:45:30

    Αθήνα 3/2/2009

    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ


    Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ –ΚΗΕ διαχρονικά και με συνέπεια, υποστηρίζει κάθε ενέργεια που αποβλέπει στη συνέχιση της αξιοποίησης του εθνικού μας καυσίμου, του λιγνίτη, στην άμεση αντικατάσταση των παλαιών και χαμηλού βαθμού απόδοσης μονάδων παραγωγής και στην εγκατάσταση νέων αποδοτικότερων και λιγότερο ρυπογόνων. Ζητάμε από τη Διοίκηση και τη Κυβέρνηση να επισπεύσει την εγκατάσταση νέας ισχύος ιδιαίτερα δε όταν πρόκειται για εγκατάσταση μονάδων ηλεκτροπαραγωγής από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) κάθε μορφής.

    Η παγκόσμια επιστημονική κοινότητα επισημαίνει τα τελευταία χρόνια με τον πιο δυνατό τρόπο, τις καταστροφικές βιοκλιματικές αλλαγές που έχει επιφέρει στον πλανήτη η αλόγιστη χρήση ρυπογόνων καυσίμων κύρια από τους μεγάλους παγκόσμιους ρυπαντές και όλη η ανθρωπότητα, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη έχει προστρέξει στην μείωση ρύπων που πρέπει να είναι ο μακροπρόθεσμος στόχος μας.
    Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ έχει έγκαιρα ενστερνιστεί αυτή την αναγκαιότητα και για αυτό συστηματικά αγωνίζεται για την παροχή φθηνής αλλά και καθαρής Ηλεκτρικής Ενέργειας στον Ελληνικό λαό.

    Με τον ίδιο δε δυναμισμό που αγωνιζόμαστε για να αποτρέψουμε την αλόγιστη εγκατάσταση ρυπογόνων μονάδων με εισαγόμενα ορυκτά καύσιμα, θεωρούμε υποχρέωσή μας να υποστηρίζουμε την εγκατάσταση μονάδων ΑΠΕ.

    ‘Έτσι, δεν μπορούμε παρά να χαιρετίσουμε με ενθουσιασμό τη δημιουργία του πρώτου μεγάλου Φωτοβολταικού (Φ/Β) Πάρκου στη Μεγαλόπολη, ισχύος 50 MW, που πρόκειται να υλοποιήσει η ΔΕΗ Ανανεώσιμες, θυγατρική, κατά 100%, εταιρεία της ΔΕΗ Α.Ε.

    Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα Φ/Β Πάρκα στον κόσμο, που θα καλύψει την ετήσια Ηλεκτρική κατανάλωση 28.000 νοικοκυριών του Ν. Αρκαδίας, με εντελώς καθαρή ενέργεια από τον ήλιο, ενισχύοντας το Ν. Σύστημα ΗΕ.
    Είμαστε αντίθετοι σε όποιες προσπάθειες γίνονται για την παρεμπόδιση αυτού του τόσο σημαντικού έργου ΑΠΕ, αφού μάλιστα η « ΔΕΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ» έχει δεσμευθεί ότι όση έκταση θα καταλάβει το Φ/Β Πάρκο (περίπου 1350 στρέμματα), άλλη τόση θα δενδροφυτεύσει σε δασική περιοχή περί τη Μεγαλόπολη, που κάηκε από τις πυρκαγιές των τελευταίων ετών.
    Θεωρούμε αδικαιολόγητες τις όποιες αντιτιθέμενες προσπάθειες και ιδιαίτερα τις προσφυγές στο ΣΤΕ, αφού είναι γνωστό ότι το εν λόγω έργο:
    Έχει εγκριθεί από το Νομαρχιακό Συμβούλιο του Ν. Αρκαδίας και από όλες τις Αρχές και τους κρατικούς φορείς που προβλέπονται από τη νομοθεσία.
    Έχει εφοδιαστεί με όλες τις προβλεπόμενες άδειες παραγωγής, εγκατάστασης κλπ.
    Έχουν καταρριφθεί από την Πανεπιστημιακή κοινότητα ως εντελώς αβάσιμες, οι διάφορες ανεύθυνες δοξασίες περί εκπομπής ραδιενέργειας, περί υπερθέρμανσης του περιβάλλοντος κλπ.
    Πρόκειται για ένα έργο παραγωγής καθαρής ενέργειας που θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα αποφέρει σημαντικά οικονομικά οφέλη για τη Μεγαλόπολη και την ευρύτερη περιοχή.

    Τελειώνοντας, καλούμε καλόπιστα τις όποιες αντίθετες φωνές να αναλογισθούν απλά, τη σημασία και μόνο που έχει για το περιβάλλον η παραγωγή 50MW με μηδενική ρύπανση και να αναλογισθούν τις ευθύνες τους όταν αντιτίθενται σε τέτοιες ενέργειες.


    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.