#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/07/2011 20:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα υποβάθμιση από τον οίκο Fitch για την Ελλάδα



Στην υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας σε «CCC» από B+ προχώρησε ο οίκος αξιολόγησης Fitch.

Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο οίκος, η υποβάθμιση αντανακλά την απουσία ενός νέου, πλήρως χρηματοδοτούμενου και αξιόπιστου προγράμματος της ΕΕ και του ΔΝΤ για την Ελλάδα, σε συνδυασμό με την ενισχυμένη αβεβαιότητα για το ρόλο των ιδιωτών πιστωτών σε οποιαδήποτε μελλοντική χρηματοδότηση καθώς και με την εξασθενημένη μακροοικονομική προοπτική της Ελλάδας.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 13/07/2011 20:14:30

    Όχι υποβάθμιση.
    Επιλεκτική βαθμολόγηση.
    αχαχαχαχαχα

    Τα Σκόπια είναι πιο αξιόπιστα.
    Η κυβέρνηση Παπανδρέου πρέπει να πάει φυλακή

  2. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/07/2011 20:26:48

    ....και του ΔΝΤ !!

    ΠΠ

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/07/2011 20:39:58

      ...Και του Πατρός, και του Υιού και του .... Αγίου Πνεύματος...!

      Μας έχουν μουρλάνει στις παράρες.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ierofantis 13/07/2011 20:40:16

        παπάρες ήθελα να πω...

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ierofantis 13/07/2011 20:54:30

          βλεπω Πρωτοπαπα !! αλτερ..
          ολα για την οικογενεια !! χαχαααα

          θα πεσει πολυ ξυλο λεμε

          ΠΠ

          • Orestios avatar
            Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/07/2011 21:24:30

            Συμφωνώ ΛΠ
            Θα πέσει πάρα πολύ ξύλο

          • drider avatar
            drider @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/07/2011 21:30:59

            χαχα, προφανώς είσαι συριζαίος και επιδιώκεις τη δημοκρατική εκτροπή...

  3. ierofantis avatar
    ierofantis 13/07/2011 20:58:57

    Δεν ξέρω γιατί, αλλά ο Πρωτόπαπας μου θυμίζει τον ... Λου Κοστέλο...!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ierofantis 13/07/2011 20:59:29

      Φάκτορα σβήσε και μένα...

  4. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 13/07/2011 22:55:29

    ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ .ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΟΥΣ.ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΜΠΕΝΙ ΓΙΑ ΑΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ!!!.ΧΑ...ΧΑ...ΧΑ...

  5. madprof avatar
    madprof 14/07/2011 11:56:31

    Παρακαλώ τους υπεύθυνους των Γκιλιοτίνων της πλατείας Συντάγματος για τα δέοντα : Να αρχίσουν οι διεργασίες ελέγχου των λεπίδων και άψογης λειτουργίας τους όλου συστήματος (sic!). Άρξατε δοκιμές με τους πρώτους στη λίστα των προγεγραμένων από το 1999. Δεν το γλιτώνουμε το Κούγκι!, είναι το μόνο σίγουρο.