#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/02/2013 19:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Νέα παιδιά παραμυθιασμένα με την τρομοκρατία!



Ένας βασικός μάρτυρας κατηγορίας στην υπόθεση της δολοφονίας του Αλέξη Γρηγορόπουλου, ένα από τα παιδιά που βρίσκονταν κοντά του εκείνο το μοιραίο βράδυ που δολοφονήθηκε από το όπλο του Κορκονέα, είναι όπως λένε οι πληροφορίες, ένας από τους συλληφθέντες για τη ληστεία στο Βελβεντό και κατ’ επέκταση για συμμετοχή σε τρομοκρατική οργάνωση.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν 20χρονο που ήταν στην παρέα του Γρηγορόπουλου εκείνη τη νύχτα. Φυσικά, αν αποδειχθεί κάτι τέτοιο, ουδεμία σχέση μπορεί να έχει εκείνη η παρέα, με τα όσα τραγικά έγιναν και η δολοφονία με την τρομοκρατία. Για το πώς μπορεί να οδηγήθηκε εκείνο το νεαρό παιδί στις ληστείες ή σε τρομοκρατικές ενέργειες πολλά μπορούν να ειπωθούν. Ακόμη κι ότι εκείνη η δολοφονία μπροστά στα μάτια του να του άλλαξε την κοσμοθεωρία, να τον έκανε να μισήσει τη δημοκρατία, την εξουσία και να έγινε αναρχικός. Δεν έχουν καμιά σημασία όλα αυτά, αφορούν την οικογένειά του και το πώς διαχειρίστηκαν μια τραγική στιγμή που του σημάδεψε τη ζωή.

Και φυσικά δεν έχει καμιά σύνδεση η τωρινή υπόθεση με το ίδιο το θύμα, τον 16χρονο τότε Αλέξη Γρηγορόπουλο αλλά και τα όλα όσα συνέβησαν στη χώρα αμέσως μετά. Μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε για το πώς μια στιγμή κρατικής βίας μπορεί να οδηγήσει κάποιο νέο παιδί στην τρομοκρατία.

Εν πάση περιπτώσει, η αστυνομία, έστω και τυχαία, φαίνεται να έπιασε λαβράκια καθώς οι τρεις από τους τέσσερις συλληφθέντες της Κοζάνης ήταν καταζητούμενοι. Μεταξύ αυτών και ο γνωστός ως «τοξοβόλος» του Συντάγματος, εκείνος ο γραφικός τύπος που φωτογραφήθηκε σε μια διαδήλωση να σημαδεύει με τόξο και βέλη τη Βουλή και τους αστυνομικούς. Είχε συλληφθεί και κατηγορηθεί για κακούργημα αλλά είχε αφεθεί ελεύθερος λέγοντας ότι το τόξο ήταν ψεύτικο ενώ ένα τσεκούρι που είχε μαζί του, του το είχαν βάλει οι αστυνομικοί. Οι αρχές ερευνούσαν επίσης μια πιθανή συμμετοχή του στη ληστεία της Πάρου που σκοτώθηκε πέρυσι το καλοκαίρι ένας αθώος πολίτης.

Μεταξύ των τεσσάρων συλληφθέντων είναι κι ένας ακόμη που καταζητούνταν για συμμετοχή στους Πυρήνες. Επίσης, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο τρόπος δράσης των ληστών του Βελβεντού δείχνει ότι το εγχειρίδιο που χρησιμοποίησαν ήταν εκείνο που είχαμε παρουσιάσει στο antinews. Εκείνο το βιβλίο που έγραψαν μέλη των Πυρήνων και παρουσιάστηκε σε αναρχικό στέκι της Θεσσαλονίκης πριν μερικές ημέρες. Οι απαλλοτριώσεις τραπεζών ήταν ένα από τα κεφάλαια του βιβλίου, όπως και οι εμπρησμοί τύπου Marfin. Το λόγο έχει πλέον η αντιτρομοκρατική που ψάχνει για γιάφκες στην Κοζάνη, όμως, αυτά που πρέπει να πει κανείς είναι τα εξής:

1. Η τρομοκρατία δεν είναι όπως την ξέραμε παλιά. Δεν είναι 5-10 άτομα που είχαν βρει ελάχιστα όπλα, έκλεψαν και μερικά από το Συκούριο και σκότωσαν ορισμένους πολιτικούς, επιχειρηματίες ή χουντικούς, αστυνομικούς πράκτορες της ΣΙΑ. Η νέα γενιά τρομοκρατίας είναι πολύ πιο επικίνδυνη και πολύ δύσκολα θα ξεμπλέξει η ελληνική κοινωνία.

2. Διαθέτουν απίστευτο οπλισμό και μπορούν να βρουν οποιοδήποτε όπλο, οποιαδήποτε στιγμή. Έχουν Καλάσνικοφ, Σκόρπιον, μικρά και μεγάλα πιστόλια, ότι φαντάζεται ο νους.

3. Είναι πάρα πολλοί , έχουν στρατολογηθεί πάρα πολλοί νεαροί. Σκεφτείτε μόνο ότι μέχρι χθες είχαν συλληφθεί 33 άτομα ως μέλη των Πυρήνων κι άλλοι 8-10 του Επαναστατικού Αγώνα. Έχουν βρεθεί πολλές γιάφκες, έχουν κατηγορηθεί πολλοί ακόμη. Μιλάμε για κανονικό στρατό από νεαρούς 20-30 ετών που κάποιος τους στρατολογεί. Και φυσικά δεν είναι παιδιά διαλυμένων οικογενειών που τους χτυπά η κρίση και ξεσπάνε με το να γίνονται τρομοκράτες. Τα ξεχνάμε αυτά τα στερεότυπα. Είναι φυγόμυαλοι, τεμπέληδες που κλέβουν τράπεζες και ζουν ζωή χαρισάμενη μεταξύ ενός τρομοκρατικού χτυπήματος και ενός άλλου; Ποιος ξέρει; Σημασία έχει ότι έτσι που πάμε θα γεμίσουν οι φυλακές με νεαρά παιδιά που θα επιμένουν ότι η μόνη λύση είναι η τρομοκρατία.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/02/2013 19:20:59

    Βασικό εἶναι ἐπίσης νά τονιστεῖ,ποιές εἶναι καί οἱ ἀρχές καί οἱ ἰδεολογίες καί ποιοί τίς πρεσβεύουν,ἀπό τίς ὁποίες παρασύρονται καί τίς ἐνστερνίζονται οἱ συγκεκριμένοι νεαροί.

    • Kράντωρ avatar
      Kράντωρ @ Κυθήριος 02/02/2013 22:00:00

      Να κλείσουν τα αμερικανικά κολλέγια Αθηνών και Θεσσαλονίκης, σχολές τύπου Μωραῒτη ή Γείτονα. Θά έχουμε κάνει μιά καλή αρχή προς την σωστή κατεύθυνση.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Kράντωρ 02/02/2013 22:16:07

        Σωστά,ἀλλά μετά ἀκολουθοῦν ἄλλα ''Κολλέγια'',τύπου Νομικῆς,Φιλοσοφικῆς καί Πολυτεχνείου,τά ὁποία διαμορφώνουν χαρακτῆρες...

      • thΘymios avatar
        thΘymios @ Kράντωρ 05/02/2013 21:44:26

        χρειαζόμαστε μία ψεύτικη “επανάσταση” για να ασκήσουμε μία “αληθινή” καταστολή!

  2. Βαλαντης avatar
    Βαλαντης 02/02/2013 19:26:27

    Μήπως, λέω, μήπως πρέπει κάποια στιγμή να δωθούν πειστικές απαντήσεις για το ποιος ή μάλλον ποιοι κινούσαν τα νήματα εκείνων των μοιραίων ημερών του Δεκεμβρίου του 2008; Τι επιζητούσαν, πού σκόπευαν να οδηγήσουν την κοινωνία και την κυβέρνηση του ΚΚ; Ένα παράδειγμα: από εστάλησαν μαζικώς τα ανώνυμα μηνύματα που καλούσαν τη νεολαία σε εξέγερση;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Βαλαντης 02/02/2013 22:12:47

      Μα αυτά είναι γνωστά! Η πρεσβεία συντόνιζε με τους δικούς της που είναι πάντα χωμένοι στους αναρχικούς για να τους κατευθύνουν αλλά που να καταλάβει ο αναρχικός με τόση πλύση εγκεφάλου ότι στην ουσία είναι τσιράκι της πιο φασιστικής αυτοκρατορίας που είδε ποτέ ο πλανήτης; Μακάρι να ξυπνούσαν αυτά τα παιδιά όπως έκαναν λίγοι τόσα χρόνια.

    • Xmm avatar
      Xmm @ Βαλαντης 03/02/2013 12:28:31

      Αυτο που θέλω απο τους σχολιαστές είναι να μην γίνει καμία απόπειρα αλλαγής του αποτελεσματος για τον δολοφόνο Κορκονεα. Οι συντοποιτες του μπορούν να σας πουν πολυ καλα για τον χώρο που ανήκε αυτός ο τραμπουκος που αποδεδειγμένα σύμφωνα με την βάλιστικη σκόπευε προς τα κάτω. Αν θέλει να βρει υπερασπιστές να παει να τους βρει στο πάλαι ποτε κόμμα του 40% και τώρα του 5% το οποίο αποδεδειγμένα υποστήριζε οντας φανατικος οπαδος του.Δεν σας έχει κάνει εντύπωση ότι δεν έχει χρεωθεί στην δεξιά; Γιατι όμως να μην χρεωθεί εκεί που ανήκει;

  3. Κώστας avatar
    Κώστας 02/02/2013 19:34:44

    Ποια δημοκρατία λέτε;

  4. Διαφωνών avatar
    Διαφωνών 02/02/2013 19:49:43

    Στα περισσότερα από όσα λέει το άρθρο συμφωνώ.
    Επιπλέον, σίγουρα δεν είναι η φτώχεια ή η ανεργία που ΚΥΡΙΩΣ ωθεί τέτοιου είδους νεαρούς και νεαρές να ακολουθήσουν το μονοπάτι του πολέμου στις πόλεις. Ούτε η κρατική καταπίεση, αυτά είναι παραμύθια που και οι ίδιοι πολλές φορές προτιμούν να πιστεύουν (ή πάντως να ισχυρίζονται) για λόγους πολιτικής αυτονομιμοποίησης.
    Όπως κάποιοι άλλοι, πολύ παλαιότερα, που παραχάρασαν μόνοι τους το βιογραφικό τους για να φαίνονται προλετάριοι, προτού γραφτούν σε επανανστατικές κομμουνιστικές γκρούπες.
    Το βασικότερο στοιχείο που ωθεί αυτά τα παιδιά είναι κατά τη γνώμη μου η αλλοτρίωση που νοιώθουν μέσα σε μια ζωή που δεν τους προσφέρει ούτε αξία ούτε σημασία για τίποτα. Που τούς κάνει να μισούν την κοινωνία ολόκληρη, την οικογένειά τους πρώτα, τους μικροαστούς που τους θεωρούν ανθρώπους-δούλους και που τους κάνει να έλκονται, από την άλλη πλευρά, σε μια ζωή γεμάτη δράση και αφοσίωση σε ένα πιστεύω, και που είναι ικανή να χωρέσει το ανεκπλήρωτο και την αφόρητη πλήξη που κατά τ' άλλα αισθάνονται.
    Ριζοσπαστικός ρομαντισμός είναι, όχι εγκληματική παραφροσύνη αυτή που τα οδηγεί, αλλά καταλήγει στο έγκλημα και την παραφροσύνη λόγω φανατισμού και ακρισίας.
    Προσοχή λοιπόν γιατί η κατάσταση αυτή δεν περιγράφει μόνο λίγους. Ούτε τα τα δικά μας τα παιδιά έχουν κάποιου είδους ανοσία. Προσοχή και ως πολίτες και ως γονείς.

  5. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 02/02/2013 19:52:07

    Αν η αστική δημοκρατία στην ελλάδα μπορεί να εγγυηθεί την υλική ευημερία του λαού και την αποκατάσταση του εθνικού γοήτρου, τέτοια φαινόμενα θα περιοριστούν. Αλλιώς δράσεις τέτοιας μορφής θα είναι όλο και περισσότερο απενοχοποιημένες στα μάτια μεγάλου μέρους της νεολαίας.

    Δικιά μου εκτίμηση είναι ότι αν δεν υπάρξει ανάπτυξη έστω και της τάξης του 0,01% το 2014, το θέμα έχει τελειώσει. Θα υπάρξει αίμα. Ο ελληνικός λαός έχει επιδείξει αντοχή και υπομονή αξοθαύμαστη μέχρι στιγμής. Αν όμως δεν υπάρχει τελικά φως στο τούνελ στους επόμενους 18 μήνες, τότε οτιδήποτε μπορεί να συμβεί.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Γιώργος Αχαιός 02/02/2013 22:13:44

      Μη δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιώργος Αχαιός 03/02/2013 00:52:40

      Χμ, δεν νομίζω ότι αυτοί οι "επαναστάτες" κάνουν ό,τι κάνουν γιατί έχουμε μνημόνιο, ανεργία, μηδενική ανάπτυξη κλπ κλπ... Απλά την βρίσκουν έτσι, τους αρέσει το μπάχαλο... Όταν μεγαλώσουν μπορεί να βαρεθούν...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιώργος Αχαιός 03/02/2013 03:30:02

      Το 2008 δεν υπηρχε καμμια οικονομικη κριση.Υπηρχε ομως η ελληνικη αριστερα.Και απο αυτην ειναι παραμυθιασμενα τα νεα παιδια και την "εξεγερση του Δεκεμβρη".

      • Γιώργος Αχαιός avatar
        Γιώργος Αχαιός @ ψυχραιμια 04/02/2013 17:29:15

        Αν παραμυθιάστηκαν τόσο εύκολα στις καλές εποχές, τόσο το χειρότερο αν έλθουν μέρες πολύ χειρότερες απο αυτές που ζούμε.....

  6. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 02/02/2013 20:19:50

    Είναι πολύ πιθανό να είναι 200-300 άτομα. Είναι πολλά.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 02/02/2013 20:32:24

      Δύσκολο να μετατραπούν 200-300 άτομα σε τρομοκράτες, μέσα σε 9-10 μήνες, έτσι απλά ( πχ με έναν "τσελεμεντέ"). Δείχνει σαν "επαγγελματική" διαδικασία στρατολόγησης και μύησης, από άλλη ομάδα "έμπειρων" και ίσως με προϋπηρεσία.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ roadrunner 02/02/2013 22:14:18

        Μα γίνεται από την πτώση της χούντας η στρατολόγηση. Απλά όταν μεγαλώνουν γίνονται βουλευτές...

  7. dim avatar
    dim 02/02/2013 20:23:40

    Μια χαρά το είχε περιγράψει ο Βορίδης, ομόκεντροι κύκλοι είναι όλοι αυτοί...

    Στον ευρύτερο κύκλο είναι τα καλούδια του Σύριζα, που με δηλώσεις τύπου Σκουρλέτη, Παναγούλη, Στρατούλη κλπ στην ουσία αποτελούν το προθάλαμο και δίνουν και τη πολιτική "νομιμοποίηση" - δικαιολόγηση περί του τί είναι βια, πέρι συμψηφισμού, εξίσωσης της μιας βίας με την άλλη, πέρι δικαιολογημένης αντίδρασης του πολίτη που βλέπει την ασκούμενη βία της πολτικής πάνω του κλπ κλπ κλπ...

    Μετά έχουμε τον αμέσως επόμενο μικρότερο κύκλο, που είναι ο αντιεξουσιαστικός, αναρχικός χώρος, που έχει και κοινά σημεία με το Σύριζα (βλέπε Διαμαντόπουλο), και μετά πάμε στον στενό πυρήνα, τον μικρό κύκλο των τρομοκρατικών οργανώσεων και που σε θεωρητικό σίγουρα (αλλά ίσως και σε πρακτικό επίπεδο) πάλι έχουν ως σημεία αναφοράς το Σύριζα (βλέπε μάρτυρες υπεράσπισης της 17Ν, βλέπε υποψήφιους βουλευτές τύπου Ιφικράτη που καλούν σε αντάρτικο πόλεως με ό,τι μέσω διαθέτει ο καθένας ως όπλο, και που είχε ανακοινωθεί ως υποψήφιος στις πρώτες εκλογές από το επίσημο επικοινωνιακό όργανο του Σύριζα, την Αυγή, προτού αποσυρθεί τελικά στο παρα πέντε)...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dim 02/02/2013 22:14:58

      Σωστότατο!

    • rs avatar
      rs @ dim 03/02/2013 08:18:06

      Επιτέλους!Πολύ αργήσατε μέχρι ν' αναφέρετε τον ΣΥΡΙΖΑ!
      Όσο για την πολιτική "διάνοια" Βορίδη... Να τον ακούτε! Κάτι ξέρει από...τρομοκρατία και πέμπτη φάλλαγγα.

      • dim avatar
        dim @ rs 03/02/2013 16:34:49

        Διαφωνείς ότι όλο αυτό το σύστημα αποτελείται από ομόκεντρους κύκλους? Πως γίνεται κανείς τρομοκράτης? Ξυπνάει ένα πρωί και λέει τώρα θα πάρω ρουκέτες και θα χτυπήσω το σύστημα? Είναι ξεκάθαρο ότι ο ένας χώρος αποτελεί προθάλαμο για τον επόμενο, και ο Σύριζα έχει στελέχη που αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι αποτελούν σίγουρα τον εξωτερικό κύκλο (δηλώσεις τύπου Σκουρλέτη, Στρατούλη, Παναγούλη), σχετίζονται άμεσα και με τον μεσαίο κύκλο (Διαμαντόπουλος, Καραγιαννίδης), και είναι πολύ πιθανό να έχουν και μια έμμεση - θεωρητική σχέση με την εσωτερικό σκληρό κύκλο (βλέπε μάρτυρες υπεράσπισης 17Ν και Ιφικράτη)...

        Όσο για το Βορίδη, έχει απαντήσει ο ίδιος πολλές φορές και απόλυτα πειστικά και ξεκάθαρα για το θέμα... Ακριβώς επειδή 30 χρόνια πριν μετείχε και ήταν μέρος αυτού που λέμε "άκρο" που καταφεύγει σε πράξεις βίας, γνωρίζει πολύ καλά και από προσωπική εμπειρία ότι τέτοιες πρακτικές, ρητορικές και συμπεριφορές των άκρων, τύπου Σύριζα και ΧΑ, δεν οδηγούν πουθενά, αλλά αντίθετα δημιουργούν περισσότερα προβλήματα από αυτά που δήθεν ¨κόπτονται" ότι παλεύουν με το τρόπο τους να λύσουν...

        • κανενας avatar
          κανενας @ dim 04/02/2013 12:14:54

          ομοκεντροι κυκλοι ειναι και ο ακροδεξιος χωρος με τη ν.δ...κατι ξερει ο βοριδης...

  8. aris. aold avatar
    aris. aold 02/02/2013 20:29:42

    Οι συλλήψεις τόσο νεαρών παιδιών που αντί να διασκεδάζουν να διαβάζουν να φλερτάρουν συμμετέχουν σε ληστείες και τρομοκρατικές επιθέσεις δείχνουν το μέγεθος της αποτυχίας της κοινωνίας που έχουμε δημιουργήσει.

    Πρώτα από όλα πρέπει να προβληματίσει την εκπαιδευτική κοινότητα, για την αποτελεσματικότητα της στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών των σχολείων.

    Ειμαστε η ποιο άφιλη κοινωνία για τους νέους ανθρώπους.

    Με την ανεργία στα ύψη ο αποκλεισμός των νέων από την χαρά της δημιουργίας θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα σε μια γενιά παιδιών.

    Το θέμα δεν είναι αστυνομικό είναι κοινωνικό.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ aris. aold 02/02/2013 20:56:27

      Δηλ. aris, την εποχή που "ανθούσε" το χρηματιστήριο και το δανεικό χρήμα έρρεε, εν αφθονία προς πάσης φύσεως τσέπες,
      είχαμε μια πετυχημένη κοινωνία και ένα άλλο εκπαιδευτικό σύστημα ;

      Κι όλα αυτά που ενοχοποιείς, για την αναζωπύρωση των πυρήνων , (κοινωνία, εκπαιδευτικό σύστημα), έτσι, ξαφνικά μεταβλήθηκαν μέσα στα τελευταία μνημονιακά χρόνια;;
      Όχι φίλε aris, πολλά μπορούμε να προσάψουμε στην "άτιμη κοινωνία που άλλους ανεβάζει κι άλλους κατεβάζει", πολλές ατέλειες να βρούμε και στο εκπαιδευτικό σύστημα,
      αλλά όχι να τους χρεώσουμε και την "επαγγελματική" και εξ αριστερών θωπευόμενη, τρομοκρατία!!!

      • aris. aold avatar
        aris. aold @ roadrunner 03/02/2013 01:37:13

        roadrunner

        εννοείτε αυτά τα φαινόμενα δεν είναι δημιούργημα της τελευταίας τριετίας.

        Η βαλίστα πάει πίσω τουλάχιστον τριάντα χρόνια.

        Κάτι η ατιμωρησία κάτι η ηρωοποίηση φαινομένων τύπου 17Νοέμβρη και εξαρχείων κάτι η διάλυση των σχολείων μέσα από τις καταλήψεις δημιούργησαν μια γενιά της βίας του χαβαλέ της άνοιας από την καλοπέραση ας το πει ο καθένας όπως θέλει.

        Πάντως οι τελευταίοι που φταίνει είναι η χορτασμένη στην πλειοψηφία της πιτσιρικαρία που το έριξε στο αντάρτικο.

        Ομως η πραγματικότητα είναι ότι είμαστε εχθρική προς την νεολαία κοινωνία.

        Νέα παιδιά με πτυχία και γνώσεις κάθονται σπίτι και δουλειές ειδικά στο δημόσιο της πιάνουν όσοι είναι στα κυκλώματα και στα κόμματα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ aris. aold 02/02/2013 22:16:50

      Το ότι οι μπαχαλάκηδες υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια ακόμη και όταν η ανεργία των νέων ήταν μικρή δε σε κάνει να ξανασκεφτείς τέτοια απλοϊκή θεωρία; Αφού οι περισσότεροι αυτών είναι φοιτητές και δε δούλεψαν ούτε θέλουν να δουλέψουν. Το προφίλ τους είναι εύκολο. Οι καταληψίες στις γνωστές βίλες είναι.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ aris. aold 03/02/2013 00:55:25

      Ρε συ, οι περισσότεροι από αυτούς είναι από τα βόρεια προάστια, παιδιά επιχειρηματιών, καθηγητών πανεπιστημίων, βουλευτών κλπ κλπ, δεν είναι φτωχόπαιδα... Τα φτωχόπαιδα συνήθως δουλεύουν από δω και από κει για το μεροκάματο ή αν είναι κακά παιδιά κλέβουν ψιλικατζίδικα και βενζινάδικα με νεροπίστολα...

      • Αίθρα avatar
        Αίθρα @ Γιώργος 03/02/2013 14:49:21

        Iσχύει. Έγραψα και αλλού, είμαι 25 ετών, σπούδαζα μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Στη Σχολή μου, τα παιδιά με σοβαρά προβλήματα είτε εργάζονταν παράλληλα με τις σπουδές τους, είτε ξεσκίζονταν στο διάβασμα για να τελειώσουν μία ώρα αρχύτερα και να μην επιβαρύνουν τους δικούς τους. Οι περισσότεροι που ξέρω αποφοίτησαν στην ώρα τους (με πολύ καλούς βαθμούς μάλιστα) και προσπαθούν να προχωρήσουν τη ζωή τους, όπως κάνουμε όλοι. Δε θέλετε να μάθετε τι είχαν να πουν για τους επαγγελματίες "επαναστάτες" που έκλειναν τη Σχολή κάθε τρεις και λίγο έτσι για να γουστάρουν.

  9. m.s avatar
    m.s 02/02/2013 20:32:11

    ...
    Μη βροντοχτυπάς τα ζάρια
    όσοι είναι παλληκάρια
    τη ζωή τους την περνούν στις σκαλωσιές

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ m.s 03/02/2013 12:26:52

      m.s οσο απλοϊκα και ...ζεϊμπεκικα το διατυπωσες επεσες τελικα μεσα. Εκεινες τις εποχες που περιγραφει το τραγουδι δεν ειχαμε τετοια. Ο κοσμος παλευε να καλυτερεψει τη ζωη του αλλα εκανε το λαθος η μαλλον του το εμφυτευσανε, οτι η καλυτερευση ερχεται μονο με το χρημα. Ηρθε λοιπον τις επομενες δεκαετιες κι αυτο. Γιναμε καλυτεροι; συμπονετικοτεροι; λιγοτερο εγωϊστες; ανθρωπινοτεροι; γιατι αυτο ειναι το ζητουμενο του να γινεσαι καλυτερος.
      Οχι. Διαπρεψαμε στο ψεμμα, στην απατη, στην αναλγησια προς το συνανθρωπο, στη ξιπασια, στην αμετροεπεια, στην αδιαφορια, στην ιδιοτελεια για ολα. Γιατι δεν ειναι τυχαιο οτι ολοι αναπολουν τις πιο παλιες εποχες στην Ελλαδα κι ας ηταν και φτωχες. Υπηρχε ανθρωπια και αισθηματα. Και αν υπηρχε και καποιος που ξεχωριζε για τις "διαβολιες" του, τις εκρυβε γιατι υπηρχε και η τσιπα. Τωρα η ξεδιαντροπια εγινε μοδα και ολοι "ξεφωνιζουν" τις βρωμιες τους χωρις να τους νοιαζει τι παραδειγμα προσφερουν στα νειατα της πατριδας που μεγαλωνουν χωρις προτυπα και ιδανικα. Με μονη επιδιωξη το χρημα και το life style....

  10. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 02/02/2013 20:32:36

    Ποιοί στρατολογοῦν τούς νεαρούς, ἰδοῦ ἡ ἀπορία. . .

  11. Karenin avatar
    Karenin 02/02/2013 20:50:07

    Ποιά είναι τελικά αυτά τα νέα παιδια που πέρασαν τον Ρουβίκωνα και σαν Ντοστογιεβσκικοί δαίμονες επέλεξαν την άτακτη και επικινδυνη δράση της ένοπλης πάλης; Οποιος διαθέτει ελάχιστη ιστορική συνείδηση για τα λάθη και τον τρόπο δράσης της ελληνικής αριστεράς , σε συνδυασμό με την άθλια διακυβέρνηση της χώρας απο Πασοκ και ΝΔ, θα αναζητήσει πολιτικές εξηγήσεις για την μαζική επανεμφάνηση της τρομοκρατίας. Το να αποζητάς επιείκεια, και ας ανέβουν πάλι οι ακρως συντηρητικοί στα κεραμίδια, δεν είναι μόνο ότι είναι νέα παιδιά, αλλά η συνειδητοποίηση ότι τα λάθη τους είναι μέσα στα δικά μας, και μεγάλες αυταπάτες τους καλιεργήθηκαν στις δικές μας μεγάλες ιδέες....

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Karenin 03/02/2013 00:44:06

      Δεν είναι τα λάθη της ελληνικής Αριστεράς, αλλά η ίδια η ελληνική Αριστερά που ευθύνεται. Δεν είναι αυτό που κάνει η ελληνική Αριστερά, αλλά αυτό που είναι η ελληνική Αριστερά που γεννά τον μηδενισμό και ανοίγει τον δρόμο για την τρομοκρατία. Δεν είναι οι καρποί του δέντρου δηλητηριασμένοι, ενώ το δέντρο είναι καλό: Το συγκεκριμένο δέντρο, τέτοιους καρπούς μόνο μπορεί να παράξει. Απλά, εσείς που το ποτίζατε τόσα χρόνια, τρομάζετε με τη σοδειά. Δική σας είναι, μην φοβάστε, γευθείτε την, αφού παραμένετε αμετανόητοι.... Αλλά γευθείτε την μόνο εσείς, μην υποχρεώνετε και εμάς, που μεγαλώνουμε αλλιώς τα παιδιά μας, να φάμε από την δηλητηριώδη παραγωγή σας.
      Για την άθλια διακυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ θα συμφωνήσω.

      • GLAD avatar
        GLAD @ ΒΙΣ 03/02/2013 11:21:27

        Επιτέλους . Ακριβώς έτσι είναι .
        Καταντάει αφέλεια πλέον να αναρωτιούνται τόσοι άλλοι παραπάνω ή και παρακάτω σχολιαστές για το τι δεν έκαναν καλά "οι άλλοι".
        Για το θέμα της ημέρας είναι απαραίτητο να διαβάσει κανείς το σχετικό δημοσίευμα της Αυγής και μετά να κάνει εμετό.
        Εγώ πάντως απορώ για το ποιά η ιδεολογική συνάφεια μεταξύ κομμουνιστών (Αυγή - Συριζα) και Αναρχικών.
        Τουλάχιστον μέχρι τώρα ήξερα ότι πρόκειται για δύο διαφορετικά "παιχνίδια".
        Φαίνεται όμως ότι στην περίπτωση της Ελληνικής πραγματικότητας δεν είναι έτσι και εκεί ακριβώς "αρχίζουν τα όργανα".
        Βάζω και στοίχημα ότι από σήμερα κιόλας θα λάμψει για μία ακόμη φορά το άστρο της "ανέραστης" μαζί με Κούρτοβικ κλπ.
        Όσον αφορά την τελευταία γραμμή σας περί "άθλιας διακυβέρνησης ΝΔ και ΠΑΣΟΚ" , το σημερινό ενδιαφέρον έρχεται από την δήλωση Σκανδαλίδη που καλεί το Πασοκ να "αποχωρήσει" από την κυβέρνηση.
        Όπερ σημαίνει ότι "εκεί που μας χρωστάγανε , μας φάγαν και το βόδι".
        Δεν συνεχίζω παραθέτοντας χαρακτηρισμούς , αφενός διότι εσείς καταλαβαίνετε , το δε Antinews "θα με κόψει" όπως και άλλες φορές.

  12. Ζ1 avatar
    Ζ1 02/02/2013 20:57:47

    Τους νέους τους στρατολογεί η ανάγκη.

    • Λύκος avatar
      Λύκος @ Ζ1 02/02/2013 21:13:27

      Ναι, μας έπεισες. Άμα ήταν έτσι όλοι οι άνεργοι θα ήταν με το καλάσνικοφ άνα χείρας. Η κλασσική αρρωστημένη εμμονή της αριστεράς να θέλει την επανάσταση πριν την επανάσταση. Κάτσε να φτάσουμε εκεί και μετά πάρε τα όπλα σύντροφε....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ζ1 02/02/2013 22:17:42

      Και ο ήλιος βγαίνει από τη δύση...

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Ζ1 03/02/2013 00:57:03

      Ναι, και γω είμαι παγώνι!

  13. WY avatar
    WY 02/02/2013 21:09:02

    Quote
    .......
    Στό 4ο συνέδριο τού κόμματος ,πού συνήλθε στήν Στοκχόλμη,τόν Απρίλιο τού 1906,οί μπολσεβίκοι επιθυμούσαν περισσότερη συνωμοτική δράση...

    Στό 5ο συνέδριο τού κόμματος,ό Τρότσκυ μαζί μέ τούς οπαδούς του (ήσαν ανεξάρτητοι) επεδίωκαν τήν συμφιλίωση μεταξύ τών δύο αντιπάλων παρατάξεων (μενσεβίκων/Μαρτώφ κ μπολσεβίκων/Λένιν).Τό συνέδριο παρουσίασε μία γενική σύγχυση καί ρευστότητα.Ενέκρινε πολλές προτάσεις τών μπολσεβίκων,αλλά δέν τούς έδωσε τήν πλήρη νίκη καί ΚΑΤΕΔΙΚΑΣΕ ΤΗΝ ΜΕΘΟΔΟΝ ΤΗΣ ΕΞΕΥΡΕΣΕΩΣ ΠΟΡΩΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΛΗΣΤΕΙΑΣ,ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ (ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ/ΛΕΝΙΝ) ΕΦΗΡΜΟΖΑΝ.
    ..........
    ΟΙ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ,ΑΔΙΑΦΟΡΩΝΤΑΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 5ου συνεδρίου,ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΤΙΣ ΛΗΣΤΕΙΕΣ,ΠΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ (επαναλαμβάνω ΕΙΔΙΚΗ) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΛΕΝΙΝΙΣΤΗ ΚΡΑΣΙΝ.
    ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟΝ ΤΟΥ 1907,Ο ΣΤΑΛΙΝ (ό πατερούλης ) ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΤΥΦΛΙΔΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ό Πλεχάνωφ,πού θεωρείται ##ό πατέρας τού ρωσικού μαρξισμού##,αγανάκτησε καί διακήρυξε :
    ## Ή τό κόμμα θά καταστρέψη αυτήν τήν καμαρίλλα ή η καμαρίλλα θά καταστρέψη τό κόμμα##!
    (σημ.συντ. αυτή ή φράση μήπως μού θυμίζει τόν Ανδρέα Παπανδρέου??Ίσως νά κάνω λάθος όμως!!!!)
    ...................................
    Στό κ α τ η χ η τ ι κ ό τους,οί Μπακούνιν καί ό Νετσάιεφ,περιγράφουν τόν επαναστάτη όπως ακριβώς θέλησε αργότερα τόν κομμουνιστήν ό Λένιν:

    ##Ό επαναστάτης δέν έχει ιδιωτικά συμφέροντα καί υποθέσεις,αισθήματα,δεσμούς,ιδιοκτησία,ούτε κάν ένα δικό του όνομα....Έχει διακόψει κάθε δεσμό μέ τήν κοινωνική τάξη καί τόν πολιτισμένο κόσμο...΄Ο,τι προωθεί τήν επανάσταση είναι ηθικό.Ό,τι τήν βλάπτει είναι ανήθικο....
    Ό επαναστάτης δέν έχει ρομαντισμούς,τρυφερότητες καί αγάπη.....
    ...Οφείλουμε νά χρησιμοποιούμε σάν βάση τήν φιλοσοφία τού Μακιαβέλλι καί νά υιθετήσουμε τό σύνθημα τών Ιησουιτών:
    #Βία διά τό σώμα,ψεύδη διά τό πνεύμα##!!!

    ##.........Όποιος διαφωνεί μαζί μας είναι εχθρός καί είναι καθήκον μας νά πολεμούμε καί νά δυσφημούμε μέ όλα τά μέσα τούς εχθρούς μας...Τό άμεσο καί πιό σημαντικό καθήκον είναι ή κατάληψη τής εξουσίας,ή ανατροπή τής κυβερνήσεως καί ή μετατροπή τού συντηρητικού κράτους σέ επαναστατικό(Τκάτσεφ/1875) ##.

    Unquote

    Σημ.:

    Ή όποια σχέση τών παραπάνω μέ τίς τρομοκρατικές ομάδες (τά κακόμοιρα,παραπλανηθέντα παιδάκια!!) πού δρούν στήν χώραν μας,επί 38 χρόνια τώρα,είναι εντελώς......ΣΥΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ WY 02/02/2013 22:20:11

      Να η θεωρία της πραγματικής αριστεράς! Και τολμούν να κρύβονται πίσω από το δάκτυλό τους οι νοσταλγοί της φοβούμενοι να ξαναγυρίσουν στον εξωκοινοβουλευτικό τους ρόλο...

  14. Λύκος avatar
    Λύκος 02/02/2013 21:09:59

    Τι σου είναι η ακροαριστερά.... οπλίζει.
    Θα μου πεις από το 74 και μετά, πάντα οπλισμένοι ήταν. Δεν είναι και το ΔΝΤ που τα έφερε αυτά αν το καλοσκεφτούμε. Είναι η μεταπολίτευση και γενικά η ελληνική δημοκρατία που έφερε ανομία και αναρχία. Είναι και ότι δεν είμαστε σοβιετία τύπου βόρεια Κορέα. Τότε δε θα υπήρχαν καν τα παιδιά αυτά εν ζωή. Στη καλύτερη στα νέα γκουλάκ. Διότι εκεί οι σύντροφοι δε συγχωρούν αντεπαναστάτες.

  15. man8os avatar
    man8os 02/02/2013 21:18:56

    Να τα χαιρομαστε αυτα τα νεα παιδια.
    Πρεπει να αρχισουν να εξοριζονται, μην μας γεμιζουν τις φυλακες, επι ποινη θανατου αμα επιστρεψουν ποτε.
    Το ζητημα θελει ριζοσπαστικη και σκληρη αντιμετωπιση.
    Με ηπιες σοφρωνιστικες τακτικες αυτοι δε βαζουν μυαλο.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ man8os 03/02/2013 04:16:57

      Και εξορία να τους στείλεις, αργά ή γρήγορα θα εκλεγεί κανας προοδευτίκουλας και θα τους ξαμολύσει πάλι να σκοτώνουν κοσμάκη. Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που διαμαρτύρονται γιατί, λέει, φάγανε ξύλο κατά τη σύλληψη! Σταματάω εδώ γιατί το αναπόδραστο τελικό συμπέρασμα, δεν μου αρέσει ούτε εμένα.

      ΥΓ: Όλοι οι «ένοικοι» των «καταλήψεων» είναι γνωστοί στις αρχές. Απλώς, η κοινωνία μας δεν νομιμοποιεί (ακόμα) την εξάλειψη του φαινομένου ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ.

  16. Λύκος avatar
    Λύκος 02/02/2013 21:29:01

    Αν πάντως αποδειχθεί ότι πρόκειται για το μάρτυρα στη δίκη του Γρηγορόπουλου τότε να μην εκπλησσόμαστε. Η άκρα αριστερά πάντοτε θεωρούσε πόλεμο το Δεκέμβρη του 2008 διότι το κράτος κατ' αυτούς έφαγε ένα παιδί τους. Το κάψιμο της Αθήνας ήταν μάλιστα μια προειδοποίηση προς το κράτος αν τυχόν επαναληφθεί ανθρωποκτονία από κρατικό λειτουργό. Ο πιτσιρικάς βρέθηκε στα εξάρχεια, στρατολογήθηκε σιγά σιγά με τον εκλίποντα στο παιχνίδι του αντάρτικου με άλλα ανήλικα εναντίον αστυνομικών, είδε το φίλο του να πεθαίνει μπροστά στα μάτια του κ.τ.λ. Λόγικο είναι να στραφεί στην τρομοκρατία. Πάντοτε η αναρχία κοιτούσε με δέος αυτό το παρακλάδι ως τολμηρή διέξοδο. Ο νέος ήταν χαμένος από χέρι...

  17. Δήμος avatar
    Δήμος 02/02/2013 21:30:27

    Και γιατί η κρατική βία δεν οδήγησε εμένα στην τρομοκρατία δηλαδή; Τι είμαι εγώ παρακατιανός; Το καημένο το παιδί τραυματίστηκε η παγκοσμιοποιημένη παρδαλοεπαναστατικη ψυχούλα του...Συνέλθετε.Εύχομαι να έφαγαν ακόμη περισσότερο ξύλο μετά την λήψη των φωτογραφιών

  18. Σταύρος avatar
    Σταύρος 02/02/2013 21:38:29

    Τα αληταριά αυτά, όταν τα τσουβάλιασαν φώναζαν "ζήτω η αναρχία"!
    Εφόσον λοιπόν, αρνούντο την Αρχή, καμία Αρχή δεν έχει το δικαίωμα ή την ηθική υποχρέωση να τους υπερασπιστεί.
    Ας ξεκινήσουν γι' αρχή με μιά καλή φάλαγγα- bastinado για καμιά εβδομάδα πριν περάσουν στα ψυχοφάρμακα.
    Πράγμα που δεν θα χρειαστεί γιατί ο φάλακας λύνει κλειδωμένα στόματα!
    Να σου πω εγώ μετά αναρχίες και συνωμοσίες και "αγαναχτισμένα νιάτα"!
    Άντε με τα τσογλάνια...

    Παρεμπιπτόντως, "της Ελληνικής παιδείας μετείχαν" κι αυτοί!
    Της "νεοπαιδείας" της ΟΛΜΕ και του Μπράτη!

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Σταύρος 02/02/2013 21:52:30

      Άραγε υπηρετήσαν και τη θητεία τους ;

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ roadrunner 02/02/2013 22:45:40

        Είτε το έκαναν είτε όχι, αν είχε αλλάξει η νομοθεσία, προς την κατεύθυνση της υποχρεωτικής στράτευσης στα 18, θα είχαμε γλιτώσει πολλά ..

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Σταύρος 02/02/2013 22:05:03

      Σταύρο,λίγη στέρηση ἀπό τήν ἰντερνετική τους ἐξάρτηση,ἀπό τά μουσικά τους ψυχεδελικά ἀκούσματα καί τοῦ μαμίσιου φαγητοῦ τους,θά ἔχει πιστεύω τά ἴδια ἀποτελέσματα μέ τά φαλάγγια..

    • stamoschios avatar
      stamoschios @ Σταύρος 03/02/2013 01:44:51

      Φίλτατε Σταύρο όπως πάντα τα γράψατε όλα. Μόνο επιτρέψατε μου να σας συμπληρώσω ότι ήδη οι γνωστοί κύκλοι άρχισαν να τα υπερασπίζονται τα... καλόπαιδα και να ομιλούν για τα πρησμένα ματάκια τους. Οι ίδιοι κύκλοι που έχουν βουλευτές με παιδιά να λαμβάνουν μέρος σε ληστείες ή να εξαπολύουν βόμβες μολότωφ. Τα δικά μας παιδιά όταν ωθούμενα από το νόμο δράσης-αντίδρασης ριζοσπαστικοποιηθούν και αυτά, να δούμε ποιός θα υπερασπισθεί.

  19. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/02/2013 21:59:28

    Ὅταν οἱ ἔφηβοι ἀπό τήν παιδική ἠλικία ἀκόμη,μεγαλώνουν χωρίς περιορισμούς στίς ἐπιθυμίες τους,χωρίς ἀξίες,ὑψηλά ἰδεώδη καί σωστά πρότυπα,χάνονται πολύ εὔκολα μέσα στή χαώδη κοινωνία πού ψάχνει τέτοια ὑποχείρια θύματα,γιά νά ἐξυπηρετοῦν τίς πιό ἄνομες καί διεστραμμένες διαθέσεις κάποιων,δυστυχῶς πολλῶν,ἐπιτηδείων...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Κυθήριος 03/02/2013 02:56:31

      Βρωμόξυλο θέλουν φίλε Τ.
      Από αυτό που έτρωγες και βρώμιζες επάνω σου και μετά έλεγες το ποίημα.
      Ήθελες δεν ήθελες.
      Άντε με τα αληταριά που κοιτούν με "μίσος".
      Μιά βόλτα από τα υπόγεια της Μιχαλακοπούλου τα έχω.
      Θα λυνόταν το πρόβλημα της αλητο-αναρχίας, για μία τουλάχιστον δεκαετία, "σύριζα"! ;)

      • romeo avatar
        romeo @ Σταύρος 03/02/2013 09:54:01

        Καλημέρα Σταύρο!
        Φίλε κάποιοι εισαγγελείς και ανακριτές έχουν ... διχογνωμίες για μια υπόθεση δολοφονίας που τεκμηρίωσε η αστυνομία...
        Τώρα δε θα στείλουν φυλακή τους αστυνομικούς που ... έδειραν τα ... "παιδάκια";

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Σταύρος 03/02/2013 14:34:38

        Ἔτσι εἶναι φίλε Σταύρο!
        Ἄλλά ἄς ὄψεται πού στό σχολεῖο οὔτε τό αὐτί δέν μπορεῖς νά τούς τραβήξεις,γιατί θά σέ φᾶνε ὅλοι...

  20. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 02/02/2013 22:19:00

    Ο αναρχοαντιεξουσιαστικός χώρος δεν ταυτίζεται πάντοτε και υποχρεωτικά με την τρομοκρατία. Είναι όμως το θερμοκήπιο, από το οποίο ξεπηδούν τα άνθη του κακού. Ποια καλύτερη προετοιμασία και ποια περισσότερο αποτελεσματική μηδενιστική γυμναστική, ικανή να μετατρέψει το σημερινό αναρχοαντιεξουσιαστή σε αυριανό επίδοξο τρομοκράτη υπάρχει από τη αντικοινωνική λύσσα; Από τις κάθε τρεις και λίγο συγκρούσεις με τα ΜΑΤ; Από το να λαμπαδιάζεις τους αστυνομικούς με βόμβες μολότωφ; Από το να καις ζωντανούς τους εργαζομένους στη Marfn; Ή από το να νιώθεις τα στήθη σου να φουσκώνουν από υπερηφάνεια καθώς ψάλλεις τον εθνικό ύμνο των μπαχαλάκηδων: «Μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι»;

    Προσωπικά, έχω πάντοτε υπόψη μου το παλαιότερο σχόλιό μου:

    http://www.antinews.gr/2013/01/14/199117/


    και γι’ αυτό «δε μασάω».

    Εσείς, «ΜΑΣΑΤΕ»;;;…

  21. panos avatar
    panos 02/02/2013 22:57:03

    Αναρωτηθηκαμε ποιος δινει το δικαιωμα και τη τροφη για την καταντια αυτων των παιδιων? Οσο η κοινωνια θα ειναι μολυσμενη, βρωμικη, απο τους πολιτικους ταγους μας και τους παρατρεχαμενους τους, τοσο θα εκτρεφονται τετοια φαινομενα.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ panos 03/02/2013 01:00:22

      Δεν είναι ακριβώς έτσι, δεν φταίει η άτιμη η κοινωνία. Εγώ πως "ξέφυγα" δηλαδή και δεν έγινα ληστής τραπεζών και μέλος τρομοκρατικής οργάνωσης; Φταίνε και οι γονείς τους, φταίνε και οι δάσκαλοί τους, φταίνε και οι "καθοδηγητές" τους, φταίνε και οι ίδιοι...

  22. άναρχος βοσκός avatar
    άναρχος βοσκός 02/02/2013 23:07:02

    είναι ένα τρεντ. δεχτείτε το. μια μόδα. υπάρχει το εϊτάδικο εγγενές μεταπολιτευτικό μπακράουντ, χτισμένο από την αλλαγή και τις πασοκικές μεθόδους και παράλληλα αυτό το αλτερνατιβοειδές νάιντις θα έλεγα radical chic στυλ, με τις μαύρες φόρμες παραλλαγής, τα σνίκερς, τις φαρδιές μακό ζακέτες με κουκούλα, τις φουλφέις, τα σακίδια και τις αντιασφυξιογόνες. μόδα είναι και τα παιδάκια τσιμπάνε. αλλάξτε τη μόδα. φέρτε κάτι άλλο στο προσκήνιο.

  23. EΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    EΠΙΔΕΞΙΟΣ 02/02/2013 23:08:45

    Εσεις που εισαστε τοσο καυστικοι, αυστηροι και απολυτοι το νου σας.
    Μπορει στην θεση αυτων των παιδιων αυριο να βρεθει ο γιος 'η η κορουλα σας.
    Και μην βιαστειτε να εγγυηθειτε για τα παιδια σας οτι ταχα τα ξερετε και οτι εχετε τον ελεγχο τους.
    Και ο συγχωρεμενος ο ΑΒΕΡΩΦ νομιζε οτι ειχε υπο ελεγχο την κορη του
    αλλα αυτη του βγηκε απ' τα Αριστερα και δυναμικα μαλιστα.
    Για αυτο λοιπον το νου σας και τον νου μας γιατι οι καιροι μπορει να ειναι ενδιαφεροντες αλλα και πολυ υποπτοι και δυσκολοι και τα παιδια μας ευκολα
    μπορει να ξεστρατισουν.
    Πιστευω οτι η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ εκανε λαθος που δημοσιευσε αυτες τις φωτογραφιες με τα παραμορφωμενα προσωπα των 20χρονων ληστων.
    Ετσι δεν νουθετεις ουτε αποτρεπεις τους νεαρους απο παραβατικες συμπεριφορες με τον φοβο οτι αμα τους πιασουν θα τις φανε.
    Εγω πιστευω οτι ετσι ριχνεις το λαδι στη φωτια και τους εξωθεις
    σε εκνομες πραξεις μισους και εκδικησης.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ EΠΙΔΕΞΙΟΣ 03/02/2013 00:00:20

      Δε χρειάζονται τέτοιες φωτογραφίες αυτοί για να έχουν μίσος. Έχουν φάει τέτοια πλύση εγκεφάλου που κοντράρουν τα SS του Χίτλερ σε πόρωση. Αλλού υποθέτω αποσκοπεί η δημοσίευσή τους...

      • Christos avatar
        Christos @ Γεώργιος Τ. 03/02/2013 02:12:26

        Που ακριβώς; Στην άσκηση κρατικής τρομοκρατίας;

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Christos 03/02/2013 13:25:53

          Μη βιάζεσαι. Θα δούμε σε λίγες μέρες. Και τότε σιγουρευόμαστε...

  24. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 02/02/2013 23:22:41

    ΚΑΙ ΜΕ ΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΘΑΝΑΤΟΝ
    Είσαι νέος – το ξέρω – και δεν υπάρχει τίποτε.
    Λαοί, έθνη, ελευθερίες, τίποτε.
    Όμως ε ί σ α ι. Και την ώρα που
    Φεύγεις με το ‘να πόδι σου έρχεσαι με τ’ άλλο
    Ερωτοφωτόσχιστος
    Περνάς θέλεις – δε θέλεις
    Αυλητής φυτών και συναγείρεις τα είδωλα
    Εναντίον μας. Όσο η φωνή σου αντέχει.

    Πώς της παρθένας το τζιτζίκι όταν το πιάνεις
    Πάλλονται κάτω απ’ το δέρμα σου οι μυώνες
    Ή τα ζώα που πίνουν κι ύστερα κοιτούν
    Πώς σβήνουν την αθλιότητα: ίδια εσύ
    Παραλαμβάνεις απ’ τους Δίες τον κεραυνό
    Και ο κόσμος σού υπακούει. Εμπρός λοιπόν
    Από σένα εξαρτάται. Τάχυνε την αστραπή

    Πιάσε το ΠΡΕΠΕΙ από το ιώτα και γδάρε το ίσαμε το πι.
    ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ ”Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΑΥΤΙΛΟΣ”

    Μα όταν δεν σου προσφέρονται η ψυχική προετοιμασία, η Ελληνική παιδεία και η οικογενειακή ασπίδα αγάπης που θα κατάφερναν να σε στρέψουν στο φως της δημιουργίας και του ανθρωπισμού, όταν γύρω σου βλέπεις μόνο ερείπια, διάτρητες συνειδήσεις και γονατισμένους δούλους υποταγμένους σε συμφέροντα, τότε μπορεί και να εκτροχιαστείς κι ως άμυαλος Φαέθωνας, να οδηγήσεις ανεξέλεγκτα το άρμα του ήλιου καίγοντας τη γη, αλλά και την ψυχή σου. Ποιός θα δικάσει τότε τους αληθινούς ενόχους για την ανυπολόγιστη καταστροφή; Γιατί να μπούμε όμως στον κόπο; Ήσυχα θα σε θάψουμε με ανάλαφρη συνείδηση, καμιά 20αριά χρονάκια στη στενή.
    Άντε, και καλή τύχη άτυχε ….μάγκα.

    • Αιρετικός avatar
      Αιρετικός @ BLACKQUEEN 03/02/2013 00:40:06

      +1.000!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ BLACKQUEEN 03/02/2013 01:58:29

      Εύγε

  25. aggelosview avatar
    aggelosview 02/02/2013 23:29:26

    Μίσος.... Μόνο μίσος για το σύστημα. Καλά κάνουν. Αυτό το γ******νο έδωσε τη δυνατότητα στους γονείς τους να τους γεννήσουν στα βόρεια προάστια. Να πληρώνουν δικηγόρους να τους βγάζουν έξω. Να τους συντηρούν ως "φοιτητές" για χρόνια.
    Κάντε ένα flashback τι δήλωνε ο Τσίπρας τις μέρες του Δεκέμβρη. Τι έλεγαν οι 'ειδικοί' για την αθώα παρέα που έπαιζε κουτσό και μπίλιες στον πεζόδρομο.

  26. alexis avatar
    alexis 02/02/2013 23:38:21

    Οτι και να κανουν "τα παιδιά" ειναι δικαιολογημένα . Ευαισθητες ψυχές βλέπεις θελουν αναπτυξη της χωρας και βεβαια δεν ανεχονται τους κακους πολιτικούς που μας κυβέρνησαν . Επειδή ποτέ τους δεν εργάστηκαν και φυσικά δεν εχουν καμμια αντιπρόταση διακυβερνησης της χωρας το ριχνουν στις ληστείες. Ε αν σκοτωθεί και κανένας άνθρωπος δεν πειράζει "τα παιδιά" να μη πειράξουμε γιατί ειναι ευαισθητα. Τελικά δεν ξέρω ποιος φταίει περισσότερο "τα παιδιά" ή οι διαφοροι που τα δικαιολογούν

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ alexis 03/02/2013 13:30:03

      Περισσότερο οι διάφοροι που τα δικαιολογούν και οι θεωρίες που το παίζουν ιδεολογίες παρά τα παιδιά χωρίς προσανατολισμό που νόμισαν θα σώσουν τον κόσμο διαλύοντάς τον. Απαίδευτα και αφρόντιστα από μικρά βλέπεις. Μόνο χρήμα έδιναν οι γονείς. Την ψυχή δε την γέμισαν ποτέ. Και εκείνη εκδικείται όποιον βρει μπροστά της. Επειδή είναι μικροί οι περισσότεροι μπορεί να βρουν το δρόμο τους όπως και άλλοι παρόμοιοι κατά καιρούς. Αυτοί όμως που τους καθοδηγούν υπογείως και όσοι τους δικαιολογούν πρέπει να τιμωρηθούν πολύ αυστηρότερα. Και να τους κάνουν να ξεράσουν το σχέδιο και το ποιος κρύβεται από πίσω. Εκεί να ξεσπάσει η δικαιοσύνη!

  27. parsifal avatar
    parsifal 02/02/2013 23:59:53

    Ο πραγματικός προβληματισμός θα πρέπει να αφορά στον αριθμό των "παραμυθιασμένων" η οχι και το γεγονός οτι πλέον μαζεύεται μια "κρίσιμη μάζα" στις φυλακές. Μια "κρίσιμη μάζα" σε πορεία τετελεσμένης οσμώσεως με τους ποινικούς, με "διαύλους" στην Αλβανική και στην Κοσσοβάρικη μαφία των οπλων και με εφεση "εμπιστοσύνης" σε οποιον ηθελε προμηθεύσει οπλα, χρήματα και "τεχνογνωσία". Με δεδομένο δέ τι εστί "ελληνικό σωφρονιστικό σύστημα", τα παραπάνω αφορούν και τους "συμπαθούντες" , "αλληλέγγυους" κλπ.
    Ανοικτές πόρτες δηλαδή για ενδιαφερόμενες υπηρεσίες και κυρίως για τα "αδηλα" και πάμπλουτα Σουνιτικά συμφέροντα...
    Για εμάς τους παλαιότερους, τέτοια μαζικότητα και ευκολία μεταπηδήσεως απο την "νόμιμη" η απλώς παραβατική, μαζική ομως δράση στην παρανομία και τον εφοδιασμό με οπλα (δεν λέγω χρήση, γιατί εδώ πρόκειται για τρομοκρατία αξια για you tube) θυμίζει Ερυθρές Ταξιαρχίες και Action Directe. Εκεί ακριβώς ευρίσκεται και ο κίνδυνος, λόγω της γενικότερης καταστάσεως, που θα "ζορίσει" περισσότερο στο μέλλον. Ο Θεός βοηθός...

  28. averageJoe avatar
    averageJoe 03/02/2013 00:17:57

    Το σημαντικότερο πρόβλημα της Ελλάδας είναι η έλλειψη δικαιοσύνης. Πρέπει να φτιάξουμε ένα κράτος δικαίου ώστε να γαλουχηθεί μια νέα γενιά που θα πιστεύει στην ισονομία και την ισοπολιτεία. Στη χώρα της ασυδοσίας είναι λογικό ο κάθε μπερδεμένος εικοσάχρονος να θεωρεί πως νομιμοποιείται να πάρει το νόμο στα χέρια του.

  29. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 03/02/2013 00:21:56

    Σαν πολίτης απαιτώ τη βαρύτερη δυνατή ποινή,εξοντωτική και παραδειγματική.Σαν άνθρωπος λυπάμαι ,βιάστηκαν πολύ να χαραμίσουν τη νιότη τους...

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/02/2013 00:38:39

    Πρέπει να δούμε λίγο τι γίνεται με την ελληνική μεσοαστική-μεγαλοαστική νεοπλουτίστικη τάξη για να καταλάβουμε τι παίζεται εδώ πέρα.
    Έχουμε και λέμε:
    Μεγάλο μέρος των ελλήνων μεγαλοαστών, αυτών που αποίκισαν τις τελευταίες δεκαετίες Άνω Χαλάνδρι, Φιλοθέη, Ψυχικό, Διόνυσο, Εκάλη, Κηφισιά, Πεντέλη, κλπ, προέρχονται από οικογένειες αριστερές ή συμπαθούσες την Αριστερά, με καταβολές συχνά από ΕΑΜ ή την αριστερή πτέρυγα της ΕΚ. Οι οικογένειες αυτές δεν έχουν καμία συναισθηματική σύνδεση με τις παραδοσιακές αξίες του ελληνισμού και ειδικά με την Εκκλησία. Μαζί με αυτές, είναι και άλλες, μη αριστερές οικογένειες, αλλά και αυτές αποκομμένες από το παραδοσιακό σύστημα αξιών, όχι αυτές λόγω ιδεολογίας, αλλά λόγω νεοπλουτίστικου αμοραλισμού και ηδονοθηρίας.
    Τα παιδιά των οικογενειών αυτών μεγαλώνουν σε ένα αξιακό κενό. Αν μάλιστα η εύπορη οικογένειά τους έχει και αριστερές καταβολές (όπως συμβαίνει συχνά), είναι πολύ πιο εύκολο να μεταπηδήσουν στον αναρχισμό (με έξοδα των γονιών) και από εκεί στην τρομοκρατία. Ο μικρός Γρηγορόπουλος ήταν σε ένα τέτοιο δρόμο φιλο-αναρχισμού, όπως τυχαίνει να γνωρίζω, απλά ο παρανοϊκός ειδικός φρουρός έκοψε πρόωρα και εντελώς άδικα το νήμα της ζωής του.
    Αν δείτε τα παιδιά που ρέπουν προς τον αριστερισμό και τον αναρχισμό, θα διαπιστώσετε ότι κατά κανόνα προέρχονται από οικογενειακό περιβάλλον με αριστερές καταβολές. Υπάρχουν φυσικά και οι εξαιρέσεις, όπως ο Μαζιώτης (από την παλιότερη γενιά αυτός, βέβαια), αλλά οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα. Ειδικά για την νεότερη γενιά.
    Η τρομοκρατία γεννήθηκε μέσα στο αξιακό κενό της νεοελληνικής κοινωνίας και ειδικά της νεοελληνικής μεγαλοαστικής και εύπορης μεσοαστικής τάξης.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ΒΙΣ 03/02/2013 03:37:39

      Ξαναλεω οτι ολα οσα συνεβησαν απο το 1974 και μετα αφαιρουν καθε δικαιωμα στην αριστερα να διαμαρτυρεται για τις διωξεις εναντιον της πριν το 1974.Απεδειχθη οτι οι διωξεις ησαν απαραιτητες για την προστασια της χωρας απο την δημιουργια αριστερης τρομοκρατιας.

  31. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 03/02/2013 00:42:50

    ΤΒΠ - Τεμπέληδες Βορείων Προαστίων.
    Ας τους βάλουν να φυτέψουν όλο τον Υμηττό για τιμωρία, γιατί δε πρέπει να έχουν κουραστεί και ποτέ στη ζωή τους.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ψηφοκράτης 03/02/2013 14:36:44

      Γιά νά 'χουν μετά νά καῖνε...

  32. ρεμπελος avatar
    ρεμπελος 03/02/2013 13:40:48

    Δεν σταματαει να με εκπλησσει ποτε η διαθεση του νεοελληνα για ευκολα σχολια και κριτικη ολιγων γραμμων με υφος τουλαχιστον καθηγητη του harvard, για ενα τοσο συνθετο θεμα με τοσες συνιστωσες που εχουν το αποτελεσμα της "τρομοκρατιας" των παιδιων αυτων.
    Αναγνωριζω βεβαια ολιγα ελαφρυντικα γιατι οι περισσοτεροι εδω μεσα ειναι της προηγουμενης γενιας και αδυνατουν η δεν θελουν να καταλαβουν οτι εχουν βαλει και αυτοι με τις επιλογες τους το χερακι τους για τα σημερινα χαλια, αλλα ρε μαγκες ελεος.Σχολια του τυπου βουτυρομπεμπεδες των βορειων και αλλα τετοια τσιτατα αυτοματως ειναι τουλαχιστον γραφικα για ενα τοσο συνθετο θεμα.Διαφωνει κανεις οτι το μελλον τησ σημερινης γενιας (συμπεριλαμβανομενου και εμου ως φοιτητη) ειναι αν οχι μαυρο ,τουλαχιστον πολυ ομιχλωδες?
    Διαφωνει κανεις οτι τα 2 μεγαλα κομματα(πολυ κοινοτυπο αλλα δν εχω αλλο διαθεσιμο :P) και οι ψηφοφοροι τους ευθονονται αν οχι τελειως , σε τρομακτικο βαθμο για το σημερινο καταντημα?
    Διαφωνει κανεις οτι με τον βασικο μισθο τον σημερινο , ακομα και αν δουλευουν και ο αντρας και η γυναικα , δυσκολα τα βγαζουν περα ειδικα με ενοικιο και για παιδι ουτε λογος με αδιανοητες συνεπειες στο μελλον μας και ως ελλαδα?
    Διαφωνει κανεις για το γεγονος οτι με ανυπαρκτη βιομηχανια(ας ειναι καλα ο αντρεας με τα ωραια του το 80 και τα προβατα απο πισω που τον ψηφιζαν, αλλα και η αριστερα ) , με ανυπαρκτες υποδομες, rnd για νεα προιοντα και γενικα μια πεθανενη αγορα εργασιας , που στηριζεται μονο σε παροχη υπηρεσιων(και κακων υπηρεσιων), δεν εχει ουτε παρον ουτε μελλον , και οδηγει τους νεους (αλλα και πιο μεγαλους οσους αντεχουν) να ξεριζωθουν απο τον τοπο τους ?
    Διαφωνει κανεις οτι καλως η κακως η σημερινη γενια των 20+- νεων δεν φταιει για αυτα?(αυτο και αν ειναι fact)
    Και για να κλεισω λοιπον δεν δικαιολογω αυτα τα παιδια , ουτε ειμαι βεβαιος αν εχουν τετοια κινητρα η απλα το κανουν για την πλακα τους η ολα μαζι,οπως ειπα ειναι πολυπλοκο θεμα. Ωστοσο και για να θεσω τον προβληματισμο μου , η απορια μου και αλλων συμφοιτητων μου που το συζηταμε ειναι τι μενει σε καποιον ανθρωπο να αντιδρασει σε ολο αυτο το χαος και το αναλγητο συστημα? Με τα σημερινα δεδομενα ποια ειναι η λυση?? Δεν θελω να σκεφτομαι την τρομοκρατια γιατι ειμαι κατα της βιας για θρησκευτικους , ιδεολογικους, και ηθικους λογους. Ομως δυσκολευομαι και ειναι λυπηρο αυτο, να σκεφτω αρκετες αλλες διεξοδους , και δεν αδικω τελειως οσους προβαινουν σε ενοπλη αντισταση.
    Περιμενω τα σχολια σας σαν παλαιοτεροι

    • Ψηφοκράτης avatar
      Ψηφοκράτης @ ρεμπελος 03/02/2013 14:12:06

      1) Γιατί πρέπει να φταίει κάποιος άλλος και όχι οι ίδιοι;
      2) Αντε και τους μπουμπούνισαν όλους, φρονείς οτι αυτό χτίζει ένα καλλίτερο μέλλον;
      3) Αν δεν έχω ευκαιρίες στη ζωή μου, θα τις δημιουργήσω καθαρίζοντας αυτούς που είχαν; Ούτε high score στο Call of Duty δεν κάνεις με αυτόν τον τρόπο.

      Ντρέπομαι που δεν έχουν ευκαιρίες οι νέοι!
      Είναι αποτυχία για μια κοινωνία - άλλο τόσο αποτυχία είναι και οι χορτασμένοι χασισορέμπελοι που παίζουν το «Επανάσταση» role playing game τα Σαβατοκύριακα, πουλώντας θολή πρωτοπορία εκ του ασφαλούς.

  33. Υπόλογος avatar
    Υπόλογος 03/02/2013 18:00:11

    Γράφω το παρών γιατί βλέπω ότι κανείς απο τους σχολιαστές δεν κατάφερε να σχολιάσει σωστά και επαρκώς το φαινόμενο. Για να κατανοήσει κανείς το φαινόμενο, απαιτείται γνώση των γραπτών ατόμων του αναρχικού χώρου (αλλά με πατριωτικές καταβολές) όπως ο Καραμπελιάς.

    Για να βάλουμε τα πράματα στη θέση τους: Πρώτον, δεν είναι αναρχικοί. Αναρχικός είναι κι ο Καραμπελιάς, αλλά είναι επίσης και πατριώτης (όπως ήταν και ο Μπακούνιν σύμφωνα με τα γραπτά του). Τα κωλόπαιδα αυτά είναι εθνομηδενιστές και μηδενιστές στην ιδεολογία, καί άτομα τα οποία πάσχουν απο σύνδρομο αντικοινωνικής συμπεριφοράς (APD: Anti-social Personality Disorder). Νομίζω πώς η καλύτερη περιγραφή για δαύτους είναι "εθνομηδενιστές αντιεξουσιαστές με μηδενιστική ιδεολογία και κομμουνιστικές καταβολές".

    Για να παραθέσω τον Καραμπελιά, τα κωλόπαιδα αυτά είναι το αποτέλεσμα της ενσωμάτωσης της αριστεράς και της κεντροαριστεράς στο κράτος και τους ιδεολογικούς μηχανισμούς του, στη διάρκεια της μεταπολίτευσης, δηλαδή σε μια περίοδο κατά την οποία η Ελλάδα γνώριζε μια σαρωτική «διεθνοποίηση»: ( Ένταξη στην ΕΟΚ και την ΕΕ, κατάργηση των δασμών, προσχώρηση στο ευρώ και εγκατάλειψη του εθνικού νομίσματος, πολιτισμική αφομοίωση στη Δύση –κατεξοχήν μέσω της τηλεόρασης– τέλος και προπαντός, προσχώρηση των Ελλήνων στο παγκοσμιοποιημένο δυτικό καταναλωτικό μοντέλο.) Όλα αυτά είχαν ως συνέπεια μια κυριολεκτική ανατροπή των πολιτιστικών και πολιτικών παραμέτρων της ελληνικής κοινωνίας. Δηλαδή, η ταχύτατη μετάβαση από ένα μοντέλο λιτότητας και αποταμίευσης, στον αντίποδά του, κατανάλωσης και σπατάλης, πραγματοποιήθηκε μέσα σε συνθήκες πολιτικο-ιδεολογικής κυριαρχίας της αριστεράς και της κεντροαριστεράς.

    Η μεταπολίτευση δηλαδή, παρήγαγε μια γενιά "Νεο-γενίτσαρων" οι οποίοι προέρχονται απο μπουρζουάδες γονείς αριστερής/κομμουνιστικής ιδεολογίας, και μισούν με πάθος την Ελλάδα, τους Ελληνες, τη γλώσσα μας, τον Χριστιανισμό και ιδιαίτερα την ορθοδοξία, τα ήθη τα έθιμα και τις παραδόσεις μας, το έθνος μας, τη φυλή μας, και γενικά οτιδήποτε Ελληνικό. Τα κωλόπαιδα αυτά είναι ο Νο1 εχθρός μετά το φασιστικό κράτος της Τουρκίας (κατά την εκτίμηση μου), και αποτελούν απ'ευθείας απειλή για το μέλλον και την επιβίωση του Ελληνικού Εθνους ώς νεογενίτσαροι που εργάζονται χωρίς να το γνωρίζουν, για το ιμπεριαλιστικό και φασιστικό κράτος της Τουρκίας και για τους εθνομηδενιστές των "ξένων κέντρων".

    Με απλά λόγια "Νεο-γενίτσαροι" (και ανθέλληνες φυσικά) και ακριβέστερα "εθνομηδενιστές αντιεξουσιαστές με μηδενιστική ιδεολογία και κομμουνιστικές καταβολές".

  34. Πετράν avatar
    Πετράν 03/02/2013 22:34:35

    "Και φυσικά δεν έχει καμιά σύνδεση η τωρινή υπόθεση με το ίδιο το θύμα, τον 16χρονο τότε Αλέξη Γρηγορόπουλο αλλά και τα όλα όσα συνέβησαν στη χώρα αμέσως μετά. Μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε για το πώς μια στιγμή κρατικής βίας μπορεί να οδηγήσει κάποιο νέο παιδί στην τρομοκρατία."

    O Ρωμανός δεν ήταν που ανέφερε ότι ο Κορκονέας πυροβόλησε προς τον Αλέξη και δεν εξοστρακίστηκε η σφαίρα; Αυτός δεν κατέθεσε τελικά στο δικαστήριο και ο Κούγιας τον κατηγορούσε ότι είναι μέλος ακροαριστερής οργάνωσης; Δεν έγραψε επιστολή που τα χαρακτήριζε όλα γελοιότητες στον κ.Ζούγκλα ;Το δικαστήριο δεν απέρριψε την αναφορα του ειδικού πραγματογνώμονα για την πορεία της σφαίρας και βασίστηκε στην αναφορά του Ρωμανού;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.