#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/09/2011 15:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ: τα νέα μέτρα επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησης



Σκληρή ήταν η απάντηση της ΝΔ στις δηλώσεις Βενιζέλου για νέα μέτρα και στην θλιβερή κυβερνητική παράσταση της Θεσσαλονίκης.

Ο εκπρόσωπος του κόμματος Γιάννης Μιχελάκης, αναφερόμενος στα νέα εισπρακτικά μέτρα που εξήγγειλε ο κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, έκανε πριν από λίγο την ακόλουθη δήλωση:

«Δεν ανακόπτεται η ύφεση με νέα μέτρα ύφεσης, όπως αυτά που εξήγγειλε, προ ολίγου, ο κ. Βενιζέλος.

Σήμερα,  η αξιοπιστία της κυβέρνησης εξανεμίστηκε απολύτως.

Οι συγκρούσεις των μελών της, η αδράνεια και η αναποτελεσματικότητά της, κατέληξαν σε νέα έκτακτα εισπρακτικά μέτρα, που ο κ. Παπανδρέου δεν τόλμησε να πει χθες, αφήνοντας σήμερα το έργο αυτό στον “αντ’ αυτού”.

Νέα δυσβάστακτα μέτρα που ακυρώνουν τη χθεσινή ομιλία του κ. Παπανδρέου, επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησής του και ρίχνουν νέα βάρη στις πλάτες των Ελλήνων.

Η κυβέρνηση πρέπει να καταλάβει, ότι οι Έλληνες δεν αντέχουν πλέον άλλα φορολογικά βάρη».

Όπως εξάλλου έγινε γνωστό, ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου επικοινώνησε μετά το πέρας του υπουργικού συμβουλίου με τον Αντώνη Σαμαρά και του είπε ότι θα του τηλεφωνήσει ο Ευάγγελος Βενιζέλος για να τον ενημερώσει. Στη συνέχεια ο κ. Βενιζέλος ενημέρωσε τον κ. Σαμαρά και έσπευσε αμέσως μετά να το εκμεταλλευθεί στις δηλώσεις του αφήνοντας υπονοούμενα για δήθεν συναίνεση κλπ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σίμος avatar
    Σίμος 11/09/2011 15:47:01

    Όσο μιλάει μαζί τους ο Σαμαράς και δεν τους κατεβάζει το τηλέφωνο είναι ίδιος με αυτούς. Δεν καταλαβαίνει ότι οι άνθρωποι εκπληρώνουν συμβόλαιο καταστροφής της Ελλάδος. Το μόνο που ζητάει από αυτόν ο λαός είναι να τους υποσχεθεί ότι θα τους στείλει στο εκτελεστικό απόσπασμα και μάλιστα χωρίς δίκη.

    • factorx avatar
      factorx @ Σίμος 11/09/2011 16:08:58

      Ποιός "λαός" φίλε; Αυτός που έχεις στην εικονική σου πραγματικότητα; Καμιά δεκαριά χιλιάδες το πολύ ήταν χθες στην θεσσαλονίκη, ενώ έπρεπε να γίνει της π......; Ο κόσμος ειναι πανικοβλημένος και κάτι δήθεν επαναστάτες σαν ικι εσένα μόνο το χάος προπαγανδίζουν. Και να μην λέμε τώρα ποιοςν εξυπηρετεί το χάος

      • ataktos avatar
        ataktos @ factorx 11/09/2011 16:16:37

        πες το απλά... πανικοβλημένος και τρομοκρατημένος .. είναι ποιο σωστά...

      • xenios avatar
        xenios @ factorx 11/09/2011 18:06:47

        Σωστός σωστός!!!!

        Φανταστείτε τι θα γινόταν αν τα μέτρα τα έπαιρνε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας;

        Δεν πάει άλλο, γενική απεργία διαρκείας μέχρι να ξεκουμπιστούν, όλοι στους δρόμους, δεν έχουμε δικαίωμα, έναντι και των επόμενων γενεών να μένουμε αποχαυνωμένοι.

        Όλοι στους δρόμους, μέχρι να ξεκουμπιστούν.

      • BlackWhite avatar
        BlackWhite @ factorx 11/09/2011 18:11:56

        Ε όχι και 10.000 κάπου 40-50.000 ήτανε μαζί με τους αριστερούς που φτάσανε αργά στην πλατεία ΧΑΝΘ και κάνανε την βόλτα τους φεύγοντας αμέσως προς άγνωστο προορισμό.Φυσικά και πάλι το νούμερο μικρό είναι αλλά βλέπεις πολλοί συμπολίτες μας φοβούνται μην χάσουν τον κουτσουρεμένο μισθό και την σύνταξη τους μη γνωρίζοντας ότι με την απάθεια τους επιταχύνουν την χρεωκοπία.Εγώ περίμενα τουλάχιστον 100-150 χιλιάδες οπότε βασικά έχεις δίκιο.

  2. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/09/2011 15:47:14

    Δεν μου ακούγεται ευοίωνο...

  3. jkr avatar
    jkr 11/09/2011 15:52:08

    Γιατί; Με ποιο σκεπτικό; Η ενημέρωση στην αντιπολίτευση γίνεται θεσμικά. Εκτός αν είναι στην κυβέρνηση κι αυτός.

  4. ataktos avatar
    ataktos 11/09/2011 15:56:49

    τελικά ποιος από τους δυο επικοινώνησε με το Αντώνη ...ο γιωργακης ...η το μπουλτογκ ... συνεννοηθείτε..... ούτε ψέματα δεν ξέρουν να πουλάν... χιχχι

  5. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/09/2011 15:59:06

    Σε πολιτισμένο περιβάλλον είπε ο μπένι πως έγινε η κουβέντα.
    Αντώνη σου ζήτησε κανένας στο κόμμα να είσαι πολιτισμένος με τους εθνοπροδότες;
    Δε μας τα λες καλά..........

    • factorx avatar
      factorx @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/09/2011 16:05:44

      1. δηλαδή εσύ πιστεύεις ότι λέει ο Μπένι και μετά παριστάνεις τον έξυπνο, δεν περιμένεις να δεις τι θα πει και η άλλη πλευρά;

      2. με την ευκαιρία, δεν αλλάζεις το ψυεδώνυμό σου επειδή και ανόητο είναι και προκλητικό;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ factorx 11/09/2011 17:12:55

        Φάκτορα, οι εντυπώσεις είναι εντυπώσεις και στη ΝΔ πρέπει να μάθουν, επιτέλους, πώς διαμορφώνονται. Ώστε να μάθουν και να αποφεύγουν τη δημιουργία αυτών των εντυπώσεων. Μάθανε καινούργιο κόλπο οι άλλοι με την "ενημέρωση" και κάνουν παιχνίδι πάλι σε άδειο γήπεδο. Δεν φταίνε όσοι γκρινιάζουν και δεν απαιτούμε από όλους την ίδια πολιτική οξύνοια να καταλάβουν τι γίνεται. Καλώς ή κακώς, ο κόσμος παρασύρεται πολύ εύκολα από τις εντυπώσεις.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Επώνυμος 11/09/2011 17:17:55

          "ΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ"

          η δήλωση του Πρωθυπουργού πρέπει να γίνει σημαία για τη ΝΔ για το τι θέλει αλλά και το πως εμείς θέλουμε τη χώρα.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 11/09/2011 17:35:41

      παρντόν αλλά για να ικανοποιηθεις τί ακριβώς περίμενες; να τον διαολοστείλει και να του κλείσει το τηλέφωνο; μη χειρότερα.

  6. δημης avatar
    δημης 11/09/2011 16:09:32

    ΤΟ...ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΦΥΣΙΚΑ ΡΙΑ ΜΑ ΥΠΟΝΟΗΣΕΙ Ο ΜΠΕΝΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ..
    -ΣΥΓΓΡΟΥ ΑΚΟΥΣ;;;;;;;;;;;;2;;;;

    • factorx avatar
      factorx @ δημης 11/09/2011 16:29:09

      Σοβαρά έ; για δες εδώ:
      http://www.antinews.gr/2011/09/11/121630/

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ factorx 11/09/2011 17:15:29

        Αυτό για να το δεις και να το καταλάβεις, θέλει να μην μένεις στις εντυπώσεις. Δυστυχώς, όσες ανακοινώσεις και να βγουν, οι (παραπλανητικές) εντυπώσεις στον κόσμο παραμένουν. Ανατρέπονται μόνον με καινούργιες εντυπώσεις (αληθινές αυτή τη φορά).

        Δεν έχει νόημα να κράζουμε όσους πέφτουν θύματα των εντυπώσεων. Ας εξηγήσουμε τη θέση μας, αλλά αν κάποιοι θέλουν κράξιμο είναι μέσα στη Συγγρού, που δεν έχουν καταλάβει τι απατεώνες, τι κορυφαίοι απατεώνες είναι οι απέναντι.

        • factorx avatar
          factorx @ Επώνυμος 11/09/2011 17:33:44

          τι θεμα είναι οτι εσύ παρασύρεσαι πρώτος. μαθε επιτελους να μην λειτουργείς με το θυμικό σου

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ factorx 11/09/2011 17:37:54

            Δηλαδή η απάντηση σε όσα σου λέω είναι ότι "λειτουργώ με το θυμικό μου".

          • factorx avatar
            factorx @ Επώνυμος 11/09/2011 17:51:15

            Ναι και παραδειγμα πριν που ανέβασες σχόλιο με προτροπή να σκοτώσουν κάποιον. είσαι με τα καλά σου;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 11/09/2011 17:55:16

            Εντάξει, μεγάλο λάθος και συγγνώμη. Δεν ήταν τέτοιο πράγμα, αν το διαβάσεις καλά νομίζω ότι καταλαβαίνεις ότι καμία σχέση με προτροπή, αλλά υπάρχουν και οι καλοθελητές...

          • factorx avatar
            factorx @ Επώνυμος 11/09/2011 18:01:07

            ναι αλλά λάθος, το ένα, λάθος το άλλο, μας την λες κι απο πάνω

  7. ORIMA avatar
    ORIMA 11/09/2011 16:14:51

    Ο dealer Evangelos μοίρασε "στην αγορά" το "χαρτί" ; Κάποιος παίρνει τα φράγκα κάποιος τη δόξα και κάποιος τον μουτζούρη (και το ελικόπτερο). Και όλοι εμείς το χειμώνα του ´41.

  8. george avatar
    george 11/09/2011 16:25:12

    ΕΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ.ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΙΚΟΨΕΙ ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΟΒΑΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ANTINEWS NA ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΙΩΠΟΥΝ.ΟΙ ΜΙΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ.

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ george 11/09/2011 16:36:38

      Και οι μίζες, αλλά και τα ενοίκια...

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Φοτις 11/09/2011 17:17:33

        Σωστός...
        Το συμπέρασμα της ημέρας είναι ένα:
        Το πασοκ δε μπορεί να "αυτοτραυματιστεί"..τα κομματόσκυλα δεν παραδίδουν την κουτάλα..οι ΔΥ πήραν νέα δίμηνη παράταση ζωής, υποθηκεύοντας τα δυο επόμενα έτη όλων μας..
        Μια ακόμα νέα νίκη των ΔΥ..

  9. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 11/09/2011 16:28:34

    Aφου τονισω οτι ειμαι ενας απο τους συνεπεις ψηφοφορους της ΝΔ και στις καλες και στις κακες στιγμες της, ομολογω οτι απο ενστικτο και μονο δεν μου αρεσουν αυτες οι τηλεφωνικες επαφες ( δεν το λεω με διαθεση κακοπιστιας αλλα ολα πρεπει να γινονται δημοσια πλεον στη Βουλη). Φοβουμαι οτι τα τηλεφωνηματα αυτα η ΝΔ θα τα βρει συντομα μπροστα της.

    • lianos avatar
      lianos @ Ρήγας Φερραιος 11/09/2011 16:36:21

      Εγώ που δεν είμαι συνεπής ψηφοφόρος της όμως, περισσότερο επηρρεάζομαι απ' την πολιτική στάση Σαμαρά, παρά απ' την συμπεριφορά κάποιων εκλεγμένων βουλευτών της αγαπητέ.

    • Περίεργος avatar
      Περίεργος @ Ρήγας Φερραιος 11/09/2011 17:12:13

      Και δηλαδή τι έπρεπε να κάνει ? Να του κλείσει το τηλέφωνο?
      Είμαστε Μπανανία ! Αλλά ας κρατηθούμε και λίγο....
      Θεωρώ (από θεωρητική άποψη) ότι είναι σωστό για τον αρχηγό της αξιοματικής αντιπ. να ενημερώνεται από τον προθυπουργό.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Περίεργος 11/09/2011 17:18:28

        Ναι, να κλείσει το τηλέφωνο, αλλά με το σωστό τρόπο. Δηλαδή, να πάει, να βγει και να δηλώσει: "Η τηλεφωνικη επικοινωνία ήταν ανούσια και έγινε με μόνο σκοπό να μπορέσει να περάσει την απατηλή εντύπωση συναίνεσης στο τηλεοπτικό ακροατήριο. Ας το βάλουν καλά στο μυαλό τους: Η ΝΔ ούτε συναινεί, ούτε θα συναινέσει στην καταστροφή που έφερε στη χώρα η Παπανδρεϊκή πολιτική του Μνημονίου".

        Τελεία. Και ξέρεις για πότε σταματάνε τα τηλέφωνα την άλλη στιγμή;

        • nick avatar
          nick @ Επώνυμος 11/09/2011 17:54:37

          +1000

        • factorx avatar
          factorx @ Επώνυμος 11/09/2011 18:18:46

          Βιαζεσαι επωνυμε και θα διαψευσθείς

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ factorx 11/09/2011 18:20:25

            Μακάρι.

  10. nick avatar
    nick 11/09/2011 16:31:21

    Αντώνη με μια σου κίνηση τους έριξες από σήμερα...
    Με το που τελειώσει τη συνέντευξη-παρωδία (των 10 ερωτήσεων) ο ΓΑΠ, να βγεις να κάνεις δηλώσεις και να ζητήσεις εκλογές.
    Τελείωσέ τους γιατί αν δεν το κάνεις θα τελειώσουν την πατρίδα και τους Έλληνες...

    • nick avatar
      nick @ nick 11/09/2011 16:33:34

      επίσης Αντώνη βλέπω προσπάθεια από το πασοκ να σε εμπλέξουν ότι και καλα συμφωνείς. Πρόσεξε πολύ, κάνε δηλώσεις και διαχώρισε τη θέση σου. Βλέπουν την κατάρρευσή τους και θέλουν να σε παρασύρουν μαζί τους...

  11. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/09/2011 16:37:08

    Συγνώμη βρε Φάκτορα αλλά διόρθωσε τον τίτλο: αξιοπιστία και κυβέρνηση δεν συνάδει με τα συγκεκριμένα άτομα.

    • factorx avatar
      factorx @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 16:41:19

      ΟΚ

  12. george avatar
    george 11/09/2011 16:39:04

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ nick .ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ .ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ.ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΥΧΤΑ.

  13. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 11/09/2011 16:42:27

    Συνεχίζει η ΝΔ, να "συναινεί" στα "σωστά";

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 11/09/2011 16:48:13

      Εγώ απλώς ρωτάω...

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ ΒΡΑΧΟΣ 11/09/2011 17:38:18

        Βραχε, γιατί δεν περιορίζεσαι στα σαιτς του ρουσόπουλου των οποίων εισαι φανατικός αναγνώστης;

        • ΒΡΑΧΟΣ avatar
          ΒΡΑΧΟΣ @ Αυτόνομος 11/09/2011 18:02:14

          Γιατί έτσι μ΄αρέσει...Δεν ήξερα ότι χρειάζομαι και άδεια δική σου να σχολιάζω σε ελεύθερο site.
          Αν ενοχλώ,λυπάμαι.

    • factorx avatar
      factorx @ ΒΡΑΧΟΣ 11/09/2011 17:29:13

      Που το είδες αυτό στην σημερινή ανακοίνωση; Ο,τι νάναι για να δημιουργούμε εντυπώσεις;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ factorx 11/09/2011 17:32:04

        Ερώτηση έκανα.
        Ποιες εντυπώσεις;
        Μας δουλεύουν ψιλό γαζί σε ζωντανή μετάδοση...

  14. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 11/09/2011 16:43:32

    Τρομερά σκληρή απάντηση. Τους έκανε τη μούρη κρέας.
    Ο κλαυθμός και ο βρυγμός των οδόντων του κυβερνώντος, ακούστηκαν μέχρις εδώ!

    • factorx avatar
      factorx @ εναςάσχετος 11/09/2011 17:36:01

      Δηλαδή τι ήθελες να βγει με όπλα και παλάσκες στους δρόμους; Να ζητήσει εκλογές τώρα για να συσπειρώσεις το ΠΑΣΟΚ; Να κάνει πρόταση μομφής για να το ξανασυσπειρώσει;

      • εναςάσχετος avatar
        εναςάσχετος @ factorx 11/09/2011 17:41:47

        Κάτι πολύ πιο απλό. Να κατεβάσει κόσμο σε καμιά διαδήλωση, να μην ψηφίζει ΚΑΝΕΝΑΝ νόμο του ΠΑΣΟΚ και γενικά να κάνει ΔΟΜΙΚΗ αντιπολίτευση.
        Αν λέει άσπρο το ΠΑΣΟΚ, εμείς λέμε μαύρο κι ας είναι στην πραγματικότητα ξέξασπρο!

        • factorx avatar
          factorx @ εναςάσχετος 11/09/2011 17:48:38

          Μήπως εχεις μπερδέψει τον Σαμαρα με τον Τσίπρα. Ο οποίος είναι συμπαθέστατος αλλά δεν έχει κανένα κόστος για ό,τι λέει επειδή δεν πρόκειται ποτέ να γίνει πρωθυπουργός. Μηπως νομίζεις ότι όλοι σκέφτονται σαν κι εσένα;

          • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
            ΑΓΡΟΤΗΣ @ factorx 11/09/2011 18:19:39

            Πολλοί σκέφτονται περίπου σαν εκείνον. Εχεις δίκιο άλλο Σαμαράς και άλλο Τσίπρας και γι΄αυτό στρέφεται ο κόσμος και ζητά βοήθεια από τον Σαμαρά. Αλλά φτάνουν οι διαπιστώσεις , ο καθένας έχει πειστεί για την αποτυχία της κυβέρνησης , δεν χρειαζόμαστε και να μας το ζωγραφίσουν.Πράξεις χρειάζονται επιτέλους πότε θα το καταλάβουν ? Δυό χρόνια περιμένουν την κατάλληλη στιγμή? ποιά θα είναι η κατάλληλη στιγμή?

          • Φακ Κωστας avatar
            Φακ Κωστας @ ΑΓΡΟΤΗΣ 12/09/2011 00:47:59

            Ποτέ δηλαδή..

      • tpe avatar
        tpe @ factorx 11/09/2011 17:47:28

        Δεν ξέρω. Πάντως κι εγώ έχω θυμώσει πάρα πολύ. Διάβασα σήμερα, πριν λίγο τα νέα "μέτρα" κι έχω φρίξει με την κλοπή. Και περισσότερο απ' όλα έχω θυμώσει με την ανακοίνωση της ΝΔ. Τι είναι αυτά τα πράγματα; Γιατί τους χαϊδεύει;

      • nostos avatar
        nostos @ factorx 11/09/2011 17:51:35

        Nai re factor X . Nai. Nai. Nai.

  15. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/09/2011 17:06:20

    Παπανδρέου:

    "Θα πάρω όποια απόφαση χρειαστεί για να μην κινδυνέψει η πατρίδα"

    «Δεν θα αφήσουμε την Ελλάδα να γίνει το εξιλαστήριο θύμα των προβλημάτων της Ευρώπης. Δεν θα δώσουμε σε κανέναν τέτοιο δικαίωμα»


    Μπερδεύτηκα: κινδυνεύει η πατρίδα να γίνει θύμα από τα προβλήματα της Ευρώπης; Για αυτό δίναμε τόσα € στη Φινλανδία; Για να σώσουμε την Ευρώπη;

    Εεεεε... όλοι εμείς άδικα γκρινιάζαμε τότε.

  16. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/09/2011 17:17:45

    Το κορυφαίο, μέχρι στιγμής , από τη συνέντευξη:
    Δε βρήκαν ανταπόκριση από την Αξιωματική Αντιπολίτευση!!!
    Άρα όταν ο Σαμαράς λέει ότι ψηφίζει αυτά που συμφέρουν στη χώρα και δεν ακούει κουβέντα για ό,τι θεωρεί καταστροφικό, το ΕΝΝΟΕΙ!!!

    • Φοτις avatar
      Φοτις @ ΕΥΑ 11/09/2011 21:35:30

      Αυθαίρετο συμπέρασμα.

  17. sawas avatar
    sawas 11/09/2011 17:22:20

    Και η απορία είναι, μόλις ξεστόμισε την:
    φράση του 2011, του 21ου αιώνα ή της 3ης χιλιετίας???

  18. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 11/09/2011 17:27:29

    Θεωρώ ότι ο Σαμαράς πρέπει να ζητήσει εκλογές άμεσα. Η γυναίκα μου όλη της ζωή ψηφίζει ΝΔ. Μετά τη συνάντηση Σαμαρά-Μπέννυ που έμεινε στο σκοτάδι τι είπαν, λέει ότι δε θα τον ψηφίσει- είναι ίδιος με τους άλλους. Καθαρή θέση με δέσμευση ότι όλα όσα τώρα θεωρεί αναποτελεσματικά κι άδικα θα τα καταργήσει άμεσα ως πρωθυπουργός.

    • factorx avatar
      factorx @ σιδεράκιας 11/09/2011 17:32:18

      Πες της γυναίκας σου να μην ξαναψηφίσει ΝΔ - να απαλλαγεί επιτέλους από τους γαλάζιους πασόκους που πιστεύουν ότι τους λέει η προπαγάνδα του ΠΑΣΟΚ. Δεν είπε κουβέντα ο Σαμαρας στη συνάντηση. Τον άκουγε μόνο. Και τι ηθελε δηλαδή η γυναίκα σου να μην τον δεχτεί. Για να λέει μετά η γυναίκα σου οτι ο Σαμαράς είναι αδιάλλκτος;

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ factorx 11/09/2011 17:36:45

        Η γυναίκα του ακριβώς αυτό θέλει. Το Σαμαρά αδιάλλακτο με τους εχθρούς της χώρας.

        • nostos avatar
          nostos @ Επώνυμος 11/09/2011 17:56:40

          Επώνυμε αν και κάποιες φορές διαφωνώ μαζί σου σήμερα +100000000

      • tpe avatar
        tpe @ factorx 11/09/2011 17:51:44

        Ο Σαμαράς ο ΙΔΙΟΣ έπρεπε να τον ακυρώσει. Να βγει και να το πει. Όχι πως ο Μεχελάκης είναι κακός, αλλά στα είπα και πιο πάνω.
        Αυτή τη στιγμή, η ΝΔ πρέπει να ανέβει στα κάγκελα. Γιατί τα πράγματα είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ. Στα γράφω κι αλλού. Το μπάχαλο το βλέπεις. Τα τύμπανα του πολέμου στη γειτονιά μας βαράνε ήδη. Κι εμείς εδώ είμαστε θυμωμένοι... Το "μείγμα" είναι κακό. Πολύ κακό. Δεν βλέπεις που το πάνε; Η μάνα μου είναι 72 χρονών. Ο πεθερός μου στα 60. Η μία "βασιλική", ο άλλος Πασόκος του κερατά. Έλα, όμως που συμφωνούν πως κι ο ΑΣ είναι το ίδιο γιατί ο ΑΣ αφού μιλάει στο τηλέφωνο με το βουβάλι και δεν λέει κάτι, συμφωνεί. Το κατάλαβες; Μη σκέφτεσαι με όρους δικούς σου και δικούς μου. Ο ΜΕΣΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ.

        • factorx avatar
          factorx @ tpe 11/09/2011 18:04:30

          Αποψεις σαν κι αυτές που παρουσιάζεις είναι ή αφελείς, στην καλύτερη περίπτωση, ή προβοκατόρικες. Να βγει δηλαδή ο Σαμαρας τώρα στα κάγκελα, να ζητήσει εκλογές να του ρίξουν μια χρεωκοπία και μετά να λένε οτι αυτός την προκάλεσε. Πολύ εξυπνο αγαπητέ...
          Και επιτέλους μια συνοχή στις σκέψεις σου, αν ο μέσος ψηφοφόρος είναι "ηλίθιος" όπως λες, καλείς τον Σαμαρά να υποταχθεί στην ηλιθιότητα;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ factorx 11/09/2011 18:07:17

            Όχι, αλλά πρέπει να παίξει με τους κανόνες του παιχνιδιού.

            Πρέπει να αμυνθεί απένανστι στην ηλιθιότητα. Να την εκλάβει ως σταθερή παράμετρο του συστήματος.

            Ο κόσμος δηλαδή έτσι και αλλιώς παρασύρεται από εντυπώσεις. Δεν πρέπει να κάνει η ΝΔ σαν να μην παρασύρεται. Αφού παρασύρεται. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

          • tpe avatar
            tpe @ factorx 11/09/2011 18:11:50

            Όχι. Τουναντίον. Βρε factor, σε θεωρώ έξυπνο άνθρωπο! Ο μέσος ηλίθιος ψηφοφόρος, δεν καταλαβαίνει να ψιλά γράμματα κι αυτό εκμεταλλεύεται η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ. Το να βγει στα κάγκελα, σημαίνει να βγει και να τον κάνει ρόμπα. Να πει δηλαδή, πως ναι, με πήρε τηλ ο υπασπιστής, ο αντ' αυτού, ο έτσι ο γιουβέτσι. Γιατί ο ΓΑΠ είναι δειλός.
            Εγώ δεν είπα ούτε μία στιγμή να βγει να ζητήσει εκλογές.
            Αν ο ΑΣ περιμένει το ΠΑΣΟΚ να πάει κόντρα στα συνδικάτα του, ε, μάλλον δεν το ξέρει καλά.

          • Απορία avatar
            Απορία @ tpe 11/09/2011 18:54:46

            Βγαίνεις σε πανελλαδικό τηλεοπτικό δίκτυο και απαιτείς από το ΠΑΣΟΚ, με συγκεκριμένους όρους, τη διάλυση κλαδικών και συνδικάτων τώρα, με αντάλλαγμα τη "συναίνεση".

            Εν ολίγοις εαν έβγαινε μπροστά η ΝΔ και τους έλεγε "έλα δω συναίνεση θέλεις; δεσμεύεσαι να κάνεις αυτά τα πραγματάκια; ναί ή όχι; αλλιώς βούλιαξε τη χώρα μόνος σου"

            Και τα "πραγματάκια" αυτά θα έπρεπε να είναι σκληρά και για τα κομματόσκυλα του ΠΑΣΟΚ αλλά και της ΝΔ.

            Και είπαμε σε πανελλαδικό δίκτυο.

            Μετά άς τους να κουρεύονται, ο πρόεδρος θα είχε χτυπήσει 50% χωρίς καν να χρειάζεται και την υποστήριξη της κομματικής σαβούρας που κουβαλάει.

            Εν ολίγοις θα έβγαινε μπροστά και θα εμφανιζε ηγετική φυσιογνωμία στον λαό.

            Θα εμφανιζόταν σαν αυτό που περιμένει ο κοσμάκης δηλαδή σαν ηγέτης.

            Ρουά-ματ. Τώρα κάτσε ράβε ξήλωνε.

            (ξέρω, ξέρω είμαι προβοκάτορας...)

          • Απορία avatar
            Απορία @ factorx 11/09/2011 18:16:29

            Καλά τα λες αλλά στο τέλος όπως πάει τρία πράγματα είναι σίγουρα.

            Ή θα φάει τη χρεωκοπία στα μούτρα,
            ή θα κληθεί να τη διαχειριστεί,
            ή και τα δύο.

            Και στις τρεις περιπτώσεις δεν θα μετρήσει πάνω από χρόνο στην εξουσία.

            Ειλικρινά πες μου αυτό το πράγμα δεν το αντιλαμβάνονται στη Συγγρού;

            (και μην με πεις προβοκάτορα σε παρακαλώ)

          • tpe avatar
            tpe @ Απορία 11/09/2011 18:41:27

            Έλα μου ντε! Κι αν το έχουν καταλάβει, ας βγουν να το πουν. ΑΠΟ ΤΩΡΑ. Γιατί ούτε 2 μήνες όχι 2 χρόνια δεν θα αντέξουν αν γίνει οικονομικό ή άλλο μπαμ στα χέρια τους.

    • Απορία avatar
      Απορία @ σιδεράκιας 11/09/2011 18:01:48

      Και λες τώρα ότι η γυναίκα σου δεν θα ψηφίσει ΝΔ εξαιτίας του τηλεφωνήματος; Δεν μας αφήνεις ρε Σιδεράκια, έλεος δηλαδή, σκέψου κάτι πιο πρωτότυπο. Να σε βοηθήσω και γω αν δεν μπορείς...

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 11/09/2011 18:20:31

    Καλησπέρα σε όλους και όλες.

    Κατ' εμέ, που μπορεί βεβαίως να κάνω και λάθος, το μείζον δεν είναι ούτε τα νέα φοροεισπρακτικά μέτρα, ούτε το οικονομικό αδιέξοδο που το πλησιάζουμε πλέον με ταχύτατο ρυθμό, ούτε η φοβίες του κόσμου, που τον έχουν κατα πλειοψηφία μετατρέψει σε λοβοτομημένο, φοβισμένο υποκείμενο που δέχεται στωϊκά τα όσα απίθανα ακούμε ακόμα από την παρέα του Κωπηλάτη...

    Το σημαντικό είναι, ότι για πρώτη φορά ο προϋπολογισμός του 2012, θα "κλείσει" πολύ νωρίτερα από το σύνηθες που ήταν κατά τις αρχές Δεκεμβρίου.

    Που σημαίνει δύο πράγματα.

    Πρώτον, ότι Νοέμβριο θα έχουμε εκλογές εκτός απροόπτου.

    Δεύτερον, το διιακύβευμα των εκλογών δεν θα αφορά τον προϋπολογισμό, αφού αυτός, με πρωτοβουλία και πίεση των δανειστών, θα έχει "κλείσει" νωρίτερα, οπότε θα δεσμεύει και την επόμενη κυβέρνηση ως προς την εκτέλεσή του.

    Και αυτό πρέπει να προσεχθεί.

    Διότι αφορά μια διαδικασία που έρχεται από την πίσω πόρτα και είναι ένα πάγιο αίτημα των δανειστών.

    Θα θυμάστε ότι ανέκαθεν οι δανειστές μιλούσαν για την ανάγκη δέσμευσης της αντιπολίτευσης και δη της αξιωματικής, να συνυπογράψει τη δέσμευσή της στην τήρηση του Προγράμματος.

    Το ίδιο μέτρο είχε υιοθετηθεί στην Πορτογαλία και στην Ιρλανδία.

    Εδώ, με εμάς, το μέτρο αυτό ενδεχομένως εφαρμοστεί εκ πλαγίου. Η αντιπολίτευση μεν δεν θα υπογράψει κάποια πανηγυρική δήλωση εφαρμογής, εφόσον όμως από τις εκλογές προκύψει κάποια άλλη νέα κυβέρνηση, θα αναγκαστεί να εφαρμόσει έναν προϋπολογισμό, ο οποίος θα έχει ψηφιστεί από προηγούμενη κυβέρνηση, δένοντάς της τα χέρια σε ότι αφορά την επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων και στερώντας της κάποιες διόδους και εργαλεία διαπραγμάτευσης για το κοντινό μέλλον...

    Νομίζω σε αυτό πρέπει η Συγγρού να δώσει βάση.

    Υ.Σ. Τα εισπρακτικά μέτρα είναι αστεία. Όχι γιατί δεν είναι ιδαιτέρως σκληρά, αλλά γιατί ακόμη στην Κυβέρνηση έχουν την αίσθηση ότι τα ποσά αυτά θα πληρωθούν στο ακέραιο... Και αυτό εμένα μου προκαλεί γέλιο. Πικρό μεν, αλλά γέλιο.

    Good Luck, George!

    • tpe avatar
      tpe @ ierofantis 11/09/2011 18:45:13

      Αυτό που λες έχει βάση μόνο αν ο ΑΣ ΔΕΧΘΕΙ αυτόν τον προϋπολογισμό. Θα το κάνει; Και γιατί παρακαλώ να μην φτιάξει από τώρα ένα δικό του προϋπολογισμό και να τον φέρει ως πρώτο νομοσχέδιο στη βουλή αρχές Δεκεμβρίου; Ο Σύνταγμα δεν απαγορεύει την ψήφιση 2ου προϋπολογισμού, αν δεν κάνω λάθος. Μόνο ως προς την ημερομηνία κατάθεσης/ψήφισης έχει περιορισμό.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ tpe 11/09/2011 18:50:37

        Φίλε μου tpe, δεν είπα ότι θα τον δεχτεί ο ΑΣ.

        Είπα, ότι θα πρέπει να το προσέξουν στη Συγγρού.

        Τώρα, για τη σύνταξη άλλου προϋπολογισμού, θεωρητικά μπορεί να γίνει, πρακτικά όμως, έχει πολλές και δύσκολα επιλύσιμες δυσχέρειες. Ας μη το πιάσουμε τώρα αυτό.

        Πάντως σίγουρα χρειάζεται αναλυτικό πρόγραμμα και κυρίως ψυχολογική δύναμη και τόνωση του αισθήματος ασφαλείας και σιγουριάς των Ελλήνων.

    • φωνη avatar
      φωνη @ ierofantis 11/09/2011 20:49:22

      Καλά μπορεί να γίνει αναθεώρηση του προϋπολογισμού από νέα κυβέρνηση.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ φωνη 11/09/2011 23:07:56

        Δεν είναι τόσο απλό...

        Ειδικά αν τα νούμερα του Προϋπολογισμού έχουν συνδεθεί με το Μεσοπρόθεσμο και τα μέτρα του...

        Ας μην πούμε περισσότερα επί του παρόντος. Ας δούμε τις επόμενες ημέρες την επίσημη τοποθέτηση και επανερχόμαστε.

  20. katalytikos avatar
    katalytikos 11/09/2011 18:20:51

    factorx:
    ¨..Αποψεις σαν κι αυτές που παρουσιάζεις είναι ή αφελείς, στην καλύτερη περίπτωση, ή προβοκατόρικες. Να βγει δηλαδή ο Σαμαρας τώρα στα κάγκελα, να ζητήσει εκλογές να του ρίξουν μια χρεωκοπία και μετά να λένε οτι αυτός την προκάλεσε.¨
    ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ??

    • Απορία avatar
      Απορία @ katalytikos 11/09/2011 20:40:40

      Το άλλο σενάριο...
      "Germany May be Ready to Surrender in Fight to Save Greece"

      h--p://www.bloomberg.com/news/2011-09-11/germany-readies-surrender-in-fight-to-save-greece-euro-credit.html

  21. greekboy avatar
    greekboy 11/09/2011 18:23:11

    Με όλα οσα έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια το να μαζευονται μερικές χιλιάδες ατάκτων στην Θεσ/νικη το μονον που έχω να πω ειναι σκύψε και άλλο το κεφάλι Ραγιά γιατί αυτο σου αξίζει! Εαν ο Σαμαράς δεν κατεβάσει τον κόσμο ΤΩΡΑ και να ρίξει το καθεστωτός αυτό θα πρέπει να ξεχάσει του πραγματικούς Δεξιούς απο ψηφοφόρους. Οι Αγανακτισμένοι του facebook και του Twitter πρέπει να αντικατασταθούν από τους Αηδιασμένους που εργάζονται ή σε πολλές περιπτώσεις δυστυχώς εργαζόνταν και να δειξουν τι πραγματικά σημαίνει Οργή για τα πράσινα ψέματα. Το στρατηγικό σχέδιο του Παπανδρέου να καταστρέψει την χώρα αλλά πρωτίστως την Ευρωπαική Ένωση θα πρέπει να βγει στην επιφάνεια. Θα πρέπει ενας Ηγέτης να δείξει σε αυτον τον τρομοκρατημένο λαό τον άλλο δρόμο εστως και εαν περνά μέσα απο την Χρεωκοπία. Τουλαχιστον δεν θα είμαστε ηθικά χρεωκοπημένοι όπως είμαστε τα τελευταία χρόνια.

    • factorx avatar
      factorx @ greekboy 11/09/2011 18:57:39

      Ο άλλος δρόμος περνάει μέσα από τις επαναστατικές γυμναστικές των αγανακτισμένων - που εμεις τουλαχιστον εδω τις κανουμε αδιαλλείπτως - η απο την σχηματισμό μιας ευρύτατης λαικης πλειοψηφίας;

      • greekboy avatar
        greekboy @ factorx 11/09/2011 19:21:42

        Ο αλλος δρόμος είναι αυτός που αγνοεί ο λαός τον οποίο τώρα τρομοκρατεί το καθεστώς που έχουμε. Η τεράστια μάζα του λαού θέλει τα ίδια πράγματα για τους εαυτούς τους και τις οικογένειες τους. Η μάζα αυτή ομως δεν μπορεί ποτέ να οργανωθεί ως μια λαική πλειοψηφία (κοινοβουλευτικά). Απαιτεί την ύπαρξη ενός Ηγέτη ο οποίος θα κάνει την υπέρβαση και θα αποκόψει τον Ομφάλειο λώρο από τους δυνάστες της χώρας των τελευταίων δεκαετιών. Ο Ηγέτης αυτός δεν θα προέλθει από τα γνωστά κόμματα αλλά μέσα από τις τάξεις των εργαζομένων. Άπό εκεί θα αντλεί την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο. Ειναι αυτός που θα δημιουργήσει το αντίστοιχο Ελληνικό Ονειρο (κατα το american dream) αφού αυτη η γενεά τουλάχιστον έχει χάσει το παιγνίδι ελέω ΓΑΠ και οχι μονον. Ειναι αυτός που θα προχωρήσει σε διεθνείς συμμαχίες που έως τώρα ήταν και είναι πέρα από κάθε σκέψη,

  22. bill avatar
    bill 11/09/2011 18:27:33

    ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΝ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΠΑΛΙ..... ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ...
    -ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ
    ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΣΥΝΕΝΑΙΣΕ ΣΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΩΡΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ο ΜΙΧΕΛΑΚΗΣ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΕΡΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ο ΔΕ ΑΡΟΥΛΗΣ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ...ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΑΝΝΟΥΛΑ
    ΑΝ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥ ΜΠΕΝΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΟ....

    • factorx avatar
      factorx @ bill 11/09/2011 20:37:51

      Τα πράγματα δεν είναι απλά και μην μπερδεύεις τον Μιχελάκη με τον Αρη. Μην αναπαράγεις δηλαδή τα καθεστωτικά μέσα που λένε οτι ο ο Σαμαράς αντιμετωπίζει τάχα πρόβλημα με 4-5 παλαιοκομματικούς φιλελεύθερους. Σιγα μην εχει και θα το δεις στις εκλογές.Εσύ βλέπεις συμμαχία με την "Αννούλα". Εγώ βλέπω πυροδότηση των εσωκομματικών αντοπαλοτήτων στο ΠΑΣΟΚ. και φυσικά εδ θα είμαστε και θα δούμε ποιος έχει δίκαιο

  23. victoria (true) avatar
    victoria (true) 11/09/2011 18:28:15

    Γιατί ο προϋπολογισμός πρέπει να έρθει νωρίτερα φέτος; Ποια η επίσημη αιτιολογία, κατάλαβε κανείς;
    Δεν είναι χαζός ο Σαμαράς να μην ξέρει πως πάνε να δεσμεύσουν κάτι, τι, και γιατί.

  24. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/09/2011 18:29:36

    Συγνώμη αλλά τι θέλουν ορισμένοι;
    Να γίνει η ΝΔ πάλι σύστημα ΠΑΣΟΚ;
    Για αυτό δεν απέτυχε η προηγούμενη κυβέρνηση;
    Για ότι δεν έκανε και όχι για τόσο για ότι έκανε;
    Να βγει ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και να κρύβεται στο τηλεφώνημα;
    Γιατί;
    Έχουμε να φοβηθούμε τίποτα; (Όταν μιλάγαμε για το μνημόνιο κάποιοι κρύβονταν και το ψηφίζανε για τους μισθούς τους.)
    ή να βγει και να κλαίει στον ΟΛΠ σαν κάτι άλλους;
    ή να διαδηλώσει;
    Τι είμαστε;
    Φύλαρχοι που πάμε με Ντου να πάρουμε την εξουσία;
    Αυτό θέλουμε;
    ή μια χώρα με δομές και λειτουργίες;
    Μίλησε ο Σαμαράς ή ο κάθε Σαμαράς;
    Το 2009 διαφωνούσα με τον Φάκτορα δημοκρατικά και συνομιλώντας λέγοντάς του ότι η κυβέρνηση Καραμανλή δεν εφάρμοσε το πρόγραμμά της και επειδή δεν έχω ψηφίσει ποτέ ΠΑΣΟΚ θα απέχω.
    Εκλογές και κρίση με βάση προγράμματα και όχι τσαμπουκά.
    Και φτάσαμε λοιπόν να μιλάνε μερικοί για ανυπακοή ...Κολλάδες γίναμε λοιπόν;
    Οχι και πάλι όχι.
    Ο νόμος αλλάζει με νόμο ή εκπίπτει στα δικαστήρια.
    Ναι στις διαδηλώσεις όχι στους μπαχαλάκηδες,
    Ναι να φύγει το ΠΑΣΟΚ αλλά είμαστε Κράτος.
    Να προσπαθήσουμε να φτιαχτεί η χώρα.
    Γιατί το οφείλουμε στα παιδιά μας και το δικαιούμαστε ως πολίτες.
    Αλλά όχι με θυμό αλλά με θυμικό.
    Με στρατηγική και όχι γιούργια.
    Για το εμείς και όχι τα εγώ του καθενός.

    Διαφορετικά όσοι φωνάζουν λυπάμαι αλλά δεν διαφέρουν σε τίποτα στο Παπανδρέου, τον Πάγκαλο, τον Βενιζέλο ή στο Λοβέρδο...απλά θέλουν τη θέση τους.

    • tpe avatar
      tpe @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 18:49:40

      Ποιος μίλησε για ντου; Ποιος μίλησε για γιούργια; Ποιος για ανυπακοή; Ισχυρότερη παρουσία του ΑΣ (προσωπικά) ζητώ. Πιο έντονη. Δεν είναι ανάγκη, ούτε να φωνάξει, ούτε να βγει στα πεζοδρόμια. Αυτά είναι για τους πασόκους. ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ χρειάζεται, μεστά και ουσιώδη. Όχι εκθέσεις ιδεών και χάιδεμα αυτιών. "Δυνατά" λόγια, όχι συνθήματα, λόγια.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 18:50:04

      Τώρα να σε ρωτήσω κάτι; Γιατί να μην θέλουν τη θέση τους ; Οι ΠΑΣΟΚΟΙ δηλαδή τι παραπάνω έχουν από τα δικά μας παιδιά και κατέχουν σύμφωνα με την απογραφή Ραγκούση το 75% των θέσεων;
      Οι εφεδρείες και οι απολύσεις στο δημόσιο θα γίνουν βάση των ποσοστών ΠΑΣΟΚ - Ν.Δ. 75-25%;

      • tpe avatar
        tpe @ ΣΠΥΡΟΣ 11/09/2011 18:57:45

        Βρε είσαι καλά; Έτσι θα πάμε μπροστά;;;;
        Είσαι σοβαρός; Τι θα πει δικά μας - δικά σας; Τι είναι το κράτος, οικόπεδο του πασόκ και της ΝΔ;
        Έχεις ακούσει τίποτα για τα λεγόμενα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια;

        • ΣΠΥΡΟΣ avatar
          ΣΠΥΡΟΣ @ tpe 11/09/2011 19:53:10

          Το κράτος είναι οικόπεδο του ΠΑΣΟΚ. Όσον αφορά αυτό το ''έτσι θα πάμε μπροστά'' οι κοινωνίες φίλε από αρχαιοτάτων ετών είχαν τα ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ προβλήματα και τις ίδιες κοινωνικές τάξεις.Πλούσιους, μέση τάξη και φτωχούς. Δεν πας λοιπόν πουθενά και μην τρως τα ευφυολογήματα κυρίως της σοσιαλίζουσας και αριστερίζουσας προοδευτικάντζας. Ή είσαι με εμάς ή με τους άλλους , διάβασε λίγο ιστορία.Ποτέ δεν υπήρχαν θέσεις για όλους.

          • tpe avatar
            tpe @ ΣΠΥΡΟΣ 11/09/2011 22:02:40

            Ιστορικά έχεις δίκιο. Δεν μιλάω όμως ιστορικά, αλλά στη σημερινή πραγματικότητα. Με τα μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας, μπορούμε να διαλύσουμε πολλά άσχημα. Πολλά.
            Επίσης, οι λαοί έβγαιναν από τα τέλματα -όπως το σημερινό- με τη βοήθεια της κάθαρσης και του εκσυγχρονισμού τους.
            Εμείς είμαστε ακόμα στη δεκαετία του 80. Με 10 εκ κόσμο, δεν περισσεύει κανείς.

  25. factorx avatar
    factorx 11/09/2011 18:43:15

    περίμενε και θα δεις

  26. factorx avatar
    factorx 11/09/2011 18:43:54

    ΟΚ. για πες μου πως διαλυεις τα συνδικατα και το συστημα πασοκ

  27. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 11/09/2011 18:44:13

    Φίλε σκέψου μόνον αυτό. Οι 5 νταβατζήδες εκτός από μεγάλα αφεντικά του ΠΑΣΟΚ έχουν άριστες σχέσεις με τους Αμερικανούς.Για να καταλάβεις απλώς θα αναφέρω ότι έχουν πάρει ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΆ ΤΗΝ '' ΔΟΥΛΕΙΑ ''
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1982. Περισσότερα συγνώμη αλλά δεν μπορώ να γράψω. Γι' αυτό και περιμένει ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΆΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ.

  28. tpe avatar
    tpe 11/09/2011 18:54:08

    @factorx:
    Χμμμ
    Πως διαλύεις τα συνδικάτα; Καλή και ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ερώτηση. Δυστυχώς δεν έχω απάντηση. Αν είχα, και μάλιστα εντός λεπτών, υποψιάζομαι πως θα έπρεπε να "κατέβω" στις εκλογές :)
    Μόνο με τη λογική και με "ξεμπρόστιασμα". Θα μου πεις πως αυτό είναι κοινωνικός αυτοματισμός. Ναι, αλλά κάποια στιγμή δεν πρέπει να το κάνεις; Εκεί που πρέπει, όχι παντού. Πραγματικά δεν ξέρω. Είναι ένα κοινωνικό θέμα αυτό και πραγματικά έχω μαύρα μεσάνυχτα με ότι έχει σχέση με αυτά. (Αν θες να σου πω για το πως επιβάλεις τις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ευχαρίστως :) ).
    Εσύ με τι τρόπο θα το έκανες; Η ΝΔ με τι τρόπο θα το κάνει;

    • Απορία avatar
      Απορία @ tpe 11/09/2011 19:17:50

      Ο έξυπνος και ο μοναδικός τρόπος είναι να βάλει η ΝΔ το ΠΑΣΟΚ να γκρεμίσει το κράτος του και να δρέψει αυτή το πολιτικό όφελος.

      Ξέρεις ποιο είναι το λάθος που κάνουν τα κόμματα σημερα;
      Προσπαθούν να προβλέψουν τα πράγματα με την γνωστή μεταπολιτευτική λογική.

      Ο φάκτορας σωστά λέει ότι στη Θεσσαλονική φωνάζουν μόνο δέκα χιλιάδες άτομα, σε ένα χρόνο όμως από τωρα η δυναμική του κόσμου θα έχει αλλάξει συθέμελα. Οι πολιτικοί της μεταπολίτευσης δεν θα καταβαίνουν όχι σε εκλογές αλλά ούτε από το πλατύσκαλο του σπιτιού τους, τα δε κόμματα όπως τα ξέρουμε δεν θα υπάρχουν καν.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ tpe 11/09/2011 21:03:42

      Πανεύκολα (α) κόβεις τις επιχορηγήσεις δημοσιοποιώντας το πόθεν του ...αίσχους (β) τους κόβεις το ρόλο στις προαγωγές μεταθέσεις και ρουσφέτια.

      ή να γίνουν συνδικάτα ή να είναι χρυσοπληρωμένες ορντινάντσες όπως είναι σήμερα

      • tpe avatar
        tpe @ Ο Ιθαγενής 11/09/2011 22:04:07

        Χμμμ. Ενδιαφέρον, πολύ.
        Κάτι τέτοιο πήγε να γίνει με τα πανεπιστήμια. Για να δούμε, θα το κάνει;

  29. blue nile avatar
    blue nile 11/09/2011 19:06:29

    Μπορεί η στάση του Σαμαρά να ξενίζει κάποιους. Δεν σημαίνει όμως ότι αυτή η στάση είναι αναποτελεσματική για τον ίδιο και τη ΝΔ ή επιβλαβής για τη χώρα.
    Ο Σαμαράς ξέρει καλά τι αντιμετωπίζει εν αντιθέσει με όλους τους προκάτοχους του στην ηγεσία της ΝΔ. Θέλει υπομονή, σωστή ταχτική και ασκήσεις υψηλής στρατηγικής για να εξολοθρεύσει κανείς το βαθύ σύστημα ΠΑΣΟΚ και τους πιστούς συμμάχους του που ακόμα και με νύχια και με δόντια παλεύον για να παραμείνουν στα πράγματα.. Η ταχτική σε ένα πόλεμο σε βοηθά για να κερδίσεις τις μάχες, η υψηλή στρατηγική προσφέρει τα μέγιστα για να μεγιστοποιηθούν τα ωφέλη από τις κερδισμένες μάχες. Άφήστε τα πράσινα παπαγαλάκια να μιλούν για συναίνεση. Αποδεικνύεται εμπράκτως καθημερινά ότι η ασκούμενη κυβερνητική οικονομική πολιτική δεν χαίρει της συναίνεσης της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

    • Απορία avatar
      Απορία @ blue nile 11/09/2011 19:41:54

      Το ΠΑΣΟΚ αγαπητε θα το πάει, αν μπορέσει, μέχρι 3 Οκτωβρίου του 2013.
      Στις 5 Οκτωβρίου του 2013 έχεις καταλάβει τι θα κληθεί να παραλάβει η ΝΔ;

      Ή να το θέσω και αλλιώς εαν δεν το κατάλαβες, το ΠΑΣΟΚ θα προκηρύξει εκλογές ένα μήνα πριν την χρεωκοπία για να σκάσει στον επόμενο.

      Δεν είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό αυτό;

      • blue nile avatar
        blue nile @ Απορία 11/09/2011 20:55:50

        Εσύ τι προτιμάς;
        Να αναλάβει σε λίγο καλύτερη κατάσταση χωρίς επαρκή κοινοβουλευτική πλειοψηφία και το κυριότερο χωρίς ευρύτερη κοινωνική συναίνεση με όλα τα διαπλεκόμενα τσιράκια να τοπολεμούν λυσσαλέα ή να αναλάβει μια δυσκολότερα διαχειρίσιμη κατάσταση με την κοινωνία στο πλευρό του και τους αντιπάλους αδυνατισμένους χωρίς δυνατότητες αντίδρασης;

        • Απορία avatar
          Απορία @ blue nile 11/09/2011 21:07:43

          Μα πότε θα πάρει την κοινωνία στο πλευρό του μετά την χρεωκοπία;

          Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να μιλάω για ηγεσία. Ο κόσμος για να τον αγκαλιάσει πρέπει να πειστεί ότι είναι ηγέτης.

          Εαν δεν πείσει τον λαό γι'αυτό τώρα, πότε θα το κάνει; Κατόπιν εορτής;

          Ο ηγέτης βγαίνει μπροστά όταν έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει το τοπίο, να σώσει καταστάσεις. Έτσι πείθει ότι είναι ηγέτης.

          Μετά τη χρεωκοπία σε τι θα πείσει τον κόσμο δηλαδή, στο ότι 4 χρόνια λούμωνε και καιροσκοπούσε και αφού καταστράφηκε ο τόπος βγήκε μπροστά να τον διορθώσει;

          Επιτέλους ξυπνήστε από τον μεταπολιτευτικό λήθαργο. Ο κόσμος έχει αγριέψει.

          • ΣΠΥΡΟΣ avatar
            ΣΠΥΡΟΣ @ Απορία 11/09/2011 21:13:58

            Σωστός ,συμφωνώ απόλυτα.

          • tpe avatar
            tpe @ Απορία 11/09/2011 22:05:19

            +1000

          • blue nile avatar
            blue nile @ tpe 11/09/2011 22:51:18

            Αν κάνατε μια βόλτα στους δρόμους της Θεσσαλονίκης αυτές τις μέρες θα καταλαβαίνατε ότι παρά την βίαιη φτωχοποίηση που έχουν επιβάλει ο ΓΑΠ και η παρέα του οι αντιδράσεις δεν είναι και τίποτα το τρομερό.
            Αυτή τη στιγμή να γίνουν εκλογές η ΝΔ μάλλον παίρνει οριακή αυτοδυναμία αλλά ακόμα όλα παίζονται.
            Για να φτάσει το μήνυμα του ηγέτη θα πρέπει να υπάρχουν δίαυλοι επικοινωνίας με το εκλογικό σώμα.
            Όμως το άγονο επικοινωνιακό πεδίο που καθορίζεται από τα ανάλγητα ΜΜΕ μπλοκάρουν την απήχηση του λόγου του Σαμαρά ενώ το διαδίκτυο δεν φτάνει ακόμα... Μην εξ ιδίον κρίνεται τα αλλότρια. Όποια ηρωική κίνηση του Σαμαρά εύκολα θα διαστρεβλωθεί και θα κάνει κακό. Εδώ η γενναία του στάση απέναντι στους Ευρωπαίους, εταίρους πέρασε στο ντούκου και παρουσιάστηκε ως ρηχός λαικισμός που αποδοκιμάστηκε από τους άλλους ηγέτες.
            Μη ξεχνάτε κιόλας ότι ενώ η χρεωκοπία επισείεται ως ύψιστη απειλή κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι θα αφεθεί η Ελλάδα στην τύχη της. Εμένα πιο πολύ μου μυρίζει ότι οι Νεοναζί θέλουν να μας κρατήσουν διασωληνωμένους για να μπορέσουν να πλιατσικολογήσουν στην ελληνική περιουσία με επιφάσεις νομιμότητας. Ίσως κάπως παρόμοια να είναι η εκτίμηση του οικονομικού επιτελείου της ΝΔ.
            Τέλος νομίζω ότι ο καλύτερος εκτιμητής της κατάστασης είναι ο ίδιος ο Σαμαράς. Όταν έρθει η ώρα του που είναι κοντά θα βγει μπροστά.
            Απόλυτα σίγουρος δεν είμαι αλλά κάπως έτσι τα αντιλαμβάνομαι τα πράγματα...

          • Απορία avatar
            Απορία @ tpe 11/09/2011 23:49:55

            Οι του ΠΑΣΟΚ έχουν τρελλαθεί από την εξουσία, δεν καταλαβαίνουν που μας πηγαίνουν. Δεν πρόκειται να σταματήσουν σε αυτά τα μέτρα θα πάρουν κι άλλα, κι άλλα.

            Σε ένα χρόνο η επίσημη ανεργία θα είναι πάνω από 25% και η πραγματική πάνω από 50.

            Τα λεφτά στις τράπεζες και η σύνταξη του παππού και της γιαγιάς θα έχουν γίνει στραγάλια.

            Σε ένα χρόνο από τώρα, κάτσε και θα το δεις, ούτε ο Παπανδρέου, ούτε ο πρόεδρος της ΝΔ, ούτε κανένας άλλος μέσα στη βουλή δεν θα τολμάει να βγει ούτε καν στην τηλεόραση όχι στον δρόμο για να μιλήσει.

            Ξεχνάς ότι ο πρόεδρος κουβαλάει και πληρώνει το σαμάρι της ανικανότητας της ΝΔ που του άφησε ο ΚΚ. Πρέπει να πείσει λοιπόν τον κόσμο ότι δεν είναι ΚΚ, κάτι που είναι βαρύ έργο.

  30. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 11/09/2011 19:27:10

    Θα ήθελα, εν συντομία, να αναφέρω ένα δίλλημα που τριγυρνά στη σκέψη μου εδώ και καιρό. Από τη μια μεριά είναι η άποψη για τον εξαναγκασμό της κυβέρνησης σε παραίτηση μέσα από κάποιον ανένδοτο και από την άλλη είναι να αφεθεί αυτό το καθεστώς να σαπίσει.
    Θεωρώ ότι το βασικό πρόβλημά μας είναι κοινωνική λειτουργία και συμπεριφορά της κρατικοδίαιτης πασοκικής - κατά κύριο λόγο - γραφειοκρατίας, θρέμμα του εκφυλισμού του πασοκικού καθεστώτος. Αν υποθετικά αύριο το πρωί έπεφτε η κυβέρνηση Παπανδρέου, η οποιαδήποτε διάδοχη κυβέρνηση θα έβρισκε μπροστά της πάλι αυτή την άρρωστη, αλλά ακόμα ισχυρή γραφειοκρατία. Αυτού του είδους τα καθεστώτα, όπως δείχνει η ιστορική εμπειρία, δεν καταλύονται από τον αντίπαλο πολιτικό σχηματισμό δια της εφόδου στα θερινά ανάκτορα. Καταλύονται αυτοκαταστρεφόμενα τα ίδια από τις ίδιες τους τις αντιφάσεις. Σαπίζοντας από την ίδια τους την ύπαρξη.Συνήθως το τίμημα για τη χώρα είναι βαρύ. Οποιαδήποτε έξωθεν κίνηση ανατροπής τους τα συσπειρώνει αφού το ένστικτο της επιβίωσής τους είναι πανίσχυρο. Νομίζω ότι τούτος ο αγώνας είναι αγώνας υπομονής. Η πολιτική ηγεμονία δεν κατακτιέται με ολομέτωπη επίθεση αλλά με υπομονή. Και όσοι βιάζονται να δουν κρεμάλες και άλλα παρόμοια ας έχουν κατά νου
    ότι αυτός ο τόπος αρκετά έχει πληρώσει τους εθνικούς διχασμούς. Το οικονομικά ζητήματα δε λύνονται με μια κοινωνία διχασμένη.

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 11/09/2011 21:11:41

      Μου περιγράφεις σε παρακαλώ μία περίοδο που η Ελληνική κοινωνία ήταν μονοιασμένη εν καιρώ ειρήνης; γιατί θα σου αναφέρω εγώ 20 περιπτώσεις που και εν καιρώ πολέμου πάλι διχασμένη ήταν από την αρχαιότητα έως σήμερα. Και για να τελειώνουμε : με το υπάρχων σύστημα ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΚΛΕΊΕΤΑΙ ΜΟΝΟΙΑΣΜΈΝΟΙ. Γιατί; γιατί είναι ποιό φανατικοί από τους ΚΚΕδες της δεκαετίας του 50 και του 60.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ ΣΠΥΡΟΣ 11/09/2011 23:15:57

        Είναι δύσκολο αυτό που ζητάς, διότι από τον Τρωϊκό Πόλεμο και εντεύθεν, ανά 25 - 35 χρόνια, πολεμούσαμε εχθρούς. Αν δεν πολεμούσαμε εχθρούς, πολεμούσαμε μεταξύ μας. Και αν δεν πολεμούσαμε εχθρούς και δεν πολεμούσαμε μεταξύ μας, μας είχαν κατακτήσει άλλοι, οπότε πολεμούσαμε και αντιστεκόμασταν στους άλλους κατακτητές, πολεμώντας ταυτοχρονα και μεταξύ μας...

        Η μεγαλύτερη περίοδος ειρήνης εδώ και 200 χρόνια, με αδιάλληπτη ειρήνη 37 ετών, είναι η περίοδος της Μεταπολίτευσης... Από μόνοιασμα δε, άλλο τίποτα...!

        Τί τα ψάχνεις....

        Δεν βάζουμε μυαλό εδώ και 5000 χρόνια.

        Η ελεγχόμενη χρεοκοπία ή οι απειλές του Σόϊμπλε θα μας κολώσουν;

  31. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 11/09/2011 22:20:49

    Δεν πειράζει που είναι ''αυθαίρετο'', θα το νομιμοποιήσουν σε λίγο καιρό..

  32. Φοτις avatar
    Φοτις 12/09/2011 00:41:04

    Όταν οι δημοσκοπήσεις δείξουν αυτοδυναμία.

  33. Krax avatar
    Krax 12/09/2011 09:14:49

    ... τα νέα μέτρα επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησης.
    Ενώ τα παλαιά δεν την επιβεβαίωναν?.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.