#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
11/05/2012 16:20
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ με Συνιστώσες



Ο ΣΥΡΙΖΑ από το σχεδόν 17 % την Κυριακή ήταν στο 27,7% Τρίτη προς Τετάρτη, σύμφωνα με τη Marc.

Μέσα στο Σαββατοκύριακο θα έχει φθάσει τα ποσοστά αυτοδυναμίας.

Τη Δευτέρα ορκίζεται Πρωθυπουργός και Τσάρος Τσίπρας.

Την Τρίτη λέμε του μυστήριου του Δανού Τόμπσεν, ότι είναι persona non grata και άμα χρειαστούμε κανά φράγκο θα μας το στείλει ο Ολάντ που είναι κιμπάρης και καραμπουζουκλής και μας γουστάρει και θα επανεξετάσει το Μνημόνιο το Σεπτέμβρη…

Την Τετάρτη ο Αντώναρος θα έχει ανατρέψει τον Αντώνη. Ως αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και προκειμένου να αντιμετωπίσει τον αντίπαλο θα μετασχηματίσει τη ΝΔ σε ΣΥΡΙΖΑ. Μία συνιστώσα ο Καρατζαφέρης, μία η Ντόρα, μία ο Μάνος, μία η τρόικα.

Κάθε ενδιαφερόμενος θα παίρνει λίγη εξουσία που τόσο στερήθηκε, γραφείο με θέα και γραμματέα στον 3ο όροφο της Συγγρού και μία θέση parking στον παράδρομο.

Το κόμμα ακολουθώντας το δρόμο του ΣΥΡΙΖΑ θα έχει μονοψήφιο ποσοστό και θα περιμένει καρτερικά είκοσι χρόνια να βγει στην επιφάνεια. Τότε θα έχει ωριμάσει το νεοφιλελεύθερο αντίδοτο στον κρατισμό και ως αρχηγός ο Αντώναρος.

Θα έχει βρει και τον δεξιό Κουβέλη έως τότε για να συνεργαστεί. Τον δεξιό (με έφεση στα αυτογκόλ)  Στρατούλη δεν χρειάζεται να τον ψάξει. Είναι κομπλέ…

Κάποτε η ΝΔ έψαχνε τον «δεξιό Αντρέα», τώρα κάποιοι ψάχνουν τον καλύτερο συνδυασμό από συνιστώσες…

Πάντως μέχρι να γίνει αρχηγός ο Αντώναρος, μπορεί να παίξει και το ρόλο του Πάγκαλου της δεξιάς.

Πιστός όσο κατέχει αξίωμα, ανεξέλεγκτος όταν είναι στην απέξω.

Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι είναι συγκρατημένοι οι νεοφιλελεύθεροι.

Αν είχαν βγει στη Βουλή τα κόμματα τους θα κατελάμβαναν τη Συγγρού με έφοδο.

Σύμπαν το Πανελλήνιο θέλει αυτοδύναμο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία. Ελπίζουμε τότε οι δυνάμεις καταστολής να μην πετούν τα δακρυγόνα μέσα στο Κοινοβούλιο…

Ενώ πολύς λόγος γίνεται για το αν το σήμα της Χρυσής Αυγής είναι σβάστικα ή μαίανδρος. Προσωπικά βλέπω τον τριψήφιο αριθμό 121. Τους πληροφορούμε ότι άλλαξε και για πληροφορίες πλέον υπάρχει το 13888.

Μ.Ο.

 (ΥΓ: Η ιδέα της συριζοποίησης της ΝΔ ανήκει στον φίλο αναγνώστη Μάνθο)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αξύριστος Μαρξιστής avatar
    Αξύριστος Μαρξιστής 11/05/2012 16:27:06

    "Την Τετάρτη ο Αντώναρος θα έχει ανατρέψει τον Αντώνη'

    Τι ογκόλιθος και αυτός!

  2. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 11/05/2012 16:31:36

    Έξυπνο λογοπαίγνιο το περί συριζο-ποίησης της ΝΔ. Λυπάμαι, πάντως, για την τροπή των πραγμάτων. Είχαμε πιστέψει στο πάθος του Σαμαρά για ανάπτυξη και έξοδο του Ελληνισμού. Δυστυχώς, δεν πείσθηκαν οι ψηφοφόροι: τον κατέταξαν στον "προς τιμωρία διεφθαρμένο δικομματισμό". Πολύ φοβάμαι ότι οι εξελίξεις, από εδώ κι έπειτα, τον προσπερνάνε. Αν γίνει Οικουμενική, δεν θα είναι Πρωθυπουργός. Αν γίνουν εκλογές, δεν θα είναι (μάλλον) πρώτο κόμμα και δύσκολα θα επιζήσει από την εσωτερική αμφισβήτηση. Μοιάζει με κίνηση ρουά-ματ: χάνουμε το Βασιλιά. Δεν ξέρω αν μπορεί ο Σαμαράς να βγάλει άμυνα-αντεπίθεση (αλλά, μέσα μου, ελπίζω...)

    • ΠΑΛΛΗΞ avatar
      ΠΑΛΛΗΞ @ Κόνδωρας 11/05/2012 21:08:50

      Αν γίνει Οικοθμενική ο ΑΣ θα γίνει Υπουργός Οικονομικών, πάλι σε αυτόν πέσει ο κλήρος για τα δύσκολα και ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ!

      • Factorx avatar
        Factorx @ ΠΑΛΛΗΞ 11/05/2012 21:25:18

        Μην βάζεις στοίχημα

        • dikefalosaitos avatar
          dikefalosaitos @ Factorx 11/05/2012 21:33:23

          Να μην βάζει στοίχημα για το εάν θα γίνει υπουργός οικονομικών ή εάν θα τα καταφέρει;
          Αφήνεις ανοιχτό το ερώτημα. :)

  3. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2012 16:37:42

    Μικρέ Οδυσσέα,

    Σκέφτηκες το ενδεχόμενο, μια και δεν φαίνεται να έχει κανένας σκοπό να αλλάξει τον εκλογικό νόμο για άμεση εφαρμογή στις επόμενες εκλογές (θεσμική επιβολή εθνικής συνεννόησης), ο Άρειος Πάγος να μην προλάβει να ανακηρύξει ως ενιαίο κόμμα τον ΣΥΡΙΖΑ? (θα συγκρίνει το καταστατικό του νέου κόμματος με τα καταστατικά των συνιστωσών, θα πέσει και καμμιά ένσταση, και άντε να βγάλεις άκρη μέσα σε σύντομο χρόνο)!!!

  4. Mara avatar
    Mara 11/05/2012 16:40:57

    ΕΓΕΡΘΗΤΙ....πάνω όλοι.... οι σχολιαστές του αντί...
    Ώς ένδειξη σεβασμού προς τον αρχηγό.... από εδώ και στο εξής θα γράφετε όρθιοι....!!!!
    Άντε γιατί πολύ χαλαρώσαμε....

    • Μ.Ο. avatar
      Μ.Ο. @ Mara 11/05/2012 16:55:23

      Θα γίνει της ...συνιστώσας

      • Mara avatar
        Mara @ Μ.Ο. 11/05/2012 19:41:47

        M.O.,

        Προβλέπω οι συνεδριάσεις της βουλής να γίνονται με παρουσία των ΜΑΤ....
        Μιλάμε για χοντρά... γλέντια Συριζαίων-Χρυσαυγιτών.

        (θα το θυμηθείς αυτό το σχόλιο στο μέλλον....)

    • airman avatar
      airman @ Mara 11/05/2012 17:05:26

      Χαζά-χαζά συνιστώσες στη ΝΔ δεν υπάρχουν (ακόμα), από ''κοτζαμπάσηδες'' όμως δόξα το Θεό!
      Και επειδή το ''εγέρθητι'' ακούγεται κάπως, μπορεί να υιοθετηθεί η γονυκλισία αντί αυτού!

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ airman 11/05/2012 20:40:43

        Σε βλέπω φορμαρισμένο airman!!! μετά το ''κλίνη-κλίνη'' τώρα και γονυκλισία;

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Mara 11/05/2012 17:05:41

      Να δω τον Καιάδα να πλακώνει στα εγέρθητι τους φλώρους στις Βρυξέλλες!!! Μέχρι και ο Σόιμπλε θα σηκωθεί τρομαγμένος (απ το καροτσάκι του).

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Strange Attractor 11/05/2012 21:56:31

        Θά δεῖ μπροστά του τήν Μέρκελ καί...θά ξανακάτσει.
        Θά τόν ἀκούσει ὃμως καί ὁ γλυκούλης Ὀλλανδός-πού ἀσχολεῖται καί μέ τά οἰκονομικά-καί θά σηκωθεῖ...μέ τήν ὂπισθεν...

        • Mara avatar
          Mara @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/05/2012 22:56:41

          http://www.youtube.com/watch?v=b2yjhau66lM

          Δές πως θα κάνει η Μέρκελ μόλις δεί τους μπρατσωμένους Χρυσαυγίτες να της λένε Εγέρθητι....

          • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
            ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Mara 11/05/2012 23:32:32

            Πολύ κούνημα,ζαλίστηκα!

  5. υδρόκερος avatar
    υδρόκερος 11/05/2012 16:56:50

    Ας κυβερνήσει ο Τσίπρας έστω και για ένα μήνα και θα δεί τότε ο ελληνικός λαός ποιανού το κόμμα θα φτάσει σε μονοψήφιο αριθμό με αρνητικό πρόσημο μπροστά. ...........Δυστηχώς ο ελληνικός λαός συνεχίζει να είναι οπαδός του λεφτά υπάρχουν και βρήκε άξιο διάδοχο αυτής της ουτοπικής φαντασιώσης τον Τσίπρα.
    Ο ελληνικός λαός αποδεικνύεται για μιά ακόμη φορά επιρρεπής στον ανέξοδο εύκολο αλλά και επικύνδινο λαικισμό .
    Επιρρεπής στο όνειρο του παράδεισου με δανεικά που τόσες δεκαετίες είχε εθιστεί να ζεί με το Πασόκ.
    Μόνο που αυτή την φορά η στροφή στον αριστερίστικο και ανέξοδο λαικισμό θα πληρωθεί πολύ ακριβά.
    Ας αναλάβει λοιπόν κυβερνητικές ευθήνες να δούμε πού θα φτάσει το ποσοστό του και για πότε η χώρα σε χρόνο ρεκόρ θα βρεθεί εκτος Ευρώ.
    Τσίπρας δεν μπορεί, ( ακόμα και να το θέλει), σε καμιά περίπτωση να μιμηθεί ή να προσφέρει τις ίδιες λαϊκίστικες υποσχέσεις και παροχές με αυτές του Ανδρέα Παπανδρέου.
    Ο Παπανδρέου ήταν ένας ανέξοδος υποκριτής ,δημαγωγός και λαοπλάνος πολιτικός που δημαγωγούσε ακατάπαυστα κατά της κακιάς Δεξιάς προσπαθόντας να κλέψει τις ψήφους της αριστεράς προς οφελός του....Προσπάθησε να εκμεταλευτεί τον εθνικό διχασμό και τα αριστερά αποθημένα του εμφυλίου και κατάφερε για αρκετες δεκαετίες να κοροϊδεύει το αριστερό ακροατήριο...
    Είναι αυτός που οικοδόμισε το κομματικό πασοκικό κράτος βασιζόμενος στις πελατειακές σχέσεις ,στους διορισμούς στο δημόσιο και στην ανάπτυξη με δανεικά από τα λεφτά της Ευρώπης.
    Πολέμισε όσο τίποτα την Ευρώπη και είναι αυτός και τα μέλη του κόμματός του ,που οφελήθηκαν όσο κανείς άλλος από τα πακέτα, τις επιχορηγήσεις και τις μίζες της Ευρώπης. ..
    ΄Εβαλε τις βάσεις για αυτό που κατάντησε σήμερα το ελληνικό κράτος ....
    Ένα χρεοκοπημένο σκουπίδι στην περιφέρεια της Ευρώπης που σπάει το ένα μετά το άλλο ,όλα τα ρεκόρ της οικονομικής ύφεσης.
    Γιατί ο Τσίπρας δεν μπορεί να γίνει Παπανδρέας?
    Πολύ απλό ! ...διότι τα ανέξοδα και εύκολα δανεικά τελειώσαν.... Το πανάκριβο -πελατειακό κομματικό κράτος δεν ενδιαφέρεται κανείς Ευρωπαίος πιά να το πληρώνει.....
    Τα δανεικά είναι πλέον πολύ ακριβά....Η παγκόσμια οικονομία λειτουργεί βάσει των αγορών και όχι βάσει αποφάσεων κυβερνήσεων.
    Ο Τσίπρας θέλει να διορίσει επιπλέον 100000 δημ. υπαλλήλους όπως έκανε στην εποχή του ο Παπανδρέας... Με τί λεφτά όμως θα τους πληρώνει? ...Αφού κανείς δεν δανείζει πιά μιά χρεοκοπημένη χώρα?
    Το κράτος καταληστεύθηκε επί τρείς δεκαετίες από το παπανδρεϊκό σύστημα Πασόκ και τώρα δεν έχει μείνει τίποτα για τους επίδοξους αριστερούς τύπου Τσίπρα για να κάνουν ανέξοδες παροχές και να υποσχονται νέες θέσεις στο δημόσιο.
    Πολύ απλά το σπάταλο ελληνικό δημόσιο έχει καταληστευθεί και βουλιάζει αργά και σταθερά στο περιβάλλον της παγκομιοποιήσης πολύ πρίν έρθει ο Τσίπρας στην εξουσία....
    Όλες οι χώρες που έχουν οικονομική ανάπτυξη και ευημερία στηρίζονται στην ανάπτυξη της ιδιωτικής οικονομίας , στην ιδιωτική πρωτοβουλία και επιχειρηματικότητα και στην σμύκρινση του δημοσιου τομέα.
    Δυστηχώς για την ελληνική αριστερά έννοιες όπως ιδιωτική πρωτοβουλία και ανάπτυξη είναι δαιμονοποιημένες και αποδιοπομπαίες. Η ελληνική αριστερά και οι ιδεες Τσίπρα για την οικονομία είναι 80- 90 χρόνια πίσω από την εποχή μας και πιό πίσω ακόμα και απο την σημερινή κουμουνιστική Κίνα ή την Κούβα...
    Η ελληνική αριστερά αδυνατεί να εκσυγχρονιστεί και να αναγνωρίσει τις νέες πραγματικότητες ....Δεν είναι σε θέση να δημιουργήσει ούτε μιά νέα θέση εργασίας , ούτε να φέρει μιά νέα επένδυση στην χώρα..
    Γιατί όλα αυτά έρχονται μέσα από την ιδιωτική πρωτοβουλία και ανάπτυξη.
    Όσο πιό πολύ ο ελληνικός λαός στρέφεται αριστερά τόσο περισσότερο ανεργία και φτώχεια θα είναι το επακόλουθο.
    Αν ακολουθηθούν πολιτικές Τσίπρα , η έξοδος από το Ευρώ και η οικονομική καταστροφή είναι βέβαιες.
    Και να θέλει ο Τσίπρας να ακολουθίσει πολιτικές Παπανδρέα δεν μπορεί...Το ελληνικό δημόσιο είναι μιά λεμονόκουπα που έχουν προλάβει να την στήψουν άλλοι πρίν από αυτόν για αυτόν.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ υδρόκερος 12/05/2012 00:28:32

      Δεν κατάλαβες το σχέδιο Τσίπρα. Τσαμπουκάς στην Ευρώπη με κορώνες στο εσωτερικό, κι όταν μας πετάξουν έξω από το ευρώ, σήκωμα των τόνων κατά των κακών ευρωπαίων και εθνική συσπείρωση να βουλώσουν οι αντίθετες φωνές, τύπωμα πληθωρικού νομίσματος με το οποίο θα πληρώνει τις ορδές των δημοσίων υπαλλήλων και τα όργια του δικού του πλέον μηχανισμού, πάγωμα κάθε μεταρρύθμισης, αναβίωση των συνδικαλιστικών - κομματικών - κρατικίστικων φαύλων πρακτικών και διαιώνιση της διαφθοράς και της μιζέριας των αμύητων πολιτών κάτω από τη μπότα των κομματικών στελεχών και των βλαχοβαρώνων των ελληνικών ΜΜΕ. Back to 1981. Μαζί σου Αλέξη για μια Ελλάδα "νέα".

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ υδρόκερος 12/05/2012 11:46:43

      Πολύ εύστοχη ανάλυση. Έτσι ακριβώς πρέπει να πούμε τώρα προεκλογικά (πάμε σε νέες εκλογές κατά πάσα πιθανότητα) προς όσους λοξοκοιτάζουν προς ΣΥΡΙΖΑ πιστεύοντας ότι ήρθε ο νέος Ανδρέας ο μάγκας που θα μας βολέψει.

  6. NEOS avatar
    NEOS 11/05/2012 16:58:03

    May 11, 2012
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΠΑΡΟΖΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΣΙΠΡΑ….

    Αγαπητέ Αλέξη ,

    Επέτρεψέ μου να απαντήσω μία προς μία στις αιτιάσεις σου.

    Η ψήφος του ελληνικού λαού δεν απονομιμοποιεί το μνημόνιο. Καταγγελία του μνημονίου και της δανειακής σύμβασης έχουν δηλώσει μόνο δυο κόμματα. Το ΣΥΡΙΖΑ και το ΑΝΕΞΕΛ . Το άθροισμά σας είναι 27,4% μόνο , οπότε είστε μειοψηφία. Το ΚΚΕ και η ΧΑ θέλουν ένα διαφορετικό πολίτευμα ανεξαρτήτως ύπαρξης μνημονίου. Όλα τα υπόλοιπα κόμματα εντός ή εκτός βουλής δήλωσαν την αναγκαιότητα του μνημονίου με κάποια περιθώρια επαναδιαπραγμάτευσης.

    Το μνημόνιο δεν είχε απονομιμοποιηθεί από την αναποτελεσματικότητά του και δεν είναι αυτό που απέτυχε στην επίτευξη των στόχων. Οι ελληνικές κυβερνήσεις εφάρμοσαν ελάχιστες από τις μεταρρυθμίσεις του μνημονίου , κωλυσιέργησαν όπου μπορούσαν και ταυτόχρονα αντικατέστησαν αρκετές από αυτές με εισπρακτικά μέτρα.

    Η Ελλάδα διανύει το 5ο έτος ύφεσης λόγω της μη εφαρμογής του μνημονίου το οποίο μόλις κλείνει 2 χρόνια. Άλλωστε γιατί δεν ισχύει το ίδιο για την Ιρλανδία η οποία ακολούθησε τη λογική των μεταρρυθμίσεων και φέτος είναι σε τροχιά ανάκαμψης και ανάπτυξης ;

    Η λιτότητα και η ύφεση θα αντιστραφεί αφού καταφέρετε να παράγετε πρωτογενή πλεονάσματα , περιορίσετε τις σπατάλες και αναδιαρθρώσετε το παραγωγικό μοντέλο της χώρας και όχι ρίχνοντας απλώς λεφτά στην αγορά αυξάνοντας το έλλειμμα του ισοζυγίου τρεχουσών συναλλαγών .Επειδή επαναλαμβάνεις τη νομιμοποίηση του μνημονίου να σου υπενθυμίσω ότι το άθροισμα των ποσοστών των κομμάτων που υποστηρίζουν το μνημόνιο αλλά είναι υπέρ της επαναδιαπραγμάτευσης αυτού , είναι κοντά στο 50% . Άλλωστε έχουν ήδη γίνει αρκετές διορθωτικές κινήσεις με τελευταία το PSI και την διαγραφή μεγάλου μέρους του χρέους.

    Συνεπώς θα σου πρότεινα να επανεξετάσεις ολόκληρο το πλαίσιο του προγράμματος του ΣΥΡΙΖΑ δεδομένου ότι δεν υπάρχει καμία κοστολόγησή του και βρίθει ανακριβειών με αποτέλεσμα να αποτελεί πηγή αστάθειας αποκλειστικά για τη χώρα σου. Παρατηρώ όμως με χαρά τη μετατόπισή των θέσεών σου από την καταγγελία του μνημονίου σε συνολική επανεξέταση αυτού.

    Το κοινό μέλλον της Ελλάδας με την Ευρώπη βρίσκεται υπό την απειλή αυτών των καταστροφικών επιλογών. Είναι βαθιά η πίστη μας ότι το πρόβλημα της κρίσης είναι βασικά ελληνικό και άρα σε ελληνικό επίπεδο πρέπει να βρεθεί η λύση

  7. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 11/05/2012 16:58:35

    Στο σερφάρισμα που έκανα σε διάφορες ιστοσελίδες και οι οποίες είχαν ως θέμα τις κωλοτούμπες του Αλέξη και των υπολοίπων Συριζέων, από κάτω έβγαιναν διάφοροι πιτσιρικάδες (το καταλαβαίνεις από τα greeklish και τις φωτο από τον λογαριασμό τους στο facebook) αλλά και κάποιοι μεγαλύτεροι οι οποίοι νομίζουν ότι είναι ακόμα 14 ετών (επίσης το καταλαβαίνεις από τα greeklish και τις φωτο από τον λογαριασμό τους στο facebook), χυδαιολογούν ασυστόλως, αρνούμενοι μέχρις σημείου τυφλώτητος να παραδεχθούν την αλήθεια. Να τους παραθέτει κάποιος το κείμενο των λεγομένων καθώς και την επίμαχη επιστολή και αμέσως να τον βρίζουν και να λένε ότι είναι %$&%$&%$*^%$*^%*^%*%^$*%$&*%^Ρ% και ψεύτης.
    Δυστυχώς, εάν περιμένετε από αυτούς, να δουν την αλήθεια και να μην ξαναψηφήσουν όχι τον Αλέξη και τον Βας-Βας (εάν έταζε έξοδο από το μνημόνιο).
    Έχουν απίστευτο θυμό, σε σημείο τυφλώτητος.
    Χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση.
    Ποιά μπορεί να είναι αυτή, έστω και λόγω ηλικίας (ε μην φανταστείται και μεγάλος :) , αλλά όχι και κοντά σε αυτές τις ηλικίες των 20 ετών), δεν μπορώ να γνωρίζω, ελπίζω στην Συγγρού να ψάξουν και να την βρούνε.
    Ζούμε σε διαφορετικό κόσμο.

    • Νίκος Γκ. avatar
      Νίκος Γκ. @ dikefalosaitos 11/05/2012 18:29:07

      Τέτοιοι πάντα θα υπάρχουν... αλλά νομίζω πως μερικά άρθρα που θα αναδεικνύουν την μπαρουφολογία των Τσίπρα και Καμμένου αλλά θα έχουν ως στόχο να φέρουν προ των ευθυνών τους τους ψηφοφόρους τους θα βάλουν μερικούς στη θέση τους... π.χ. το άρθρο της Αφροδίτης σήμερα ήταν πολύ καλό.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ dikefalosaitos 11/05/2012 22:01:28

      Λίγο ἡ νεολέρα τοῦ Σύριζα,λίγο οἱ φασίστες μέ τά ἐθνικιστικά metal groups,ζοῦμε τελικά σέ πολύ διαφορετικό κόσμο...
      Πάντως,ἢ δέν εἶναι Ἑλλάδα αὐτό,ἢ ἐγῶ δέν εἶμαι στήν Ἑλλάδα...

  8. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 11/05/2012 17:01:43

    Α όλα κ´ όλα γράφω μόνο καθιστος

    • Mara avatar
      Mara @ Διηνεκης 11/05/2012 23:48:19

      Τί είπες...???
      Καθιστός...???
      Πάρε 20 κάμψεις τώρα για τιμωρία.... και 10 γύρους τροχάδην γύρω από το σπίτι σου (χα χα!)

  9. theo1611 avatar
    theo1611 11/05/2012 17:13:35

    Συγγρού, Ιπποκράτους, Κουμουνδούρου, Αγ. Κωνσταντίνου, Περισσός κλπ.
    Όροφοι, καφετζήδες, πηγές, στελέχη, κλπ.

    Βαθειά νυχτωμένοι και οι δημοσιολογούντες και οι ένοικοι, ιδίως όταν μιλάνε!!!

  10. Δ.Λ. avatar
    Δ.Λ. 11/05/2012 17:17:43

    Πες τα Μ.Ο. γιατί θα τρελλαθούμε εντελώς μ'αυτά που ακούμε!!!Είναι τόσο ηλίθιος ο κόσμος;;;

  11. hagan avatar
    hagan 11/05/2012 17:29:28

    Φίλε Δικέφαλε,άδικος κόπος.Αυτή η ηλικία χάθηκε οριστικά.Όταν δεν είναι ΣΥΡΙΖΑ είναι Χρυσή Αυγή.Το γνωρίζω γιατί είμαι εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο.Πάμε για τους συνταξιούχους καλύτερα...

    • man8os avatar
      man8os @ hagan 11/05/2012 17:46:51

      Εαν ειστε δασκαλος, θα πρεπει να ξερετε οτι αυτα τα πραγματα εχουν σχεση και με τη μοδα και με τα προτυπα. Οταν στο σχολιο μαθαινουν τον μηδενισμο και την ελευθερικοτητα τοτε η θα γινουν αναρχικοι οι σκληροι εθνικιστες. Για αυτο χρειαζεται αρδην αλλαγη του περιεχομενου της παιδειας, των προτυπων και φυσικα πολιτικες δρασεις εξω απο το σχολειο για να ενημερωνονται για τις θεσεις των σοβαρων κομματων και οχι μονο απο το ΚΚΕ, ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ, ΤΟ ΑΝΤΑΡΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΑ

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ man8os 11/05/2012 22:04:51

        Ἢ,μέ πιό ἀπλά λόγια,ἒχει χαθεῖ μιά ἒννοια ἀπό τό λεξιλόγιο τῶν μαθητῶν καί ἒχει ἀντικατασταθεῖ ἀπ' αὐτά πού λέτε...,ἡ λέξη ΣΕΒΑΣΜΟΣ.

  12. yianna avatar
    yianna 11/05/2012 17:30:41

    Σκέπτομαι τι θα είχε συμβεί εάν η ΝΔ ήταν κυβέρνηση και το ΠΑΣΟΚ αντιπολίτευση. Τον Ιούνιο του 2010 θα είχε πέσει η Κυβέρνηση.
    Εμείς κοιμόμασταν..
    Πέρασαν τα μέτρα των οποίων η εφαρμογή και οι επιπτώσεις θα ήταν το 2011, εμείς κοιμόμασταν, με μοναδικό στόχο όχι να σώσουμε τη Χώρα αλλά να εξαφανίσουμε το ΠΑΣΟΚ.
    Προφανώς ο πρόεδρος και οι γύρω του δεν γνωρίζουν από συστημικό κίνδυνο.
    Με την πίεση του ΠΑΣΟΚ και του Καρατζαφέρη οι κόκκινες γραμμές έγιναν λευκές, η συμμετοχή στο έγκλημα δεδομένη. Και αντί για εκλογές συμμετείχαμε στην κυβέρνηση Παπαδήμου. Ισχυριζόμασταν μάλιστα -κοντεύοντας να τρελάνουμε το Πανελλήνιο - ότι δεν συμμετείχαμε στην Κυβέρνηση, ότι δεν συναποφασίζαμε, ότι δεν είχαμε ευθύνη για τα μέτρα, ενώ από την άλλη υπογράφαμε φαρδιά πλατιά.
    Επιβάλαμε εκλογές τον Μάϊο, όταν είχαμε συνυπογράψει και αποδεχθεί τα επαχθή μέτρα, η εφαρμογή των οποίων με τη συναίνεσή μας αναβλήθηκε για μετά τις εκλογές, υιοθετώντας μικροπολιτικές τακτικές.
    Ζητάγαμε αυτοδυναμία για να εφαρμόσουμε τα 77 μέτρα Παπαδήμου, έτσι χωρίς συνεργασίες, λες και θα μπορούσαμε με όλο τον κόσμο απέναντι να κάνουμε κάτι.
    Ένα είναι σίγουρο, εάν δεν συμβεί κάποιο απρόοπτο, θα πέσουμε σε μονοψήφιο. Ήδη ο κόσμος μπροστά στην πιθανότητα ακυβερνησίας, με τα δυό μεγάλα κόμματα απαξιωμένα, σκέπτεται να ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ που θα αποκαταστήσει ... τις συντάξεις και τους μισθούς, θα δεσμεύσει τις καταθέσεις, και θα κρατικοποιήσει τις Τράπεζες.
    Εύγε μας, δεν θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.

    • man8os avatar
      man8os @ yianna 11/05/2012 17:43:52

      Οι ανυσηχιες σου Γιαννα ειναι πολυ σοβαρες και καποια απο αυτα ειναι αληθιες. Ομως ο κοσμος αγνοει οτι εμεις δεν μπορουσαμε να επιβαλουμε εκλογες γιατι την πλειοψηφια την ειχε το ΠΑΣΟΚ, το οποιο κατερρεε και ηθελε να μας παει σε δημοψηφισμα. Εγιναν καποια λαθη μεταξυ του Νοεμβριου 2011 και του Μαρτιου 2012 τα οποια μας κοστισαν εξαιρετικα βαρια. Η καλη προεκλογικη εκστρατεια δεν καταφερε να τα διορθωσει.

      Θελω ομως ο καθε ψηφοφορος να ξερει οτι σκοπος του ΣΥΡΙΖΑ δεν ειναι να βελτιωσει την ποιοτητα ζωης του, γιατι ακομη και αν θελει ΔΕΝ μπορει. Σκοπος του ειναι να νομιμοποιησει του λαθρομεταναστες που επικοιζουν τις πολεις για να αλλοιωσει το εκλογικο σωμα, ενω στα εθνικα θεματα δεν εχει καμια θεση ουτ οραμα γιατι δεν σκεφτεται Ελληνικα.

      Ψηφιζοντας ΣΥΡΙΖΑ, ψηφιζεις ΣΥΡΙΖΑ ΚΟΨΙΜΟ ΜΙΣΘΩΝ, ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ, ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ, ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.

      • yianna avatar
        yianna @ man8os 11/05/2012 17:52:33

        Αγαπητέ μου, ούτε θέλω να το σκέφτομαι ότι αυτοί οι ανεγκέφαλοι θα μας κυβερνήσουν. Αυτός είναι χειρότερος και από τον Παπατζή και πολύ πιο επικίνδυνος. Πάμε ολοταχώς για πτώχευση.

      • Mara avatar
        Mara @ man8os 11/05/2012 19:34:51

        Εκλογές τυπικά δεν μπορούσαμε να προκαλέσουμε.
        Ωστόσο άν γινόταν σκληρή αντιπολίτευση στα εγκλήματα του Παπανδρέου, αντί του πολιτισμένου "ακολουθείτε...λάθος... συνταγή", δεν θα είχαμε φθάσει ώς εδώ....
        Δεν θα άντεχε.... και οι εκλογές θα είχαν γίνει πολύ νωρίτερα με ποσοστό για την Ν.Δ. 45% τουλάχιστον....

        Αλλά... και τώρα έτσι όπως τους ξέφυγε... το αποτέλεσμα, υπάρχει ελπίδα....

  13. man8os avatar
    man8os 11/05/2012 17:37:30

    Προς τον φιλο δικεφαλο.
    Η προσεγγιση πρεπει να αλλαξει για να προσεγγιστουν νεαροτερες ηλικιες. Εχω μιλησει εδω και πολυ καιρο οτι πρεπει να γινουν μερικες αλλαγες, συγκεκριμενα
    1 Σε καθε ομιλια του ο Σαμαρας να την κλεινει υπενθιμιζοντας οτι θα δικαστουν και θα καταδικαστουν αυτοι που μας εβαλαν στο μνημονιο, κατι που ακομη και αν ειναι θεση του δεν την επαναλαμβανει. Να χρησιμοποιει απλα σχηματα λογου στο τελος της ομιλιας του για την προοπτικη των ανεργων να βρουν δουλεια και για τα εθνικα θεματα που μας διαχωριζουν απο την αριστεριστικη μηδενιστικη αντιληψη.
    2 Θα πρεπει να μειωθουν οι διαθεσιμες επιλογες στον φιλελευθερο- εθνικιστη ψηφοφορο σε τετοιο σημειο που να υπαρχουν μονο 3 Εισαι καμμενος πας με τον Καμμενο, εισαι τερμα φανατικος ψηφιζεις ΧΑ εισαι οτιδηποτε αλλο, το σπιτι σου ειναι η ΝΔ, η εστω ο υπερκομματικος φορεας του οποιου βασικη συνιστωσα θα ειναι η ΝΔ.
    3 Με την διαδικασια επανιδρυσης η οποια πρεπει να συνοδευτει απο συνεδριο πρεπει να γινει πραλληλα και η επανενεργοποιηση της νεολαιας στις πολεις -εκει ειναι το προβλημα, με σκοπο την ενημερωση του κοσμου για τις θεσεις μας, μοιρασμα φυλλαδιων και συζητηση με τους πολιτες σε κεντρικα σημεια των πολεων (σταθμοι τρενων ας πουμε) καθε ΣΚ.
    Η πολιτικη ενημερωση του κοσμου δεν μπορει να αφηνεται αποκλειστικα στα ΜΜΕ.
    Αποκλειοντας λοιπον της διαρροες και προσελκυοντας το νεο κοσμο μονο μπορει να επιτευχθει η ανοδος της απηχησης της παραταξης.
    Τελος, ΜΟ, ευχαριστω για την δημοσιευση της ιδεας.

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ man8os 11/05/2012 18:50:39

      Πρέπει να συμπτυχθούν οι θέσεις σε εύκολα κατανοητά συνθήματα.
      Μασημένη τροφή.
      Δεν κάθεται κανένας να ψάξει να βρει και να κατανοήσει θέσεις και ... αντιθέσεις.
      Δυστυχώς, έτσι είναι η κοινωνία.

  14. Προβληματισμένος avatar
    Προβληματισμένος 11/05/2012 17:38:23

    Αx βρε Αντιnews.
    Θα στείλω ένα μύνημα με όλο το ρίσκο ότι θα το λογοκρίνεις.

    Λοιπόν θα σου γράψω με λίγες λέξεις την πολιτική μου ιστορία που δεν έχει και καμιά προτοτυπία σε σχέση με πολλών εδω μέσα.

    Κεντροδεξιός γενικά πάντα στο μαντρί ήμουν, ανεξάρτητα αν είχα στα σημεία διαφωνίες μα τον Έβερτ η τον μικρό Καραμανλή.

    Και ξαφνικά μετά το 2010 έχασα την γη κάτω απο τα πόδια μου.

    Ο Γιωργάκης με τον Βενιζέλο μου τα διέλυσαν όλα.

    Αλλά λέω ευτυχώς που υπάρχουν οι δικοί μας και υπάρχει ελπίδα.

    Και μετά ήρθε το μνημόνιο 2 και ο Παπαδήμος και η δική μας ανυπαρξία βέβαια.

    Και μετά ήρθαν οι εκλογές και εγώ για πρώτη φορά μαύρισα την παράταξη.

    Και θα την ξαναμαυρίσω γιατί οπως δείχνει δεν έβαλε μυαλό και δεν πήρε το μύνημα.

    • Mara avatar
      Mara @ Προβληματισμένος 11/05/2012 21:21:54

      Προβληματισμένε,

      Τί ακριβώς λοιπόν θέλεις?
      Με δική μας υπαιτιότητα να βγούμε εκτός ευρώ?
      Τις συνέπειες τις αντιλαμβάνεσαι?
      Και να σου πώ κάτι... άντε πές πως αντέχουμε την πείναι και περνάμε με ψωμί και ελιά...
      Το μένος όμως των Ευρωπαίων κατά της χώρας μας, το φαντάζεσαι?
      Ξέρεις τί σημαίνει για τα εθνικά μας θέματα που είναι όχι μόνο ανοιχτά... αλλά ορθάνοιχτα.... να μείνουμε απομονωμένοι και στην γωνία, χωρίς συμμάχους?
      Το ότι δεν ακούμε ακόμα τα τύμπανα του πολέμου στην ευρύτερη γειτονιά μας, δεν σημαίνει ότι δεν χτυπάνε....
      Οσονούπω... θα μπλέξουμε όλοι.... και δεν πρέπει να είμαστε μόνοι μας.
      Ότι λοιπόν είναι να γίνει... δεν πρέπει να γίνει σε καμμία περίπτωση με δική μας υπαιτιότητα.
      Γι΄αυτό ο Σαμαράς λέει και ξαναλέει... να κερδίσουμε χρόνο, γιατί βλέπει τον κίνδυνο εθνικής καταστροφής.
      Άς καταλάβουμε όλοι ότι το θέμα είναι κυρίως ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ και όχι τόσο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.
      Το μπάχαλο που θέλουν κάποιοι εντός και εκτός Ελλάδας να προκαλέσουν μόνο εθνική συμφορά μπορεί να φέρει.

      Σκέψου το λίγο....

  15. hagan avatar
    hagan 11/05/2012 18:11:33

    Φίλε man80,η αλλαγή προτύπου αποδίδει μετά από 15 έτη,ακόμη και για τους πλέον αισιόδοξους των ερευνητών.Το συγκεκριμένο σχόλιο που έκανα αφορούσε τις θρυλούμενες εκλογές του Ιουνίου...Σε βεβαιώ δε πως,σύμφωνα την opinio communis των ειδικών, το σχολείο διαθέτει πεπερασμένη δυνατότητα παρέμβασης στον συνειδησιακό χώρο των μαθητών όταν οι κοινωνικές συνθήκες το υπερβαίνουν. Παράδειγμα: όταν το ξαδελφάκι μου στη Νέα Χαλκηδόνα έχει στη τάξη του 20 Αλβανούς συμμαθητές...ό,τι και να του πω ο Κασιδιάρης και ο Παναγιώταρος του φαίνονται πιο πειστικοί.Ελπίζω να έγινα κατανοητός...

  16. roadrunner avatar
    roadrunner 11/05/2012 18:42:15

    "Ο ΣΥΡΙΖΑ από το σχεδόν 17 % την Κυριακή ήταν στο 27,7% Τρίτη προς Τετάρτη, σύμφωνα με τη Marc."
    Γιατί πιστεύετε σε αυτά τα νούμερα, για τον ΣΥΡΙΖΑ ;
    Μήπως οι δημοσκόποι έπεσαν μέσα, στις τελευταίες προβλέψεις τους λιγο πριν την Κυριακή ;
    Εντάξει, ήταν άσχημο το αποτέλεσμα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΜΩΣ. Ακόμη και για το ΚΚΕ.
    Το σίγουρο είναι πως αυτά τα προγνωστικά πτοούν το ηθικό των πολιτικών δυνάμεων (πχ της ΝΔ) ώστε να πιεστούν πως δεν συμφέρουν οι νέες εκλογές.
    Η λογική λέει πως το ενδεχόμενο αριστερής διακυβέρνησης της χώρας που φάνηκε αυτή την εβδομάδα, θα σηκώσει από τον καναπέ τους Νεοδημοκράτες και νυκοκυραίους που δεν πήγαν να ψηφίσουν την 6η Μαίου.

    Κατά τα άλλα συμφωνώ 1000% με τον Μ.Ο.

  17. dikefalosaitos avatar
    dikefalosaitos 11/05/2012 18:44:40

    Σχετικά με τις μικρές ηλικίες, μου είχε έρθει ενα mail με τίτλο

    Δεν γίναμε «σωστοί άνθρωποι» διότι μεγαλώσαμε βλέποντας:

    Τον Σκρουτζ Μακ Ντακ να συσσωρεύει πλούτο, εκμεταλλευόμενος ακόμα και τους συγγενείς του.

    Τον Ντόναλντ Ντακ με τα ανίψια του να είναι μια ζωή άνεργοι και όμως να επιβιώνουν.

    Τον Μίκι Μάους να υπόσχεται γάμο στη Μίνι, αλλά να μη την παντρεύεται ποτέ.

    Τον Πινόκιο να λέει συνεχώς ψέματα.

    Τον Αλαντίν να είναι κλέφτης και να κάνει παρέα με τον Αλή Μπαμπά και άλλους 40 κλέφτες.

    Τον Μπαγκς Μπάνυ να είναι ο πιο αλήτης της παρέας και να κλέβει συνεχώς το καρότο το επιούσιο.

    Τον Ντάφυ Ντακ, να κοροϊδεύει όλο τον κόσμο.

    Τον Ταρζάν να τριγυρνάει γυμνός από δω κι από κει.

    Τη Σταχτοπούτα να γυρνάει σπίτι της μεσάνυχτα. Και ξυπόλυτη.

    Τη Χιονάτη να μένει σε ένα σπίτι με επτά άντρες!!!

    Τον Μπάτμαν να οδηγεί με 300 χλμ την ώρα, παραβιάζοντας όλους τους κώδικες.

    Τον Ποπάυ να έχει τατουάζ και να καπνίζει συνεχώς πίπα.

    Τον Σούπερμαν να κρύβει την πραγματική του ταυτότητα.

    Και τελευταίο τον Πάκμαν, να τρέχει σε ένα σκοτεινό λαβύρινθο με ηλεκτρονική μουσική, καταπίνοντας χαπάκια αγνώστου προελεύσεως.4

    Με όλο αυτό το παιδικό μορφωτικό back-ground, περιμένει κανείς κάποια προκοπή κατά την ενηλικίωση;

    Οι εκπαιδευτικοί έχουν τον λόγο :)

    • Δεξιός Ψάλτης avatar
      Δεξιός Ψάλτης @ dikefalosaitos 11/05/2012 19:39:10

      Μην ξεχνάς ότι ο alexis έβλεπε και Μπόλεκ και Λόλεκ. Στο πρόσωπο του λύκου βλέπει όλους όσους δεν είναι Συρριζαίοι.

      • dikefalosaitos avatar
        dikefalosaitos @ Δεξιός Ψάλτης 11/05/2012 19:55:24

        Είχε στο Μπόλεκ και Λόλεκ λύκο;
        Μήπως μπερδεύτηκες με τα τρια κατσικάκια, που η μαμά τους παράταγε ανήλικα μόνα τους στο σπίτι και πήγαινε για το ... μεροκάματο;
        Λες να είναι ανάμεσα στις συλληφθείσες;

        • Δεξιός Ψάλτης avatar
          Δεξιός Ψάλτης @ dikefalosaitos 11/05/2012 20:05:03

          Είχε,είχε και λύκο.Το έβλεπα και εγώ...
          Μάθαινα τον εχθρό ΄΄από μέσα΄΄.
          Στάνταρ θα είναι ανάμεσα στις συλληφθείσες. Καμιάς ψευτοτρομοκρατικής ακροαριστερής οργάνωσης των χρυσών ημερών του άλλου μεγάλου άντρα της πολιτικής Μισέλ.

          • dikefalosaitos avatar
            dikefalosaitos @ Δεξιός Ψάλτης 11/05/2012 21:36:50

            Γιατί εγώ νόμιζα ότι ήταν ανάμεσα στα κορίτσα τα "ελευθέρας", αυτά χωρίς σαμπρέλα ντε ;)

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ dikefalosaitos 11/05/2012 20:39:24

      χαχαχαχα! πάντως εγώ, παρόλο που μ' αυτά μεγάλωσα, ΝΔ ψηφίζω...έχω ξιφύγ' λες;

      • Δεξιός Ψάλτης avatar
        Δεξιός Ψάλτης @ ΕΥΑ 11/05/2012 20:45:08

        Ευτυχώς να λές.
        Αν δεν είχες θα ήταν tragic η κατάσταση!!!!

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Δεξιός Ψάλτης 11/05/2012 21:11:32

          Στην καρδιά μου βάζω μπάρες
          δεν ψηφίζω άρες μάρες...!

  18. Παύλος avatar
    Παύλος 11/05/2012 18:45:22

    Εμένα μου αρέσει η άκρα αριστερά συνιστώσα !!!

    ( μην παρεξηγηθούμε, εννοώ στη φωτογραφία).

    • Δεξιός Ψάλτης avatar
      Δεξιός Ψάλτης @ Παύλος 11/05/2012 19:37:07

      Σωστός!!!
      Δαγκωτό στην άκρα αριστερά ....συνιστώσα!!!
      Διαβάζω ΄΄συγκρατημένοι οι νεοφιλελεύθεροι΄΄ .Όπως λέμε ΄΄συγκρατημένα αισιόδοξοι΄΄;

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ Παύλος 11/05/2012 19:51:35

      Κι εγώ που νόμιζα ότι θα σου άρεσε η τέρμα δεξιά η ... γονυπετούσα. :)

      • Δεξιός Ψάλτης avatar
        Δεξιός Ψάλτης @ dikefalosaitos 11/05/2012 20:07:17

        Την αφήνω για εσένα που είσαι υπερήφανο και υψιπετές πτηνόν...
        Άσε που είσαι και δικέφαλος....

  19. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 11/05/2012 20:05:20

    Εγώ πάντως έχω αρχίσει να διασκεδάζω με τον Τσίπρα περισσότερο από τον ΓΑΠ.
    Θα ήθελα δε να κυβερνήσει αυτοδύναμος γιατί είναι η μόνη περίπτωση η ΕΕ να μας στείλει στον ...Καιάδα και ως χώρα να την βγάζω με ότι βγάζω...τότε θα έχουμε γλέντια και ο Ζήκος στον μπακαλόγατο θα είναι ...χλίδα μπροστά στην κατάσταση που θα βιώσει μια χώρα που εισάγει μέχρι πατάτες και λεμόνια αλλά δεν ανησυχώ θα μας σώσει η δραχμή με την οποία έχουμε πτωχεύσει 5 φορές...
    Είναι όμως η μόνη ελπίδα ότι ίσως (αν και δεν νομίζω γιατί το πρόβλημα είναι στα ...υλικά) να οικοδομηθεί μια χώρα και ένα κράτος κάποτε σε αυτή τη γωνιά.

    ΥΓ

    όσο για την ΝΔ και τον Σαμαρά δεν ανησυχώ όσο συζητά στη Συγγρού και ....το 18% υψηλό είναι.
    Για να πιάσεις τον σφυγμό της κοινωνίας για να κατανοήσεις τι χρειάζεται μια κοινωνία ανέργων πεινασμένων απελπισμένων απογοητευμένων θα πρέπει να περπατήσεις στο δρόμο και όχι στους κομματικούς διαδρόμους.Ο πρωινός καφές όταν απευθύνεσαι σε πολίτες που δεν έχουν να πιούν καφέ είναι ...ανέκδοτο.
    Οι ψηφοφόροι δεν τον κατάλαβαν ή η ΝΔ είναι ξεκομμένη από τους ψηφοφόρους; Αλλά ας ...αναλύσουν το εκλογικό αποτέλεσμα και ας επαναχαράξουν στρατηγικές και πολιτικές ...επιτυχημένες όπως η Κυβέρνηση Παπαδήμου,Βενιζέλου, Πάγκαλου, Παπακωνσταντίνου ...που οι χαζοί πολίτες δεν κατανόησαν την μεγαλειώδη κίνηση.
    Αλλά δεν ανησυχώ...θα επανιδρύσουμε την Κεντροδεξιά παράταξη με όσους μέχρι χθες ανταλλάσσαμε ...φιλοφρονήσεις: Καρατζαφέρης, Καμμένος, Μπακογιάννη, Μάνος ...οι καρέκλες όταν έχουν ρόδα μπορούν και ... ελίσσονται....στην ανάγκη ας επιδοθούμε στο νέο σπορ της ...αλληλογραφίας αφού όλοι οι πολιτικοί πλέον γράφουν επιστολές ...

  20. EVANGELOS avatar
    EVANGELOS 12/05/2012 02:32:34

    θυμίζει κουβέντα μαρξιστών λενινιστών μλ-κκε που μαζεύονται (και οι 10 ψηφοφόροι) σε κανά καφενείο και αναμεταξύ τους λένε ο ένας στον άλλο πόσο δίκιο έχουν και πόσο βλάκας είναι ο λαός που δεν τους ψηφίζει ...

    το να θεωρούν μερικοί ότι με 18% η ΝΔ η απάντηση είναι να κοροιδεύουν τον κόσμο , να λοιδωρούν ΟΛΑ τα άλλα κόμματα και να επιμένουν ότι ΔΕΝ πρέπει να αλλάξει θέση το κόμμα αλλά ο λαός ... σύντομα θα φέρει και μονοψήφια !!!

    προσωπικά δεν με πειράζει αλλά κρίμα είναι γιατί και από εκεί προέρχομαι και θα προτιμούσα τα όσα διακυρήσει η αριστερά να τα έκανε πράξη η λαική - κοινωνική - αστική δεξιά ...

    κατά τα άλλα μη σας χαλάσω την εσωτερική κουβέντα (για άπλυτους , άσχετους , εθνοπροδότες , κατσαπλιάδες ληστοσημμορίτες του "τσίπα") ...

    • dikefalosaitos avatar
      dikefalosaitos @ EVANGELOS 12/05/2012 08:28:46

      Φίλε Ευάγγελε, φυσικά και να αλλάξει η ΝΔ, μαζί σου.
      Εκτός λοιπόν από αυτά που καθημερινά λέμε εδώ μέσα ότι πρέπει να αλλάξουν, βαρωνίες, πιο κατανοητό πρόγραμμα, μεγαλύτερη έμφαση στα καθημερινά προβλήματα του κόσμου κλπ. δεν γίνεσαι λίγο πιο συγκεκριμένος για το τι άλλο πρέπει να αλλάξει;
      Να προσχωρήσει στις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ για να χαιδέψει αυτιά; τι ακριβώς;
      Τα πιο κάτω τα δέχεσαι;
      -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ.
      - ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
      - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
      - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΚΟΥ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΛΠ.
      - ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΩΝ.
      - ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΣΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.
      - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΑΝΘΗΣ.
      - ΥΠΕΡ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
      - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ DEB ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ.
      Εάν ναι, τότε βήμα ταχύ προς τον ΣΥΡΙΖΑ, το μεγάλο πατριωτικό κόμμα που θα σώσει την Ελλάδα.
      Αναμένω.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ dikefalosaitos 12/05/2012 22:50:15

        -ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΠΑΡΕΛΑΣΕΩΝ. παγερά αδιάφορος ... θα ήθελα να γίνονται ΜΟΝΟ οι στρατιωτικές ...αλλά είναι τεταρτεύων θέμα

        - ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΤΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. διαφωνώ 100% αν ο Συν το προτείνει επίσημα θα διαφωνήσω και δε θα το υποστηρίξω

        - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. συμφωνώ 100% θεωρώ ότι πιο σκοταδιστικό να επιβάλλεις σε ανήλικα παιδάκια σωνει και καλά να διαβάζουν τις (κατ εμε) διάφορες αρλούμπες περί κατακλυσμών και θεών που τιμωρούν κλπ κλπ ... εξάλλου ΗΔΗ είναι ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ

        - ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΟΡΚΟΥ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΟ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΛΠ. ... συμφωνώ 100% εξάλλου και στις πιο συντηριτικές χώρες (π.χ. ΗΠΑ) ο θρησκευτικός όρκος έχει απαλειφεί

        - ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΤΖΑΜΙΩΝ. ... παγερά αδιάφορος ... μου φαίνονται ήδη πάρα πολλές οι εκκλησίες και επίσης δε θα ήθελα να δώσω ΟΥΤΕ ΕΝΑ ευρω για κτίσει το κράτος και άλλα λατρευτικά οικίσματα αναξάρτητα θρησκείας ... πάντως είναι ΟΛΟΣΩΣΤΟ να σεβαστούμε την πραγματικότητα που λεει ότι οι Έλληνες κατά 99,9% είναι ορθόδοξοι (άσχετα με το ότι εγώ δεν είμαι θρήσκος)

        - ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΣΥΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. ... συμφωνώ αλλά χωρίς τη λέξη "ΟΛΩΝ" , με λίγα λόγια εφαρμογή του νόμου (για όσους ελάχιστους έχουν τις προυποθέσεις) και ΑΜΕΣΗ καταγγελία του Δουβλίνο 2 ... κανείς από το ΣΥΝ δεν είπε -επίσημα- κάτι για καθολική νομιμοποίηση ... αν το πει ,επίσημα, ΠΑΛΙ θα διαφωνήσω ... λύση πρέπει να δωθεί ... ούτε τα γκουαντάναμο του πασοκ , ούτε το ξύλο της χ.α. είναι η λύση πάντως

        - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΞΑΝΘΗΣ. το θέμα δεν το γνωρίζω ... δεν θα κάνω google για να δώσω μια απάντηση "στο πόδι" δεν ξέρω καν τι είναι η εν λόγω ένωση

        - ΥΠΕΡ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ. διαφωνώ ΚΑΘΕΤΑ ... δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ εθνικη μειονότητα στη χώρα ... όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού ... αν επίσημα θέσει ο Συν τέτοια θέματα ... εγω θα αποχαιρετήσω

        - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ DEB ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ. εξ όσων γνωρίζω επίσης διαφωνώ για τους ανωτέρω λόγους ... επίσης ισχύει ότι και στο προηγούμενο

        ελπίζω να σε κάλυψα ...

        δε θα θέσω αντίστοιχη σειρά ερωτημάτων για θέσεις της οικονομικής πολιτικής της ΝΔ (όπως απορέουν από την υπερψήφιση του μνημονίου 2) ... είναι νομίζω φανερό τι θέλω να πω ;)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.