#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/02/2012 20:52
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ, η μόνη συντεταγμένη δύναμη μέσα στο χάος



Μπορεί οι ξένοι να μας βρίζουν και να μιλούν για αναξιόπιστο πολιτικό σύστημα, όμως, όλα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ώρες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν... υγιή, τηρουμένων των αναλογιών φυσικά.

Διότι αυτό που διαλύεται είναι συλλήβδην το πολιτικό σύστημα και μαζί του το μόρφωμα της Μεταπολίτευσης του ΄74. Και την ταφόπλακα βάζει η κυβέρνηση Παπαδήμου

Χωρίς ηγέτες και οράματα καμιά χώρα δεν πάει μπροστά, αυτό είναι παγκοσμίως γνωστό. Και η σημερινή κυβέρνηση δε μπορούσε ούτε μπορεί να πάει παραπέρα. Ακόμη κι ανασχηματισμός να γίνει απλά θα είναι το ρέκβιεμ αυτού του μορφώματος.

Μόνο ο λαός μπορεί να δώσει τη λύση.

Αυτές τις ώρες αναδεικνύεται επίσης η δύναμη του αντιμνημονιακού μετώπου που υπήρχε πάντα στην κοινωνία και την πολιτική και προσπαθούσαν, αλλά επί ματαίω, να κρύψουν  τα συμφέροντα που παίζουν με τη διάλυση της χώρας.

Η νέα δανειακή σύμβαση και οι απίστευτες υπερβολές που περιλαμβλανει απλά έβγαλαν τις μάσκες όλων. Ο Καρατζαφέρης και όλοι οι άλλοι βουλευτές που αποχώρησαν μέμφοντας το νέο Μνημόνιο δεν είναι τίποτε άλλο παρά το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου. Αλλά και όσοι λένε ότι θα το ψηφίσουν (Αδωνις, Βορίδης) δήθεν για τη σωτηρία της χώρας, το κάνουν απλά για μικροκομματικές σκοπιμότητες. Γιατί δε θα έχουν μούτρα να βγουν στο δρόμο.

Η ουσία είναι ότι όλοι τώρα ανακάλυψαν τον... Σαμαρά και όσα έλεγε για τα σκληρά μέτρα που διαλύουν τη χώρα. Όλοι τώρα ανακάλυψαν τη λαϊκή αντίδραση.

Όπως εγκαίρως γράψαμε και προβλέψαμε μέσα από αυτό το απύθμενο χάος της ακυβερνησίας, οικονομικής δυσπραγίας και κομματικής φαγωμάρας, μέσα δηλαδή στο απέραντο τσίρκο που λέγεται Ελλάδα, προβάλλει ο … παράξενος ελκυστής που επί δυο χρόνια τώρα παραμένει αταλάντευτος στις θέσεις του, προσελκύοντας γύρω του τον σχηματισμό μιας τάξης μέσα στην αταξία.

Ποιος είναι ο (τελικός ) στρατηγικός σκοπός; Η διάλυση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος και η εγκαθίδρυση μιας νέας πολιτικής τάξης με βασική αναφορά στην πατρίδα και όχι τον ξένο παράγοντα. Αυτή είναι ταυτόχρονα και η αναγκαία συνθήκη για να μπορέσει ο Σαμαράς να υλοποιήσει το όραμα για το οποίο εξελέγη αρχηγός της ΝΔ.

Ποιό ήταν το «μέσον», ο τακτικός χειρισμός, στην δεδομένη συγκυρία που εξυπηρετεί τον τελικό στρατηγικό στόχο; H κυβέρνησης Παπαδήμου, ως μέσου για την απαγκίστρωση του Παπανδρέου από την εξουσία, την αποφυγή της χρεοκοπίας, την πληρωμή της 6ης δόσης και την διεξαγωγή εκλογών.

Στις εβδομάδες που πέρασαν, Ο Σαμαράς κέρδισε όσα περισσότερα μπορούσε και κυρίως επέβαλε την ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ στην τρόικα και τους δανειστές. Ενώ, η τακτική οπισθοχώρηση στην σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών, διέλυσε την ομίχλη, ξεσκέπασε τους μασκαράδες. Βρέθηκαν όλοι ενώπιον των ευθυνών τους. Ξεμπροστιάστηκε όλο το κακό συναπάντημα, εγχώριο και εξωχώριο. Κι ακούμε τώρα την Μέρκελ να λέει ότι η Ελλάδα δεν κάνει να χρεοκοπήσει και τον Καρατζαφέρη να το παίζει αντιμνημονιακός.

Συμπέρασμα:

1. Το ΠΑΣΟΚ διαλύεται

2. Το ΛΑΟΣ ...ξεβρακώνεται και οδεύει στον δρόμο του ΠΑΣΟΚ

3. Καταρρέουν μαζί με τον Παπαδήμο τα σενάρια συγκυβέρνησης και τεχνοκρατικών λύσεων που προωθούσε η διαπλοκή.

Και σε τελική ανάλυση: ο κόσμος μπορεί να γκρινιάζει και να διαμαρτύρεται , με όλο το δίκαιό του, η ΝΔ να υφίσταται ένα προσωρινό κόστος, αλλά κανένας δεν έγινε ηγέτης υποτασσόμενος στο αυθόρμητο. Και από την στιγμή που Νέα Δημοκρατία και ο Σαμαράς όχι μόνο δεν ψήφισαν αλλά επί τόσους μήνες περιέγραφαν τι θα γίνει σήμερα, τώρα έχουν κάθε δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν, και να μην ψηφίσουν αλλά και να ψηφίσουν, αν κρίνουν ότι μόνο έτσι θα σωθεί η πατρίδα.

Πάνος Ζ.

Θυμηθείτε τι είχαμε γράψει εγκαίρως

Ο ρυθμιστής του …. χάους

Δεν απολείπει Θεός Αντώνιον…

Ο Σαμαράς και η ισορροπία Nash

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης avatar
    Γιάννης 10/02/2012 20:55:28

    Παρακαλώ δείτε το.

    http://www.youtube.com/watch?v=lFU8JWqpC_U&feature=related

    • Orestios avatar
      Orestios @ Γιάννης 10/02/2012 21:06:29

      Εκτός εποχής.
      Η πραγματικότητα τον ξεπέρασε.
      Η Ευρώπη είναι μια φασιστική ολιγαρχία πια.
      Δεν έχει κανένα νόημα να είμαστε μέρος αυτής.

    • Eva avatar
      Eva @ Γιάννης 10/02/2012 21:11:00

      ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΟΝΕΙΡΕΥΤΙΚΑΜΕ.....ΑΛΛΑ ΧΑΘΗΚΕ!!!!!!! ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ Ν' ΑΚΟΥΓΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ, ΣΗΜΕΡΑ!!!!!!!

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Eva 10/02/2012 21:27:12

        Είμαι σίγουρος ότι ο Καραμανλής θα επέλεγε και πάλι Ευρώπη.

        Θα χαρίσουμε το όραμα γενεών στους γελοίους ψευτοσυντηρητικούς Μέρκοζυ?

        • Eva avatar
          Eva @ Γιάννης 10/02/2012 21:35:14

          ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ...ΑΛΛΑ...
          "...ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ, ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΛΥ..."!!!!!!!

    • Pantelis avatar
      Pantelis @ Γιάννης 10/02/2012 21:13:45

      Ακριβώς τα αντίθετα!

    • Alilouia avatar
      Alilouia @ Γιάννης 10/02/2012 23:07:23

      Τι είχε απαντήσει όμως ο μέγας λαοπλάνος Ανδρέας ;

      http://www.youtube.com/watch?v=OMWOKw78oUs

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Alilouia 10/02/2012 23:11:29

        Αυτό το λαϊκισμό της δήθεν αριστεράς πληρώνουμε ακόμα. Λαϊκισμό που υπέστη και ο ίδιος ο Ανδρέας στο τέλος τής θητείας του.

        Όπως είπε ο Κέννεντυ "...those who ride the back of the tiger end up inside..."

  2. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 10/02/2012 21:04:56

    ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΘΕ ΜΕΤΡΟ; Πάνος Ζ. γράφεις ότι η ΝΔ και ο Σαμαράς έχουν κάθε δικαίωμα να κάνουν ό,τι θέλουν, και να μην ψηφίσουν αλλά και να ψηφίσουν, αν κρίνουν ότι μόνο έτσι θα σωθεί η πατρίδα. Να με συγχωρείς αλλά μόνο ο Ελληνικός λαός έχει αυτό το δικαίωμα. Κανένας βουλευτής μας δεν έχει το δικαίωμα να αποφασίσει για τις ζωές μας χωρίς να μας ρωτήσει.

    • Πάνος Ζ avatar
      Πάνος Ζ @ Χρήστος Δημάρης 10/02/2012 21:16:04

      Προφανώς δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις προσεκτικά το άρθρο, καθώς όπως αναφέρω “μόνο ο λαός μπορεί να δώσει τη λύση”.

      • nostos avatar
        nostos @ Πάνος Ζ 10/02/2012 22:47:29

        Tote giati den epimenete na zitisei ekloges kai mono ekloges o AS?

  3. unfair avatar
    unfair 10/02/2012 21:08:18

    είναι η κατάλληλη στιγμή, να αποσύρει την στήριξη στον δοτό πρωθυπουργό κ παράλληλα να κατηγορήσει όλο το σύστημα ΠΑΣΟΚ, δεν μπορεί τώρα αυτοί να το παίζουν κ καλά αντιμνημονιακοί, εδώ φτάσαμε λόγω της ανικανότητας τους [για να μην πω κάτι χειρότερο]. κ να δηλώσει, πως περιμένει ΝΩΠΗ εκλογική εντολή για να διαπραγματευτεί με την τρόικα, καθώς, έδειξε πως μπορεί να διαπραγματευτεί, πράγμα που ποτέ δεν έκανε η προηγούμενη, αλλά κ η τωρινή κυβέρνηση!
    αν μιλήσουν για χρεοκοπία κ άλλα παραμύθια της χαλιμάς, η απάντηση είναι πως η δημοκρατία κ η ελευθερία, δεν έχουν τιμή, έχουν αξία!
    Εκλογές!
    ΥΓ. εννοείται πως μένουμε ευρώ!

  4. ano-kato avatar
    ano-kato 10/02/2012 21:13:12

    "Ποιό ήταν το «μέσον», ο τακτικός χειρισμός, στην δεδομένη συγκυρία που εξυπηρετεί τον τελικό στρατηγικό στόχο; H κυβέρνησης Παπαδήμου, ως μέσου για την απαγκίστρωση του Παπανδρέου από την εξουσία, την αποφυγή της χρεοκοπίας, την πληρωμή της 6ης δόσης και την διεξαγωγή εκλογών."
    Όλα τα άλλα προέκυψαν προσφάτως.Και το πιο παράξενο από όλα.Η κοινουβελευτικη ομάδα που δεν ψήφισε το πρώτο μνημόνιο είναι αυτή που πάνω σ΄αυτή πια βασίζονται όλοι ΕΕ ΔΝΤ και κυβέρνηση Παπαδήμου να ψηφίσει το νέο μνημόνιο

  5. yianna avatar
    yianna 10/02/2012 21:16:12

    Ο Σαμαράς έκανε ένα τραγικό λάθος. Ενώ οι θέσεις του ήταν σωστές από την αρχή, και είχε προβλέψει τι θα συμβεί, στο τέλος έγιναν οι κόκκινες γραμμές κόκκινες κορδέλες" . Η Ελλάδα είχε χρεωκοπήσει από τη στιγμή που δεν μπορούσε να αποπληρώσει τους δανειστές της. Άρα χρόνος υπήρχε αρκετός για να περάσει τις θέσεις του. Πρέπει να υπάρχει συνέπεια λόγων και έργων. Αλλιώς δεν αξίζει κανείς να δώσει ευκαιρία. Για ποιό λόγο, για να μας βγεί Γιωργάκης Νο 2?

    • Black avatar
      Black @ yianna 10/02/2012 21:23:10

      +1000

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ yianna 10/02/2012 22:06:33

      ξεχνάς όμως οτι πήρε ένα κόμμα χαμένο στις πρόσφατες εκλογές και το εργο ο ΓΚΑΠ το άρχισε αμέσως.."που πήγαν τάχα μου τα λεφτά" και τέτοια τιτανικό..κά. χρειαζόταν χρονο ο ΑΣ για να περάσει τις θέσεις του..

  6. makis p avatar
    makis p 10/02/2012 21:25:01

    Η ΤΡΟΙΚΑ δεν θέλει τον Αντώνη.
    Ο μόνος που διαπραγματεύτηκε με την τροικα ήταν ο Σαμαράς.
    Στήνουν κόλπα με δήθεν παραιτήσεις για να περάσουν όλα αυτά που θέλουν και να δώσουν ανάσα ζωής και παράταση στην Κυβέρνηση Παπαδήμου με ανασχηματισμό.
    Ολοι αυτοί που δήθεν φωνάζουν τώρα που ήταν στο πρώτο μνημόνιο και στις δανειακές συμβάσεις? ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ

  7. amt avatar
    amt 10/02/2012 21:32:19

    Φανταστείτε ότι ο Σαμαράς μπορεί για πλάκα να κάνει αυτό που ζητάει δυο χρόνια τώρα επίμονα. Να οδηγήσει τη χώρα άμεσα σε εκλογές αποσύροντας κι αυτός την κυβέρνηση Παπαδήμου την υποστήριξη. Σε ποιόν φώναζε "εκλογές τώρα" χτες στο διάγγελμά του;; Μπορεί να το κάνει άμεσα. Γιατί δεν το κάνει;;;

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ amt 10/02/2012 22:11:20

      πλάκα μας κάνεις; πώς ; θυμάσαι ο ΓΑΠ πως έφερε τις εκλογές; είχε καεί το ΣΥΜΠΑΝ..εγιναν δολοφονίες τύπου μαφίας και ΣΙΑ...και έριξε τον Καραμανλή..αυτό το μνημονικό του Ελληνα ρε παιδια να μην είχαμε!

  8. TARAMAS avatar
    TARAMAS 10/02/2012 21:44:32

    Ο Σαμαράς είναι ευκαιρία να γίνει η μόνη υπεύθυνη φωνή, εγγυητής της σταθερότητας και το μόνο ανάχωμα πριν το χάος της χρεοκοπίας μετά την νέα κωλοτούμπα Καρατζαφέρη και την πλήρη απαξίωση του ΠΑΣΟΚ.

    Όταν αρχίσουν σε λίγο τα όργανα, το bank run, η διακράτηση του χρήματος και το πάγωμα κάθε οικονομικής δραστηριότητας, να σας δω λεβέντες πως θα τρέχετε χεσμ.. να παρακαλάτε το Σαμαρά να σας σώσει.

    • amt avatar
      amt @ TARAMAS 10/02/2012 21:47:42

      Ε τότε καλά έκαναν οι πασόκοι και ψήφισαν μνημόνιο, μεσοπρόθεσμο, εφαρμοστικό κλπ. Ε;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ amt 10/02/2012 22:03:48

        Αν έκαναν και καμιά διαπραγμάτευση, αν είχαν και πρότειναν κανένα εναλλακτικό σχέδιο και σενάριο "διαφυγής", αν έδειχνα στοιχειώδη αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα και αν δεν έκαναν τα γνωστά παπατζηλίκια, αν.. αν.. το συζητάμε.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ TARAMAS 10/02/2012 21:50:30

      h__p://www.antinews.gr/2011/08/21/118573/

      • tiramola avatar
        tiramola @ Strange Attractor 10/02/2012 21:58:47

        Strange τα έχεις και εσύ με όσα συμβαίνουν, έτσι?
        :)

        • tiramola avatar
          tiramola @ tiramola 10/02/2012 22:04:54

          (χαμένα)

        • Strange Attractor avatar
          Strange Attractor @ tiramola 10/02/2012 22:05:45

          Είναι σαν να βρισκόμαστε στο τρενάκι του τρόμου.
          Μια επάνω, μια κάτω, και παντού τέρατα και φαντάσματα!
          Τάχω παίξει....

          • Ιωάννης33 avatar
            Ιωάννης33 @ Strange Attractor 11/02/2012 01:05:54

            Aυτό το σχόλιο strange είναι για τίτλος της κύριας σελίδας!

      • ano-kato avatar
        ano-kato @ Strange Attractor 10/02/2012 22:14:18

        Θυμάστε μια παλιά διαφήμιση;
        Ah this?yesterday....

  9. Kst avatar
    Kst 10/02/2012 21:50:20

    Δεν πιστευω πως ολα αυτα τα προκαλεσε ο Σαμαρας μεσω καποιας στρατηγικης οπως ισχυριζεται ο αρθρογραφος. Δεν παρασυρεις μια χωρα στην καταστροφη μονο και μονο για να εξαφανισεις ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ και για να ξεμπροστιασεις τους τεχνοκρατες. Δεν το πιστευω γιατι δεν οριζουν αυτοι τις εξελιξεις. Τις εξελιξεις τις οριζει εξωθεν παραγοντας. (π.χ Δεν ξυπνησε μια μερα ο Γιωργακης με την ιδεα του δημοψηφισματος για να καταληξουμε στον Παπαδημο...) Οι εξελιξεις τους προσπερνουν και τρεχουν να τις προλαβουν παντα..

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Kst 10/02/2012 22:58:47

      Τη χώρα την παρασύρανε στην καταστροφή το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ. Μη λέμε κι ότι θέλουμε!

  10. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 10/02/2012 21:59:11

    Η κατάσταση έγινε σχιζοφρενική. Οι δυνάμεις του Μνημονίου εμφανίζονται ως αντι-μνημονιακές και αντιστασιακές. Οι τσαρλατάνοι και οι σαλτιμπάγκοι αποκαλύφθηκαν αλλά και ο Σαμαράς έπεσε θύμα της επιλογής του να συμμετάσχει. Από την αρχή είχε επισημανθεί ο κίνδυνος το Πασοκ και Καρατζαφέρης να τραβήξουν το χαλί κάτω από την κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Η δεξιά παράταξη μοιάζει αφελής μέσα σε μία αίσθηση αστικής εντιμότητας, ενώ οι φοιτήσαντες στην Μεγάλη της Απάτης σχολή του παπανδρεϊσμού έχουν παράδοση στις απροκάλυπτες απάτες και την αναίρεση του λόγου τους (βλ. εξαπάτηση Κων-νου Καραμανλή και εκλογή Σαρτζετάκη, και πολλά άλλα). Σε αυτήν την σχολή, αλλά και στο πάνθεον των νεοελλήνων κωμικών, ανήκει πλέον και ο ανεκδιήγητος πρόεδρος του Λάος με τα εικονίσματα και τις καταθέσεις ρέστων στην Εθνική Τράπεζα.

    Ο Σαμαράς είναι πλέον εγκλωβισμένος στην επιλογή του. Το “ψηφίζω ο,τι θέλω εφ όσον οι άλλοι κάνουν κωλοτούμπες”, δεν είναι στάση σοβαρή. Ωστόσο, είναι αναγκασμένος να τηρήσει τον λόγο του, όσο και αν αυτό θα είναι μία τεράστια αντίφαση σε σχέση με την αρχική γραμμή πλεύσης.

    Όμως, με αυτό τον τρόπο πράγματι θα διασώσει το κύρος και την αξιοπιστία της παράταξης, αλλά και του ιδίου.

    ΥΓ. Ίσως ο τίτλος του βιβλίου του Prigozine να είναι κατάλληλος για τον ρόλο του Σαμαρά τώρα: Order out of Chaos (Τάξη μέσα από το Χάος).

    • Orestios avatar
      Orestios @ Professor Moriarty 10/02/2012 23:05:31

      Ordo ab Chao

  11. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 10/02/2012 21:59:32

    Από την ώρα που ο Αντώνης δέχτηκε την συγκυβέρνηση τον έχω περάσει γεννεές δεκατέσσερις.
    Ακόμα και την ήμέρα που συζητούσαν στο Μαξίμου τα νέα μέτρα.
    Σήμερα κατάλαβα πόσο αδαής είμαι περί των πολιτικών παρασκηνίων.
    Τα πάντα σήμερα μου φαίνονται τόσο ύποπτα και παράξενα που το μόνο που νιώθω να πω είναι:Αντώνη, είμαι ακόμα δίπλα σου και ναι είχες δίκιο όταν μας ζητούσες να σε εμπιστευτούμε.

  12. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 10/02/2012 22:03:46

    Η κατάσταση έγινε σχιζοφρενική. Οι δυνάμεις του Μνημονίου εμφανίζονται ως αντι-μνημονιακές και αντιστασιακές. Οι τσαρλατάνοι και οι σαλτιμπάγκοι αποκαλύφθηκαν αλλά και ο Σαμαράς έπεσε θύμα της επιλογής του να συμμετάσχει. Από την αρχή είχε επισημανθεί ο κίνδυνος το Πασοκ και Καρατζαφέρης να τραβήξουν το χαλί κάτω από την κυβέρνηση Παπαδήμου.

    Η δεξιά παράταξη μοιάζει αφελής μέσα σε μία αίσθηση αστικής εντιμότητας, ενώ οι φοιτήσαντες στην Μεγάλη της Απάτης σχολή του παπανδρεϊσμού έχουν παράδοση στις απροκάλυπτες απάτες και την αναίρεση του λόγου τους (βλ. εξαπάτηση Κων-νου Καραμανλή και εκλογή Σαρτζετάκη, και πολλά άλλα). Σε αυτήν την σχολή, αλλά και στο πάνθεον των νεοελλήνων κωμικών, ανήκει πλέον και ο ανεκδιήγητος πρόεδρος του Λάος με τα εικονίσματα και τις καταθέσεις ρέστων στην Εθνική Τράπεζα.

    Ο Σαμαράς είναι πλέον εγκλωβισμένος στην επιλογή του. Το “ψηφίζω ο,τι θέλω εφ όσον οι άλλοι κάνουν κωλοτούμπες”, δεν είναι στάση σοβαρή. Ωστόσο, είναι αναγκασμένος να τηρήσει τον λόγο του, όσο και αν αυτό θα είναι μία τεράστια αντίφαση σε σχέση με την αρχική γραμμή πλεύσης.

    Όμως, με αυτό τον τρόπο πράγματι θα διασώσει το κύρος και την αξιοπιστία της παράταξης, αλλά και του ιδίου.

    ΥΓ. Ίσως ο τίτλος του βιβλίου του Progozine να είναι κατάλληλος για τον ρόλο του Σαμαρά τώρα: Order out of Chaos (Τάξη μέσα από το Χάος).

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/02/2012 22:04:47

    Και ενώ στη ΝΔ ετοιμάζονται για... κομματική πειθαρχία αυτοχειριασμού στο "ναι", το ΠΑΣΟΚ ανασυντάσσεται τάχιστα και αντεπιτίθεται, με τη Λούκα να βγαίνει πριν από λίγο και να ζητάει επαναδιαπραγμάτευση τώρα, με έμφαση μόνο στις διαρθρωτικές αλλαγές και όχι στους μισθούς και στα εργασιακά δικαιώματα!!!

    Έι, εκεί στη Συγγρού! Ξυπνήστε και θυμηθείτε το πάθημα στις εκλογές του 2000, πώς άλλαξε το κλίμα τις δύο τελευταίες μέρες ο αχαμνός λογιστάκος. Ρωτήστε και τον Καραμανλή, εν ανάγκη...

    • amt avatar
      amt @ Αυριανιστής 10/02/2012 22:17:24

      Σ' αυτές τις εκλογές έβαλε το χεράκι της και η (επ) Embassy... Κι ο Λαλιώτης. Καραμπινάτη νοθεία.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ amt 10/02/2012 22:23:53

        Από τα τεκταινόμενα των τελευταίων ημερών και ωρών, εσύ δε βλέπεις να βάζουν πάλι το χεράκι τους ξένες δυνάμεις, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο καταφέρνουν να σπρώχνουν το Σαμαρά μέσα στο κάδρο, με στόχο να απομακρύνουν οριστικά τη νίκη στις εκλογές;

  14. factorx avatar
    factorx 10/02/2012 22:07:25

    Που το ξέρεις αυριανιστή;

    • Dark Angel avatar
      Dark Angel @ factorx 10/02/2012 22:13:21

      h**p://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63615236

      Δεν είμαι ο Αυριανιστής, αλλά ανοησίες δεν γράφει...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ factorx 10/02/2012 22:13:45

      Το διάβασα στην ιστοσελίδα Newpost, η οποία επικαλείται (ίσως μάλιστα απλά να αναδημοσιεύει) σχετική είδηση του Αθηναϊκού Πρακτορείου.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 10/02/2012 22:27:36

        Το από που παίρνει κανείς τις πληροφορίες του, είναι μερικές φορές πιο σημαντικό κι από τις ίδιες τις πληροφορίες!

  15. Νοήμων avatar
    Νοήμων 10/02/2012 22:09:35

    Και το ΚΚΕ είναι συντεταγμένη πολιτική δύναμη και είναι 35 χρόνια σε μονοψήφια ποσοστά.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Νοήμων 10/02/2012 22:59:56

      Ναι. Συντεταγμένη προς τα πίσω.

  16. factorx avatar
    factorx 10/02/2012 22:22:03

    Το Newspost μπορεί να γράφει ό,τι θέλει, αλλά τέτοια απόφαση δεν υπάρχει

  17. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 10/02/2012 22:47:11

    Μετά τη διάλυση του ΠΑΣΟΚ και τη σημερινή υποχώρηση του ΛΑΟΣ , η ΝΔ μένει ως μόνη δύναμη σταθερότητας κι ευθύνης στον τόπο.Στις εκλογές (όποτε κι αν γίνουν) τίθεται πλέον ξεκάθαρα το ερώτημα: Δημοκρατία ή Κομμουνισμός ( σταλινικός, μπαχαλάδικος ή "εξευρωπαϊσμένος" δεν παίζει ρόλο, κοινή μήτρα έχουν άλλωστε) Ο,τι κέρδισε η Ελλάδα τα τελευταία 60 χρόνια, κινδυνεύει από την ψήφο μιας ημέρας. Όσοι θέλετε μια Ελλάδα φτωχότερη μεν , αλλά ευρωπαϊκή με ελπίδα , όραμα και εθνική αξιοπρέπεια ξέρετε τί να ψηφίσετε . Όσοι θέλετε μια Ελλάδα φτωχότερη,πλήρως απομονωμένη, εκδιωχθείσα από ΕΕ και ΝΑΤΟ με υπουργό τον αγέλαστο και κακιασμένο Μπογιόπουλο , 1-2 εκ. πρόσθετους Αφροασιάτες λαθρομετανάστες στυλοβάτες του νέου επαναστατικού καθεστώτος και την Τουρκία πλέον να αλωνίζει στο Αρχιπέλαγος, ξέρετε επίσης τί να ψηφίσετε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ μεταρρυθμιστής 10/02/2012 23:01:05

      Όχι, αγαπητέ. Δίλημμα τέτοιο δεν υπάρχει. Το δίλημμα είναι έξω, στην κοινωνία, και είναι η κοινωνία εναντίον του νεοφιλελευθερισμού. Ευτυχώς, η ΝΔ του Σαμαρά είναι με την κοινωνία και όχι με τη θηριωδία.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Αυριανιστής 10/02/2012 23:17:50

        Αφού Τσίπρα θα ψηφίσεις στο τέλος, γιατί το κουράζεις; Έλεος πια με την εμμονή σου να βλέπεις νεοφιλελεύθερους παντού. Όποιος δεν είναι δημαγωγός, γλείφτης και λαικιστής σαν τον Κουρή , είναι νεοφιλελεύθερος;Θηριωδία θα ζήσουμε αν η ΝΔ του Σαμαρά κάνει το έγκλημα και ταυτιστεί με την "κοινωνία" που εσύ εκφράζεις.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ μεταρρυθμιστής 10/02/2012 23:31:21

      Θα έλεγα ότι ένα πιο επίκαιρο δίλημμα είναι πατρίδα η λαμογιά. Γιατί υπάρχουν κλέφτες και στη δημοκρατία και στη σοσιαλδημοκρατία και στο σταλινισμό.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ μεταρρυθμιστής 11/02/2012 00:04:19

      Αυτό είπα και γω, αυτό θα είναι το δίλημμα που πρέπει να τεθεί και η ΝΔ θα κερδίσει με συντριπτική διαφορά. Όχι ότι αυτό είναι αυτοσκοπός, αλλά όσο περνά ο καιρός εδραιώνεται η αντίληψη στο μέσο πολίτη που απεχθάνεται την αβεβαιότητα και τον καταστροφικό μηδενισμό ότι μόνη όαση σταθερότητας είναι η ΝΔ.

  18. amt avatar
    amt 10/02/2012 22:47:46

    Ο βουλευτής Άρτας Κώστας Παπασιώζος σκοπεύει σύμφωνα με πληροφορίες, να καταψηφίσει την νέα δανειακή σύμβαση.

    • amt avatar
      amt @ amt 10/02/2012 22:48:08

      Της ΝΔ εννοείται.

      • sakisk avatar
        sakisk @ amt 11/02/2012 08:29:50

        Αξιολογότατος βουλευτής, και με μεγάλη συνεισφορά στο έθνος, καθώς δεν έχουμε ακούσει ή δει παρέμβαση του στη Βουλή ή οπουδήποτε αλλού, ποτέ μέχρι σήμερα. Τα άτιμα τα 15 λεπτά δημοσιότητας....

  19. tiramola avatar
    tiramola 10/02/2012 22:53:29

    Για φαντάσου, η ΝΔ συντεταγμένα να ψηφίζει ΝΑΙ, το ΠΑΣΟΚ να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια και ο ακροδεξιός που δεν σπικάρει english να απαγγέλει Καβάφη...
    Ο απόλυτος Θίασος!

    2 χρόνια ο ΓΑΠ έδινε ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ τον αγώνα διαπραγματευόμενος με αυτούς τους τύπους της ΕΕ.
    ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ενάντια στο λαικισμό της αριστεροδεξιάς ρητορίας και ενάντια στη μισή ξεπουλημένη ΚΟ του κόμματός του, κολλητάρια τραπεζιτών και ΔΟΛιων.
    Τίναξε στον αέρα το σάπιο πολιτικό και μηντιακό κατεστημένο της δημοκρατίας των "ειδικών", ζητώντας δημοψήφισμα.Και όλοι μαζί οι "ειδικοί" ξέσπασαν..."Πως τολμάς να ζητάς δημοψήφισμα?Τι μαλακία πας να κάνεις?"

    Τώρα πλέον δεν πείθουν κανένα και το έργο δεν βλέπεται, κατάντησε εμετικό...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ tiramola 10/02/2012 23:26:03

      Χαίρομαι που ξανά φάνηκες μετά από δύο χρόνια.
      Διαπραγματεύτηκε;
      ....Φυσικά
      1,000,000+ άνεργοι
      50,000+ άστεγοι
      συσσίτια
      σχολεία χωρίς βιβλία
      και οι κολλητοί του σε ΔΣ των χιλιάδων €

      Μπορείς αφού είσαι ΠΑΣΟΚ να του πεις να μην "διαπραγματευτεί" άλλο;
      Εκτός αν διαπραγμάτευση εννοείς την παραίτηση του Πρωθυπουργού στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ...μόνο που εκεί είναι πεδίο διαφορετικής επιστημονικής προσέγγισης.

    • Orestios avatar
      Orestios @ tiramola 11/02/2012 00:24:31

      Τιραμόλας "τρότσκυ"

    • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
      Δ.Φ. (ανιδεος) @ tiramola 11/02/2012 01:09:14

      Απορω με την αναιδια σου αγαπητε.
      Ο ΓΑΠ διαπραγματευτηκε; Τι στοκαλο φουμαρισες
      απο αυτα που απελευθεροθηκανε;

  20. middle aged apolitical avatar
    middle aged apolitical 10/02/2012 23:02:00

    Τόσο πολυ να θελει να κανει χαρακίρι; Δεν το νομίζω .... Ας κάνουμε λίγο υπομονή ...

  21. middle aged apolitical avatar
    middle aged apolitical 10/02/2012 23:08:38

    Να θελει να κανει χαρακίρι; Δεν το νομίζω... Ας κάνουμε λίγο υπομονή ...

  22. H pena tis orghs avatar
    H pena tis orghs 10/02/2012 23:10:00

    Προς Συγγρού : Επειδή απ'ότι έχω παρατηρήσει ότι η Ευρώπη είναι δύσπιστη για ότι της λέμε θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Έχει κανείς σκεφτεί εκει πέρα να πάρει ο κ.Σαμαράς αυτοπροσώπος την κ.Μέρκελ, τον κ.Σαρκοζύ, τον Ολλανδό, που όλο μας κράζει, και να έχει συνομιλίες μαζί τους ώστε να τους διαβεβαιώσει για τις μελλοντικές υπεύθυνες προθέσεις του για την χώρα και το έθνος. Να καταλάβουν οι άνθρωποι ότι δεν έχουν να κάνουν με έναν ΓΑΠ Νο2. Άμα χρειαστεί να επιστρατευτεί κι ο κ.Καραμανλής. Τον ξέρουν και πιστεύω τον εκτιμούν. Δεν είναι δυνατόν εν έτη 2012 να μην υπάρχει κρυστάλλινη εικόνα μεταξύ χωρών που απέχουν λιγότερο απο 2000km.

    • tiramola avatar
      tiramola @ H pena tis orghs 10/02/2012 23:25:11

      Το απόλυτο σενάριο καταστροφής.Ο επί δύο έτη αντιμνημονιακός Σαμαράς με τον βασικό υπεύθυνο της καταστροφής Καραμανλή, να πάνε να τους διαβεβαιώσουν ότι όλα θα πάνε καλά.

      Έλεος, τι άλλο θα διαβάσουμε?????

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ tiramola 11/02/2012 01:42:03

        Ποιόν βασικό υπεύθυνο; Αυτά σας λένε στο Πασοκ να λέτε έε; Το 90% της αύξησης του χρέους επί κυβέρνησης ΝΔ Καραμανλή ήταν από τοκοχρεολύσια δανείων, ομολόγων και swaps που πάρθηκαν επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ. Άσε τα άσφαιρα λοιπόν

        • Φρίξος Γιαννιός avatar
          Φρίξος Γιαννιός @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/02/2012 09:42:20

          αγαπητέ το έγκλημα το διέπραξε ο ΓΑΠ αλλά ο Καραμανλής ήταν συνεργός και αυτό το ξέρουν καλά οι Ευρωπαίοι οι οποίοι δεν έχουν καθόλου καλή άποψη για αυτόν αυτό να το ξέρεις και δεν χρειάζεται να επανερχόμαστε σε καμένα χαρτιά!

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ H pena tis orghs 10/02/2012 23:27:05

      Δεν τους νοιάζουν τα λόγια. Και ορθώς.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιάννης 10/02/2012 23:36:29

        Τους νοιάζει μόνο το αίμα και η εξαθλίωση, στη βάση μιας στείρας τιμωρητικής λογικής. Και όλα αυτά, "ορθώς" κατά τη γνώμη σου.

        "Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας, θέλουν το καλό μας..."

        • Γιάννης avatar
          Γιάννης @ Αυριανιστής 11/02/2012 00:30:02

          Τους λέμε ψέμματα 15 χρόνια τώρα.

          Και σε παρακαλώ μη βάζεις λόγια στο στόμα μου.

  23. amnimon avatar
    amnimon 10/02/2012 23:19:39

    Εάν ο εθνάρχης ερωτούσε τότε τον ελληνικό λαό για την ένταξη στην ΕΟΚ ποτέ δεν θα είχε γίνει η ένταξη. Το πρόβλημα είναι πώς δεν μπορούμε να ακούσουμε τον λόγο του για την σύνταξη όλων των δυνάμεων του έθνους μας για να αντιμετωπιστεί και η παρούσα δυσκολία. Η Ευρώπη είναι και δικό μας σπίτι και εάν έχει παρεκλίνει μέρος της πολιτικής ηγεσίας της είναι υποχρέωση μας να αγωνιστούμε για να την επαναφέρουμε στις αρχές της. Αυτό όμως απαιτεί να είμαστε αξιόπιστοι στα του οίκου μας. Η υποχρέωση μας είναι σε όλα τα επίπεδα διηνεκής και ακόμη και αν χαθούν κάποιες μάχες δεν επιτρέπεται να παραιτηθούμε από τον πόλεμο. Η συμφωνία αυτή είναι επαχθής αλλά μας δίδει τον απαραίτητο χρόνο για ανασύνταξη όλων των δημιουργικών μας δυνάμεων. Δεν είμαστε ικανοί μόνο για εθελοντική προσφορά σε συσσίτια, αλλά και για εμπνευσμένη πορεία στην ανάταξη του τόπου. Ας πάψει πια αυτή η ακατάσχετη ατμόσφαιρα γογγυσμού και ας περιβάλλουμε με εμπιστοσύνη την πολιτική ηγεσία. Ο ηγέτης γεννιέται από την δημοκρατία, την εμπαιδώνει πλατύνοντας σε περιοχές που ο λαός είναι ανώριμος να κατανοήσει έξ αρχής και τέλος κρίνεται πάλι μέσω της δημοκρατίας .

  24. samarikos avatar
    samarikos 10/02/2012 23:23:58

    Τα πράγματα έχουν ξεφύγει στην Ευρώπη κανείς δε μπορει να σώσει κανένα γιατί λεφτά δεν υπάρχουν για τη σωτηρία μας.Ο Σαμαράς καθώς και κανένας άλλος δε μπορεί να κάνει πολλά πράγματα ούτε τώρα ούτε μετά τις εκλογές,δεν εξαρτάτε από τις προθέσεις του.Το συγκεκριμένο πολιτικό σύστημα καταρέει σύντομα σε λίγο θα είναι συνχωρεμένο και ζωή σε λόγου μας.Τό μόνο που θα γίνει αν ψηφίσουμε τη Κυριακή ΝΑΙ θα είναι να κερδίσουμε λίγο χρόνο ζωής.Η κρίση είναι συστημική,όσοι γνωρίζουν λίγα οικονομικά καταλαβαίνουν τι σημαίνει συτό.
    Η στήριξη στο Πάπαδήμο σίγουρα κάτι κρύβει πίσω από τις κουρτίνες στη συγκρού,ελπίζω να τους βγεί για το καλό όλων μας,γιατί αν τα τα φοβικά σύνδρομα πολιτικής επιβίωσης τους έχουν ωθήσει σε αυτή τη στάση μνημονιακότεροι των μνημονιακών τότε δε θα έχουν μαντήλι να κλάψουν στις εκλογές.
    Ο Σαμαράς σύντομα θα βρεθεί αντιμέτωπος με την ιστορία και θα πρέπει να αποφασίσει με τι μέγεθος θα έχουν τα γράμματα.

  25. Y. avatar
    Y. 10/02/2012 23:35:57

    Πανο, εύγε (..και να σε χαίρεται ο μπαμπάς σου, όπως και συ εκέινον), που διακρίνεις την υγεία για αυτά που συμβαίνουν (πριν διαβάσω, τα παρακάτω). Όντως αποτελεί υγεία αυτά που συμβαίνουν. Το μεταφυσικό σε ανάλυση όρντερ (..το όρντερ, ως την άλλη πλευρά του χάους), ισχύει και για την μικρή σε μέγεθος, μεγάλη σε ιστορία Ελλάδα μας. Αυτά που συμβαίνουν, ξεκαθαρίζουν το πολιτικό σκηνικό, αναδύοντας τις υγιείς πολιτικές και κοινωνικές δυνάμεις. Και πάλι μπράβο, μόνο γαι αυτή την αναφορά σου

    • Y. avatar
      Y. @ Y. 10/02/2012 23:44:01

      ...έχεις πέννα, απόρρεια του μυαλού σου. Μπράβο σου

  26. amt avatar
    amt 10/02/2012 23:36:56

    Μην έχετε καμιά αμφιβολία περί του τι θα πράξει ο Σαμαράς. Το προανήγγειλε τώρα ο πολύς Φαήλος στην ΕΤ3 με...δικά του λόγια και με κωλοτούμπα καλύτερη απ' του Καρατζαφέρη. Με την ουρά στα σκέλια υπεράσπισε το τι πρέπει να κάνει ένας υπέυθυνος ηγέτης μπροστά στο φόβο της χρεοκοπίας, έστω κι αν αυτός ο φόβος μπορεί να είναι χάρτινος !!!!! Χριστέ μου σε τι (πολιτικό) κόσμο ζούμε !!!!! ΕΛΕΟΣ !!!!

  27. M.O. avatar
    M.O. 10/02/2012 23:39:13

    Φαήλος στην ΕΤ3, τώρα

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ M.O. 11/02/2012 00:02:11

      Θλιβερός/ σκέτη απογοήτευση. ¨Ηταν ο μόνος, ανάμεσα σε Αμοιρίδη, Μπίστη, που υποστήριξε τη νέα Δανειακή και είπε ότι θα ψήφιζε το νέο μνημόνιο. Τον ξεφτίλισε και ο Δρ. Άρης Καζάκος.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Απόστολος 11/02/2012 00:25:46

        Θλιβερός γιατί παίρνει γενναία θέση με σφιγμένα δόντια.
        Οι δηλοί και οι δημαγωγοί είναι σίγουροι για τη θέση τους.

        • Μανιάτης avatar
          Μανιάτης @ Μανιάτης 11/02/2012 00:37:24

          Διόρθωση: με ερωτηματικό:
          Θλιβερός γιατί παίρνει γενναία θέση με σφιγμένα δόντια;

        • Απόστολος avatar
          Απόστολος @ Μανιάτης 11/02/2012 10:21:59

          Ίσως έχεις δίκιο.
          Όταν δειλιάζεις να κάνεις επίθεση και να συνεχίσεις τη μάχη, κάνεις γενναία οπισθοχώρηση.

      • Ιωάννης33 avatar
        Ιωάννης33 @ Απόστολος 11/02/2012 01:12:35

        Γιατί θλιβερός ρε φίλε;Επειδή δεν μασάει τα λόγια του και για πρώτη φορά ένα πολιτικό προσωπο απαντάει σε αυτό που τον ρωτάνε;

      • Αυτόνομος avatar
        Αυτόνομος @ Απόστολος 11/02/2012 01:30:20

        Ο ...Δόκτορ !!!! Καζάκος. Εκείνος που μεταφράζει βιβλία υπερ των σκοπιανών; εκείνος που προπαγανδίζει την πτωχευση για να αγοράσουν τζάμπα την Ελλάδα εκείνοι που έβγαλαν τα λεφτά τους έξω;

        • ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ avatar
          ΘΡΑΞ ΒΛΑΞ @ Αυτόνομος 11/02/2012 03:28:13

          Μήπως τον μπερδεύεις με τον ΚαζάκΗ??

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Απόστολος 11/02/2012 01:45:22

        Εσύ ποτέ σου δεν πίστεψες ούτε αυτόν ούτε τον Σαμαρά. Μην το παίζεις τώρα απογοητευμένος.

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/02/2012 01:45:37

          Απόστολε

        • Απόστολος avatar
          Απόστολος @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 11/02/2012 09:39:31

          Τον Πίστεψα, τον Ψήφισα γιαυτό διάβαζα τα Αντινέα και ξεκίνησα εδώ λίγες ημέρες και να γράφω στο portal.
          Ο Αντώνης, ο Φαήλος μας έκαναν να πιστέψουμε ότι υπάρχει ελπίδα. Χειροκροτήσαμε στο Ζάπειο 1&2, στη ΔΕΘ.
          Αν εσείς βλέπεται στη σημερινή του στάση ελπίδα, τότε ομολογείτε ότι δεν τα πίστευε όσα έλεγε πριν 4 μήνες.
          Δεν θέλω να πιστέψω, ότι επί δύο χρόνια εξαπατούσε τον κόσμο της ΝΔ και αποτέλεσε την βαλβίδα εκτόνωσης της οργής των Ελλήνων, ότι και αυτός έχει την τιμή του.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απόστολος 11/02/2012 11:00:04

            Κανένας δεν με .."ξεφτίλισε", Απόστολε, εκτός αν είδες άλλη εκπομπή. Και γιατί δεν λες τι είπα;
            Είπα ευθέως ότι "Εγώ έχω γράψει επωνύμως την άποψη μου, ότι η χρεωκοπία κι η έξοδος από το ευρώ, είναι χάρτινη απειλή. Αυτό πιθανολογώ τουλάχιστον. Διότι η χρεωκοπία είναι μια άγνωστη εκρηκτική ύλη, την΄οποία αν την πυροδοτήσουν μπορεί να τιναχττεί η Ελλάδα αλλά μπορεί να τιναχτεί και η ευρωζώνη. Πρέπει όμως να πούμε ότι σήμερα δεν είμαστε στο 2009, είμαστε στο 2012, με δυόμιση χαμένα χρόνια, όπου όλοι οι δείκτες χειροτέρευσαν. Με την αποτυχημένη πολιτική Παπανδρέου και Παπαδήμου, ο οποίος επαναλαμβάνω, είναι κούριερ της Τρόϊκας. Ούτε αυτόν τον είδα να διαπραγματεύεται για τα εισοδήματα των εργαζομένων και για να πάνε κονδύλια στην ανάπτυξη, πλην αυτών των ημερών, όπου έγινε διαπραγμάτευση χάρις στην στάση του Αντώνη Σαμαρά.".
            Έίπα επίσης ότι "εμένα αυτή είναι η άποψη μου, ότι είναι χάρτινη η απειλή, ότι πιθανή χρεωκοπία θα σήμαινε και παύση πληρωμών και μονομερή διαγραφή του χρέους, όμως εγώ και όλοι μας δημοσιολογούμε άκοπα και χωρίς πολιτική ευθύνη. Ο Αντώνης Σαμαράς όμως έχει την πλήρη εικόνα αλλά και την πολιτική ευθύνη. Προφανώς λοιπόν θεωρεί την απειλή πραγματική και γι' αυτό προσπάθησε να βελτιώσει ότι μπορούσε και να καταλήξει σε μια λειτουργική συμφωνία".
            Εκεί με ρώτησε, υποθετικά, τι θα ψήφιζα αν ήμουν βουλευτής κι απάντησα ΄΄οτι είμαι εθελοντής αλλά πάντως στρατιώτης και θα στήριζα τον Αρχηγό μου, υπερψηφίζοντας την επιλογή του".
            Σε απλά ελληνικά, αφού η άποψη μου είναι ότι η απειλή είναι χάρτινη (το έχω γράψει και πει δημόσια καμμιά δεκαριά φορές), άρα μπορούμε να παίξουμε σκληρό παιχνίδι ως τα άκρα με τους δανειστές, θα αγωνιζόμουν να τον πείσω για την άποψη μου και θα πειθαρχούσα στην τελική του απόφαση.
            Άρα τα περί κυβίσθησης πές τα σε κανένα δειλό παιδάκι που παριστάνει τζάμπα το λιοντάρι.

          • Strange Attractor avatar
            Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/02/2012 11:04:58

            Σωστός!!

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/02/2012 11:12:13

            Επίσης είπα ότι “θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη, μια γενικότερη εκτίμηση. Η Ελλάδα πρέπει να μείνει στο στίβο, να μείνει στο παιχνίδι, διότι η Ευρώπη κι εννοώ κυρίως τη Γερμανία, επειδή όλο αυτό το πράγμα ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ, όχι μόνο για την Ελλάδα, όλη η Ευρώπη θα πέσει σε μεγαλύυετρη ύφεση, τότε η Ευρώπη, οι Γερμανοί, θα αναγκαστεί στους επόμενους μήνες να κάνει αυτό που αρνιόταν τόσο καιρό: να εκδώσει ευρωομόλογο και να να κόψει χρήμα. Τότε θα αλλάξουν όλα και πρέπει όταν έρθει αυτή η ώρα η Ελλάδα να μην είναι απέξω, να είναι στο παιχνίδι”.
            Έχω γράψει και άρθρο που θα δημοσιευθεί στην αυριανη "Κυριακάτικη Δημοκρατία".
            Κι η απάντηση μου με μια φράση είναι: "Αυτή είναι η άποψη μου, αντίθετη και διαφορετική αλλά θα τηρούσα την κομματική πειθαρχία".
            Όποιοι με ξέρουν και με διαβάζουν, ξέρουν ότι θα έκανα τα πάντα να πείσω για την θέση μου. Και που ξέρετε εσείς διαδικτυακοί επαναστάτες τι έχω κάνει και πει, εκεί που πρέπει; Όμως το λέω ευθέως: Είμαι στρατιώτης των ιδεών μου αλλά και του Αρχηγού μου, που ελεύθερα επέλεξα και τις εκπροσωπεί, και θα πειθαρχούσα στην τελική απόφαση του, αφού έκανα τα πάντα για το κατά την γνώμη μου σωστό.

          • Απόστολος avatar
            Απόστολος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/02/2012 11:37:54

            Όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα των ενεργειών τους.
            Σε τιμά η ειλικρίνειά σου. Σου θυμίζω όμως ότι, οι Έλληνες θέλουμε να ζούμε ελεύθεροι, περήφανοι, με τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια και ελπίδα για το μέλλον.
            Η πειθαρχία είναι σημαντική. Το θέμα είναι σε ποιόν πειθαρχούμε.
            Όλοι κρίνονται από το αποτέλεσμα των ενεργειών τους. Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλα λάθη . Ρωτήστε τους Έλληνες τι θέλουν πριν δεσμευτεί η χώρα. Δημοκρατία έχουμε(;).
            Υ.Γ. Για την αποκατάσταση της αλήθειας δεν ανέφερα ποτέ τη λέξη κυβίσθηση.

          • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
            Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Απόστολος 11/02/2012 12:06:34

            Σωστά, το είπε άλλος παραπάνω.

  28. κων/νος avatar
    κων/νος 10/02/2012 23:40:43

    Κύριε factorx,
    το εργο ΝΔ το ειδα 5 χρονια, ειδα τους υπουργους σας, τα ...στελεχη σας, αυτα που ειναι και σήμερα - στην μεγαλη τους πλειοψηφια - στο κομμα. Για το πασοκ δεν χρειαζεται να πω - καμορα, λιγδα και ατιμια - για τον αλλο λιγδιαρη δεν χρειαζεται τιποτε να πω, για την αριστερα αστα να πανε...
    Παει η Ελλαδα, χαθηκε εδω και καιρό, γιατι χαθηκαν οι Ελληνες, αν περιμενεις απο κομματα, τζαμπα χτυπιεσαι...

    • aurora3363 avatar
      aurora3363 @ κων/νος 11/02/2012 01:02:30

      ΒΡΕ ΚΩΝ/ΝΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΩ!!!!

    • Ιωάννης33 avatar
      Ιωάννης33 @ κων/νος 11/02/2012 01:16:01

      Ε,εσύ πίστευε στις τελείες....Μη κολλάς σε πρόσωπα,το έχω γράψει πολλές φορές.Πάνω απο όλα η Ν.Δ.
      (Αυτό το πήρα απο το πάνω απο όλα ο ΠΑΟΚ-Γέννημα θρέμα Νεαπολίτης βλέπεις)

    • Tassos avatar
      Tassos @ κων/νος 11/02/2012 11:12:32

      Ενώ με την χούντα καλοπερνούσαμε, έτσι?

  29. amt avatar
    amt 10/02/2012 23:41:19

    Συνεχίζει ο πολύς Φαήλος. Θα ψήφιζε λέει το μνημόνιο !!! Τι ξεδιαντροπιά !! Τι σαπίλα !! Τι υποκρισία !!!!

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ amt 11/02/2012 00:01:04

      Τι προτείνεις;
      Κι εγώ τον άκουσα.
      Ποιός παίρνει το ρίσκο της απόφασης;

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ Μανιάτης 11/02/2012 10:27:55

        Να διαβάσεις την πρόταση του Κώστα Ροδινού.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ amt 11/02/2012 11:02:23

      amt: διάβασε παραπάνω το σχόλιο μου στον Απόστολο.
      Γιατί δεν λες όλα όσα είπα και κάνεις τον τζάμπα μάγκα;

  30. TARAMAS avatar
    TARAMAS 11/02/2012 00:10:13

    Να προσέχετε τι εύχεστε, γιατί μπορεί να πραγματοποιηθεί...

  31. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/02/2012 00:19:29

    Δεν πρόκειται για συστημική ή δομική κρίση.
    Πρόκειται για αυτό που δρομολογείται ήδη εδώ και 20 χρόνια. Την προσαρμογή της Δ. Ευρώπης στις συνθήκες της παγκοσμιοποιήσης. Πρώτον την εναρμόνισή της με την Ανατολική και στη συνέχεια την προσαρμογή του συνόλου της Ευρώπης στον παγκόσμιο καταμερισμό εργασίας,
    όπως αυτός διαμορφώνεται με την δυναμική ένταξη σε αυτόν της Κίνας, Ινδίας, Άπω Ανατολής, Βραζιλίας κτλ.
    Το χαμηλό κόστος παραγωγής της Α. Ευρώπης έχει κρατήσει μέρος της δυτικοευρωπαϊκής παραγωγής στην ΕΕ. Όμως, δεν αρκεί.
    Το μεταπολεμικό Κράτος Πρόνοιας έχει φτάσει στα όρια του. Ήδη οι χώρες της Β. Ευρώπης
    έχουν με βάση στρατηγικό πρόγραμμα προχωρήσει σε αποκαθήλωση του Κράτους Πρόνοιας.

    Δυστυχώς, στη χώρα μας οι αρμόδιοι κοιμόντουσαν ή χορεύουν ζεϊμπέκικο.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Μανιάτης 11/02/2012 00:41:36

      Με κατώτατο μισθό, στις βορειοευρωπαϊκές χώρες, τα 1500 ευρώ, πιστεύεις ότι μπορεί να συγκλίνει το κόστος με αυτό των ανατολικοευρωπαϊκών χωρών σε χρονικά ανταγωνιστικό (προς τις χώρες BRIC) διάστημα; Πόσα χρόνια χρειάζονται για να γίνει αποδεκτό κάτι τέτοιο χωρίς να καούν το Reichstag, o Πύργος του Άιφελ και το Μπιγκ Μπεν μαζί;

      Εδώ ακόμα και οι Γερμανοί, δέκα χρόνια τώρα, δεν μείωσαν καθόλου τους μισθούς για να τους πάνε προς τα ανατολικοευρωπαϊκά επίπεδα. Απλώς τους κράτησαν σταθερούς.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Αυριανιστής 11/02/2012 01:04:01

        Καλησπέρα σου,

        Είναι αργά, για να σου απαντήσω αναλυτικά.
        Το θέμα αυτό είναι η ουσία του όλου σκηνικού.
        Οι ιδιωτικοποιήσεις των υπηρεσιών της Κεντρικής Διοίκησης και της Τοπικής έχουν ξεκινήσει από τα μέσα της δεκατίας του 1990 και συνεχίζονται, όπως και οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις. Οι εργαζόμενοι στις υπηρεσίες είναι σε υψηλό ποσοστό ενοικιαζόμενοι.
        Η μερική απασχόληση γενικεύεται.

        Στη Γερμανία αλλαγές προς την κατεύθυνση αυτή έγιναν με τη συγκυβέρνηση Χριστανοδημοκρατών και Σοσιαλδημοκρατών.

        Όσο για τον νεοφιλελευθερισμό που με κατηγορείς θα σου πω ότι πείραμα εφαρμογής του έγινε αρχές της δεκαετίας του 1980 στη Νέα Ζηλανδία.
        Αποτελέσματα; Κοινωνική εξαθλίωση.

        • Δ.Φ. (ανιδεος) avatar
          Δ.Φ. (ανιδεος) @ Μανιάτης 11/02/2012 01:13:36

          Συνφωνω απολυτα. Το μελον των εργασιακων σχεσεων στην Ευρωπη θα ειναι ενα αλλο τα επομενα 5 χρονια.
          Σε ολες τις χωρες της ΕΕ θα καταργηθει αργα η γρηγορα το καθεστος της μονιμης εργασιας. Ενας μεσαιωνας ισως να βρησκεται μπροστα μας και να μην τον εχουμε παρει στα σοβαρα.

  32. Orestios avatar
    Orestios 11/02/2012 00:25:54

    Μετά το υπουργικό το μπαλάκι είναι στο γήπεδο της Γερμανίας.
    Έχει λεφτά να δώσει ή θα ζητήσει κι άλλα μέτρα?????

  33. δρόμος avatar
    δρόμος 11/02/2012 00:29:00

    Διαβάζω τώρα στον Ελ.Τύπο:
    " Ομόφωνα εγκρίθηκε από το υπουργικό συμβούλιο, το οποίο ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα, η νέα δανειακή σύμβαση και αμέσως μετά κατατέθηκε στη βουλή."

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ δρόμος 11/02/2012 00:35:02

      Και στη συνέχεια:

      "Σε εξέλιξη βρίσκεται αυτήν την ώρα συνάντηση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, με τον πρωθυπουργό Λουκά Παπαδήμο, προκειμένου, σύμφωνα με κυβερνητική πηγή, ο υπουργός, ο οποίος ζήτησε και τη συνάντηση, να δει εάν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για την περαιτέρω παραμονή του στην κυβέρνηση."

  34. M.O. avatar
    M.O. 11/02/2012 00:30:32

    Κύριοι, μη διαστρεβλώνετε αυτά που λέει ο Φαήλος. Και κρατείστε το ότι "πρέπει να μείνουμε μέσα στο παιχνίδι"

  35. Orestios avatar
    Orestios 11/02/2012 00:31:41

    Ο Σαμαράς σαν χταπόδι έχει αγκαλιάσει το παλιό καθεστώς και το σέρνει σε συνθήκη θανάτου επιβάλοντάς του τον εκβιασμό των αποφάσεών του.
    Το καθεστώς αντιδρά με τα ποντίκια να τρέχουν αλαφιασμένα και πανικόβλητα.
    Ακόμη και τα εξωκοινοβουλευτικά.

    Όμως υπάρχουν και τα ευρωπαϊκά ποντίκια (Γιούνκερ και λοιποί) που κάνουν τους σπουδαίους.
    Ετοιμαστείτε να ζήσουμε στιγμές με το χυδαίο καθεστώς να κάνει απίθανες κολοτούμπες.

  36. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 11/02/2012 00:34:29

    Τι άσχετος ο Καζάκος για την καρέκλα που κατέχει.

  37. Y. avatar
    Y. 11/02/2012 00:43:01

    Κανένα ένσημο, έχει χτυπήσει? Αυτό τον ενδιαφέρει. Μπορείς να τον φαντασθείς, με 450/μήμα?

  38. Orestios avatar
    Orestios 11/02/2012 01:11:44

    Το μνημόνιο είναι εξαιρετικό σοβιετικό κατασκεύασμα.
    Συνεχίζω την ανάγνωση του και αναρωτιέμαι από πότε η ΝΔ ασπάστηκε τον Σοσιαλισμό?
    Όλα τα μέτρα ενισχύουν τον κρατικό παρεμβατισμό.
    Είναι η χαρά του Κεντρικού Σχεδιασμού.
    Αν περιμένει κανείς να πετύχει αυτό το έκτρωμα είναι γελασμένος.

  39. γνωρίζων avatar
    γνωρίζων 11/02/2012 01:47:47

    Αγαπητοί φίλοι,
    Ο κ. Παπαδήμος (λένε τα μέσα) θα κάνει ανασχηματισμό τη Δευτέρα αν ψηφιστεί το νέο μνημόνιο. Αυτό σημαίνει ότι θα παραμείνει η κυβέρνηση του για κάποιο καιρό ακόμη.

    Γιατί; Δεν είχε συμφωνηθεί να φύγει η κυβέρνηση όταν ψηφίσει το PSI; Κάτι δεν πάει καλά. Αν ο ΑΣ θεωρεί ότι καλό είναι να μείνει για κάποιους μήνες ώστε να εφαρμόσει κιόλας το μνημόνιο, κάνει ΜΕΓΑ λάθος και πάλι. Η ΝΔ θα αποδεκατισθεί κυριολεκτικά.

    Ο μόνος τρόπος να διασωθεί η ΝΔ είναι να ΜΗΝ ψηφίσουν οι βουλευτές το μνημόνιο και να προκληθούν εκλογές. Διαφορετικά στο μυαλό του πολίτη θα μείνει ως ΜΕΓΑΣ προδότης όποιος ψηφίσει αγγλικό δίκαιο κτλ.

    Καλή σας νύχτα

  40. Θεμιστοκλής avatar
    Θεμιστοκλής 11/02/2012 04:50:09

    Αν κάποιοι πιστεύουν ότι με το μνημόνιο θα σωθεί η Πατρίδα , είναι απλά γελασμένοι. Υπάρχει ελπίδα αλλά εκτός μνημονίου.

  41. Ηράκλειτος avatar
    Ηράκλειτος 11/02/2012 09:12:57

    Ο Σαμαράς , ο Κρανιδιώτης , η ΝΔ και κάποια στελέχη σε σχέση με τη συμπεριφορά τους με τα μνημόνια μου θυμίζουν τον "Ζήκο" στην παλιά κωμική ταινία "ο Μπακαλόγατος" που σε κάποια σκηνή φώναζε "κρατάτε με να μη τον δείρω κρατάτε με , - με κρατάτε καλά έτσι με κρατάτε καλά;"
    Νομίζω ότι ήρθε η ώρα πολλοί απο μας να σας αφήσουμε.

  42. proedroskp avatar
    proedroskp 11/02/2012 10:46:04

    Συμφωνω Ηρακλειτε.

  43. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/02/2012 11:06:30

    Επίσης είπα ότι "θα διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη, μια γενικότερη εκτίμηση. Η Ελλάδα πρέπει να μείνει στο στίβο, να μείνει στο παιχνίδι, διότι η Ευρώπη κι εννοώ κυρίως τη Γερμανία, επειδή όλο αυτό το πράγμα ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ, όχι μόνο για την Ελλάδα, όλη η Ευρώπη θα πέσει σε μεγαλύυετρη ύφεση, τότε η Ευρώπη, οι Γερμανοί, θα αναγκαστεί στους επόμενους μήνες να κάνει αυτό που αρνιόταν τόσο καιρό: να εκδώσει ευρωομόλογο και να να κόψει χρήμα. Τότε θα αλλάξουν όλα και πρέπει όταν έρθει αυτή η ώρα η Ελλάδα να μην είναι απέξω, να είναι στο παιχνίδι".

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/02/2012 11:11:55

      Δείξε πυγμή.
      Οι ώρες δεν απαιτούν "ήρωες" αλλά ΗΡΩΕΣ.

  44. Νικολαος avatar
    Νικολαος 11/02/2012 11:13:32

    Συντεταγμενα νομιμοποιησε οτι εκανε ο ΓΑΠ στηριζοντας ολες τις προηγουμενες επιλογες του συμετεχοντας στη προδοτικη κυβερνηση του Παπα δημιου.Τωρα αν εμεινε αταλαντευτος στις θεσεις του θα φανει στις καλπες...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Νικολαος 11/02/2012 11:16:10

      Εχεις απόλυτο λάθος.

      • Νικολαος avatar
        Νικολαος @ Μανιάτης 11/02/2012 11:25:18

        Θα ηθελα να ξερω που εχω λαθος.

  45. anonymous avatar
    anonymous 11/02/2012 11:17:47

    η δεξιά θα πρέπει επιτέλους να παρατάξει το βαρύ πυροβολικό απέναντι στους αριστερούς λαϊκιστές αλλιώς θα δούμε τα ποσοστά τους να φθάνουν στο 70%. Δέστε πχ. http://vimeo.com/33271678 για να δείτε πως αναδεικνύει το πραγματικό καρκίνωμα της ελληνικής οικονομίας που είναι οι αναποτελεσματικότητα των αυτοαπασχολούμενων

  46. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 11/02/2012 11:31:17

    Σήμερα, αυτό που προέχει, με όποιο τίμημα είναι να γίνουν εκλογές και ν΄αναλάβει τα ηνία ο Α. Σαμαράς.
    Το μείζον ζήτημα δεν είναι ούτε τα μέτρα του μνημονίου (που και γι΄αυτά έδωσε μάχη από τώρα ο Α. Σαμαράς και πέτυχε αυτά που πέτυχε), ούτε οτιδήποτε άλλο.
    Το μείζον ζήτημα, είναι, να τελειώσει αυτή η κυβέρνηση το σκοπό της, (έτσι συμφωνήθηκε) και να δημιουργηθεί μια κυβέρνηση του Α. Σαμαρά, του μόνου ανθρώπου μέσα στο καταρρέον πολιτικό σύστημα, που αποτελεί σοβαρή λύση διακυβέρνησης.
    Αν κάτσουμε τώρα και αναλωθούμε, γιατί το ένα και γιατί το άλλο, λες και ο Α.Σαμαράς κυβερνάει τώρα, και αποδομήσουμε το ¨πολιτικό κεφάλαιο¨του Σαμαρά, θα έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό.
    Ο Σαμαράς, είναι αυτός που ούρλιαζε από την αρχή και για την είσοδο της χώρας στο ΔΝΤ, και για τα μνημόνια και μη μας λέτε εδώ πέρα μέσα για όψιμους εθνικοπατριώτες .
    Πατριώτης σαν τον Σαμαρά δεν υπάρχει, σε όλο το πολιτικό προσωπικό της χώρας.
    Λέτε να μην ακούει, λέτε να μην γνωρίζει καλύτερα απ΄ολους οτι όλα τα μνημόνια είναι αδιέξοδα αν δεν επανακάμψει η οικονομία;
    Γι΄αυτό λοιπόν είναι , ξαναλέω μείζον θέμα οι εκλογές.
    Γιατί μόνο μια διακυβέρνηση από τον Α. Σαμαρά θα μπορέσει ν΄απαντήσει στο καίριο θέμα της ¨επανάκαμψης¨ και να μειώσει έως και ν΄απαλείψει τις επιπτώσεις από τα σκληρά μέτρα.
    Δεν σας κάνει εντύπωση οτι προηγήθηκαν τα ταξίδια σε Ισραήλ και Ρωσία; Δεν αποτελούν δυνατά χαρτιά στα χέρια του Σαμαρά για μια επανεκκίνηση της οικονομίας από άλλη βάση και από άλλη αφετηρία; Δρόμοι λοιπόν να περπατήσουμε σαν χώρα υπάρχουν. Αλλά ποιός θα μας βάλει σ΄αυτούς τους δρόμους;
    Μόνα τους τα μέτρα του μνημονίου, είναι καταστροφή. Με διακυβέρνηση Σαμαρά όμως , το σκηνικό της οικονομίας αλλάζει.
    Γι΄αυτό μην στεκόμαστε στα δεύτερα και χάνουμε το πρώτο.

  47. Νικολαος avatar
    Νικολαος 11/02/2012 11:49:42

    Αν πραγματικα ηταν πατριωτης και ηθελε τις εκλογες δεν θα στηριζε τη κυβερνηση.Τωρα ας ακουει το ΓΑΠ να λεει οτι "οσοι μας λοιδωρουσαν τωρα τα προυπογραφουν''.Οσο αναφορα τα περι ταξιδιων στη Ρωσσια,κι αλλοι το εκαναν (και καλα εκανε) αλλα μ'ενα λαθος΄δεν ενημερωσε τη "πρεσβεια"και ειδαμε τι επαθε,ενω τωρα...;Αυτα ειναι αλλα λογια ν'αγαπιομαστε.

  48. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 11/02/2012 11:58:04

    Καλημέρα σε όλους σας.
    Επιτρέψτε μου παρακαλώ να απευθυνθώ σε μερικούς σχολιαστές
    @ Αmnimon
    Σωστά, οι πραγματικοί ηγέτες ΔΕΝ ρωτούν τους λαούς, τους καθοδηγούν ...
    @ Μεσσήνιος
    Πάντα λακωνικός και ουσιαστικός, ότι συντελείται υπερβαίνει τη μικρή μας
    χώρα, στην οποία εδόθησαν άπειρες ευκαιρίες (την Παρακαταθήκη Τιμόθεε!)
    ανά τους αιώνες αλλά δεν τις αξιοποίησε και τώρα .... κλάαααααμα
    @ Φαήλος Κρανιδιώτης
    α) Ακριβώς αυτό είναι το πρόβημά μας ότι "όλοι μας δημοσιολογούμε άκοπα"
    β) Ο κ. Παπαδήμου δεν "είναι κούριερ της Τρόϊκας", διότι απλώς
    συμμερίζεται τις απόψεις των ηγετών της παγκοσμιοποίησης
    γ) οι αντιδράσεις πολλών σχολιαστών στην τωρινή στάση σας (κατά τη
    γνώμη μου σωστή) οφείλεται στο ότι με τα άρθρα και παρεμβάσεις σας
    απευθύνεστε στο θυμικό και όχι στη ΛΟΓΙΚΗ και ιδού τα αποτελέσματα.
    Πολύ καλά έπραξε ο Σαμαράς και άργησε. Αν συνέπραττε από το 21010 ίσως θα
    είχαμε καλύτερα αποτελέσματα και όχι αυτόν τον θίασο που βλέπουμε με τον
    κ. Παπαδήμου καθήμενο εν μέσω των δύο Θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου.
    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους

  49. ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
    ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 11/02/2012 12:06:47

    Τι θα στήριζε; το χάος;
    Σκεφθήτε λίγο παραπάνω, αν είστε καλοπροαίρετος.

    • Νικολαος avatar
      Νικολαος @ ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ 11/02/2012 12:19:26

      Τη λογικη 'η τα μετρα 'η το χαος ηταν η κυριαρχει πολιτικη του ΓΑΠ και ειναι ακομα.Αν πραγματικα ειχε κατι αλλο να προτεινει (εφαρμοσιμο) τοτε θα πηγαινε σε εκλογες και στη συνεχεια θα διαπραγματευονταν τη νεα πολιτικη του,ανταυτου στηριξε τον ανθρωπο που μιλα τη γλωσσα των τραπεζων να διαπραγματευτει και αποδεικτηκε ο ανθρωπος των τοκογλυφων,αλλα τωρα ειναι αργα γιατι εκαψε το χαρτι του αλλου μιγματος πολιτικης.Το χαος ειναι το τραπεζι που καθησε στο μαξιμου και μεσα σ'αυτο επεσε.

      • ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ avatar
        ΑΠΛΗ ΣΚΕΨΗ @ Νικολαος 11/02/2012 13:07:54

        Δεν κατάλαβες τη λογική για τότε που στήριξε την μεταβατική κυβέρνηση.
        Δεν μιλούσαμε τότε ή τα μέτρα ή το χάος.
        Χάος εκείνη τη στιγμή ήταν η πολιτική αστάθεια, με ότι αυτό συνεπάγεται.
        Αυτό αποσοβήθηκε σε εκείνη τη φάση και σήμερα βρισκόμαστε στη θέση να πάμε σε εκλογές.

  50. Νικολαος avatar
    Νικολαος 11/02/2012 12:45:02

    Τωρα ριχνει το χαρτι του εκφοβισμου της Αριστερας τη στιγμη που ξερει οτι η πολυδιασπαση της δεν της το επιτρεπει αλλα βαδιζει στο δρομο του συνιδιοκτητη της πολυκατοικιας.Μιλα για διαπραγματευση.Με ποιον το εκανε αφου ο τραπεζιτης το εκανε και μαλιστα οχι με τους ευρωπαιους "ηγετες"αλλα με τους υπαλληλους,τη τροικα,εκτος και αν ο ιδιος ο Παπαδημος ειναι η τροικα και με αυτον διαπραγματευονταν οποτε το λαθος της συγκυβερνησης ειναι παυει να ειναι πολιτικο αλλα προδοτικο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.