#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/04/2010 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

ΝΔ: έκθετος ο πρωθυπουργός



Επίθεση στην κυβέρνηση, με αφορμή τη δήλωση κυβερνητικού στελέχους σε γερμανικό μέσο ενημέρωσης, που είχε ως συνέπεια να εκτοξευθούν τα spread του ελληνικού δανεισμού, εξαπέλυσε σήμερα ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Πάνος Παναγιωτόπουλος.

    Χαρακτήρισε «εντελώς απαράδεκτη» την κίνηση αυτή και κάλεσε τον πρωθυπουργό να βρει αμέσως ποιό στέλεχος της κυβέρνησης ευθύνεται για τη δήλωση, η οποία έδωσε την αφορμή για τη φημολογία, που έφερε, στη συνέχεια, την αναδίπλωση της κυβέρνησης, η οποία όμως, δεν έλυσε το πρόβλημα.

    «Ο πρωθυπουργός οφείλει να βρει και να κατονομάσει ποιό είναι αυτό το στέλεχος, αλλιώς θα είναι ο ίδιος υπεύθυνος για τη ζημιά, που υφίσταται η ελληνική οικονομία», πρόσθεσε ο κ. Παναγιωτόπουλος και συνέχισε την επίθεσή του υποστηρίζοντας ότι «γενικότερα, ο τρόπος με τον οποίο κινείται η κυβέρνηση, δεν αρμόζει στις περιστάσεις. Οι υπουργοί μιλούν πολύ και στέλνουν αντιφατικά μηνύματα». Κατέληξε πως «με τον τρόπο αυτόν μένει έκθετη η κυβέρνηση και προσωπικά ο πρωθυπουργός».

    Ο κ. Παναγιωτόπουλος επανήλθε και στο θέμα της φορολόγησης των τιμολογίων με 8%. Είπε ότι ο πρόεδρος της ΝΔ ζήτησε χθες να καταργηθεί το συγκεκριμένο μέτρο και πρόσθεσε ότι «είτε το ποσοστό είναι 8%, είτε μειωθεί στο 5%, όπως φημολογείται, θα προκαλέσει περαιτέρω ασφυξία στην αγορά».

    Σε ερώτηση για τα σενάρια περί κυβερνήσεων συνεργασίας, ο κ. Παναγιωτόπουλος είπε ότι για το θέμα αυτό έχει μιλήσει ξεκάθαρα ο πρόεδρος του κόμματος, κ. Σαμαράς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. nasos avatar
    nasos 07/04/2010 16:33:02

    Ο σαμποτέρ είναι ψηλός,μουστακαλής και γυμνασμένος.
    Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες εργάζεται σε νεοκλασικό κτήριο που βρίσκεται πίσω από την Βουλή.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ nasos 07/04/2010 16:48:15

      Μήπως κάνει ποδήλατο και κανό;

      • oldmen avatar
        oldmen @ Κώστας Ροδινός 07/04/2010 16:53:13

        Βγαζει και την αλυσιδα εν κινησει!!!
        Και ενίοτε τον μαζευει και κανενας ταλαίπωρος ψαρας απο τη θαλασσα, μαζι με το κανω του.

      • pikaia gracilens avatar
        pikaia gracilens @ Κώστας Ροδινός 07/04/2010 16:54:54

        Ναι και σε λιγο θα κανει και τον ταχυδακτυλουργο. "τωρα την βλεπετε την Ελλαδα, τωρα οχι"

    • Σπάρτακος avatar
      Σπάρτακος @ nasos 07/04/2010 17:02:40

      Του τράβηξε τ'αυτί ο...'θα πάρει την σημαία ο αγέρας'ή κιότεψε μπροστά στον πρίγκηπα Νικόλαο;

    • μας δουλεύουν avatar
      μας δουλεύουν @ nasos 07/04/2010 19:55:46

      Εγώ νομίζω ότι ο Γιώργος Αλογοσκούφης φταίει για τη εγκληματική διαρροή της νέας "πατάτας" προς τα ξένα ΜΜΕ, περί επαναδιαπραγμάτευσης της συμφωνίας των Βρυξελλών, που μας έβαλε ακόμη πιό βαθειά στα χρέη.
      Για να μη σού πώ ότι υποψιάζομαι ότι το έκανε σε συνεννόηση με εκείνο τον παλιοχαρακτήρα τον Κώστα Καραμανλή, που είναι υπεύθυνος (ως γνωστόν τοις πάσι) ακόμη και για τα τσιλιμπουρδίσματα του Αδάμ με την Εύα.
      Γαμώ τον Τιτανικό μου γαμώ, ευτυχώς που υπάρχει ο Γιώργος που είναι πανέξυπνος και παλληκάρι και ξέρει και κανό.

  2. GreenHorses avatar
    GreenHorses 07/04/2010 16:39:47

    Εγώ πάλι γιατί ασχολούμαστε με δήθεν διαρροές βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτή είναι η εντύπωση μου.

    • ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ @ GreenHorses 07/04/2010 23:27:02

      Συμφωνώ μαζί σου. Με το να παίζουμε το παιχνίδι των ΜΜΕ ρίχνουμε νερό στο μύλο του συστήματος ΠΑΣΟΚ. Η ΝΔ πρέπει να αλλάξει την ατζλεντα ή μάλλον να την διαμορφώσει εκείνη. Να ταρακουνήσει πχ το θέμα λαθρομετανάστες και όχι να σέρνεται πίσω από τον τυχάρπαστο Καρατζαφύρερ. Να κατέβει ο Σαμαράς στο λαό με συνεχείς περιοδείες και παρεμβάσεις και να βγει τελείως από το αραχνιασμένο κτήριο φάντασμα της Ρηγίλλης.

  3. Orestios avatar
    Orestios 07/04/2010 17:16:03

    Μετά το φιάσκο της εξάμηνης διακυβέρνησης από την συμμορία του GAP, αποκαλύπτεται η πραγματική πηγή των προβλημάτων της χώρας.
    Όταν εδώ και τόσο καιρό γίνεται προσπάθεια να καταλογιστεί συλλογική ευθύνη σε όλους τους έλληνες, ένας "ανώνυμος κυβερνητικός αξιωματούχος" με υψηλή θέση κρύβεται στις σελίδες φυλλάδων κάνοντας γυμναστική, έχοντας παράλληλα συμβάλλει στην απαξίωση της χώρας οδηγώντας την στη χρεωκοπία.
    Οι πράξεις και τα λόγια του ανώνυμου υψηλόβαθμου κυβερνητικού αξιωματούχου στρέφονται εναντίων κάθε Έλληνα και αποτελούν casus beli.

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/04/2010 17:22:21

    Τώρα όμως μπορείτε να μου πείτε εμένα γιατί η ΝΔ δεν κατονόμασε ως υπεύθυνο των διαρροών τον ίδιο των πρωθυπουργό; Εδώ όλο το διαδίκτυο βοά για τα όσα έγραψε η Ελευθεροτυπία στις 2 Απριλίου και μόνο η ΝΔ δεν το πήρε χαμπάρι; Ε, ρε με τι τύπους έχουμε να κάνουμε εκεί στη ΝΔ. Ξυπνήστε, ρεεε!!!

    Ήταν η χρυσή ευκαιρία να αποδομήσει τον ΓΑΠ σε ένα μέτωπο που δεν τον παίρνει να αμυνθεί και θα είχε, αναγκαστικά, και την κάλυψη της Ελευθεροτυπίας, που θα έπρεπε να φτύσει τον εαυτό της για να διαψεύσει το ρεπορτάζ της. Να πει ότι την ώρα που κάνει κανό, πιο πριν με δικές του δηλώσεις φροντίζει να υπονομεύει την αξιοπιστία της χώρας στις αγορές και μετά ψάχνει να βρει, σαν καλός πολιτικός απατεώνας, ποιος έκανε τις διαρροές!

    Δεν είναι μόνον δηλαδή το ΓΑΠειο έγκλημα απέναντι στην οικονομία, είναι και που όταν δεν ξεσκεπάζεται η πολιτική απατεωνιά του ΓΑΠ, παίρνει αέρα μετά και κάνει ακόμη χειρόερα.

    Ξυπνήστε!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Επώνυμος 07/04/2010 17:25:45

      Πέστα Επώνυμε! Εκεί στην ΝΔ αρέσκονται να βερμπαλίζουν. Οι ανακοινώσεις είναι κουραστικές και η στόζευση χάνεται στο ξόδεμα λέξεων.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 07/04/2010 17:36:23

        Ο Λαφαζάνης έκανε δήλωση χτές.
        Ο Παναγιωτόπουλος σήμερα!
        Υστερα γκρινιάζουμε γιατί δε μας παίζουν τα ΜΜΕ.

  5. Factorx avatar
    Factorx 07/04/2010 17:36:17

    @Επώνυμος: γνωρίζεις πολύ καλά οτι δεν τρεφω τις καλύτερες των εντυπώσεων για τις ανακοινωσεις της ΝΔ, αλλά εδώ έχουν δίκαιο. Αξιωματική Αντιπολίτευση είναι δεν μπορεί να κατηγορεήσει έτσι εύκολα τον πρωθυπουργό. Αν θα το κάνει το επόμενο βήμα ποιο θα είναι; Πρόταση Μομφής; Αλλωστε όλη η δήλωση στρερεφεται κατά του πρωθυπουργού.

    Με αφορμη αυτά να πω και κάτι άλλο. Πολλοί απο μας ζητάνε πιο σκληρη αντιπολίτευση. Αν ομως το κανει αυτήν την στιγμη ο Σαμαράς θα κατηγορηθεί αμέσως οτι καλλιεργει κλίμα για τα spreads. Γι αυτό έβαλε σημερα τον Παναγιωτόπουλο και χθες ο ίδιος έκανε δηλωση για το 8%.

    Όταν λοιπόν θα έρθει η ώρα της επίθεσης κανείς δεν θα μπορεί να του προσάψει τίποτα - το αντιθετο μάλιστα με την στάση του στις Βρευξέλλες.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Factorx 07/04/2010 18:10:23

      Τέλος πάντων, έχεις δίκιο. Αν είναι αυτό το κίνητρο, είναι σοφή η στάση του. Αν είναι η απραξία και η αδιέξοδη λογική της "συναίνεσης", τότε είναι αλλιώς. Όμως κάτι παραπάνω θα ξέρεις, οπότε το δέχομαι όπως το λες.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Factorx 07/04/2010 18:40:12

      Κάτι με κάνει να εξεγείρομαι σ'αυτά που λές Φάκτορα. Δεν ξέρω αν θα το πω σωστά, όμως θαρρώ πως το παρακάνουν με την οικονομικίστικη αυτή politically correct στάση. Γιατί εδώ έχουμε θέμα παιδείας, ενημέρωσης των πολιτών μέσα από τη στάση των κομμάτων (επι τη ευκαιρεία, κατηγόρησε κανείς την Αριστερά για καλλιέργεια κλίματος όσες φορές κατήγγειλε τώρα τελευταία?).

      Όταν ο ΓΑΠ ήταν αξιωματική αντιπολίτευση δεν είχε κανένα πρόβλημα να κατηγορεί τον πρωθυπουργό. Δεν επιβραβεύω τη στάση του, λέω όμως ότι η τακτική του διαπαιδαγώγησε και χειραγώγησε όλο το εκλογικό σώμα, με τα γνωστά αποτελέσματα. Κατά συνέπειαν, σήμερα το μήνυμα που περνάει όταν η αντιπολίτευση σιωπά είναι: άρα, δέχονται ότι είχαν άδικο, ότι ευθύνονται για την οικονομία, ότι ο ΓΑΠ κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Και αυτό πρέπει κάποτε να αρχίσει να ανασκευάζεται. Η σιωπή δεν είναι πάντοτε χρυσός.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ Factorx 08/04/2010 16:27:00

      Μόνο που το αυταπόδεικτο δεν αποτελεί κατηγορία. Αποτελεί απλή διαπίστωση. Πρόκειται για κάτι που άκουσαν ή το διάβασαν όλοι, αλλά όλοι κάνουν το χαζό, μέχρι να βρεθεί κάποιος να το επισημάνει. Και για όσους το αμφισβητήσουν υπάρχουν και τα βιντεάκια. Δεν υπάρχουν πολλές τέτοιες ευκαιρίες να ξεσκεπάσετε τη γύμνια του πρωθυπουργού, τον φυλάνε καλά από τις κακοτοπιές. Ο Σαμαράς χάνει χρόνο και ο χρόνος μετράει σε βάρος της τσέπης μας.Έχω βαρεθεί να ακούω από κάθε ανεγκέφαλο πόσο έξυπνος είναι ο ΓΑΠ. Αλλά πραγματικά, αν παρακολουθούσα μόνο ΤV, ίσως να έλεγα κι εγώ τα ίδια.

  6. Factorx avatar
    Factorx 07/04/2010 17:39:56

    @Κώστας Ροδινός: Αν έβγαινε χθες ο Σαμαρας η ο Παναγιωτόπουλος και έκανε δηλωση για τα spreads όλοι σήμερα θα χρεωναν τη ΝΔ για την άνοδο.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 07/04/2010 17:52:36

      Αρα μια και σήμερα μίλησε ο Παναγιωτόπουλος,να υποθέσω ότι αύριο θα πέσουν τα spreads!
      Πλάκα κάνω!
      Η Ν.Δ. έχει μια λαμπρή ευκαιρία, ίσως και η πρώτη μετά απο καιρό, να στοχοποιήσει τον Παπανδρέου για ένα θέμα που θα είναι δύσκολο να βρεί πειστική δικαιολογία.
      Ας ζητήσει ο Σαμαράς πρό ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή για το θέμα αυτό.
      Ας καταθέσει επίκαιρη ερώτηση στον Πρωθυπουργό.
      Δεν είναι δυνατόν η Ν.Δ. και ο Σαμαράς να ζούν διαρκώς με το φόβο,μήπως παρεξηγηθούν οι δηλώσεις τους.
      Και να παρεμβαίνεις πιό συχνά στη συζήτηση για να ανάβουν τα αίματα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Factorx 07/04/2010 18:03:50

      FactorX,
      Κάτι κάνεις με τα σχόλια.
      Το ξαναστέλνω!
      Ο Σαμαράς έχει μια λαμπρή ευκαιρία, την πρώτη ίσως που το δίδεται, να στριμώξει τον Παπανδρέου για ένα θέμα για το οποίο δεν μπορεί να δώσει πειστικέες απαντήσεις.
      Ας ζητήσει μια συζήτηση στη Βουλή προ ημερησίας διατάξεως για την Παρασκευή.
      Ας καταθέσει μια επίκαιρη επερώτηση στον Πρωθυπουργό.
      Αυτή η ευκαιρία αποδόμησης του Παπανδρέου δεν πρέπει να πάει χαμένη.
      Και να σταματήσουμε πια αυτό το άγχος μήπως παραξηγηθούν οι δηλώσεις.
      Και να παρεμβαίνεις τακτικότερα στις συζητήσεις γιατί ανάβεις τα αίματα!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Factorx 07/04/2010 18:06:29

      Μην ανησυχείς Φάκτορα, ούτε και η ΝΔ. Είτε χθές είτε σήμερα θα ακούσουμε πάλι για το φταίξιμο της ΝΔ στην δημιουργία χρέους. Πολιτική ώριμου φρούτου πάλι?

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 07/04/2010 18:13:01

        Κι αυτό σωστό είναι. Δηλαδή να μας χρεώνουν εμάς ευθύνες που δεν έχουμε και να μην τους λέμε τα δικά τους εγκλήματα για να μην χρεώνουν σ' εμάς πάλι ευθύνες που δεν έχουμε;

        Δηλαδή η λογική που μας λες τώρα εδώ (και που αποδέχθηκα παραπάνω), έχει τελικά μέσα της το σπέρμα, την εκ προοιμίου αποδοχή της επικοινωνιακής ήττας, έτσι δεν είναι; Πρέπει οπωσδήποτε να αλλάξει αυτό και πρέπει να αλλάξει ριζικά και πολύ δυναμικά.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Orestios 07/04/2010 18:14:26

        (Ο β' ενικος απευθυνόταν στο Φάκτορα, όχι στον Ορέστιο.)

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/04/2010 18:27:19

    Eκεινο που βεβαια αρνεισθε να εξετασετε ειναι η πιθανοτητα να ειναι συνεννημενοι και ο Σαμαρας να συμμετεχει στο αντιγερμανικο παιγνιδι Παπανδρεου με τον τροπο του.
    Αλλωστε η κριση με τη Γερμανια οξυνθηκε μετα την εκλογη του ως προεδρου στη ΝΔ (προηγουμενως ο Παπανδρεου δεν προκαλουσε πολυ) ενω ειναι γνωστο οτι οι φιλευρωπαιστες κσι των δυο κομματων ειναι στο κεντρο.
    Με τον τροπο του επισης αποθαρρυνει ολα τα σεναρια κυβερνησης συνασπισμου.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ψυχραιμια 07/04/2010 19:35:05

      Και έτσι να είναι, πάλι, για να ισχύει το σενάριό σου, σημαίνει ότι είναι συνεννοημένοι όχι μόνον να πλήξουν τη Γερμανία, αλλά και να χρεωκοπήσουν τη χώρα.

      Για να ισχύει το σενάριό σου, σημαίνει ότι ο Σαμαράς και ο Παπανδρέου κινούνται αποκλειστικά με αμερικανικές εντολές και έχουν τη χώρα γραμμένη, αφού πάνε να τη διαλύσουν για να εξυπηρετήσουν ένα όχι και τόσο πρωτεύων (αν και σημαντικό) αμερικανικό παιχνίδι.

      Ακόμη και να μπορούσαμε να το πιστέψουμε αυτό για τον ΓΑΠ (εγώ δεν το πιστεύω ούτε για τον ΓΑΠ), δεν μπορώ εγώ να το πιστέψω για το Σαμαρά, για πολλούς και διάφορους λόγους.

      Άλλωστε, Σαμαράς και ΓΑΠ κινήθηκαν με αρκετά διαφορετικό τρόπο. Ας θυμηθούμε τη Μεγάλη Μπλόφα του Μέγα Μπλοφατζή ΓΑΠ και πόσο διαφωνούσε ο Σαμαράς εξαρχής.

      Πιστεύω ότι οι Αμερικανοί χτίζουν πάνω στην ΓΑΠεια ανοησία, όπως και οι Γάλλοι, και τίποτα περισσότερο. Και ο ΓΑΠ, βλέποντας ότι οι κινήσεις του τυγχάνουν ευρύτερου ενδιαφέροντος, αρέσκεται να προβάρει το κουστούμι του "διεθνή παίκτη" (άντε να μην πω τίποτα τώρα) και να συγκεντρώνει αυτάρεσκα τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, καταστρέφοντας παράλληλα με την τακτική του αυτή τη χώρα.

  8. diasapollon avatar
    diasapollon 07/04/2010 19:41:01

    Τώρα κάτι είπες.

  9. Dimi avatar
    Dimi 07/04/2010 20:21:03

    «NEA ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

    Νεοδημοκράτες και Νεοδημοκράτισσες,

    Πριν την 29η Νοεμβρίου σας μίλησα γιά την Ελπίδα.
    Σας ζήτησα να κάνουμε την Νέα Δημοκρατία «την Ελπίδα της Ελλάδας».......
    Και μαζί να δημιουργήσουμε μετά, «την Ελλάδα της Ελπίδας».

    Στις 21 Φεβρουαρίου σας κάλεσα να πάμε ένα βήμα μπροστά:
    Nα μετατρέψουμε την Ελπίδα σε Πίστη και Αυτοπεποίθηση:
    --Πίστη στις δυνατότητες της Ελλάδας, ιδιαίτερα τις ώρες της βαθειάς κρίσης.
    --Και Αυτοπεποίθηση γιά τις δυνατότητες της Παράταξής μας.

    Σήμερα σε καλώ προσωπικά να συμμετάσχεις στα Προσυνέδρια
    και τις Συνδιασκέψεις, όπου θα διαμορφώσουμε μαζί την Πολιτική μας,
    θα επανεξοπλιστούμε με τις ιδέες μας
    θα ανανεώσουμε ριζικά την Οργάνωση μας.

    Θα ανοίξουμε ζωντανό διάλογο με την Ελληνική κοινωνία.
    Ωστε να φτάσουν οι ιδέες μας σε κάθε γωνιά της Πατρίδας μας.
    Ωστε να φέρουμε και πάλι κοντά μας τους Ελληνες πολίτες.

    Γύρισε και κοίταξε γύρω σου...
    Παντού αλλού υπάρχει απογοήτευση,
    από κίβδηλα οράματα, από προδομένα ιδανικά,
    από υποσχέσεις που διαψεύστηκαν δραματικά.

    Σε μας υπάρχει Ελπίδα!
    Μαζί θα τη μετατρέψουμε σε αξιόπιστη πρόταση διεξόδου από την κρίση.
    Μαζί θα τη μετατρέψουμε σε προοπτική μιας νέας Μεταπολίτευσης.
    Σε όραμα γιά μια νέα Δημοκρατική Ελλάδα, της Ελευθερίας, της Αξιοπρέπειας,
    της Ισονομίας, της Δικαιοσύνης, της Ανάπτυξης,
    των Ευκαιριών και της Ευημερίας γιά όλους.

    Κι όλα αυτά απαιτούν μια νέα Νέα Δημοκρατία.
    Σταθερή στις ιδέες μας. Αλλά πιό τολμηρή στην υπεράσπισή τους.
    Και πολύ διαφορετική από το παρελθόν σε νοοτροπίες,
    οργάνωση και αντίληψη εξουσίας.

    Μιά τέτοια νέα Νέα Δημοκρατία θα οικοδομήσουμε μαζί
    στο 8ο Τακτικό Συνέδριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στην Αθήνα.

    Σε καλώ κοντά μας. Σε θέλω κοντά μας.
    Θέλω να ακουστεί η γνώμη σου, οι αγωνίες σου, ο προβληματισμός σου.
    Μαζί αγωνιστήκαμε, μαζί θα ολοκληρώσουμε τον αγώνα μας.
    Μαζί θα συγκρουστούμε με αναχρονιστικές νοοτροπίες και κατεστημένες αντιλήψεις.
    Μαζί θα ενισχύσουμε την ενότητα μας και θα διευρύνουμε την παράταξή μας,
    που χωράει σήμερα την αγωνία και τις ελπίδες όλης της Ελλάδας.
    Μαζί θα νικήσουμε.

    Με Αγωνιστικούς Χαιρετισμούς,
    Αντώνης Κ. Σαμαράς»

    ΡΗΓΙΛΛΗΣ 18, 106 74 ΑΘΗΝΑ

  10. ΓΙΑΝΝΗΣ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ 07/04/2010 23:03:29

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ..Η Νέα Δημοκρατία πρέπει να μιλήσει για την καθημερινότητα του πολίτη. Για την ασφάλεια και τη δημόσια τάξη. Για τους λαθρομετανάστες. Για την ανεργία και τη φτώχεια. Και βέβαια για τα ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΑΣΟΚ που ξεκίνησαν ήδη. Για τα υποβρύχια που γέρνουν. Άμεση σύσταση εξεταστικής επιτροπής και δημόσια καταγγελία..

  11. Demetrios avatar
    Demetrios 08/04/2010 01:12:47

    Υπάρχουν 2 τρόποι για να κατακτήσεις μια χώρα.
    "Με την βία ή με τα χρέη"
    John Adams 1735-1826
    Second President of the U.S.A


    Auto alh8euei apolyta.
    H bia 8a el8ei apo thn Tourkia, kai oxi mono.
    Ekei mas odhgoun san agelh oi teleutaioi Hgetes dh8en twn Ellhnwn.

    Oso gia thn bia mesa apo to Xreos. Idou, ola etoima kai wraia gia thn dialysh ths Elladas.
    Ean den antidrasoume pio entwna kai diaforetika, 8a doume thn tampela "Pwleitai Ellas"panw sta kefalia mas. 8a papsei tote to asteio. 8a eimaste oloi gia klamata.

  12. Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας avatar
    Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας 08/04/2010 08:07:02

    Αγαπητοί συνΕΛΛΗΝΕΣ, σκεφθήκατε, λέγω σκεφθήκατε, ότι μπορεί όλη αυτή η άνοδος των επιτοκίων δανεισμού να είναι προμελετημένη, δηλαδή, βλέποντας οι κλέφτες οι πολιτικοί, ότι ίσως δεν υπάρχουν αύριο στην εξουσία, να τα έχουν κανονίσει με τους δανειστές να μοιραστούν την διαφορά των επιτοκίων και γι’ αυτό δανειζόμαστε με τόσο υψηλά επιτόκια; Δεν μπορώ να φαντασθώ ότι οι δανειστές έχουν κερδοσκοπικούς σκοπούς από εμάς και όχι από τα άλλα δανειζόμενα κράτη. Σκεφτείτε το και γράψτε τις απόψεις σας
    Δευκαλίων Κωνστ. Βατιμπέλλας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.